Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.780 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk!
Voor alle geduldigen onder ons. Ook voor de Benelux versie N95 8GB met productcode 0558190 is er dan eindelijk de nieuwe firmware 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Cloudje schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:03:
[...]

Dit had je ook zelf kunnen vinden via search.

[...]
Waar zijn de widgets, ik zie alleen apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastside schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:06:
[...]

Het zou me wel leuk lijken om je telefoon aan te nemen door hem een keer te schudden... misschien is dat wat ShakeMe gaat doen...
Wel grappig, maar eigenlijk ook weer pure onzin. Leuk voor het gadgetgehalte en om op verjaardagen even mee te patsen. Maar nuttig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwjol
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 18:02
Weet iemand wat 'E-mailmeldingen' betekent in Automatisch ophalen van een aangemaakte mailbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024

CdRwin

Het vreemde van mijn N95 8gb (2week oud) is dat de batterij indicator bijna altijd vol is ook na 2a 3 dagen (maar niet heel intensief) gebruik, en opeens een piepje en dan staat er nogmaar 1 streepje batterij :?

Beetje vreemd, of is het andere ook opgevallen?

ps. phone heeft laatste firmware.

www.Qbox.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwjol schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:05:
Weet iemand wat 'E-mailmeldingen' betekent in Automatisch ophalen van een aangemaakte mailbox?
dat betekend je krijgt een melding als je email ontvangt naam zegt het al emailmelding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CdRwin schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:12:
Het vreemde van mijn N95 8gb (2week oud) is dat de batterij indicator bijna altijd vol is ook na 2a 3 dagen (maar niet heel intensief) gebruik, en opeens een piepje en dan staat er nogmaar 1 streepje batterij :?

Ja, dat heb ik ook maar ben al blij dat het 3 dagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

BasilFX

BasilFX

CdRwin schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:12:

Mijn ervaring is dat de batterij indicator de hele dag vol is, maar vervolgens als er 1 streepje weg is, volgen de andere sneller. N95 8GB, 2,5 mnd oud en elke dag opladen. Overigens niet echt storend hoor ;)

http://www.basilfx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
spotnie schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:24:
[...]

Mijn ervaring is dat de batterij indicator de hele dag vol is, maar vervolgens als er 1 streepje weg is, volgen de andere sneller. N95 8GB, 2,5 mnd oud en elke dag opladen. Overigens niet echt storend hoor ;)
Het aantal streepjes is inderdaad niet recht evenredig met de resterende gebruiksduur. Niet echt rampzalig, maar wel slordig voor een toestel uit het topsegment van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwjol
Als ik 'E-mailmeldingen' activeer, dan kan ik 'E-mail ophalen' niet inschakelen en krijg ik geen e-mail binnen.
Als ik 'E-mail ophalen' activeer, dan kan ik 'E-mailmeldingen' niet inschakelen maar krijg ik wel e-mail binnen (en verschijnt er ook een melding op 't scherm).
Dus???
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:20:
[...]

dat betekend je krijgt een melding als je email ontvangt naam zegt het al emailmelding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
spotnie schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:24:
[...]

Om dit euveltje op te lossen moet de batterij een keer helemaal ontladen worden om de software die de batterijtoestand registreert te resetten. Overigens is het voor de batterij zèlf inderdaad het beste om deze zeer regelmatig op te laden en niet volledig te ontladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:20
readytoflow schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:20:
Vraagje mbt tot (draadloos) printen van bijvoorbeeld foto's van de N95 (WLAN of Bluetooth)

Is er iemand die er gebruik van maakt?

Ik heb net een XPS M1530(Vista Premium) met bluetooth en Wlan, een C5180 netwerkprinter en een Belkin N1.

Die dingen zouden mij toch in staat moeten stellen om een foto af te drukken via Bluetooth denk?

Als ik kies voor afdrukken o mijn N95 dan vindt hij de XPS1530. Die selecteer ik dan.
Uiteindelijk krijg ik dan "printerfout -50" te zien".
Op de XPS1530 heb ik Printers delen ingeschakeld. Er staat dan wel tussen haakjes bij: "wachtwoord vereist". Maar ik zie nergens waar ik dat moet ingeven. Apparaten werken verder prima via bluetooth.

Iemand een idee hoe ik bestanden via bluetooth rechtstreeks kan laten printen zonder het bestand te moeten kopieeren naar mijn laptop?
Dit probleem had ik ook,

Als je dan afdrukken doet via je nokia en bluetooth je printer ziet en daarmee wilt afdrukken krijg je inderdaard afdruk fout.

De oplossing is, dat je (waarschijnlijk) de foto die je wilt afdrukken gewoon verstuurd via bluetooth naar je printer en niet via afdrukken,, dan werkt het !!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de startpost nog eens door, dit is niet de bedoeling.

[ Voor 229% gewijzigd door pven op 31-01-2008 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
Mau_Maus schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:55:
[...]
Raar hij herkent al mijn mp4's.. van clone dvd en super... Ohja via de Nokia video manager
[...]
Heb gister even flink huisgehouden in mijn toestel en wat zooi eraf gegooid, soft resetje en nu werkt het wel, vreemd |:(
Naja op zich het hele flipsilent idee was ooit door nokia in een filmpje getoont.. en die maken ze beide... al was samir eerder met idee, was flipsilent er sneller, en ach... laten we hopen dat het voor betere producten zorgt.. zal mij een zorg zijn ;)
Heb het idd ook ergens gelezen maar het maakt mij niet uit wie ermee komt als het er maar komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, het volgende speelt mij parten.

ik heb gisteren mijn n95-1 opgeschoond. Dat wil zeggen, Firmware (v20) opnieuw geinstalleerd zodat de telefoon weer helemaal leeg en schoon is. Vervolgens alleen de apps erop gezet die ik veel gebruik. Zoals Sygic en Office Suite.

