Yep is het proberen waard. Ps Ik heb ook nog getracht installatie via .sis bestand te doen. Gehele .exe van Garmin ge-unzipped en daar zie je ergens in een dir de .sis file staan. Garmin zegt zelf dat het op deze manier ook kan. Installatie gaat helemaal goed, op telefoon zie je de bar lopen en geeft daarna voltooid aan. Icoontje staat in map applications, opstarten gaat tot aan beginscherm, daarna niets meer. Wat ik wel zie is dat bluetooth dan opeens is ingeschakeld.Dandelion schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:17:
[...]Dat zou kunnen. Of ergens op een xp bakkie proberen...
Bij mij in Vista werkt het wel, dus daar ligt het niet aan denk ik... Waar wel aan, geen idee!Dandelion schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:17:
[...]
Dat zou kunnen. Of ergens op een xp bakkie proberen...
Dank voor de info! Weet ik in ieder geval dat het op Vista moet werken. Ga ik verder zoeken...lauw8 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:22:
[...]Bij mij in Vista werkt het wel, dus daar ligt het niet aan denk ik... Waar wel aan, geen idee!
Ps Wat zie jij als je de installatie app opstart ? Ziet de app alle drive letters, of alleen de drive letter van de geheugenkaart ? En hoe lang duurt het voordat ie iets laat zien ?
[ Voor 28% gewijzigd door dafmay op 29-11-2007 10:32 ]
Nee, ik heb zelf de gewone N95, maar als het daar op werkt, moet het denk ik ook wel werken op de 8gig editie.Roberto538 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:52:
[...]
Dat meen je niet..!!...dan weet ik wel welke toestel ik ga nemen....![]()
Heb je zelf ook een N95 8gig Black dan?
Ik was al druk aan het spitten geweest hier op forum, maar zag t niemand hebben over tomtom op een N95 8gig versie. vast overheen gelezen dan.![]()
Ik ga van de week gelijk effe die gsmzaak in duiken.....zou zonde zijn als ik paar honder eurie had neergeleg en dan met een N95 8gig in me maag zit die geen tomtom ondersteund door dat ie niet laat instaleren...![]()
Groetjes Roberto
Pas op met wat je hier via het forum vraagt, ik heb namelijk het vermoedde dat dit niet mag.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:06:
heb garmin ook geinstalleerd en als ik bij instellingen kijk zie ik enkel staan zoeken naar externe gpsof enkel garmin gps ontvangers heb ik de verkeerde versie zo ja welke versie is geschikt voor de nokia n95 als iemand dit weet dan even google en zal hem wel vinden
heb deze versie
garminXT-N95 internal GPS
Ik heb gister de 8GB MicroSD gekocht bij The Phonehouse. Ik heb nu ruim 1000 MP3's op de geheugenkaart staan en de muziekspeler deed eerst heel traag. Maar na een paar keer de muziekspeler opstarten en afsluiten doet hij het nu gewoon weer even snel. Hij moest zeker even goed in het geheugen kijken waar alle nummers precies staan.
De n95 werkt dus ook met een 8GB kaart gewoon even goed. Ik ben er i.i.g. heel tevreden mee. Een aanrader.
De n95 werkt dus ook met een 8GB kaart gewoon even goed. Ik ben er i.i.g. heel tevreden mee. Een aanrader.
Tuurlijk niet impressed... maar des te meer des te beter... En het komt heus wel hoor... maar misschien dan pas over een jaar ofzo... Er komen steeds meer symbian toestellen met gps.. dus dat is onvermijdelijk... Maar de snelheid waarmee het gebeurd is de vraag... Dus stimuleer ze met mailen.. Of nog beter een brief erachteraan.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:43:
[...]
Geloof me, TomTom is not impressed wanneer een paar verontrustende Tweakertjes gaan mailen over de interne GPS hoor. Het komt er gewoon niet klaar. De N95 is nu ongeveer 7,5 maand op de markt in NL en het is er nog niet. Dus weet niet waar iedereen nog de hoop vandaan haalt dat het nog komt, maar mijn hoop is al lang verdwenen. Is gewoon een beetje de arrogantie van een organisatie als TomTom. Zij hebben er veel meer belang bij om kant-en-klare systemen als de One en Go te verkopen dan voor 1 of 2 specifieke toestellen de interne GPS te ondersteunen. Jammer maar helaas, laat ze een voorbeeld nemen Garmin, Amaze GPS, Nav4all enz. die vrijwel direct na introductie vd N95 het al wel deden.
Verwijderd
In de 8 GB N95 zit toch een snellere processor, maakt een 8 GB kaartje in 'standaard' N95 die met een 4 GB kaart wordt geleverd niet trager?Peabz21 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:43:
Ik heb gister de 8GB MicroSD gekocht bij The Phonehouse. Ik heb nu ruim 1000 MP3's op de geheugenkaart staan en de muziekspeler deed eerst heel traag. Maar na een paar keer de muziekspeler opstarten en afsluiten doet hij het nu gewoon weer even snel. Hij moest zeker even goed in het geheugen kijken waar alle nummers precies staan.
Ligt het aan fw v20 dat als je de telefoon hard reset met groen * 3 power dan 143mb intern geheugen vrij hebt?
Dat is je : D schijf, niet je RAM geheugenSayko schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:11:
Ligt het aan fw v20 dat als je de telefoon hard reset met groen * 3 power dan 143mb intern geheugen vrij hebt?
Ik vermoed dat ie dat ook bedoeldepatrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:36:
[...]
Dat is je : D schijf, niet je RAM geheugen
Wat betreft het installeren van Garmin op je telefoon moet je telefoon in de modus "gegevensoverdracht" staan.
Installeer de volgende 3 bestanden:
http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=3493 [voices en support]
http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=3645 [basemaps]
http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=3651 [Application Garmin Mobile XT Ver. 4.10.20 (Multilanguage)]
Daarna installeer je de aangeschafte kaart op je pc.
