Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste
Acties:
  • 725.042 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

aangezien me topic is dichtgesmeten (lekker vriendelijk zijn ze hier...) zet ik me vraag hier nogmaals neer:

Als je daar problemen mee hebt, dan mag je contact met me op te nemen.

Ik heb sinds een week een nokia n95, maar het scherm is vandaag gebroken. Ik heb een mailtje naar de verkoper gestuurt (internet telefoonwinkel), daar het onder redelijk normale gebruiksomstandigheden is gebeurt (niet laten vallen ofzo, had m in mijn broekzak op de kermis, maar heb m altijd in me broekzak dusja)

Ik weet niet of het binnen de garantie valt, maar zo niet kan ik voor 40 euro een nieuw scherm kopen, maar ik zou niet weten hoe ik dit precies moet doen. Heb al een tijdje gegoogeld maar dat levert eigenlijk niets op. Weet iemand hoe dit moet? Ik hoop zelf dat het binnen de garantie valt, want ik vind het niet kunnen. het beschermingsplaatje over het scherm is nog heel, tis echt alleen het scherm dat gebroken is.

Ik baal hier echt ontiegelijk van.

provider is T-Mobile, heb m verder standaard zoals ie geleverd is geen updates gedaan ofzo. Tis een warm graphite uitvoering.

alvast dank voor de info

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 04-02-2008 22:15 ]

Verwijderd

Beste mensen,

Na veel moeite vandaag het zogenaamde unbranded toestel toch maar echt geunbrand en een software update gedraaid, van 12.xx van 20.0.xx. Echter, was de gps fix al traag, nu is hij helemaal niet vooruit te branden. Er is gewoon geen fix!!

Zijn er meer met dit probleem of de gouden oplossing? Het zowel a gps, internal gps als network aanstaan, maar krijg echt géén fix... ook niet na 15 minuten...

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
N-Gage is gereleased maar alleen voorlopig nog voor de N81
we hebbe ook altijd pech eerst 4 maanden uitstellen en dan eerst de de n81

http://www.n-gage.com/community/news_FirstAccess.html

EDIT////

hmm p@sco heeft het ook voor zijn n95 8GB
mss is het er tg wel ergens op het net

bron: http://www.jaspp.net/

EDIT///

heb nu ook ngage op me n95 classic >:)
nu ff lekker gamen :D

[ Voor 35% gewijzigd door legendx2 op 04-02-2008 23:33 ]

Verwijderd

legendx2 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 23:06:

EDIT////

EDIT///

Bedankt voor de tip 8) Vraagje draaien de oude N-Gage games hierop?

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

EDIT////

EDIT///

Is het niet zo dat je gewoon ngage krijgt met 3 demo's.. de classic heeft nu ook ngage met 2 demo's?... Heb je gewoon die versie van die n81 gepakt? Wat is er anders?

Verwijderd

@MAU_MAUS:

hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? ben al uurtje aan het zoekn.. maar ken t nie vinden :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:02:
Ik heb sinds een week een nokia n95, maar het scherm is vandaag gebroken. Ik heb een mailtje naar de verkoper gestuurt (internet telefoonwinkel), daar het onder redelijk normale gebruiksomstandigheden is gebeurt (niet laten vallen ofzo, had m in mijn broekzak op de kermis, maar heb m altijd in me broekzak dusja)

Ik weet niet of het binnen de garantie valt, maar zo niet kan ik voor 40 euro een nieuw scherm kopen, maar ik zou niet weten hoe ik dit precies moet doen. Heb al een tijdje gegoogeld maar dat levert eigenlijk niets op. Weet iemand hoe dit moet? Ik hoop zelf dat het binnen de garantie valt, want ik vind het niet kunnen. het beschermingsplaatje over het scherm is nog heel, tis echt alleen het scherm dat gebroken is.

Ik baal hier echt ontiegelijk van.

provider is T-Mobile, heb m verder standaard zoals ie geleverd is geen updates gedaan ofzo. Tis een warm graphite uitvoering.

alvast dank voor de info
Hallo, dat is erg jammer. Ik kan mij herinneren dat er op youtube een film is zo niet is ergens in dit forum over uitgebreidt gesproken alleen weet ik niet waar en wanneer.
Veel succes

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 05-02-2008 09:26 . Reden: rare layout gefixed :) ]

• legendx2
de ngage die er standaart op zit is geen ngage maar een filmpje
weet niet als ik dit mag zeggen maar
ik heb inderdaad de versie van de n81 gestrippt
en van zijn installatie files ngage geinstalleerd
alleen weet niet waar de spelletjes staan op de geheugenkaart

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:06Hallo, dat is erg jammer. Ik kan mij herinneren dat er op youtube een film is zo niet is ergens in dit forum over uitgebreidt gesproken alleen weet ik niet waar en wanneer.
Veel succes
ik heb inmiddels een filmpje op youtube gevonden, is vrij simpel, alleen zag ik dat ze gebruik maakten van een blauwe soortvan plectrum waarmee het makkelijker ging, ik weet alleen niet waar je die ken krijgen?

bedankt voor de tip trouwens, aan youtube had ik nog niet gedacht (heb direct filmpje gebookmarked)

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:39
Heb nu ook n-Gage op mijn N95-8GB geinstalleerd, en werkt uitstekend :9
Heb ook de 3 gratis games geinstalleerd, dacht eerst hij pakt ze niet, en na het openen van n-gage installeerde hij de 3 games. De oude n-gage verdwijnd trouwens, en je krijgt er een mooi blauw n-gage icon voor terug met veel meer opties.

System | Racing is in my Blood

• legendx2
nu nog weten hoe je games installeert

• Barfman
legendx2 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 01:04:
Zelfde als sis files ;)

Verwijderd

Barfman schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:58:
Heb nu ook n-Gage op mijn N95-8GB geinstalleerd, en werkt uitstekend :9
Heb ook de 3 gratis games geinstalleerd, dacht eerst hij pakt ze niet, en na het openen van n-gage installeerde hij de 3 games. De oude n-gage verdwijnd trouwens, en je krijgt er een mooi blauw n-gage icon voor terug met veel meer opties.
Kan je me ff helpen aub?? ik heb dat ook gedownload maar hij blijft maar zeggen dat mijn toestel niet compatibel is. Is ook een n95 8 gig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 08:23:
[...]

Kan je me ff helpen aub?? ik heb dat ook gedownload maar hij blijft maar zeggen dat mijn toestel niet compatibel is. Is ook een n95 8 gig.
ik he hetzelfde probleem :P

ik heb sygic, maar kan n :P erg kaarten vinden. heb deze gevonden maar weet niet welke ik oet gebruiken.
NLD.L2G
NLD.NHn
NLD.g0
NLD.Cof
NLD.Nam
NLD.g1
NLD.Ar2
NLD.Adr
NLD.g2
NLD.POI
NLD.Ar1
NLD.Lv1
NLD.g3
NLD.Tmc
NLD.Lv0
NLD.g4
NLD.Ar0
NLD.Sig
NLD.Ar9
maar nld.mlm. staat er niet bij.
wie kan me helpen.