Daarna wilde ik mijn profielen aanpassen. Ringtone en dergelijke. Ik wilde een .wav selecteren maar de telefoon gaf aan dat hij dat het beltoonformaat niet ondersteund. Het gaat om de wavfiles die standaard op de telefoon staan. Ik heb nog geen wav zelf toegevoegd.

iemand enig idee.

groet Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Is het mogelijk helemaal geen gebruik te maken van de speaker tijdens het luisteren van muziek? bijvoorbeeld als je de koptelefoon eruit trekt dat hij op pauze gaat (zoals bij de ipod) of gewoon stil gaat, in plaats van de muziek over de speakers af te spelen?

Ook had ik hem vanochtend op m'n werk in mijn zak en is blijkbaar opengeschoven toen ik ging zitten, na een tijdje begon ineens muziek te spelen }:O

dat had me nou ook in een vergadering kunnen gebeuren 8)

Ik ga verder toch geen muziek luisteren over dat speakertje, dus heb veel liever dat hij helemaal uit kan

Iemand een idee, of een alternatief? of kijk ik simpelweg over een standaardoptie heen?

Ik heb de 8gb versie

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:40:
[...]

Wel grappig, maar eigenlijk ook weer pure onzin. Leuk voor het gadgetgehalte en om op verjaardagen even mee te patsen. Maar nuttig :|
Tja maar het gadgetgehalte is sowieso al vrij hoog:-) bovendien dat flipsilent heeft eigenlijk ook weinig nut, het kost evenveel tijd/moeite om even het gesprek te weigeren dmv een toets dan om hem op de kop te leggen...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:11:
Beste mensen, het volgende speelt mij parten.

ik heb gisteren mijn n95-1 opgeschoond. Dat wil zeggen, Firmware (v20) opnieuw geinstalleerd zodat de telefoon weer helemaal leeg en schoon is. Vervolgens alleen de apps erop gezet die ik veel gebruik. Zoals Sygic en Office Suite.

Daarna wilde ik mijn profielen aanpassen. Ringtone en dergelijke. Ik wilde een .wav selecteren maar de telefoon gaf aan dat hij dat het beltoonformaat niet ondersteund. Het gaat om de wavfiles die standaard op de telefoon staan. Ik heb nog geen wav zelf toegevoegd.

iemand enig idee.

groet Chris
Het is heel simpel zoals de telefoon al zegt hij ondersteund geen .wav files
die files die jij op je telefoon heb staan zijn van sygic. en die komen dus niet standaart op je
telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
Mijn Sygic doet het trouwens onderhad, geen idee WAT er aan de hand was, maar na een hard reset deed alles het weer..

Raar maar waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Laatst online: 11-09 15:10
Ik vroeg mij af waarom de telefoon (standaard n95 maar ook 8gb versie) met een T-Mobile relax abonnement zo goedkoop is in vergelijking met andere abonnementen, weet iemand hier hoe dat komt?

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:44
Eastside schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:56:
[...]

Tja maar het gadgetgehalte is sowieso al vrij hoog:-) bovendien dat flipsilent heeft eigenlijk ook weinig nut, het kost evenveel tijd/moeite om even het gesprek te weigeren dmv een toets dan om hem op de kop te leggen...
Inderdaad, plus minder kans op beschadigingen aan de voorkant+scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
legendx2 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:44:
[...]

Het is heel simpel zoals de telefoon al zegt hij ondersteund geen .wav files
die files die jij op je telefoon heb staan zijn van sygic. en die komen dus niet standaart op je
telefoon.
Volgens mij ondersteunt ie wel wav files.. maar wat er denk ik mis gaat is dat sygic hernoemde ogg files gebruikt.. dus zijn eigenlijk geen wavs ;)
dafmay schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:08:
[...]

Inderdaad, plus minder kans op beschadigingen aan de voorkant+scherm.
Maar toch leuk tijdens vergaderingen.. als je je toestel voor je uitlegt (ter bescherming mooi hoesje ;) ) en dan omdraaien om hem stil te krijgen.. zie je toch leuke ogen die kijken :P en vind het ook wel handig, dan me profiel op stil te zetten en eventueel vergeten terug te zetten...

[ Voor 34% gewijzigd door Mau_Maus op 31-01-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Nokia N95 2GB v20 heb je dan Internet nodig om de navigatie te laten werken, ik heb abonnement genomen zonder draadloos Internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlm schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:06:
Ik vroeg mij af waarom de telefoon (standaard n95 maar ook 8gb versie) met een T-Mobile relax abonnement zo goedkoop is in vergelijking met andere abonnementen, weet iemand hier hoe dat komt?
Is een basis abonnement voor mensen die weinig bellen/sms'en, wil je iets extra`s dan moet je daarvoor bijbetalen, belminuten zijn slechts 2 maanden geldig...
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:52:
Op de Nokia N95 2GB v20 heb je dan Internet nodig om de navigatie te laten werken, ik heb abonnement genomen zonder draadloos Internet?
N95 2GB bestaat niet, maar je hebt geen internet nodig voor navigatie, wel gebruikt navigatie software soms het internet om data op te halen, dus kan wel kosten met zich meebrengen als je geen internet abo hebt, deze data wordt nl. apart in rekening gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:08:
Eindelijk!
Voor alle geduldigen onder ons. Ook voor de Benelux versie N95 8GB met productcode 0558190 is er dan eindelijk de nieuwe firmware 15.
Heb ik afgelopen maandag al die moeite voor niks gedaan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwjol
Helaas nog niet voor 0522362 :'(
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:08:
Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Mau_Maus schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:27:
[...]
Maar toch leuk tijdens vergaderingen.. als je je toestel voor je uitlegt (ter bescherming mooi hoesje ;) ) en dan omdraaien om hem stil te krijgen.. zie je toch leuke ogen die kijken :P en vind het ook wel handig, dan me profiel op stil te zetten en eventueel vergeten terug te zetten...
Via Bestprofiles stel ik gewoon een timed profiel in. Werkt ook makkelijker voor bijv. in de bioscoop (anders moet ik gaan liggen zodat m'n telefoon plat ligt en dan zie ik de film niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Blindfold schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:14:
[...]

