Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.833 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:57:
[...]

Antwoord is echt al vaker gegeven... Ga maar zoeken in de andere delen.. en het is een illegale versie nummer, maar goed het staat in de andere delen.
Ja klopt, iemand anders had ook dit probleem, waarop jij zei:

Benelux.prm

Ik snap niet hoe dit het probleem oplost :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:11:
[...]

Benelux.prm

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:18:
[...]

Nee, je begrijpt mij verkeerd. Het programma sluit voordat ik ook maar een code kan invoeren. Alsof hij crashed. Welke map gebruiken jullie?
Benelux.prm (Was mijn antwoord toen)

Als laatste zegt ie: Welke map gebruiken jullie? Dus ik: Benelux.prm

Dus dat was wat ik zei ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
ik heb een vraagje,
iemand had een programma voor mij gesigned..
maar nu krijg ik als ik het wil installeren de melding,

kan niet installeren,
beperkt door het certificaat.

nu weet ik niet wat ik eraan kan doen of wat ze er precies mee bedoelen..
weet iemand dus hoe ik van die melding af kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
fukijama schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:12:
ik heb een vraagje,
iemand had een programma voor mij gesigned..
maar nu krijg ik als ik het wil installeren de melding,

kan niet installeren,
beperkt door het certificaat.

nu weet ik niet wat ik eraan kan doen of wat ze er precies mee bedoelen..
weet iemand dus hoe ik van die melding af kom?
Euhm wel echt gesigned met jouw imei? of de zijne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
aahh ik denk dat het daar dan aan moet liggen..
wel balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:19:
Benelux.prm (Was mijn antwoord toen)

Als laatste zegt ie: Welke map gebruiken jullie? Dus ik: Benelux.prm

Dus dat was wat ik zei ja
Sorry verkeerd gelezen, my bad....

Ik heb helaas nog niks kunnen vinden om het probleem op te lossen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:40
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:11:

Benelux.prm

Lees gewoon even de vorige delen door.
Het zijn 2 redenen dat Mau_Maus dergelijke antwoorden geeft:
- De vraag is al vaak genoeg beantwoord geworden
- Er mag geen illigale software besproken worden hier op GoT dus dat respecteren (een aantal) gebruikers.

Nogmaals check even de vorige topics, als ik me niet vergis deel 6 uit m`n hoofd maar weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ik heb zojuist alle N95 delen doorzocht op mij probleem dat ik middels WLAN geen Mediabestanden kan vinden op mijn PCs thuis. Ik kan prima draadloos internetten met mijn N95 ( WLAN toegangspunt ooit aangemaakt), maar wanneer ik onder Galerij kies voor Eigen Netwerk, moet ik WLAN-sleutel invoeren waarna N95 blijft zoeken naar mediabestanden op mijn thuis-PCs, maar niks kan vinden. Ik kwam 2 mensen met hetzelfde probleem tegen en slechts 1 post die een oplossing aandroeg om UPnP aan te zetten. Dat verhelpt mijn probleem echter niet; ik kan nog steeds geen bestanden vinden met mijn N95.

Ik heb een laptop met XP erop die via WLAN hangt aan een draadloze D-Link DGL-4300 router. Nogmaals, via deze router kan ik prima draadloos internetten op mijn N95, maar ik kan geen draadloos contact maken met PCs in mijn thuisnetwerk, ook niet met bedrade PCs. Op alle PCs staan bepaalde mappen op share en kan ik onder Netwerklocaties op die PCs mijn router als UPnP-apparaat zien staan ten teken dat UPnP inderdaad aanstaat. SSID staat ook aan in mijn router.

Ik wil dus simpelweg met mijn N95 draadloos connecten met 1 van mijn PCs in het WLAN om vervolgens bestanden vanaf die PCs naar mijn N95 te kunnen kopieeren of andersom. Voor dat laatste moet je onder Menu>Instrumenten>Eigen netwerk "delen" aanzetten. Niets helpt echter!

Hoe krijg ik het voor elkaar?

[ Voor 5% gewijzigd door sl1200 op 02-10-2007 22:54 ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
sl1200 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:47:
Ik heb zojuist alle N95 delen doorzocht op mij probleem dat ik middels WLAN geen Mediabestanden kan vinden op mijn PCs thuis. Ik kan prima draadloos internetten met mijn N95 ( WLAN toegangspunt ooit aangemaakt), maar wanneer ik onder Galerij kies voor Eigen Netwerk, moet ik WLAN-sleutel invoeren waarna N95 blijft zoeken naar mediabestanden op mijn thuis-PCs, maar niks kan vinden. Ik kwam 2 mensen met hetzelfde probleem tegen en slechts 1 post die een oplossing aandroeg om UPnP aan te zetten. Dat verhelpt mijn probleem echter niet; ik kan nog steeds geen bestanden vinden met mijn N95.

Ik heb een laptop met XP erop die via WLAN hangt aan een draadloze D-Link DGL-4300 router. Nogmaals, via deze router kan ik prima draadloos internetten op mijn N95, maar ik kan geen draadloos contact maken met PCs in mijn thuisnetwerk, ook niet met bedrade PCs. Op alle PCs staan bepaalde mappen op share en kan ik onder Netwerklocaties op die PCs mijn router als UPnP-apparaat zien staan ten teken dat UPnP inderdaad aanstaat. SSID staat ook aan in mijn router.

Ik wil dus simpelweg met mijn N95 draadloos connecten met 1 van mijn PCs in het WLAN om vervolgens bestanden vanaf die PCs naar mijn N95 te kunnen kopieeren of andersom. Voor dat laatste moet je onder Menu>Instrumenten>Eigen netwerk "delen" aanzetten. Niets helpt echter!

Dus met je laptop kan je draadloos wel op je netwerk verbinding maken met de mappen op de pc's die aan het netwerk gekoppeld zijn?

Misshcien heb ik het fout hoor, maar kon de N95 het niet allen met behulp van extra progjes? Op de cd stat iets van Home Media Server uit mijn hoofd... Volgens mij moest het via dat progje, maar dat kan ik fout hebben....

PS: nog gelukt met je verzonden berichten aantal van 20 naar 999?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:08

KSH

Ben momenteel in het bezit van een bluetooth stereoheadset Motorola S9.

Deze functioneert prima met mijn Tytn 2, echter als ik hem met de N95 wil gebruiken lukt het niet.