Dan start je het programma MAPSOURCE op, en kan je de gebieden selecteren die je naar je telefoon wilt versturen.
http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=3651 [Application Garmin Mobile XT Ver. 4.10.20 (Multilanguage)]
Dan start je het programma MAPSOURCE op, en kan je de gebieden selecteren die je naar je telefoon wilt versturen.
Ik weet niet of er in de N95 8GB een snellere processor zit. In ieder geval is mijn 'classic' N95 niet trager geworden van de 8GB MicroSD.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:09:
[...]
In de 8 GB N95 zit toch een snellere processor, maakt een 8 GB kaartje in 'standaard' N95 die met een 4 GB kaart wordt geleverd niet trager?
Als ik de handleiding even op mijzelf betrek. Bij mij vindt de install app (geen van bovenstaande 3) nooit de geheugenkaart. Zowel niet op telefoon via data transfer, als met geheugenkaart in laptop. Zolangzamerhand heb ik alles al geprobeerd, maar zal vanavond nog wat meer moeten testen...patrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:41:
Wat betreft het installeren van Garmin op je telefoon moet je telefoon in de modus "gegevensoverdracht" staan.
Verwijderd
Ik had gisteren bijna een N95 8 GB aangeschaft, de verkoper vertelde me dat er in de 8 GB een snellere processor zat, vandaar.Peabz21 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:42:
[...]
Ik weet niet of er in de N95 8GB een snellere processor zit. In ieder geval is mijn 'classic' N95 niet trager geworden van de 8GB MicroSD.
Op dit moment overweeg ik de volgende aanbieding:
N95
1 Gb
1e jaar 21,75 p/m
2e jaar 34 p/m
eenmalig 69,95 voor toestel
geen aansluitkosten
Niet verkeerd dacht ik zo.
Ik kan er dan net als jij een 8 GB kaartje bij kopen.
Wanneer ik 1 van de drie setup bestanden draai, krijg ik een scherm tezien waarin ik de kaart kan aankiezen, mits mijn telefoon op "gegevensoverdracht" staat.dafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:45:
[...]
Als ik de handleiding even op mijzelf betrek. Bij mij vindt de install app (geen van bovenstaande 3) nooit de geheugenkaart. Zowel niet op telefoon via data transfer, als met geheugenkaart in laptop. Zolangzamerhand heb ik alles al geprobeerd, maar zal vanavond nog wat meer moeten testen...
Ik heb dus me telefoon voor 3 weken niet meer. Maar heb je toevallig versie 4.10.40 al is geprobeerd? Is taiwanees, maar je kan engels selecteren... en gewoon nederlands als stem. En je kan het gewoon over het huidige heenzetten. Die schijnt nog beter op de N95 te zijn afgesteld... Misschien zin om is te testen en zien of het echt een verbetering is?patrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:41:
http://www.garmin.com.tw/...re&file=GMobileXT_S60.exe
Ik weet eventjes niet waar het stond... Maar proccesor is in alle N95 (Classic, 8gb, US) hetzelfde.. Het enige waar verschil in kan zitten, is undercloken of overclocken... En natuurlijk rand verschijnselen, zoals snelheid softwae.. vrije ram.. bla blaVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:47:
[...]
Ik had gisteren bijna een N95 8 GB aangeschaft, de verkoper vertelde me dat er in de 8 GB een snellere processor zat, vandaar.
N95
1 Gb
1e jaar 21,75 p/m
2e jaar 34 p/m
geen aansluitkosten
Ja daar gaat het bij mij dus mispatrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:48:
[...]
Wanneer ik 1 van de drie setup bestanden draai, krijg ik een scherm tezien waarin ik de kaart kan aankiezen, mits mijn telefoon op "gegevensoverdracht" staat.
Wat mijn installatie problemen aangaat, ja deze versie heb ik ook geprobeerd. Met helaas hetzelfde resultaat (geen dus).Mau_Maus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:49:
[...]
Ik heb dus me telefoon voor 3 weken niet meer. Maar heb je toevallig versie 4.10.40 al is geprobeerd? Is taiwanees, maar je kan engels selecteren... en gewoon nederlands als stem. En je kan het gewoon over het huidige heenzetten. Die schijnt nog beter op de N95 te zijn afgesteld... Misschien zin om is te testen en zien of het echt een verbetering is?
http://www.garmin.com.tw/...re&file=GMobileXT_S60.exe
Toch vreemd, want ik zie gewoon twee geheugenkaarten staan, die van mijn telefoon, en eentje die voor Readyboost in mijn pc hangt.dafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:52:
[...]
Wat mijn installatie problemen aangaat, ja deze versie heb ik ook geprobeerd. Met helaas hetzelfde resultaat (geen dus).
Dus jij gebruikt ook Vista, net zoals ik ? Met de firewall zal het vermoed ik ook niets te maken hebben, maar ga 'm toch maar even uitzetten. Heb jij mischien verder nog tips ?patrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:55:
[...]
Toch vreemd, want ik zie gewoon twee geheugenkaarten staan, die van mijn telefoon, en eentje die voor Readyboost in mijn pc hangt.
Over SIP-bellen met je N95 (bv. via Voipbuster): er zijn 4 instellingen waar je rekening mee moet houden:
Concreet mijn voorbeeld: ik gebruik 3 verschillende toegangspunten voor 4 verschillende SIP-providers:
Toegangspunten:
En WLAN gebruik ik als ik thuis ben.
SIP-providers:
Dus wat ik doe is het volgende:
Een deel ervan staat al in de startpost, maar als je meerdere instellingen gebruikt, moet je met bovenstaande dingen rekening houden.
- Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Toegangspunten
- Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>SIP-Instellingen
- Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Internettelefoon
- Menu>Instrumenten>Connect.>Internettel.