Via Bestprofiles stel ik gewoon een timed profiel in. Werkt ook makkelijker voor bijv. in de bioscoop (anders moet ik gaan liggen zodat m'n telefoon plat ligt en dan zie ik de film niet ;) )
Heb ik ook... dan in de vorm van minigps... Zodra ik bedrijven terein op kom veranderd, me harde mzueikje.. en in zachtere herman van veen.. om beetje netjes over te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:52:
Nee je hebt geen internet nodig om te navigeren. MAAR dit hangt af van het navigatie programma dat je zelf gebruikt.
Er zijn navigatie pakketen die geen internet nodig hebben,er zijn er aantal die het nodig hebben om je map een keer te laden(of te updaten) EN je hebt pakketen die zonder internet hellemaal niet werken. Dus het is aan jou wat je kiest.

Indien je van een a-gps functie gebruik wilt maken (dit is een trucje van nokia om de gps ontvanger sneller te laten bepalen waar die zich bevindt) heb je wel internet nodig, MAAR zonder a-gps werkt alles ook prima alleen moet je soms iets langer wachten tot dat je telefoon weet waar die is.

Duidelijk genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Gratis sms reader voor alle s60v3 ook voor Nederlands:

http://www.symbian-freak....eader_freeware_python.htm

Mix van verschillende progjes.. ook van de officiele nokia soft voor aparte modellen.

Binnenkort nieuwere soort Nokmote handiger voor de navigatie:

http://www.symbian-freak....scroll_your_nokia_n95.htm

[ Voor 29% gewijzigd door Mau_Maus op 31-01-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tijd bezig met de flitspalen die nog steeds niet werken, alles keer opnieuw geinstalleerd werkt t nog niet,alleen het traject controle.

Nu vraag ik me af ( na 10x dingen te veranderd te hebben ) weet ik dus ook niet meer zeker of ik dit nu wel getest hebt.., De icoontjes met een stoplicht dat zijn dan zeker ook flitspalen??, alleen dan die bij een stoplicht staan,

mij vraag hebben jullie deze ook aangevinkt??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mededeling:
Tis carnaval hier in ons gat dus als er cert request komen zul je klein weekje geduld moeten hebben aangezien ik niet verwacht in heldere toestand te zijn om ze te maken :P

Sjengcity mss handig in SP te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 16:36
Net een uur geleden heb ik mijn N95 8GB in mijn handen gekregen van de postbode. Ik heb gelijk de onderdelen bekeken en de N95 8GB aangezet etc. Nu heb ik de installatie pakket geinstalleerd, pc suite etc. Maar er blijkt iets heel vreemd te zijn, de usb kabel pakt hem niet, er komt niks te voorschijn op mijn telefoon beeldscherm zowel als op mijn computer beeldscherm dat er iets is aangesloten is of iets dergelijks.

Ofwel in andere woorden, er kan geen verbinding worden gemaakt.

Mijn excuses als 't al eerder is gevraagd.
Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door synthic op 31-01-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kmkz schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:00:
Net een uur geleden heb ik mijn N95 8GB in mijn handen gekregen van de postbode. Ik heb gelijk de onderdelen bekeken en de N95 8GB aangezet etc. Nu heb ik de installatie pakket geinstalleerd, pc suite etc. Maar er blijkt iets heel vreemd te zijn, de usb kabel pakt hem niet, er komt niks te voorschijn op mijn telefoon beeldscherm zowel als op mijn computer beeldscherm dat er iets is aangesloten is of iets dergelijks.

Ofwel in andere woorden, er kan geen verbinding worden gemaakt.

Mijn excuses als 't al eerder is gevraagd.
Alvast bedankt!
kijk eens bij de instellingen (instellingen, verbinding, USB) of daar pc suite staat. Ook kun je vanuit PC Suite een bestandje op de N95 moeten zetten: bij help, dan ondersteuning voor PCSuite opnieuw op uw telefoon installeren. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 16:36
Bedankt voor je snelle reactie,

In de instellingen van m'n 8GB, staat al; PC Suite, maar echter snap ik gewoon niet waarom hij dus geen verbinding maakt met mijn computer.

Er is gewoon weg geen ene verbinding aanwezig..

Ik krijg als ik verbinding probeer te maken met m'n telefoon, krijg ik de "Verbinding Wizard venster"..
Waar ik als gevolg uit verschillende verbindingstype kan kiezen; "kabelverbinding".
Daarna krijg ik een 'pagina' waarop staat van "De kabel aansluiten" etc..

[ Voor 37% gewijzigd door synthic op 31-01-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
2 dingen waar ik tegen aanloop (N95 classic, nieuwste firmware):

1. AGPS werkt prima, en zorgt voor een snelle fix, maar vreemd genoeg lijkt het alsof het niet altijd gebruikt wordt. Zodra ik Nokia Maps opstart, wordt er gelijk ook een netwerkverbinding gelegd (klaarblijkelijk om satellietinformatie op te halen). Echter, bij Garmin of Sygic gebeurt dit helaas niet, met als gevolg een paar minuten wachten op een fix. Ik zou toch verwachten dat de software aan de telefoon om GPS-informatie 'vraagt', en dat de telefoon dan wel uitmaakt hoe die bepaald wordt. Blijkbaar niet?

