Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.782 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 10:47
Mau_Maus schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:15:
[...]
En waar is jouw reviewtje dan?:P Van maastricht naar amsterdam? ;)
Die houd je van me tegoed!
Heb hem helaas niet veel kunnen gebruiken omdat de sigarettenaansteker in de auto het helaas niet deed :( Heb hem dus alleen de laatste 20km gebruikt in Amsterdam zelf.

Voor de rest zeker niets op aan te merken! Beste navi tot nu toe naar mijn mening maar ik moet hem ook nog eens goed gaan testen en de settings eens gaan doorlopen, totaal geen tijd voor gehad...

Hoop deze week er wat tijd aan te besteden netzoals de SP, is hard nodig! Komend weekend carnaval dus dan zal er ook niet veel niets van komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een zwarte N95. Het overzetten is te doen. Alleen het slijt wel snel. Het is leuk voor een aantal weken.
Pascall_1 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:46:
[...]

Klopt. Heb die ook besteld. ALs je hem alleen voor cover achterzijde en front gaat gebruiken. Doen zou ik zeggen. Maar laat waarschuwing zijn ga absoluut niet kloten met de rest. Achterzijde slider. Bijv. De boven en onder cover plaatjes. De knoppen. Alles zit met printplaatjes vastgeplakt op die onderdelen en ik heb die van mij om zeep geholpen na alles vervangen te hebben. Dacht netjes te printplaat verwijdert te hebben en op de zwarte gemonteerd. maar deed niks meer. Ben hem daarna 4 weken kwijt geweest. En sinds gisteren weer een nieuwe. Helemaal nieuw. Werd gewoon vervangen. (wel heb ik alle orginele onderdelen terug geplaatst en natuurlijk niet gezegd dat ik dat zelf had gedaan :P) Moet zeggen ik had met die vorige enorme slider problemen en deze nieuwe. Uitgerust in de doos. Dus ook extra lader cd rom en alle handleidingen erbij. Niks geen problemen en zelf voorzien van v20 firmware. Was wel de deep plum versie dus heb nu ook weer de cover verwisseld. Aleen de achterkant dit keer.

P.S de toetsen van die covers zijn helemaal waardeloos. Int zwart. Doen heel slecht en kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:37
In de application.skin file staat een verwijzing naar die messageBox.safety

code:
1
2
3
    <!--####SAFETY####-->
    <messageBox id="messageBox.safety" buttonLeft="button.dialog.quit" buttonRight="button.dialog.agree" frame="frame.messageBox.legal" message="message.safety"/>
        <staticMessage id="message.safety" bgrColor="_g.bgrLegal" textColor="_c.textMain"/>

Ik heb het al weggehaald, maar dan crasht Sygic. Denk dat het dieper zit, want hij mist natuurlijk die buttons die ook weer ergens staan met een verwijzing naar......

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:53:
In de application.skin file staat een verwijzing naar die messageBox.safety

code:
1
2
3
    <!--####SAFETY####-->
    <messageBox id="messageBox.safety" buttonLeft="button.dialog.quit" buttonRight="button.dialog.agree" frame="frame.messageBox.legal" message="message.safety"/>
        <staticMessage id="message.safety" bgrColor="_g.bgrLegal" textColor="_c.textMain"/>

Ik heb het al weggehaald, maar dan crasht Sygic. Denk dat het dieper zit, want hij mist natuurlijk die buttons die ook weer ergens staan met een verwijzing naar......
Had hetzelfde gisteren. Vroeger bij mijn Aldi PocketPC moest je een regeltje toevoegen show warning = 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
Niet kicken binnen 24 uur.

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 29-01-2008 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Ik las trouwens dat je ook favorieten kan toevoegen op een bepaalde manier.
To add a Favorite use browse map : options : find : address : select cursor position when shown on map : add as poi : favorites.

You can of course navigate with the cursor instead of inputting an address, then select : add as poi : favorites etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Kicken binnen 24 uur is not_done

[ Voor 94% gewijzigd door Ginz op 29-01-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Sjengcity schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:13:
Overigens 1 kleine kant tekening wat ik wil maken; Ik hoop echt heilig dat alles lekker in 1 topic blijft doorlopen!!! Ik krijg het nu al niet voor elkaar om 1 topic bij te houden, laat staan dat je er ook nog 3 of 4 moet gaan bijhouden. Veel te onoverzichtelijk als je het mij vraagt....
Helemaal eens (en dank voor al je inzet trouwens)! Maar ik heb al in meerdere topics gemerkt dat kennelijk opeens de GOT mods met hardere hand het officiële forum beleid willen handhaven. Vind zelf dat een duidelijke gebruikerswens in veel gevallen zwaarder moet wegen dan een toevallig ooit vastgesteld beleid, maar wie ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:30
Ik lees wat onduidelijkheden over de keuze om programma's te installeren op je SD-kaart of je telefoongeheugen.

Ik heb elk programma op m'n N95-1 in het telefoongeheugen geinstalleerd. De maps en andere bestanden die je voor sommige programma's nodig hebt, zet ik dan gewoon op de SD-kaart. Het programma ziet automatisch de benodigdheden (zoals bijvoorbeeld de Maps voor navigatie-programma's) staan op je SD-kaart.

Mijn ervaring is dat alles wat er geinstalleerd is op het telefoongeheugen veel sneller en soepeler draait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Modbreak:Kicken binnen 24 uur is not_done

[ Voor 92% gewijzigd door Ginz op 29-01-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is mijn ervaring ook idd. Heb wel eens een spel of app bij wijze van test op de geheugenkaart gezet, maar dan hapert het nog wel eens. Gewoon alles op telefoongeheugen werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:49
lauw8 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:17:
Ik lees wat onduidelijkheden over de keuze om programma's te installeren op je SD-kaart of je telefoongeheugen.

Ik heb elk programma op m'n N95-1 in het telefoongeheugen geinstalleerd. De maps en andere bestanden die je voor sommige programma's nodig hebt, zet ik dan gewoon op de SD-kaart. Het programma ziet automatisch de benodigdheden (zoals bijvoorbeeld de Maps voor navigatie-programma's) staan op je SD-kaart.

