Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:49
Modbreak:Check je mail!

[ Voor 70% gewijzigd door Ginz op 02-12-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbinonline schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:48:
[...]

K heb ook eerst gezocht, en daaruit bleek dat hier tijdelijk een linkje heeft gestaan voor een direct download,, want beetje gek dat je een donatie moet doen voor een stukje freeware, en dan komt het er ook nog bij dat ik geen PayPal heb.
De beta is geen freeware maar enkel beschikbaar voor mensen die een willekeurige bijdrage over hebben voor deze man. Als je het gratis wilt zul je niet moeten zeuren maar wachten tot de final klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:12:
[...]

De beta is geen freeware maar enkel beschikbaar voor mensen die een willekeurige bijdrage over hebben voor deze man. Als je het gratis wilt zul je niet moeten zeuren maar wachten tot de final klaar is.
Ergens trouwens raar,
Persoonlijk betaal ik niet voor Beta software. Voor een goed werkende eindversie wil ik best wat doneren overigens.
Hij doet het precies contra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Modbreak:Als je niet toe te voegen hebt aan deze discussie, post dan niets.

[ Voor 87% gewijzigd door Ginz op 02-12-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
MBx_nl schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:06:
Zag dat er nog meerdere personen waren die problemen hadden met het starten van Route66.
Bij mij klapte hij er steeds uit na het starten. Vaak wordt een harde reset als oplossing geboden maar er is een makkelijker oplossing.

Door het bestandje activationkey.dat te vervangen in system/apps/route66 werkte hij bij mij. Zonder harde reset, formateren of wat dan ook.

Het bestandje kan je hier vinden.

**fout linkje**
Als je een moderator voor wilt zijn, kan je beter zelf de link weghalen. Want dat is alleeen het geval bij een illegale versie als mensen iets verkeerds doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:35:
[...]

Ergens trouwens raar,
Persoonlijk betaal ik niet voor Beta software. Voor een goed werkende eindversie wil ik best wat doneren overigens.
Hij doet het precies contra.
Ik vind het juist een uiterst goede strategie. Op deze manier hebben mensen die er wat voor over hebben om de applicatie als eerst te hebben een voordeel. De ontwikkelaar verdient een leuk zakcentje erbij, en dat alles op vrijwillige basis (1 cent is namelijk ook mogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Donga
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:20
Ik heb Garmin draaiend op de N95 8GB, maar de nauwkeurigheid is niet alles. Wijkt ongeveer 70 meter af. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het uiteindelijk toch gevonden werkt goed heb de kaarten van garmin ook kunnen unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Jan Donga schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:51:
Ik heb Garmin draaiend op de N95 8GB, maar de nauwkeurigheid is niet alles. Wijkt ongeveer 70 meter af. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Is je nokia maps net zo afwijkend? Dat zou moeten neem ik aan, krijgen de gegevens van dezelfde gps-chip. Volgens mij hangt het af van het aantal satalieten wat je gps vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste week veel last van spontane resets als ik in menu zit?is dit een bekend iets en kan er iets aan gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:59:
laatste week veel last van spontane resets als ik in menu zit?is dit een bekend iets en kan er iets aan gedaan worden?
Nieuwe firmware al geinstalleerd?

Even een kleine opmerking, als er dergelijke vragen gesteld worden is het misschien makkelijk om even te vermelden om welk toestel het gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Heb eindelijk tijd gevonden om de v20 FW er op te zetten. Alles gelukt, loopt soepel.

Maar de grootste revelatie: kennelijk heeft A-GPS bij mij onder FW 12 nooit goed gewerkt want het duurde toch nog altijd een aardige tijd voor ik een fix had.

Maar nu: binnenshuis, binnen 15 seconden een fix! Alleen dat is de upgrade al waard geweest,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem geinstaleerd (garmin) maar verder kom ik niet.
dus zou graag wat tips krijge ???
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:57:
Heb het uiteindelijk toch gevonden werkt goed heb de kaarten van garmin ook kunnen unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:22
Coldcat schreef op zondag 02 december 2007 @ 00:18:
Net bezig geweest met Nokia Map Loader om de Nederlandse kaart op mijn telefoon te krijgen. Dit wil helaas niet werken. Ik krijg een foutmelding:
Is dit op te lossen?
Heb je toevallig een ATI kaart met CCC in gebruik? CCC kan meestal niet samenwerken met map-downloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Modbreak:Lees de topicwarning nog eens een keer alvorens je weer post

[ Voor 83% gewijzigd door Ginz op 02-12-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 10:22
Mau_Maus schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:28:
[...]

Toch wel, maar goed... Je hebt het toen zelf ook gesteld... Door plaatjes verborgen te maken. Je vond het alleen geen ideale oplossing, maar dat is wel de manier.
Is blijkbaar toch niet helemaal de oplossing. Sommige plaatjes gaan ermee weg. Maar hij laat nog steeds enkele plaatjes zien in gallerij. Sommige extensie htm (raar want dat is toch helemaal geen plaatjes extensie). Ook als ik hele map garmin verborgen maak via mijn kaartlezer in de pc. meerdere mensen dit probleem en wie weet wat ik nu nog kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Pascall_1 schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:21:
[...]

Is blijkbaar toch niet helemaal de oplossing. Sommige plaatjes gaan ermee weg. Maar hij laat nog steeds enkele plaatjes zien in gallerij. Sommige extensie htm (raar want dat is toch helemaal geen plaatjes extensie). Ook als ik hele map garmin verborgen maak via mijn kaartlezer in de pc. meerdere mensen dit probleem en wie weet wat ik nu nog kan doen.
Bestanden zelf verborgen gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:46:
[...]
Nieuwe firmware al geinstalleerd?

