Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:07:
Iets snap ik niet, je hebt een gps fix. maar R66 werkt niet Anyways waarschijnlijk heb je nog wat oude R66 rommel op geheugenkaart staan, moet je eerst verwijderen ook uit "system" (verborgen bestand). Daarna opnieuw installeren en gebruik versie v7.3.545.
Bestandsstructuur moet er zo uitzien:
System/Apps/Route66/lang
--------------------------------/Maps
--------------------------------/res
--------------------------------/Routes
--------------------------------/speech

Hallo,

Bedankt voor je reactie,

Met de GPS-fix bedoel ik dat ik vooralsnog geen problemen heb met het bepalen van mijn GPS-positie....

Op dit moment staat er niks op mijn geheugenkaart behalve de standaardmappen die nokia aanmaakt. Als ik dan het gesigned sis.bestandje naar de root van mijn geheugenkaart kopieer, geeft hij op het moment dat ik hem wil installeren aan dat het bestand beschadigd is.

Heb geprobeerd om eerst de mappen (met de structuur zoals jij aangeeft) op mijn geheugenkaartje te zetten en het bestand dan te installeren, maar ook dan geeft hij de melding dat het sis.bestandje beschadigd is.

Heb jij een link waar ik versie v7.3.545. kan krijgen?

Is er misschien iets in de instellingen die je moet wijzigen om applicaties te kunnen installeren?
En is upgraden van de firmware noodzakelijk?

groeten,

uutroeve
bekend probleem voor het installeren van route66.

Helaas om hem werkend te krijgen moet je een schone telefoon hebben. Dat wil zeggen een back-up maken, vervolgens firmware update (ookal heb je dat net gedaan) back-up terug zetten (zonder eventuele geinstalleerde programma's)
dan nog een keer route 66 installeren en dan moet het werken. waarom het zo is zou ik echt niet weten, maar bij mij was dit de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 12:49
Jarnoootje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:13:
[...]

bekend probleem voor het installeren van route66.

Helaas om hem werkend te krijgen moet je een schone telefoon hebben. Dat wil zeggen een back-up maken, vervolgens firmware update (ookal heb je dat net gedaan) back-up terug zetten (zonder eventuele geinstalleerde programma's)
dan nog een keer route 66 installeren en dan moet het werken. waarom het zo is zou ik echt niet weten, maar bij mij was dit de oplossing.
Je verhaal is Bullshit.
Alsmede dit helemaal niet in dit topic thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 22:42
patrickt35 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:17:
[...]

Je verhaal is Bullshit.
Alsmede dit helemaal niet in dit topic thuis hoort.
Agree ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
schumi2004 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:27:
[...]

Gelukkig, weet je toevallig wat de oorzaak was?
Nieuwe browser, en de Rabobank controleert op browser versie.

Eigenlijk wel jammer. Bij de Rabobank moet je ook nog eens perse t-zone (of i-mode vodafone live enzo) gebruiken.
en dan kun je nog niet alles wat je met de gewone desktop versie kunt.

Bij de site van De postbank kan ik gewoon inloggen en krijg ik een smsje om te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:07:
Iets snap ik niet, je hebt een gps fix. maar R66 werkt niet Anyways waarschijnlijk heb je nog wat oude R66 rommel op geheugenkaart staan, moet je eerst verwijderen ook uit "system" (verborgen bestand). Daarna opnieuw installeren en gebruik versie v7.3.545.
Bestandsstructuur moet er zo uitzien:
System/Apps/Route66/lang
--------------------------------/Maps
--------------------------------/res
--------------------------------/Routes
--------------------------------/speech

Hallo,

Bedankt voor je reactie,

Met de GPS-fix bedoel ik dat ik vooralsnog geen problemen heb met het bepalen van mijn GPS-positie....

Op dit moment staat er niks op mijn geheugenkaart behalve de standaardmappen die nokia aanmaakt. Als ik dan het gesigned sis.bestandje naar de root van mijn geheugenkaart kopieer, geeft hij op het moment dat ik hem wil installeren aan dat het bestand beschadigd is.

Heb geprobeerd om eerst de mappen (met de structuur zoals jij aangeeft) op mijn geheugenkaartje te zetten en het bestand dan te installeren, maar ook dan geeft hij de melding dat het sis.bestandje beschadigd is.

Heb jij een link waar ik versie v7.3.545. kan krijgen?

Is er misschien iets in de instellingen die je moet wijzigen om applicaties te kunnen installeren?
En is upgraden van de firmware noodzakelijk?