2. Bij gebruik van navigatie in de auto via de autoradio (bluetooth), merk ik dat pakweg de eerste seconde van elke routeaanwijzing wegvalt. Het lijkt erop alsof de bluetoothverbinding telkens opnieuw weer moet worden gelegd, en dit kost dan blijkbaar zoveel tijd dat er een deel van de zin wegvalt. Een oplossing die ik hiervoor gevonden heb is om eerst een mediaspeler aan te zetten (in mijn geval LCG Jukebox), en het volume op 0 te zetten. De mediaspeler zorgt er dan voor dat de bluetoothverbinding 'in stand blijft' (of whatever). Echter, ik vind het wel een beetje omslachtig al met al. Iemand vergelijkbare ervaringen en/of betere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren.

Ik heb nog meer landen gevonden voor de Sygic Mobile 7 :P
In totaal 2GB.
Alleen weet ik niet of ik de link mag posten, dus ik wacht op goedkeuring van tweakers. :Z

Wat denk je zelf? ... en laat die :Z in het vervolg achterwege. :/

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 01-02-2008 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heb nu ondertussen een dikke week mijn N95 en hij valt me alles mee :) Zat zwaar te twijfelen of ik wel voor dit toestel moest gaan omdat er zoveel problemen mee waren. De 8GB was geen optie omdat k 'm gewoon echt niet mooi vind. Nog geen seconde spijt gehad van de N95. De accu doet het prima en gaat ook als je er behoorlijk wat mee speelt nog wel 2 dagen mee (ik heb geen automatische mail instelling oid aanstaan en draai op de achtergrond niets behalve RotateMe). Navigatie met Garmin Mobile werkt ook prima incl. flitspalen.

Enige minpunt is dat het toestel soms toch nog wel eens aan de trage kant is, het duurt bijvoobeeld echt even voordat een menu geopend is (berichten, multimedia menu). Verder een tevreden gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingrichard47 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:56:
Heb nu ondertussen een dikke week mijn N95 en hij valt me alles mee :) Zat zwaar te twijfelen of ik wel voor dit toestel moest gaan omdat er zoveel problemen mee waren. De 8GB was geen optie omdat k 'm gewoon echt niet mooi vind. Nog geen seconde spijt gehad van de N95. De accu doet het prima en gaat ook als je er behoorlijk wat mee speelt nog wel 2 dagen mee (ik heb geen automatische mail instelling oid aanstaan en draai op de achtergrond niets behalve RotateMe). Navigatie met Garmin Mobile werkt ook prima incl. flitspalen.

Enige minpunt is dat het toestel soms toch nog wel eens aan de trage kant is, het duurt bijvoobeeld echt even voordat een menu geopend is (berichten, multimedia menu). Verder een tevreden gebruiker.
Als jou N95 aan de trage kant is althans de menu, zou ik zeggen pak de laatste firmware.
Daar is het probleem mee opgelost als ik het goed heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MobiTubia beta is uit:

http://www.mobitubia.com/dp/?q=node/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:52:
Heren.

In totaal 2GB.
Alleen weet ik niet of ik de link mag posten, dus ik wacht op goedkeuring van tweakers. :Z
Nee duh. En tuurlijk zijn er meer landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 01:10
ik heb net mijn N95 8Gb binnen hekregen en meteen de firmware geupdate
daarna deed spiderman 3 het niet meer , geen activeringssleutel is de melding , iemand hier een oplossing voor ?
heb al gezocht maar kan niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap niet dat me sygic met flitspalen nog niet werkt

Ik heb sygic opnieuw eropgezet

Bmps in iconmap Upis in de NLD map

Alles een geluid gegeven
Alles aangevinkt

En nog steeds geen melding van een flitspaal

Alleen traject

Wat doe ik verkeerd
Moet ik juist iets NIET aanvinken , of kan het nog wat anders zijn?
N95 8gb , laatste firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die is weg, oplossing=ergens downloaden, sorry :'(
cardwizard schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:13:
daarna deed spiderman 3 het niet meer , geen activeringssleutel is de melding , iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 01:10
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:37:
die is weg, oplossing=ergens downloaden, sorry :'(

[...]
om het maar plat te zeggen wat bedretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Heren.

In totaal 2GB.
zit cuba daar tussen?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:55:
mededeling:
Tis carnaval hier in ons gat dus als er cert request komen zul je klein weekje geduld moeten hebben aangezien ik niet verwacht in heldere toestand te zijn om ze te maken :P

Sjengcity mss handig in SP te zetten ;)
Geen carnaval voor mij, maar wel veel te druk nu voor certs. Wordt dit weekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:14:
Snap niet dat me sygic met flitspalen nog niet werkt

Ik heb sygic opnieuw eropgezet

Bmps in iconmap Upis in de NLD map

Alles een geluid gegeven
Alles aangevinkt

En nog steeds geen melding van een flitspaal

Alleen traject

Wat doe ik verkeerd
Moet ik juist iets NIET aanvinken , of kan het nog wat anders zijn?
N95 8gb , laatste firmware
Je hebt alles goed gedaan. Alleen ff de bitmaps 20x20 in plaats van 22x22 maken en met paint opslaan als 256 kleuren bitmap.