Even een kleine opmerking, als er dergelijke vragen gesteld worden is het misschien makkelijk om even te vermelden om welk toestel het gaat...
betreft een gewone n95,software v12.0.0.13
,heb hem nu een softreset gegeven en geheugenkaartje leeggemaakt ,nu geen last meer van????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk firmware van een 8 gig op een gewone n95 te zetten. Vraag me dit gewoon af is die anders dan die van de oude n95 of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
@Pascall_1

Rename je Garmin map naar bv Garmin1 en zet het atribut op hidden. Start daarna je galerie op en je zal zien dat de platjes verdwenen zijn. Rename nu weer de map Garmin1 naar Garmin. Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:48:
[...]

waar zit je vast? heb je de 2 zelfgemaakte bestandjes op je gsm gezet? en lukt het om de kaarten de unlocken?
Doe dit nou niet... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Laatst online: 23-09 10:22
zenica schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:26:
@Pascall_1

Rename je Garmin map naar bv Garmin1 en zet het atribut op hidden. Start daarna je galerie op en je zal zien dat de platjes verdwenen zijn. Rename nu weer de map Garmin1 naar Garmin. Done.
dat was de oplossing. Bedankt. Alleen bleven er nog 4 staan. Deze heb ik gewoon verwijdert. En geen nadelige gevolgen gezien nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Modbreak:Discussiëren over Garmin is totaal geen probleem.
Maar, als het ons duidelijk is dat het het om warez gaat, zullen wij dat direct 'belonen' worden met een OW. Laat het dus zover niet komen

[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 02-12-2007 21:19 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Weet iemand hoe je het geluid van de waarschuwings signalen kan veranderen/harder zetten bij de Garmin navigatie voor de N95 8 gig.
was een heel geklooi om deze uit eindelijk aan te krijgen icm de plaatjes.
maar vind het geluidssignaal erg tegen vallen,ondanks dat ik op ze hardst heb staan
Is dit net als in tom tom makkelijk te veranderen? iemand ervaring ermee?

Groetjes Roberto

[ Voor 5% gewijzigd door Roberto538 op 02-12-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:58
Shazam Id...
Het muziek herkenning programma.. Weet niet of het hier al bekend was, maar er zijn dus wel kosten aan verbonden!
pay per use

You may use our music recognition service on a "pay per use" basis by dialling 2580 in the UK. Our music recognition service is not available on a "pay per use" basis via Shazam iD.

Each successful tag costs £0.50, including VAT. We may change the cost of tagging at any time by posting the new charges on the Website.

Fees are charged by premium rate SMS and will be taken from your pre-pay credit or added to your regular phone bill each month.

Each time you attempt to tag your network operator will also charge you your usual call rate; this charge is usually no more than 9p.

When you tag music on a pay per use basis, we may send you a SMS offering you membership of one of our clubs together with instructions on how to join.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 00:06
Robbie T schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:40:
Shazam Id...
Het muziek herkenning programma.. Weet niet of het hier al bekend was, maar er zijn dus wel kosten aan verbonden!

[...]
Trial version is free to use for a limited term.
Geen zorgen! ;) Er zitten (nog) geen kosten aan verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Robbie T schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:40:
Shazam Id...

[...]
Dit gaat over de 0900-versie van het programma. Het enige wat het (voor zover ik tot nu toe ervaren heb) kost is eventueel data-verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Als je de N95 8GB versie format. Dus Call key (Green key) + * key + 3 key + power button. Is dan alles op je 8 gig schijf ook weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 16:04
Ja en die limited time snap ik ook niet helemaal van Shazam.
Heb hem al een hele poos in gebruik (sinds ik hem hier poste) maar nog steeds geen melding van trial ended of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al te lezen vanaf bladzijde148 en overal kom ik tegen dat je de productcode moet veranderen als je geen v20 kan downloaden,alleen nergens hoe, of ik moet gek worden..

Ik begreep dat Patrick wist hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Aangezien mijn vorige post gemod is, nog maar een keer. Wie heeft rotateme gekregen na de betaling? Ik heb vanmorgen betaald maar nog niets ontvangen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:26
CRiSiS schreef op maandag 03 december 2007 @ 01:14:
Aangezien mijn vorige post gemod is, nog maar een keer. Wie heeft rotateme gekregen na de betaling? Ik heb vanmorgen betaald maar nog niets ontvangen helaas.
Ik heb ook nog niets ontvangen. Ik wacht morgen even af, dan neem ik contact op met de maker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel eens 2 dagen duren, was bij mij ook het geval in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de backup versie wel goed met deze versie?(de nieuwste versie van PC Suite)
Als je namelijk een backup maakt met de oude pc suite en je zet hem later terug ben je heel veel kwijt.

Ik had het gelukkig voor de zekerheid dubbel gebackupt, maar je zou dat maar vergeten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Na al m'n gezeik over de geluidskwaliteit van m'n N95 - een e-mail hierover is inmiddels naar Nokia verstuurd, ik wacht op antwoord - toch wat positiefs: :)

Ik heb zowaar de video-editor serieus gebruikt voor wat knip&plakwerk :D Deed precies wat ik nodig had, spaarde me weer een hoop gezeik op de computer, zeker aangezien ik niet achter m'n eigen PC zat. Wat mij betreft dus een nuttig feature. Vreemd dat ze die onzichtbaar hebben gemaakt op de 8GB.

En de browser van FW20 verraste mij positief. In FW12 was het soms best lastig om een linkje aan te wijzen, zeker als je kleine fonts had. Nu wordt de cursor min of meer naar de linkjes toegetrokken, waardoor het navigeren best fijn wordt. De zoom-functie werkt ook netjes. Bij het verkleinen van plaatjes blijft het detail goed bewaard, zodat bijv. de 2-weekse voorspelling van buienradar nog goed te lezen blijft.

