Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.809 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
DennisV1984 schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:52:
Even een technische vraag (@mods, ik vraag dus niet hoe het moet, maar alleen waarom mensen het doen, ik hoop dat dat is toegestaan...)

Ik weet dat mensen hun telefoon "unbranden" dmv serie nummer wijzigen, flashen, en klaar!
Dat snap ik!
Maar waarom zijn er mensen die hun telefoon unbranden dmv serie nummer wijzigen, flashen EN dan het serinummer weer terug zetten???

Wat is precies het verschil!

Mocht het zo zijn dat dit hier niet openlijk besproken mag worden, dan graag per PM.

Groets,

DennisV
Om de simpele reden dat providers niet aan de productcode kunnen zien dat er een beetje met de telefoon gerommeld is.
Waarom geunbrand word hoef ik denk ik niet uit te leggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 16:00
@Eastside, ik heb code 0548827, idd ook geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

DennisV1984 schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:52:
Even een technische vraag (@mods, ik vraag dus niet hoe het moet, maar alleen waarom mensen het doen, ik hoop dat dat is toegestaan...)

Ik weet dat mensen hun telefoon "unbranden" dmv serie nummer wijzigen, flashen, en klaar!
Dat snap ik!
Maar waarom zijn er mensen die hun telefoon unbranden dmv serie nummer wijzigen, flashen EN dan het serinummer weer terug zetten???
het verschil is dat die mensen dat voor de zekerheid doen. Zodat ze geen gezeik krijgen qua garantie als er iets mis mocht zijn met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40
de firmware update is geweldig! de camera is zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't Zal wel aan mij liggen, maar ik krijg die update niet te pakken :(
Ik kom op de pagina waar ik de productcode moet invullen, = GO,
version 20.0.015 Get it
-> klik op Get it en kom vervolgens weer op de pagina waar ik de beschikbare updates kan checken...

Iemand?, of kijk ik ergens overheen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:12:
't Zal wel aan mij liggen, maar ik krijg die update niet te pakken :(
Ik kom op de pagina waar ik de productcode moet invullen, = GO,
version 20.0.015 Get it
-> klik op Get it en kom vervolgens weer op de pagina waar ik de beschikbare updates kan checken...

Iemand?, of kijk ik ergens overheen???
Ik zou NSU ff van de pc verwijderen, en dan de laatste versie downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
je moet de produkt code veranderen niet je serienummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg twee foutmeldingen bij het backuppen:

- Agenda
- backup van een specifiek telefoonmodel

enig idee hoe dat kan en levert dat problemen op na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Hoe zit het eigenlijk met firmware V21?
Deze zou toch daadwerkelijk gaan uitkomen?
Nu heb ik niks te klagen over de huidige firmware, maar vroeg het mij enkel af! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 11:16

Ursamajor

Astrofotograaf

Handig... Heb ik de nieuwe firmware erop gezet (ging prima).
Wel jammer dat je je smsjes kwijt bent en programma's als movingball, fexplorer enzo...Maar irRemote doet het nu ineens wel. Nu nog een apparaat configureren.

Verder een verademing dat je galerij niet meer opent als je de slider naar rechts schuift.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:10:

- Agenda

Ik zou een kopie van het geheugen maken op je usd kaart. Werkt stukken beter.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Na een firmware upgrade geeft een back-up vaak problemen. Zoals ook weer gebleken bij deze upgrade.

Het is net als bij windows, gewoon een clean install, en verder geen back up terug zetten, maar gewoon opnieuw configureren en installeren.

Dit geeft gewoon een beter resultaat.

En je bent een middag van straat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ursamajor schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:33:
[...]

Ik zou een kopie van het geheugen maken op je usd kaart. Werkt stukken beter.
Thanx, maar ik heb dus ook 0548827 (Duits) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Dit is een forum, dus omzeilen dmv het aanbieden van een msn-adres is not_done!

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:40:
Na een firmware upgrade geeft een back-up vaak problemen. Zoals ook weer gebleken bij deze upgrade.

Het is net als bij windows, gewoon een clean install, en verder geen back up terug zetten, maar gewoon opnieuw configureren en installeren.

Dit geeft gewoon een beter resultaat.

En je bent een middag van straat af.
Wel idioot hoor, waarom noemen ze het dan een backup mogelijkheid als je er niet goed mee kunt backuppen :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:10
De nieuwe firmware speelt blijkbaar ook geen AVC/H.264 mp4 video meer af in Realplayer hoger dan de resolutie 320x240 t.o.v. fw 11, ik had per ongeluk een video geconverted naar 480x320 ( ipv 320x240 wat ik normaal doe ) en nu krijg ik de melding "kan bestand niet afspelen, een gedeelte wordt afgespeeld" en vervolgens krijg ik alleen geluid te horen. Ik weet niet of dat met fw12 ook zo was maar met fw kon ik het wel afspelen, ik kon toen zelfs 640x480 (AVC/H.264) afspelen maar dat was dan wel met framedrops.

