Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

robotjoek schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:13:
Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn Garmin na erop zetten van V15 (n95 8gb) en het terugzetten van de backup, bij toepassingen staat het pictogram (om prog. op te starten) niet meer, staat wel op de hd van de foon, maar bij de exe bestandjes staat een vraagteken, weet iemand hoe ik Garmin weer aan het werk moet krijgen ????

Alvast bedankt voor de moeite.....

ps weet iemand al hoe je die WRT's op je foon kan krijgen ???
Als je die widgets bedoelt:
Cloudje schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:40:
[...]

Gevonden :D
http://mosh.nokia.com/tag/widgets

Widgets installeren gewoon in Toepassingen. Daar kun je eventueel een nieuwe map aanmaken met de naam 'Widgets' en ze daar heen verplaatsen zodat het wat meer georganiseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Mau_Maus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:08:
[...]

Zonder backup ben je inderdaad alles kwijt... En zal je evntueel al je apps, games, instellingen terug moeten zetten... Ook smsjes en telefoonnummers, maar misshcien heb je die op je sim ge-back-up-t
Thanks,
ben nu aan het backuppen, alles gaat goed, behalve Phone model-specific backup.
Deze blijft maar laden...
(Komt dus niet verder dan 80%.)

Help?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice progje ik heb hem nu draaien, werkt perfect via wlan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:25:
[...]

Ken je hem nu pas dan?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Kecin schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:08:
[...]

Thanks,
ben nu aan het backuppen, alles gaat goed, behalve Phone model-specific backup.
Deze blijft maar laden...
(Komt dus niet verder dan 80%.)

Help?
Ik lees hier veel te veel gezeik over mislukte backups en andere problemen ermee. Het hangt er maar vanaf hoeveel data je te backuppen hebt, maar zaken als adresboek en agenda heb je toch op je PC, als je enigszins serieus bent, applicaties kun je opnieuw installeren, en SMSjes.. sja.. SMS is sowieso al overrated imo ;) Blijft dingen over zoals orientatiepunten (maar bedenk dat je die ook kunt laden vanuit je contactgegevens), bookmarks van browsers en wat instellingen.

Al met al ben je misschien sneller klaar als je geen backup terugzet maar een normale sync doet als je klaar bent met de firmware upgrade. Dan weet je ook zeker dat je geen onnodige rommel meer op je telefoon hebt.

Maar het achter de hand hebben van een backup kan nooit kwaad natuurlijk. En het hangt er ook maar vanaf welke gegevens je echt wilt bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Een vraagje ivm. Nokia Sync: is het mogelijk om enkel de calender te synchroniseren met Outlook, en niet de todo notes? Of enkel een bepaalde categorie uit Outlook synchroniseren met het toestel?
Ik wil namelijk niet dat mijn werk-todo's op mijn toestel terecht komen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam* :/

[ Voor 95% gewijzigd door moto-moi op 10-01-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:') :o

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ziet er wel erg reclame gericht uit.. aangezien je nieuw bent en 2 berichten alleen over dit hebt gepost :S

Edit:
Inmiddels 3x :P

Bij nokia n70 topic wel dan de nokia naam veranderen he :P bij n80 heb je het wel goed gedaan ;) whaha

Wow hij gaat hard, ik tel maar niet mee :P

[ Voor 42% gewijzigd door Mau_Maus op 10-01-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Wie was da ook alweer die geen icoon zag van Garmin na install via gebruikelijke manier?

iig, als je via pc geinstalled heb denk je dat ie op je n95 verschijnt. niet dus. wat je moet doen is naar toepassingen beheer en daar zul je zien dat deze niet geinstalled is (staat eronder) ff aan klikken en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik kende hem al langer maar nu even serieus geprobeerd.
Gelijk op Den Haag gezocht: leuke video's typisch Haags O-)
offtopic: ik heb nu al zoveel progjes op m'n N95 geprobeerd dat ik het overzicht een beetje kwijt ben, chaos dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:33
Ursamajor schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:42:
[...]

Hij is van nature al wat aan de zachte kant... Hoe is het normaal met je gehoor?
@ Glitterb0y:

Ja, natuurlijk heb ik de laatste firmware

@ Ursamajor:

Met mijn vorige telefoon had ik totaal geen problemen,... maar je zei dat hij van nature al zacht stond? Zijn er misschien opties om deze dan luider te zetten?
edit: En hoe kan ik sowieso het volume veranderen op mijn telefoon? Ik krijg het nergens gevonden, zowel in de muziekspeler als voor telefoongesprekken niet.

[ Voor 15% gewijzigd door dutchminator op 11-01-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die na een software update hun back-up niet teruggezet krijgen en dus hun contacten kwijt zijn: met Nokia Contact Transfer (een Nokia helpdesk app) worden de contacten uit elke .nbu teruggezet op je telefoon! Bij mij werkte het perfect.

http://www.nokia-helpdesk...tal/news.php?s=read&id=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Heb nu onderhand alle navigatie zooi op mijn tel staan, enige wat ik mis zijn de extra addons van Garmin. Iemand enig idee waar deze te vinden zijn? \site is zo on overzichtelijk als wat, mailen heb ook nog geen resultaat gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezocht op het probleem met me USB. En ik heb er geen oplossing op kunnen vinden behalve terug gaan. Het probleem is dus dat mijn pc en andere pc's de N95 8gb niet zien. De Telefoon ziet wel de USB kabel, maar de pc's doen er niks mee. Hard Reset niks geholpen. Firmware V10.0.021.

Iemand al een oplossing gevonden? Of ziet het ernaar uit dat ik terug moet?

Het probleem is onstaan doordat ik de firmware wou updaten, maar dan instald hij ook een connection driver, daardoor zag hij de usb niet meer.

Geprobeert:
-reboten tijdens connect
-soft reset
-hard reset
-al het software opnieuw geinstaleerd
-zonder connection driver
-connection driver los geinstaleerd

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:17:
Gezocht op het probleem met me USB. En ik heb er geen oplossing op kunnen vinden behalve terug gaan. Het probleem is dus dat mijn pc en andere pc's de N95 8gb niet zien. De Telefoon ziet wel de USB kabel, maar de pc's doen er niks mee. Hard Reset niks geholpen. Firmware V10.0.021.

Nooit eerder gelukt?

