Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.809 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:20
xahmol schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:16:
[...]Feit is dat TomTom het niet doet op de N95 met de interne GPS en dat waarschijnlijk ook niet binnenkort gaat doen en Route 66 het wel doet, dan valt de vergelijking toch voor Route 66 erg voordelig uit IMHO ;) Maar Garmin ken ik niet, hoor wel of dat wat is.
Ik ga 'm vanavond installeren en deze week ff testen in de auto. Ben eigenlijk best wel benieuwd. R66 werkt voor mijn doeleinden verder prima, maar moet daarbij wel vermelden dat ik nog nooit verder dan Breda ben gegaan met R66 :) Snelheid direkt in beeld + geschatte aankomsttijd is handig/leuk om erbij te hebben. Gebruikte stem bij Garmin kan de doorslag voor mij geven. Ook ben ik erg benieuwd naar de GUI...hopelijk mooier dan die van R66. Het oog wil namelijk ook wel wat...

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 28-11-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Van Garmin heeft me pa een navigatiesysteem, en ik vind het persoonlijk lekker werken. Alles is lekker duidelijk ook. Ik ga zelf nadat ik de nieuwe (NL) firmware erop gezet heb Garmin zeker eens ff proberen.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nou een antwoord op mijn vraag?
Als ik de USB kabel eruit trek dan zegt hij Waarschijnlijk gegevens verloren. Stop de overdracht... bla bla. En dan moet ik de telefoon opnieuw aanzetten om hem weer normaal te laten werken.
HOE stop ik die overdracht dan? Vanuit windows lukt niet dan start hij automatisch weer, en op de telefoon vind ik dit ook nergens... bij mijn oude N95 kon je op de Uit knop drukken en dan stond er Geheugenkaart verwijderen... maar hier zie ik dat nergens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:31:
Heeft iemand nou een antwoord op mijn vraag?
Als ik de USB kabel eruit trek dan zegt hij Waarschijnlijk gegevens verloren. Stop de overdracht... bla bla. En dan moet ik de telefoon opnieuw aanzetten om hem weer normaal te laten werken.
HOE stop ik die overdracht dan? Vanuit windows lukt niet dan start hij automatisch weer, en op de telefoon vind ik dit ook nergens... bij mijn oude N95 kon je op de Uit knop drukken en dan stond er Geheugenkaart verwijderen... maar hier zie ik dat nergens!
De nieuwe N95 FW veroorzaakt hetzelfde probleem als jij omschrijft. Ik weet ff niet of iemand al een oplossing heeft gevonden...hopelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

XyberBorg schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:22:
[...]

Een van de eerste dingen die ik heb getest met V20 was inderdaad of de ruis weg was - teleurstelling toen ik hoorde dat de ruis inderdaad nog steeds niet weg was. Aan de andere kant begin ik mij zo langzamerhand af te vragen of dit een softwarematige kwestie is. Over de externe luidsprekers is namelijk geen ruis te horen.. Kan de ruis niet aan de earphone poort liggen? De ruis wordt namelijk ook niet verstekt naarmate het geluidsniveau softwarematig hoger wordt gezet.

[...]

De headset welke ik gebruik is van perfecte kwaliteit, en werkt bij normale MP3 spelers zonder enige ruis. Andere N95's heb ik zelf niet geprobeerd, maar blijkbaar hebben meer mensen last van ruis. Vooral bij een lager volume (10 - 50%)

Hoeveelheid geheugen is inderdaad overweldigend nu, heb nog nooit meegemaakt dat ik dit kon doen:
[afbeelding]
@XyberBorg : is dat een nieuwe Haze theme, die die wel de beller weergeeft (waar die kleurcombi wit op wit) in is hersteld??? Zo ja, waar vind ik die?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
en dat heeft R66 nu net weer wel direkt in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
martincm schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:34:
[...]

@XyberBorg : is dat een nieuwe Haze theme, die die wel de beller weergeeft (waar die kleurcombi wit op wit) in is hersteld??? Zo ja, waar vind ik die?
*Edit1: Alleen doen de linkjes het niet meer :P ff verder zoeken

*Edit2: http://www.megafileupload...614/S60ToutchE90-rar.html

Ik weet niet zeker welke van deze de correcte is:
http://www.3gfan.com/download.asp?id=3117&dp=1
http://www.3gfan.com/download.asp?id=3117&dp=2

[ Voor 19% gewijzigd door Mau_Maus op 28-11-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Wow, erg origineel en goed en consequent doorgevoerd die theme! Alleen wel even wennen om geen enkele icon meer te herkennen, heb toch maar weer even de Psiloc Reflect theme teruggezet (eea moet natuurlijk behalve mooi ook wel functioneel zijn, Ayofe vergt wel aanzienlijke gewenning, wellicht dat ik het binnenkort nog eens probeer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
xahmol schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:20:
[...]

Wow, erg origineel en goed en consequent doorgevoerd die theme! Alleen wel even wennen om geen enkele icon meer te herkennen, heb toch maar weer even de Psiloc Reflect theme teruggezet (eea moet natuurlijk behalve mooi ook wel functioneel zijn, Ayofe vergt wel aanzienlijke gewenning, wellicht dat ik het binnenkort nog eens probeer).
Anders zet je icoon animatie aan, heb je de orginele icoons. Of is dat niet meer in de laatste update? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
:S

Eindelijk bezig met updaten van N95 naar FW 20.x.....
GSM overleden
Opgegeven moment krijg ikde instructie om de voedingskabel en de accu los te maken en opnieuw te bevestigen en de aan-knop in te drukken....

Hierna wordt de gsm niet meer gevonden....

Nu dus 3-weken naar NSP potdorie...echt balen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:44
Vandaag heb ik mijn n95-2 8gb gekregen met vodafone abonnement.

ik heb 40,05 euro moeten betalen voor het toestel, en dat is bijna voor niks...

Maar waar ik echt verbaasd over ben, HET IS GÉÉN BRANDED TOESTEL!
EN HIJ IS SIMLOCKVRIJ!!!

Waarschijnlijk is één van de volgende scenario's de werkelijkheid:
1. Vodafone heeft ingezien dat mensen géén branded zooi willen, en dat de simlock op iedere hoek van de straat voo 10 euro verwijderd kan worden, en op internet kan het zelf al gratis met de software **j***
2. Er is zo een enorme run op n95-2 8GB dat er een enorm tekort is aan branded varianten, en het teveel tijd (en dus geld) kost, om een x aantal telefoons te branden.