Ook steeds dat irritante gedoe met de usb, als ik voor gegevensoverdracht/massa-opslag kies kon ik eerder (in Vista) voor uitwerpen kiezen, als ik dat nu doe dan krijg ik niet meer de melding op de telefoon van "u kunt nu de usb-kabel eruittrekken". Hij connect hem gewoon opnieuw. Als ik voor veilig verwijderen kies dan krijg ik weer de melding op de telefoon "blabla wellicht zijn er gegevens verloren". Meerdere mensen die dit hebben ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:26:
[...]

Ik zou NSU ff van de pc verwijderen, en dan de laatste versie downloaden en installeren.
Geïnstalleerd op een clean pc, -> Toepassing wordt gestart... nu al zo'n 20 minuten...
Geen idee |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:10:

- Agenda

Geen idee, ik kreeg dezelfde foutmeldingen, maar zag dat er wel een backup was aangemaakt. Voor de zekerheid nog even de agenda en contacten gesynct met Outlook, en toen toch maar geflasht. De backup daarna teruggezet: geen problemen, alle contacten en agendaitems waren er weer. Wel vreemd was dat ongeveer 25% van de geinstalleerde programma's verdwenen waren. Affijn, die nog even geherinstalleerd, en ik was al met al in anderhalf uur klaar.

Weet iemand hoe je die Search op de 'frontpage' uit kan zetten? Ik vermoed zelf dat het niet kan omdat ik nergens een setting kan vinden, en dat brengt me toch wel op het volgende: ik wilde dat we wat meer mogelijkheden hadden m.b.t. de active standby! Het is nu echt een door Nokia voorgekauwd zootje. Als ik graag 2 x 6 snelkoppelingen wil, moet dat toch gewoon kunnen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:30:
[...]

Heb je de firmware van je parrot al gecontroleerd?
www.parrot.biz
Uiteraard! ... Nokia hoef ik niet te bellen. Tis geen Nokia carkit en dan is het snel klaar met de service. Hij is al terug naar Nokia geweest en die hebben hem gecontrolleerd. Het probleem is dat als ik aan het bellen ben een tijdje (of soms kort)...ik plots de autoradio ff kort weer hoor en dan weet ik dat hij de verbinding even kwijt is geweest en hersteld. Dan heeft de andere partij een vreselijke echo. Vanmorgen kon ik niet verbinden via de telefoon met de carkit....maar wel weer vanaf de carkit naar de telefoon. (via aangesloten toestellen).

Ik word er een beetje verdrietig van... zo'n geweldig toestel en kan hem niet in de auto gebruiken. Ik bel nl. nogal veel voor de zaak.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Installeer anders ff de parrot software, en ga hem eerst eens flashen
Meestal lost dit alle problemen op. Je moest eens weten hoeveel ik van die dingen heb ingebouwd, en geflashed.

Hier werkt de N95 perfect met de 3100 LCD

[ Voor 11% gewijzigd door patrickt35 op 27-11-2007 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Sjengcity schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:15:
Nou jah daar zijn we weer...
Ik geef de hoop op :S hij heeft nu bijna 3 kwartier aan de NSU gehangen die alleen nog maar "preparing installation" aangeeft.
Kabel los getrokken NSU opnieuw gestart: Phone is busy...

Morgen toch maar even langs een NSP (voor de eerste keer)
Even een update: Hij doet het toch :)

Gisteren avond nog maar een keer een harde reset uitgevoerd en nu si hij netjes aan het updaten :)

Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Sjengcity schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:01:
[...]

Gisteren avond nog maar een keer een harde reset uitgevoerd en nu si hij netjes aan het updaten :)

Ben heel benieuwd!
Mazzelpik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je exact beschrijven wat je hebt gedaan?

Ik doe 3+groen+ster en dan opstarten. Dan vibreert hij maar doet ie verder niets.

De pc zei gister bij updaten nog 51 seconden en toen verbrak de telefoon de connectie met de pc. En toen deed ie niet meer behalve vibreren met aanzetten en dan lichter(aan)scherm zonder iets er maar op....
Sjengcity schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:01:
[...]

Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja... excuses wil ik er wel even voor maken. Maar is pas de 5e keer dat ik nu m'n toestel naar Vodafone mag gaan opsturen nu....
chapie schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:12:
[...]

Doe eens even normaal zeg, dat je teleurgesteld bent snap ik, maar laat die laatste vier woorden maar gewoon achterwege :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Bij mij verbrak ie ook de connectie met nog 1 minuut te gaan. De telefoon startte daarna wel weer op en toen was het allemaal goed voltooid.
Ben je misschien té enthousiast geweest met lostrekken, aanzetten enzo?

Vannacht gelijk met PIT een podcast van tiesto binnen gehaald. Als je zo ligt te slapen en 2 uur later is ie klaar...(werd wakker van de muziek ;))
25MB/uur ongeveer...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:25:
Kan je exact beschrijven wat je hebt gedaan?

