Waar beter te zoeken dan binnen het topic die gaat over de telefoon die ik wil?chapie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:14:
[...]
Je zegt het al zelf: deze vraag hoort niet in het topic thuis, en ook niet als een nieuw topic, zelf zoeken is de oplossing.
heeft iemand smartmovie op zijn N95 (8GB), en kan iemand bevestigen of subtitles daarbij werken?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
vrede in rust
In smartmovie kan je inderdaad subs laden.Nas T schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:35:
heeft iemand smartmovie op zijn N95 (8GB), en kan iemand bevestigen of subtitles daarbij werken?
Alvast bedankt!
Vraagje: Net heb ik Outlook 2007 geïnstalleerd met als enig doel mijn agenda en contactpersonen op mijn pc bij te houden, zodat ik niet alles kwijt ben na een harde reset. Alleen: Hoe synchroniseer ik mijn agenda en adressenboek? Ik wil eerst alles naar Outlook zetten zodat ik het op de pc kunnen bewerken en alles regelmatig kan synchroniseren met de N95. Hoe werkt dat? Op de Nokia site en in Outlook kon ik er niks over vinden.
Niet in dit topic, het gaat hier niet om abonnementen maar om de telefoon zelfkillingdjef schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:27:
[...]
Waar beter te zoeken dan binnen het topic die gaat over de telefoon die ik wil?

Indrukwekkend lijstje ja:-)Mau_Maus schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:55:
[...]
Misschien scrollt ie bij zijn bookmark niet naar beneden. Ik zag dat ook niet direct.
[...]
........
Dit staat er allemaal nu in.. aantal dingen ook weer verwijderd. Ik heb nog meer apps die niet geinstalleerd zijn. En niet alles is even chill, maar dan ben je al stuk op weg
Wat ik verkeerd deed was naar de map met automatische bookmarks gaan en daar een submapje openen. Hier kreeg ik geen mogelijkheid van bewerken
Wat ik zelf aan extra applicaties heb is mider indrukwekkend ...
F-Secure
Sports Tracker (nooit gebruikt)
Volkswagen (met Verkeersinfo Routenet Het Weer en Extra's)
miniGPS
2 Thema's
Opera Mini
Messenger
Conversation (zet smsjes etc in groepen)
KPN TV (nog geen beeld gezien helaas)
MobyExplorer
DivX Player
[ Voor 20% gewijzigd door peerke63 op 11-10-2007 19:03 ]
Ik heb alle topics al doorgespit voor dit probleem. Mijn telefoon piept constant (die bekende hoge irritantie piep) als het scherm aan staat. Blazen en luchtdruk al geprobeerd (misschien heb ik het verkeerd gedaan..). Is de enige oplossing dan het omruilen van het toestel of naar nokia service point brengen? Heb 'm net een dag
Via www.amazon.co.uk heb je de gewone versie nu voor 99 pond. Zit alleen wel een Engelse stekker op, dus voor een paar euro moet je er even een verloopstekker bij kopen. UPC gaat over een paar weken voor eigen digitale TV klanten een andere versie uitrollen. Weet trouwens niet of deze voor UPC softwarematig aangepast is. Aangezien ik geen UPC-klant ben is/was aanschaffen via hen trouwens toch geen optie. Voor de gewone versie hoef je overigens geen digitale decoder te hebben (kan wel), je kunt ook gewoon je analoge coax er in proppen en dat werkt ook prima.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:23:
[...]
De slingbox lijkt me ook wel interesant, is alleen dat het uit Engeland te bestellen is upc is ermee bezig alleen is die nog niet op de markt, ik ga er ook wel 1 kopen en misschien uit Engeland bestellen, weet jij misschien een adres in Nederland waar die te verkrijgen is nu al ?
Ik las op een andere site dat het mogelijk is om met een Windows mobile phone het mogelijk is deze te gebruiken als bridge voor je iPod touch. Kan ik mijn N95 ook hiervoor gebruiken? Dus dat hij WiFi uitzendt die de iPod oppikt en zo het internet opgaat?
Is dat deze? http://www.amazon.co.uk/S...ics&qid=1192125441&sr=8-1tomhster schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:41:
[...]
Via www.amazon.co.uk heb je de gewone versie nu voor 99 pond. Zit alleen wel een Engelse stekker op, dus voor een paar euro moet je er even een verloopstekker bij kopen. UPC gaat over een paar weken voor eigen digitale TV klanten een andere versie uitrollen. Weet trouwens niet of deze voor UPC softwarematig aangepast is. Aangezien ik geen UPC-klant ben is/was aanschaffen via hen trouwens toch geen optie. Voor de gewone versie hoef je overigens geen digitale decoder te hebben (kan wel), je kunt ook gewoon je analoge coax er in proppen en dat werkt ook prima.
En die sluit je aan de ene kant aan met je tv kabel/digitv en andere kant met internet... En dan kan je altijd via die app op je N95 tv kijken via bijv PIT? En via die app kan je gewoon zappen? Ook digikanalen kan je zappen via je mob? En voor die app betaal je eenmalig? En dan log je in via internet op je eigen box?
Sorry ik wil het even goed snappen voor ik iets aanschaf.
[ Voor 9% gewijzigd door Mau_Maus op 11-10-2007 20:07 ]
Als je hem minder dan een dag hebt kun je natuurlijk altijd nog de hele transactie terug laten draaien. Vervolgens lekker ergens anders een nieuwe kopen. Tenzij je hem ergens hebt gekocht waar ze hem willen omruilen natuurlijk, maar dat gaat meestal iets lastiger.SAiKO schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:19:
Ik heb alle topics al doorgespit voor dit probleem. Mijn telefoon piept constant (die bekende hoge irritantie piep) als het scherm aan staat. Blazen en luchtdruk al geprobeerd (misschien heb ik het verkeerd gedaan..). Is de enige oplossing dan het omruilen van het toestel of naar nokia service point brengen? Heb 'm net een dag
En de hierbij behorende uitleg (op verzoek wordt getoverd):Mau_Maus schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:20:
[...]
Ja ok, maar ik koop liever niet via ebay. Maar inderdaad staat me iets van bij dat je abbo moet aflsuiten, maar die gozer zegt het werkend te hebben... In principe is het toch een dingaal streamen via de box... die je dan via applicatie op je phone kan benaderen via ip ofzo en een wachtwoord? Zou echt geweldig zijn.
Misschien wil tomhster wel een korte uitleg geven iover hoe het werkt en ook welke dingen je precies nodig hebt.. welke box enzo/
Men schaffe een Slingbox aan. Er komen nu meerdere versies uit, maar ik baseer me op het origineel, nu bekend als de Classic. Die is zilverkleurig. Zorg wel dat je de Engelse versie hebt in plaats van de Amerikaanse, want de Amerikaanse werkt op NTSC en de UK (en in NL te gebruiken)versie op PAL. In mijn geval, om het mooi te doen, heb ik een splitter geplaatst meteen nadat de kabel mijn woonkamer in komt. Daardoor werkt de hele bediening van kanalen van de Slingbox onafhankelijk van de TV in de woonkamer, je kunt dus tegelijkertijd verschillende kanalen kijken op computer en TV. Een coax loopt dus (buiten de slingbox om) van splitter richting TV (als dan niet via een digitale decoder). De andere coax-kabel vanaf de splitter prik je in de ingang aan de achterkant van de Slingbox. Vanaf de slingbox loopt vervolgens een kabel naar mijn router. Daarna is het slechts een kwestie van een poort opgengooien (UPNP deed het bij mijn router niet) en kijken maar.
Hierbij nog een paar opmerkingen. In bovenstaande geeft je dus een analoog signaal door. Dat werkt prima. Wil je echter digitale kwaliteit, dat kan dat ook, maar moet je dus een digitale decoder tussen splitter en Slingbox plaatsen. Om op afstand van kanaal te wisselen is hiervoor een IR-signaal nodig, dat dus via de Slingbox aangestuurd wordt (Voorbeeld: Je wilt zappen via je N95 of laptop terwijl je in het buitenland zit). In de verpakking zit daarvoor een IR-zender meegeleverd. Ik heb, omdat ik genoegen neem met analoog, deze extra "aansluitproblemen" niet (nodig). Ik zap gewoon via de afstandsbediening die in de software geintegreerd is.