Alle opties geprobeerd? massaopslag? pcsuite? Alleen geen connectie? Dan inderdaad terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Laatst online: 15-09-2024
En een andere USB kabel, of een andere USB poort??
Ik had ook een probleem bij een USB hub dat het niet werkte.
Heb de kabel nu rechtstreeks op de PC aangesloten en dat werkt wel.

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Hallo,

msn deed het zojuist weer op mijn n95-8gb , via vodafone _/-\o_

eens kijken , of het geluk was of dat het is opgelost :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:17:

Het probleem is onstaan doordat ik de firmware wou updaten, maar dan instald hij ook een connection driver, daardoor zag hij de usb niet meer.

Geprobeert:
-reboten tijdens connect
-soft reset
-hard reset
-al het software opnieuw geinstaleerd
-zonder connection driver
-connection driver los geinstaleerd
Firmware update-je mss? ;) --> V 15.0.015 (current version)
quote: Waarschuwing:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:03
schumi2004 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:29:
[...]

Firmware update-je mss? ;) --> V 15.0.015 (current version)

[...]
Hij wilde zijn firmware update, het probleem is toen ontstaan. ;)

Misschien alles wat met nokia te maken heeft verwijderen van je pc en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

schumi2004 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:51:
Heb nu onderhand alle navigatie zooi op mijn tel staan, enige wat ik mis zijn de extra addons van Garmin. Iemand enig idee waar deze te vinden zijn? \site is zo on overzichtelijk als wat, mailen heb ook nog geen resultaat gehad :(
Bedoel je met extra add-ons de flitspalen?
http://www.poiedit.com/compatibility.htm als je hier kijkt zie je dat je die loader moet gebruiken,
ga hier zelf ook vanavond even mee rommelen

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het Probleem Is opgelost met MSN/Vodafone (symbian)
De orginele versie moet gewoon weer werken.
Wou ik het hier even melden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
MADG0BLIN schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:53:
[...]

Misschien alles wat met nokia te maken heeft verwijderen van je pc en opnieuw installeren?
ja sorry. Na terug lezen zag ik het. Ik zou ook alles weg halen en geheel opnieuw beginnen.
@Tha ik bedoelde die voice files en die free base map enz. Check vanavond als je wil die garage eens ;) kleine tip. Alles uit garage op je kaartje zetten vind hij iig niet leuk

-update-
Voor diegene die een flash file als screensaver willen en niet tevreden zijn over de manier zoals je N95 ermee omgaat (is imo niet echt een screensaver functie) is hier de GRATISSSSS app Kiss60 [Get it here!]
quote: description
KISS60 is a free mobile application that allows you to use, manage and enjoy Flash Lite screensavers on S60 phones. There are already many phones supports Flash Lite screensavers or wallpapers. KISS60 enables S60 phones to use Flash Lite content as screensavers, which increases the number of addressible target devices.

KISS60 is completely free and you can publish your screensavers on KISS60 also for free.

[ Voor 38% gewijzigd door schumi2004 op 11-01-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:25:
[...]

Mau_Maus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:33:
EmTube heeft nu 1.08:

http://www.emtube.yoyo.pl/

Als ik de nieuwe versie kan downloaden kan ik kiezen tussen een versie met "PIPS" of zonder.
Wat is dat PIPS??

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 11-01-2008 10:52 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:29:
[...]

Ik krijg die handel ook niet draaiende, heb de accelerometer, Phyton, de app en de plaatjes op mijn foon staan, maar de app start niet eens op. Vaag.
Same here. Ik heb nog wel firmware v12.0.0.13 en ik las dat het daarmee te maken kon hebben.
Zo gauw ik (hopelijk volgende week) m'n nieuwe geheugenkaartje binnen heb, dan zal ik m'n telefoon meteen flashen en kijken of het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:42:
[...]

-update-
Voor diegene die een flash file als screensaver willen en niet tevreden zijn over de manier zoals je N95 ermee omgaat (is imo niet echt een screensaver functie) is hier de GRATISSSSS app Kiss60 [Get it here!]

[...]
Ik vond dat toch niet zo lekker werken. Als het al werkte. Ik weet niet hoe het inmiddels is, en of er genoeg animaties zijn dit keer. Toen ik het gebruikte had het er maar 6 ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
peerke63nl schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:37:
[...]

Als ik de nieuwe versie kan downloaden kan ik kiezen tussen een versie met "PIPS" of zonder.
Wat is dat PIPS??
http://www.pocketinfo.nl/...ymbian-ontwikkelaars.html

[ Voor 35% gewijzigd door Mau_Maus op 11-01-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

edit: reeds aangepast

[ Voor 96% gewijzigd door Blindfold op 11-01-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit126
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 19:12
Bestaat de Handago free app friday nog? ik kan het niet terug vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
jorrit126 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:30:
http://www.symbian-guru.c...8/01/farewell-handan.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
jorrit126 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:30:
Volgens mij was dat helaas alleen in 2007. Kan hem ook niet meer vinden, krijg bovendien geen mails meer van Handango als herinnering.

Balans voor mij: drie gratis apps (LCG Jukebox, Papyrus en Handy Calendar), die ik geen van drieën gebruik. Maar toch leuk ;)

En nee, de licenties zijn niet te koop / te krijgen bij mij.

EDIT: @Mau_Maus, je was me net voor, maar dank voor de link, weet ik iig zeker dat ik niet meer hoef te zoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door xahmol op 11-01-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Blindfold schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:11:
[...]

Nou, daar maak je me weer blij met dood gevogelte hoor :)
Ik dacht dat ik een mooie oplossing zou krijgen voor m'n nieut werkende bierding, maar volgens mij wilde je eigenlijk Peerke antwoorden:

[...]
Excuse je hebt gelijk.. zal ff editten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
http://developer.symbian.com/wiki/display/oe/P.I.P.S.+Home

Grappig trouwens dat P.I.P.S. ter sprake komt. Ik ben al tijden opzek naar een fatsoenlijk VNC viewer voor mijn N95, had ooit een freeware gevonden maar deze wees me door naar hun (ze hebben een port gemaakt op basis van pips) maar mooi niet dat deze werkt, pips wordt alleen ondersteund op s60 3.0 en de N95 is 3.1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:01:
[...]

http://developer.symbian.com/wiki/display/oe/P.I.P.S.+Home

Grappig trouwens dat P.I.P.S. ter sprake komt. Ik ben al tijden opzek naar een fatsoenlijk VNC viewer voor mijn N95, had ooit een freeware gevonden maar deze wees me door naar hun (ze hebben een port gemaakt op basis van pips) maar mooi niet dat deze werkt, pips wordt alleen ondersteund op s60 3.0 en de N95 is 3.1 :(
Haha ik dacht ik stuur maar een nederlandse uitleg :P

Maar pips werkt wel hoor.. Volgens mij gebruikte die quake port naar de n95 er ook gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mau_Maus schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:11:
[...]