Ik doe 3+groen+ster en dan opstarten. Dan vibreert hij maar doet ie verder niets.

De pc zei gister bij updaten nog 51 seconden en toen verbrak de telefoon de connectie met de pc. En toen deed ie niet meer behalve vibreren met aanzetten en dan lichter(aan)scherm zonder iets er maar op....
Ik heb gisteren avond exact hetzelfde gedaan, 3 + groen + * en dan aanzetten. Ik heb het wel op een andere computer gedaan dan gisteren dus dat zou ook kunnen meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ursamajor schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:32:
Bij mij verbrak ie ook de connectie met nog 1 minuut te gaan. De telefoon startte daarna wel weer op en toen was het allemaal goed voltooid.
Ben je misschien té enthousiast geweest met lostrekken, aanzetten enzo?

Vannacht gelijk met PIT een podcast van tiesto binnen gehaald. Als je zo ligt te slapen en 2 uur later is ie klaar...(werd wakker van de muziek ;))
25MB/uur ongeveer...
Nee dat is het niet. Heb echt onwijs lang gewacht tot het update programma kwam met de haal je batterij los en start opnieuw op fout melding. Toen dat gedaan en tja... niets doet het meer.. Baal er van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ervaring mee?
"
Je toestel in een Vodafone winkel laten repareren kan nu in twee van onze vestigingen. We zijn namelijk in Amsterdam en Maastricht met deze extra service aan het testen. Er is in deze winkels een monteur aanwezig met wie je de klachten doorneemt. Hij verhelpt ze meteen of geeft aan hoe lang de reparatie zal duren.

Een monteur vind je in deze Vodafone winkels:

Vodafone winkel Wibautstraat 139, Amsterdam
"

Ik ga morgen middag speciaal hiervoor naar Amsterdam toe (vanuit Rotterdam). Hopelijk kan hij wel flashen ipv het alleen op te kunnen sturen (zoals de NSP's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt niet meer in verborgen mappen en ik w il heel graag in systeem map komen i.v.m route 66 kan iemand helpen elvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het truukje om je toestel te kunnen booten zonder sim? Daar is een key voor die je ingedrukt moet houden dan.

Zo heb ik vorige keer een software crash ook eens kunnen verhelpen. Een gezien deze key in het boot bestand eerder wordt gelezen dan de groen+3+* optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Kan na het updaten Google Maps niet meer te openen. Ook via toepassingsbeheer kan ik het niet verwijderen. Melding: Verwijderen Mislukt!
Als ik Google Maps opnieuw installeer heb ik er twee op staan, waarvan er een wel werkt. Een nieuwere versie.
Hoe kan ik de oude versie verwijderen van mijn telefoon? Hij is geinstalleerd op mijn geheugenkaart. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40
dcell schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:12:

Ook steeds dat irritante gedoe met de usb, als ik voor gegevensoverdracht/massa-opslag kies kon ik eerder (in Vista) voor uitwerpen kiezen, als ik dat nu doe dan krijg ik niet meer de melding op de telefoon van "u kunt nu de usb-kabel eruittrekken". Hij connect hem gewoon opnieuw. Als ik voor veilig verwijderen kies dan krijg ik weer de melding op de telefoon "blabla wellicht zijn er gegevens verloren". Meerdere mensen die dit hebben ??
Dat probleem viel mij gisteren ook op! maar voor mij zijn de voordelen groter dan de nadelen met de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

wie kan mij helpen met een software update
ik heb een n95 van vodafone en wil graag de nieuwe firmware downloaden
maar wat moet ik dan precies doen?
en ben ik ook mijn thema;s, telefoonnummers,muziek, filmpjes en afbeeldingen kwijt dan
graag even een reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:33

robertwebbe

Robert Webbe

Inmiddels heb ik wel meer klachten gezien dat bepaalde sites of toegang tot bepaalde online diensten niet meer werken sinds de update. Dit zal dan zeer waarschijnlijk veroorzaakt worden door de gewijzigde browser header, de andere kant heeft hem dan iets te strak staan qua intepretatie. Normaal gesproken kijk je alleen naar het type en niet naar zaken zoals versie. Maar wellicht heeft Nokia de header opmaak zo gewijzigd...

Verder heb ik het FOTA (firmware update over the air) nog eens gestest vanmorgen. NSU gaf aan dat er een update was maar de FOTA tool nog niet. Dat kan twee dingen betekenen; of ze hebben de software nog niet geupdate op de FOTA server (wat ik vermoed) of de hele functionaliteit werkt gewoon nog niet voor de N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09 06:26
dcell schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:12:
vreemd, ik had dit 'probleem' juist vóór de firmware update. (onder XP, dat wel) maar na de update werkt het bij mij juist naar behoren...

