ik heb route 66 op mijn nokia n95 (classic) staan en vraag mij af of ik deze zo op de nokia n95 8gb kan zetten?
Voor zover ik weer zou dit gewoon moeten werken. Het os en de gps chip zijn ongewijzigd gebleven dus ga er wel vanuit.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:57:
ik heb route 66 op mijn nokia n95 (classic) staan en vraag mij af of ik deze zo op de nokia n95 8gb kan zetten?
Weet je natuurlijk pas echt zeker als iemand het geprobeerd heeft.
Verwijderd
Het installeren van R66 op de 8gb gaat vrij lastig.
Je kopieert alles naar het massa geheugen, je wilt de sis file installeren van R66 maar op de een of andere manier zet de 8gb 'm niet bij toepassingen. Via nokia pc suite installeert ie 'm ook niet, maar zet ie de sis file op je telefoon geheugen. Na enige tijd zoeken de sis file gevonden en geinstalleerd. Toen werkte alles perfect.
Je kopieert alles naar het massa geheugen, je wilt de sis file installeren van R66 maar op de een of andere manier zet de 8gb 'm niet bij toepassingen. Via nokia pc suite installeert ie 'm ook niet, maar zet ie de sis file op je telefoon geheugen. Na enige tijd zoeken de sis file gevonden en geinstalleerd. Toen werkte alles perfect.
Verwijderd
ik neem aan dat je de N95 hebt ? die gaat zelf op toetsenblok als je hem dicht schuiftPhoolie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:45:
Volgens mij was dit nog nooit gemeld hier, anders mijn excuses.
Heb ooit een keer de vraag voorbij zien komen hoe je je toetsen kan blokkeren zonder de power-button te gebruiken. Dit gaat heel makkelijk, gewoon eerst de link-selectietoets gevolgd door de rechter-selectietoets.

Verwijderd
Soms dan schuif ik 'm ook niet open. Dus is het wel handig om te weten dat het ook zo kanVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:12:
[...]
ik neem aan dat je de N95 hebt ? die gaat zelf op toetsenblok als je hem dicht schuift![]()
Maar je kan 'm ook automatisch op toetsenblok laten springen zonder je slider dicht te schuiven.
Google is je vriend.Phoolie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:11:
[...]
Daar heb je ongetwijfeld gelijk in, maar er zijn een aantal van ons die een duitse versie hebben en die anderen lezen hem niet
Het schijnt dat Nokia een hele mooie site heeft bordevol met handleidingen in welke taal je hem maar wenst, weet het niet zeker hoor maar dacht HIER
Zal wel aan mij liggen maar dit zijn zo'n beetje default functies van welke nokia dan ook. Iedereen heb vast wel een nokia gehad of mee gespeeld en gemerkt dat meeste functies op elk toestel gebruikt kunnen wordenVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:18:
[...]
Soms dan schuif ik 'm ook niet open. Dus is het wel handig om te weten dat het ook zo kan.
Maar je kan 'm ook automatisch op toetsenblok laten springen zonder je slider dicht te schuiven.
Zie het maar als een soort van algemene ontwikkeling hehe
[ Voor 38% gewijzigd door schumi2004 op 07-11-2007 16:22 ]
Ik bedank je voor je tip! Wist het nog nietPhoolie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:11:
[...]
Daar heb je ongetwijfeld gelijk in, maar er zijn een aantal van ons die een duitse versie hebben en die anderen lezen hem niet
Klopt niet helemaal, misschien dat het bij iedere nokia met slider zo is, maar bij de normale modellen nokia schakel je het in via de linker-functieknop gevolgd door sterretjeschumi2004 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:20:
[...]
Zal wel aan mij liggen maar dit zijn zo'n beetje default functies van welke nokia dan ook. Iedereen heb vast wel een nokia gehad of mee gespeeld en gemerkt dat meeste functies op elk toestel gebruikt kunnen worden
Zie het maar als een soort van algemene ontwikkeling hehe
Idd. Heb altijd Nokia gehad en was altijd links/* en op de N95 niet. Dacht dat zal wel zijn omdat de slider deze functie overnam, dus geen probleem gezien en nooit in de handleiding gelezen (sorry, ben zo iemand die een handleiding pas leest als je echt iets niet kan vinden of als iets bijna FUBAR is. Maar vermoed zo dat ik hierin bepaald niet uniek ben ;-) ).Phoolie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:56:
[...]
Klopt niet helemaal, misschien dat het bij iedere nokia met slider zo is, maar bij de normale modellen nokia schakel je het in via de linker-functieknop gevolgd door sterretje
Erg bedankt voor de tip dus, wist niet dat ik het miste, maar wel erg handig om te weten.
BTW: Hoop niet dat Nokia er vaker een gewoonte van gaat maken basisfuncties plots op een nieuw model onder een compleet andere toetscombi te hangen.
Was ook al not amused dat Nokia na jaren alle modellen de zelfde lader te geven plots een andere lader gaf. Dit laatste is gelukkig op te lossen met een verloopstekker, anders zou ik continu twee laders moeten gebruiken (vriendin telefoon en zakelijke telefoon hebben oude lader, mijn N95 dus de nieuwe).
De kracht van Nokia was nu juist dat als je één Nokia kent je een andere Nokia meteen bijna zonder inwerken kan gebruiken.
[ Voor 27% gewijzigd door xahmol op 07-11-2007 17:26 ]
RotateMe is wel een leuke applicatie, alleen zoals eigenlijk al verwacht, reageert hij wel op een iets scherpere bocht, en drempels.
Jammer, dus iets te gevoelig.
Verwijderd

ja maar ja als je ff goed kijkt geeft de telefoon het al zelf aan als die dicht is druk links boven daarna rechts boven is okVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:18:
[...]
Soms dan schuif ik 'm ook niet open. Dus is het wel handig om te weten dat het ook zo kan.

