Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.779 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik doe synchroniseren via pc suite, maar keer op keer vraagt mijn n95 of ik verbinding wil maken met minn pc... Ook bij mijn pioneer autoradio...

Kan dit niet automatisch, zodra bluetooth aanstaat direct zonder enige klik om mijn tel te syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 10:47
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:00:
Heeft iemand al een probleem gehad met het updaten van de firmware?
Die van mij liep vast 22 sec voor het einde.

En hij doet nu bijna niets meer... :/ Het enige is nog dat de lampjes gaan branden van de toetsen en hij trilt een keer.

Ik heb een n95 8gb.. wou hem updaten naar 15.0.015 met de nokia software updater.

Hij heeft er gewoon aan gelegen, geen vastlopers oid helemaal niets.. :(
Probeer eens een harde reset "groene knop" + "3" + " * " indrukken en dan de telefoon aanzetten. Ingedrukt houden totdat hij geboot is. (In jou geval tot er een teken van leven in komt)
mobile625 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:20:
Ik doe synchroniseren via pc suite, maar keer op keer vraagt mijn n95 of ik verbinding wil maken met minn pc... Ook bij mijn pioneer autoradio...

Kan dit niet automatisch, zodra bluetooth aanstaat direct zonder enige klik om mijn tel te syncen?
Menu > Instrumenten > Bluetooth > Gekoppelde Apparaten (rechter tabblad) > Apparaat selecteren > Opties > Geautoriseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:47:
[...]
Probeer eens een harde reset "groene knop" + "3" + " * " indrukken en dan de telefoon aanzetten. Ingedrukt houden totdat hij geboot is. (In jou geval tot er een teken van leven in komt)
Dit hielp niets.. :'(
Zal dit wel of niet onder fabrieksgarantie gaanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 15:53:
[...]

Het zou goed onder de garantie kunnen vallen. Bij mijn oude 6681 heb ik hetzelfde gehad: gesneuveld tijdens het upgraden van de firmware, daar is toen gratis het binnenwerk van vernieuwd.

Kortom: op naar een NSP! :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 15:53:
[...]
Al eens geprobeerd hem nogmaals de updaten? Wordt je telefoon wel nog herkend door je computer? En wat zie je op het scherm staan als je hem aan zet, blijft NOKIA in het scherm staan of gaat hij vanzelf weer uit oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 16:29:
[...]

Al eens geprobeerd hem nogmaals de updaten? Wordt je telefoon wel nog herkend door je computer? En wat zie je op het scherm staan als je hem aan zet, blijft NOKIA in het scherm staan of gaat hij vanzelf weer uit oid?
Als ik hem aanzet, trilt hij een keer, de lampjes van de bovenste knoppen gaan branden.
En het scherm blijft dan zwart, helemaal niets..

Als ik hem dan vervolgens aan de computer hang, dan word hij niet herkend.. ik heb ook al op diverse toetsen gedrukt om pc suite te activeren, maar dit mocht niet baten.

Heeft er iemand ervarin bij het NSP in Rijssen (overijssel) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 17:10:
[...]
Als ik hem aanzet, trilt hij een keer, de lampjes van de bovenste knoppen gaan branden.

Als ik hem dan vervolgens aan de computer hang, dan word hij niet herkend.. ik heb ook al op diverse toetsen gedrukt om pc suite te activeren, maar dit mocht niet baten.

Klik

De zoekfunctie werkt ook nog hè....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n N95 geupdated met de laatste firmware en ik dacht even met pc suite mijn contacten terug te zetten. Dat gaat goed, maar de bijbehorende afbeeldingen in Outlook krijg ik niet in de foon, terwijl dit altijd met syncen gewerkt heeft.

Als ik een contact kopieer zonder gebruik te maken van pc suite krijg ik onderstaande foutmelding:
"De bewerking is mislukt. De telefoon ondersteunt het type item niet."

Heb ik iets over het hoofd gezien?

Overigens:
Na het updaten wilde de foon niet meer goed opstarten en bleef hangen in het witte scherm met de tekst NOKIA. Een keer of 5 de batterij losgehaald, maar niks veranderde. Toen maar de reset en hij startte wel door, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 17:13:
[...]
Klik

Oeps.. :X Bedankt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 17:19:
M'n N95 geupdated met de laatste firmware en ik dacht even met pc suite mijn contacten terug te zetten. Dat gaat goed, maar de bijbehorende afbeeldingen in Outlook krijg ik niet in de foon, terwijl dit altijd met syncen gewerkt heeft.

Als ik een contact kopieer zonder gebruik te maken van pc suite krijg ik onderstaande foutmelding:
"De bewerking is mislukt. De telefoon ondersteunt het type item niet."

Heb ik iets over het hoofd gezien?

Overigens:
Na het updaten wilde de foon niet meer goed opstarten en bleef hangen in het witte scherm met de tekst NOKIA. Een keer of 5 de batterij losgehaald, maar niks veranderde. Toen maar de reset en hij startte wel door, vreemd.
In dat geval zou ik de firmware nogmaals updaten (overschrijven). Ergens toch iets mis gegaan met het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 17:10:
[...]

Je bent toch niet met een lege batterij komen te zitten tijdens de update??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 17:32:
[...]

Je bent toch niet met een lege batterij komen te zitten tijdens de update??
Zeker niet, die kwam deze ochtend net van de lader.
Dat gebeurt me niet zo.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:09
Ik ben nieuw met de N95, in het begin van het topic staat dat TomTom software/kaarten niet werkt met de N95, is dat probleem inmiddels verholpen? Zo ja, welke versie heb je dan nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ivo-nl schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 17:41:
Ik ben nieuw met de N95, in het begin van het topic staat dat TomTom software/kaarten niet werkt met de N95, is dat probleem inmiddels verholpen? Zo ja, welke versie heb je dan nodig?
Nee, het wordt wachten op de nieuwe TomTom7. Zover ik weet is deze nog niet beschikbaar :)
Edit; even voor de duidelijkheid, TomTom6 werkt WEL op de N95 maar je kan geen gebruik maken van de INTERNE gps ontvanger. Wel kan je er bijvoorbeeld een bluetooth gps ontvanger aan vast knopen :)

[ Voor 20% gewijzigd door BastiaanN op 02-02-2008 17:42 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
Hmm... minder, de ingebouwde GPS-ontvanger is pré tegenover zo'n externe muis. Ik zie Route66 ook een applicatie heeft, is dat wat? Of gewoon kwestie van zoeken op het internet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
ivo-nl schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 17:48:
Hmm... minder, de ingebouwde GPS-ontvanger is pré tegenover zo'n externe muis. Ik zie Route66 ook een applicatie heeft, is dat wat? Of gewoon kwestie van zoeken op het internet? ;)
Ik ben zelf erg te spreken over Sygic Mobile. Daarover heb ik een post gedaan in het N82 topic. Een goed alternatief is Garmin Mobile XL. Route66 heeft soms nogal een "wazige" routeberekening

Post van Garmin Mobile XL vind je hier: bassjuh in "Nokia N82" (hier vemeld ik tevens Route66)
Post van Sygic Mobile vind je hier: bassjuh in "Nokia N82"

[ Voor 12% gewijzigd door BastiaanN op 02-02-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Sjengcity schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 17:13:
[...]
Klik

ja ben daar eens geweest met mijn vorige telefoon.
n73 toen.
snelle service en bijna direct klaar.
eigen monteur die er verstand van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:17
He mannen, even een vraagje.

