Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.824 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:29:
Erg mooie gratis theme:
http://www.s60.com/pics/sis/Haze.sis

Sommige zullen het al gevonden hebben, maar goed omdat vaak mensen de Reflect Theme mooi vinden, vind ik toch een erg mooie-gratis-zelfde soort-achtige theme...

Bron: http://www.s60.com/business/productinfo/userexperience#
Mooie theme man!
Deze kan weer een tijdje mee ;)

Als anderen mooie themes weten, post ze dan ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:40:
Als anderen mooie themes weten, post ze dan ff :)
Die Haze is inderdaad erg mooi! Ik ben ook veel op zoek geweest naar mooie themes, maar 99% van wat je online vindt zit grafisch gewoon niet mooi strak in elkaar. Een tijdje terug postte ik al dat ik Plane Black van P@sco gebruik. Ik wilde gewoon een basic zwart theme, en deze is erg mooi. Hij zit erg goed in elkaar, de ontwerper heeft ook alle icoontjes grafisch mooi vormgegeven. Dat laatste ontbreekt er vaak aan bij themes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 00:37
Erg mooie gratis theme:

Sommige zullen het al gevonden hebben, maar goed omdat vaak mensen de Reflect Theme mooi vinden, vind ik toch een erg mooie-gratis-zelfde soort-achtige theme...

Thnx voor de mooie theme! :D Ik vind hem schitterend. :)

-EDIT-
K*t... als iemand je belt dan zie je niet wie het is! De tekstkleur is wit en de achtergrond is ook wit. ik was net zo blij met deze theme, maar met deze fout kan ik hem echt niet gebruiken :(

[ Voor 15% gewijzigd door PGB83 op 06-11-2007 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:34:
ik zit al een poosje mee te lezen in deze topics maar ik kan er weinig zinnigs over vinden. Ik wil graag mijn n95 als remotecontrol gebruiken voor mijn laptop. (handig voor presentaties doorklikken tijdens presenteren) mijn sonyericsson k800i deed dit altijd prima maar ik kan er voor mijn n95 geen geschikte software voor vinden. Heeft iemand tips?
Ik zag op de site van Psiloc dat zij hiervoor ook een tooltje hebben. Het kost wel €50,- en hoe het precies werkt weet ik niet, maar kijk maar of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
IMadeLove2MyN95 schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:59:
[...]

Ik zag op de site van Psiloc dat zij hiervoor ook een tooltje hebben. Het kost wel €50,- en hoe het precies werkt weet ik niet, maar kijk maar of het wat is.
Is voor powerpoint alleen en dat is natuurlijk zonde voor zon bedrag. Ze hadden een app wat van je tel een muis maakte, maar is is niet voor s60v3

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 06-11-2007 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Peabz21 schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:20:
[...]

Thnx voor de mooie theme! :D Ik vind hem schitterend. :)

-EDIT-
K*t... als iemand je belt dan zie je niet wie het is! De tekstkleur is wit en de achtergrond is ook wit. ik was net zo blij met deze theme, maar met deze fout kan ik hem echt niet gebruiken :(
Dat is inderdaad zuur. Sorry dat ik hem genoemd heb dan. Wachten op v2.0. Naja ik gebruik me reflect theme nog steeds gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 17:14
Mau_Maus schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:33:
[...]

Dat is inderdaad zuur. Sorry dat ik hem genoemd heb dan. Wachten op v2.0. Naja ik gebruik me reflect theme nog steeds gelukkig
Echt jammer ja, En ik vond hem nog wel zo mooi. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Erg mooie gratis theme:

Inderdaad een mooi theme! Zijn er helaas veel te weinig van op internet te vinden. Jammer inderdaad zoals Peabz21 als zegt dat je niet kunt zien wie belt anders was het een mooie aanvulling geweest op m`n Piscol Reflect theme....

Dan maar even wachten hè :+

Edit: overigens voor de mensen die niet zo gelukkig zijn met de aangepaste menu iconen, als je je pictogram-annimatie aanzet heb je weer de "gewone" picto's. Dit geld niet alleen voor dit theme maar voor ze allemaal.

[ Voor 12% gewijzigd door digital-IMEI op 06-11-2007 00:54 . Reden: Picto's extra toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:47
Sjengcity schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:52:
[...]

Edit: overigens voor de mensen die niet zo gelukkig zijn met de aangepaste menu iconen, als je je pictogram-annimatie aanzet heb je weer de "gewone" picto's. Dit geld niet alleen voor dit theme maar voor ze allemaal.
Thanks for the tip. Meeste thema's hebben lelijke icoontjes en zo kan ik die dus uitschakelen.

Deze is ook een leuke Ayofe alleen niet echt bruikbaar vind ik.

Edit- Deze is ook niet slecht.

[ Voor 7% gewijzigd door mavi op 06-11-2007 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-09 10:03
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 06:15:
[...]