HmzRobbie T schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:07:
[...]
Heb ook een donatie gedaan, en heb hem ook binnen!
Werkt trouwens alleen als je de telefoon naar links kantelt, rechts doet die het niet!

Edit - heb m toch ontvangen!!!
[ Voor 4% gewijzigd door XyberBorg op 07-11-2007 17:56 ]
ik weet het niet zeker maar doet paypal niet aan een minimum bij donaties, als in als <€1 (1 ofzo) doneert ontvangt de andere kant gewoon helemaal niks. nogmaals ik weet het niet zeker, correct me if im wrongXyberBorg schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:48:
[...]
HmzIk heb 'n uur geleden een gulle donatie van 0.01 euro gedaan maar niets ontvangen..
Hij zei toch niet hoeveel hij wilde
Niet dus, 1 cent is voldoende. Ga 'm meteen uitproberen!!cuberob schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:53:
ik weet het niet zeker maar doet paypal niet aan een minimum bij donaties, als in als <€1 (1 ofzo) doneert ontvangt de andere kant gewoon helemaal niks. nogmaals ik weet het niet zeker, correct me if im wrong
1 cent, jouw keuze maar geef je een uitsmijter ook altijd 1 cent? doe dan een euro joh.
Hoe zit het eigenlijk qua energie verbruik met dat acceleratometer feature aan? nothing comes for free...
Hoe zit het eigenlijk qua energie verbruik met dat acceleratometer feature aan? nothing comes for free...
Ik krijg bij het installeren van rotateMe steeds de melding dat het certificaat niet goed zou zijn, nog niet geldig of verlopen.
Heb al geprobeert de datum terug te zetten naar een jaar geleden.
Iemand enig idee wat dat kan zijn?
Ja, ik kreeg ook de melding dat de datum niet klopte, heb de datum naar morgen gezet (08 nov) en toen geinstalleerd. Daarna kun je de datum weer terug veranderen.Phoolie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:23:
Ik krijg bij het installeren van rotateMe steeds de melding dat het certificaat niet goed zou zijn, nog niet geldig of verlopen.
Superprogramma!!
Verwijderd
Let er wel op dat je je telefoon vrij recht omhoog houdt.
Voorbeeld: Als je je N95 op tafel hebt liggen en je draait hem dan, veranderd ie niet naar landscape of portrait. Je moet 'm dus 'staand' vasthouden. Is maar een klein detail, maar wel jammer. Weet ook niet of het wel anders kan
.
Voorbeeld: Als je je N95 op tafel hebt liggen en je draait hem dan, veranderd ie niet naar landscape of portrait. Je moet 'm dus 'staand' vasthouden. Is maar een klein detail, maar wel jammer. Weet ook niet of het wel anders kan
Hmmmm, nadat ik laatst een paar keer van taal had geswitcht begon m'n tel te flippen. Het werd steeds erger... vastlopers, missen van WLAN, erg traag opstarten. --> FW reinstall, ging de eerste keer fout! Maar tel starte nog wel. 2e keer ging het goed.
Nu is hij echt compleet! Wat is dit een ongelooflijk grote misser van Nokia zeg, waarom hebben ze dit nog niet in het begin geimplementeerd in de software???
Sjengcity kan weer even spelen met zijn telefoon
Verwijderd
True. 'Schud' er maar eens mee of beweeg hem met een snelle en korte beweging van links naar rechts.patrickt35 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:30:
RotateMe is wel een leuke applicatie, alleen zoals eigenlijk al verwacht, reageert hij wel op een iets scherpere bocht, en drempels.
Nee je heb gelijk, voorgaande text kan als niet geschreven beschouwenPhoolie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:56:
[...]
Klopt niet helemaal, misschien dat het bij iedere nokia met slider zo is, maar bij de normale modellen nokia schakel je het in via de linker-functieknop gevolgd door sterretje
Maar dan nog, als het niet sterretje is wat dan? Logisch gezien softkey 2 of hoe die rechtse ook heten mag
Het is een beetje standaard eigenschap van nokia, ik had hem iig vrij snel door
Ik ben er al weer mee uitgespeeld. Ik heb wel wat suggesties voor verbetering:Sjengcity schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:29:
Nu is hij echt compleet! Wat is dit een ongelooflijk grote misser van Nokia zeg, waarom hebben ze dit nog niet in het begin geimplementeerd in de software???
- system service
- background
- minder gevoelig
- functie tov positie (rechtop naar iets meer plat)
Het begon me op een bepaald moment zelfs te storen, ik weet dat ie in locked keypad niks doet maar om 1 of andere reden heb ik gehad dat mijn phone niet meer auto op keylock ging.
Meerdere dit gemerkt?
offtopic:
mmmm, deze had ook bij vorige post ge kunnen. volgende keer beter
[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 07-11-2007 19:44 ]
Zullen we maar hopen dat dit na de bèta fase eruit is?schumi2004 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:43:
[...]
Ik ben er al weer mee uitgespeeld. Ik heb wel wat suggesties voor verbetering:
- system service
- background
- minder gevoelig
Het begon me op een bepaald moment zelfs te storen, ik weet dat ie in locked keypad niks doet maar om 1 of andere reden heb ik gehad dat mijn phone niet meer auto op keylock ging.
Meerdere dit gemerkt?
Maar zoals je zegt dat hij als system service moet draaien danwel in de achtergrond is inderdaad bijna een vereiste. Beetje vergelijkbaar zoals mini-gps ook doet.
[ Voor 18% gewijzigd door digital-IMEI op 07-11-2007 19:46 ]
Verwijderd
Wat bedoel je precies met system service en background ?
Met die 2 andere ben ik het wel eens.
Bij mij werkt me toetsenblok nog gewoon.
