Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.830 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Petertjuh schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 08:01:
Weet iemand of het mogelijk is om de gallerij knop aan de zijkant uit te zetten?
als ik hem in mijn autohouder doet verschijnt soms na een hobbel ineens het gallerij scherm in plaats van de navigatie software...

Het is een standaard Nokia houder.
Ik heb in mijn (universele) houder een stukje rubber ter hoogte van de gallerij-knop weggehaald. Misschien is dat ook mogelijk met jouw houder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 13:32

Ursamajor

Astrofotograaf

Sjengcity schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:45:
[...]
Het gaat niet alleen om de speling, 1mm heb ik al sinds ik de telefoon heb. Het probleem waar mensen last van KUNNEN hebben is dat in uitgeschoven stand de rode knop "dubbel" klikt.

Voorbeeld
Alle mensen, had je niet ff kunnen waarschuwen dat dit wel een heel zenuwachtig filmpje is?

Maar dat is idd echte speling... Gelukkig geen last van :)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:21:
Vandaag bij de Phonehouse geweest, ik kan namelijk mijn Hi abo verlengen en ben zeer geintresseerd in de n95. Nu moet ik bij the phonehouse voor een 2 jarig hi 30 abo + onbeperkt internet erbij nog 300 euro bijleggen, omdat ik een D klant ben bij Hi kreeg ik volgens hun "slechts" 90 euro korting.... kan dit kloppen?? heb nl gelezen dat de korting veel hoger moet zijn..... Ook raadde ze mij bij de phonehouse de n95 af omdat de batterij zeer slecht zou zijn, is dit idd het overwegen waard om idd te w88 op bijv de 8 gig versie??
Hopelijk kan iemand mij verder helpen
Kijk voor de grap even op http://www.gsmweb.nl

heb je de n95 gratis, met goedkopere abbo's dan hi je bied. (check de t-mobile aanbieding bv eens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 20:10

CoolHead621

Enjoy every moment

Wie weet waar je het plaatje waar de schroeven voor de frontcover ingaan ( de de achter kant van je scherm ) kan bestellen.
Ik heb al bij telecomtelecom gekeken maar daar hebben ze hem niet te koop.
Moet er namelijk een hebben, heb de mijne gesloopt. :D

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Ik hoorde laatst iemand hier zeggen dat die zwarte covers heeft besteld. ik neem aan dat deze ondertussen ook gemonteerd zijn? Kunnen daar foto's van komen hoe het er uit ziet ik ben wel benieuwd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:40
CoolHead621 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:35:
Wie weet waar je het plaatje waar de schroeven voor de frontcover ingaan ( de de achter kant van je scherm ) kan bestellen.
Ik heb al bij telecomtelecom gekeken maar daar hebben ze hem niet te koop.
Moet er namelijk een hebben, heb de mijne gesloopt. :D
Dit heb ik ook nog nooit op een site zien staan, ik denk dat je dan beter even naar een NSP kunt gaan aangezien je dan de hele vookant (slider) moet los maken van de telefoon.

Wat heb je er eigenlijk mee gedaan dat je dat kapot krijgt? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg 'm volgende week eindelijk!
Ben heel benieuwd!

Meteen zo'n cradle bij besteld trouwens. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 20:10

CoolHead621

Enjoy every moment

Sjengcity schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:11:
[...]
Dit heb ik ook nog nooit op een site zien staan, ik denk dat je dan beter even naar een NSP kunt gaan aangezien je dan de hele vookant (slider) moet los maken van de telefoon.

Wat heb je er eigenlijk mee gedaan dat je dat kapot krijgt? :o
Nou ik wilde het zwarte frontje er op zetten.
En draaide de schroef rechtsonder los.
Deze was een beetje verzonken in het plastic en knak was het ineens :(

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:26
Weet niet of deze al is langs geweest maar wel leuk :)

Deze is leuk: http://nl.youtube.com/wat...elated&search=Nokia%20N95

betreft zwarte covers of alternatieve covers. hebben deze ook een soort van rubberlaag zodat ie mooi of lang krasvrij blijft?

[ Voor 31% gewijzigd door goodfella op 05-10-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Is inderdaad leuk bedacht maar als je de comments lees weet je ook meteen hoe hij het gedaan heeft:
he uses a device conected by bluetooth. he only has 1 hand in this video. the other hand he uses to touch his bluetooth device and give orders to n95 at the same time he touches the screen
Ik heb daar zelf een tijdje geleden ook een link van geplaatst: linkje

[ Voor 5% gewijzigd door digital-IMEI op 05-10-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
goodfella schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:01:
Weet niet of deze al is langs geweest maar wel leuk :)

betreft zwarte covers of alternatieve covers. hebben deze ook een soort van rubberlaag zodat ie mooi of lang krasvrij blijft?
Die zwarte bij gsm-covers wel. Erg goedkoop, maar goed ding. Let op dat je het speaker unit over moet plaatsen. Ik heb alleen last van dat de galerij knop beetje hangt, maar voor de rest leuk gezicht.
zenica schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:52:
Ik hoorde laatst iemand hier zeggen dat die zwarte covers heeft besteld. ik neem aan dat deze ondertussen ook gemonteerd zijn? Kunnen daar foto's van komen hoe het er uit ziet ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik zal is kijken of ik dat kan doen voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook probeer, ik kom niet op Kpn vandaag.
Ik krijg de melding GW 400 - url niet gevonden. ??
:(
Robbie T schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 00:23:
[...]

Thanks! Het is mij inmddels gelukt, krijg het alleen nog niet voor elkaar om het in grote modus te kijken.

(HSDPA dekking is trouwens wel aan te raden zeg, anders hapert het beeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een x aantal contactpersonen dubbel in mijn lijst.

Zelfde naam en zelfde nummer.

Is er een tooltje om dubbele entries te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:27
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:52:
Wat ik ook probeer, ik kom niet op Kpn vandaag.
Ik krijg de melding GW 400 - url niet gevonden. ??
:(

[...]
Ook niet als je verbinding maakt via mobiele startsite..(Instellingen die je van Hi hebt gekregen, middels de sms naar 8040? Ja, smssen naar 8040).

Hierna naar www.kpn.com surfen. Dan krijg je de melding dat je geen toegang hebt tot de de website. en staat er nog bij: 0 Hoofdmenu.

klik dan op Hoofdmenu en je komt op de kpn site, op die pagina staat ook: Mobiele tv.
Op die manier is het mij ook gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:02:
[...]

Ook niet als je verbinding maakt via mobiele startsite..(Instellingen die je van Hi hebt gekregen, middels de sms naar 8040? Ja, smssen naar 8040).