Nog steeds niemand een oplossing
Voor de opstart en afsluit melding met bijkomende overbodige klik handelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube heeft een Java-toepassing gelanceerd waarmee je op je mobiel apparaat zo goed als volledig toegang krijgt tot de populaire videodienst (bekijken en opladen).

het programmatje is te downloaden op je mobiel : m.youtube.com/app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Laatst online: 21-02 14:31
Heren.

In totaal 2GB.
Doe maar niet

[ Voor 19% gewijzigd door pven op 01-02-2008 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:36:
YouTube heeft een Java-toepassing gelanceerd waarmee je op je mobiel apparaat zo goed als volledig toegang krijgt tot de populaire videodienst (bekijken en opladen).

het programmatje is te downloaden op je mobiel : m.youtube.com/app
Check voortaan eerst even of het al genoemd is aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 10:47
cardwizard schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:13:
As far as i know kun je hier niets meer aan doen.
Je hele telefoon wordt zeg maar "geformateerd" door het updaten met als gevolg dat de activeringssleuten voor Spiderman ook weg is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

Moet zeggen dat ik het sms voorlees programma wel cool vind.
Zou nog mooier zijn als ze van de E series de stemmen en talen erin mee zouden nemen,
Dus gewoon nederland met een vrouwen stem selecteren,

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de Sygic Mobile van Europa kan bestellen voor de N95 (8GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
http://gsm-telecom.marktp...-gps-nokia-oa-n82-95.html

haha...

Volgens mij is ie in Nederland nog nergens normaal te koop... Als ik jou was zou ik gewoon contact zoeken en je vraag neerleggen op http://www.sygic.com/contact.php

[ Voor 21% gewijzigd door Mau_Maus op 01-02-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:57:

haha...

Volgens mij is ie in Nederland nog nergens normaal te koop... Als ik jou was zou ik gewoon contact zoeken en je vraag neerleggen op www.sygic.com
Whahaha hoe bedoel je illegale software handel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:57:

haha...

Volgens mij is ie in Nederland nog nergens normaal te koop... Als ik jou was zou ik gewoon contact zoeken en je vraag neerleggen op http://www.sygic.com/contact.php
Hmm, voor de CarPC is deze wel te koop dus ik neem aan dat ook voor de Mobile ergens te koop is.
http://www.pdashop.nl/pro...ftware-europe-region.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:11:
[...]

Hmm, voor de CarPC is deze wel te koop dus ik neem aan dat ook voor de Mobile ergens te koop is.
http://www.pdashop.nl/pro...ftware-europe-region.html
Schijnbaar nog niet dus, anders had je dat wel gevonden... En ja, andere producten van Sygic zijn wel te vinden, maar niet voor Symbian dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Is iemand er al achter gekomen hoe in de zoekfunctie op standbyscherm de playlists te kunnen zien ? Onder muziek zijn een aantal kopjes, maar niet een specifiek voor playlists. Dat is natuurlijk erg jammer. Het zou zo handig zijn als je daar op een playlist kan klikken waarna die wordt afgespeeld.

Ps Bijna weekend !!! :*)

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 01-02-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Laatst online: 29-04-2024
Even een vraagje :

Wanneer kunnen we een nieuwe firmware verwachten voor de Nokia N95-1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
soundtrack schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:32:
Even een vraagje :

Geloof me als iemand het weet dan staat het hier wel... Niemand weet het helaas nog, al is te verwachten. Dat het niet super lang duurt, vanwege de implementatie van flash 3, wat al bij de 8gb is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
Mau_Maus schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:37:
[...]

Geloof me als iemand het weet dan staat het hier wel... Niemand weet het helaas nog, al is te verwachten. Dat het niet super lang duurt, vanwege de implementatie van flash 3, wat al bij de 8gb is gebeurd.
Bedankt voor je snelle reactie.

Hiermee laat duidelijk nokia cosumenten wachten. Want de 8gb versie heeft flash lite 3.0 dus ook youtube en alle nieuwe mikmak , dus op software gebied koopt de consument toch liever de 8gb versie terwijl het verschil tussen hardware ''bijna'' helemaal niet zo veel scheelt.

(even een toevoeging)

Ik heb eind november op de website van Adobe gelezen dat hij rond begin/midden Januari zou verschijnen , maar dan nog met de komst van de 8gb versie laat Nokia de N95-1 stikken.

[ Voor 14% gewijzigd door soundtrack op 01-02-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
soundtrack schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:39:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie.

Hiermee laat duidelijk nokia cosumenten wachten. Want de 8gb versie heeft flash lite 3.0 dus ook youtube en alle nieuwe mikmak , dus op software gebied koopt de consument toch liever de 8gb versie terwijl het verschil tussen hardware ''bijna'' helemaal niet zo veel scheelt.

(even een toevoeging)

Ik heb eind november op de website van Adobe gelezen dat hij rond begin/midden Januari zou verschijnen , maar dan nog met de komst van de 8gb versie laat Nokia de N95-1 stikken.
Aan je mening te zien heb je nog niet veel firmware updates mee gemaakt... (kan het ook fout hebben hoor)
Maar als je de laatste 2 firmware updates ziet en dan met name de laatste zijn er echt major changes gedaan, waaruit je best wel kunt opmaken dat Nokia er echt nog wel werk van maakt. Ik denk dat we eerder blij mogen zijn dat er firmware updates komen, Nokia is dit aan niemand verplicht hè, vergeet dat niet.

En tja, ze hebben wel meer telefoons dan alleen de N95, hoewel dat wel hun paradepaartje is zal ook voor die andere telefoons nog ontwikkeld worden (ok oudere modellen niet meer). Je kunt denk ik ook niet verwachten dat ze iedere week/maand standaard een nieuwe firmware uitbrengen....

