dat moet je bij je totale kosten van 695 nog wel de 11 maanden hi tellen, want die lopen ook doorShaflic schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:26:
Even ter info voor degenen die een N95 8gb willen kopen:
Ik heb de N95 8gb bij 2call besteld. nonbranded unlocked. Kreeg zojuist een bericht dat deze binnen 2 tot 3 weken geleverd kan worden. Ik heb een t-mobile flex 150 INCL web n walk abbo erbij genomen.
Totale kosten voor 2 jaar, met vrij internet gebruik, 695 euro!!!
Dit is nabij losse prijs van de telefoon, maar dan inclusief belminuten en dataverkeer.
Ik wilde hem eigenlijk los kopen om mijn huidige SE K800 (nog 11 maanden HI abbo) te vervangen. Maar zo krijg je er nog belminuten en gratis internet bij ook! Ook al is dat op een ander nummer. Voor dataverkeer maakt dat niet uit.
Wat doe jij nu dan? Zoals je had kunnen lezen zat ik al te wachten tot iemand ging zeiken over het zeiken. Maar goed als jij alleen dat ziet in de topic dan mag je wel beter lezen.Ssilverhaze schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:57:
[...]
En ondertussen hebben jullie nu een HELE pagina vol met dit gezeik! zat deze pagina te lezen in de hoop dat er iets tussenstond wat interessant was maar nee alleen maar jullie gezeur, julliezijn nog veeeeel erger.
Ik zie liever af en toe zon domme vraag in plaats van dit gezeik.
voor zover ik begreep was het juist de bedoeling dat dit topic gewoon door bleef lopen om het zoeken in het topic te vergemakkelijken...Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:05:
[modbreak]Jongens! kunnen we er nu over ophouden? Het is gewoon een vol topic (tijd voor nieuw deel?) die bezocht en gelezen wordt door veel verschillende mensen. Beetje respect is dan ook wel op z'n plaats.
Wat we hier niet willen zien is dubbele vragen. Als je daar wel/niet aan ergert: niet op reageren! plaats een TR.[/]
Ik kreeg trouwens net bij het aanzetten van mijn computer een update melding van Wwigo... Ik geloof versie 1.2 (Wel handig omdat het soms niet werkt bij mij) Maar als ik wil downloaden dan gebeurd er niks. Zijn er meer die hem niet kunnen downloaden? Als iemand hem wel heeft kunnen downloaden, kan die hem dan ergens uploaden?
Het is toch gratis software dus maakt niet uit.
Verwijderd
Die 11 maanden hoef je niet erbij te tellen , of je nou 700 uitgeef aan de N95 8gb los of i.c. m abbo dat maakt niets uit !Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:29:
[...]
dat moet je bij je totale kosten van 695 nog wel de 11 maanden hi tellen, want die lopen ook door
Hoi
Ik heb nu een paar keer meegemaakt dat als ik een smsje wil versturen ik de fout"-melding krijg:
"SMS al in gebruik"
(Dit is op het moment dat ik daadwerkelijk wil verzenden)
Hebben hier meer mensen ervaringen mee en weet iemand wat deze melding veroorzaakt?
Kan me zelf indenken dat het wellicht een geheugenprobleempje is??
Ter aanvulling>> KPN 90 abo
Ik heb nu een paar keer meegemaakt dat als ik een smsje wil versturen ik de fout"-melding krijg:
"SMS al in gebruik"
Hebben hier meer mensen ervaringen mee en weet iemand wat deze melding veroorzaakt?
Ter aanvulling>> KPN 90 abo
[ Voor 4% gewijzigd door peerke63 op 28-10-2007 15:41 . Reden: aanvullende info ]
Verwijderd
conclusie: je verdient dus niks, want je hebt al een abo. Jou verhaal gaat pas op als je je hi direct zou kunnen beeindigenVerwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:45:
[...]
Die 11 maanden hoef je niet erbij te tellen , of je nou 700 uitgeef aan de N95 8gb los of i.c. m abbo dat maakt niets uit !
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 22:37 ]
wel hoor hij verdient 1jaar en 1 maand bellen + 2 jaar internetVerwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:36:
[...]
conclusie: je verdient dus niks, want je hebt al een abo. Jou verhaal gaat pas op als je je hi direct zou kunnen beeindigen
ik vind het eerlijk gezegd ook wel tijd voor een nieuw deel.
dit topic is veels te vol en onverzichtelijk ook geworden.
dus als er iemand is die een nieuw deel kan openen
Nee nee nee ! Vanwege het zoekgemak ben ik er voor om het bij dit topic te houden. Zoals overigens al eerder aangegeven door meerdere users op dit forum.legendx2 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 02:46:
ik vind het eerlijk gezegd ook wel tijd voor een nieuw deel.
Een nieuw up to date zijnde startpost zou anders ook wel heerlijk zijn... over zoekgemak gesproken.
Dit heb ik de laatste tijd ook een paar keer gehad, eerst had ik dat nooit. Zou het aan de provider liggen? Ik heb Hipeerke63nl schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:07:
Hoi
"SMS al in gebruik"
Weet iemand of het mogelijk is om de tijd te zien waarop een sms verstuurd is? Ik doe net mijn telefoon aan, en krijg twee sms'jes binnen die vannacht verstuurd zijn. Maar als ik bij message details de tijd opvraag, zie ik de tijd dat ik ze binnen heb gehad (10.33)
Verwijderd
Flash Lite 3 met flv-support zit er echt aan te komen, ook voor onze N95.
http://anina.typepad.com/anina/alexandallysongrey311.3gp
http://anina.typepad.com/anina/alexandallysongrey311.3gp
Ja... V20 update komt waarschijnlijk ergens deze week (28oct-3nov) uit.
Hoe kom je aan deze informatie?XElD schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:41:
Ja... V20 update komt waarschijnlijk ergens deze week (28oct-3nov) uit.
Uiteraard weten we volgende week of het klopte maar toch ben ik even nieuwsgierig.
De datum '28 oktober' zwerft al geruime tijd rond over de nokia-fora. Ik hoop dat het klopt dat de firmware komende week komt, en dat-ie het probleem van de autofocus oplost, anders moet ik het apparaat gaan opsturen en daar heb ik helemaal geen zin in.