Welke provider heb je , Vodafone, KPN, Orange ........., kan je wel gewoon internetten met de toegangspunt die je hebt ingesteld voor de webbrowser? Heb je in de linker bovenhoek van je scherm het 3G symbool ?
hoi ik heb orange televisie kijken via orange met 3 g is geen probleem en interneten ook geen probleem maar als ik thuis ben doe ik het via linksys router wireless lan of ik via orange of linksys doet hij blijf sever time out geven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Sjengcity schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:52:
[...]

Ik heb lang gezocht maar ik kan niet vinden hoe ik pictogram-annimatie kan aanzetten. Waar staat dat in de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peabz21 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 01:57:
[...]

Ik heb lang gezocht maar ik kan niet vinden hoe ik pictogram-annimatie kan aanzetten. Waar staat dat in de telefoon?
Heel eenvoudig: menu openen> weer op openen drukken en onder openen staat dan pictogram annimatie > aan/ uit. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooie gratis theme:

Hier staan ook nog een paar aardige themes.

Onderstaande heb ik nu op mijn N95
Afbeeldingslocatie: http://www.ipmart-forum.com/attachment.php?attachmentid=315874&stc=1&d=1191990574

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 02:53:
[...]

Heel eenvoudig: menu openen> weer op openen drukken en onder openen staat dan pictogram annimatie > aan/ uit. :z
Vreemd. als ik in het menu op opties druk dan staat er onder openen geen pictogram annimatie. :? komt dat door de FW ofzo? Ik heb nog FW11 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Peabz21 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:16:
[...]

Vreemd. als ik in het menu op opties druk dan staat er onder openen geen pictogram annimatie. :? komt dat door de FW ofzo? Ik heb nog FW11 namelijk.
Hmmm volgens mij kon dit al in versie 10... Het is gelijk in menu, dan opties, dan 2de van boven 'pictogramanimatie', en dan kan je kiezen voor aan en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Mijne is Vodafone branded. Ik denk dat ze die optie eruit hebben gehaald. Ik kan geen andere verklaring bedenken. Ik zal nog is een branded telefoon aanschaffen zeg... 8)7 Ik kan ook nog steeds niet updaten naar FW12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 15:52
Erg mooie gratis theme:

Nou zoek me suf op die pagina naar een screenshotje, iemand mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
schumi2004 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:43:
[...]

Nou zoek me suf op die pagina naar een screenshotje, iemand mss?
Heey ze hebben de theme weg gehaald van de pagina. Ik heb ze gister wel een mail gestuurd dat er een fout zit in de theme. Waarschijnlijk hebben ze geluisterd :D Misschien komt binnenkort de verbeterde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Peabz21 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:46:
[...]

Heey ze hebben de theme weg gehaald van de pagina. Ik heb ze gister wel een mail gestuurd dat er een fout zit in de theme. Waarschijnlijk hebben ze geluisterd :D Misschien komt binnenkort de verbeterde versie.
Waar zit de fout dan, heb het theme er ook op staan maar nog niets ontdekt?

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Probeer in stand-by scherm maar een telefoonnummer in te toetsen. Witte tekst met witte achtergrond. Daardoor kan je ook niet zien door wie je gebeld wordt. Je ziet dan alleen een wit vlakje. Misschien vind je dat niet zo erg, maar ik wil graag zien door wie ik gebeld word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Peabz21 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:03:
Probeer in stand-by scherm maar een telefoonnummer in te toetsen. Witte tekst met witte achtergrond. Daardoor kan je ook niet zien door wie je gebeld wordt. Je ziet dan alleen een wit vlakje. Misschien vind je dat niet zo erg, maar ik wil graag zien door wie ik gebeld word ;)
inderdaad zeg, dat is wel eigenaardig.
Hopen dat ze dat oplossen, verder is het een strak thema.

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 13:32

Ursamajor

Astrofotograaf

Leuk forum, alleen zoek ik me suf naar een lcars startrek theme...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Peabz21 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:46:
[...]

Dat is inderdaad wel grappig zeg... De directe link werkt nog wel. Ik zal zo wel ff voor de grap wat screenshotjes neerzetten.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bigpoppamaus/haze.jpg

Bij dat laatste heb ik dus een aantal cijfers ingetoetst.. en die zie je dan niet :P

[ Voor 13% gewijzigd door Mau_Maus op 06-11-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N95 8GB is weer een weekje naar voren geplaatst op t forum van allaboutphones! Toestelverwachtingen week 45
week 47 nu dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:57:
De N95 8GB is weer een weekje naar voren geplaatst op t forum van allaboutphones! Toestelverwachtingen week 45
week 47 nu dus!
thx, is aangepast in de start post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Laatst online: 29-04-2024
Kan niet wachten op Flash lite 3.0.

Wil filmpjes op youtube etc bekijken

Weet iemand een exacte datum wanneer ie uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Over de accu van de N95 is al veel geschreven. Discussie is er ook over de beste manier van laden.
Een interessant artikel zag ik hier. Conclusie: Zo vaak aan de lader als mogelijk is het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
Hoe kan ik de icoontjes wijzigen in het voorstemenu?

Ik bedoel :

ik zie nu een pictogram van een telefoonboek, bericht , agenda en web en nog een paar ik wil deze functies wijzigen bivoorbeeld msn etc.

hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:57:
week 47 nu dus!
Mijn eerste bericht op dit mooie forum, heb vanaf het begin alle delen van de N95 gelezen en dank aan allen voor de tips. In het bijzonder wil ik Schumi2004 bedanken voor de hulp m.b.t. het signen.