Verder dien je te weten dat je 1 ingebouwde tuner in de Slingbox hebt zitten. Ik kan deze benaderen via een PC in de woonkamer, via een laptop (Wifi) of via mijn N95 waar ook ter wereld, maar altijd slechts vanaf 1 bron tegelijkertijd. Je kunt het signaal overigens wel overnemen van de ene naar de andere bron. Het benaderen van je slingbox werkt via een zogenaamd Finder-ID. Deze invoeren is toereikend, na de eerste installatie is op "Start" drukken toereikend om jouw Slingplayer automatisch aangezocht te laten worden.
De Slingplayer voor de N95 draait nu op Symbian-software die je eerst 30 dagen gratis kunt proberen. Aanschaffen kost daarna via de webwinkel van Slingmedia 19,95 pond. Deze draait prima, zowel full-screen als op "normaal" formaat. Je kunt verder kiezen uit stereo of mono en letterbox of normaal beeldformaat. PIT plus (192kb/s) blijkt (ruim) voldoende om e.e.a. storingsvrij te ontvangen. Gewone PIT (64 kb/s) was dat niet. Via Wifi loopt het uiteraard ook prima. Is dat uitleg genoeg?
Nou bijnatomhster schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:18:
[...]
**Heel veel uitleg**
is dat uitleg genoeg?
http://www.amazon.co.uk/S...ics&qid=1192125441&sr=8-1
En ja poort open gooien moet ik ff kijken hoe dat moet maa rkom ik wel uit dnek ik. Dat is het enige rottige waar ik dan uit moet komen. En ja op zon klein schermpje is anoloog net zo mooi denk ik al digitaal, dus ik doe dan ook wel analoog.
Erg bedankt!
Dat is 'm. Even los van de aanschafkosten van apparaat (97 pond zie ik nu, plus een paar euro voor een verloopstekker) en software (20 pond) heb je dus verder geen kosten (kosten voor UMTS en/of Wifi uiteraard niet meegerekend) Via internet log je inderdaad dus in op je eigen box en kun je dus alle kanalen kijken die je thuis ook ontvangt, en daar dus ook tussen zappen. Ik heb gekozen om Slingbox en TV onafhankelijk aan te sturen via een splitter, maar dat hoeft niet. De Slingbox heeft ook audio- in/uitgangen zodat je 'm eventueel ook rechtstreeks kunt doorlussen naar je TV. Als dan echter thuis iemand TV zit te kijken moet je dan verplicht meekijken wegens die ene beschikbare tuner. In mijn opstelling (met splitter) zit je elkaar nooit in het vaarwater.Mau_Maus schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:59:
[...]
Is dat deze? http://www.amazon.co.uk/S...ics&qid=1192125441&sr=8-1
En die sluit je aan de ene kant aan met je tv kabel/digitv en andere kant met internet... En dan kan je altijd via die app op je N95 tv kijken via bijv PIT? En via die app kan je gewoon zappen? Ook digikanalen kan je zappen via je mob? En voor die app betaal je eenmalig? En dan log je in via internet op je eigen box?
Sorry ik wil het even goed snappen voor ik iets aanschaf.
Thnx alottomhster schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:29:
[...]
Dat is 'm. Even los van de aanschafkosten van apparaat (97 pond zie ik nu, plus een paar euro voor een verloopstekker) en software (20 pond) heb je dus verder geen kosten (kosten voor UMTS en/of Wifi uiteraard niet meegerekend) Via internet log je inderdaad dus in op je eigen box en kun je dus alle kanalen kijken die je thuis ook ontvangt, en daar dus ook tussen zappen. Ik heb gekozen om Slingbox en TV onafhankelijk aan te sturen via een splitter, maar dat hoeft niet. De Slingbox heeft ook audio- in/uitgangen zodat je 'm eventueel ook rechtstreeks kunt doorlussen naar je TV. Als dan echter thuis iemand TV zit te kijken moet je dan verplicht meekijken wegens die ene beschikbare tuner. In mijn opstelling (met splitter) zit je elkaar nooit in het vaarwater.
Verwijderd
Misschien een hele stomme vraag maar ik heb sinds een paar dagen een n95
Een collega heeft deze ook nu zaten we op het werk wat te ouwehoeren en websites te kijken en zagen we youtube mobile.
Hij kan daar wel de filmpjes kijken maar zogauw ik erop klik blijft ie op trying to connect staan
De sites zelf doen het goed maar de filmpjes doen het niet.
Iemand een idee hoe dit kan? Mijn collega kan ze wel afspelen.
Een collega heeft deze ook nu zaten we op het werk wat te ouwehoeren en websites te kijken en zagen we youtube mobile.
Hij kan daar wel de filmpjes kijken maar zogauw ik erop klik blijft ie op trying to connect staan
De sites zelf doen het goed maar de filmpjes doen het niet.
Iemand een idee hoe dit kan? Mijn collega kan ze wel afspelen.
Sinds een tijdje gebruik ik BestProfiles, een erg relaxed programma om je profielen en bijbehorende instellingen te beheren. Als hij aan de lader ligt dan heb ik hem zo ingesteld dat de backlight altijd aan staat en de screensaver uit (i.v.m.navigatie in de auto). Nu vraag ik me alleen af of zo de display niet gaat 'inbranden' zoals je bij sommige monitoren wel eens ziet. Of was dat alleen vroeger bij beeldbuizen? Kan het kwaad dat hij continu aan en verlicht is?
En als iemand de oplossing weet voor het onderstaande synchroniseren-met-Outlook probleem dan hoor ik dat ook zeer graag. D'oh! Gewoon 'synchroniseren' kiezen in PC Suite...
En als iemand de oplossing weet voor het onderstaande synchroniseren-met-Outlook probleem dan hoor ik dat ook zeer graag. D'oh! Gewoon 'synchroniseren' kiezen in PC Suite...

[ Voor 30% gewijzigd door IMadeLove2MyN95 op 11-10-2007 22:20 . Reden: Eerst typen, dan pas nadenken... ]
Ik kan sinds kort de optie PushToTalk nergens meer vinden. Hebben meer mensen daar last van? Ik draai nu fw12 en kan me herinneren dat met fw11 ie er nog was. Niet dat ik het gebruik ofzo, was gewoon benieuwd naar die functie
--
Menu > Instrumenten > P2T.Mar10us schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:16:
Ik kan sinds kort de optie PushToTalk nergens meer vinden. Hebben meer mensen daar last van? Ik draai nu fw12 en kan me herinneren dat met fw11 ie er nog was. Niet dat ik het gebruik ofzo, was gewoon benieuwd naar die functie
Alleen kun je er in Nederland niet zo veel mee, de providers ondersteunen het niet. Er is in Nederland wel een onafhankelijke aanbieder die een PoC server heeft staan maar die biedt dat niet aan aan particulieren, alleen bedrijven.
[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 11-10-2007 22:41 ]
KPN biedt wel PTT aan... Dacht voor 18,75 euro per maand.
[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 11-10-2007 22:47 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Had ik ook last van, gewoon naar service point gaan (in mijn geval ricom in Schiedam) en hij word vervangen waarna je er geen last meer van heb.SAiKO schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:19:
Bedankt ik ga hem denk ik bestellen via dixons uk (voor £89), de pit van t-mobile 64 kb/s is jammer genoeg dus niet snel genoegtomhster schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:41:
[...]
Via www.amazon.co.uk heb je de gewone versie nu voor 99 pond. Zit alleen wel een Engelse stekker op, dus voor een paar euro moet je er even een verloopstekker bij kopen. UPC gaat over een paar weken voor eigen digitale TV klanten een andere versie uitrollen. Weet trouwens niet of deze voor UPC softwarematig aangepast is. Aangezien ik geen UPC-klant ben is/was aanschaffen via hen trouwens toch geen optie. Voor de gewone versie hoef je overigens geen digitale decoder te hebben (kan wel), je kunt ook gewoon je analoge coax er in proppen en dat werkt ook prima.