Dat het programma niet zichtbaar actief is zeg maar. Vergelijk het een beetje met een service in Windows. Die draait ook gewoon op de achtergrond en kan zomaar worden afgesloten of gestart worden.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:46:
Wat bedoel je precies met system service en background ?
om even het commentaar te voorkomen, ja iedereen die wat meer van Windows weet kan een service ook zo stoppen en opnieuw starten
Verwijderd
nee ik heb dat niet gehadschumi2004 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:43:
[...]
Ik ben er al weer mee uitgespeeld. Ik heb wel wat suggesties voor verbetering:
- system service
- background
- minder gevoelig
Meerdere dit gemerkt?
offtopic:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 19:52 ]
Yep ik ook. Geinig progje, maar ik zal 'm niet dagelijks gaan gebruiken.schumi2004 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:43:
[...]
Meerdere dit gemerkt?
Ik weer niet.... Gaat gewoon op locken ach binne 0.2 sec is ie weer anders, als die verkeerd staat, maar meestal gaat het wel lekker bij mij gelukkig.dafmay schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:20:
[...]
Yep ik ook. Geinig progje, maar ik zal 'm niet dagelijks gaan gebruiken.
Ik heb versie 1.21 van rotateme kan iemand hem voor mij signen aub? stuur me een mailtje naar emailnaarrobertopgmail
dan mail ik jou het programmatje kan je dus ook zelf gebruiken en ik stuur je mijn imei.
zou super zijn als je me even wilt helpen, thanks!
Robert
dan mail ik jou het programmatje kan je dus ook zelf gebruiken en ik stuur je mijn imei.
Robert
Haha 1.21 werkt niet op de N95.. dat is een oude versie slimmerd.. je moet 2.0 hebben beta 1RobertRedCap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:30:
Ik heb versie 1.21 van rotateme kan iemand hem voor mij signen aub? stuur me een mailtje naar emailnaarrobertopgmail
Robert
edit:
net te laat
net te laat
[ Voor 94% gewijzigd door cuberob op 07-11-2007 21:52 ]
En je kunt zelf ook signen, staat zelfs in de TS...Mau_Maus schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:50:
[...]
Haha 1.21 werkt niet op de N95.. dat is een oude versie slimmerd.. je moet 2.0 hebben beta 1
Waarom zou je het niet zelf doen, het zijn 11 stappen, zo moeilijk zou dat niet zijn lijkt me....
vrede in rust
Geweldig programmatje dat RotateMe! Hij is misschien soms wat gevoelig. Voor de rest heb ik er geen problemen mee. Ook mooi dat hij niet reageert als de toetsen zijn geblokt. Hoop dat de versie van eind november weer iets verbeterd is. Maar omdat het pas een beta is ben ik al zeer tevreden.
Bij mij blijft hij dan ook zeker nog draaien op de achtergrond!
Bij mij blijft hij dan ook zeker nog draaien op de achtergrond!
haha die heb ik ook, signen heb ik meerdere proberen geprobeerd en na 3 uur opgegeven.Mau_Maus schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:50:
[...]
Haha 1.21 werkt niet op de N95.. dat is een oude versie slimmerd.. je moet 2.0 hebben beta 1
Welke 1.2 of 2.0?RobertRedCap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:29:
[...]
haha die heb ik ook, signen heb ik meerdere proberen geprobeerd en na 3 uur opgegeven.
2.0 werkt gewoon als die gesigned is.. Enige wat ik had is dat ik me datum vooruit moest zetten (Ik had half jaar gedaan, iemand anders 1 dag later), omdat ik op me werkt nieuwe symbiansigned had gedaan, omdat ik niet kon wachten
Wat lukt er zelf niet dan? Heb je geprobeerd met een dag later zetten ofzo?RobertRedCap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:31:
Maar ik zou het cool vinden als iemand mij zou kunnen helpen met het signen. Elkaar helpen op fora is toch wel 1 van de doelen. Zou mooi zijn als je me wilt helpen
Robert
Het is toch beter als je het zelf probeerd (Kan je in de toekomst ook zelf doen met andere programma'tjes) Betere uitleg als via die site is er haast niet. Je kan beter zeggen waar het mis gaat.
[ Voor 37% gewijzigd door Mau_Maus op 07-11-2007 22:34 ]
hoe heet dat commodore/atari spelletje dat je met een balkje die stenen weg moet werken. Dat zou ik wel op mijn N95 willen hebben i.c.m. acceleratometer.
Ja je hebt gelijk. Ik loop altijd van alles te tweaken en te doen. Maar ik heb vaker geprobeerd te signen maar ik krijg het idee geblocked te zijn door die symbian website. Ik vind ook dat je het zelf moet proberen. Maar dat is het zelfde als met software. Je kunt het overal vinden maar toch plaats ik vaak tips op het forum om mijn mede tweakers te helpen
Maar ik ben het proberen na drie uur even zat nog even en ik gooi mijn laptop uit het raam. Vandaar dat ik het even aan jullie vraag.
Maar ik ben het proberen na drie uur even zat nog even en ik gooi mijn laptop uit het raam. Vandaar dat ik het even aan jullie vraag.
Haha Pong?goodfella schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:39:
hoe heet dat commodore/atari spelletje dat je met een balkje die stenen weg moet werken. Dat zou ik wel op mijn N95 willen hebben i.c.m. acceleratometer.
Het gaat er niet om niet willen helpenRobertRedCap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:41:
Ja je hebt gelijk. Ik loop altijd van alles te tweaken en te doen. Maar ik heb vaker geprobeerd te signen maar ik krijg het idee geblocked te zijn door die symbian website. Ik vind ook dat je het zelf moet proberen. Maar dat is het zelfde als met software. Je kunt het overal vinden maar toch plaats ik vaak tips op het forum om mijn mede tweakers te helpen
Maar op symbiansigned hoef je maar 1x te komen, daarna kan je het altijd gebruiken... Dus vroeg me af in welke stap je dan vastloopt. Bedoel... Misshcien hoeft iemand alleen een cer file te maken voor je, dan geen probleem, maar als je daarna vastloopt...