Concreet mijn voorbeeld: ik gebruik 3 verschillende toegangspunten voor 4 verschillende SIP-providers:
Toegangspunten:
- Vodafone Live!
- T-Mobile Internet
- WLAN
En WLAN gebruik ik als ik thuis ben.
SIP-providers:
- Voipbuster
- Voipcheap
- Webcalldirect
- Voipwise
Dus wat ik doe is het volgende:
- Onder Instelling 1 (Toegangspunten) stel ik handmatig mijn 3 toegangspunten in. Waarom handmatig? Omdat, als je van simkaart wisselt, je automatisch ingestelde toegangspunten van je vorige simkaart automatisch wegvallen en de nieuwe van je actieve simkaart automatisch erbij komen. Op zich niks mis mee, want je kunt op dat moment immers alleen bellen via de actieve toegangspunt van je actieve simkaart, ware het niet, dat als je dat niet goed hebt ingesteld bij andere instellingspunten, je dan niet kunt bellen. Wat er dan namelijk gebeurt, is dat je SIP-profiel onder punt 2, automatisch veranderd wordt. Gekozen toegangspunt onder SIP-profiel valt dan automatisch weg en je ziet ineens "Geen" staan ipv. bijv. Voddafone Live!. Met handmatig ingevoerde toegangspunten onder instelling 1 gebeurt dat niet!!! Lees verder hieronder:
- Onder Instelling 2 (SIP-Instellingen) moet je voor iedere SIP-provider die je wilt gebruiken, aparte profielen aanmaken voor iedere toegangspunt die je ermee wilt combineren. Dus in mijn geval heb ik 3*4=12 combinaties! Bijv. voor Voipbuster heb ik 3 profielen voor alledrie toegangspunten. Een van die 12 profielen heb ik op standaardprofiel staan (via Opties te selecteren waarna deze onderstreept is). Maar dat maakt verder niet zoveel uit vanwege de onderstaande Instelling 3.
- Onder Instelling 3 (Internettelefoon) zie ik 4 profielen staan. Dat zijn mijn 4 SIP-providers. Als je 1 ervan selecteert kun je onder SIP-profielen aanvinken welke van de 3 eerder ingestelde toegangspunten bij stap 1 je wilt gebruiken. Ik selecteer hier alleen degene die op dat moment actief is, maar alle 3 aanvinken kan ook. In het laatste geval zal je kunnen bellen met 1 ervan die op dat moment beschikbaar is waarbij een WLAN toegangspunt voorkeur krijgt boven een mobiele dataconnectie mochten er meerder tegelijk beschikbaar zijn.
- Onder Instelling 4 (Internettel.) gaat je N95 automatisch naar beschikbare services zoeken die op dat moment beschikbaar zijn. Meestal zie je hier wat WLAN toegangspunten (ook van je buurman bijv.) of een mobiele dataconnectie zoals Vodafone Live! (met logootje 3G aangegeven). Met een geel sterretje is aangegeven welke je als standaard toegangspunt hebt gekozen onder Instelling 2. Als je via Opties selecteert "Verbinding maken met service" wordt er verbinging gemaakt met de betreffende toegangspunt, waarna er een ruit-symbooltje links van die service komt te staan. Dit activeren kun je doen voordat je wilt SIP-bellen of (zoals eerder gezegd hier door iemand) indirect via je Contacten>Selecteer een te bellen nummer>Opties>Internetoproep, waarna je bevestigend moet antwoorden op de vraag of je wilt registreren voor een service.
Staat je toegangspunt niet tussen bij Instelling 4, maar je hebt hem wel ingesteld onder Instelling 1, dan moet je via Opties>Verborgen netwerk gebr. selecteren om daar contact mee te maken. Onder Opties>Instellingen>Inst. voor ****(bijv. Voipbuster) zet ik de login-type op Handmatig en onder Opgeslagen verb. netw. staan al die verborgen mobiele data connecties vermeld die je ook als toegangspunt kunt gebruiken.
Pheww dat is nogal een uitgebreide handleiding waarvoor dank! Even een kort vraagje...maak jij geen gebruik van Truphone ? Ik gebruik deze voor gratis bellen binnen Nederland naar alle vaste tel nrs. Ook kun je er gratis of veel goedkoper mee bellen naar diverse landen, maar ik gebruik dat zelf niet. Wat zeer handig is van Truphone is dat de installatie nagenoeg automatisch is en zeer soepel verloopt. Mischien een handige tip/aanvulling...
Na een tijdje afwezig te zijn geweest heb ik nu toch een vraag.
Heb een tijdje route66 gedraaid @ mijn nokia maar ben het toch een beetje zat. Slecht uitziende kaarten, vervelende stem en niet echt veel functionaliteit.
Nu ben ik te spreken of het Garmin systeem, zowel de besproken dingen @ het forum als de reviews zijn uitstekend. Goede ervaring heeft iedereen.
Echter nu heb ik een vraag;
ik heb geen zin om deze illigaal te kopen en vervolgens halsbrekende toeren te moeten uithalen om het werkend te krijgen. Bovendien heb ik momenteel een nieuwe baan waarbij ik voor mijn lease auto een navigatie mag aanschaffen. Overlegd en mag ook specifiek voor mijn mobiele een versie kopen.
nou was mijn vraag of ik de bestanden die op de meegeleverde geheugenkaart ook kan overzetten op mijn huidige geheugenkaart die een stuk groter is dan de meegeleverde.
alvast bedankt!
Heb een tijdje route66 gedraaid @ mijn nokia maar ben het toch een beetje zat. Slecht uitziende kaarten, vervelende stem en niet echt veel functionaliteit.