Lijkt mij ook geweldig hoor zo'n slingbox...
ik wacht nog even op de N95 8 GB om vervolgens in de auto via TV-out op een iets groter scherm TV te kijken.
Moet toch kunnen als je iedere dag slechts stapvoetse snelheden haalt op de A9 of zie ik dat verkeerd?
ik wacht nog even op de N95 8 GB om vervolgens in de auto via TV-out op een iets groter scherm TV te kijken.
Moet toch kunnen als je iedere dag slechts stapvoetse snelheden haalt op de A9 of zie ik dat verkeerd?
Ja maar is niet de OMA PoC standaard. Je kunt het ook alleen maar krijgen met 1 bepaald model wat KPN zelf verkoopt. De businesscase is bedoeld voor zakelijk gebruik.Ginz schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:47:
KPN biedt wel PTT aan... Dacht voor 18,75 euro per maand.
Ik ben benieuwd of er animo zou zijn voor gratis prive gebruik? Uiteraard zullen er dan advertenties tegenover staan om het zaakje finacieel rond te krijgen (zo rond etenstijd hoor je ineens de MacD jingle bijvoorbeeld).
Herrinerd iemand zich nog de vraag van mij voor een fatsoenlijk FTP progje?
Nou hier is ie dan en nog GRATIS ook
http://www.sic-software.c...ontent&pa=showpage&pid=57
Wel ff stoeien met het vage wap push systeem van ze om hem binnen te halen
Nou hier is ie dan en nog GRATIS ook
http://www.sic-software.c...ontent&pa=showpage&pid=57
Wel ff stoeien met het vage wap push systeem van ze om hem binnen te halen
Nope, daar staat ie dus niet (meer)... Tmobile fw12 heeft het eruit 'gepatched' ???robertwebbe schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:39:
[...]
Menu > Instrumenten > P2T.
Alleen kun je er in Nederland niet zo veel mee, de providers ondersteunen het niet. Er is in Nederland wel een onafhankelijke aanbieder die een PoC server heeft staan maar die biedt dat niet aan aan particulieren, alleen bedrijven.
--
Ik heb een volgens probleem met voipbuster. Ik kan mijn nummer niet veriieferen in pc voipbuster. Dus kan ik niet sms en. Krijg de benodigde toegangscode niet binnen via sms. Meerdere mensen last meegehad. En heeft iemand nu al rabo mobiel aan de gang met een HI abbo. Betaal nu wel netjes elke kwartaal voor dat gebruik maar krijg het niet aan de praat. Geeft aan geen toegang. Heb elke toegangspunt al geprobeerd. Dus iemand die weet welke toegangspunt en hoe die het aan de gang krijgt.sl1200 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:45:
[...]
Ik heb die melding gisterenavond ook ineens gekregen, terwijl ik er tot dan toe niet meer dan 50 heb verstuurd. Het ziet er naar uit dat voipbuster de boel heeft dichtgegooid voor gratis gebruikers. Betaald SMS-en is uiteraard minder aantrekkelijk dan gratis sms-en, maar je kunt dat via voipbuster al voor 5 ct per sms doen. Nu betaal ik via Vodafone 29 ct. voor al mijn smsjes naar het buitenland ( naar binnenland gaat vanuit de belbundel). In mijn geval is betaald sms-en via voipbuster naar het buitenland dus een goede oplossing, maar gratis is uiteraard beter!
Wederom een reden om dus geen branded toestellen te kopen...Mar10us schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:16:
[...]
Nope, daar staat ie dus niet (meer)... Tmobile fw12 heeft het eruit 'gepatched' ???
Dit kun je bevestigen omdat je het zelf hebt getest?IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:03:
[...]
In smartmovie kan je inderdaad subs laden.
vrede in rust
Zodat je niet oplet, een fout maakt en dat misschien iemands leven kost? moet kunnen toch? zo'n klein risico, ach...A-HARUN schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:57:
Het is jouw keuze, maar neem dan wel de verantwoordelijkheid, hè?
sorry voor de dubbele post...
Ik kan de telefoon van iemand uit Roemenië kopen, voor €250. De telefoon komt dan uit Finland, de enige zekerheid(het blijft ten slotte Roemenië), is dat ik een afbeelding van de persoons ID-kaart heb.
Heb wel vaker dingen willen kopen/verkopen in verweggistan, maar daar bleek vrij snel dat het nep was.
Nu heb ik wat meer vertrouwen in wat die persoon mailt, maar toch...
Is het reëel, een N95 8GB voor €250 (ongeacht de persoon), vvanuit Roemenië? Er liggen daar een aantal stuks, dus het zou in een partij ingekocht kunnen zijn(of ergens vanaf gevallen). In dat laatste geval, zou ik dan kunnen uitzoeken of de telefoons niet gestolen zijn aan de hand van een serienummer? Dan zou ik vragen om foto te maken van het serienummer, met de id-kaart erbij(meer zekerheid).
Misschien waard om over na te denken, of toch niet?
[ Voor 52% gewijzigd door Nas T op 12-10-2007 08:11 ]
vrede in rust
Waar is dit schermpje ook alweer van? komt me zo bekend voorMau_Maus schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:49:
[...]
Die hernoem ik naar de bestanden zoals ze heten op de z:\ (Kan misschien per telefoon verschillen)
z:\resource\Fonts
[afbeelding]
tja, het is natuurlijk verleidelijk maar als ik jou was zou ik het toch niet doen, 2redenen;Nas T schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:28:
[...]
Zodat je niet oplet, een fout maakt en dat misschien iemands leven kost? moet kunnen toch? zo'n klein risico, ach...
Ik kan de telefoon van iemand uit Roemenië kopen, voor €250. De telefoon komt dan uit Finland, de enige zekerheid(het blijft ten slotte Roemenië), is dat ik een afbeelding van de persoons ID-kaart heb.
Heb wel vaker dingen willen kopen/verkopen in verweggistan, maar daar bleek vrij snel dat het nep was.
Is het reëel, een N95 8GB voor €250 (ongeacht de persoon), vvanuit Roemenië? Er liggen daar een aantal stuks, dus het zou in een partij ingekocht kunnen zijn(of ergens vanaf gevallen). In dat laatste geval, zou ik dan kunnen uitzoeken of de telefoons niet gestolen zijn aan de hand van een serienummer? Dan zou ik vragen om foto te maken van het serienummer, met de id-kaart erbij(meer zekerheid).
Voor zover ik weet is de 8gb nog helemaal nergens te krijgen en het bedrag is mijn inziens ongeloofwaardig laag.
Je hebt misschien dat kopietje van z'n id maar wie zegt dat dat van hem is?
Kopietje van ID is idd moeilijk.Sjengcity schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:24:
[...]
tja, het is natuurlijk verleidelijk maar als ik jou was zou ik het toch niet doen, 2redenen;
Voor zover ik weet is de 8gb nog helemaal nergens te krijgen en het bedrag is mijn inziens ongeloofwaardig laag.
Je hebt misschien dat kopietje van z'n id maar wie zegt dat dat van hem is?
De telefoon is volgens mij wel te koop: klik, of ze zetten niet erbij dat ie nog niet verkrijgbaar is(maar dat lijkt me sterk want dat levert teleurgestelde klanten op).
Ik vond het ook ongeloofwaardig laag, maar er zijn meerdere aanbieders die zo rond die prijs zitten.
Als het allemaal gestolen zou zijn, dan zouden de prijzen niet bij elkaar liggen, toch? Ik hoor graag meer reacties....
vrede in rust
Verwijderd
Over verantwoordelijkheid gesproken, lees je eigen vervolg verhaal eensNas T schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:28:
[...]
Zodat je niet oplet, een fout maakt en dat misschien iemands leven kost? moet kunnen toch? zo'n klein risico, ach...
I rest my caseHeb wel vaker dingen willen kopen/verkopen in verweggistan, maar daar bleek vrij snel dat het nep was.
Kenmerk 1 van een meester oplichter: Ziet er betrouwbaar uitNu heb ik wat meer vertrouwen in wat die persoon mailt, maar toch...
NEE!Is het reëel, een N95 8GB voor €250 (ongeacht de persoon), vvanuit Roemenië?
