Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.824 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Ik heb het topic nog niet helemaal doorgelezen, maar als er mensen zijn met problemen met Windows Live Messenger op je mobiel:

http://blog.isquare.nl/?p=316

ik kreeg de hele tijd dat sommige catalogi niet geladen waren.
dan moet je dep.sis even op je mobiel installeren! :)

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het zo is mijn beste.
Belzaak.nl had een beperkte voorraad gekregen. Iemand die ik ken heeft hem een paar dagen geleden ontvangen. Duits ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Lees even de startpost, of kijk eens is goed in het forum... Dan zie je dat er een apart topic voor is

[ Voor 88% gewijzigd door Ginz op 03-11-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de UPC Slingbox (Solo) binnen.

Setup was vrij easy en het werkt geweldig. Zelfs ondertiteling is prima
op de N95 te lezen !

(Tip voor toekomstige gebruikers: je registration-code die je moet
invoeren in de mobile player is wat ze in je bestellings-bevestigings-email
'Digital Rights' noemen !!!)

EDIT:Krijg ik ook nog es een mailtje van UPC dat ik 1 van de eerste 100
klanten ben en dus 50 euro korting krijg ! :) :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Donga
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-09 08:24
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:59:
[...]

Omdat het zo is mijn beste.
Belzaak.nl had een beperkte voorraad gekregen. Iemand die ik ken heeft hem een paar dagen geleden ontvangen. Duits ;).
Dat klopt idd. Duitse handleiding en duitse spiderman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:15
Zo vandaag weer ff 6Gb extra gehaald voor mijn phone, handig voor divx :P

Kleine tip, ff bij belcompany langs gaan en je email doorgeven en je heb 25% korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 02:37
We moeten nog ffkes wachten op de firmware.

Link

Zat er ook wel aan te komen he, eerst zou ie al op de 28e gereleased worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan Donga schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:05:
[...]

en dat, terwijl ik vanmiddag van smartphoneshop (doorgaans toch goed geinformeerd) te horen kreeg dat de Nederlandse versie pas 1e kwartaal 2008 zou uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FcAalst
  • Laatst online: 21-08 13:12
Gister mijn N95 geupdate van V11 naar V12 maar nu als ik mijn telefoon aanzet begint deze iedere keer te mekkeren met de nieuwe welkom intro (welkom bij uw nieuwe telefoon........ :S)
iemand een idee hoe dit op te lossen?

Te vroeg geroepen, gewoon welkom-programmaatje verwijderd en het probleem is opgelost.

[ Voor 17% gewijzigd door FcAalst op 02-11-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:39:
Zo vandaag weer ff 6Gb extra gehaald voor mijn phone, handig voor divx :P

Kleine tip, ff bij belcompany langs gaan en je email doorgeven en je heb 25% korting ;)
Kom je nu mee :P.
Had hem gister avond gekocht. Had nog een hele shitload aan VVV-iris cheques liggen. Dus hij was niet duur :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Jan Donga schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:05:
[...]

En verder nog verschillen?
Je kunt wel de Nederlandse taal selecteren neem ik aan?
Kun je met een importversie voor garantie wel direct naar een Nokia service-point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
:N95: iemand al opgevallen dat x-plorer niet de volle 6gb aan geeft! Viel me vandaag pas op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 17:26
Ik heb sinds vanmiddag ook een N95 (Vodafone) en 2 dingen (rest heb ik al via search uitgevonden :P)

- Ik heb geen NL taal erop staan hoe ga ik dat doen? Heb al update naar v12 gedaan via NSU.
- Hoe kan je een foto als complete wallpaper gebruiken? Nu zie ik maar een klein stukje (onderste stuk valt wat weg en bovenin).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 17:14
Ballebek schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:10:
Ik heb sinds vanmiddag ook een N95 (Vodafone) en 2 dingen (rest heb ik al via search uitgevonden :P)

- Ik heb geen NL taal erop staan hoe ga ik dat doen? Heb al update naar v12 gedaan via NSU.
- Hoe kan je een foto als complete wallpaper gebruiken? Nu zie ik maar een klein stukje (onderste stuk valt wat weg en bovenin).
Hoe krijg jij een Vodafoon telefoon geupdate naar V12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:55:
:N95: iemand al opgevallen dat x-plorer niet de volle 6gb aan geeft! Viel me vandaag pas op
Wat geeft ie dan aan ?

Ff een andere vraag: Kun je Xvid gecomprimeerde films ook afspelen in de DivX player op de N95 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
patrickt35 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:34:
[...]

Hoe krijg jij een Vodafoon telefoon geupdate naar V12?
Uhhh Doet ie gewoon?
Prik um erin met NSU en vroeg zelf of ik wou updaten naar V12...

Model: 0552004

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 00:37
Ik heb het net ook even geprobeerd, maar hij geeft nog steeds aan dat V11 de laatste is. Ik heb ook een Vodafone branded N95 met code 0552004.

-edit-
Misschien ook handig om te weten (of niet ;) ) In de NSU staat dat ik een Nokia N95 (RM-159) heb. Weet of dat verschil uit maakt, maar ik meld het maar even.