Verwijderd
ik heb hetzelfde, met KPN mobiel 200chapie schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:12:
[...]
Dit heb ik de laatste tijd ook een paar keer gehad, eerst had ik dat nooit. Zou het aan de provider liggen? Ik heb Hi
Ik weet niet wat jij exact bedoeld met up to date maar naar mijn weten staat alles wat relevant is in de startpost.XElD schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 09:56:
Een nieuw up to date zijnde startpost zou anders ook wel heerlijk zijn... over zoekgemak gesproken.
Overige dingen waarvan je denkt dat ze een meerwaarde hebben voor de startpost mag je hier dumpen of op m'n mail zetten.
N95 User forum V20 topic
N95 user forum... (als V20 uitkomt mss. trouwens even wachten met de startpost)
N95 user forum... (als V20 uitkomt mss. trouwens even wachten met de startpost)
Weet iemand welke Nokia acculaders ik kan gebruiken voor mijn N95 en of dat uberhaupt wel verstandig is.
Ik zit tijdelijk even zonder acculader en uiteraard is mijn N95 accu bijna leeg.
Ik zit tijdelijk even zonder acculader en uiteraard is mijn N95 accu bijna leeg.
Een willekeurige 2 mm lader zou goed moeten zijn. (Er moet 3,7V op staan)
Voor zover ik weet is dit niet mogelijkWoutF schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:41:
Weet iemand of het mogelijk is om de tijd te zien waarop een sms verstuurd is? Ik doe net mijn telefoon aan, en krijg twee sms'jes binnen die vannacht verstuurd zijn. Maar als ik bij message details de tijd opvraag, zie ik de tijd dat ik ze binnen heb gehad (10.33)
Daarnaast is het zo dat ik weleens (gelukkig zeer zelden) het volgend probleem heb: iemand stuurt mij een sms, maar hij wilt maar niet binnenkomen op mijn N95. En dan, let op: zodra ik mijn N95 ga gebruiken (een willekeurige toest indrukken of de slider openzetten of whatever) komt het smsje binnen!

Hoigoodfella schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:49:
Weet iemand welke Nokia acculaders ik kan gebruiken voor mijn N95 en of dat uberhaupt wel verstandig is.
Ik gebruik zelf de 12E met een adapterkabeltje (grote naar kleine plug) van Nokia (€6,95)
Output 5,7 volt/800mA
Dat adapterkabeltje gebruik ik dan ook weer bij de lader voor in de auto. Die was namelijk ook geschikt voor bijvoorbeeld 6310i
Weet je zeker dat dit geen kwaad kan? Er staat me namelijk iets van bij dat de originele lader 3,7 volt is.peerke63nl schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:08:
[...]
Hoi
Ik gebruik zelf de 12E met een adapterkabeltje (grote naar kleine plug) van Nokia (€6,95)
Output 5,7 volt/800mA
Dat adapterkabeltje gebruik ik dan ook weer bij de lader voor in de auto. Die was namelijk ook geschikt voor bijvoorbeeld 6310i
Ik heb het al gebruikt en zonder problemen....Phoolie schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:16:
[...]
Weet je zeker dat dit geen kwaad kan? Er staat me namelijk iets van bij dat de originele lader 3,7 volt is.
Ik had ook een andere lader van Nokia met een klein stekertje er aan...
Stond ook 5,7 Volt op
Weet zo even het typenummer niet meer...
Nokia-site werkt op t moment ook niet erg mee
[ Voor 5% gewijzigd door peerke63 op 28-10-2007 21:04 ]
Originele lader is 5,0V @ 800mA. Er veel gehoorde klacht is dan ook dat de N95 niet via USB oplaadbaar is, aangezien dat ook gewoon 5,0V is.
Overigens zijn er USB->nokia-stekkertjes te koop op eBay. Denk dat ik er binnenkort eentje ga bestellen. Altijd handig om in laptopkoffer erbij te hebben.
Overigens zijn er USB->nokia-stekkertjes te koop op eBay. Denk dat ik er binnenkort eentje ga bestellen. Altijd handig om in laptopkoffer erbij te hebben.
Ik heb idd. zo'n CA-100 kabeltje besteld... erg handig als je een laptop met naast al een flinke batterij ook nog eens een D-bay batterij op de plek van de CD-hebt zitten.
Verder een autolader besteld (niet echt nodig maar koste maar 7,50) en een tweede accu.
Verder een autolader besteld (niet echt nodig maar koste maar 7,50) en een tweede accu.
Verwijderd
Hey. ik heb sindskort mijn nokia n95 binnen. Als ik mijn nokia software PC SUITE installeer op mijn laptop sony fz21m (vista) krijg ik heletijd een error "Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een kopppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het Configuratiescherm.". Als ik een paar keer op OK heb gedrukt krijg ik een scherm "nieuwe hardware gevonden" waar ik uit kan kiezen stuur programma's zoeken en installeren of later opnieuw vragen of dit bericht niet opnieuw voor dit apparaat weergeven" (het stuurprogramma voor uw bluetooth peripheral Device moet worden geinstalleerd). Dan druk ik op optie 1 krijg ik de error "er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratiescherm." dit keer met als titel error "c:\windows\system32\newdev.exe" (de eerste error was met rundll32).
Weet iemand hoe ik dit moet fixen? Ik heb gewoon de nieuwste bestand van nokia.nl gedownload en daar staat dat het gewoon vista support?
Mijn 2e vraag:
Als ik mijn pc suite opstart staat er dat ik verbinding kan maken met mijn laptop met het internet via mijn nokia n95. Weet iemand hoe je dat doet?
Weet iemand hoe ik dit moet fixen? Ik heb gewoon de nieuwste bestand van nokia.nl gedownload en daar staat dat het gewoon vista support?
Mijn 2e vraag:
Als ik mijn pc suite opstart staat er dat ik verbinding kan maken met mijn laptop met het internet via mijn nokia n95. Weet iemand hoe je dat doet?