Dan kan iemand het wel helemaal voor je doen, maar dan moet je het elke keer weer vragen.
[ Voor 12% gewijzigd door Mau_Maus op 07-11-2007 22:55 ]
ach laat maar ik vraag het wel op een engels n95 forum daar bieden ze hulp ongevraagd aan om bestanden te signen. Het is toch eenmalig.
thanks buddies!
thanks buddies!
Jy verwacht ook echt dat binnen 20 minuten iemand jou hier komt helpenRobertRedCap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:02:
ach laat maar ik vraag het wel op een engels n95 forum daar bieden ze hulp ongevraagd aan om bestanden te signen. Het is toch eenmalig.
thanks buddies!
Verwijderd
Breakout? zou inderdaad wel vet zijn! en dan pong in multiplayermode via bluetooth/wifigoodfella schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:39:
hahaha een beetje wel ja maar op een gegeven moment wordt je met dat gekut achter die pc echt giftig, je wilt dan echt niet iemand anders om hulp vragen. Dan zet je jezelf over je trots heen en vraagt toch om hulp en dan gaan mensen belerend doen.Ssilverhaze schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:03:
[...]
Jy verwacht ook echt dat binnen 20 minuten iemand jou hier komt helpensoms duurt het een uur voordat er weer iemand hier komt
Maar goed als iemand mij wilt helpen hoor ik het graag. Als je belerend wilt doen doe dat dan bij een noob die niet al sinds de zomer dit forum volgt. Onderwerp gesloten dan maar
Naja zeg, ga dat dan maar zeker doen.RobertRedCap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:02:
thanks buddies!
Als je het zonnodig zelf niet wil leren prima, sorry dat ik je wou helpen met wat bij te leren,
Ohja btw, als je zo.n forum fanatiekeling bent lees dan ook is de startpost:
Er zijn ook enkele gebruikers hier die bereid zijn om een .cer voor je te maken waarmee je je eigen bestanden kunt signen, dit zijn:
Dafmay
Shumi2004
Patrick35
Voor alle overige talk about signen kun je hier terecht
Goh help ik je toch nog
Sinds kort gebruik ik VOIPbuster rechtstreeks via de SIP-instellingen van m'n N95 omdat via Fring de geluidskwaliteit te matig is.
Echter ondanks dat de WLAN-scan uitstaat en ik handmatig de verbinding verbreek met de WLAN verschijnt toch iedere keer weer na een aantal seconden het WLAN symbooltje naast een telefoonsymbooltje. Ik wil dus niet dat mijn accu belast wordt door een onnodige WLAN-connectie maar het lukt me alleen om dit te voorkomen door eerst te disconnecten en dan heel snel bij de SIP-instellingen een ander toegangspunt te kiezen (dat buiten bereik ligt). Wie o wie weet hoe ik dit simpeler voor mekaar krijg?
Onder Internettel.>Instellingen voor VOIPbuster staat het Login-type staat op Handmatig en onder Eigen netwerk>Instellingen>Eigen toegangspunt is de instelling Altijd vragen.
Onder Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Wireless LAN>Beschikbaarheid tonen is Nooit ingesteld.
Echter ondanks dat de WLAN-scan uitstaat en ik handmatig de verbinding verbreek met de WLAN verschijnt toch iedere keer weer na een aantal seconden het WLAN symbooltje naast een telefoonsymbooltje. Ik wil dus niet dat mijn accu belast wordt door een onnodige WLAN-connectie maar het lukt me alleen om dit te voorkomen door eerst te disconnecten en dan heel snel bij de SIP-instellingen een ander toegangspunt te kiezen (dat buiten bereik ligt). Wie o wie weet hoe ik dit simpeler voor mekaar krijg?
Onder Internettel.>Instellingen voor VOIPbuster staat het Login-type staat op Handmatig en onder Eigen netwerk>Instellingen>Eigen toegangspunt is de instelling Altijd vragen.
Onder Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Wireless LAN>Beschikbaarheid tonen is Nooit ingesteld.
- Ten eerste zit je helemaal in het verkeerde topic.RobertRedCap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:07:
[...]
hahaha een beetje wel ja maar op een gegeven moment wordt je met dat gekut achter die pc echt giftig, je wilt dan echt niet iemand anders om hulp vragen. Dan zet je jezelf over je trots heen en vraagt toch om hulp en dan gaan mensen belerend doen.
Maar goed als iemand mij wilt helpen hoor ik het graag. Als je belerend wilt doen doe dat dan bij een noob die niet al sinds de zomer dit forum volgt. Onderwerp gesloten dan maar
- Ten tweede kun je niet verwachten dat ze alla minuut voor je klaar staan wanneer jij dat wil (sorry maar komt zo over)
- Ten derde snap ik al helemaal niet wat je op symbiansigned doet?
Uit je verhaal maak ik op dat je al een cert hebt dus ik zie probleem niet zo en als je zo'm foum goeroe bent die je doet overkomen had je niet eens om hulp hoeven vragen, 1maal een cert en je bent binnen 5 tellen klaar. Het is overal al lang en breed uit geschreven dus doe nog maar eens goed lezen wat HIER als tip meegegeven wordt!
jij begrijpt me tenminste.....schumi2004 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:42:
[...]
- Ten eerste zit je helemaal in het verkeerde topic.
- Ten tweede kun je niet verwachten dat ze alla minuut voor je klaar staan wanneer jij dat wil (sorry maar komt zo over)
- Ten derde snap ik al helemaal niet wat je op symbiansigned doet?
Uit je verhaal maak ik op dat je al een cert hebt dus ik zie probleem niet zo en als je zo'm foum goeroe bent die je doet overkomen had je niet eens om hulp hoeven vragen, 1maal een cert en je bent binnen 5 tellen klaar. Het is overal al lang en breed uit geschreven dus doe nog maar eens goed lezen wat HIER als tip meegegeven wordt!