Ik heb nu een WLAN netwerk thuis (draadloos), vandaag alles binnen gekregen en aangesloten. Nu heb ik al succesvol een verbinding met mijn N95-8GB gemaakt, en internetten gaat als een speer via mijn N95. Wat ik nu ga vragen heb ik ooit een keer ergens gezien, gelezen, maar ik wil dus een verbinding maken naar mijn computer zodat ik rechtstreeks op mijn schijf kan browsen. Ik heb dat een keer gelezen ergens dat dat kon, maar weet niet meer waar ik dat gelezen hebt, en hoe dat moest. Dus misschien is er iemand die mij wat meer kan vertellen :)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Barfman schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 18:21:
He mannen, even een vraagje.

Ik heb nu een WLAN netwerk thuis (draadloos), vandaag alles binnen gekregen en aangesloten. Nu heb ik al succesvol een verbinding met mijn N95-8GB gemaakt, en internetten gaat als een speer via mijn N95. Wat ik nu ga vragen heb ik ooit een keer ergens gezien, gelezen, maar ik wil dus een verbinding maken naar mijn computer zodat ik rechtstreeks op mijn schijf kan browsen. Ik heb dat een keer gelezen ergens dat dat kon, maar weet niet meer waar ik dat gelezen hebt, en hoe dat moest. Dus misschien is er iemand die mij wat meer kan vertellen :)
"The N95 has support for the UPnP protocol. UPnP is aimed at making it easy for devices to interact over a network, be it wired or wireless. On the N95, UPnP shares content stored on the phone with other UPnP devices (acting as a server) and can access content on other UPnP devices (acting as a client); the connection to other devices is made via WiFi.

On the N95, the UPnP functionality is set up through the Home Network application. Here you specify the wireless network to connect to and what content to share from the N95. In order for the N95 to share content (act as a server) you must explicitly turn sharing on. For accessing other UPnP devices (acting as a client) you use Gallery. On the CD that ships with the N95 is a program called Simple Center. Simple Center is a UPnP server/client for Windows PCs and will scan your PC for music and video files and make these available"

Bron en meer info: http://www.allaboutsymbia...95-part_1_Music_Focus.php (onder upnp)

Edit: op mijn N82 vind ik die app in Menu -> Instrumenten -> Connect. -> Eigen Media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:22
Weet iemand misschien waarom Nokia Music Manager steeds mappen met muziek aanmaakt op mn pc als ik muziek naar mn telefoon kopiëer?

Ik heb de optie uitgezet zodat ie het niet naar ''Mijn Collectie'' kopieert. De map die wordt aangemaakt heet trouwens 'tmpphcpy'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Plisson schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:50:
Weet iemand misschien waarom Nokia Music Manager steeds mappen met muziek aanmaakt op mn pc als ik muziek naar mn telefoon kopiëer?

Ik heb de optie uitgezet zodat ie het niet naar ''Mijn Collectie'' kopieert. De map die wordt aangemaakt heet trouwens 'tmpphcpy'
Volgens mij doet hij dit voor het converteren van de bestanden.
Correct me if i'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:22
bassjuh schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:52:
[...]

Volgens mij doet hij dit voor het converteren van de bestanden.
Correct me if i'm wrong :)
Nope.. hij converteert ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
bassjuh schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 18:25:
[...]

"The N95 has support for the UPnP protocol. UPnP is aimed at making it easy for devices to interact over a network, be it wired or wireless. On the N95, UPnP shares content stored on the phone with other UPnP devices (acting as a server) and can access content on other UPnP devices (acting as a client); the connection to other devices is made via WiFi.

On the N95, the UPnP functionality is set up through the Home Network application. Here you specify the wireless network to connect to and what content to share from the N95. In order for the N95 to share content (act as a server) you must explicitly turn sharing on. For accessing other UPnP devices (acting as a client) you use Gallery. On the CD that ships with the N95 is a program called Simple Center. Simple Center is a UPnP server/client for Windows PCs and will scan your PC for music and video files and make these available"

Bron en meer info: http://www.allaboutsymbia...95-part_1_Music_Focus.php (onder upnp)

Edit: op mijn N82 vind ik die app in Menu -> Instrumenten -> Connect. -> Eigen Media
Bedankt voor je info. Ben ff bezig geweest en heb me laptop nu in het netwerk hangen. Ik krijg alleen mijn N95 niet te zien. Ik kan wel internetten via WLAN, maar als ik in Vista naar netwerken zoek, zie ik dus geen N95 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handmatig gps coördinaten invoeren lukt me niet in Sygic omdat ik geen getallen kan invoeren, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 16:36
Heeft iemand een werkend tom tom versie op zijn 8GB zitten? Zoja welke versie is 't dan?
Aangezien ik een 'reactie' tegen kwam in de 'search' dat 6.0.3. niet bepaald goed werkt.

Bedankt (voor de hulpzame reactie)

Edit:
Ik heb TomTom Navigator 6 voor Symbian S60 3rd Edition (6.0.3 hopelijk). Maar hoe krijg ik het voor elkaar om de installatie te laten werken op de N95 8GB?

Want aangezien de 8GB geen losse-aparte-geheugenkaartje heeft, weet ik niet precies hoe je de installatie automatich laat werken..

[ Voor 41% gewijzigd door synthic op 03-02-2008 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb 3 dagen gelden mijn N95 8Gb binnen gehad en toen direct geupdate zonder na te denken...

Nu kan ik geen Spiderman 3 kijken, ongeldige activeringssleutel.
Ala ik nu terug ga naar de oude firmware, kan ik deze film dan wel bekijken? Ik ben benieuwd naar het beeld...