Nu ben ik te spreken of het Garmin systeem, zowel de besproken dingen @ het forum als de reviews zijn uitstekend. Goede ervaring heeft iedereen.
ik heb geen zin om deze illigaal te kopen en vervolgens halsbrekende toeren te moeten uithalen om het werkend te krijgen. Bovendien heb ik momenteel een nieuwe baan waarbij ik voor mijn lease auto een navigatie mag aanschaffen. Overlegd en mag ook specifiek voor mijn mobiele een versie kopen.
nou was mijn vraag of ik de bestanden die op de meegeleverde geheugenkaart ook kan overzetten op mijn huidige geheugenkaart die een stuk groter is dan de meegeleverde.
alvast bedankt!
Verwijderd
Verkooppraat dus....Mau_Maus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:51:
[...]
Ik weet eventjes niet waar het stond... Maar proccesor is in alle N95 (Classic, 8gb, US) hetzelfde.. Het enige waar verschil in kan zitten, is undercloken of overclocken... En natuurlijk rand verschijnselen, zoals snelheid softwae.. vrije ram.. bla bla
Bedankt Mau_Maus!
Als het goed is niet... De code is gekoppeld aan de hardware van de SD, als het goed is...Jarnoootje schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:19:
Na een tijdje afwezig te zijn geweest heb ik nu toch een vraag.
alvast bedankt!
Verwijderd
Heeft er niemand hier een gps probleem?
Ik heb de telefoon 1uur laten zoeken voor een gps verbinding maar krijg niks.
Bij gps gegevens krijg ik eerst geen verbinding, en daarna wachten op gps te zien.
ik heb heb fw 12.0.013.
bij sataliet status geeft hij aan: 23
16
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Bij gps gegevens krijg ik eerst geen verbinding, en daarna wachten op gps te zien.
ik heb heb fw 12.0.013.
16
Verwijderd
Ik heb een vraagje.. Is het mogelijk om via mijn internettelefoonverbinding met mijn laptop op internet te gaan. Dus dat ik bijvoorbeeld in de bus via mijn telefoon op mijn laptop kan surfen.. Dat zou echt ideaal zijn.. Iemand enig idee of dit kan en hoe dat zou moeten??
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Een feit dat staat als een huis.Ybox schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:35:
Door DVFS (nieuwe techniek in V20) gaat de batterij van de N95 ongeveer 20% langer mee
http://www.allaboutsymbia...s_20_better_battery_l.php
Dit wist ik dus niet en ik las hier al weer Tweakers die begonnen te piepen dat na de firmware hun accu zo snel leeg liep.
Mijn ervaring is dat de accu vele malen langer mee gaat nu.
Zeker de standby tijd is verbluffend.
Intensief gebruik en sinds de firmware flash op de 26ste had ik mijn N95 niet meer hoeven opladen.
Nu pas hangt hij weer aan de lader.
Dit betekend dat we nog een voordeel overtroffen hebben van de 8GB versie?
Want deze zou 20 - 25 procent meer power hebben dan de N95.
Maar dat was een claim nog voor de nieuwe V20 firmware.
Kan gewoon via Nokia PC suiteVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:35:
Ik heb een vraagje.. Is het mogelijk om via mijn internettelefoonverbinding met mijn laptop op internet te gaan. Dus dat ik bijvoorbeeld in de bus via mijn telefoon op mijn laptop kan surfen.. Dat zou echt ideaal zijn.. Iemand enig idee of dit kan en hoe dat zou moeten??
Alvast bedankt
Verwijderd
Hoe kun je het dan ooit legaal installeren op de N95 8GB?Mau_Maus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:27:
[...]
Als het goed is niet... De code is gekoppeld aan de hardware van de SD, als het goed is...
Ja idd, sorry voor de lange uitlegdafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:17:
Pheww dat is nogal een uitgebreide handleiding waarvoor dank! Even een kort vraagje...maak jij geen gebruik van Truphone ? Ik gebruik deze voor gratis bellen binnen Nederland naar alle vaste tel nrs. Ook kun je er gratis of veel goedkoper mee bellen naar diverse landen, maar ik gebruik dat zelf niet. Wat zeer handig is van Truphone is dat de installatie nagenoeg automatisch is en zeer soepel verloopt. Mischien een handige tip/aanvulling...
Ik ben ooit ook begonnen met Truephone, Gizmo, Fring, noem ze maar allemaal op. Maar ik vind de geluidskwaliteit en de stabiliteit van de verbinding merkbaar beter middels de ingebouwde SIP-functie van N95
Ik gebruik Fring nu nog alleen voor Skype. MSN doe ik apart via Windows Live applicatie en Google Talk gebruik ik niet.
Gratis bellen naar vaste nummers in NL via ingebouwde SIP-functionaliteit van N95 gaat dus ook prima!!!
Verwijderd
Maakt het voor veel mensen knap onbruikbaar. Nu ik dit weet, geen Garmin.Mau_Maus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:27:
[...]
Als het goed is niet... De code is gekoppeld aan de hardware van de SD, als het goed is...
Met de USB-kabel, bij mij werkt het niet via BT
Verwijderd
Het is mij tot nu toe nog niet gelukt om streaming audio op me N95 werkend te krijgen.
Ik heb bij sommige radio stations alleen de keuze uit winamp (m3u file) of WMP.
Ik heb bij sommige radio stations alleen de keuze uit winamp (m3u file) of WMP.
Door de software te bestellen misschien? Het is niet zo dat ie alleen werkt via een hack ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:44:
[...]
Hoe kun je het dan ooit legaal installeren op de N95 8GB?
Dezelfde accu ervaring heb ik ook, na fw upgrade had ik in mijn achterhoofd het berichtje van hier dat zijn accu zo snel leeg liep, dus ik lekker alles netjes installeren, configureren, menu indeling aanpassen (meer logisch) en nog steeds geen streepje van accu weg.Darkwolf_1982 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:41:
[...]
Een feit dat staat als een huis.
Dit wist ik dus niet en ik las hier al weer Tweakers die begonnen te piepen dat na de firmware hun accu zo snel leeg liep.
Mijn ervaring is dat de accu vele malen langer mee gaat nu.
