Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.829 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je gelijk. Heb nog eens gekeken en kreeg alleen een rood vierkant terwijl ik een icoon met de snelheid er in moet hebben. Maar heb nu Benelux Flitspaal all in mijn NP's uitgezet (die dus een rood vierkant weergeeft op de kaart) en de rest aan laten staan.
Zo maar eens controleren of dat werkt..
Blijf er toch bij dat het omslachtig en lastig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:50:
En mijn album covers vind de muziekspeler ook niet.
Voor album covers en andere ID3tag gerelateerde zaken kun je het beste Mp3tag gebruiken. Je kunt er heel simpel tags mee bewerken en covers toevoegen, individueel of in batches. Ies graties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Ssilverhaze schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:20:
Weet iemand hoe ik mobiel tv van kpn op mijn mobiel krijg?

Ja ik heb een N95 en ja ik heb een internet abbo (umts)

Maar op de site van KPN staat dat ik moet registreren het is alleen zo onduidelijk dat ik niet weet waar ik moet zijn..

Ik zit trouwens bij telfort maar dat maakt niets uit lijkt me?
Na een half uurtje zoeken eb ik er ook (nog) niet achter!

IEMAND?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Mau_Maus schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:16:
[...]

Euhm hoe bedoel je? Dat bijv voipbuster werkt? Of heb je tiscali met telefonie en wil je je N95 Zo verbinden dat je hem als handset er voor kan gebruiken? Ik heb precies hetzelfde thuis, maar is jouw ZyXEL ook draadloos? Of heb je zelf een acccespoint eraan gezet? Want bij mij werkt truphone en dat smsen via voipbuster wel, via dat ding. (Ik heb dus een aparte draadloze accespoint aan hangen)
Tiscali's VoIP is ook gewoon SIP, dus dat zou moeten werken. ZyXEL is ook draadloos ja.

Even wat anders. Ligt het aan mij, of de auto-focus van het apparaat gewoon RUK? Dichtbij (zeg tot een meter) gaat het nog wel goed, maar ver weg (oneindig) krijgt ik em zelden of nooit gefocust, met een wazige foto als resultaat. (Nee, hij staat niet in close-up-mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:37
Heb mijn toestel inmiddels binnen en kan er nu al niet meer zonder :P Wat een heerlijke apparaat zeg. Het is geen branded toestel en komt met de laatste firmware versie. Moet nog even de GPS instellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen nieuws over nieuwe firmware? Of zijn ze bij Nokia te druk om de 8gb te ontwikkelen/promoten/bugfixen en hebben de 'oude versie' gebruikers pech gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Fuzzillogic schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:15:
[...]

Tiscali's VoIP is ook gewoon SIP, dus dat zou moeten werken. ZyXEL is ook draadloos ja.

Even wat anders. Ligt het aan mij, of de auto-focus van het apparaat gewoon RUK? Dichtbij (zeg tot een meter) gaat het nog wel goed, maar ver weg (oneindig) krijgt ik em zelden of nooit gefocust, met een wazige foto als resultaat. (Nee, hij staat niet in close-up-mode)
Nouw wij hebben hem niet direct draadloos. Wij moeten hem instellen op de router en dan via 1 van de 2 telefoon pluggen steken. Maar goed misshcien kan het. Maar het lijkt mij dat eht op 1 of andere manier toegelaten wordt zo via draadloos. maar goed suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:31:
[...]

Zou dit een prijsfoutje kunnen zijn?
Jaja, €284 voor netto €14,63 per maand. Ik heb hem besteld, mochten mijn twijfels te groot worden, stuur ik de bestelling terug en annuleer ik mijn contract(binnen 7 dagen nadat het geleverd is).
Let wel op dat de telefoon nog NIET leverbaar is.
Met dit abo kost phone nog steeds 575 euri... Dus niet gratis als je dat mocht denken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Mau_Maus schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:37:
[...]

Nouw wij hebben hem niet direct draadloos. Wij moeten hem instellen op de router en dan via 1 van de 2 telefoon pluggen steken. Maar goed misshcien kan het. Maar het lijkt mij dat eht op 1 of andere manier toegelaten wordt zo via draadloos. maar goed suc6
Je hebt het over een normaal bedraad toestel, ja die prik je idd zo in de zyxel. Maar daar heb ik het helemaal niet over... De N95 kan direct SIP praten via WLAN. De Zyxel heeft software die SIP-pakketjes herkent en ze 'ombouwt' zodat SIP-clients achter de router/firewall ook gebruikt kunnen worden zonder speciale fratsen. En dat werkt vanaf een PC ook gewoon, maar vanaf de N95 lukt het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:12
Iemand iets gehoord van de Nokia N8000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Fuzzillogic schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:46:
[...]

Je hebt het over een normaal bedraad toestel, ja die prik je idd zo in de zyxel. Maar daar heb ik het helemaal niet over... De N95 kan direct SIP praten via WLAN. De Zyxel heeft software die SIP-pakketjes herkent en ze 'ombouwt' zodat SIP-clients achter de router/firewall ook gebruikt kunnen worden zonder speciale fratsen. En dat werkt vanaf een PC ook gewoon, maar vanaf de N95 lukt het dus niet.
Ja ik snap het... Ik zeg alleen dat bijv truphone en voipbuster wel werkt met de n95! Ik dacht dat je misschien de eigen telefonie van tiscali bedoelde. Daarom vroeg ik dat voor de zekerheid. Dat je dan de n95 als handset wou gebruiken. Maar ik heb geen draadloze Zyxel, dus ik kan het sowieso dan niet op die manier testen. Maar met eigen draadloze accespoint aan de zyzel lukt iedergeval voipbuster en truphone wel via de n95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMadeLove2MyN95 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:00:
[...]

