Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.784 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft niet te reageren ...

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 26-01-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:53

TRaSH

koffie ?

vraagje/idee over vodafone blox internet ism de N95,
er staat dus

* Zorgeloos = vrijwel onbeperkt surfen binnen Nederland op het internet via je mobiel: surfen, chatten en e-mailen. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

dus als iedereen meer gebruikt dan gaat het gemiddelde toch ook omhoog ;)

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de sip instellingem staat die op t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:03:
[...]

Je bent ervan op de hoogte dat downloaden uit nieuwsgroepen gewoon legaal is in dit land? Het hier bespreken mag niet, maar dat is een ander verhaal ;)
Je hebt het over 'een niet legale wijze vh verkrijgen vd software'. Dit is onjuist, het verspreiden ervan (uploaden) is illegaal.

Maar goed ik dwaal af, sorry
Beter de wet leren kennen vriend, ;)

In Nederland geldt dat downloaden legaal is als het gaat om een thuiskopie. Zo is het altijd toegestaan om muziek en films te downloaden, ook als de bron onrechtmatig is. Voor software geldt dit niet. Wie een programma gekocht heeft, mag er een reservekopie van maken, maar software downloaden is echt wat anders dan een reservekopie maken.

Modbreak:Dit is het laatste wat we hier over willen zien. Als deze discussie gewenst is, dan graag in een ander topic. Nu weer ontopic verder!

[ Voor 34% gewijzigd door pven op 26-01-2008 12:55 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghosty J
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 06:51

Ghosty J

Asus

even voor de duidelijkheid, je moet dus alles uploaden naar je telefoon via een data kabel ?
zijn er nog mensen die hun geheugenkaart missen ?

ik zit namelijk heel erg te twijfelen tussen de E90 en de N95 8Gb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door pven op 26-01-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ghosty J schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:06:
even voor de duidelijkheid, je moet dus alles uploaden naar je telefoon via een data kabel ?

Dat is alleen met de 8gb versie perse nodig... de gewone n95 en e90 gebruiken een memorycard die je ook kan gebruiken met cardreader... en evntueel dus ook met kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Laatst online: 15-08 18:22
Ghosty J schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:06:

Kan er goed mee leven. Kleinere bestanden doe ik gewoon via bluetooth, grote bestanden via het USB-kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:08:
[...]

Dat is alleen met de 8gb versie perse nodig... de gewone n95 en e90 gebruiken een memorycard die je ook kan gebruiken met cardreader... en evntueel dus ook met kabel.
joh...

Volgende keer graag een nuttige reply of anders geen reply. :/

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 26-01-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRaSH schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:22:
er staat dus

* Zorgeloos = vrijwel onbeperkt surfen binnen Nederland op het internet via je mobiel: surfen, chatten en e-mailen. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

Goed gelezen jochie O-)

Volgende keer graag een nuttige reply of anders geen reply. :/

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 26-01-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ja inderdaad. Was niet echt duidelijk gebacht. Dus even uitgelegd, was ook niet voor jou bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:23:
bij de sip instellingem staat die op t-mobile.
robertwebbe schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:39:
[...]Voor het geval je wilt weten welke instellingen ik waar heb gebruikt:

Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > SIP-instellingen

SIP-profiel
Profiel naam: VoIP-Buster @mobile
Dienstprofiel: IETF
Standaard toegangspunt:<kies hier je GPRS toegangspunt waarmee je http internet toegang hebt (dus geen WAP!)>
Openbare gebruikersnaam: sip:<je voipbuster naam>@voipbuster.com
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Altijd aan
Beveiliging gebruiken: Nee

Proxy server
Proxyserveraddress: sip:sip.voipbuster.com
Beveiligingsdomein: voipbuster.com
Gebruikersnaam: <your voipbuster name>
Wachtwoord: <your voipbuster password>
Vrije routing toestaan: Ja
Overdrachtstype: UDP
Poort:5060

Registrar Server
Registrat serveradres: sip:sip.voipbuster.com

Daarna moet je nog even naar Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Internettelefoon

Profiel
Naam: VoIP-Buster
SIP-profielen: {klik hier al de gemaakte SIP profielen aan}

Vervolgens Menu > Instrumenten > Internettelefoon > Instellingen

Voorkeurstype: Internetoproep
Instellingen voor VoIP-Buster > Login-type: Automatisch

Ik vind het persoonlijk wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

dafmay schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:54:
[...]

Speak of the devil... Ik heb net vanmiddag voor het eerst Sygic navigatie icm Jabra bluetooth SP5050 handsfree set in de auto getest en ik kreeg exact hetzelfde resultaat :( Lange pauzes tussen navigatie-meldingen door. Sterker nog, op een gegeven moment had ik wel genoeg gehoord en cancelde ik de route, met als gevolg dat de Jabra nog even een 20-tal seconden doorging met gesproken navigatie-commando's :) Heel erg weird, alsof er een vertraging in zit...

Ben benieuwd of iemand hier een oplossing voor gaat vinden. Is erg onhandig, net nu ik had besloten om een bluetooth handsfree set aan te schaffen.
Nou met de officiele Nokia Bluetooth Carkit zo'n inbouw ding :) precies hetzelfde.
Heb de bluetooth verbinding toen maar verbroken, dan kan ik tenminste nog muziek luisteren tijdens het rijden.
Maar inderdaad ging de spraak erg traag, met de verbinding verbroken ging het verder goed.
Geen vertraging o.i.d.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 02:04
TRaSH schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:22:
er staat dus

Denk 't niet. Jij kan als gebruiker echt niet controleren wat 't gemiddelde verbruik is, Vodafone zal wat dat betreft niet helemaal eerlijk zijn. Lijkt me daarbij sterk dat er mensen met een onbeperkt internetblox slechts gemiddeld 20mb verbruiken. Het limiet ligt bij vodafone namelijk op 200mb.