Ik was van plan om Opera 9 aan te schaffen als deze uit zou komen, en hoewel Opera toch nog steeds wat fijner werkt moet ik zeggen dat ik vooralsnog zeer content ben met de Nokia-browser.

Als klap op de vuurpijl weet de Nokia-browser mijn website beter te renderen dan het incapabele stuk antiek genaamd Internet Explorer voor de PC :D Wellicht dat de Webkit-core van de Nokia-browser daar wat mee te maken heeft ;)

Er zijn massa's videoconversie-tools. Maar ik ben toch bezig om zelf even wat te brouwen, feitelijk niets meer dan een shell voor ffmpeg. Mijn doel is om gewoon een willekeurig stuk video met een druk-op-de-knop om te zetten naar een high-quality N95-filmpje. Dat Nokia Video-ding kan dat ook wel, maar gebruikt naar mijn smaak een te lage bitrate en een werkelijk bizar slechte scaling (nearest neighbour). T.z.t. zal ik het wel eens online zetten, als ik het probleem met de aspect-ratio getackled heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 11:16

Ursamajor

Astrofotograaf

Sinds de nieuwe firmwareversie 20.nogwat, wil ik met pcsuite een sms versturen. Dat gaat prima, maar hij leest mijn smsjes doe op de telefoon staan niet in en kan ik er ook geen backup van maken.

Heeft iemand ook dit probleem?

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Ik zag net dat de FW20 ook officieel voor mijn productcode beschikbaar is (0548825). Dus voor degene die niet aan de productcodehack wilden, wellicht dat je nu ook kunt updaten.

@Ursamajor: het viel me net op dat SMSjes met de nieuwe PCSuite automatisch gedownload en getoond worden in PCSuite. Het maken van een backup lijkt me dan ook geen probleem, maar niet getest. Overigens gebruik ik vrijwel alleen bluetooth, maar dat zal toch het verschil niet mogen zijn...

[ Voor 45% gewijzigd door Fuzzillogic op 04-12-2007 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://europe.nokia.com/A4668051

Gratis app van Nokia, Internet Radio, werkt erg goed.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Helaas alleen Shoutcast, dus bv. Radio 1 (asx stream o.i.d.) zit er niet in. Enige programma dat ik ken die dat wel kan is CorePlayer (payware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog steeds zo dat ze bij T-Mobile een hartverzakking krijgen wanneer je gaat (radio) streamen?

En ik kwam dit tegen :D

Zwarte behuizing voor de N95

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 02:19:
Is het nog steeds zo dat ze bij T-Mobile een hartverzakking krijgen wanneer je gaat (radio) streamen?

En ik kwam dit tegen :D

Zwarte behuizing voor de N95
T-Mobile is juist de enige die er géén probleem van maakt. Ik doe niet anders en nog dagelijks ook. Streaming is gewoon toegestaan evenals gebruik van PIT i.c.m. een laptop bijvoorbeeld. Je kunt verbruiken wat je wilt. Ik zit regelmatig op meer dan 1gig per maand dataverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:51
Ik heb sinds gisteren een N95 8GB, en ben er zeer content mee. Er blijft echter bij dit model ook speling in de slider zitten, zijn er meer mensen die dit ook bij dit model ervaren? Vind ik best jammer dat zo'n dure telefoon niet wat meer solide aanvoelt. Qua mogelijkheden is hij wmb perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
is de N95 8gig al te koop bij tfortelecom want ik wil eerst wat dingen uitzoeken enzo. maar ik zie hem nog niet op de site staan enzo.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
fingerhead schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:40:
is de N95 8gig al te koop bij tfortelecom want ik wil eerst wat dingen uitzoeken enzo. maar ik zie hem nog niet op de site staan enzo.
BelCompany heeft 'm zeker, de T for Telecom krijgt 'm in de loop van deze / volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Laatst online: 15-03 17:41
Jainoxi schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:50:
[...]

BelCompany heeft 'm zeker, de T for Telecom krijgt 'm in de loop van deze / volgende week.
oke is het dan ook mogelijk daar een abonnement te verlengen die je hebt aangesloten bij tfortelecom?

ik dacht ook dat belcompany goedkoper was of ligt dat aan mij?

de abonnementen van de website van belcompany zijn ook beetje vaag je ziet niet of er een ''sms tegoed'' in de bundel zit.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
fingerhead schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:26:
[...]

oke is het dan ook mogelijk daar een abonnement te verlengen die je hebt aangesloten bij tfortelecom?

ik dacht ook dat belcompany goedkoper was of ligt dat aan mij?

de abonnementen van de website van belcompany zijn ook beetje vaag je ziet niet of er een ''sms tegoed'' in de bundel zit.
De abonnementen zijn weliswaar afgesloten door een van de toko's, je hebt een contract met de provider. Je kan dus zonder problemen je abo verlengen bij een andere zaak dan dat je 'm aangesloten hebt.

Ze bieden allemaal ook dezelfde abonnementen aan, maar het kan zijn dat de aanbiedingen per toko verschillen. Ik zou als ik jou was even langslopen bij de BelCompany om te kijken wat ze je kunnen bieden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan al een tijdje geen tv meer streamen met vimio, krijg een connection error -33 of zo, en kan verder
ook geen zenders meer kiezen, meer mensen die hier last van hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:48:
ik kan al een tijdje geen tv meer streamen met vimio, krijg een connection error -33 of zo, en kan verder
ook geen zenders meer kiezen, meer mensen die hier last van hebben??
Vimoi ligt al een tijdje plat, op fora lees je er mee over. Probleem is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Zo gelijk even een update post:

Nieuwe versie Accelerinvaders v0.4:
http://nds2.content.mosh..../accelerinvaders_0_4.sisx

* Game more similar to original Invaders
* Landscape and portrait compatible
* Speed control
* Automatic shooting
* Added shake controls

Nieuwe versie Lightsaber v1.4:
http://www.zoeandgraham.c...tSabre_S60_3_X_v_1_4.sisx

New Features:

* More Swing FX
* New Clash FX and Hit FX
* Sharp movement or Flick produces hit /clash
* Back light stays on
* Flashing sabre now full screen
* Sabre on / off graphics fx.