Voor album covers en andere ID3tag gerelateerde zaken kun je het beste Mp3tag gebruiken. Je kunt er heel simpel tags mee bewerken en covers toevoegen, individueel of in batches. Ies graties.
Ik zal het eens proberen hiermee. Gebruik normaliter altijd Tag&Rename, maar die zet de album cover niet 'hard' in de id3tag. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:56
patrickt35 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:51:
Iemand iets gehoord van de Nokia N8000?
En dat in een N95 topic ?¿?¿ 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga naar web adres "kpnvandaag.nl".
Selecteer toegangspunt "mobiel startsite"
Scroll naar beneden totdat je kpn mobieletv tegen komt.
Download het de toepassing en klaar is kees.

Je kan alleen inloggen met toegangspunt "mobielestartsite" met een ander toegangspunt lukt het niet.
Als je dit toegangspunt niet kan vinden dan moet je een sms naar de kpn zenden.
Dit nummer moet je maar ff opzoeken.

Succes
Barock schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:02:
[...]

Na een half uurtje zoeken eb ik er ook (nog) niet achter!

IEMAND?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn N95 i.c.m een T-Mobile abo , zijn deze toestellen Branded of gelockt ? Heb geen ander sim-kaart om te testen helaas. Is mijn gsm wel een Nederlands toestel :
v 12.0.013
19-06-07
RM-159
Nokia N95 (B2.01)

Wie kan mij helpen met deze vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09 23:54
ik heb een abbo nodig op surf en mail totaal? ik heb telfort (ook van kpn) wil dit zeggen dat dit niet werkt?

Bedankt voor de reactie nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisterenavond problemen met mijn toestel.
Elke keer als ik bel dan krijg ik deze fout op het scherm te zien, fout bij verbinding.

Deze fout krijg ik als de n95 het 3g icoontje krijgt onder de antenne, als die er niet is kan ik bellen, mijn simkaart werkt gewoon normaal in een andere telefoon dus daar ligt het niet aan.

Ik weet echt niet wat het is, het is begonnen sinds gisterenavond dit probleem terwijl ik nergens aan had gezeten, handmatig kan ik hem wel instellen op gsm maar dan heb ik umts niet.

Ik heb de laatste firmware wie weet wat het probleem is, het zal waarschijnlijk weer langs de nps gaan worden voor de 3de keer :/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Fuzzillogic schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:15:
[...]
Welja. Op het forum van All about Symbian heeft iemand hetzelfde probleem. De 'oplossing' die daar staat: beweeg de camera flink tijdens 'autofocus', en zie, groene kadertjes en vervolgens een vlijmscherpe foto met focus op oneindig. WTH zeg. Is dit nou een software-issue, of een hardware-issue? Ik heb firmware v12, deze was pre-installed op camers (heb dus geen update uitgevoerd)

Weet iemand hier meer van?

[edit] Op andere plaatsen lees ik over mensen die dit probleem hebben nadat ze van v11 naar v12 geupgrade hebben, hetgeen er nog sterker op zou duiden dat dit een software-issue is. Ik heb het probleem inmiddels gemeld bij de winkel waar ik 'm kocht, eens kijken wat zij te zeggen hebben. Wellicht dat het met een firmwareupdate op te lossen is, daar wil ik nog wel even op wachten, mits dat geen maanden gaat duren :/

[ Voor 19% gewijzigd door Fuzzillogic op 22-10-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik heb ook al gelezen over dit probleem.
De foto's die daar getoond werden vond ik niet echt acceptabel. Dat was gewoon een bug / productiefout. Als mijn toestel zo'n foto's zou trekken dan ging het meteen weer terug ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:09:
Ik heb mijn N95 i.c.m een T-Mobile abo , zijn deze toestellen Branded of gelockt ? Heb geen ander sim-kaart om te testen helaas. Is mijn gsm wel een Nederlands toestel :
v 12.0.013
19-06-07
RM-159
Nokia N95 (B2.01)

Wie kan mij helpen met deze vragen?
Mijn toestel was in elk geval zowel branded als gelockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
Ik heb niet iets duidelijks kunnnen vinden ....

kan je de Nokia N95 gebruiken als handset i.c.m. Alcatel 706 Wlan , en speedlinq bellen ,

als je gebeld wordt via je vaste nummer dat de n95 overgaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:53:
[...]
Mijn toestel was in elk geval zowel branded als gelockt.
Ik heb hem van GSMWeb.nl met T-Mobile abonnement en deze is niet branded en ook niet locked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar eens proberen (pag.66 de eerste x)

Ik probeer de podcasts van dancedepartment binnen te halen. Ge-subscribe-ed via podcasting>directories enz (dus de juiste weg) maar krijg het niet voor elkaar. Hij haalt wel de titel met de bijbehorende gegevens binnen maar zodra ik die wil gaan ophalen/downloaden lukt het niet.
In het begin doet 'i een paar seconden net alsof hij begint maar er komt niets binnen en hij stopt (zonder foutmelding ofzo) Op de pc moet ik i-tunes gebruiken voor het afspelen (en dan eventueel omzetten) Zou dit dan ook moeten via de n95?(zou i-tunes erop kunnen eigenlijk?)

