@ Mau-maus: Dat ziet er zeer belovend uit!
Die N95 8GB is van mij
Die N95 8GB is van mij
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Er is een verschil tussen het werkgeheugen en je dynamisch geheugen.patrickt35 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:25:
N95:
Extern geheugen microSD (tot 4GB), 1GB meegeleverd (enkele bedrijven leveren 128MB)
Intern geheugen 160 MB Dynamisch
N95 8GB:
Extern geheugen Niet meer aanwezig
Intern geheugen 100 MB Dynamisch, 8GB Flash
Dus vertel mij maar wat beter is.
[ Voor 2% gewijzigd door digital-IMEI op 17-10-2007 13:11 . Reden: typo ]
Verwijderd
Afwachten of Nokia deze verwerkt in een nieuwe firmware. Je kunt hem niet zelf downloaden as far as i knowsoundtrack schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:06:
Iemand al wat informatie over Flash Lite 3.0.
het schijnt een stuk beter te zijn wel leuk voor joetoeb enzo
Heb op dit moment nog steeds flash lite 2.0
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 15:25 ]
Verwijderd
Sjengcity schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:18:
[...]
Afwachten of Nokia deze verwerkt in een nieuwe firmware. Je kunt hem niet zelf downloaden as far as i know
Kan je nu dus Youtube kijken?Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:27:
Mijn N95 kan na bezoek aan NSP (was een knop van moederbord afgebroken) nu Flash aan met de "nieuwe" firmware. (voor versie zie hierboven).
[...]
Verwijderd
vrede in rust
Verwijderd
Nas T schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:53:
Ben al een tijd bezig met info over de N95 8GB, en ja het lijkt naai nu er een "vernieuwde" "betere" versie komt. Maar het is niet helemaal een vernieuwing. Het is juist verbreding, de 8GB is gemaakt om als mediaphone gebruikt te worden. Het is dus zeg maar een N95 plus, geen N95 1.1
Ze hebben dan wel weer een aantal dingen verbeterd, zoals de camera, processor, beeldscherm, geheugen, en batterij. Dat is normaal. Je zou als autofabrikant bijvoorbeeld ook geen stationwagon uitbrengen gebaseerd op een model, en daarbij geen noodzakelijke vernieuwingen toevoegen.
Daarnaast houdt het bij 8GB op. ik krijg 8GB al snel vol, als ik al mijn foto's zou willen meenemen.
Maar ja, het is ergens wel lullig dat je als N95 nu een model ziet komen die dus het "batterijprobleem" niet heeft, al verbruikt het geheugen ook wel wat meer, dus wss zal je netto 20% meer capaciteit nuttig hebben. Gewoon een beetje opletten op het verbruik, en Wlan scanning uitzetten, BT uitzetten, en evt nog meer dingen(staat geloof ik in TS). Het is wel jammer dat niet alles is zoals het zou moeten zijn bij zulke dure dingen. Je verwacht eigenlijk dat het een superding is, terwijl het ook zo zijn haken en ogen heeft.
Of je doet even een firmware update voordat je 3 posts achter elkaar spamt?Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:21:
[...]
PS ik draai firmware:
V11.0.026
17-04-07
RM-159
Nokia N95 (74.01)
[...]
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
--MeAngry-- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:21:
[...]
Of je doet even een firmware update voordat je 3 posts achter elkaar spamt?
Kan wel zijn dat het misschien niet gaat omdat je toestel Vodafone branded is, maar dat is weer een reden om nooit meer voor een branded toestel te gaan.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 16:52 ]
Sorry dat ik het zeg hoor maar als ik hoor hoe vaak het al fout is gegaan bij jou telefoon en hoor dat je nu weer problemen heb begin ik toch echt m`n twijfels te krijgen met betrekking tot de gebruiker. (no flame)Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:23:
Mee eens, maar als ik eerlijk ben durf ik geen firmware updates meer te doen bij de N95. Ik heb 3 firmware updates meegemaakt. En bij alle 3 de keer crashte de update en mocht de gsm naar Nokia opgestuurd worden (hij werd onherkenbaar bij de NSP aan de pc.
En volgens de NSP is dit de laatste firmware versie (Vodafone branded versie dan heh). (of heb ik het fout?)
[...]
Verwijderd
Sjengcity schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:50:
[...]
Sorry dat ik het zeg hoor maar als ik hoor hoe vaak het al fout is gegaan bij jou telefoon en hoor dat je nu weer problemen heb begin ik toch echt m`n twijfels te krijgen met betrekking tot de gebruiker. (no flame)
Ik heb al ruim een maand een 6GB kaartje en het werkt helemaal perfect, geen vertraging niets langzamer nopes!.
Het enige waar ik tegenaan ben gelopen is dat VOLGENS MIJ (weet ik niet zeker) Route66 er niet geweldig mee om kan gaan omdat hij de speech map niet meer geinstalleerd krijgt op de 6GB kaart. Op m`n 2GB kaart doet hij het wel gewoon.