FLV bestanden afspelen op je N95?

1) Download and install Flash Lite 3 (http://labs.adobe.com/technologies/flashlite3/).
2) Download FLVplayer (http://www.s6ty.com/downloads/FLVplayer240320_CNPDA_0.1c.zip) and copy it to the “Other” folder and create a folder named “video”.
3) Rename your flv files 1.flv, 2.flv, 3.flv and place them in the “video” folder.
4) Open Flash Lite 3 and open the FLVplayer file. Use 1, 2, 3 to playback different videos and 4, 6 to switch orientation.

Ik zag dat de radio app al genoemd was van nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Is al aantal keer voorbij gekomen. Als het goed is, is dat precies de cover die iemand hier al geprobeerd heeft, nadat ie het aangedurft had, het te kopen:
MichaelK1985 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:45:
Mochten er mensen zijn een FULL Cover Black willen.

DOE HET NIET!!!

Ik heb het net binnen en gemonteerd enz. Het ziet er wel mooi uit maar
na 10 keer open en dicht doen begonnen de cijfers en letters al af te slijten.
Zie nu al niets meer van de 9.

Monteren is niet zo heel erg moeilijk. Dat ging vrij simpel alleen is het zo dat
de front-cover aan beide zijkanten open blijft staan. Heel irritant.

Kortom, mochten er mensen zijn die een zwarte behuizing willen. Is er denk ik maar
echt één oplossing en dat is een N95 8GB. 8)

Groeten,
Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Nieuwe bugfix in FW20: sms die verstuurd werd terwijl je N95 uitstond, wordt na aanzetten alsnog afgeleverd, maar nu met de juiste tijdstip van verzenden! _/-\o_

Dus voorheen:
11.30h - N95 uit
12.00h - iemand stuurt je een sms
12.30h - N95 aan
12.30h - sms komt meteen alsnog aan met tijdstip verzenden 12.30h (was dus irritant!)

Nu met FW20:
11.30h - N95 uit
12.00h - iemand stuurt je een sms
12.30h - N95 aan
12.30h - sms komt meteen alsnog aan met tijdstip verzenden 12.00h :)

Hier ben ik echt blij mee, dat merk je wel :)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Valt me op dat er toch de nodige bugs gefixt zijn die niet in de changelog vermeld staan. Vaak zijn het maar kleine dingetjes, zoals met de SM-tijd hierboven, maar toch. Zijn ze bang een slecht figuur te slaan als ze de complete lijst openbaar maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De lijst maken ze nooit openbaar. Dat `ie wel altijd te vinden is, is wat anders....

Daarnaast denk ik dat als ze alles moeten opschrijven, de lijst een beetje té lang gaat worden. Soms schrijven ze de code bijna helemaal opnieuw. Dan is natuurlijk eigenlijk alles veranderd....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Mau_Maus schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:21:

.... Een lijstje van programma's ....
Ik heb deze geinstalleerd nadat ik rotateme beta 3 had geinstalleerd en nu is die helemaal niet gevoelig meer voor bewegingen. Eerst was het een lichte beweging naar links en hij was meteen in landscape, maar nu moet je heel hard een beweging maken alvorens hij (misschien) wat doet.

Dus een waarschuwing; kijk uit wat je installeert. Verwijderen van de applicaties (ook Rotateme) en de N95AccelerometerPlugin en daarna opnieuw installeren heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
CRiSiS schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:14:
[...]

Ik heb deze geinstalleerd nadat ik rotateme beta 3 had geinstalleerd en nu is die helemaal niet gevoelig meer voor bewegingen. Eerst was het een lichte beweging naar links en hij was meteen in landscape, maar nu moet je heel hard een beweging maken alvorens hij (misschien) wat doet.

Dus een waarschuwing; kijk uit wat je installeert. Verwijderen van de applicaties (ook Rotateme) en de N95AccelerometerPlugin en daarna opnieuw installeren heeft niet geholpen.
Dan had je waarschijnlijk een verkeerde beta... Want wat jij nu omschrijft als 'anders' zijn juist de positieve verbeteringen van beta 3. Misschien even prioriteit op hoog zetten in beta3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Mau_Maus schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:18:
[...]

Dan had je waarschijnlijk een verkeerde beta... Want wat jij nu omschrijft als 'anders' zijn juist de positieve verbeteringen van beta 3. Misschien even prioriteit op hoog zetten in beta3
Ik heb hem vanmorgen opgestuurd gekregen, dus lijkt me stug dat dat een oude build is oid? Prio hoog had ik idd al geprobeerd; helpt niet.

EDIT: En nu werkt het plotseling weer goed, zonder iets te hebben veranderd. Bizar! :)

[ Voor 9% gewijzigd door J3roen op 04-12-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

hoe gaan jullie om met de gemaakte mp4 bestanden. Is er een makkelijk programma dat ze kan omzetten? Ik dacht dat Nokia Video Manager dit kon, maar die transfert ze alleen maar naar je PC.
Wil je wat meer dan kom je al snel in de omzetterij programma's waarbij je omkomt in codecs allerlei verschillende programma's voor elke stap etc. ben je een halve dag verder...

