Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.777 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik vroeg mij af of het mogelijk was om niet je telefoon, maar je computer te gebruiken als "modem" voor internet, bijvoorbeeld via bluetooth. Ik heb namelijk geen WLAN in huis en de buren hebben helaas wachtwoorden :P . Het zou daarom mooi zijn als ik via bluetooth draadloos op mijn mobiel zou kunnen internetten via mijn pc als ik beneden zit oid. Weet iemand of er hier apps voor bestaan?

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 07-02-2008 15:34 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:41:
Ik vroeg mij af of het mogelijk was om niet je telefoon, maar je computer te gebruiken als "modem" voor internet, bijvoorbeeld via bluetooth. Ik heb namelijk geen WLAN in huis en de buren hebben helaas wachtwoorden :P . Het zou daarom mooi zijn als ik via bluetooth draadloos op mijn mobiel zou kunnen internetten via mijn pc als ik beneden zit oid. Weet iemand of er hier apps voor bestaan?
Misschien even een kleine moeite nemen om de zoekfunctie van dit topic te gebruiken? Staat ook vrij duidelijk bij de topicwaarschuwing dacht ik zo....

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 07-02-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ipenburg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
chapie schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:15:
[...]

Sluit je de telefoon via massa-opslag (gegevensoverdracht) aan, dus niet op pc-suite instelling? Dan zou het namelijk gewoon moeten lukken om systeembestanden te zien :)
Heel erg bedankt! _/-\o_ Dat ik daar overheen heb gekeken zeg... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:53:
[...]

Misschien even een kleine moeite nemen om de zoekfunctie van dit topic te gebruiken? Staat ook vrij duidelijk bij de topicwaarschuwing dacht ik zo....
Oke, misschien heb ik mijn vraag niet duidelijk genoeg geformuleerd: ik wil dus niet met mijn pc via mijn mobiel internetten maar met mijn mobiel via mijn pc internetten. Ik volg dit topic al best lang en heb nog nooit iets in deze richting voorbij zien komen, ook heb ik speciaal nog even gezocht en ook niets gevonden. Dus... Internetten via mijn pc, niet via mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan nu bellen naar nummers met Voipbuster door middel van de SIP instellingen in de N95 8, echter lukt het niet om een gesprek te voeren want je hoort elkaar niet.

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Sj44k13 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:18:
[...]

Oke, misschien heb ik mijn vraag niet duidelijk genoeg geformuleerd: ik wil dus niet met mijn pc via mijn mobiel internetten maar met mijn mobiel via mijn pc internetten. Ik volg dit topic al best lang en heb nog nooit iets in deze richting voorbij zien komen, ook heb ik speciaal nog even gezocht en ook niets gevonden. Dus... Internetten via mijn pc, niet via mijn telefoon.
Kan ik duidelijk over zijn, nee dat kan niet.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:45

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

[...]

Met GNUBox kan dat.(zou moeten kunnen :+ )

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kanarie schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:23:
[...]

Met GNUBox kan dat.(zou moeten kunnen :+ )
Je was me net voor :) Werkt prima!
Linkje: http://cyke64.googlepages.com/gnubox_s60v3.sis het is freeware maar je moet hem nog wel ff signen.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Barfman schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:03:
[...]

Jammer... maar toch bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kan heel makkelijk:

Maak een Ad-Hoc verbinding aan op je computer (bij draadloos netwerk)en noem 'm Sjaak N95 ofzo. Zet ICS (internet verbinding delen) aan (onder tab geavanceerd) en verbind met je N95 met de ad-hoc verbinding. Voila, internet.

Is hier al veel vaker genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
heb geen draadloos netwerk, maar gewoon een normale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Vandaag een nieuwe N95 binnen gehad en naar de Spiederman film gegaan. Echter geeft deze de melding sleutel verlopen... Ik heb em net 5 min uit de doos gehaald...

Waar ligt dit nu jjjj**jJJjj aan

Gebruik de zoekfunctie eens, deze vraag is al meerdere keren langs gekomen.

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 07-02-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
mobile625 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:09:
Vandaag een nieuwe N95 binnen gehad en naar de Spiederman film gegaan. Echter geeft deze de melding sleutel verlopen... Ik heb em net 5 min uit de doos gehaald...

Waar ligt dit nu jjjj**jJJjj aan
Was je doos wel dicht?
Zeker weten dat je niks gedaan heb, upgrade ofzo?
Hoor wel vaker namelijk dat ze hem net aanraken dus vandaar (no offense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
heeft iemand al een manier gevonden om oude ngages spellen te gebruiken voor ngage 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024

CdRwin

Ik gebruik sindskort mijn N95 8GB nav icm Route66 in de auto, dit werkt prima op 1 ding na dan. Ik heb ook een Parrot 3100 Bluetooth Carkit wat ook prima werkt met de N95 maar wanneer ik in de auto stap connect hij meteen met mijn carkit (wat opzich prima is), wanneer ik vervolgens naar mijn bestemming navigeer komt de navigatie stem telkens over de boxen (en onderbreekt de muziek, deze wordt op pauze gezet tot de stem weer klaar is) ik heb liever dat de stem gewoon uit de telefoon komt.

Ik had hier op mijn HTC wm5 gsm geen last van. Weet iemand waar je dit kan instellen? Zou ik het moeten zoeken in mijn carekit of in mijn N95?

www.Qbox.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
schumi2004 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:11:
[...]

Was je doos wel dicht?
Zeker weten dat je niks gedaan heb, upgrade ofzo?
Hoor wel vaker namelijk dat ze hem net aanraken dus vandaar (no offense)
Ja, ik doe em net op. Nee geen update etc...