Scenario 2 lijkt me waarschijnlijker, vooral om dat de medewerkster van vodafone ook gezegd heeft dat de aanvraag van abonementen alle verwachtingen overtroffen heeft...

Het is trouwens de Spiderman 3 versie.

Mochten er noch vragen zijn...PM

Ik snap alleen niet waarom hij 44,05 euro is, op de website stond 163,?? euro, ik werd gebeld door de koerier, met de mededeling 44,05 aan de deur afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Laatst online: 02-09 19:53
Heren van het goede leven , ik zit met het volgende , mischien dat deze vraag al voorbij gekomen is.
maar ondanks de search knop en zo beetje 40 pagina's te hebben gelezen was ik het spoor nog steeds bijster.

ik overweeg namelijk de N95 Black edition te nemen bij me verlenging van me abbo.
alleen hoorde ik van iemand die deze ook wou hebben, dat aldus de verkoper daar.
er op deze N95 geen tomtom geinstaleerd kan worden, ondanks gebruik van externe gps.
Waar ik allang van in bezit ben , gebruik de tomtom al vanaf de n70 uit kwam en toen op de N73 en nu wil ik overgaan op de N95. maar goed dat is niet relevant verder, maar dat mijn keuze op deze tel wel hangt om dit feit.
Anders neem ik een tel waar ik niets mee kan....zou zonde geld zijn.

Heeft iemand hier al de N95 black draaien met tomtom...of kan iemand dit evt indiaanen verhaal Ja/nee verifieeren.

Groetjes Roberto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 15:13
Roberto538 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:06:
Heren van het goede leven , ik zit met het volgende , mischien dat deze vraag al voorbij gekomen is.
maar ondanks de search knop en zo beetje 40 pagina's te hebben gelezen was ik het spoor nog steeds bijster.

ik overweeg namelijk de N95 Black edition te nemen bij me verlenging van me abbo.
alleen hoorde ik van iemand die deze ook wou hebben, dat aldus de verkoper daar.
er op deze N95 geen tomtom geinstaleerd kan worden, ondanks gebruik van externe gps.
Waar ik allang van in bezit ben , gebruik de tomtom al vanaf de n70 uit kwam en toen op de N73 en nu wil ik overgaan op de N95. maar goed dat is niet relevant verder, maar dat mijn keuze op deze tel wel hangt om dit feit.
Anders neem ik een tel waar ik niets mee kan....zou zonde geld zijn.

Heeft iemand hier al de N95 black draaien met tomtom...of kan iemand dit evt indiaanen verhaal Ja/nee verifieeren.

Groetjes Roberto
TomTom werkt wel, alleen niet met de internet gps, maar met een externe werkt het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Door DVFS (nieuwe techniek in V20) gaat de batterij van de N95 ongeveer 20% langer mee :)

http://www.allaboutsymbia...s_20_better_battery_l.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennisV1984 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:05:
Vandaag heb ik mijn n95-2 8gb gekregen met vodafone abonnement.

ik heb 40,05 euro moeten betalen voor het toestel, en dat is bijna voor niks...

Maar waar ik echt verbaasd over ben, HET IS GÉÉN BRANDED TOESTEL!
EN HIJ IS SIMLOCKVRIJ!!!

Waarschijnlijk is één van de volgende scenario's de werkelijkheid:
1. Vodafone heeft ingezien dat mensen géén branded zooi willen, en dat de simlock op iedere hoek van de straat voo 10 euro verwijderd kan worden, en op internet kan het zelf al gratis met de software **j***
2. Er is zo een enorme run op n95-2 8GB dat er een enorm tekort is aan branded varianten, en het teveel tijd (en dus geld) kost, om een x aantal telefoons te branden.

Scenario 2 lijkt me waarschijnlijker, vooral om dat de medewerkster van vodafone ook gezegd heeft dat de aanvraag van abonementen alle verwachtingen overtroffen heeft...

Het is trouwens de Spiderman 3 versie.

Mochten er noch vragen zijn...PM

Ik snap alleen niet waarom hij 44,05 euro is, op de website stond 163,?? euro, ik werd gebeld door de koerier, met de mededeling 44,05 aan de deur afrekenen.
Dat is goed om te horen, ik zou die van mij morgen krijgen via vodafone.
Alleen even een vraagje, heb je een nieuw abbonement of een verlenging genomen?
Ik vraag dit namelijk, omdat ik ook moet bijbetalen maar mij wisten ze te melden
dat ik een factuur erbij kreeg dus ik hoefde niet meteen te betalen. Verder zou
die van mij via tnt verstuurd worden, was dit bij jou ook het geval.
Het kan namelijk wel zo zijn dat er verschil is of je hem via de online winkel
hebt besteld of zoals mij via de klantenservice.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Ik ben er net achter gekomen dat, in tegenstelling tot wat je overal leest, de beeldstabilisatie van de videocamera niet door de acceleratiemeter wordt geregeld, maar softwarematig. Zet je telefoon maar neer op tafel zodat 'ie niet beweegt en beweeg midden in beeld je hand heen en weer, je zal zien dat de achergrond gaat bewegen en je hand zoveel mogelijk midden in beeld wordt gehouden. Wel effe op filmstand zetten uiteraard ;)
Ik kan wel een filmpje op youtube gooien als mensen t willen zien.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 16:04
ff snel een reactie voor ik eten naar binnen gaat schuiven, wilde ik net rabo telebankieren doen zegt site dat mijn toestel geen beveiligde sessie kan opzetten wat in versie 12. niet was. Iemand hier ook last van of eventuele oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:36:
[...]

Dat is goed om te horen, ik zou die van mij morgen krijgen via vodafone.
Alleen even een vraagje, heb je een nieuw abbonement of een verlenging genomen?
Ik vraag dit namelijk, omdat ik ook moet bijbetalen maar mij wisten ze te melden
dat ik een factuur erbij kreeg dus ik hoefde niet meteen te betalen. Verder zou
die van mij via tnt verstuurd worden, was dit bij jou ook het geval.
Het kan namelijk wel zo zijn dat er verschil is of je hem via de online winkel
hebt besteld of zoals mij via de klantenservice.
Sorry ik heb zitten liegen, het was 44,05 inplaats van 40,05

Ik heb een nieuw abonement afgesloten, en hij werd vandaag door RITMO aan de deur afgeleverd.

