Zou het ? Kan namelijk alleen Route66 zijn en die is niet eens opgestart. Ook ziet mijn pc gewoon de geheugenkaart bij gebruik via data transfer. Dus connectie is ok. Ik vind dit zo vreemd...het is gewoonweg niet logisch....vandaar dat ik er over door ga.patrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:29:
[...]
Ik vermoed dat er toch een programma op je telefoon aktief is, die je geheugenkaart in gebruik houd
Installeer anders eens Handy Taskman. Hiermee kan je veel beter zien welke applicaties evt. op de achtergrond meedraaien, en beeindigen.dafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:35:
[...]
Zou het ? Kan namelijk alleen Route66 zijn en die is niet eens opgestart. Ook ziet mijn pc gewoon de geheugenkaart bij gebruik via data transfer. Dus connectie is ok. Ik vind dit zo vreemd...het is gewoonweg niet logisch....vandaar dat ik er over door ga.
Nee joh...die heb ik al lang draaien, en er draait niets mee op de achtergrond. Ik heb nu net het geheugenkaartje geformatteerd en daarna installatie weereens geprobeerd direkt op laptop en via data transfer. Niets, maar dan ook helemaal niets !patrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:39:
[...]
Installeer anders eens Handy Taskman. Hiermee kan je veel beter zien welke applicaties evt. op de achtergrond meedraaien, en beeindigen.
Ik doe het hier toch echt ook op een Vista(Ultimate) bak.dafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:48:
[...]
Nee joh...die heb ik al lang draaien, en er draait niets mee op de achtergrond. Ik heb nu net het geheugenkaartje geformatteerd en daarna installatie weereens geprobeerd direkt op laptop en via data transfer. Niets, maar dan ook helemaal niets !Het enige dat ik nu nog kan proberen is om het via een xp-bak te doen. Dank voor het geduld in deze
Gebruik je het juiste setup bestand?
Eerst deze: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=3651 [Application Garmin Mobile XT Ver. 4.10.20 (Multilanguage)]
Dan deze: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=3493 [voices en support]
Dan deze: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=3645 [basemaps]
Dank, maar ik heb inderdaad al deze drie .exe files geprobeerd. Maar geen van 3-en wil de geheugenkaart herkennen. Super-f$%cking-weird! Firewall en NOD32 antivirus beide uitgezet. UAC staat altijd al uit. Ik heb alle rechten op m'n laptop dus daar ligt het ook niet aan. Krijg verder geen enkele (fout)melding. Garmin installatie herkend gewoonweg niet de geheugenkaart, terwijl Vista 'm wel gewoon een drive letter meegeeftpatrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:56:
[...]
Ik doe het hier toch echt ook op een Vista(Ultimate) bak.
Gebruik je het juiste setup bestand?
Eerst deze: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=3651 [Application Garmin Mobile XT Ver. 4.10.20 (Multilanguage)]
Dan deze: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=3493 [voices en support]
Dan deze: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=3645 [basemaps]

Nieuwe FW rulez! 
Garmin rulez!
Hey patrickt35, ik herken je naam van FTD
Garmin rulez!
Hey patrickt35, ik herken je naam van FTD
Misschien ben ik blind hoor. Als je in de browser bent, hoe open je dan een nieuw venster? Enige manier die ik weet is op een link te klikken in een webpagina. Ik kan nergens vinden hoe je gewoon een nieuw venster kan openen.
Heb ik ook weleens naar gekeken, kan volgens mij niet...Peabz21 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:41:
Misschien ben ik blind hoor. Als je in de browser bent, hoe open je dan een nieuw venster? Enige manier die ik weet is op een link te klikken in een webpagina. Ik kan nergens vinden hoe je gewoon een nieuw venster kan openen.
Jawel hoor, CTRL + NFaNtJuH schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:48:
[...]
Heb ik ook weleens naar gekeken, kan volgens mij niet...

Hallo
Ben sinds vandaag de bezitter van de nieuwe N95 8Gb, omdat mijn oude N95 kwijt ben geraakt, en dat mag nooit meer gebeuren.
Daarom ben ik op zoek naar een tooltje die je op de telefoon kan installeren welke compleet verborgen zijn GPS positie per GPRS naar je toestuurt, of per SMS zijn positie toestuurt, door het triggeren met een bepaald smsje naar de mobiele telefoon.
Ik ben al op zoek geweest naar een dergelijk iets, maar vind alleen PhoneGuard 2.0, maar deze ondersteunt het verzenden van de GPS positie niet.
Iemand een idee?
Ben sinds vandaag de bezitter van de nieuwe N95 8Gb, omdat mijn oude N95 kwijt ben geraakt, en dat mag nooit meer gebeuren.
Daarom ben ik op zoek naar een tooltje die je op de telefoon kan installeren welke compleet verborgen zijn GPS positie per GPRS naar je toestuurt, of per SMS zijn positie toestuurt, door het triggeren met een bepaald smsje naar de mobiele telefoon.
Ik ben al op zoek geweest naar een dergelijk iets, maar vind alleen PhoneGuard 2.0, maar deze ondersteunt het verzenden van de GPS positie niet.
Iemand een idee?
hand·te·ke·ning (de ~ (v.))
Meerdere pagina's naast elkaar openen kan niet, ook niet in Opera. Je kunt dus slechts één webadres per keer invoeren.Peabz21 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:41:
Niet helemaal mee eens... Mocht je door een link een 2de venster hebben geopend... Kan je met 5, beide pagina's bedienen.. dus zou je 2 verschillende pagina's kunne invoeren.. wel jammer dat je inderdaad geen extra pagina zelf kan openen.XyberBorg schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:36:
[...]
Meerdere pagina's naast elkaar openen kan niet, ook niet in Opera. Je kunt dus slechts één webadres per keer invoeren.