Heb m`n vermoede dat dit voor de 8GB is.dafmay schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:51:
Iemand op het Nokia N95 Users forum claimt te weten dat er binnenkort een firmware versie v20 uitkomt. Inclusief Ngage app en veel Wlan verbeteringen. Zie :
N95users Forum thread
Het blijft natuurlijk zoals altijd afwachten.....
Verwijderd
goodfella schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:57:
Om een of andere reden doet mijn N95 er heel lang over om op te starten, zegge 20-30 seconden.
dat is toch niet normaal? eenmaal aan dan doet ie het wel oke. Heel soms heb ik vastlopers als ik met Coreplayer divx filmpjes aan het kijken ben en gebeld wordt.
Zit er aan te denken om heel mijn N95 te debranden, cleanen en alles van scratch te installeren. om zodoende inzicht te krijgen in mijn performance en wat er precies allemaal draait.
Verwijderd
Hmm ik denk dat jij gelijk gaat hebben...het klinkt erg logisch. V2.. voor de 8GB versie van de N95. Aan de andere kant, soms bij een behoorlijke upgrade willen de makers nog wel eens een grote stap in versie nr maken. We gaan het (hopelijk) binnenkort zien...Sjengcity schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:55:
[...]
Heb m`n vermoede dat dit voor de 8GB is.
2 dingen wat ik namelijk raar vind;
Er worden N-Gage spellen standaard in geleverd (waar ze bij de 8GB reclame mee maakte)
V20... Waarom in godsnaam 20 en niet gewoon 13??? Die 2 vind ik een redelijk logische verklaring dat het om de 2e versie van de telefoon gaat..... De N95 begon bij 10 -> 1 -> eerste N95........
@go-r-go v12
Verwijderd
Er staat wel een heel mooi staaltje informatievervorming in.
vrede in rust
Waarom? De 8GB editie zal alleen maar voordelen brengen. Het enige eventuele nadeel is dat de 8GB wat duurder zal zijn, maar goed dat was de oude N95 bij het begin ook.dafmay schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:12:
Ondertussen worstel ik rustig verder met het dilemma...wel of niet voor de 8GB versie gaan
Zoals Schumi2004 eerder schreef :Djerique schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:40:
[...]
Waarom? De 8GB editie zal alleen maar voordelen brengen. Het enige eventuele nadeel is dat de 8GB wat duurder zal zijn, maar goed dat was de oude N95 bij het begin ook.
Verwijderd
De kleur is natuurlijk een persoonlijke smaak, dus dat kan je niet als minpunt rekenendafmay schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:53:
[...]
Zoals Schumi2004 eerder schreef :
[small]Accu: Zoals al eerder gezegd, die paar ma. pfffffff
Scherm: Boeie!
8GB intern: Grootste fout imo. Alleen maar nadelen met het transferen van files en al helemaal eventuele uitbreidingen die genekt zijn nu![...]
Minpunt : zwart vind ik ook weer minder mooi voor een N95 dan de standaard zilver kleur.
Wat dacht je ervan dat je na 8GB ook vol zit? Als je een stapel video's, foto's en muziek hebt zit ie zo vol waarschijnlijk.Djerique schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:40:
[...]
Waarom? De 8GB editie zal alleen maar voordelen brengen. Het enige eventuele nadeel is dat de 8GB wat duurder zal zijn, maar goed dat was de oude N95 bij het begin ook.
vrede in rust
Als je goed had gelezen zie je in mijn post dingen staan zoals "naar mijn mening", "mijn persoonlijke punten", en "ik vind". Dat duidt meestal op een persoonlijke meningDjerique schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:22:
[...]
De kleur is natuurlijk een persoonlijke smaak, dus dat kan je niet als minpunt rekenen
Maar 8GB ook niet, aangezien het nu nog niet eens mogelijk is om een 6GB in de oude N95 te doen.
[ Voor 85% gewijzigd door Djerique op 17-10-2007 19:42 ]
Ik begrijp dat voor veel mensen de 8GB opslagcapaciteit een van de grootste redenen zal zijn om het toestel aan te schaffen. Althans dat vermoed ik. Voor mij geldt dat echter niet. Ten eerste heb ik niet zoveel opslagcapaciteit nodig. Ten tweede vind ik het listig. Stel je bent op vakantie, je neemt enkele tien- tot hondertal foto's. Die kun je normaal gesproken pas op pc zetten als je weer thuis in Nederland bent. Tot die tijd ben je kwetsbaar omdat het zomaar kan zijn dat als de N95 besluit te crashen oid, het ook zomaar kan gebeuren dat je alle foto's kwijt bent. Die kans is aanzienlijk kleiner als de foto's op een aparte geheugenkaart staan. Ik weet natuurlijk niet precies hoe de constructie van de 8GB geheugen in de telefoon is (apart gedeelte, afgeschermd van symbian e.d. ?).Djerique schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:34:
sorry, weer te snel gelezen (over die kleur dan)![]()
Maar over die 8GB klopt gewoon. De N95 haalt dat nu al bij lange niet, dus ik weet ook niet waarom iederen zich druk maakt?