[ Voor 82% gewijzigd door PGB83 op 02-11-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Snap er ook geen hol van maar ja heb nu ook geen NL taal meer enzo en daar baal ik wel een beetje van :P

Iemand nog die mij kan helpen hoe ik de volledige naaktfoto van mijn meisje op de achtergrond kan hebben zonder dat er stukken wegvallen ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:38:
Snap er ook geen hol van maar ja heb nu ook geen NL taal meer enzo en daar baal ik wel een beetje van :P

Iemand nog die mij kan helpen hoe ik de volledige naaktfoto van mijn meisje op de achtergrond kan hebben zonder dat er stukken wegvallen ;) ?
zo'n kleine meisjes (op zo'n klein schermpje passen) mag je niet meer op de foto zetten...... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:06:
[...]

Ik snap niet dat mensen zo aan hun telefoon lopen "rommelen" .
Andere accu, en dan zonder klepje |:( |:( Hoe krijg je het verzonnen.
Zelfde als mensen die andere covers op hun telefoon doen en blijkt dat de achterkant niet fatsoenlijk past. Achterkantje verbouwen, of het oude achterkantje erop.
Dan heb je geen vlaggeschip meer ,maar een modderschuit.

Ik heb de N95 gekocht omdat ie zooo mooi is, daarom blijft hij gewoon in originele staat.
Nou ik heb mijn nokia n95 gewoon in mij zakken de hele dag.En geloof mij het voorste frontje is totaal beschadigd.Aan de zijkanten gaat gewoon de verf in stukjes van het frontje af.Zelfs mijn boven frontje daar is een stuk uit.Hoe dit komt mag god weten.Maar voor 12€ een zwart frontje is klasse en daarom heb ik dat frontje geplaats.Mijn slider probleem heb ik zelf opgelost een stukje tape, ja van de praxis doet wonderen dat is beter dan 20 keer naar nokia bellen en 50 keer naar een nsp bellen of ze de stukken al binnen hebben.Het voornaaste voor mij is het binnenwerk en ja het werkt nog prima ook.2 accus en het probleem is opgelost .Hopend maar dat deze niet ontplofd in mijn broekzak anders gaat mijn vrouwtje niet content zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 13:55

BasilFX

BasilFX

Nu net de N95 8GB bij Vodafone besteld. Na veel te hebben gelezen en de twijfel tussen de iPhone toch maar gekozen voor de Nokia, sowieso omdat dit mijn 3e Nokia in een rij zal worden.

http://www.basilfx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ballebek schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:38:

Je moet de foto naar het juiste formaat resizen.
Waarschijnlijk behoort dit niet tot jouw kennis.
Ik zal 1x over mijn hart strijken, en voor jou de foto resizen.
Dus stuur hem maar eventjes. :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
patrickt35 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:21:
[...]

Je moet de foto naar het juiste formaat resizen.
Waarschijnlijk behoort dit niet tot jouw kennis.
Ik zal 1x over mijn hart strijken, en voor jou de foto resizen.
Dus stuur hem maar eventjes. :+ :+
van een NEF bestandje een 320x240 .jpg bestandje maken lukt nog net :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Ballebek schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:29:
[...]

van een NEF bestandje een 320x240 .jpg bestandje maken lukt nog net :+
Maar waarschijnlijk ga je de juiste verhouding uit het oog verliezen.
Dus beter dat ik het doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is troep ik heb precies het zelfde gekocht egt troep,,, alleen de achterkant is wel redelijk
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:58:
[...]

Nou ik heb mijn nokia n95 gewoon in mij zakken de hele dag.En geloof mij het voorste frontje is totaal beschadigd.Aan de zijkanten gaat gewoon de verf in stukjes van het frontje af.Zelfs mijn boven frontje daar is een stuk uit.Hoe dit komt mag god weten.Maar voor 12€ een zwart frontje is klasse en daarom heb ik dat frontje geplaats.Mijn slider probleem heb ik zelf opgelost een stukje tape, ja van de praxis doet wonderen dat is beter dan 20 keer naar nokia bellen en 50 keer naar een nsp bellen of ze de stukken al binnen hebben.Het voornaaste voor mij is het binnenwerk en ja het werkt nog prima ook.2 accus en het probleem is opgelost .Hopend maar dat deze niet ontplofd in mijn broekzak anders gaat mijn vrouwtje niet content zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens.

Ik heb mijn Nokia N95 Deep plum.
Met Route66 7.3 erop staan.
Echter heb ik geen geluid.

Ik herrinner me nog dat toen ik dezelfde route66 op mijn inmiddels verneu**te N91 had staan.
dat ik een vrouwenstem hoorde met: "De route word berekend" als je de route berekende. en tijdens het navigeren. ook echte navigatie met rechts links aanduiding door een vrouw:P

maar nu helemaal niets. kan het dus aan de cd liggen? omdat ik de cd al langer dn een jaar heb wil R66 zelf me er niet mee helpen. of ze zijn te lui :S

Enig idee hoe dit komt?
Kan het aan de cd liggen van route66? ik heb m een jaartje geleden besteld en er zitten aardig wt krassen onder:P ver geen probleem met lezen en schrijven.

Firmware:
V12.0.0.13
19-06-07
RM-159
Nokia N95 (43.04)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Dit is een forum, dus omzeilen dmv het aanbieden van een msn-adres is not_done!