Heb em via 2call besteld, eigen sticker van 2call boven de verzegeling van Nokia zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RotateMe 2.1 beta is uit (alleen voor donateurs) :)
There is 2 new options:
- Slide behavior: Check "disabled" to stop the slide behavior.

- Landscape 180: Enable this setting to rotate the screen also at 180 degrees.
But this option is in alpha phase:
* It don't work on old N95 firmwares (it will crashes). Nokia added this 3 screen mode in newest firmware and N5 8gb.
I don't know if N82 support this third mode (if someone can test please)
* The keypad is not rotated.

Don't forget to uninstall any previous version of rotateMe, before installing this file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:26:
RotateMe 2.1 beta is uit (alleen voor donateurs) :)
:+

Als je verder niets nuttigs te melden hebt, druk dan aub niet op de verzend-button.

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 07-02-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Barfman schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:47:
[...]

:+

[mbr]Als je verder niets nuttigs te melden hebt, druk dan aub niet op de verzend-button.[/mbr]
Wat is hier niet nuttig aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Lees ik vandaag nog dat ie final is is er ALWEER een update pfffffffff
Dat ie de rest maar gaat afmaken voordat andere eerder zijn dan hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Achja, moderators vervelen zich ook wel eens :+

Trouwens, de eerste publieke versie van ShakeLock is uit :)

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raweimer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10-2023
Barfman schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:03:
[...]

Ik heb het in het verleden wel eens gedaan met een pda, daarmee kon ik op internet doordat deze pda via bluetooth verbinding maakte met een bluetooth usb stick op mijn pc. Volgens mij moet het dus wel kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:01:
Je kan op de volgende manier flitspalen toevoegen in Sygic:

Je kan gewoon op flitspaal.nl de flitspalen(mobiele versie) van TomTom downloaden.
Nu moet je de Ov2 bestanden om gaan zetten naar .upi bestanden.
Dit doe je op de volgende manier:

pak de rar file uit en start het programma ov2upi translator

klik linksonder op de knop .ovi->.upi

ga naar de map waar je tomtom flitspalen staan (*.ov2) selecteer een bestand
en open deze. de omzetting is dan gelijk gedaan.

herhaal dit met de andere *.ov2 bestanden.

de upi bestanden komen in dezelfde map als waar je tomtom flitspalen in staan.

vervolgens moet je de upi bestanden in de landenmap zetten
als je dus de nl map gebruikt komen de bestanden dus in geheugenkaart:maps\nld te staan.
De plaatjes (bmp file's) moeten in de map geheugenkaart:\Sygic\Icons
(geheugenkaart is dus de root van de kaart)

vervolgens kan je in het poi menu van sygic de flitspalen instellen.
menu, np beheer, waarschuw in de buurt van, selecteer 1 van de flitspaal icoontjes
en stel de waarschuwing in, herhaal dit met de andere bestanden.

suc6

Hier het juiste programma:
http://rapidshare.com/fil...Ov2Upi_Translator_2.1.exe
Als ik die plaatjes in de map 'Sygic\Icons' in mijn geheugenkaart plaats, dan komen ze allemaal terecht bij 'Afb. en video' in mijn 'Galerij' te staan!
Weet je misschien daar een oplossing voor?
En hoe bedoel je met ' (geheugenkaart is dus de root van de kaart)' ?
Gr,
peteriiino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
mobile625 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:26:
[...]

Ja, ik doe em net op. Nee geen update etc...

Heb em via 2call besteld, eigen sticker van 2call boven de verzegeling van Nokia zelf.
Ik heb het ook gehad van 2call en verzegelt.!! Was bij mij ook verlopen!! Kreeg hem ook niet aan de praat denk dat nokia een nieuwere Firmware erop gezet heeft of een tijdslimiet. (houdbaarheidsdatum)

Gewoon meteen verwijderen en nieuwe firmware erin zetten.

Helaas pindakaas voor Spiderman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf het moment dat ik het 'Reisschema' menu en de flitspalen aan Sygic heb toegevoegd, werkt ie bij mij niet optimaal meer! :(
Ik krijg altijd de volgende melding: 'Er is nog geen GPS fix...' met een leeg schermpje!
Weet iemand daar en oplossing voor?
AUB een reactie!!!
Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:08

sanook

_/-\o_

Ik heb een toevoeging voor de openingspost: N95 8GB Productcode 0558165 is Vodafone Live NL, deze had bij mij firmware 11.0.026 en ik kon deze probleemloos updaten naar 15.0.015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Laatst online: 08:08

sanook

_/-\o_

sohus schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:36:
Is de N95 8GB bij Vodafoen uitgerust met een Vodafone logo? Op de websites van Vodafone.nl en Vodafone.co.uk staat nl. gewoon een Nokia logo. Bij de oude versie staat wel een Vodafone logo. Ik neem aan dat als ik iets bestel met een foto met een Nokia logo ik ook dat product krijg.

Iemand hier ervaring mee?
Zojuist mijn N95 8GB Vodafone branded ontvangen, op de voorkant zit gewoon het Nokia logo, op de achterkant zit een grijs Vodafone logo (aan de bovenkant), en ik moet eerlijk zeggen dat het best meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Sj44k13 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:25:
[...]

Wat is hier niet nuttig aan?
Omdat ie alleen maar een smiletje postte.. en eigenlijk is mijn commentaar ook nutteloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
weer een nieuwe python app

SHAKE LOCK

http://manu.k81.googlepages.com/pythonappsfors60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mau_Maus schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:21:
[...]

Omdat ie alleen maar een smiletje postte.. en eigenlijk is mijn commentaar ook nutteloos :P
Ik vind ook dat sommige moderators iets te graag modereren, nee heb er zelf tot nu toe geen last van gehad (...) maar soms erger ik me als ik zie hoe snel mensen hier om de meest futiele zaken al direct de mond wordt gesnoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:05
Ohja ik weet niet of het jullie bekend is maar er is een Symbian versie van VNC Viewer :)

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:08

VIPER2001

[GOT]The Source

VIPER2001 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 00:06:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de muziek speler die er al standaard in zit ??