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:54:
je kunt niet meer in verborgen mappen en ik w il heel graag in systeem map komen i.v.m route 66 kan iemand helpen elvast bedankt.
Ook niet met Y-Browser of wanneer je de gsm via de usb kabel verbind met de pc ?? Wanneer dat het geval is dan zijn er velen die dan pech hebben met R66. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

y-browser nog niet geprobeerd maar usb kabel lukt niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:34:
[...]

Ook niet met Y-Browser of wanneer je de gsm via de usb kabel verbind met de pc ?? Wanneer dat het geval is dan zijn er velen die dan pech hebben met R66. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik heb het volgende vreemde geval na de firmware update:

Bij het naar rechts schuiven van de slider kreeg ik vroeger een soort menusysteem voor de verschillende player opties. Na de firmweare update heb ik dit niet meer. Na het verschuiven van de slider gaat het beeldscherm in landscape maar gebeurd er verder niets.

Is dit ergens een instelling of is dit een nieuwe "feature" van versie 20.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:10
Barock schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:11:
Kan na het updaten Google Maps niet meer te openen. Ook via toepassingsbeheer kan ik het niet verwijderen. Melding: Verwijderen Mislukt!
Als ik Google Maps opnieuw installeer heb ik er twee op staan, waarvan er een wel werkt. Een nieuwere versie.
Hoe kan ik de oude versie verwijderen van mijn telefoon? Hij is geinstalleerd op mijn geheugenkaart. :?
Had ik ook last van, enige optie is om het oude bestandje te vinden, die te installeren en vervolgens de oude versie te verwijderen. Ik heb gisteren uren lopen installeren om bepaalde proggies aan de praat te krijgen. Die back-up functie werkte maar deels :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
jeijt schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:45:
Ik heb het volgende vreemde geval na de firmware update:

Bij het naar rechts schuiven van de slider kreeg ik vroeger een soort menusysteem voor de verschillende player opties. Na de firmweare update heb ik dit niet meer. Na het verschuiven van de slider gaat het beeldscherm in landscape maar gebeurd er verder niets.

Is dit ergens een instelling of is dit een nieuwe "feature" van versie 20.

:'(
Jep , het is een nieuwe feature van v.20.

Vandaard dat je ook standaard onderin links ''berichten'' en rechts ''muziekspeler'' ziet maar dit kan je ook gemakkelijk weer aanpassen , vroeger stond er in plaats van muziekspeler klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

XElD schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:56:
@Eastside, ik heb code 0548827, idd ook geen update
Heb inmiddels EURO2, 0536065, deze kan prima worden geupdate.

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-10-2023
soundtrack schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:50:
[...]

Jep , het is een nieuwe feature van v.20.

Vandaard dat je ook standaard onderin links ''berichten'' en rechts ''muziekspeler'' ziet maar dit kan je ook gemakkelijk weer aanpassen , vroeger stond er in plaats van muziekspeler klok.
Ik had muziekspeler al weer aangepast in contacts, maar wat ik graag weer terug zou willen hebben is slider naar rechts en dan weer het oude vertrouwde menu. Kan dat ook weer ergens worden ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben best wel een leek op dit gebied, dus waarschijnlijk komt de volgende vraag ook wat newbieachtig over ;). Stel ik schrijf een applicatie in J2ME die ik op de N95 wil uitvoeren, maar ik heb geen directe verbinding tussen mijn computer en de telefoon. Is het dan ook gewoon mogelijk om de applicatie ergens op een webadres te stallen en deze dan met de telefoon daar vandaan te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Laatst online: 12-02-2017
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:05:
Ik ben best wel een leek op dit gebied, dus waarschijnlijk komt de volgende vraag ook wat newbieachtig over ;). Stel ik schrijf een applicatie in J2ME die ik op de N95 wil uitvoeren, maar ik heb geen directe verbinding tussen mijn computer en de telefoon. Is het dan ook gewoon mogelijk om de applicatie ergens op een webadres te stallen en deze dan met de telefoon daar vandaan te downloaden?
Ziehier:
http://en.wikipedia.org/wiki/JAD_(file_format)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:02:
Weet iemand het truukje om je toestel te kunnen booten zonder sim? Daar is een key voor die je ingedrukt moet houden dan.

Zo heb ik vorige keer een software crash ook eens kunnen verhelpen. Een gezien deze key in het boot bestand eerder wordt gelezen dan de groen+3+* optie.
Booten zonder sim, kan gewoon door sim eruit te halen? Maar je zal wel wat anders bedoelen. Dan start ie in offline modus op. Maar ik ben benieuwd wat voor andere key jij bedoelt dan.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:54:
je kunt niet meer in verborgen mappen en ik wil heel graag in systeem map komen i.v.m route 66 kan iemand helpen elvast bedankt.
Met de standaard browser in de telefoon kon je nooit in verborgen mappen zover ik weet. En je memorykaart kan altijd via je computer als je zou willen... Dus wat dat nou met route66 heeft te maken snap ik echt niet. Dat werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe verander ik de productcode op mijn telefoon?
en welke kan ik het beste kiezen voor de NL taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een kaart van 4 gb maar die is op geen ene computer te lezen
Mau_Maus schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:12:
[...]