Ik had graag iets makkelijks, gewoon mp4 erin avi of mpg eruit...

Wie heeft er ervaring mee...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
CRiSiS schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:21:
[...]

Ik heb hem vanmorgen opgestuurd gekregen, dus lijkt me stug dat dat een oude build is oid? Prio hoog had ik idd al geprobeerd; helpt niet.

EDIT: En nu werkt het plotseling weer goed, zonder iets te hebben veranderd. Bizar! :)
Zeker raar, misschien deed een herstart wonderen? ;) Maar die progjes zijn wel goed hoor dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Eastside schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:29:
hoe gaan jullie om met de gemaakte mp4 bestanden. Is er een makkelijk programma dat ze kan omzetten? Ik dacht dat Nokia Video Manager dit kon, maar die transfert ze alleen maar naar je PC.
Wil je wat meer dan kom je al snel in de omzetterij programma's waarbij je omkomt in codecs allerlei verschillende programma's voor elke stap etc. ben je een halve dag verder...

Ik had graag iets makkelijks, gewoon mp4 erin avi of mpg eruit...

Wie heeft er ervaring mee...
Zie de startpost. Ik heb gekozen voor die PS3 Video 9 converter met de extra profielen. Werkt erg goed, lekker simpel qua omzetten en toch goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Mau_Maus schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:21:
Zo gelijk even een update post:

Nieuwe versie Accelerinvaders v0.4:
http://nds2.content.mosh..../accelerinvaders_0_4.sisx

* Game more similar to original Invaders
* Landscape and portrait compatible
* Speed control
* Automatic shooting
* Added shake controls

Nieuwe versie Lightsaber v1.4:
http://www.zoeandgraham.c...tSabre_S60_3_X_v_1_4.sisx

New Features:

* More Swing FX
* New Clash FX and Hit FX
* Sharp movement or Flick produces hit /clash
* Back light stays on
* Flashing sabre now full screen
* Sabre on / off graphics fx.

FLV bestanden afspelen op je N95?

1) Download and install Flash Lite 3 (http://labs.adobe.com/technologies/flashlite3/).
2) Download FLVplayer (http://www.s6ty.com/downloads/FLVplayer240320_CNPDA_0.1c.zip) and copy it to the “Other” folder and create a folder named “video”.
3) Rename your flv files 1.flv, 2.flv, 3.flv and place them in the “video” folder.
4) Open Flash Lite 3 and open the FLVplayer file. Use 1, 2, 3 to playback different videos and 4, 6 to switch orientation.

Ik zag dat de radio app al genoemd was van nokia.
Thanx!
Btw Zet er ff bij dat je die Lightsiber op je telefoon geheugen moet installeren (ik wist dat niet ;) :o )

Moving ball: http://research.nokia.com/files/MovingBall_Example.sisx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Deze telefoon stond altijd hoog op mijn lijstje maar viel af door de bar slechte batterij duur, nu hoor ik veel positieve dingen na aanleiding van de nieuwe firmware. Kan iemand ervaringen posten over batterijduur met de nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
kmmartins schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:48:
[...]

Thanx!
Btw Zet er ff bij dat je die Lightsiber op je telefoon geheugen moet installeren (ik wist dat niet ;) :o )

Moving ball: http://research.nokia.com/files/MovingBall_Example.sisx
Bedankt dat je het leuk vind ;) En misschien had ik die dingen erbij moeten noemen, maar het is voor mij vanzelfsprekend, omdat het hier al aantal keer genoemd is... Net als dat je de Accelerometer-plugin moet installeren.

Ook movingball is vaak genoemd... dat is de eerste app die hier genoemt werd in combi met de accelerometer.

[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 04-12-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurt het wanneer je de N95 via T-mobile hebt besteld dat hij wordt afgeleverd, in dit geval door TNT?
De N95 was op voorraad bij de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Weet iemand het verschil tussen de nieuwe pc suite en de N-series pc suite beta?
En dan bedoel ik niet grafisch, maar of er in een van beide betere/andere functionaliteit zit?
Heb alvast die beta geinstalleerd, maar kan het allemaal nog niet proberen, wacht nog op mijn N95...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 22:42
Heb sinds de nieuwe firmware deze 2 problemen:

1. Mijn wekker doet het opeens niet meer. De telefoon gaat aan en hij blijft hangen met een wit scherm (helemaal wit behalve de batterij-indicator. Dat is gewoon een 'zwart blokje'). Hij zit niet aan de oplader en staat uit en dan zou het alarm af moeten gaan, maar hij blijft hangen :'(

2. Ontvangstbevestigingen van smsjes waren van die schermmeldingen, nu krijg ik een leeg smsje terug van degene naar wie ik hem verstuur en de inhoud wordt niet ondersteund.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:04:
Hoelang duurt het wanneer je de N95 via T-mobile hebt besteld dat hij wordt afgeleverd, in dit geval door TNT?
De N95 was op voorraad bij de bestelling.
Ik heb er 2 besteld. De eerste was er in 5 werkdagen, de tweede in 3 of 4.

Lekker snel dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

FaNtJuH schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:16:
Heb sinds de nieuwe firmware deze 2 problemen:

1. Mijn wekker doet het opeens niet meer. De telefoon gaat aan en hij blijft hangen met een wit scherm (helemaal wit behalve de batterij-indicator. Dat is gewoon een 'zwart blokje'). Hij zit niet aan de oplader en staat uit en dan zou het alarm af moeten gaan, maar hij blijft hangen :'(

Meer mensen hier last van?
Probeer die 3, *, belknop combinatie eens... grote kans dat `t oplost. (al je gegevens zijn wel weg :/ )

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ginz schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:20:
[...]