Oplossing? NSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 08:57
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 23:10:
handmatig gps coördinaten invoeren lukt me niet in Sygic omdat ik geen getallen kan invoeren, iemand enig idee?
Ook niet door de cijfer toetsen minimaal 2 sec. ingedrukt te houden? Of over te schakelen naar nummer-invoer met de # toets?

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Kmkz schreef op zondag 03 februari 2008 @ 01:41:
Heeft iemand een werkend tom tom versie op zijn 8GB zitten? Zoja welke versie is 't dan?
Aangezien ik een 'reactie' tegen kwam in de 'search' dat 6.0.3. niet bepaald goed werkt.

Bedankt (voor de hulpzame reactie)

Edit:
Ik heb TomTom Navigator 6 voor Symbian S60 3rd Edition (6.0.3 hopelijk). Maar hoe krijg ik het voor elkaar om de installatie te laten werken op de N95 8GB?

Want aangezien de 8GB geen losse-aparte-geheugenkaartje heeft, weet ik niet precies hoe je de installatie automatich laat werken..
Dat zal wss onmogelijk zijn. Dit probleem was ook al aan de orde met de Nokia N91 en dat is toen niet opgelost icm TomTom en Route 66 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 23:10:
Meerdere malen op een toets drukken, Syngic laat eerst de letters zien en als hij die allemaal heeft gehad komt het cijfer wat bij de toets hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Barfman schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:47:
[...]

Bedankt voor je info. Ben ff bezig geweest en heb me laptop nu in het netwerk hangen. Ik krijg alleen mijn N95 niet te zien. Ik kan wel internetten via WLAN, maar als ik in Vista naar netwerken zoek, zie ik dus geen N95 staan.
heb je op je laptop dan ook simplecenter geinstalleerd? hiermee heb ik het werkend gekregen. Daar praten ze ook over in de tutorial :) http://www.simplecenter.com

Verder kun je misschien in "eigen media" naar opties gaan en dan wizard om het delen op je nokia te activeren. Als het goed is wordt hij dan zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
mobile625 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 02:07:
Ik heb 3 dagen gelden mijn N95 8Gb binnen gehad en toen direct geupdate zonder na te denken...

Nu kan ik geen Spiderman 3 kijken, ongeldige activeringssleutel.
Ala ik nu terug ga naar de oude firmware, kan ik deze film dan wel bekijken? Ik ben benieuwd naar het beeld...

Oplossing? NSP?
er is geen oplossing. je had eerst een backup moeten maken met pc suite bijvoorbeeld (die bewaard dan dat certificaat) dan updaten en de backup terugzetten.... helaas dus (het is mij zelf ook overkomen, alleen had ik hem toen al gekeken, fw 15 was er toen nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bericht voegt op deze manier niets toe aan dit topic.

Als je je blijheid over de shop ergens kwijt wilt, doe het dan in de shopsurvey. :)

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 03-02-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 16:46
Ik heb zojuist geprobeerd om een 30 dagen licentiecode aan te schaffen voor de Nokia Maps software. Aangezien ik wou betalen via mijn telefoon rekening zou hij 9 SMS'jes versturen á 0.90 euro per stuk. Ik heb echter maar 8 SMS'jes teruggekregen met de tekst 'thank you for your purchase'. Als ik nu de Nokia Maps software opstart krijg ik de volgende melding;

'Verzenden van SMS tegen speciaal tarief is mislukt. Nogmaals proberen?'

Help! Wat moet ik nu doen? Stuurt hij enkel dat laatste SMS'je als ik het nogmaals ga proberen of gaat hij er weer 9 proberen te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
bassjuh schreef op zondag 03 februari 2008 @ 09:28:
[...]

heb je op je laptop dan ook simplecenter geinstalleerd? hiermee heb ik het werkend gekregen. Daar praten ze ook over in de tutorial :) http://www.simplecenter.com

Verder kun je misschien in "eigen media" naar opties gaan en dan wizard om het delen op je nokia te activeren. Als het goed is wordt hij dan zichtbaar.
Het is gelukt met simplecenter, het is alleen niet de manier hoe ik het zou willen. Ik wil gewoon alles kunnen benaderen wat ik deel, en kan ik alleen maar multimedia delen, en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu iets van 2 weken sygic draaien,laatste dagen druk bezig geweest met de flitspalen,dit werkt nu eindelijk.

Probleem is dat hij er best lang over doet om gps te vinden, er staat dus wacht op gps fix..
In het begin had ik hier zeker geen last van,toen had ik binnen paar sec gewoon gps,

Heb automatisch laten zoeken, En dan pakt hij de geintregreerde gps

Verder werkt ie perfect, als ik bv anderen route rijd dan sygic vrouwtje zegt:), dan fix die snel een anderen route.

Iemand iedee dat ik dit sneller kan laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Kan iemand mij vertellen of de Vodafone versie limitaties heeft ten opzichte van de niet Vodafone branded versie? Bijvoorbeeld afspelen MP3 bestanden, niet kunnen gebruiken van MP3 bestanden als ringtone. Wifi limitaties? Vodafone staat daar namelijk bekend om.

Ze hebben nu een mooie aanbieding op de 8GB versie maar ik wile eerst zeker weten dat ik niet een telefoon koop met heel veel functies waarvan de helft geblokkeerd is door Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:42:
[...]
Iemand iedee dat ik dit sneller kan laten werken?
Ja, koop een bluetooth GPS-muis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n verzoek kan je ook netjes even via DM / e-mail vragen aan de desbetreffende mod.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

sohus schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:49:
Kan iemand mij vertellen of de Vodafone versie limitaties heeft ten opzichte van de niet Vodafone branded versie? Bijvoorbeeld afspelen MP3 bestanden, niet kunnen gebruiken van MP3 bestanden als ringtone. Wifi limitaties? Vodafone staat daar namelijk bekend om.

Ze hebben nu een mooie aanbieding op de 8GB versie maar ik wile eerst zeker weten dat ik niet een telefoon koop met heel veel functies waarvan de helft geblokkeerd is door Vodafone.
als het al zo zou zijn, is hij binnen een paar tellen te "de-branden" zie de TS voor info er over.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Is de N95 8GB bij Vodafoen uitgerust met een Vodafone logo? Op de websites van Vodafone.nl en Vodafone.co.uk staat nl. gewoon een Nokia logo. Bij de oude versie staat wel een Vodafone logo. Ik neem aan dat als ik iets bestel met een foto met een Nokia logo ik ook dat product krijg.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 12:57
Barfman schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:29:
[...]