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
patrickt35 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 01:46:
[...]

Voeg me maar ff toe op msn.
patrick_969 at hotmail dot com
Dit kan toch ook heel makkelijk hier besproken worden?
Sterker nog de oplosssing is al gegeven in het forum te vinden via deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Donga
  • Laatst online: 29-09 08:24
Niborit schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:39:
[...]

En verder nog verschillen?
Je kunt wel de Nederlandse taal selecteren neem ik aan?
Kun je met een importversie voor garantie wel direct naar een Nokia service-point?
Zit geen verschil in met de nederlandse versie op de handleiding na.
Nederlandse taal kan je gewoon selecteren en daar staat die uiteraard ook op.
Kan er ook mee naar een nokia service point, die maken het niet uit of hij nou hier vandaan komt of van onze overburen. Als hij maar legaal is. (net ff langsgelopen).

Hoe lang duurt het eigenlijk voor de GPS verbinding heeft voor de eerste keer? Heb de map Europa er al op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Jan Donga schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:16:
[...]

Zit geen verschil in met de nederlandse versie op de handleiding na.
Nederlandse taal kan je gewoon selecteren en daar staat die uiteraard ook op.
Kan er ook mee naar een nokia service point, die maken het niet uit of hij nou hier vandaan komt of van onze overburen. Als hij maar legaal is. (net ff langsgelopen).
Dat is goed om te horen, heb hem namelijk ook besteld daar.
Moeten ze nog wel voorradig zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
4GB maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al enige tijd nokia maps. vandaag heb ik de kaarten opnieuw gedownload. Als ik nu maps opstart en een adres wil zoeken krijg ik vrijwel direct de melding "geen gegevens gevonden". Alleen de adressen uit het lijstje recent worden wel gevonden, maar handmatig iets opzoeken mislukt. Iemand enig idee wat er gebeurt kan zijn ?
Ik heb al geprobeerd de kaarten te verwijderen en opnieuw te downloaden maar ook dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik snap er niks meer van, heb een telefoon met een EURO1 firmware ipv de branded Vodafone terwijl ie zo uit de doos komt, ongebruikt (en ja hij is nu ook simlockvrij :?)

Rara politiepet...

p.s. Ben nu met de hand de EURO2 erop aan het zetten ivm NL taal.

[ Voor 15% gewijzigd door Uberprutser op 03-11-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen last van...

Coreplayer, geweldig ding. Kan Xvid afspelen :D.
Alleen krijg ik met coreplayer het beeld niet over de gehele breedte van de TV. Dit krijg ik alleen met realplayer voor elkaar.
Iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:58:
[...]

Geen last van...

Coreplayer, geweldig ding. Kan Xvid afspelen :D.
Alleen krijg ik met coreplayer het beeld niet over de gehele breedte van de TV. Dit krijg ik alleen met realplayer voor elkaar.
Iemand hier een oplossing voor ?
Nou das lekkah zeg. Heb ik net mijn schijfie vol met divx en nog wat persoonlijke zooi , begeeft kaartje het, gelukkig had ik niet alles op deze staan, maar toch
Geheugenkaart error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 01:29:
dat is troep ik heb precies het zelfde gekocht egt troep,,, alleen de achterkant is wel redelijk
[...]
Vind jij :P Bij mij en nog iemand anders is juist de achterkant kut. Omdat die de gallerij knop ingedrukt blijft houden en zo je batterij binnen no time op is... Voorkant hou ik er juist op.. alleen begint dat soft laagje beetje aan de onderkant los te laten, maar daaronder is het ook zwart, dus vind het nog steeds kunnen en goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze net besteld (via z'n ebayshop) voor 35 euro. Ik hoop en denk dat de kwaliteit vergelijkbaar is met het origineel, foto's volgen zodra 'ie binnen is: http://shop.15651.com/cargoInfo.jsp?id=1505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:23
Heb sinds woensdag ook een N95 :*)

Ik moet eerlijk zeggen, het valt me allemaal reuze mee! Ik was toch wel een beetje bang gemaakt door alle mensen hier die zich negatief uitlaten... Misschien heb ik geluk gehad, misschien ook niet maar er is eigenlijk niks mis met m'n toestel, op een lichte piep na. De batterij doet het hier ook erg goed. Heb er toch volle bak mee lopen pielen en heb em sinds woensdag nog maar 1x op moeten laden. Ik heb er btw een gekregen bij verlenging van mn flex 20 abo.

Nu had ik stiekem toch een vraagje: kan het beeldscherm van de telefoon ook helemaal uit? Als ik em niet gebruik blijft er altijd of een tekst, datum of t-mobile screensaver draaien.

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 02:37
Ja, daar had ik ook al eens een linkje naar geplaats... op N95Users waren ze onder de indruk. Ben benieuwd naar je ervaringen... alhoewel Sand me toch een stuk beter bevalt dan ik eerst gedacht had (eigenlijk is het gewoon metalic :P)

Even ander vraagje... is bij jullie je N95 wel eens moeilijk gaan doen als je aardig vaak van taal wisselt?

[ Voor 19% gewijzigd door XElD op 03-11-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 16:54

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:09:
Ik heb de UPC Slingbox (Solo) binnen.

