Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.810 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx voor de tip! Genoeg keuze. Jammer genoeg nog steeds geen all-in-one software maar beter iets dan niets. Bestaat er ook software zodat je kunt bellen door de foto van iemand aan te klikken? Die kom ik namelijk niet tegen op deze site.

Wellicht is het handig om een overzicht van software in de TS te plaatsen, net zoals bij Windows Mobile devices. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Mijn n95 van gsmweb heeft een duitse product code (0548825) en geeft ook nog geen software update aan. Welke product code werkt al wel?? De euro1 misschien?

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:46
Darkwolf_1982 schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:09:
Sjips... ze hebben inderdaad het multimedia menu eruit gesloopt.
Nu weet ik dat deze niet zo beroemd was en het een soort "test" was van Nokia om te kijken of het wat is, maar ik vond deze zeer fancy en gebruikte ik ook vrij regelmatig voor bepaalde dingen.

De spelletjes zijn inderdaad uit de firmware gehaald (SystemRush demo ook namelijk).
Ik denk dat dit een slimme move is om je nieuwe nGage applicatie uit te gaan proberen.
Zal zo eens kijken maar volgens mij kun je ze via dat nieuwe nGage system gewoon downloaden en uiteraard gratis.
hoe bedoel je. Ik heb het multimedia menu nog steeds erop. De games kun je trouwens gewoon via het menu "Downloaden" installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:42
Als ik hier onder downloaden kijk staat er alleen nog maar catalgogi. Waar kan ik nu Messenger en SportTracker vandaan halen? Nog meer mensen waar nu onder downloaden alleen nog catalogie staat?

[ Voor 21% gewijzigd door Razer op 26-11-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:46
Razer schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:40:
Als ik hier onder downloaden kijk staat er alleen nog maar catalgogi. Waar kan ik nu Messenger en SportTracker vandaan halen?
even onder opties -> lijst vernieuwen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:36
chapie schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:24:
[...]

Ben ik het mee eens, maar het is nog niet mogelijk om bv. Youtube in de browser te kijken, de flashplayer is dus niet geupdated naar versie 3 :O
Heb je al gekeken in videocentrum>Nieuwe diensten toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
zit de video editer er wel nogsteeds op, kan me voorstellen dat deze nu iets bruikbaarder is
(dit vraag ik me af omdat deze niet op de n95 8gb zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:42
Maite schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:42:
[...]

even onder opties -> lijst vernieuwen gebruiken
Dankje, dat was het inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Weet toevallig iemand of V20 al voor T-Mobile beschikbaar is?

2. Ik heb eerder geprobeerd naar V12 te updaten, maar steeds als het er op aan komt zegt de PC dat hij een onbekend USB apparaat heeft gevonden, en werkt het niet, net als mijn N95 cradle, terwijl ik normaal gesproken daar geen last van heb wanneer ik muziek en dergelijken uitwissel via de normale kabel. Weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:11
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:43:
[...]

Heb je al gekeken in videocentrum>Nieuwe diensten toevoegen?
Dat is niet de volledige youtube, dat kon met fw 11 ook al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf ook zeer geïnteresseerd in de Nokia N95 en ben van plan deze aan te schaffen. Ik wil bij deze graag even een vraag stellen hierover. Ik weet niet of iemand dat al eens heeft geprobeerd, maar ik vroeg mij af of het mogelijk is om een Java applicatie te schrijven die je dan op dit toestel kunt draaien om bijvoorbeeld de GPS locatie door te sturen naar een webadres? Dus met andere woorden: heb je via het Java platform op deze telefoon toegang tot dergelijke resources?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:50
Ik kom net thuis en zie zo'n 100 nieuwe posts...m'n 1e reactie...waar rook is...en ja hoor...de nieuwe FW ! _/-\o_ Nu aan het installeren. Heb gelezen dat het behoorlijke verbeteringen oplevert...ik ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt misschien stom, maar hoe zet je de data overdracht uit? Ik trek altijd de usb kabel eruit maar die melding is irritant. Ik kan het ook nergens vinden hoe het moet en ook niet op de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chapie schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:58:
[...]

Dat is niet de volledige youtube, dat kon met fw 11 ook al ;)
Een tijdje terug is toch al gepost dat je via Vtap Youtube kan bekijken in je Realplayer. Heb er flink mee zitten spelen en volgens mij is dat het volwaardige Youtube en niet die knakenversie die je standaard kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Net een firmware update gedaan, menu anders e.d.
Zet ik mijn backup terug van geheugen kaart is het menu ook weer terug in orginele staat :P *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:15:
Klinkt misschien stom, maar hoe zet je de data overdracht uit? Ik trek altijd de usb kabel eruit maar die melding is irritant. Ik kan het ook nergens vinden hoe het moet en ook niet op de telefoon!
Rechtsonder in je systemtray ff op hardware veilig verwijderen drukken. Dan netjes aflsuiten en vervolgens kun je de kabel er uittrekken. Bedoel je zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een oplossing voor mijn probleem dat ik niet kan updaten (en ik wil zo graag). Wanneer ik mijn telefoon aan de kabel wil aansluiten krijg ik die piepjes dat mijn usb-poort de kabel niet accepteerd.