Geeff nou gewoon toe, je wilt op die manier je vrouw in de gaten houden. Haar N95 stiekem uitrusten met die app en vervolgens trackenDark Wanderer schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:35:
Hallo
Iemand een idee?
Ok thanx! Wel een beetje onlogisch, omdat het wel mogelijk is om meerdere pagina's naast elkaar te openen als je op links klikt.XyberBorg schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:36:
[...]
Meerdere pagina's naast elkaar openen kan niet, ook niet in Opera. Je kunt dus slechts één webadres per keer invoeren.
Verwijderd
Ik heb een Web 'n Walk abo bij T-Mobile. Als profiel voor internet gebruik ik 'T-Mobile internet'.
Dat m'n N95 als verbinding 3G heeft maakt toch niets uit en valt toch gewoon onder de kosten van Web 'n Walk? Het internetten dan (GPS. surfen etc etc). Ik weet dat videobellen hier niet bij hoort.
Misschien een domme vraag
Dat m'n N95 als verbinding 3G heeft maakt toch niets uit en valt toch gewoon onder de kosten van Web 'n Walk? Het internetten dan (GPS. surfen etc etc). Ik weet dat videobellen hier niet bij hoort.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 21:51 ]
Verwijderd
Ben inmiddels al ruim 2 weken bezig om route 66 op mijn Nokia N95 -1 Sand te installeren.
In principe is alles gelukt:
Certificaat aanmaken
Bestand signen
.sis bestand naar mijn geheugenkaartje kopieren
Ook heb ik een GPS-fix.
Alleen op het moment dat ik het sis bestandje wil installeren geeft hij de melding:
! Bestand beschadigd.
Heb inmiddels verschillende versies geprobeerd en krijg bij allemaal dezelfde melding.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Heb echt het idee dat dit een hele simpele fout is, maar ik kom er niet uit.
alvast bedankt!
groeten,
uutroeve
Certificaat aanmaken
Bestand signen
Ook heb ik een GPS-fix.
Alleen op het moment dat ik het sis bestandje wil installeren geeft hij de melding:
! Bestand beschadigd.
Heb inmiddels verschillende versies geprobeerd en krijg bij allemaal dezelfde melding.
alvast bedankt!
groeten,
uutroeve
Heb ik ook een vraagje over. Heb tmobile abbo zonder tmobile internet. Staat wel de hele tijd 3G, betaal je daar al voor?Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:50:
Ik heb een Web 'n Walk abo bij T-Mobile. Als profiel voor internet gebruik ik 'T-Mobile internet'.
Dat m'n N95 als verbinding 3G heeft maakt toch niets uit en valt toch gewoon onder de kosten van Web 'n Walk? Het internetten dan. Ik weet dat videobellen hier niet bij hoort.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
sl1200 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:42:
[...]
Geeff nou gewoon toe, je wilt op die manier je vrouw in de gaten houden. Haar N95 stiekem uitrusten met die app en vervolgens tracken
En wanneer je dan elke keer een positie doorkrijgt met pakweg 18 cm verschil, zit haar telefoon in de kontzak van haar nieuwe vriend
Verwijderd
[quote]Darkwolf_1982 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:41:
[...]
Een feit dat staat als een huis.
Dit wist ik dus niet en ik las hier al weer Tweakers die begonnen te piepen dat na de firmware hun accu zo snel leeg liep.
Mijn ervaring is dat de accu vele malen langer mee gaat nu.
Zeker de standby tijd is verbluffend.
toevallig dat ik sinds de update behalve een paar andere probleempjes inderdaad veel moeilijker een hsdpa verbinding heb. Gebruik mijn telefoon dagelijks als modem op verschillende vaste locaties. Haarlem, Amsterdam en Almere. Allemaal prima download snelheden Waar ik eerst zonder problemen kon surfen op 3,5g krijg ik opeens alleen maar een gsm verbinding in almere, tenzij ik mijn telefoon instel alleen op umts. Dan moet tie wel en vindt hij ook wel een hsdpa mast.
En ik dacht dat op gsm modus de batterij langer mee gaat
[...]
Een feit dat staat als een huis.
Dit wist ik dus niet en ik las hier al weer Tweakers die begonnen te piepen dat na de firmware hun accu zo snel leeg liep.
Mijn ervaring is dat de accu vele malen langer mee gaat nu.
Zeker de standby tijd is verbluffend.
toevallig dat ik sinds de update behalve een paar andere probleempjes inderdaad veel moeilijker een hsdpa verbinding heb. Gebruik mijn telefoon dagelijks als modem op verschillende vaste locaties. Haarlem, Amsterdam en Almere. Allemaal prima download snelheden Waar ik eerst zonder problemen kon surfen op 3,5g krijg ik opeens alleen maar een gsm verbinding in almere, tenzij ik mijn telefoon instel alleen op umts. Dan moet tie wel en vindt hij ook wel een hsdpa mast.
En ik dacht dat op gsm modus de batterij langer mee gaat
Heren,
Zoals eerder omschreven zeer tevreden over nieuwe software.
Ik heb wel twee kleine probleempjes erbij en ik hoop dat iemand me kan helpen.
mijn bluetooth headset connect niet meer automatisch Ik moet hem elke keer verwijderen uit de lijst en opnieuw installeren. Authorizeren en korte naam toewijzen heeft geen invloed. Zoals je kan begrijpen erg lastig al die extra handelingen. dit had ik al in het begin dat ik de n95 had en het loste in 1x uit zich zelf op.
tweede probleem en dit is wat lastiger: De afstandbediening van mijn koptelefoon (standaard) werkt niet meer, de oortjes geven prima geluid en welke optie ik ook kies: hoofdtelefoon of headset of carkit of muziekhouder het maak niets uit. wat moet het eigenlijk zijn van de vier?
Zoals eerder omschreven zeer tevreden over nieuwe software.