Heel af en toe kan ik wel een verbinding leggen en dan doet ie het. Verbreek ik de bluetooth verbinding echter en schakel ik hem later in krijg ik eerst de melding: Verbonden met S9. Een seconde later krijg ik de melding: verbinding verbroken.
Als ik het vervolgens opnieuw wil proberen herhaalt dit probleem zich.

Heeft iemand anders deze headset (of een andere bluetooth stereoheadset) wel wel werkend gekregen?

Heb btw de Simlockvrije Deep Plum met nieuwste firmware (12.0.0.13 of zoiets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk nieuws voor gebruikers van de N95. Nokia gaat voor dit toestel nieuws en entertainment aanbieden, onder meer van CNN en Sony pictures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 00:15:
Leuk nieuws voor gebruikers van de N95. Nokia gaat voor dit toestel nieuws en entertainment aanbieden, onder meer van CNN en Sony pictures.
Ligt misschien aan mij, maar ik word er echt niet warmer of kouder van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:57
Onder Video Centre vind je al "Inside Sony Pictures".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik haakte al af bij 'bied'!

[ Voor 86% gewijzigd door IMadeLove2MyN95 op 03-10-2007 02:01 . Reden: qu00t erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand enthousiast over tv kijken op je N95?
Ik zie er weinig over...
Kijk hier: http://www.kpn.com/kpn/show/id=2002906 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:35

franssie

Save the albatross

sl1200 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:47:
... slechts 1 post die een oplossing aandroeg om UPnP aan te zetten. Dat verhelpt mijn probleem echter niet; ik kan nog steeds geen bestanden vinden met mijn N95.
...
Die post was van mij denk ik. Je moet inderdaad extra software instaleren op de machines waar vandaan je de info wilt delen - de uPnP server software. Op mijn macs draai ik twonky media server, bij Philips is deze software ook wel te downloaden en ik denk dat het inderdaad ook wel op de Nokia CD staat. Ik gebruik het eigenlijk nooit met mijn nokia - het draait bij mij voor de streamiums.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:09
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:59:
Ik zie er weinig over...
Kan de url niet gevonden krijgen waar ze over spreken, heb dan wel Hi maar is ook KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:29:
[...]

Kan de url niet gevonden krijgen waar ze over spreken, heb dan wel Hi maar is ook KPN
Je moet 'Surf-en-Mail-totaal' hebben (9,95 pm fair-use policy).
Bij mij werkt 't TOP!... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:55
Heb gisteren de 3 daagse trail versie van nokia maps geprobeerd omdat ik mijn auto van Nederland naar Engeland bracht.

Eerst dacht ik wat klaagt nou iedereen over? Dit was een route van Den Haag naar Duinkerken in Frankrijk. Het werkte allemaal foutloos en snel en als ik een andere route nam calculeerde hij snel een andere route. Maar toen ik bij Dover van de boot vertrok wou ik een nieuwe route plannen vanaf Dover tot Londen. Hij heeft toen de gehele rit op "calculating route" gestaan en pas ergens in Holborn (centrum van Londen) had hij pas een route gecalculeerd. Dit is 4 km van mijn eindpunt en ik had het dus niet echt meer nodig. Wat waardeloos was dat zeg!

Denk dat ik idd route66 ga aanschaffen en misschien een maandje of twee wachten in de hoop dat Tomtom een versie gaat uitbrengen dat met de interne GPS ontvanger van de N95 werkt

[ Voor 0% gewijzigd door Chillmeister op 03-10-2007 10:33 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
Ik zie er weinig over...
Ik heb vorige week een aantal keren TV gekeken via KPN op mijn N95. Ik moet zeggen dat de software mooi in elkaar zit: duidelijke/mooie interface, overzicht van programma's op welke zender en hoelang het programma nog duurt. Je kunt ook zien hoelang je al gekeken hebt (= een soort van teller). Lijkt een beetje op mediacenter-software.

Het standaard beeld is wat klein (rondom een zwarte strook) en als je het kantelt is het beeld over de gehele breedte met aan de boven- en onderzijde een zwarte balk. De kwaliteit van het beeld is niet heel erg super (verwacht geen DivX) maar in mijn ogen toch nog behoorlijk goed te volgen. Een voordeel is dat de audio-stream wel heel goed te volgen is voor het geval het beeld niet al te goed is. Er is nauwelijks een tijdsverschil tussen het beeld op de TV en op de telefoon. Ik heb het niet exact gemeten maar het zal niet veel meer dan 15 seconden zijn. Ik ben dus (behoorlijk) tevreden over de software en de kwaliteit van het beeld/geluid.

Jammer genoeg heb ik thuis geen UMTS/HDSPA waardoor ik het thuis niet (goed) kan gebruiken en om nu de gehele dag op het werk dit te gaan doen lijtk me ook niet echt iets wat mijn baas leuk zal gaan vinden. In de auto TV kijken is dan wel weer leuk om te doen (vooral als iemand anders aan het rijden is....gewoon ff voetbal kijken :P)

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie er weinig over...
Ik heb nu 3 weken de N95 met Orange Music 35 abo. Ik moet zeggen dat ik erg enthousiast ben over het onbeperkt online TV kijken via UMTS.
Wat al eerder is genoemd, het geluid is perfect, maar verwacht niet dat je ondertitels altijd kan lezen. (soms wel).
Ideaal voor op het werk in de avonddienst. Zet de N95 op mn toetsenbord en lekker TV kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Laatst online: 30-06 20:21
Chillmeister schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:58:
Heb gisteren de 3 daagse trail versie van nokia maps geprobeerd omdat ik mijn auto van Nederland naar Engeland bracht.

Eerst dacht ik wat klaagt nou iedereen over? Dit was een route van Den Haag naar Duinkerken in Frankrijk. Het werkte allemaal foutloos en snel en als ik een andere route nam calculeerde hij snel een andere route. Maar toen ik bij Dover van de boot vertrok wou ik een nieuwe route plannen vanaf Dover tot Londen. Hij heeft toen de gehele rit op "calculating route" gestaan en pas ergens in Holborn (centrum van Londen) had hij pas een route gecalculeerd. Dit is 4 km van mijn eindpunt en ik had het dus niet echt meer nodig. Wat waardeloos was dat zeg!

Denk dat ik idd route66 ga aanschaffen en misschien een maandje of twee wachten in de hoop dat Tomtom een versie gaat uitbrengen dat met de interne GPS ontvanger van de N95 werkt
Ik hoop voor je dat je de mappen van te voren hebt gedownload op je toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

franssie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:23:
[...]