Ik gebruik gewoon de originele datakabel en de USB poort vertoond anders nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:17:
[...]

Rechtsonder in je systemtray ff op hardware veilig verwijderen drukken. Dan netjes aflsuiten en vervolgens kun je de kabel er uittrekken. Bedoel je zoiets?
Bedankt voor je reactie.
Dat icoontje zocht ik al maar is verdwenen. Ik doe nu Uitwerpen bbij de geheugenkaart bij Deze computer, maar dan komt hij automatisch weer terug (alsof ik hem er opnieuw in doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:20:
Iemand nog een oplossing voor mijn probleem dat ik niet kan updaten (en ik wil zo graag). Wanneer ik mijn telefoon aan de kabel wil aansluiten krijg ik die piepjes dat mijn usb-poort de kabel niet accepteerd.

Ik gebruik gewoon de originele datakabel en de USB poort vertoond anders nooit problemen.
Je kan het proberen om je telefoon eens te rebooten als hij aan de pc zit. Dit wil wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:33

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:59:
Ik ben zelf ook zeer geïnteresseerd in de Nokia N95 en ben van plan deze aan te schaffen. Ik wil bij deze graag even een vraag stellen hierover. Ik weet niet of iemand dat al eens heeft geprobeerd, maar ik vroeg mij af of het mogelijk is om een Java applicatie te schrijven die je dan op dit toestel kunt draaien om bijvoorbeeld de GPS locatie door te sturen naar een webadres? Dus met andere woorden: heb je via het Java platform op deze telefoon toegang tot dergelijke resources?
Ja, dat kan. Zoek op http://www.forum.nokia.com maar eens op JSR 179 Location API.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:33

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:20:

Je hebt hem toch wel direct op je pc of laptop aangesloten en niet via een dockingstation of hub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ybox schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:27:
[...]

Je kan het proberen om je telefoon eens te rebooten als hij aan de pc zit. Dit wil wel eens helpen.
Thnx, maar helaas werkt dat ook niet... Weet echt niet wat het kan zijn. Baal ervan want wil graag updaten. Vind het een beetje onbenullig om voor zoiets weer naar een NSP te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:36:
[...]

Je hebt hem toch wel direct op je pc of laptop aangesloten en niet via een dockingstation of hub?
Direct aangesloten idd. Zit niks tussen. Trouwens Robert, heb ook vanmiddag een oude post van jou gevonden waarin je het over een update over the air hebt. Heb je handleiding gevolgd, maar ook dit werkt niet. Werkt dit bij jou nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stom van nokia dat ie niet meteen alle FW updates released. Ik heb ook een toestel van Duitse komaf ( kut duitsers ! ). Productcode: 0548827
Ben benieuwd wanneer hiervoor de FW update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
abcor2003 schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:22:
Ook N95, maar hier geeft NSU aan dat v12 de nieuwste is.
Geen branded phone

CODE: 0546669
Ik had dat via de site ook ... even de NSU software downloaden en installeren. Die geeft WEL aan dat er een nieuwe is. (ervan uitgaande dat je het via de site gechecked hebt).

Even wat anders ... ik heb disconnects met met parrot. Hij verliest de verbinding en hersteld zich dan maar half oid... hoe dan ook het resulteerd in een mega echo voor de andere partij en er zit dan niets anders op dan op te hangen en alles uit en aan te zetten.

Helaas heeft de v20 dit niet opgelost :'(

Edit: tot nu toe wel erg tevreden met de rom... alles is wat ...uhhh ...sneller :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tranzy op 26-11-2007 19:42 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Tranzy schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:41:
[...]

Ik had dat via de site ook ... even de NSU software downloaden en installeren. Die geeft WEL aan dat er een nieuwe is. (ervan uitgaande dat je het via de site gechecked hebt).
Nee ook al gekeken met NSU, ook geen nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Ik kon zoals eerder vermeld m'n backup niet terug zetten.

Ik heb het nu met Noki voor elkaar gekregen om mijn Contactpersonen en Agenda Items terug te krijgen.

Is er ook een manier om je smsjes terug in je telefoon te zetten? In welke map staan die dingen eigenlijk want op je telefoongeheugen kan je niets terug vinden.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:27

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb mijn foon net geupdate naar v20, en ik moet zeggen dat het echt een algehele verbetering is! Hands down voor Nokia dat ze hier zoveel werk in hebben gestoken! _O_
(Je kunt natuurlijk ook zeggen dat alles vanaf het begin wel goed had moeten werken, maar ik ben sowieso nooit ontvreden geweest. Dus dit vind ik alleen maar mooi meegenomen.)