Hierna naar www.kpn.com surfen. Dan krijg je de melding dat je geen toegang hebt tot de de website. en staat er nog bij: 0 Hoofdmenu.

klik dan op Hoofdmenu en je komt op de kpn site, op die pagina staat ook: Mobiele tv.
Op die manier is het mij ook gelukt.
Maar op WELKE pagina kom je dan precies ? Ik kom steeds uit op OF
de Hi-portal (waar niets over mobiletv staat) OF op de gewone KPN.COM homepage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Voor de liefhebbers (Garmin voor mobiele apparaten):
http://symbian-freak.com/...y_maps_for_your_phone.htm

Gekke is alleen, wanneer ik onderstaant adres kijk of het werkt op de N95, zegt ie dat er geen interne gps in zit :S
http://www8.garmin.com/mobilephones/

Hmmm hier staat dat het niet wordt ondersteund... jammer

[ Voor 23% gewijzigd door Mau_Maus op 05-10-2007 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:26
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:54:
Ik heb een x aantal contactpersonen dubbel in mijn lijst.

Zelfde naam en zelfde nummer.

Is er een tooltje om dubbele entries te verwijderen?
Toevallig Shozu of iets dergelijks gebruikt? Ik had al mijn contacten verwijderd en van de PC opnieuw opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

Sharky schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 02:41:
Lastig probleempje, ik heb een livemail plus account (hotmail dus) welke ik via pop3 kan benaderen. Heb alles ingesteld zoals het hoort maar als de telefoon verbinding wil maken komt er in beeld te staan 'Deze site heeft een niet-vertrouwd certificaat verzonden. Toch doorgaan?'.
Vervolgens kan ik voor 'doorgaan' kiezen of voor 'certificaatgegevens'. In die gegevens staat verder niets raars of waarschuwingen ofzo. Wanneer ik voor 'doorgaan' kies kan ik netjes mailen e.d.. Ik heb contact opgenomen met livemail support en die zeiden dat de fout niet aan de livemailkant ligt maar aan de telefoon, alleen heb ik nu geen idee hoe ik het moet oplossen. Iemand anders wel misschien?
Ik heb ook een plus account. Maar gebruik voor communicatie met de server niet POP3 maar gewoon de Windows Live plugin voor Nokia. Deze is te downloaden via het Downloaden icoon in je hoofdmenu (als die er niet in staat even via Opties Lijst vernieuwen). Hij is te vinden in WinLive. Na installatie komt er een extra regel in je Berichten scherm genaamd Windows Live.
Alleen jammer dat Windows Live mail niet gepushed kan worden, zoals bij Windows Mobile 6 toestellen wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:05:
[...]
de Hi-portal (waar niets over mobiletv staat) OF op de gewone KPN.COM homepage..
Op de KPN vandaag pagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Ik kom wel op de Pagina van KPN Mobile, maar hij download maar tot 111kb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mensen het is een tijdje geleden maar ik zit met een probleem.

Ik heb Route66 maar had hem al een tijdje niet meer gebruikt. Nu had ik hem vandaag nodig maar kreeg ik om de een of andere vage reden geen instructies erbij.
Heb echt alles gecontroleerd wat er volgens mij te controleren valt maar zie toch nog ergens wat over het hoofd (denk ik).
M`n waarschuwingstonen staan aan in m`n profiel (wat overigens alleen bij Nav4all uitmaakt als ik me niet vergis) En in Route66 staat het geluid op het hardste. Verder is het geluid ook niet uitgeschakeld met de 9 dus zou echt niet weten wat het is.

Als iemand enig idee heeft, graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
abcor2003 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:10:
Ik kom wel op de Pagina van KPN Mobile, maar hij download maar tot 111kb?
Had ik de eerste keer ook...nog even opnieuw proberen?
Sjengcity schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:29:
Mensen het is een tijdje geleden maar ik zit met een probleem.

Ik heb Route66 maar had hem al een tijdje niet meer gebruikt. Nu had ik hem vandaag nodig maar kreeg ik om de een of andere vage reden geen instructies erbij.
Heb echt alles gecontroleerd wat er volgens mij te controleren valt maar zie toch nog ergens wat over het hoofd (denk ik).
M`n waarschuwingstonen staan aan in m`n profiel (wat overigens alleen bij Nav4all uitmaakt als ik me niet vergis) En in Route66 staat het geluid op het hardste. Verder is het geluid ook niet uitgeschakeld met de 9 dus zou echt niet weten wat het is.

Als iemand enig idee heeft, graag! :)
Staat je profiel toevallig op stil?

[ Voor 61% gewijzigd door Robbie T op 05-10-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Robbie T schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:57:
Staat je profiel toevallig op stil?
Nop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:30
Een keertje wisselen van profiel met # wil wel eens helpen.
Zoniet, het zooitje ff opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Toevallig keertje geupdate naar versie 520 op het einde? En kan het zijn dat het sinds dien is gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 02:04
Shit! Vet probleem in een keer. Batterij gaat niet méér dan 1 uur mee, 5 uur wanneer telefoon simpel op standby staat. Probleem is ontstaan nadat ik gerommeld heb met WLAN instellingen en bereik vergroot heb door de zender continu met 100mW te laten zenden. Tevens heb ik een frontje verwisseld, maar daar ligt de oorzaak natuurlijk niet... mijn eerste reactie.

De WLAN instellingen heb ik toch weer teruggeschroefd naar standaard nadat ik het energieverbruik wel gigantisch toe nam. Toch blijft m'n N95 onredelijk veel verbruiken (5 uur standby of 1 uur actief gebruik dus). Ook heb ik gedacht aan een probleem met de batterij, maar een 2e batterij die ik gebruik geeft hetzelfde probleem.

Terug naar het verwisselen van het frontje. Heb de vóór én achterkant vervangen, en tevens wat schroefjes aangedraaid waarna ik een stuk minder last had van sliderprobleem. Kan het zijn dat ik ergens een shortcircuit getriggert heb waardoor de batterij langzaam (/ snel) leeg lekt?

Of zou alles gewoon een kwestie van softwareprobleem zijn en moet ik gewoon opniew de firmware installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de actie van belnu.nl?
Nokia N95 Gratis bij 2 jarig Flex 150 abbonement met internet & 1e jaar 50% korting.
Klinkt toch wel mooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 02-10 22:36
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 02:21:
Nokia N95 Gratis bij 2 jarig Flex 150 abbonement met internet & 1e jaar 50% korting.
Klinkt toch wel mooi..
Goeie, vind het namelijk ook wel erg goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

XyberBorg schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 02:08:
Shit! Vet probleem in een keer. Batterij gaat niet méér dan 1 uur mee, 5 uur wanneer telefoon simpel op standby staat. Probleem is ontstaan nadat ik gerommeld heb met WLAN instellingen en bereik vergroot heb door de zender continu met 100mW te laten zenden. Tevens heb ik een frontje verwisseld, maar daar ligt de oorzaak natuurlijk niet... mijn eerste reactie.