Says who?Er liggen daar een aantal stuks, dus het zou in een partij ingekocht kunnen zijn(of ergens vanaf gevallen).
Geen idee of dit wordt bijgehouden.In dat laatste geval, zou ik dan kunnen uitzoeken of de telefoons niet gestolen zijn aan de hand van een serienummer?
Wie geeft je de garantie dat het serienummer/ID kaart klopt? Ook in Roemenië downloaden ze PhotoShop wel ergens van het net.Dan zou ik vragen om foto te maken van het serienummer, met de id-kaart erbij(meer zekerheid).
Als je snel van je geld af wilt zijn wel.Misschien waard om over na te denken, of toch niet?
gast, trap hier gewoon niet in... deze discussie is hier al meer gevoerd.. je word gewoon belaazerd!Nas T schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:28:
[...]
Zonde van je geld..
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Verwijderd
Bestellen kan altijd, fff 1 telefoontje gepleegd: toestel is nog niet leverbaar, slechts vooraangekondigd........Nas T schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:42:
[...]
Kopietje van ID is idd moeilijk.
De telefoon is volgens mij wel te koop: klik, of ze zetten niet erbij dat ie nog niet verkrijgbaar is(maar dat lijkt me sterk want dat levert teleurgestelde klanten op).
Ik vond het ook ongeloofwaardig laag, maar er zijn meerdere aanbieders die zo rond die prijs zitten.
Als het allemaal gestolen zou zijn, dan zouden de prijzen niet bij elkaar liggen, toch? Ik hoor graag meer reacties....
X-plore 1.05 van LCGschumi2004 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:45:
[...]
Waar is dit schermpje ook alweer van? komt me zo bekend voor
Bij mijn engelse Dixons staat toch echt 99Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:48:
[...]
Bedankt ik ga hem denk ik bestellen via dixons uk (voor £89), de pit van t-mobile 64 kb/s is jammer genoeg dus niet snel genoeg
Edit: Heel gek de link die ik gaf van Amazone.co.uk van het engelse product is toch geen pal volgens de specificaties. (Gek want ik engelend gebruiken ze dat) Dus denk dat dixons dan de beste oplossing is voor mij.
[ Voor 26% gewijzigd door Mau_Maus op 12-10-2007 12:18 ]
niet doen, je wordt hoogtstwaarschijnlijk hard genaait. excuse my language maar het is too good to be true.Nas T schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:28:
[...]
Voor de N95 Voipbuster smsers onder ons, mijn smsjes worden vanaf nu gecharged tegen 5 cent.
Was te verwachten dat ze ooit eens zouden chargen, echter vraag ik me af of dat niet alleen bij mij is. Kan iemand anders verifieren of hij/zij ook moeten betalen?
Verwijderd
gewoon doen, maar laat ons dan wel even smullen vvan het verhaal. Sommige moeten namelijk eerst genaaid worden voordat ze de werkelijke wereld leren kennenNas T schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:28:
[...]
Dat hebben er nu toch een aantal gemeld?goodfella schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:17:
[...]
Voor de N95 Voipbuster smsers onder ons, mijn smsjes worden vanaf nu gecharged tegen 5 cent.
Was te verwachten dat ze ooit eens zouden chargen, echter vraag ik me af of dat niet alleen bij mij is. Kan iemand anders verifieren of hij/zij ook moeten betalen?
even goed zoeken en je vindMau_Maus schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:11:
[...]
Bij mijn engelse Dixons staat toch echt 99
Normally £99. Enter coupon code SLG10 at checkout to buy for £89
Houston, you have a problem. Hoewel ik denk dat de amazon.co.uk-versie ook gewoon de goede is, blijkt dat ze deze alleen bezorgen in de UK. Ook dixons geeft standaard alleen de UK als verzendoptie aan, dus ik denk dat je even contact moet opnemen, verder zoeken of even op en neer naar bijv. de tax-free Dixons op Gatwick, waar hij gewoon in de schappen ligt.Mau_Maus schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:11:
[...]
Bij mijn engelse Dixons staat toch echt 99
Edit: Heel gek de link die ik gaf van Amazone.co.uk van het engelse product is toch geen pal volgens de specificaties. (Gek want ik engelend gebruiken ze dat) Dus denk dat dixons dan de beste oplossing is voor mij.
Edit: Dit bedrijf lijkt wel buiten de UK te verzenden:
http://www.maplin.co.uk/S...a=slingbox&source=15&SD=Y
[ Voor 7% gewijzigd door tomhster op 12-10-2007 13:17 ]
Oops haha je hebt gelijk
Dat is inderdaad klote. Ik dacht eerst dat amazone wel internationaal kon verzenden. Is wel jammer. En dixons dus ook niettomhster schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:06:
[...]
Houston, you have a problem. Hoewel ik denk dat de amazon.co.uk-versie ook gewoon de goede is, blijkt dat ze deze alleen bezorgen in de UK. Ook dixons geeft standaard alleen de UK als verzendoptie aan, dus ik denk dat je even contact moet opnemen, verder zoeken of even op en neer naar bijv. de tax-free Dixons op Gatwick, waar hij gewoon in de schappen ligt.
Edit: Dit bedrijf lijkt wel buiten de UK te verzenden:
http://www.maplin.co.uk/S...a=slingbox&source=15&SD=Y
Dus Maplin is nu 1 van de weinige opties.. Als iemand meer manieren weet meld dat dan ff
zie ik het nou verkeerd of zou het mogelijk zijn om met 1 slingbox op XX mobieltjes tv te kijken? (Mits password en username zijn gegeven natuurlijk) of kan je maximaal met 1 toestel tegelijk streamen?
ookal betwijfel ik of iemand met een slingbox graag zijn informatie aan iedereen zou vrijgeven zodat zijn slingbox altijd staat te uploaden en dus zijn internet wat trager is, maar ik kan me voorstellen dat je met z'n 2en een slingbox koopt.
ookal betwijfel ik of iemand met een slingbox graag zijn informatie aan iedereen zou vrijgeven zodat zijn slingbox altijd staat te uploaden en dus zijn internet wat trager is, maar ik kan me voorstellen dat je met z'n 2en een slingbox koopt.
http://www.microanvika.com/product.asp?PNO=SLI54201Mau_Maus schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:23:
[...]
Oops haha je hebt gelijk
[...]
Dat is inderdaad klote. Ik dacht eerst dat amazone wel internationaal kon verzenden. Is wel jammer. En dixons dus ook niet
Dus Maplin is nu 1 van de weinige opties.. Als iemand meer manieren weet meld dat dan ff
Daarmee heb ik alle officiele dealers van Slingbox UK gehad. De rest levert alleen in de UK. Je hebt nu in ieder geval twee opties, Maplin ken ik niet, Micro Anvika is een rare naam, maar heb in Engeland daar wel een aantal winkels van gezien dus die lijken me zeker betrouwbaar.
Nee kan niet. Al kon het dan was het zo dat als ik Ned1 wil kijken, dat jij dat dan ook ziet.. enzcuberob schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:24:
zie ik het nou verkeerd of zou het mogelijk zijn om met 1 slingbox op XX mobieltjes tv te kijken? (Mits password en username zijn gegeven natuurlijk) of kan je maximaal met 1 toestel tegelijk streamen?
Dit heb ik ook eens gehad bij een nummer. Bij mij stond deze er dubbel in. Ik had m onder twee namen in mijn lijst staan. Waarschijnlijk heb je al je nummers op je sim én telefoon staan, misschien dat ie ze daarom alleen herkend als nummer en niet als naam...Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:29:
Hey,
net een N95 in bezit. Heb een backup van oa. mn contacten via PC Suite gedaan (had een N70 hiervoor). Heb de N95 ge-update, staan er ook allemaal netjes in nu. Probleem is dat ik alleen maar nummers zie van mensen die me bellen of sms'en. Terwijl ze allemaal gewoon in de contactenlijst staan. Doe ik iets verkeerd of moet er nog een instelling aangezet worden?
Thx
Paul.
Weet iemand hoe je onderscheid kan maken in het bekijken van namen op je sim en die van je telefoon? Op andere mobiele telefoons die ik had kon je dit makkelijk kiezen maar bij de n95 kan ik niks vinden bij namen en opties...