Wie is hier nu de n00b?
RobertRedCap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:07:
[...]
Als je belerend wilt doen doe dat dan bij een noob die niet al sinds de zomer dit forum volgt. Onderwerp gesloten dan maar
wil je niet zo offensief doen. Ik geef toch toe dat ik die gozer gelijk geef. en ik geef aan dat het onderwerp voor mij gesloten is maw never mind dat ik de aanvraag geplaatst heb.
Verwijderd
Soort van space invaders?goodfella schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:39:
lijkt me cool. de mogelijkheden zijn enorm hiermee. Je kunt ook een soort van WII apps verwachten. of ze aanslaan in een tweede.voor sport ook handig, zo kan hij je passen tellen of herhalingen.
of als je hem kantelt gaat de tel automatisch op speaker (als je dat zo ingesteld hebt).
Ik heb het ook nog niet voor elkaar, maar heb wel een betere oplossing: switsc na het VOIPen naar profiel "Offline" via de Aan/Uit knop en ga dan weer terug naar je normale profiel. Dan verbindt hij wifi niet meer automatisch (en slurpt hij geen accu). Het is nog steeds een omweg, maar handiger dan jouw manier.Megalodon_67 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:22:
Sinds kort gebruik ik VOIPbuster rechtstreeks via de SIP-instellingen van m'n N95 omdat via Fring de geluidskwaliteit te matig is.
pepernooot
Hey dinkelover bedankt voor je tip.dinkelover schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:16:
[...]
Ik heb het ook nog niet voor elkaar, maar heb wel een betere oplossing: switsc na het VOIPen naar profiel "Offline" via de Aan/Uit knop en ga dan weer terug naar je normale profiel. Dan verbindt hij wifi niet meer automatisch (en slurpt hij geen accu). Het is nog steeds een omweg, maar handiger dan jouw manier.
Verwijderd
Troost je , ik heb ruim 8 maanden erover gedaan voordat ik mijn app's zelf kon signen dat was toen nog voor de N80. Wat bleek ; het zelf sign progje werkte niet. Sinds kort het programma via www.gosymbian.com gedownload en zelfs een kind kan de was doen, ( je hoeft alleen een account bij Symbiansigned te hebben en je moet in staat zijn om je IMEI in te toetsen en alles wordt voor je gedaan !RobertRedCap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:41:
Niet geschoten is altijd mis. Succes!
Verwijderd
Ik heb een snelkoppeling naar de Internettelefoon op het startscherm. Na het VOIPen kies ik opnieuw deze snelkoppeling. Het toestel vraagt dan "Reeds aangemeld bij Voipbuster, verbinding verbreken?"-> kies 'Ja' en je hebt geen last meer van onverwachte WLAN verbindingen. Het enige nadeel is dat je niet gebeld kan worden op je VOIP, maar dat wilde je volgens mij niet.Megalodon_67 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:22:
SUC6
Verwijderd
Schumi bedankt voor de snelle hulp met mn N95 , ik ga het toestel steeds leuker vinden, onlangs bij een NSP de slider laten repareren en binnen 20 minuten weer als nieuw, zwarte behuizing erop helemaal top!
Nog een vraag: als ik bij thema's voor de spaarstand een animatie kies dan doet deze het even maar daarna komt toch de standaard spaarstand van nokia er doorheen, iemand enig idee hoe dit kan?
Nog een vraag: als ik bij thema's voor de spaarstand een animatie kies dan doet deze het even maar daarna komt toch de standaard spaarstand van nokia er doorheen, iemand enig idee hoe dit kan?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 09:36 ]
Verwijderd
volgens mij is dat dxballgoodfella schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:39:
Het spel is onder meerdere namen uitgebracht, als arkanoid was ie bij mij bekend.
Verwijderd
Ik heb alle instellingen ingevoerd onder SIP instellingen, maar als ik wil bellen krijg ik het bericht Registratie mislukt? Via mijn pc kan ik wel bellen/sms'nMegalodon_67 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:22:

Edit: dom, dom, dom, toegangspunt niet ingesteld
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 10:17 ]
Verwijderd
Ik heb 5 dollar gedoneerd (vanwege de euro dollar koersXyberBorg schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:57:
[...]
Niet dus, 1 cent is voldoende. Ga 'm meteen uitproberen!!
maar nog niks binnen (24 uur geleden)
Verwijderd
Kan iemand mij helpen met de instellingen voor SIP? Ik heb een Voipbuster account met daarop credit. Krijg alleen geen SIP account voor mekaar op mijn N95. Lijkt me handig om naast het sms-en ook eens gebruik te gaan maken van internetbellen.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:12:
[...]
Ik heb alle instellingen ingevoerd onder SIP instellingen, maar als ik wil bellen krijg ik het bericht Registratie mislukt? Via mijn pc kan ik wel bellen/sms'n
Edit: dom, dom, dom, toegangspunt niet ingesteld![]()
Het origineel waar al deze games een aftreksel van zijn is toch echt Atari's Breakout uit 1976 en later één van de eerste spellen die ik op de Atari 2600 console speelde.Phoolie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:06:
[...]
Het spel is onder meerdere namen uitgebracht, als arkanoid was ie bij mij bekend.

[ Voor 19% gewijzigd door xahmol op 08-11-2007 10:33 ]
Verwijderd
Volgens mij is dat al eerder ergens uitgelegd, maar ok:Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:29:
[...]
Kan iemand mij helpen met de instellingen voor SIP? Ik heb een Voipbuster account met daarop credit. Krijg alleen geen SIP account voor mekaar op mijn N95. Lijkt me handig om naast het sms-en ook eens gebruik te gaan maken van internetbellen.