De WLAN instellingen heb ik toch weer teruggeschroefd naar standaard nadat ik het energieverbruik wel gigantisch toe nam. Toch blijft m'n N95 onredelijk veel verbruiken (5 uur standby of 1 uur actief gebruik dus). Ook heb ik gedacht aan een probleem met de batterij, maar een 2e batterij die ik gebruik geeft hetzelfde probleem.

Terug naar het verwisselen van het frontje. Heb de vóór én achterkant vervangen, en tevens wat schroefjes aangedraaid waarna ik een stuk minder last had van sliderprobleem. Kan het zijn dat ik ergens een shortcircuit getriggert heb waardoor de batterij langzaam (/ snel) leeg lekt?

Of zou alles gewoon een kwestie van softwareprobleem zijn en moet ik gewoon opniew de firmware installeren?
Als ik jou was zou ik inderdaad een keer hard resetten. Als dat niet helpt heb je waarschijnlijk iets in de vernieling geholpen. Wellicht helpt het weer om het oude frontje erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die voip gebruikt ook last van het volgende, de settings worden automatisch veranderd in het volgende Proxy server address: sip.voipstunt.com als ik die zo invult dan veranderd hij hem automatisch naar Proxy server address: sip:sip.voipstunt.com het zelfde gebeurt bij Registrar server address.

Hij heeft 1 keer de settings gehouden zoals ik ze invoer en toen kon ik bellen via voipstunt, maar als die automatisch veranderd word dan werkt hij niet meer wat dus nu elke keer het geval is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
XyberBorg schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 02:08:

Das grappig... Ik had het ook na het verwisselen van mijn frontje... Maar ik had ervoor ook veel met software gerommelt dus dacht dat het daar aanlag... Hij gaat bij man van 10 tot 16 mee.. dus 6 uurtjes... Later dacht ik dat het misshcien kwam, omdat het nieuwe frontje de galerij knop steeds indrukte... en dat dat stroom kostte... Maarja kans is dus groot dat het aan het frontje ligt... wel jammer want hij is wel mooi zwart zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog veel mensen die ontzettend veel hinder van het slider of batterij probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:10:
Zijn er nog veel mensen die ontzettend veel hinder van het slider of batterij probleem hebben?
Ik hoop dat je bedoelt in combi met die cover? Of in het algemeen? Want in het algemeen is daar al heel veel over gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat kan ik het beste doen om de GPS ontvangst in mijn auto met warmtewerende voorruiten te verbeteren? Nou zit ik nog een paar weken niet veel in de auto, maar toen ik van de week 1,5uur moest rijden, had ik 1,5uur geen bereik op de N95.
Bij mijn oude sony NAV U70t werkte het wel, maar ook vertraagd. daar heb ik toen een externe gps ontvanger op aangesloten die ik via magneet op het dak kon plaatsen. werkte perfect.
Nu zit ik dus even snel te zoeken, maar zoiets is er (nog) niet om via bluetooth aan je N95 te koppelen denk? Tenminste die dingen die ik tot nu toe heb gevonden zien er niet echt wind/waterproof uit.

Zou ook handig zijn om zo'n kleine ontvanger te gebruiken als ik ga sporten. DIe sportstracker van Nokia is namelijk best een leuk programma, alleen moet ik dan wel de heletijd met de gsm in mn hand lopen/fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Kan je die oude externe niet gewoon koppelen met bluetooth aan je nokia dan? En dan de optie externe gps selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
Mau_Maus schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:50:
[...]

Das grappig... Ik had het ook na het verwisselen van mijn frontje... Maar ik had ervoor ook veel met software gerommelt dus dacht dat het daar aanlag... Hij gaat bij man van 10 tot 16 mee.. dus 6 uurtjes... Later dacht ik dat het misshcien kwam, omdat het nieuwe frontje de galerij knop steeds indrukte... en dat dat stroom kostte... Maarja kans is dus groot dat het aan het frontje ligt... wel jammer want hij is wel mooi zwart zo.
't Valt mij nu inderdaad ineens op dat de cover aan de achterkant continu de galerij knop ingedrukt houdt... Even checken of dit daadwerkelijk de rede is waarom de batterij leegloopt, anders knutsel ik gewoon de knop uit de oude cover in de nieuwe. Zal de resultaten posten.
Mau_Maus schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:29:
Kan je die oude externe niet gewoon koppelen met bluetooth aan je nokia dan? En dan de optie externe gps selecteren?
Die oude externe zal vast en zeker geen bluetooth versie zijn denk ik. Gewoon een oudere kabelversie lijkt mij.

[ Voor 17% gewijzigd door XyberBorg op 06-10-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt toch wel mooi..
Ik heb vorige week gebruik gemaakt van de actie.
Gisteren zijn de nieuwe Nokia N95's binnengekomen bij hun, gaven ze aan per email.
En mijn bestelling zou begin deze week worden verstuurd worden!
Hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
XyberBorg schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:45:
[...]

't Valt mij nu inderdaad ineens op dat de cover aan de achterkant continu de galerij knop ingedrukt houdt... Even checken of dit daadwerkelijk de rede is waarom de batterij leegloopt, anders knutsel ik gewoon de knop uit de oude cover in de nieuwe. Zal de resultaten posten.
Ik heb nu sinds half 1 de oude achterkant erop gedaan. Dan weet ik vanavond of dat de oorzaak is, maar bij mij blijft de galerij knop pas vast zitten na 1x indrukken. Gister vaak gecheckt of die hem niet indrukte en toch liep ie leeg. Misschien drukt de zwarte achterkant nog ergens anders op...
[...]

Die oude externe zal vast en zeker geen bluetooth versie zijn denk ik. Gewoon een oudere kabelversie lijkt mij.
Oh natuurlijk stom van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:33:
[...]

Op de KPN vandaag pagina...
Kun je achter de URL van die pagina komen ? Zodat ik kan proberen er
handmatig naartoe te surfen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Mau_Maus schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:29:
Oh vergeten erbij te schrijven. Dat ding is pas gejat (nav+ontvanger), dus dat gaat niet lukken.
Was trouwens niet een 'oudere' alleen geen bluetooth en daarom hoefde ik die ook niet op te laden en was hij misschien daarom wel weatherproof?

Sportstracker werkt ook 'redelijk' vanuit een dichtgeritste jaszak zie ik nu trouwens.
Maar ja daar heb ik in de auto niet zoveel aan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:17:
Wat kan ik het beste doen om de GPS ontvangst in mijn auto met warmtewerende voorruiten te verbeteren? Nou zit ik nog een paar weken niet veel in de auto, maar toen ik van de week 1,5uur moest rijden, had ik 1,5uur geen bereik op de N95.
Bij mijn oude sony NAV U70t werkte het wel, maar ook vertraagd. daar heb ik toen een externe gps ontvanger op aangesloten die ik via magneet op het dak kon plaatsen. werkte perfect.
Nu zit ik dus even snel te zoeken, maar zoiets is er (nog) niet om via bluetooth aan je N95 te koppelen denk? Tenminste die dingen die ik tot nu toe heb gevonden zien er niet echt wind/waterproof uit.