Setup was vrij easy en het werkt geweldig. Zelfs ondertiteling is prima
op de N95 te lezen !

(Tip voor toekomstige gebruikers: je registration-code die je moet
invoeren in de mobile player is wat ze in je bestellings-bevestigings-email
'Digital Rights' noemen !!!)

EDIT:Krijg ik ook nog es een mailtje van UPC dat ik 1 van de eerste 100
klanten ben en dus 50 euro korting krijg ! :) :)
Gebruik je de 30 dagen gratis Symbian 60 versie?
En ik heb hem ook voor € 99 :)
Ballebek schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:36:
Ik snap er niks meer van, heb een telefoon met een EURO1 firmware ipv de branded Vodafone terwijl ie zo uit de doos komt, ongebruikt (en ja hij is nu ook simlockvrij :?)

Rara politiepet...

p.s. Ben nu met de hand de EURO2 erop aan het zetten ivm NL taal.
Wellicht heb je dan een swap toestel te pakken. Ik heb het wel vaker meegemaakt dat ze dan "per ongeluk" een verkeerde productcode erin zetten en er dan geen Nederlands meer bij zit. Je zou hem hiervoor natuurlijk terug kunnen brengen maar dan krijg je waarschijnlijk alsnog een gebrande versie (die je waarschijnlijk zelf weer de-brand). Zit er misschien dan ook geen SIM-lock op?

[ Voor 39% gewijzigd door robertwebbe op 03-11-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
robertwebbe schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:25:
Wellicht heb je dan een swap toestel te pakken. Ik heb het wel vaker meegemaakt dat ze dan "per ongeluk" een verkeerde productcode erin zetten en er dan geen Nederlands meer bij zit. Je zou hem hiervoor natuurlijk terug kunnen brengen maar dan krijg je waarschijnlijk alsnog een gebrande versie (die je waarschijnlijk zelf weer de-brand). Zit er misschien dan ook geen SIM-lock op?
Geen simlock, geen branding, vind het best toestel heeft me niks gekost dus ;)
Vanmiddag 4GB erbij gekocht voor 39,- euro vind het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-09 13:33
Ik heb al veel gehad aan dit topic en hoop dat iemand van jullie antwoord weet op het volgende:

In het hoofdmenu kun je de applicatie "zoeken" starten. Hiermee kun je zoeken op het web of naar afbeeldingen via yahoo of live search. Je kunt hier ook lokaal zoeken in de Bedrijvengids. Dit werkt bij mij alleen niet... als ik iets invoer krijg altijd de melding "no results" (ik gebruik engels als taal)
Iemand die hier een oplossing voor kan bedenken?

Verder gebruik ik ook het proggie Best Profiles (laatste versie) alleen werkt deze ook niet naar behoren. Je kunt instellen dat bij het inschakelen van een profiel je bluetooth wordt ingeschakelt of een applicatie wordt gestart. Allebei deze opties werken niet meer!
Het maffe is dat het in het begin wel gewoon werkte... maar na verloop van tijd ineens niet meer.
Wat ik al heb geprobeerd:
- compleet verwijderen en her-installeren van Best Profiles
- update naar nieuwste versie
Kan het misschien zijn dat het programma de rechten heeft verloren om bluetooth of een applicatie te starten? Valt dit ergens in te stellen?

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:52:
Ik heb deze net besteld (via z'n ebayshop) voor 35 euro. Ik hoop en denk dat de kwaliteit vergelijkbaar is met het origineel, foto's volgen zodra 'ie binnen is: http://shop.15651.com/cargoInfo.jsp?id=1505
hou maar op de hoogte lijkt me wel een degelijke te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Uhmm misschien domme vraag maar ik had eerst de map van nederland op mijn telefoon maar nu is deze eraf na een FW update. Hoe krijg ik dit weer erop? Ik heb nokia maps op de telefoon gezet maar zie dan alleen een wereldbol, als je inzoomt dan zie ik geen straten enz. Hoe krijf ik die weer??
Ps. ik heb geen internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Nog steeds niemand die weet hoe ik een volledige achtergrond plaat kan hebben ipv dat alleen het middelste stuk van het scherm bedekt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:25:
[...]

Gebruik je de 30 dagen gratis Symbian 60 versie?
En ik heb hem ook voor € 99 :)
Nee, waarom eerst de 30dagenversie gaan proberen als je toch de Slingbox
zelf al in huis hebt ??? Ik heb dus gelijk de betaal-versie gekocht...