Verder wel schik met het toestel. Na een aantal weken "slechts" 3 of 4 spontane reboot's maar goed. Wel om de een of andere reden een beschadiging op de voor/zijkant van de slide. Er is een klein stukje afgesprongen. Niet laten vallen ofzo dus kennelijk ergens tegenaan geschuurd. Dat spul lijkt ook wel erg zacht eigenlijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:07:
Nog maar eens proberen (pag.66 de eerste x)

Ik probeer de podcasts van dancedepartment binnen te halen. Ge-subscribe-ed via podcasting>directories enz (dus de juiste weg) maar krijg het niet voor elkaar. Hij haalt wel de titel met de bijbehorende gegevens binnen maar zodra ik die wil gaan ophalen/downloaden lukt het niet.
In het begin doet 'i een paar seconden net alsof hij begint maar er komt niets binnen en hij stopt (zonder foutmelding ofzo) Op de pc moet ik i-tunes gebruiken voor het afspelen (en dan eventueel omzetten) Zou dit dan ook moeten via de n95?(zou i-tunes erop kunnen eigenlijk?)
Misschien heb je hier iets aan :?
Ik heb het even getest, had nog nooit iets met podcast gedaan 8)7 (niet via directories)
- Podcasts openen
- Opties
- New podcast
- http://radio538.nl/538/xml/rss/dancedepartment.jsp invoeren
- verbinding kiezen (ik heb voor wifi gekozen)
- als de link in je scherm staat, kies voor opties, update
- je kan nu een van de podcasts downloaden door er op te klikken

De bestanden zijn ongeveer 60 mb dus zorg voor genoeg ruimte op je telefoon 8)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMij
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-02 13:18
Is dit (fabrikantcode: SDSDQR-8192) de 8gb-variant die goed met de N95 werkt?
@Sjengcity: Zo ja, een update van de startpost?

Jezelf zijn kan jij het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
TweakMij schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:11:
[...]

Is dit (fabrikantcode: SDSDQR-8192) de 8gb-variant die goed met de N95 werkt?
@Sjengcity: Zo ja, een update van de startpost?
Is inderdaad een idee voor de startpost maar ik wacht er nog heel even mee.
De eerste 2 winkels in de pricewatch geven een verkeerd product aan of het kan niet worden gevonden waardoor er eigenlijk pas 1 winkel is waar je ze echt kun pre-orderen.

Als er wat meer (betrouwbare) winkels in staan waar je hem kan pre-orderen/kopen zal ik hem zeker toevoegen.

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er inmiddels iemand die weet of er in de Live Messenger een mogelijkheid bestaat om een trilsignaaltje at laten gaan wanneer iemand je aanspreekt? Nu is het of een geluidje (niet altijd gepast), of het is niks (en dan mis je weer wat).

Wellicht kun je met je profielinstellingen hier iets mee, maar krijg het niet voor elkaar. Zijn er meer mensen die deze mogelijkheid missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:25:
Is er inmiddels iemand die weet of er in de Live Messenger een mogelijkheid bestaat om een trilsignaaltje at laten gaan wanneer iemand je aanspreekt? Nu is het of een geluidje (niet altijd gepast), of het is niks (en dan mis je weer wat).

Wellicht kun je met je profielinstellingen hier iets mee, maar krijg het niet voor elkaar. Zijn er meer mensen die deze mogelijkheid missen?
Die optie is er gewoon nog niet. Anders had vast iemand de 15de dat wel geantwoord voor je.

@ bas.kb
Is ook dezelfde persoon namelijk

[ Voor 4% gewijzigd door Mau_Maus op 23-10-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas.kb
  • Laatst online: 21:36

bas.kb

BI'er :P

Jep dat klopt, in de onderstaande url zie je een aantal posts waar dezelfde vraag wordt gesteld.

Nokia N95 (8GB) - Deel 8

Er is vooralsnog geen oplossing voor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranik
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 11:45
schumi2004 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:55:
[...]
Het liefst zou ik bepaalde apps willen kunnen benaderen maar de simpelste oplossing is toch wel desktop overnemen.
TSMobiles al geprobeerd? Werkt perfect met standaard rdp-functionaliteit.

Ben net terug van een vakantie naar de Azoren (Sao Miguel). Ik kon geen navigatiekaarten daar voor vinden, maar de SportsTracker van Nokia is wel een geweldige app en heeft me goed geholpen. Even een profiel gemaakt voor gebruik in de auto en steeds aangehad tijdens het verkennen van het eiland met de huurauto. Daarna exporteren naar Google Earth (voorbeeld) en je hebt een prachtig overzicht van waar je bent geweest tijdens je vakantie. Helemaal geweldig!

Nog wel tijdens de vele foto's die ik gemaakt heb een raar iets meegemaakt dat ik hier nog niet heb gelezen: eens in de zoveel tijd zet hij enkele foto's verkeerd om op de geheugenkaart, alsof je de camera op zijn kop hebt gehouden tijdens het schieten. Geen groot probleem natuurlijk, maar hebben anderen dit ook al meegemaakt?

Voor de geinteresseerden een paar foto's: 1, 2, 3 en 4.

[ Voor 8% gewijzigd door Dranik op 23-10-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:16
Dranik schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:01:
[...]

Voor de geinteresseerden een paar foto's: 4.
Deze met onze N95 gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranik
Natuurlijk, anders zou ik ze hier niet posten toch? ;-) Nummer 4 is trouwens met de macro-instelling genomen, de rest allemaal automatische instellingen.

[ Voor 19% gewijzigd door Dranik op 23-10-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Helaas, mijn N95 is weer kapot. Weer hetzelfde probleem met de aansturing van het beeldscherm als een paar maanden geleden.
Ik heb hem bij de Vodafone Online winkel gekocht. De vorige keer heb ik hem via een Vodafone Winkel laten repareren, duurde 8 dagen, reparatie bij Dynafix.
Wat raden jullie aan? Naar een Nokia Service Center gaan of weer via een Vodafone Winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Laatst online: 22-08 23:25
zou eerst ff langs NSP gaan heb je de kans dat ze hem daar ter plekke kunnen maken

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk, na lang wachten is vanaf 1 november IrRemote van Psiloc voor de S60 3rd beschikbaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Laatst online: 31-10-2023
Mijn N95 iets te goed opgeschoond.

Ik heb verschillende appllicaties van mijn N95 verwijderd. Hierbij heb ik naar alle waarschijnlijkheid ook de applicatie verwijderd die opstart wanneer je de slider naar rechts beweegt. Heeft iemand enig idee hoe ik deze terug krijg

Jan-Mathijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je het best opnieuw de firmware kan installeren, omdat dit duidelijk iets is wat in de O/S aangestuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:19

WoutF

Hoofdredacteur
[...]