Het is gelukt met simplecenter, het is alleen niet de manier hoe ik het zou willen. Ik wil gewoon alles kunnen benaderen wat ik deel, en kan ik alleen maar multimedia delen, en meer niet.
wat ik hierover wil weten is, of het mogelijk is om je muziek bestanden op je tel af te kunnen spelen. Nu speelt hij het op de pc af als ik 'n nummer vind en die aan zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
Bestaan voor Sygic Mobile ook kaarten voor de Verenigde Staten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
kaydecop schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:09:
[...]

wat ik hierover wil weten is, of het mogelijk is om je muziek bestanden op je tel af te kunnen spelen. Nu speelt hij het op de pc af als ik 'n nummer vind en die aan zet...
als je niet gelijk kiest voor afspelen kun je bij opties kiezen voor "afspelen in apparaat" ergens.. dan duurt het wel een halve minuut voordat hij begint maar hij speelt hem wel af in je telefoon. Ver van perfect, maar een andere oplossing heb ik nog niet gevonden

Edit; probeer het anders eens via Windows Media Player 11! http://beans.seartipy.com...windows-medial-player-11/
ivo-nl schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:10:
Nog niet, zijn wel onderweg :)

"Sygic - We are finalizing the work on the North American maps and it should be launched officially in January 2008. For the moment I can provide you only with the beta version with US maps."

[ Voor 75% gewijzigd door BastiaanN op 03-02-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sohus schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:36:
Is de N95 8GB bij Vodafoen uitgerust met een Vodafone logo? Op de websites van Vodafone.nl en Vodafone.co.uk staat nl. gewoon een Nokia logo. Bij de oude versie staat wel een Vodafone logo. Ik neem aan dat als ik iets bestel met een foto met een Nokia logo ik ook dat product krijg.

Iemand hier ervaring mee?
Ik heb hem ook bij vodafone gekocht(in de winkel)
Hij is simlock vrij
En als je nieuwe fw er op zet eerst ff backup maken (met massageheugen erbij!!! dan heb je spiderman nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 12:57
[quote]bassjuh schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:15:
[...]

Edit; probeer het anders eens via Windows Media Player 11! http://beans.seartipy.com...windows-medial-player-11/

[...]

Dat ga ik dan maar eens uitzoeken hoe dat werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
ivo-nl schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:10:
Ik heb ze helaas nog niet gevonden!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Laatst online: 12-05 23:19
Ik gebruik de Nokia PC Suite al geruime tijd i.c.m. mijn N95. Ik heb het programma zo ingesteld dat zodra ik binnen het bluetooth-bereik van mijn pc kom, PC Suite automatisch de nieuwe foto's en video's binnenhaalt en direct de agenda en contactpersonen synchroniseert met MS Outlook 2003.

Een aantal dagen geleden merkte ik dat PC Suite dit niet meer deed. Er was geen verbinding met de telefoon.

Na PC Suite te hebben hersteld (functie wanneer je het programma eigenlijk wilt verwijderen) werd er direct verbinding met de N95 gemaakt en startte de PC Sync ook direct op.

De volgende dag maakte PC Suite direct verbinding met de telefoon en werden ook de nieuwe foto's naar de pc overgebracht. Het icoontje van PC Sync bleef echter grijs (geen verbinding). Daarop heb ik PC Suite van de pc verwijderd en de nieuwste versie op www.nokia.nl geinstalleerd (waarbij vervolgens binnen de installatie weer een nieuwere versie gedownload wordt: 6.85.14.1). Het resultaat: direct startte PC Sync op en werd er gesynchroniseerd.

Vandaag start ik de pc op met weer hetzelfde resultaat: PC Suite heeft verbinding, maar PC Sync ziet dat niet ('geen verbinding'). Heeft iemand eerder met dit bijltje gehakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Misschien leuk voor sommigen:

EQ Bluetooth Control
http://www.4shared.com/file/36654527/87e77e5c/Bluetool.html

Geloof dat sommige bluetooth stacks problemen opleveren... en helaas geen engels taal..
Wel nog signen...

Zover de beste gratis oplossing.. er was WMouseXP, maar was maar voor 7 min trial.

[ Voor 21% gewijzigd door Mau_Maus op 03-02-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om Doe maar niet bij de topic starter er bij te krijgen ?
of hoe gaat zoiets in werking ?

Zoek aub in de startpost naar hoe je dit bij de topicstarter kenbaar kan maken.

Update: inmiddels zijn we er aan uit dat we deze website niet willen zien.

[ Voor 53% gewijzigd door pven op 03-02-2008 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmani schreef op zondag 03 februari 2008 @ 02:40:
[...]
Ook niet door de cijfer toetsen minimaal 2 sec. ingedrukt te houden? Of over te schakelen naar nummer-invoer met de # toets?
Sjengcity schreef op zondag 03 februari 2008 @ 08:05:
[...]
Meerdere malen op een toets drukken, Syngic laat eerst de letters zien en als hij die allemaal heeft gehad komt het cijfer wat bij de toets hoort.
Nee dat werkt niet, er gebeurt niets als ik het toetsenbord gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die site willen we hier niet meer zien.

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 03-02-2008 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:38:
is het mogelijk om *knip* bij de topic starter er bij te krijgen ?
of hoe gaat zoiets in werking ?
Lijkt me niet handig om op een n95 forum een ander n95 forum te promoten. Anders kan je ook hyves erbij zetten en veel engelse forums. Tweakers is toch gericht op bepaalde mensen. Die je denk ik niet nog is moet gaan mixen. Ook onhandig qua info

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 03-02-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 18:19:
die link had ik al neer gezet en zijn leuke app op te vinden zo als fliphangup tool ect ect
[...]
Ik denk dat er genoeg info te vinden op dit forum. Het is hier al lastig genoeg om informatie uit meerdere Threads te moeten halen. Een extra forum zou het daar alleen maar lastiger maken.

Voor de dringende vragen is er altijd nog Google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassjuh schreef op zondag 03 februari 2008 @ 18:38:
[...]

Ik denk dat er genoeg info te vinden op dit forum. Het is hier al lastig genoeg om informatie uit meerdere Threads te moeten halen. Een extra forum zou het daar alleen maar lastiger maken.

Voor de dringende vragen is er altijd nog Google :)
Het verbaast me dat links naar dat *knip* nog niet verwijderd zijn, aangezien de site helemaal ramvol met 'warez' staat.. Dat is hier toch 'note done'?

Maak dan aub een TR aan, dan worden we er in ieder geval op geattendeerd. :)

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 03-02-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 18:52:
[...]

