En alleen met deze tekst sla je de spijker op zijn kop.
Ja, ik ben een N95 koper toen de 8GB nog niet bestond, en ja, niets is menselijker dan betogen waarom je je toch echt niet bekocht hoeft te voelen.
Alleen, afhankelijk waar je hem voor gebruikt, KAN het in dit geval zo zijn dat idd de N95-1 beter voor je is. Alleen die kan nml externe geheugenkaartjes aan, vind het echt een grote misser dat de 8GB dat niet kan (zal wel weer een reden voor zijn, zeker geen plek meer, maar toch).
Sandisk heeft nu al een 12 GB kaart aangekondigd, dus voor wie veel opslagruimte nodig heeft (ok, ik niet, maar ze zullen er genoeg zijn) is de N95-1 wel degelijk de beste keus, zeker na de FW upgrade waardoor ik nooit meer batterij te snel leeg en memory te snel vol issues heb (ongelofelijk dat een stukje software zoveel kan doen bij gelijkblijvende hardware).
Is ook een van de redenen waarom ik toch vrij snel teleurgesteld was in mijn N91, klonk leuk 4GB on board, maar memorycards gaan zo snel dat al snel ik waarschijnlijk in mijn phone daarvoor die wel een geheugenkaart slot had meer kwijt had gekund.
Kijk, als Nokia nu nog eens met een N95-3 komt die én alle kenmerken van de 8GB én een slot voor geheugenkaarten heeft, is het meteen einde discussie. Nu nog niet afhankelijk van je voorkeuren.
[
Voor 9% gewijzigd door
xahmol op 11-01-2008 16:25
]