Ga naar verbindingen SIP-instellingen
Opties - Nieuw SIP-profiel
Profielnaam: Voipbuster
Dienstprofiel: IETF
Stndrdtoeganspunt: WLAN of Internet verbinding van je provider (bijv. T-Mobile Internet)
Openb.gebr.naam: sip:je_eigen_voipbuster_accountnaam@voipbuster.com
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Wanneer nodig
Beveiliging gebruiken: Nee
Proxyserver
Gebruikersnaam: Geen
Wachtwoord: Geen
Vrije routing toestaan: Ja
Overdrachtstype: Auto
Poort: 5060
Registarserver
Registratserveradres: sip:sip.voipbuster.com
Beveiligingsdomein: voipbuster.com
Gebruikersnaam: je_eigen_voipbuster_accountnaam
Wachtwoord: je voipbuster wachtwoord
Overdrachtstype: UDP
Have Fun
Als je wil bellen, selecteer dan opties - Internetoproep
Ja die bedoelde ik; Arkanoid of Breakout! Het zou heel vet zijn als er een applicatie komt waarmee je de acceleratormeter X/Y asses kan mappen. Dan ben je met een normale Arkanoid spel klaar.
Dus zoiets van if game arkanoid is active, button 4 and 6 are mapped to... etc... Echter hoe schuiner je de telefoon houdt, hoe sneller die moet gaan. Dat is misschien wel te realiseren met een realitische curve die de hoeveelheid clicks bepaald.
Ik hoop echt dat een heel groot open source project ontstaat met een bedacht platform waarmee eenvoudig apps gemaakt kunnen worden voor de S60 3rd /N95.
Dus zoiets van if game arkanoid is active, button 4 and 6 are mapped to... etc... Echter hoe schuiner je de telefoon houdt, hoe sneller die moet gaan. Dat is misschien wel te realiseren met een realitische curve die de hoeveelheid clicks bepaald.
Ik hoop echt dat een heel groot open source project ontstaat met een bedacht platform waarmee eenvoudig apps gemaakt kunnen worden voor de S60 3rd /N95.
[ Voor 16% gewijzigd door goodfella op 08-11-2007 11:00 ]
Even heel wat anders. Wil je snel weten of er een update is? Gebruik dan dit Rss-feedje voor je N95, iGoogle, iFeeds of whatever je voor rss reader je gebruikt.
http://europe.nokia.com/E...ftware_update/nsunews.xml
http://europe.nokia.com/E...ftware_update/nsunews.xml
Het is inderdaad wel een keer eerder uitgelegd, zelfs in Deel 2 al door onze grote vriend Robbert WebbeVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:48:
[...]
Volgens mij is dat al eerder ergens uitgelegd, maar ok:
Stndrdtoeganspunt: WLAN of Internet verbinding van je provider (bijv. T-Mobile Internet)
Proxyserver
Registarserver
Have Fun(misschien is dit iets voor de startpost)
En je vergeet nog een stukje erbij te vermelden die hij wel postte:
Dan pas kun je:robertwebbe schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:39:
[...]
Daarna moet je nog even naar Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Internettelefoon
Profiel
Naam: VoIP-Buster
SIP-profielen: {klik hier al de gemaakte SIP profielen aan}
Vervolgens Menu > Instrumenten > Internettelefoon > Instellingen
Voorkeurstype: Internetoproep
Instellingen voor VoIP-Buster > Login-type: Automatisch
Ik vind het ook handig voor in de startpost!Als je wil bellen, selecteer dan opties - Internetoproep
Mijn excuses denk dat we elkaars reactie verkeerd begrepen hebben, anyway check je mail ffRobertRedCap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:59:
[...]
wil je niet zo offensief doen. Ik geef toch toe dat ik die gozer gelijk geef. en ik geef aan dat het onderwerp voor mij gesloten is maw never mind dat ik de aanvraag geplaatst heb.
Verwijderd
Heel erg bedankt voor je hulp. En excuses voor het niet goed gebruik maken van de search. Een ander loop ik soms het verwijt te maken, en nu doe ik het zelf ook niet goedVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:48:
[...]
Volgens mij is dat al eerder ergens uitgelegd, maar ok:
Proxyserver
Registarserver
Have Fun(misschien is dit iets voor de startpost)
Als je wil bellen, selecteer dan opties - Internetoproep
Thnx anyway!
Edit: Het werkt als een tielerlier. Ik kan nu dus gratis bellen naar vaste nummers in Nederland
Edit2: Ook alweer gevonden, bellen naar Nederlands mobiel nummer kost gewoon eventjes €0,25 per minuut. Dat is wel belachelijk duur, kan ik dus beter gewoon uit mijn bundel bellen...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 11:48 ]
Ik wil binnenkort ook eens wat gaan experimenteren met VOIP op de N95, nou heb ik gezien dat de meeste Voipbuster op Truphone gebruiken. Alleen kan je bij deze 2 dus geen nederlands nummer krijgen waar op je bereikbaar bent. Even op Google zoeken en ik was er achter dat dit via Budgetphone wel kan. Alleen is het via Budgetphone (de pre-paid versie) wel duurder om te bellen. Daarom wil ik graag weten of het mogelijk is om Budgetphone op de N95 krijgen voor inkomende gesprekken en daarnaast ook nog Voipbuster en/of Truphone te gebruiken voor uitgaande gesprekken.
Ik heb al even gezocht en heb wel gevonden dat Budgetphone mogelijk is op de N95, maar op mijn vraag stond er helaas nog geen antwoord. Ik hoop dus dat iemand hier een antwoord kan geven. Als iemand een andere provider weet waar ik een nederlands nummer kan krijgen dan is dat ook goed.
Ik heb al even gezocht en heb wel gevonden dat Budgetphone mogelijk is op de N95, maar op mijn vraag stond er helaas nog geen antwoord. Ik hoop dus dat iemand hier een antwoord kan geven. Als iemand een andere provider weet waar ik een nederlands nummer kan krijgen dan is dat ook goed.