Inmiddels sinds 2 dagen in het bezit van de 8GB en inmiddels dankzij bovengenoemde voorzien van mijn vertrouwde software.

Ik kan over de 8GB heel kort zijn. Dit had gewoon de eerste N95 moeten zijn :(
Qua bouw lijkt de eerste N95 naast de 8GB een Chinese replica.

De sliderprobleem waarover hier op het forum vaak is geschreven had ik ook last van. Nieuw zat er al een spelling, maar na 10 maanden gebruik was het net een wip. Het batterij klepje sloeg verder nergens op (3 maal vervangen; afgebroken klikjes), alsof Nokia nooit eerder een mobieltje heeft gemaakt.
De slider voelt nu goed aan (0,0 spelling) en ook het klepje is aangepast.

Een minpunt: hij is wat zwaarder en dikker, op papier niet veel maar in het echt lijkt het nu net een baksteen.

Verder een top toestel, maar dat was mijn 'oude' N95 ook. (zelf nooit problemen gehad met andere zaken als geheugen problemen, accuduur etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
soundtrack schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:10:
Hoe kan ik de icoontjes wijzigen in het voorstemenu?
Is al vaaaaak voorbij gekomen, maar vooruit dan maar: Menu - Instrumenten - Instellingen - Algemeen - Persoonlijk - Standby-modus - Toep. actieve standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
dankjewel,

mijn fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de namen niet 2 keer in de tel. staan.
Wel is het zo dat bijv. Jan Jansen zowel bij jan als bij jansen te vinden is.
ButcherJF schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:49:
[...]

Heb je dat bij alle nummers of alleen bij enkele? In dat laatste geval is het vaak een gevolg van het feit dat de betrokken persoon twee keer of vaker in je contactlijst voorkomt. De N95 'moet dan kiezen' en velt het Salomon's oordeel: ik geef voor de zekerheid maar alleen het nummer. Computers zijn, ook in zakformaat, soms net mensen....

[...]

Probeer het eens met de # toets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:30:
Verder een top toestel, maar dat was mijn 'oude' N95 ook. (zelf nooit problemen gehad met andere zaken als geheugen problemen, accuduur etc.)
Ook niet met internet? Als ik naar een hyvespagina ga, zeurt ie al over "Onvoldoende" geheugen. Zelfs als de cache leeg is en meer van die zaken.

Hoop dat de 8GB versie daar helemaal geen last van heeft.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Ursamajor schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:19:
[...]

Ook niet met internet? Als ik naar een hyvespagina ga, zeurt ie al over "Onvoldoende" geheugen. Zelfs als de cache leeg is en meer van die zaken.

moet je java uitzetten dan kan je wel snel surfen op hyves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
[...]

Nou hebben ze bij Hyves ook geen kaas gegeten van HTML en javascript. Technisch zit die site gewoon slecht in elkaar.

Maar probeer het eens met Opera (helaas niet gratis; ze moeten toch ergens op verdienen). En wellicht dat de volgende firmware met dynamic paging ook nog wat verbetering kan brengen.
moet je java uitzetten dan kan je wel snel surfen op hyves
Java? Bedoel je dan niet Javascript? Die twee hebben echt helemaal NIETS met elkaar te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Fuzzillogic op 06-11-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Fuzzillogic schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:35:
[...]

Nou hebben ze bij Hyves ook geen kaas gegeten van HTML en javascript. Technisch zit die site gewoon slecht in elkaar.
Javascript uitgezet en geen last meer, maar mis je geen functionaliteit van de pagina?

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nooit geprobeerd met de vorige N95. Met de 8GB geen probleem (en 85 MB vrij).
Ik had overigens ook java uit staan en nooit meldingen.
Moet zeggen dat ik ook niet veel internet met dat ding, blijf het onhandig vinden; alleen als het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 08:49
[...]

Bij het maken van Hyves hebben ze er natuurlijk ook aan gedacht dat smartphones met beperkt geheugen de site zonder problemen ook konden draaien. Logisch.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

gebruik opera, nooit last van onvoldoende geheugen 8)

edit: De 8GB komt er aan dus ik denk dat ze de N95 nu gaan dumpen, goed moment om er een aan te schaffen, alweer een actie :9

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 09:50
Is er een mogelijkheid om je inbox te beveiligen met een wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-07-2024
Ben het nog niet tegen gekomen in dit topic.

Maar de nieuwe sony ericsson w580i heeft shake control in de mp3 speler (schudden om naar volgend nummer te gaan.)

Nu is er een hele lieve, aardige programmeur geweest die dit ook heeft gemaakt voor de N95 door gebruik te maken van de ingebouwde accelerometer.

Werkt nog niet prima, maar begin is er :)

Take a look: http://nl.youtube.com/watch?v=VVjrZ227KWo (1e deel = SE, daarna N95)

Ook het draaien van het scherm (ala iphone, draai je je telefoon, draait het beeld mee) is ook mogelijk voor de n95. Dit zou eind november beschikbaar worden.