Ik moest de 44,05 meteen aan de deur GEPAST betalen of Pinnen, als ik contant betaalde moest er 0,01 euro van mijn rekening aan de deur gepind worden, dit ter controle van het rekening nummer.
De meneer van ritmo maakte met een digicam foto's van mijn rijbewijs (opgegeven als legitimatie, omdat de EUROPESE ID verlopen is) en van mijn Bankpas (voor+achterkant).

MAAR!
Vorige week heb ik een N95-2 8gb besteld en toen moest ik 163 betalen aan de deur, deze heb ik moeten cancelen omdat mijn ID verlopen is, en ik heb toen meteen een nieuwe aangevraagd, MET HETZELFDE ABBO, en toen hoefde ik nog maar 44,05 te betalen.

Nu heb ik vandaag voor mijn vrouw ook een N95-2 8GB besteld, en die wordt morgen geleverd (Weer door RITMO B.V.) en deze kost OOK 44,05, misschien een tip voor mensen die 163 moeten afrekenen aan de deur... CANCELEN en opnieuw bestellen.

Groet,

DennisV

Vragen?....PM of reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Laatst online: 25-09 11:04
Na het gebruiken van de search ben ik er nog niet uit: ik heb een N95 van T-Mobile. Ik wilde wel even de Windows Live tjak proberen, maar ik krijg bij elke dep.sisx of live messenger.sis de melding dat het bestand beschadigd is. Komt dit door mijn branded telefoon?

Een ander probleem dat ik ondervond was dat de file die op deze site naar je toe kan worden gestuurd een lege pagina opleverde op mijn telefoon. Iemand ook deze problemen (gehad)?

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn n95 8gb geupdated naar de laatste firmware dmv eerst mijn productcode te veranderen naar euro 2. Nu heb ik de stomme fout gemaakt mijn originele productcode niet bij te houden en ik heb gehoord dat het best is dat je deze terugzet.
kan iemand mij helpen om aan de originele productcode te geraken van mijn toestel? Ik denk dat het uit Dubai komt.

groeten,
Matthias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:20:
ik heb mijn n95 8gb geupdated naar de laatste firmware dmv eerst mijn productcode te veranderen naar euro 2. Nu heb ik de stomme fout gemaakt mijn originele productcode niet bij te houden en ik heb gehoord dat het best is dat je deze terugzet.
kan iemand mij helpen om aan de originele productcode te geraken van mijn toestel? Ik denk dat het uit Dubai komt.

groeten,
Matthias
achter je batterij

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check onder je batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denieuwe versie van Google Maps heeft nu als functie 'Mijn locatie', waarmee op basis van celltower-informatie de lokatie getracht wordt te achterhalen. Leuk wanneer de GPS het even niet wil doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-09 21:25
met v20 kan je videoclips als beltoon instellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 22:42
DennisV1984 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:56:
[...]

Ik heb een nieuw abonement afgesloten, en hij werd vandaag door RITMO aan de deur afgeleverd.

Ik moest de 44,05 meteen aan de deur GEPAST betalen of Pinnen, als ik contant betaalde moest er 0,01 euro van mijn rekening aan de deur gepind worden, dit ter controle van het rekening nummer.
De meneer van ritmo maakte met een digicam foto's van mijn rijbewijs (opgegeven als legitimatie, omdat de EUROPESE ID verlopen is) en van mijn Bankpas (voor+achterkant).

MAAR!
Vorige week heb ik een N95-2 8gb besteld en toen moest ik 163 betalen aan de deur, deze heb ik moeten cancelen omdat mijn ID verlopen is, en ik heb toen meteen een nieuwe aangevraagd, MET HETZELFDE ABBO, en toen hoefde ik nog maar 44,05 te betalen.

Nu heb ik vandaag voor mijn vrouw ook een N95-2 8GB besteld, en die wordt morgen geleverd (Weer door RITMO B.V.) en deze kost OOK 44,05, misschien een tip voor mensen die 163 moeten afrekenen aan de deur... CANCELEN en opnieuw bestellen.

Groet,

DennisV

Vragen?....PM of reactie
Ik vind je hoofdletter gebruik zwaar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb die garmin ook uitgeprobeerd maar die werkt dus niet op de interne gps ontvanger van de n95 wel jammer trouwens ben route 66 een beetje moe evenals tom tom als er iemand een ander gps proggie weet dat werkt met de interne gps onvanger laat maar weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:52:
heb die garmin ook uitgeprobeerd maar die werkt dus niet op de interne gps ontvanger van de n95 wel jammer trouwens ben route 66 een beetje moe evenals tom tom als er iemand een ander gps proggie weet dat werkt met de interne gps onvanger laat maar weten
Dan heb je niet de goede versie. Of je doet zelf wat fout.. Jammer, want het is een leuk alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:52:
Garmin werkt dus wel met de interne GPS van de N95. Ik heb het eerste ritje er al op zitten met Garmin, en het is een verademing tov Route66. Vooral de stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
patrickt35 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:09:
[...]

Garmin werkt dus wel met de interne GPS van de N95. Ik heb het eerste ritje er al op zitten met Garmin, en het is een verademing tov Route66. Vooral de stem.
Ow, vertel. Wat is volgens jouw een verbetering en wat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
Sommige mensen BREKEN ook over alles hun NEK! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danku, heb ze meteen teruggezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
schumi2004 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:11:
[...]
Ow, vertel. Wat is volgens jouw een verbetering en wat niet?
- Stem van Garmin is beter dan die van Route 66
- POI toevoegen(dus ook flitspalen
- Je kan zelfgemaakte POI's toevoegen
- Snelheid in beeld(zonder eerst in menu te gaan)
- Middels Garmin mapsource toevoegen vanaf je pc steden, landen of geheel Europa. Zo bestaat dus bv de Benelux map uit 12 stukjes.

Dit zijn de voordelen die me na een uurtje testen in de auto opvielen. Vanavond eens spelen met de settings om te kijken wat er allemaal nog meer mogelijk is.