Nadat ik trouwens de Fifa '07 en Asphalt 3 demo's eraf heb gegooid (wat een bagger...) viel het me trouwens op dat ik maarliefst bijna 128MB vrij geheugen op de telefoon alleen al heb. Dat is volgens mij meer dan bij FW v12.
Verder is de camera echt enorm verbeterd. Je kunt nu echt een foto maken en deze onmiddelijk zien zonder dat er 10 sec pauze tussen zit. Verder kun je nu binnen 3 sec alweer een nieuwe foto schieten. Werkelijk super!

Daarnaast hebben ze ook nog wat kleine dingetjes gefixt aan de muziekspeler etc. en natuurlijk is er nu meer RAM-geheugen beschikbaar.
Samen met de RotateMe 2.0 beta ben ik meer dan tevreden over de hele software nu! :)

[edit]
Het valt me nu trouwens ook op dat de geluidskwaliteit met de Default equaliserinstellingen veel beter is geworden. Voorheen had ik een eigen equaliserinstelling gemaakt om nog een beetje redelijk geluid te krijgen. De ruis zit er helaas nog wel, maar die hoorde je sowieso eigenlijk alleen bij erg stille passages.

[ Voor 13% gewijzigd door --MeAngry-- op 26-11-2007 19:54 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Tranzy schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:41:
[...]

IEven wat anders ... ik heb disconnects met met parrot. Hij verliest de verbinding en hersteld zich dan maar half oid... hoe dan ook het resulteerd in een mega echo voor de andere partij en er zit dan niets anders op dan op te hangen en alles uit en aan te zetten.

Helaas heeft de v20 dit niet opgelost :'(

Edit: tot nu toe wel erg tevreden met de rom... alles is wat ...uhhh ...sneller :)
Welke parrot heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:41:
Stom van nokia dat ie niet meteen alle FW updates released. Ik heb ook een toestel van Duitse komaf ( kut duitsers ! ). Productcode: 0548827
Ben benieuwd wanneer hiervoor de FW update komt.
Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb een N95 via 2Call.nl en die is van oorsprong volgens mij ook duits. Voor deze is ook nog geen V20 update beschikbaar, ook niet via NSU. Das balen! :( :'(
Misschien dat ik morgen ff naar een Nokia Sevice Point rijd. Misschien dat ze me daar al wel kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
alvani schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:05:
[...]

Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb een N95 via 2Call.nl en die is van oorsprong volgens mij ook duits. Voor deze is ook nog geen V20 update beschikbaar, ook niet via NSU. Das balen! :( :'(
Misschien dat ik morgen ff naar een Nokia Sevice Point rijd. Misschien dat ze me daar al wel kunnen helpen.
Je kan toch gewoon ff de productcode veranderen?
Dit doet niets af aan de garantiebepalingen, en is legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
Zojuist ook maar even productcode aangepast
Werkt ideaal

Firmware updaten is een echt must! Deze is zoooo relaxed.
  • Sneller opstarten
  • Foto''s veel sneller
  • Zoekfunctie op beginscherm is super
  • Ngage is ook wel fijn
Tijdens het update niet schrikken, verbinding met USB valt tijdelijk weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
abcor2003 schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:11:
Werkt ideaal

• Sneller opstarten
  • Foto''s veel sneller
  • Ngage is ook wel fijn
Een foto geopend, heb je de mogelijkheid erbij gekregen om te uploaden naar Flickr of Vox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:14:
[...]

Een foto geopend, heb je de mogelijkheid erbij gekregen om te uploaden naar Flickr of Vox.
Staat er ook mooi bij, iets met een wereldbolletje... maar niet gekeken wat het was.. flickr of vox

EDIT: Bij dat wereldbolletje komt te staan: "aanmelden voor online delen" Daarna kun je kiezen tussen Flickr of Vox

[ Voor 15% gewijzigd door abcor2003 op 26-11-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Laatst online: 07:52

Coldcat

HODL

abcor2003 schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:11:
Werkt ideaal

• Sneller opstarten
  • Foto''s veel sneller
  • Ngage is ook wel fijn
Kun je even zeggen hoe je dat gedaan hebt want ik het ook een telefoon via 2call besteld en deze zal hoogstwaarschijnlijk ook Duits zijn.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:24:
[...]

Bedankt voor je reactie.
Dat icoontje zocht ik al maar is verdwenen. Ik doe nu Uitwerpen bbij de geheugenkaart bij Deze computer, maar dan komt hij automatisch weer terug (alsof ik hem er opnieuw in doe)
heb ik ook al last van ... lijkt wel een bug met de oudere fw ging het wel goed :( ben bang dat ik mijn micro-sd zo naar de knoppen help ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Dit is een forum, dus omzeilen dmv het aanbieden van een msn-adres is not_done!