Zeker de standby tijd is verbluffend.
Intensief gebruik en sinds de firmware flash op de 26ste had ik mijn N95 niet meer hoeven opladen.
Nu pas hangt hij weer aan de lader.
Dit betekend dat we nog een voordeel overtroffen hebben van de 8GB versie?
Want deze zou 20 - 25 procent meer power hebben dan de N95.
Maar dat was een claim nog voor de nieuwe V20 firmware.
Ik heb er niet echt opgelet maar ik kan me niet herinneren dat de volgende ochtend (7 uur verder) er wel een streepje weg was.
dat is dus het probleem, de software wordt geleverd op een MicroSD kaart die je in de Nokia N95 dient te steken en dan te installeren.Mau_Maus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:22:
[...]
Door de software te bestellen misschien? Het is niet zo dat ie alleen werkt via een hack ofzo?
installeren rechtstreeks op je telefoon of op een andere geheugenkaart is (waarschijnlijk) niet mogelijk. Of terwijl voor de N95 8gb is deze navigatie variant niet beschikbaar helaas.
*gelukkig heb ik de normale N95
Aan de pics te zien heb jij hem werkend, zo ja wil je mij dan ff helpen, kom niet verder !!!
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Volgens mij nog niet echt hier ter sprake gekomen maar wat kan ik nu met dat NGage?
Betekent dit dat ik nu games kan aanschaffen die voor de NGage zijn?
Wat is het verschil ten opzichte van de normale Symbian versies?
Betere performance/graphics?
Ik heb die demo games gedaan (ook alweer verwijderd, jammer dat ze in menu blijven zitten) maar was niet echt onder de indruk eerlijk gezegd.
Betekent dit dat ik nu games kan aanschaffen die voor de NGage zijn?
Wat is het verschil ten opzichte van de normale Symbian versies?
Betere performance/graphics?
Ik heb die demo games gedaan (ook alweer verwijderd, jammer dat ze in menu blijven zitten) maar was niet echt onder de indruk eerlijk gezegd.
Hmmm dat is een goede... Ik weet niet zeker, maar volgens mij is er ook een dvd te bestellen.. En misschien genereerd ie dan een code, op basis van je 'eigen' Garmin software en je eigen hardware... Zodat ie alleen op 1/eigen tel werkt... En dat je de software niet meer op een andere tel kan isntalleren... Maar daar weet de klantenservice van Garmin vast meer over...Jarnoootje schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:29:
[...]
dat is dus het probleem, de software wordt geleverd op een MicroSD kaart die je in de Nokia N95 dient te steken en dan te installeren.
installeren rechtstreeks op je telefoon of op een andere geheugenkaart is (waarschijnlijk) niet mogelijk. Of terwijl voor de N95 8gb is deze navigatie variant niet beschikbaar helaas.
*gelukkig heb ik de normale N95*
Op de 8gb versie werkt Garmin wel degelijk!
je kunt gewoon gegevensoverdracht kiezen, en hij ziet het 8gb geheugen als een "verwisselbare schijf"
Hierop kun je dan garmin en toebehoren installeren
werkt perfect hier, maar moet nog wat dingen testen
je kunt gewoon gegevensoverdracht kiezen, en hij ziet het 8gb geheugen als een "verwisselbare schijf"
Hierop kun je dan garmin en toebehoren installeren
Je GPS lijkt maar twee sats te zien en voor 3D navigatie heb je er minimaal 4 nodig. Zit je onder een boom/dak/iets?Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:28:
Heeft er niemand hier een gps probleem?
ik heb heb fw 12.0.013.
16
Je moet (zeker hij initialiseren, de eerste keer zeg maar) goed zicht hebben op den hemel!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dank voor de screenshots. Ik krijg na installatie dus alleen het 1e screen te zien, daarna verdwijnt die en gebeurt er verder helemaal niets. Behalve dan dat bluetooth opeens is aangezetVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:35:
Hier wat screens van Garmin XT
Ik kan je niet mailen.robotjoek schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:41:
Aan de pics te zien heb jij hem werkend, zo ja wil je mij dan ff helpen, kom niet verder !!!
kan wel: koren3 at zonnet.nl
thx
thx
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Wij hebben het eea al doorgenomen. Is het zinvol als ik mijn email ook doorgeef ?patrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:55:
[...]Ik kan je niet mailen.
dafmayATzonnetPUNTnl
Thanks!
Zomaar een voorbeeldje, veschillende zaken hebben vergelijkbare aanbiedingen.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:47:
[...]
Ik had gisteren bijna een N95 8 GB aangeschaft, de verkoper vertelde me dat er in de 8 GB een snellere processor zat, vandaar.
N95
1 Gb
1e jaar 21,75 p/m
2e jaar 34 p/m
geen aansluitkosten
Min 150 min T-mobile abbo met 10 euro WebNWalk...., in dat geval:
1e jaar 9,75 + 9,50 (WebNWalk)
2e jaar 19,50 + 9,50
Nul euro voor het toestel en geen aansluit/verzendkosten..., plus een 512 kaartje en een autolader. Lijkt me toch wel wat gunstiger dan de aanbieding die jij hier noemt. Ik heb m hier gehaald, dan alleen met een wat sneller internet abbo. Zit je wel met de hier eerder genoemde duitse productcode maar dat kan je zo wijzigen (heb ik ook gedaan).
[ Voor 7% gewijzigd door XElD op 29-11-2007 14:08 ]
Dat is helaas niet mogelijk volgens mij....Jarnoootje schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:19:
alvast bedankt!
Verwijderd
Garmin maakt gebruik van BT voor de externe gps, vandaar dat hij standaard BT aanzet, als je de interne gps selecteerd kan je BT uitzettendafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:54:
[...]