Probeer die 3, *, belknop combinatie eens... grote kans dat `t oplost. (al je gegevens zijn wel weg :/ )
Ik denk dat ie een hard-reset wel als laatste redmiddel bedoel en dat wel had bedacht... Want hij kan wel gewoon in zijn phone... Tis alleen met de alarm functie... dus hij kan ook de normale hardreset uitvoeren met *#7370# als die zou willen.

Trouwens nieuwe Nokmote video:
http://www.dailymotion.co...5f_nokmote-in-action_tech

In de comments heeft ie het over een easter egg... Iemand gevonden?

[ Voor 13% gewijzigd door Mau_Maus op 04-12-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01
zo, de nieuwe update staat er weer op. Zie ik nu een paar post hoger hier dat flash lite 3 reeds uit is? Betekend dat youtube nu werkt? of is dat met de komst van flash 3 niet gelukt?

edit. Ik zie het al, de developpersversion. Duurt nog tot q1 2008 dus :)

[ Voor 17% gewijzigd door koentjuh op 04-12-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Mau_Maus schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:27:
[...]

Ik denk dat ie een hard-reset wel als laatste redmiddel bedoel en dat wel had bedacht... Want hij kan wel gewoon in zijn phone... Tis alleen met de alarm functie... dus hij kan ook de normale hardreset uitvoeren met *#7370# als die zou willen.

Trouwens nieuwe Nokmote video:
http://www.dailymotion.co...5f_nokmote-in-action_tech

In de comments heeft ie het over een easter egg... Iemand gevonden?
Hard reset zou ik kunnen doen, maar zou eerder soft reset doen denk ik? Wat ben je dan allemaal kwijt (heb alles in outlook (contacten, agenda enz.))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillMcNeal schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:20:
[...]

Ik heb er 2 besteld. De eerste was er in 5 werkdagen, de tweede in 3 of 4.

Lekker snel dus :D
Goed om te weten, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 18-09 21:29
koentjuh schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:36:
zo, de nieuwe update staat er weer op. Zie ik nu een paar post hoger hier dat flash lite 3 reeds uit is? Betekend dat youtube nu werkt? of is dat met de komst van flash 3 niet gelukt?

edit. Ik zie het al, de developpersversion. Duurt nog tot q1 2008 dus :)
Ik dacht gelezen te hebben op een van de nokia forums dat er begin deze week de mogelijkheid zou zijn om alle youtube filmpjes te bekijken op de n95, deze applicatie? zou voor alle symbians zijn en niet alleen voor de n95... weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

Ik heb sinds gisteren mijn N95 binnen gekregen. Helaas wel een branded toestel (vodafone), maar desalniettemin een heerlijk toestel.

Nu heb ik drie vraagjes over zaken die niet goed werken
* GPS -> Als ik naar "kaarten" ga, en GPS positie kies, focus hij op Duitsland. Daarnaast als ik een route heb gemaakt en berekend, dan kan ik hem niet aanzetten. Hij zegt dat hij geen GPS informatie heeft. Mijn slider staat open, maar schijnbaar wordt er geen contact gemaakt met de GPS satelieten. Ik heb dit op verschillende plekken uitgeprobeerd, maar geen success.

Hoelang duurt het voordat er contact is met een GPS sateliet en zie ik dit dan ook op mijn scherm dat er contact is?

* Vodafone Messenger -> Waarschijnlijk ligt dit aan Vodafone, maar ik kan niet inloggen op de vodafone messenger met mijn hotmail gegevens via het vodafone Live netwerk. Mocht iemand anders dit probleem ook hebben, dan hoor ik het graag, dan weet ik dat het niet aan mij ligt.

* Wifi connectie -> Ik heb mijn thuisnetwerk goed ingesteld zodat mijn telefoon kan inloggen (Mac adres doorgeven & WEP key ingevuld). Maar als ik dan wil surfen geeft hij de foutmelding "gateway not responding". Dit laatste schijnt te maken te hebben met de FW.

Gegevens telefoon
FW: 11.0.026
datum: 17-04-07
rm159
Nokia N95 (F4.02)
Netwerk: GSM

Hopelijk kan iemand mij wat tips geven zodat ik nog meer plezier van mijn telefoon zal hebben.

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
rmfloris schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:02

Hopelijk kan iemand mij wat tips geven zodat ik nog meer plezier van mijn telefoon zal hebben.
Begin eens met het updaten van je firmware, dit lost heel veel problemen op en zorgt voor een veel snellere GPS fix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rho d Berth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 16:11
Ik heb afgelopen vrijdag een N95 8GB bij Bel Company gekocht.
Hij bevalt me prima, maar ik heb twee vragen:

1. Als ik KPN TV installeer werkt het niet. Mijn vraag: werkt KPN TV nog niet op de 8GB variant?

2. Ik heb m'n telefoon een harde reset moeten geven, daarna draait m'n spiderman 3 film niet meer (foutmelding: "Geen activeringssleutel"). Hoe krijg ik 'm weer geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Iemand die mij iets kan vertellen over het icoon MyNokia en wat het doet?
Bestaat deze alleen op de N95?
Ze verwijzen naar nokia.com voor diensten die in mijn land van toepassing zijn maar hoe vind ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:54

robertwebbe

Robert Webbe

schumi2004 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:10:
Iemand die mij iets kan vertellen over het icoon MyNokia en wat het doet?
Bestaat deze alleen op de N95?
Ze verwijzen naar nokia.com voor diensten die in mijn land van toepassing zijn maar hoe vind ik die?
Ik kreeg er gisteren een mailtje over:

Hou je vast voor een bijzondere ervaring! Wij noemen het My Nokia. Het is een service waarmee je het maximale uit je Nokia toestel kunt halen.