Als ik soms al de slider open en dicht doe komt er rare geluiden door de muziek, ook soms wel eens in het begin al van die mp3-nummer.

Het komt vooral als er wat gebeurt of de popup verschijnt en weer weggaat.

met een andere mp3 programma niet, (maar werkt niet weer met de afstand bediening.

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:57
Sandisk presenteert 16Gb-flashchips met 3 bits per cel

Sandisk start binnenkort met de massaproductie van 16Gb grote nand-flashchips met 3 bits per cel. Ook de introductie van 43nm-technologie moet Sandisk helpen om aan de groeiende vraag naar flashgeheugen te kunnen voldoen.

Sandisk heeft zijn 3-bits-per-celtechnologie samen met medeontwikkelaar Toshiba gepresenteerd op de Isscc 2008-beurs. Het nieuwe mlc-geheugen wordt gebakken met een 56nm-procedé. Door drie bits per geheugencel op te slaan, kunnen er twintig procent meer chips uit een wafer worden gehaald dan bij flashgeheugen met twee bits per cel, terwijl de schrijfsnelheid met 8MB per seconde gelijkblijft.

Het nieuwe 43nm-procedé dat door Sandisk en Toshiba is aangekondigd, biedt ten opzichte van Sandisks 56nm-procestechnologie een twee keer zo grote geheugendichtheid, waardoor de kostprijs gedrukt kan worden. Het bedrijf zal de eerste 43nm-flashchips, die wederom een capaciteit van 16Gb krijgen, in het tweede kwartaal van 2008 leveren. In de tweede helft van het jaar volgen de 32Gb-chips.

Tweakers.net

Betreft dit de micro SD kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Goed, na gezocht te hebben op het woord 'kleur' in dit topic kom ik toch een aantal posts tegen wat betreft de zwarte kleur van de N95 8GB.

Ik sta op het punt te verlengen bij Vodafone, maar niet via Vodafone zelf. Ik wil dan van de N70 overstappen naar de N95 8GB.

Is er al iemand die meer informatie heeft over andere kleuren dan het zwart bij de 8GB? Toestel vind ik mooi qua prestaties en eigenschappen, maar de kleur vind ik zelf even slikken...

[ Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 08-02-2008 02:58 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 01:43:
Sandisk presenteert 16Gb-flashchips met 3 bits per cel

Sandisk start binnenkort met de massaproductie van 16Gb grote nand-flashchips met 3 bits per cel. Ook de introductie van 43nm-technologie moet Sandisk helpen om aan de groeiende vraag naar flashgeheugen te kunnen voldoen.

Sandisk heeft zijn 3-bits-per-celtechnologie samen met medeontwikkelaar Toshiba gepresenteerd op de Isscc 2008-beurs. Het nieuwe mlc-geheugen wordt gebakken met een 56nm-procedé. Door drie bits per geheugencel op te slaan, kunnen er twintig procent meer chips uit een wafer worden gehaald dan bij flashgeheugen met twee bits per cel, terwijl de schrijfsnelheid met 8MB per seconde gelijkblijft.

Het nieuwe 43nm-procedé dat door Sandisk en Toshiba is aangekondigd, biedt ten opzichte van Sandisks 56nm-procestechnologie een twee keer zo grote geheugendichtheid, waardoor de kostprijs gedrukt kan worden. Het bedrijf zal de eerste 43nm-flashchips, die wederom een capaciteit van 16Gb krijgen, in het tweede kwartaal van 2008 leveren. In de tweede helft van het jaar volgen de 32Gb-chips.

Tweakers.net

Betreft dit de micro SD kaartjes?
Het gaat om een techniek, nergens staat micro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 10:47
SanderTje! schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 02:41:
Goed, na gezocht te hebben op het woord 'kleur' in dit topic kom ik toch een aantal posts tegen wat betreft de zwarte kleur van de N95 8GB.

Ik sta op het punt te verlengen bij Vodafone, maar niet via Vodafone zelf. Ik wil dan van de N70 overstappen naar de N95 8GB.

Is er al iemand die meer informatie heeft over andere kleuren dan het zwart bij de 8GB? Toestel vind ik mooi qua prestaties en eigenschappen, maar de kleur vind ik zelf even slikken...
Nee de 8GB is alleen in het zwart te krijgen, de N95-1 is wel in meerdere kleuren te krijgen en er zijn orginele covers voor te koop, in totaal 4 kleuren.(onder andere hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Barfman schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:34:

Klik
werkt niet lekker met rotateme aan :P ik kon um trouwens ook niet unlocken als ie eenmaal locked was als rotateme uit was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwjol
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:37
Ik heb voor het updaten een back-up gemaakt, waar staat de activeringssleutel van Spiderman?
cuberob schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:19:
[...]

er is geen oplossing. je had eerst een backup moeten maken met pc suite bijvoorbeeld (die bewaard dan dat certificaat) dan updaten en de backup terugzetten.... helaas dus (het is mij zelf ook overkomen, alleen had ik hem toen al gekeken, fw 15 was er toen nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
jwjol schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:10:
Ik heb voor het updaten een back-up gemaakt, waar staat de activeringssleutel van Spiderman?
In je backup ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwjol
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:37
Uhhhh, echt.... |:(
Ik bedoel dus, in welk mapje, wat is de naam?
Ik heb namelijk ook handmatig (dus zonder de Nokia software) een hoop gebackupt, misschien staat daar de activeringssleutel ergens tussen.