groeten,

uutroeve
Eerst het sis bestandeje installeren en daarna alleen nog een map "maps "maken in E:/system/apps/Route66.
Dus niet eerst de mappen kopieeren naar je kaart maar het sis bestandje de mappen laten aan maken. ! Daarna alleen nog het benelux.prm bestand in bovengenoemde map plaatsen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:53:
toevallig dat ik sinds de update behalve een paar andere probleempjes inderdaad veel moeilijker een hsdpa verbinding heb. Gebruik mijn telefoon dagelijks als modem op verschillende vaste locaties. Haarlem, Amsterdam en Almere. Allemaal prima download snelheden Waar ik eerst zonder problemen kon surfen op 3,5g krijg ik opeens alleen maar een gsm verbinding in almere, tenzij ik mijn telefoon instel alleen op umts. Dan moet tie wel en vindt hij ook wel een hsdpa mast.
En ik dacht dat op gsm modus de batterij langer mee gaat :)
Vreemd! Ik heb precies het omgekeerde!
Ik had met V12 allemaal problemen met bereik in Dual Mode en soms was ik helemaal niet bereikbaar.
Ik had ook veel meer streepjes bereik in GSM mode dan een enkel streepje of niks als ik Dual Mode zat.
Toen is mijn telefoon (kapot scherm) naar reparatie geweest en ik heb deze zelf daarna ook nog eens geflashed met het resultaat dat ik toen helemaal geen 3G meer had ook al stond de Nokia in Dual Mode.
Nu, met de V20 firmware zijn deze rare mysterie euvels verholpen en heb ik volledig bereik overal en nergens met 3G!
God wat heb ik dat icoontje in mijn scherm gemist zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoconuon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 09:53
Onlangs mijn N95 geupdate naar de laatse versie V20.0.015 _/-\o_ , wanneer ik de slider naar recht opende kwam hiet voorheen automatisch het multimediamenu te voorschijn. Na de update werkt dit helaas niet meer.Het enige wat er gebeurt is dat het openstaande scherm gedraaid wordt,horizontaal.
Het Nokia servicepunt zegt dat dit een bug is in de software,klopt dit,... hebben meer mensen hier last van?? Het menu is nog wel te benaderen via de knop rechts naast het midden op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
stoconuon schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:02:
Onlangs mijn N95 geupdate naar de laatse versie V20.0.015 _/-\o_ , wanneer ik de slider naar recht opende kwam hiet voorheen automatisch het multimediamenu te voorschijn. Na de update werkt dit helaas niet meer.Het enige wat er gebeurt is dat het openstaande scherm gedraaid wordt,horizontaal.
Het Nokia servicepunt zegt dat dit een bug is in de software,klopt dit,... hebben meer mensen hier last van?? Het menu is nog wel te benaderen via de knop rechts naast het midden op het toestel.
Is geen bug... Is verbetering. Je moet nu gewoon het knopje ervoor indrukken. Is al aantal keer voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi toch? Dat is precies wat de meesten onder ons willen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 15:13
Werkt de zoek functie niet bij jou? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 10:22
Hallo, Sinds ik Garmin heb geinstalleerd heb ik in mijn galerrij ook alleemaal plaatjes van dat programma. Hoe krijg ik die eruit. Verwijderen lijkt me niet omdat dan ook het programma niet meer doet denk ik. WIe heeft een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Volgens mij is dit juist expres gedaan omdat er ook genoeg mensen die juist dat menu niet wilden.

Voor de mensen die de beta 3 van rotateme niet geinstalleerd krijgen, je moet ook nog de N95accelerometerplugin.sis installeren!!!

offtopic:
damn ey, ik probeer het bij houden maar net gewoon weer 5 pagina's moeten doorspitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Pascall_1 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:13:
Hallo, Sinds ik Garmin heb geinstalleerd heb ik in mijn galerrij ook alleemaal plaatjes van dat programma. Hoe krijg ik die eruit. Verwijderen lijkt me niet omdat dan ook het programma niet meer doet denk ik. WIe heeft een idee?
De zoekfunctie gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Waarom bij elke vraag die iemand stelt, iedere keer die opmerking maken wat betreft de zoekfunctie.
Echt kinderachtig.
Wanneer je niet van plan bent om een fatsoenlijk antwoord te geven, beperk je dan tot lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
patrickt35 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:50:
[...]

Waarom bij elke vraag die iemand stelt, iedere keer die opmerking maken wat betreft de zoekfunctie.
Echt kinderachtig.
Wanneer je niet van plan bent om een fatsoenlijk antwoord te geven, beperk je dan tot lezen.
Omdat die vragen al veel te vaak beantwoord zijn & als je er problemen mee hebt dat ik commentaar geef op anderen waarom doe je hetzelf dan tegen mij? |:(

Overigens vind ik dus dat commentaar best moet kunnen, zeker als het gaat om personen die zonder ook maar 1 pagina terug gekeken te hebben hier hun vraag neer zetten. Ik krijg een beetje het idee dat sommige hier het liefst hebben dat anderen voor hun gaan zoeken naar oplossingen. Een klein beetje zelf-initiatief mag best getoond worden, het schijnt dat je daar niet dood van gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:
[...]

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:39
Ik heb een al bekend probleem (althans bij de n95 eerste editie) met mijn nieuwe nokia N95 8gb.

als ik de slider naar boven geschoven heb en met mijn duim op het schermpje druk voel ik een klein beetje speling.
elke keer als ik een toets van het bovenste gedeelte van de slider indruk voel ik die speling....dit is wel een beetje irritant

ik meen dat dit probleem zich ook al voordeed bij de eerste N95?

[ Voor 6% gewijzigd door Nordcore op 30-11-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Ik volg dit topic van post naar post en heb hetzelfde probleem en hier is volgens mij toch echt nog geen oplossing voor voorbij gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:04
>:)

Ps excuses voor deze volkomen nutteloze post...ik ben eruit, ga weekend vieren 8)

[ Voor 28% gewijzigd door dafmay op 30-11-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoconuon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 09:53
Phoolie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:12:
[...]
Werkt de zoek functie niet bij jou? |:(
Zoekfuntie werkt prima hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:16:
[...]

Ps excuses voor deze volkomen nutteloze post...ik ben eruit, ga weekend vieren 8)
Have fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
FaNtJuH schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:16:
[...]

Ik volg dit topic van post naar post en heb hetzelfde probleem en hier is volgens mij toch echt nog geen oplossing voor voorbij gekomen...
Toch wel, maar goed... Je hebt het toen zelf ook gesteld... Door plaatjes verborgen te maken. Je vond het alleen geen ideale oplossing, maar dat is wel de manier.

[ Voor 32% gewijzigd door Mau_Maus op 30-11-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
[...]

Daar ben ik al mee begonnen toen het exact 17.00 uur was :P

Moest nog 2 uur terug naar huis rijden vanuit Maastricht, maar heb het weer overleefd :P
Mau_Maus schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:28:
[...]

Toch wel, maar goed... Je hebt het toen zelf ook gesteld... Door plaatjes verborgen te maken. Je vond het alleen geen ideale oplossing, maar dat is wel de manier.
Juist, dat was inderdaad het antwoord dat ik bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 11:23
offtopic:
oke, waarom is hier geen deel 9 van, na 181 pagina's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranik
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-09 13:03
My 2 cents over de Garmin navigatiesoftware:

Een heel goed alternatief voor Route66. Ik mis wel wat kleine zaken (nog te rijden kilometers op het hoofdscherm etc.) maar je krijgt er wel wat voor terug:
- Zelf POI's toevoegen, bijv. van flitspaal.nl. Het grootste voordeel wat mij betreft, en de flitspalen worden erg netjes en subtiel aangeduid met geluiden, met een harder signaal als je op dat moment te hard rijdt.
- met 1 knop scrollen naar de volgende afslagen/rotondes e.d.
- Menustructuur is even wennen, maar heeft wel leuke opties zoals ritten opslaan, peerpoints, totale statistieken over gereden snelheden, gemiddelden en de tijd die je stil hebt gestaan (trip computer).
- Betere en uitgebreidere maps, die ook in gedeeltes naar je n95 gestuurd kunnen worden.