Dank voor de screenshots. Ik krijg na installatie dus alleen het 1e screen te zien, daarna verdwijnt die en gebeurt er verder helemaal niets. Behalve dan dat bluetooth opeens is aangezet
Ik had inderdaad al zo'n vermoeden. GMXT start op, zet BT aan, en sluit weer af...prachtigVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:36:
[...]
Garmin maakt gebruik van BT voor de externe gps, vandaar dat hij standaard BT aanzet, als je de interne gps selecteerd kan je BT uitzetten

Wanneer hij afsluit heb je toch iets niet goed gedaan.dafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:44:
[...]
Ik had inderdaad al zo'n vermoeden. GMXT start op, zet BT aan, en sluit weer af...prachtig![]()
Dat zou je zeggen. Maar de installatie via het .sis bestand gaat prima en eindigt met "succesvol". Dus je zou zeggen dat de installatie goed is gegaan. Ik begrijp er helemaal geen snars van !patrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:51:
[...]
Wanneer hij afsluit heb je toch iets niet goed gedaan.
Waarschijnlijk heb je alleen de SIS geinstalleerd, en niet de EXEdafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:58:
[...]
Dat zou je zeggen. Maar de installatie via het .sis bestand gaat prima en eindigt met "succesvol". Dus je zou zeggen dat de installatie goed is gegaan. Ik begrijp er helemaal geen snars van !

Ja duhDanielson schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:02:
[...]
Waarschijnlijk heb je alleen de SIS geinstalleerd, en niet de EXE
dafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:11:
[...]
Ja duhOp de Garmin website staat vermeld dat als installeren via .exe niet lukt, dan het middels de .sis kan worden gedaan. Deze zie je na het unzippen van de .exe. Het is dus een normale mogelijkheid.
Ik snap ook niet waarom dieDanielson schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:02:
[...]
Waarschijnlijk heb je alleen de SIS geinstalleerd, en niet de EXE

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 29-11-2007 15:13 ]
Wanneer je telefoon op gegevensoverdracht staat, en aan je pc hangt, kan je de setup via je pc installeren.dafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:11:
[...]
Ja duhOp de Garmin website staat vermeld dat als installeren via .exe niet lukt, dan het middels de .sis kan worden gedaan. Deze zie je na het unzippen van de .exe. Het is dus een normale mogelijkheid.
Hij zal dan diverse mappen op je geheugenkaart wegschrijven.
In de map garmin>apps>symbian>res staat dan het sis bestand, die je dan vanaf je telefoon kan installeren.
Allemaal dank voor de hulp, maar ik zal toch echt eerst een oplossing moeten hebben voor het feit dat de installatiepakketten van Garmin mijn geheugenkaart niet vindt. Zoals ik al eerder heb aangegeven in een eerdere post. Dat is waar het in 1e instantie mis gaat. Ik had het daarna met een omweg geprobeerd...het installeren van de .sis direkt via PC Suite.patrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:19:
[...]
Wanneer je telefoon op gegevensoverdracht staat, en aan je pc hangt, kan je de setup via je pc installeren.
Hij zal dan diverse mappen op je geheugenkaart wegschrijven.
In de map garmin>apps>symbian>res staat dan het sis bestand, die je dan vanaf je telefoon kan installeren.
Met de installatie van alleen de SIS heb ik dezelfde problemen als jou, met de installatie van de EXE werkt het primadafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:11:
[...]
En als je je kaartje gewoon in een kaartlezer drukt?dafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:22:
[...]
Allemaal dank voor de hulp, maar ik zal toch echt eerst een oplossing moeten hebben voor het feit dat de installatiepakketten van Garmin mijn geheugenkaart niet vindt. Zoals ik al eerder heb aangegeven in een eerdere post. Dat is waar het in 1e instantie mis gaat. Ik had het daarna met een omweg geprobeerd...het installeren van de .sis direkt via PC Suite.
Kan je een andere USB poort proberen? Eentje die rechtsstreeks op het mobo zit. Dus niet een PCI kaart of in het frontpanel.dafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:22:
[...]
Allemaal dank voor de hulp, maar ik zal toch echt eerst een oplossing moeten hebben voor het feit dat de installatiepakketten van Garmin mijn geheugenkaart niet vindt. Zoals ik al eerder heb aangegeven in een eerdere post. Dat is waar het in 1e instantie mis gaat. Ik had het daarna met een omweg geprobeerd...het installeren van de .sis direkt via PC Suite.
[ Voor 7% gewijzigd door patrickt35 op 29-11-2007 15:27 ]
Dat ga ik zeker nog proberen. Al werk ik met een laptop, met 1 poort aan links, en 2 aan rechts. Dus de issue met usb-poorten direkt op moederbord gaat denk ik niet op. Maar ga het zeker proberen als ik weer thuis ben...thanks.patrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:26:
[...]
Kan je een andere USB poort proberen? Eentje die rechtsstreeks op het mobo zit. Dus niet een PCI kaart of in het frontpanel.
Met alle respect @dafmay, maar zou je deze discussie buiten het forum kunnen voeren over het wel of niet werkend krijgen van mijn inziens niet legaal verkregen software?
Mocht dit niet het geval zijn dan helpt Garmin je ook, alle info die benodigd is is op hun site te vinden
Mocht dit niet het geval zijn dan helpt Garmin je ook, alle info die benodigd is is op hun site te vinden
Ook geen resultaat...installatiepakket ziet niet de geheugenkaart.Danielson schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:25:
[...]
En als je je kaartje gewoon in een kaartlezer drukt?
Jajaschumi2004 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:28:
Met alle respect @dafmay, maar zou je deze discussie buiten het forum kunnen voeren over het wel of niet werkend krijgen van mijn inziens niet legaal verkregen software?
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 29-11-2007 15:30 ]
Is iedereen opgevallen dat onder FW20 de GPS fix (ik gebruik R66) ZONDER A-GPS net zo snel gaat als onder FW12 MET A-GPS? Ik vetrouwde het eerst helemaal niet en heb het logboek er op nagslagen maar er was toch echt geen dataverkeer geweest. Dit is echt ideaal voor de mensen zoals ik die nog geen flatfee internet-abonnement hebben op hun N95.