Zelfs een relatief kleine laptopaccu (zoals de mijne, 4,8Ah @ 11,7V) heeft al dik 12x de hoeveelheid energie die een N95-accu heeft. De N95-accu laden op de laptopaccu zal dus zelfs met de diverse omzetverliezen niet schokkend veel invloed hebben op de werktijd van laptopXElD schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:13:
Ik heb idd. zo'n CA-100 kabeltje besteld... erg handig als je een laptop met naast al een flinke batterij ook nog eens een D-bay batterij op de plek van de CD-hebt zitten.
Ik ben van plan een nieuw abbonement te nemen icm de Nokia N95 8gb.
Nu is mijn keuze bijna gevallen op vodafone. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de originele telefoon en de vodafone uitvoering? Uiteraard qua software, ik bedoel meer de buitenkant. Bijvoorbeeld kleuren? logos? en/of andere toetsen? etc.
Alvast bedankt!
Nu is mijn keuze bijna gevallen op vodafone. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de originele telefoon en de vodafone uitvoering? Uiteraard qua software, ik bedoel meer de buitenkant. Bijvoorbeeld kleuren? logos? en/of andere toetsen? etc.
Alvast bedankt!
Ik heb mijn N95 nu ongeveer een maandje, werkt perfect, op wat kleinigheidjes zoals spontane resets.
Maar inmiddels kan ik niet meer in mijn map Webfeeds komen, de melding is dan: "onbekende fout"
Ik heb al diverse dingen geprobeerd waaronder een softreset.
De map kan ik ook niet verwijderen, anders had ik dat geprobeerd.
Wie zou me kunnen helpen?.
Maar inmiddels kan ik niet meer in mijn map Webfeeds komen, de melding is dan: "onbekende fout"
Ik heb al diverse dingen geprobeerd waaronder een softreset.
De map kan ik ook niet verwijderen, anders had ik dat geprobeerd.
Wie zou me kunnen helpen?.
Glasvezel heeft de toekomst
Wat is de productcode van Australia?Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:51:
V20 schijnt vandaag uit te zijn gekomen in Australia.
Heb net de productcode van Scandinavië geprobeerd, maar deze kende geen nieuwe firmware.
Wat is overigens het verschil in de productcode van Sand en Deep Plum?
De mij bekende productcodes van Australië (bron) tonen nog steeds versie 12.0.013 als nieuwste firmware.patrickt35 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:28:
[...]
Wat is de productcode van Australia?
Heb net de productcode van Scandinavië geprobeerd, maar deze kende geen nieuwe firmware.
In elk geval het Vodafone logo onder het schermMadRettoR schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:22:
Alvast bedankt!
Is de n95 8GB al officieel in NL uit? Aangezien deze maar in een klein aantal shops te koop is. En ik vind het prijsverschil met de gewone n95 best groot.
Dus vandaar dat ik denk dat wanneer de 8GB versie wel officieel beschikbaar is, dat de prijzen dan ook wat meer gelijk worden getrokken?
Of is dat wishfull thinking en kan ik net zo goed nu de 8GB aanschaffen bij 2call bijvoorbeeld?
Dus vandaar dat ik denk dat wanneer de 8GB versie wel officieel beschikbaar is, dat de prijzen dan ook wat meer gelijk worden getrokken?
Of is dat wishfull thinking en kan ik net zo goed nu de 8GB aanschaffen bij 2call bijvoorbeeld?
Verwijderd
Als ik me niet vergis is Vodafone nog niet je provider omdat je keuze bijna gevallen is op Vodafone.MadRettoR schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:22:
Alvast bedankt!
Ik zal daarom adviseren om naar BelCompany te gaan.
Ik heb mijn N95 daar ook gehaald vorige week en er is geen logo of andere toetsen.
Wel de software zoals internet instellingen enz..
Ook heb je dan geen simlock.
Denk als je via Vodafone zal bestellen dat je dan waarschijnlijk wel een logo kan verwachten en ook dat er een simlock op zit.
Groetjes Remco.
BTW leuke forum heb al veel aan alle info gehad (zelf nog geen enkel probleem gehad).
Verwijderd
Wel mooi die zwarte cover...en dat maar voor 12 eurootjes mastricht muntstraat.en dar nog blackgoogle als thema op http://gallery.mobile9.com/f/288794/
Welke winkel is dat dan? Anders maar even langs lopen als ik weer in de stad ben, toch even kijkenVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:57:
Wel mooi die zwarte cover...en dat maar voor 12 eurootjes mastricht muntstraat.en dar nog blackgoogle als thema op http://gallery.mobile9.com/f/288794/
Ik heb net contact gehad met Vodafone. Qua uiterlijk is het verschil dat er een vodaphone logotje zit waar normaal nokia staat. Heb ook gelijk gevraagd naar de levertijd. Hij vertelde me dat de zwarte N95 8gb vanaf 10 december te leveren is. Maar... (hier komt het) 2 november verwachten wij de sand-versie te kunnen leveren. Dat is compleet nieuwe info voor mij. Een Sand-gekleurde N95 8gb?MadRettoR schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:22:
Alvast bedankt!
Hij zegt ziet er exact hetzelfde uit als de "standaard N95" in sand kleur.
Verwijderd
als je de straat inloop vanaf de markt aan je linker kant.....niet aan de rechterkant daar lig er ook 1 maar deze heeft ze niet........Sjengcity schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:07:
[...]
Welke winkel is dat dan? Anders maar even langs lopen als ik weer in de stad ben, toch even kijken
Ik zou persoonlijk nooit voor een netwerk variant gaan. De operators maken voor mij keuzes die ik liever zelf wil maken. Zo wordt er nog wel eens besloten om functionaliteiten te verwijderen (bijvoorbeeld Internetbellen via SIP), te verhinderen dat eigenaren zelf nieuwe software kunnen installeren en dat software-updates altijd maanden later pas verschijnen.MadRettoR schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:07:
[...]
Ik heb net contact gehad met Vodafone. Qua uiterlijk is het verschil dat er een vodaphone logotje zit waar normaal nokia staat. Heb ook gelijk gevraagd naar de levertijd. Hij vertelde me dat de zwarte N95 8gb vanaf 10 december te leveren is. Maar... (hier komt het) 2 november verwachten wij de sand-versie te kunnen leveren. Dat is compleet nieuwe info voor mij. Een Sand-gekleurde N95 8gb?