Booten zonder sim, kan gewoon door sim eruit te halen? Maar je zal wel wat anders bedoelen. Dan start ie in offline modus op. Maar ik ben benieuwd wat voor andere key jij bedoelt dan.

[...]

Met de standaard browser in de telefoon kon je nooit in verborgen mappen zover ik weet. En je memorykaart kan altijd via je computer als je zou willen... Dus wat dat nou met route66 heeft te maken snap ik echt niet. Dat werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
dcell schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:46:
[...]

Had ik ook last van, enige optie is om het oude bestandje te vinden, die te installeren en vervolgens de oude versie te verwijderen. Ik heb gisteren uren lopen installeren om bepaalde proggies aan de praat te krijgen. Die back-up functie werkte maar deels :/
Wie heeft het installatiebestand Google Maps 1.05(4) voor mij? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toepassingsbeheer bij jullie ook zo enorm traag geworden met FW20? Met 12 was ie al traag.. Maar nu duurt het bij mij echt bijna 1 minuut voordat de tello reageert. (direct na de flash, dus zelf nog geen enkele toepassing geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, maar ik zat er vannacht effe doorheen :z Maar heb het vanmorgen maar eens geprobeerd (google doet wonderen) *#0000# = V 20.0.0.015 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:21:
[...]
Gebruik je wel de bijgeleverde usb-adaptor? Enueh als je hem in je nokia hebt en via usb aan je computer doet... en dan zorgt dat ie massaopslag doet.. en je kiest verborgen bestanden weergeven, is er niks aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Hoe krijg ik het scherm te zien hoeveel mb's ik over heb met opstarten enz?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barock schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:22:
[...]

Wie heeft het installatiebestand Google Maps 1.05(4) voor mij? Bij voorbaat dank!
Als dat de laatste versie is... dan hier:
http://www.google.nl/gmm/GoogleMaps.sisx

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 27-11-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
MichaelK1985 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:29:
Hoe krijg ik het scherm te zien hoeveel mb's ik over heb met opstarten enz?
Bestandsbeheer -> opties -> geheugen weergeven (zoiets dergelijks was het)

Als je geen 3rd party software hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:24:
Toepassingsbeheer bij jullie ook zo enorm traag geworden met FW20? Met 12 was ie al traag.. Maar nu duurt het bij mij echt bijna 1 minuut voordat de tello reageert. (direct na de flash, dus zelf nog geen enkele toepassing geinstalleerd)
nee, geen last hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:31:
Verder heb ik het FOTA (firmware update over the air) nog eens gestest vanmorgen. NSU gaf aan dat er een update was maar de FOTA tool nog niet. Dat kan twee dingen betekenen; of ze hebben de software nog niet geupdate op de FOTA server (wat ik vermoed) of de hele functionaliteit werkt gewoon nog niet voor de N95.
De vorige keer dat het bij jou wel lukte (via de Nokia 6131 manier) werkte het bij mij ook al niet. Wel jammer. Wil je mij (en wellicht de rest die geinteresseerd is in FOTA) op de hoogte houden?

Ik heb gewoon bij App.beheer wel het Nokia Firmware Update profiel staan (op laten sturen vanaf de Nokia site). Maar bij opties>configuratie starten haalt niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:29:
hallo mensen,

wie kan mij helpen met een software update
ik heb een n95 van vodafone en wil graag de nieuwe firmware downloaden
maar wat moet ik dan precies doen?
en ben ik ook mijn thema;s, telefoonnummers,muziek, filmpjes en afbeeldingen kwijt dan
graag even een reactie
Ik kreeg een tip van iemand anders een paar berichten terug om een backup te maken op je microsd, moet je doen voor de update (met de nokia applicatie kreeg ik nl. 2 foutmeldingen). Na de update telefoon rebooten en back-up terugzetten, themes, wlan settings etc. alles wordt dan weer teruggezet. Alleen worden niet alle zelf geinstalleerde applicaties teruggeplaatst, moet je handmatig doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Neen, ik heb de 1.05(4) nodig om hem opnieuw op mijn N95 te installeren waarna ik hem kan de-installeren. Na de Firmware Update werkt het programma niet meer en is ook niet te de-installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey bigdaddy,

hartelijk dank voor de tip
andere vraag/: hoe verander ik mn productcode, ik heb me al rot lopen zoeken op tweakers, maar kan het echt niet vinden.

en wat moet ik doen als ik deze gewijzigd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
En hier ook even een software request, iemand toevallig die Mail for Exchange versie 1 nog heeft? Vond deze fijner dan de 2.10 wat nu te downen is..

bvd!