De stem zullen veel mensen wel weer opmerkingen over hebben, maar daar stoor ik met niet zo aan, net zo min als bij route66. Meestal zet ik de stem toch uit. Ik heb ook het idee dat ik sneller een fix krijg, maar kan dat niet echt staven en lijkt me logisch gezien ook vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Zo we gaan weer verder waar we gebleven waren, namelijk het installeren van GarminXT :P

Zonder gekheid...ik heb het voor elkaar. Met een xp-laptop kreeg ik meteen de geheugenkaart te zien en kon ik de 3 .exe files installeren...hehe....zucht.

Maar...hoe werkt het uploaden van de kaart(en) nu vanuit de Garmin MapSource app op de pc ? Ik krijg het niet voor elkaar (begin op een noob te lijken). Het schijnt dat je delen kunt selecteren en daarna naar de N95 kunt zenden. Maar ik kom er ff niet uit *hoe* de specifieke kaart/deel te selecteren zodat ie kan worden verzonden naar de telefoon.

Iemand die mij uit de brand kan helpen ? Ben ik een gelukkig man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
In mapsource klik je het kaarticoontje aan. Vervolgens selecteer je de kaarten die je wilt verzenden. Dat doe je door ze aan te klikken met je muis, en dan staan ze rood-transparant aangegeven. Na deze selectie druk je op het icoontje met het pijltje naar het toestel en gaat het programma deze naar jouw geselecteerde apparaat verzenden. Voila. Hier nog een tevreden gebruiker van Garmin (met een legale versie van mapsource ;) die bestaan namelijk ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Phoolie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:36:
[...]
Daar ben ik al mee begonnen toen het exact 17.00 uur was :P

Moest nog 2 uur terug naar huis rijden vanuit Maastricht, maar heb het weer overleefd :P
Geef nou gewoon toe, je was liever in Maastricht gebleven :+
barzi schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:50:
offtopic:
oke, waarom is hier geen deel 9 van, na 181 pagina's?
Hopende dat mensen WEL de search functie gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
tomhster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:14:
In mapsource klik je het kaarticoontje aan. Vervolgens selecteer je de kaarten die je wilt verzenden. Dat doe je door ze aan te klikken met je muis, en dan staan ze rood-transparant aangegeven. Na deze selectie druk je op het icoontje met het pijltje naar het toestel en gaat het programma deze naar jouw geselecteerde apparaat verzenden. Voila. Hier nog een tevreden gebruiker van Garmin (met een legale versie van mapsource ;) die bestaan namelijk ook)
Dank voor de uitleg. Ik heb het geprobeerd, maar zonder resultaat. Komt ook nog eens bij dat ik ook de MapSource software niet op mijn eigen laptop geinstalleerd kreeg. Als test op de xp-laptop wel werkend gekregen, maar die gaat morgen terug naar de eigenaar. Blijft dus over....niets komma nul :X Ah well...Route66 werkt prima, dus wat Garmin betreft...laat maar zitten.

Pheww...back to our regular program....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 16:04
dafmay schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:29:
[...]dus wat Garmin betreft...laat maar zitten.

Pheww...back to our regular program....
En gelijk heb je, voor mijn gevoel is het bagger en werkt r66 toch het fijnste ook al heeft deze behoorlijk wat minpunten t.o.v. Garmin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er (al) een proggie om muzak te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Ok mensen ik heb me even verdiept in het "hoe en wat" wat betreft de type nummers van de N95.
Wat blijkt, er zijn 4 versies :+

We hebben;
Nokia N95N95-1RM-159EuropePlum / Sand
Nokia N95N95-1RM-245ChinaNo V.O.I.P.Plum / Sand ???
Nokia N95N95-3RM-160U.S.Other GRPS frequencyBlack
Nokia N95 8GBN95-2RM-320Europe / U.S. ???Black

Dus ik moet mezelf corrigeren, de 8GB is inderdaad de N95-2, ik zal het ook overal nog in de sp aanpassen Done
Misschien ook leuk om even te vermelden; ja hoor een echte officiële N95 Wiki :+

[ Voor 18% gewijzigd door digital-IMEI op 30-11-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de gelukkig eigenaar van de Nokia N95 8GB. Op mijn vorige Nokia kon ik via het download menu Windows Live (Messenger, Hotmail) installeren, maar tot mijn verbazing kan ik dit menu niet meer terugvinden op mijn 8GB N95. Hebben meer mensen dit probleem en/of heeft iemand een oplossing? Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamaar...was om te helpen

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
uhmm als ik jou was zou ik je linkje maar snel verwijderen voordat je een ban aan je broek hebt!

Volgens de GoT policy zitten daar grenzen aan ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Uhmm, kuch kuch

Topicreport is doeltreffender

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Even URL aanpassen zoals de poster boven je???

Trouwens, de batterij is wel degelijk beter met firmware 20..
Volgens mij gaat hij langer mee, maar is hij ook nauwkeuriger.
Voorheen als er 1 streepje af was, ging het drastisch hard en duurde het niet meer dan 2 á 3 uur voordat er nog maar 1 streepje over was. Nu doe ik al vanaf vanmiddag met de meter op de helft en is nu 1 streepje onder de helft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

vergeet je N95 niet, en als je een leuk plaatje schiet O-) laat hem hier even zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:34:
[...]

vergeet je N95 niet, en als je een leuk plaatje schiet O-) laat hem hier even zien
Ik weet dat het eigenlijk heel erg offtopic is maar ik kwam deze vandaag tegen. Weet ook niet waarom maar vond hem wel erg mooi!!
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1015/1267841624_fa21f964da_o.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door digital-IMEI op 30-11-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:13:
Voor de mensen die de beta 3 van rotateme niet geinstalleerd krijgen, je moet ook nog de N95accelerometerplugin.sis installeren!!!
Thanks Sjengcity! Wat mij betreft verdien je de nobelprijs voor topicstarters!
Ik heb echt heel veel aan je topic gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fingerhead schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:31:
ik kreeg weer is een folder binnen betekend dat ik dus me Abbo mag verlengen. en ik zat te denken aan deze nokia. ik hoor alleen negatieve en positieve verhalen?

is dit wel een goede telefoon want ben van plan deze tel voor 1 jaar te houden daarna eventueel door verkopen. en dan wil ik gewoon de iPhone.

maar geld speelt niet echt een rol. dus maar wil wel kwaliteit ervoor.