*knip*

Vragen naar warez is *not done*

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 05-02-2008 09:25 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Met de opmerking dat je nog wel even N-gage op je N95 moet starten om de installatie af te ronden. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Ben zelf vrachtwagen chauffeur, heb sygic op een n95 8 gb, rij door heel europa, niks geen last van geen fix, vind letterlijk alles.
In kleine plaatsen is ie soms wat van slag, maar verder werkt het uitstekend, om een snellere fix te krijgen schuif ik het toetsenbord open omdat daar achter de gps ontvanger zit, daarna mag hij dicht.

Al met al ben ik redelijk tevreden, alleen moet je erg voorzichtig zijn met een n95, het scherm breekt heel snel, met zo'n toestel kun je absoluut niet zonder case anders leeft ie niet lang.
Is ook niet echt nodig want die dingen zijn er al vanaf 13 euro.

>:) >:) >:)

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11 17:25
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:59:
Al met al ben ik redelijk tevreden, alleen moet je erg voorzichtig zijn met een n95, het scherm breekt heel snel, met zo'n toestel kun je absoluut niet zonder case anders leeft ie niet lang.
Welke case heb je? Ik heb die van Brando en die drukt het camera-knopje in, wat resulteert in een power-drain waardoor de accu van mijn N95 8GB binnen een dag leeg is.

• Barfman
pven schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:56:
[...]

Met de opmerking dat je nog wel even N-gage op je N95 moet starten om de installatie af te ronden. :Y)
Volgens mij had ik dat al duidelijk gemaakt ;)
Heb nu ook n-Gage op mijn N95-8GB geinstalleerd, en werkt uitstekend

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:59:
Ben zelf vrachtwagen chauffeur, heb sygic op een n95 8 gb, rij door heel europa, niks geen last van geen fix, vind letterlijk alles.
In kleine plaatsen is ie soms wat van slag, maar verder werkt het uitstekend, om een snellere fix te krijgen schuif ik het toetsenbord open omdat daar achter de gps ontvanger zit, daarna mag hij dicht.

>:) >:) >:)
Het scherm breekt naar mijn weten niet snel. Al 7 maanden in me broekzak zonder sleutels, geen krasje of scheur te bekennen!

• pven
  • Niet online
Enkele berichten mbt voipbuster zijn verplaatst naar Voordelig bellen met Voipbuster [deel 5]

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

/\/\|) schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:04:
[...]

Welke case heb je? Ik heb die van Brando en die drukt het camera-knopje in, wat resulteert in een power-drain waardoor de accu van mijn N95 8GB binnen een dag leeg is.
Ik heb zelf deze: http://www.gsm-cover.nl/view_product.php?product=BEST9NAO202 en ben er zeer tevreden over, er zitten uitsparingen op alle noodzakelijke plekken zowel onder als links en rechts. voelt stevig aan. Prima ding!
Afbeeldingslocatie: http://www.gsm-cover.nl/images/Lederen%20Hoesje%20Nokia%20N95%20Zwart.%20..JPG

Goodgoan!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:22:
[...]
maar nld.mlm. staat er niet bij.
wie kan me helpen.
als de map waarin je nederlandse map staat het volgende is

/Maps/NLD

maak je in Maps een bestandje "nederland.mlm" en zet je hier tussen haakjes de naam van de map. in dit geval zet je er dan dus in [NLD]

even saven en navigeren maar.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Verwijderd

bassjuh schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:01:
[...]

als de map waarin je nederlandse map staat het volgende is

/Maps/NLD

maak je in Maps een bestandje "nederland.mlm" en zet je hier tussen haakjes de naam van de map. in dit geval zet je er dan dus in [NLD]

even saven en navigeren maar.
Om nog een beetje te verduidelijken, no offence to bassjuh.
je opent dus wordpad en je typt zoals gezegd: [NLD]
en je saved dit als nederland.mlm
en dan plaats je dit in je folder "maps" op je mem card

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:12:
[...]

Om nog een beetje te verduidelijken, no offence to bassjuh.
je opent dus wordpad en je typt zoals gezegd: [NLD]
en je saved dit als nederland.mlm
en dan plaats je dit in je folder "maps" op je mem card
Geeft niet hoor, die van mij is idd een beetje wazig :P

Hoe zit het trouwens met de kras gevoeligheid van het scherm van de N95? ik heb zelf de N82 maar ik heb er al wel enkele krasjes op, inmiddels een screenprotector gekocht, maar toch.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• Mau_Maus
  • Niet online
Eastside schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:57:
[...]

Ik heb zelf deze: http://www.gsm-cover.nl/view_product.php?product=BEST9NAO202 en ben er zeer tevreden over, er zitten uitsparingen op alle noodzakelijke plekken zowel onder als links en rechts. voelt stevig aan. Prima ding!
[afbeelding]
Die heb ik ook geprobeerd.. heb er wel 5 geprobeerd... Ook officiele van Nokia... En ik ben nog steeds fan van mijn allereerste hoesje vanuit Frankrijk.. ook bij pdashop te koop... de 'Noreve Leather Case'. Beetje zelfde principe als hierboven maar soepeler... En ook wat makkelijker te bedienen zeg maar.

Via Frankrijk kan je ook customizen:
http://www.noreve.com/lan..._Nokia_N95_Tradition.html

Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/Nokia_N95_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/Nokia_N95_2.jpg

Ook super goede service daar... Ze waren keer de ingang van de 3,5mm jack vergeten. En ze stuurde zo zonder kosten een nieuwe.

[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 05-02-2008 12:32 ]

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-11 12:36
Wil nog even mijn weekend ervaring met Sygic Navigatie delen:)
Moest van Hoorn naar Den Bosch...

Flitspalen melding werkte!:)
Echter af en toe was opeens de stem van "over 300 m bla bla" verdwenen beetje raar.

Toen ik vanuit een dorp naast Den Bosch weer naar huis wilde rijden heeft "ze" me helaas 4x een afgesloten weg op gestuurd!!:( al ligt dat waarschijnlijk meer aan de kaarten dan het programma.
Beetje jammer maar ja toen ik eenmaal op eigen kracht de grote weg op was gekomen ging het weer prima!:)

Al met al een aardig programma, was blij dat deze er ook op stond aangezien Route 66 onderweg opeens niet meer opstarte!

[ Voor 5% gewijzigd door kernie op 05-02-2008 12:38 ]

PS5

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 19:20

EDIT////

EDIT///

Bedankt voor de 'tips'. Mijn italiaans (of wat het ook zijn mag) is niet zo goed, maar paar steekwoorden waren genoeg om het ook op mijn Nokia N95 8GB aan het werk te krijgen!

Thanks!

P.S. het gekke is dat de software de Phone Version wel herkend.