Voor de mensen die graag het multimedia menu gebruikten, dit krijg je ook door op je rechter "menu"toets te drukken. Zeg maar de grote knop rechts van je pijltjes toetsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:43:
hey bigdaddy,

hartelijk dank voor de tip
andere vraag/: hoe verander ik mn productcode, ik heb me al rot lopen zoeken op tweakers, maar kan het echt niet vinden.

en wat moet ik doen als ik deze gewijzigd heb?
Mag niet vandaar dat je niks vindt O-)
Oh ja nog even een waarschuwing, als je iets fout doet met flashen, kan je telefoon in de vuilnisbak ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb je toegevoegd patrick

-1 nutteloos

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Bedankt voor deze volstrekt nutteloze info. :/ (-1 nutteloos too)

Sowieso, productcode wijzigen staat wel zooo ontzettend vaak uitgelegd op tig websites, hoe moeilijk is het nou om dat te vinden?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
Fuzzillogic schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:01:
[...]

Bedankt voor deze volstrekt nutteloze info. :/

Sowieso, productcode wijzigen staat wel zooo ontzettend vaak uitgelegd op tig websites, hoe moeilijk is het nou om dat te vinden?
precies, ik heb het in 5 minuten gevonden, gedownload en veranderd.
Heb je thuis op je zolder gezocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barock schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:42:
[...]

Neen, ik heb de 1.05(4) nodig om hem opnieuw op mijn N95 te installeren waarna ik hem kan de-installeren. Na de Firmware Update werkt het programma niet meer en is ook niet te de-installeren.
Kan je die laatste er ook niet overheen zetten (als update) en DAN de-installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Mau_Maus schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:22:
[...]

Kan je die laatste er ook niet overheen zetten (als update) en DAN de-installeren?
Nee dat werkt niet, dan heb ik 2 snelkoppelingen staan waarvan er één niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:22:
[...]

1)Telefoon start sneller op
2)Schuif je de telefoon open naar multimediastand, draaid alleen het scherm.
3)Bijna het dubbele aan RAM geheugen vrij, waardoor je veel sneller door het menu bladert.
4)Cam is bijna 3x zo snel geworden
5)Menu structuur wat verandert
6)Waar is Snakes gebleven?
Nog een verandering: bij dichtschuiven van de slider bokkeert hij niet meer automatisch ...

Vind ik niet zo fijn, maar valt natuurlijk in het niet bij al die verbeteringen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Tweakman schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:46:
[...]

Nog een verandering: bij dichtschuiven van de slider bokkeert hij niet meer automatisch ...

Vind ik niet zo fijn, maar valt natuurlijk in het niet bij al die verbeteringen !!
Hier toch echt wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09 06:26
[...]
is gewoon in te stellen hoor... onder Settings, General, Security, Phone & SIM

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij blokkeert nog steeds bij het dichtschuiven van de slider :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-09 11:44
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:21:
[...]
Formateren en vervolgens recoveren, dit heeft bij mij al een antal keren gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Harmani schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:51:
[...]

is gewoon in te stellen hoor... onder Settings, General, Security, Phone & SIM
Thanks allemaal, het stond goed ingesteld, maar het lijkt erop dat het komt door nieuwe cover, als ik hem iets verder schuif (zeg maar 2mm "te ver" naar beneden) werkt het wel.

Zal vanavond de originele cover er weer eens opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
[...]
Net een paar x geprobeerd, de mijne blokkeerd nog steeds automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zou mij aub kunnen helpen met het signen van een
programma voor mijn N95 ???

Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Eastside schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:55:
[...]

Heb inmiddels EURO2, 0536065, deze kan prima worden geupdate.
Maaruh, als ik nou deze code die ik nu heb houd, is het dan gewoon een kwestie van even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Nog een verbetering ontdenkt, bij het surfen onthoudt ie de plek op de pagina als je terug bladert. Vooral bij Nu.nl wel makkelijk als je weer terug gaat naar de hoofdpagina, dat je niet steeds weer bovenaan komt.
[edit] iemand misschien een idee hoe je een tv stream van het NOS journaal kunt zien. Deze zijn beschikbaar in MOV en WMV, via http://streams.goyaweb.nl/

[ Voor 26% gewijzigd door Eastside op 27-11-2007 13:17 ]

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

XElD schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:14:
[...]