Bovendien krijg je 8GB niet snel vol als je gewoon 1 a 2 keer per maand je foto's gewoon upload naar je pc. De navigatiemapjes zijn niet groot, dus dat zou ook niet zo veel moeten uitmaken.
Verwijderd
Verwijderd
Daar heb je inderdaad een punt mee. Ik had daar nog niet over nagedacht. Zelf neem ik die telefoon niet om die 8GB, maar om het grotere scherm, het extra ramgeheugen, verbeterde camera, betere accu.dafmay schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:53:
[...]
Ik begrijp dat voor veel mensen de 8GB opslagcapaciteit een van de grootste redenen zal zijn om het toestel aan te schaffen. Althans dat vermoed ik. Voor mij geldt dat echter niet. Ten eerste heb ik niet zoveel opslagcapaciteit nodig. Ten tweede vind ik het listig. Stel je bent op vakantie, je neemt enkele tien- tot hondertal foto's. Die kun je normaal gesproken pas op pc zetten als je weer thuis in Nederland bent. Tot die tijd ben je kwetsbaar omdat het zomaar kan zijn dat als de N95 besluit te crashen oid, het ook zomaar kan gebeuren dat je alle foto's kwijt bent. Die kans is aanzienlijk kleiner als de foto's op een aparte geheugenkaart staan. Ik weet natuurlijk niet precies hoe de constructie van de 8GB geheugen in de telefoon is (apart gedeelte, afgeschermd van symbian e.d. ?).
Anyway...dat is mijn gedachtegang.
Als de 8GB versie uit is, dan ga ik zeker eens kijken in de shop. Schermresolutie en helderheid zijn belangrijke punten, evenals vormgeving en kleur van de phone. *Als* die 4 punten allemaal goed scoren, dan kan ik nog wel eens tot aanschaf verleid worden. Maar dan moeten die punten wel allemaal goed scoren !Djerique schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:44:
[...]
Daar heb je inderdaad een punt mee. Ik had daar nog niet over nagedacht. Zelf neem ik die telefoon niet om die 8GB, maar om het grotere scherm, het extra ramgeheugen, verbeterde camera, betere accu.
[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 17-10-2007 21:01 ]
Verwijderd
Ja en op die site staan de grijze plaatjes van boven niet op.Sjengcity schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:50:
[...]
www.telecomtelecom.nl
Had je zelf met google ook wel kunnen vinden hè....
Ik heb hem sinds vandaag, nadat ik hem gistere gemist had met de koerier. En het werkt perfect! Ik ben er echt super blij meeVerwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:11:
Ik heb een 6gb kaartje en geen problemen werkt perfect
Ik heb de slingbox gecanceld bij de winkel waar ik hem besteld had in de uk, problemen met betalen voglens hun een heel verhaal, ik ga over 2 weken naar mijn familie in Noord Ierland dan koop ik hem zelf wel ter plaatse dan kan die ook niet beschadigd worden met verzenden, nog even afwachten voordat ik tv kan kijken op de n95
vrede in rust
Ben het helemaal met je eens wb de enorme functionaliteit van de N95-8GB. Het leuke ervan is dat...tada!... de originele N95 ook al die functies heeftNas T schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:43:
Ik zou de telefoon nemen om de multifunctionaleit.
<snip...een hoop functies>
[ Voor 53% gewijzigd door dafmay op 17-10-2007 21:57 ]
Verwijderd
Ik sta op het punt ook zo'n box aan te schaffen (via UPC). Vooral het bedienen van de mediabox via infra rood staat me wel aan.Mau_Maus schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:42:
[...]
Ik heb hem sinds vandaag, nadat ik hem gistere gemist had met de koerier. En het werkt perfect! Ik ben er echt super blij mee
[ Voor 3% gewijzigd door Chasin op 17-10-2007 23:02 ]
Kan niet vergelijken met KPN-TV, maar ik gebruik "slechts" het analoge signaal voor mijn Sling en dat is al prima. De tekst-TV die de NOS overdag uitzendt is prima te lezen. Die lettertjes zijn nog kleiner dan ondertitels, dus daar hoef je je echt niet druk om te maken. Sling roeleert! HSDPA zal net zo vlot streamen als PIT+ via UMTS of Wifi, namelijk geheel storingsvrij en zonder vertragingen.symp schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:28:
[...]
Ik sta op het punt ook zo'n box aan te schaffen (via UPC). Vooral het bedienen van de mediabox via infra rood staat me wel aan.
Zou je wat kunnen vertellen over de kwaliteit van het beeld (via hdspa)? Hoe is het in vergelijking met KPN TV ?(als je daar toevallig ook beschikking over hebt). Kan je de ondertiteling lezen op het scherm van de n95?