Aangezien nauwelijks beargumenteerd en vrij subjectief, volg ik je raad niet direct op.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:31:
[...]
Over verantwoordelijkheid gesproken, lees je eigen vervolg verhaal eens
.....
Als je snel van je geld af wilt zijn wel.
Ik weet ook wel dat het eigenlijk niet kan, €250, €200 voor een telefoon.
Maar als er 3 advertenties zijn op marktplaats en speurders, waarbij een telefoon voor die prijs word aangeboden, dan lijkt het me sterk dat het gestolen is, als de prijzen zo bij elkaar liggen. Want ze kunnen er makkelijk €100 meer voor vragen, lijkt.
Daarnaast KAN het zijn dat ID vervalst is en wat nog meer. Ik ga er ook niet direct op in en ik wil eerst wel meer dingen zien die me zekerheid geven.
Wil je me trouwens uitleggen wat je bedoelde met mijn verantwoordelijkheid en kopen in het buitenland? Ik heb ooit meegemaakt dat ik mijn telefoon heb willen verkopen, en dat iemand uit Afrika er vrij veel voor bood, mits ik het opstuurde en ik het trackingnummer naar een bank stuurde, waarvan de andere partij niet zichtbaar was. Nee, daar trap ik toch echt niet in. Ook niet toen ik dat zei, en ik binnen een half uur reactie kreeg van hem, en van de bank, die een onlogisch mailadres had, qua layout verschrikkelijk uitzag, vol met dreigementen stond en qua engels ook behoorlijk beroerd was.
Ik heb die persoon teruggemaild en hem daarin bijna uitgelachen over wat hij deed.
Zie ik niet wat dat goed of slecht doet aan mijn verantwoordelijkheid...
De rest van de posts is ook niet al te positief. Dan blijf ik dus maar afwachten en kijk ik of ik de verkoper zo gek krijg om de telefoon eerst op te sturen voordat ik betaal
[ Voor 5% gewijzigd door Nas T op 12-10-2007 15:22 ]
vrede in rust
Dat kan inderdaad (ook) niet. Je hebt 1 uniek Sling-ID, dus er kan maar via een mobiel/laptop/PC tegelijk contact gemaakt worden. Als iemand anders al aan het kijken is krijg je de vraag of jij het signaal wilt overnemen. Doet je dat, dan verbreekt de oude verbinding. Wel kun je eventueel meerdere Slingboxen via splitters achter 1 kabelsignaal hangen. Deze techniek zorgt er voor dat alles legaal is. Je beschikt namelijk legaal over een kabelaansluiting, en alleen het bekijken daarvan verplaats je voor jezelf. Je gooit dus niet alle kanalen (waar rechten op zitten) zomaar open het net op. Dat is namelijk om diverse redenen niet toegestaan.Mau_Maus schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:43:
[...]
Nee kan niet. Al kon het dan was het zo dat als ik Ned1 wil kijken, dat jij dat dan ook ziet.. enz
[ Voor 20% gewijzigd door tomhster op 12-10-2007 16:37 ]
OK, ik heb zojuist GoT en Google afgezocht op persoonlijke ervaringen van smartphones gebruikers betreffende VoIP icm Vodafone Zorgeloos Internet Blox. Ook in deze topic is dat een paar keer ter sprake gekomen, maar ik kon nergens een post vinden waarin iemand zegt dat hij/zij voip via vodafone zorgeloos internet normaal kan gebruiken ook al is dat officieel niet toegestaan volgens de vodafone gebruikersvoorwaarden.
FUP, 50MB datalimiet, je N95 niet als modem op de laptop kunnen gebruiken...dat soort klachten kom je wel regelmatig hier tegen icm zogeloos internet, maar dat vodafone daadwerkelijk kan detecteren dat je met je N95 belt via voipbuster ofzo???
FUP, 50MB datalimiet, je N95 niet als modem op de laptop kunnen gebruiken...dat soort klachten kom je wel regelmatig hier tegen icm zogeloos internet, maar dat vodafone daadwerkelijk kan detecteren dat je met je N95 belt via voipbuster ofzo???
Ik heb het een half jaar geleden toen ik de N95 net had heel kort geprobeerd, en ik kon daar gewoon subs in laden. Hoe dat precies werkte weet ik niet meer. Maar ik vond Smartmovie een waardeloos programma. Ten eerste is het niet gratis, maar belangrijker was dat het niet probleemloos divx bestanden afspeelde. Bij afleveringen van 24 gingen beeld en geluid al snel asynchroon lopen. Volgens mij vragen deze files teveel van de N95.Nas T schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:22:
Dit kun je bevestigen omdat je Smartmovie zelf hebt getest?
Nu hoort er bij Smartmovie ook een conversieprogramma waarmee dat waarschijnlijk wel op te lossen is, maar als je gaat converteren kun je beter PS3 Video9 gebruiken. Dat is gratis en je converteert er heel gemakkelijk mee naar het standaard mp4 formaat waar de N95 goed mee overweg kan. Je hoeft dus geen wazige 3rd party player te installeren, het werkt gewoon met de mediaplayer. De kwaliteit is echt super, maar ja: je kunt er geen subs in laden.
Verwijderd
Er is nu een native S603rd Mobile Google Maps applicatie uitgegeven door google zelf. Voordelen: sneller (opstarten, pannen) maar ook minder gebruik van geheugen (slaat ook geladen afbeeldingen op). Ondersteund uiteraard ingebouwde GPS. www.google.com/mgg
jammer, ik krijg een "404" error op deze link.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:25:
Er is nu een native S603rd Mobile Google Maps applicatie uitgegeven door google zelf. Voordelen: sneller (opstarten, pannen) maar ook minder gebruik van geheugen (slaat ook geladen afbeeldingen op). Ondersteund uiteraard ingebouwde GPS. www.google.com/mgg
het moet www.google.com/gmm zijn
Of direct:
http://www.google.com/gmm/GoogleMaps.sisx
BTW: Ik ga de slingbox via http://www.expansys.nl/p.aspx?i=140331 bestellen. Lijkt stuk duurder, maar via Engeland heb je dure verzendkosten en importheffing en kan hij opengemaakt worden voor check... Nu heb je tenminste nog een Nederlandse correspondentie. Ik heb er wel is eerder besteld, dus ik vertrouw het. En verschil is dan niet meer zo groot.
[ Voor 47% gewijzigd door Mau_Maus op 12-10-2007 18:57 ]
Pssst.... Engeland ligt binnen de EU, dus je hebt gegarandeerd GEEN douaneperikelen!Mau_Maus schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:44:
[...]
Of direct:
http://www.google.com/gmm/GoogleMaps.sisx
BTW: Ik ga de slingbox via http://www.expansys.nl/p.aspx?i=140331 bestellen. Lijkt stuk duurder, maar via Engeland heb je dure verzendkosten en importheffing en kan hij opengemaakt worden voor check... Nu heb je tenminste nog een Nederlandse correspondentie. Ik heb er wel is eerder besteld, dus ik vertrouw het. En verschil is dan niet meer zo groot.
Maus, bevalt dat een beetje? Zit me suf te zoeken naar een trial van die player, weinig zin om mijn centjes aan een halfbakken product uit te geven.
Had het maar gedaan had je 5 dollar kortingNeedForTweak schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:05:
[...]
Maus, bevalt dat een beetje? Zit me suf te zoeken naar een trial van die player, weinig zin om mijn centjes aan een halfbakken product uit te geven.
Verwijderd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schengenakkoordentomhster schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:13:
[...]
Pssst.... Engeland ligt binnen de EU, dus je hebt gegarandeerd GEEN douaneperikelen!
Staat Engeland niet tussen, er blijft dus gevaar dat je pakketje wel opengemaakt wordt etc, maar ik zou het erop wagen.
Hehe vind de prijs niet onredelijk als hij echt alles aan kan wat ze claimen, maar wil het wel eerst even "voelen". Ben en blijf een nederlanderMau_Maus schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:23:
[...]