[ Voor 26% gewijzigd door jwjol op 08-02-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:40:
[...]

Ja das wel beetje nep... ik hafd zelf niet getest, maar ging daar niet van uit... sorry!
http://www.joiku.com/?act...uctDetails&product_id=310

hoezo registreren? echt een top programmaatje, je maakt van je n95 gewoon een soort routertje, surf nu lekker rond op mijn imac en op mijn andere n95 op hsdpa 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Sjengcity schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 08:57:
[...]

Nee de 8GB is alleen in het zwart te krijgen, de N95-1 is wel in meerdere kleuren te krijgen en er zijn orginele covers voor te koop, in totaal 4 kleuren.(onder andere hier)
Haha, ik las je post op m'n mobiel en daardoor leek het net of je signature onderdeel was van je getypte bericht... Op de PC lijkt het, terecht, een stuk positiever gelukkig.

Overigens, in de startpost staan bij de N95 8GB de kleuren vermeld van de N95-1.

Ik weet dat de N95 8GB alleen nu op het moment in zwart is te verkrijgen, maar mijn vraag richtte zich juist op de toekomst: zal Nokia dan nog meer kleuren gaan uitbrengen? Als iemand daar nog meer over weet, dan zie ik dat graag.

In ieder geval bedankt! :)

edit:
Intussen heb ik deze vraag ook naar Nokia gestuurd, met het vriendelijk verzoek of ze zich hiervoor willen inspannen een juist antwoord te geven i.p.v. simpelweg 'Nee' te antwoorden. Results post ik hier :)

[ Voor 11% gewijzigd door SanderTje! op 08-02-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
SanderTje! schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:17:
Overigens, in de startpost staan bij de N95 8GB de kleuren vermeld van de N95-1.
Aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Barfman schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:34:

Klik
Aan de beschrijving van het progammatje te zien is dit weer een flinke batterij vreter, aangezien de sensor continu aan moet staan... iemand hier al ervaring mee?

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 18:38
Ik heb net de startpost nogmaals helemaal doorgenomen en via de search 9 pagina's doorgespit onder het trefwoord Micro.
Ik wil namelijk een 8GB sd kaartje erin prakken maar vraag me af hoe ik geinstallerde programma's daarop draaiend ga krijgen...?

Is dit een kwestie van 1-op-1 kopieeren (inhoud 1GB==>8GB) of moet ik een backup maken met pc-suite en daarna met content copier alles terugzetten?
Dit met name omdat als ik een backup gemaakt heb via pc-suite er aan het eind altijd een melding komt dat bepaalde inhoud niet kon worden gelezen omdat het tegen kopieren beschermd is :?
TIA

[ Voor 18% gewijzigd door ScooBY_DoO op 08-02-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Laatst online: 08-08 13:41
patrickt35 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:01:
Je kan op de volgende manier flitspalen toevoegen in Sygic:

Je kan gewoon op flitspaal.nl de flitspalen(mobiele versie) van TomTom downloaden.
Nu moet je de Ov2 bestanden om gaan zetten naar .upi bestanden.
Dit doe je op de volgende manier:

pak de rar file uit en start het programma ov2upi translator

klik linksonder op de knop .ovi->.upi

ga naar de map waar je tomtom flitspalen staan (*.ov2) selecteer een bestand
en open deze. de omzetting is dan gelijk gedaan.

herhaal dit met de andere *.ov2 bestanden.

de upi bestanden komen in dezelfde map als waar je tomtom flitspalen in staan.

vervolgens moet je de upi bestanden in de landenmap zetten
als je dus de nl map gebruikt komen de bestanden dus in geheugenkaart:maps\nld te staan.
De plaatjes (bmp file's) moeten in de map geheugenkaart:\Sygic\Icons
(geheugenkaart is dus de root van de kaart)

vervolgens kan je in het poi menu van sygic de flitspalen instellen.
menu, np beheer, waarschuw in de buurt van, selecteer 1 van de flitspaal icoontjes
en stel de waarschuwing in, herhaal dit met de andere bestanden.

suc6

Hier het juiste programma:
http://rapidshare.com/fil...Ov2Upi_Translator_2.1.exe
Ik probeer een aantal POI's toe te voegen met een eigen icoontje. De mcDonalds zoals die ook bekend zijn voor TomTom.
de "upi"-files maken is geen probleem. McDonalds komt in de POI-lijst voor.
Echter het icoontje krijg ik er maar niet zichtbaar bij. Afmeting 20x20pixels en 256 kleuren. Geplaatst in de \Sygic\icon

Iemand enige suggestie want met de geleverde info in dit forum kom ik er nog niet uit :S

Al vast bednkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
robbinonline schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:39:
Ohja ik weet niet of het jullie bekend is maar er is een Symbian versie van VNC Viewer :)
En waar mag deze wezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke real stupid maar ik heb dus sinds gisteren een N95 T-mobile edition(helaas geen 8gb).
Ik wil dus me FW checken d.m.v #0000# - de groene bel toets en dat ding zegt gewoon dat dit niet kan... Hetzelfde geldt bij b.v #06#.

Anyone a idea ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:21:
Oke real stupid maar ik heb dus sinds gisteren een N95 T-mobile edition(helaas geen 8gb).
Ik wil dus me FW checken d.m.v #0000# - de groene bel toets en dat ding zegt gewoon dat dit niet kan... Hetzelfde geldt bij b.v #06#.