Uiteraard is dat allemaal wel de "de-branden" maar officieel is je garantie dan ook direct beëindigd.
Die paar tientjes extra korting zijn het mij niet waard. Maar een ieder mag gelukkig zijn eigen keuzes maken en mening hebben.
Is die cover hetzelfde als?:Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:57:
http://gsm-cover.nl/view_product.php?product=FROQB0J459
Ik heb hem nu een tijdje... Achtercover blijft bij mij de gallery knop indrukken (Heb er al 3 geprobeerd)
Ik heb nu alleen frontcover zwart en de batterij klep, achter kant is deep plum...
De frontcover met soort sillicon laagje begint onderaan al snel te vervellen, maar gelukkig eronder ook zwart, valt niet echt op.. voor een 10tje is het niet zo erg en ziet er wel leuk uit

Maar is het de zelfde?
Hmm never new, binnenkort maar eens even gaan kijken of het wat is. Thx!Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:20:
als je de straat inloop vanaf de markt aan je linker kant.....niet aan de rechterkant daar lig er ook 1 maar deze heeft ze niet........
Verwijderd
Voor zover ik kan zien is het dezelfde......bij mij staat er wel niets op vanachteren op het klepje en geen problemen met de gallerij knop.Alleen dat die een beetje slecht sluit aan het voor frontje,dat zie je alleen als het licht brand savonds.Vanboven ook in het klein n95.Verder mis ik op het voor frontje aan de binnenkant een ringetje van rubber dat het display beter beschermd.Is dit ook zo bij jouw???Mau_Maus schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:40:
[...]
Is die cover hetzelfde als?:
http://gsm-cover.nl/view_product.php?product=FROQB0J459
Ik heb hem nu een tijdje... Achtercover blijft bij mij de gallery knop indrukken (Heb er al 3 geprobeerd)
Ik heb nu alleen frontcover zwart en de batterij klep, achter kant is deep plum...
De frontcover met soort sillicon laagje begint onderaan al snel te vervellen, maar gelukkig eronder ook zwart, valt niet echt op.. voor een 10tje is het niet zo erg en ziet er wel leuk uit
[afbeelding]
Maar is het de zelfde?
Verwijderd
ik ben net in het bezit van een n95,is een brando screenprotector handig of weggegooid geld?ook zoek ik een case voor me nokia,heb al gekeken bij pdashop maar vind ik geen mooie.wel deze
Nokia CP-154 Carrying Case http://www.pdashop.nl/pro...cp-154-carrying-case.html maar ik heb het idee dat ie niet helemaal lekker zit en te strak voor het toestel,zijn er mensen die deze hebben en er tevreden mee zijn?
Nokia CP-154 Carrying Case http://www.pdashop.nl/pro...cp-154-carrying-case.html maar ik heb het idee dat ie niet helemaal lekker zit en te strak voor het toestel,zijn er mensen die deze hebben en er tevreden mee zijn?
Verwijderd
Ik zou bijna zeggen; een Brando screenprotector is een must! Ideaal, slijt niet en je scherm blijft 100% in takt. Verschil met goedkopere protectors is dat deze makkelijk zonder bubbels aan te brengen is en alle kleuren perfect doorgeeft. Je ziet helemaal niet dat hij er op zit, of je moet wel heeeel goed kijken.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:07:
ik ben net in het bezit van een n95,is een brando screenprotector handig of weggegooid geld?ook zoek ik een case voor me nokia,heb al gekeken bij pdashop maar vind ik geen mooie.wel deze
Verwijderd
ik heb ook contact gehad met vodafone en kreeg precies hetzelfde verhaal...... vind het maar een vreemd verhaal nergens op internet zie je ook maar ergens die n95 8GB SAND. Maar om nu een maand te gaan wachten voor een zwart kleurtje....MadRettoR schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:07:
[...]
Ik heb net contact gehad met Vodafone. Qua uiterlijk is het verschil dat er een vodaphone logotje zit waar normaal nokia staat. Heb ook gelijk gevraagd naar de levertijd. Hij vertelde me dat de zwarte N95 8gb vanaf 10 december te leveren is. Maar... (hier komt het) 2 november verwachten wij de sand-versie te kunnen leveren. Dat is compleet nieuwe info voor mij. Een Sand-gekleurde N95 8gb?
Ook vreemd: de vodafone webshop is ineens veranderd! bij comming soon (waar je alvast kan reseveren) is ineens de 8gb verdwenen!
Verwijderd
Staat gewoon nog bij de comming soon.
Misschien kijk je bij ondernemers want daar staat tie er inderdaad niet in.
Misschien kijk je bij ondernemers want daar staat tie er inderdaad niet in.
Sorry daar zit nog orginele achterkantje op, op die foto. Er was nog iemand hier met probleem van gallerij knop... zorgde ervoor dat je batterij binnen 6 uur leeg was, ook als je niks deed. Rubbertje geen idee, nooit naar gekeken. En had met orgineel ook altijd klein spleetje waar je licht van zag, dus stoor me daar niet aan.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:48:
[...]
Voor zover ik kan zien is het dezelfde......bij mij staat er wel niets op vanachteren op het klepje en geen problemen met de gallerij knop.Alleen dat die een beetje slecht sluit aan het voor frontje,dat zie je alleen als het licht brand savonds.Vanboven ook in het klein n95.Verder mis ik op het voor frontje aan de binnenkant een ringetje van rubber dat het display beter beschermd.Is dit ook zo bij jouw???
Verwijderd
Als er zo weinig verschil is tussen de n95 en n95 8gb dan blijf ik toch liever bij de n95.Net terug van vakantie en de filmpjes zijn prima de fotos nog beter.En als je dan sommige mensen ziet met een camera van gewelste dan denk je toch even wat een gemak.En ja alles ging goed op mijn 2 kaartjes van 4gb.Wel een hangertje gekocht ik was bang dat hij mij op de boot in het water zou vallen.lol
Verwijderd
OK dan is het dezelfde cover.Jammer van het probleem maar die van mij zit er al 2 dagen op en mijn batterij geeft nog 3 streepjes.GroetjesMau_Maus schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:28:
[...]