Had het maar gedaan had je 5 dollar kortingEn dan kan je alle updates in de 1 serie gratis downloaden, lijkt weinig maar gaat van 1.1.1 naar 1.1.2 enz.. maar goed er is geen trial voor.. wel 'andere' versies. Ik heb het via een vriend laten betalen via paypal
Geloof mij, wiki is dan niet up-to -date wat dit betreft. Ik weet het echt 100% zeker, niets om je zorgen over te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:04:
[...]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schengenakkoorden
Staat Engeland niet tussen, er blijft dus gevaar dat je pakketje wel opengemaakt wordt etc, maar ik zou het erop wagen.
Verwijderd
Mijn vriendin met een n73 maakt betere fotos dan mij n95
Hoe kan dit? allebij dezelfde instellingen
Kan van alles zijn. Lensje schoonmakenVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:53:
[quote]Nas T schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:28:
[...]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben, maar de "die hard" file rijders weten wel wat ik bedoel.
Als ik de vertraging van een paar weken zou optellen had ik bijv. heen en weer kunnen rijden naar Roemenie...
[...]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben, maar de "die hard" file rijders weten wel wat ik bedoel.
Als ik de vertraging van een paar weken zou optellen had ik bijv. heen en weer kunnen rijden naar Roemenie...
Je vriendin maakt foto's van haarzelf, en jij ook?Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:53:
Verwijderd
Hallo,
Kan me iemand vertellen of het mogelijk is de slider van de Nokia N95 zo te programmeren dat als men een gesprek voert en de slider gesloten wordt het gesprek beeindigdt wordt.
Nu is het zo dat je de slider dicht kunt schuiven na een gesprek en dit wordt dan niet verbroken.
Kan me iemand vertellen of het mogelijk is de slider van de Nokia N95 zo te programmeren dat als men een gesprek voert en de slider gesloten wordt het gesprek beeindigdt wordt.
Nu is het zo dat je de slider dicht kunt schuiven na een gesprek en dit wordt dan niet verbroken.
Nop zit er helaas niet in.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:30:
Hallo,
VoipBuster rekent nu inderdaad 5 cent per SMS. Af en toe staat er echter dat de SMS gratis is verzonden. Weet niet of daar een of ander tijdssysteem achter zit, of een soort van limiet. Wellicht dat je maar iets van 25 SMSjes gratis kan versturen voordat ze 5 cent gaan berekenen?
Jammer, maar nog altijd beter dan de 50 cent per bericht om van Portugal naar Nederland te SMSen.
Verder gebruik ik TruVoip (http://www.truphone.nl) om gratis naar alle internationale vaste nummers te bellen. Werkt ook super en zo worden die internationale gesprekken toch een heel stuk goedkoper
Jammer, maar nog altijd beter dan de 50 cent per bericht om van Portugal naar Nederland te SMSen.
Verder gebruik ik TruVoip (http://www.truphone.nl) om gratis naar alle internationale vaste nummers te bellen. Werkt ook super en zo worden die internationale gesprekken toch een heel stuk goedkoper
Ik heb het volgende niet in de search kunnen terug vinden, maar misschien zijn er toch andere mensen die dit probleem hebben (gehad) of nog beter een oplossing kunnen geven!
Ik heb mijn N95 vandaag op de grond laten stuiteren
Het ging absoluut niet hard, en was vanaf zeer geringe hoogte (ongeveer vanaf knie hoogte) Niets aan de hand zou je zeggen toch?
toch heeft hij nu vreemde kuren: De mp3-speler start om de haverklap uit zich zelf op
Dit gebeurt met name als ik de telefoon (zachtjes) neerleg of met mijn vinger zachtjes tegen de rechter onderkant van het toestel tik. Het zachtjes tikken tegen het toestel lijkt de pause/play knop te activeren... Af en toe verschijnt trouwens ook plotseling het 'multi media menu' in beeld.
Mijn eigen conclusie is dat er iets mis moet zijn met de sensor van de slider en de mp3-toetsen o.i.d. (de mp3 toetsen zoals play/pause zijn immers alleen te gebruiken wanneer de slider naar rechts is geschoven, maar het probleem doet zich ook voor wanneer hij naar boven is uitgeschoven)
Een harde reset heeft niet geholpen.
Wat nu te doen?
- toestel zelf open maken en kijken of ik het probleem kan vinden? (of vervalt in dat geval de garantie o.i.d.?
- het toestel nog eens op de grond gooien en kijken of dat helpt?
- terug gaan media markt gaan waar ik het toestel heb gekocht?
- of doe ik er verstandig aan hem gewoon naar een NSP te brengen?
Thnx!
Ik heb mijn N95 vandaag op de grond laten stuiteren
toch heeft hij nu vreemde kuren: De mp3-speler start om de haverklap uit zich zelf op
Mijn eigen conclusie is dat er iets mis moet zijn met de sensor van de slider en de mp3-toetsen o.i.d. (de mp3 toetsen zoals play/pause zijn immers alleen te gebruiken wanneer de slider naar rechts is geschoven, maar het probleem doet zich ook voor wanneer hij naar boven is uitgeschoven)
Wat nu te doen?
- toestel zelf open maken en kijken of ik het probleem kan vinden? (of vervalt in dat geval de garantie o.i.d.?
- het toestel nog eens op de grond gooien en kijken of dat helpt?
Thnx!
Science is stranger than fiction
Hmm, beetje lullig. Heb de mijne ook al een paar keer laten stuiteren maar heeft gelukkig geen sporen achter gelaten. (kwestie van goed laten stuiteren denk ikHarmani schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 04:14:
Ik heb het volgende niet in de search kunnen terug vinden, maar misschien zijn er toch andere mensen die dit probleem hebben (gehad) of nog beter een oplossing kunnen geven!
Ik heb mijn N95 vandaag op de grond laten stuiterenHet ging absoluut niet hard, en was vanaf zeer geringe hoogte (ongeveer vanaf knie hoogte) Niets aan de hand zou je zeggen toch?
toch heeft hij nu vreemde kuren: De mp3-speler start om de haverklap uit zich zelf opDit gebeurt met name als ik de telefoon (zachtjes) neerleg of met mijn vinger zachtjes tegen de rechter onderkant van het toestel tik. Het zachtjes tikken tegen het toestel lijkt de pause/play knop te activeren... Af en toe verschijnt trouwens ook plotseling het 'multi media menu' in beeld.
Wat nu te doen?
Thnx!
Maar het beste is gewoon om er mee naar de NSP te gaan. Dan weet je zeker dat je garantie niet vervalt en daar kunnen ze nog altijd het beste zeggen wat er met je telefoon is.
Na je verhaal gelezen te hebben vermoed ik dat zoals je zelf al zegt iets met je play-toets is OF je multimedia toets omdat je ook zegt dat dat menu af en toe gewoon op komt.
Als je de mm-toets 2 seconde inhoud start de mediaplayer ook automatisch wat wel wat zou kunnen verklaren.
Wat je eens kunt proberen is om gewoon eens een paar keer op de mm-toets te drukken. Ik had zelf een tijdje geleden een vuiltje onder m`n 7-toets wat een rare klik veroorzaakte. Ik vermoed dat als er iets met die toets is je ook verschil moet kunnen voelen tussen de mm-toets en de menu-toets. Als dit het geval is kun je dit zelf misschien ook oplossen door je front cover even los te schroeven. Dan kun je het toetsen element zo eraf pakken en kijken of er misschien iets tussen/scheef zit.
Scheelt je weer tijd en eventuele onderzoekskosten wat ze misschien tellen bij een NSP (weet niet of ze daar aan doen hoor).
wat doen mensen op dit tijdstip eigenlijk nog wakker?
Verwijderd
Gisteren zat ik in het donker en viel mij het volgende op, als het scherm aanstaat dan zie ik aan bijde kanten aan de zijkanten ter hoogte van de groene en rode knop licht door schijnen, het is misschien maar een milimeter dik en 1 cm breed maar hebben meerdere hier last van ?
Het display is al is vervangen ivm de bekende piep in het display.
Het display is al is vervangen ivm de bekende piep in het display.
Verwijderd
Heeft iemand een goede link waar onderstaande software wordt aangeboden?
Mau_Maus schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:55:
[...]