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
Medetweakers,

na veel gezeur met mij pc en het signen van rotate me , is het signen gelukt :)

echter nu geeft het toestel , datum of tijd van toestel fout , of certificaat nog niet geldig !

de datum en tijd staan goed , maar die andere fout kan ik niet thuis brengen !

iemand die een licht op de zaak kan werpen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:07:
[...]

Heb ik net ook maar ff gedaan, is echt kinderlijk eenvoudig. Op Youtube staat wel een instructie video. Had eerst EURO1 gekozen, maar kwam erachter dat er geen nederlands bij zit. Ben nu aan t upgraden met EURO2 als product code. Daar zit wel Dutch bij volgens de start post.

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Ghostface schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:44:
Medetweakers,

echter nu geeft het toestel , datum of tijd van toestel fout , of certificaat nog niet geldig !

Ja even een datum in de (nabije) toekomst kiezen, een dag of week later dan vandaag. Dan installeren en dan de datum weer terug zetten.

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ghostface schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:44:
Medetweakers,

Dan is het signen niet goed gegaan. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:49:
[...]

Dan is het signen niet goed gegaan. lol
@Patrick35 dat dacht ik ook , echter geeft het programma succesful aan vandaar

@Eastside , dank je wel , met een datum in de toekomst deed hij het :) patrick35 helaas , het signen is wel goed gegaan !

[ Voor 22% gewijzigd door Ghostface op 26-11-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ghostface schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:50:
[...]

@Patrick35 dat dacht ik ook , echter geeft het programma succesful aan vandaar

@Eastside , dank je wel , met een datum in de toekomst deed hij het :) patrick35 helaas , het signen is wel goed gegaan !
Wanneer je de datum moet verzetten is het signen NIET goed gegaan.
Geloof me, ik heb inmiddels bijna 400 certificaten uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:07:
[...]

Maar is het na het veranderen van de productcode en het uitvoeren van de software update ook gewoon weer mogelijk om je oude productcode terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:06:
[...]

ik geloof je patrick35 , echter kan ik nergens in het signen iets vinden over datums !

maar op deze manier doet ie het , mocht je de gouden oplossingen hebben , voor volgende keer graag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:06:
[...]

Ik moet vaak genoeg de datum ook veranderen, geen problemen mee als het wel werkt. Ik heb ook veel certificates uitgegeven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Laatst online: 12-08 14:36
Maite schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:34:
hoe bedoel je. Ik heb het multimedia menu nog steeds erop. De games kun je trouwens gewoon via het menu "Downloaden" installeren
Je hebt gelijk!
Ik kwam er zelf achter dat je gewoon nog op de multimedia toets kan drukken.
Jammer dat er geen optie is dat je alsnog kan instellen of deze automatisch naar voren komt met het schuiven naar landscape.
Maar ik ben al lang blij dat deze er nog op zit!

Na de nGage applicatie gedraaid te hebben om er vervolgens achter te komen dat het nog helemaal niet DE nGage applicatie is heb ik ze inderdaad (als vanouds) onder Downloads! gevonden.

Wat ook heel cool is:
- Kies nu een video als ringtone! Dit werkt verdomd snel en goed, zonder dat dit ultra vertragend werkt als je gebeld word (zoals met de meeste clunky geheugen zuipende third party applications!)

Wat minder cool is:
- "C" knop onder Themes werkt nog steeds niet als je een thema wilt wissen. Nog steeds moet je gewoon keurig naar de App. Manager. ARGH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 00:37
alvani schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:07:
[...]

Maar is het na het veranderen van de productcode en het uitvoeren van de software update ook gewoon weer mogelijk om je oude productcode terug te zetten?
Ja dat is mogelijk. Ben heel blij met de nieuwe firmware, nu alleen nog ff een 8GB MicroSD kopen en mijn N95 is zo goed als compleet _/-\o_
Darkwolf_1982 schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:16:
[...]

Je hebt gelijk!
Ik kwam er zelf achter dat je gewoon nog op de multimedia toets kan drukken.
Jammer dat er geen optie is dat je alsnog kan instellen of deze automatisch naar voren komt met het schuiven naar landscape.
Maar ik ben al lang blij dat deze er nog op zit!
Ik vond dat juist super irritant, dat ie automatisch kwam. Vind het zo veel beter.

[ Voor 36% gewijzigd door PGB83 op 26-11-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

net firmware v20 erop gezet.

eerst geheugenkaart eruit
back up
nokia update uitvoeren
back up trug zetten
5 minuten wachten
opnieuw opstarten (vraagt hij zelf om)
geheugen kaart er weer in
hij begint met installeren (?) waarschijnlijk de apps die op de kaart staan (dat duurt wel even....)

en hij heeft de optie zoeken op het startscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Dit is echt geweldig! Ik heb nu al drie (grote) pagina's ge-opend in de web browser én de muziekspeler staat ook nog is aan. En nog steeds 8MB RAM vrij!! Dat kon ik met de vorige FW nooit. Die kapte er al mee als muziek aan stond en ik keek 2 pagina's (vensters) tegelijk. Soms zelf al bij 1 pagina stopte de muziekspeler er mee.