Wellicht begrijp ik je post niet goed, maar ik heb 2 of 1.5 jaar geleden een Nederlands 010 nr gekregen van Voipbuster. Ik woon ook in Rotterdam (010). Ik weet niet of Voipbuster nog steeds nummers weg geeft. Raadpleeg Voipbuster, let ook even op je woonplaats. Ik meen dat er een regelgeving is van Voip-nummers en woonplaats. good luckPhoolie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:14:
Ik wil binnenkort ook eens wat gaan experimenteren met VOIP op de N95, nou heb ik gezien dat de meeste Voipbuster op Truphone gebruiken. Alleen kan je bij deze 2 dus geen nederlands nummer krijgen waar op je bereikbaar bent. Even op Google zoeken en ik was er achter dat dit via Budgetphone wel kan. Alleen is het via Budgetphone (de pre-paid versie) wel duurder om te bellen. Daarom wil ik graag weten of het mogelijk is om Budgetphone op de N95 krijgen voor inkomende gesprekken en daarnaast ook nog Voipbuster en/of Truphone te gebruiken voor uitgaande gesprekken.
Hey Automart, weer een iets snellere oplossing....bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:21:
[...]
Ik heb een snelkoppeling naar de Internettelefoon op het startscherm. Na het VOIPen kies ik opnieuw deze snelkoppeling. Het toestel vraagt dan "Reeds aangemeld bij Voipbuster, verbinding verbreken?"-> kies 'Ja' en je hebt geen last meer van onverwachte WLAN verbindingen. Het enige nadeel is dat je niet gebeld kan worden op je VOIP, maar dat wilde je volgens mij niet.
SUC6
Kijk hier eens even, heb het zelf niet doorgelezen omdat ik al een VOIP-in nummer heb.Phoolie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:14:
http://www.voipbuster.com/nl/voip-in.html
Verwijderd
Ik dacht bij WebCallDirect (ook een Betamax client) 0.10 pmin...Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:22:
[...]
Edit: Het werkt als een tielerlier. Ik kan nu dus gratis bellen naar vaste nummers in NederlandHoeveel kost het om via Voipbuster naar mobiele nummers in Nederland te bellen? Is dit ook zo voordelig?
Edit2: Ook alweer gevonden, bellen naar Nederlands mobiel nummer kost gewoon eventjes €0,25 per minuut. Dat is wel belachelijk duur, kan ik dus beter gewoon uit mijn bundel bellen...
Het is van de zelfde maker als RotateMe
Link: http://www.bysamir.fr/nokmote/
Ik had een vraag;
Weet iemand hoe het komt dat als ik Developer Certificate Tool open er gewoon niets gebeurd. 2.2 doet het wel maar kan ik geencertificaat mee maken. Iemand enig ID?
Ik had een vraag;
Weet iemand hoe het komt dat als ik Developer Certificate Tool open er gewoon niets gebeurd. 2.2 doet het wel maar kan ik geencertificaat mee maken. Iemand enig ID?
[ Voor 54% gewijzigd door rikadoo op 08-11-2007 17:54 ]
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Dat laat nog heel intressante mogelijkheden zien voor te toekomst met betrekking tot software!
Op welke manier bedoel je dat je geen cert kun maken? Probeer anders even de link die in de startpost staat, daar wordt ook weer verwezen naar het DCT, misschien dat dat een andere versie is....?rikadoo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:50:
Het is van de zelfde maker als RotateMe
Ik had een vraag;
Verwijderd
ik vond veel applicaties op dotsis.com, deze site is verdwenen.
weet iemand andere goede sites ?
*Ja, de normale sites.
Aan warez doen wij hier niet
*Ja, de normale sites.
Aan warez doen wij hier niet
[ Voor 24% gewijzigd door Ginz op 08-11-2007 23:43 ]
Ik heb die tut gevolgt over signen maar kom er niet uit.
Ik heb alles gemaakt, maar ik krijg geen signed bestand.
http://img215.imageshack.us/img215/6306/lllwx4.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/4562/lllllliw0.jpg
Iets fouts in het DAT bestand?
Ik heb alles gemaakt, maar ik krijg geen signed bestand.
http://img215.imageshack.us/img215/6306/lllwx4.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/4562/lllllliw0.jpg
Iets fouts in het DAT bestand?
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
*Niet 'eigenlijk illegaal', gewoon 100% illegaal en daarom hier niet toegestaan.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:05:
ik vond veel applicaties op dotsis.com, deze site is verdwenen.
Als je hulp wil bieden, doe dat dan 100% buiten dit forum om. Ook niet posten dat `ie zijn mail moet checken, want dat doet `ie toch wel.
[ Voor 43% gewijzigd door Ginz op 08-11-2007 23:45 ]
Verwijderd
Is het mogelijk in de muziek speler de artiest te verwijderen (items worden wel verwijderd, maar artiest blijft). Ik krijg hier een foutmelding Functie wordt niet ondersteund.
Ik heb bij genres ook een hoop rotzooi tijdens de eerste copy naar de geheugen. Heb nu alles netjes gemaakt op de pc en alles weer naar de n95 gekopieerd, maar helaas blijven de eerder genres gewoon in de lijst.
Iemand enig idee hoe deze te verwijderen?
GELUKT; CACHE VERWIJDER OP DE GEHEUGEN EN ALLES IS WEG
Ik heb bij genres ook een hoop rotzooi tijdens de eerste copy naar de geheugen. Heb nu alles netjes gemaakt op de pc en alles weer naar de n95 gekopieerd, maar helaas blijven de eerder genres gewoon in de lijst.
Iemand enig idee hoe deze te verwijderen?
GELUKT; CACHE VERWIJDER OP DE GEHEUGEN EN ALLES IS WEG
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 19:53 ]
nokmote is inderdaad van dezelfde develloper als rotateme.