Anyone a idea ???
Menu==>Instrumenten==>Hulpprogramma==>Apparaat Beheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:54

Anyone a idea ???
je bent het sterretje vergeten. Dus *#0000#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ik was: Te Laat ;)

[ Voor 95% gewijzigd door peerke63 op 08-02-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Waarom is er op dit moment zo'n hype hier gaande over Sygic navigatie? Als ik het hier zo lees, moet je zelf heel veel aanpassen om het goed werkend te krijgen. Dus waarom zou ik als gebruiker dan voor Sygic kiezen ten opzichte van Route66 of Nokia Maps navigatie bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:26:
[...]

je bent het sterretje vergeten. Dus *#0000#
For real ? Damnz....

*net getest... Kanonne he! zo zuur.. gewoon sterretje vergeten...
Thx Ma(i)te!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI

Anyone a idea ???
*#0000# en *#06#

zie de startpost

Edit: Nog later dan laat :X
Noedels schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:42:
Waarom is er op dit moment zo'n hype hier gaande over Sygic navigatie? Als ik het hier zo lees, moet je zelf heel veel aanpassen om het goed werkend te krijgen. Dus waarom zou ik als gebruiker dan voor Sygic kiezen ten opzichte van Route66 of Nokia Maps navigatie bijvoorbeeld?
Synic is "out off the box" perfect in orde maar bied de mogelijkheden om zelf nog een heleboel aan te passen, en tja... het heet hier niet voor niets tweakers hè :+

[ Voor 41% gewijzigd door digital-IMEI op 08-02-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Ok duidelijk, maar hoe is de werking voor de mindere tweakende mensen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
In navolging van dat ik zei dat ik Nokia had gevraagd of de N95 8GB ook in andere kleuren beschikbaar zou komen, werd teruggemaild:
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Ik moet u melden dat Nokia voorlopig geen N95 8 GB in een andere kleur zal uitbrengen.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Gilles
Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 (aan lokaal tarief)
Helaas... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Noedels schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:29:
Ok duidelijk, maar hoe is de werking voor de mindere tweakende mensen...?
Wacht tot ie te koop is... dan hoef je 0,0 aan te passen.. en zelfs nu hoef je eigenlijk weinig te doen.. wat jij nu leest over aanpassen is het gewoon oppimpen van het progje.. en poi's toevoegen.. hoef je allemaal niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:00
ScooBY_DoO schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:23:
Ik heb net de startpost nogmaals helemaal doorgenomen en via de search 9 pagina's doorgespit onder het trefwoord Micro.
Ik wil namelijk een 8GB sd kaartje erin prakken maar vraag me af hoe ik geinstallerde programma's daarop draaiend ga krijgen...?

Is dit een kwestie van 1-op-1 kopieeren (inhoud 1GB==>8GB) of moet ik een backup maken met pc-suite en daarna met content copier alles terugzetten?
Dit met name omdat als ik een backup gemaakt heb via pc-suite er aan het eind altijd een melding komt dat bepaalde inhoud niet kon worden gelezen omdat het tegen kopieren beschermd is :?
TIA
Ik zou het kopieren doen via de computer...dus via kaartlezer oid. Er voor zorgen dat verborgen en systeem-bestanden ook worden meegekopieerd. Dan zou het in principe goed moeten gaan. Je kunt het zowieso proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Noedels schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:42:
Wij zijn hier tweakers, wij proberen graag dingen uit en rommelen met de instellingen om de features/performance van iets te verbeteren. Als je dat eenmaal handig weet te doen, heb je iets waar je straks meer plezier uit kunt halen. :)
edit: spuit 11

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

hahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
dafmay schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:04:
[...]

Ik zou het kopieren doen via de computer...dus via kaartlezer oid. Er voor zorgen dat verborgen en systeem-bestanden ook worden meegekopieerd. Dan zou het in principe goed moeten gaan. Je kunt het zowieso proberen...
Thnx het is gelukt :)

Maarr.... Ik wordt gek :(

Hoe oh hoe verander je ook al de snelkoppelingen boven in de balk :?

Ik kan het echt nergens meer terugvinden hoe ik dat gedaan heb |:(

Ik had die ngage-demo veranderd in een eigen applicatie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:00
ScooBY_DoO schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 19:08:
[...]

Thnx het is gelukt :)

Maarr.... Ik wordt gek :(

Hoe oh hoe verander je ook al de snelkoppelingen boven in de balk :?

Ik kan het echt nergens meer terugvinden hoe ik dat gedaan heb |:(

Ik had die ngage-demo veranderd in een eigen applicatie :'(
Uh handleiding er even bijpakken misschien ? ;) In menu > instellingen > algemeen > persoonlijk > standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:08

VIPER2001

[GOT]The Source

Nog 1 keer , heeft iemand anders ook een probleem met de media player ,als er muziek draait.
als ik de slider opendoet of dicht doe, en de popup in de beeld verschijnd en dan verdwijnt, komt er een vervelende geluid uit (net of de prioriteit niet hoog genoeg is of zo ?).

Een reactie kan je niet afdwingen. Daarbij kick je je vraag binnen 24 uur, dat is not done.,

firmware is 15.0.0.15 en het is een nokia n95 8gb.

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 08-02-2008 20:45 ]

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIPER2001 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:34:
Nog 1 keer , heeft iemand anders ook een probleem met de media player ,als er muziek draait.
als ik de slider opendoet of dicht doe, en de popup in de beeld verschijnd en dan verdwijnt, komt er een vervelende geluid uit (net of de prioriteit niet hoog genoeg is of zo ?).

[mbr]Een reactie kan je niet afdwingen. Daarbij kick je je vraag binnen 24 uur, dat is not done.,[/mbr]

firmware is 15.0.0.15 en het is een nokia n95 8gb.
Nee, ik heb dat probleem niet en voor zover ik weet ook verder niemand. Duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Probeer dan eens een andere mediaplayer, dat standaard ding is toch niks (imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:57:
Kan nu bellen naar nummers met Voipbuster door middel van de SIP instellingen in de N95 8, echter lukt het niet om een gesprek te voeren want je hoort elkaar niet.