(Jij bent dus ook 1 van de eerste 100 !! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
BillMcNeal schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:09:
Uhmm misschien domme vraag maar ik had eerst de map van nederland op mijn telefoon maar nu is deze eraf na een FW update. Hoe krijg ik dit weer erop? Ik heb nokia maps op de telefoon gezet maar zie dan alleen een wereldbol, als je inzoomt dan zie ik geen straten enz. Hoe krijf ik die weer??
Ps. ik heb geen internet..
Dit kun je doen met Nokia MapLoader. Op deze site staat een link naar de nederlandse versie maar helaas werkt die niet.
Via deze link kun je wel de engelse versie downloaden.
Ballebek schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:16:
Nog steeds niemand die weet hoe ik een volledige achtergrond plaat kan hebben ipv dat alleen het middelste stuk van het scherm bedekt is?
Voor zover ik weet kan dit niet of je zou al 3th party software moeten gaan gebruiken (als die daarvoor bestaat) of zelf een theme aan maken/aanpassen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stejl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09-2019
Graag wil ik gebruik maken van GRPS via Debtiel. Inloggen gaat prima, maar naar de vollgende pagia, krijg ik de fout melding: packet gegevens niet beschikbaar, controleer netwerkdiensten. Als ik het toestel uitzet en opnieuw inlog gaat het weer een keer goed. Daarna weer foutmelding! Nokia zegt dat het aan mijn provider ligt, de provider verwijst me naar Nokia....... wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stejl schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:06:
Graag wil ik gebruik maken van GRPS via Debtiel. Inloggen gaat prima, maar naar de vollgende pagia, krijg ik de fout melding: packet gegevens niet beschikbaar, controleer netwerkdiensten. Als ik het toestel uitzet en opnieuw inlog gaat het weer een keer goed. Daarna weer foutmelding! Nokia zegt dat het aan mijn provider ligt, de provider verwijst me naar Nokia....... wat te doen?
Je hoofd splitsen en met de ene helft boos op Nokia worden en met de andere helft boos op debitel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Heb hetzelfde een x gehad telefoon helemaal terug naar factory defaults en nooit meer gehad (was wel een E90 geen N95).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd ben ik voor mensen die mij bellen niet bereikbaar.
Als iemand mij belt, gaat ie 2x over en dan horen ze "het nummer dat u belt, is op dit moment niet bereikbaar."

Het blijkt dat als ik het netwerk op UMTS of dualmode instel, ik onbereikbaar ben.
Als ik het netwerk op alleen GSM instel, ben ik gewoon bereikbaar. Ook als ik een uitgaand gesprek voer ben ik een korte tijd bereikbaar.

Sms en email komt wel vanzelf binnen.

Ik heb de laatste Fw en maak gebruik van het Orange netwerk.

Zijn er meer mensen net dit probleem, of zou het een Orange gebonden probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Net gehoord van iemand dat een niet-Nokia carkit niet zou werken met een Nokia telefoon omdat hun Bluetooth restricted is of zoiets ...
Kan iemand bevestigen dat dit een fabeltje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
DieterVDW schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:21:
Net gehoord van iemand dat een niet-Nokia carkit niet zou werken met een Nokia telefoon omdat hun Bluetooth restricted is of zoiets ...
Meer een soort van bug. En de v20-firmware zou het op moeten losen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Dat was bij de eerste firmware maar in de laatste versie zit het niet meer?
Vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort Route66 op mijn N95 maar de map Benelux is al 2 jaar oud , wie weet waar je die kan downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 22:32

Nyana

Who?!

Wordt het niet eens tijd voor een nieuw deeltje? Zit op page 69 inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-09 10:03
hoi ik heb een vraagje hoe kan je u tube filmpjes bekijken via n95 elke als ik dat doe dan start real player en dan zie verbinding wordt gemaakt en na een tijdje zie ik kan sever niet vinden time out interneten gaat wel live tv doet perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kropie schreef op maandag 05 november 2007 @ 00:29:
hoi ik heb een vraagje hoe kan je u tube filmpjes bekijken via n95 elke als ik dat doe dan start real player en dan zie verbinding wordt gemaakt en na een tijdje zie ik kan sever niet vinden time out interneten gaat wel live tv doet perfect
Dit gaat vooralsnog niet op de N95 , omdat dit bestandsformaat niet wordt ondersteund door de N95.
Je kan wel naar de mobiele versie van You Tube gaan en de filmpje / video's afspelen;
http://m.youtube.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-09 10:03
hoi faire4u ik heb het geprobeerd ik krijg steeds dat sever time out zelfde probleem als daar voor moet ik nog instelling doen of zo of andere player gebruiken dan realplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kropie schreef op maandag 05 november 2007 @ 03:49:
hoi faire4u ik heb het geprobeerd ik krijg steeds dat sever time out zelfde probleem als daar voor moet ik nog instelling doen of zo of andere player gebruiken dan realplayer
Welke provider heb je , Vodafone, KPN, Orange ........., kan je wel gewoon internetten met de toegangspunt die je hebt ingesteld voor de webbrowser? Heb je in de linker bovenhoek van je scherm het 3G symbool ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 21:00
Volgens mij ligt bij de 8gb de voorkant volledig over de achterkant heen. Een heel nieuw slidersysteem dus aangezien de voorkant er bij de n95 een beetje in ligt met twee uitsteeksels aan de zijkanten.
Kan iemand dit bevestigen? Zou dit het sliderprobleem op moeten lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasilFX
  • Laatst online: 30-09 13:55

BasilFX

BasilFX

Ik heb in twee reviewfilmpjes op youtube gehoord dat de slider een stuk steviger zou zijn.

http://www.basilfx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Ik gebruik af en toe umts op mijn N95, maar niet de hele dag. Aangezien het nogal stroom vreet zet ik de telefoon steeds op GSM netwerk en als ik UMTS wil gebruiken op UMTS (instellingen, telefoon, netwerk, netwerkmodus)

Erg omslachtig, weet iemand of er een shortcut o.i.d. is te maken zodat je snel kunt wisselen tussen umts netwerk en gms netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 16:54

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:21:
[...]
Nee, waarom eerst de 30dagenversie gaan proberen als je toch de Slingbox
zelf al in huis hebt ??? Ik heb dus gelijk de betaal-versie gekocht...