Het verbaast me dat links naar dat *knip* nog niet verwijderd zijn, aangezien de site helemaal ramvol met 'warez' staat.. Dat is hier toch 'note done'?
Daar heb je gelijk in. Maar als je je niet registreert dan zie je ook geen warez. Dan lijkt het op het eerste gezicht een vrij normale website. Tenminste dat was mijn eerste indruk "weer zo'n wannabee forum" :P

De betreffende site willen we hier niet meer zien. :)

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 03-02-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Laatst online: 01-07 22:34
Mau_Maus schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:22:
Misschien leuk voor sommigen:

EQ Bluetooth Control
http://www.4shared.com/file/36654527/87e77e5c/Bluetool.html

Geloof dat sommige bluetooth stacks problemen opleveren... en helaas geen engels taal..
Wel nog signen...

Zover de beste gratis oplossing.. er was WMouseXP, maar was maar voor 7 min trial.
Ehm. Het klinkt misschien heel vreemd, maar ik ga geen vage software van vage sites met vage beschrijvingen installeren :/

Ik neem aan dat het software is van http://eq-soft.org/? De diverse online vertaaltools kunnen er wel soort van Engels van maken. Zo op het oog wel zeer interessante programma's, o.a. een tool GnuBox waarmee het mogelijk (lijkt te) zijn om via bluetooth en PC een internetverbinding op je mobiel te krijgen, iets wat Nokia gemakshalve maar achterwege heeft gelaten :(

Over Bluetool kan ik daar vooralsnog niet veel meer vinden helaas :( Toch wel. Het lijkt erop dat deze software dan nog NIET officieel uitgebracht is. Alles wat er dus rondzwerft m.b.t. deze tool is dan waarschijnlijk illegaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Fuzzillogic op 03-02-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Fuzzillogic schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:43:
[...]
Het lijkt erop dat deze software dan nog NIET officieel uitgebracht is. Alles wat er dus rondzwerft m.b.t. deze tool is dan waarschijnlijk illegaal.
Vandaar het downloadlinkje op hun site? :P
http://www.google.com/tra...air=ru%7Cen&hl=en&ie=UTF8 ( zie links onderaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Laatst online: 01-07 22:34
bassjuh schreef op zondag 03 februari 2008 @ 20:00:
[...]

Vandaar het downloadlinkje op hun site? :P
http://www.google.com/tra...air=ru%7Cen&hl=en&ie=UTF8 ( zie links onderaan)
Ah ok :)

Toch zie ik nog steeds liever de oplossing die SE heeft: gewoon een BT HID profiel. Dan hoef je op PC helemaal niets te installeren en werkt het meteen ook in een willekeurig ander OS dat ht BT HID profiel ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik probeer de firmware van mijn N95 8GB te upgraden, maar ik krijg steeds de melding 'geen software upgrades beschikbaar voor uw telefoon', ik heb nu firmware 10.0.021 (staat niet in de startpost) op de telefoon, of is dit soms een KPN firmware?

Ik heb hem bij de Primafoon gehaald met een Flexibel abo.
(met Spider-Man 3 er op (damn wat kan dat geluid hard op die telefoon, geen wonder dat mensen dat asociaal vinden))

-edit-
hmm... echt KPN branded dus.
Ik heb als productcode 0558557, dat kent de Nokia site niet, ik krijg als melding
Sorry, there is no software currently available for that product code via the Nokia Software Update tool. That is not a valid product code. Please check your product code and type it again. For example, most codes begin '05xxxxx'
terug. (nummer met Google gezocht, hier in de Google cache staat het.

[ Voor 67% gewijzigd door Resistor op 03-02-2008 21:59 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In reactie op Resistor: ik zit ook met hetzelfde probleem. Ik dacht in eerste instantie een "unbranded" toestel te hebben. :?

Is er iemand die kan vertellen of KPN snel(ler) is met firmware-updates? Ik heb net via KPN een abo afgesloten en zou graag, zonder mijn garantie te verliezen, willen updaten naar de nieuwste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien beetje een domme vraag, maar ik heb mijn N95-1 ongeveer 3 weken geleden ontvangen van een internet winkel. De slider zit echter al vanaf het begin los, kan ik nu nog gewoon naar een NSP gaan en mijn telefoon omwisselen, of wordt hij gerepareerd? Er zitten een paar krasjes op, doet de NSP er dan moeilijk over ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:58
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:53:
Misschien beetje een domme vraag, maar ik heb mijn N95-1 ongeveer 3 weken geleden ontvangen van een internet winkel. De slider zit echter al vanaf het begin los, kan ik nu nog gewoon naar een NSP gaan en mijn telefoon omwisselen, of wordt hij gerepareerd? Er zitten een paar krasjes op, doet de NSP er dan moeilijk over ofzo?
Je kan gewoon naar een NSP gaan om hem te laten repareren. Echter de normen die een NSP stelt aan de speling zijn behoorlijk te noemen.
Je scherm moet er zowat af vallen eer ze de sliders vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 00:05:
[...]

Je kan gewoon naar een NSP gaan om hem te laten repareren. Echter de normen die een NSP stelt aan de speling zijn behoorlijk te noemen.
Je scherm moet er zowat af vallen eer ze de sliders vervangen.
Als ik het goed begrijp wordt je telefoon dus gerepareerd en niet omgeruild, en pas bij ernstige klachten. In de startpost staat namelijk:
Dit is héél simpel op te lossen door je gsm te gaan ruilen. Normaal gezien zal je retailler hier niet moeilijk over doen.
Wie weet hier meer over? Wordt je telefoon gerepareerd, of gewoon omgeruild? En doen de NSP's er moeilijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kmkz schreef op zondag 03 februari 2008 @ 01:41:
Ja versie 6.0.10 werkt perfect (met ext gps muis)
Edit:

Telefoon aan je pc aansluiten met kabeltje en met Tomtom home de software installeren, gaat zonder problemen. Tomtom home ziet gewoon je phone als geheugenkaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone heeft z'n N95-1 software beleid aangepast en is gestopt met de branded firmware half januari.
Ik heb van vodafone een N95 simlocked met unbranded firmware, de 2.0 versie, (terug) gekregen.
sohus schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:49:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridian
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08-2017
schumi2004 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:35:
[...]