Hier heb ik zo lang op gewacht. Dat is namelijk wat ik het meest doe met de N95. Internetten en muziek luisteren tegelijk. :P Dat is nu dus geen probleem meer. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 09:50
Update uitgevoerd en eigen software weer geinstalleerd. Wat een enorme verbetering is deze FW !!! Alles is stukken sneller, van opstarten tot menu's tot camera. 29Mb vrij geheugen na opstarten. Voor mij is er nu geen enkele reden meer om voor de 8GB versie te gaan...helemaal goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Damn, zie net in de feed van nokia dat er inderdaad nieuwe firmware is.
Ik wist niet hoe snel ik naar tweakers moest surfen! Net NSU geinstalleerd: "niet ondersteund besturingssysteem" :@

Dan maar even naar het werk en daar op een xp machine doen :) I'll be back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:36
Ik heb sinds vanmiddag ook een N95-2 8GB, en ik vraag me af wanneer ik een nieuwe firmware kan verwachten? Ik heb nu 10.0.021 op een 0558190.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Sjengcity schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:57:
Damn, zie net in de feed van nokia dat er inderdaad nieuwe firmware is.
Ik wist niet hoe snel ik naar tweakers moest surfen! Net NSU geinstalleerd: "niet ondersteund besturingssysteem" :@

Dan maar even naar het werk en daar op een xp machine doen :) I'll be back!
Hoe telefoon verslaafd kan je zijn. :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-09 11:44
Ik werd vandaag gebeld door een vrachtbedrijf uit naam van vodafone, morgen komen mijn 2 n95 8GB`s, ik heb dit hlaas moeten cancelen, omdat mijn pinpas defdect is.
Het is namelijk verplicht om bij levering van de n95 aan de deur 1 cent met je pinpas te betalen, dit ter controle van het bestaan van de rekening. AAARGG!

Ik heb meteen naar vodafone gebeld, en gevraagd of ze dit kunnen wijzigen, ik heb immers nog een andere rekening, met een goed werkende pinpas.
Helaas was dit niet mogelijk, ik moest het dus allemaal opnieuw aanvragen, nu duurt het twee weken.

Een aantal weken geleden heb ik geschreven dat ik een virtueel toetsenbord heb gekocht, deze heb ik vandaag binnengekregen, ik heb hem meteen getest op de n95 en de n95 8gb van kennissen, en ik moet zeggen dat hij perfect werkt!
Het is een echte aanrader, voor een ieder die aan de aanschaf van een vrtueel toetsenbord gedacht heeft: DOEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

Peabz21 schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:50:
Dit is echt geweldig! Ik heb nu al drie (grote) pagina's ge-opend in de web browser én de muziekspeler staat ook nog is aan. En nog steeds 8MB RAM vrij!! Dat kon ik met de vorige FW nooit. Die kapte er al mee als muziek aan stond en ik keek 2 pagina's (vensters) tegelijk. Soms zelf al bij 1 pagina stopte de muziekspeler er mee.

Hier heb ik zo lang op gewacht. Dat is namelijk wat ik het meest doe met de N95. Internetten en muziek luisteren tegelijk. :P Dat is nu dus geen probleem meer. >:)
je hebt gelijk! nu hoef ik geen n95 8gb meer en is de n95 nog steeds interessanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
Het is gelukt! Productcode ff aangepast, firmware update gedaan en productcode weer terug gezet. Bedankt voor de tip(s) _/-\o_ ;)

[ Voor 49% gewijzigd door alvani op 26-11-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
met de nieuwe firmware moet je msn opnieuw installeren, dit wordt een betaalversie wordt er gewaarschuwd.

nou hierbij kan ik een crack alleen maar toejuigen, msn hoort gratis te zijn lijkt me ook op mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
RobertRedCap schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:19:
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
met de nieuwe firmware moet je msn opnieuw installeren, dit wordt een betaalversie wordt er gewaarschuwd.

nou hierbij kan ik een crack alleen maar toejuigen, msn hoort gratis te zijn lijkt me ook op mobiel
Heeft echt niks met de firmware te maken.. en dat andere was geen crack alleen een offline versie. Met vorige fw, werd er ook voor gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

ohoh paniek om niks mijn excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ik heb MSN al zovaak opnieuw geïnstalleerd, en nog nooit hoeven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:23:
Ik heb MSN al zovaak opnieuw geïnstalleerd, en nog nooit hoeven betalen.
Nog niet inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:00:
[...]