Op www.bysamir.fr/nokmote is nog meer info te vinden. Net zoals een release datum die op december staat.
Op www.bysamir.fr/nokmote is nog meer info te vinden. Net zoals een release datum die op december staat.
Verwijderd
Nou, na een half jaar hier lezen heb ik me nu eindelijk maar eens aangemeld.
Lees hier al vanaf deeltje 1 mee ! Ik wilde ook graag een N95. Daar m`n huidige abbo pas in december afloopt heb ik er nog steeds geen. Ik ga nu dus ook maar gelijk voor de N95 8GB.
Heb `m vandaag besteld
Lees hier al vanaf deeltje 1 mee ! Ik wilde ook graag een N95. Daar m`n huidige abbo pas in december afloopt heb ik er nog steeds geen. Ik ga nu dus ook maar gelijk voor de N95 8GB.
Heb `m vandaag besteld
Waar heb jij hem besteld? Want ik wil hem ook bestellen, alleen is hij echter nergens nog goed verkrijgbaar.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:04:
Nou, na een half jaar hier lezen heb ik me nu eindelijk maar eens aangemeld.
Heb `m vandaag besteld
Al met hamer geprobeerd?Ssilverhaze schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:25:
[...]
zie je mail nergens staanschumi en baff heb ik al gestuurd..
Ontopic:): ik heb een nieuw frontje voor me nokia gekocht maar ik krijg maar 2 schroefjes los van de slider, de andere 2 niet?? net of hij niet past weet iemand hoe dit komt
j/k geen flauw idee waarom ie niet passen zou, is te groot of te klein?
andere schroefjes?
Die vraag heb ik een tijdje terug ook zien langs komen en toen lag het aan de kwaliteit van de torx schroevendraaier. Als je een goedkope hebt kan die iets afwijken van de "echte" maten waardoor hij dus niet past....Ssilverhaze schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:25:
[...]
zie je mail nergens staanschumi en baff heb ik al gestuurd..
Ontopic:): ik heb een nieuw frontje voor me nokia gekocht maar ik krijg maar 2 schroefjes los van de slider, de andere 2 niet?? net of hij niet past weet iemand hoe dit komt
ik ga even zoeken waar het ook alweer stond Gevonden, hier vanaf de 3e post.
[ Voor 11% gewijzigd door digital-IMEI op 08-11-2007 20:32 ]
Ja klopt heb ik bij een ali in de stad gehaald voor 2euro, maar de 2 schroefjes pakt hij wel en de andere niet? hoe kan dat nou, heb zelf het idee dat ik de kop van de 2 schroefjes kapot heb gedraaidSjengcity schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:30:
[...]
Die vraag heb ik een tijdje terug ook zien langs komen en toen lag het aan de kwaliteit van de torx schroevendraaier. Als je een goedkope hebt kan die iets afwijken van de "echte" maten waardoor hij dus niet past....
ik ga even zoeken waar het ook alweer stond Gevonden, hier vanaf de 3e post.

Zal wel eens een andere bestellen dan via internet, thnx
Verwijderd
Bij 2call.nl , levetijd 3 weken, je kunt op het plaatje klikken hieronderBert2000 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:16:
[...]
Waar heb jij hem besteld? Want ik wil hem ook bestellen, alleen is hij echter nergens nog goed verkrijgbaar.
Elke maand 200 minuten, 25 sms-jes en mobiel inet + het toestel voor 2 jaar 894 euro

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 21:01 ]
Enigzins offtopic: val die SMS-bundel onder je beltegoed of wordt die apart berekend?Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:51:
[...]
Bij 2call.nl , levetijd 3 weken, je kunt op het plaatje klikken hieronder
Elke maand 200 minuten, 25 sms-jes en mobiel inet + het toestel voor 2 jaar 894 euro
[afbeelding]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ssilverhaze schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:25:
[...]

[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 08-11-2007 23:48 ]
Nogmaals oftopic danpven schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:09:
[...]
Enigzins offtopic: val die SMS-bundel onder je beltegoed of wordt die apart berekend?
Bij Relax is het los van je bundel bij flex valt het onder je bundel.
Ben even aan het zoeken naar het abbo topic, misschien dat je daar wat aan hebt.... Foutje, is er volgens mij niet, was het data topic wat ik in gedachte had.
Edit; we zijn over de 3000 posts heen!!!!

[ Voor 16% gewijzigd door digital-IMEI op 08-11-2007 21:37 ]
@ schumi2004
ik ga het als ik thuis ben eens proberen!
ik ga het als ik thuis ben eens proberen!
Verwijderd
Ik heb hier ook een N95 8GB incl. een T-mobile Relax abb besteld.. Ben benieuwd of ze de 3 weken halen..Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:51:
[...]
Bij 2call.nl , levetijd 3 weken, je kunt op het plaatje klikken hieronder
[afbeelding]

Done:
- SIP instellingen Voipbuster toegevoegd
- Productcodes N95 8GB toegevoegd
- You tell me
Als iemand nog wat heeft voor de startpost graag hier dumpen
of op de mail - te vinden in m`n profiel.
Overigens ben ik in overleg met verschillende mod's om te kijken of we het echt op 1 topic kunnen houden aangezien het nu toch wel behoorlijk vol begint te worden.
[ Voor 4% gewijzigd door digital-IMEI op 08-11-2007 21:58 ]
Verwijderd
Ik koop in principe gewoon 25 sms-jes voor 3 europven schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:09:
[...]
Enigzins offtopic: val die SMS-bundel onder je beltegoed of wordt die apart berekend?
Wordt die 3 euro van je Flex-bundel afgehouden of kost deze bundel je 3 euro extra?Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:43:
[...]
Ik koop in principe gewoon 25 sms-jes voor 3 euro
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.