[ Voor 0% gewijzigd door digital-IMEI op 01-02-2008 14:50 . Reden: veel te veel tiepo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
Sjengcity schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:49:
[...]

Aan je mening te zien heb je nog niet veel firmware updates mee gemaakt... (kan het ook fout hebben hoor)
Maar als je de laatste 2 firmware updates ziet en dan met name de laatste zijn er echt major changes gedaan, waaruit je best wel kunt opmaken dat Nokia er echt nog wel werk van maakt. Ik denk dat we eerder blij mogen zijn dat er firmware updates komen, Nokia is dit aan niemand verplicht hè, vergeet dat niet.

En tja, ze hebben wel meer telefoons dan alleen de N95, hoewel dat wel hun paradepaartje is zal ook voor die andere telefoons nog ontwikkeld worden (ok oudere modellen niet meer). Je kunt denk ik ook niet verwachten dat ze iedere week/maand standaard een nieuwe firmware uitbrengen....
ik heb niets tegen nokia. Ik update mijn foon sinds firmware versie 10.0 en van firmware 11 naar 20 was echt een grote succes hulde aan nokia. Maar wat mij raakt is het volgende. FL3.0 is uit voor de 8gb versie dan verwacht ik deze automatisch ook (Opdezelfde dag) voor de normale n95. De nokia n95 heeft geen firmware nodig alleen met name op het flash gebied. Dus op software gebied heeft de 8gb versie een kleine vooruitgang. En volgens mij heeft nokia voor de N-series een apart ontwikkelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
soundtrack schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:59:
[...]

ik heb niets tegen nokia. Ik update mijn foon sinds firmware versie 10.0 en van firmware 11 naar 20 was echt een grote succes hulde aan nokia. Maar wat mij raakt is het volgende. FL3.0 is uit voor de 8gb versie dan verwacht ik deze automatisch ook (Opdezelfde dag) voor de normale n95. De nokia n95 heeft geen firmware nodig alleen met name op het flash gebied. Dus op software gebied heeft de 8gb versie een kleine vooruitgang. En volgens mij heeft nokia voor de N-series een apart ontwikkelaars.
Ja naja dat ze erg op elkaar lijken, kan de software ontwikkeling toch anders zijn... Nieuwere toestellen krijgen vaak dingen het eerst... Bedoel dat geheugen besparing is er ook voor de n73.. maar ook veel later... De normale N95 is enigzins 2de in rang... misschien ook wel beter... kans dat bepaalde bugs er dan uit zijn die bij de 8gb er nog inzitten...

Zo gaat het nou eenmaal altijd.. en valt ook wel klein beetje iets voor te zeggen.. alleen ja... iedereen wilt natuurlijk zijn telefoon het snelst.. en hopelijk hoeft het niet veel langer te duren...

Maar goed alleen voor youtube hoef ik het niet.. zal dnek ik altijd zon app gebruiken.. veel gebruikers vriendelijker... Alleen voor andere websites met flash video is het eventueel handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Ik heb een foto als wallpaper ingesteld en wil er eigenlijk weer vanaf. Maar, verwijderen kan niet? ALleen maar vervangen door een andere? Hoe kan ik gewoon van die wallpapers af??

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 01-02-2008 19:02 . Reden: aanhef en help is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:20:
[...]

Schijnbaar nog niet dus, anders had je dat wel gevonden... En ja, andere producten van Sygic zijn wel te vinden, maar niet voor Symbian dus.
Inderdaad, zijn nog niet uit voor Symbian OS, nog in ontwikkelingsstadium.

Maar ben vandaag uitgenodigd om het programma volledig te testen door sygic :*) ;)
heb er wel niet bij gezegd dat het al drie weken op mijn N95 8 gig draait naar volle tevredenheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie o wie kan mij helpen of verwijzen naar oplossingen om mijn menutaal weer terug te krijgen van en naar nl
heb een produktcode 0558787 nokia n95 8g n heb net fw geupdate naar 15.0.0.15 maar menu is nu en. heb via nemesis de produktcode aangepast aan een geldend nl taalgebied maar werkt niet, het blijft eng. zelfs na een nieuwe software update overwrite. Heb het forum wel afgestruind maar kan niet direkt de oplossing vinden.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 01-02-2008 19:02 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:01:
wie o wie kan mij helpen of verwijzen naar oplossingen om mijn menutaal weer terug te krijgen van en naar nl
heb een produktcode 0558787 nokia n95 8g n heb net fw geupdate naar 15.0.0.15 maar menu is nu en. heb via nemesis de produktcode aangepast aan een geldend nl taalgebied maar werkt niet, het blijft eng. zelfs na een nieuwe software update overwrite. Heb het forum wel afgestruind maar kan niet direkt de oplossing vinden.

groet rolf
Heb je hem wel opnieuwe geupdate..? Hij zegt wel dat je al de nieuwste hebt, maar je kan ook herinstalleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:11:
Beste mensen,

Vraagje: Ik heb een foto als wallpaper ingesteld en wil er eigenlijk weer vanaf. Maar, verwijderen kan niet? ALleen maar vervangen door een andere? Hoe kan ik gewoon van die wallpapers af?? Help...
Je kan bij de opties thema's de achtergrond instellen naar thema... dan heb je de orginele achtergrond weer van je thema..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:00:
[...]