Hoe telefoon verslaafd kan je zijn. :D :D :D
Het is nog veel erger, kom net hier, alles geinstalleerd. Krijg ik de melding "connect your phone to the charger bla bla bla" En je raad het al, ik heb de oplader niet mee genomen :( :o

Hij zit nu in de auto in de oplader hopende dat hij over een 15 minuutjes het wel doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 15:21
Robert, Weet jij misschien de exacte verschillen met de softwareupdate van de N95 van Versie 12 naar versie 20? en is het mogelijk om de backup te laden op versie 20 als je deze netjes hebt gemaakt via het menu geheugen, reserve kopie?
Hebben deze updates verder niet veel weg van de N95 8 GB versie?:
1)Telefoon start sneller op
2)Schuif je de telefoon open naar multimediastand, draaid alleen het scherm.
3)Bijna het dubbele aan RAM geheugen vrij, waardoor je veel sneller door het menu bladert.
4)Cam is bijna 3x zo snel geworden
5)Menu structuur wat verandert
6)Waar is Snakes gebleven?

Of is de N95 8 GB versie nog beter en sneller?
robertwebbe schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:34:
[...]

Ja, dat kan. Zoek op http://www.forum.nokia.com maar eens op JSR 179 Location API.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Sjengcity schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:26:
[...]

Het is nog veel erger, kom net hier, alles geinstalleerd. Krijg ik de melding "connect your phone to the charger bla bla bla" En je raad het al, ik heb de oplader niet mee genomen :( :o

Hij zit nu in de auto in de oplader hopende dat hij over een 15 minuutjes het wel doet :+
Waarschijnlijk gaat je dat niet lukken. Beneden een bepaalde spanning adviseert NSU om je lader aan te sluiten. :o
Ik zou ff terug rijden naar je werk. 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

WAUW!!!!!!!!!!!1 hoe vet snel is die camera geworden!!! nu kan ik hem echt goed gebruiken zonder lang te wachten echt super blij ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:30:
[...]
Waarschijnlijk gaat je dat niet lukken. Beneden een bepaalde spanning adviseert NSU om je lader aan te sluiten. :o
Net 10 minuten in de lader gezeten en hij is aan het updaten >:)

Is het overigens nog niemand opgevallen dat het versienummer toch 20 is in plaats van de 21 wat de afgelopen weken in het nieuws was???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickienick schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:29:
Robert, Weet jij misschien de exacte verschillen met de softwareupdate van de N95 van Versie 12 naar versie 20? en is het mogelijk om de backup te laden op versie 20 als je deze netjes hebt gemaakt via het menu geheugen, reserve kopie?
3)Bijna het dubbele aan RAM geheugen vrij, waardoor je veel sneller door het menu bladert.

[...]
De exacte verschillen kun je het beste bekijken op AAS of symbian-freak.com, de officiële (uitgebreide) changelog volgt meestal wat later. Nagenoeg alle tweaks van de 8GB zijn beschikbaar geworden voor de normale N95, wat natuurlijk super mooi is. Snakes is tevinden in het Download! -menu, net als SRE en nog wat andere (nutteloze) applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online

[...]
Ohw alleen robert mag antwoorden :P
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:30:
[...]

Als die helemaal opgeladen is via de auto is er niks aan de hand...of een deel. Hij heeft hem niet direct aan zijn autolader en ze computer op zijn werk lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35

[...]
Je zal nog heel veel veranderingen gaan zien/horen/lezen.
Echter de belangrijkste is dat heel je telefoon sneller is geworden op alle fronten.

En dat is waar het om gaat.

En je hebt bijna 2x zoveel RAM geheugen vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Sjengcity schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:32:
[...]
Net 10 minuten in de lader gezeten en hij is aan het updaten >:)

Is het overigens nog niemand opgevallen dat het versienummer toch 20 is in plaats van de 21 wat de afgelopen weken in het nieuws was???
Jij bent ook niet bang dat ie bricked raakt door een lege accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:33:
Als die helemaal opgeladen is via de auto is er niks aan de hand...of een deel. Hij heeft hem niet direct aan zijn autolader en ze computer op zijn werk lijkt me :P
Ghehe had er nog aan zitten denken maar dat haalde ik toch net niet :+

Die "Prepairing installation" duurt overigens wel erg lang of ben ik nu echt zo ongeduldig??? (zal het laatste wel zijn :9 )
Hoe lang duurde dat ongeveer bij jullie?
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:36:
Jij bent ook niet bang dat ie bricked raakt door een lege accu.
Nee hij was net op het laatste streepje gesprongen dus zo extreem leeg is hij ook weer niet. Moet die wel aan kunnen... hoop ik!