Maaruh, als ik nou deze code die ik nu heb houd, is het dan gewoon een kwestie van even wachten?
Ja waarschijnlijk wel, maar je kunt zo even je code wijzigen en later weer terugzetten, mocht je er erg aan gehecht zijn :*)

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik thema's wijzigen met de nieuwe firmwareversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:19:
waar kan ik thema's wijzigen met de nieuwe firmwareversie?
Instellingen>algemeen>persoonlijk>thema's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Bron:
http://www.symbian-freak..../new_n95_firmware_v20.htm

After updating your device software to 20.0.015, and restoring your personal data, you can optimise the menu layout by installing the New_Menu_Structure.SIS file. Download and install this file to rearrange your menu layout specifically for SW 20.0.015. Reboot your device to see the menu changes.

http://www.symbian-freak....ed/New_Menu_Structure.SIS

Iemand getest? Wat doet ie dan? Juist alles naar het oude structuur zetten? Of na terug zetten van backup alles weer op de nieuwe manier? Ik kan zelf nu niet testen

*Edit:
Oh het staat zelf op de officiele feed van nokia:
http://europe.nokia.com/A4577225

Is dus handig na terug zetten van backup, om nieuwe structuur te krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mau_Maus op 27-11-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

gelezen op Allabout phones: http://www.allaboutphones.nl/forum/download.php?id=1280
Originele N95 car holder. Weet iemand of deze ook los verkocht gaat worden???Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/forum/download.php?id=1280

[ Voor 16% gewijzigd door Eastside op 27-11-2007 13:38 ]

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Denk dat ik dan nog wel ff-kes kan wachten, maar als ie het aan het eind van de week nog niet doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de N95 ook opstarten zonder dat er een sim daadwerkelijk in het toestel zit. Je moet 1 toets ingedrukt houden met opstarten. Ik weet alleen niet meer welke. Thuis heb ik de beschrijving nog ergens. Heb dat vorige keer opgepikt van een of andere obscruur websiteje. En ja het kan en het werkt.

[quote]Mau_Maus schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:12:
[...]

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmmmm gisterenavond geflashed naar V20..

Vannacht heel de nacht aan oplader gehangen, vanmorgen in mijn broekzak gedaan. NIET gebruikt, draaien GEEN programma's en net om 14.14 piep piep, batterij bijna leeg :-(

Tot gisteren ging ie zó'n twee dagen mee bij weinig gebruik.. Nu nog geen halve werkdag :-(

Da's niet prettig. iemand meer deze indruk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
patrickt35 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:01:
Installeer anders ff de parrot software, en ga hem eerst eens flashen
Meestal lost dit alle problemen op. Je moest eens weten hoeveel ik van die dingen heb ingebouwd, en geflashed.

Hier werkt de N95 perfect met de 3100 LCD
Met uiteraard bedoel ik dat ik de laatste firmware erop heb staan. Misschien moet ik hem wel omruilen voor een 3100

[ Voor 5% gewijzigd door Tranzy op 27-11-2007 14:32 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Officiële changelog voor de N95
Changes/improvements made from MCU SW v12.0.013 to v 20.0.015:

New features:
- Maps application version updated (Nokia Maps 1.0)
- GetNGI (Games)
- Music shop
- OTA WMDRM (Windows Media Digital Rights Management)
- Active standby search
- Video ringing tone
- ODP (On Demand Paging)
- DVFS (Dynamic Voltage and Frequency Scaling)
- Switch application version updated
Changes and improvements:
- General stability improved.
- Several localization errors corrected.
- Various application help files updated.
- Default language not always read from SIM correctly.
- Volume side keys don’t work in all situations.
- WLAN wizard can’t always connect to secure WLAN network.
- Cannot edit or delete access points if lot of WLAN access points created.
- Midlet icon may be shown twice after installation in some cases.
- Midlet suite upgrade doesn’t work correctly if amount of midlets in suite has changed.
- Streaming aspect ratio is not correct if QTSS server doesn’t provide Framesize tag in SDP.
- Key presses are sometimes missed.
- Connection dropped easily in crowded WLAN environment.
- Cannot pre-configure push email application in variant.
- OTA configuration containing an unknown parameter is ignored by device.
- Call divert icon disappear after power cycle.
- UPnP interoperability improved.
- Browser:
- Dropdown list not opened if size is defined.
- Large images in web page are not rendered correctly after scrolling.
- Flashlite memory management improved.
- Cannot access to SIM phonebook if device language is set to Chinese.
- Cannot add Chinese characters to input/search box in browser.
- Real One Player may show invalid default name for some downloaded videos.
- RSS-links does not work anymore if article was downloaded from web feeds.
- Improved handling of large web pages.
- Media Player:
- Streaming doesn’t always continue after long pause.
- Some m4a files cause music library to crash.
- Album art not shown for WMA files if picture size is over 64 KB.
- Gallery:
- Image editor closes on attempting to edit and send an image a second time.
- Cannot upload images to online share if lots of images stored in device.
- Image viewer crash when opening malformed JPEG file.
- Thumbnail creation speed of big video files improved.
- Messaging:
- Cannot have non-ascii characters in mailbox name.
- Reduced character coding -option in text message settings doesn’t work as expected.
- MMS presentation not saved to draft folder is exiting application with end key.
- IM client allows empty alias.
- VOIP:
- Device may reset if moving out of WLAN coverage during VOIP call.
- Cannot register to VOIP if found WLAN connection is too weak.
- VOIP doesn’t re-register if going momentarily our of WLAN coverage.
- Automatic connection to SIP server fails often if started device in offline mode.
- VoIP call can't be established when multiple profiles with same realm.
- Camera:
- Video recording with front camera may freeze the device.
- Telephony:
- Device may restart if receiving voice call during ongoing video call.
- Unable to create call after successful balance query.
- Streaming:
- Maximum limit for streaming bandwidth for UMTS and WLAN increased from 999kb.
- Voice Mail
- Call divert indicator disappear in device is restarted.
- Navigation:
- Improvement to Location API performance if lots of landmarks in device.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 22:27

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:28:
Hmmmmmm gisterenavond geflashed naar V20..

