Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:36:
[...]
Dat is goed om te horen, ik zou die van mij morgen krijgen via vodafone.
Alleen even een vraagje, heb je een nieuw abbonement of een verlenging genomen?
Ik vraag dit namelijk, omdat ik ook moet bijbetalen maar mij wisten ze te melden
dat ik een factuur erbij kreeg dus ik hoefde niet meteen te betalen. Verder zou
die van mij via tnt verstuurd worden, was dit bij jou ook het geval.
Het kan namelijk wel zo zijn dat er verschil is of je hem via de online winkel
hebt besteld of zoals mij via de klantenservice.
Sorry ik heb zitten liegen, het was 44,05 inplaats van 40,05
Ik heb een nieuw abonement afgesloten, en hij werd vandaag door RITMO aan de deur afgeleverd.
Ik moest de 44,05 meteen aan de deur GEPAST betalen of Pinnen, als ik contant betaalde moest er 0,01 euro van mijn rekening aan de deur gepind worden, dit ter controle van het rekening nummer.
De meneer van ritmo maakte met een digicam foto's van mijn rijbewijs (opgegeven als legitimatie, omdat de EUROPESE ID verlopen is) en van mijn Bankpas (voor+achterkant).
MAAR!
Vorige week heb ik een N95-2 8gb besteld en toen moest ik 163 betalen aan de deur, deze heb ik moeten cancelen omdat mijn ID verlopen is, en ik heb toen meteen een nieuwe aangevraagd, MET HETZELFDE ABBO, en toen hoefde ik nog maar 44,05 te betalen.
Nu heb ik vandaag voor mijn vrouw ook een N95-2 8GB besteld, en die wordt morgen geleverd (Weer door RITMO B.V.) en deze kost OOK 44,05, misschien een tip voor mensen die 163 moeten afrekenen aan de deur... CANCELEN en opnieuw bestellen.
Groet,
DennisV
Vragen?....PM of reactie