Zou ook handig zijn om zo'n kleine ontvanger te gebruiken als ik ga sporten. DIe sportstracker van Nokia is namelijk best een leuk programma, alleen moet ik dan wel de heletijd met de gsm in mn hand lopen/fietsen.
Wat bij mij werkte: een bluetooth gps ontvanger op de hoedenplank, dan moet je natuurlijk wel je voeding uit de kofferbak kunnen halen, in mijn auto zit daar een 12V aansluiting.

Met betrekking tot Sportstracker: bij het wielrennen heb ik m'n N95 in een van de rugzakken van m'n shirt, geopend, geen probleem. Je rit moet trouwens niet langer duren dan naar mijn ervaring 3.5 uur, dan is de baterij dood.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:06
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:05:
[...]
Nou ik kan dus niet met mijn hi abbo op de hi portal komen. Ik kom dus gewoon op kpn vandaag en kan daar dan ook kpn tv donwloaden en gebruiken. Hij herkent niet dat ik hi heb ofzo denk ik. Daarom vroeg ik ook al of iemand gebruik kan maken van rabo mobiel. Aangezien ik daar dan ook niet opkom. Mishcien dat er bij mij iets niet goed is gegaan meyt overzetten van orange naar HI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
zenica schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:52:
Zoals belooft nog een foto van de zwarte cover... De achter cover is nog wel Deep Plum, want die zwarte daarvan triggert iets wat je batterij leeg slurpt :( (Waarschijnlijk door het klemmen van je gallerijknop)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bigpoppamaus/06102007057.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
Ik post zo wel ff een foto van een zwarte achtercover. Ben wat batterijtesten aan het doen door de N95 continu met GPS en muziek afspelen te belasten. Met de oude cover trek ik net 1 uur en 20 minuten, lijkt me eerlijk gezegd al wat aan de korte kant. Dadelijk de zwarte cover monteren en testen. Testresultaten volgen.

Afbeeldingslocatie: http://i232.photobucket.com/albums/ee145/XyberBorg/HPIM0978.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i232.photobucket.com/albums/ee145/XyberBorg/HPIM0983.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i232.photobucket.com/albums/ee145/XyberBorg/HPIM0984.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door XyberBorg op 06-10-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt toch wel mooi..
Ik heb begin deze week contractverlenging gedaan bij gsmweb.nl/:
N95: 71 euro bij 2 jaar relax 150 + PIT, 1e 12 mnd 50% korting op abo. Dus 1e jaar betaal ik plm 19,50 en 2e jaar 29,00 euro, met onbeperkt internetten :9
Zondag besteld, contract e.d. via de mail verstuurd, woensdag afgeleverd door pakketservice _/-\o_ .
Betalen onder rembours, prijs 79 euro totaal.
Enige nadeel bijbehorende boekjes zijn in het Duits :?
Ik heb de Sand besteld, waanzinnig veelzijdig toestel. Route 66 inmiddels geïnstalleerd en een 2 gig microsd kaartje erin gestopt. Ben nog bezig alle mogelijkheden uit te pluizen.
Weet iemand toevallig hoe dat werkt met die t-mobile hotspots, moet t-mobile die activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt toch wel mooi..
Is t-mobile slechte ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:06:
[...]

Is t-mobile slechte ontvangst
Helaas moet ik je daar gelijk in geven, op m´n kantoor op het werk heb ik geen ontvangst ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:53:
[...]Wat bij mij werkte: een bluetooth gps ontvanger op de hoedenplank, dan moet je natuurlijk wel je voeding uit de kofferbak kunnen halen, in mijn auto zit daar een 12V aansluiting.

Met betrekking tot Sportstracker: bij het wielrennen heb ik m'n N95 in een van de rugzakken van m'n shirt, geopend, geen probleem. Je rit moet trouwens niet langer duren dan naar mijn ervaring 3.5 uur, dan is de baterij dood.....
Ja, dat is eigenlijk wel een logische oplossing... 8)7
Zou het nog uitmaken dat het een station is? Omdat de achterruit dus niet echt schuin loopt.

Toch maar eens proberen...

Ja die GPS eet graag batterijtjes...Was 1,5uur weg. Sportstracker aan, radio aan en bluetooth verget uit te zetten. Ik was net op tijd thuis. Hij begon al te piepen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:18:
[...]

Ik heb vorige week gebruik gemaakt van de actie.
Gisteren zijn de nieuwe Nokia N95's binnengekomen bij hun, gaven ze aan per email.
En mijn bestelling zou begin deze week worden verstuurd worden!
Hou jullie op de hoogte
Oke ben benieuwd, mijn abbonement verloopt over 3 weken en wil die N95 wel hebben..
Deze deal zou dan wel mooi zijn, jammer dat het t-mobile is ja, maar de aanbieding vind ik wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:50:
[...]

Ik heb begin deze week contractverlenging gedaan bij gsmweb.nl/:
N95: 71 euro bij 2 jaar relax 150 + PIT, 1e 12 mnd 50% korting op abo. Dus 1e jaar betaal ik plm 19,50 en 2e jaar 29,00 euro, met onbeperkt internetten :9
Zondag besteld, contract e.d. via de mail verstuurd, woensdag afgeleverd door pakketservice _/-\o_ .
Betalen onder rembours, prijs 79 euro totaal.
Enige nadeel bijbehorende boekjes zijn in het Duits :?
Ik heb de Sand besteld, waanzinnig veelzijdig toestel. Route 66 inmiddels geïnstalleerd en een 2 gig microsd kaartje erin gestopt. Ben nog bezig alle mogelijkheden uit te pluizen.
Weet iemand toevallig hoe dat werkt met die t-mobile hotspots, moet t-mobile die activeren?
Klinkt ook goed! mooi alternatief, zelfde abbonement alleen 79 euro bij betalen, maar nog steeds een mooie prijs, en netjes snel bezorgd zoals je zegt 8)
Ik onthoudt deze ook even, thanks.
EDIT: Zie dat je hem nu ook gratis krijgt bij dit abbonement! Prijzen zijn dus aan het dalen?
T-mobile is nu volgens mij de goedkoopste aanbieder met deze telefoon, heb verder nog geen betere deal gezien dan deze.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 03:21 . Reden: verbetering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
readytoflow schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:17:

Waarom met een magneet? Je achterruit is niet wamtewerend. Dus de hoedenplank is groot genoeg voor een GPS ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguruuu
  • Laatst online: 31-07-2023
Hi,
Al 1 week de zwarte covers er op, geen probleem ontekt ook niet met de batterij.
Wacht nog steeds op de 6gb kaar 1 week geleden besteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yspriem
  • Laatst online: 25-02-2023
ik had op mijn N80 route 66 en heb de inhoud van het kaartje mijn 6gb micro-sd gekopieerd. Maar hij wil niet installeren. Zou dat wel moeten? Krijg de volgende foutmelding: Geldigheid vertificaat verstreken. Maar krijg geen mogelijkheid om een code in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Laatst online: 14:49
iemand al nieuw over nieuwe firmware ? want ik heb nog steeds wat vage problemen, Zoals:

toetsenbord verlichting blijft soms aan, ook na dichtschuiven telefoon.
soms na het maken van een foto blijft het scherm grijs, Dit kan tot 20sec duren.
tril functie is altijd een verassing. soms wel, Soms niet....