Als jou N95 aan de trage kant is althans de menu, zou ik zeggen pak de laatste firmware.
Daar is het probleem mee opgelost als ik het goed heb ;)
Heb ik er al opstaan, kreeg hem voor ingestalleerd met 20.0.015 :) Echt traag is ook wat overdreven, soms moet je gewoon even wachten op reactie maar dat is normaal gok ik ? Als ik vanuit het standby scherm rechtstreeks naar 'berichten' ga via een snelkoppeling dan duurt het ongeveer 3 á 4 seconden voordat het menu daadwerkelijk geopend is. Als ik eerst naar het menu ga en dan kies voor berichten dan gaat het wel gewoon snel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:17
Weer een nieuw handig progje voor de 3rd Ed.

EQ Restart, Werk een stuk sneller en beter dan PyRestart vind ik, zeker met een snelkoppeling in je menu, je moet hem wel ff signen.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:09:
Weer een nieuw handig progje voor de 3rd Ed.

EQ Restart, Werk een stuk sneller en beter dan PyRestart vind ik, zeker met een snelkoppeling in je menu, je moet hem wel ff signen.
Pystart was onhandig 2 kliks... En toen was er al wat makkelijkers...

Dat handige programmatje bestond in principe al maanden: Reboot.sis... En Nstarter 1.05 heeft het tussen zijn lijst als snelkoppeling staan.. veel handiger wanneer je er aan toe bent om te restarten... bijv shortcut: pen + 0 en klaar...

Wel raar want in het forum van hun stond al deze info al door andere gebruikers, ten tijde van PyRestart.. dus vind het beetje raar dat ze het zo groots brengen...

Enige voordeel die ik kan bedenken is dat ie misschien al gesigned is..

BTW:

Nstarter 1.05: http://mosh.nokia.com/con...2C5DAB16FE040050AEE04671D

Reboot 1.0: http://members.lycos.nl/bigpoppamaus/Reboot1.0.zip

[ Voor 13% gewijzigd door Mau_Maus op 01-02-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
kingrichard47 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:06:
[...]

Heb ik er al opstaan, kreeg hem voor ingestalleerd met 20.0.015 :) Echt traag is ook wat overdreven, soms moet je gewoon even wachten op reactie maar dat is normaal gok ik ? Als ik vanuit het standby scherm rechtstreeks naar 'berichten' ga via een snelkoppeling dan duurt het ongeveer 3 á 4 seconden voordat het menu daadwerkelijk geopend is. Als ik eerst naar het menu ga en dan kies voor berichten dan gaat het wel gewoon snel trouwens.
Je hebt sowieso kans, wanneer je iets voor de 2de keer opent, het stukken sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb ik geprobeerd, to overwrite maar nog steeds verandert er niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:22:
ja heb ik geprobeerd, to overwrite maar nog steeds verandert er niets....
Nou als je dan echt 1 hebt genomen waar nederlands in het talen pakket hebt, dan moet je de taal aanpassen. Anders andere productcode zoeken.

instellingen -> algemeen -> persoonlijk -> taal -> Displaytaal ez enz

[ Voor 9% gewijzigd door Mau_Maus op 01-02-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

kingrichard47 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:06:
[...]

Als je snelkoppeling de linker functietoets is, klopt het inderdaad. Er zit een vertraging ingebouwd op die knop vanwege het blokkeren van het toetsenbord. Als je die vertraging niet wilt moet je hem even toevoegen aan je andere functietoets of aan het rijtje met snelkoppelingen. Daar heb ik voor het menu Berichten een icoontje en die opent ie binnen een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en jawel hoor met de produktcode 0534844 is ie weer terug naar nederlands
toch is de laatste firmware 2.0.14.0?? kan ik dan opnieuw naar nokiaeurope en produktcode intypen en opnieuw updaten??

iig bedankt maumaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0550359 produktcode had ik gebruikt zie ik nu in Nemesis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ma-Maus...
Dat dacht ik ook, maar dat werkt niet... thema dat ik heb gekozen is standaard nokia. Bij persoonlijk heb ik ooit de fout gemaakt een foto als achtergrond te kiezen. Weghalen kan niet meer, vervangen wel... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
soundtrack schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:32:
Even een vraagje :

Binenkort Nokia N95-1 special firmware version (v21.0.001)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Geen warez aanbieden!

Zie ook Het algemeen beleid #copyright

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 01-02-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@rolfvetter
Lijkt me niet helemaal de bedoeling wat je nu gepost heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zenica schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:23:
[...]

Nee je hebt geen internet nodig om te navigeren. MAAR dit hangt af van het navigatie programma dat je zelf gebruikt.
Er zijn navigatie pakketen die geen internet nodig hebben,er zijn er aantal die het nodig hebben om je map een keer te laden(of te updaten) EN je hebt pakketen die zonder internet hellemaal niet werken. Dus het is aan jou wat je kiest.

Indien je van een a-gps functie gebruik wilt maken (dit is een trucje van nokia om de gps ontvanger sneller te laten bepalen waar die zich bevindt) heb je wel internet nodig, MAAR zonder a-gps werkt alles ook prima alleen moet je soms iets langer wachten tot dat je telefoon weet waar die is.

Duidelijk genoeg?
Ja, bedank voor de antwoorden heb inmiddels Route66 er op gezet (laten zetten door zoon) en die werk prima en heb nu wel schik met dit toestel alleen nog ff probleem met gsm.nl heb namelijk maar 512 MB gekregen in plaats van de 1 GB die op hun site staat en had probleem dat er geen NL menu op zat flash en regio code gewijzigd en toen deed die het, had Frans toestel volgens mij er zit een Frans talig gebruik aanwijzing bij.
Vraagje,
Wordt nu door de N95 Deep - Plum V20.0.015 nu wel of niet groter dan 2GB geaccepteerd bij voorbeeld 4 GB en zo welke merken of maakt dat niet uit?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps dat wist ik niet solly

ik dacht dat ik daarmee mensen een dienst bewees, maar begijp het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Nieuws van 5 januari... en v21 was al op filmpjes te zien voor de release van v20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:31:
@Ma-Maus...
Dat dacht ik ook, maar dat werkt niet... thema dat ik heb gekozen is standaard nokia. Bij persoonlijk heb ik ooit de fout gemaakt een foto als achtergrond te kiezen. Weghalen kan niet meer, vervangen wel... :-(
Ik denk eerlijk gezegt dat je dan toch een menselijke fout maakt... Of je hebt een 3rd party app die stoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Edwinuss schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:45:
[...]