Ben verder wel positief over internetblox van Vodafone! Altijd bereik en vrij snel internet. Uitstekend icm voip, al staat er in de kleine lettertjes dat dit eigenlijk niet mag (zelfde geldt voor N95 als bluetooth breedbandmodem voor laptop gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
CoolHead621 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:02:
[...]
Nou met de officiele Nokia Bluetooth Carkit zo'n inbouw ding :) precies hetzelfde.
Heb de bluetooth verbinding toen maar verbroken, dan kan ik tenminste nog muziek luisteren tijdens het rijden.
Maar inderdaad ging de spraak erg traag, met de verbinding verbroken ging het verder goed.
Geen vertraging o.i.d.
Normaal gesproken als ik m'n auto stap zet ik de Jabra aan en dan wordt automatisch BT connectie gemaakt met mijn N95. Dat is wel zo makkelijk, binnenkomende telefoontjes worden dan automatisch aangenomen via de Jabra. En met 1 druk op de (Jabra)knop kan ik mbt voicedialling bellen. Dat zou ik wel zo willen blijven gebruiken. Maar verdomd onhandig dus icm Sygic navigatie. Ik zou de Jabra dan handmatig moeten uitzetten tijdens navigatie ofzo.

Helaas geven de BT settings op de N95 en de jabra geen oplossing. Iemand anders nog ideeen hoe dit aan te pakken ?

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 26-01-2008 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 26-01-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een nokia bh-500 BT stereo headset en die werkt perfect, af en toe een beetje vertraging, maar daar kan ik mee leven
CoolHead621 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:02:
[...]

Geen vertraging o.i.d.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan: truephone doet alles automatisch 8)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:47:
[...]

robertwebbe schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:39:
[...]Voor het geval je wilt weten welke instellingen ik waar heb gebruikt:

Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > SIP-instellingen

SIP-profiel
Profiel naam: VoIP-Buster @mobile
Dienstprofiel: IETF
Standaard toegangspunt:<kies hier je GPRS toegangspunt waarmee je http internet toegang hebt (dus geen WAP!)>
Openbare gebruikersnaam: sip:<je voipbuster naam>@voipbuster.com
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Altijd aan
Beveiliging gebruiken: Nee

Proxy server
Proxyserveraddress: sip:sip.voipbuster.com
Vrije routing toestaan: Ja

Registrar Server
Registrat serveradres: sip:sip.voipbuster.com

Daarna moet je nog even naar Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Internettelefoon

Profiel
Naam: VoIP-Buster
SIP-profielen: {klik hier al de gemaakte SIP profielen aan}

Vervolgens Menu > Instrumenten > Internettelefoon > Instellingen

Voorkeurstype: Internetoproep
Instellingen voor VoIP-Buster > Login-type: Automatisch

Ik vind het persoonlijk wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 16:53

TRaSH

koffie ?

XyberBorg schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:22:
[...]

Denk 't niet. Jij kan als gebruiker echt niet controleren wat 't gemiddelde verbruik is, Vodafone zal wat dat betreft niet helemaal eerlijk zijn. Lijkt me daarbij sterk dat er mensen met een onbeperkt internetblox slechts gemiddeld 20mb verbruiken. Het limiet ligt bij vodafone namelijk op 200mb.

Ben verder wel positief over internetblox van Vodafone! Altijd bereik en vrij snel internet. Uitstekend icm voip, al staat er in de kleine lettertjes dat dit eigenlijk niet mag (zelfde geldt voor N95 als bluetooth breedbandmodem voor laptop gebruiken)
maar krijg je een melding als je er overheen gaat,
als een soort waarschuwing ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had precies hetzelfde instellingen. Daar kies ik dus t-mobile internet. Maar waar ik verbinding wil maken zie ik hem niet tussen staan. Iemand nog een oplossing voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 09:19:

[...]
Truphone werkt zo te zien alleen met truphone; je kunt je eigen SIP-gegevens niet instellen. Icm VoipBuster of een willekeurige andere provider heb je er dus niets aan.

offtopic:
En wil je alsjeblieft niet boven de quotes posten? Heel irritant. Sowieso mag je best wat knippen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
TRaSH schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 10:18:
[...]

maar krijg je een melding als je er overheen gaat,
als een soort waarschuwing ?
Als je meerdere maanden over deze 'limiet' (als deze al hard is) gaat, zal vodafone contact met je opnemen. Je hoeft dus niet ineens achteraf extra te betalen. Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:43

robertwebbe

Robert Webbe

[...]
De limiet is geen harde limiet van 200 MB, iedere maand wordt dat aan de hand van het daadwerkelijke gebruik bijgesteld. De dag dat dit geintroduceerd werd, was ik bij een presentatie. Ik heb alleen de eerste sheet gefotografeerd, de sheet erna gaf het maandelijks verbruik weer. Mooi om te zien was dat het iedere maand een klein beetje steeg. Het is helaas niet mogelijk om als gewone gebruiker iedere keer te zien wat nu de limiet nu precies was. Maar zoals eerder en al vaker gezegd, maak je er maar niet zo druk om, je zult er eerst een paar keer fors overheen moeten voordat ze je gaan benaderen. Je krijgt niet zomaar onaangekondigd een hoge rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 12:57
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:46:

Trouwens,
Mijn broer is bezig met een auto/motor of zelfs kinder! alarm welke bij diefstal van auto/motor of weggelopen kind direct een sms stuurt naar je GSM met een link die, als je er op klikt een webpagina opent met plattegrond waarop je direct kan zien wat de positie van je auto/motor of kind is.

Ook kan je d.m.v. het terugsturen van een speciale sms bijv. de brandstoftoevoer van je auto afsluiten en/of je alarmlichten activeren.

Zou voor zoiets een markt bestaan volgens jullie tweakers hier?
Interessant! Heb je een website die daarover gaat, oid?

(wel een beetje off topic trouwens, maar goed...)

[ Voor 3% gewijzigd door kaydecop op 26-01-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer wat verder met voipbuster. , ik weet nu igg dat ik niet 06 als begin nr moet doen,maar 316 , nu zegt ie dat ik geen credits heb,dat kan wel kloppen,want die heb ik niet ( ik las ergens iets van gratis,eerst testen ) maar blijkbaar bestaat dat niet meer:P,

Ik heb dus een vraag

Ik zit bij vodafone, 10 euro betaal ik als blox , en dan kan ik iets van 1000 smsjes sturen per maand,( voor die 10 euro extra ) , als ik bij de tarieven kijkt op de voipbuster site,staat dat de smsjes gratis zijn, maar onderin staat ergens een * bij, en dan staat er iets van tot een bepaalde hoogte( dus de hoeveelheid smsjes) daarna zullen die ook wel in rekening worden gebracht

Waar haal ik meer voordeel uit

Vodafone blox 10 euro zorgeloos sms opzeggen

en dan voipbuster credits kopen, laten we zeggen 10 euro
vraag is dan hoeveel smsjes kan ik versturen tot ik moet betalen, en hoe duur gaat dat dan kosten
en voor die 10 euro kan ik ook nog bellen, weet niet of dat zo voordeel is?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basis abonnement 50,00

Kosten per maand € 50,00

Aantal belminuten/SMS'jes per maand 450

Belkosten per minuut € 0,111

Kosten per SMS € 0,111

Is wat ik betaal bij vodafone, als ik bel, dan bel ik zo goed als altijd naar een mobiel nr., haal ik nu dus wel voordeel uit die voipbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Vanaf hier graag de discussie over wel/niet legale software en providers achterwege laten. Als er toch behoefte is aan een dergellijk discussie, dan graag in een ander topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
[...]