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Heeft er iemand van jullie soms ook last van dat als je iemand belt, dat ie jou niet kan horen, maar jij de ander wel kunt verstaan? Een reboot van de telefoon lost dit dan op.

En ik heb vaker, als ik iemand bel, dat ie dan niet belt en na 15 secs niet-overgaan terug naar het hoofdmenu springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:09:
[...]

Helaas moet ik je daar gelijk in geven, op m´n kantoor op het werk heb ik geen ontvangst ;(
T-Mobile is echt niet slecht. Qua bereik staat T-Mobile op de tweede plaats achter KPN.
Basseer je provider in ieder geval op de plaatsen waar je het meeste komt, en normaal gesproken is dat thuis en op je werk.
Op mijn werk heb ik zowel met KPN, Vodafone, en T-Mobile een perfect ontvangst, echter thuis voldoet hier alleen maar T-Mobile.
Vandaar ik al jaren T-Mobile heb.
Waarom hier het verschil is in bereik weet ik niet, gezien de mast hier op een paar honderd meter staat. En alle providers hangen natuurlijk in diezelfde mast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
yspriem schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 09:20:
ik had op mijn N80 route 66 en heb de inhoud van het kaartje mijn 6gb micro-sd gekopieerd. Maar hij wil niet installeren. Zou dat wel moeten? Krijg de volgende foutmelding: Geldigheid vertificaat verstreken. Maar krijg geen mogelijkheid om een code in te vullen.
patrickt35 in "Certificaten verzoeken SymbianSigned"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn map z:\resources is knap vol (>1600 files) en de submappen bevatten ook flink wat bestanden.

Is dit een systeemmap, waar alleen systeembestanden in staan of is er een progje waarmee je deze 'rommel' eens flink kan opruimen??
(een soort registercleaner...)

Wellicht sla ik hier de plank wel helemaal mis, maar ik zag dit met Y-Browser, en ik houd niet van onnodige troep op mijn telefoon, zo ook staat er een map 'epoc32', met een aantal submappen en uiteindelijk een bestand erin en als je dat leest (met notities) staat er iets als 'SnifferSrv.exe', een naam, die geen goede indruk achterlaat.

Weet iemand raad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:24:
Mijn map z:\resources is knap vol (>1600 files) en de submappen bevatten ook flink wat bestanden.

Is dit een systeemmap, waar alleen systeembestanden in staan of is er een progje waarmee je deze 'rommel' eens flink kan opruimen??
(een soort registercleaner...)

Wellicht sla ik hier de plank wel helemaal mis, maar ik zag dit met Y-Browser, en ik houd niet van onnodige troep op mijn telefoon, zo ook staat er een map 'epoc32', met een aantal submappen en uiteindelijk een bestand erin en als je dat leest (met notities) staat er iets als 'SnifferSrv.exe', een naam, die geen goede indruk achterlaat.

Weet iemand raad??
Voor zover ik weet kan je op de Z: map niks wissen, verplaatsen, knippen of plakken.
van deze map start je phone namelijk op.
die SnifferSrv.exe is geloof ik je wlan sniffer...
ikzelf zou er helemaal niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
theguruuu schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:57:
Hi,
Al 1 week de zwarte covers er op, geen probleem ontekt ook niet met de batterij.
Wacht nog steeds op de 6gb kaar 1 week geleden besteld :(
mazzelpik :P Met je zwarte cover dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
Ik heb een probleem waar ik niet uit kom:

Ik heb met de standaard aanwezige software een mailbox van mijn werk aangemaakt. Het ophalen via mijn WLAN thuis vormt geen enkel probleem en dit werkt ook. Als ik echter de mail wil ophalen via een ander toegangspunt (in dit geval via KPN icm Surf & Mail) dan krijg ik telkens de volgende foutmelding:
Kan geen verbinding leggen met netwerk
Bij het verbinden kan ik kiezen uit KPN MMS, KPN Streaming en Mobiele StartSite maar geen van de toegangspunten werkt.

Weet iemand of ik toevallig iets 'speciaals' in moet stellen als ik gebruik maak van KPN? Moet ik een andere poort of beveiliging instellen? Ik kan nergens hierover iets vinden... het lijkt wel of KPN wat zaken blokeerd

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Stimpy001 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:33:
het lijkt wel of KPN wat zaken blokeerd
Die indruk krijg ik ook (wel met HI).
Wanneer ik bijvoorbeeld naar Voetbal International surf, krijg ik 502 Foute Gateway.
Niet alleen bij VI maar ook bij andere websites.
Daarnaast kan ik me niet aanmelden bij MS Live Messenger...

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
Mau_Maus schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:00:
[...]

mazzelpik :P Met je zwarte cover dan ;)
Inderdaad. N95 was om 0100 uur opgeladen en geeft nu, 17:00 uur locale tijd, nog steeds een volle batterij indicatie nadat ik de oude covers geinstalleerd had. Wordt dus tijd dat ik ga knutselen met die knopjes.

Edit: Gallerij knop van zwarte cover is gefixed door deel van de binnenkant van het knopje af te snijden. Zie onderstaande foto. Batterijduur met zwarte cover is dus nu in orde.

Afbeeldingslocatie: http://i232.photobucket.com/albums/ee145/XyberBorg/HPIM0988-1.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door XyberBorg op 07-10-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
XyberBorg schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:58:
[...]