Ik krijg Tsmobiles met geen mogelijkheid aan de praat. Mijn PC overnemen vanaf een andere PC gaat prima, maar via Tsmobiles krijg ik gewoon een connection error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranik
WoutF schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:44:
[...]

Ik krijg Tsmobiles met geen mogelijkheid aan de praat. Mijn PC overnemen vanaf een andere PC gaat prima, maar via Tsmobiles krijg ik gewoon een connection error.
Gebruik je een illegale versie? Daar zijn er nogal wat van in omloop die niet werken. Gekochte versies hebben deze problemen niet. Probeer anders eens een trial-versie te downloaden (7 dagen geldig), die zou ook prima moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
jeijt schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:26:
Mijn N95 iets te goed opgeschoond.

Ik heb verschillende appllicaties van mijn N95 verwijderd. Hierbij heb ik naar alle waarschijnlijkheid ook de applicatie verwijderd die opstart wanneer je de slider naar rechts beweegt. Heeft iemand enig idee hoe ik deze terug krijg

Jan-Mathijs
Ik denk dat velen mensen hier (waaronder ik) graag zouden willen weten hoe je het multimedia menu de kop in drukt....

je weet niet meer toevallig hoe en wat je verwijderd hebt hè waardoor je het menu niet meer kreeg? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Laatst online: 31-10-2023
Sjengcity schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:32:
[...]

Ik denk dat velen mensen hier (waaronder ik) graag zouden willen weten hoe je het multimedia menu de kop in drukt....

je weet niet meer toevallig hoe en wat je verwijderd hebt hè waardoor je het menu niet meer kreeg? O-)
Geen idee twee applicaties verwijders waaronder een "Welcome" and gone. Firmware opnieuw ingespeeld en voila hij doet het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Is er een handleiding voor de standaard chat-applicatie? In de bijgeleverde handleiding staat er niets over, de telefoon zelf geeft ook al 'geen helponderwerken beschikbaar'. Ik kan niet eens zien welk protocol het ding ondersteunt! Jabber? IRC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:11:
Ik heb sinds gisterenavond problemen met mijn toestel.
Elke keer als ik bel dan krijg ik deze fout op het scherm te zien, fout bij verbinding.

Deze fout krijg ik als de n95 het 3g icoontje krijgt onder de antenne, als die er niet is kan ik bellen, mijn simkaart werkt gewoon normaal in een andere telefoon dus daar ligt het niet aan.

Ik weet echt niet wat het is, het is begonnen sinds gisterenavond dit probleem terwijl ik nergens aan had gezeten, handmatig kan ik hem wel instellen op gsm maar dan heb ik umts niet.

Ik heb de laatste firmware wie weet wat het probleem is, het zal waarschijnlijk weer langs de nps gaan worden voor de 3de keer :/
ik heb dit vanaf vanmidag ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dick Dastardly en stevieX:
Fout tijdens verbinding
Welke provider hebben jullie? Dit zou namelijk ook een oorzaak kunnen zijn.
De reden dat het probleem zich bij Dick Dastardly in een andere telefoon niet voordoet, kan ook zijn, omdat de andere telefoon geen UMTS/3G heeft.

Ik heb het probleem in ruim 1 maand tijd 3 keer gehad. Tijdens een gesprek valt de verbinding uit en krijg ik deze melding in beeld. Twee keer viel tijdens een gesprek het toestel geheel uit, en rebootte het zichzelf.
Ik gebruik het Orange netwerk en heb V12.x.

Hopelijk ligt het aan het toestel, en is het met een nwe FW opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:12

robertwebbe

Robert Webbe

Fuzzillogic schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:09:
Is er een handleiding voor de standaard chat-applicatie? In de bijgeleverde handleiding staat er niets over, de telefoon zelf geeft ook al 'geen helponderwerken beschikbaar'. Ik kan niet eens zien welk protocol het ding ondersteunt! Jabber? IRC?
Deze ondersteunt een Nokia standaard die nooit wat geworden is. Ik ben even de exacte naam kwijt, ik meende iets van Mobile City ofzo. Ze proberen met andere fabrikanten zelf een standaard op te zetten maar het is nooit wat geworden. Er bestaan nog wel wat sites waarop je je kunt aanmelden en dan kun je chatten via hun server maar er zit geen hond meer op. Daarnaast was het ook een zeer eenvoudig systeem, het is vandaag de dag dus gewoon incourante techniek te noemen, je hebt er dus helemaal niets aan. Als je wilt chatten kun je beter Windows Live Messenger installeren.

Edit: het was (OMA) Wireless Village.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb een paaar problemen nu na een maandje. Ik heb een parrot 3200 LS carkit en daar wil hij regelmatig de verbinding mee kwijt raken. Soms heb ik zelfs een reset van het toestel.

Ook heb ik een storend geluidje uit mijn telefoon speaker (die naast de camera) als ik hem tegen mijn oor aan houd. Ik kan het niet omschrijven maar het klinkt als ehrmm .. :? ... Krekels in de verte ..lol. Het lijkt alsof het met stroom te maken heeft. Het is een hele zachte toon. Als je eenmaal weet dat hij er is dan irriteerd het je.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:59:
[...]

Welke provider hebben jullie? Dit zou namelijk ook een oorzaak kunnen zijn.
De reden dat het probleem zich bij Dick Dastardly in een andere telefoon niet voordoet, kan ook zijn, omdat de andere telefoon geen UMTS/3G heeft.

Ik heb het probleem in ruim 1 maand tijd 3 keer gehad. Tijdens een gesprek valt de verbinding uit en krijg ik deze melding in beeld. Twee keer viel tijdens een gesprek het toestel geheel uit, en rebootte het zichzelf.
Ik gebruik het Orange netwerk en heb V12.x.