Die post was van mij denk ik. Je moet inderdaad extra software instaleren op de machines waar vandaan je de info wilt delen - de uPnP server software. Op mijn macs draai ik twonky media server, bij Philips is deze software ook wel te downloaden en ik denk dat het inderdaad ook wel op de Nokia CD staat. Ik gebruik het eigenlijk nooit met mijn nokia - het draait bij mij voor de streamiums.
Die post was idd van jou ;) alleen je vermeldde er niet in dat het via een stukje software moet gebeuren. Ik heb er blijkbaar overheen gelezen toen ik na de aanschaf van het toestel de handleiding voor me nam. Dan zal het wel vergelijkbaar werken als mijn Philips LCD TV die Wifi heeft. Apart stukje software installeren op je laptop, aparte werkgroep aanmaken in je netwerklocaties en you're ready to go. Ben benieuwd.
Mau_Maus schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:58:
[...]

PS: nog gelukt met je verzonden berichten aantal van 20 naar 999?
Yep, er staat nu netjes 999. Ik heb schijnbaar de eerste paar keren dat ik het geprobeerd heb vast te leggen niet op OK gedrukt, maar het menu gewoon verlaten. Meestal kun je elders in het menu daarmee volstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
zenica schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:00:
[...]

Ik hoop voor je dat je de mappen van te voren hebt gedownload op je toestel?
yep! want anders is het $$$. Ik had alle kaarten die ik nodig had via de maploader op mijn telefoon gezet en tevens had ik in nokia maps de netwerk verbinding op uit staan (ik had wel AGPS aangevinkt bij de telefooninstellingen van nokia zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Chillmeister schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:15:
[...]

yep! want anders is het $$$. Ik had alle kaarten die ik nodig had via de maploader op mijn telefoon gezet en tevens had ik in nokia maps de netwerk verbinding op uit staan (ik had wel AGPS aangevinkt bij de telefooninstellingen van nokia zelf)
Mijn ervaring is dan toch dat ook al heb je de mappen van tevoren gedownload via MapLoader, je N95 toch extra info weet binnen te halen via het netwerk ter plekke in het buitenland. Zoals al eerder gezegd, dat geintje is dan erg duur, dus ik zou het netwerkgebruik uitschakelen, maar indien nodig (je ziet niks op je kaart, terwijl je weldegelijk ergens in de stad staat en de weg kwijt bent) zou ik het netwerk toch maar aanzetten. Denk dan niet dat die kaartinfo helemaal niet beschikbaar is, omdat je het via MapLoader thuis geprobeerd hebt binnen te halen! Er is vaak toch wel een update via het netwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:01:
[...]

waar hebben ze hem dan. Niks op voorraad, verwacht!
Nee nogal logisch dat ze hem daar niet hebben, want ze hebben hem nog nergens!
Hij vroeg zich alleen af of er al winkels waren die de telefoon al in hun assortiment opgenomen hadden. Vandaar dat ik hem die link doorgaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:55:
[...]

Jaja, misschien is het superm om naar de film of sport in je mobiel kijken.
Maar de accu niet vergeten, dan raakt de accu eerder al op... tsstss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:27
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:55:
[...]

Zou je kunnen uitleggen waar ik het een en ander kan instellen? Heb namelijk ook zo'n abbo, maar kan die link niet vinden.

Edit; heeft het er mee te maken dat ik Hi heb?

[ Voor 6% gewijzigd door Robbie T op 03-10-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PROBLEEM:
Opeens werkte het toetsenbord niet meer, geen enkele toets ook niet de Multi Media, alleen de aan/uit knop deed het nog. Herstarten, batterij eruit/erin niks mocht baten, balen dus..

Toch proberen een backup te maken, via USB, en ineens doen de toetsen het weer, ook na loskoppelen USB en stroomkabel. Met een VOLLE accu gaan slapen, volgende ochtend accu LEEG! Na opladen blijken de toetsen het weer NIET te doen..

Iemand ervaring met dit probleem?
Tips?
Firmware Vernieuwen? (stand al laatste versie op)
Harde reset? (toetsencombinatie tijdens opstarten)
Andere tips? (ook morele steun is welkom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Ik leef met je mee! :P

Misschien is de aansluiting van de toetsenbord signalenpad over de printplaat los/vuil/beschadigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:53:
PROBLEEM:
Opeens werkte het toetsenbord niet meer, geen enkele toets ook niet de Multi Media, alleen de aan/uit knop deed het nog. Herstarten, batterij eruit/erin niks mocht baten, balen dus..

Toch proberen een backup te maken, via USB, en ineens doen de toetsen het weer, ook na loskoppelen USB en stroomkabel. Met een VOLLE accu gaan slapen, volgende ochtend accu LEEG! Na opladen blijken de toetsen het weer NIET te doen..

Iemand ervaring met dit probleem?
Tips?
Firmware Vernieuwen? (stand al laatste versie op)
Harde reset? (toetsencombinatie tijdens opstarten)
Andere tips? (ook morele steun is welkom)
Firmware vernieuwen, zou in principe het zelfde zijn als een harde reset... Dus hard reset proberen.. dan nog het probleem? Dan naar NSP of waar je hem gekocht hebt terug gaan en laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
sl1200 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:45:
[...]

Mijn ervaring is dan toch dat ook al heb je de mappen van tevoren gedownload via MapLoader, je N95 toch extra info weet binnen te halen via het netwerk ter plekke in het buitenland. Zoals al eerder gezegd, dat geintje is dan erg duur, dus ik zou het netwerkgebruik uitschakelen, maar indien nodig (je ziet niks op je kaart, terwijl je weldegelijk ergens in de stad staat en de weg kwijt bent) zou ik het netwerk toch maar aanzetten. Denk dan niet dat die kaartinfo helemaal niet beschikbaar is, omdat je het via MapLoader thuis geprobeerd hebt binnen te halen! Er is vaak toch wel een update via het netwerk!
bedankt voor de info. Ik hoop dat ik dan niet hoef te schikken als ik de rekening krijg eind van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Zag net op Engadget.com een link naar de vreemdste S60 applicatie die ik sinds tijden heb gezien: een applicatie om spellen op je Symbian S60 v3 telefoon aan te sturen met de Nintendo Wii-mote.

Zie me nog niet onderweg een Wii-mote meenemen om in de trein op mijn N95 te gaan spelen, maar wel grappig dat het schijnt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Het is in deel 6 dacht ik ook al eens gevraagd maar nooit echt door iemand beantwoord maar hoe krijg je het voor elkaar om eigen netwerk werkend te krijgen en is er een manier om een ftp server te benaderen via je N95?
xahmol schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:16:
Zag net op Engadget.com een link naar de vreemdste S60 applicatie die ik sinds tijden heb gezien: een applicatie om spellen op je Symbian S60 v3 telefoon aan te sturen met de Nintendo Wii-mote.

