bekend probleem voor het installeren van route66.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:07:
Iets snap ik niet, je hebt een gps fix. maar R66 werkt niet Anyways waarschijnlijk heb je nog wat oude R66 rommel op geheugenkaart staan, moet je eerst verwijderen ook uit "system" (verborgen bestand). Daarna opnieuw installeren en gebruik versie v7.3.545.
Bestandsstructuur moet er zo uitzien:
System/Apps/Route66/lang
--------------------------------/Maps
--------------------------------/res
--------------------------------/Routes
--------------------------------/speech
Hallo,
Bedankt voor je reactie,
Met de GPS-fix bedoel ik dat ik vooralsnog geen problemen heb met het bepalen van mijn GPS-positie....
Op dit moment staat er niks op mijn geheugenkaart behalve de standaardmappen die nokia aanmaakt. Als ik dan het gesigned sis.bestandje naar de root van mijn geheugenkaart kopieer, geeft hij op het moment dat ik hem wil installeren aan dat het bestand beschadigd is.
Heb geprobeerd om eerst de mappen (met de structuur zoals jij aangeeft) op mijn geheugenkaartje te zetten en het bestand dan te installeren, maar ook dan geeft hij de melding dat het sis.bestandje beschadigd is.
Heb jij een link waar ik versie v7.3.545. kan krijgen?
Is er misschien iets in de instellingen die je moet wijzigen om applicaties te kunnen installeren?
En is upgraden van de firmware noodzakelijk?
groeten,
uutroeve
Helaas om hem werkend te krijgen moet je een schone telefoon hebben. Dat wil zeggen een back-up maken, vervolgens firmware update (ookal heb je dat net gedaan) back-up terug zetten (zonder eventuele geinstalleerde programma's)
dan nog een keer route 66 installeren en dan moet het werken. waarom het zo is zou ik echt niet weten, maar bij mij was dit de oplossing.