Ik heb wel twee kleine probleempjes erbij en ik hoop dat iemand me kan helpen.
mijn bluetooth headset connect niet meer automatisch Ik moet hem elke keer verwijderen uit de lijst en opnieuw installeren. Authorizeren en korte naam toewijzen heeft geen invloed. Zoals je kan begrijpen erg lastig al die extra handelingen. dit had ik al in het begin dat ik de n95 had en het loste in 1x uit zich zelf op.
tweede probleem en dit is wat lastiger: De afstandbediening van mijn koptelefoon (standaard) werkt niet meer, de oortjes geven prima geluid en welke optie ik ook kies: hoofdtelefoon of headset of carkit of muziekhouder het maak niets uit. wat moet het eigenlijk zijn van de vier?
Nog een vraagje. Ik heb de foon via 2call besteld en een Duits toestel gekregen. Daar zat leuk een geheugendoosje bij + adapter maar de echte geheugenkaart ontbrak, kan dat kloppen?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
die zit er al in, of je bent geript door het magazijn of een ander. (uitgaande dat je geen 8gb hebt gekocht)Coldcat schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:01:
Nog een vraagje. Ik heb de foon via 2call besteld en een Duits toestel gekregen. Daar zat leuk een geheugendoosje bij + adapter maar de echte geheugenkaart ontbrak, kan dat kloppen?
3G wil gewoon zeggen dat je UMTS of zelfs HSDPA bereik hebt dacht ik, maakt niets uit voor de kosten.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:50:
Je kunt je N95 met t-mobile web n walk beter op GSM mode zetten ipv dual, scheelt batterij
Nee maar je kunt je telefoon ook beter op GSM zetten om diezelfde rede als hierbovenColdcat schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:51:
[...]
Heb ik ook een vraagje over. Heb tmobile abbo zonder tmobile internet. Staat wel de hele tijd 3G, betaal je daar al voor?
[ Voor 1% gewijzigd door plofkip op 29-11-2007 22:17 . Reden: toevoeging ]
Wat ik merk als ik hem op gsm zet ipv dual mode dat msn uitvalt als je aan het bellen bent. Is dat normaal? Hebben jullie dat ook?
pff ik heb de n95 8gb 30 okt. besteld bij 2call en nog steeds niet binnen... morgen is het alweer een maand geleden
ik wil onderhand wel eens wat zien
Ik heb netjes mijn City Navigator Europe NT v9 map in Mapsource ontgrendeld met de bijbehorende 25-cijferige code. Vervolgens delen van die kaart geselecteerd en naar mijn microSD overgezet middels Mapsource. Maar toen ik Garmin op mijn N95 had opgestart, vroeg hij inees weer om het ontgrendelen. Die 25-cijferige code werkt dan echter niet.
Dus ik krijg te zien "Kan geen kaarten voor het Garmin-apparaat met eenheid id ********** (ik herken hier delen van mijn IMEI) ontgrendelen. Wilt U nu ontgrendelen? Ja/Nee"
Garmin werkt verder prima, maar kan geen routebepaling doen omdat er geen ontgrendelde kaarten erop staan.
sl1200 apestaartje at hetemail punt nl
Dus ik krijg te zien "Kan geen kaarten voor het Garmin-apparaat met eenheid id ********** (ik herken hier delen van mijn IMEI) ontgrendelen. Wilt U nu ontgrendelen? Ja/Nee"
Garmin werkt verder prima, maar kan geen routebepaling doen omdat er geen ontgrendelde kaarten erop staan.
ehmm ik ben geen expert op dit gebied, maar als je em op gsm zet dan lijkt me dat toch puur voor het telefoneren en aangezien msn er nu ook op kan etc... is die dual mode er niet voor niets denk ik dan maarRobertRedCap schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:19:
Wat ik merk als ik hem op gsm zet ipv dual mode dat msn uitvalt als je aan het bellen bent. Is dat normaal? Hebben jullie dat ook?
mja das mijn beredenering...
heb jij al de n95 8gb? hoe bevalt ie dan?
waar besteld?
Verwijderd
Wel in de Opera versie 8 punt nog wat voor Symbian.XyberBorg schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:36:
[...]
Ga bijv. naar Nu.nl, kies daarna: menu>go to(#1)..nu kun je nieuwe url intikken en een vinkje zetten bij:
"open in new window".
Dan heb ik het over Opera 8.65 build 9730
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 22:48 ]
Als je geen flatfee internet-abonnement hebt betaal je bij de ene provider voor de tijdsduur dat je online bent en bij de ander voor het dataverbruik, in beide gevallen DUUR. Als je een GPRS of 3G of 3,5G symbooltje ziet heb je op dat moment een verbinding. In het logboek vind je terug hoeveel data er ontvangen en verzonden is per sessie.Coldcat schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:51:
[...]
Heb ik ook een vraagje over. Heb tmobile abbo zonder tmobile internet. Staat wel de hele tijd 3G, betaal je daar al voor?
Nog even over de batterijduur: Super!
Met v.12 had ik rond een uur of 2100 al dat ie ging piepen dat ie leeg is, nu heb ik nog 3 streepjes over terwijl ik hem niet minder gebruik, voor mijn gevoel zelfs meer
Met v.12 had ik rond een uur of 2100 al dat ie ging piepen dat ie leeg is, nu heb ik nog 3 streepjes over terwijl ik hem niet minder gebruik, voor mijn gevoel zelfs meer
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Dus doe jezelf een plezier, en schaf iets als PIT+ aan... mijn god wat is dat goddelijk, hij trekt zelf youtube middenin de rimboe! En hoezo, tomtom, route66, gewoon google maps en downloaden maar! (Alleen wel opperator selectie op handmatig he, woon in de buurt van de grens en wil niet het risico van enge rekeningen lopen
.)