(Jij bent dus ook 1 van de eerste 100 !! :) )
Jep. Alleen kun je in de shop geen NL kiezen. Heb jij wellicht dan een UK of US adres gefaked om toch tot een aankoop te kunnen komen of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:23:
Heb sinds kort Route66 op mijn N95 maar de map Benelux is al 2 jaar oud , wie weet waar je die kan downloaden ?
Niet legaal verkregen zo te horen en daarom mag je dit eigenlijk niet vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 08:49
Ballebek schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:37:
[...]
Je kunt ook 2ehands route 66 s60 kopen...
Zoals je ziet: Q3 2005...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
robertwebbe schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:01:
[...]

Jep. Alleen kun je in de shop geen NL kiezen. Heb jij wellicht dan een UK of US adres gefaked om toch tot een aankoop te kunnen komen of zie ik iets over het hoofd?
Ze doen half moeilijk. Je moet (Lees: ik heb het zo gedaan en bevalt en snel ;) ) wired transfer kiezen... Dan letten ze niet op je naam enzo... als je maar de juiste toegemailde code gebruikt. Dan zien ze dat er betaald is en krijg je licentie code... (maar misschien heeft UPC een speciaal iets, ik heb namelijk een classic uit de uk, dus ik moest het zo doen) Alleen moet je even de Iban code gokke, dat is iets van GB20 en dan swiftcode+rekeningnummer. Beetje omslachtig, maar ging reuze snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik heb een JVC autoradio met Bluetooth, werkt perfect icm mijn N95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
The-Force schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:42:
Ik gebruik af en toe umts op mijn N95, maar niet de hele dag. Aangezien het nogal stroom vreet zet ik de telefoon steeds op GSM netwerk en als ik UMTS wil gebruiken op UMTS (instellingen, telefoon, netwerk, netwerkmodus)

Erg omslachtig, weet iemand of er een shortcut o.i.d. is te maken zodat je snel kunt wisselen tussen umts netwerk en gms netwerk?
Laat gewoon op dual mode staan. Ja het kost wat meer stroom, maar zolang je geen verbinding zelf maakt via 3g, valt het reuze mee. Ik heb nu 5 maanden zonder 3g gedaan (en toen alleen gsm gekozen) Nu heb ik pit+ en heb op dual mode staan. En ik merk nog weinig verschil... (Natuurlijk wel, als je veel internet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Hier een parrot 3100 LCD met de N95.
Dit werkt prima.
Persoonlijk vind ik de Parrot systemen beter dan die van Nokia zelf.
En ja, heb al veel verschillende types ingebouwd, dus spreek uit ervaring.
De geluidskwaliteit van een parrot is gewoon beter.
Wel kan het zijn dat je Parrot een firmware upgrade nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ook last van dubbel klikkende zilveren menutoetsen?
Zo ja, weet iemand hoe dit op te lossen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:37:
[...]

Wel legaal gekocht maar de cd met mappen van heel Europa stamt af van de 3Q- 2005 , dus ruim 2 jaar oude mappen.
Heb 'n mail naar support team van R66 gestuurd en zij zeggen dat dat de laatste mappen zijn ,nieuwere zijn er nog niet. En daarom dacht ik het hier te vragen .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit al een poosje mee te lezen in deze topics maar ik kan er weinig zinnigs over vinden. Ik wil graag mijn n95 als remotecontrol gebruiken voor mijn laptop. (handig voor presentaties doorklikken tijdens presenteren) mijn sonyericsson k800i deed dit altijd prima maar ik kan er voor mijn n95 geen geschikte software voor vinden. Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 16:31

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:34:
ik zit al een poosje mee te lezen in deze topics maar ik kan er weinig zinnigs over vinden. Ik wil graag mijn n95 als remotecontrol gebruiken voor mijn laptop. (handig voor presentaties doorklikken tijdens presenteren) mijn sonyericsson k800i deed dit altijd prima maar ik kan er voor mijn n95 geen geschikte software voor vinden. Heeft iemand tips?
Salling Clicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een oplossing voor mijn probleem met de N95.

Ik krijg geen nummer herkenning in beeld.
Als er iemand mijniet anoniem belt dan krijg ik het niet toch niet in beeld.
Ik heb al alle instellingen probeerd maar krijg het niet voor elkaar. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:34:
Salling Clicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:01:
[...]

Nu je het zegt ja ! Ik kwam daar ook mee in de knoop. Ik heb gewoon bij city
ROTTERDAM-THE NETHERLANDS gezet en daar waar je je country in moest
vullen heb ik UK aangevinkt... (Ik weet niet OF ze een papieren faktuur sturen,
maar ik heb ook per email een faktuur gekregen, dus who cares :) :) )

Verder ben ik er sinds vanochtend achter dat de Slingplayer niet
op een mac G3 draait :) :) (Wel het geluid en de controls, maar beeld lukt
mijn antieke Macje niet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank u! mensen(wouF ook), ik ga ermee aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:30
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:23:
Ik heb de kaart van 2007 wel ergens vandaan kunnen halen, maar ik heb geen verbeteringen gevonden tot nu toe. Sommige wegen die in 2006 al zijn gemaakt, staan op de 2007 kaart er nog steeds niet goed op. Maargoed, als je even goed zoekt op internet, dan vind je hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij misschien over dit probleem kunnen adviseren:

Mijn telefoon schakelt niet tussen het profiel ''Algemeen'' en ''stil'' met behulp van de * toets.