Filmpje: http://youtube.com/watch?v=fSQ5Kr-CpP4 (even laten bufferen en vervolgens bekijken vanaf de helft van het filmpje, daar word het pas interessant.) .... (Hmm, dit staat er wel al in.. maar nog steeds leuk om te laten zien niet waar?)

[ Voor 13% gewijzigd door leslinho op 06-11-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Met dit programma kan je daadwerkelijk zien dat de N95 voorzien is van een ingebouwde accelerometer.

http://research.nokia.com/files/MovingBall_Example.sisx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
[...]

Maar probeer het eens met Opera (helaas niet gratis; ze moeten toch ergens op verdienen). En wellicht dat de volgende firmware met dynamic paging ook nog wat verbetering kan brengen.

[...]

Java? Bedoel je dan niet Javascript? Die twee hebben echt helemaal NIETS met elkaar te maken.
ja bedoel idd javascript 8)7 denk dat de meeste dat wel begrepen... Als je die functie uitzet laad de pagina veel sneller en 9 van de 10 keer gebruik je de functies niet. Met javascript aan krijg ik ook vaak out of memory meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:32:
Ik heb echt een ruis als ik video opneem bij het geluid...
Echt niet zulk helder geluid als bij bijv. dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=emTlCNaELvQ

Bij mij hoor je sowieso hele tijd sshhhhhhhhh
Meer mensen last van?

Of bijv. dit:
http://www.youtube.com/watch?v=o9wLkNsika4

En dan die van mij in een stille kamer:
http://www.youtube.com/watch?v=-8rjfO6UNHQ
Dit heb ik ook is heel irritand daarom film ik alleen op drukke ruimtes dan valt het niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

leslinho schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:30:

Maar de nieuwe sony ericsson w580i heeft shake control in de mp3 speler (schudden om naar volgend nummer te gaan.)

Nu is er een hele lieve, aardige programmeur geweest die dit ook heeft gemaakt voor de N95 door gebruik te maken van de ingebouwde accelerometer.

Take a look: http://nl.youtube.com/watch?v=VVjrZ227KWo (1e deel = SE, daarna N95)

Ook het draaien van het scherm (ala iphone, draai je je telefoon, draait het beeld mee) is ook mogelijk voor de n95. Dit zou eind november beschikbaar worden.

Filmpje: http://youtube.com/watch?v=fSQ5Kr-CpP4 (even laten bufferen en vervolgens bekijken vanaf de helft van het filmpje, daar word het pas interessant.) .... (Hmm, dit staat er wel al in.. maar nog steeds leuk om te laten zien niet waar?)
omg! hoe relaxed!
Dat .. MOET .. ik hebben :9~
Ben benieuwd of dit er al is, of dat het idd eind november komt!!

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMij
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-02 13:18
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:21:
niet helemaal on-topic, waarvoor excuus

ik zoek een -eenvoudige- manier om het geluid van mijn N95 af te spelen via mijn autoradio.
Helaas geen mogelijkheid om een kabel aan te sluiten.

Wat zijn de mogelijkheden ?
König mp3-fmtrans20, welke o.a. te koop is bij www.pdaplus.nl. Zendt op EEn van de vier preset frequenties. Omdat het zendvermogen (gelukkig) beperkt is, treedt er vrij snel ontvangststoring op als de gekozen zendfrequentie niet vrij (genoeg meer) is.

Jezelf zijn kan jij het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
patrickt35 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:47:
Met dit programma kan je daadwerkelijk zien dat de N95 voorzien is van een ingebouwde accelerometer.

De Moving Ball, is die vorige week niet al voorbijgekomen? Nu heeft iemand al iets gemaakt dat met wat moeite nuttig genoemd zou kunnen worden. Ik zag het hier: De Y-Inclinometer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leslinho schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:30:

Filmpje 1: Erg leuk idee, maar zie mezelf niet als een debiel schudden met mijn telefoon in een drukke ruimte als bijvoorbeeld een trein of bus. Vind het er wel erg apart uit zien.

Filmpje 2: supervet, hoop dat dit snel mogelijk is op de N95!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Als ik een geluid wil selecteren voor e-mail, inkomend telefoongesprek, SMS of agenda-item krijg ik een keuzelijst met daarin alle geluiden die op de telefoon te vinden zijn. En dat is inclusief alle muziek en de fragmentjes van de gesproken navigatie (de tweede afslag, over 'onderd meter). Heel onhandig.
Is er een manier om aan te geven dat ik alleen de 'echte' geluiden wil zien?
De geheugenkaart er even uit is een oplossing, maar dat moet toch handiger kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
erikd_o schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:37:
[...]

De Moving Ball, is die vorige week niet al voorbijgekomen? Nu heeft iemand al iets gemaakt dat met wat moeite nuttig genoemd zou kunnen worden. Ik zag het hier: De Y-Inclinometer.
Ideaal voor een timmerman. Heb je gelijk een digitale waterpas.
Dan rest nog de vraag of je je N95 mee de bouw inneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 20:13
OMG ik kom me hier toch een gave shizzle tegen!!!