Sorry daar zit nog orginele achterkantje op, op die foto. Er was nog iemand hier met probleem van gallerij knop... zorgde ervoor dat je batterij binnen 6 uur leeg was, ook als je niks deed. Rubbertje geen idee, nooit naar gekeken. En had met orgineel ook altijd klein spleetje waar je licht van zag, dus stoor me daar niet aan.
http://www.nokia-winkel.n...voor-nokia-n95-p-271.html
Doen... ik heb die al vanaf het begin, prima bescherming, en alle functies en aansluitingen zijn gewoon bereikbaar.
Doen... ik heb die al vanaf het begin, prima bescherming, en alle functies en aansluitingen zijn gewoon bereikbaar.
Verwijderd
is dat echt zo? ik heb net contact gehad met een medewerker (via de chat functie bij 'orderstatus'), met de vraag of de datum 1 november op de site een indicatie was of dat er als iets meer bekend was. Deze informeerde mij dat ze nog niet iets concreets hadden gehoord van de leverancier (Nokia) en dus ook niets konden zeggen over de leverdatum. Bij de Vodafone shop in Alkmaar werd mij verteld dat ze binnen 1 a 2 weken hem verwachten, maar dat ze niets konden beloven. Belcompany gaat uit van week 51 (zoals in de startpost in de topic wordt vermeld)Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:22:
[...]
ik heb ook contact gehad met vodafone en kreeg precies hetzelfde verhaal...... vind het maar een vreemd verhaal nergens op internet zie je ook maar ergens die n95 8GB SAND. Maar om nu een maand te gaan wachten voor een zwart kleurtje....
Ook vreemd: de vodafone webshop is ineens veranderd! bij comming soon (waar je alvast kan reseveren) is ineens de 8gb verdwenen!, misschien nog maar een keertje bellen hoe het nu zit...
Ik zit echt niet te wachten op een 'sand'-versie, ik heb nadrukkelijk de 'Black' besteld, dus het zal mij benieuwen.
Verwijderd
dafmay schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 02:52:
[...]
Nee nee nee ! Vanwege het zoekgemak ben ik er voor om het bij dit topic te houden. Zoals overigens al eerder aangegeven door meerdere users op dit forum.
Ik fotografeer met "zo een camera van gewelste" , en met de N95, maar ik hoop toch echt niet dat je de kwaliteit met elkaar wilt gaan vergelijken.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:57:
Als er zo weinig verschil is tussen de n95 en n95 8gb dan blijf ik toch liever bij de n95.Net terug van vakantie en de filmpjes zijn prima de fotos nog beter.En als je dan sommige mensen ziet met een camera van gewelste dan denk je toch even wat een gemak.En ja alles ging goed op mijn 2 kaartjes van 4gb.Wel een hangertje gekocht ik was bang dat hij mij op de boot in het water zou vallen.lol
Want de kwaliteit van een foto uit de N95 is "bagger"
Is er ook bekend of de videokwaliteit van de 8GB verbeterd is? Want ik vind het redelijk onbruikbaar voor snelle bewegende beelden. En dan doel ik op het golvende beeld, alsof de beeldchip niet snel genoeg wordt uitgelezen
Voorbeeldje (Reuters Mobile Journalism). Er is een beetje camershake en het beeld wordt dan heel 'wiebelig'
Voorbeeldje (Reuters Mobile Journalism). Er is een beetje camershake en het beeld wordt dan heel 'wiebelig'
[ Voor 32% gewijzigd door WoutF op 29-10-2007 14:41 ]
Ben ik het niet mee eens. Misschien is het niet gelijkwaardig, maar tis geen bagger. Ik vind hem net zo goed als 5mpx cameras van 2 a 3 jaar geleden.patrickt35 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:16:
[...]
Ik ben jaloersVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:59:
[...]
OK dan is het dezelfde cover.Jammer van het probleem maar die van mij zit er al 2 dagen op en mijn batterij geeft nog 3 streepjes.Groetjes
Dan had jij een hele slechte 5mpix camera. Qua scherpte, detail, beeldruis en kleurechtheid moet je heel wat jaren terug gaan om een camera te vinden met dezelfde kwaliteit als de N95.Mau_Maus schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:40:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Misschien is het niet gelijkwaardig, maar tis geen bagger. Ik vind hem net zo goed als 5mpx cameras van 2 a 3 jaar geleden.
Let wel: op een zonnige dag ergens buiten kan bijna elke camera wel een acceptabele foto maken. Verschillen ga je pas goed zien als de omstandigheden minder gunstig zijn.
Mau_Maus schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:40:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Misschien is het niet gelijkwaardig, maar tis geen bagger. Ik vind hem net zo goed als 5mpx cameras van 2 a 3 jaar geleden.

Het aantal MP van een camera is nietszeggend, daarentegen wel de kwaliteit van een pixel.
Alsjeblieft zeg, de N95 lijkt in geen enkel opzicht op het beeld dat m'n 4-5 jaar oude Canon 300D maakt, wat een 6Mpix camera is.Mau_Maus schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:40:
[...]
Voor de kiekjes is de N95 prima (nouja... Niet de mijne, die heeft de focus-bug), maar als je de foto's op A4/A3 wilt printen om aan de muur te hangen dan heb je de verkeerde camera.
De camera die op dat ding zit is leuk voor als je niets bij de hand hebt, maar ik vind het veel te lang duren voor ie schietklaar is en ook het maken van een foto neemt enige tijd in beslag. Dan is er weinig spontaniteit meer aan een foto.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:57:
Het filmen is ook leuk, maar ook niet met een gemiddelde compact camera te vergelijken. Enige voordeel is dat er beeldstabilisatie op zit.
Ps: na een leesteken komt een spatie...
Gadgets FTW!
Verwijderd
Helemaal mee eens. Over de video-opname kwaliteit kan ik wel enthousiast zijn, maar de foto's zijn verre van denderend. Leuk voor als je ff niets anders bij de hand hebt, maar ik zou er zeker niet mijn vakantie kiekjes mee gaan schieten. Zodra je de foto groter gaat maken dan de standaard foto maat, dan is de teleurstelling groot. Tevens duurt zoals gezegd het focussen dusdanig lang dat er bijna geen ' spontane' foto's mee te maken zijn. Qua camera is het geen vooruitgang met mijn N73 die ik hiervoor had (3,2mp).patrickt35 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:16:
[...]