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Mau_Maus schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:28:
[...]
Die heb ik ook geprobeerd.. heb er wel 5 geprobeerd... Ook officiele van Nokia... En ik ben nog steeds fan van mijn allereerste hoesje vanuit Frankrijk.. ook bij pdashop te koop... de 'Noreve Leather Case'. Beetje zelfde principe als hierboven maar soepeler... En ook wat makkelijker te bedienen zeg maar.
Tja, maar die is wel 4x zo duur!!

Goodgoan!

• legendx2
jaaa bij ngage staat er netjes bij Phone: N95
die spellen die erbij zaten kon ik wel installeren ik bedoel
als je vroeger ngages games gekocht had.
hoe en waar zet je die op je geheugenkaart
die trials die erbij zitten staan op
E:/PRIVATE

• Mau_Maus
  • Niet online
Eastside schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:17:
[...]

Tja, maar die is wel 4x zo duur!!
Ja voor kwaliteit betaal je he ;) En als je een N95 hebt ga je niet moeilijk doen over een goed hoesje he haha

• Mau_Maus
  • Niet online
NICE!

Joikuspot turns symbian s60 smartphones to wi-fi hotspots

http://www.symbian-freak....nes_to_wi-fi_hotspots.htm

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het callibreren van de GPS module in de N95?

Ik reed gister naar een adres toe en hoe dichter ik bij het adres kwam hoe vager Garmin deed... Continue herberekenen etc.

Zie Verwijderd in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8" voor het antwoord op je opmerking die ik hier weg heb gehaald. Ik ben overigens goed te bereiken op diverse manieren.

[ Voor 45% gewijzigd door pven op 05-02-2008 16:38 ]

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11 17:25
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:23:
Heeft iemand ervaring met het callibreren van de GPS module in de N95?

Ik reed gister naar een adres toe en hoe dichter ik bij het adres kwam hoe vager Garmin deed... Continue herberekenen etc.
Er valt niets te calibreren bij een GPS. Het enige wat je kunt doen is zorgen dat de ontvangst zo goed mogelijk is.

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 05-02-2008 17:16 ]

Verwijderd

legendx2 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 01:04:
De officiële manier: Als je N-Gage hebt geïnstalleerd, een keer het programma starten er wordt dan de map n-gage op je geheugenstick aangemaakt. N-Gage afsluiten, usb kabel erin gegevensoverdracht kiezen. Games in map n-gage plaatsen. USB afsluiten, N-Gage opstarten, game selecteren en je kan hem installeren ;)

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 09:59
Thanx! Het is me nu ook gelukt op mn N95. :)

Verwijderd

Waar hebben jullie ngage gedownload?, als ik naar die site gaat,kan ik alleen voor de nokia n81 vinden,en via hun forum downloaden. of kan ik deze versie ook gebruiken?,daar kan ik namelijk op hun site niks van terug vinden..

Verwijderd

Is het trouwens mogelijk om 2 verschillende navigatiesystemen op de mobiel te installeren bijv. Sygic en Garmin?

Verwijderd

Ja dat is mogelijk

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:05:
Waar hebben jullie ngage gedownload?, als ik naar die site gaat,kan ik alleen voor de nokia n81 vinden,en via hun forum downloaden. of kan ik deze versie ook gebruiken?,daar kan ik namelijk op hun site niks van terug vinden..
Je moet die Italiaanse site even goed doorlezen. :P

De versie voor de N81 moet je downloaden, daarna kan je first_access_n-gage_v1.00_1262.sisx bekijken door SIS-explorer te gebruiken. Zodoende vind je een bestand genaamd n-gage.sisx. Dat bestand moet je extracten waarna je 9_n-gage.sisx op je lokale schijf zal vinden. Dat laatste bestand moet je installeren op je N95. :Y)

Verwijderd

Je hebt volgens mij wel PIPS nodig voor Ngage.sisx of niet?, daar vraagt hij namelijk om , hij mist de Symbian Os Pipe . dus neem aan dat ik pips nodig heb?

kan ik deze gebruiken?
pips_s60_wp.sis - Symbian P.I.P.S. C-Runtime library. Required by both of the game versions

dat is die gene voor quake.
http://koti.mbnet.fi/hinkka/Download.html

• pven
  • Niet online
Die melding mbt PIPS heb ik genegeerd en het werkt, voor zover ik heb kunnen zien, gewoon goed.

Verwijderd

Ik heb het maar geinstaleerd, maar de pips zitten volgens mij gewoon bij de ngage.sisx inbegrepen,mischien soort bug? , dat hij eerst gaat zoeken daar pips,
want als je 10 x op doorgaan moet klikken moet je ook doorgaan voor os pipe , lijkt me niet erg om 2 x die pips op de telefoon te hebben?, of overschrijft hij dat gewoon.

heb net me telefoon een format gegeven,dus wil hem beetje netjes houden :>

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-11 23:18
Poeh schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:17:
Ik gebruik de Nokia PC Suite al geruime tijd i.c.m. mijn N95. Ik heb het programma zo ingesteld dat zodra ik binnen het bluetooth-bereik van mijn pc kom, PC Suite automatisch de nieuwe foto's en video's binnenhaalt en direct de agenda en contactpersonen synchroniseert met MS Outlook 2003.

Een aantal dagen geleden merkte ik dat PC Suite dit niet meer deed. Er was geen verbinding met de telefoon.

Na PC Suite te hebben hersteld (functie wanneer je het programma eigenlijk wilt verwijderen) werd er direct verbinding met de N95 gemaakt en startte de PC Sync ook direct op.

De volgende dag maakte PC Suite direct verbinding met de telefoon en werden ook de nieuwe foto's naar de pc overgebracht. Het icoontje van PC Sync bleef echter grijs (geen verbinding). Daarop heb ik PC Suite van de pc verwijderd en de nieuwste versie op www.nokia.nl geinstalleerd (waarbij vervolgens binnen de installatie weer een nieuwere versie gedownload wordt: 6.85.14.1). Het resultaat: direct startte PC Sync op en werd er gesynchroniseerd.

Vandaag start ik de pc op met weer hetzelfde resultaat: PC Suite heeft verbinding, maar PC Sync ziet dat niet ('geen verbinding'). Heeft iemand eerder met dit bijltje gehakt?
Inmiddels ben ik nog wat verder van huis. Even later werkte de bluetooth-verbinding helemaal niet meer samen met PC Suite en vervolgens bleek dat ook de verbinding via de USB-kabel door Nokia PC Suite niet meer wordt herkend.

Vervolgens heb ik toch maar ALLES van Logitech (bluetooth hub op DiNovo Media Desktop) verwijderd en ALLES van Nokia verwijderd. Vervolgens versie 4.4 van SetPoint geïnstalleerd en daarna de nieuwste versie van Nokia PC Suite. Nu werk ik dus niet langer via Widcomm bluetooth, maar via Microsoft. De telefoon wordt wederom gewoon herkend door PC Suite en even later (na de code uitwisselen) volgt de mededeling: 'U beschikt nu over de volgende verbinding: Nokia N95 Bluetooth'. Maar verder heeft het programma gewoon geen verbinding met de telefoon. Ik kan dus niets: niet synchroniseren, geen foto's overbrengen, geen software installeren.