Iemand een suggestie?
Iemand eneig idee waar ik dit moet zoeken. Met fring lukt het thuis wel via wifi en via UMTS ook, maar alleen met de sip client van de N95 en via de WLAN lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 23:58:
[...]

Iemand eneig idee waar ik dit moet zoeken. Met fring lukt het thuis wel via wifi en via UMTS ook, maar alleen met de sip client van de N95 en via de WLAN lukt het niet.
Uhhh WiFi en WLan is hetzelfde hoor :+

De instellingen staat in de startpost, met dank aan Robert Webbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is pas soepel draaiende navigatie:

http://www.youtube.com/watch?v=iBGvkmmSkWI

En binnenkort Nokia Maps 2.0 public beta.

http://www.allaboutsymbia...kia_Maps_20_hits_beta.php

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:14
Nog even een opmerking over Sygic. Gisteren naar het plaatsje Anderveen gereden. Navigatie in de auto erop gezet. (Toyota navigatie).

Ergens halverwege Sygic eens aangezet, en deze gaf een kortere reistijd aan, dan de toyota navigatie.

Sygic gevolgd, en kwamen precies goed uit. (Het grappige was dat de Toyota zich ook automatisch aanpaste, op het moment dat we de door Sygic gewezen afslag namen.
Zelfs de huisnummers worden correct aangegeven!

Heeft iemand trouwens enig idee waarvoor de slide behavior is in de nieuwste RotateMe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:14:
Nog even een opmerking over Sygic. Gisteren naar het plaatsje Anderveen gereden. Navigatie in de auto erop gezet. (Toyota navigatie).

Ergens halverwege Sygic eens aangezet, en deze gaf een kortere reistijd aan, dan de toyota navigatie.

Sygic gevolgd, en kwamen precies goed uit. (Het grappige was dat de Toyota zich ook automatisch aanpaste, op het moment dat we de door Sygic gewezen afslag namen.
Zelfs de huisnummers worden correct aangegeven!

Heeft iemand trouwens enig idee waarvoor de slide behavior is in de nieuwste RotateMe?
Zodat 'ie niet terugswitched als je schuif maar wel landscape modus wilt behouden. (Lijkt mij, gebruik 't programma niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 15:58:
[...]

Zodat 'ie niet terugswitched als je schuif maar wel landscape modus wilt behouden. (Lijkt mij, gebruik 't programma niet)
Klopt... Normaal als je multimedia toetsen wou zien en je schoof de slider omlaag.. dan draaide het scherm... dat kan je uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn oma heeft uit de vs de n95 8gb megenomen, helaas staat er na updaten geen nederlands menu meer op (niet zo erg) maar ook geen nederlandse T9.
Weet iemand of die ergens apart de downloaden is om erop te zetten?

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 09-02-2008 19:16 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinjm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:30

edwinjm

Webdeveloper

Nokia heeft het porten van VNC gebruikt om te kijken of PIPS goed werkbaar was.

Je kunt 'm downloaden op het Symbian Developers Network: http://live.sdnhost.com/w....queryString=vnc&x=16&y=8

Bij mij deed 'ie het niet: ik vermoed dat mijn versie van PIPS te nieuw was voor de versie van VNC. In dat geval is het wachten op iemand die VNC opnieuw bouwt voor de laatste PIPS.

Update: Ik heb het toch even geprobeerd en PIPS 1.2 verwijderd en PIPS 1.1 geinstalleerd. Nu deed VNC het wel, althans, het invoeren van gegevens. Nadat ik verbinding maak, krijgt m'n telefoon een zachte reset :|

Hier staan alle bestanden in een overzicht:
http://live.sdnhost.com/w...hments.action?pageId=1411

De betreffende bestanden zijn:
http://live.sdnhost.com/w...nts/1411/pips_s60_1_1.sis
http://live.sdnhost.com/w.../VNCViewer_s60_1_2_SS.sis

Ben natuurlijk heel benieuwd of iemand het aan de praat krijgt.

O ja, je moet natuurlijk ook de (gratis) serverversie van VNC installeren op de PC waar je verbinding mee wilt maken. Er zijn meerdere aanbieders (even met Google zoeken).

[ Voor 39% gewijzigd door edwinjm op 09-02-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:04:
[...]

Maar werkt de N95-1 wel met de 8GB kaartjes en zo ja welke of alle soorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:13:
Mijn oma heeft uit de vs de n95 8gb megenomen, helaas staat er na updaten geen nederlands menu meer op (niet zo erg) maar ook geen nederlandse T9.
Weet iemand of die ergens apart de downloaden is om erop te zetten?
je kan de product code veranderen naar 1die in NL gebruikt word,
zie TS voor deze info
en daarna opnieuw de update doen, kiezen voor alsnog updaten oid als ie zegt dat je al de meest recente firmware hebt.
ik had hetzelfde

edit: hippe oma :D

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
edwinjm schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:14:
[...]

Nokia heeft het porten van VNC gebruikt om te kijken of PIPS goed werkbaar was.

Je kunt 'm downloaden op het Symbian Developers Network: http://live.sdnhost.com/w....queryString=vnc&x=16&y=8

Bij mij deed 'ie het niet: ik vermoed dat mijn versie van PIPS te nieuw was voor de versie van VNC. In dat geval is het wachten op iemand die VNC opnieuw bouwt voor de laatste PIPS.