Zie me nog niet onderweg een Wii-mote meenemen om in de trein op mijn N95 te gaan spelen, maar wel grappig dat het schijnt te werken.
Voor de grap gaat ik ff wiimote stelen bij buren ;)

[ Voor 59% gewijzigd door schumi2004 op 03-10-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:28:

Edit; heeft het er mee te maken dat ik Hi heb?
Ik heb net met KPN gebeld. Voor HI-klanten zit Mobile-TV er voorlopig
niet in. KPN wil eerst met de 'gewone kpn surf&mail-klanten' gaan experimenteren
om te kijken of de dienst naar behoren werkt, en zo ja, zal deze dienst
OOIT ( :( ) ook voor Hi-klanten beschikbaar komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het surf en mail onbeperkt abb. maar kan "Kpn vandaag" nergens vinden ?
Als ik de sms voor instellingen verstuur dan kan ik de startpagina niet openen.
Weet iemand de rechstreekse link naar kpn vandaag?

Ik gebruik zelf om tv te kijken de Slingbox icm de n95. ( www.slingmedia.com )
Hiermee kan je tv kijken via je modem thuis.
Werkt perfect, je kan tevens je ps, dvd speler of beveiligings camera aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 12:59
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:10:
Ik heb het surf en mail onbeperkt abb. maar kan "Kpn vandaag" nergens vinden ?
Als ik de sms voor instellingen verstuur dan kan ik de startpagina niet openen.
Weet iemand de rechstreekse link naar kpn vandaag?

Ik gebruik zelf om tv te kijken de Slingbox icm de n95. ( www.slingmedia.com )
Hiermee kan je tv kijken via je modem thuis.
Werkt perfect, je kan tevens je ps, dvd speler of beveiligings camera aansluiten.
Via Mobiele Startsite naar www.kpn.com gaan.

Ik heb ook een vraagje, is de kwaliteit van dat TV op je mobiel echt zo slecht, het is nauwelijks te verstaan en gebruikt bij lange na niet de maximale resolutie van de N95, is dit beter met de speciale app die ervoor is?

[ Voor 16% gewijzigd door --Christiaan-- op 03-10-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je op de kpn start site?
--Christiaan-- schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:39:
[...]

Ik heb ook een vraagje, is de kwaliteit van dat TV op je mobiel echt zo slecht, het is nauwelijks te verstaan en gebruikt bij lange na niet de maximale resolutie van de N95, is dit beter met de speciale app die ervoor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Voor de liefhebbers zag ik net deze post. Degene die het brengt heeft aardig wat status op het forum aan zijn sterren te zien :P Het zegt niks. Ik denk eerder dat ze zich vergissen met de 13 van 12.0.013.

Maar goed roddelen kan altijd... en ik hoop dat v13 snel komt... Ik wil die keypress bug er echt uit hebben. En ik moet me toestel weer hard-resetten.. geen zin omdat te doen en dan volgende week weer, als ie dan komt ofzo... Maar goed:

http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=448125

[ Voor 47% gewijzigd door Mau_Maus op 03-10-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mau_Maus schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:36:
Voor de liefhebbers zag ik net deze post. Degene die het brengt heeft aardig wat status op het forum aan zijn sterren te zien :P Het zegt niks. Ik denk eerder dat ze zich vergissen met de 13 van 12.0.013.

Maar goed roddelen kan altijd... en ik hoop dat v13 snel komt... Ik wil die keypress bug er echt uit hebben. En ik moet me toestel weer hard-resetten.. geen zin omdat te doen en dan volgende week weer, als ie dan komt ofzo
:) Ik loop sinds 2 weken met exact dezelfde gedachte rond. Hard reset is nodig, maar hopelijk snel een FW-upgrade. Als ie er binnen 2 weken niet is, dan doe ik een HR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Laatst online: 16-09 22:05
--Christiaan-- schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:39:
[...]

Ik heb wel gebruik gemaakt van de speciale applicatie (lijkt een beetje op mediacenter en is ruim 2Mb om te downloaden) en ik vind het geluid wel goed. Het beeld is inderdaad niet 'beeldvullend' om het zo maar de noemen maar ik ben er wel positief over.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 12:59
Stimpy001 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:19:
[...]

Ik heb wel gebruik gemaakt van de speciale applicatie (lijkt een beetje op mediacenter en is ruim 2Mb om te downloaden) en ik vind het geluid wel goed. Het beeld is inderdaad niet 'beeldvullend' om het zo maar de noemen maar ik ben er wel positief over.
Mijn download wil niet verder komen dan 111kb, zijn er andere manieren om hem binnen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-09 15:11
schumi2004 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:34:
Het is in deel 6 dacht ik ook al eens gevraagd maar nooit echt door iemand beantwoord maar hoe krijg je het voor elkaar om eigen netwerk werkend te krijgen en is er een manier om een ftp server te benaderen via je N95?
Wat dat laatste betreft: MobyExplorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ineens een hele hard ruis door mijn toestel, is nog geen week oud. Verder een heel fijn toestel, maar dit is een beetje jammer. Dan maar opsturen voor reparatie. Heb alleen geen Vodafone versie meer, en kan dit niet terugzetten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:44:
Heb ik ineens een hele hard ruis door mijn toestel, is nog geen week oud. Verder een heel fijn toestel, maar dit is een beetje jammer. Dan maar opsturen voor reparatie. Heb alleen geen Vodafone versie meer, en kan dit niet terugzetten. 8)7
Probeer eens een NSP.
Dan sta je binnen half uur buiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:02:
[...]

Probeer eens een NSP.
Dan sta je binnen half uur buiten ;)
Bedankt voor de tip, alleen ik woon in Den Haag, en daar bij het servicepunt schijnen ze niet zo heel veel moeite te doen. Weet iemand dan misschien het dichtsbijzijnde servicepunt van Nokia waar ze wel snel problemen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:50
Probeer eens firmware opnieuw te flashen. Ik heb dit probleem ook gehad, firmware opnieuw geflashed en het probleem was verholpen. Heel raar, maar waar. Daarna geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:07:
[...]

Bedankt voor de tip, alleen ik woon in Den Haag, en daar bij het servicepunt schijnen ze niet zo heel veel moeite te doen. Weet iemand dan misschien het dichtsbijzijnde servicepunt van Nokia waar ze wel snel problemen oplossen?
http://www.nokia.nl/A4394002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:06
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:37:
[...]