Overigens is de layout ook netjes te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
FaNtJuH schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:50:
[...]

W A T ____B E D O E L____J E____?

[ Voor 9% gewijzigd door Megalodon_67 op 28-11-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik door mijn gallery blader op mijn nokia n95 8gb, dan komt hij na een tijdje vast te zitten. de gallery blokkeert volledig en wil niet meer afsluiten
nadat ik terugkeer naar het hoofdscherm, geraak ik ook niet meer in het menu. de enigste oplossing is dan de telefoon herstarten.
aangezien ik heel veel naar mijn foto's in mijn gallery kijk, is dit knap lastig omdat ik hem verschillende malen per dag moet herstarten en ik geraak dus ook niet aan mijn eerste foto's omdat hij meestal blokkeert eer ik daar ben met het bladeren
ik moet wel zeggen dat ik een 1300-tal foto's/filmpjes in mijn gallery heb staan, maar volgens mij moet dit geen probleem zijn

heeft er iemand nog last van dit probleem en soms een oplossing?
ik heb tussen haakjes de allerlaatste nieuwe firmware erop staan

groeten,

Matthias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

OKAY het ergste is gebeurd :(
net tijdens updaten viel mijn pc uit :(
als ik de telefoon aanzet gaat voel ik hem trillen maar het beeld gaat niet meer aan!!!!!!

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-08 09:15
Eindelijk weer mijn thema's gevonden :) met de nieuwe Firmware.

Weet iemand toevallig ook of je de 6 snelkoppelingen bovenin je scherm (onder de tijd + datum) kan aanpassen ? Daar waar nu staat: Contacten, nieuwe SMS, Web, KLok, Profielen & Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
Phoolie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:19:
[...]
TomTom werkt wel, alleen niet met de internet gps, maar met een externe werkt het prima
Dat meen je niet..!!...dan weet ik wel welke toestel ik ga nemen.... _/-\o_
Heb je zelf ook een N95 8gig Black dan?
Ik was al druk aan het spitten geweest hier op forum, maar zag t niemand hebben over tomtom op een N95 8gig versie. vast overheen gelezen dan. :+
Ik ga van de week gelijk effe die gsmzaak in duiken.....zou zonde zijn als ik paar honder eurie had neergeleg en dan met een N95 8gig in me maag zit die geen tomtom ondersteund door dat ie niet laat instaleren... 8)7

Groetjes Roberto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

-Leon- schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:50:
Eindelijk weer mijn thema's gevonden :) met de nieuwe Firmware.

Weet iemand toevallig ook of je de 6 snelkoppelingen bovenin je scherm (onder de tijd + datum) kan aanpassen ? Daar waar nu staat: Contacten, nieuwe SMS, Web, KLok, Profielen & Maps.
Menu>Instrumenten>Algemeen>Persoonlijk>Standby-modus>Toep. actief standby

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
rataplan2 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:48:
OKAY het ergste is gebeurd :(
net tijdens updaten viel mijn pc uit :(
als ik de telefoon aanzet gaat voel ik hem trillen maar het beeld gaat niet meer aan!!!!!!
druk groene knop om te bellen + 3 + * tegelijk in set je telefoon aan en blijf die 3 knoppen ingedrukt houden. Dan voer je een hard reset uit. Als dat niet werkt moet je naar een NSP. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
  • Laatst online: 15-08 09:15
sl1200 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:59:
[...]

Menu>Instrumenten>Algemeen>Persoonlijk>Standby-modus>Toep. actief standby
TNX !!! (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
patrickt35 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:34:
[...]

- Stem van Garmin is beter dan die van Route 66
- POI toevoegen(dus ook flitspalen
- Je kan zelfgemaakte POI's toevoegen
- Snelheid in beeld(zonder eerst in menu te gaan)
- Middels Garmin mapsource toevoegen vanaf je pc steden, landen of geheel Europa. Zo bestaat dus bv de Benelux map uit 12 stukjes.

Dit zijn de voordelen die me na een uurtje testen in de auto opvielen. Vanavond eens spelen met de settings om te kijken wat er allemaal nog meer mogelijk is.

Overigens is de layout ook netjes te noemen.
Klinkt niet verkeerd ;)
p.s.: zou je mij misschien ff een pm willen sturen.

Overigens ben ik niet helemaal blij met de nieuwe menu layout van fw20. Een aantal dingen zitten me in de weg en zou ik graag weg hebben maar helaas. MyNokia b.v. kaarten search enz
Ook baal ik ervan dat ik mijn huidige games niet in de map spelletjes plaatsen kan en weg halen gaat ook niet eens.
Zo maar ff proberen map in map te maken en daar de shortcuts heen te zetten maar die ik kwijt wil. Overigens nog een nadeel, verplaatsen naar een folder in folder van progjes gaat ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik garmin kan vinden en uitleg kan krijgen hoe ik moet installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu dus ook V20, en de camera is veel sneller en stabieler! Geweldig deze update! Wel jammer is dat hij geen filmpjes meer pakt in Videoventer, ondanks het formaar van 320X240. Nu moet je helemaal via via bij Realplayer uitkomen, en zo je filmpje openen. En dan is he filmpje nog niet fullscreen ook! Is er misschien een snellere en betere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:06:
Weet iemand hoe ik garmin kan vinden en uitleg kan krijgen hoe ik moet installeren?
www.garmin.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:06:
Wat betreft Garmin wacht ik eerst ff de reviews af, heb op moment nog steeds een 3 jarig nokia abbo maar das ook nie alles ben hem eigenlijk al zat wat betreft gebuiksgemak, graphics zijn wel top moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een mailtje terug van TomTom Service:

<QUOTE>
"Hartelijk dank voor uw bericht aan de TomTom Customer Support,

Behalve dat wij de N95 in zijn geheel niet ondersteunen (dus ook niet i.c.m. gebruik van een externe GPS ontvanger) is het zo dat er geen updates gepland staan voor apparaten werkend op het Symbian S60 3rd Edition.
Het spijt mij dus, maar ik kan u hier niet verder mee helpen.
</ QOUTE>

Forget it dus met de N95 en de interne GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik probeer Garmin XT 4.10.20 geinstalleerd te krijgen op m'n N95 middels de .exe file van de Garmin website. Het installatiepakket start op en zou dan de geheugenkaart moeten vinden. Danwel via data transfer modus op telefoon, danwel via geheugenkaart direkt op laptop. Maar bij geen van beide opties wordt de geheugenkaart gevonden. Iemand enig idee wat ik fout doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Ik vind ook het menu-structuur van v20 niet erg logisch. Voorheen zal alles weliswaar onder elkaar, maar hier is een poging gedaan om de boel een beetje te rangschikken, alleen onvoldoende.