Inderdaad. N95 was om 0100 uur opgeladen en geeft nu, 17:00 uur locale tijd, nog steeds een volle batterij indicatie nadat ik de oude covers geinstalleerd had. Wordt dus tijd dat ik ga knutselen met die knopjes.
Dus ligt aan de achtercover.. Ik merk het ook. Maar die knopjes omwisselen wordt lastig.. Ik had even gekeken met een andere orginele die ik had en kapot is.... De bevestiging is niet om te wisselen volgens mij... zit vast met plastic dopjes... Die je alleen kan breken ofzo als je ze los wilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

Stimpy001 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:33:
Ik heb een probleem waar ik niet uit kom:

Ik heb met de standaard aanwezige software een mailbox van mijn werk aangemaakt. Het ophalen via mijn WLAN thuis vormt geen enkel probleem en dit werkt ook. Als ik echter de mail wil ophalen via een ander toegangspunt (in dit geval via KPN icm Surf & Mail) dan krijg ik telkens de volgende foutmelding: Kan geen verbinding leggen met netwerk.

Bij het verbinden kan ik kiezen uit KPN MMS, KPN Streaming en Mobiele StartSite maar geen van de toegangspunten werkt.

Weet iemand of ik toevallig iets 'speciaals' in moet stellen als ik gebruik maak van KPN? Moet ik een andere poort of beveiliging instellen? Ik kan nergens hierover iets vinden... het lijkt wel of KPN wat zaken blokeerd
abcor2003 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:03:
[...]
Die indruk krijg ik ook (wel met HI).
Wanneer ik bijvoorbeeld naar Voetbal International surf, krijg ik 502 Foute Gateway.
Niet alleen bij VI maar ook bij andere websites.
Daarnaast kan ik me niet aanmelden bij MS Live Messenger...

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? :/
Ik denk dat het ligt aan het gebruikte toegangspunt. Volgens mij gebruiken jullie "Mobiele StartSite" als toegangspunt, deze loopt via een WAP proxy. KPN blokkeert helaas nog het een en ander in deze proxy. Je kunt dit controleren door bij het betreffende profiel Opties > Geavanceerde instellingen te bekijken (IP: 10.10.100.20 poort: 5080).

Oplossing: maak een nieuw profiel aan zonder proxy.
Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Toegangspunten > Opties > Nieuw toegangspunt
Naam verbinding: internet
Drager gegevens : Packet-gegevens
Naam toegangspunt: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: Geen (niets invullen dus)
Vraag om wachtwoord: Nee
Wachtwoord: (niets invullen)
Verificatie: Normaal
Homepage: http://mmm.bel.nl

Als je te lui bent om dit allemaal in te typen kun je ook instellingen aanvragen via http://www.bel.nl, dan krijg je ze via SMS. Let wel dat je bij Netwerk Hi invult en niet KPN en dat je in de 2e pagina internet instellingen aanvraagd (onderste optie).

Mocht dat nog niet werken, probeer dan bovenstaande dan eens met Naam toegangspunt: internet

Let wel; met deze internet instellingen kom je weer niet op de KPN portal, die verbinding moet lopen via de proxyserver... Maar voor andere doeleiden zoals MSN, mail, etc. werkt deze wel goed.

[ Voor 13% gewijzigd door robertwebbe op 07-10-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilde nieuwe firmwa V12.0.013 er op zetten maar het bleef V11.0.026 omdat ik geen gps verbinding kreeg, maar nu krijg de telefoon niet meer on nerderlandse taal, kan hem op veel talen zetten maar geen nerderlands en kan ook nergens firmware V12.0.013 vinden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:20:
wilde nieuwe firmwa V12.0.013 er op zetten maar het bleef V11.0.026 omdat ik geen gps verbinding kreeg, maar nu krijg de telefoon niet meer on nerderlandse taal, kan hem op veel talen zetten maar geen nerderlands en kan ook nergens firmware V12.0.013 vinden O+
Je kon niet updaten omdat je geen GPS kon vinden? :S

Ik zou ff langs een NSP gaan als het je niet zo goed lukt (of er wellicht weinig kaas van gegeten hebt). Dan sta je 15 minuten later weer buiten met de nieuwste firmware (V12) en je hebt niks geen gekloot. Wel ff een backup van het hele zooitje maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben trouwens benieuwd wanneer de 8gb microSD goed beschikbaar komt. De webshop one2remember heeft hem al wel als pre-order op de site staan. Lijkt me vet om dat er in te hebben. Heb nu 4gb (dat is al veel), maar lijkt me gewoon mooi voor de heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:04:
Ben trouwens benieuwd wanneer de 8gb microSD goed beschikbaar komt. De webshop one2remember heeft hem al wel als pre-order op de site staan. Lijkt me vet om dat er in te hebben. Heb nu 4gb (dat is al veel), maar lijkt me gewoon mooi voor de heb :)
ik had eerst de 2gb maar dat was net wat te weinig.
Heb nu de 6gb en dat is voor mij al echt genoeg. Ongeveer een 1000 liedjes en nog 4films heb ik erop staan en heb nog ruimte over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Hey Sjeng

Nog iets gehad aan de reacties van je route66 probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
robertwebbe schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:12:
[...]

[...]

Ik denk dat het ligt aan het gebruikte toegangspunt. Volgens mij gebruiken jullie "Mobiele StartSite" als toegangspunt, deze loopt via een WAP proxy. KPN blokkeert helaas nog het een en ander in deze proxy. Je kunt dit controleren door bij het betreffende profiel Opties > Geavanceerde instellingen te bekijken (IP: 10.10.100.20 poort: 5080).

Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Toegangspunten > Opties > Nieuw toegangspunt

Als je te lui bent om dit allemaal in te typen kun je ook instellingen aanvragen via http://www.bel.nl, dan krijg je ze via SMS. Let wel dat je bij Netwerk Hi invult en niet KPN en dat je in de 2e pagina internet instellingen aanvraagd (onderste optie).

Mocht dat nog niet werken, probeer dan bovenstaande dan eens met Naam toegangspunt: internet

Let wel; met deze internet instellingen kom je weer niet op de KPN portal, die verbinding moet lopen via de proxyserver... Maar voor andere doeleiden zoals MSN, mail, etc. werkt deze wel goed.
Of je gebruikt gewoon kpn internet. Die je ook als het goed is krijgt met je instellingen mee. Deze werkt ook perfect op bovengenoemde feiten. Aleen Rabo mobiel dus niet. En dat heb ik al meerdere keren gevraadg heeft niemand die hiervan ook gebruik maakt en die het wel werkend heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:52:
[...]

Klinkt ook goed! mooi alternatief, zelfde abbonement alleen 79 euro bij betalen, maar nog steeds een mooie prijs, en netjes snel bezorgd zoals je zegt 8)
Ik onthoudt deze ook even, thanks.
EDIT: Zie dat je hem nu ook gratis krijgt bij dit abbonement! Prijzen zijn dus aan het dalen?
T-mobile is nu volgens mij de goedkoopste aanbieder met deze telefoon, heb verder nog geen betere deal gezien dan deze.
Ja ik was weer eens te snel, hij is nu inderdaad gratis, scheelt me 80 euries 8)7 Oh ja hij is trouwens voorzien van de laatste firmware v12.0.013 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 01:00:
Hey Sjeng

Nog iets gehad aan de reacties van je route66 probleem?
Nop, helaas niet.