Ik heb net met KPN gebeld. Voor HI-klanten zit Mobile-TV er voorlopig
niet in. KPN wil eerst met de 'gewone kpn surf&mail-klanten' gaan experimenteren
om te kijken of de dienst naar behoren werkt, en zo ja, zal deze dienst
OOIT ( :( ) ook voor Hi-klanten beschikbaar komen.....
Nou ik heb dus wel hi met eindeloos online en kan gewoon gebruik maken van kpn tv. Werkt perfect mits je umts dekking hebt. Heb hem gewoon geïnstalleerd via kpn vandaag. En hij maakt verbinding met mobiele startsite. Heb ik nu geluk en ben ik de enige. Wel heb ik dus nog steeds problemen met rabo mobiel. Deze zegt op het moment dat ik bankieren aanklik via mob start site geen toegang. En kan er dus niets mee. Wie heeft voor mij oplossing en heeft iemand hem wel goed draaien. Via hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Pascall_1 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:30:
[...]

Nou ik heb dus wel hi met eindeloos online en kan gewoon gebruik maken van kpn tv. Werkt perfect mits je umts dekking hebt. Heb hem gewoon geïnstalleerd via kpn vandaag. En hij maakt verbinding met mobiele startsite. Heb ik nu geluk en ben ik de enige. Wel heb ik dus nog steeds problemen met rabo mobiel. Deze zegt op het moment dat ik bankieren aanklik via mob start site geen toegang. En kan er dus niets mee. Wie heeft voor mij oplossing en heeft iemand hem wel goed draaien. Via hi.
Nou, heb ook eindeloos Online, maar als ik via mobiele startsite verbinding maak en ik ga naar KPN.com krijg ik de melding; geen toegang tot de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ik heb het al eens eerder gevraagd... maar zegt iemand "geen activeringssleutel beschikbaar" iets?

Die melding krijg ik als ik een geluids-bestandje in .dcf-formaat wil afspelen.

Erg benieuwd

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 04-10-2007 09:29 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

peerke63nl schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 04:22:
Ik heb het al eens eerder gevraagd... maar zegt iemand "geen activeringssleutel beschikbaar" iets?

Die melding krijg ik als ik een geluids-bestandje in .dcf-formaat wil afspelen.

Erg benieuwd
heb je niet toevallig dit geluidje al een keer eerder gedownload en sindsdien de telefoon gereset? Ik heb dit ook wel eens gehad en toen heb ik ze er allemaal uit moeten gooien en opnieuw binnen moeten halen.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 04-10-2007 09:30 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:07:
Hij zit niet in Den Haag, maar Schumi had goede ervaringen met deze in Schiedam:
schumi2004 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:59:
Nou vandaag naar NSP geweest (welke de boel niet belazerd!!) en ben uitstekend geholpen.
Problemen die ik had waren slider probleem, welke na verloop van tijd optrad en erger werd) en vrij irritant toontje uit speakertje van slider tijdens bellen.
Lieftallige dame melde dat het qua slider issue nog wel mee viel en ze ze wel erger gehad heeft maar ze liet er toch even door technische man naar kijken.
Hup tellie naar ESD veilige omgeving en na ruim half uurtje (het was wat druk) compleet nieuwe slider en ben (voorlopig?) van al mijn probleempjes af.
Errug profesionele toko moet ik zeggen, iig beter als waar ik eerst heen ging.

En voor diegene die het willen weten waar dit nu was ;) http://www.ricom-repairs.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Als je je N95 voor het eerst opstart, krijg je zo'n wizzard die je door de instellingen heen helpt.
Nu heb ik mijn N95 al een maandje of 2, maar ik krijg nog steeds zo'n 1x per week die wizzard voor men neus...

Hoe kan dit? En is dit ergens uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
Gewoon een keer op 'No' drukken en je ziet hem nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:23:
[...]

of bij toepassingen "welcome" verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Heren,

Ik kan bijna weer een nieuwe telefoon kiezen, de n95 is voor mij de meest interessante keuze, echter zit ik met de volgende vragen.

1. Op het moment gebruik ik een Nokia N73, en mijn grootste hekelpunt aan deze telefoon is dat, zodra ik muziek aan het luisteren ben, en ik open een internet pagina die vrij omvangrijk is, lees meer dan 200kb, dan word zonder melding mijn mp3 speler direct afgesloten, dit vind ik erg irritant en met de overstap naar de n95 zou ik hier graag vanaf willen zijn.

2. Deze vraag heeft betrekking op het volgende, ik heb gezocht naar het ram geheugen van de N95 en de N73, om dit zelf te vergelijken, maar ik kan alleen informatie omtrent het intern geheugen vinden, respectievelijk 160mb vs 42mb.

3. Is het uberhaupt aan te raden om op dit moment een N95 te nemen, met in het vooruitzicht dat elk moment de 8gb versie in de winkels kan verschijnen, waarbij een prijsverlaging misschien wel in het verschiet ligt? <- persoonlijke mening graag.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bert2000 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:35:
Heren,

Ik kan bijna weer een nieuwe telefoon kiezen, de n95 is voor mij de meest interessante keuze, echter zit ik met de volgende vragen.

1. Op het moment gebruik ik een Nokia N73, en mijn grootste hekelpunt aan deze telefoon is dat, zodra ik muziek aan het luisteren ben, en ik open een internet pagina die vrij omvangrijk is, lees meer dan 200kb, dan word zonder melding mijn mp3 speler direct afgesloten, dit vind ik erg irritant en met de overstap naar de n95 zou ik hier graag vanaf willen zijn.
Neem dan wel de N95 8GB, want die heeft 128MB werkgeheugen.
3. Is het uberhaupt aan te raden om op dit moment een N95 te nemen, met in het vooruitzicht dat elk moment de 8gb versie in de winkels kan verschijnen, waarbij een prijsverlaging misschien wel in het verschiet ligt? <- persoonlijke mening graag.

Alvast bedankt!
Het enige echte pluspunt is het RAM-geheugen, daarvoor dus halen, maar als je groter geheugen wilt raad ik het je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:19:
[...]