Bijv. Onder Menu>Instrumenten>Connectivity staan de meeste zaken die voor de verbindingen nodig zijn, maar waarom staat Bluetooth en WLAN-wiz buiten deze map? |:( Dat is maar 1 voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
schumi2004 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:06:
[...]

Klinkt niet verkeerd ;)
p.s.: zou je mij misschien ff een pm willen sturen.

Overigens ben ik niet helemaal blij met de nieuwe menu layout van fw20. Een aantal dingen zitten me in de weg en zou ik graag weg hebben maar helaas. MyNokia b.v. kaarten search enz
Ook baal ik ervan dat ik mijn huidige games niet in de map spelletjes plaatsen kan en weg halen gaat ook niet eens.
Zo maar ff proberen map in map te maken en daar de shortcuts heen te zetten maar die ik kwijt wil. Overigens nog een nadeel, verplaatsen naar een folder in folder van progjes gaat ook niet :(
Ik maak in het menu altijd een map met de naam Veel Gebruikt. Hierin verplaats ik de shortcuts die ik veel (lees dagelijks) gebruik.
Dit voorkomt voor mij veel gezoek en ergenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:12
Fuzzillogic schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:34:
[...]

Kabels zijn antiek. Bluetooth baby!

* Fuzzillogic , vanuit de trein.

(overigens niks nieuws onder de zon, GPRS via bluetooth hadden we 4 jaar geleden ook al..)
Weet dat het niks nieuws is ;) , maar gebruik het nu eigenlijk pas echt voor het eerst. En ja, bluetooth kan ook, maar mijn laptop heeft geen ingebouwd bluetooth device. En heb het idee dat het met een dongle meer stroom kost dan via de kabel. (Ook voor de telefoon trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

okay, nu lees ik op al die engelstalige site's over demand paging! en hoe blij ze daarwel niet mee zijn.
Maar hier lees ik er niets over terug.

WTF is demand paging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
RobertRedCap schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:30:
okay, nu lees ik op al die engelstalige site's over demand paging! en hoe blij ze daarwel niet mee zijn.

WTF is demand paging?
http://en.wikipedia.org/wiki/Demand_paging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:17:
Ik kreeg net een mailtje terug van TomTom Service:

<QUOTE>
"Hartelijk dank voor uw bericht aan de TomTom Customer Support,

Behalve dat wij de N95 in zijn geheel niet ondersteunen (dus ook niet i.c.m. gebruik van een externe GPS ontvanger) is het zo dat er geen updates gepland staan voor apparaten werkend op het Symbian S60 3rd Edition.
Het spijt mij dus, maar ik kan u hier niet verder mee helpen.
</ QOUTE>

Forget it dus met de N95 en de interne GPS
Dat het niet geplant staat betkend niet dat het niet komt... Het is onvermijdelijk dat ze het gaan ondersteunen, omdat er steeds meer symbian apperaten het gaan ondersteunen.. de vraag is alleeen hoe snel...

Toch moet iedereen het blijven vragen/mailen.. des te eerder dat ze er wat mee doen. En de ene keer zeggen ze wat anders dan de andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
RobertRedCap schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:30:

WTF is demand paging?
Sorry? Waar heb jij gezeten? Dan moet je het topic oook wel volgen. Als je zoekt vind je er genoeg over terug hier... Dat zorgt voor de extra ram die er nu vrij is.

Nokia N95 (8GB) - Deel 8

En anders Google? Ik wil echt niet teveel zeuren.. maar dit was wel een toppunt.

[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 28-11-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:34:
[...]

Dat het niet geplant staat betkend niet dat het niet komt... Het is onvermijdelijk dat ze het gaan ondersteunen, omdat er steeds meer symbian apperaten het gaan ondersteunen.. de vraag is alleeen hoe snel...

Toch moet iedereen het blijven vragen/mailen.. des te eerder dat ze er wat mee doen. En de ene keer zeggen ze wat anders dan de andere keer.
Ik vraag het wekelijks. en inderdaad steeds een ander antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:36:
[...]

Ik vraag het wekelijks. en inderdaad steeds een ander antwoord
Drom.. ik heb ook al 4 soorten verschillende reactie gehad... Van gelockte gps (bullshit), te slechte gps, misshcien update maar niet bekend... Geen geplande updates...

Ze gewoon gek maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
ok, excuses, want het zal wel aan mij liggen het ligt aan mij
Maar ik probeer nu ook een FW update te doen, maar ik krijg V20 niet te pakken.
De software update zegt dat ik de nieuwste software al op de telefoon heb.
Nokia N95 (RM-159)
Firmwareversie:
Huidige: (12.0.013)

Komt dus omdat ik een T-mobile toestel heb zie ik? Wanneer kan ik die gaan updaten dan?
Hoe lang zat er vorige keer tussen de verschillende (branded)versies en hun updates?

[ Voor 33% gewijzigd door readytoflow op 28-11-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
readytoflow schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:43:
ok, excuses, want het zal wel aan mij liggen.
Maar ik probeer nu ook een FW update te doen, maar ik krijg V20 niet te pakken.
De software update zegt dat ik de nieuwste software al op de telefoon heb.

Nokia N95 (RM-159)
Firmwareversie:
Huidige: (12.0.013)
Update: (12.0.013)

ik heb al even snel de laatste paginas doorzocht met ctrl-f op firmware en V20 maar zie niet zo snel hoe 'jullie' de update doen, maar via de reguliere weg lukt het met niet.
Je hebt een branded toestel van T-Mobile of Vodafone.
Door de productcode in je toestel gaat hij de nieuwe firmware(voorlopig) niet herkennen.
Google eens op NSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
Mau_Maus schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:34:
[...]