Haha ik dacht ik stuur maar een nederlandse uitleg:P

Maar pips werkt wel hoor.. Volgens mij gebruikte die quake port naar de n95 er ook gebruik van.
Ja maar niet voor die VNC viewer die ze hebben daar :(

Overigens nu de Vodafone gebruikers weer opgelucht adem kunnen halen dat hun MSN weer werkt zie ik de klagende en scheldende berichten over niet al te langetijd tegemoet
http://www.symbian-freak....ile_messenger_charges.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:17:
[...]

Ja maar niet voor die VNC viewer die ze hebben daar :(
Oh op die fiets
Overigens nu de Vodafone gebruikers weer opgelucht adem kunnen halen dat hun MSN weer werkt zie ik de klagende en scheldende berichten over niet al te langetijd tegemoet
Ja ik dacht al van zoveel maakt het niet meer uit of het nog gaat werken voor ze :P

Echt stom dat ze alelen voor symbian willen laten betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Voor de Vodafone gebruikers ....

Live Messenger doet 't weer :)

Voor zover dit nog niet bekend is, uiteraard

Spuit 11 enzo :)

[ Voor 39% gewijzigd door Will_M op 11-01-2008 12:33 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:43

robertwebbe

Robert Webbe

schumi2004 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:17:
[...]
Ik vermoed dat Vodafone klanten hier juist een voordeel van zullen hebben, wellicht heeft Vodafone juist een deal gesloten met Microsoft dat zij een deel van de Internet Blox inkomsten krijgen. Ze zullen voor dit soort aantallen heus niet 2 euro per klant in rekening brengen, dat zal alleen het geval zijn voor individuele klanten. Bij netwerkbilling blijft er meestal al rond de 50% aan de strijkstok hangen voor de operator en nog eens 20% voor de SMS infrastructuur. Al met al denk ik dat Microsoft 0,25 - 0,50 per actieve klant zal ontvangen ofzo. Voor Vodafone is dit een goed marketing argument en ook is Messenger een goede toepassing.

Maar we zullen het afwachten en gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
robertwebbe schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:01:
[...]

Ik vermoed dat Vodafone klanten hier juist een voordeel van zullen hebben, wellicht heeft Vodafone juist een deal gesloten met Microsoft dat zij een deel van de Internet Blox inkomsten krijgen. Ze zullen voor dit soort aantallen heus niet 2 euro per klant in rekening brengen, dat zal alleen het geval zijn voor individuele klanten. Bij netwerkbilling blijft er meestal al rond de 50% aan de strijkstok hangen voor de operator en nog eens 20% voor de SMS infrastructuur. Al met al denk ik dat Microsoft 0,25 - 0,50 per actieve klant zal ontvangen ofzo. Voor Vodafone is dit een goed marketing argument en ook is Messenger een goede toepassing.

Maar we zullen het afwachten en gaan zien.
0.25 - 0.50 klinkt niet veel maar tel het alles bij elkaar maar eens op ;)

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 11-01-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:42
schumi2004 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:33:
[...]

De 8GB versie is een zware no-go voor me eigenlijk.
Hoeveel ik er van baalde toen ik er van hoorde hoe blijer ik met de tijd geworden ben dat ik lekker huidige versie heb.

Accu: Zoals al eerder gezegd, die paar ma. pfffffff
Scherm: Boeie!
8GB intern: Grootste fout imo. Alleen maar nadelen met het transferen van files en al helemaal eventuele uitbreidingen die genekt zijn nu! Als ik ff mijn foto's wil organizen of wil uitwisselen dan pak ik ff snel kaartje eruit , card readertje erbij en voila binnen paar tellen gebeurt, doe ik het echter via USB dan is het 1 groot drama hoe traag dat gaat.
RAM: Ja da zou een reden kunnen zijn, maar waarom zou je meerdere aps naast elkaar willen draaien? Accu gaat het toch niet redden , ook niet met versie 6. En ik heb regelmatig apps naast elkaar staan maar ga je echt de zware eruit pakken, tja dan wordt het ff lastig. Maar is het nu echt zoveel moeite om ff progje af te sluiten en eventueel weer op te starten als je hem nodig hebt?
Moet ik nog verder klagen? :)

[...]
Je vergelijking hier wordt een beetje uit zijn verband gerukt. Het staat ook beetje raar omschreven ook.
Wat werkelijk het verschil is is dat je bij de N95-1 zo ongeveer na opstartne +/- 20Mb over houdt (wellicht minder 16 schat ik) en dit bij de N95-8GB 96Mb is (zo uit mijn hoofd)
Smells like N95 owner. Je geeft het zelf ook aan zie ik.

Best vermakend, al die oude N95 eigenaren die alsmaar meer smoesjes en redenen op moeten spuien om toch maar even duidelijk te maken dat ze nog steeds blij zijn met hun normale N95.

Eerst zeg je dat het een No-go is, maar als enige echte reden draag je alleen maar aan dat je al je foto's wil organizen?? op je PC en daarom extern geheugen wil???

1. Ik geloof dat het een telefoon was, geen fototoestel.
2. Als je de foto's serieus wil gebruiken/organizen/uitwisselen dan zou ik al helemaal voor een fatsoenlijk fototoestel gaan.
3. Als je de tijd hebt om applicaties af te sluiten en opnieuw op te starten vanwege een stuk minder RAM, wil je dan weer niet wachten op iets langere transfertijd?? Dat snap ik niet.

Zelf heb ik de N95 8GB. De 8GB heb ik nagenoeg niet gebruikt omdat ik de telefoon heb gekocht om mee te bellen, navigeren en emailen. Heb vooral voor deze gekozen omdat hij er naar mijn mening een stuk mooier uit ziet en dubbel werkgeheugen heeft. Uiteindelijk wil ik er mee werken, niet op slaan. Dat doe ik wel op mn PC.