Ben tot nu erg te spreken over de FW20, behalve dat de streams niet meer werken, zelfs Youtube Mobile niet.
Ben tot nu erg te spreken over de FW20, behalve dat de streams niet meer werken, zelfs Youtube Mobile niet.
[ Voor 33% gewijzigd door Megalodon_67 op 29-11-2007 15:33 ]
@Schumi2004, heb je mijn mail nog ontvangen?
Alles wat hij vroeg is legaal, maar het is waarschijnlijk een computer probleem... Maarja wie weet een N95 probleem, dus snap wel dat je het hier vroeg.schumi2004 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:28:
Ik heb net het programma TVersity gedownload, na wat gekloot op mijn psp dacht ik dat is iets voor mijn N95, en inderdaad het werkt top.
Het is eigenlijk een stream programma zodat je je video, audio en foto bestanden van je pc op je N95 kan ontvangen.
je kunt hem op je thuis netwerk gebruiken maar ook op een ander netwerk. En het werkt met Vista.
Je kunt de bestanden helaas niet live gestreamd beluisteren of zien, alleen eerst binnenhalen en dan afspelen.
Je kunt zo ook op andere pc's je eigen bestanden binnenhalen.
Het is eigenlijk een stream programma zodat je je video, audio en foto bestanden van je pc op je N95 kan ontvangen.
je kunt hem op je thuis netwerk gebruiken maar ook op een ander netwerk. En het werkt met Vista.
Je kunt de bestanden helaas niet live gestreamd beluisteren of zien, alleen eerst binnenhalen en dan afspelen.
Je kunt zo ook op andere pc's je eigen bestanden binnenhalen.
Dit is ook mijn visie. Betrokkene heeft problemen mbt het installeren van een applicatie op zijn telefoon. Of de applicatie legaal of illegaal is, is hier niet aan de orde. Dar is zijn eigen zaak.Mau_Maus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:38:
[...]
Alles wat hij vroeg is legaal, maar het is waarschijnlijk een computer probleem... Maarja wie weet een N95 probleem, dus snap wel dat je het hier vroeg.
Maar of het nu in een pc topic, Navigatie topic of in het N95 topic thuishoort laat ik in het midden.
Yups thanks ben er alleen nog niet aan toegekomenpatrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:34:
@Schumi2004, heb je mijn mail nog ontvangen?
-update
Is ook wel wat van te zeggen maar de daadwerkelijke oplossing heb ik nog niet gehoord. Als hij nu even de oplossing hier neer zet is discussie niet helemaal voor niks geweestpatrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:46:
[...]
Dit is ook mijn visie. Betrokkene heeft problemen mbt het installeren van een applicatie op zijn telefoon. Of de applicatie legaal of illegaal is, is hier niet aan de orde. Dar is zijn eigen zaak.
Maar of het nu in een pc topic, Navigatie topic of in het N95 topic thuishoort laat ik in het midden.
[ Voor 59% gewijzigd door schumi2004 op 29-11-2007 15:53 ]
@patrickt35, ik heb een vraag over een post van je: sympATxs4allPUNTnl
Sorry, dit hoort hier niet thuis.symp schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:49:
@patrickt35, ik heb een vraag over een post van je: sympATxs4allPUNTnl
Verwijderd
Goedemiddag iedereen,
Ik heb ook versie 2 punt nogwat in m'n N95 gepropt maar krijg de zoekfunctie niet aan de praat.
De nieuwe link op het standby scherm werkt niet.
Heel even flikkert er iets bij aanklikken maar er gebeurt verder niets. Heeft er verder iemand hier ook last van?
Verder heb ik Garmin en Route66 prima draaien op m'n N95.
Ik heb ook versie 2 punt nogwat in m'n N95 gepropt maar krijg de zoekfunctie niet aan de praat.
Heel even flikkert er iets bij aanklikken maar er gebeurt verder niets. Heeft er verder iemand hier ook last van?
Ja als ik dat wist dan stond het hier natuurlijk alschumi2004 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:48:
[...]
Yups thanks ben er alleen nog niet aan toegekomen
-update
[...]
Is ook wel wat van te zeggen maar de daadwerkelijke oplossing heb ik nog niet gehoord. Als hij nu even de oplossing hier neer zet is discussie niet helemaal voor niks geweest

N95 moet je via USB aan je pc hangen, gegevensoverdrachtmodus. Kijk echter uit dat je geen programma's hebt lopen op je N95, zoals RotateMe welke je op de geheugenkaart hebt geinstalleerd. Anders geeft de N95 de geheugenkaart niet vrij voor de computer en kan deze de kaart dus ook niet vinden.dafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:22:
[...]
Nieuwe PC Suite... (geen beta 6.85.11.1 en in Nederlands)
http://nds1.nokia.com/fil...rel_6_85_12_0_dut_web.exe
Hey kijk dat is mischien een aardige. Het enige dat op m'n geheugenkaart is geinstalleerd is Route66 en die is ook niet opgestart wanneer ik voor gegevensoverdracht kies. Maar mischien toch even deinstalleren voor de gein...dank voor het meedenken.XyberBorg schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:28:
[...]
N95 moet je via USB aan je pc hangen, gegevensoverdrachtmodus. Kijk echter uit dat je geen programma's hebt lopen op je N95, zoals RotateMe welke je op de geheugenkaart hebt geinstalleerd. Anders geeft de N95 de geheugenkaart niet vrij voor de computer en kan deze de kaart dus ook niet vinden.
Edit : geldt voor mij toch niet aangezien de pc de geheugenkaart via gegevensoverdracht gewoon ziet.
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 29-11-2007 17:23 ]
Mochten er mensen zijn een FULL Cover Black willen.
DOE HET NIET!!!
Ik heb het net binnen en gemonteerd enz. Het ziet er wel mooi uit maar
na 10 keer open en dicht doen begonnen de cijfers en letters al af te slijten.
Zie nu al niets meer van de 9.
Monteren is niet zo heel erg moeilijk. Dat ging vrij simpel alleen is het zo dat
de front-cover aan beide zijkanten open blijft staan. Heel irritant.
Kortom, mochten er mensen zijn die een zwarte behuizing willen. Is er denk ik maar
echt één oplossing en dat is een N95 8GB.
Groeten,
Michael
DOE HET NIET!!!
Ik heb het net binnen en gemonteerd enz. Het ziet er wel mooi uit maar
na 10 keer open en dicht doen begonnen de cijfers en letters al af te slijten.
Zie nu al niets meer van de 9.
Monteren is niet zo heel erg moeilijk. Dat ging vrij simpel alleen is het zo dat
de front-cover aan beide zijkanten open blijft staan. Heel irritant.
Kortom, mochten er mensen zijn die een zwarte behuizing willen. Is er denk ik maar
echt één oplossing en dat is een N95 8GB.
Groeten,
Michael
Everything Can Help!
Thnx voor de tip.Mau_Maus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:34:
Gelijk geïnstalleerd, en een mooie layout.
Gelijk een update eroverheen omtrend Nokia Video Manager.
Vanavond ook maar eens installeren. Hopelijk mooier en vooral sneller (+ minder geheugengebruik) !Mau_Maus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:34:
Verwijderd
Jongens, wilde even ook iets positiefs zeggen. Ben vanmorgen bij het service point van Vodafone geweest in Amsterdam. Sinds kort hebben ze daar een monteur zitten die veel meer en gelijk kan helpen.
Moet zeggen echt top! Super service, super aardig, direct en heldere uitleg. Kan iedereen aanraden hier gebruik van te maken. Vodafone heeft hier een goede zet mee gedaan!
Helaas moest m'n toestel wel opgestuurd worden naar de fabriek. Maar door de service was m'n dag toch echt weer een stukje beter! Dus een dikke thumbs up!
Moet zeggen echt top! Super service, super aardig, direct en heldere uitleg. Kan iedereen aanraden hier gebruik van te maken. Vodafone heeft hier een goede zet mee gedaan!
Helaas moest m'n toestel wel opgestuurd worden naar de fabriek. Maar door de service was m'n dag toch echt weer een stukje beter! Dus een dikke thumbs up!
Verwijderd
Kan iemand me ff een linkje sturen voor route66 en garmin xt???? info@fotodoya.nl zou helemaal te gek zijn!
google is je vriend!Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:40:
Kan iemand me ff een linkje sturen voor route66 en garmin xt???? info@fotodoya.nl zou helemaal te gek zijn!
http://www.garmin.nlVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:40:
http://www.route66.nl
http://www.forummobiles.c...0&p=1515130&#entry1515130
Vanaf vanavond weer nieuwe beta van RotateME (Beta 3), Nieuwe API (nauwkeurigere detectie.. niet gevoeliger) geen toetsen die verdwijnen, en nog wat dingetjes...
Vanaf vanavond weer nieuwe beta van RotateME (Beta 3), Nieuwe API (nauwkeurigere detectie.. niet gevoeliger) geen toetsen die verdwijnen, en nog wat dingetjes...
Verwijderd
Jongens....iemand?Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:57:
Goedemiddag iedereen,
Verwijderd
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik deze binnen heb.Mau_Maus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:53:
http://www.forummobiles.c...0&p=1515130&#entry1515130
Ik heb net mijn N95 ontvangen. Alleen heb ik geen internet abo erbij genomen dus ik heb liever niet dat de telefoon tot internet gaat connecten. Weet iemand ook hoe ik dit uit kan zetten, dat de telefoon dus nooit toegang krijgt tot internet zonder mijn toestemming?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwijderd
Dat vraagt hij sowieso altijd eerstColdcat schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:59:
Ik heb net mijn N95 ontvangen. Alleen heb ik geen internet abo erbij genomen dus ik heb liever niet dat de telefoon tot internet gaat connecten. Weet iemand ook hoe ik dit uit kan zetten, dat de telefoon dus nooit toegang krijgt tot internet zonder mijn toestemming?
Sjesus...waarom vind de Garmin install app mijn geheugenkaart toch niet. Zojuist zelfs in Safe mode opgestart...weer geen resultaat. Zeikt mij enorm af, begrijp er geen reet van

Dude kijk is 1 post onder jeVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:56:
RotateMe Beta 3 komt eraan!
http://www.jaspp.net/?p=1160
Ligt het aan mij of is mijn focus-functie kapot ? sinds ik eergister de nieuwste fw heb op mijn N95 kan ik met foto's maken niet meer goed focussen, tenminste zo lijkt het. Het focus vierkantje wordt niet meer groen zoals eerder ( maar ook niet rood ), hij blijft gewoon wit. Is dit normaal of heb ik een brak toestel gekregen ?
Verwijderd
Ik heb alleen de optie "extrene GPS"Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:36:
[...]
Garmin maakt gebruik van BT voor de externe gps, vandaar dat hij standaard BT aanzet, als je de interne gps selecteerd kan je BT uitzetten
PS: installatie was een fluitje van een cent.. Heb al base maps voor mijn Garmin Vista HCX outdoor GPS.. Ben benieuwd of ik die ook aan de praat krijg.. eerst kijken of de interne GPS wil
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 19:33 ]
Ik vermoed dat er toch een programma op je telefoon aktief is, die je geheugenkaart in gebruik houddafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:16:
Sjesus...waarom vind de Garmin install app mijn geheugenkaart toch niet. Zojuist zelfs in Safe mode opgestart...weer geen resultaat. Zeikt mij enorm af, begrijp er geen reet van
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.