Zouden jullie mij deze aanraden of raden jullie mij deze tel af?
De iPhone is echt overhyped, laat je nou niet gek maken door die marketing guru's :+
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/2007-11-30_235615.jpg
ga even naar http://www.newmobile.nl/eur/nl/ en zet de N95 en iPhone naast elkaar in de vergelijking, zie het plaatje voor een kleine intro ;)
Met aanvullende software en max. geheugenkaart heb je echt een super toestel _/-\o_ En dan heb ik het nog niet eens over bijv. het aansluiten op een tv om je multimedia te bekijken, teveel om op te noemen wat er allemaal mee kan, zie startpost
Als geld geen rol speelt zoek dan ook even hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iPhone heeft specs die begin 2006 hip waren. Ding ziet er alleen kek uit en daarom kopen mensen zo'n ding. En het is een Apple en roept schijnbaar een aandrang tot kopen op.

Wil je echt een compleet toestel met alles erop en eraan, ga dan voor de N95. Ziet er ook nog eens verschrikkelijk mooi uit en heeft alles aan boord wat een mens kan wensen.

De N95 zal aan het einde van de rit alleen wat minder waard zijn omdat die :r met Appeltjes de 2e hands prijs hoog weten te houden. Niet alleen op computers maar ook op gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:54

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:26:
Ik ben de gelukkig eigenaar van de Nokia N95 8GB. Op mijn vorige Nokia kon ik via het download menu Windows Live (Messenger, Hotmail) installeren, maar tot mijn verbazing kan ik dit menu niet meer terugvinden op mijn 8GB N95. Hebben meer mensen dit probleem en/of heeft iemand een oplossing? Thanks! :)
Hier vind je de oplossing: http://www.allaboutphones.nl/forum/viewtopic.php?f=50&t=446.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:26:
Toch beetje zoeken...

Startpost:

Windows Live
Nokia gaat het aanbod van geïntegreerde mobiele diensten voor enkele recente mobiele telefoons uitbreiden. Softwarefabrikant Microsoft heeft daarom een bundel Windows Live-diensten voor Nokia geschikt gemaakt. (frontpage)
Zelfde hier, Windows Live Messenger en Space voor op je telefoon. Deze kun je downloaden via het download menu op de telefoon zelf.
Helaas kan dit nog niet bij branded toestellen.
Edit: Voor de mensen die een branded toestel hebben: hier is Live Messenger ook te vinden :)

Verder in deze topic nog aantal keer genoemd... bijv:
Tuumke in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
(Alleen deze versie is ietsjes ouder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit op dit moment in mexico (vakantie).
Ik gebruik mijn n95 om via wifi naar nederland te bellen.
Echt geweldig !
Ik bel lekker voor 2 ct naar nederland !
In het hotel waar ik zit hebben ze 8 hotspots (wifi) dus ik kan zelfs lekker op het strand met mijn n95 internetten en bellen.

Ik gebruik GIZMO om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een dag of drie FW 20 erop staan, behalve wat problemen met de backup terugzetten geen moeilijkheden. Aangezien ik deze telefoon pas iets meer dan een week heb volstond het om de contacten van mijn gepensioneerde N70 via de PC te backuppen en die op de N95 te zetten.

En over de batterij: heb nu 36 uur geleden voor het laatst opgeladen en hij heeft nog twee streepjes. En mijn ervaring tot nu toe met dit toestel is dat hij zelfs als hij begint te piepen dat ie leeg is, je er nog een paar uur mee doorkunt, met een beetje geluk ga ik dus de 48 uur halen! Moet daar trouwens wel bij zeggen dat ik er sinds het laden maar ongeveer 1,5-2 uur mee gebeld heb en misschien een uurtje mee heb gespeeld (GPS, internet etc.). Er staat wél constant 3G in het display linksboven dus het lijkt er niet op dat dat veel extra power kost, en bluetooth staat ook constant aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 01:04:
ik zit op dit moment in mexico (vakantie).
Ik gebruik mijn n95 om via wifi naar nederland te bellen.
Echt geweldig !
Ik bel lekker voor 2 ct naar nederland !
In het hotel waar ik zit hebben ze 8 hotspots (wifi) dus ik kan zelfs lekker op het strand met mijn n95 internetten en bellen.

Ik gebruik GIZMO om te bellen.
Hoeveel geluk kan je hebben .... Mexico en een N95 8) enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 00:55:
[...]

Toch beetje zoeken...

Startpost:

Windows Live
Nokia gaat het aanbod van geïntegreerde mobiele diensten voor enkele recente mobiele telefoons uitbreiden. Softwarefabrikant Microsoft heeft daarom een bundel Windows Live-diensten voor Nokia geschikt gemaakt. (frontpage)
Zelfde hier, Windows Live Messenger en Space voor op je telefoon. Deze kun je downloaden via het download menu op de telefoon zelf.
Helaas kan dit nog niet bij branded toestellen.
Edit: Voor de mensen die een branded toestel hebben: hier is Live Messenger ook te vinden :)

Verder in deze topic nog aantal keer genoemd... bijv:
Tuumke in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
(Alleen deze versie is ietsjes ouder)
Hee hartstikke bedankt.. Ik heb trouwens een unbranded N95 8GB, dus dat verhaal gaat niet helemaal op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier nog last van?! Ik heb eigenlijk nog nooit het g3 symbool in mijn gsm gezien terwijl ik wel in g3 ontvangst gebieden vaak genoeg kom! Als anderen het hebben heb ik het nog steeds niet :S Ik heb de gsm op dual mode staan! Heb hem ook als een een paar keer op UMTS gezet maar had geen nut... :( Heb nog vanalles geprobeerd maar niks mocht baten :( Iemand enig idee hoe dit kan of wat ik moet doen?! Btw heb kpn via telfort netwerk...