[ Voor 7% gewijzigd door tomhster op 17-10-2007 23:08 ]
Ik weet het niet 100% zeker, maar zover ik lees wil UPC het bundelen met hun digitale tv, dus ik ben bang dat in nederland slechts een aangepaste UPC versie komt. Met deze weet ik zeker dat ik alle vrijheid hebt. Ik ga nog testen of het met me samsung digi decoder werkt van Casema, maar volgens mij ondersteunt de Slingbox niet heel veel merken en types.symp schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:28:
[...]
Ik sta op het punt ook zo'n box aan te schaffen (via UPC). Vooral het bedienen van de mediabox via infra rood staat me wel aan.
Zou je wat kunnen vertellen over de kwaliteit van het beeld (via hdspa)? Hoe is het in vergelijking met KPN TV ?(als je daar toevallig ook beschikking over hebt). Kan je de ondertiteling lezen op het scherm van de n95?
Naja is dat zo erg? Als de fotos, maar goed zijn toch? Komt volgens mij gewoon door het weinige licht, Ik heb het ook. Maar ik had het ook met 'normale' digicamera's. Ik dnek dat ie gewoon voor het oog op het scherm nog niet alles goed instelt voor de snelheid.. En bij foto maken wel alles goed zet. Maar misschien heb ik dat fout.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:26:
Ik heb de n95 sinds gister maar heb twee rare problemen.
1. als ik een foto wil maken als het ook maar een beetje schemerig is krijg ik strepen op mn scherm(de zoeker) als de foto gemaakt is zijn de strepen weg. Nou kan ik hem misschien wel naar nokia service point brengen maar heeft dat zin? Of ben ik hem dan gewoon 4 weken kwijt en krijg ik hem met misschien nog meer problemen terug? Tips?
............................
Jawel, maar dat mogen we hier niet bespreken....sander1989 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:54:
Verder nog vraagje heb al aardig mee gelezen en gezocht maar misschien over heen gekeken, hoe zit met navigatie software? Kan je die er gewoon op gooien via een om weg of krijg je dan gezeik met beveiligingen etc ook al heb je hem origineel.
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 18-10-2007 00:19 ]
Verwijderd
ProfiMail is een goede emailclientgoodfella schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 02:24:
Iemand nog suggesties voor een goede email client dat HTML kan lezen met een goede userinterface
Dus niet zo'n eentje met slome java interface en kleine lettertjes, vind het erg jammer dat Nokia/Symbian dat niet standaard heeft.
Kijk even in de startpost, daar zijn de meeste navigatie programma's in verwerkt die werken op de N95.Storm316 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:08:
Verder nog vraagje heb al aardig mee gelezen en gezocht maar misschien over heen gekeken, hoe zit met navigatie software? Kan je die er gewoon op gooien via een om weg of krijg je dan gezeik met beveiligingen etc ook al heb je hem origineel.
Waarom mogen we dat hier niet bespreken? Alleen illegaal verkregen software mag hier niet besproken worden voor de rest mag hier alles besproken worden (nou ja bijna alles)Jawel, maar dat mogen we hier niet bespreken....
Kerel, ik mag nu echt hopen dat je niet dat plaatje bovenop de telefoon bedoeld waar ook je aan en uit knop in zit anders wordt het echt tijd voor nieuwe lenzen.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:29:
Ja en op die site staan de grijze plaatjes van boven niet op.
Kan iemand mij vertellen hoe ik Euro2 op mijn toestel krijg. Ik heb Euro1 maar dat ondersteund geen Nederlands in de interface wel bij T9Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:25:
Sjeng; echt bizar hoeveel verschil het maakt die nieuwe firmware.
Wel belachelijk dat m'n vorige produkt code (de Vodafone branded versie) het niet toelaat de laatste firmware te installeren die wel grotere GB kaarten aankan.
Voor de duidelijkheid de Vodafone branded versie telefoon kan de Sandisk 6 GB kaart niet goed aan. Maar als je dan unbrand en met een Euro2 produkt code de laatste firmware installeert. Dan doet ie het weer perfect met een 6 GB kaart.
Overigens ook een leuke... windows live mag je via Vodafone met de die produkt code ook niet downloaden (via de download button in het menu). Dus nu met de Euro2 code wel. En ben er onwijs blij mee..
Vodafone wordt godverdomme eens wakker.... SERVICE!
De codes staan in de startpost.jeijt schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:26:
Kan iemand mij vertellen hoe ik Euro2 op mijn toestel krijg. Ik heb Euro1 maar dat ondersteund geen Nederlands in de interface wel bij T9
Verwijderd
Sorry maar dit heeft alleen met tijds gebrek te maken.Bedankt nog voor je zoektocht.Als ik bijvoorbeeld iemand een plezier kan doen om iets te vinden dan zou ik er blij mee zijn dat ik dit voor iemand kan doen..Dus mens erger je niet.Sjengcity schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:11:
[...]