Hoop dat iemand een tip heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 10:14
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:53:
Wie heeft er een oplossing voor mijn probleem met de N95.

Ik krijg geen nummer herkenning in beeld.
Als er iemand mijniet anoniem belt dan krijg ik het niet toch niet in beeld.
Ik heb al alle instellingen probeerd maar krijg het niet voor elkaar. :?
Heb je dat bij alle nummers of alleen bij enkele? In dat laatste geval is het vaak een gevolg van het feit dat de betrokken persoon twee keer of vaker in je contactlijst voorkomt. De N95 'moet dan kiezen' en velt het Salomon's oordeel: ik geef voor de zekerheid maar alleen het nummer. Computers zijn, ook in zakformaat, soms net mensen....
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:47:

Mijn telefoon schakelt niet tussen het profiel ''Algemeen'' en ''stil'' met behulp van de * toets.

Probeer het eens met de # toets....

[ Voor 19% gewijzigd door ButcherJF op 05-11-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ButcherJF schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:49:
[...]

Heb je dat bij alle nummers of alleen bij enkele? In dat laatste geval is het vaak een gevolg van het feit dat de betrokken persoon twee keer of vaker in je contactlijst voorkomt. De N95 'moet dan kiezen' en velt het Salomon's oordeel: ik geef voor de zekerheid maar alleen het nummer. Computers zijn, ook in zakformaat, soms net mensen....

[...]

Probeer het eens met de # toets....
EXCUUS ik bedoel de # toets natuurlijk! Die doet het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Speelt dit ding dan als HID-host, zoals de SE-toestellen, of moet je soms ook weer e.o.a. stuk software op PC installeren voordat het werkt (dealbreaker voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:47:

Wordt er wel geswitched tussen profielen als je de # toets ingedrukt houdt, maar niet tussen de 2 profielen waartussen jij wilt switchen ? Met de # toets switch je namelijk altijd tussen profiel algemeen en het profiel daaronder (zie als je aan/uit toets indrukt welke dat is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
lauw8 schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:44:
[...]

Ik heb de kaart van 2007 wel ergens vandaan kunnen halen, maar ik heb geen verbeteringen gevonden tot nu toe. Sommige wegen die in 2006 al zijn gemaakt, staan op de 2007 kaart er nog steeds niet goed op. Maargoed, als je even goed zoekt op internet, dan vind je hem wel.
Haha hier was het op wachten natuurlijk, maar mag ik je mailen met een vraagje ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:12:
[...]

Wordt er wel geswitched tussen profielen als je de # toets ingedrukt houdt, maar niet tussen de 2 profielen waartussen jij wilt switchen ? Met de # toets switch je namelijk altijd tussen profiel algemeen en het profiel daaronder (zie als je aan/uit toets indrukt welke dat is).
Nee er wordt helemaal niet geswitched!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:17:
[...]

Nee er wordt helemaal niet geswitched!
Dan weet ik het ook niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Dan zul je waarschijnlijk een branded toestel hebben, daar werkte het ook niet op volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Fuzzillogic schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:58:
Speelt dit ding dan als HID-host, zoals de SE-toestellen, of moet je soms ook weer e.o.a. stuk software op PC installeren voordat het werkt (dealbreaker voor mij)
Zowel op de pc als de telefoon moet je software op installeren.
Ik heb het een tijd gebruikt maar omdat zowel m`n bluetooth dongle als de bluetooth software zo onstabiel als wat is gebruik ik het nu nog maar zelden.

Tip voor de mensen die Salling Clicker gebruiken; zoek even wat verder op hun site/forum er zijn nog tientalle andere scripts te vinden die niet op de standaard extra scripts pagina staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

dafmay schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:24:
[...]

Dan weet ik het ook niet meer!
ik wel. Als je toestel tenminste t-mobile branded is. En dan ben je nummer zoveel met dit probleem. In de t-mobile firmware werkt deze optie niet. Dus dan zul je unbranded firmware er op moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Sjengcity schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:05:
[...]
Dan zul je waarschijnlijk een branded toestel hebben, daar werkte het ook niet op volgens mij.
Bullshit.
Op een branded toestel werkt het gewoon. Zowel met V11 als V12.

Echter heb ik ook al eerder een telefoon onder handen gehad(installatie Route66) die dit ook niet deed.
Ik heb toen alle instellingen nagelopen, maar kreeg het ook niet aktief.

Dus voor mij is dit ook een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Sjengcity schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:07:
[...]
Zowel op de pc als de telefoon moet je software op installeren.
Wat een onzin :( Kent iemand software die wel het bluetooth HID-host profile implementeert? Of is dat technisch niet mogelijk binnen Symbian, om profiles toe te voegen via normale applicaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
patrickt35 schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:09:
[...]