GreetZ VleeGske.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:14:
Heeft iemand hier nog last van?! Ik heb eigenlijk nog nooit het g3 symbool in mijn gsm gezien terwijl ik wel in g3 ontvangst gebieden vaak genoeg kom! Als anderen het hebben heb ik het nog steeds niet :S Ik heb de gsm op dual mode staan! Heb hem ook als een een paar keer op UMTS gezet maar had geen nut... :( Heb nog vanalles geprobeerd maar niks mocht baten :( Iemand enig idee hoe dit kan of wat ik moet doen?! Btw heb kpn via telfort netwerk...

GreetZ VleeGske.
Correct me if i`m wrong maar ik vermoed dat dit wat met je simkaart te maken heeft. Het was namelijk zo (dacht ik) dat je een "nieuwere" sim kaart nodig hebt om gebruik te kunnen maken van het umts gebeuren.
Misschien dat je hier Telford even over kunt opbellen, die zullen je dat wel kunnen zeggen.

Robert Webbe zal dat ook weten dus je kunt ook even wachten tot hij weer mee leest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 00:05:
[...]

Thanks Sjengcity! Wat mij betreft verdien je de nobelprijs voor topicstarters!
Ik heb echt heel veel aan je topic gehad.
:Y
En hoe zit het dan als je ze beide hebt geinstalleerd, maar het werkt nogsteeds niet.. ?!

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 26-09 16:04
Sjengcity schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:18:
[...]

Correct me if i`m wrong maar ik vermoed dat dit wat met je simkaart te maken heeft. Het was namelijk zo (dacht ik) dat je een "nieuwere" sim kaart nodig hebt om gebruik te kunnen maken van het umts gebeuren.
Misschien dat je hier Telford even over kunt opbellen, die zullen je dat wel kunnen zeggen.

Robert Webbe zal dat ook weten dus je kunt ook even wachten tot hij weer mee leest :)
Inderdaad een USIM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stejl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09-2019
Wie helpt? :'( Nokia maps werkt bij mij niet meer. Als ik naar een bepaald punt wil navigeren, moet ik een navigatie upgrade aanscheffen of mijn route anuleren. Ben ik dus verplcht kaarsten te kopen om nokia maps te gebruiken (ik heb natuurlijk via maploader de kaarten van de nederland op mijn Noika gezet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
armano schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:23:
En hoe zit het dan als je ze beide hebt geinstalleerd, maar het werkt nogsteeds niet.. ?!
Uhh, beide? Wat beide? :?
Ik wist dat ik in de buurt zat! Het is dat ik zowieso een nieuwe sim moest hebben toen ik de telefoon kocht anders wist ik het zeker >:)

Even een belletje naar Telford dus.
stejl schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:08:
Wie helpt? :'( Nokia maps werkt bij mij niet meer. Als ik naar een bepaald punt wil navigeren, moet ik een navigatie upgrade aanscheffen of mijn route anuleren. Ben ik dus verplcht kaarsten te kopen om nokia maps te gebruiken (ik heb natuurlijk via maploader de kaarten van de nederland op mijn Noika gezet)?
Dat je kaarsen moet aanschaffen van Nokia lijkt me sterk :+

Maar even serieus, het is altijd zo geweest dat je moest betalen om de volledige versie van Nokia Maps te kunnen gebruiken, in de oude firmware zat alleen een oudere versie van Maps die de functie "volgen" had o.i.d. Dat zit er in de nieuwe firmware / Nokia Maps versie niet meer in....

Check anders even de startpost, daar staat ook een HEEEEL verhaal over Nokia Maps, met dank aan Robert Webbe!

[ Voor 44% gewijzigd door digital-IMEI op 01-12-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano

armano

ANTROPOMORF

Beta3 EN de Accelerometer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Probeer ze eens even te verwijderen en dan opnieuw te installeren...
Misschien dat dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 10:23:
[...]

Hee hartstikke bedankt.. Ik heb trouwens een unbranded N95 8GB, dus dat verhaal gaat niet helemaal op!
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook eerst de oude RotateMe verwijderd, toen accelero meter geinstalleerd.
Tot slot RotateMe B3.
Werkt prima, ja kan ook een hogere prio eraan toekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano

armano

ANTROPOMORF

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:25:
[...]

Ik had ook eerst de oude RotateMe verwijderd, toen accelero meter geinstalleerd.
Tot slot RotateMe B3.
Werkt prima, ja kan ook een hogere prio eraan toekennen.
Vaaaag, Ik had de accelrometer eerder al eens geinstalleerd maar bleek nu weg te zijn..
En dat over een hogere prio instellen, "Priority set to High" ... Wat doet het?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb meerdere malen reclame gezien ( o.a op tv ) van de N95 met standaard gesproken navigatie erop die je niet hoefde te downloaden of te betalen (en met telefoonhouder voor in de auto), gaat deze versie er ook voor de "gewone " N95 komen of is die al ergens te dll ??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armano schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:34:
[...]

Vaaaag, Ik had de accelrometer eerder al eens geinstalleerd maar bleek nu weg te zijn..
En dat over een hogere prio instellen, "Priority set to High" ... Wat doet het?!
Dus nu werkt het?
Als je bv aan het internetten bent, en je draait het toestel, wordt normaal eerst de pagina grotendeels geladen, en springt ie vervolgens op landscape.
Met Prio op high, draait je scherm eerst en wordt daarna de rest geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:17:
Ik heb meerdere malen reclame gezien ( o.a op tv ) van de N95 met standaard gesproken navigatie erop die je niet hoefde te downloaden of te betalen (en met telefoonhouder voor in de auto), gaat deze versie er ook voor de "gewone " N95 komen of is die al ergens te dll ??
http://www.nseries.nl/ind...&DCMP=BAC-NBM030-nokiaN95

Is niet onbeperkt, je krijgt gewoon een licentie voor een jaar... Dat gaat dmv een code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Kijk, deze rotateme (Beta 3) werkt tenminste fatsoenlijk. De telefoon moet echt een draaiing maken van 90 graden eer het beeld wil draaien.