Kerel, ik mag nu echt hopen dat je niet dat plaatje bovenop de telefoon bedoeld waar ook je aan en uit knop in zit anders wordt het echt tijd voor nieuwe lenzen.
[60-plusser mode]
U opent uw internet browser, gaat naar de adresbalk en typt daar in: www.telecomtelecom.nl.
Daarna gaat u links naar Nokia en klikt vervolgens op N95 (wel eerst even naar beneden scrollen). Hierna klikt u op Onderdelen.
Als u nu weer wat omlaag scrolt ziet u als 9e artikel staan: Top and Bottom Cover Nokia N95 Origineel.
[/60-plusser mode]
Als het iets anders is wat je zoekt mijn excuus maar ik zou niet weten wat je anders bedoeld.
Wat verwachten sommige mensen hier? Dat als iemand bijvoorbeeld vraagt naar waar je een slingbox kunt kopen dat dan meteen iemand anders voor je gaat kijken waar je die kunt krijgen en het liefst dan ook nog voor je besteld. Owja als het niet teveel moeite is kan hij die slingbox zeker ook nog voor je betalen hè?
Als je wel de moeite kunt nemen om dergelijke onzinnige vragen hier te posten, waarom kun je dan niet even verder kijken dan je neus lang is?
Sorry voor dit overgeïrriteerde offtopic geblaat maar ik erger me echt dood aan sommige vragen wat ik hier zie langs komen:
• wanneer komt de 8GB uit?
• waar krijg je onderdelen?
• hoe werkt AGPS?
Mensen, zoek eerst even voordat je zo`n onzinnige en zwaar overbodige vraag post. Google bestaat ook nog!!!
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:40:
^^
volgens mij speelt er qua RAM geheugen / meerdere applicaties openen
nog iets met de N95:
Ik merk bij het flash-spel "Brainchallenge" dat hoe langer je het spel speelt hoe trager de telefoon reageert. Als ik het spel echter op mijn SE W850i speel dan is dat absoluut geen probleem (heb hem daar wel eens 3 dagen open staan). Bij de N95 merk dat na 1 uur de wachttijd al behoordlijk oploopt, lijkt dus op een 'geheugen-lek' oid.
buiten dat na 5 maanden nog steeds een top toestel. Ook Google Earth werkt erg goed.
mijn versie :
13-05-2007 aangeschaft -Rotterdam T-Mobile store
Deep Plum
sw versie : V 11.0.026
17-4-07
RM-159
Nokia N95 (94.01)
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:40:
^^
volgens mij speelt er qua RAM geheugen / meerdere applicaties openen
nog iets met de N95:
Ik merk bij het flash-spel "Brainchallenge" dat hoe langer je het spel speelt hoe trager de telefoon reageert. Als ik het spel echter op mijn SE W850i speel dan is dat absoluut geen probleem (heb hem daar wel eens 3 dagen open staan). Bij de N95 merk dat na 1 uur de wachttijd al behoordlijk oploopt, lijkt dus op een 'geheugen-lek' oid.
buiten dat na 5 maanden nog steeds een top toestel. Ook Google Earth werkt erg goed.
mijn versie :
13-05-2007 aangeschaft -Rotterdam T-Mobile store
Deep Plum
sw versie : V 11.0.026
17-4-07
RM-159
Nokia N95 (94.01)
Ik denk dat hij Google Maps bedoeld. Deze kun je vinden door op je mobiel even naar google te browsen, daar staat dan vanzelf een link naar Google Maps.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:54:
Heb jij misschien voor mij de link om Google earth op mijn N95 te zetten? Zou ik erg blij mee zijn!
[...]
Srry voor de 'kick' maar er komen zoveel posts bij, dat mijn vraag is ondergesneeuwd. En ben hard op zoek naar advies..BillMcNeal schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:26:
AAARG wat is dit nou weer! Wil ik net filmpjes kijken op mn geheugenkaart zegt ie geheugenkaart beschadigd! Zomaar uit het niets... ik 2x het kaartje eruit gehaald even geblazen in dat gaatje weer teruggestopt maar hij werkt nog niet! Verder niks vreemd met de telefoon gebeurd, hij is niet gestuiterd en ik heb weer een nieuwe sinds 2 weken![]()
Hij vraagt of ik m wil formatteren. Zou ik dat doen of een nieuwe eisen bij de T-mobile shop???
Verwijderd
Houd de rechteroptie knop ingedrukt voor 3 seconden (die boven de knop voor ophangen) en je mag inspreken....Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:03:
Het zal vast ERGENS in die lappen tekst staan van alle topics. Mijn meeste vragen heb ik beantwoord gezien door het lezen en zoeken maar deze niet (mede omdat ik niet goed weet hoe het precies heet):
N95 heeft zelf de naam ingesproken voor contactpersonen voor de spraakherkenning, maar met welke knop kan ik m'n telefoon daarnaar laten luisteren?