Een oud onderwerp nog eens aanhalen, ik denk dat ik eruit ben waarom de helft van de gebruikers hier geen streaming video via hun N95 kijken kunnen via WiFi. Nadeel is om het (denk ik) werkend te krijgen je toegag tot de instellingen van router moet hebben (aangezien ik er thuis last van heb is het voor mij geen probleem, buiten de deur weer wel).
Om het werkend te krijgen heb ik alleen wat poort nummers nog van:
Real Player
emTube (niet echt eigenlijk want deze doet het volgens mij op andere manier)
de nieuwe YouTube app (FAQ op site geeft zelfde info/settings als voor RealPlayer)

Wat volgens mij de oplossing is is de gebruikte poorten forwarden naar je N95 en hiermee is probleem opgelost, in mijn geval dan aangezien ik een special app. tabblad heb in mijn router waar ik streams in kan aangeven.

Dus als iemand mijn kan helpen hoe die poort nummers te achterhalen kan ik definitief uitsluitsel geven of het de oplossing is ja of nee.
Die RealPlayer is gewoon een verschikkelijk ding. Voor andere media players is het volgens mij helemaal niet nodig om allerlei poorten open te zetten en de beveiliging van je firewall aan te pasen. En nu blijkt RealMedia weer hun oude reputatie te bevestigen: de versies 10.5 en 11 van RealPlayer blijken 'badware' te zijn. Zie de volgende links:

http://www.security.nl/article/17972/1
http://www.stopbadware.or...rtname=realplayer01282008

Erg jammer dat Nokia ervoor gekozen heeft deze player als standaard player in de software voor de N95 (8GB) op te nemen.

Om de problemen met de poorten op te lossen werkt misschien het volgende (gekopieerd van de site van de AVRO):
Realmedia streams: Voor Real is het noodzakelijk dat TCP poort 554 naar buiten toe openstaat. Verder wordt voor UDP streaming poort 6970 - 7170 gebruikt om de stream naartoe te sturen. Deze poorten (inkomend verkeer) moeten dus openstaan als je met UDP wilt streamen. Dit is gewenst om de beste kwaliteit stream te kunnen ontvangen. Bij de Realplayer zijn voorkeuren in te stellen bij de transport instellingen. Je kunt ook de transportinstellingen zelf instellen. Dan probeert Realplayer het in deze volgorde: 1. Multicast 2. UDP 3. TCP Multicast kan altijd uitstaan. Bij UDP kiest de Realserver zelf een poort tussen 6970 - 7170. Je kunt ook UDP poorten kiezen. Je moet dan minimaal 2 poorten opgeven. Verder moet 'alleen http gebruiken' ook uit staan. Als je zowel UDP als TCP aan hebt staan, dan kun je nog de tijd opgeven hoelang de player wacht met overschakelen naar TCP als UDP niet lukt. Als je zeker weet dat UDP verkeer naar binnen toe niet wordt doorgelaten kun je er voor kiezen om alleen TCP aan te zetten.
De officiële aanwijzingen van RealMedia zelf:
Solution 7: Verify that your corporate firewall or proxy allows RealPlayer access to the Internet.
Corporate local area networks (LANs) or commercial Internet Service Providers (ISPs) often use a firewall or proxy to limit traffic and protect their users' computers from unauthorized access. If these ports are specifically restricted by your firewall, you will need to configure your Connection Preferences to use your firewall’s settings.

By default, the RealPlayer uses the following ports to connect:

- TCP 80, 554, 4040, 7070, 8080, 443 (SSL for sign-in), 1755 (MMS Windows Media requests)
- UDP 6970-32,000, 1755 (MMS Windows Media resend requests)
- HTTP 80 (AU, Messaging Service, and HTTP Cloaking)

RealPlayer configurations will override these defaults. Contact your network administrator for further assistance.

[ Voor 38% gewijzigd door Iridian op 04-02-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 02:08:
Vodafone heeft z'n N95-1 software beleid aangepast en is gestopt met de branded firmware half januari.
Ik heb van vodafone een N95 simlocked met unbranded firmware, de 2.0 versie, (terug) gekregen.

[...]
Het gaat hier echter over de 8gb, en ik weet, omdat ik mijn toestel afgelopen donderdag heb binnenkregen dat deze wel branded zijn.
Ik heb hem nog niet unbranded dus kan het niet echt vergelijken met de unbranded versie maar een aantal zaken die mij wel zijn opgevallen.

-Klein vodafone logotje boven camera op achterkant. In letters geschreven in zelfde kleur als Nokia tekst dus valt amper op.

-Bij opstarten vodafone animatie. Lijkt ook niet te uitschakelen zijn zonder het toestel te debranden.

-Vodafone thema, kan makkelijk worden veranderd naar standaard nokia thema. Ziet er dan ook meteen een stuk beter uit.

-Vodafone live onder rechter selectie toets. Mag ook gewoon veranderd worden.

-Vodafone screensaver. Uit te schakelen en/of te wijzigen.

-Vodafone startpagina in browser. Ook te wijzigen.

-Oude firmware 11.0.026.

Volgens mij geen echte beperkingen ten opzichte van unbranded versies.

Hopelijk maakt dit het allemaal een stuk duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een vraagje over Sygic:
Als ik in het 'Hoofdmenu' bij 'Navigeren naar' een 'Adres' of een 'ZIP Code' wil invoeren dan lukt het niet! Ik kan alleen cijfers invoeren maar geen letters! :(
Heeft iemand daar een oplossing voor?

[ Voor 17% gewijzigd door een moderator op 04-02-2008 11:35 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:04:
Ik heb hier een vraagje over Sygic:
Als ik in het 'Hoofdmenu' bij 'Navigeren naar' een 'Adres' of een 'ZIP Code' wil invoeren dan lukt het niet! Ik kan alleen cijfers invoeren maar geen letters! :(
Heeft iemand daar een oplossing voor?
Deze vraag is net nog voorbij gekomen. Cijfers volgen na de letters...abc1 enz. Gebruik in het vervolg eerst de zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Navigeren naar een adres uit je contactlijst is helaas niet mogelijk in Sygic i.t.t. R66.
Jammer.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Misschien een betere stand-alone slide hang up soft:
http://www.symbian-freak.com/news/008/02/slide_hangup.htm

Is volgens mij andere als die ik eerder gaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:11:
[...]

Deze vraag is net nog voorbij gekomen. Cijfers volgen na de letters...abc1 enz. Gebruik in het vervolg eerst de zoekfunctie.
Allereerst bedankt voor jouw reactie!
Ja inderdaad deze vraag is net nog voorbij gekomen en die heb ik ook gelezen maar bij mij zit het probleem andersom! Ik kan wel cijfers invoeren maar geen letters! :)

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 04-02-2008 14:57 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:58
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:33:
[...]