Verwijderd
waar heb jij die mapsource vandaan?sl1200 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:20:
Ik heb netjes mijn City Navigator Europe NT v9 map in Mapsource ontgrendeld met de bijbehorende 25-cijferige code. Vervolgens delen van die kaart geselecteerd en naar mijn microSD overgezet middels Mapsource. Maar toen ik Garmin op mijn N95 had opgestart, vroeg hij inees weer om het ontgrendelen. Die 25-cijferige code werkt dan echter niet.
Verwijderd
GSM-modus kan niet gelijktijdig data en spraak, UMTS wel. (Robbert Webbe zal dit met de juiste termen beter kunnen uitleggen). Dual betekent dat in geval van geen UMTS-bereik (voorkeur) de telefoon overschakelt op GSM.Rogier123 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:22:
[...]
ehmm ik ben geen expert op dit gebied, maar als je em op gsm zet dan lijkt me dat toch puur voor het telefoneren en aangezien msn er nu ook op kan etc... is die dual mode er niet voor niets denk ik dan maar
mja das mijn beredenering...
Mapsource v6135 van een of ander forum
Na het veranderen van de productcode heb ik de boel ook geupdate naar v20. Nu wil ik weer mijn intenetinstellingen downloaden via een smsje. Op de Nokia site kon je dat aanvragen, maar de link die daarvoor bestemd was werkt niet meer (linksonder op deze pagina). Weet iemand hoe je een Telfort Spot verbinding instelt? (De Telfort site is ook al waardeloos wat dat betreft.)
inloggen Mijn Telfort account en klik automatisch ontvangen als dat niet lukt staat er ook hoe je het zelf kunt doen. (en ik ben vodafone en t-mobile klant)IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:59:
Na het veranderen van de productcode heb ik de boel ook geupdate naar v20. Nu wil ik weer mijn intenetinstellingen downloaden via een smsje. Op de Nokia site kon je dat aanvragen, maar de link die daarvoor bestemd was werkt niet meer (linksonder op deze pagina). Weet iemand hoe je een Telfort Spot verbinding instelt? (De Telfort site is ook al waardeloos wat dat betreft.)
Zojuist een rare ontdekking gedaan..
Als je via de nokia site een check doet bij welke versie er voor jou telefoon beschikbaar is, komt daar altijd wel een versienummer uit (mits je een bestaande code gebruikt)
Als ik dit echter doe met mijn Benelux code van mijn 8gb (unbranded), dan staat er:
Sorry, there is no software available for your product code
Ik hoop dat ze mijn productcode snel gaan ondersteunen, anders ben ik toch geneigd om deze te veranderen naar een euro 2 code
Als je via de nokia site een check doet bij welke versie er voor jou telefoon beschikbaar is, komt daar altijd wel een versienummer uit (mits je een bestaande code gebruikt)
Als ik dit echter doe met mijn Benelux code van mijn 8gb (unbranded), dan staat er:
Ik hoop dat ze mijn productcode snel gaan ondersteunen, anders ben ik toch geneigd om deze te veranderen naar een euro 2 code
Toch maar vandaag nog snel de 8 Gb gehaald, en damn wat een prachtige telefoon. Ik heb dus die spiderman editie met de film erop en ik dacht van nouja dat zal wel slecht te doen zijn film erop kijken maar nee echt duidelijk en scherp dat beeld. Tot nu toe alleen maar lof voor Nokia, was eerst beetje samsung fanboy maar dat is nu dus wel over 
wel gelijk vraagje want waar kan ik ergens instellen welk ip adres enzo ie krijgt op me wlan? Nu kan ik het internet niet op namelijk door de dhcp in dat ding denk ik aangezien alles hier op static ip staat.
wel gelijk vraagje want waar kan ik ergens instellen welk ip adres enzo ie krijgt op me wlan? Nu kan ik het internet niet op namelijk door de dhcp in dat ding denk ik aangezien alles hier op static ip staat.
Dan wordt 't tijd voor mij om Opera eens up te datenVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:34:
[...]
Wel in de Opera versie 8 punt nog wat voor Symbian.
Ga bijv. naar Nu.nl, kies daarna: menu>go to(#1)..nu kun je nieuwe url intikken en een vinkje zetten bij:
"open in new window".
Dan heb ik het over Opera 8.65 build 9730
Verwijderd
Iets snap ik niet, je hebt een gps fix. maar R66 werkt nietVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:50:
Ben inmiddels al ruim 2 weken bezig om route 66 op mijn Nokia N95 -1 Sand te installeren.
Certificaat aanmaken
Bestand signen
Ook heb ik een GPS-fix.
! Bestand beschadigd.
alvast bedankt!
groeten,
uutroeve

Bestandsstructuur moet er zo uitzien:
System/Apps/Route66/lang
--------------------------------/Maps
--------------------------------/res
--------------------------------/Routes
--------------------------------/speech
Verwijderd
je moet nu nog de bestanden SW.UNL en GMAPSUPP.UNL uploaden naar de Garmin map op je geheugenkaart... in die laatste (GMAPSUPP.UNL) zet je dus t gegenereerde nummer die je "gemaakt" met een soort van ongeoorloofd programmaatjesl1200 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:20:
evenals SW.UNL... (deze voor herkennen van de interne GPS heb ik mij laten vertellen door iemand)
maar deze MOET je dus nog uploaden, heb je dit al gedaan? dan heb je verkeerde nummers gebruikt!
succes ermee
Verwijderd
Ah, thnx.FaNtJuH schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:16:
[...]
3G wil gewoon zeggen dat je UMTS of zelfs HSDPA bereik hebt dacht ik, maakt niets uit voor de kosten.
Je kunt je N95 met t-mobile web n walk beter op GSM mode zetten ipv dual, scheelt batterij
[...]
Nee maar je kunt je telefoon ook beter op GSM zetten om diezelfde rede als hierboven
Iemand die die 8GB theme heeft? Die zwarte?!
Ziet er wel gelikt uit
Verwijderd
trouwens net de RotateMe beta3 geinstalleerd 
werkt nu wel lkkr trouwens
toetsen die weer normaal werken
preciesere rotering...
superrr!!
werkt nu wel lkkr trouwens
superrr!!