Hopelijk ligt het aan het toestel, en is het met een nwe FW opgelost.
Vodafone en heb ook V12... en heb ook de kaart in een ander telefoon gedaan en geen probleem meer. zat geen umts/3g op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
robertwebbe schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:26:
[...]

Deze ondersteunt een Nokia standaard die nooit wat geworden is.
Goh wat raar. Snappen ze nou nog niet dat niemand gebaat is bij 7732 verschillende standaarden, waarvan er >>7700 ook nog priorietair zijn? Stakkers.
Als je wilt chatten kun je beter Windows Live Messenger installeren.
Bij mij is MSN incourant, ik vermijd het liever. Maar als je een aanbeveling kunt doen voor een client voor Jabber en/of ICQ die gewoon native draait (dus protocol direct op mobiel, en niet weer een doorgeefluikje via e.o.a. vage 'gratis' dienst), graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het formaat van de torx schroefjes aan de "binnenzijde" van de N95 (waar dus o.a. het bovenste cover (aan en uit knop)) mee vast zit? En de maat van de schroefjes (4) aan de achterzijde van het beweegbare scherm? Die van het scherm willen niet echt lekker los komen. Wil graag reserve hebben voordat ik echt "los" ga op die rot dingen. TiA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ik heb al een paar keer gelezen dat men ook via gsm-toestel reageert op dit forum. Is er een mobile variant van dit forum... of gewoon hetzelfde adres gebruiken als in IE?
Dan zijn de pagina's wel heeeeeeel breed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Hmmm ik heb die irritante piep in me scherm. Al geprobeerd te blazen maar heeft niet geholpen... ik las door de search over luchtdruk erop zetten. Weet iemand hoe je dat doet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

BillMcNeal schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:26:
Hmmm ik heb die irritante piep in me scherm. Al geprobeerd te blazen maar heeft niet geholpen... ik las door de search over luchtdruk erop zetten. Weet iemand hoe je dat doet???
Dat had niets met die piep te maken. Maar met een krakende speaker.

Die piep, hoe het daar mee zit snap ik ook niet. Iemand vertelde mij dat alle lcd schermen die afgeven. Heb verscheidene andere n95 tegen mijn hoofd gehad en die doen het ook. Zijn er nu ook mensen dan die geen enkele piep hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Dandelion schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:36:
[...]

Die piep, hoe het daar mee zit snap ik ook niet. Iemand vertelde mij dat alle lcd schermen die afgeven. Heb verscheidene andere n95 tegen mijn hoofd gehad en die doen het ook. Zijn er nu ook mensen dan die geen enkele piep hebben?
Ik hoop eigenlijk dat er een slide fix voor de N95-1 versie komt, zolas de 8GB versie hem heeft.

Wie stemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:12

robertwebbe

Robert Webbe

[...]

Ik heb een vrij goed gehoor, vooral op de hoge frequenties. De meeste N95's geven wel iets van een piep alleen de meeste mensen horen die geheel niet. Het verschilt per toestel wel, de een is harder dan de andere. Gelukkig heb ik er een dat het heel zachtjes doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 29-09 20:13
robertwebbe schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:01:
[...]

Ik heb een vrij goed gehoor, vooral op de hoge frequenties. De meeste N95's geven wel iets van een piep alleen de meeste mensen horen die geheel niet. Het verschilt per toestel wel, de een is harder dan de andere. Gelukkig heb ik er een dat het heel zachtjes doet.
Ik hoor in ieder geval niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb ook best een goed gehoor ..kennelijk is mijn linker oor beter als rechts ..want daar hoor ik het niet.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 14:16
[...]

Ben net terug van een vakantie naar de Azoren (Sao Miguel). Ik kon geen navigatiekaarten daar voor vinden, maar de SportsTracker van Nokia is wel een geweldige app en heeft me goed geholpen. Even een profiel gemaakt voor gebruik in de auto en steeds aangehad tijdens het verkennen van het eiland met de huurauto. Daarna exporteren naar Google Earth (voorbeeld) en je hebt een prachtig overzicht van waar je bent geweest tijdens je vakantie. Helemaal geweldig!

Nog wel tijdens de vele foto's die ik gemaakt heb een raar iets meegemaakt dat ik hier nog niet heb gelezen: eens in de zoveel tijd zet hij enkele foto's verkeerd om op de geheugenkaart, alsof je de camera op zijn kop hebt gehouden tijdens het schieten. Geen groot probleem natuurlijk, maar hebben anderen dit ook al meegemaakt?

Voor de geinteresseerden een paar foto's: 1, 2, 3 en 4.
Erg leuk gedaan! Dat is grappig om tijdens vakantie's dit bij te houden. (had ik in Oostenrijk ook wel willen doen)

De foto's zijn mooi joh! Het verbaast me dat de foto's ECHT mooi kunnen zijn met de N95.
peerke63nl schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:16:
Ik heb al een paar keer gelezen dat men ook via gsm-toestel reageert op dit forum. Is er een mobile variant van dit forum... of gewoon hetzelfde adres gebruiken als in IE?
Dan zijn de pagina's wel heeeeeeel breed :)
Inderdaad.. zou naast http://pda.tweakers.net leuk zijn om ook het forum in die stijl te hebben! Ik heb 'm nog niet gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Route66-gebruikers,

Zijn jullie genoeg tevreden met de Route66 in N95?
Zo ja, hoe krijgen jullie de fix snel ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:48:
Route66-gebruikers,

Door middel van assisted GPS en stil staan. Als je op de plek bent waar je voor het laatst een fix hebt gehad heb je hem sowieso heel erg snel

Ik ben zeeer tevreden over route66, bij gebrek aan beter (tomtom) is dit ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillMcNeal schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:26:
Had ik ook gewoon langs service point gaan en ze vervangen hem waarna je er geen last meer van heb.