Ik fotografeer met "zo een camera van gewelste" , en met de N95, maar ik hoop toch echt niet dat je de kwaliteit met elkaar wilt gaan vergelijken.
Verwijderd
Wie o wie kan mij helpen.
De Nokia N95 kan gesprekken opnemen wanneer je via het menu de dictafoon aanzet.
Nu geeft deze uit privacy overwegingen om de zoveel seconde een harde Pieptoon.
Deze pieptoon wil ik vanwege mijn werk er graag uit hebben. Wie weet hoe dit eenvoudig kan?
Bedankt,
LARS
De Nokia N95 kan gesprekken opnemen wanneer je via het menu de dictafoon aanzet.
Deze pieptoon wil ik vanwege mijn werk er graag uit hebben. Wie weet hoe dit eenvoudig kan?
Bedankt,
LARS
Ga alsjeblieft geen "verkeerde" vergelijkingen maken. De meningen over de kwaliteit van foto's zijn verdeeld, en respecteer dat dus.
De N95 maakt voor een mobiele telefoon mooie foto's. Als dit met een consumentencamera wordt vergeleken slaat hij geen slecht figuur bij de goedkope camera's. Vergelijk je het met "middenklasse" camera's en de top, zoals dSLR(digitaal spiegelreflex), dan praat je zo ongeveer over 2 verschillende werelden. Ik heb zelf een panasonic FZ30, geen dSLR, maar een professionelere "gewone" digitale camera, en ik ben kritisch, maar ik vind de foto's van de N95 niet slecht, eigenlijk wel uitstekend als ik me bedenk dat het een telefoon is.
Een idee hoe ik tegen foto's aankijk: ik heb het oog van een vlieg zo gedetailleerd, dat de facetten te tellen zijn, en ik heb een foto waarin ik mezelf kan zien in de spiegeling van het balletje van een balpen.
De N95 maakt voor een mobiele telefoon mooie foto's. Als dit met een consumentencamera wordt vergeleken slaat hij geen slecht figuur bij de goedkope camera's. Vergelijk je het met "middenklasse" camera's en de top, zoals dSLR(digitaal spiegelreflex), dan praat je zo ongeveer over 2 verschillende werelden. Ik heb zelf een panasonic FZ30, geen dSLR, maar een professionelere "gewone" digitale camera, en ik ben kritisch, maar ik vind de foto's van de N95 niet slecht, eigenlijk wel uitstekend als ik me bedenk dat het een telefoon is.
Een idee hoe ik tegen foto's aankijk: ik heb het oog van een vlieg zo gedetailleerd, dat de facetten te tellen zijn, en ik heb een foto waarin ik mezelf kan zien in de spiegeling van het balletje van een balpen.
vrede in rust
Zojuist even gesproken met iemand op het hoofdkantoor en de huidige verwachting is de laatste week van november. Let wel, geen enkele belofte en onder voorbehoud.
Ik vermoed dat de firmware er vlug gaat aan komen, gezien dat Nokia Software Updater met de melding kwam dat er een nieuwere software versie beschikbaar is voor NSU.
Dat wil meestal nog helemaal niets zeggen. Meestal betekend dat dat er weer een nieuw toestel ondersteund wordt.patrickt35 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:13:
Ik vermoed dat de firmware er vlug gaat aan komen, gezien dat Nokia Software Updater met de melding kwam dat er een nieuwere software versie beschikbaar is voor NSU.
Verwijderd
Is bij mij ook gebeurd. Is een bekent probleem van de N95 deze knop die los komt van de printplaat.Koste mij 3 weken reparatie tijd... Is een garantie geval!
PzYkO schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:05:
Fucking great!!
vant weekend was ik met vrienden wat audio aan t uitwisselen en ik vond dat mn geluid wat zacht stond, dus ik denk, ik zet deze wat harder d.m.v. t volumeknopje aan de zijkant, tot mijn ergernis reageerde hij niet goed, dus ik denk, ik duw iets harder, duw ik zo t knopje naar binnen toe en nu reageert ie helemaal niet meer
Fijn, zo'n Nokia N95... zit er serieus aan te denken om m te verkopen of iig een andere telefoon te kopen, dit is namelijk nu al het zoveelste ergernis punt voor mij...
heb lang op deze telefoon gewacht, en ik ben persoonlijk een beetje teleurgesteld door wat het me tot nu toe heeft opgeleverd.....
heeft iemand anders dit probleem ook?
Verwijderd
Ja met RM bedoelde ik Real Media.
Ik ga het eens op jouw manier proberen! Dankje!
Ik ga het eens op jouw manier proberen! Dankje!
IMadeLove2MyN95 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:29:
[...]
Als je het hebt over RM dan bedoel je de Realplayer neem ik aan? Ik converteer ook DivX naar Mp4 en gebruik daarvoor PS3 Video9. Je kunt allerlei instellingen kiezen afhankelijk van je eisen t.a.v. bestandsgrootte/kwaliteit.
Zelf converteer ik naar 1024 kbps 4:3 Large. De bestanden worden ongeveer even groot als de 'originele' DivX files. De kwaliteit is dan erg goed op mijn 26" breedbeeld TV, maar je kunt nog veel betere instellingen kiezen. Met 1536 kbps 16:9 Ultra heb je DVD kwaliteit. De bestanden worden dan erg groot, maar de N95 trekt dat prima. Ik heb op deze manier al tientallen films en seizoenen series geconverteerd en ik kan geen betere manier bedenken om films vanaf je N95 op je TV te bekijken.
Verwijderd
Ik heb een vraagje over het internet (PIT) van T-mobile.
Bij het kiezen van de toegang kan ik kiezen uit :
- T-mobile Internet
- T-zones
- T-zones GPRS
Welke hoor ik nou eigenlijk te kiezen? Ben een beetje de weg kwijt met het hele GPRS/UMTS/HSDPA verhaal.......en ben beetje bang voor onvoorziene kosten.
- T-mobile Internet
- T-zones
- T-zones GPRS
Welke hoor ik nou eigenlijk te kiezen? Ben een beetje de weg kwijt met het hele GPRS/UMTS/HSDPA verhaal.......en ben beetje bang voor onvoorziene kosten.