Verwijderd
bedoel je daarmee deze theme?Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 01:48:
[...]
Ah, thnx.
Iemand die die 8GB theme heeft? Die zwarte?!
Ziet er wel gelikt uit
http://www.jaspp.net/?p=863
ff op google zoeken op: "nokia n95 8gb theme" en dan heb je m al gevonden!!

[ Voor 44% gewijzigd door Ginz op 30-11-2007 15:28 ]
Thanks! Al heb ik het idee dat hij minder soepel loopt dan de eerste beta (toen nog onder v12).Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 01:52:
ennuh... de RotateMe beta3 hier te downloaden... heb m ff geupload!
Ik zou die link maar even verwijderen- wel zo aardig voor de auteur die er UITDRUKKELIJK om vraagt dit niet te delen, en ook zo aardig voor de mensen die wel gedoneerd hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 01:52:
[...]
bedoel je daarmee deze theme?
[url]LINK VERWIJDERD[/url]
Verder werkt RotateMe B3 inderdaad weer stukken beter .
[ Voor 3% gewijzigd door XyberBorg op 30-11-2007 04:19 ]
Bij installeren RotateMe Beta3.
Certificaatfout.
Neem contact op met de leverancier van de toepassing..
Certificaatfout.

:O
Thanks!Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 01:52:
[...]
bedoel je daarmee deze theme?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
heb je het programma dan wel gesigned met jou imei nummer?armano schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 04:26:
Bij installeren RotateMe Beta3.
Certificaatfout.
Verwijderd
Heb gisteren een mailtje gehad na mijn beklag bij hun dat ze al overal verkrijgbaar zijnRogier123 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:19:
pff ik heb de n95 8gb 30 okt. besteld bij 2call en nog steeds niet binnen... morgen is het alweer een maand geledenik wil onderhand wel eens wat zien
Goedemiddag,
bedankt voor uw mail.
Het toestel wordt deze week verwacht, met een uitloop naar volgende week.
Die winkels hebben een gesimlockte versie. Wij verkopen de simlock vrije versie.
Das een onzin mail .... over die simlock .... BelCompany Verkoopt gewoon de simlock vrije versie (spiderman Edition)Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:34:
[...]
Heb gisteren een mailtje gehad na mijn beklag bij hun dat ze al overal verkrijgbaar zijn
[...]
dus erg makkelijk om zo mailtje terug te sturen
Verwijderd
kom er maar niet uit uit die garmin hij blijft zeggen van enkel externe gps en geen interne kan die instellingen dan ook niet veranderen heb er nog wel niet de maps bij staan
Verwijderd
Hebben jullie T-Mobile bezitters met PIT(+) ook bizarre éénmalige kosten, die stijgen zonder dat je er erg in hebt? Ik weet niet waar ze vandaan komen? Nee, ik gebruik geen gprs verbinding (die heb ik er gelijk af gegooid) en mms zelden.XElD schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:49:
Dus doe jezelf een plezier, en schaf iets als PIT+ aan... mijn god wat is dat goddelijk, hij trekt zelf youtube middenin de rimboe! En hoezo, tomtom, route66, gewoon google maps en downloaden maar! (Alleen wel opperator selectie op handmatig he, woon in de buurt van de grens en wil niet het risico van enge rekeningen lopen.)
Dank.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 09:30 ]
Wat gaat dat toch snel de laatste periode met berichten hier 
ff mijn kleine bijdrage aan de posts over Garmin.
Wat een kl*te programma zeg!
* Zeer ongebruiksvriendelijk
* Mis een aantal functionaliteiten, TMC bv kan het niet gevonden krijgen of het gaat gewoon niet, heb alles al gecheckt, het werkt gewoon niet.
* Spraak is om te huilen, r66 vind ik zelfs nog beter, snap niet dat men naar garmin luisteren kan
* Graphics zijn wel netjes (beter als r66)
* Traag
* Flikkerend scherm om de zoveel seconden. Zwaar storend
* Display niet naar wens aan te passen. Huidige snelheid in beeld? Heb ik toch een kilometer teller voor? Geen trip afstand, etc..
* Mis een aantal functionaliteiten, TMC bv kan het niet gevonden krijgen of het gaat gewoon niet, heb alles al gecheckt, het werkt gewoon niet.
* Spraak is om te huilen, r66 vind ik zelfs nog beter, snap niet dat men naar garmin luisteren kan
* Traag
* Display niet naar wens aan te passen. Huidige snelheid in beeld? Heb ik toch een kilometer teller voor? Geen trip afstand, etc..
Voor mensen met een verkeerde wachttoon tijdens een wissel gesprek:
Heb van mijn telecom leverancier begrepen dat dit echt een dom foutje van Nokia is geweest en er zal dus een nieuwe firmware met een kleine aanpassing uitkomen denk ik. Er waren bij Nokia nl een berg klachten hierover binnen gekomen.
Heb van mijn telecom leverancier begrepen dat dit echt een dom foutje van Nokia is geweest en er zal dus een nieuwe firmware met een kleine aanpassing uitkomen denk ik. Er waren bij Nokia nl een berg klachten hierover binnen gekomen.
[ Voor 11% gewijzigd door Tranzy op 30-11-2007 10:01 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Hmm...hoef ik mij nu opeens geen zorgen meer te maken over het niet geinstalleerd krijgen van Garminschumi2004 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:49:
Wat gaat dat toch snel de laatste periode met berichten hier
* Traag
Oh en bedankt voor de mini review.
Ik vind garmin wel fijn
Krijg alleen geen verkeersinfo...
Verkeersinfo krijg ik hier ook niet, maar ik kan ook bv geen standaard acces point kiezen maar het ergste vind ik nog wel de spraak toelichting en hoe deze gegeven wordt, bv:FaNtJuH schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:03:
Ik vind garmin wel fijnKrijg alleen geen verkeersinfo...