Die themes en die apps die gebruik maken van de accelerometer, TE VET!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
FaNtJuH schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:31:

Nu nog themes die gebruik maken van de accelerometer. Ik denk aan 'zandlopertheme', of 'watertheme' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
FaNtJuH schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:31:

Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
In dit thread. Ik wist niet dat de N95 een accelerometer had. Ik wist ook niet dat ik mn laptop kon besturen met mn phone!! Echt supervette dingen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ik ben benieuwd of ik WOL aan de gang krijg met de N95.
Morgen ff mee stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

erikd_o schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:37:
[...]

Het werkt wel leuk, maar niet nauwkeurig.
Onder een hoek van 45 graden (geo-driehoek) geeft ie de ene kant 27 graden en de andere kant op 67 als het scherm horizontaal is.

Als het toestel rechtop staat of op tafel ligt, wordt er wel netjes 90 en 0 graden aangegeven.
Maar het is een leuke feature :)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
http://web.mac.com/jamesb...ar%2C_New_Resolution.html

vond het zelf wel interessant stukje/vergelijking over schermresolutie van telefoons, misschien wel leuk om te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

patrickt35 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:47:

En deze is ook erg leuk!
Nu nog een echte accelerometer van maken en je kunt kijken hoeveel g-krachten je te verduren krijgt tijdens het autorijden!

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:23:
[...]

Filmpje 1: Erg leuk idee, maar zie mezelf niet als een debiel schudden met mijn telefoon in een drukke ruimte als bijvoorbeeld een trein of bus. Vind het er wel erg apart uit zien.

Filmpje 2: supervet, hoop dat dit snel mogelijk is op de N95!
Dat is een kwestie van nauwkeuriger programmeren. dat je niet als een mongool hoeft te bewegen maar gewoon een klein tikje. Heb wel gelezen dat dit volgens de programmeur een grapje was en dat die nog niet weet of dit verder uit gewerkt word.

Maar ach, hij zal niet de enige programmeur zijn toch :)

Ik moet snel de N95 8GB halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

Ik vond op google wel al een linkje over het programmetje RotateMe.
De naam die ook word gegeven bij het geposte youtube filmpje,

Is bij sommige links alleen nog voor de N73 en de N80..
Ben benieuwd, ik zou dát in ieder geval te gek vinden als dat binnenkort op mijn N95 te zetten is!

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
Rotate Me Is er idd al. Alleen de versie die automatisch draait (zoals te zien op filmpje) heet Rotateme V2.. Dus nog even wachten en kijken wat er eind november gebeurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leslinho schreef op woensdag 07 november 2007 @ 00:06:
Rotate Me Is er idd al. Alleen de versie die automatisch draait (zoals te zien op filmpje) heet Rotateme V2.. Dus nog even wachten en kijken wat er eind november gebeurt..
Dat programmaatje is al een paar keer eerder hier voorbij gekomen :+

Klik hier voor de officiële website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:04
Moet zeggen dat het echt super werkt. Is echt geniaal :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Maite schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:36:
Moet zeggen dat het echt super werkt. Is echt geniaal :9~
Waar doel je op?
Heb net dat Rotateme geinstalleerd en kreeg al een melding dat ie een bestand miste. Bij het starten deed ie verder nx.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Ik heb hem gesigned en geinstalleerd en het werkte meteen. Geen foutmeldingen gehad. Je moet het program gewoon in de achtergrond laten lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Maite schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:15:
Ik heb hem gesigned en geinstalleerd en het werkte meteen. Geen foutmeldingen gehad. Je moet het program gewoon in de achtergrond laten lopen
Hoe bevalt het in de praktijk? Kan me zo voorstellen dat je wel eens per ongeluk de telefoon beweegt, is dit progje niet te gevoelig (beeld klapt om bij elke hobbel in de auto?).
En hoe zit het met stroomverbruik, zeker als je je telefoon in je zak hebt en je loopt en wellicht het scherm dan continu gaat zitten omklappen?
Zou het zelf proberen, ware dat ik tot nu toe voor mij geen noodzaak heb gezien om te kunnen signen. Hoor dus graag of ik nu echt iets mis en ik toch even achter een sign account aan moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik het bestand rotate me vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 29-09 14:39
Maite schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:15:
Mag ik vragen waar je hem dan vandaan hebt?
Op die site kan ik namelijk niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelfs 3 euro overgemaakt via paypal maar hoe krijg ik het binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Robbie T schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:13:
[...]

Mag ik vragen waar je hem dan vandaan hebt?
Op die site kan ik namelijk niks vinden.
Ik heb netjes een donatie gedaan gisteren en binnen 1 uur had ik het bestandje in de mail.
xahmol schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:58:
[...]