Bullshit.
Op een branded toestel werkt het gewoon. Zowel met V11 als V12.

Echter heb ik ook al eerder een telefoon onder handen gehad(installatie Route66) die dit ook niet deed.
Ik heb toen alle instellingen nagelopen, maar kreeg het ook niet aktief.

Dus voor mij is dit ook een raadsel.
Branded toestellen hebben natuurlijk meerdere productcodes en providers dan alleen de jouwe... En als je de topics leest na de release is dit een bekend probleem, vaak werk het ook in combi gebracht met Sand en Made by Nokia types als ik me niet vergis.
Fuzzillogic schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:19:
[...]

Wat een onzin :( Kent iemand software die wel het bluetooth HID-host profile implementeert? Of is dat technisch niet mogelijk binnen Symbian, om profiles toe te voegen via normale applicaties?
Misschien heb je het over een ander probleem, maar dat Clicker moet wel degelijk op je PC iets installeren als op je phone...

En zoiets als op de Ericsson phones ben ik nog niet tegen gekomen, dan kon je hem gewoon als muis ook gebruiken en als media afstandbediening zonder inderdaad wat te hoeven installeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Mau_Maus op 05-11-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:23:
[...]

Branded toestellen hebben natuurlijk meerdere productcodes en providers dan alleen de jouwe... En als je de topics leest na de release is dit een bekend probleem, vaak werk het ook in combi gebracht met Sand en Made by Nokia types als ik me niet vergis.

[...]

Misschien heb je het over een ander probleem, maar dat Clicker moet wel degelijk op je PC iets installeren als op je phone...

En zoiets als op de Ericsson phones ben ik nog niet tegen gekomen, dan kon je hem gewoon als muis ook gebruiken en als media afstandbediening zonder inderdaad wat te hoeven installeren.
Voor S60 2nd was er een programmatje waardoor je telefoon als muis (middels een HID-profile) werd gezien. Van Psiloc als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een ruis als ik video opneem bij het geluid...
Echt niet zulk helder geluid als bij bijv. dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=emTlCNaELvQ

Bij mij hoor je sowieso hele tijd sshhhhhhhhh
Meer mensen last van?

Of bijv. dit:
http://www.youtube.com/watch?v=o9wLkNsika4

En dan die van mij in een stille kamer:
http://www.youtube.com/watch?v=-8rjfO6UNHQ

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
ik heb lopen zoeken , kan niks vinden op de termen die ik gebruikt

is het mogelijk om met de Nokia n95 te bellen via wifi van de SpeedTouch 706 i.c.m. speedlinqbellen

zodat je de N95 al thuis telefoon kan gebruiken ?

zodra je gebeld wordt of zelf gaat bellen dat hij via mijn vaste nummer gaat , maar dat ik indien mogelijk , wel bereikbaar blijf op mijn mobiele nummer !

iemand die dit weet of al draaiende heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toets geluid aanstaan? Heb gelezen op http://myn95.com/?cat=4 dat toets geluid aan een hisss geeft op de speaker blijkbaar....
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:32:
Ik heb echt een ruis als ik video opneem bij het geluid...
Echt niet zulk helder geluid als bij bijv. dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=emTlCNaELvQ

Bij mij hoor je sowieso hele tijd sshhhhhhhhh
Meer mensen last van?

Of bijv. dit:
http://www.youtube.com/watch?v=o9wLkNsika4

En dan die van mij in een stille kamer:
http://www.youtube.com/watch?v=-8rjfO6UNHQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Sjengcity schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:35:
[...]
Dit kun je doen met Nokia MapLoader. Op deze site staat een link naar de nederlandse versie maar helaas werkt die niet.
Via deze link kun je wel de engelse versie downloaden.
Thx Sjeng, het is gelukt. Het bleek dat ik wel op internet MOEST om die mappen te updaten/downloaden. Dus die functie even aangezet, binnengehaald en internet weer geblokt. Nu heb ik de kaarten weer en kan ik er gewoon in zoeken enz. zonder internet te gebruiken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Erg mooie gratis theme:
http://www.s60.com/pics/sis/Haze.sis

Sommige zullen het al gevonden hebben, maar goed omdat vaak mensen de Reflect Theme mooi vinden, vind ik toch een erg mooie-gratis-zelfde soort-achtige theme...

Bron: http://www.s60.com/business/productinfo/userexperience#

[ Voor 12% gewijzigd door Mau_Maus op 05-11-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
BillMcNeal schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:50:
[...]

Thx Sjeng, het is gelukt. Het bleek dat ik wel op internet MOEST om die mappen te updaten/downloaden. Dus die functie even aangezet, binnengehaald en internet weer geblokt. Nu heb ik de kaarten weer en kan ik er gewoon in zoeken enz. zonder internet te gebruiken :*)
Je had die mappen ook via je pc kunnen afhalen, ik ben bang dat je nu een leuke verrassing gaat krijgen op je eerstvolgende rekening als je geen flatfee internet hebt op je GSM. Ik betaal via Debitel-KPN netwerk ca. 7,50 euro per 2 MB. Ik maak daarom uitsluitend verbinding via open acces points als ik internet nodig heb.
Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.