Ja inderdaad deze vraag is net nog voorbij gekomen en die heb ik ook gelezen maar bij mij zit het probleem andersom! Ik kan wel cijfers invoeren maar geen letters! :)
Heb je de juiste toetsenbord instelling genomen?
Dus gewoon ABCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:33:
[...]

Oeps haha :) Komt er van als je tijdens werk ff snel een reactie plaatst. Het zou met toetsenbord instellingen (sygic > instellingen) te maken kunnen hebben...check dat eens.

Edit : te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Weet iemand trouwens waar je die 4 slider schroeven kan bestellen online? Bij de Nokia Service Points zijn ze of op, of weten niet wanneer nokia levert... of doen ze moeilijk over schroeven meegeven, zomaar repareren :S dat het dagen kan duren... dank alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:11:
[...]

Oeps haha :) Komt er van als je tijdens werk ff snel een reactie plaatst. Het zou met toetsenbord instellingen (sygic > instellingen) te maken kunnen hebben...check dat eens.

Edit : te laat ;)
Bij ' Toetsenbordvoorkeuren' zie ik 3 opties:
1- Abcd
2- Qwerty
3- Azerty
Ik heb 't op optie 1 ingesteld maar toch nog niet geholpen! :(
Meer info over 't probleempje:
Als ik bij 'Navigeren naar' op 'Adres' klik en vervolgens op Nederland (want ik heb de Benelux kaarten in de folder 'Maps' in mijn geheugenkaart staan), dan verschijnt een schermpje waarop linksboven 'Stad:' staat en waaronder 'Typ eerst 2 karakters.' staat. Onder deze tekst staan de letters ' A B C...enzo.' Verder staan onder die letters: ' Annuleren', '123' en een pijltje naast elkaar!
En hier zit het probleem! Hoe kan ik hier een willekeurige stad invoeren? Dat lukt me voor geen milli!
Als ik bovendien bij 'Navigeren' kies voor 'ZIP Code' en dan voor Nederland, dan verschijnt een schermpje waarop linksboven ook 'Postcode' staat en waaronder ook 'Typ eerst 2 karakters.' staat. Hieronder staan de cijfers 1 t/m 8 vetgedrukt waarna 0 ' , . ( ) licht zichtbaar staan!
Aan 't einde staan hier ' Annuleren' 'abc' en een pijlje! Hier lukt het me wel om de postcode in te voeren maar zonder letters!
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 04-02-2008 14:58 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:34:
Weet iemand trouwens waar je die 4 slider schroeven kan bestellen online? Bij de Nokia Service Points zijn ze of op, of weten niet wanneer nokia levert... of doen ze moeilijk over schroeven meegeven, zomaar repareren :S dat het dagen kan duren... dank alvast
heb je de foon weer eens gemolt >:) afblijven he als je het niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
Sygic geinstalleerd, het werkt goed. alleen de Fix duurt werkelijk erg lang.. tot wel 10 min.
Dit vind ik heel erg lang.

Zijn er bepaalde instellingen die ik moet aanzetten, of veranderen zodat hij beter werkt?
geprobeert te zoeken in het topic, kon hier niets over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-AH schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:36:
Sygic geinstalleerd, het werkt goed. alleen de Fix duurt werkelijk erg lang.. tot wel 10 min.
Dit vind ik heel erg lang.

Zijn er bepaalde instellingen die ik moet aanzetten, of veranderen zodat hij beter werkt?
geprobeert te zoeken in het topic, kon hier niets over vinden..
dan moet je ook een echte navigatie gebruiken |:(

Modbreak:Stop met dit soort opmerkingen, deze voegen niets toe aan dit topic.

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 04-02-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:20:
[...]

Bij ' Toetsenbordvoorkeuren' zie ik 3 opties:
1- Abcd
2- Qwerty
3- Azerty
....
Merkwaardig. Het enige dat ik kan bedenken is dat jij een andere versie van Sygic gebruikt. Zelf heb ik v7.089 en daar heb ik optie 2 Qwerty gekozen. Bij kiezen van stad kan ik gewoon de eerste 2 letters intoetsen waarna de app een lijst met mogelijkheden geeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:49:
[...]

Merkwaardig. Het enige dat ik kan bedenken is dat jij een andere versie van Sygic gebruikt. Zelf heb ik v7.089 en daar heb ik optie 2 Qwerty gekozen. Bij kiezen van stad kan ik gewoon de eerste 2 letters intoetsen waarna de app een lijst met mogelijkheden geeft....
Neen hoor!
Ik heb er toch de laatste versie van op mijn mobiel staan:
Sygic Mobile v7.0.89 S60v3 :?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 15:34 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:08:
[...]

Ik zie dat ik Build: 89 D Kaart versie: 5.67 heb! :S
Weet je trouwens waar ik er de laatste versie van kan downloaden?
Ik heb dezelfde versie & bij mij werkt het goed, reageert wel wat sloppy op de toenseninvoer. Mijn toetsenbord instelling is Qwerty.
Ook heb ik deactiv... ingeschakeld, al weet ik niet wat dat is :S

[ Voor 8% gewijzigd door franssie op 04-02-2008 15:29 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franssie schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:28:
[...]

Ik heb dezelfde versie & bij mij werkt het goed, reageert wel wat sloppy op de toenseninvoer. Mijn toetsenbord instelling is Qwerty.
Ook heb ik deactiv... ingeschakeld, al weet ik niet wat dat is :S
Wat voor mobiele telefoon heb jij?
Ik heb zelf Nokia N95 8GB! Dan moet ik voor optie 1 dwz 'Abcd' kiezen toch?

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 04-02-2008 15:38 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:33:
[...]

Wat voor mobiele telefoon heb jij?
Ik heb zelf Nokia N95 8GB! Dan moet ik voor optie 1 dwz 'Abcd' kiezen toch?
:X Nogmaals...neen! Ik heb de N95 en dezelfde versie van Sygic als jij, dat geef jij toch net zelf aan. Ikheb qwerty ingesteld en het werkt prima...dus qwerty en niet abcd....

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 04-02-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:29:
[...]

heb je de foon weer eens gemolt >:) afblijven he als je het niet kan
schroefjes zijn niet de hele foon en hoezo weer?

[ Voor 30% gewijzigd door een moderator op 04-02-2008 15:44 . Reden: reply op slechte reply weg ge-edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:40:
[...]

:X Nogmaals...neen! Ik heb de N95 en dezelfde versie van Sygic als jij, dat geef jij toch net zelf aan. Ikheb qwerty ingesteld en het werkt prima...dus qwerty en niet abcd....
Ik heb hem net weer ingesteld op 'Qwerty' maar ook zonder succes! :(
Iig mijn dank voor jouw reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:50:
[...]