[ Voor 8% gewijzigd door Shaflic op 11-01-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Shaflic schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:21:
[...]

Best vermakend, al die oude N95 eigenaren die alsmaar meer smoesjes en redenen op moeten spuien om toch maar even duidelijk te maken dat ze nog steeds blij zijn met hun normale N95.

Eerst zeg je dat het een No-go is, maar als enige echte reden draag je alleen maar aan dat je al je foto's wil organizen?? op je PC en daarom extern geheugen wil???

1. Ik gebruik de foto functie bijna niet, doet nog altijd onder voor normale fototoestellen
2. Als je de foto's serieus wil gebruiken/organizen/uitwisselen dan zou ik al helemaal voor een fatsoenlijk fototoestel gaan.
3. Als je de tijd hebt om applicaties af te sluiten en opnieuw op te starten vanwege een stuk minder RAM, wil je dan weer niet wachten op iets langere transfertijd?? Dat snap ik niet.
Zo die is snel met zijn reactie :P Niet echt onderbouwd, maar toch ;)

Veel van de 'voordelen' van de N95-8GB zijn te weerleggen. Beetje raar om er zo achteraf op in te gaan, als de 'discussie' omtrent dit al aardig afgesloten was, maar goed. Als je de rest eromheen in het topic had gelezen had je dat gezien. Maarja veel dingen blijven ook een mening natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 11-01-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Heeft hier eigenlijk iemand gedoneerd voor flipsilent?
En kan die vertellen hoe de nieuwe beta v1.02 werkt?

Als het goed is, is ie vandaag al tijdje de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:23
Tja... wat ik nou zo'n prachtige eigenschap vond van de N95-1 is dat ie 200 euro goedkoper was dan de 8GB toen ik eerstgenoemde aanschafte :-P

De 8GB is natuurlijk gewoon de betere foon hier en daar mag dus ook meer voor betaalt worden. Desalnietemin ben ik zeer tevreden met m'n N95-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:42
Mau_Maus schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:28:
[...]

Zo die is snel met zijn reactie :P Niet echt onderbouwd, maar toch ;)

Veel van de 'voordelen' van de N95-8GB zijn te weerleggen. Beetje raar om er zo achteraf op in te gaan, als de 'discussie' omtrent dit al aardig afgesloten was, maar goed. Als je de rest eromheen in het topic had gelezen had je dat gezien. Maarja veel dingen blijven ook een mening natuurlijk.
Als jij de rest van het topic gelezen had, dan kon je ook zien dat ik al vaker dergelijke posts gemaakt heb ;) . Was eerlijk gezegd eigenlijk verbaast dat de "Ik-heb-geen-8GB-maar-ben-daar-veel-blijer-mee" mensen nog steeds aan het pleiten waren voor de originele N95. Kon het niet laten om daar weer eens op in te gaan. O-)
N95 8GB is gewoon de opvolger alleen dan met ingebouwd geheugen. Tis maar net wat je voorkeur heeft. Enige wat op mijn 8GB staat is mappen van Route66 en spiderman filmpie wat ik alleen gebruik om af en toe te showen :p

edit: Zie nu pas dat ik op een of andere manier op een oude post gereageerd heb. Excuses :p . Meende dat ik op de laatste pagina aan het kijken was.

[ Voor 6% gewijzigd door Shaflic op 11-01-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Shaflic schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:45:
[...]

Als jij de rest van het topic gelezen had, dan kon je ook zien dat ik al vaker dergelijke posts gemaakt heb ;) . Was eerlijk gezegd eigenlijk verbaast dat de "Ik-heb-geen-8GB-maar-ben-daar-veel-blijer-mee" mensen nog steeds aan het pleiten waren voor de originele N95. Kon het niet laten om daar weer eens op in te gaan. O-)
N95 8GB is gewoon de opvolger alleen dan met ingebouwd geheugen. Tis maar net wat je voorkeur heeft. Enige wat op mijn 8GB staat is mappen van Route66 en spiderman filmpie wat ik alleen gebruik om af en toe te showen :p

edit: Zie nu pas dat ik op een of andere manier op een oude post gereageerd heb. Excuses :p . Meende dat ik op de laatste pagina aan het kijken was.
Ja hij is beter, maar wel minimaal in mijn ogen. Het enige wat ik beter vind is de RAM geheugen, alleen met de nieuwe firmware, heb ik die nog niet gemist.

Scherm is groter, maar zelfde aantal pixels, dus onscherper.

Batterij is beter, maar door o.a. grotere scherm even lang.

Dus vind de naam opvolger niet waard. Maar goed ieder zijn mening. Ik vind hem wel mooier, als ik nu opnieuw zou kiezen had ik waarschijnlijk de 8gb gekozen uit ontwetendheid, maar nu beide gezien te hebben en er echt in verdiept te hebben, zou ik voor die prijs verschil iedereen een 'gewone' N95 aangraden, maar goed dat is een mening. En ik zal er proberen niet verder over door te gaan :P want is al genoeg over gehad. Maar vind alleen stom als mensen hun eigen mening als 'feit' doen geloven. Dat is vaak wat overdreven. Ok genoeg discussie over deze weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:53:
[...]

Jehp ookal gedaan, ook nog pc suite op een andere pc geinstald, maar niks. Hij gaat maandag terug naar de winkel. Of iemand moet een idee hebben. En dan heb ik de phone pas 2 weken :(

Over het gebrappel hierboven. Ik had nu liever ook de N95-1 ipv de N95-2 kon ik teminste nog nieuwe muziek er opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Shaflic schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:45:
[...]

alleen dan met ingebouwd geheugen. Tis maar net wat je voorkeur heeft.
En alleen met deze tekst sla je de spijker op zijn kop.

Ja, ik ben een N95 koper toen de 8GB nog niet bestond, en ja, niets is menselijker dan betogen waarom je je toch echt niet bekocht hoeft te voelen.

Alleen, afhankelijk waar je hem voor gebruikt, KAN het in dit geval zo zijn dat idd de N95-1 beter voor je is. Alleen die kan nml externe geheugenkaartjes aan, vind het echt een grote misser dat de 8GB dat niet kan (zal wel weer een reden voor zijn, zeker geen plek meer, maar toch).
Sandisk heeft nu al een 12 GB kaart aangekondigd, dus voor wie veel opslagruimte nodig heeft (ok, ik niet, maar ze zullen er genoeg zijn) is de N95-1 wel degelijk de beste keus, zeker na de FW upgrade waardoor ik nooit meer batterij te snel leeg en memory te snel vol issues heb (ongelofelijk dat een stukje software zoveel kan doen bij gelijkblijvende hardware).