Met de USB-kabel hetzelfde verhaal: 'U beschikt nu over de volgende verbinding: Nokia N95 USB-kabel'. Maar wederom blijkt nergens dat de telefoon verbonden is.

Kan iemand mij hier wat verder mee helpen?

Op mijn laptop werkt alles trouwens WEL: via bluetooth en via kabel! Het ligt dus NIET aan de N95.

Verwijderd

Voor diegene die moeilijkheden hebben met de installatie van NGage op een nokia n95 8 gig (zoals ik ) stel ik hier het sisx bestandje ter download; Met deze moet het lukken

http://rapidshare.com/files/89411555/NGageInstaller.zip.html

Verwijderd

Ik heb ngage erop gezet, hij start ook gewoon op, nu heb ik de 3 games die erbij zitten in de ngage map gezet, toen ngage opgestart, en hij vond gelijk die 3 games, toen geinstaleerd,maar hij zegt dat hij hem niet kan vinden op de memory, ik heb het op de 8gig geinstaleerd, wat doe ik fout

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
NICE is ook wat ik dacht. Maar helaas. Ook hier moet je je weer registreren (ja ik dacht et niet!) en je met deze beta stel je je mobiel meteen open voor iedereen.

Ik wil er best voor betalen zelfs, zodat mobiel internet ook beschikbaar kan maken voor anderen onderweg, maar dan wel even zonder registratiegecrap. Dus voorlopig mogen ze het steken waar de zon niet schijnt, en surf ik rustig verder over een (encrypted!) bluetoothlinkje.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:00:
Voor diegene die moeilijkheden hebben met de installatie van NGage op een nokia n95 8 gig (zoals ik ) stel ik hier het sisx bestandje ter download; Met deze moet het lukken

http://rapidshare.com/files/89411555/NGageInstaller.zip.html
Je maakt het sommige wel erg makkelijk zo he. :P
Terwijl het met een beetje plaatjes kijken en logisch nadenken al heel erg goed te doen is..
Heb het zojuist zelf gedaan, appeltje eitje!
Wel erg aardig van je hoor maar als ik hier afentoe die vragen lees dan zie je al zoveel luie mensen hier onnodig het topic vervuilen, mess ik nu ook wel een beetje maar wou het ff kwijt. >:)
Met een beetje Google en QuickSearch van tweakers kom je een heel end. ;)

Bedankt voor de linkjes en tips allemaal, heb hier al zoveel weg kunnen halen waardoor mijn n95 8gb echt zoveel meer dan alleen een telefoon is geworden.
Keep on tweaking!!!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Iemand ook problemen wanneer je op je N95 naar Mijn Postbank.nl gaat? Het inloggen gaat prima, alleen vervolgens zie je de linker menubalk niet. Hierdoor kun je niet aanklikken wat je wil doen. Zoals overmaken of rekening raadplegen. Lijkt wel of de browser dat frame niet weergeeft...

Goodgoan!

• Mau_Maus
  • Niet online
Fuzzillogic schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:28:
[...]

NICE is ook wat ik dacht. Maar helaas. Ook hier moet je je weer registreren (ja ik dacht et niet!) en je met deze beta stel je je mobiel meteen open voor iedereen.

Ik wil er best voor betalen zelfs, zodat mobiel internet ook beschikbaar kan maken voor anderen onderweg, maar dan wel even zonder registratiegecrap. Dus voorlopig mogen ze het steken waar de zon niet schijnt, en surf ik rustig verder over een (encrypted!) bluetoothlinkje.
Ja das wel beetje nep... ik hafd zelf niet getest, maar ging daar niet van uit... sorry!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-11 18:45
pven schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:14:
[...]

De versie voor de N81 moet je downloaden, daarna kan je first_access_n-gage_v1.00_1262.sisx bekijken door SIS-explorer te gebruiken. Zodoende vind je een bestand genaamd n-gage.sisx. Dat bestand moet je extracten waarna je 9_n-gage.sisx op je lokale schijf zal vinden. Dat laatste bestand moet je installeren op je N95. :Y)
Bedankt.. dit had ik even nodig :) Werkt goed inderdaad.

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-11 23:38
Eastside schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:37:
Iemand ook problemen wanneer je op je N95 naar Mijn Postbank.nl gaat? Het inloggen gaat prima, alleen vervolgens zie je de linker menubalk niet. Hierdoor kun je niet aanklikken wat je wil doen. Zoals overmaken of rekening raadplegen. Lijkt wel of de browser dat frame niet weergeeft...
Klopt linker menu zie je aan het begin niet,
Rechts zie je wel je saldo en bij/af schrijvingen..

Het linkermenu krijg je te zien door rechts op "Overzicht van uw rekeningen" te klikken
En nu zie je links het menu wel...

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 23:00
adsl werkt al een dag niet! Kan ik n95 als modem gebruike op mijn desktop pc? En hoe?
Ik heb al via pc suite geprobeerd. Maar dan krijg ik melding connectivity cable.

Ps. Bericht geplaatst met n95 en mobiel internet,

• Fuzzillogic
  • Laatst online: 01-07 22:34
Spurlie schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 22:59:
adsl werkt al een dag niet! Kan ik n95 als modem gebruike op mijn desktop pc? En hoe?
Ja. Je kunt de helpdesk bellen met je N95 :+ :D

Ok, zonder gekheid. Je kunt prima internet op met je N95. Dat kan via bluetooth, of met de USB-kabel. Dan moet je wel de modem-drivers geinstalleerd hebben voor de N95, maar dat gebeurt standaard als je de PC suite installeert. Maar zorg eerst dat PC Suite dus goed werkt met je mobiel.

• pven
  • Niet online
Eastside schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:37:
Werkt hier prima (althans: gisteren, vandaag nog niet geprobeerd :P). Heb je er vaker problemen mee gehad of is het vanaf een bepaald moment?

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10 15:22

CoolHead621

Enjoy every moment

pven schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:14:
[...]

Ik krijg alleen maar een systeem fout.
installeren gaat prima, maar opstarten van de ngage app niet.
Iemand nog meer problemen?
Gaat hier om een N95 Classic

Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback

• Spurlie
Fuzzillogic schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:09:
[...]

Ja. Je kunt de helpdesk bellen met je N95 :+ :D

Ok, zonder gekheid. Je kunt prima internet op met je N95. Dat kan via bluetooth, of met de USB-kabel. Dan moet je wel de modem-drivers geinstalleerd hebben voor de N95, maar dat gebeurt standaard als je de PC suite installeert. Maar zorg eerst dat PC Suite dus goed werkt met je mobiel.
Het werkt helaas niet. Ik krijg: er zijn geen nokia modems geinstalleerd. Controleer of u het stuurprogramma voor de nokia connectivity cable hebt geinstalleerd.0

Helpdesk al gebeld,mar kunne ni zegge hoe lang dit nog gaat duren...