Ik heb hem net weer ingesteld op 'Qwerty' maar ook zonder succes! :(
Iig mijn dank voor jouw reactie!
Heh jammer dat het toch niet werkt. Blijft toch erg vreemd. Ik heb ergens vandaag nog gelezen van iemand die een moeilijk issue met Sygic had opgelost d.m.v. opnieuw installeren van de app. Misschien is dat voor jou ook wel een oplossing ? Je kunt het allicht proberen, is snel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:10:
[...]

Heh jammer dat het toch niet werkt. Blijft toch erg vreemd. Ik heb ergens vandaag nog gelezen van iemand die een moeilijk issue met Sygic had opgelost d.m.v. opnieuw installeren van de app. Misschien is dat voor jou ook wel een oplossing ? Je kunt het allicht proberen, is snel gedaan.
Ik zal 't proberen!
Gr,

Jaaa het is eindelijk gelukt en hij werkt nu like a charm! :)
Ik had eerst eigenlijk een hele rare kopie van Sygic v7.0.89 S60v3 daarop staan! 7(8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nou weet of A gps werkt bij sygic ?

Ik heb de laatse tijd dat hij veel en veel langer over doet om gps te vinden, als ik dan bv al een route heb geplant, zegt hij nog geen gps fix. , ( n95 8gb )

Een domme vraag mischien,waarvan ik het antwoord mischien zelf al weet,maar toch voor de zekerheid:)

Ik heb van t weekend me telefoon een harde restet gegeven *#7370#
toen had ik volgens mij ergens gelezen dat echt alles weggaat.dat klopt ook,maar las ook iets van de firmware., nu heb ik me telefoon geupdate naar de laatste versie.
als ik *#0000# geeft hij ook de laatse versie aan, Lijkt mij dat hij dan er gewoon opstaat he?, en niet alleen als text?,maar gewoon ook als firmware zelf :+

Alvast bedankt

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassjuh schreef op zondag 03 februari 2008 @ 18:59:
[...]

Daar heb je gelijk in. Maar als je je niet registreert dan zie je ook geen warez. Dan lijkt het op het eerste gezicht een vrij normale website. Tenminste dat was mijn eerste indruk "weer zo'n wannabee forum" :P

[mbr]De betreffende site willen we hier niet meer zien. :)[/mbr]
maakt niet uit is geen enkel probleem....
Wanadee forum met meer dan 500 members in 1 week ;)
zegt genoeg toch ;)
en de warez gaan er allemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:59:
[...]

maakt niet uit is geen enkel probleem....
Wanadee forum met meer dan 500 members in 1 week ;)
zegt genoeg toch ;)
en de warez gaan er allemaal af.
Haha ja als je overal reclame ervoor gaat maken in andere forums om daar mensen van te trekken... Ja zo kan ik ook van iemand anders zijn populariteit gebruik maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Klopt het dat de N95 8GB geen protectie heeft voor de camera? Ik vind dat nl. een enorm groot minpunt. Je zou er haast het oude model door kopen.

Hierdoor heeft de N82 voor mij toch weer een voorsprong op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nee, de N95 heeft geen bescherming voor de camera. Mijn camera is overigens na een maand gebruik niet beschadigd, het lijkt alsof de camera die genoeg ligt om niet beschadigd te raken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:57
Wil toch ook eens wat applicatie's gaan proberen

bv rotateme maar ik heb helaas geen licentie voor het signen heb al diverse malen geprobeerd aan te melden op symbian signen maar helaas @home word ook niet mee geacepteerd en @planet ook niet.

wie kan me helpen aan een cert(certificaat)

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren.

Ik heb een vraagje. Van de Noika N85 (8GB) heb ik de geheugen kaart geformateerd.
Nu heb ik ringtone's met beveiliging (slotje) niet meer werken. Mijn vraag is, waar kan ik deze
ringtone's verwijderen op de GSM. Ik kan ze toch niet meer afspelen. Of zijn ze wel terug te halen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

sohus schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:38:
Klopt het dat de N95 8GB geen protectie heeft voor de camera? Ik vind dat nl. een enorm groot minpunt. Je zou er haast het oude model door kopen.

Hierdoor heeft de N82 voor mij toch weer een voorsprong op dit moment.
Als je zo'n dure telefoon kan betalen moet je ook wat geld over hebben voor een mooi draagtasje.

Ik heb er de CP-235 bij besteld, een mooi tasje wat wel de lens van de camera vrij houdt, waardoor deze nog 'dieper' komt te liggen.

Helaas is die van mij nog niet binnen, dus ik kan er geen ervaringen over geven.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amdboy1983 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:31:
Wil toch ook eens wat applicatie's gaan proberen

bv rotateme maar ik heb helaas geen licentie voor het signen heb al diverse malen geprobeerd aan te melden op symbian signen maar helaas @home word ook niet mee geacepteerd en @planet ook niet.

wie kan me helpen aan een cert(certificaat)
Hij is via MSN te benaderen, zie ook zijn profiel.

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 04-02-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin me toch af te vragen waar jullie allemaal legaal aan Sygic zijn gekomen. Ik heb me netjes aangemeld via hun site en heb vandaag een uitnodiging gekregen voor hun betaprogramma. Blijkbaar is er dus nog geen officiele versie in omloop. |:( |:( Dacht dat er geen illegale software besproken mocht worden @GoT. O-)

Uiteraard ga ik wel gebruikmaken van de uitnodiging en hoop binnenkort een beta binnen te krijgen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:57
Daar hebben we profielen voor.

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 04-02-2008 20:58 ]

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:27:
Ik begin me toch af te vragen waar jullie allemaal legaal aan Sygic zijn gekomen. Ik heb me netjes aangemeld via hun site en heb vandaag een uitnodiging gekregen voor hun betaprogramma. Blijkbaar is er dus nog geen officiele versie in omloop. |:( |:( Dacht dat er geen illegale software besproken mocht worden @GoT. O-)

Uiteraard ga ik wel gebruikmaken van de uitnodiging en hoop binnenkort een beta binnen te krijgen. :*)
dat is nu een beetje het kromme waar sommige moeite mee hebben
bijna iedereen weet beter, maar sommige plaatsen toch nog links of vragen erom
de meeste snappen dat je over dat gedeelte niet moet lullen, maar over inhoudelijke dingen kan je uiteraard gewoon je ei kwijt,
installatie en download info etc dat gaat te ver, maar vragen over hoe de flitspalen werken etc is niets mis mee

Tha

Pagina: 1 ... 82 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.