Ik heb binnenshuis geen umts bereik terwijl ik een paar 100 meter van een mast vandaan woont, volgens tmobile ligt het aan de n95 en volgens nokia en tmobile, als ik dual op gsm zet kan ik bellen maar als ik het umts zet dan werkt het niet, is vrij irritant dit probleem hebben meerdere hier last van ?
Dit probleem begon een paar dagen geleden, daarvoor had ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een x aantal pagina's terug stond een post van de NOKLA :D N95 met touchscreen. In de comments stond dat het niet touchscreen kon zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=LPjHVoRnsGM
Maar toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Route66-gebruikers,

Ja, buiten heb je hele snelle fix, binnen niet.
Route 66 werkt heel fijn, met als extra gratis fileinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Route66-gebruikers,

Toevallig gisteren gebruikt in de auto, werkt perfect. Alleen weet ik nog niet hoe ik de tmc info kan krijgen? Hier ergens op GOT staan de juiste instellingen voor de N95. Ik gebruik versie 7.3.545 en heb de laatste firmware op de N95 staan. Enige nadeel is dat ie binnenshuis nauwelijks iets doet, dus als je wat wil uittesten moet je echt naar buiten gaan. Overigens werkt eigen gps van de N95 ook goed alleen zit er geen spraak bij, deze lijkt zelfs wat sneller dan route66 :? En binnenkort schijnt er ook een navigatie van Garmin voor de N95 op de markt te komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

ik vind r66 echt niet prettig werken. Ik gebruik nog liever tomtom met een losse gpsmuis. Heb een paar lange ritten ermee gemaakt en wat korte, maar de aanwijzingen bevallen me niet. Daarnaast vind ik de kleurstelling niet prettig. Geef mij maar tomtom.
Over die garmin waren ook al wat negatieve reviews geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Probleem na updaten firmware naar versie 12.0.013. van mijn N95
Sinds deze update krijg ik tomtom en route 66 niet meer geinstalleerd. :(
Verder geen problemen windows live etc. gaat prima.
zodra ik 1 van de 2 routeprogramma`s wil instaleren krijg ik de melding certificaat verlopen.
Iemand enig idee of hetzelfde probleem?

groetjes en alvast bedankt voor reaktie`s _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even je datum terugzetten naar een datum in juni 2007. Installeren en daarna gewoon weer terug zetten naar de huidige datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey txs

Werkt, perfect en bedankt voor snelle reactie.
Weet je misschien ook waarom dat niet nodig was voor de update?

Groetjes en txs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe ik gemakkelijk alléén agenda items kan backuppen.
Mijn foon is aan een 'hard reset' toe. Contacten kun je makkelijk syncen met je PC met Nokia PC Suite. Alleen al mijn agenda punten worden dan niet gekopieerd. En deze wil ik wel graag terug zetten.
En om nou Outlook te gaan installeren om alleen de agendapunten éénmalig te kopieren vind ik te omslachtig.
De backupfunctie neemt ze wel mee. Maar ik wil géén volledige backup terug zetten.
Ik wil met een schone phone beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:26:
Mijn foon is aan een 'hard reset' toe. Contacten kun je makkelijk syncen met je PC met Nokia PC Suite. Alleen al mijn agenda punten worden dan niet gekopieerd. En deze wil ik wel graag terug zetten.
En om nou Outlook te gaan installeren om alleen de agendapunten éénmalig te kopieren vind ik te omslachtig.
De backupfunctie neemt ze wel mee. Maar ik wil géén volledige backup terug zetten.
Ik wil met een schone phone beginnen.
Ik kan alleen outlook bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
robertwebbe schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:01:
[...]
Ik ben al aan mijn tweede n95, en kan je vertellen dat het inderdaad verschilt per telefoon. Mijn vorige n95 had nergens last van (behalve het sliderprobleem) maar deze nieuwe heeft dus "de hardere piep". Ik dacht steeds dat het uit me speakertje kwam of dat het lag aan de personen die ik belde, maarrrr toen las ik dat iemand het had over het scherm in standby modus... en idd het is het scherm. Zou wel iets met de refreshrate te maken hebben maar baal wel dat ik wéér naar het nokia SP kan gaan :(
Waar ik dan namelijk bang voor ben is dat ze het scherm weer zo erop monteren dan je speling krijgt aan de zijkant zodat er licht doorheen komt. Dat las ik al bij iemand en dat had mijn vorige ook...zucht... mooie telefoon maar bezorgt me wel werk en kopzorgen 8)7
[...]
Lol dan heb ik me voor niets blauw geblazen in dat speakertje hahaha }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb weer een maagdelijk schone telefoon...

Nu nog effe mijn gehuegenkaartje formatteren en dan mag die er ook weer in en dan hoop ik dat ik weer een lekkere snelle telefoon heb.. Alle applicaties die ik meer dan 3 weken niet gebruikt heb zijn er lekker vanaf. Geen rotzooi meer in mijn N95.
Speelkwartier is voorbij. Nu wordt het een telefoon met alleen de nodige applicaties.

Waarom staat er tig keer een searchplugin geinstalleerd bij toepassing beheer.
Wat zijn de gevolgen als ik deze weggooi??

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat hier meerdere Voipbusters zitten stel ik de vraag hier maar ff. Blijft het versturen van een SMS bij jullie ook wel eens hangen?

Bij mij blijft hij van het een op het andere moment ineens hangen. Instellingen staan goed en heb meer dan genoeg credit op mijn account staan.

Wanneer ik op send druk blijft hij op Connecting... hangen en bovenin staat progress. Na 2 minuten komt er een error in beeld: SymbianOS error = -33: Algemeen: Timeout bewerking.

Supervaag want het komt vanuit het niets, gister wilde alles nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:18:
Hey txs

Werkt, perfect en bedankt voor snelle reactie.
Weet je misschien ook waarom dat niet nodig was voor de update?