De vorige versie's gaven nogal een onrustig beeld tijdens navigeren in de auto.

Vanavond moet ik nog een rit maken, dus zal eens kijken hoe hij zich nu in de auto gedraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Laatst online: 22:02

Coldcat

HODL

Ik wil graag de nieuwe firmware installeren maar ik heb een Duits model. Weet iemand hoe ik deze code kan veranderen in de Nederlandse? Ik kan niets op internet vinden wat er op lijkt. En werken deze programma's ook op Vista?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Google eens op NSS(Nemesis Service Suite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 13:58
Heb gisteren Garmin geinstalleerd.
Nu zie ik in mijn galerij enkele symbolen van garmin voorbij komen.
Is er een mogelijkheid dit weg te krijgen?
(De specifieke afbeeldingen verborgen maken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stejl schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:08:
probeer de nieuwste Google maps eens, ik heb hem er ook net opgezet, ziet er veelbelovend uit :P
Edit: Leuk dat je naar satelliet weergave (Google Earth) kan overschakelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano

armano

ANTROPOMORF

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:39:
[...]

Dus nu werkt het?
Als je bv aan het internetten bent, en je draait het toestel, wordt normaal eerst de pagina grotendeels geladen, en springt ie vervolgens op landscape.
Met Prio op high, draait je scherm eerst en wordt daarna de rest geladen.
Jep :Y Nu werkt het.. Bedankt overigens voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

patrickt35 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:33:
Google eens op NSS(Nemesis Service Suite)
Is dit een juiste link? Wil mijn toestel niet verneuken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie het nog niet wist, nieuwe versie van Nokia PC Suite 6.85.12.0 is beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:13:
Voor wie het nog niet wist, nieuwe versie van Nokia PC Suite 6.85.12.0 is beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die garmin is die echt voor de interne gps voor de nokia ben van plan hem te kopen maar heb nu die 3 proggies geinstalleerd en zie nergens de interne gps staan en als ik hem niet op de interne gps kan zetten vind ik niet dat het de moeite is

want hij blijft enkel maar geven enkel verbinding met garmin gps of bleutooth gps

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:29:
die garmin is die echt voor de interne gps voor de nokia ben van plan hem te kopen maar heb nu die 3 proggies geinstalleerd en zie nergens de interne gps staan en als ik hem niet op de interne gps kan zetten vind ik niet dat het de moeite is

want hij blijft enkel maar geven enkel verbinding met garmin gps of bleutooth gps
Ja hij werkt ook op de interne GPS.
Coldcat schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:11:
[...]

Is dit een juiste link? Wil mijn toestel niet verneuken namelijk.
Met het wijzigen van je productcode mogen we je hier niet helpen (GoT Policy) maar je toestel verneuken doe je er niet snel mee ;)

Mensen, vraag aub ook niet voor hulp want je krijgt het niet. Waarom niet? Om de simpele reden dat we dat hier niet mogen bespreken....

Is het overigens al iemand gelukt om flash filmpjes draaiende te krijgen op de nieuwe firmware? Ik las op internet dat dat met die V21.x.xxx wel zou moeten kunnen...
Als dat waar is is de kans groot dat we binnen niet al te lange tijd nog een update kunnen verwachten die flash lite 3 bevat. (toch?)

Edit; even na gekeken hij bevat nog altijd Flash Lite 2.0

[ Voor 16% gewijzigd door digital-IMEI op 01-12-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flash Lite 3 Developer Edition is uitgebracht, valt mee te experimenteren, werkt echter nogniet in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:02:
Flash Lite 3 Developer Edition is uitgebracht, valt mee te experimenteren, werkt echter nogniet in de browser.
Flash Lite 3 Developer Edition, was opzich al uitgebracht. Ik had hem al aantal weken geleden van Adobe opgestuurd gehad, maar nu is ie vrij voor iedereen om te downloaden. Je hebt er alleen nog weinig aan zonder integratie met een browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Volgens mij zijn alle (recentelijke) SIM kaarten al USIM, alleen als je een heeeeeele oude hebt dien je een nieuwe aan te vragen. Het komt vaker voor dat Telfort UMTS nog niet voor je heeft aangezet. In dit geval even 1200 bellen en dat verzoek doen. Opmerkelijk is overigens wel dat als je een oud contract hebt, dat ze dan vereisen dat je eerst een omzetting doet naar een nieuwe servicevorm (lees: contractverlening voor 12 mnd) en dat ze het dan pas kunnen (lees: willen) doen.

@Jodie en Mau_Maus:
Het klopt inderdaad dat je op dit moment met een N95 8GB (productcode 055190) nog geen Windows Live krijgt in Downloaden. Ik dacht eerst dat ze het gewoonweg vergeten waren en dat het binnen enkele dagen er wel bij zou staan maar tot op heden nog niet. Op zich wel vaag dat het er niet bij staat, je toch bijna gaan denken dat het expres is.
Wisten jullie overigens al dat het in de planning ligt dat Microsoft in 2008 weer geld gaat vragen voor gebruik van Windows Live op de mobiel? Vroeger in de MSN tijd was dat ook al zo, toen betaalde je eenmalige 19,95. Wat de nieuwe prijs zal zijn is nog niet bekend.

Betreffende de uber-gewenste youtube ondersteuning; ik heb van de week een iPhone gehaald in Duitsland (daar kun je ze nu unlocked kopen) en daarmee werkt het wel. Het is echt super dat je gewoon alle content in superkwaliteit kunt bekijken, zelfs mijn eigen geuploade content.
Ik denk dat YouTube wel eens de TV killerapplication zou kunnen zijn. Gewoon TV kijken zal veel minder aanslaan denk ik want wanneer heb je hier nu tijd voor? En als je er tijd voor hebt, dan is er meestal wel een echte TV in de buurt. De enige momenten dat het veel gebruikt zal worden is bij breaking news of grote evenementen (bijv. sport). Ik heb al een tijdje een PND van VDO-Dayton in gebruik met een ingebouwde DVB-T ontvanger erin maar na het testwerk heb ik hem eigenlijk nauwelijks nog gebruikt.