Update: Ik heb het toch even geprobeerd en PIPS 1.2 verwijderd en PIPS 1.1 geinstalleerd. Nu deed VNC het wel, althans, het invoeren van gegevens. Nadat ik verbinding maak, krijgt m'n telefoon een zachte reset :|

Hier staan alle bestanden in een overzicht:
http://live.sdnhost.com/w...hments.action?pageId=1411

De betreffende bestanden zijn:
http://live.sdnhost.com/w...nts/1411/pips_s60_1_1.sis
http://live.sdnhost.com/w.../VNCViewer_s60_1_2_SS.sis

Ben natuurlijk heel benieuwd of iemand het aan de praat krijgt.

O ja, je moet natuurlijk ook de (gratis) serverversie van VNC installeren op de PC waar je verbinding mee wilt maken. Er zijn meerdere aanbieders (even met Google zoeken).
Ik had al zo'n vermoeden dat je het over deze VNC versie had.
Het is al even bekend dat P.I.P.S. 1.1 niet geschikt is voor de N95 OS en daarom wordt er door iedereen gevraagd wanneer er wel een geschikte P.I.P.S. versie komt. Die is er nu en dat is versie 1.2 vandaar ook mijn eerdere vraag of iemand hem al compiled had ;)
schumi2004 in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:06:
[...]

Maar werkt de N95-1 wel met de 8GB kaartjes en zo ja welke of alle soorten?
In ieder geval en zonder problemen met de Sandisk 8GB MicroSDHC. De andere merken dus waarschijnlijk ook wel maar ik zou gewoon voor Sandisk gaan. Prima spul en laatst weer lekker in prijs verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

De navigatie is in zoverre soepel dat het een demo is van een route. Als het een real-time opname was geweest van een GPS aangestuurde navigatie die zo soepel draaide in de bochten etc. dan was ik wel aangenaam verrast, maar hiermee niet. Misschien wordt het schokkerige in real-time navigatie ook bepaald door de snelheid van de gegevenspositie die vanuit de GPS ontvanger wordt doorgestuurd naar de navi. Kunnen we binnen Sygic hier niet mee spelen? met die baud instellingen bijv.?

Die Nokia Maps 2.0 ziet er goed uit. Het gaat steeds de goede kant op met die applicatie. Ik gebruikte tijdens mijn laatste stedentrip een combinatie van Nokia Maps en Google Maps, terwijl mijn maat TT6 draaide op zijn N95. Vooral het opzoeken van nuttige plaatsen ging hem beter af met zijn TT6.

Ik gebruikte laatst Sygic in Rotterdam, maar de navi wilde me over een parkeerplaats sturen die afgesloten was met een slagboom. Dat was de eerste keer dat ik verkeerd ben gewezen. Iemand meldde hier dat zelfs de huisnummers locatie in Sygic klopte, maar mijn ervaring is juist dat deze in 90% van de gevallen niet klopt. Ik vind dat echter geen probleem, want zodra ik de straat van bestemming heb bereikt, kijk ik toch wel hoe de nummering ter plekke loopt.

[ Voor 8% gewijzigd door sl1200 op 09-02-2008 23:21 ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er meer Sygic gebruikers problemen met de kaarten van Groot-Brittanïe en Ierland??
Alles werkt tot ik deze 2 landen erbij zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze thread nu al een tijdje en ik heb gister de N95 8 gb besteld en die is als het goed is woensdag binnen :9~
Maar wat ik me dus afvroeg is welke apps echt een "must" zijn om er direct op te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 09:41:
Ik volg deze thread nu al een tijdje en ik heb gister de N95 8 gb besteld en die is als het goed is woensdag binnen :9~
Maar wat ik me dus afvroeg is welke apps echt een "must" zijn om er direct op te zetten ?
Ik hoop dat je een internet data abo hebt want dat is echt een "must have" voor deze telefoon.
1 - emTube en/of YouTube
2 - TunIn.FM
3 - Navigatie: kies uit o.a. Route66, GarminMobileXT of Sygic Mobile
4 - N-Gage
5 - Google Maps
6 - Hotspot Finder
7 - X-plore
Have Fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Mijn N95 is T-mobile branded.

Dat wil ik er af hebben. Ik wil dus nergens meer aan kunnen merken dat het oorspronkelijk een T-mobile toestel is (geweest, want hij is unlocked en ik heb er nu KPN op).

Reden is onder meer dat ik geen nieuwe firmware kan installeren via de Nokia updater, en T-mobile geen nieuwere firmware dan 12.0.013v aanbied, terwijl er wel een nieuwere beschikbaar is voor unbranded Nokia's.
Daarnaast wil ik van dat schreeuwerige opstart schermpje en muziekje af.

Wat moet ik regelen ?
Of is dat al ergens in een van de nokia N95 topics te vinden, zo ja, waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Ik heb versie 11.0.026 op mijn N95 8GB, maar batterij gaat maar 1 dagmee, niet langer... Ik heb niet de behoefte om te updaten naar versie 15... Hebben jullie dit ook bij versie 11?

Moet ik bij het backuppen van mijn tel ook massageheugen aanvinken voor het backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Xander1 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:19:
Mijn N95 is T-mobile branded.

Dat wil ik er af hebben. Ik wil dus nergens meer aan kunnen merken dat het oorspronkelijk een T-mobile toestel is (geweest, want hij is unlocked en ik heb er nu KPN op).

Reden is onder meer dat ik geen nieuwe firmware kan installeren via de Nokia updater, en T-mobile geen nieuwere firmware dan 12.0.013v aanbied, terwijl er wel een nieuwere beschikbaar is voor unbranded Nokia's.
Daarnaast wil ik van dat schreeuwerige opstart schermpje en muziekje af.

Wat moet ik regelen ?
Of is dat al ergens in een van de nokia N95 topics te vinden, zo ja, waar.
Met NSS productcode wijzigen (productcodes staan in topicstart) en daarna even opnieuw flashen.
Tutorials kan je wel via een searchengine vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
mobile625 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:48:
Ik heb versie 11.0.026 op mijn N95 8GB, maar batterij gaat maar 1 dagmee, niet langer... Ik heb niet de behoefte om te updaten naar versie 15... Hebben jullie dit ook bij versie 11?