Hoe bevalt het in de praktijk? Kan me zo voorstellen dat je wel eens per ongeluk de telefoon beweegt, is dit progje niet te gevoelig (beeld klapt om bij elke hobbel in de auto?).
En hoe zit het met stroomverbruik, zeker als je je telefoon in je zak hebt en je loopt en wellicht het scherm dan continu gaat zitten omklappen?
Zou het zelf proberen, ware dat ik tot nu toe voor mij geen noodzaak heb gezien om te kunnen signen. Hoor dus graag of ik nu echt iets mis en ik toch even achter een sign account aan moet.
Over de batterij verbruik kan ik nu natuurlijk nog niet veel zeggen, daarvoor moet je het eerst een paar dagen gebruiken. Als de phone op toetsen blokkering staat draait de scherm niet dus je hoef niet bang te zijn dat als je hem in je broekzak heb dat hij dan bij elke beweging gaat switchen.

Ik ben tot nu toe echt onder de indruk van dit progie. Het is helemaal niet te gevoelig, je moet hem echt ca. 45 graden draaien alvorens hij gaat switchen. Ik weet niet hoe je autorijd maar denk niet dat dit een probleem word :o . Hij switch ook maar een kant op. Dus bij van rechtop naar links en weer terug. Maar niet van rechtop naar rechts (hoop dat ik een beetje duidelijk ben)

[ Voor 13% gewijzigd door Maite op 07-11-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:15:
Er staat op de hoofdpagina een link naar de eerste versie die je kunt downloaden.
Lijkt mij dat als je geld overmaakt, dat dat alleen een donatie is en dat er verder nx gebeurt?

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
gewoon even wachten, krijg je hem zo binnen via mail (duurde bij mij 1 uur)

[ Voor 4% gewijzigd door Maite op 07-11-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Is toch weer jammer dat ik donatie moet gaan doen, moet ik persee daarvoor PP op gaan zetten :(

Mss dat je hem per ongeluk ergens op het web heb laten staan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 29-09 14:39
Maite schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:38:
[...]

gewoon even wachten, krijg je hem zo binnen via mail (duurde bij mij 1 uur)
Heb ook een donatie gedaan, en heb hem ook binnen!
Werkt trouwens alleen als je de telefoon naar links kantelt, rechts doet die het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 16:37
schumi2004 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:43:
[...]

Is toch weer jammer dat ik donatie moet gaan doen, moet ik persee daarvoor PP op gaan zetten :(

Mss dat je hem per ongeluk ergens op het web heb laten staan? :P
Hier hetzelfde probleem. Gebruik ook geen PP, maar zou hem graag eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Phoolie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:25:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Gebruik ook geen PP, maar zou hem graag eens proberen.
Je ZOU natuurlijk ook even wachten totdat hij het officieel uitbrengt, of even een PP-account kunnen aanmaken ipv misbruik te maken van de vrijgevigheid van de auteur. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Fuzzillogic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:39:
[...]

Je ZOU natuurlijk ook even wachten totdat hij het officieel uitbrengt, of even een PP-account kunnen aanmaken ipv misbruik te maken van de vrijgevigheid van de auteur. :/
Ik snap je logica niet helemaal, wat maakt het nou uit of ik hem nu gratis uitprobeer of straks zodra die officieel uitgebracht is.

Overigens doe je een donatie meestal pas als je tevreden over iets bent, dan moet ik het dus wel eerst kunnen proberen, dus jouw commentaar gaat ff niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Phoolie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:51:
[...]
Ik snap je logica niet helemaal, wat maakt het nou uit of ik hem nu gratis uitprobeer of straks zodra die officieel uitgebracht is.
Omdat de auteur besloten heeft het nog niet uit te brengen. Daarom. Sim-pel. Het is zijn recht om dat te beslissen, niet het jouwe.
Overigens doe je een donatie meestal pas als je tevreden over iets bent, dan moet ik het dus wel eerst kunnen proberen, dus jouw commentaar gaat ff niet op.
Het is nog steeds vrij gebruikelijk dat je eerst betaalt voor goederen/software alvorens je het gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Fuzzillogic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:54:
Het is nog steeds vrij gebruikelijk dat je eerst betaalt voor goederen/software alvorens je het gaat gebruiken.
Ja, als het payware is zoals Photoshop enzo.

Deze software is freeware en door iedereen gratis te gebruiken.
Echter is een donatie, het woord zegt het al, een financiele dankzegging / ondersteuning voor de programmeur, zodat ie zijn zuur besteedde uurtjes nog een beetje gecompenseerd krijgt en gemotiveerd wordt om door te ontwikkelen...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Fuzzillogic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:54:
[...]

Omdat de auteur besloten heeft het nog niet uit te brengen. Daarom. Sim-pel. Het is zijn recht om dat te beslissen, niet het jouwe.
Ja, maar als iemand dat met mij wil delen is dat dus ook zijn keuze & ga nou niet komen met het gezever dat dat niet mag. Het gaat hier namelijk om gratis software, dus ik zie niet in waarom dit niet zou mogen. Overigens vraag ik me sowieso af waarom je zo moeilijk aan het doen bent of wou je zeggen dat jij altijd alles netjes doet?
[...]

Je begrijpt het verschil tussen betalen en een donatie niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Fuzzillogic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:39:
[...]