Is ook een van de redenen waarom ik toch vrij snel teleurgesteld was in mijn N91, klonk leuk 4GB on board, maar memorycards gaan zo snel dat al snel ik waarschijnlijk in mijn phone daarvoor die wel een geheugenkaart slot had meer kwijt had gekund.

Kijk, als Nokia nu nog eens met een N95-3 komt die én alle kenmerken van de 8GB én een slot voor geheugenkaarten heeft, is het meteen einde discussie. Nu nog niet afhankelijk van je voorkeuren.

[ Voor 9% gewijzigd door xahmol op 11-01-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Eindelijk ben ik er achter wat die New Menu Structure doet... Ik had mijn toestel geflashed en daarna die SIS file gedraaid maar ik zag geen verschil. Maar nu ben ik er achter en ik denk dat ik niet de enige was die zich dat afvroeg.

Als je een backup terug zet die gemaakt is in een eerdere versie, dan kan het zijn dat ook de menu indeling is zoals voor versie 2. Als je dan New Menu Structure.sis draait,krijg je het nieuwe menu weer (met o.a. N-Gage menu enzo) terug. That's it.
xahmol schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:23:
[...]
Ja, ik ben een N95 koper toen de 8GB nog niet bestond, en ja, niets is menselijker dan betogen waarom je je toch echt niet bekocht hoeft te voelen.
Ik had ze allebei en heb de 8GB toch weer van de hand gedaan. Het grootste pijnpunt vond ik de behuizing, dat glimmende zwarte spul. Ik vind het niet mooi en daarnaast zie je er heel snel vingerafdrukken op. In eerste instantie was ik er wel blij mee maar sinds de update naar de 2.0 sofware ben ik weer helemaal blij met de oude. Ik heb er een 4 GB kaart in en die is maar voor een kwart vol.

[ Voor 41% gewijzigd door robertwebbe op 11-01-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
robertwebbe schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:46:
Eindelijk ben ik er achter wat die New Menu Structure doet... Ik had mijn toestel geflashed en daarna die SIS file gedraaid maar ik zag geen verschil. Maar nu ben ik er achter en ik denk dat ik niet de enige was die zich dat afvroeg.

Als je een backup terug zet die gemaakt is in een eerdere versie, dan kan het zijn dat ook de menu indeling is zoals voor versie 2. Als je dan New Menu Structure.sis draait,krijg je het nieuwe menu weer (met o.a. N-Gage menu enzo) terug. That's it.
Jammer dat je er nu pas achterkomt. Was al aantal keer gemeld. Maar goed een keertje duidelijk op een rijtje kan geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Als jij eens lekker terug onder die steen kroop en daar koeien ging zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Hij staat nog niet officieel op zijn site(http://www.emtube.yoyo.pl/), maar wel vanaf daar te downloaden:

EmTube 1.09 beta2:
http://www.emtube.yoyo.pl/emTube_S60_3_0_v_1_0_9_beta2.sisx

S60ticker heeft ook weer een update 0.6
http://s60ticker.stoeger-it.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van de N95 en wil rotateme 2.0 installeren. Nu krijg ik de melding "sertificaatfout". Ik weet dat ik iets moet signen oid en ook dat op de blog van Michel Bosma daar een complete uitleg over staat. Nu heb ik dat gevolgd alleen als ik "symbian developer certificate request version v2.0" wil openen doet het programma helemaal niets. Ook kan ik niet meer mezelf registreren op die site die hij noemt. Nu kan ik terecht bij Dafmay of Shumi2004 maar ook weet ik niet hoe ik hun hier moet aanspreken. Wie kan mij kort uitlegggen hoe ik het moet doen of wie kan mij op een één of andere manier helpen?!?!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:36:
Vraagje:

Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van de N95 en wil rotateme 2.0 installeren. Nu krijg ik de melding "sertificaatfout". Ik weet dat ik iets moet signen oid en ook dat op de blog van Michel Bosma daar een complete uitleg over staat. Nu heb ik dat gevolgd alleen als ik "symbian developer certificate request version v2.0" wil openen doet het programma helemaal niets. Ook kan ik niet meer mezelf registreren op die site die hij noemt. Nu kan ik terecht bij Dafmay of Shumi2004 maar ook weet ik niet hoe ik hun hier moet aanspreken. Wie kan mij kort uitlegggen hoe ik het moet doen of wie kan mij op een één of andere manier helpen?!?!

Bedankt!
Check mijn profile en stuur een mailtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:15
schumi2004 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:43:
[...]

Check mijn profile en stuur een mailtje ;)
Yep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
DieterVDW schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:33:
Een vraagje ivm. Nokia Sync: is het mogelijk om enkel de calender te synchroniseren met Outlook, en niet de todo notes? Of enkel een bepaalde categorie uit Outlook synchroniseren met het toestel?
Ik wil namelijk niet dat mijn werk-todo's op mijn toestel terecht komen ...
Nog iets: is het mogelijk om de 'untrusted certificate' melding telkens ik mijn mails check uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word ook helemaal gek van de melding 'deze site heeft een niet vertrouwd certificaat verzonden'. Ik gebruik de Betamax SMS client veel om sms over Voip te sturen, maar telkens die melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
DieterVDW schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:08:
[...]

Nog iets: is het mogelijk om de 'untrusted certificate' melding telkens ik mijn mails check uit te schakelen?
Ja, door het certificaat te importeren. Met je PC-client (die je uiteraard ook via secure verbinding je mail laat ophalen. Toch? ;)) kun je wel zien om welke certificaten het gaat. Exporteer het root-certificaat van de CA, en importeer die op je mobiel, ergens bij de instellingen.

[edit]
Ah hm, ik heb mijn eigen luiheid maar eens overwonnen om het zelf ook even te doen, maar de desktopclient (thunderbird in mijn geval) geeft de gebruikte certificaten niet weer. Oplossing was om het dan maar met de webbrowser te doen, en even naar de secure webmail te surfen. Het gebruikte rootcertificaat is in beide gevallen identiek, althans, de kans dat er voor webmail een andere CA gebruikt wordt dan voor SMTP/IMAP lijkt me klein.