"Rijd 15 kilomter" --> Uhja en dan wat?
"Over 3 3 kilometer rechts" --> 3 3 kilometer, 33 of 3,3?
Maar het meest stoor ik me nog aan het geflikker van het beeld, elke 40 a 50 seconde lijkt display verlichting uit te gaan maar door settings wordt deze aan gehouden, en zo werkt het ook volgens mij. Je ziet verlichting gewoon weer getriggerd worden.
Nog zo iets, ben je op bestemming dan gaat garmin direct uit navigatie mode en verlichting gaat uit, niet eens melding dat je verkeerd rijd ofzo. Wat als ik nu een P plek zoek die in de buurt ligt? Opnieuw navigatie starten?
Damm krijg het dadelijk nog aan mijn hart
Rustig aan...neem ff een bakkieschumi2004 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:09:
[...]
Verkeersinfo krijg ik hier ook niet, maar ik kan ook bv geen standaard acces point kiezen maar het ergste vind ik nog wel de spraak toelichting en hoe deze gegeven wordt, bv:
Maar het meest stoor ik me nog aan het geflikker van het beeld, elke 40 a 50 seconde lijkt display verlichting uit te gaan maar door settings wordt deze aan gehouden, en zo werkt het ook volgens mij. Je ziet verlichting gewoon weer getriggerd worden.
Nog zo iets, ben je op bestemming dan gaat garmin direct uit navigatie mode en verlichting gaat uit, niet eens melding dat je verkeerd rijd ofzo. Wat als ik nu een P plek zoek die in de buurt ligt? Opnieuw navigatie starten?
Maar als ik dit zo van je hoor dan ben ik ook snel uitgekeken op Garmin nav. Klinkt allemaal redelijk ongebruiksvriendelijk. R66 daarentegen is naar mijn mening erg lekker navigeren. Stem is ook best wel ok, jammer dat we geen mogelijkheid hebben om een mannelijke stem te kiezen ipv die vrouw. De grafische look mag zeker mooier, maar goed dat is muggeziften...
Moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben,schumi2004 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:09:
[...]
Verkeersinfo krijg ik hier ook niet, maar ik kan ook bv geen standaard acces point kiezen maar het ergste vind ik nog wel de spraak toelichting en hoe deze gegeven wordt, bv:
Over het feit dat 3 3 km is natuurlijk gewoon 3,3km, moet je 33 km dan zeg ze daad werkelijk 33.
Verder heb ik geen last van een flikkerend scherm.
Nee moet zeggen dat ik het een waardig alternatief vind voor TomTom.
Enige minpunt die ik heb kunnen ontdekken is dat als je een andere route kiest Garmin je behoorlijk lang weer om probeerd te laten keren om de voorgestelde route te rijden.
Verder gewoon top!
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
Even vraagje tussendoor...
De DevCertRequest tool van symbian signed is kapot volgens mij, als ik installeer worden er snelkoppelingen in het start menu geplaatst, maar de .exe ontbreekt daadwerkelijk.
Op andere (XP) pc hetzelfde, heeft iemand een goede installer voor mij?
De DevCertRequest tool van symbian signed is kapot volgens mij, als ik installeer worden er snelkoppelingen in het start menu geplaatst, maar de .exe ontbreekt daadwerkelijk.
Op andere (XP) pc hetzelfde, heeft iemand een goede installer voor mij?
edit:
Laat maar, moest uitvoeren met XP SP2 compatibiliteit en administrator rights...
Laat maar, moest uitvoeren met XP SP2 compatibiliteit en administrator rights...

[ Voor 15% gewijzigd door plofkip op 30-11-2007 10:46 ]
Hmm ik heb net de B3 van Rotateme gedownload, maar nog niet geinstalleerd, maar voordat ik hem installeer moet ik hem dus signen met mijn imei nummer. Maar hoe doe ik dat?Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 07:34:
[...]
heb je het programma dan wel gesigned met jou imei nummer?
Het gaat hier duidelijk over een illegale versie, dit kan je dus beter via de mail vragen, als je goed kijkt zie je vanzelf wel wie er ook gebruikt maakt van Garmin, vast wel iemand die je kan en wil helpen.sl1200 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:20:
Er van uit gaande dat je niet op het antwoord "uit de winkel" zit te wachten is dit dus vragen naar illegale dingen, iets wat niet is toegestaan en je dus beter niet kan doen als je niet wilt dat dit topic gesloten wordt.
Ja & dit is dus al helemaal niet toegestaan, je geeft nog net de link naar de key-generator niet, maar de beschrijving die je hier geeft is niet zoals je Garmin officieel moet installeren. Ook dit buiten het topic houden als we hem open willen houden.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 01:02:
[...]
je moet nu nog de bestanden SW.UNL en GMAPSUPP.UNL uploaden naar de Garmin map op je geheugenkaart... in die laatste (GMAPSUPP.UNL) zet je dus t gegenereerde nummer die je "gemaakt" met een soort van ongeoorloofd programmaatjeen dit nummer unlockt dus die kaarten automatisch...
evenals SW.UNL... (deze voor herkennen van de interne GPS heb ik mij laten vertellen door iemand)
maar deze MOET je dus nog uploaden, heb je dit al gedaan? dan heb je verkeerde nummers gebruikt!
succes ermee
In dit topic kun je lezen hoe het moet.Noedels schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:47:
[...]
Hmm ik heb net de B3 van Rotateme gedownload, maar nog niet geinstalleerd, maar voordat ik hem installeer moet ik hem dus signen met mijn imei nummer. Maar hoe doe ik dat?
Gadgets FTW!
Verwijderd
1 belletje naar T-Mobile klantenservice en je weet waar die kosten vandaan komenVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:29:
[...]