Groetjes en txs _/-\o_
Geen idee. Misschien omdat de oude firmware een oudere datum heeft, of de nieuwe firmware wel een check doet..
Boeit me ook niet zo veel moet ik zeggen ;)

No tnx, stond ook al een paar keer in dit topic beschreven dus probeer volgende keer eerst even de zoekfunctie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:40:
Waarom staat er tig keer een searchplugin geinstalleerd bij toepassing beheer.
Wat zijn de gevolgen als ik deze weggooi??
Search-meuk kun je weggooien, heb ik ook gedaan. Als je de primaire applicatie daarvan verwijdert, dan verdwijnt de rest meteen mee iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warezboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 08:52
Hallo,

Als ik een telefoontje krijg dan kan ik opnemen door de slider te verschuiven. Maar als ik weer wil ophangen dan moet ik de rode knop indrukken. Weet iemand hoe je wel kunt ophangen door de slider weer terug te schuiven naar z'n 0-positie? Mijn dank voor degene die hier een oplossing voor heeft.

huh? wie? ikke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:52:
[...]

No tnx, stond ook al een paar keer in dit topic beschreven dus probeer volgende keer eerst even de zoekfunctie :)
Mja moet zeggen dat ik nu wel erg veel herhaalde vragen zie idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:26:
.....
Laat maar... opschoning al gebeurd zie ik.....

Wellicht dat een backup naar de geheugenkaart een optie is?

[ Voor 49% gewijzigd door peerke63 op 24-10-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:46:
Omdat hier meerdere Voipbusters zitten stel ik de vraag hier maar ff. Blijft het versturen van een SMS bij jullie ook wel eens hangen?

Bij mij blijft hij van het een op het andere moment ineens hangen. Instellingen staan goed en heb meer dan genoeg credit op mijn account staan.

Wanneer ik op send druk blijft hij op Connecting... hangen en bovenin staat progress. Na 2 minuten komt er een error in beeld: SymbianOS error = -33: Algemeen: Timeout bewerking.

Supervaag want het komt vanuit het niets, gister wilde alles nog gewoon.
Je N95 kan dan wsl. het netwerk niet vinden en na lang zoeken geeft die ene time-out?

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sl1200 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:25:
[...]

Je N95 kan dan wsl. het netwerk niet vinden en na lang zoeken geeft die ene time-out?
Zou raar zijn, want ik zit vol in de T-Mobile dekking hier (maximaal). En normaal internetten werkt wel gewoon. Lijkt me een Voipbuster probleempje, maar zie op hun site er niks over staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 14:16
Route66-gebruikers,

Ik ben zeer tevreden over Route66. Uiteraard sinds de nieuwe firmware zeer snelle verbinding met AGPS. Even wennen aan de stem, maar verder heeft R66 me nog niet in de steek gelaten.

In de uitbouw van mijn huis (met pannen dak) krijg ik soms 3-4 satelieten. Niet zo snel als je buiten staat, maar binnen 1 min heb ik GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:21:
[...]

Laat maar... opschoning al gebeurd zie ik.....

Wellicht dat een backup naar de geheugenkaart een optie is?
Lang leve de pen en het papier.
Backup naar geheugenkaart dan zet ie alles terug (incl ringtones, background en weet ik niet wat nog meer) Ik wilde juist een compleet lege telefoon.
Stappen plan:
* Volledige backup gemaakt met PC SUIT Just in Case
* Contacts gekopieerd met Nokia PC Suite
* Agenda punten opgeschreven :-(
* Mappen Images/Sounds/Video van geheugenkaart gekopieerd (USB massa overdracht)

* FW 12 opnieuw geinstalleerd

* Te veel geinstalleerde toepassingen (search/snakes e.d.) verwijderd
* BT connecties geautoriseerd
* Nokia sync ingesteld
* Contacts teruggezet
* Agendapunten ingevoerd
* Geheugenkaart geformateerd
* Bovengenoemde mappen terug gezet op geheugenkaart
* Ringtones en SMS toon naar telefoon geheugen gekopieerd
* Theme geinstalleerd (op op tel. geheugen ivm snelheid en batterijkracht)
* Shozu geinstalleerd (ook op tel. geheugen ivm snelheid en batterijkracht)
* Messenger geinstalleerd (ook op tel. geheugen ivm snelheid en batterijkracht)
* Menu en sneltoetsen ingesteld
* Backup gemaakt van deze heerlijke schone telefoon
* TomTom geinstalleerd

en nu maar hopen dat de nieuwe FW13 snel komt. Kan ik weer opnieuw beginnen

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Laatst online: 01-10 11:43

TwoR

Gekleurde stippen

Route66-gebruikers,

Ik gebruik R66 nu ook al een poosje en het werkt erg goed. Ik heb altijd nog een snelle fix gehad < 30 seconden. En ook binnen heb ik redelijk ontvangst. De stem is idd wel even wennen maar niet heel storend. Ik vind het in iedergeval een prima alternatief voor tomtom met als groot voordeel dat je geen extra GPS ontvanger mee hoeft te slepen. Je hebt gewoon altijd alles in 1 aparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan de N95 8GB te bestellen bij de online vodafoneshop, ze zeggen daar dat de leverdatum 1 november is, op allaboutphones.nl staat echter week 51. Hoe betrouwbaar is vodafone? ik heb namelijk geen zin nu al geld over te maken en pas over 2 maanden mijn telefoon te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:02:
Ik ben van plan de N95 8GB te bestellen bij de online vodafoneshop, ze zeggen daar dat de leverdatum 1 november is, op allaboutphones.nl staat echter week 51. Hoe betrouwbaar is vodafone? ik heb namelijk geen zin nu al geld over te maken en pas over 2 maanden mijn telefoon te krijgen..
1 november is pas over 7 dagen.... geen 2 maanden

maar was vandaag in de telfort shop in kampen, daar zeiden ze dat ze hem over een week of anderhalf verwachten dus die release date van 1 november kan goed kloppen ! en aangezien dat een week gelden officieel bericht kwam van nokia dat de telefoons verscheept werken gok ik er ook wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TYNOz schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:29:
[...]