Exporteer met je browser het root-cert als .PEM bestand, deze simpelweg via bluetooth naar je mobiel slepen. Die vraagt vervolgens of je het certificaat op wilt slaan. Nog wat vinkjes zetten waar je het voor wilt gebruiken (allemaal will do just fine) en klaar is kees.

[ Voor 42% gewijzigd door Fuzzillogic op 11-01-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:45

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Shaflic schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:21:
[...]

1. Ik geloof dat het een telefoon was, geen fototoestel.

Zelf heb ik de N95 8GB. De 8GB heb ik nagenoeg niet gebruikt omdat ik de telefoon heb gekocht om mee te bellen, navigeren en emailen. Heb vooral voor deze gekozen omdat hij er naar mijn mening een stuk mooier uit ziet en dubbel werkgeheugen heeft. Uiteindelijk wil ik er mee werken, niet op slaan. Dat doe ik wel op mn PC.
Niet iedereen koopt met deze insteek die telefoon. Ik heb m met name gekocht voor de camera. Nu weet ik dat er voor minder geld digicams zijn die nog mooiere foto's maken. Echter heb ik zo'n digicam niet altijd bij me en me phone wel. Dus waar jij het over het feit hebt dat t een telefoon is en geen fototoestel, vind ik echt onzin.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een beetje lang geleden dat er hierover gesproken is, maar ik probeer nu met 2 programma's mijn N95 als webcam te gebruiken(mobiola, wwigo) als ik deze geinstalleerd heb dan loopt mijn MSN vast en krijg ik deze niet meer opgestart op me laptop.
MSN staat dan wel in mijn taskmanager tussen de processen maar geeft hem niet weer op het scherm.
lijkt mij een bug ergens maar kan hem niet vinden als ik de webcamprog de-installeer dan werkt ie wel weer.
heb over gezocht voor een fix oid maar kan nergens iets vinden.
iemand die een oplossing weet?
alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 18-09 21:29
ok dit is crap ;(

Het schuif mechanisme ging al een tijdje een tikje 'stroef' maar vandaag probeerde ik hem te openen en knalt mn beeldscherm uit, wat blijkt nou het schuifmechanisme heeft de "flatcable / flexcable gescheurd.. athans dat denk ik. het hangt er voor een deel uit en je kan duidelijk zien dat het gescheurd is. Ik neem aan dat dit fabrieks garantie is?

Ben ik heb nu 4 weken kwijt als ik de tel laar opsturen of kan ik beter zelf ergens zo'n flatcable bestellen en erop zetten .. wat zou dat kosten 30E ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
BlowFish schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:00:
ok dit is crap ;(

Het schuif mechanisme ging al een tijdje een tikje 'stroef' maar vandaag probeerde ik hem te openen en knalt mn beeldscherm uit, wat blijkt nou het schuifmechanisme heeft de "flatcable / flexcable gescheurd.. athans dat denk ik. het hangt er voor een deel uit en je kan duidelijk zien dat het gescheurd is. Ik neem aan dat dit fabrieks garantie is?

Ben ik heb nu 4 weken kwijt als ik de tel laar opsturen of kan ik beter zelf ergens zo'n flatcable bestellen en erop zetten .. wat zou dat kosten 30E ?
even een NSP binnen lopen ?? een idee ? hoef je hem misschien helemaal niet kwijt te zijn ?

half uurtje of zo , en die kan ook zien of het garantie is :)

zie sp of nokia site voor adressen in je regio

http://www.nokia.nl/A4394002 voor adressen

veel geluk ermee ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Fuzzillogic schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:20:
[...]

Ja, door het certificaat te importeren. Met je PC-client (die je uiteraard ook via secure verbinding je mail laat ophalen. Toch? ;)) kun je wel zien om welke certificaten het gaat. Exporteer het root-certificaat van de CA, en importeer die op je mobiel, ergens bij de instellingen.
Mja het probleem is dat er geen root certificaat is ...
De beide IMAP servers die ik gebruik, hebben een lokaal-gesignd certificaat, dat dus niet terug steunt op een bekend root-certificaat. Of kan je van die certificaten zelf root certificaten maken... ?
FF wat experimenteren...

Edit: Ik krijg onmogelijk een certificaat op mijn gsm... Als ik het bestand nu als .pem, .p12 of .cer bestand op mijn gsm zet, als ik het open dan toont 'm het bestand telkens gewoon in de 'notepad'...

[ Voor 12% gewijzigd door DieterVDW op 12-01-2008 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
@ Mau_maus en Schumi...

Bedankt voor de verwijzing en zo naar PIPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:10
peerke63nl schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:58:
@ Mau_maus en Schumi...

Bedankt voor de verwijzing en zo naar PIPS :)
Ik heb het stukje van PIPS ook even doorgelezen, maar ik snap het niet helemaal.
Het bied dus een voordeel t.o.v desktop clients migratie o.i.d?

Zoals bij dat Em-Tube, waarom zou ik voor de versie MET pips kiezen, en niet zonder pips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
DieterVDW schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:54:
[...]

Mja het probleem is dat er geen root certificaat is ...
De beide IMAP servers die ik gebruik, hebben een lokaal-gesignd certificaat, dat dus niet terug steunt op een bekend root-certificaat. Of kan je van die certificaten zelf root certificaten maken... ?
FF wat experimenteren...

Edit: Ik krijg onmogelijk een certificaat op mijn gsm... Als ik het bestand nu als .pem, .p12 of .cer bestand op mijn gsm zet, als ik het open dan toont 'm het bestand telkens gewoon in de 'notepad'...
Self-signed moet ook kunnen lijkt me. Ik noemde het root-certificaat, omdat je daarmee gelijk de hele keten afdekt. In het certificaatbeheer van de N95 staat een tabblad met 'Autoriteit' en 'Persoonlijk'. Dat bevestigt het vermoeden dat het moet kunnen :)

Maar raar dat je 'em niet kunt importeren. Wat als je een certificaat van een bekende CA importeert, bijv. AddTrust? (Gewoon vanuit je desktopbrowser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Mau_Maus schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:31:
Hij staat nog niet officieel op zijn site(http://www.emtube.yoyo.pl/), maar wel vanaf daar te downloaden:

EmTube 1.09 beta2:
http://www.emtube.yoyo.pl/emTube_S60_3_0_v_1_0_9_beta2.sisx
Inmiddels beta 4:
http://www.emtube.yoyo.pl/emTube_S60_3_0_v_1_0_9_beta4.sisx

En flipsilent v1.02 nu openbaar:
http://symbianblog.com/index.php/flipsilent/
(direct) http://symbianblog.com/wo...ipsilentv102-unsigned.sis

V1.02 Major improvements:
1, Save Battery Power: you can activate the sensor when a call coming in!
2, Full control of switch between profiles, both flip over and flip back!

[ Voor 19% gewijzigd door Mau_Maus op 12-01-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
zo ff alles geupdate en eerste foutje al gevonden in emtube. Update in het menu is beetje krom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb nu een nieuw microSDHC kaartje gekocht van 4GB en ik wil zometeen mijn Route 66 enzo installeren. Ik sloeg eerst alles op op de geheugenkaart maarja nu gebruik ik dus een andere. Ik heb al een backup gemaakt met PC-suite. Kan ik gewoon een format van mijn toestel uitvoeren door die code in te voeren die in de SP staat? Wat gebeurd er dan precies en wat zijn de concequenties??

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb een probleem met me firmware voor mijn N95, ik heb branded vodafone met v 11.0.026 en wil graag updaten. Ik heb de product code verandert naar 0534844 en alsnog kan ik niet updaten via NSU, die zegt gewoon dat me mobiel niet is aangesloten of me mobiel word niet ondersteund... en ik heb em op pc suit modus aan staan. Op andere forums heb ik geleze dat als je de product code verandert kan je gelijk updaten, bij mij niet... enige idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:01:
Hey ik heb een probleem met me firmware voor mijn N95, ik heb branded vodafone met v 11.0.026 en wil graag updaten. Ik heb de product code verandert naar 0534844 en alsnog kan ik niet updaten via NSU, die zegt gewoon dat me mobiel niet is aangesloten of me mobiel word niet ondersteund... en ik heb em op pc suit modus aan staan. Op andere forums heb ik geleze dat als je de product code verandert kan je gelijk updaten, bij mij niet... enige idee?
Probeer je telefoon direct op het moederbord aan te sluiten, meestal helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:01:
0534844 is de goede code,
heeft er meer gewoon mee te maken dat je toestel niet gezien word,
kan je wel je pc suite gebruiken? of zegt hij dan ook dat het niet werk?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Sjengcity schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:44:
[...]

Probeer je telefoon direct op het moederbord aan te sluiten, meestal helpt dat.
denk dat je bedoelt de usb aan de achterkant ipv een hub aan de voorkant of niet?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:46:
[...]

denk dat je bedoelt de usb aan de achterkant ipv een hub aan de voorkant of niet?
Met pc suite is die wel aangesloten, ik zal em ff aan de achterkant aansluite kijken of die dan werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de achterkant werkt die ook niet... met pc suite enzo staat er gewoon dat die verbonden is. Nog een ander idee om dit op te lossen?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Heb nu Route 66 erop. Ik ga dalijk uit eten in Deutschland. Kijken hoe dat werkt als je navigerent de grens over gaat...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:58:
Via de achterkant werkt die ook niet... met pc suite enzo staat er gewoon dat die verbonden is.
Al geprobeerd om de software updater te verwijderen en opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem opgelost! ...ik had me mobiel volledig opgelade en toen uit de oplader gehaald en aan me pc aangeslote, nu heb ik het met de oplader aangeslote en ik kan updaten.. haha.

Alsnog bedankt anders was ik er pas veel later achtergekome haha

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 06:10
M'n N95 8gb was er vanmorgen bij de post!! :9~ :)
Nog even flink wennen kwa besturing ivt D600 Samsung maar valt me nog niet tegen:)
Zoals beloofd bij 2call simlock vrij! 8)

Mn nieuwe t-mobile abbo gaat 8-2 pas in dus nu nog mn "ouwe" orange kaartje erin :9
Weet iemand misschien of ik dan ook al gewoon kan signen enzo? :?
Of is dat misschien simkaart of zo gebonden?
thnx ;)

[ Voor 12% gewijzigd door kernie op 12-01-2008 18:57 ]

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

kernie schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:55:
Nog even flink wennen kwa besturing ivt D600 Samsung maar valt me nog niet tegen:)

Mn nieuwe t-mobile abbo gaat 8-2 pas in dus nu nog mn "ouwe" orange kaartje erin :9
thnx ;)
Dat staat er los van, is toestel (imei) gebonden, succes vanavond ;)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
kernie schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:55:

thnx ;)
Signen is Imei gebonden..

Te laat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

joosthaarman schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:00:
[...]

Signen is Imei gebonden..

Te laat :|
Hij kan er nu iig zeker van zijn dat het klopt :9

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 06:10
Bedankt jongens!
Geweldig zo snel antwoord:)
@ Tha, helaas vanavond tot laaaat (vroeg) werken:(

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

kernie schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:05:
Bedankt jongens!
Geweldig zo snel antwoord:)
@ Tha, helaas vanavond tot laaaat (vroeg) werken:(
Laptoppie mee en signen maar zou ik zeggen :+ (succes iig)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Tha schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:07:
[...]

Laptoppie mee en signen maar zou ik zeggen :+ (succes iig)
Of signen op je eigen phone kan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Gebruikt iemand eigenlijk hier nog wel is dat gratis iSkoot voor skype? Ik weet dat in 1 van de eerdere delen sommige last hadden dat ie zomaar een nummer ging bellen ofzo... Maar goed ik weet dat er alternatieven zijn, maar ik ben gewoon benieuwd naar ervaring op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:10
Robbie T schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 00:36:
[...]

Ik heb het stukje van PIPS ook even doorgelezen, maar ik snap het niet helemaal.
Het bied dus een voordeel t.o.v desktop clients migratie o.i.d?

Zoals bij dat Em-Tube, waarom zou ik voor de versie MET pips kiezen, en niet zonder pips?
Nog maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Wat is de vraag precies?
Wel of geen P.I.P.S. met wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:13:
[...]

Wat is de vraag precies?
Wel of geen P.I.P.S. met wat?
Met EmTube...