Hij zit niet in Den Haag, maar Schumi had goede ervaringen met deze in Schiedam:

[...]
Thanx, hier heb ik wat aan :) Ik zou eerst proberen of het lukt met die firmware recovery, en anders ga ik hier maar heen! Bedankt voor de tips allemaal. Ik laat het jullie nog wel weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Neem aan dat je de telefoon geunbrand hebt door een andere productcode er op te zetten. Dit moet neem ik aan ook andersom kunnen (zelf nooit geprobeerd, maar zou moeten werken toch?), gewoon weer de Vodafone productcode terugzetten en de firmware opnieuw downloaden. Mocht je die niet meer hebben staat de VF productcode in de startpost.

[ Voor 6% gewijzigd door xahmol op 04-10-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:23:
[...]

Neem dan wel de N95 8GB, want die heeft 128MB werkgeheugen.

[...]

Het enige echte pluspunt is het RAM-geheugen, daarvoor dus halen, maar als je groter geheugen wilt raad ik het je af.
Dit is inderdaad goed advies, echter is het niet zo dat ik per definitie veel ram geheugen nodig heb. Het is vooral dat ik wil kunnen surfen en mp3 luisteren tegelijk, aangezien ik mn telefoon gebruik als mp3 speler.

Ik hoef niet tegelijk, te navigeren, mp3 spelen, internetten en foto's maken. Het gaat mij er puur om of er wel of niet verbetering tov de N73 is. Waarbij MP3&Surfen met de ingebouwde browser niet goed mogelijk is.

Zijn er N95 gebruikers die dit (mp3 luisteren&surfen met de ingebouwde browser) ook doen? En hebben zij geheugen problemen?

Indien dit niet mogelijk is, zit er niets anders op dan wachten op de 8gb versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Bert2000 op 04-10-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik ga zometeen langs Ricon in Schiedam voor het laten vervangen van de slider. Ze hebben voorraad en kunnen het ter plekke doen _/-\o_ Ik houd jullie op de hoogte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobodie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 04:53
Bert2000 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:56:
[...]

Dit is inderdaad goed advies, echter is het niet zo dat ik per definitie veel ram geheugen nodig heb. Het is vooral dat ik wil kunnen surfen en mp3 luisteren tegelijk, aangezien ik mn telefoon gebruik als mp3 speler.

Ik hoef niet tegelijk, te navigeren, mp3 spelen, internetten en foto's maken. Het gaat mij er puur om of er wel of niet verbetering tov de N73 is. Waarbij MP3&Surfen met de ingebouwde browser niet goed mogelijk is.

Zijn er N95 gebruikers die dit (mp3 luisteren&surfen met de ingebouwde browser) ook doen? En hebben zij geheugen problemen?

Indien dit niet mogelijk is, zit er niets anders op dan wachten op de 8gb versie.
Heb geen probleem met afspelen MP3's in de standaard muziekspeler als in LCG Jukebox terwijl ik via Web 'n Walk surf naar internet (site met afbeeldingen en text).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
jobodie schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:20:
[...]

Heb geen probleem met afspelen MP3's in de standaard muziekspeler als in LCG Jukebox terwijl ik via Web 'n Walk surf naar internet (site met afbeeldingen en text).
Bedankt voor de reactie. Dit betekent (hoop ik) dat de N95 tot meer ram beschikt dan de N73. En dat is precies waar ik naar zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een beta uit van Psiloc irRemote voor S60 3rd, maar is nog niet openbaar, dus wordt nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Bert2000 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:24:
[...]

Bedankt voor de reactie. Dit betekent (hoop ik) dat de N95 tot meer ram beschikt dan de N73. En dat is precies waar ik naar zoek.
Je kan ook beter Opera gebruiken dan, dan de standaard browser... Die gooit gelijk je ram vol na een paar site. Dus lcg Jukebox + Opera Mini tegelijk is goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:23:
[...]

ik ram continu al op 'No'.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:28:
[...]

of bij toepassingen "welcome" verwijderen
Done... thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Mau_Maus schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:35:
[...]

Je kan ook beter Opera gebruiken dan, dan de standaard browser... Die gooit gelijk je ram vol na een paar site. Dus lcg Jukebox + Opera Mini tegelijk is goed te doen.
Het grote voordeel van de standaard browser vind ik dat de websites hun normale layout behouden. Opera Mini zet dit onder elkaar, niet altijd op een even overzichtelijke manier. En vaak heb ik het gevoel dat opera mini ontwikkeld is met als doelgroep telefoons met een lagere resolutie beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak ik van mijn korte filmpjes die ik heb gemaakt een volledige film .Weet iemand een goed programmaatje waarmee ik dit kan doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Opera 8.65, welke geen muiscursor heeft, maar wel minder RAM gebruikt en sneller is! Bovendien komt binnenkort versie 9 uit met veel meer functies zoals een cursor en flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Bert2000 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:06:
[...]
Het grote voordeel van de standaard browser vind ik dat de websites hun normale layout behouden.
Smaken verschillen kennelijk, dit vind ik juist een groot nadeel. Ik haat zijwaarts scrollen.

Gebruik overigens Opera Mobile 8.65, die geeft de keuze tussen optimised layout (onder elkaar) en original layout, is stukken sneller en heeft stukken meer functionaliteit. Is alleen niet gratis, maar EUR 20 voor een lifetime license en upgrades is nu niet echt veel. En over omzetten naar een ander IMEI nummer doen ze ook niet moeilijk, mag gratis (tenminste) eens per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Na een tip van iemand anders op het forum ben ik langs Ricon in Schiedam geweest voor het fixen van de speling op de slider. Geweldige service daar, binnen een kwartier klaar en geen speling meer _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Laatst online: 30-06 20:21
Het valt mij op dat idereen over n95 8gig praat als of die morgen in de winkel komt.Ik ga er niet van uit dat die heel snel verschijnt,denk dat je met geluk snelst in december kan verwachten. (dat ze opschieten vanwegen kerst etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
zenica schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:47:
Het valt mij op dat idereen over n95 8gig praat als of die morgen in de winkel komt.Ik ga er niet van uit dat die heel snel verschijnt,denk dat je met geluk snelst in december kan verwachten. (dat ze opschieten vanwegen kerst etc..)
Omdat elke verwachting staat op oktober/november misshcien.. en is best logisch... Is al tijdje geleden door FCC goedgekeurt... Is al volop in productie... En reviewers in nederland enzo.. kunnen hem al bij nokia in handen krijgen. Dus vind het best redelijke datum, maar je weet het inderdaad nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Bert2000 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:06:
[...]