20 mb gemiddeld zou ik niet eens zo verbaasd over zijn. Let wel gemiddeld. Het gemiddelde van de gebruikers op deze site zal veel en veel hoger liggen, maar Vodafone zal genoeg abos hebben die wel een Internet Blox hebben genomen maar niet veel meer doen dan eens per week nu.nl.

Toen ze startten met ZIM was het gemiddelde geloof ik (volgens Vodafone zelf) een megabyte of 5 a 10. Ook niet zo gek: boven de 10 MB begon je toen fors te betalen. Als dat gemiddelde nu al 20 is, gaat het dus rap omhoog.

Als we nu gewoon even met zijn allen (dwz de VF ZIM gebruikers hier) 200MB trekken, gaat dat gemiddelde nog even wat sneller omhoog ;-)

Zit trouwens zelf gemiddeld op 60-70 geloof ik, maar hang er ook geen laptop aan wat sommigen hier wel doen en wat officieel natuurlijk ook niet mag.

EDIT: Zie nu pas de modbreak. Deze post zal wel onder provider discussie vallen, excuus. Laat hem nu nog even staan, maar zal niet meer voorkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door xahmol op 26-01-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

khad 3 weken geleden ofzow mijn N95 8gb gekocht. Kheb een camera probleem wanneer video ga opnemen blijft het steeds haken, met haken bedoel ik van hij stopt effee met opnemen en gaatie weer door en dan haaktie weer ga zoww maar door. Ik weet dat ik het naar de shop terug moet brenge, maar misschien hebben jullie een simpele oplossing ervoor.Ik heb al de harde reset geprobeerd het helpde niet.

Telefoon is op nieuwe firmware gezet.
Alvast bedankt mense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook, hij filmt de eerste secondes gewoon vloeiend,daarna gaat hij hakend verder, dus beeld voor beeld,en niet vloeiend.

Nieuwste firmware n95 8gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:46:
[..]
Trouwens,
Mijn broer is bezig met een auto/motor of zelfs kinder! alarm welke bij diefstal van auto/motor of weggelopen kind direct een sms stuurt naar je GSM met een link die, als je er op klikt een webpagina opent met plattegrond waarop je direct kan zien wat de positie van je auto/motor of kind is.

Ook kan je d.m.v. het terugsturen van een speciale sms bijv. de brandstoftoevoer van je auto afsluiten en/of je alarmlichten activeren.

Zou voor zoiets een markt bestaan volgens jullie tweakers hier?
Er is markt voor, hoe groot die is weet ik niet. Ik heb software geleverd aan een producent van dergelijke systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
*op quote in plaats van edit geklikt*

[ Voor 81% gewijzigd door /\/\|) op 26-01-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:19:
Ik heb dit probleem ook, hij filmt de eerste secondes gewoon vloeiend,daarna gaat hij hakend verder, dus beeld voor beeld,en niet vloeiend.

Nieuwste firmware n95 8gb.
Martijn als je een oplossing vind kan je een mailtje sturen naar mij alvast bedankt.
Doe maar via het forum.

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 26-01-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:56:
[...]

Martijn als je een oplossing vind kan je een mailtje sturen naar mij alvast bedankt.

Groetjes,

Apo
Haha te lui om hier te kijken? Misschien helpt hiervoor ook wel het formateren van je 8gb.. alles even overzetten op computer.. ook verborgen bestanden en mappen... dan formateren van je interne geheugen... en dan weer alles terug zetten.. Tis maar ideetje.. hielp ook met het afspelen op de 8gb

[ Voor 1% gewijzigd door pven op 26-01-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:01:
[...]

Haha te lui om hier te kijken? Misschien helpt hiervoor ook wel het formateren van je 8gb.. alles even overzetten op computer.. ook verborgen bestanden en mappen... dan formateren van je interne geheugen... en dan weer alles terug zetten.. Tis maar ideetje.. hielp ook met het afspelen op de 8gb
nee vriend ik probeer al een oplossing te vinden en als ik het heb gevonden is het wederzijds. haha mjah geef je gelijk het berichtje zelf leek wel een beetje te lui hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
Mau_Maus schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 15:01:
[...]

heb zelf ook een n95 8gb en ben de oplossing wel eens tegengekomen (puur toeval want heb er zelf geen last van). maar formatteren was volgens mij inderdaad de oplossing (de 8GB, dus niet je interne geheugen, als je op intern filmt schijnt het wel vloeiend te gaan). durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen maar google moet dus sowieso het antwoord hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oplossing is idd het 8gb geheugen even formatteren zoals hiervoor beschreven heb het probleem ook
gehad en ook weer op die manier opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben martijnos ( tenminste dat is me broertje) zat blijkbaar op die acc..

Maar goed , wat ik net ff heb getest is op verschillende kwaliteit een filmpje gemaakt

De mail kwaliteit doet ie perfect ,daarna heb je nog 2 hoger, en dan gaat hij dus haken,stotteren.

jammer dat alleen formateren van de 8gb werkt

geen anderen opties?

Modbreak:Lees pven in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8" nog eens door en stop met het posten onder het account van iemand anders.

[ Voor 137% gewijzigd door pven op 26-01-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 09:19:

[...]
je bedoeld deze..klik zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand anders nog gebruikerservaringen met emtube en youtube? Testje gedaan video opgezocht en vervolgens afspelen. Zelfde video gebruikt via t-mobile pit. Mijn ervaring: youtube was veel sneller met afspelen, emtube was nog bezig met binnenhalen. Nadeel van youtube; moet in realplayer mijn accesspoint handmatig veranderen van wifi (thuis) naar tmobile, buiten bereik geeft ie niet automatisch de mogelijkheid een ander accesspoint te kiezen.