Dat het niet geplant staat betekend niet dat het niet komt... Het is onvermijdelijk dat ze het gaan ondersteunen, omdat er steeds meer symbian apperaten het gaan ondersteunen.. de vraag is alleeen hoe snel...

Mijn idee.....mischien als ze zien dat de vraag groot zat is, dat ze dan aandurven om het dan ook grootscheeps op de markt te gaan brengen.
Want als ze langer wachten loopt RR66 ze zo voorbij...steeds meer bedrijven zien brood in die navi gedoe. Nokia zelf is ook wakker geworden... :O
dat is ook de main reason dat er zoveel Symbian N - series worden verkocht mede door de mogelijkheden met tomtom&route 66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je je productcode veranderen. Tip: lees posts van patrick35 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:46:
Dan moet je je productcode veranderen. Tip: lees posts van patrick35 ;)
Gek genoeg allemaal aangepast door moderators, whaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht nieuwe FW-BUG(je):
Voipbuster via WLAN werkt niet vanzelf, alleen als ik eerst verbinding maak met internet via WLAN, zet dan scherm standby -> Internettelefoon -> connectie VB = ok.
Anders krijg ik de mededeling (foutmelding) 'Kan geen verbinding maken met het verbindingsnetwerk'.
In de vorige FW-versie werkte dit wel correct.

Iemand een oplossing, of zelf ook meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Mau_Maus schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:36:
[...]

Sorry? Waar heb jij gezeten? Dan moet je het topic oook wel volgen. Als je zoekt vind je er genoeg over terug hier... Dat zorgt voor de extra ram die er nu vrij is.

Nokia N95 (8GB) - Deel 8

En anders Google? Ik wil echt niet teveel zeuren.. maar dit was wel een toppunt.
hahahah ik volg al maanden het topic vanaf deel 2 ofzo. ik dacht dat het iets te maken had met paging>oppiepen ofzo. NOOB ja ik weet het maar dacht dat het iets was voor die amerikanen die 10 achter lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Ik wil Nokia toch eens direct vragen wat zij van het ruis-probleem vinden. Eerlijk gezegd heb ik weinig vertrouwen in het suffe "Customer Care"-webformuliertje op hun site en het telefoonnummer. Die lui zitten daar om je af te poeieren - sterker nog, op wat vragen die daar eens gesteld heb een maand geleden heb ik nooit reactie gehad.

Dus ik zoek eigenlijk een contactmogelijkheid waar met wél serieus met mijn klacht omgaat. Nou kan ik een brief sturen naar hun kantoor hier in Nederland, maar wellicht heeft iemand een beter idee? Wellicht een e-mailadres? (via P.M. eventueel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe "hard" is de hard reset???

De datum en tijd blijft ie gewoon onthouden na een hard reset..

ik heb vandaag nog maar eens:

1) hard reset gegeven
2) firmware geupdate
3) nog een hard rest to be sure..

Ga nu niks installeren en kijken of mijn batterij het nu langer uithoudt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:37
Ik heb me suf gezocht op de TomTom website, maar ik kan het email adres niet vinden van hun. Ik wil ook meehelpen met het mail offensief. Wie weet bezwijken ze een keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:09:
Hoe "hard" is de hard reset???

De datum en tijd blijft ie gewoon onthouden na een hard reset..

ik heb vandaag nog maar eens:

1) hard reset gegeven
2) firmware geupdate
3) nog een hard rest to be sure..

Ga nu niks installeren en kijken of mijn batterij het nu langer uithoudt
Hoe voer jij de harde reset uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peabz21 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:23:
Ik heb me suf gezocht op de TomTom website, maar ik kan het email adres niet vinden van hun. Ik wil ook meehelpen met het mail offensief. Wie weet bezwijken ze een keer ;)
Aanmelden op de site.. en dan bij "mijn vragen" een nieuwe vraag stellen.
[/message]:[/b]
Hoe voer jij ...
Verkeerd dus. De USB kabel via een USB hub voert dus geen goede update uit...
De groen-3-* truuk heeft het gelukkig wel gedaan
Daarna de USB kabel recht in de PC en nu update ie wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 06:51
DennisV1984 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:56:
[...]

MAAR!

Groet,

DennisV

Vragen?....PM of reactie
Vreemd! Ik moest 203 bijbetalen, en dat heb ik ook al gedaan, maar die telefoon komt maar niet :/ . Heeft te maken met nummerbehoud, maar dat is al 4 dagen geleden aangevraagd. Officieel stopt mijn huidige contract morgen, dus ik hoop niet dat dat misgaat. Als ik dezelfde bestelling nogmaals doe blijft de prijs overigens 203.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 11:16

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:41:
Verkeerd dus. De USB kabel via een USB hub voert dus geen goede update uit...
De groen-3-* truuk heeft het gelukkig wel gedaan
Daarna de USB kabel recht in de PC en nu update ie wel goed
Een update via een usb hub gaat prima hoor, mij gelukt :)
Was misschien toch een ander probleem?

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chasin
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 22:23
Ik heb zelf een normale Nokia N95 daar heb ik route66 op.
Zou dit ook kunnen op de Nokia N95 8GB.

Waarom die vraag, als je de normale Nokia N95, heb ik hem geinstalleerd op de geheugenkaart "1GB"
Deze moet je na de installatie uit je tellefoon halen, en in je kaartlezer stoppen om je maps erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Chasin schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:16:
Ik heb zelf een normale Nokia N95 daar heb ik route66 op.
Zou dit ook kunnen op de Nokia N95 8GB.

Waarom die vraag, als je de normale Nokia N95, heb ik hem geinstalleerd op de geheugenkaart "1GB"
Deze moet je na de installatie uit je tellefoon halen, en in je kaartlezer stoppen om je maps erop te zetten.
Nooit mass storage gekozen wanneer je je n95 via usb aan je pc hangt?
Ursamajor schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:09:
[...]