Misschien scrollt ie bij zijn bookmark niet naar beneden. Ik zag dat ook niet direct.
[...]
Nstarter
Timebar
Voice Inbox
MiniGPS
IM+
Route66
LCG JUkebox
Coreplayer
Opera
Resco photo viewer
Nokia share 3.0cCam
scanR
Hourpower
DivxPlayer
Fexplorer
Officesuite
Nsysinfo
Tunin.fm
HandyTaskman
Smartlight
S60Spoton/Ntorch
SymTorrentLights On
D! Beta
Wwigo
X-plore
Fexplorer
TurboMSN
Truphone
Im+ for Skype
Advance Device Lock
Screenshot
Conversation
OperaMiniVNC+
MobileRar
eBuddyBeta
GoogleMaps
MGMaps
VoipBuster
Dit staat er allemaal nu in.. aantal dingen ook weer verwijderd. Ik heb nog meer apps die niet geinstalleerd zijn. En niet alles is even chill, maar dan ben je al stuk op weg
Verwijderd
Heeft iemand een goede link voor mij waar ik onderstaande software zou kunnen downloaden?
Mau_Maus schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:55:
[...]
[...]
Nstarter
Timebar
Voice Inbox
MiniGPS
IM+
Route66
LCG JUkebox
Coreplayer
Opera
Resco photo viewer
Nokia share 3.0cCam
scanR
Hourpower
DivxPlayer
Fexplorer
Officesuite
Nsysinfo
Tunin.fm
HandyTaskman
Smartlight
S60Spoton/Ntorch
SymTorrentLights On
D! Beta
Wwigo
X-plore
Fexplorer
TurboMSN
Truphone
Im+ for Skype
Advance Device Lock
Screenshot
Conversation
OperaMiniVNC+
MobileRar
eBuddyBeta
GoogleMaps
MGMaps
VoipBuster
Verwijderd
Jammer dat je mailadres niet in je profiel staat, had wel 'iets' voor je gehadNeedForTweak schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:05:
[...]
Verwijderd
Hou de nieuwsgroepen in de gaten, er worden regelmatig bergen software in gepost. Dan heb je zo'n beetje alles wat daar staat in 1 keer binnen. Je zou ze ook per stuk kunnen opzoeken, er staat ook een hoop freeware tussen. Met google moet je een heel eind kunnen komen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:36:
Heeft iemand een goede link voor mij waar ik onderstaande software zou kunnen downloaden?
[...]
Tx, heb hem inmiddels gevonden. Redelijk tevreden tot nu toe, nog even de A2DP uitproberen met mijn Parrot carkit. Dat werkt prima met de standaard player, hopen dat deze ook zo werkt.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:22:
[...]
Jammer dat je mailadres niet in je profiel staat, had wel 'iets' voor je gehad
Bediening is overigens niet echt "ergonomisch", zeker niet als je hem in de auto wil gebruiken.
Gisteren binnen gekregen, via belnu besteld.
Hij heeft een graffite cover en geen simlock ! haha mooi
Wat een top machine, mijn vorige was een n70 wat een verbetering, en je kan er nog mee bellen ook.
Zit nu wat te kloten met mijn netwerk. ik zie de n95 al op mijn netwerk op mijn pc, en als ik er op klick krijg ik de mediaplayer te zien, maar zonder de files van de n95. Is het andersom ook mogelijk ? pc op n95 afspelen ?
Hij heeft een graffite cover en geen simlock ! haha mooi
Wat een top machine, mijn vorige was een n70 wat een verbetering, en je kan er nog mee bellen ook.
Zit nu wat te kloten met mijn netwerk. ik zie de n95 al op mijn netwerk op mijn pc, en als ik er op klick krijg ik de mediaplayer te zien, maar zonder de files van de n95. Is het andersom ook mogelijk ? pc op n95 afspelen ?
Ik ben benieuwd of er al meer nieuws is over de N95 8GB editie
Zit idd ook te wachten tot er een keer een vaste datum is, of dat hij gewoon ineens in de winkels ligt.Djerique schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:59:
Ik ben benieuwd of er al meer nieuws is over de N95 8GB editie
het is dat het zeer binnenkort is anders had ik al een gewone n95 gehad....
Verwijderd
Gisteren ook mijn N95 binnengekregen via belnu.
Duurde wat langer ivm drukte door hun actie.
Er kwam extra iemand van belnu langs om hem te brengen om half 9 s'avonds.
Had mijn 6 gig geheugen al binnen en beschermhoes,gelijk erin gedaan en om gedaan.
Ga natuurlijk zometeen software die ik via nieuwsgroepen had binnengehaald erop installeren oa route 66.
Was een verzoek van iemand hier om hem op de hoogte te houden hoe het verloopt bestellen via belnu.
Ik ben dus zeer tevreden.
Duurde wat langer ivm drukte door hun actie.
Er kwam extra iemand van belnu langs om hem te brengen om half 9 s'avonds.
Had mijn 6 gig geheugen al binnen en beschermhoes,gelijk erin gedaan en om gedaan.
Ga natuurlijk zometeen software die ik via nieuwsgroepen had binnengehaald erop installeren oa route 66.
Was een verzoek van iemand hier om hem op de hoogte te houden hoe het verloopt bestellen via belnu.
Ik ben dus zeer tevreden.
Verwijderd
Volgens Vodafone ligt hij over 2 weken (rond 1 november) in de winkel.cuberob schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:38:
[...]
Zit idd ook te wachten tot er een keer een vaste datum is, of dat hij gewoon ineens in de winkels ligt.
Kijk dat ik MIJN huidige software lijst geeft, betekend niet dat iedereen dat moet verkrijgen via het illegale circuit, dat was dus niet mijn bedoeling.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:24:
[...]
Hou de nieuwsgroepen in de gaten, er worden regelmatig bergen software in gepost. Dan heb je zo'n beetje alles wat daar staat in 1 keer binnen. Je zou ze ook per stuk kunnen opzoeken, er staat ook een hoop freeware tussen. Met google moet je een heel eind kunnen komen.
Bedoel der staat een hele mooie waarschuwing bij het posten:
Waarschuwing:
Graag nogmaals aandacht voor onze policy:
[PSGG] Policy
Ik merk dat hier nog iets te vaak over dingen worden gesproken waarvan het eigenlijk wel duidelijk is dat het om een illegale versie gaat. Hieraan kunnen en willen wij niet helpen!
Geen zin dat dit topic wordt gesloten ofzo
[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 13-10-2007 13:50 ]
Ja.robinhaagmans schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:47:
Heeft de N95 microsdHC ondersteuning?
volgens vele websites moet die in november uitkomencuberob schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:38:
[...]
Zit idd ook te wachten tot er een keer een vaste datum is, of dat hij gewoon ineens in de winkels ligt.
www.telecomtelecom.nlVerwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:19:
Waar vind ik alle onderdelen voor de n95 ?Covers enzzz
Had je zelf met google ook wel kunnen vinden hè....
Verwijderd
Er is bij mij wat onduidelijkheid over de miniSD. Kan de N95 wel 4GB kaarten aan of max 2GB?
Is net ook al gevraagd, zoeken en lezen is tegenwoordig moeilijk zegVerwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:14:
Er is bij mij wat onduidelijkheid over de miniSD. Kan de N95 wel 4GB kaarten aan of max 2GB?

Verwijderd
Gast zoek ff in dit topic. Dan had je gelezen dat de N95 probleemloos 6GB en hoogstwaarschijnlijk ook wel 8 GB aan kan.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:14:
Verwijderd
Zijn er ook N95-telefoons zonder ingebouwde GPS? Ik zat naar dit model te kijken op de KPN-site maar daar wordt nergens melding gedaan van GPS wat me toch een redelijk belangrijke functie lijkt om te vermelden:
http://www.kpn.com/kpn/sh...d=403912/typeofpage=77285
ik quote letterlijk van de link die jij net geeft: "Met de ingebouwde GPS-ontvanger vindt u ieder adres."Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:42:
Zijn er ook N95-telefoons zonder ingebouwde GPS? Ik zat naar dit model te kijken op de KPN-site maar daar wordt nergens melding gedaan van GPS wat me toch een redelijk belangrijke functie lijkt om te vermelden:
staat gewoon onder product informatie. zoals chapie ook al zegt, lezen is echt verdomd moeilijk tegenwoordig
Ik hoop dat je in deze toch wel MicroSD bedoeld en niet zoals je zelf zegt MiniSD. Die laatste gaat namelijk niet passen in je N95, ongeacht de grootte van het kaartjeVerwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:14:
Op de site van Sandisk geven ze aan dat er tot 6GB in kan echter past 8GB ook. Sandisk heeft echter nog geen 8GB kaartjes in MicroSD formaat.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
Vandaag trad plotseling een vreemd probleem op.