Dan nog even over Sygic, eerder noemde ik al dat de navigatiestem alleen de E wegen aangaf, nogmaals gebruikt en ik ben er achter dat dit eigenlijk heel handig is want bijv. bij Nokia maps geeft ie dan aan hou links of rechts en verander van weg o.i.d. Heel veel meer info die niet nodig is bij volgen van de E route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:23:
[...]

Ik wil je wel wat bijpraten over het Voipbuster verhaal. Als je het een beetje handig aanpakt kun je altijd gratis SMS-en.

Installeer als eerste de Betamax SMS-client (vind je wel via google, is gewoon een open-source java app). Deze client werkt heel simpel; username, password en mobiele nummer invoeren + de client waarvan je gebruik maakt. Nu is Betamax de moedermaatschappij van Voipbuster en vele clonen.

Op deze website kun je bekijken welke Betamax cloon op dat moment gratis SMS-en aanbied.

Maak vervolgens een accountje aan bij de desbetreffende client. Vergeet niet je nummer te verifiëren!!!

Deze accountgegevens plemp je in de Betamax SMS client en je kunt gratis SMS-en. Op deze manier heb ik nu in ongeveer 2 maanden tijd 1000 smsjes verstuurd. Geen addertjes onder het gras, gewoon echt gratis.

Kom je er met deze tutorial niet uit laat het me dan weten dan voegen we elkaar ff toe op MSN en doen we het dan ff ;)
Bedankt voor de tip, maar... offtopic... naar wie stuur je in hemelsnaam 1000 smsjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het niet zo vinden waar ik Betamax SMS-client moet downloaden, dus mischien is het idd ff beter elkaar toe te voegen op msn. kan je via dit forum geen prive berichten sturen?

*Communicatie gaat middels het forum. Met een beetje zoeken had je dit zelf ook kunnen vinden. www.smsclient.nl

[ Voor 26% gewijzigd door Ginz op 26-01-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:38:
[...]

Bedankt voor de tip, maar... offtopic... naar wie stuur je in hemelsnaam 1000 smsjes 8)7
Lol :) Tsja, er zijn van die dagen dat het hard kan gaan... Die 1000 is trouwens in 3 maanden ipv 2. Was dus iets te enthousiast. Zit meestal op 350-400 in de maand. Dat is toch niet heel extreem? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die gene die last heeft van hakend beeld op max beeld kwaliteit filmpjes maken

je moet idd je 8gb formateren, daarna werkt het weer perfect

Ik heb het net uitgetest ,dus nu weten jullie het zeker :)

en bounzer ik heb je toegevoegd op msn hoor

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankjewel Razor het probleem is ook bij mij opgelost door het te formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Eastside schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:03:
[...]

Zucht :? Ik dacht dat dit 'tweakers' .net was... lijkt zo langzaam aan meer op een vergelijk.nl forum
Wat is dit nou voor een dome opmerking richting mij? Ik geef alleen mijn bevinding door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een andere thema op mijn phone gezet met een lichte achtergrond en zie dat ik 5 dode pixels heb. Valt dit onder de garantie en kan ik bij een NSP het scherm laten vervangen ?

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 09:49
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:37:
Ik heb zojuist een andere thema op mijn phone gezet met een lichte achtergrond en zie dat ik 5 dode pixels heb. Valt dit onder de garantie en kan ik bij een NSP het scherm laten vervangen ?
ik heb zelf vermoeden van niet aangezien ze meestal zeggen dat zoveel procent dode pixels mag als ik me goed herinner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic gaat over de N95, niet over Voip en bijkomende zaken. Lees pven in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8" nog eens door. We blijven niet waarschuwen! :/

[ Voor 78% gewijzigd door pven op 27-01-2008 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door pven op 27-01-2008 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:37:
Volgens mij mag zo'n scherm geen dode pixels bevatten, je hebt dan recht op kosteloze vervanging, Volgens de Nederlandse normen wordt 1 dode pixel al gezien als een defect, ongeacht wat de fabrikant in zijn voorwaarden stelt, weet ik nog uit het begintijd van de PSP. Heb het zelf ook gehad (met m'n psp) tot 3x toe, dode pixel in het scherm, direct terug naar de winkel en omruilen voor een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ik heb vandaag een behoorlijke rit gemaakt vanuit NL naar Belgie onder begeleiding van Sygic ;) Navigeren ging prima! Overgang tussen 2 landen ging moeiteloos en de grensovergang werd netjes aangegeven door Sygic.

Hebben jullie onder Geavanceerde Instellingen van Sygic antialiasing ingeschakeld? Ik wel, maar merk geen verschil, ook niet qua performance. (tussen haakjes staat nl. dat het langzamer kan werken door antialiasing aan te zetten)

Bij mij stond onder setting.ini de fps op 8.0. Ik heb deze nu veranderd naar 20 (het maximale volgens de sygic website), maar kan het pas morgen testen. Is fps=8.0 soms een standaardinstelling?

Over viop-bellen staat aardig wat uitleg in de mooie startpost en anders een uitgebreide uitleg van mij van een tijd terug: klik

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey bedankt voor de reacties (sl1200,shadow) maar kan je met voip ook smsen of is dat wat anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 09:49
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:12:
[...]

Als je onbeperkt internet (PIT+) of op een wlan zit kun je onbeperkt bellen naar vaste nummers met bijv. Voipbuster. Staat in dit topic genoeg info hoe je dat moet instellen. Gebruik het zelf ook wel eens en werkt perfect, maar helaas bel ik bijna nooit naar vaste telefoons...
heb zelf ook veel gelezen over voipbuster maar me eigenlijk nooit in verdiept en das helemaal raar gezien ik alles voor niks wil hebben. Nu heb ik ff mobiel gezocht maar kom alleen windows cliënt tegen geen symbian of ben ik ff draad beetje kwijt? * schumi2004 pakt nog ff een pilsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:30:
[...]
heb zelf ook veel gelezen over voipbuster maar me eigenlijk nooit in verdiept en das helemaal raar gezien ik alles voor niks wil hebben. Nu heb ik ff mobiel gezocht maar kom alleen windows cliënt tegen geen symbian of ben ik ff draad beetje kwijt? * schumi2004 pakt nog ff een pilsje
Je bent ook geen client nodig, het werkt over het standaard sip protocol wat de N95 ook ondersteund. Je kunt zo de instellingen in de telefoon zetten en het werkt al :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
ROFL!! dat bedoel ik...we zoeken graag ''gratis'' dingen maar dit sloeg ik dus over |:(

hmm ik zou wel beter voip willen hebben dan een abonnement...is het veel goedkoper ??

ps ik bel altijd naar 06 nummers niet naar huis :P

ohw ja kan dit:

als je huis doorschakelt naar mobiel nummer...en belt naar je huis telefoon...wie betaalt er dan precies...

DIt is de zoveelste keer dat je een vraag stelt die niet in het topic hoort. Let er op!

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 27-01-2008 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
sl1200 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:26:
Hebben jullie onder Geavanceerde Instellingen van Sygic antialiasing ingeschakeld? Ik wel, maar merk geen verschil, ook niet qua performance. (tussen haakjes staat nl. dat het langzamer kan werken door antialiasing aan te zetten)

Bij mij stond onder setting.ini de fps op 8.0. Ik heb deze nu veranderd naar 20 (het maximale volgens de sygic website), maar kan het pas morgen testen. Is fps=8.0 soms een standaardinstelling?
klik
Beide is veranderd en geen verschil gezien... ook geprobeerd met memory op high... Zag ook geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik ben ook in het bezit van Nokia N95 sinds gisteren,

Heb echter 1 probleem, als ik een sms verzend: eerst staat er: sms wordt verzonden
rechts boven zie ik dan ook het icoontje van het bericht wat wordt verzonden,
maar 10 sec later komt er dan te staan : kan bericht niet verzenden !
als ik dan op 'gegevens' duw, zegt hij 'SMS: Kan geen SMS verzenden'

Het is een los toestel zonder gekoppeld abonnement,gekocht in nederland, voor gebruik in Belgie...

Iemand enig idee hoe ik hier iets kan aan doen?

Ik vermoed dat ik ergens een instelling fout heb... ?

merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 00:07:

Heb echter 1 probleem, als ik een sms verzend: eerst staat er: sms wordt verzonden

Het is een los toestel zonder gekoppeld abonnement,gekocht in nederland, voor gebruik in Belgie...

merci
Kijk bij je proivder voor instelling van sms, misshcien kan je die laten versturen of anders handmatig invullen.. Lijkt erop dat ie berichtencentrale van nederland probeerd te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 00:07:

merci
HEY,ik heb dat bij sommige nummers ook...krijg je dat als je reageert op iemand de sms of als je een nieuw bericht begint....???

als ik soms reageer op een sms (dan komt automatisch de naam van zender erin) dan krijg ik dezelfde fout...

probeer nieuwe sms te maken en manueel de ontvanger toe te voegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik bij elke sms, heb nog geen enkele sms kunne versturen...zowel als reply of als een neiuw bericht:s...

En waar vind ik die provider instellingen van sms precies?
vind het niet dadelijk, heb m nog maar pas dus ken m nog niet door en door hehe :)

thnx!

btw: ik kan wel smssen ontvangen en bellen dat is alelmaa geen probleem, enkel het versturen van smssen...

Kom op zeg, doe zelf eens wat meer moeite.

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 27-01-2008 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Wat dacht je van de site van je provider?
Je moet in je telefoon namelijk wel een telefoonnummer van een berichtencentrale van jouw provider hebben (nee, staat er niet standaard in) om smsjes te kunnen versturen.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
SMS centrales:

Nederlandse providers
KPN Abonnementen (Nederland) +31 653 13 13 13
KPN Prepaid en Hi prepaid (Nederland) +31 653 13 13 14
Vodafone (Nederland) +31 654 08 81 00 0
T-Mobile (Nederland) +31 624 00 00 00
Orange (Nederland) +31 628 50 05 61
Telfort (Nederland) +31 626 00 02 30

Belgische providers
Proximus (België) +32 475 16 16 16
Mobistar (België) +32 495 00 25 30
Base (België) +32 486 00 00 05

Ik raad u aan de handleiding van uw telefoon te gebruiken om het SMS centrale nummer in te voeren. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Barfman op 27-01-2008 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké bedankt,
zal zien als ik het vind, en anders zal ik eens in de operatorwinkel binnesporngen of ze mij de instellingen daar kunnen doorsturen

Voor de rest erg tevreden over dit toestel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:35
Weet iemand een programmatje voor de n95 waarmee ik alle gangbare filmfragmenten (mpg, mpeg, wmv, avi) kan afspelen?

Ik heb momenteel coreplayer al een tijdje geinstalleerd, maar die kan bijna niks afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Spurlie schreef op zondag 27 januari 2008 @ 01:36:
Weet iemand een programmatje voor de n95 waarmee ik alle gangbare filmfragmenten (mpg, mpeg, wmv, avi) kan afspelen?

Ik heb momenteel coreplayer al een tijdje geinstalleerd, maar die kan bijna niks afspelen.
Coreplayer.

Of probeer je er soms 1080p h264 matroska's mee af te spelen ofzo? Het ding is geen PC, je zult veel moeten transcoden om af te kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Spurlie schreef op zondag 27 januari 2008 @ 01:36:

Ik gebruik SmartMovie en ben daar zeer tevreden over. Hij convert alle files naar prima avi (xvid,divx etc..) kwaliteit, zelfs 720 en 1080 convert ie probleemloos.

SmartMovie

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 27-01-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:32:
Wanneer je trouwens in Sygic de geluidsmelding wilt aanpassen voor de flitspalen dan moet je de wav files plaatsen in de sounds directory, maar helaas kan Sygic niet meer sounds ondersteunen, dus de nieuwe files moeten renamen naar 1 van de filenames die al bestaat (vervangen dus).
Wav files hiervoor kun je volgens mij ook gewoon vinden op flitspaal.nl, net zoals de bmp files.
Iemand hier geluk mee? Want het zijn niet echt wavs... Audacity kan het formaat 'gokken' en ik zie dan dat het op 16bit is en 22050hz, maar het zijn hernoemde wavs.. andere al info? Ik heb zelfs zitten klooien met wavs.. maar dan blijft ie stil helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:44:
[...]

Iemand hier geluk mee? Want het zijn niet echt wavs... Audacity kan het formaat 'gokken' en ik zie dan dat het op 8bit is en 220500, maar het zijn hernoemde wavs.. andere al info? Ik heb zelfs zitten klooien met wavs.. maar dan blijft ie stil helaas
daarom gebruik ik tomtom al dat gezeur dat het niet wil ik heb nergens last van >:) O-)

Als je niets te melden hebt, meldt dan ook niets.

Bijbehorende replies zijn verwijderd.

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 27-01-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Handig!:

ShakeSMS
http://symbian-freak.com/news/008/01/shake_it_shakesms.htm

Hopelijk snel een eerste versie

[ Voor 29% gewijzigd door Mau_Maus op 27-01-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwste versie van Sygic (v7.0.89) Een update van de menu.ini ondersteunt nu ook routeplanning en tijdsynchronisatie via GPS. Handig, vroeg ook iemand naar meen ik mij te herinneren.

Sla de volgende tekst op in de map Sygic als menu.ini
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; main menu                          ;;
[menu.main]
menu.main.itinerary=1

[menu.settings.hardware]
;group
menu.settings.hardware.sync=1   

[menu.context]
menu.context.showImportantPlaces=1
menu.context.avoidNext=1
menu.context.memorize=1

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:03:
De nieuwste versie van Sygic (v7.0.89) Een update van de menu.ini ondersteunt nu ook routeplanning en tijdsynchronisatie via GPS. Handig, vroeg ook iemand naar meen ik mij te herinneren.

Sla de volgende tekst op in de map Sygic als menu.ini
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
;; main menu                          ;;
[menu.main]
menu.main.itinerary=1

[menu.settings.hardware]
;group
menu.settings.hardware.sync=1   

[menu.context]
menu.context.showImportantPlaces=1
menu.context.avoidNext=1
menu.context.memorize=1
Haha is dezelfde code die ik gaf even terug :P Maar als ik op synchroniserend druk blijven ze beide helaas op eigen tijd staan.. dus denk dat daarom uitgeschakeld staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
http://gsm.voipbuster.com/download/voipbuster.jar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:09
Mau_Maus schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:55:
[...]

Waarom? Sommige eigenaren van de N95 weten er gewoon (nog) niet goed om te gaan met de camera... En geven dan een extreme negatieve uiting erover. Het is nog steeds geen losse digicam nee, maar je kan best verbluffende fotos mee maken voor een mobieltje.
Klopt wat je zegt! Ik krijg er ook wel mooie foto's mee. Je moet bij de N95 gewoon de tijd nemen. En de omstandigheden oa voldoende licht moet goed zijn. Maar wat voor mij telt, is dat je geduld moet hebben. Mijn oude 3,3MP DSC-S70, is traag, maar maakt nog steeds sublieme foto's, en dan zie je inderdaad, dat de N95 geen losse digicam is!

Even nog over Sygic. Ik heb zelf nu ook Sygic draaien, moet zeggen dat vooral het invoeren van je route, een stuk gemakkelijker is dan bij R66. Het werkt inderdaad ala TT. Vind wel dat de route die Sygic bedenkt, niet altijd handig gekozen zijn, terwijl de kaarten wel uit 2007 zijn.

Bv: ik woon naast een klein industriepark, en Sygic blijft me daarin sturen, om via een bedrijfsterein een grote weg op te sturen. Dat is echte al 2 jaar niet meer mogelijk, ik moet gewoon via een woonwijk de grote weg op. Toch een grote fout vind ik.

Ook heb ik regelmatig dat hij te laat is met de melding links of rechts afslaan. Op de snelweg 1 keer gehad dat de afstand tot aan de afslag niet klopte (ik reed al op de afslag, en Sygic vertelde me dat over 400m de afslag eraan kwam)

Maar goed voor het testen blijf ik Sygic wel gebruiken, vind het geheel wel gebruiksvriendelijker dan R66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf de n95 8gb versie, en zit met een probleem. Ik heb die spiderman editie, geen idee of dit standaard is of niet. Maar als ik een binnenkomend gesprek krijg, hoor ik altijd een of ander vaag stemmetje door mijn ringtone heen. Kent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:52:
Heb zelf de n95 8gb versie, en zit met een probleem. Ik heb die spiderman editie, geen idee of dit standaard is of niet. Maar als ik een binnenkomend gesprek krijg, hoor ik altijd een of ander vaag stemmetje door mijn ringtone heen. Kent iemand dit?
als het goed is roept hij de naam van die gene die jou belt die kan je ook uit schakelen om naar menu-instrument-instell-algemeen-persoonlijk-tonen-naam beller uitspraak uit of aan zetten suc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:52:
Ja, hij spreekt de naam van de beller uit. Kun je uizetten bij profielinstellingen.

Over de camera. Ik maak veel gebruik van instellingen. De belichtingscorrectie is zeer handig bij het schieten in tegenlicht, maar ook van contrast- en saturatieinstellingen maak ik gebruik.
Mau_Maus schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:08:
[...]

Haha is dezelfde code die ik gaf even terug :P Maar als ik op synchroniserend druk blijven ze beide helaas op eigen tijd staan.. dus denk dat daarom uitgeschakeld staat
Ik zie het nu pas inderdaad! Excuses, toch beter lezen/volgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:58:
[...]

Ja, hij spreekt de naam van de beller uit. Kun je uizetten bij profielinstellingen.

Over de camera. Ik maak veel gebruik van instellingen. De belichtingscorrectie is zeer handig bij het schieten in tegenlicht, maar ook van contrast- en saturatieinstellingen maak ik gebruik.

[...]

Ik zie het nu pas inderdaad! Excuses, toch beter lezen/volgen.
Na geeft niet. Ik schep beetje op... Bij die code had ik het alleen over een ander menutje.. en later een keer had ik het over die tijd... Dus je hebt het wel duidelijk gemeld (A) haha. Ik had het zelf alleen niet geupdate met een post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Maak je eigen waarschuwingsgeluiden voor Sygic!

Nou het is me gelukt...

Ik heb bij E:\Sygic\SOUNDS\

De volgende sounds verwijderd:
beep.wav
beep2.wav
beep3.wav
beep4.wav

(Je kan ook andere zoals Ring.wav vervangen, maar volgens mij zijn Zoom.wav,Whistle.wav en setSound.wav geen waarschuwingsgeluiden en wordt voor andere dingen gebruikt)

En kunnen vervangen met nieuwe bestanden.. Het zijn dus hernoemde *.ogg files!

Dus sla een eigen bestand op in ogg formaat (Bijv. met gratis Audacity) Gewoon zelfde naam geven en dus ook de extensie naar WAV heronoemen en klaar

Als verwijderen van bestanden niet lukt, dan moet je even de 'alleen-lezen' attribute weg halen.

Hier een paar simpele geluidjes, die ik even als voorbeeld heb gemaakt:
http://members.lycos.nl/b...aarschuwings_geluiden.zip

[ Voor 30% gewijzigd door Mau_Maus op 27-01-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt heb het gevonden.

Is er trouwens al weer meer bekend over n-gage wanneer die beschikbaar zal zijn?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Mau_Maus schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:12:

Nou het is me gelukt...

beep.wav
beep2.wav
beep3.wav
beep4.wav

(Je kan ook andere zoals Ring.wav vervangen, maar volgens mij zijn Zoom.wav,Whistle.wav en setSound.wav geen waarschuwingsgeluiden en wordt voor andere dingen gebruikt)

Dus sla een eigen bestand op in ogg formaat... Gewoon zelfde naam geven en klaar.

Als verwijderen van bestanden niet lukt, dan moet je even de 'alleen-lezen' attribute weg halen.

Hey Maus dat is super! Ik ga het meteen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:51:
[mbr]Dit topic gaat over de N95, niet over Voip en bijkomende zaken. Lees pven in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8" nog eens door. We blijven niet waarschuwen! :/[/mbr]
omg :\ ??

voip zit toch ingebouwd in de nokia dus het gaat over de nokia zelf ?! net zoals andere praten over de navigatie is voip ook een onderwerp...of zie ik het verkeerd ?

Aub via mail/LA/DM/MSN/ICQ, NIET via het forum

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 27-01-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet het juiste topic ervoor, maar ik heb vorige week dinsdag via de vodafone helpdesk mn abbonement laten verlengen, en heb gekozen voor de n95 8gb. Ze zeiden daar dat hij binnen 4 tot 5 werkdagen opgestuurd zou worden mits ze op voorraad zijn. Die zal dus in de loop van deze week wel binnenkomen als er geen problemen met de voorraad is.

Heeft iemand anders vertraging gehad bij het leveren van zijn toestel vanwege gebrekkige voorraden?

Als je vooraf al weet dat het niet het juiste topic is, waarom post je het dan? :?

Wacht gewoon even vijf werkdagen af; als het toestel er dan niet is dan kan je uiteraard contact opnemen met Vodafone.

[ Voor 19% gewijzigd door pven op 27-01-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Mau_Maus schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:12:

Nou het is me gelukt...

beep.wav
beep2.wav
beep3.wav
beep4.wav

Dus sla een eigen bestand op in ogg formaat (Bijv. met gratis Audacity) Gewoon zelfde naam geven en dus ook de extensie naar WAV heronoemen en klaar

He maus,

Ik zie dat je ene foto hebt gemaakt van je n95
http://members.lycos.nl/bigpoppamaus/06102007057.jpg
waar heb je dat frontje vandaan? het is geen 8gb versie.

Ben erg benieuwd ben al een tijdje op zoek!

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
RobertRedCap schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:24:
[...]

He maus,

Robert
Hmm ik meen mij te nerinneren dat Maus niet al te tevreden was over de zwarte covers, in ieder geval de achterkant vanwege het blijven indrukken van sommige toetsen. Klopt dat MM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sygic is een aanrader.

Alleen krijg ik de kaarten GBR en IRL (engeland en ierland) niet bij all mapps gezet zodra ik ze weer weghaal doen de andere 30 landen het toppie.

Ben ik de enige of kan iemand me helpen ???

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
dafmay schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:28:
[...]

Hmm ik meen mij te nerinneren dat Maus niet al te tevreden was over de zwarte covers, in ieder geval de achterkant vanwege het blijven indrukken van sommige toetsen. Klopt dat MM ?
RobertRedCap schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:24:
[...]

He maus,

Robert
Haha beetje me ftp plekje uitpluizen he :P

Maar inderdaad. Zoals ik samen met iemand had, was het probleem dat waarschijnlijk door dat de achterkant de galerijknop de heletijd indrukt dat je batterij zo leeg is... Verder begon de frontcover te vervellen...

Wil je echt een mooie zwarte cover of iets naar eigen wens? Dan raad ik je:
PimpMyFon.com aan.

Je kan dan zelf je wensen doorgeven (hij gebruikt officiele covers)... Dus niet alleen wat op de site staat... en extra kosten naar nederland is nog geen 3 euro extra! Hij maakt voor mij een volledige 'Black Metalic N95' Dus van frontcover tot de toesten... Al schijnt met toetsen het moeilijk te gaan... Hele aardige gast zit er achter die site... Weet zelf niet of ik de toesten erbij gebruikt, want geeft beetje cheap look zo op 1 van de fotos... maar ik ga iedergeval wel de voorkant en achterkant gebruiken

Afbeeldingslocatie: http://pimpmyfon.com/images/DSCF3502.jpg

BTW: Over dat plaatje gesproken... Iemand gebruikt hem dus op marktplaats. Heb al gemeld, maar ik moet eerst een uitgebreid formuliert invullen voor die offline gaat... Terwijl hij adverteerd voor een 8gb en het is een normale n95.. dus al genoeg om te verwijderen/aan te passen... Maar marktplaats doet niks.. steun me ff door misbruik te melden... en eventueel te vermelden dat product niet klopt met de foto ofzo... dank alvast! :)

http://gsm-telecom.marktp...852537-nokia-n95-8gb.html
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:38:
...Alleen krijg ik de kaarten GBR en IRL (engeland en ierland) niet bij all mapps gezet zodra ik ze weer weghaal doen de andere 30 landen het toppie.

Ben ik de enige of kan iemand me helpen ???...
Schijnt met die mappen inderdaad wat te zijn... even op internet zoeken... Heb me er zelf niet in verdiept, maar kwam het wel tegen...