Een update via een usb hub gaat prima hoor, mij gelukt :)
Was misschien toch een ander probleem?
Maar gaat wel vaak mis op die manier... Erg vaak, als ik lees op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Voor de sportievelingen onder ons
http://realreplay.mopius.com/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Kan iemand mij vertellen waarom mijn unbranded N95 met productcode 0546669 geen update krijgt? (Zowel via de site als met NSU geprobeerd.) Zou de update alsnog snel komen of kan ik beter mijn productcode wijzigen?
IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:17:
Gisteren probeerde ik te updaten met NSU, maar ik kreeg een melding dat er geen update was voor mijn N95 met productcode 0546669. Ik heb even gekeken in het lijstje met productcodes dat in de startpost staat en het viel me op dat alle productcodes beginnen met 053, behalve de (gebrande?) NETHERLANDS T-MOBILE en VODAFONE toestellen. Die beginnen net als de mijne ook met 054 maar zijn verder wel anders. (Ik heb een unbranded toestel met Telfort abo.)

Nu zit ik me af te vragen of er wel een update voor mijn productcode beschikbaar komt. Ik las dat er voor andere (Duitse) N95's ook geen update uitkomt, maar dat lijkt me sterk toch? Waarom zou Nokia die update niet voor alle N95's beschikbaar stellen?

Is het nu verstandig om nog ff te wachten tot mijn update wordt losgelaten? Of komt die niet, en zou ik dus beter mijn productcode kunnen veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:38:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn unbranded N95 met productcode 0546669 geen update krijgt? (Zowel via de site als met NSU geprobeerd.) Zou de update alsnog snel komen of kan ik beter mijn productcode wijzigen?

[...]
Je telefoon heeft geen EURO2 productcode.
Wanneer je eventjes de zoekfunctie gebruikt, en de startpost leest Nokia N95 (8GB) - Deel 8 kom je er meer over te weten.

• kaydecop
  • Laatst online: 16-09 12:57
ik heb al een paar keer gehad dat mijn tel reboot als ik in de auto stap en hij verbinding zoekt met mijn carkit (CK-7W). zijn er meer mensen met dit probleem? Tel heeft ook fw 20!

Ook doet mijn rotateme het niet! Krijg niet de landscape optie in m'n scherm...

Verwijderd

kaydecop schreef op donderdag 29 november 2007 @ 00:05:
ik heb al een paar keer gehad dat mijn tel reboot als ik in de auto stap en hij verbinding zoekt met mijn carkit (CK-7W). zijn er meer mensen met dit probleem? Tel heeft ook fw 20!

RotateMe laatste Beta op nieuwste fw werkt bij mij zonder problemen :)
Misschien effe opnieuw installeren?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 00:55 ]

• XyberBorg
  • Laatst online: 10-05 02:04

Heb nog nooit last gehad van reboots icm de CK-7W. Ook RotateMe werkt hier probleemloos. Misschien wordt 't tijd voor een schone installatie? Die bugs zijn waarschijnlijk niet van hardwarematige aard..

@ sjengcity: is 't nu wel zo verstandig om een aparte topic aan te maken voor de N95 8Gb? Veel vragen gaan zo dubbel behandeld worden en nieuwe gadgets voor de classic zullen ook op de 8gb werken :s

Verwijderd

Even nog over de Garmin XT, afgelopen middag en avond kunnen testen in de auto, leuk dat ie snelheid en verwachte aankomst weergeeft, kaarten zien er grafisch erg gelikt uit. Overigens vind ik de gebruikers GUI wel makkelijk maar grafisch gezien niet echt fraai.
Ook leuk dat de info wat vaker en sneller gegeven wordt dan bij de r66, prettige vrouwenstem ;)
Opstarten van het programma vind ik wat lang duren, wel snel de satellieten gevonden. Bij uitzetten met rechtertoets blijft het programma in de achtergrond draaien (ik ken helaas nog niet alle toetsen :D )
Nadeel wat ik al direct ondervond en waar de r66 ook last van heeft is dat bij het afwijken van de gekozen route het vrij lang duurt voor je een alternatieve route krijgt :'( Hij gaat wel herberekenen maar hij blijft toch proberen de oplossing in de eerder gekozen route te vinden, na 2 of 3 keer heeft ie dan een werkelijk alternatieve gevonden.
Lijkt wel dat de kaart nieuwer is dan die van R66, want bij R66 kreeg ik op de kaart te zien "straat nog niet gedigitaliseerd". Ga nog wat verder experimenteren met poi's, tot nu toe heeft ie het voordeel van de twijfel t.o.v. de R66 :)

Verwijderd

Zijn die oordoppies echt zo belachelijk slecht of ligt dat aan mijn gehoor?
Wat een blikkerig geluid. Best wel lame dat ze een dergelijke kwaliteit in de doos proppen :{

Lang leve de in-ears _O_

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 01:13 ]

• patrickt35
XyberBorg schreef op donderdag 29 november 2007 @ 01:01:
[...]

Misschien wordt 't tijd voor een schone installatie?
Waarschijnlijk zal de installatie vrij "schoon" zijn gezien hij aangeeft te werken onder firmware 20.0.015

• patrickt35
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 01:12:

Lang leve de ear plug-ins _O_
Hoezo? Vallen ze uit?

Verwijderd

Nee, maar ze klinken echt belachelijk slecht. Blikkerig. Nauwelijks volume, schel, geen bass..
Dat heeft iedereen neem ik aan?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 01:14 ]

• patrickt35
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 01:14:
[...]

Nee, maar ze klinken echt belachelijk slecht. Blikkerig. Nauwelijks volume, schel, geen bass..
Dat heeft iedereen neem ik aan?
Al gespeeld met je EQ? Wat is de kwaliteit van de muziek die je gebruikt?

Over het algemeen krijg ik toch positieve reacties wanneer iemand naar de muziek luistert op mijn N95.

• XyberBorg
  • Laatst online: 10-05 02:04
patrickt35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 01:12:
[...]
Waarschijnlijk zal de installatie vrij "schoon" zijn gezien hij aangeeft te werken onder firmware 20.0.015
Fouten kunnen met een backup worden meegenomen vanuit de oude FW :)
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 01:12:
Wat een blikkerig geluid. Best wel lame dat ze een dergelijke kwaliteit in de doos proppen :{

Lang leve de in-ears _O_
Waarschijnlijk ligt het aan je oordopjes. Ik kon me herinneren dat de N95 dopjes vrij goed geluid gaven. Bass was niet zo sterk, maar geluid was niet blikkerig. Heb zelf ook in-ears (sennheiser CX300), maar in principe maakt dat weinig uit omdat de N95 zelf bij mij via earphone poort nogal ruist bij lage geluidssterkten.