Met My Nokia krijg je:
tips & tricks voor jouw Nokia toestel
interessante nieuwtjes over mobiele technologie
regelmatig verrassende aanbiedingen op maat

Alles is gratis natuurlijk!

Het Club Nokia concept heeft een metamorfose ondergaan. We willen hiermee nog beter inspelen op jou en je specifieke toestel. Zodra je je gegevens bijwerkt, ontvang je voordelen op maat, zoals bijvoorbeeld tips & tricks. Het duurt maar een paar minuten. Klik gewoon op onderstaande button.

Veel plezier alvast!
Met vriendelijke groet,
My Nokia

[ Voor 10% gewijzigd door robertwebbe op 04-12-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris

rmfloris

Danielson schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:05:
[...]

Begin eens met het updaten van je firmware, dit lost heel veel problemen op en zorgt voor een veel snellere GPS fix :)
Ik zou graag mijn firmware willen update, maar het is een Vodafone Branded toestel. Dus ik moet met mijn productcodes gaan rotzooien, waardoor mijn garantie weg is. Dit wil ik liever als laatste optie bewaren.

Maar ik maak op uit jou verhaal dat het langzaam vinden van een GPS verbinding aan de firmware ligt. Hoe lang hoor het te duren voordat hij een GPS sateliet vind? En maakt het uit of je binnen / buiten staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
rmfloris schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:25:
[...]

Ik zou graag mijn firmware willen update, maar het is een Vodafone Branded toestel. Dus ik moet met mijn productcodes gaan rotzooien, waardoor mijn garantie weg is. Dit wil ik liever als laatste optie bewaren.

Maar ik maak op uit jou verhaal dat het langzaam vinden van een GPS verbinding aan de firmware ligt. Hoe lang hoor het te duren voordat hij een GPS sateliet vind? En maakt het uit of je binnen / buiten staat?
Aangezien we in dit topic een aantal maal gezeik hebben gehad met discussies over het wijzigen van de productcode, zou ik dat hier verder niet bespreken.

Het maakt voor de GPS ontvangst absoluut uit of je binnen of buiten bent. En of er hoge gebouwen in je omgeving zijn. En of je stilstaat. Dan zou je binnen de minuut een fix moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris

rmfloris

Ik heb mijn telefoon naast het raam neergelegd, maar na 5 minuten nog steeds geen contact met een sateliet. Oftewel, hij doet het niet echt. Moet ik eerst iets installeren / aanzetten voordat het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
die N95 8GB is die alleen in het zwart te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
rmfloris schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:47:
Ik heb mijn telefoon naast het raam neergelegd, maar na 5 minuten nog steeds geen contact met een sateliet. Oftewel, hij doet het niet echt. Moet ik eerst iets installeren / aanzetten voordat het werkt?
5 min is kort voor een eerste keer zonder AGPS aan... Laat hem lekker tijdje vor het raam liggen en ga wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris

rmfloris

Mau_Maus schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:54:
[...]

5 min is kort voor een eerste keer zonder AGPS aan... Laat hem lekker tijdje vor het raam liggen en ga wat anders doen.
Ok, ik zal het eens proberen, nokia maps openen en dan lekker laten gaan. Ik zal de resultaten hier vermelden, zodat iedereen er wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01
BlowFish schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:49:
[...]

Ik dacht gelezen te hebben op een van de nokia forums dat er begin deze week de mogelijkheid zou zijn om alle youtube filmpjes te bekijken op de n95, deze applicatie? zou voor alle symbians zijn en niet alleen voor de n95... weet iemand hier meer van?
Geen idee. Ik wacht rustig af, gelukkig kun je via m.vtap.com alles ook vinden :)

[ Voor 28% gewijzigd door koentjuh op 04-12-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Laatst online: 05-02 09:19
Rho d Berth schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:06:
Ik heb afgelopen vrijdag een N95 8GB bij Bel Company gekocht.
Hij bevalt me prima, maar ik heb twee vragen:

1. Als ik KPN TV installeer werkt het niet. Mijn vraag: werkt KPN TV nog niet op de 8GB variant?

2. Ik heb m'n telefoon een harde reset moeten geven, daarna draait m'n spiderman 3 film niet meer (foutmelding: "Geen activeringssleutel"). Hoe krijg ik 'm weer geactiveerd?
KPN TV werkt wel op de N95-1, alleen gisteren namiddag en avond deed hij het niet. (Geen enkele zender). Ik kijk op dit moment naar een verslag van de 2e kamer op NED1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
rmfloris schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:57:
[...]

Ok, ik zal het eens proberen, nokia maps openen en dan lekker laten gaan. Ik zal de resultaten hier vermelden, zodat iedereen er wat aan heeft.
Nou iedereen er wat aan heeft. De meeste hebben gewoon een fix, maar goed ben benieuwd of het je lukt. Ik weet niet of je binnenzit en misschien speciale ramen hebt... Het beste is in openlucht, met weinig hoge objecten/gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
robertwebbe schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:18:
[...]

Ik kreeg er gisteren een mailtje over:

Hou je vast voor een bijzondere ervaring! Wij noemen het My Nokia. Het is een service waarmee je het maximale uit je Nokia toestel kunt halen.

Met My Nokia krijg je:
tips & tricks voor jouw Nokia toestel
interessante nieuwtjes over mobiele technologie
regelmatig verrassende aanbiedingen op maat

Alles is gratis natuurlijk!

Het Club Nokia concept heeft een metamorfose ondergaan. We willen hiermee nog beter inspelen op jou en je specifieke toestel. Zodra je je gegevens bijwerkt, ontvang je voordelen op maat, zoals bijvoorbeeld tips & tricks. Het duurt maar een paar minuten. Klik gewoon op onderstaande button.