Het grote voordeel van de standaard browser vind ik dat de websites hun normale layout behouden. Opera Mini zet dit onder elkaar, niet altijd op een even overzichtelijke manier. En vaak heb ik het gevoel dat opera mini ontwikkeld is met als doelgroep telefoons met een lagere resolutie beeldscherm.
Iedereen heeft het over de betaalversie.. zal ook wel beter zijn, maar www.operamini.com/beta is alles gewoon normaal zoals het hoort. Je kan bij settings wel zeggen dat ie de breedte moet aanpassen aan je scherm als je zou willen, maar hyves ziet er bijvoorbeeld gewoon normaal uit... Alleen plaatjes op beste kwaliteit is soms nog beetje leijk vind ik, maarja het werkt wel snel en weinig ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:06

Sharky

Skamn Dippy!

ik vind trouwens de inconsequente interface soms wel wat irritant. Verschillende meldingen e.d. verschijnen op verschillende plekken op verschillende manieren. Als je bijvoorbeeld het 'algemeen' profiel aan hebt staan zie je boven in beeld dag en datum (vind ik wel handig). Helaas heb ik mijn telefoon bijna altijd op 'stil' staan vanwege m'n werk. Dan staat er precies daar zo'n symbooltje zodat de datum verdwijnt. Waarom staat dat stil-icoontje niet gewoon op dezelfde rij als bluetooth enzo?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:33:
Er is een beta uit van Psiloc irRemote voor S60 3rd, maar is nog niet openbaar, dus wordt nog even wachten.
Dat is goed nieuws. Waar heb je dit vernomen want dan ga ik het in de gaten houden dit progje moet ik proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Dewaterweg schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:32:
[...]

Dat is goed nieuws. Waar heb je dit vernomen want dan ga ik het in de gaten houden dit progje moet ik proberen
Ik denk via deze:

http://groups.google.com/...b40a842c#d94995d6b40a842c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xahmol schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:49:
[...]

Neem aan dat je de telefoon geunbrand hebt door een andere productcode er op te zetten. Dit moet neem ik aan ook andersom kunnen (zelf nooit geprobeerd, maar zou moeten werken toch?), gewoon weer de Vodafone productcode terugzetten en de firmware opnieuw downloaden. Mocht je die niet meer hebben staat de VF productcode in de startpost.
Ja dat had ik al geprobeerd maar dan staat er dat hij al is voorzien van de nieuwste firmware. Je kan wel de originele firmware (van Nokia) opnieuw erop zetten, maar bij die van Vodafone werkt het niet. Maar die ruis die is gebleven en heb ook last van een heel hoog schel geluid dat uit het display lijkt te komen. Iemand hier nog meer last van (gehad)?

Ik denk dat ik maar even langs dat service point in Schiedam ga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
over die slider.. ik heb volgens mij speling van ongeveer 1mm, maar bij zon service point noemden ze dit "normaal" helpt het om naar een ander service point te gaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:06
Robbie T schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 02:12:
[...]

Nou, heb ook eindeloos Online, maar als ik via mobiele startsite verbinding maak en ik ga naar KPN.com krijg ik de melding; geen toegang tot de site.
Klopt maar dan moet je gewoon. 0 hoofmenu aanklikken. Staat eronder en dan kom je op kpn vandaag en kun je je gebruitk zien websotes en dus ook Tv mobiel. IS mij wel gelukt in ieder geval. Maar heb nog geen reactie van rabomobiel. Heeft iemand dat al werkende op de nokia met HI abbo. En eindeloos online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Sj44k13 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:50:
over die slider.. ik heb volgens mij speling van ongeveer 1mm, maar bij zon service point noemden ze dit "normaal" helpt het om naar een ander service point te gaan dan?
Het gaat niet alleen om de speling, 1mm heb ik al sinds ik de telefoon heb. Het probleem waar mensen last van KUNNEN hebben is dat in uitgeschoven stand de rode knop "dubbel" klikt.

Voorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:42:
[...]

Klopt maar dan moet je gewoon. 0 hoofmenu aanklikken. Staat eronder en dan kom je op kpn vandaag en kun je je gebruitk zien websotes en dus ook Tv mobiel. IS mij wel gelukt in ieder geval. Maar heb nog geen reactie van rabomobiel. Heeft iemand dat al werkende op de nokia met HI abbo. En eindeloos online.
Nou HOE ik ook prbeer....ik kom alleen bij de HiPortal terecht als ik
via 'mobiele startsite' inlog............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:45:
[...]
Het gaat niet alleen om de speling, 1mm heb ik al sinds ik de telefoon heb. Het probleem waar mensen last van KUNNEN hebben is dat in uitgeschoven stand de rode knop "dubbel" klikt.
Dat is inderdaad de meest vervelende vorm van speling op de N95 slider. In gesloten toestand heeft bijna iedere N95 wel 1mm speling, ook die van mij. Het voordeel dat het mij heeft opgeleverd is dat de slider nu weer soepeltjes gaat. Voor vandaag, en dus met eigen slider fix mbv stukje tape, liep de slider stroefjes. Nu gaat ie weer lekker soepel open en dicht. De moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMij
  • Laatst online: 15-02 13:18
Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/2559/img8235smallaw7.jpg

Het materiaal van de cradle lijkt redelijk goed op die van het geborstelde RVS-achtige frontje van de N95.
Nokia's standaard adapter voor de N95 is niet op de cradle aan te sluiten.
De voedingskabel van de bijgeleverde adapter en de bijgeleverde USB-kabel zijn niet erg lang.
Het contactmateriaal van de male stereo mini-jack oogt van goud.
Ook met slider open blijft de N95 in de cradle zitten.
De handleiding van deze cradle: Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/9555/manualfw9.th.jpg

De screensaver die je op bovenstaande foto ziet, kun je trouwens zo instellen dat hij automatisch aan gaat als je de N95 op een adapter aansluit (lees: in een cradle stopt).