Op m'n carkit lukt het wel door de knop daarvan lang in te drukken, maar op de telefoon heb ik die nog niet gevonden.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
[mierenne*kmodus]Pascall_1 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:39:
wie kan me helpen met het volgend probleem. Ik kan met het proggie voipbuster op de n95 niet sms en. Komt gewoon niet aan. Had begrepen dat je in windows moest veriefieeren je nummer. Maar dat kan ik dus niet. Mijn sms jes met die code komen niet binnen. Zou dat de oorzaak zijn of is dat niet nodig. en daarbij wie kan me helpen met rabo mobiel Wie heeft dit werken op de mobiel. Ik heb opera geprobeerd. KPN internet. mobiele strartsite. Vanalles maar hij werkt echt niet. Heb dus een HI abbo. Wel kan ik dus KPN tv gebruiken via hi wat anderen weer niet kunnen. MAar wie heeft het werkend en kan me vertellen welke toegangspunt je moet gebruike????
vrede in rust
Het is:Nas T schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:22:
ontopic: ja ik irriteer me eraan dat het zo slecht getypt is, ergens boeit het me ook geen fl*kker, maar het is gewoon niet representatief. Als je het dan niet voor mij doet, dan voor jezelf?
Kijkt er iemand films via de tv-out met een andere applicatie dan degene die er standaard op zit? En hoe ziet dat eruit?
Yup, 2 keer per week ongeveer kijk ik een filmpje met coreplayer op een of ander JVC veel te groot scherm. Doet het perfectNas T schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:22:
Kijkt er iemand films via de tv-out met een andere applicatie dan degene die er standaard op zit? En hoe ziet dat eruit?
[ Voor 16% gewijzigd door digital-IMEI op 18-10-2007 14:40 ]
Verwijderd
vrede in rust
Verwijderd
MooiMau_Maus schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:42:
[...]
Ik heb hem sinds vandaag, nadat ik hem gistere gemist had met de koerier. En het werkt perfect! Ik ben er echt super blij mee
Verwijderd
kloptSjengcity schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:33:
[...]
Ik denk dat hij Google Maps bedoeld. Deze kun je vinden door op je mobiel even naar google te browsen, daar staat dan vanzelf een link naar Google Maps.
Ik heb PIT+ (192, maar vaak via speedtest 270) En daar draait het soepel op.. Hij moet elke keer ff 5 a 10 sec instellen en misschien 1 keer soort van bufferen en klaar. Als ik geen UMTS had en deed via gprs dan is het niet te doen...Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:28:
[...]
Mooijammer genoeg moet ik nog even wachten maar ik heb er hoge verwachtingen van, op het normale t-mobile pit abbo van 64kb/s schijnt het niet te draaien aangezien het te langzaam is, heb je dit ook al uitgetest of heb je een snellere verbinding standaard ?
Nou ik weet dat een aantal wel gelukt is met T-mobile, maar misschien bepaalde productcodes nog niet... Als je die kan vragen aan hem, kan je beter dat vragen, of misschien staat het dan al hier welke versie:dafmay schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:26:
Een vriend van mij komt vanavond langs met z'n nieuwe N95. Ik wil meteen de fw voor 'm updaten. Het is een t-mobile toestel. Ik weet nu nog niet of ie een simlock heeft. Heb ondertussen even gezocht en zie dat v12.0.013 de laatste zou zijn. Kan iemand met t-mobile N95 toestel dit mischien bevestigen. Ps Ik neem aan dat updaten via PC Suite gewoon gaat ? Alvast bedankt voor de hulp.
Verwijderd
Dan ga ik ook maar het abbo verhogen van de week naar pit+Mau_Maus schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:39:
[...]
Ik heb PIT+ (192, maar vaak via speedtest 270) En daar draait het soepel op.. Hij moet elke keer ff 5 a 10 sec instellen en misschien 1 keer soort van bufferen en klaar. Als ik geen UMTS had en deed via gprs dan is het niet te doen...
Dank. Ik zal Nokia software updater draaien om te zien of er een nieuwere versie beschikbaar is voor zijn t-mobile branded toestel. Zoja, dan is het makkelijk...updaten en klaar. Niet beschikbaar ? Dan kan ik nog via veranderen van productcode de laatste versie erop zetten.Mau_Maus schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:43:
[...]
Nou ik weet dat een aantal wel gelukt is met T-mobile, maar misschien bepaalde productcodes nog niet... Als je die kan vragen aan hem, kan je beter dat vragen, of misschien staat het dan al hier welke versie:
http://europe.nokia.com/A4305060
Verwijderd
Verwijderd
ja ff je plaatjes van tomtom op verborgen zetten via de pc plaatje aan klikken eigenschapen dan verborgen aan klikkenVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:26:
Iemand anders heeft deze vraag al gesteld in dit topic maar er volgens mij geen antwoord op gekregen:
Na installatie van TomTom op mijn SD kaart komen de icoontjes van mijn Nuttige Plaatsen in mijn Gallerij te staan tussen de foto's. Begrijpelijk niet echt gewenst. Enig idee hoe ik dat op kan lossen?