[ Voor 3% gewijzigd door XyberBorg op 29-11-2007 01:31 ]

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:51:
Wellicht nieuwe FW-BUG(je):
Voipbuster via WLAN werkt niet vanzelf, alleen als ik eerst verbinding maak met internet via WLAN, zet dan scherm standby -> Internettelefoon -> connectie VB = ok.
Anders krijg ik de mededeling (foutmelding) 'Kan geen verbinding maken met het verbindingsnetwerk'.
In de vorige FW-versie werkte dit wel correct.

Iemand een oplossing, of zelf ook meegemaakt?
Ik bel met VOIPbuster onder FW20 op dezelfde manier als met FW12. Ik kies een nummer en dan internetoproep, dan komt de melding 'telefoon niet geregistreert...', bevestigend klikken en hij connect via mijn WLAN. Weet je zeker dat alle instellingen exact hetzelfde zijn als voorheen?

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Ik weet niet of het al genoemd is in de laatste bladzijden sinds de nieuwe FW, maar de problemen die de browser had met het inloggen op websites dmv webformulieren (zoals bijvoorbeeld op hyves) lijkt te zijn opgelost!

Ik heb er tot op heden geen problemen meer mee!

Verwijderd

Peabz21 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:23:
Geloof me, TomTom is not impressed wanneer een paar verontrustende Tweakertjes gaan mailen over de interne GPS hoor. Het komt er gewoon niet klaar. De N95 is nu ongeveer 7,5 maand op de markt in NL en het is er nog niet. Dus weet niet waar iedereen nog de hoop vandaan haalt dat het nog komt, maar mijn hoop is al lang verdwenen. Is gewoon een beetje de arrogantie van een organisatie als TomTom. Zij hebben er veel meer belang bij om kant-en-klare systemen als de One en Go te verkopen dan voor 1 of 2 specifieke toestellen de interne GPS te ondersteunen. Jammer maar helaas, laat ze een voorbeeld nemen Garmin, Amaze GPS, Nav4all enz. die vrijwel direct na introductie vd N95 het al wel deden.

Verwijderd

heb garmin ook geinstalleerd en als ik bij instellingen kijk zie ik enkel staan zoeken naar externe gpsof enkel garmin gps ontvangers heb ik de verkeerde versie zo ja welke versie is geschikt voor de nokia n95 als iemand dit weet dan even google en zal hem wel vinden

heb deze versie

garminXT-N95 internal GPS

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 09:07 ]

Verwijderd

Hier heb ik ook last van. Ook FW20 alleen in combinatie met CK20W. Vandaag kon ik ook geen muziek via de BT luisteren. Na het verwijderen van de verbinding en het opnieuw instellen deed deze het weer. Daarna nog een 40 km gereden zonder uitval.

Ik ben beniewd.

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:30
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:39:
Garmin Mobile XT oftwel versie v4.10.20 (net ff nagekeken)
dit kost normaal gesproken 170 euro... maar ook dit pakket is natuurlijk op de ongeoorloofde manier te verkrijgen!
Ik heb hem gister uitgeprobeerd. Ik ben Route66 gewend, maar met Garmin kan je toch echt een stuk meer. Hij werkt dus bij mij gewoon met de interne GPS.

Wat ik nog mis ten opzichte van Route66 is dat ik het aantal totale kilometers wat ik nog moet rijden, niet zie staan. Misschien is dat wel in te stellen, maar heb het nog niet kunnen vinden.

Het is wel heel handig dat je ziet welke richting (N NO O O ZO Z ZW W) je opgaat en dat je je snelheid in beeld ziet. De autozoom functie werkt ook heel mooi vind ik.

[ Voor 7% gewijzigd door lauw8 op 29-11-2007 09:37 ]

Verwijderd

weet iemand hoe ik mijn gesproken navigatie waar ik voor betaald heb weer aan de praat krijg na laatste firmware update? ik had vorige week voor 8 euro of zo 1 mnd gesproken navigatie genomen, als ik nu van maps gebruik moet ik me weer registreren en betalen!!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:52

CoolHead621

Enjoy every moment

Ik heb dezelfde carkit, en telefoon met FW 20, Heb hier geen last van.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

• dafmay
dafmay schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:19:
Ik probeer Garmin XT 4.10.20 geinstalleerd te krijgen op m'n N95 middels de .exe file van de Garmin website. Het installatiepakket start op en zou dan de geheugenkaart moeten vinden. Danwel via data transfer modus op telefoon, danwel via geheugenkaart direkt op laptop. Maar bij geen van beide opties wordt de geheugenkaart gevonden. Iemand enig idee wat ik fout doe ?
Het gaat nogal snel de laatste dagen met de posts hier, dus even een bumpje. Komop mannen, wie heeft een oplossing ? :+

Verwijderd

heb ik versie v4.10.20 maar zie nergens staan hoe ik die interne gps moet opzetten enkel die externe blue tooth ontvanger of een garmin onvanger maar de ontvanger van de nokia wil hij totaal niet herkennen

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:57:
heb ik versie v4.10.20 maar zie nergens staan hoe ik die interne gps moet opzetten enkel die externe blue tooth ontvanger of een garmin onvanger maar de ontvanger van de nokia wil hij totaal niet herkennen
Kijk hier eens :

Oeps link is helaas niet toegestaan

Mail me maar ff...

[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 29-11-2007 10:42 ]

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

dafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:50:
[...]

Het gaat nogal snel de laatste dagen met de posts hier, dus even een bumpje. Komop mannen, wie heeft een oplossing ? :+
euh, ik vermoed van wel, maar wordt je geheugenkaart normaal wel gevonden door windows?

• dafmay
Dandelion schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:08:
[...]euh, ik vermoed van wel, maar wordt je geheugenkaart normaal wel gevonden door windows?
Thanks...en ja kaart kan ik gewoon benaderen in explorer. Btw ik gebruik Vista Home. Mischien compatibiliteitsmodus eens proberen ofzo...

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

dafmay schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:10:
[...]

Thanks...en ja kaart kan ik gewoon benaderen in explorer. Btw ik gebruik Vista Home. Mischien compatibiliteitsmodus eens proberen ofzo...
Dat zou kunnen. Of ergens op een xp bakkie proberen...
Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.