Veel plezier alvast!
Met vriendelijke groet,
My Nokia
Precies die kreeg ik ook maar dacht in eerste instantie aan die functie op mijn N95 maar na aanpassing van gegevens bleef het stil. dus snap niet of er nu een verband is tussen deze beide en zoja wat kan ik ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rmfloris schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:02:
Ik heb sinds gisteren mijn N95 binnen gekregen. Helaas wel een branded toestel (vodafone), maar desalniettemin een heerlijk toestel.

bla bla...

Gegevens telefoon
FW: 11.0.026
datum: 17-04-07
rm159
Nokia N95 (F4.02)
Netwerk: GSM

UPDATEN! sowieso naar versie 12, die zou er al lang moeten zijn ook voor Vodafoon !
helaas nog niet de 20 versie. Maar met die 12 versie zou je al een heel eind geholpen moeten zijn.
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris

rmfloris

Update was het eerste waar ik naar heb gekeken. Nokia heeft nog geen update beschikbaar hiervoor. Misschien de moeite waard om even met vodafone te spreken om te kijken of hun een update beschikbaar hebben.

Toch bedankt voor de feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Jainoxi schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:33:
[...]

Aangezien we in dit topic een aantal maal gezeik hebben gehad met discussies over het wijzigen van de productcode, zou ik dat hier verder niet bespreken.
Het topic ging gisteren op slot om op te schonen, en duidelijk te maken wat wel en niet geoorloofd is.

Het opschonen is gebeurd, maar ik wacht nog op de uitleg van de mods wat wel en niet geoorloofd is, met name (de vraag van Patrickt35) of en waarom het illegaal is om een productcode te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Nog makkelijker signen!

http://www.barakharel.com/signme/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren naar een Nokia Service Point geweest om mijn N95 (vodafone) met
wat kleine klachten weer op te halen.
Ging naar huis met hetzelfde toestel maar met een update naar firmware 20
met de normale nokia firmware.
M.a.w. ze doen het zelf ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Handig!!!

Een hard reset hielp voor mijn alarm-euvel, soft reset niet...
Ook de afleverrapporten zijn weer meldingen geworden ipv. lege smsjes! _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door plofkip op 04-12-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Tweakman schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:48:
[...]

Het topic ging gisteren op slot om op te schonen, en duidelijk te maken wat wel en niet geoorloofd is.

Het opschonen is gebeurd, maar ik wacht nog op de uitleg van de mods wat wel en niet geoorloofd is, met name (de vraag van Patrickt35) of en waarom het illegaal is om een productcode te wijzigen.
Is al is genoemd hoor:
Ginz in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Als ik ginz' post goed begrijp mogen we dus wel bespreken hoe rmfloris met zijn Vodafone-branded toestel toch een v20 firmware kan krijgen door met de Nemesis Service Suite zijn productcode te veranderen naar een EURO2 code?

[ Voor 14% gewijzigd door jpiscaer op 04-12-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Jainoxi schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:05:
[...]

Als ik ginz' post goed begrijp mogen we dus wel bespreken hoe rmfloris met zijn Vodafone-branded toestel toch een v20 firmware kan krijgen door met de Nemesis Service Suite zijn productcode te veranderen naar een EURO2 code?
Volgens mij wel ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Jainoxi schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:05:
[...]

Als ik ginz' post goed begrijp mogen we dus wel bespreken hoe rmfloris met zijn Vodafone-branded toestel toch een v20 firmware kan krijgen door met de [naam software] zijn productcode te veranderen naar een EURO2 code?
Nee, dan lees je niet goed.

Er staat ook dat dat programma, meer kan dan alleen dat.

"...maar links naar het programma willen we bijvoorbeeld niet zien. Dat programma kan namelijk meerdere dingen die wij hier niet toestaan..."

Maar dat moet je ruimer nemen. Je mag er ook niet aan helpen... Dus nisk erover noemen, lijkt mij... Dat is net zo iets als de precieze gekraakte route66 naam geven voor google... en dat 'helpen' mag niet

[ Voor 16% gewijzigd door Mau_Maus op 04-12-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Mau_Maus schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:07:
[...]

Nee, dan lees je niet goed.

Er staat ook dat dat programma, meer kan dan alleen dat.

"...maar links naar het programma willen we bijvoorbeeld niet zien. Dat programma kan namelijk meerdere dingen die wij hier niet toestaan..."
Ik geef geen link en geen inhoudelijke uitleg bij het programma. Ik zeg alleen dat het wijzigen met Nemesis Service Suites kan. Hoe precies, dat moet men maar zelf uitvinden.

[ Voor 21% gewijzigd door jpiscaer op 04-12-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede tweakers,

Als een tijdje lees ik dit topic en heb sinds een maandje ook dit geweldige toestel.
Vorige week ook de nieuwe Firmware erop gezet. Nu vind ik 1 ding minder en vraag ik jullie of je dat van je begin scherm kan wissen.

De zoekopdracht module. Ik gebruik deze nooit en heb een hekel aan zooi die in niet gebruik.
Is deze module weg te halen?

Groetjes Jan Breel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil met mijn N95 via een webserver bestanden op mijn pc kunnen bekijken, nou lukt dat wel via WLAN en webbrowser dus handig als je thuis zit :)

Maar voor onderweg zou het via T-Mobile internet moeten gaan, alleen dat krijg ik niet voor elkaar. Er komt dan geen verbinding tot stand. Iemand enig idee wat ik hiervoor zou moeten doen, misschien iets forwarden in mijn router alleen wat en hoe :?
Pagina: 1 ... 47 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.