• VIPER2001
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 11:24

VIPER2001

[GOT]The Source

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de muziek speler die er al standaard in zit ??

Als ik soms al de slider open en dicht doe komt er rare geluiden door de muziek, ook soms wel eens in het begin al van die mp3-nummer.

met een andere mp3 programma niet, (maar werkt niet weer met de afstand bediening.

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

• Rex
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Spurlie schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 22:59:
Ik heb al via pc suite geprobeerd. Maar dan krijg ik melding connectivity cable.

Ps. Bericht geplaatst met n95 en mobiel internet,
Ik heb het wel via PC Suite aan de praat gekregen. In eerste instantie werkte het neit omdat ik bepaalde services (START > Services.msc) had gedisabled, die je hiervoor nodig had. Daarna via One Touch Access verbinding gemaakt.

Rex

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
Ik ben benieuwd of het mensen is gelukt om dat irritante "Zkopdr: Internet en Mijn inhoud" te verwijderen. Ik heb dit topic en Google al afgezocht maar het lukt me niet. Hij blijft maar zeggen dat ik het niet kan verwijderen. Ik heb begrepen dat het een behoorlijke resource-eter is en ik gebruik het verder niet. Iemand die weet hoe dit moet?

• Spurlie
Zo het is gelukt. Je moet (in vista altans) voor alle onderdelen even administrator rechten toewijzen en nu werkt het gewoon. Zit nu dus via n95 en desktop pc op het net.

Alleen wel 1 vraagje... Ik heb een Orange Music abonnement waar gratis orange world bij zit.
Van welk toegangspunt maakt de n95 nu gebruik of waar kan ik dit zien? Niet dat ik dadelijk een hele hoge rekening heb.

Ook vraag ik mij dan af of ik de modem functie gewoon alleen via het Orange World toegangspunt (dus gratis) kan laten werken...

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-11 09:20
Spurlie schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 01:01:
Zo het is gelukt. Je moet (in vista altans) voor alle onderdelen even administrator rechten toewijzen en nu werkt het gewoon. Zit nu dus via n95 en desktop pc op het net.

Alleen wel 1 vraagje... Ik heb een Orange Music abonnement waar gratis orange world bij zit.
Van welk toegangspunt maakt de n95 nu gebruik of waar kan ik dit zien? Niet dat ik dadelijk een hele hoge rekening heb.
Dat kun je bijv in het Log zien.

• Spurlie
dafmay schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 01:09:
[...]

Dat kun je bijv in het Log zien.
Waar kan ik het Log vinden?

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-11 09:20
Spurlie schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 01:13:
[...]

Waar kan ik het Log vinden?
In het menu van je telefoon.

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

pven schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:24:
[...]

Werkt hier prima (althans: gisteren, vandaag nog niet geprobeerd :P). Heb je er vaker problemen mee gehad of is het vanaf een bepaald moment?
Heb het ooit eerder wel een keer geprobeerd, toen deed ie het ook niet goed. Zal de tip van robbinonline eens proberen.
[edit] @robinonline! Tnx, dit werkt idd prima, na 1 keer klikken op 'overzicht van uw rekeningen' blijft het menu in beeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Eastside op 06-02-2008 09:37 ]

Goodgoan!

• Barfman
Spurlie schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 01:01:

Ook vraag ik mij dan af of ik de modem functie gewoon alleen via het Orange World toegangspunt (dus gratis) kan laten werken...
Als je via je modem van de N95 toegang hebt tot internet gebruik je dus ook orange world als toegangspunt. Je kan niet via dat modem het toegangspunt gebruiken van je eigen provider. Ik heb het ook wel eens gedaan, en na een half uurtje internet via mijn modem was ik dik door de 25 MB heen die je hebt bij een orange world internet acces. Kijk dus goed uit, want eenmaal over die 25mb ga je 2 euro per mb betalen, wat mij dus al een fikse rekening heeft gekost.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Ik ben uiteindelijk toch voor de Vodafone versie gegaan. Die heb ik voor 0,00 Euro met een abbonement van 24 maanden. Ik betaal nu 35,00 per maand + 9,50 voor Zorgeloos Internet. De eerste 8 maanden betaal ik maar 16,95 voor mijn belbundel. Deze aanbieding kon ik nergens anders krijgen. Bij de meeste winkels moest ik 100 tot 220 EURO bij betalen. Er staat slechts één Vodafone logo (zilvere letters) op de achterkant boven de camera.

Nu bezig met firmware update. Er stond 11.0.026 op, ben nu aan het updaten naar 15.0.015. Als ik het goed zie heeft mijn Vodafone versie dus gewoon de reguliere firmware, ofwel is Vodafone helemaal up to date met de firmware ten opzichte van de unbranded versie.

Verder erg tevreden over de telefoon na 1 dag. Had hiervoor een N73 wat ik wel een fijne telefoon vond maar wel erg traag en rare vlekken onder mijn scherm. Twijfelde lang tussen iPhone en deze telefoon. 3G heeft de doorslag gegeven. De iPhone is simpelweg nog niet af. Kan na een jaar altijd nog een iPhone aanschaffen maar da moet er veel veranderen.

Ik zal na verloop van tijd mijn verdere bevindingen posten.

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Ben ik de enige die dit niet zo'n briljant idee lijkt?

Ten eerste the obvious one: je bent snel door je FUP limiet heen als iedereen daadwerkelijk van jouw 3G verbinding gebruik gaat zitten maken.
Bovendien moet je wel heel goed uitkijken dat deze app in het buitenland absoluut uit staat, anders krijg je leuke rekeningen thuis.

Ten tweede: ik zie nergens in de beschrijving van deze software throttle settings staan. Leuk als ik zelf een armzalige snelheid overhoud als mensen van mijn verbinding gebruik maken. Als ik het al zou doen, zou ik bv max 64 kb/s beschikbaar willen stellen of zo.

Ten derde: wie garandeerd mij dat deze app veilig is en niet iemand lekker mijn phone kan hacken zo?

Ten vierde: de juridische aansprakelijkheid is ook nog wel een issue. De kans is erg klein, I know, maar stel een terrorrist/kiddiepron downer/whatever illegaals maakt gebruik om dit uit te voeren via jouw connectie. Leg jij dan maar eens uit aan opsporingsinstanties dat jij het niet was. Om dezelfde reden vind ik open WiFi connecties sowieso een slecht plan voor particulieren.

Kijk: iedereen moet deze afweging zelf maken, maar voor mijzelf zie ik geen voordeel maar wel een aantal erg grote potentiële nadelen.
Als de software nu op zijn minst nog de mogelijkheid had gehad om er geen open, maar een secured access point van te maken zodat je bv je eigen PlayStation portable makkelijk via je telefoon kan laten connecten had ik nog enig nut gezien. Maar nu lijken de nadelen groter dan de voordelen.