[ Voor 27% gewijzigd door digital-IMEI op 26-11-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sjengcity schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:37:
[...]
Ghehe had er nog aan zitten denken maar dat haalde ik toch net niet :+

Die "Prepairing installation" duurt overigens wel erg lang of ben ik nu echt zo ongeduldig??? (zal het laatste wel zijn :9 )
Ik vond hem wel snel gaan eigenlijk :O

BTW enige officiele van Nokia is dit:

Nokia N95 Software version 20.0.015 released - 26 November 2007

This software version includes battery, stability & performance improvements enabling you to run faster and longer - giving you up to three more hours of music (up to 30% increase, from 9h to 12h of music playback). This release also includes a new version of Nokia Maps which provides faster positioning, faster Map Loader, and free 3-day navigation. Free N-Gage demo games are included and other games are available via Download! With the Nokia Music Store now live in the United Kingdom, users can enjoy the convenience of instant over-the-air downloads, regardless of where they are.

Dus ook 32 mb ram vrij na schone installatie.. ipv 18,3 uit mijn hoofd met versie 12

Voor de rest wat minder belangrijke dingen... Bijv:

Geen media menu met openschuiven naar beneden
Videoringtones
Search 4.0 op standby screen

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 26-11-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Hey, dat locr is leuk.
GPS staat aan, terwijl je een foto maakt. Gelijk ff oploaden naar je account(gratis), en je foto staat met coördinaten en al op de site.
Ook kan je zoeken naar foto's in de buurt van je GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb update uitgevoerd en nou vraagt een pincode voor het kaart.
kan iemand mij helpen?
want ik had geen wachtwoord ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update gelukt..

Telefoon is aanzienlijk sneller geworden.

Weet alleen niet hoe ik dat stomme "zoek" ding uit mijn scherm krijg..
Morgen meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:40:
kan iemand mij helpen?
Haha zit er standaard op... Probeer 1234 ofzo... of als je t-mobile hebt dan staat het in je papieren... Heb je hem nooit uit gedaan in die tijd?

Let op na drie keer moet je PUK-code invoeren

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 26-11-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:40:
kan iemand mij helpen?
je weet toch wel je pincode van je SIM kaart?
Wanneer jij hem niet weet, kunnen wij hem al helemaal niet weten he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickienick
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 15:21
Mau_Maus schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:33:
[...]

Ohw alleen robert mag antwoorden :P

[...]

Jij ook natuurlijk;) evenals iedereen anders:) maar ik dacht Robert gaf in het verleden veel uitgebreide reacties, dus vandaar...

[ Voor 27% gewijzigd door Nickienick op 26-11-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand zo vriendelijk zijn wat screenshots te plaatsen van de menu's na update van de firmware? Volgens mij mis ik één en ander na de update namelijk.

kan zo snel al de thema's niet teurg vinden nadat ik ze opnieuw heb geinstalleerd en m'n menu is zo leeg dat er wel meer moet missen...

Is het overigens mogelijk wanneer je zo eigenwijs bent geweest de update enkel via pc suite te doen (die hij dus niet terugzet na de update), om ergens die files uit het update bestand te plukken en zelf terug te zetten? Contacten en agenda gelukkig wel nog uit outlook kunnen vissen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Voor mensen met v20 firmware:

-Werkt SMTP met authentication via SSL nou eindelijk eens?
-Werkt VoIP nu eindelijk eens met Tiscali VoIP?
-Werkt IMAP nu eindelijk eens fatsoenlijk (synchronisatie met server)?
-Zijn er verbeteringen mbt UPnP?
-Is de browser geupdate?
-Zijn de bluetooth-problemen met carkits opgelost?

[ Voor 8% gewijzigd door Fuzzillogic op 26-11-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Laatst online: 12-08 14:36
Oei! Mijn Nokia N95 kent wel harde vastlopers a la haal de battery er maar uit sinds de laatste nieuwe firmware.
Het is vrij random maar heb er nu al twee te pakken gehad.

Een keertje met scrollen in mijn bookmarks.
Complete freeze en de backlight blijft aan staan.

Een keertje met programma installeren via USB in PC Suite mode.
Zelfde verhaal... maar dit keer liet ik de telefoon even zo zitten en na een minuutje starte deze automatisch opnieuw op.

Ik hoop niet dat dit al te vaak gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:49:
Kan iemand zo vriendelijk zijn wat screenshots te plaatsen van de menu's na update van de firmware? Volgens mij mis ik één en ander na de update namelijk.
Het is anders ingericht... Alles is er nog wel maar op andere plekken... Goed zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 08:27
Misschien een stomme vraag, maar hoe zie je hoeveel ram je nog vrij hebt?

En waar vind je dat Locr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat niet om de simkaart maar om de geheugenkaart
patrickt35 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:42:
[...]

je weet toch wel je pincode van je SIM kaart?
Wanneer jij hem niet weet, kunnen wij hem al helemaal niet weten he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:51:
[...]

Het is anders ingericht... Alles is er nog wel maar op andere plekken... Goed zoeken ;)
Waar staan de thema's nu dan? heb al één en ander doorgezocht....

Reeds gevonden. verdomd handig die zoekfunctie :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:54:
[...]