<offtopic>Nadat ik deze cradle via de link in bovenstaande quote bestelde, was de levertijd 23 dagen langer dan op die website belooft. M.i. een beetje misleidende informatie. Verder verliep alles vlekkeloos.</offtopic>

[ Voor 6% gewijzigd door TweakMij op 06-10-2007 13:07 . Reden: Typo's verwijderd ]

Jezelf zijn kan jij het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Laatst online: 14:49
Sh** die van mij was dus ook gister verstuurd ook na 24dagen wachten.. mis ik net de postbode :| ik maakte me een beetje zorgen of mijn n95 wel zou passen, want op de site van telecomtelecom staat een andere aansluiting.. ben blij te weten dat het nu past. Nou maar hopen dat ik morgen de postbode niet weer misloop

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij de Phonehouse geweest, ik kan namelijk mijn Hi abo verlengen en ben zeer geintresseerd in de n95. Nu moet ik bij the phonehouse voor een 2 jarig hi 30 abo + onbeperkt internet erbij nog 300 euro bijleggen, omdat ik een D klant ben bij Hi kreeg ik volgens hun "slechts" 90 euro korting.... kan dit kloppen?? heb nl gelezen dat de korting veel hoger moet zijn..... Ook raadde ze mij bij de phonehouse de n95 af omdat de batterij zeer slecht zou zijn, is dit idd het overwegen waard om idd te w88 op bijv de 8 gig versie??
Hopelijk kan iemand mij verder helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:06:
Hoe maak ik van mijn korte filmpjes die ik heb gemaakt een volledige film .Weet iemand een goed programmaatje waarmee ik dit kan doen???
Blijkbaar heb jij de gebruiksaanwijzing van je N95 nog niet gelezen want je kunt OP het toestel je filmpjes monteren, van overgangseffecten en toegevoegd geluid voorzien...Heb het zelf overigens nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gezocht maar kom het niet tegen:

Als ik naar downloaden ga>podcasting en zo naar dancedepartment waarop ik "subscribe-ed" ben krijg ik alle afleveringen die er zijn te zien. Als ik dan een willekeurige aanklik om te downloaden lijkt het net of dat ook gebeurd maar na een paar seconden stopt 'i er al mee. Er wordt dan wel aangegeven hoe groot het bestand is (bij details) maar bij downloaded file size staat "0".
Doe ik dan optie's>play krijg ik het bericht "file open error".
Het binnengehaalde (maar stiekem niet) staat dan ondertussen wel al in de muziek galerij maar als ik 'm daar ga afspelen gaat i snel naar een volgende track die er wel opstaat (geen podcast)

De podcasts worden aangegeven als m4a. Op de pc moet ik deze in eerste instantie met de itunes afspelen (of omzetten naar ander type om in windows mediaplayer af te spelen)

Kunnen deze type's niet afgespeeld worden op de n95, of moet ik ze ook eerst bewerken? Ik heb gewoon de stappen gevolgd via het menu en dancedepartment staat ook gewoon in de lijst met diverse te abonneren podcasts (dus geen rare fratsen/omwegen uitgehaald ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Heb de Sandisk 6gig binnen. iemand enig idee hoe ik het beste mijn 1gig kan kopieren naar mijn 6gig?
Gewoon stomweg de 1gig kopieren naar mijn PC en terug kopieren naar mijn 6gig of gaat dat niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
goodfella schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:40:
Heb de Sandisk 6gig binnen. iemand enig idee hoe ik het beste mijn 1gig kan kopieren naar mijn 6gig?
Gewoon stomweg de 1gig kopieren naar mijn PC en terug kopieren naar mijn 6gig of gaat dat niet werken?
Yup gewoon kopiëren, denk wel eraan dat je je verborgen mappen en dergelijke laat weergeven in windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Ik loop een paar dagen achter op dit forum, dus ik hoop niet dat deze vraag al eerder is gesteld. Ik las op dit forum dat ondersteuning van Flash Lite 3 nodig is voor - onder andere - gebruik van YouTube op je N95. Nu is deze versie onlangs 'uitgekomen' (http://www.adobe.com/products/flashlite/). Is het mogelijk om naar deze versie te upgraden met je N95? Ik kan namelijk nergens een downloadlink vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Poeh schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:50:
Ik loop een paar dagen achter op dit forum, dus ik hoop niet dat deze vraag al eerder is gesteld. Ik las op dit forum dat ondersteuning van Flash Lite 3 nodig is voor - onder andere - gebruik van YouTube op je N95. Nu is deze versie onlangs 'uitgekomen' (http://www.adobe.com/products/flashlite/). Is het mogelijk om naar deze versie te upgraden met je N95? Ik kan namelijk nergens een downloadlink vinden.
Misschien iets voor in de nieuwe firmware van Nokia, kan zo ook niks vinden om te downloaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:30
Sjengcity schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:45:
[...]

Voorbeeld
Weet jij wel hoeveel 1 mm speling is?
Wanneer je 1 mm hebt, valt ie bijna uit elkaar.
Ik heb speling zoals je ongeveer op het filmpje zie, en dat is 0,3 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Blindfold schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 07:46:
[...]

heb je niet toevallig dit geluidje al een keer eerder gedownload en sindsdien de telefoon gereset? Ik heb dit ook wel eens gehad en toen heb ik ze er allemaal uit moeten gooien en opnieuw binnen moeten halen.
Mmmm... daar zeg je iets :-)
zal eens kijken of ik het betreffede bestandje nog een keer kan vinden :-)
bedankt voor de tip :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Pascall_1 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:42:
[...]

Thanks! Het is mij inmddels gelukt, krijg het alleen nog niet voor elkaar om het in grote modus te kijken.

(HSDPA dekking is trouwens wel aan te raden zeg, anders hapert het beeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Pascall_1 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:30:
[...]

Hoi
Nou... ik probeer al enige dagen beeld te krijgen via de tv-module maar lukt tot op heden niet. Blijft op "verbinden" staan. Evenals het afsluiten van he proggie... blijft ook hangen
Heb KPN-Mobile abo en via de Mobiele-startsite.

Kost die verbinding trouwens extra centen???
Ik gebruik namelijk een ander verbinding voor surf en mail van KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:06

Sharky

Skamn Dippy!

Lastig probleempje, ik heb een livemail plus account (hotmail dus) welke ik via pop3 kan benaderen. Heb alles ingesteld zoals het hoort maar als de telefoon verbinding wil maken komt er in beeld te staan 'Deze site heeft een niet-vertrouwd certificaat verzonden. Toch doorgaan?'.
Vervolgens kan ik voor 'doorgaan' kiezen of voor 'certificaatgegevens'. In die gegevens staat verder niets raars of waarschuwingen ofzo. Wanneer ik voor 'doorgaan' kies kan ik netjes mailen e.d.. Ik heb contact opgenomen met livemail support en die zeiden dat de fout niet aan de livemailkant ligt maar aan de telefoon, alleen heb ik nu geen idee hoe ik het moet oplossen. Iemand anders wel misschien?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:45
Weet iemand of het mogelijk is om de gallerij knop aan de zijkant uit te zetten?
als ik hem in mijn autohouder doet verschijnt soms na een hobbel ineens het gallerij scherm in plaats van de navigatie software...

Het is een standaard Nokia houder.
Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.