Je moet ook gewoon de classic uit Engeland bestellenVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:06:
Heeft iemand de Slingbox van UPC al binnen ?
Totall Recall 1.3 werkt gelukkig zonder BEEP. Binnenkort wordt ie nog verbeterd. Met sneltoets en andere aanpassingen (Had al uit moeten zijn).Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:58:
Wie o wie kan mij helpen.
Bedankt,
LARS
@ Iedereen over de camera
Wow even je mening geven over de camera. Tuurlijk met een proffesionele camera kan je het ook niet vergelijke nee, duh. Maar de camera's voor de gemiddelde consument vind ik hem echt niet onder doen hoor. En tuurlijk weet ik dat megapixel niet alles zegt, heb ik ook echt niet beweerd. Maar jemig zeg wat een vijandigheid. Ik gaf alleen mijn mening. Ik vind het beter dan de N73. Ik vind het beter als gewone consumenten cameras van 5mpx van 3 jaar geleden. Bagger is gewoon too much. Misschien heb ik geluk met mijn camera. Het enige wat kut is, is het opstarten, daarna slaat ie vrij snel op, focused die binnen 1 a 2 sec. En tis stukken beter dan mijn oude k750i en w800. Niet mee eens jammer dan. Maar ik vind de vergelijkingen hier apart en overdreven. Want er zijn genoeg mooie fotos te vinden die gemaakt zijn ermee.
T-mobile InternetVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:44:
- T-mobile Internet
- T-zones
- T-zones GPRS
Verwijderd
Het stond op het Nokia forum wat 1 of 2 pagina's terug is gepost.patrickt35 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:28:
[...]
Wat is de productcode van Australia?
Verwijderd
Oeh iemand dit al gezien:
http://www.dailymotion.co...bvyf_rotateme-on-n95_tech
Eind november! Wat nou iPhone!?
Als je het over mijn reactie had, ik probeerde juist te zeggen dat de in mijn ogen overdreven reactie ietwat misplaatst was, en probeerde deze duidelijk te maken dat de camera waar Mau_Maus het over had waarschijnlijk verschilt dan met een Canon 300D.
Ik hoop dat dit ook niet verkeerd wordt opgevat, ik wil juist de sfeer bewaren hier, want we willen allemaal hetzelfde: zoveel mogelijk weten over de N95 (8 GB).
vrede in rust
Nee had het juist over al die anderenNas T schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:14:
[...]
Als je het over mijn reactie had, ik probeerde juist te zeggen dat de in mijn ogen overdreven reactie ietwat misplaatst was, en probeerde deze duidelijk te maken dat de camera waar Mau_Maus het over had waarschijnlijk verschilt dan met een Canon 300D.
Ik hoop dat dit ook niet verkeerd wordt opgevat, ik wil juist de sfeer bewaren hier, want we willen allemaal hetzelfde: zoveel mogelijk weten over de N95 (8 GB).
Huh ik dacht dat er niet zon sensor in zat toch? Er was toch maar 1 nokia met evenwicht herkenning? of zoiets? Maarja met fotos nemen herkent ie het ook... Maar ik dacht dat ie dat softwarematig gokte. GrappigVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:07:
Verwijderd
Idd, wat je zegt. Maar de N95 heeft paar tellen nodig om de scherpe beeld te vinden, voor ie schietklaar staat.Ursamajor schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:57:
[...]
De camera die op dat ding zit is leuk voor als je niets bij de hand hebt, maar ik vind het veel te lang duren voor ie schietklaar is en ook het maken van een foto neemt enige tijd in beslag. Dan is er weinig spontaniteit meer aan een foto.
Het filmen is ook leuk, maar ook niet met een gemiddelde compact camera te vergelijken. Enige voordeel is dat er beeldstabilisatie op zit.
Ps: na een leesteken komt een spatie...
Ach, dan zal jij de kenner wel zijn.Mau_Maus schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:27:
[...]
Nee had het juist over al die anderenJij blijft tenminste redelijk objectief... haha dus don't panic. Schrok gewoon wat een heftige reacties een camera kon teweeg brengen, alsof iedereen kenner is en denkt dat zijn mening klopt en dat ik een idioot ben die er vast wel geen verstand van heb
Maar na de 24.000 plaatjes die ik geschoten heb, kom ik toch maar niet om advies bij je.
Wat is dat toch met die batterij van de N95?
Het enige wat er veranderd is aan mijn telefoon de laatste 2 weken is dat ik op de geheugenkaart wat South Park filmpjes erop zet en eraf haal.
De eerste dage/weken gebruiikte ik zelfs nog regelmatig internet en zat ik veel met het ding te spelen.
De laatste tijd bel ik misschien hoogstens een half uur per dag.
's ochtends luister ik ongeveer een uur radio lopend en in de trein
overdag haalt wordt er elk uur email gecheckt (dus niet binnen gehaald, alleen melding bij nieuwe email). Soms haal ik de betreffende mail ook daadwerkelijk binnen, maar meestal doe ik dat gewoon op werk pc.
eind van de dag nog een half uur radio en dan ongeveer 30 minuten South Park kijken.
Als ik dan de deur binnen loop begint de batterij al te piepen!
Ik heb geen Wifi aanstaan, geen bluetooth het enige programma wat dan nog aanstaat in de achtergrond is Ultimate Voice Recorder.
Elke avond gaat ie aan de oplader tot ik 's ochtends de deur uitloop.
Ik moet toch wel langer als 10 uur met een volle accu kunnen doen hoop ik?
Het enige wat er veranderd is aan mijn telefoon de laatste 2 weken is dat ik op de geheugenkaart wat South Park filmpjes erop zet en eraf haal.
De eerste dage/weken gebruiikte ik zelfs nog regelmatig internet en zat ik veel met het ding te spelen.
De laatste tijd bel ik misschien hoogstens een half uur per dag.
's ochtends luister ik ongeveer een uur radio lopend en in de trein
overdag haalt wordt er elk uur email gecheckt (dus niet binnen gehaald, alleen melding bij nieuwe email). Soms haal ik de betreffende mail ook daadwerkelijk binnen, maar meestal doe ik dat gewoon op werk pc.
eind van de dag nog een half uur radio en dan ongeveer 30 minuten South Park kijken.