Ja even PP account aanmaken en tegen het feit aan lopen dat eerst er een CC aantoegevoegd dient te worden waarvan je activatie code pas op 1e van de maand krijgt, vervelend dat het nu al de 7de is! Heb die ellende al meer vaker meegemaakt met PP

offtopic:
[quote]Robbie T schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:07:
[...]

Check je mail.
[/quote]Gracias

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 07-11-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Weet er iemand of het mogelijk is om een gesprek te beeindigen via de slider van je telefoon. zoals dat bij de meeste slider-telefoons wel kan.

ik heb me suf lopen zoeken, maar kan nix vinden,

wie weet het

gr
Ralf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Zo moeilijk is lezen toch niet?
Wanneer je hem een donatie doe, krijg je tot de officeiele release alle betá versie's toegezonden.. Wanneer de officiele release er is, is het programma gratis.

Dus wie geen geduld heeft, betaald nu.
If you find this application usefull and want to support its development, you are welcome to make a donation.
All donators will receive all new beta releases during this month until the public release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
patrickt35 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:18:
Zo moeilijk is lezen toch niet?
Wanneer je hem een donatie doe, krijg je tot de officeiele release alle betá versie's toegezonden.. Wanneer de officiele release er is, is het programma gratis.

Dus wie geen geduld heeft, betaald nu.
If you find this application usefull and want to support its development, you are welcome to make a donation.
All donators will receive all new beta releases during this month until the public release.
Als lezen niet zo moeilijk is, waarom doe je het zelf dan niet? 8)7

2 postst boven je staat het volgende:
schumi2004 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:15:
[...]

Ja even PP account aanmaken en tegen het feit aan lopen dat eerst er een CC aantoegevoegd dient te worden waarvan je activatie code pas op 1e van de maand krijgt, vervelend dat het nu al de 7de is! Heb die ellende al meer vaker meegemaakt met PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
offtopic:
Zie even niet in wat je daar mee moet maar ok
Overigens wel jammer dat vandaag iemand hem al op het web geplaatst heeft, en NEE het is niet ik.
Als je beetje handig bent heb je hem zo gevonden ;)
En even voor de duidelijkheid. Ik was BEST bereid te betalen maar niet via PP

Zo ff ontopic, gesprek beindigen met het sluiten van de slider zit er helaas niet in, hopelijk in de nieuwe FW ;)
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:17:
Mensen,

Weet er iemand of het mogelijk is om een gesprek te beeindigen via de slider van je telefoon. zoals dat bij de meeste slider-telefoons wel kan.

ik heb me suf lopen zoeken, maar kan nix vinden,

wie weet het

gr
Ralf

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 07-11-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
If you find this application usefull.. ja dat kan alleen maar als je hem test

Maar tis zijn keuze... Wat ik ook zeker respecteer. Maar ik zal er niet om huilen als die op rapidshare staat of waar dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Phoolie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:06:
[...]

Het gaat hier namelijk om gratis software, dus ik zie niet in waarom dit niet zou mogen.
Je hoeft het niet in te zien. Het mag niet, tenzij de auteur je daar toestemming voor gegeven heeft. Zo simpel zit dat. Dat het programma gratis is, doet hier niets aan af.
Overigens vraag ik me sowieso af waarom je zo moeilijk aan het doen bent of wou je zeggen dat jij altijd alles netjes doet?
Toevallig wel ja. De reden dat ik me hier 'druk' om maak is dat de auteur een fraai stukje software maakt en het nog gratis wil weggeven ook. Hij vraagt enkel om even wat geduld. Respecteer dat nou gewoon. Je hoeft er werkelijk NIETS voor te doen. Als zelfs dat al teveel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Fuzzillogic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:29:
[...]

Je hoeft het niet in te zien. Het mag niet, tenzij de auteur je daar toestemming voor gegeven heeft. Zo simpel zit dat. Dat het programma gratis is, doet hier niets aan af.

[...]

Toevallig wel ja. De reden dat ik me hier 'druk' om maak is dat de auteur een fraai stukje software maakt en het nog gratis wil weggeven ook. Hij vraagt enkel om even wat geduld. Respecteer dat nou gewoon. Je hoeft er werkelijk NIETS voor te doen. Als zelfs dat al teveel is...
Eens maar nu weer ontopic.
Weet iemand of er toevallig een SIS Theme Viewer is voor de 3rd Edition themes? Ik weet dat ie er voor de 2nd versie is maar da gaat niet werken, of iemand moet een ander idee hebben hoe themes vooraf te kunnen bekijken?

Ow kleine handigheid als je bestaande theme's wilt aanpassen zoals b.v. Haze ;)
this is how to edit sis theme through theme studio
1-open theme studio program
2-open your sis theme file(suppose its name is x) to display it in the
gallary
3-then go to c:\ documents and setting then your user name
4-open local setting
5-temp file
6-you'll find a file named (x) this is you sis theme file
7-open it and copy all its contents
8-go back to theme studio and creat new theme
9-check all from the pop up window and ok your name of the new theme will
be theme0
10-then the new theme will be opened
11-close the theme studio and save your new theme
12-now go to c:\program file\theme studio\data\skinsdir\theme0
13-open theme0 and paste the previous copied files
14-again open the theme studio and open theme0 now you can edit an
existing sis theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de aankomende release van de Nokia N95 8GB vroeg ik me af of de productcodes hetzelfde zullen zijn dan van de gewone N95 en dan heb ik het over de EURO2 code met het Nederlandse taalpakket erin. Ik vraag dit omdat ik een vodafone toestel heb besteld, maar ik wil hem eigenlijk wel meteen unbranden voordat ik begin met software e.d. te installeren. Of zijn er al mensen die de N95 8GB met Nederlandse taal hebben, die de productcode weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Fuzzillogic schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:29:
[...]