De Web browser wilde niet meer opstarten.
Overige programma's werkten prima. Cache wis ik regelmatig, maar ookal zou dit vol zitten, dan moet het nog blijven werken.
Zonder harde reset de laatste BU teruggezet, maar browser wilde nog steeds niet werken. (Voorafgaand aan de BU toch een BU van de laatste situatie gemaakt.)
Oplossing was de *#7370# methode en de laatste BU terugzetten.
Echter is dit dus geen schone installatie die ik graag zou willen. Ik wil graag een schone installatie, waarin ik de Web Bookmarks kan terugplaatsen in de juiste map.
Alleen: In welke map/bestand staan de bookmarks? Ik kon dit niet vinden met de zoek functie en google.
De Web browser wilde niet meer opstarten.
Overige programma's werkten prima. Cache wis ik regelmatig, maar ookal zou dit vol zitten, dan moet het nog blijven werken.
Zonder harde reset de laatste BU teruggezet, maar browser wilde nog steeds niet werken. (Voorafgaand aan de BU toch een BU van de laatste situatie gemaakt.)
Oplossing was de *#7370# methode en de laatste BU terugzetten.
Echter is dit dus geen schone installatie die ik graag zou willen. Ik wil graag een schone installatie, waarin ik de Web Bookmarks kan terugplaatsen in de juiste map.
Alleen: In welke map/bestand staan de bookmarks? Ik kon dit niet vinden met de zoek functie en google.
Verwijderd
Ik heb even gezocht maar tussen alle 23985093247597 delen van het N95 topic is zoeken helaas onbegonnen werk.
Dus nu maar de vraag hier...
Weet iemand hoe snel de Micro SD port in de N95 is? Leest ie met 4 MB/s en schrijft ie met 4 MB/s? Weet iemand daar de specs van? Ik bedoel dus de reader/schrijver in de N95.
Want je kan wel sneller kaart lees snelheid etc hebben maar leest hoe snel leest/schrijft de reader in de N95?
Momenteel heb ik en Sandisc Ultra II met Leessnelheid 10 MB/s & Schrijfsnelheid 9 MB/s. Ik zit te overwegen of ik een SanDisk microSD 6 GB SDHC Class 4 (Leessnelheid 4 MB/s & Schrijfsnelheid 4 MB/s) zal aanschaffen.
Maar als de reader snelheid op de N95 ook echt daadwerkelijk een 10 MB/s kan lezen..dan lijkt me dit een onverstandige aanschaf en kan ik beter gewoon 3 2Gb kaartjes kopen.
Voor de duidelijkheid ik gebruik de kaartjes om m'n DivXjes op te zetten aangezien ik al m'n downloads kijk op de N95.
Weet iemand hoe snel de Micro SD port in de N95 is? Leest ie met 4 MB/s en schrijft ie met 4 MB/s? Weet iemand daar de specs van? Ik bedoel dus de reader/schrijver in de N95.
Want je kan wel sneller kaart lees snelheid etc hebben maar leest hoe snel leest/schrijft de reader in de N95?
Momenteel heb ik en Sandisc Ultra II met Leessnelheid 10 MB/s & Schrijfsnelheid 9 MB/s. Ik zit te overwegen of ik een SanDisk microSD 6 GB SDHC Class 4 (Leessnelheid 4 MB/s & Schrijfsnelheid 4 MB/s) zal aanschaffen.
Maar als de reader snelheid op de N95 ook echt daadwerkelijk een 10 MB/s kan lezen..dan lijkt me dit een onverstandige aanschaf en kan ik beter gewoon 3 2Gb kaartjes kopen.
Voor de duidelijkheid ik gebruik de kaartjes om m'n DivXjes op te zetten aangezien ik al m'n downloads kijk op de N95.
Toen ik net mijn N95 op de USB-poort van mijn moederbord (Windows XP SP2) aansloot, vond Windows Update (ik meen voor het eerst voor mijn PC) deze update "Nokia - Other Hardware - Nokia N95 USB":Sjengcity schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:13:
Het is aan te raden om te telefoon op een USB poort aan te sluiten die DIRECT op het moederbord zit en dus niet op een hub of front-USB poorten. Het is gebleken dat bij het aansluiten op andere poorten dan die wat direct op het moederbrord zitten de telefoon vaak niet herkend wordt of zelfs fout gaat tijdens het updaten.

Die update blijkt uit volgende onderdelen te bestaan:
Nokia Nokia N95 USB Nokia - Other Hardware - Nokia N95 USB Nokia Nokia N95 USB OBEX Nokia - Other Hardware - Nokia N95 USB OBEX Nokia Nokia N95 USB Generic Nokia - Other Hardware - Nokia N95 USB Generic Nokia Nokia N95 USB Modem Nokia - Modems - Nokia N95 USB Modem Nokia Nokia N95 USB Phone Parent Nokia - Other Hardware - Nokia N95 USB Phone Parent Nokia Nokia N95 USB LCIF Nokia - Other Hardware - Nokia N95 USB LCIF |
Maakt deze update het WEL mogelijk om de firmware van de N95 via een USB-hub te updaten?
Jezelf zijn kan jij het beste
Verwijderd
Dit ziet er veelbelovend uit:
http://www.allaboutsymbia...ta_of_Red_Five_Labs_N.php
WM-apps porten naar S60!
WM-apps porten naar S60!
Zeker iets om in de gaten te houden!! Wellicht dat het ook mogelijk wordt windows media plugins te installeren waardoor dingen als uitzendinggemist gestreamt kunnen worden via HSDPAVerwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 01:38:
Dit ziet er veelbelovend uit:
WM-apps porten naar S60!
[.Lichtelijk off-topic.]
http://www.internetoplichting.nl
Gewoon.. niet.. doen!
Nee... Echt niet.
Vooral Roemenie, dat land is een en al oplichting.
Geloof me, en het gebeurt ook al genoeg in NL.
Check de site maar,
Mijn Broertje deed het via E-Bay gaande een K800i.
€ 250,- prachtig aanbod.
Direct gemaild.
In het Nederlands. Hij krijgt vervolgens in het ietwat gebrekkig Engels een mail terug met de geloofwaardige lay-out van een PowerSeller.
Hij is eerst eens op gaan zoeken wat dat inhoud, en aangezien een PowerSeller iemand is die veel verkoopt, en alleen maar goeie verkopen heeft verricht komt het uiterst betrouwbaar over.
Hij vraagt je, als je het niet op een andere manier wil/kan, of je het wil overmaken via WesternUnion.
En daar gaat het mis, je stuurt het op.. en je bent het kwijt.
Je kan net zo goed je portomennee boven de prullenbak leeggooien.
Nogmaals, zie de site maar.
Gewoon niet doen is mijn advies. 100%.
[. Back on .]
Ik hoop ook echt dat die 8GB versie meer van zich laat horen, wil zograag overstappen van telefoon
Raar dat ' ie op 2/3 sites al te ' verkrijgen' is, maar volgens mij geen combi's met abbonementen.
:O
interessante vraag. Ik ben ook ff snel aan het zoeken geweest en dacht misschien staat het wel in de Service Manual van Nokia maar ook niet.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:15:
Ik heb even gezocht maar tussen alle 23985093247597 delen van het N95 topic is zoeken helaas onbegonnen werk.
Maar ik kom erop terug
-update
Niet helemaal voldaan maar het is een begin naar het antwoord
http://www.allaboutsymbia...t=63098&highlight=microsd
[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 14-10-2007 12:02 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.