Anyway: ik heb dit allemaal niet gezegd, hopelijk dat iedereen in mijn treincoupé dit gaat doen zodat ik zelf gratis online kan en mijn internet BloX de deur uit kan ;-)

PS: Dit lijkt wel erg op Fon, alleen dan voor mobiel internet. Zelfde problemen: teveel freeriders (veel mensen willen gratis connecten, maar weinig mensen willen gratis aanbieden) en aansprakelijkheids issues. Verschil is wel dat Fon tenminste throthling heeft en een afgeschermd secured eigen netwerk.

[ Voor 18% gewijzigd door xahmol op 06-02-2008 11:44 ]

• xahmol
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:53:
[...]

Het scherm breekt naar mijn weten niet snel. Al 7 maanden in me broekzak zonder sleutels, geen krasje of scheur te bekennen!
Idem! Heb dat ding (net zoals al mijn vorige Nokias) altijd gewoon in broekzak en hij ziet er nog steeds gaaf uit. Tenzij je gekke dingen gaat doen is IMHO een hoesje onzin en alleen maar hinderlijk.
(in mijn ervaring is dit trouwens voor iPods een heel ander verhaal, maar dat is hier off topic).

• Mau_Maus
  • Niet online
xahmol schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:35:
[...]

Nou ik heb het net geprobeerd.. en werkt perfect...

En je hoeft het toch niet standaard aan te hebben? Maar op locatie is het handig.. met werk... enz... Internet die thuis uitvalt... Want met bluetooth werkt niet... En FUP? Heb T-Mobile dus geen last van ;)

Dus al die dingen die je noemt.. zou zo zijn als je het programma constant aan zou hebben... En dat het mee opstart en dat doet het allemaal niet... dus veel opmerkingen zijn beetje vergezocht.

En het is beta1 he... Encyptie verwacht ik ook nog wel...

[ Voor 4% gewijzigd door Mau_Maus op 06-02-2008 12:45 ]

• xahmol
Mau_Maus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:42:
[...]

En je hoeft het toch niet standaard aan te hebben? Maar op locatie is het handig.. met werk... enz... Internet die thuis uitvalt... Want met bluetooth werkt niet... En FUP? Heb T-Mobile dus geen last van ;)
Ook T-Mobile zal echt wel een keer aan de bel trekken als je gigabytes gaat trekken. Niet dat je dat overigens gaat lukken met de T-Mobile snelheid, maar dat ter zijde ;) (sorry, kon het niet laten. Besides, laten we dit geen off topic provider discussie maken).

En ik geef toe: sporadisch aanzetten verlaagt de risico's enorm. Maar ik verbaas me altijd hoe snel thuis er mensen op mijn wifi zitten te hoppen als ik de security er even afmik (bv om niet werkende connecties te troubleshooten en te kijken of het probleem in de encryptiesettings zit). Laatste keer had ik 5 minuten de encryptie er af en had ik meteen 5 meelifters.
Er is al software die je N95 automatisch elk open wifi hotspot laat pakken, dus ook die van jou zelfs al heb je hem sproradisch open staan.

Bovendien bedoeld het programma echt een publiek access point te zijn. Ja, je kunt hem ook gebruiken puur voor eigen doeleinden, maar daar heeft de maker het niet voor bedoeld. Betwijfel dus of encryptie hoog op zijn agenda staat.

En hacken/illegale activiteiten: jij noemt het vergezocht, ik noem het erg kleine kans maar better safe than sorry. Ook een kans van zeg 1 op 10 miljoen dat iemand illegale dingen zit te doen via mijn connectie waar ik op aangesproken wordt is voor mij genoeg om het niet te doen. Alleen al de verdenking van bv kiddiepron kan je leven grondig en langdurig verzieken, zelfs al wordt je vrijgesproken.

Maar nogmaals: als jij bij mij in de treincoupé gaat zitten: vooral doen! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door xahmol op 06-02-2008 14:14 ]

• Mau_Maus
  • Niet online
xahmol schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:10:
[...]

Ook T-Mobile zal echt wel een keer aan de bel trekken als je gigabytes gaat trekken. Niet dat je dat overigens gaat lukken met de T-Mobile snelheid, maar dat ter zijde ;) (sorry, kon het niet laten. Besides, laten we dit geen off topic provider discussie maken).
Wel belangrijk in deze welke internet je hebt.... Vodafone heeft FUP T-mobile niet, dus hebben niks om op te staan... en alsof je constant via die connectie gaat internetten op je laptop... dus dat is een non-discussie. Ik heb trouwens PIT+ heeft 50kb per sec (400kbytes) hiero en das snel zat.. zeker met voordeel dat je geen FUP hebt... en checkt niet op user agent zoals vodafoon dat wel doet... Wat natuurlijk te omzeilen is.. maar daar heb je zeker kans snel gebeld te worden, met die idnerdaad hoge snelheid.. dat je er snel over 10 maal het gemiddelde gebruik zit...
En ik geef toe: sporadisch aanzetten verlaagt de risico's enorm. Maar ik verbaas me altijd hoe snel thuis er mensen op mijn wifi zitten te hoppen als ik de security er even afmik (bv om niet werkende connecties te troubleshooten en te kijken of het probleem in de encryptiesettings zit). Laatste keer had ik 5 minuten de encryptie er af en had ik meteen 5 meelifters.
Er is al software die je N95 automatisch elk open wifi hotspot laat pakken, dus ook die van jou zelfs al heb je hem sproradisch open staan.
Denk dat meelifters wat over je buurt zegt.. en de software op laptops die automatisch connecte met open signaal, waar mensen vaak geen weet van hebben.
Bovendien bedoeld het programma echt een publiek access point te zijn. Ja, je kunt hem ook gebruiken puur voor eigen doeleinden, maar daar heeft de maker het niet voor bedoeld. Betwijfel dus of encryptie hoog op zijn agenda staat.
Publieke hoeft niet perse open te zijn... En tis nog steeds beta 1 dus wie weet.
En hacken/illegale activiteiten: jij noemt het vergezocht, ik noem het erg kleine kans maar better safe than sorry. Ook een kans van zeg 1 op 10 miljoen dat iemand illegale dingen zit te doen via mijn connectie waar ik op aangesproken wordt is voor mij genoeg om het niet te doen. Alleen al de verdenking van bv kiddiepron kan je leven grondig en langdurig verzieken, zelfs al wordt je vrijgesproken.
Ja maar das ook speculeren.. en bedoel nogmaals.. je hebt hem niet constant aan... Elek com puter heeft eigen id... en is aan te tonen dat je niks download... en je lijtk er wel erg bang voor :P haha, maar goed zelfs via 'normaal' ogende websites kan je bestanden op je computer hebben zonder dat je het weet... Zoals veel websites doen is het plaatjes laden in je cache voor ej op vervolgpagina's komt om laden van die pagina's te beperken.. zonder jou weten kan daar ook kidnerporno tussen zitten. Maar ik vind dit alles inderdaad erg ver gezocht...