Moet ik bij het backuppen van mijn tel ook massageheugen aanvinken voor het backuppen?
Geen idee, ik zou niet doen. Weet niet wat je er allemaal op staan heb maar als ie al redelijk vol staat ben je nog wel ff bezig. Geen idee wat er gebeurt bij een update van FW met de mass memory mss dat iemand hier iets over zeggen kan en dit dan in SP plaatsen ben erzelf ook wel benieuwd naar.
Data zou je voor upgrade ff met usb over kunnen zetten gaat sneller als backup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

Nog even over Sygic.
Als ik navigeer met Sygic in nederland dan meldt hij de E-nummers van de snelwegen ipv de A-nummers heeft iedereen dit of ligt dit aan de kaart of versie ofzo, is soms niet echt handig aangezien ik gewendt ben aan de A nummers..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Als ik met TunIn.FM naar de radio luister dan stopt hij elke keer na 90 seconden als mijn Nokia in standby mode/power save gaat. Hoe kan ik dit aanpassen?

En is het mogelijk om de iconen in de menubalk op hoofdscherm te wijzigen? Bijvoorbeeld de wereldbol naar opera linken, of gewoon gellijk een opera logo daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
sohus schreef op zondag 10 februari 2008 @ 16:58:
En is het mogelijk om de iconen in de menubalk op hoofdscherm te wijzigen? Bijvoorbeeld de wereldbol naar opera linken, of gewoon gellijk een opera logo daar?
Lees de manual eens als je wil of doe een search in dit topic en wellicht bied de SP een uitkomst.

-edit-
Dit toont in mijn ogen een bepaalde vorm van luiheid. als je nu eens 1 pagina terug gekeken had!
dafmay in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

[ Voor 20% gewijzigd door schumi2004 op 10-02-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Probleem met TunIn.FM opgelost. Licht aan de Vodafone animated screensaver. Lekker dan. Nu ik hem op tijd heb staan gaat het weer helemaal goed.

En ik zal even een topic search doen. Niet iedereen heeft tijd om 300 bladzijden door te lezen en zulke dingen zouden handig zijn als toevoeging in de startpost.

Edit:

Bedankt! Ik heb zojuist gelezen en daarmee mijn Vodafone Live icoon weggehaald. Ik had echter niet gezien dat daar ook die iconen meet aangepast konden worden. Dit omdat ik Active Standby op Off had staan en dan zie je die opties niet. Mijn excuses.

[ Voor 29% gewijzigd door sohus op 10-02-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
sohus schreef op zondag 10 februari 2008 @ 17:07:
Probleem met TunIn.FM opgelost. Licht aan de Vodafone animated screensaver. Lekker dan. Nu ik hem op tijd heb staan gaat het weer helemaal goed.
Mooi ;)
En ik zal even een topic search doen. Niet iedereen heeft tijd om 300 bladzijden door te lezen en zulke dingen zouden handig zijn als toevoeging in de startpost.
Excuses accepted maar je meent toch niet echt dat dit soort dingen in SP moeten wel?
Je heb er een handleiding bij gekregen daar zeg je U tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Laatst online: 16-03-2023
Heb als ik filmpjes opgenomen met mijn n95 8gb synchroniseer via N-series pc suite, en ze daarna afspeel op de pc dat het beeld veel langzamer gaat dan het geluid.
Op de telefoon draait het prima, en als ik diezelfde filmpjes via bestandsbeheer kopieer en afspeel met windows media player gaat het ook goed.
Heeft dit iets met de N-series versie te maken van pc suite, of hebben andere mensen hier geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eboman schreef op zondag 10 februari 2008 @ 16:06:
Nog even over Sygic.
Als ik navigeer met Sygic in nederland dan meldt hij de E-nummers van de snelwegen ipv de A-nummers heeft iedereen dit of ligt dit aan de kaart of versie ofzo, is soms niet echt handig aangezien ik gewendt ben aan de A nummers..
Dat heb ik al eerder aangegeven, maar dit blijkt ecther wel degelijk heel handig, je moet er alleen even aan wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
Hebben meer mensen problemen om FExplorer 118b te signen? Andere programma's krijg ik wel gesigned, dus het ligt niet aan mijn certificaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Niborit schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:12:
Hebben meer mensen problemen om FExplorer 118b te signen? Andere programma's krijg ik wel gesigned, dus het ligt niet aan mijn certificaat....
Heb je niet de versie voor OS 9.2? jij heb 9.3 deze moet je hebben
http://www.gosymbian.com/FE_beta_download_3ed.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:40:
[...]

iedereen hier heeft 9.2 hoor ;) maar je bedoeld v2 of v3 als in s60v3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
DieterVDW schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:09:
[...]

Opera is goed, maar de ingebouwde browser op de N95 is ook echt heel goed hoor.
Ik zie niet echt een reden om Opera aan te kopen.
Om hier nog even op terug te komen: ik ben nu een paar weken met de ingebouwde browser aan het spelen en die bevalt me idd prima. Het enige wat ik lastig vind is dat als ik op 'terug' klik hij met dat venstertjes-overzicht voor de dag komt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de bedoeling. Je kan zelf vinden welk abonnement het goedkoopste is, als je maar wat moeite doet. Zoek eens via Google en kijk op sites zoals TelecomVergelijker.

[ Voor 71% gewijzigd door pven op 10-02-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
schumi2004 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:40:
[...]

Dat is precies de versie die ik probeer te signen. Lukt het jou wel? Anders ligt het toch ergens anders aan hier....
Pagina: 1 ... 84 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.