324 pagina's?
Ben je gek, stuur anders even een PM.. Ik snap wat je bedoeld maar ik kan dat nergens terug vinden.
Sorry hoor, maar ik ga het je niet voorkauwen.

Bovenin je scherm heb je een search-optie waarmee je binnen dit topic kunt zoeken, zoek daar eens naar 'productcode'.

En lees meteen Registratievoorwaarden / korte FAQ en bijbehorende topics even door ...

Topic is meteen wat opgeschoond

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 01-02-2008 19:03 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
het is gelukt :)
Is het verstandig om de productcode weer terug te zetten?

[ Voor 64% gewijzigd door Edwinuss op 01-02-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Edwinuss schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:08:
het is gelukt :)
Is het verstandig om de productcode weer terug te zetten?
Moet jezelf weten natuurlijk... Alleen heb je kans dat je een volgende update dan ook niet kan doen en dan weer moet switchen... En als je denkt aan garantie, dan moet iets verder doorzoeken, dan vind je dat gedeelte ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Mau_Maus schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:24:
[...]

Nieuws van 5 januari... en v21 was al op filmpjes te zien voor de release van v20
Ja en... zijn er genoeg die het nog niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:12:
[...]

Ja en... zijn er genoeg die het nog niet weten.
V21 al vaker genoemd hoor.. zo kan alles dubbel...

Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Op de bewuste 5 januari... yours truly...

[ Voor 20% gewijzigd door Mau_Maus op 01-02-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:12:
[...]

V21 al vaker genoemd hoor.. zo kan alles dubbel...

Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Op de bewuste 5 januari... yours truly...
En ook daar had hij dezelfde release datum 16-10

Dit "gerucht" was er al voordat versie 20 uitkwam dus voor mij is de geloofwaardigheid eraf zolang NSU geen updates weergeeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarvoor is Vraag & Aanbod op de frontpage!

[ Voor 92% gewijzigd door Ginz op 01-02-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Flipsilent 1.04 is uit...

Met als extra... slider-down-ophang-functie:
http://www.flipsilent.com....04-Unsigned.sis&download

Ik heb ook een app gevonden die dat alleen doet:
http://www.blovestorm.com...p_S60_3rd_10_Unsigned.zip

Beide zijn nog unsigned...

Ohja S60Ticker heeft ook nieuwe:
http://s60ticker.stoeger-it.de/

Onder andere look van thema overnemen...

[ Voor 28% gewijzigd door Mau_Maus op 01-02-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mau_Maus schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:36:

http://www.blovestorm.com...p_S60_3rd_10_Unsigned.zip
Aaahhh eindelijk ! _/-\o_ Meteen ff proberen...thanks Maus :)

Edit : Flipsilent boeit me niet, maar slidehangup werkt perfect...hehe de N95 is eindelijk compleet :9

[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 01-02-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:36:

http://members.lycos.nl/bigpoppamaus/slidehangup.rar
Handig programmatje dat slide hang up maar er zitten nog 2 bugs is....
Als je ophangt blokt hij niet je toetsen, erg jammer! En de 2e is een firmware bug, op het moment dat je hem daarna weer openschuift unlocken je toetsen niet.....

Overigens was een mogelijkheid om hem aan en uit te schakelen ook wel makelijk geweest... Maar eens in de gaten houden of er nog een update komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sjengcity schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:39:
[...]

Handig programmatje dat slide hang up maar er zitten nog 2 bugs is....
Als je ophangt blokt hij niet je toetsen, erg jammer! En de 2e is een firmware bug, op het moment dat je hem daarna weer openschuift unlocken je toetsen niet.....

Overigens was een mogelijkheid om hem aan en uit te schakelen ook wel makelijk geweest... Maar eens in de gaten houden of er nog een update komt :)
Naja ik gebruik flipsilent ervoor... die functies zijn soms toch handig en zit die ophang functie ook bij... en merk weinig batterij verbruik...

PS: Linkje is veranderd.. misschien kunnen jullie ff editen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Cloudje schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:25:
[...]

Als je snelkoppeling de linker functietoets is, klopt het inderdaad. Er zit een vertraging ingebouwd op die knop vanwege het blokkeren van het toetsenbord. Als je die vertraging niet wilt moet je hem even toevoegen aan je andere functietoets of aan het rijtje met snelkoppelingen. Daar heb ik voor het menu Berichten een icoontje en die opent ie binnen een seconde.
Ik had de snelkoppeling inderdaad onder de linker softkey zitten, even aan het rijtje met snelkoppelingen toegevoegd en de vertraging is weg. Logisch natuurlijk dat er een vertraging inzit anders zou toetsenblokkering niet meer werken. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een probleem gehad met het updaten van de firmware?
Die van mij liep vast 22 sec voor het einde.

En hij doet nu bijna niets meer... :/ Het enige is nog dat de lampjes gaan branden van de toetsen en hij trilt een keer.

Ik heb een n95 8gb.. wou hem updaten naar 15.0.015 met de nokia software updater.

Hij heeft er gewoon aan gelegen, geen vastlopers oid helemaal niets.. :(
Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.