Daarnaast heb ik zelf ook nog een bug in mijn N95, zowel de oude als de 8 GB. Ik bel via Vodafone. Ik hoop dat wellicht anderen deze ook hebben en misschien kunnen we gezamenlijk ontdekken wat nu precies de oorzaak is. Als ik zit te bellen via een bluetooth verbinding (headset of handsfreekit) dan kan het gebeuren dat de verbinding ineens gestoord wordt door allerlei vage geluiden. De andere kant hoort deze soms ook, soms horen ze helemaal niets meer, ook mij niet meer. Het volume is zo hard dat je eigenlijk de verbinding zo snel mogelijk wil verbreken.
Ik vermoed dat het samenhangt met data. Als ik namelijk direct terug bel dan krijg ik foutmeldingen als Verbindingsfout of Data verbroken (o.i.d.).
Volgens mij hangt het samen met het gebruik van Exchange pushmail (er zal dan net een mailtje worden binnengehaald). Of dat er een multi-RAB sessie gaande is en ik rijd een gebied binnen waar geen UMTS dekking is. Het lijkt er dan op dat de datasessie de prioriteit krijgt en dat je dan het geluid van de datastream om je oren krijgt. Anybody?

[ Voor 43% gewijzigd door robertwebbe op 01-12-2007 21:54 . Reden: Probleem toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die garmin dikke zever stond net buitene de nokia maps werkte route 66 ook en die gaarmin bleef zeggen gps staat uit als die op de nokia n95 zou werken waarom staat er dan in externe gps en niet interne gps wil wel is foto,s zien van die personen die hem werkende hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:50:
die garmin dikke zever stond net buitene de nokia maps werkte route 66 ook en die gaarmin bleef zeggen gps staat uit als die op de nokia n95 zou werken waarom staat er dan in externe gps en niet interne gps wil wel is foto,s zien van die personen die hem werkende hebben
Ben je bezopen ofzo ? 8)7 Zo'n tekst zonder leestekens vind ik totaal respectloos overkomen. Alsof wij moeite moeten gaan doen om het te ontcijferen. Doe eens wat beter je best joh :X Zul je zien dat je nog antwoord krijgt ook.

edit : hmm...mau maus is zo te zien in een gulle bui ;)

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 01-12-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:50:
Waar heb je hem gekocht dan?

http://www8.garmin.com/mobilephones/
Doe de 'Garmin Mobile Buyer's Guide' En dan zie je dat de N95 kan.

Of kijk hier bij de specs bijv:
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=11413

Verder:
http://symbian-freak.com/...y_maps_for_your_phone.htm
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/5905

Hier veel uitleg van het officiele pakket:
http://forum.pocketinfo.n...ux-europa.html#post576962

Hier officieel te koop (volgens mij) als je niet via Garmin wilt:
http://www.gps.nl/mobile_xt.html

Onthou wel, dat de software alleen werkt met de bijgeleverde sd kaart. En dat het NIET over te zetten is. Want het is hardware gebonden. Dus met een N95- 8GB is nog raadsel of het kan... Er is een dvd versie, maar die schijn dus alleen de bluetooth gps te herkennen. Maar dit soort vragen kan je beter allemaal aan Garmin zelf vragen/mailen.

Hij vind de gps na alles goed geactiveerd te hebben automatisch...

In principe klopt het ook wel dat de optie "integrated GPS" er niet instaat. Want Nokia gebruikt iets wat de gps info bepaald: Dan kan zowel de interne zijn, A-gps en een externe bluetooth samen.

[ Voor 48% gewijzigd door Mau_Maus op 01-12-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:40
zou iemand mij kunnen helpen hiermee?

ik heb dus orange tv en een n95 8 gb, nu wil ik dus tv gaan kijken en heb het via die directe links gedaan (hznet.mobile ofzo) en nouja dan laad ie realplayer en dan wil ie dus verder gaan laden van de stream maar dan doet ie nix meer en krijg ik de melding: kan geen verbinding maken met server, server timeout.

Maar alles werkt behalve dus tv kijken, de instellingen in realplayer staan ook goed met die proxy enzo. iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

wishmaster1986 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 22:04:
zou iemand mij kunnen helpen hiermee?

ik heb dus orange tv en een n95 8 gb, nu wil ik dus tv gaan kijken en heb het via die directe links gedaan (hznet.mobile ofzo) en nouja dan laad ie realplayer en dan wil ie dus verder gaan laden van de stream maar dan doet ie nix meer en krijg ik de melding: kan geen verbinding maken met server, server timeout.

Maar alles werkt behalve dus tv kijken, de instellingen in realplayer staan ook goed met die proxy enzo. iemand enig idee?
Als je zeker weet dat je de instellingen goed hebt staan dan ligt het vrijwel zeker aan de browserheader. Ieder type toestel heeft zijn eigen header waardoor de "andere kant" kan zien welk toestel jij hebt. Ongetwijfeld zal Orange dan de 8GB versie nog niet hebben toegevoegd aan de toestellen die gebruik mogen maken van Orange TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Laatst online: 23-06 06:25
onzin gepost

[ Voor 128% gewijzigd door fortfort op 01-12-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update over Garmin, nu ook met Nederlandse tekst, is toch prettiger O-)
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/Screenshot0014.jpg Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/Screenshot0015.jpg

oh ja, is inmiddels bevestigd door anderen (kan zelf niet testen :'( ), werkt ook op de N95 8GB
update op mijn vorige post die plaatjes hadden nl. Engelse tekst ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 23:33:
Even een update over Garmin, nu ook met Nederlandse tekst, is toch prettiger O-)
*plaatje*
*plaatje*
Wat is je update/melding dan precies?
oh ja, is inmiddels bevestigd door anderen (kan zelf niet testen :'( ), werkt ook op de N95 8GB
Jaja euhm heb je bewijs dan dat het legaal werkt op de N95-8GB? Heeft namelijk geen microSD slot, waar de software aangekoppeld zit.

Ik vind het maar weinig een update dit ;) met die grote plaatjes :P

[ Voor 38% gewijzigd door Mau_Maus op 01-12-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Misschien een RTFM vraag, maar ik stel hem toch. Als je sommige mobile optimized websites bezoekt dan zie je cijfers voor de menuopties staan. Blijkbaar als je die gebruikt kun je daar dan direct gebruik van maken.