Hebben jullie T-Mobile bezitters met PIT(+) ook bizarre éénmalige kosten, die stijgen zonder dat je er erg in hebt? Ik weet niet waar ze vandaan komen? Nee, ik gebruik geen gprs verbinding (die heb ik er gelijk af gegooid) en mms zelden.
Dank.
Verwijderd
Helemaal mee eensCoolHead621 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:28:
[...]
Moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben,
Over het feit dat 3 3 km is natuurlijk gewoon 3,3km, moet je 33 km dan zeg ze daad werkelijk 33.
Verder heb ik geen last van een flikkerend scherm.
Enige minpunt die ik heb kunnen ontdekken is dat als je een andere route kiest Garmin je behoorlijk lang weer om probeerd te laten keren om de voorgestelde route te rijden.
Verder gewoon top!
Dat is ook zo maar het komt er zo verrot uit.CoolHead621 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:28:
[...]
Moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben,
Ik bedoel met flikkerend niet echt aan uit maar ik zie gewoon vanuit mijn oog hoeken dat er iets met verlichting gebeurt op toestel. Houd het maar eens in de gaten hoe het beeld zich gedraagd.Verder heb ik geen last van een flikkerend scherm.
Verder gewoon top!
Wellicht dat al mijn krritiek gewoon voortkomt uit het feit ik andere navie's gewent ben
Waarom komt er geen deel 9 van dit forum ? 179 pagina's pfff.
Makkelijker zoekenglorixjim schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:35:
Ik heb ook een leuke computer..
Nee...nee...nee ! Geen nieuw deel aub. Zoeken is veel makkelijker in 1 deel ipv 9 of meer delen. Maar hier hadden wij het met z'n allen al over gehad en besloten om het dus niet te doen.glorixjim schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:35:
Maar wat is een "anchor" en hoe werkt het ? Ja ik weet ook wel dat een anchor een anker isFaNtJuH schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:45:
[...]
Dan heb je geen last van de 179 180 pagina's
Nevermind...al gevonden
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 30-11-2007 12:15 ]
Verwijderd
ThnX! Signen en installeren gaat prima, maar het programma wordt niet geopend.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 01:52:
Ook niet na rebooten van de telefoon. (FW20)
Bij de installatie werdt niet gevraagd of ik het op het telefoongeheugen of SD kaart wil installeren.
Anyway, ik gebruik nu weer Beta 1, die niet automatisch opstart, maar wel werkt.
dat klopt, zo had ik het nog niet gekeken. Je zal net een nieuwe N95 gekocht hebben en je even in willen lezen hahaha
Op zich is Mapsource alleen niet illgeaal:Phoolie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:55:
[...]
Er van uit gaande dat je niet op het antwoord "uit de winkel" zit te wachten is dit dus vragen naar illegale dingen, iets wat niet is toegestaan en je dus beter niet kan doen als je niet wilt dat dit topic gesloten wordt.
http://www8.garmin.com/software/MapSource_6135.exe
Dan heb je alleen geen mappen nee.
En voor de rest, zitten sommige echt naar de bekende weg te vragen, met zulke vragen... Dan weet je gewoon dat het niet mag...
Die check site loopt altijd achter... Is niet betrouwbaar.GamezMaster schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:30:
Zojuist een rare ontdekking gedaan..
Verwijderd
Dit? http://mosh.nokia.com/con...54611E295E040050AEE045CF2Dark Wanderer schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:35:
Hallo
Iemand een idee?
Verwijderd
ik heb hier hetzelfde probleem met mijn n95 8gbVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:52:
[...]
ThnX! Signen en installeren gaat prima, maar het programma wordt niet geopend.
Ook niet na rebooten van de telefoon. (FW20)
Bij de installatie werdt niet gevraagd of ik het op het telefoongeheugen of SD kaart wil installeren.
Anyway, ik gebruik nu weer Beta 1, die niet automatisch opstart, maar wel werkt.
RotateMe Beta3 ben ik wel weer tevreden over. Beta 2 had ik gelijk eraf gegooid.
Wat ik in Beta3 beter vind dan Beta2:
- Hij is minder gevoelig nu
- Als de toetsen geblokt zijn dan draait het scherm niet meer
- Tot nu toe geen last van vastlopende andere programma's door RotateMe
Nu alleen nog kijken of hij ook zuiniger is met batterij. I.i.g. stukken beter dan Beta2 wat imo echt een drama was.
Nu alleen nog kijken of hij ook zuiniger is met batterij. I.i.g. stukken beter dan Beta2 wat imo echt een drama was.
Verwijderd
heb m'n n95 8gb dinsdag binnen gekregen... unbranded en via vodafone klantenservice ! Dus ik gelijk naar de stad toe om zo'n beschermsok te scoren en al die telefoonwinkel verkopers zo van "Ohhhhhh hoe kom je daar aan!!" en "vet gaaf man"
Spannend zegVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:29:
heb m'n n95 8gb dinsdag binnen gekregen... unbranded en via vodafone klantenservice ! Dus ik gelijk naar de stad toe om zo'n beschermsok te scoren en al die telefoonwinkel verkopers zo van "Ohhhhhh hoe kom je daar aan!!" en "vet gaaf man"
Net als zijn post, is jouw post ook niet echt constructief..... lekker laten dus....
[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 30-11-2007 15:19 ]
Beta 2 was al stukken beter als 1 anders... Maar hij was bang met de nieuwe API dat het weer meer verbuik werd. Maar met die energy meter app heeft ie gezien dat het geen verschil maakte...Peabz21 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:19:
RotateMe Beta3 ben ik wel weer tevreden over. Beta 2 had ik gelijk eraf gegooid.
Het enige waar die nu minder door zou verbruiken is de reductie van onnodige draaiingen.
Is '85 je geboortejaar JobJob ?Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:29:
Anyway, geniet er maar even van, over een paar weken is er weer een ander toestel hot..
Mijn Nokia N95 8gb is gearriveerd.