En inbreken op de verbinding is erg lastig.. net zo lastig... om het via je ip van je tel verbidining te doenen die kans is er ook, en die is erger dan via wifi punt op een tlefoon.. en trouwesn.. gebruik dan maa rook nooit bluetooth als je daar bang voor bent... En ook daarbij is de kans super klein, omdat je alles moet autotriseren vooralsnog...
Maar nogmaals: als jij bij mij in de treincoupé gaat zitten: vooral doen! ;)
ach ik heb een auto

• xahmol
Zie net op Engadget dat Opera Mobile 9.5 is aangekondigd en dat er een demo video online staat.

Release date voor een eerste beta staat op soon met een eerste aankondiging 11 feb.

Kennelijk hebben ze voor het gemak Opera Mobile 9.0 even overgeslagen die al een jaar op release date soon staat.

• xahmol
Mau_Maus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:06:
[...]
gebruik dan maa rook nooit bluetooth als je daar bang voor bent... En ook daarbij is de kans super klein, omdat je alles moet autotriseren vooralsnog...
Bluetooth moet je tenminste nog pairen en accepten en is niet volledig open. Dat beperkt het risico al weer aanzienlijk. Maar ook bluetooth heb ik idd standaard uit staan en als ik het aan heb staan op hidden.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-11 15:08
Ben weer bijgekomen van de carnaval en d8 laat ik weer eens wat nuttigs posten
LogMeIn for symbian s60 platform :P
https://secure.logmeinres...e/SymbianPreview/demo.asp

Verwijderd

Download: MobiTubia v1.75 build 3 (Update Feb 6)

http://www.mobitubia.com/dp/?q=node/2

• Mau_Maus
  • Niet online
xahmol schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:18:
[...]

Bluetooth moet je tenminste nog pairen en accepten en is niet volledig open. Dat beperkt het risico al weer aanzienlijk. Maar ook bluetooth heb ik idd standaard uit staan en als ik het aan heb staan op hidden.
duh, maar kan nog wel gehackt worden... Maar goed ik melde al gelijk toen iemand dat zei dat ie niet ge-encrypt was, echt een minpunt is... Alleen vond ik je ophef net iets te onterecht, maar goed zal erover stoppen ;)

Ik hoefde trouwens niks te registreren... terwijl dat wel hoort... had hem via symbian-freak...

[ Voor 26% gewijzigd door Mau_Maus op 06-02-2008 15:25 ]

• xahmol
*** EDIT: Laat maar, Logmein mobile blijkt te zijn om vanaf afstand je N95 te benaderen, niet andersom... iets te snel in mijn enthousiasme dus. Had gehoopt op een client om mijn PC vanaf mijn N95 te bedienen, Logmein.com werkt niet echt op mijn N95 via de browser.

[ Voor 138% gewijzigd door xahmol op 06-02-2008 15:55 ]

• Spurlie
Barfman schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:06:
[...]

Als je via je modem van de N95 toegang hebt tot internet gebruik je dus ook orange world als toegangspunt. Je kan niet via dat modem het toegangspunt gebruiken van je eigen provider. Ik heb het ook wel eens gedaan, en na een half uurtje internet via mijn modem was ik dik door de 25 MB heen die je hebt bij een orange world internet acces. Kijk dus goed uit, want eenmaal over die 25mb ga je 2 euro per mb betalen, wat mij dus al een fikse rekening heeft gekost.
Kijk aan dit antwoord heb ik wat! Dus gewoon oppassen dat ik niet boven de 25mb uit kom.

Vandaag nieuwe bundel ingegaan en kan me vandaag dus nog een beetje behelpen met de n95, adsl lijn doet het namelijk nog steeds niet!

Verwijderd

is het al iemand gelukt de N95 8Gb te synchroniseren met het nieuwe besturingssysteem van Apple: Leopard? Kan nog steeds niet de goeie plugin vinden

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-11 07:52
Voor Opera gebruikers:

Downloaden met Opera geeft een corrupt .z bestand... Met IE downloaden krijg je wel gewoon een .sis bestand.

Science is stranger than fiction

• Harmani
  • Laatst online: 05-11 07:52
xahmol schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:35:
[...]
Ik haak al af bij het idee dat zowel 3G/3,5G als WIFI continu aan staan... Dan moeten ze eerst maar eens een techniek uitvinden waarbij je accu via het 3G netwerk wordt opgeladen ;) Ik ben al niet te spreken over de batterijduur!

Science is stranger than fiction

• kernie
Vraagje over de N-gage :)
Hoe installeer ik de games nou? Ik heb ze al geprobeerd te installen via PC Suite maar dat lukt niet (komt niks op het scherm van de n95)
Heb ook de readme gelezen die zegt dubbel erop klikken...
Bedankt!:)

PS5

Verwijderd

Gewoon in de map ngage van je memcard kopieren en dan Ngage opstarten en hij installed die zelf.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:01:
Ik heb een probleemje met Sygic op de Nokia N95 8GB. De GPS laat wel zien waar ik ben op de kaart maar als ik een route wilt plannen geeft hij niet aan. Dus hij berekend de route niet, Ik snap er niets van? Heeft iemand dit ook gehad en waar kan de fout zitten...
Hoe heb je dit opgelost? Ik heb precies hetzelfde en kan niet vinden waar het aan ligt.

• kernie
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:44:
Gewoon in de map ngage van je memcard kopieren en dan Ngage opstarten en hij installed die zelf.
Simpele oplossing maar zelf niet aan gedacht!

Bedankt!:)

PS5

Verwijderd

xahmol schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:44:
*** EDIT: Laat maar, Logmein mobile blijkt te zijn om vanaf afstand je N95 te benaderen, niet andersom... iets te snel in mijn enthousiasme dus. Had gehoopt op een client om mijn PC vanaf mijn N95 te bedienen, Logmein.com werkt niet echt op mijn N95 via de browser.
bedoel je dit klik1
of dit klik2
of dit klik3 ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 20:52 ]

Verwijderd

Mau_Maus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:42:
[...]

Nou ik heb het net geprobeerd.. en werkt perfect...

Dus al die dingen die je noemt.. zou zo zijn als je het programma constant aan zou hebben... En dat het mee opstart en dat doet het allemaal niet... dus veel opmerkingen zijn beetje vergezocht.

En het is beta1 he... Encyptie verwacht ik ook nog wel...
Ik ben hier ook ff mee aant stoeien geweest, maar krijg het niet voor elkaar.
- Progje geinstalleerd
- Opgestart, dit ging allemaal goed
- Met mijn laptop naar nieuwe draadloze verbindingen gezocht, en hij staat er gewoon netjes tussen
- Verbinding maken met het accesspoint lukt ook
- Maar kan niet browsen, pagina kan niet weergegeven worden, of krijg een melding dat de zoekopdracht niet uitgevoerd kan worden.

Wat kan ik hier aan doen? Bij internetopties al proxy-settings automatisch over laten nemen.

Wie kan me helpen?