Maar ik ga deze week even m`n sd kaartje formatteren, ik heb namelijk het vermoede dat Route66 daar ergens iets wegschrijft waardoor de fout ontstaat. Dan kun je Route66 wel verwijderen en opnieuw installeren maar die bestanden verwijderd hij niet.....

Hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:32
Mau_Maus schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:17:
Voor de liefhebbers (Garmin voor mobiele apparaten):
http://symbian-freak.com/...y_maps_for_your_phone.htm

Gekke is alleen, wanneer ik onderstaant adres kijk of het werkt op de N95, zegt ie dat er geen interne gps in zit :S
http://www8.garmin.com/mobilephones/

Hmmm hier staat dat het niet wordt ondersteund... jammer
vrees niet! ik heb zonet zitten lezen. Het artikel op symbian-freak.com gaat over Gaming XT terwijl degene op Garmin's website Garmin Mobile 10 en Garmin Mobile 20 gaan. ik denk dus dat garmin XT gloednieuw is en nog niet op de website staat.

edit: ik sprak zonet met Garmin. de software werkt met de N95 mits je de nieuwste firmware van nokia hebt. Dus dit lijkt mij een zeer interssant stukje software zodra hij in de winkels komt te liggen

[ Voor 14% gewijzigd door Chillmeister op 08-10-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia N95 is nu bij een 2 jarig T-Mobile Relax 300 min gratis! zonder pocket internet totaal.. Goedkoop of niet? Bij Monditel Kruisplein!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:30:
Nokia N95 is nu bij een 2 jarig T-Mobile Relax 300 min gratis! zonder pocket internet totaal.. Goedkoop of niet? Bij Monditel Kruisplein!
Doen we hier aan reclame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 17:37
Ik heb het toestel net besteld bij gsmweb met een t-mobile 2 jarig relax 150 abonnement. Ik hoef maar 89 euro bij te betalen. Lijkt me wel een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotten mag of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:12:
[...]
ik had eerst de 2gb maar dat was net wat te weinig.
Heb nu de 6gb en dat is voor mij al echt genoeg. Ongeveer een 1000 liedjes en nog 4films heb ik erop staan en heb nog ruimte over.
Ik wacht nog even op de 8GB uitvoering.
Maar wat zijn jullie bevindingen tav de algemene snelheid van het toestel met een 6GB kaart tov de meegeleverde kaart?
Ik hoor nl van veel N73 gebruikers dat dat toestel veel trager gaat reageren naarmate de toegepaste kaart groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
mavi schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:29:
Ik heb het toestel net besteld bij gsmweb met een t-mobile 2 jarig relax 150 abonnement. Ik hoef maar 89 euro bij te betalen. Lijkt me wel een koopje.
dan heb je toch echt verkeerd lopen klikken: http://www.gsmweb.nl/forms/tm336.htm

zelfde aboo, maar niets bij betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:47:
[...]

Ik wacht nog even op de 8GB uitvoering.
Maar wat zijn jullie bevindingen tav de algemene snelheid van het toestel met een 6GB kaart tov de meegeleverde kaart?
Ik hoor nl van veel N73 gebruikers dat dat toestel veel trager gaat reageren naarmate de toegepaste kaart groter is.
Totaal geen problemen mee, ik merk geen snelheidsverschil tussen de 2GB en de 6GB kaartjes.

mensen, het is hier geen "bespreek jou abbo + aanschafkosten" topic hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sjengcity schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 06:43:
[...]
Nop, helaas niet.

Maar ik ga deze week even m`n sd kaartje formatteren, ik heb namelijk het vermoede dat Route66 daar ergens iets wegschrijft waardoor de fout ontstaat. Dan kun je Route66 wel verwijderen en opnieuw installeren maar die bestanden verwijderd hij niet.....

Hou jullie op de hoogte.
Oh jammer ik dacht echt te herkenne dat het kwam omdat je misschien geupdate had van versie 468 naar 520... Maar helaas, anders had ik een oplossing geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:13:
[...]

Oh jammer ik dacht echt te herkenne dat het kwam omdat je misschien geupdate had van versie 468 naar 520... Maar helaas, anders had ik een oplossing geweten.
Nee heb maar 1 versie gehad.
Wat was anders het probleem geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
Pascall_1 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 01:15:
[...]

Of je gebruikt gewoon kpn internet. Die je ook als het goed is krijgt met je instellingen mee. Deze werkt ook perfect op bovengenoemde feiten. Aleen Rabo mobiel dus niet. En dat heb ik al meerdere keren gevraadg heeft niemand die hiervan ook gebruik maakt en die het wel werkend heeft.
Ik neem aan dat alleen de wijziging van de proxy-servers geen problemen op gaat leveren voor mijn Surf & Mail. Ik bedoel dat deze instellingen niet voor extra kosten gaan zorgen omdat ik nu geen gebruik maak van de proxyserver van KPN.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 17:37
Bert2000 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:50:
[...]

dan heb je toch echt verkeerd lopen klikken: http://www.gsmweb.nl/forms/tm336.htm

zelfde aboo, maar niets bij betalen.
Wel een klein verschil. Bij die abo betaal je wel 10 euro extra per maand voor onbeperkt online, iets wat ik niet zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:06:
Hoe maak ik van mijn korte filmpjes die ik heb gemaakt een volledige film .Weet iemand een goed programmaatje waarmee ik dit kan doen???
Megalodon_67 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:21:
Blijkbaar heb jij de gebruiksaanwijzing van je N95 nog niet gelezen want je kunt OP het toestel je filmpjes monteren, van overgangseffecten en toegevoegd geluid voorzien...Heb het zelf overigens nog nooit geprobeerd.
Ik heb het geprobeerd en dat gaat best wel goed. Je kunt:
• Verschillende clipjes achter elkaar plakken;
• Overgangen maken (Crossfaden, fade to black/white, etc.);
• Teksten invoeren op verschillende manieren;
• Geluidsfragmenten plakken achter beelden

Het is wel ff door krijgen hoe alles werkt maar dan kan je ook wel leuke filmpjes maken! Ik heb een filmpje gemonteerd van clipjes die ik op een optreden van Cake in Tivoli heb gemaakt. Ik merkte wel dat als je een grote montage maakt, hij nog weleens wil gaan muiten bij het wegschrijven (te weinig geheugen). Ik heb daarom steeds een deel gedaan, en daaraan steeds weer nieuwe delen toegevoegd. Erg irritant om na lang monteren weer opnieuw te moeten beginnen.