Als ik dan de deur binnen loop begint de batterij al te piepen!
Ik heb geen Wifi aanstaan, geen bluetooth het enige programma wat dan nog aanstaat in de achtergrond is Ultimate Voice Recorder.
Elke avond gaat ie aan de oplader tot ik 's ochtends de deur uitloop.
Ik moet toch wel langer als 10 uur met een volle accu kunnen doen hoop ik?
Jonge wat wil je nou? ik zeg toch niet dat ik de kenner ben? Maar jij hebt wel is vaker in dit forum gedaan of je god bent, ja nu overdrijf ik. ik heb verder niks tegen je, je hebt vaak goede input, maar ik mag toch wel normaal mijn input geven en mening?patrickt35 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:19:
[...]
Ach, dan zal jij de kenner wel zijn.
Maar na de 24.000 plaatjes die ik geschoten heb, kom ik toch maar niet om advies bij je.
Verwijderd
Die gaat zeker op mijn n95!!Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:07:
Ja das zeker hip. Die wil ook wel. Lijkt me alleen geen aanrader voor de mensen die het batterijvebruik nu al vervelend vinden.
Hoe kan je dat nu weten? Ik denk dat het niet dat het veel hoeft te kosten om dat in de achtergrond te laten lopen, maar misschien heb je gelijk, maa ris moeilijk nu in te schatten, maar ik heb nu 3 progjes die ik mee opstart en dan verbuik ik amper batterij of geheugen. Dan zal alleen het scherm draai commando ook niet zo zwaar zijn lijkt me, maar goed das mijn gok.Dandelion schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:23:
[...]
Ja das zeker hip. Die wil ook wel. Lijkt me alleen geen aanrader voor de mensen die het batterijvebruik nu al vervelend vinden.
GSMCovers.nl... nee
Wat betreft frontjes lijkt deze me erg interessant;
Link
Geupdate versie... betere materialen, en helemaal totaal zwart (nog zwarter dan de 8GB!), kost ook iets meer ($35)... ik denk eraan om om m te bestellen maar w8 eerst nog wel ff op mijn n95, als ik Sand dan echt niet vind kunnen...
Link
Geupdate versie... betere materialen, en helemaal totaal zwart (nog zwarter dan de 8GB!), kost ook iets meer ($35)... ik denk eraan om om m te bestellen maar w8 eerst nog wel ff op mijn n95, als ik Sand dan echt niet vind kunnen...
[ Voor 6% gewijzigd door XElD op 29-10-2007 23:11 ]
Ziet er zeker gelikt uit. Ik denk dat ik het wel probeer als ie in een nederlandse webshop komt ofzo. Of als iemand anders hem test. Je moet hem alleen wel stukkie uit elkaar halen.XElD schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:10:
GSMCovers.nl... nee
Link
Verwijderd
Zo'n gyro-sensor is ook niet nodig. Dit apparaat leest de orientatie door gebruik te maken van de orientatiesensor die wordt toegepast bij het rechtdraaien van foto's genomen door de camera. Uitmate handig gevonden.Mau_Maus schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:33:
[...]
Huh ik dacht dat er niet zon sensor in zat toch? Er was toch maar 1 nokia met evenwicht herkenning? of zoiets? Maarja met fotos nemen herkent ie het ook... Maar ik dacht dat ie dat softwarematig gokte. Grappig
Verwijderd
Het geheugen gebruik van deze applicatie lijkt me eerder een probleem, gezien het feit dat ik al heel snel een out of memory waarschuwing krijgt op dit toestelDandelion schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:23:
[...]

Verwijderd
Het staat overigens ook op de website van T-Mobile, wel even zoeken:Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:44:
- T-mobile Internet
- T-zones
- T-zones GPRS
Nokia N95 instellingen T-Mobile
Edit: als je een PIT abo hebt, heb je onbeperkt toegang tot internet. Buiten je abo kosten komen er verder geen extra kosten bij
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 00:00 ]
Dat weet ik niet. Daarom zeg ik ook dat het me zo lijkt.Mau_Maus schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:26:
[...]
Hoe kan je dat nu weten? Ik denk dat het niet dat het veel hoeft te kosten om dat in de achtergrond te laten lopen, maar misschien heb je gelijk, maa ris moeilijk nu in te schatten, maar ik heb nu 3 progjes die ik mee opstart en dan verbuik ik amper batterij of geheugen. Dan zal alleen het scherm draai commando ook niet zo zwaar zijn lijkt me, maar goed das mijn gok.
Maar ik kan me zo voorstellen dat dit progsel continue de stand van je mobiel moet monitoren, en dat dat dus veel batterij gaat vreten. Maar hey, ik denk het hoor. Dus lynch me niet gelijk.
Verwijderd
Dit is ook nog een leuke link voor de N5, live het schaatsen op je mobiel:
http://m.nos.nl/schaatsen/live/
http://m.nos.nl/schaatsen/live/
Verwijderd
Update releasedata Nokia N95 8GB:
All About Phones: NU week 48, EERST 51, hij komt dus eerder dan verwacht!
Vodafone online winkel: NU 16 November, EERST 1 November.
Die data liggen al wat dichter bij elkaar, nog 2 tot 4 weken wachten dus!
All About Phones: NU week 48, EERST 51, hij komt dus eerder dan verwacht!
Vodafone online winkel: NU 16 November, EERST 1 November.
Die data liggen al wat dichter bij elkaar, nog 2 tot 4 weken wachten dus!
Haha ik lynch je toch nergens in dat bericht? Misschien leek het eerste zinnetje zo. Maar ik zeg toch dat je geen ongelijk hebt of dat ik gelijk heb. Ik geef alleen mijn visie dat het best zou kunnen meevallen. Maar goedDandelion schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:12:
[...]
Dat weet ik niet. Daarom zeg ik ook dat het me zo lijkt.
Maar ik kan me zo voorstellen dat dit progsel continue de stand van je mobiel moet monitoren, en dat dat dus veel batterij gaat vreten. Maar hey, ik denk het hoor. Dus lynch me niet gelijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.