Waar staan de thema's nu dan? heb al één en ander doorgezocht....
Geen idee... Ik ga me telefoon opsturen, ik wachte al op de update.. had kleine dingetjes... en ja als ik opstuur krijgen ze altijd lege mee.. zonder gegevens...

maarueh instellingen -> algemeen -> weergave ->thema ofzo? Of bij hulp programma's. Vast iemand die het zo kan aanwijzen voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou bij mij is het huilen vanavond.... tijdens update verbreekt ie verbinding als er nog 51 seconden over is.
En batterij los halen en opnieuw opstarten geeft alleen korte vibratie en dan donker(licht)gevend scherm. Waar je dus niets mee kan want vast hangen aan de usb herkent ie niet etc...

*Ga jij maar je mond met zeep spoelen!

[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 26-11-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:02:
Nou bij mij is het huilen vanavond.... tijdens update verbreekt ie verbinding als er nog 51 seconden over is.
En batterij los halen en opnieuw opstarten geeft alleen korte vibratie en dan donker(licht)gevend scherm. Waar je dus niets mee kan want vast hangen aan de usb herkent ie niet etc...

Doe eens even normaal zeg, dat je teleurgesteld bent snap ik, maar laat die laatste vier woorden maar gewoon achterwege :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:45:
[...]

Als iedereen hier dit nu eens naar TomTom support stuurt worden ze misschien wakker. Ze blijven het probleem bij Nokia leggen...
Goed idee!
Dat zouden wij, de N95-gebruikers, tegelijk kunnen doen!
Ik stuur het ook naar TT Support...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Nou jah daar zijn we weer...
Ik geef de hoop op :S hij heeft nu bijna 3 kwartier aan de NSU gehangen die alleen nog maar "preparing installation" aangeeft.
Kabel los getrokken NSU opnieuw gestart: Phone is busy...

Morgen toch maar even langs een NSP (voor de eerste keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sjengcity schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:15:
Nou jah daar zijn we weer...
Ik geef de hoop op :S hij heeft nu bijna 3 kwartier aan de NSU gehangen die alleen nog maar "preparing installation" aangeeft.
Kabel los getrokken NSU opnieuw gestart: Phone is busy...

Morgen toch maar even langs een NSP (voor de eerste keer)
Die hebben de nieuwste firmware nog niet, heeft geen zin dus...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
3200LS en had het ook met een 3400LS GPS versie. Dacht dat het aan de 3400 lag dus had ik een 3200 gekocht maar daar heb ik het ook mee.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Ginz schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:25:
[...]

Die hebben de nieuwste firmware nog niet, heeft geen zin dus...
Hu? Verklaar u nader....

Even gewoon logisch gedacht: Wij kunnen hem downloaden, een NSP heeft tegenwoordig ook internet, dan zou je zeggen dat ze hem toch ook wel hebben?

Maargoed, zal dadelijk voor de zekerheid even een mailtje sturen.

[ Voor 8% gewijzigd door digital-IMEI op 26-11-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
de update is goed gegaan, ik moest wel mijn produktcode ff veranderen.
De fix vd de gps is ook een stuk beter. Hier achter mijn bureau volle bak, terwijl de vorige firmw niet binnen werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Tranzy schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:25:
[...]

3200LS en had het ook met een 3400LS GPS versie. Dacht dat het aan de 3400 lag dus had ik een 3200 gekocht maar daar heb ik het ook mee.
Heb je de firmware van je parrot al gecontroleerd?
www.parrot.biz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertRedCap schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:30:
WAUW!!!!!!!!!!!1 hoe vet snel is die camera geworden!!! nu kan ik hem echt goed gebruiken zonder lang te wachten echt super blij ermee!
Huh? Hoe krijg je de camera het sneller?
Ik gebruik de camera wat vaker en het werkt best wel langzaam...
Jouw uitleg, alstublieft! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:37:
[...]

Huh? Hoe krijg je de camera het sneller?
Ik gebruik de camera wat vaker en het werkt best wel langzaam...
Jouw uitleg, alstublieft! _/-\o_
De camera is idd veel sneller.
Hij focust veel sneller en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:02:

[mbr]*Ga jij maar je mond met zeep spoelen![/]
druk groene knop om te bellen + 3 + * tegelijk in set je telefoon aan en blijf die 3 knoppen ingedrukt houden. Dan voer je een hard reset uit. Als dat niet werkt moet je naar een NSP. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-09 11:44
Even een technische vraag (@mods, ik vraag dus niet hoe het moet, maar alleen waarom mensen het doen, ik hoop dat dat is toegestaan...)

Ik weet dat mensen hun telefoon "unbranden" dmv serie nummer wijzigen, flashen, en klaar!
Dat snap ik!
Maar waarom zijn er mensen die hun telefoon unbranden dmv serie nummer wijzigen, flashen EN dan het serinummer weer terug zetten???

Wat is precies het verschil!

Mocht het zo zijn dat dit hier niet openlijk besproken mag worden, dan graag per PM.

Groets,

DennisV
Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.