O, dus jij hebt nog nooit te hard gereden, altijd legale software gebruikt & ga zo maar door.

En net zo als Mau_Maus ook al zei, ik respecteer zijn keuze, maar zou het niet erg vinden als er al eerder ergens een versie "opduikt".

Het ging me meer om dat gemierenneuk van jou. Maar heb er zo wel weer genoeg over gezegd, laten we weer gewoon ontopic gaan en niet een eeuwige discussie gaan voeren over wat wel en niet mag en wat we daar van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:36:
Met de aankomende release van de Nokia N95 8GB vroeg ik me af of de productcodes hetzelfde zullen zijn dan van de gewone N95 en dan heb ik het over de EURO2 code met het Nederlandse taalpakket erin. Ik vraag dit omdat ik een vodafone toestel heb besteld, maar ik wil hem eigenlijk wel meteen unbranden voordat ik begin met software e.d. te installeren. Of zijn er al mensen die de N95 8GB met Nederlandse taal hebben, die de productcode weten?
Het zullen in ieder geval zeker niet dezelfde productcodes zijn. Aangezien de 8GB gebruik maakt van een andere firmware is dit technisch onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:12:
[...]

Het zullen in ieder geval zeker niet dezelfde productcodes zijn. Aangezien de 8GB gebruik maakt van een andere firmware is dit technisch onmogelijk.
Het zijn inderdaad andere codes. Ik heb zelf een geïmporteerde (Engeland) en is de firmware gewijzigd met nu NL. Ik dacht zelf even te kijken wat de producode is, maar de Nemesis Service Suite werkt (nog niet) met de 8GB. (wellicht hebben ze trouwens netjes de oude productcode terug gezet na de firmware update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:E-mail request doen we dus niet meer; daar is dit topic niet voor! Alle e-mailrequests zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:30:
[...]

Het zijn inderdaad andere codes. Ik heb zelf een geïmporteerde (Engeland) en is de firmware gewijzigd met nu NL. Ik dacht zelf even te kijken wat de producode is, maar de Nemesis Service Suite werkt (nog niet) met de 8GB. (wellicht hebben ze trouwens netjes de oude productcode terug gezet na de firmware update).
Ik heb inmiddels via een andere site de productcodes van de 8GB gevonden (of ze dit echt zijn weet ik niet, maar dat stond er wel bij)

n95 8gb product codes

#0550348: FRANCE
#0550352: ALPS
#0549487: EURO1
#0550359: EURO2
#0550370: TURKEY
#0550372: SCANDINAVIA
#0550373: BALTIAN
#0550798: RUSSIAN
#0550799: UKRAINE
#0550800: BELARUS/MOLDOVA
#0550375: CIS, Bulgaria
#0550378: EURO3
#0550379: BALKANS
#0550801: GREECE, CYPROS
#0550802: ISRAEL

#0555180: SINGAPORE
#0555181: MALAYSIA
#0555187: EMERGING ASIA
#0550455: INDONESIA
#0550454: NEW ZELAND
#0550453: AUSTRALIA
#0550459: THAILAND
#0550457: VIETNAM

Maar goed vooralsnog werkt de N95 8GB Nemesis Service Suite niet met de telefoon dus dan hebben we nog niet veel aan de codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Die rotateMe 2.0 werkt echt super vet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Volgens mij was dit nog nooit gemeld hier, anders mijn excuses.

Heb ooit een keer de vraag voorbij zien komen hoe je je toetsen kan blokkeren zonder de power-button te gebruiken. Dit gaat heel makkelijk, gewoon eerst de link-selectietoets gevolgd door de rechter-selectietoets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Phoolie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:45:
Volgens mij was dit nog nooit gemeld hier, anders mijn excuses.

Heb ooit een keer de vraag voorbij zien komen hoe je je toetsen kan blokkeren zonder de power-button te gebruiken. Dit gaat heel makkelijk, gewoon eerst de link-selectietoets gevolgd door de rechter-selectietoets.
*kuch* Handleiding *kuch*

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Daar heb je ongetwijfeld gelijk in, maar er zijn een aantal van ons die een duitse versie hebben en die anderen lezen hem niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Phoolie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:11:
[...]
Daar heb je ongetwijfeld gelijk in, maar er zijn een aantal van ons die een duitse versie hebben en die anderen lezen hem niet ;)
Ik zou niet eens weten wat voor een taal ik heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Sjengcity schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:55:
[...]
Ik zou niet eens weten wat voor een taal ik heb :+
Hier hetzelfde verhaal :D
Pagina: 1 ... 29 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.