Zoek maar eens op Vimeo naar "Cake @ Tivoli", dan vind je hem zo. (Ik kan er vanaf werk niet bij... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sjengcity schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:31:
[...]
Nee heb maar 1 versie gehad.
Wat was anders het probleem geweest dan?
Nouw de geluiden komen dan geloof ik bij installatie op E:\resource\apps\route66\speech En die moest je dan kopieren naar c:\data\apps\route66\speech. Uit mijn hoofd. Of andersom ;) Dat was het geval met versie 520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net langs Ricom geweest in Schiedam en wat een goede service daarzo, mijn scherm bromde als die aanstond en de slider was een beetje gammel, ter plaatse werden ze vervangen, iets wat bij andere servicepoints ook gedaan word alleen sturen ze hem dan op waar je er dan op moet wachten een paar dagen :S

Verder ben ik er nog niet achter hoe ik in de sip instellingen de proxyadres en registraradres kan veranderen dat hij niet automatisch van sip.voipstunt.com sip:sip.voipstunt.com maakt, die eerste instelling heeft het 1 keer gedaan en toen werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 16:09
IMadeLove2MyN95 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:20:
[...]

[...]

Ik heb het geprobeerd en dat gaat best wel goed. Je kunt:
• Verschillende clipjes achter elkaar plakken;
• Overgangen maken (Crossfaden, fade to black/white, etc.);
• Teksten invoeren op verschillende manieren;
• Geluidsfragmenten plakken achter beelden

Het is wel ff door krijgen hoe alles werkt maar dan kan je ook wel leuke filmpjes maken! Ik heb een filmpje gemonteerd van clipjes die ik op een optreden van Cake in Tivoli heb gemaakt. Ik merkte wel dat als je een grote montage maakt, hij nog weleens wil gaan muiten bij het wegschrijven (te weinig geheugen). Ik heb daarom steeds een deel gedaan, en daaraan steeds weer nieuwe delen toegevoegd. Erg irritant om na lang monteren weer opnieuw te moeten beginnen.

Zoek maar eens op Vimeo naar "Cake @ Tivoli", dan vind je hem zo. (Ik kan er vanaf werk niet bij... :P)
Geinig ;)

http://www.google.nl/sear...0Tivoli&btnG=Zoeken&meta=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-09 14:37
Waarom komt Windows Live niet in mijn download map te staan als ik de lijst vernieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nou ik heb net te horen gekregen dat ik morgen me n95 toegestuurd krijg !! kan niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
kaydecop schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:48:
Waarom komt Windows Live niet in mijn download map te staan als ik de lijst vernieuw?
Branded toestel met oude firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

Pascall_1 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 01:15:
[...]
Volgens mij krijgen de mensen met een Hi abo geen internet toegangspunt meegestuurd.

Heb je je Rabo probleem al een getest via de Opera browser? Daarmee kom ik wel op de Postbank site en met de standaard Nokia browser niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:30:
Mwah... Studentmobiel had afgelopen week een aanbieding met de N95 gratis bij een 2 jarig TMobile Relax 150 abo incl PIT. Eerste jaar 50% korting op de abo kosten.

Maarja, is wel 2-jarig. Iets wat ik nooit zal doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 14:26

--MeAngry--

aka Qonstrukt

robertwebbe schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:12:
[...]

[...]
Hmm, ik heb deze instellingen geprobeerd, maar helaas krijg ik geen verbinding. Niet via de browser (Opera of ingebouwd), GPS, Tunin.FM, of wat dan ook.
Ik wil ze nog het liefste gebruiken zodat ik weer gebruik kan maken van Tunin.FM, met de Mobiele Startsite doet deze helaas niet veel. :/

[edit]
Hmm, het blijkt dat je bij Hi, in plaats van 'portalmmm.nl', gebruik moet maken van simpelweg 'internet'. Ben wel benieuwd of ik nu kosten krijg voor het surfen, ik laat m'n bevindingen nog wel weten.

[ Voor 41% gewijzigd door --MeAngry-- op 08-10-2007 23:26 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

--MeAngry-- schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 23:20:
[...]
Hmm, het blijkt dat je bij Hi, in plaats van 'portalmmm.nl', gebruik moet maken van simpelweg 'internet'. Ben wel benieuwd of ik nu kosten krijg voor het surfen, ik laat m'n bevindingen nog wel weten.
Nee, het maakt niet uit welk toegangspunt je gebruikt.

Doet je radio het nu wel?

Wat ook nog wel eens zou kunnen helpen is de huige verwijderen, opnieuw downloaden en installeren. Klinkt dom maar ik meen me iets te herinneren dat er een probleem was met het toegangspunt. Als je hem een keer via een ander toegangspunt gebruikte (wat bij jou dus nu zeker het geval is) dan werkte het niet meer. Nooit geschoten is altijd mis :)

[ Voor 33% gewijzigd door robertwebbe op 08-10-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 23:04:
[...]

Mwah... Studentmobiel had afgelopen week een aanbieding met de N95 gratis bij een 2 jarig TMobile Relax 150 abo incl PIT. Eerste jaar 50% korting op de abo kosten.

Maarja, is wel 2-jarig. Iets wat ik nooit zal doen :X
Goh, ik dacht altijd dat ik de enigste was die een 1-jarig abbo nam.
Toestel is na 1 jaar in goede conditie, igv een simlock is ie simlockvrij, en is dus heel goed te verkopen.
Mijn 6260 verkocht ik voor €140,--, en mijn N70 voor €150,--.
Voor dit geld koop je met een beetje bijlegging weer een nieuw toestel. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 14:26

--MeAngry--

aka Qonstrukt

robertwebbe schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 23:33:
[...]

Nee, het maakt niet uit welk toegangspunt je gebruikt.
Nou, hier maakte het al het verschil. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
robertwebbe schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 23:03:
[...]

Volgens mij krijgen de mensen met een Hi abo geen internet toegangspunt meegestuurd.

Heb je je Rabo probleem al een getest via de Opera browser? Daarmee kom ik wel op de Postbank site en met de standaard Nokia browser niet.
Ja heb ik reeds al geprobeerd. Via gewone browser en via opera. Kan echter wel op die site komen maar als ik bankieren wil staat er geen toegang. En als ik dan op hoofdmenu druk dan krijg ik kpn vandaag. Dit terwijl ik een hi abbo heb. Ook krijg ik met hi gewoon juiste internet instellingen. Heb erover gebeld naar kpn omdat ik bang was voor etra kosten maar hun zeiden dat het niet uit maakte welke toegangs punt je gebruikt. Gebruik die toegangs punt al maanden en geen extra kosten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:24
Ik pak ook altijd een 1 jarig abbonement. Over 2 jaar gezien krijg je met 1 jaar abbo meer korting als je na 1 jaar zou verlengen. En je kunt weer kiezen of je een nieuw toestel pakt.
Pagina: 1 ... 17 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.