[ Voor 14% gewijzigd door Mau_Maus op 27-01-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar via het forum of vul je gegevens in in je profiel. Daarnaast is er een heel topic over Voipbuster: Voordelig bellen met Voipbuster [deel 5]

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 27-01-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

bedankt, hij spuit die covers zelf. Heeft iemnand al geprobeert de cover lichtje te schuren, over te spuiten en een finish laklaag erover?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 27-01-2008 21:05 . Reden: groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
RobertRedCap schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:35:
[...]

bedankt, hij spuit die covers zelf. Heeft iemnand al geprobeert de cover lichtje te schuren, over te spuiten en een finish laklaag erover?
Ik dnek dat dat minder gespreid licht veroorzaakt.. wat alelen helpt bij wat dichtere objecten.. en die zijn dan snel overbelicht.. maar ga je gang met proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als je de cover besteld krijg je dan voor en achter kant en boven kant en onder kant dus compleet ? in de kleur die jij wil hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Wat ik jammer vind bij Sygic is dat je binnen het programma niet naar een adres uit je N95 contacten kunt navigeren zoals dat bij R66 kan (of zie ik iets over het hoofd?)

Is het mogelijk om de intro-mededeling van Sygic (die ene op het oranje scherm) te verwijderen? Je moet iedere keer op akkoord drukken na het opstarten. Hetzelfde geldt ook voor de bevestiging bij het afsluiten van Sygic. "Weet U zeker dat U wilt afsluiten?"
De meeste programma's voor op je PC bieden tegenwoordig gelukkig een aanvink-optie bij "Don't ask me again".

Misschien is het een en ander handmatig te verwijderen uit Sygic mappen, maar ik heb het zo 1-2-3 niet kunnen vinden.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:01:
maar als je de cover besteld krijg je dan voor en achter kant en boven kant en onder kant dus compleet ? in de kleur die jij wil hebben ?
Ligt eraan wat je wilt.. als het nog niet op de site staat.. dan moet je vragen voor custom bestelling via mail... Uitleggen wat je wilt.. dan zegt ie wat kan en maakt ie een order voor je.

Als er alleen frontcover staat krijg je dus alleen frontcover...

[ Voor 7% gewijzigd door Mau_Maus op 27-01-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
sl1200 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:02:
Wat ik jammer vind bij Sygic is dat je binnen het programma niet naar een adres uit je N95 contacten kunt navigeren zoals dat bij R66 kan (of zie ik iets over het hoofd?)

Is het mogelijk om de intro-mededeling van Sygic (die ene op het oranje scherm) te verwijderen? Je moet iedere keer op akkoord drukken na het opstarten. Hetzelfde geldt ook voor de bevestiging bij het afsluiten van Sygic. "Weet U zeker dat U wilt afsluiten?"
De meeste programma's voor op je PC bieden tegenwoordig gelukkig een aanvink-optie bij "Don't ask me again".

Misschien is het een en ander handmatig te verwijderen uit Sygic mappen, maar ik heb het zo 1-2-3 niet kunnen vinden.
Zal vast kunnen, hoewel het natuurlijk volgens sommige landen altijd gemeld moet worden ivm de wet... Maar Sygic is een full customized based software... bedrijven kunnen het kopen en aanpassen voor hun bedrijf... En zo aan de man brengen... Wie weet krijgt je het binnenkort met je bonuskaart: AH-navigatie :P Op de site van Sygic zie je wel wat ik bedoel....

Bijv:
E:\Sygic\SKIN\Others\teleatlas

1,.dat, 2.dat, 3.dat.... zijn bmp's... kan je zelf aanpassen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 27-01-2008 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:04:
[...]

Ligt eraan wat je wilt.. als het nog niet op de site staat.. dan moet je vragen voor custom bestelling via mail... Uitleggen wat je wilt.. dan zegt ie wat kan en maakt ie een order voor je.
dankje de mijn begint te bladeren en hij is gevallen pressies op de hoek tukje eraf maar ja kijken of ik dat kan verwisselen thnx btw _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

Mau_Maus schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:55:
[...]

Ik dnek dat dat minder gespreid licht veroorzaakt.. wat alelen helpt bij wat dichtere objecten.. en die zijn dan snel overbelicht.. maar ga je gang met proberen :P
belichting, overbelicht?
Ik heb het over een cover he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
RobertRedCap schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:25:
[...]

belichting, overbelicht?
Ik heb het over een cover he?
Je zei: "cover lichtje te schuren"

Je bedoelde dan "cover lichtjeS te schuren"

haha sorry voor de misverstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Heb mijn N95-1 laten vallen (op stenen) en nu is het voor frontje beschadigd.
Heb wat zitten zitten rondkijken naar nieuwe covers en nu zag ik op marktplaats iemand die een zwarte cover behuizing verkocht wat heel veel lijkt op de 8GB versie.

Link: Nokia N95 black 8GB zwart cover behuizing frontje compleet

Ik vind deze er persoonlijk heel netjes uitzien. Heeft iemand ervaring met deze cover?
Ik heb een aantal reviews gelezen op verschillende sites die een zwarte voor en achter frontje hebben maar hoor veel klachten over brakke kwaliteit.

Heb trouwens laatst geprobeerd die 4 schroeven los te krijgen die achter het voor frontje zitten, maar deze zaten erg vast en heb dus 1 schroefje dol gedraaid. Heb geprobeerd met een dremel de kop van die schoef te vrezen en dit is goed gelukt zonder andere delen te beschadigen. Heb nu het frontje los maar de halve schoef zit nog in het voor frontje. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Realtec op 27-01-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Realtec schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:50:
Heb wat zitten zitten rondkijken naar nieuwe covers en nu zag ik op marktplaats iemand die een zwarte cover behuizing verkocht wat heel veel lijkt op de 8GB versie.

Link: Nokia N95 black 8GB zwart cover behuizing frontje compleet

Ik vind deze er persoonlijk heel netjes uitzien. Heeft iemand ervaring met deze cover?
Ik heb een aantal reviews gelezen op verschillende sites die een zwarte voor en achter frontje hebben maar hoor veel klachten over brakke kwaliteit.
Is als het goed is de zelfde als deze:

MichaelK1985 in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
Pascall_1 in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

[ Voor 19% gewijzigd door Mau_Maus op 27-01-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er niet voor gaan, vaak zijn deze een stuk minder van kwaliteit.
En heb ik zelf meegemaakt, dat het niet goed in elkaar paste.
Pagina: 1 ... 78 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.