Maar hoe maak je hier gebruik van? Is dat een toetscombinatie oid? Of ondersteunt de N95 browser het gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

CRiSiS schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 23:55:
Misschien een RTFM vraag, maar ik stel hem toch. Als je sommige mobile optimized websites bezoekt dan zie je cijfers voor de menuopties staan. Blijkbaar als je die gebruikt kun je daar dan direct gebruik van maken.

Maar hoe maak je hier gebruik van? Is dat een toetscombinatie oid? Of ondersteunt de N95 browser het gewoon niet?
Volgens mij is dat nog een erfenis uit de i-mode tijd, toen kon je inderdaad een keuze maken door middel van een cijfer in te toetsen. Tegenwoordig is het slechts een grafische opsomming waarbij de cijfers de logica van keuze moet aangeven. Je moet er gewoon naar toe met je pijltje en op klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

robertwebbe schreef op zondag 02 december 2007 @ 00:02:
[...]

Volgens mij is dat nog een erfenis uit de i-mode tijd, toen kon je inderdaad een keuze maken door middel van een cijfer in te toetsen. Tegenwoordig is het slechts een grafische opsomming waarbij de cijfers de logica van keuze moet aangeven. Je moet er gewoon naar toe met je pijltje en op klikken.
Ok thanks. Wel jammer, lijkt me ontzettend handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 13:58
Nog even een vraagje wat betreft Garmin.
Zijn er hier ook speciale toetsen voor bepaalde opties binnen Garmin?

Zo is de 1 inzoomen en de 3 uitzoomen.
De linker functie-toets geeft een overzichtje van gereden km. e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Net bezig geweest met Nokia Map Loader om de Nederlandse kaart op mijn telefoon te krijgen. Dit wil helaas niet werken. Ik krijg een foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://vinnyb.tweakdsl.nl/temp/got/error.jpg

Is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Een iets ouder bericht, en gezien ik het hier nog niet gelezen heb......onzin?
http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=2213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
patrickt35 schreef op zondag 02 december 2007 @ 01:10:
Een iets ouder bericht, en gezien ik het hier nog niet gelezen heb......onzin?
http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=2213
De zin van de onzin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin, 10GB is een willekeurig gekozen getal, dit zal namelijk altijd in de orde 4, 8, 16 etc liggen. Daarnaast is het design te afschuwelijk voor woorden, DMB TV, leuk bedacht, maar welke standaard? DVB-H/DVB-T? Zie ook niets van N-Gage terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 23:28
Waar kan ik RotateMe Beta 3 vinden/downloaden ?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 01:30:
Wat een onzin, 10GB is een willekeurig gekozen getal, dit zal namelijk altijd in de orde 4, 8, 16 etc liggen. Daarnaast is het design te afschuwelijk voor woorden, DMB TV, leuk bedacht, maar welke standaard? DVB-H/DVB-T? Zie ook niets van N-Gage terug.
Hoe lelijk Nokia haar toestellen ook maakt, ze gaan toch als zoete broodjes over de toonbank.
Je moest eens weten hoe lelijk mijn 6260 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Laatst online: 10-05 02:04
robbinonline schreef op zondag 02 december 2007 @ 01:30:
Waar kan ik RotateMe Beta 3 vinden/downloaden ?
Om RotateMe V2 beta 3 te krijgen moet je naar de website van de programmeur gaan en een donatie maken. Hoeveelheid maakt niet uit - je krijgt dan binnen een paar uur RotateMe toegezonden. Link: http://www.bysamir.fr/rotateme/

Kunt volgende keer ook googlen of search functie gebruiken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Coldcat schreef op zondag 02 december 2007 @ 00:18:
Net bezig geweest met Nokia Map Loader om de Nederlandse kaart op mijn telefoon te krijgen. Dit wil helaas niet werken. Ik krijg een foutmelding:

[afbeelding]

Is dit op te lossen?
Steek de geheugenkaart in een externe kaartlezen nadat je eerst een keer Nokia Maps op je toestel hebt gestart, dan wordt er namelijk een mappenstructuur aangemaakt waarnaar Map Loader op zoek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

robertwebbe schreef op zondag 02 december 2007 @ 10:16:
[...]

Steek de geheugenkaart in een externe kaartlezen nadat je eerst een keer Nokia Maps op je toestel hebt gestart, dan wordt er namelijk een mappenstructuur aangemaakt waarnaar Map Loader op zoek is.
Ik heb Nokia Maps een keer opgestart en even ingezoomd op Nederland, neem aan dat dat genoeg is. In de telefoon werkt hij niet maar in een kaartlezer krijg ik dezelfde foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op zondag 02 december 2007 @ 10:53:
[...]

Ik heb Nokia Maps een keer opgestart en even ingezoomd op Nederland, neem aan dat dat genoeg is. In de telefoon werkt hij niet maar in een kaartlezer krijg ik dezelfde foutmelding.
Heb het probleem ook gehad, nooit een oplossing kunnen vinden. Een schone XP of andere computer is vrijwel de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:23:
[...]

Flash Lite 3 Developer Edition, was opzich al uitgebracht. Ik had hem al aantal weken geleden van Adobe opgestuurd gehad, maar nu is ie vrij voor iedereen om te downloaden. Je hebt er alleen nog weinig aan zonder integratie met een browser.
Hier staat ie... http://labs.adobe.com/technologies/flashlite3/#release_notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 23:28
XyberBorg schreef op zondag 02 december 2007 @ 02:11:
[...]

Om RotateMe V2 beta 3 te krijgen moet je naar de website van de programmeur gaan en een donatie maken. Hoeveelheid maakt niet uit - je krijgt dan binnen een paar uur RotateMe toegezonden. Link: http://www.bysamir.fr/rotateme/

Kunt volgende keer ook googlen of search functie gebruiken :O
K heb ook eerst gezocht, en daaruit bleek dat hier tijdelijk een linkje heeft gestaan voor een direct download,, want beetje gek dat je een donatie moet doen voor een stukje freeware, en dan komt het er ook nog bij dat ik geen PayPal heb.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Pagina: 1 ... 46 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.