Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:33:
@ Deo Volente/Vonkie
Zoals bekend bestaan er twee versies, de N95 en de N95-8GB.
De N95 is beschikbaar in twee kleuren: Black en Sand.
De N95-8GB komt, in ieder geval bij de introductie, alleen beschikbaar in de Black-uitvoering.
Of, en zo ja wanneer, er andere kleuren uitgebracht gaan worden is, is afhankelijk van Nokia.
Het is erg vervelend dat jullie telefonisch andere informatie doorkrijgen. We hebben dit doorgegeven aan de betreffende afdeling en zij proberen er voor te zorgen dat de informatie via alle kanalen zo snel mogelijk gelijk en juist is.
Met vriendelijke groet,
Antoine
Vodafone Web Relations
offtopic:
Toch wel een interessante ontwikkeling dat Vodafone zich direct mengt in de huidige menigte ipv helpdesk en mailing etc (kortere lijnen!)
Maar ik vraag me af in hoevere dit doorgaat qua informatie voorziening/support, waar ligt de grens?
Is dit meer een marketing strategie? (sluik reclame/klanten winnen ?)
Ik waardeer een dergelijke actie wel , zouden andere providers ook eens moeten doen maar wat als er b.v. klachten komen ? Krijgen we dan (weer) het bekende kastje/muur verhaal?
Toch wel een interessante ontwikkeling dat Vodafone zich direct mengt in de huidige menigte ipv helpdesk en mailing etc (kortere lijnen!)
Maar ik vraag me af in hoevere dit doorgaat qua informatie voorziening/support, waar ligt de grens?
Is dit meer een marketing strategie? (sluik reclame/klanten winnen ?)
Ik waardeer een dergelijke actie wel , zouden andere providers ook eens moeten doen maar wat als er b.v. klachten komen ? Krijgen we dan (weer) het bekende kastje/muur verhaal?
Overigens een geinig artikel gevonden over S60 3rd security en hoe makkelijk deze eigenlijk te hacken is
http://symbaali.info/
-update
Nog eens aandachtig gelezen maar ik krijg het vermoeden dat we geen cert meer nodig hebben om te signen
[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 31-10-2007 19:29 ]