Nieuw album aanmaken maakt niet uit..
Seems like a winner !Djerique schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:51:
Voor de mensen die nog steeds denken dat de N95 beter is dan de N95 8GB, hier het tegendeel:
http://www.allaboutsymbia...ing_the_Nokia_N95_8GB.php
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 20:04 ]
Klopt (al eerder aangegeven): Normaal PIT is niet toereikend, PIT+ zeker wel.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:28:
[...]
Mooijammer genoeg moet ik nog even wachten maar ik heb er hoge verwachtingen van, op het normale t-mobile pit abbo van 64kb/s schijnt het niet te draaien aangezien het te langzaam is, heb je dit ook al uitgetest of heb je een snellere verbinding standaard ?
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:03:
Het zal vast ERGENS in die lappen tekst staan van alle topics. Mijn meeste vragen heb ik beantwoord gezien door het lezen en zoeken maar deze niet (mede omdat ik niet goed weet hoe het precies heet):
N95 heeft zelf de naam ingesproken voor contactpersonen voor de spraakherkenning, maar met welke knop kan ik m'n telefoon daarnaar laten luisteren?
Op m'n carkit lukt het wel door de knop daarvan lang in te drukken, maar op de telefoon heb ik die nog niet gevonden.
Iemand had er al voor je op geantwoord.martincm schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:28:
[...]
Houd de rechteroptie knop ingedrukt voor 3 seconden (die boven de knop voor ophangen) en je mag inspreken....
Verwijderd
ja dat kan ook en dan al je plaatjes op verborgen zettenVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:03:
Ik neem aan dat je bedoeld dat ik m'n microSD even in m'n PC moet doen en vanuit daar de bestanden op verborgen moet zetten en vervolgens de kaart weer terug moet plaatsen?
Want als ik ze kopieer en vervolgens weer terug zet dan zijn ze er nog steeds.
Weet iemand ook welke knop je in moet drukken om een contactpersoon te laten bellen door z'n naam te zeggen?
Ik kreeg vandaag onderstaande mail terug van UPC:robertwebbe schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:17:
Voor al degenen die net als ik die Slingbox wel aardig speeltje vinden en UPC digitale TV en Chello hebben: http://www.upc.nl/slingbox. Zover ik begrepen heb wil UPC in december gaan testen en je kunt je nu aanmelden als testkandidaat
Ja alleen als UPC klant. Zit je in een Casema gebied heb je er schijnbaar niks aan. Kan je beter een 'universele' kopen in engeland voor de prijs van 150 euro, dan maar geen 50 euro korting. En sowieso geen analoge input.robertwebbe schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:38:
[...]
Ik heb hem direct besteld en denk dus dat ik een Nederlandse Slingbox voor 99 euries heb
[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 18-10-2007 22:01 ]
Het ziet er toch uit dat dit een gewone Slingbox SOLO is als ik de installatie handleiding bekijk.Mau_Maus schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:53:
[...]
Ja alleen als UPC klant. Zit je in een Casema gebied heb je er schijnbaar niks aan. Kan je beter een 'universele' kopen in engeland voor de prijs van 150 euro, dan maar geen 50 euro korting. En sowieso geen analoge input.
Nou nou. Aanstellen is ook een vak. Oke had beetje haast en geen tijd om alles even goed na te lezen, maar iedereen snapt toch wat ik bedoel. Anders had je ook niet kunnen reageren. Als je nu in plaats van zon zinloze antwoord een juiste antwoord geeft zijn we al een stuk verder en hoef ik het niet steeds te vragen. Als je je eraan ergert kijk dan eens verder en je zult zien dat het nog veel erger kan. Met elke keer van zulke vage dingen ertussen door krijg je de topic zo vol en heb je nog geen antwoord op je vragen.Nas T schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:22:
[...]
[mierenne*kmodus]
"wie" met hoofdletter, "volgend" = "volgende". "sms en" = "smsen". "veriefieeren" = "verifiëren". "je nummer" moet vóór moet verifiëren. "sms jes" = "smsjes". "zou dat de oorzaak zijn of is dat niet nodig" is volgens mij geen zin? "mobiel Werken" = "mobiel. Werken" . "startsite. Vanalles" = "startsite, vanalles dus,"
"Heb dus een Hi abbo" = "Ik heb een Hi abbo". "MAar" = "Maar". "gebruike" = "gebruiken".
Dan laat ik zaken zoals abbo zitten, omdat dat meer onder "GoT"-taal verstaan zou kunnen worden.[/mierenne*kmodus]
ontopic: ja ik irriteer me eraan dat het zo slecht getypt is, ergens boeit het me ook geen fl*kker, maar het is gewoon niet representatief. Als je het dan niet voor mij doet, dan voor jezelf?