Mijn ervaring is dat alles wat er geinstalleerd is op het telefoongeheugen veel sneller en soepeler draait!
klinkt ook logisch er is(zijn) een schakel(s) minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren Sygic geinstalleerd. Ik heb alle stappen juist doorlopen.

Wanneer ik het open krijg ik een grijs veld.... ( de GPS fix duurd vrij lang moet ik zeggen)
Echter wanneer ik een route wil doen of wil navigeren naar een bepaald punt
dan werkt dat niet.

Hij maakt de route niet aan en spring gewoon in "live" modus (laat dus zien waar ik fiets / rij)
ipv de route te tonen...

Ik heb al gezocht hier maar kan niet echt goed iets vinden daarover.

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

xahmol schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:02:
[...]

Helemaal eens (en dank voor al je inzet trouwens)! Maar ik heb al in meerdere topics gemerkt dat kennelijk opeens de GOT mods met hardere hand het officiële forum beleid willen handhaven. Vind zelf dat een duidelijke gebruikerswens in veel gevallen zwaarder moet wegen dan een toevallig ooit vastgesteld beleid, maar wie ben ik.
Graag wil ik jullie willen attenderen op:

Invulling en behandeling Grote Topics aangepast

Middels de mail heb ik reeds contact met Sjengcity opgenomen hierover.

Als mensen hierop willen ingaan is hiervoor het PSGG Feedback topic de juiste plek en niet hier.

PSGG Feedback

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Er was iemand met een probleem met het terugzetten van zijn contacten (weet niet meer wie).

Ik heb ook firmware geupdate. Van te voren contacten veilig gesteld via Nokia PC Suite.

Ga naar contactenpersonen in Nokia PC Suite. Selecteer ze allemaal en copieer ze naar een map. Het worden dan automatisch allemaal Vcard Files.

Daarna nieuw firmware erop, weer Suite starten en alle Vcards naar contactenpersonen copieren in Nokia PC suite, werkte bij mij prima.

Dus mocht je al firmware 2 op je Nokia hebben, zet oude er weer op en doe het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
The-Force schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:43:
Er was iemand met een probleem met het terugzetten van zijn contacten (weet niet meer wie).

Ik heb ook firmware geupdate. Van te voren contacten veilig gesteld via Nokia PC Suite.

Ga naar contactenpersonen in Nokia PC Suite. Selecteer ze allemaal en copieer ze naar een map. Het worden dan automatisch allemaal Vcard Files.

Daarna nieuw firmware erop, weer Suite starten en alle Vcards naar contactenpersonen copieren in Nokia PC suite, werkte bij mij prima.

Dus mocht je al firmware 2 op je Nokia hebben, zet oude er weer op en doe het bovenstaande.
Ja dat is dus een probleem 'oude' firmware erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 17:58
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:55:
Ik heb gisteren Sygic geinstalleerd. Ik heb alle stappen juist doorlopen.

Wanneer ik het open krijg ik een grijs veld.... ( de GPS fix duurd vrij lang moet ik zeggen)
Echter wanneer ik een route wil doen of wil navigeren naar een bepaald punt
dan werkt dat niet.

Hij maakt de route niet aan en spring gewoon in "live" modus (laat dus zien waar ik fiets / rij)
ipv de route te tonen...

Ik heb al gezocht hier maar kan niet echt goed iets vinden daarover.

Iemand een idee ?
Je mist 2 mappen in de map Sygic doordat je hebt uitgepakt met Newsleecher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al twee mensen heb zien zeggen doet mijn spiderman 3 film het ook niet meer op mijn nokia n95 8gb nadat ik deze een hard reset heb gegeven. Hij geeft aan dat er geen activeringssleutel meer voor is. Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik hier aan doen?

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 29-01-2008 13:25 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Zoeken en Zoeken, maar kan het niet vinden..

Sygic, is het freeware?
zo nee, waar is het te koop.

En hoe komt menig die het hier over Sygic hebben aan het product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:53
Ik heb het overgekocht van iemand. Alleen heb het nog niet kunnen uittesten. Wel heb ik garmin XT 10 kunnen uittesten. Tot nu toe beval het me Garmin. Nu nog Sygic uittesten zodra mijn 8GB micro sd geheugenkaart binnenkomt.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

M-AH schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:23:
Zoeken en Zoeken, maar kan het niet vinden..

Sygic, is het freeware?
zo nee, waar is het te koop.

En hoe komt menig die het hier over Sygic hebben aan het product?
Doe eens gek. Probeer eens Sygic.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Blindfold schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:28:
[...]

Doe eens gek. Probeer eens Sygic.com
I did, kon alleen een evaluation version aanvragen via de salse department.

misschien kijk ik er overheen.. graag hulp waar 't dan staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
pinokkia schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:27:
Ik heb het overgekocht van iemand. Alleen heb het nog niet kunnen uittesten. Wel heb ik garmin XT 10 kunnen uittesten. Tot nu toe beval het me Garmin. Nu nog Sygic uittesten zodra mijn 8GB micro sd geheugenkaart binnenkomt.
En waar heeft die iemand het gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:14:
[...]

Je mist 2 mappen in de map Sygic doordat je hebt uitgepakt met ****.
Topper ! Fixed :P

Alleen nu heb ik wanneer ik Dutch als gesproken taal selecteer nog steeds een engelse stem :S

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
M-AH schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:33:
[...]

I did, kon alleen een evaluation version aanvragen via de salse department.
Idd, ik heb ook alleen dat gevonden. Ik denk dan ook dat de meeste mensen het via minder legale kanalen verkregen hebben, gezien de vage hints die ik nu en dan lees ...
Ik denk dat je 'testversie' in 90% van de gevallen veilig mag vervangen door warez-versie.
(Niet? Of mag dit gewoon helemaal niet gezegd worden?)

[ Voor 5% gewijzigd door DieterVDW op 29-01-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 09:43
Sinds de update naar de laatste firmware versie heb ik een probleem met het Videocentrum.
Wanneer ik een film kopieer naar de SD kaart dan start het Videocentrum wel op, maar sluit na ongeveer 10 seconden weer af. De nieuwe film is deze 10 seconden wel zichtbaar in het Videocentrum.
Heb de telefoon al een hard reset gegeven, het bestand iptvmyvideos.db al een keer gewist en films geplaatst in:
..\data\videocenter
..\My Videos
..\Videos

Dit mocht echter niet baten.
Iemand enig idee?

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 29-01-2008 15:51 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil video's van mijn pc overzetten op mijn mobiel. Gaat voornamelijk om mpeg files.

Ik sluit de pc aan via usb, staat ook netjes in mijn verkenner dan de telefoon. Daar dubbelklik ik op, en dan ga ik naar geheugenkaart want daar wil ik ze op hebben. Dan ga ik naar video's en zet daar mijn filmpjes neer. Als ik nu via de mobiel naar videocenter ga en dan naar mijn video's zie ik de filmpjes niet.

Hoe kan dit?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 29-01-2008 17:43 . Reden: Aanhef niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 09:43
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:24:
Vraagje,

Ik wil video's van mijn pc overzetten op mijn mobiel. Gaat voornamelijk om mpeg files.

Ik sluit de pc aan via usb, staat ook netjes in mijn verkenner dan de telefoon. Daar dubbelklik ik op, en dan ga ik naar geheugenkaart want daar wil ik ze op hebben. Dan ga ik naar video's en zet daar mijn filmpjes neer. Als ik nu via de mobiel naar videocenter ga en dan naar mijn video's zie ik de filmpjes niet.

Hoe kan dit?
Videos moeten eerst omgezet worden naar bijvoorbeeld mp4. Dit formaat kan middels de real player afgespeeld worden. CloneDVD mobile is een programma dat dit zeer gebruikersvriendelijk kan doen, maar er zijn ook andere zie de start post van dit topic.
Alternatief is omzetten naar divx en een divx player installeren. Staat ook in startpost.

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 29-01-2008 15:51 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DieterVDW schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:23:
[...]

Idd, ik heb ook alleen dat gevonden. Ik denk dan ook dat de meeste mensen het via minder legale kanalen verkregen hebben, gezien de vage hints die ik nu en dan lees ...
Ik denk dat je 'testversie' in 90% van de gevallen veilig mag vervangen door warez-versie.
(Niet? Of mag dit gewoon helemaal niet gezegd worden?)
type Sygic en Symbian in bij GooGle , dan zie je waar de meesten van ons het "gekocht "hebben . >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweettoch13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 12:53
martijn8519 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:37:

Ik heb een probleem met mijn camera sinds ik mijn fw geupdate heb naar versie 15.0.015 en ik
een filmpje opneem begint hij enorm te haperen na een seconde of 7 nou had ik er al eerder over
gelezen hier op het forum en werd er als oplossing gegeven dat je dan het massa geheugen moet formatteren maar ik heb geen id hoe ik dat kan doen en weet iemand toevallig ook dat als je dat doet of het ook echt helpt?

Nou heb ik dat probleem dus ook, alleen na het formatteren, nog steeds hakken, voorheen nooit last van gehad? nokia N95 8GB opnieuw gestart, maar nog steeds problemen. overigens geen last van als je het telefoongeheugen selecteer.

Weet iemand hoe of dit te verhelpen valt?

Don't dream your life, Live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

En dat niet alleen, het aantal vastlopers/reboots wordt ook minder als je geen programmas op je SD card installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Megalodon_67 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:44:
[...]

En dat niet alleen, het aantal vastlopers/reboots wordt ook minder als je geen programmas op je SD card installeert.
+ Minder stroom verbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al weer ff bezig met de flitspalen voor sygic , ik kom er alleen niet uit., ik heb alles gedaan wat ik in deze topic heb kunnen vinden dus:

De Upi files in de NLD map gezet
De Bmps in de Icon map gezet

Alles een geluidje gegeven ( de flitspalen en traject controle )

Icoontjes zijn 22x22 Die krijg ik ook allemaal gewoon te zien als ik er een waarschuwings geluid bij wilt zetten.

Nu heb ik in utrecht gereden centrum,Zeist,en nog meer plekken waar flitspalen staan,maar ik kreeg Geen melding in geluid niet en geen icoontje, dus helemaal niks

het gekke Alleen traject controle meldingen krijg ik.

Ik heb die files niet omgezet, maar gedownload via een link die in deze topic stond ( van patrick 35 )
http://rapidshare.com/fil...flitspalen_voor_Sygic.rar

Iemand waar de flitspalen wel bij werkt? ,

mischien dat ik iets over het hoofd ziet

Ik hoor het wel

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 29-01-2008 17:43 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:15:
Ik ben al weer ff bezig met de flitspalen voor sygic , ik kom er alleen niet uit., ik heb alles gedaan wat ik in deze topic heb kunnen vinden dus:
....
Heb je in het Hoofdmenu bij NP beheer > Toon/verberg de nuttige plaatsen...de flitspalen wel aangevinkt ?

[ Voor 62% gewijzigd door dafmay op 29-01-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat had ik zo goed als zeker gisteren getest,maar toen waren de trajekt icoontjes ook niet aangevinkt,en toch deden ze het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:27:
Ja dat had ik zo goed als zeker gisteren getest,maar toen waren de trajekt icoontjes ook niet aangevinkt,en toch deden ze het.
:? Heb je alle flitspalen en trajectcontrole poi's nu wel of niet aangevinkt ? Oh en ook bij "Waarschuw in de buurt van" zal je alles wb flitspalen e.d. moeten aanvinken, maar dat heb je denk ik al gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 29-01-2008 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar niet

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 03-02-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles een geluidje gegeven, behalve die stoplicht icoontjes.

Dus alle flitspalen en traject

toen getest, toen merkte ik dat alleen traject werkte , en na 5 verschillende flitspalen langs te hebben gereden, kwam ik er dus achter dat dat duidelijk niet werkte
dus ging ik beetje in het menu lopen zoeken, en gekeken bij Hoofdmenu bij NP beheer > Toon/verberg de nuttige plaatsen , daar stond traject NIET aangevinkt, dus heb toen alles om te proberen maar aangevinkt,maar toen werkte het nog niet,alleen traject

bedankt bdw voor snelle reacties:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:37:
Ik heb alles een geluidje gegeven, behalve die stoplicht icoontjes.

Dus alle flitspalen en traject

toen getest, toen merkte ik dat alleen traject werkte , en na 5 verschillende flitspalen langs te hebben gereden, kwam ik er dus achter dat dat duidelijk niet werkte
dus ging ik beetje in het menu lopen zoeken, en gekeken bij Hoofdmenu bij NP beheer > Toon/verberg de nuttige plaatsen , daar stond traject NIET aangevinkt, dus heb toen alles om te proberen maar aangevinkt,maar toen werkte het nog niet,alleen traject

bedankt bdw voor snelle reacties:)
Hmm dat is wel erg vreemd inderdaad 8)7 Ik zou het verder niet weten, misschien dat iemand anders een idee heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik vond deze theme op de Doe maar niet site :

http://rapidshare.com/fil...star_sn5rbtls.sis.htmlurl

Ik ben nooit zo van de themes met andere icoontjes, maar deze is toch wel erg de moeite waard.

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 03-02-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweettoch13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 12:53
Modbreak:Niet kicken binnen 24 uur en zeker niet binnen 2 uur.

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 29-01-2008 18:28 ]

Don't dream your life, Live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
dafmay schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:09:
Ik vond deze theme op de Doe maar niet site :

http://rapidshare.com/fil...star_sn5rbtls.sis.htmlurl

Ik ben nooit zo van de themes met andere icoontjes, maar deze is toch wel erg de moeite waard.
Hij is wel aardig ja, heb zelf ook een vista theme die ik toch net wat mooier vind:

Afbeeldingslocatie: http://www.picserver.nl/view_image.php/6OO32D07CMRP

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 03-02-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er ook al zoiets al gratis navigatie voor de n95, mappen enzo houd ik wel up 2 date via internet. Maar wil er niet elke keer voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:03:
bestaat er ook al zoiets al gratis navigatie voor de n95, mappen enzo houd ik wel up 2 date via internet. Maar wil er niet elke keer voor betalen.
Waar heb je zelf zoal naar gezocht voordat je deze vraag hier neer plempte?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:43
Ben inmiddels ook in bezit van Sygic. Ook deze geinstalleerd. alleen vind ik dat die erg lang duurt over gps fix. Naar mijn menig doet Assisted gps het ook niet. Bi nokia maps doet die binnen bij het raam binne paar sec. Sygic doet er veel langer over. Klopt het dat die geen a-gps ondersteund of meot je daarvoor de gps instellingen op A-gps zetten. Heb hem nu automatisch laten zoeken en stata des op integreerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nav4all is gratis, hij haalt alleen wel steeds de route via gprs van de server van hun, dus als je geen blox ofzo heb, kan dat wel wat gaan kosten, anders helemaal niets:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Pascall_1 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:05:
Ben inmiddels ook in bezit van Sygic. Ook deze geinstalleerd. alleen vind ik dat die erg lang duurt over gps fix. Naar mijn menig doet Assisted gps het ook niet. Bi nokia maps doet die binnen bij het raam binne paar sec. Sygic doet er veel langer over. Klopt het dat die geen a-gps ondersteund of meot je daarvoor de gps instellingen op A-gps zetten. Heb hem nu automatisch laten zoeken en stata des op integreerde
Heb wel gelezen dat die op Assisted GPS moet staan ja. Bij mij duurde het in het begin ook heel lang, nu niet meer zo. Lijkt ook alsof je sneller een fix hebt als je de telefoon net aan zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
FaNtJuH schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:31:
[...]

Heb wel gelezen dat die op Assisted GPS moet staan ja. Bij mij duurde het in het begin ook heel lang, nu niet meer zo. Lijkt ook alsof je sneller een fix hebt als je de telefoon net aan zet...
Onzin wb A-GPS. Ik gebruik het nooit en heb binnen een halve minuut een gps-fix. En ik heb alle navigatie pakketten geprobeerd, altijd goede gps-connectie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
dafmay schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:48:
[...]

Onzin wb A-GPS. Ik gebruik het nooit en heb binnen een halve minuut een gps-fix. En ik heb alle navigatie pakketten geprobeerd, altijd goede gps-connectie gehad.
Ik heb ook altijd een goede GPS-verbinding gehad, met Garmin, nokia maps, google maps en route66, maar met Sygic vind ik dit toch een stuk minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024

CdRwin

Mijn pas nieuwe N95 8GB heeft het probleem dat hij bij sommige nummers niet de naam op het display laat zien, en bij andere weer wel :?

wanneer ik mijn hele telfoon leeg gooi qua contacten en handmatig het nummer toevoeg aan mijn telefoonboek en er een naam bij zet werky het wel. Maar wanneer ik dus mijn telefoon sync met mijn outlook geeft dat dus problemen. Ik heb in deel 7 al het een en ander gelezen over dit proleem zoals dubble nummers of +31 ervoor enz maar dit heb ik al geprobreed maar werkt niet echt bij mij

Ik heb er de laatste firmware opstaan.

heeft iemand nog tips? want ik begin me er een beetje aan te ergeren

www.Qbox.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024

Dark Wanderer

Or not :P

Retry:

Heeft iemand een oplossing ervoor dat tomtom niet crasht als je van portrait naar landscape switcht en andersom ?

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren
Vraagje, is er een manier om je provider logo uit te zetten in de nokia N95 (8GB)
Helaas kan ik het niet terug vinden in deze forum, althans voor de 8GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:43:
Heren
Vraagje, is er een manier om je provider logo uit te zetten in de nokia N95 (8GB)
Helaas kan ik het niet terug vinden in deze forum, althans voor de 8GB versie.
http://www.mobilecastle.b...perator-logo-manager.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een N95 aanschaf en ik wil er navigatie op die gesproken is, waarschijnlijk Navigon, kost het mij data (bij voorbeeld in het buitenland) om de gesproken navigatie te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:51:
Als ik een N95 aanschaf en ik wil er navigatie op die gesproken is, waarschijnlijk Navigon, kost het mij data (bij voorbeeld in het buitenland) om de gesproken navigatie te krijgen?
Ligt dus aan het product! Bij Navigon zit alles in 1 pakket en ben je verder niks kwijt (zeker niks aan data kwijt als je agps uit hebt staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:57:
[...]

Ligt dus aan het product! Bij Navigon zit alles in 1 pakket en ben je verder niks kwijt (zeker niks aan data kwijt als je agps uit hebt staan)
Dus via de 'gewone' GPS is het in feite gratis aangezien alles op het geheugenkaartje zit (dus net als ene TomTom, Garmin etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:01:
[...]

Dus via de 'gewone' GPS is het in feite gratis aangezien alles op het geheugenkaartje zit (dus net als ene TomTom, Garmin etc.)
Met Navigon wel.. ligt dus aan het product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Dus als ik het goed begrijp heb jij Sygic op je telefoongeheugen geinstalleerd en de Maps op je microSD? En het werkt sneller? (sneller opstarten, meer fps tijdens navigeren, (her)berekenen route, etc.?)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
sl1200 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:26:
[...]

Dus als ik het goed begrijp heb jij Sygic op je telefoongeheugen geinstalleerd en de Maps op je microSD? En het werkt sneller? (sneller opstarten, meer fps tijdens navigeren, (her)berekenen route, etc.?)
Ik heb deze opzet ook, maar merk geen duidelijk verschil qua snelheid. Ik heb ook geprobeerd om zowel Sygic als de Maps op telefoongeheugen te zetten, maar dan wil Sygic helemaal niet meer. Jammer, want dat zou best wel eens een snelheidsverschil kunnen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

dafmay schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:33:
[...]

Ik heb deze opzet ook, maar merk geen duidelijk verschil qua snelheid. Ik heb ook geprobeerd om zowel Sygic als de Maps op telefoongeheugen te zetten, maar dan wil Sygic helemaal niet meer. Jammer, want dat zou best wel eens een snelheidsverschil kunnen opleveren.
Dat laatste denk ik ook, ja! Syic moet dan anders toch nog steeds info blijven ophalen van het geheugenkaartje. Dat blijft dan de bottleneck.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:24
CdRwin schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:37:
Mijn pas nieuwe N95 8GB heeft het probleem dat hij bij sommige nummers niet de naam op het display laat zien, en bij andere weer wel :?

wanneer ik mijn hele telfoon leeg gooi qua contacten en handmatig het nummer toevoeg aan mijn telefoonboek en er een naam bij zet werky het wel. Maar wanneer ik dus mijn telefoon sync met mijn outlook geeft dat dus problemen. Ik heb in deel 7 al het een en ander gelezen over dit proleem zoals dubble nummers of +31 ervoor enz maar dit heb ik al geprobreed maar werkt niet echt bij mij

Ik heb er de laatste firmware opstaan.

heeft iemand nog tips? want ik begin me er een beetje aan te ergeren
Dan heb je nummers dubbel in je telefoonboek staan met vershillende namen. Dat is al bekend sinds de eerste symbian toestellen. Bij de nummers waar hij geen naam weergeeft bij inkomende oproepen met je ff kijken onder welke naam je datzelfde nummer ook in je lijst hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwjol
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 18:02
Vreemd!
Het volgende heb ik gedaan.
- alle contacten van mijn simkaart naar Contacten in mijn N95-2 gekopieerd
- simkaart leeggemaakt
- contacten bijgewerkt (m.b.v. Nokia Suite)
- bijgewerkte contacten terug gekopieerd naar de simkaart

Nu staan in Contacten alle namen netjes zoals ik het wil (en niks dubbel).
Maar als ik nu een nieuw sms'je wil maken en een naam wil kiezen, zie ik bij veel contacten (niet allemaal) de naam dubbel staan, op 1 regel de nieuwe bijgewerkte naam en direct daarachter de oude naam ???

Iemand een idee waar 't mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwjol
Is het mogelijk om m.b.v. een schedule een applicatie te starten op een N95-2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
jwjol schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:06:
Is het mogelijk om m.b.v. een schedule een applicatie te starten op een N95-2?
Yep dat kan met bijv BestProfiles.

http://www.smartphoneware...0-3rd-edition-product.php

[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 29-01-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwjol
Kan ik met BestProfiles bijvoorbeeld elke 30 minuten een applicatie starten, of bijvoorbeeld een synchronisatie uitvoeren met een van de synchronisatieprofielen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
jwjol schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:27:
Kan ik met BestProfiles bijvoorbeeld elke 30 minuten een applicatie starten, of bijvoorbeeld een synchronisatie uitvoeren met een van de synchronisatieprofielen?
[...]
Weet ik niet zo specifiek. Ik zou zeggen download de app en probeer het eens uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokian95dude
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 06:29

Nokian95dude

I'll be back!!

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:19:
[...]

Operating System - Windows 98 SE *proest* ja ik denk het ook.

En ook nog een 8mp camera. Laat me toch niet lachen, de 5mp in de N95 stelt al niet veel voor. De lenzen zijn simpelweg niet goed genoeg om al de megapixels te rechtvaardigen. Al stoppen ze er 10mp in, je wil de foto's gewoon niet op groot formaat zien.

Lijkt me verder gewoon een hoax dit. Maar goed, wie ben ik.
Jij hebt duidelijk nog geen foto's van de N95 gezien. Verder weet iedereen wel denk ik dat dit een concept model is die voorlopig echt nog niet gaat uitkomen.

Wat doet dat bericht trouwens in dit N95-topic vraag ik me af.

Those you can't see are more present than you'll imagine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 17:58
Nokian95dude schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 00:57:
[...]

Jij hebt duidelijk nog geen foto's van de N95 gezien. Verder weet iedereen wel denk ik dat dit een concept model is die voorlopig echt nog niet gaat uitkomen.

Wat doet dat bericht trouwens in dit N95-topic vraag ik me af.
Dat jij iets oprakelt van 13 Januari. En ja, bounzer heeft wel eens foto's gezien gemaakt met de N95. Hij heeft er immers zelf eentje.
En het is geen conceptmodel maar photoshop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 11:14
Weet iemand of het mogelijk is om een dvd te streamen naar je n95

Het zei een:
- Iso file
- Een Video_TS folder

Iemand enige ervaring hiermee of dat dit mogelijk is ?

Oh ja trouwens heb Sygic laatst uitvoerig een aantal x tijdens het fietsen gebruikt, en wat mij verbaasde het programma stuurde me door een hoop van mijn sluip routes, en niet over allerlei hoofdwegen ! Dus ook voor op de fiets een aanrader!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe widgets applicatie klik hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Laatst online: 04-09-2021
Noedels schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:40:
Ik heb sinds een week probleem met mijn GPS. Ik gebruik zowel Nav4All, Nokia Maps en Google Maps, maar geen van 3 kan een GPS verbinding krijgen...

Nav4All en Nokia Maps blijven maar zoeken naar een GPS verbinding zonder verder ook maar iets te vinden. Google Maps wilt nog wel eens één of twee signalen vinden, maar dat is nog te weinig voor een stabiele positionering te krijgen.

Als ik bij de GPS instellingen kijk, dan zijn Assisted GPS, Geintegreerde GPS en Op basis van netwerk aangevinkt.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Navigeert zo lastig zonder GPS signaal... :(

Ik heb trouwens KPN abbo.
Ik heb het inmiddels ook getest met agps uit, maar dat maakt totaal geen verschil. Hij wilt gewoon geen fix meer krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Sygics Probleem,

Netjes programma "gekocht".
gesigned etc (overigens 1e keer signen, maar ging verder helemaal goed, niets tegen het lijf gelopen).

daarna probeerde ik eerst via PC suite het bestand te installeren op mijn telefoon..
dit lukte niet,

daarom geprobeerd om het .sis bestand op mijn mem. card te zetten en vanuit daar te installeren.
lukte ook niet.

daarna geprobeerd bestand op mijn tel. geheugen te zetten.
lukte ook niet.
in alle 3 de pogingen kwam hij met de melding dat het bestand beschadigd is.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn.
heb ook al andere bestanden geprobeerd.

kan het zijn dat door het sigenen het bestand beschadigt raakt?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 30-01-2008 10:08 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
M-AH schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:57:
Sygics Probleem,

Netjes programma "gekocht".
gesigned etc (overigens 1e keer signen, maar ging verder helemaal goed, niets tegen het lijf gelopen).

daarna probeerde ik eerst via PC suite het bestand te installeren op mijn telefoon..
dit lukte niet,

daarom geprobeerd om het .sis bestand op mijn mem. card te zetten en vanuit daar te installeren.
lukte ook niet.

daarna geprobeerd bestand op mijn tel. geheugen te zetten.
lukte ook niet.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn.
heb ook al andere bestanden geprobeerd.

bedankt alvast
Netjes "gekocht" zeg je en toch moeten signen ¿
- Welke telefoon heb je?
- Welke firmware?
- Branded ja / nee?
- Nieuwe file geprobeerd?

p.s.: @allen. Ligt het aan mij of heb ik alleen maar de waarschuwing boven het plaatsen van een reactie?
robbinonline schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 03:06:
Weet iemand of het mogelijk is om een dvd te streamen naar je n95

Het zei een:
- Iso file
- Een Video_TS folder

Iemand enige ervaring hiermee of dat dit mogelijk is ?

Oh ja trouwens heb Sygic laatst uitvoerig een aantal x tijdens het fietsen gebruikt, en wat mij verbaasde het programma stuurde me door een hoop van mijn sluip routes, en niet over allerlei hoofdwegen ! Dus ook voor op de fiets een aanrader!
Misschien lukt het hiermee X-oom Wii Media Center.
Ben erzelf heel tevreden over heb alleen geen video's toegevoegd maar wellicht gaat het daar ook mee

[ Voor 31% gewijzigd door schumi2004 op 30-01-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

schumi2004 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:09:
[...]
p.s.: @allen. Ligt het aan mij of heb ik alleen maar de waarschuwing boven het plaatsen van een reactie?
[...]
Nee ik heb ook die waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
T-Mobile op mijn vraag of de gebrande telefoon beperkingen had: "Nee hoor!" Gister toch maar gedebrand en wat schetst mijn verbazing: Windows Live en andere applicaties waar ik eerder moeite mee had werken en installeren like a charm

[ Voor 82% gewijzigd door wackmaniac op 30-01-2008 10:19 ]

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het overwegen om een slingbox te kopen. Ik heb diverse reacties gelezen op het forum en ben erg enthousiast geworden over het product. Ik heb een vodafone abbonement met "zorgeloos internet". Nu was mijn vraag of iemand weet of de bandbreedte van vodafone toereikend is om de stream van de slingbox met goeie kwaliteit weer te geven. En de volgende vraag is dan meteen wat dit voor een effect heeft op m'n verbruik dus stel ik kijk een half uur, hoeveel data is er dan verzonden/gedownload. Ik wil namelijk niet afhankelijk zijn van wifi-connecties en als blijkt dat het bij vodafone niet acceptabel is ivm limieten heb ik er weinig aan. Ik heb ook al eens "orb" geprobeerd, maar deze krijg ik niet aan de gang met de vodafone verbinding, met wifi uiteraard wel. Dus ik hoop dat er iemand is met een vodafone abbo die bovenstaande vragen kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:46:
Ik ben aan het overwegen om een slingbox te kopen. Ik heb diverse reacties gelezen op het forum en ben erg enthousiast geworden over het product. Ik heb een vodafone abbonement met "zorgeloos internet". Nu was mijn vraag of iemand weet of de bandbreedte van vodafone toereikend is om de stream van de slingbox met goeie kwaliteit weer te geven. En de volgende vraag is dan meteen wat dit voor een effect heeft op m'n verbruik dus stel ik kijk een half uur, hoeveel data is er dan verzonden/gedownload. Ik wil namelijk niet afhankelijk zijn van wifi-connecties en als blijkt dat het bij vodafone niet acceptabel is ivm limieten heb ik er weinig aan. Ik heb ook al eens "orb" geprobeerd, maar deze krijg ik niet aan de gang met de vodafone verbinding, met wifi uiteraard wel. Dus ik hoop dat er iemand is met een vodafone abbo die bovenstaande vragen kan beantwoorden.
Moeilijk te zeggen.. Ik gebruik het met PIT+ En Vodafone gaat op hsdpa snelheid... (wat veel sneller is) En de video kwaliteit is aangepast aan je maximale upload van het kastje of je maximale download... Ik denk dat het verbruik wel aardig aantikt met tv kijken... Via PIT+ werkt het ieder geval perfect... Ik hoop dat je iemand hebt met Vodafone die je kan helpen.. anders is het wel een dure aankoop als het niet (goed) werkt, of je verbruik veels te hoog is... met de fup van Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-AH schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:57:
Sygics Probleem,

Probeer het eens van een andere site te dll, waarschijnlijk is het bestand echt beschadigd. :'(

Ik denk niet dat het beschadigd raakt door het signen, wat zegt die als je het ongesigned wilt installeren ? iets over certificaat fout of zegt die ook bestand beschadigd ?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Schumi2004 , Bedankt voor deze link er is ontzettend veel goeie app's te vinden op deze site en ook nog eens complete ( nieuwe zoals " I AM LEGEND" ) video films voor Smartmovie ! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
schumi2004 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:09:
[...]

Netjes "gekocht" zeg je en toch moeten signen ¿
- Welke telefoon heb je?
- Welke firmware?
- Branded ja / nee?
- Nieuwe file geprobeerd?

[...]

Misschien lukt het hiermee X-oom Wii Media Center.
Ben erzelf heel tevreden over heb alleen geen video's toegevoegd maar wellicht gaat het daar ook mee
de N95-1
Laatste Firmware V20 uit me hoofd.
Niet Branded
En jaa ook andere file geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:00:
[...]

Probeer het eens van een andere site te dll, waarschijnlijk is het bestand echt beschadigd. :'(

Ik denk niet dat het beschadigd raakt door het signen, wat zegt die als je het ongesigned wilt installeren ? iets over certificaat fout of zegt die ook bestand beschadigd ?
Andere site dll heb ik al geprobeerd, zelfde fout.

unsigned niet geprobeerd, zal dat vanmiddag eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
M-AH schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:37:
[...]

Andere site dll heb ik al geprobeerd, zelfde fout.

unsigned niet geprobeerd, zal dat vanmiddag eens proberen.
Heb je wel de volledige map (incl 6 subfolders en .sis bestand) op je geheugenkaart/telefoon gezet voordat je de installatie hebt uitgevoerd ? Dat moet namelijk wel anders zal het niet goed gaan...

Ps Je zult het .sis bestand wel moeten signen voordat je 'm kunt installeren.

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 30-01-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:55:
[...]

Heb je wel de volledige map (incl 6 subfolders en .sis bestand) op je geheugenkaart/telefoon gezet voordat je de installatie hebt uitgevoerd ? Dat moet namelijk wel anders zal het niet goed gaan...

Ps Je zult het .sis bestand wel moeten signen voordat je 'm kunt installeren.
Hij heeft het gesigned , het grote probleem is dat die het niet kan installeren wegens "bestand beschadigd " :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:49:
[...]

Hij heeft het gesigned , het grote probleem is dat die het niet kan installeren wegens "bestand beschadigd " :+
M-AH schreef "unsigned niet geprobeerd, zal dat vanmiddag eens proberen.". Vandaar mijn reactie mbt signen....unsigned gaat zowieso niet lukken.

En het ging mij meer om de installatie-procedure, die is belangrijk. Uit zijn originele vraag lees ik namelijk dat hij het alleen via het .sis bestand probeert te installeren, en dat werkt niet. Je MOET de gehele folder met subfolders op telefoon/geheugenkaart zetten en daarna het .sis bestand installeren. Anyway..ik loop mijzelf te herhalen...

M-AH...ik hoop dat je er iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMij
  • Laatst online: 15-02 13:18
Fuzzillogic schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:50:
Voor mensen met v20 firmware:
-Werkt SMTP met authentication via SSL nou eindelijk eens?
...
Mijn N95-1 (fw 20.0.015) kan via SSL/TLS-connectie emailberichten verzenden en ontvangen, zowel via WiFi als GPRS (T-Mobile PIT). Niet dat ik (met een packet-sniffer) heb gecontroleerd in hoeverre het emailverkeer nu daadwerkelijk wordt versleuteld. :+

[ Voor 6% gewijzigd door TweakMij op 30-01-2008 14:26 . Reden: Achteraf kan altijd van alles beter. ]

Jezelf zijn kan jij het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Vraagje mbt tot (draadloos) printen van bijvoorbeeld foto's van de N95 (WLAN of Bluetooth)

Is er iemand die er gebruik van maakt?

Ik heb net een XPS M1530(Vista Premium) met bluetooth en Wlan, een C5180 netwerkprinter en een Belkin N1.

Die dingen zouden mij toch in staat moeten stellen om een foto af te drukken via Bluetooth denk?

Als ik kies voor afdrukken o mijn N95 dan vindt hij de XPS1530. Die selecteer ik dan.
Uiteindelijk krijg ik dan "printerfout -50" te zien".
Op de XPS1530 heb ik Printers delen ingeschakeld. Er staat dan wel tussen haakjes bij: "wachtwoord vereist". Maar ik zie nergens waar ik dat moet ingeven. Apparaten werken verder prima via bluetooth.

Iemand een idee hoe ik bestanden via bluetooth rechtstreeks kan laten printen zonder het bestand te moeten kopieeren naar mijn laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:49:
[...]

Andere bestanden die wel of niet gesigned dienen te worden doen het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Iemand al gemerkt dat je met FW 20.0.015 3gp video clips als ringtone gebruiken kan?
Heb het volgens mij nog niet voorbij zien komen maar kwam er bij toeval achter doordat ik huidige toon bagger vond en ik er ineens een 3gp file tussen ziet staan :P
En het werkt nog ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:03

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Is er iemand hier die mij kan uitleggen hoe ik die Widgets op mijn n958gb kan krijgen, moet ik eerst programmatje erop zetten of zoiets.

Please help !!

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
dafmay schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:17:
[...]

M-AH schreef "unsigned niet geprobeerd, zal dat vanmiddag eens proberen.". Vandaar mijn reactie mbt signen....unsigned gaat zowieso niet lukken.

En het ging mij meer om de installatie-procedure, die is belangrijk. Uit zijn originele vraag lees ik namelijk dat hij het alleen via het .sis bestand probeert te installeren, en dat werkt niet. Je MOET de gehele folder met subfolders op telefoon/geheugenkaart zetten en daarna het .sis bestand installeren. Anyway..ik loop mijzelf te herhalen...

M-AH...ik hoop dat je er iets aan hebt.
dankjewel hier heb ik wel wat aan, even proberen.

Weet jij toevallig welke namen die subfolders hebben, dit om even te checken of ik de correcte heb.

dat betreft unsigned was bedacht, omdat mijn signed een error geeft, dat het misschien zou komen omdat hij een fout maakt bij het signen.

Maar na jouw post te lezen denk ik niet dat dat de oorzaak zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
M-AH schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:22:
[...]

dankjewel hier heb ik wel wat aan, even proberen.

Weet jij toevallig welke namen die subfolders hebben, dit om even te checken of ik de correcte heb.

dat betreft unsigned was bedacht, omdat mijn signed een error geeft, dat het misschien zou komen omdat hij een fout maakt bij het signen.

Maar na jouw post te lezen denk ik niet dat dat de oorzaak zal zijn.
Ik heb de volgende subfolders :

- GpsLogs
- Icons
- Itinerary
- SKIN
- SOUNDS
- VOICES

GpsLogs en Itinerary zij overigens leeg, maar horen er wel bij!

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:12:
Iemand al gemerkt dat je met FW 20.0.015 3gp video clips als ringtone gebruiken kan?
Heb het volgens mij nog niet voorbij zien komen maar kwam er bij toeval achter doordat ik huidige toon bagger vond en ik er ineens een 3gp file tussen ziet staan :P
En het werkt nog ook
Naja niet specifiek 3GP maar wel video ringtone...

Darkwolf_1982 in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

En changelog (zie SP):

New features:
* Maps application version updated (Nokia Maps 1.0)
* GetNGI (Games)
* Music shop
* OTA WMDRM (Windows Media Digital Rights Management)
* Active standby search
* Video ringing tone <--
* ODP (On Demand Paging)
* DVFS (Dynamic Voltage and Frequency Scaling)
* Switch application version updated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Huh geen idee hoe dit bericht hier kwam :O

[ Voor 92% gewijzigd door Mau_Maus op 30-01-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samir heeft zijn twee nieuwe app bekend gemaakt!!

klikkerdeklikkkkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij moet alleen nog vertellen wat voor app het gaat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mau_Maus schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:51:
[...]

Naja niet specifiek 3GP maar wel video ringtone...

Darkwolf_1982 in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

En changelog (zie SP):

New features:
* Maps application version updated (Nokia Maps 1.0)
* GetNGI (Games)
* Music shop
* OTA WMDRM (Windows Media Digital Rights Management)
* Active standby search
* Video ringing tone <--
* ODP (On Demand Paging)
* DVFS (Dynamic Voltage and Frequency Scaling)
* Switch application version updated
mmmm die moet ik gemist hebben. Maar nu ik er toch over bezig ben, iemand enig idee welk format het mag hebben? Heb namelijk meerdere filmpjes maar hij pakt er maar 1
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:16:
samir heeft zijn twee nieuwe app bekend gemaakt!!

klikkerdeklikkkkk
Over kopieeren gesproken.
Op diverse fora word tongren verweten ideeën van samir te hebben gekopieerd (disconnect call met slider) maar zou me niks verbazen dat ShakeMe zelfde is als het pas aangekondigde idee van tongren.

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 30-01-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:36:
[...]
mmmm die moet ik gemist hebben. Maar nu ik er toch over bezig ben, iemand enig idee welk format het mag hebben? Heb namelijk meerdere filmpjes maar hij pakt er maar 1
Raar hij herkent al mijn mp4's.. van clone dvd en super... Ohja via de Nokia video manager
[...]

Op diverse fora word tongren verweten ideeën van samir te hebben gekopieerd (disconnect call met slider) maar zou me niks verbazen dat ShakeMe zelfde is als het pas aangekondigde idee van tongren.
Naja op zich het hele flipsilent idee was ooit door nokia in een filmpje getoont.. en die maken ze beide... al was samir eerder met idee, was flipsilent er sneller, en ach... laten we hopen dat het voor betere producten zorgt.. zal mij een zorg zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

schumi2004 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:36:
Het zou me wel leuk lijken om je telefoon aan te nemen door hem een keer te schudden... misschien is dat wat ShakeMe gaat doen...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:51
Ik ben op zoek naar een gratis programma voor m'n n95 waar je midi mee kan maken. Nu heb ik al wat rond gekeken en ben ik MidiWriterPro tegengekomen. Helaas werkt dit niet op het symbian s60v3 platform.

Kent toevallig iemand een soortgelijk programma wat wel werkt op s60v3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

robotjoek schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:17:
Is er iemand hier die mij kan uitleggen hoe ik die Widgets op mijn n958gb kan krijgen, moet ik eerst programmatje erop zetten of zoiets.

Please help !!
Dit had je ook zelf kunnen vinden via search.
Cloudje schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:40:
[...]

Gevonden :D
http://mosh.nokia.com/tag/widgets

Widgets installeren gewoon in Toepassingen. Daar kun je eventueel een nieuwe map aanmaken met de naam 'Widgets' zodat het wat meer georganiseerd is.
Pagina: 1 ... 80 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.