1 november is pas over 7 dagen.... geen 2 maanden

maar was vandaag in de telfort shop in kampen, daar zeiden ze dat ze hem over een week of anderhalf verwachten dus die release date van 1 november kan goed kloppen ! en aangezien dat een week gelden officieel bericht kwam van nokia dat de telefoons verscheept werken gok ik er ook wel op
bedankt! waar ik op doelde dus was dat ik geen zin heb om em te bestellen met de gedachte hem over een week te krijgen, en dat ie dan uitgesteld word tot week 51. Dan bestel ik em maar op de vodafonesite, mocht ie 1 of 2 weken uitgesteld worden kan ik er nog wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:16
iemand een tip hoe ik de t-mobile logo het best eraf kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Ik heb mijn Nokia N95 sinds een dag, en ik wou via NSU(Nokia Software Updater) de firmware updaten. nou had ik de engelse versie van nsu gedownload en er verder niet bij nagedacht.

Nu heb ik dus de engelse firmware van versie 12.nogwat, op mijn telefoon staan. al kan ik redelijk engels heb ik toch graag de nederlandse versie.

Ondertussen heb ik de nederlandse versie van NSU, maar hij download niet de nederlandse versie, als ik verder ga door het menu installeert hij direct de update.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij opnieuw de nederlandse software gaat downloaden zodat ik mijn N95 daarmee kan flashen? want nu krijg ik iedere keer weer de engelse op mijn telefoon.

Alvast bedankt.

mvg,

neZir....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gaat de N95 8 gb versie eigenlijk beschikbaar zijn ?
Is daarover al iets concreet bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
erikd_o schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:03:
Helaas, mijn N95 is weer kapot. Weer hetzelfde probleem met de aansturing van het beeldscherm als een paar maanden geleden.
Ik heb hem bij de Vodafone Online winkel gekocht. De vorige keer heb ik hem via een Vodafone Winkel laten repareren, duurde 8 dagen, reparatie bij Dynafix.
Wat raden jullie aan? Naar een Nokia Service Center gaan of weer via een Vodafone Winkel?
Vanochtend een bezoekje gebracht aan het Nokia Service Center in de vestiging van The Phonehouse in Emmen. De 'hoofdmonteur' (die kennelijk veel verstand van Nokia heeft) was er nog niet. Als ik de telefoon achterliet en om een uur of vier terugkwam... Om vier uur hadden ze diverse onderdelen vervangen, maar het zag er nog niet best uit. Ze hadden de hoop gevestigd op een softwareupdate. Maar ze hadden de blokkeringscode niet van me, en die is niet 12345..... Als ik nou tegen sluitingstijd terug kwam... Om kwart voor zes hadden ze het display ook maar even vervangen en dat bleek een meesterzet. Hij doet het weer naar behoren. Vanavond de backup even teruggezet en hij is weer als vanouds.
Hulde aan de service van het Nokia Service Center in Emmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:53:
Kap daar nou eens mee met die onzin vragen, denk da ik deze vraag al wel 100x voorbij heb zien komen.
Doe maar abbootje nemen op 1 of andere feeder ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Camera aan (alsof je van plan bent een foto te maken) - opties - instellingen - afbeelding roteren - kiezen voor uit. Ik had het zelf ook ineens, heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:53:
Week 51 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaNtJuH schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:31:
[...]

Door middel van assisted GPS en stil staan. Als je op de plek bent waar je voor het laatst een fix hebt gehad heb je hem sowieso heel erg snel

Ik ben zeeer tevreden over route66, bij gebrek aan beter (tomtom) is dit ideaal!
FaNtJuH,

Als ik de AGPS activeer, hoe kan ik het in de N95 vinden om te activeren?
Vast en zeker bedankt van je reactie/tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:09:
[...]

FaNtJuH,

Als ik de AGPS activeer, hoe kan ik het in de N95 vinden om te activeren?
Vast en zeker bedankt van je reactie/tip! _/-\o_
A-GPS wordt nog niet ondersteund door de providers in Nederland voor jan alle man :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 24-10-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glorixjim schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:16:
[...]

Ja, buiten heb je hele snelle fix, binnen niet.
Route 66 werkt heel fijn, met als extra gratis fileinfo
Glorixjim,

R66 is dus het beste, maar hoe krijg je de snelle fix te krijgen?
Vast en zeker bedankt van je reactie/tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dandelion schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:31:
ik vind r66 echt niet prettig werken. Ik gebruik nog liever tomtom met een losse gpsmuis. Heb een paar lange ritten ermee gemaakt en wat korte, maar de aanwijzingen bevallen me niet. Daarnaast vind ik de kleurstelling niet prettig. Geef mij maar tomtom.
Over die garmin waren ook al wat negatieve reviews geloof ik.
Huh, waarom is TT beter dan R66...
Tsjee, ik overweeg tussen R66 (met interne muis in de N95) of TT met de losse (externe) muis, pff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwoR schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:34:
[...]

Ik gebruik R66 nu ook al een poosje en het werkt erg goed. Ik heb altijd nog een snelle fix gehad < 30 seconden. En ook binnen heb ik redelijk ontvangst. De stem is idd wel even wennen maar niet heel storend. Ik vind het in iedergeval een prima alternatief voor tomtom met als groot voordeel dat je geen extra GPS ontvanger mee hoeft te slepen. Je hebt gewoon altijd alles in 1 aparaat
Top van je reactie!
Maar hoe zorg je de fix snel ontvangen?
Vast en zeker bednakt van je reactie/tip!
Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.