Was besteld bij vodafone abbonement verlenging via de customer service, dus niet via de webshop.
het is zo te zien geen vodafone branded toestel, gelukkig :-)
geweldig apparaat!
Was besteld bij vodafone abbonement verlenging via de customer service, dus niet via de webshop.
het is zo te zien geen vodafone branded toestel, gelukkig :-)
geweldig apparaat!
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:12:
[...]
sorry, moest even lachen
hoe raak je zoiets nou kwijt :SSSSSS
[...]
sorry, moest even lachen
Mooi vergeten te signen, maar het staat er op 
Alleen als ik de Toepassing wil starten/openen dan doet ie, eh.. niks.
Had dit vorige week ook toen ik LightSabre ff wou proberen.
Hij geeft geen kick als je erop drukt, zegmaar.
Alleen als ik de Toepassing wil starten/openen dan doet ie, eh.. niks.
Had dit vorige week ook toen ik LightSabre ff wou proberen.
Hij geeft geen kick als je erop drukt, zegmaar.
Dat heeft ie bij mij nooit gedaan overigens. Beta2Peabz21 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:19:
[ Voor 36% gewijzigd door armano op 30-11-2007 13:08 ]
:O
Voor iedereen met FW 20 en Rabobank
Rabobank Internetbankieren werkt weer
Gelukkig, weet je toevallig wat de oorzaak was?kmmartins schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:13:
Voor iedereen met FW 20 en Rabobank
ik kreeg weer is een folder binnen betekend dat ik dus me Abbo mag verlengen. en ik zat te denken aan deze nokia. ik hoor alleen negatieve en positieve verhalen?
is dit wel een goede telefoon want ben van plan deze tel voor 1 jaar te houden daarna eventueel door verkopen. en dan wil ik gewoon de iPhone.
maar geld speelt niet echt een rol. dus maar wil wel kwaliteit ervoor.
Zouden jullie mij deze aanraden of raden jullie mij deze tel af?
is dit wel een goede telefoon want ben van plan deze tel voor 1 jaar te houden daarna eventueel door verkopen. en dan wil ik gewoon de iPhone.
maar geld speelt niet echt een rol. dus maar wil wel kwaliteit ervoor.
Zouden jullie mij deze aanraden of raden jullie mij deze tel af?
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Verwijderd
Thanx, ok heb hem geïnstalleerd en dan wat...
edit: sorry heb even verder gezocht en ben eruit
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 13:38 ]
Verwijderd
Gisteren heb ik de zogeheten S60 Platform SDKs for Symbian OS, for Java geinstalleerd, zodat ik daarmee J2ME applicaties kan ontwikkelen in een geëmuleerde testomgeving voor de Nokia N95. Er kwam uiteraard al snel een kink in die kabel. Alles gaat goed tot en met het deployen van de applicatie met behulp van een .JAD file, maar bij het uitvoeren van de applicatie wordt een Unhandled Exception getoond. Na enig speurwerk op het internet bleek al snel dat veel meer mensen dit hebben ondervonden met deze emulator. Het schijnt iets te maken te hebben met het feit dat de applicatie wordt gecompileerd met een niet compatible JDK, maar pogingen van enkelen om een andere JDK versie te gebruiken zijn ook mislukt.
Nu is mijn vraag in hoeverre het eigenlijk kwaad kan om een applicatie direct te testen op de telefoon? Als je geen bijzondere dingen doet, kan het dan zo zijn dat het systeem onherstelbaar corrupt raakt?
Nu is mijn vraag in hoeverre het eigenlijk kwaad kan om een applicatie direct te testen op de telefoon? Als je geen bijzondere dingen doet, kan het dan zo zijn dat het systeem onherstelbaar corrupt raakt?
Verwijderd
Iets snap ik niet, je hebt een gps fix. maar R66 werkt niet Anyways waarschijnlijk heb je nog wat oude R66 rommel op geheugenkaart staan, moet je eerst verwijderen ook uit "system" (verborgen bestand). Daarna opnieuw installeren en gebruik versie v7.3.545.
System/Apps/Route66/lang
Hallo,
Bedankt voor je reactie,
Met de GPS-fix bedoel ik dat ik vooralsnog geen problemen heb met het bepalen van mijn GPS-positie....
Op dit moment staat er niks op mijn geheugenkaart behalve de standaardmappen die nokia aanmaakt. Als ik dan het gesigned sis.bestandje naar de root van mijn geheugenkaart kopieer, geeft hij op het moment dat ik hem wil installeren aan dat het bestand beschadigd is.
Heb geprobeerd om eerst de mappen (met de structuur zoals jij aangeeft) op mijn geheugenkaartje te zetten en het bestand dan te installeren, maar ook dan geeft hij de melding dat het sis.bestandje beschadigd is.
Heb jij een link waar ik versie v7.3.545. kan krijgen?
Is er misschien iets in de instellingen die je moet wijzigen om applicaties te kunnen installeren?
En is upgraden van de firmware noodzakelijk?
System/Apps/Route66/lang
Hallo,
Bedankt voor je reactie,
Met de GPS-fix bedoel ik dat ik vooralsnog geen problemen heb met het bepalen van mijn GPS-positie....
Op dit moment staat er niks op mijn geheugenkaart behalve de standaardmappen die nokia aanmaakt. Als ik dan het gesigned sis.bestandje naar de root van mijn geheugenkaart kopieer, geeft hij op het moment dat ik hem wil installeren aan dat het bestand beschadigd is.
Heb geprobeerd om eerst de mappen (met de structuur zoals jij aangeeft) op mijn geheugenkaartje te zetten en het bestand dan te installeren, maar ook dan geeft hij de melding dat het sis.bestandje beschadigd is.
Heb jij een link waar ik versie v7.3.545. kan krijgen?
Is er misschien iets in de instellingen die je moet wijzigen om applicaties te kunnen installeren?
En is upgraden van de firmware noodzakelijk?
[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 30-11-2007 15:17 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.