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

schumi2004 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:19:
Ben weer bijgekomen van de carnaval en d8 laat ik weer eens wat nuttigs posten
LogMeIn for symbian s60 platform :P
https://secure.logmeinres...e/SymbianPreview/demo.asp
hulde!!!! hoe relaxt

Tha

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:33:
[...]

Ik ben hier ook ff mee aant stoeien geweest, maar krijg het niet voor elkaar.
- Progje geinstalleerd
- Opgestart, dit ging allemaal goed
- Met mijn laptop naar nieuwe draadloze verbindingen gezocht, en hij staat er gewoon netjes tussen
- Verbinding maken met het accesspoint lukt ook
- Maar kan niet browsen, pagina kan niet weergegeven worden, of krijg een melding dat de zoekopdracht niet uitgevoerd kan worden.

Wat kan ik hier aan doen? Bij internetopties al proxy-settings automatisch over laten nemen.

Wie kan me helpen?
Apart... ging bij mij in 1 keer.. wel browser opnieuw opgestart ff.. misschien helpt dat? hij opent dan wel die homepage van dat progje.

• xahmol
Tja, VNC is geen Logmein.com. Vind persoonlijk Logmein.com stukken prettiger, al was het alleen maar dat ik dat wel kan gebruiken op werk en VNC niet.

• d-one
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-01-2024
Sinds vandaag de n95 8 gb binnen. Ziet er gelikt uit!
Ik had ervoor een mda phone (met mobile windows software). Altijd Active sync gebruikt voor het synchroniseren van de telefoonnummers (die staan in Outlook).

Weet iemand heo ik mijn telefoonnumers en de sms berichten het snelst
kan kopieren van windows naar n95. Wanneer ik de n95 aansluit, kan ik namelijk geen active sync openen.

Verwijderd

d-one schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:59:
Sinds vandaag de n95 8 gb binnen. Ziet er gelikt uit!
Ik had ervoor een mda phone (met mobile windows software). Altijd Active sync gebruikt voor het synchroniseren van de telefoonnummers (die staan in Outlook).

Weet iemand heo ik mijn telefoonnumers en de sms berichten het snelst
kan kopieren van windows naar n95. Wanneer ik de n95 aansluit, kan ik namelijk geen active sync openen.
daar is pcsuite voor

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Hoe kan ik aan Sygic komen? Ik zie nergens een download op die site, noch een prijs vermeldt. Verder krijg ik bij het installeren van MobiTubia een certificate error melding?

En bij de Nokia Internet Radio appplicatie... die start gewoon op, maar zodra ik doorklik in het menu en "show by genre" klik klapt de applicatie eruit en zit ik weer in hoofdmenu telefoon.

Ik gebruik een Vodafone branded N95 8GB met de laatste firmware.

[ Voor 42% gewijzigd door sohus op 06-02-2008 23:28 ]

• Ipenburg
  • Laatst online: 25-05-2024
Wat een mooie telefoon toch zeg, maar sommige dingen zijn wel erg omslachtig gedaan, zeker de beveiliging van het simpel installeren van een .Sis bestand en het de hele certificaat hel waar je doorheen moet ploegen elke keer. Maar dat mag de pret niet drukken! :)

Maar mijn vraag :

Vroeger, kon ik gewoon alle mappen openen via een Kaart Lezer of Bluetooth, nu met mijn 2 weken oude N95 8G is(lijkt) het onmogelijk om de systeem map te openen via de standaard kabel. Zelf heb ik bij Map Opties de verborgen en systeem mappen aan staan en de PC gerestart.
Niks moch baten, een lange google sessie en forum search heeft ook niks anders dan hoofdpijn opgelevert helaas.

Als iemand verder enig idee heeft, laat het mij aub weten.

EDIT: Wou nog even toevoegen dat ik uiteraart de nodige bestanden browser applicatie op de telefoon heb, maar met het verzetten van grote hoeveelheden bestanden in de systeem map gaat word dit een uren lange taak.

[ Voor 12% gewijzigd door Ipenburg op 07-02-2008 00:31 ]

• legendx2
rotate me v2.0 final is er

http://www.bysamir.fr/rotateme/

• chapie
  • Laatst online: 05-11 17:44
Ipenburg schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 00:25:
Wat een mooie telefoon toch zeg, maar sommige dingen zijn wel erg omslachtig gedaan, zeker de beveiliging van het simpel installeren van een .Sis bestand en het de hele certificaat hel waar je doorheen moet ploegen elke keer. Maar dat mag de pret niet drukken! :)

Maar mijn vraag :

Vroeger, kon ik gewoon alle mappen openen via een Kaart Lezer of Bluetooth, nu met mijn 2 weken oude N95 8G is(lijkt) het onmogelijk om de systeem map te openen via de standaard kabel. Zelf heb ik bij Map Opties de verborgen en systeem mappen aan staan en de PC gerestart.
Niks moch baten, een lange google sessie en forum search heeft ook niks anders dan hoofdpijn opgelevert helaas.

Als iemand verder enig idee heeft, laat het mij aub weten.

EDIT: Wou nog even toevoegen dat ik uiteraart de nodige bestanden browser applicatie op de telefoon heb, maar met het verzetten van grote hoeveelheden bestanden in de systeem map gaat word dit een uren lange taak.
Sluit je de telefoon via massa-opslag (gegevensoverdracht) aan, dus niet op pc-suite instelling? Dan zou het namelijk gewoon moeten lukken om systeembestanden te zien :)

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-11 15:08
xahmol schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:54:
[...]

Tja, VNC is geen Logmein.com. Vind persoonlijk Logmein.com stukken prettiger, al was het alleen maar dat ik dat wel kan gebruiken op werk en VNC niet.
De genoemde VNC's zijn ook niet mijn favoriet en een betere oplossing is er op moment niet.
Nu ik je dit zag posten ben ik weer eens op de site van P.I.P.S. gaan kijken en zag dat er 31-1-08 een nieuwe versie uitgekomen is welke compatible is met OS v9.1 and v9.2 dus vroeg me af of iemand al een port heeft gemaakt van TightVNC met de nieuwe P.I.P.S. 1.2?
Ik moet zelf nog ff geduld hebben aangezien mijn PC opnieuw geinstalled moet worden :(

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:09
pc opnieuw installeren is toch niet zo erg ? of heb je geen goede backups ?
Ik heb deze week mijn n95 vervangen voor een n95-8gb. En ik ben zeer tevreden. De slider gaat een stuk beter. Het grotere scherm bevalt me heel goed. De snelheid van de software is een stuk beter. Bescherming voor het beeldscherm, helaas niet voor de camera (vind ik minder belangrijk dan beeldscherm) Hij is mooi zwart, en voelt niet zo plastic aan. Echt een toppertje.
ps om bestanden vanaf je pc op je n95 te zetten kun je ook heel goed tversity gebruiken. en dit werkt niet alleen op je n95 maar overal waar je internet en een browser hebt. en het is gratis
Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.