Ik heb mijn foon net geupdate naar v20, en ik moet zeggen dat het echt een algehele verbetering is! Hands down voor Nokia dat ze hier zoveel werk in hebben gestoken!

(Je kunt natuurlijk ook zeggen dat alles vanaf het begin wel goed had moeten werken, maar ik ben sowieso nooit ontvreden geweest. Dus dit vind ik alleen maar mooi meegenomen.)
Nadat ik trouwens de Fifa '07 en Asphalt 3 demo's eraf heb gegooid (wat een bagger...) viel het me trouwens op dat ik maarliefst bijna 128MB vrij geheugen op de telefoon alleen al heb. Dat is volgens mij meer dan bij FW v12.
Verder is de camera echt enorm verbeterd. Je kunt nu echt een foto maken en deze onmiddelijk zien zonder dat er 10 sec pauze tussen zit. Verder kun je nu binnen 3 sec alweer een nieuwe foto schieten. Werkelijk super!
Daarnaast hebben ze ook nog wat kleine dingetjes gefixt aan de muziekspeler etc. en natuurlijk is er nu meer RAM-geheugen beschikbaar.
Samen met de RotateMe 2.0 beta ben ik meer dan tevreden over de hele software nu!
[edit]
Het valt me nu trouwens ook op dat de geluidskwaliteit met de Default equaliserinstellingen veel beter is geworden. Voorheen had ik een eigen equaliserinstelling gemaakt om nog een beetje redelijk geluid te krijgen. De ruis zit er helaas nog wel, maar die hoorde je sowieso eigenlijk alleen bij erg stille passages.
[
Voor 13% gewijzigd door
--MeAngry-- op 26-11-2007 19:54
]