Volgens mij maakt het niet zoveel uit... Misschien is het bestand minder groot voor als je al pips hebt (of misshcien zit de pips instal erbij in).. of de bouw is iets aangepast... zoals die zelf zei bij versie 1.04 als je niet weet wat pips is, laat dan maar, want tis precies dezelfde als de orginele :P

"emTube Version without PIPS included has been released. If you don't know what does PIPS mean, you do not need this version, as it is exactly the same as 1.0.4. :)"

Dus ik kan niet echt een voordeel of nadeel noemen. Ik zou zeggen als je pips op je tell hebt staan doe dan de normale download... Heb je hem niet of wil je pips niet (als die in die andere instal erbij zit heb je geen keuze :P)... doe dan de andere...

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 12-01-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte, maar misschien ook lastige, vraag (Dit gaat over de Nokia N95 8GB):

Ik heb vandaag een nieuwe auto opgehaald met geïntegreerd Bluetooth carkit, het zogeheten Blue&Me NAV van Fiat.
Met dit systeem kunnen ook de contacten van de telefoon worden geïmporteerd in dit systeem.
Na vele vruchteloze pogingen is het me nog steeds niet gelukt, de verbinding met het systeem wordt telkens verbroken zodra ik de contacten wil kopiëren.

Ik heb toen even een andere telefoon van iemand geleend, een Nokia 7373, Nokia 6230i, en het hiermee geprobeerd en het ging in 1 keer goed. De contacten werden netjes gekopiërd zonder problemen.

Weet iemand of ik iets over het hoofd zie bij het instellen van de telefoon, verborgen beveiligingen of zo iets?

Ik hoor het wel!

P.S. de softwareversie waar ik op draai is 11.0.026.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:12:
Even een korte, maar misschien ook lastige, vraag (Dit gaat over de Nokia N95 8GB):

Ik heb vandaag een nieuwe auto opgehaald met geïntegreerd Bluetooth carkit, het zogeheten Blue&Me NAV van Fiat.
Met dit systeem kunnen ook de contacten van de telefoon worden geïmporteerd in dit systeem.
Na vele vruchteloze pogingen is het me nog steeds niet gelukt, de verbinding met het systeem wordt telkens verbroken zodra ik de contacten wil kopiëren.

Ik heb toen even een andere telefoon van iemand geleend, een Nokia 7373, Nokia 6230i, en het hiermee geprobeerd en het ging in 1 keer goed. De contacten werden netjes gekopiërd zonder problemen.

Weet iemand of ik iets over het hoofd zie bij het instellen van de telefoon, verborgen beveiligingen of zo iets?

Ik hoor het wel!

Als je in contacten bent,
druk je op opties, dan naar Synchronisatie, dan naar instellingen, dan weer opties, dan naar sychronisatie opties, dan naar verbindings instellingen.

Hier kan je het 1 en ander instellen, oa serverversie en nog wat andere dingen misschien als je die server instellingen op 1.1 zet ipv 1.2 ofzo... ik weet het ook niet, maar probeer mee te denken :)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Mau_Maus schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:23:
[...]

Of signen op je eigen phone kan ook :P
Hoi

Waar sign jij mee op je gsm?
2de vraag er bij... hoe kan ik voorkomen dat een .sisx-bestand die ik op gsm wil downloaden...
meteen tot installatie wil overgaan... in plaats van alleen opslaan.

Enig idee?

Grtz P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Signsis
peerke63nl schreef op zondag 13 januari 2008 @ 00:12:
[...]

Hoi

Waar sign jij mee op je gsm?
2de vraag er bij... hoe kan ik voorkomen dat een .sisx-bestand die ik op gsm wil downloaden...
meteen tot installatie wil overgaan... in plaats van alleen opslaan.

Enig idee?

Grtz P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Thnksss

Ik had die naam wel eens gezien maar niet gerealiseerd dat die op de gsm werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Laatst online: 15-09-2024
Tha schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:41:
[...]

Als je in contacten bent,
druk je op opties, dan naar Synchronisatie, dan naar instellingen, dan weer opties, dan naar sychronisatie opties, dan naar verbindings instellingen.

Hier kan je het 1 en ander instellen, oa serverversie en nog wat andere dingen misschien als je die server instellingen op 1.1 zet ipv 1.2 ofzo... ik weet het ook niet, maar probeer mee te denken :)
Ik had dat ook al eens geprobeerd met m'n Parrot carkit, maar dat werkte niet
Bij m'n Parrot carkit moest ik het anders doen.
Eerst heb ik de verbinding verwijdert tussen m'n Parrot en m'n Nokia.
Daarna contacten - opties - markering aan/uit - alle markeren - opties - visitekaartje verz. - via bluetooth en daarna de carkit geselecteerd en verzenden maar.
Nokia opnieuw aangemeld en voila :).

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Laatst online: 15-03 17:41
Wow gisteren voor het eerst met de GPS systeem gereden. een stipje leiden naar een ander stipje op de kaart is toch best leuk. :D

maargoed kan je op de kaart ook een route uitstippelen dat de kaart laat zien hoe je moet rijden. maar dat je alleen het stipje over de lijn moet laten rijden?

dus zou maar zeggen soort routeplanner waardta je route is uitgestippeld. maar dan zonder aanwijzigingen :P?

in ieder geval het werkt al ideaal totdat ik eigen weg ging creeren en bij een fietspad uitkwam :P (A)

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien een domme vraag, maar is dit (klikkerdeklik) ook bestemd voor de n95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:20:
mischien een domme vraag, maar is dit (klikkerdeklik) ook bestemd voor de n95?
Het lijkt wel erg op wat Microsoft wil gaan doen met de nieuwe Windows mobile 7 trouwens,
ben ook benieuwd of het goed zal werken, misschien kregen ze het niet goed genoeg aan de praat en is het daarom weg gelaten

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:12:

Ik hoor het wel!

Nokia heeft wel vaker last van dit probleem, zelfs met hun eigen carkit. De oplossing is hier te vinden, download in dit geval de 2e: Nokia 616 Contact Download Application for Nokia S60 3rd edition devices.

Laat nog even weten of het gelukt is als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Operating System - Windows 98 SE *proest* ja ik denk het ook.

En ook nog een 8mp camera. Laat me toch niet lachen, de 5mp in de N95 stelt al niet veel voor. De lenzen zijn simpelweg niet goed genoeg om al de megapixels te rechtvaardigen. Al stoppen ze er 10mp in, je wil de foto's gewoon niet op groot formaat zien.

Lijkt me verder gewoon een hoax dit. Maar goed, wie ben ik.
Pagina: 1 ... 68 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.