Vannacht heel de nacht aan oplader gehangen, vanmorgen in mijn broekzak gedaan. NIET gebruikt, draaien GEEN programma's en net om 14.14 piep piep, batterij bijna leeg :-(

Tot gisteren ging ie zó'n twee dagen mee bij weinig gebruik.. Nu nog geen halve werkdag :-(

Da's niet prettig. iemand meer deze indruk??
Ja, diezelfde indruk heb ik ook. De mijne heb ik gisteravond opgeladen, en de batterij is nu alweer half leeg. Ik dacht eerst dat het aan RotateMe lag, maar nu is er in 2 uur tijd alweer een streepje weg. Het gaat in ieder geval vlugger dan in firmware 12 bij mij.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:42:
[...]

Ja, diezelfde indruk heb ik ook. De mijne heb ik gisteravond opgeladen, en de batterij is nu alweer half leeg. Ik dacht eerst dat het aan RotateMe lag, maar nu is er in 2 uur tijd alweer een streepje weg. Het gaat in ieder geval vlugger dan in firmware 12 bij mij.
Da's dan mooi klote. Ik heb geen RotateMe draaien. Ik heb express geen extra software geinstalleerd om te kijken of ie het 'kaal' langer uithoudt.

:( >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 21:50
Voor degenen met problemen met de batterij icm de nieuwe firmware:
Hebben jullie WLAN-scanning uitstaan, bluetooth uitstaan en nog meer batterijvretende dingen?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Hoe kunnen jullie zien hoeveel RAM geheugen je nog vrij hebt zonder gebruik te maken van third party software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Nas T schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:01:
Hebben jullie WLAN-scanning uitstaan, bluetooth uitstaan en nog meer batterijvretende dingen?
Ik denk dat het eerder een feit is dat iedereen meer met zijn foon loopt te spelen om de nieuwe firmware aan de tand te voelen.
En ja, dan is eenmaal je batterij vlugger leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Staat allemaal uit. :)
patrickt35 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:04:
Hoe kunnen jullie zien hoeveel RAM geheugen je nog vrij hebt zonder gebruik te maken van third party software?
Voor zover ik weet gaat dat niet.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
patrickt35 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:06:
[...]

Ik denk dat het eerder een feit is dat iedereen meer met zijn foon loopt te spelen om de nieuwe firmware aan de tand te voelen.
En ja, dan is eenmaal je batterij vlugger leeg.
Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Bij de ingebouwde verkenner dus.. dan opties: geheugen gegevens ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik al zeg. Ik doe niets anders met mijn Foon dan voorheen.

BT staat aan, maar dat stond standaard met FW12 bij mij ook aan en WLAN staat uit. Stond ook met FW12 bij mij altijd uit.

BT aan, WLAN uit --> FW12 -->2 dagen bij weinig gebruik
BT aan, WLAN uit --> FW20 --> 1/2 dag bij géén gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Mau_Maus schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:08:
[...]

Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Bij de ingebouwde verkenner dus.. dan opties: geheugen gegevens ofzo..
Diezelfde info kan je ook verkrijgen wanneer je met 1 klik in het menu zit, en dan optie's.
Echter hier staat niet weergegeven hoeveel RAM je nog vrij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:10:
[...]

Wat ik al zeg. Ik doe niets anders met mijn Foon dan voorheen.

BT staat aan, maar dat stond standaard met FW12 bij mij ook aan en WLAN staat uit. Stond ook met FW12 bij mij altijd uit.

BT aan, WLAN uit --> FW12 -->2 dagen bij weinig gebruik
BT aan, WLAN uit --> FW20 --> 1/2 dag bij géén gebruik
Miisschien een volledige back-up terug geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb wel m'n contacten, berichten en agenda-items gebackup-ed en weer teruggezet (met succes overigens). Met de instellingen heb ik dat om dit soort redenen juist niet gedaan. Kan me niet echt voorstellen dat het probleem daar ligt dus.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat is een beste Changelog :)

ik ga de FW zodra ik thuis ben (om 5 uur oid) even updaten. Hoe lang duurt zo`n update?

En de telefoonnummers blijven die staan? Want de rest maakt me niets uit, en bestaat er iets als een volledige formatatie van de Telefoon voordat ik ga flashen.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.