Dat is de classic uit de uk. Volgens mij staan in de fw de ir codes van de apparaat. Als die aangepast is voor upc dan word het lastig andere apparaten. Op de site staat ook steeds bv het alleen in combi werk met upc digi box en dvr. Net zo iets als branded software op een N95 wat samen hangt met de product code. Ik weet niet of op de classic de ir code zit van de upc box. Maar ik heb net 5 min geleden me casema samsung digi box aan de praat gekregen. Ohja. Met classic box kan je ook analoog signaal doen en met solo niet. Misschien is solo zoals de naam zegt gericht op een solo aanbieder?symp schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:38:
[...]
Het ziet er toch uit dat dit een gewone Slingbox SOLO is als ik de installatie handleiding bekijk.
Zie http://www.upc.nl/pdf/slingbox%20SOLO.pdf
Heb UPC vanmiddag gebeld. Er zijn er 1000 beschikbaar en ze zijn maandag begonnen. De medewerker dacht dat de 1e 100 er nu wel uit zijn.
Welke Slingbox is die van 150 Euro uit Engeland dan eigenlijk?
Leuk, klik ik op die link, wil ik de nederlandse tekst lezen, begint er ineens een vent in het engels te lullen... Das wel jammer...robertwebbe schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:38:
[...]
Ik kreeg vandaag onderstaande mail terug van UPC:
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw aanmelding voor de Slingbox SOLO. De Slingbox SOLO is verkrijgbaar via de UPC website - www.upc.nl/slingbox voor € 149. De eerste 100 klanten die bestellen via de website ontvangen een korting van € 50. Deze korting zal via de factuur worden verrekend.
Gadgets FTW!
goed te zien dat de drugs zijn uitgewerkt-het is weer leesbaarPascall_1 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:35:
[...]
Nou nou. Aanstellen is ook een vak. Oke had beetje haast en geen tijd om alles even goed na te lezen, maar iedereen snapt toch wat ik bedoel. Anders had je ook niet kunnen reageren. Als je nu in plaats van zon zinloze antwoord een juiste antwoord geeft zijn we al een stuk verder en hoef ik het niet steeds te vragen. Als je je eraan ergert kijk dan eens verder en je zult zien dat het nog veel erger kan. Met elke keer van zulke vage dingen ertussen door krijg je de topic zo vol en heb je nog geen antwoord op je vragen.
Zo dit moest ik ook ff kwijt. (no hard feelings)
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
en dan passen ze de prijs niet aan? ik hoor het in dat geval ook graag want ik zit al klaar om hem te bestellen...Djerique schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:46:
Mocht iemand nog een foutje bij een bepaalde webshop vinden die de 8GB versie goedkoper levert, dan hoor ik het graag
Het zou niet de 1e keer zijn dat in een gsm/pocketpc Tweaker topic bij de release goedkopere foutjes worden gemaakt.
Verwijderd
Was het niet gewoon je werkgeheugen de melding? Out of memory melding?readytoflow schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:20:
Ik zit nu op m’m werk, dus even geen tijd om het alle topics door te lezen.
Het geheugen van mij telefoon is vol krijg ik te zien wanneer ik mijn email wil ophalen.
Ik heb de efgelopen week geen programma’s geïnstalleerd.
De enige verandering zij wat filmpjes die ik erop zet, in de trein kijk en er dan weer afhaal.
Geheugenkaart 4GB, gebruikt +/- 1,5GB.
Tel geheugen laat hetvolgende zien:
67MB geheugen in gebruik
80MB Vrij geheugen
Heb ‘m al een keer even uitgezet.
Ik heb hem straks wel nodig. Dus ik weet niet of een softreset handig is?
Wat verwijder ik dan allemaal?
Of kan ik op een andere manier geheugen vrijmaken? (er is toch nog genoeg lijkt me?)
"Algemeen geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer het opnieuw".Mau_Maus schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:32:
[...]Was het niet gewoon je werkgeheugen de melding? Out of memory melding?
Denk dat jij al je mailtjes opslaat in het telefoongeheugen.readytoflow schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:42:
[...]
"Algemeen geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer het opnieuw".
Die melding krijg ik de hele tijd.
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
Goed idee…CoolHead621 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:11:
[...]Denk dat jij al je mailtjes opslaat in het telefoongeheugen.
Probeer deze een te veranderen naar je externe geheugen.
Als het goed is zijn je verzonden berichten ook naar de geheugenkaart verplaatst.readytoflow schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:48:
[...]
Goed idee…
Ik heb nu net onder het menu bericht>opties>>instellingen>overige het gebruikt geheugen gewijzigd naar de geheugenkaart.
Ik weet alleen niet of dat nu alleen geldt voor door mij verzonden berichten.
Hij ging wel berichten kopiëren naar de geheugenkaart.
Ik heb 2 emailadressen ingesteld om via de N95 op te halen.
Eentje daarvan heb ik net helemaal leeggemaakt.
Blijf echter dezelfde melding krijgen na bovenstaande acties.
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq