Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.839 views sinds 30-01-2008

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Haha liever niet... lijkt me eigenlijk niet echt goed voor de telefoon en batterij dat 'ie steeds magnetisch wordt 'verkracht' :+

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-09 13:33
Kleine vraag over het unbranden van de N95 en updaten naar firmware versie 12.xx :
Wanneer ik dit doe, komen dan alle voorgeinstalleerde proggies die op de branded (vodafone) versie staan weer terug? Of zijn er proggies die alleen op de branded versie staan? (denk aan Google Maps, realplayer)

Science is stranger than fiction

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

BillMcNeal schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:52:
[...]

Waarom houden we het eigenlijk niet helemaal bij een deel 1 ? Vanwege ruimtegebrek op database of iets in die richting?
Toevallig vroeg ik me dat ook af een paar deeltjes geleden. Heb toen een topic gemaakt, maar er schijn verschillende meningen over, dus waarschijnlijk blijft het allemaal zo.
Nieuw deeltje

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Wat vinden jullie eigenlijk van nav4all? Werkt deze een beetje? Of zeggen jullie toch liever R66 kopen!?

Verwijderd

Noedels schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:21:
Wat vinden jullie eigenlijk van nav4all? Werkt deze een beetje? Of zeggen jullie toch liever R66 kopen!?
Het werkt redelijk, zeker als je bekijkt dat het gratis is. Alleen was hij bij mij laatst in 1 week tot 2 keer toe de weg compleet kwijt en stuurde hij me echt compleet verkeerd ergens heen. Overall oordeel is wel goed, maar vertrouw er niet helemaal 100% op.

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik gebruik Nav4all sinds kort en dat bevalt prima. Het is niet grafisch dus het gadgetgehalte is vrij laag. Wel is het simpel, duidelijk en functioneel. Gemakkelijk te installeren (in tegenstelling tot de 'testversie' van Route 66). Als je een flat fee data abo hebt dan is dit een aanrader, want voor de route's die hij plant maakt hij een dataverbinding.

Wel heb ik twee minor issues:
• Als ik 's ochtends vanaf de A44 de A4 op rij (Den Haag - Amsterdam), dan zegt de planner ineens dat het nog ruim 170.000 Km is tot de volgende afslag... Dit is mij al vaker gebeurd en het klopt niet. (Een paar kilometer later corrigeert hij dan weer.)
• Ik heb geen stemmen. Heel vreemd, want bij het installeren hoorde ik wel een stem maar daarna nooit meer. Het geluid in Nav4all staat gewoon aan en de N95 staat ook niet op 'Stil'. Als er een doorgewinterde Nav4all gebruiker is die de oplossing weet dan hoor ik het graag!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:45:
Ik gebruik Nav4all sinds kort en dat bevalt prima. Het is niet grafisch dus het gadgetgehalte is vrij laag. Wel is het simpel, duidelijk en functioneel. Gemakkelijk te installeren (in tegenstelling tot de 'testversie' van Route 66).
Ik heb de ervaring dat installatie van R66 juist super simpel is.
• Als ik 's ochtends vanaf de A44 de A4 op rij (Den Haag - Amsterdam), dan zegt de planner ineens dat het nog ruim 170.000 Km is tot de volgende afslag... Dit is mij al vaker gebeurd en het klopt niet.
Dat klopt niet ??? ;)

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:30
Ik krijg regelmatig de error in beeld uit het niets en zonder dat ik met iets bezig ben:

Toep. afgesl.:
Main
KERN-EXEC 3

Heeft iemand hier een oplossing voor of weet hoe dit zou kunnen komen??

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Noedels schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:21:
Ben erg blij met Nav4all, gebruik hem de laatste tijd net zo vaak als de trial-versie van Route66. Hij werkt prima, en ik heb het idee dat hij sneller accepteert dat je een andere route neemt (bv/. door wegwerkzaamheden), terwijl Route66 en AmazeGPS nogal lang blijven doorzeiken dat je moet omkeren.

De nieuwe versie (8.0) heeft leuke nieuwe features, zoals bij het tonen van de toegestane snelheid ook te vermelden hoeveel je te hard rijdt, en indien gewenst een gesproken waarschuwing ("let op!").

Ook heeft Nav4all een prettige stem, in tegenstelling tot die heks van Route66 (na vierhondhuuuurrrrrrrrrrrd ... methuuuuuurrrr ... rechtsaf).

• dafmay
Overigens wie weet wat de laatste versie-aanduiding is van de officiele R66 software ? Ik gebruik nu de v7.3.545 "test"-versie en wil eigenlijk de officiele versie aan gaan schaffen.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 16:06

Sharky

Skamn Dippy!

is er al iemand die me kan vertellen waarom ik niet zie op het standby scherm dat ik afspraken heb? Ook al staat er voor die dag een vergadering of iets van een memo dan nog staat er 'geen items vandaag'.

This too shall pass

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:21
Ben ook geintresseerd in de N95, ga mijn N73 weg doen, wat is op dit moment de beste deal qua abbo icm. een nokia N95, ik zag op de orange shop 'music 35 e per maand ' dan kost de foon 120E.

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 20:10

CoolHead621

Enjoy every moment

BlowFish schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:38:
Ben ook geintresseerd in de N95, ga mijn N73 weg doen, wat is op dit moment de beste deal qua abbo icm. een nokia N95, ik zag op de orange shop 'music 35 e per maand ' dan kost de foon 120E.
Gaan we weer! |:(
Ga zelf effe zoeken op het internet.
vergelijk verschillende gsm providers.
Dan zie je zelf wel welke goedkoper is en welke niet,

Succes

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:21
CoolHead621 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 00:09:
[...]

Ik heb in mijn auto een carkit van Nokia de CK7 nog wat.
Als ik in de auto stap en het contact er op zet heb ik direct een bluetooth connectie.
Echt max een 2 seconden.
Ok dat het wat langer duurt is tot daar aan toe, maar wordt je radio niet onderbroken door de batterij opgeladen meldingen bijvoorbeeld?

Verwijderd

BlowFish schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:38:
Via deze link http://www.bestelmaar.nl/...n95&M5ABRelArt=telf2jrte5 is er deze week nog een aanbieding waarmee de N95 gratis is namelijk:

Nokia N95 (Sand) + Telfort belbundel 280 2 jaar (1e 12 maanden € 27,50 p/mnd) N95 voor € 0.00

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
lauw8 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:26:
Ik krijg regelmatig de error in beeld uit het niets en zonder dat ik met iets bezig ben:

Toep. afgesl.:
Main
KERN-EXEC 3

Heeft iemand hier een oplossing voor of weet hoe dit zou kunnen komen??
Ik heb die ook wel is gehad... oa met ActiveFile die ik self signed, maar kijk naar je logboek wat je als laatst hebt geinstalleerd. en verwijder die app...

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:32:
Ik heb sinds het begin een probleem met mijn N95 en via deze weg probeer ik te vragen of iemand anders dit evt. eens zou kunnen proberen.
Ik heb een Camera-tasje gekocht om het toestel op te bergen (handig met clip om aan je broeksriem te hangen). Deze sluit je met een magneet (zoals bij de HTC TyTN voor de kenners). Heel handig, ware het niet dat de N95 reageert op deze magneet!!!
Als je met een magneet over de batterij wrijft, komt deze plots uit standby, zet de knoppen actief en draait het scherm 90 graden :-). Als je nog wat meer beweegt, kan je de display terug draaien enz...
De functies zijn misschien random, maar dit betekent wel dat het toestel niet magneet-ongevoelig is. Met mijn andere Nokia's had ik dit probleem niet.

Vervelend is dat ik, als ik wordt opgebeld, niet kan kijken wie het is, want van zodra ik de telefoon uit het tasje haal, neemt hij op, onafhankelijk of je nu hebt ingesteld dat de toetsen vergrendeld zijn of niet.

Dit is het nadeel van een hele lichte telefoon op de markt te brengen...

Try this at home!
Nou ik heb die van Noreve, die sluit ook met magneetje, maar nog nooit zoiets meegemaakt. Misschien ligt het aan de locatie van de magneet? Bij mij zit ie onderaan aan de achterkant.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Sharky schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:34:
is er al iemand die me kan vertellen waarom ik niet zie op het standby scherm dat ik afspraken heb? Ook al staat er voor die dag een vergadering of iets van een memo dan nog staat er 'geen items vandaag'.
1
Goede vraag. Wilde hem ook net gaan stellen!
verjaardagen en taken wel. maar juist een logisch iets als een afspraak (vergadering) niet?

2
Nog een vraag over wat me net weer is overkomen.
Ik heb het profiel 'vergader' aangezet, dus gewoon een piepje bij inkomende oproep.
Belt mijn moeder me, gaat toch gewoon de daaraan toegewezen beltoon af?
Dat kan ik hopelijk wel veranderen he?

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 20:10

CoolHead621

Enjoy every moment

salvador4 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:50:
[...]

Ok dat het wat langer duurt is tot daar aan toe, maar wordt je radio niet onderbroken door de batterij opgeladen meldingen bijvoorbeeld?
Als mijn batterij eenmaal vol is heeft hij wel een melding en dan is de radio ook onderbroken. Maar dat gebeurt maar 1 keer. Daarna blijft hij meestal vol. Of ik rijd dan te kort voordat hij weer een melding geeft.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 09:40
goodfella schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:22:
[...]

Ben helemaal hooked na je verhaal en het uitproberen. Winamp ging net uit toen ik werd gebeld. supergewoon. Ultieme gemak! supernerd stuff
Even een tip, check het forum van Salling Clicker, daar staan nog veel meer scripts die niet op de standaard pagina staan (don't ask me why). Ik heb hier ook script gevonden om msn op afwezig te laten gaan, wat overigens niet heel geweldig oplost maar nog altijd beter dan niets is en heb daar ook een script gevonden om m`n scherm uit te laten gaan als ik uit of range ben.

Tja kan maar 1 ding zeggen, dit is echt de ultime app wat bij de telefoon hoort in combinatie met een computer!

Edit; ik ben zelf overigens nog op zoek naar een manier om je contactpersoon zijn naam te laten zien op het moment dat je gebeld wordt in plaats van het telefoonnummer, dus als iemand een beetje handig is met programmeren O-)

[ Voor 13% gewijzigd door digital-IMEI op 28-09-2007 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, n beetje zitten klooien vanavond, en dus weer een paar vraagjes...
Is het mogelijk om op het scherm de tekst "web'n'walk" die je dus standaard met de rechter toets opstart te veranderen, maar dan bijvoorbeeld wel na het indrukken van die toets naar een zelfgekozen website te worden gestuurd?
Zit verder nog steeds te dubben welke navigatie nu te nemen, maar heb vooralsnog nog steeds tt op n oude ppc lopen welke het op zich goed doet, alleen loop ik nu dus steeds met twee mobiles op zak, wat niet erg practisch is.
Kan iemand me trouwens iets zeggen hoe de N95 het doet als je navigeert en belt tegelijkertijd met gebruik van een bt headset? M'n ppc kon dit niet aan, en liep dan dus gewoon vast. Wellicht dat dit met de N95 anders is vanwege de "indeling" van het geheugen...?
Dakrido
ps Iemand trouwens een suggestie voor de best deal mbt micro cards van n paar gig?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 14:06
Noedels schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:46:
[...]

Hmm je lijkt gelijk te hebben!
Ben even op het dakterras gaan staan. Daar pakt hij vrij snel mijn huidige lokatie. Ik moet wel perse de slider open hebben, anders vindt hij me niet. Als ik vervolgens de slider sluit, dan heeft hij veel moeite om de sateliet vast te houden...

Als ik met mijn lokatie vervolgens naar binnen ga, dan weet hij mij wel goed vast te houden!

Thnx!
Weet je wat ik denk dat je een verkeerde toegangs punt gekozen. Weet het of het hi abbo betreft. Dan moet je dus geen mobiele start site kiezen. Maar gewoo kpn internet. Heb dit namenkijk ook ondervonden. Die mobiele start site houdt veelr te veel tegen met proxy enzovoort. Zet hem maar eens op kpn internet en je zult zien. Binnen enkele sec een fix. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:32:
Ik heb sinds het begin een probleem met mijn N95 en via deze weg probeer ik te vragen of iemand anders dit evt. eens zou kunnen proberen.
Ik heb een Camera-tasje gekocht om het toestel op te bergen (handig met clip om aan je broeksriem te hangen). Deze sluit je met een magneet (zoals bij de HTC TyTN voor de kenners). Heel handig, ware het niet dat de N95 reageert op deze magneet!!!
Als je met een magneet over de batterij wrijft, komt deze plots uit standby, zet de knoppen actief en draait het scherm 90 graden :-). Als je nog wat meer beweegt, kan je de display terug draaien enz...
De functies zijn misschien random, maar dit betekent wel dat het toestel niet magneet-ongevoelig is. Met mijn andere Nokia's had ik dit probleem niet.

Vervelend is dat ik, als ik wordt opgebeld, niet kan kijken wie het is, want van zodra ik de telefoon uit het tasje haal, neemt hij op, onafhankelijk of je nu hebt ingesteld dat de toetsen vergrendeld zijn of niet.

Dit is het nadeel van een hele lichte telefoon op de markt te brengen...

Try this at home!
Dan moet je de originele tasje kopen van Nokia, die heeft namelijk geen magneetje. De slider werkt namelijk met een kleine magnetische schakelaartje
http://www.mobilestunter....lt.php?keywords=nokia+n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil via een webpagina filmpjes bekijken op internet met de N95, helaas krijg ik alleen op de plaats waar het filmpje moet draaien een kleine pictogrammetje in het midden met een bootje te zien.

Is er een progje om filmpjes via internet te kunnen bekijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Zijn er hier mensen die hun Nokia N95 verzekerd hebben via ProAssist (o.a partner van BelCompany)?

Situatie: Scherm van mijn Nokia kapt er mee.
Waar ik al mee leefde: een vuiltje ACHTER de lens (in de camera unit dus) die je ziet op heldere vlakken met een egale kleur en tevens een wobbly slider.

Ik bel op voor het scherm en meldt meteen maar de andere klachten.
(Als deze dan toch naar reparatie moet, waarom niet!)
Binnen 4 uur heb ik een nieuw leen toestel.
Doet het niet (antenne kapot en dus nu helemaal niet meer bereikbaar).
Nieuwe afspraak en dezelfde avond poging 2 en deze deed het wel.

Nokia N95 is na twee weken gerepareerd en komt terug.
Een jonge meneer komt met enkel met zijn papieren in de hand mijn huis binnen.
"Waar is mijn Nokia N95?" dacht ik nog.
Vervolgens haalt hij doodleuk mijn Nokia N95 uit zijn kontzak (met de camera lens nog open).
Joepie!
Het scherm deed het weer!
Ik check de slider... en deze was dus niet gefixed.
"Ach... dat hebben de meeste toestellen..." en daar mocht ik het mee doen.
De camera dacht ik te laat aan en deze bekeek ik op mijn gemak toen hij weg was.
Het vuiltje was er nog steeds en de camera unit was dus niet vervangen / schoon gemaakt.

Ik ben tot de conclussie gekomen dat wij tegenwoordig te veel slikken in deze massa productie markt.
Sommige mensen zouden maanden hun brood uit de mond moeten sparen om zo'n duur toestel te kunnen aanschaffen.
En hoe dan ook is 730 euro voor een telefoon voor iedereen wel een rib uit de lijf, rijk of niet.
Vervolgens betaal je bij zo'n bedrijf ook nog eens 10 euro de maand verzekering en ze gaan met dit stukje geavanceerde technologie om alsof het een Fisherprice speeltje is uit de Intertoys voor 4,99 euro. :(

Mijn vriendin vertelde van iemand die al een half jaar haar SPV aan het opsturen is naar ProAssist en steeds ongerepareerd terug krijgt.
Je kunt je voorstellen hoe vaak ze al het apparaat heen en weer heeft opgestuurd als de gemiddelde tijd voor reparatie 2-3 weken bedraagt... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:01:
Zijn er hier mensen die hun Nokia N95 verzekerd hebben via ProAssist (o.a partner van BelCompany)?
Heb via Vodafone vervangende toestelservice bij ProAssist, toestelverzekering loopt bij Marsh. Heb beide nu alweer een flink aantal jaren (voor eerst mijn Nokia 7650, toen mijn Nokia 6630, daarna een Nokia N91 en nu een Nokia N95), alleen nog nooit hoeven te gebruiken, geen enkele ervaring met de kwaliteit van afhandeling dus.
Ben dus een goede klant voor hun, wel betalen, nooit kosten. Maar ik ben zo iemand die graag alles verzekerd, zeker telefoons die met een nieuw abo bijna niets kosten maar waar je de jackpot betaald als je ze zonder abo wilt vervangen.

Heb met al mijn Nokia's (inclusief mijn huidige N95) echt nog nooit problemen gehad. Ook met mijn N95 geen slider probleem. Afkloppen dus.

Al vraag ik me wel eens af of ik nu zoveel geluk heb of dat veel anderen hier wel erg onzorgvuldig met het toestel omgaan. En nee, zo supervoorzichtig ben ik nu ook weer niet, toestel zit gewoon zonder beschermhoes in mijn broekzak, is in mijn ervaring bij de Nokia's geen enkel probleem (in tegenstelling tot de vijfde generatie iPod 60G die ik heb, die krast echt absurd. Wist niet hoe snel ik een hoesje moest kopen. Gelukkig begaf mijn batterij het al heel snel bij deze Apple zodat ik al heel snel gratis een onbekraste nieuwe kreeg die dankzij het hoesje nog steeds onbekrast is).

[ Voor 10% gewijzigd door xahmol op 28-09-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 12:27
Iemand enig idee hoe je het lampje van de n95 kan gebruiken zonder dat je de camera wilt gebruiken? Soms wel handig als je even iets in een donker hoekje moet doen.

Bij de k750i kon je het lampje inschakelen door simpelweg 2 x op een knop te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
heeel domme vraag, hoe PM je op dit forum? ik moet iemand pmmen voor certificaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat een domme vraag is, is het altijd handig door de antwoord op zo'n domme vraag wijzer van te worden.
Goede vragen en domme vragen stellen, mag het! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Spurlie schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:48:
Iemand enig idee hoe je het lampje van de n95 kan gebruiken zonder dat je de camera wilt gebruiken? Soms wel handig als je even iets in een donker hoekje moet doen.

Bij de k750i kon je het lampje inschakelen door simpelweg 2 x op een knop te drukken.
Is helaas niet mogelijk en voor zover ik weet gaat het ook niet met 3th party software.
Sj44k13 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:53:
heeel domme vraag, hoe PM je op dit forum? ik moet iemand pmmen voor certificaat. :P
Check dit topic even, staat denk ik duidelijk in wat to do

Edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 01:59:
Ik wil via een webpagina filmpjes bekijken op internet met de N95, helaas krijg ik alleen op de plaats waar het filmpje moet draaien een kleine pictogrammetje in het midden met een bootje te zien.

Is er een progje om filmpjes via internet te kunnen bekijken ?
avi en wmv streams en nog een aantal kun je niet kijken met realplayer, je zult echt filmjes nodig hebben wat af te spelen zijn met realplayer.

[ Voor 25% gewijzigd door digital-IMEI op 28-09-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-08 17:16
Jongens ook eindelijk een Nokia N95, heb wel een vraagje:

Heb er direct een 4Gb kaartje ingedaan(zonder eerst de bestanden van de geheugenkaart te kopieren 8)7 ). Wat mij eerste instantie opviel dat de achtergrond kleur niet donkerpaars is maar lichtpaars. Vertwijfelt heb ik de inhoud van de meegeleverde 512mb kaart toch naar de 4Gb kaart gekopieerd, maar die fancy donkerpaarse thema op de foto's krijg ik niet, wat doe ik verkeerd? Kan ik die thema ergens aanzetten? Of moet ik eerst alles via die 512mb kaart instellen en dan alles wer op die 4Gb kaart kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:01:
En hoe dan ook is 730 euro voor een telefoon voor iedereen wel een rib uit de lijf, rijk of niet.
Vervolgens betaal je bij zo'n bedrijf ook nog eens 10 euro de maand verzekering en ze gaan met dit stukje geavanceerde technologie om alsof het een Fisherprice speeltje is uit de Intertoys voor 4,99 euro.
No offence, maar waarom niet gewoon een buiten de deur verzekering bij bijvoorbeeld Interpolis? Kost je €6,- per maand en is alles wat je bij je hebt aan gadgets enz verzekerd.

Heb me ooit ook eens laten overhalen door zo'n Belcompany verkopertje om zo'n verzekering af te sluiten. Nooit weer dus, wat een gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
De verkopers van Belcompany etc. proberen je dit ook alleen maar aan te smeren omdat er voor hen dan mooie bonussen aan verbonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Sannieboy schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:37:
Jongens ook eindelijk een Nokia N95, heb wel een vraagje:

Heb er direct een 4Gb kaartje ingedaan(zonder eerst de bestanden van de geheugenkaart te kopieren 8)7 ). Wat mij eerste instantie opviel dat de achtergrond kleur niet donkerpaars is maar lichtpaars. Vertwijfelt heb ik de inhoud van de meegeleverde 512mb kaart toch naar de 4Gb kaart gekopieerd, maar die fancy donkerpaarse thema op de foto's krijg ik niet, wat doe ik verkeerd? Kan ik die thema ergens aanzetten? Of moet ik eerst alles via die 512mb kaart instellen en dan alles wer op die 4Gb kaart kopieren?
welcome to the club!

Typisch gevalletje van nog niet helemaal bekend met de telefoon? :P

Check even wat je onder Menu > instrumenten > thema's hebt staan. Ik denk dat daar ook het thema zal staan wat jij bedoeld.
Je hebt overigens ook nog de mogelijkheid om thema's van internet te downen en te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Sjengcity schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:53:
Je hebt overigens ook nog de mogelijkheid om thema's van internet te downen en te installeren.
Waar haal jij die thema's dan vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
ik heb zojuist ytasks geinstalleerd, maar ik heb geen idee hoe ik het start.... het staat erop in t apps lijstje bij apps beheer, maar ik kan nergens bij toepassingen ofzo hem starten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
Sjengcity schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:53:
[...]
welcome to the club!

Typisch gevalletje van nog niet helemaal bekend met de telefoon? :P

Check even wat je onder Menu > instrumenten > thema's hebt staan. Ik denk dat daar ook het thema zal staan wat jij bedoeld.
Ja thanks mate, ben nog ff in de war van het mooie toestelletje :D .

Idd, ik heb die paarse thema gevonden. Maakt het nog wat uit of je die 512mb geheugenkaart kopieert? Want ik word ook niet veel wijzer van die duitse handleiding en folders :( . Hoe kun je bijvoorbeeld het beeld laten kantelen tijdens internet? Heb gelukkig net ook de engelse versie kunnen downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
Ehum...zie het al slider de andere kant opzetten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Ik heb nu al een aantal keer geprobeerd om het programma Wellnes diary op de aps site van Nokia te downloaden. Maar elke keer als hij met de installatie wil starten dan krijg ik een foutmelding dat er een certificaat probleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spurlie schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:48:

Volgens mij zijn er legio programmaatjes die dit doen (NTorch, Torch e.d.), maar wel allemaal betaalde versies (of torrents zoeken). Een vaak gebruikte oplossing is een foto maken van iets wits en deze in je gallery bewaren, daar komt al behoorlijk veel licht vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
Ik probeer mijn contacten vanuit mijn oude Nokia N70 te kopieren naar de N95 via TRANSFER, maar de nokia N95 kan de datamover.sis bestand niet openen. Die ik iets verkeerd? Of kan het kopieren van de contacten op een gemakkelijker manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:33
Sannieboy schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:42:
Ik probeer mijn contacten vanuit mijn oude Nokia N70 te kopieren naar de N95 via TRANSFER, maar de nokia N95 kan de datamover.sis bestand niet openen. Die ik iets verkeerd? Of kan het kopieren van de contacten op een gemakkelijker manier?
kan je niet je N70 syncen met je PC en vervolgens je PC weer syncen met je N95.
Dit heb ik ook gedaan van m'n MDA (PPC phone) naar mijn Nokia E50

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
Ja ik denk dat ik dat maar ga doen, eerst kijken of de nokia pc suite van de n95 met de n70 werkt :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens wat in het progje Voipbuster op je foon 'balance' betekend? Staat onder opties. Ik dacht vraag het hier ff, voordat ik iets vernaggel in de instellingen ofzo...

Trouwens zwaar verslavend dat gratis sms-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
als je op balance klikt zie je gewoon hoeveel te goed je nog hebt op je VOIPbuster account (moet je dus wel eerst een keer tegoed gekocht hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cuberob schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:46:
als je op balance klikt zie je gewoon hoeveel te goed je nog hebt op je VOIPbuster account (moet je dus wel eerst een keer tegoed gekocht hebben)
Oke thnx voor je vlotte reply. Heb nog geen tegoed gekocht, omdat ik het enkel gebruik om te sms-en vanaf de foon en te bellen naar vaste nummers in Nederland. Wat een gaaf progje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:09:
Luitjes, ik heb de oplossing voor het maar-vijf-minuten-snoozen probleem gevonden! Een langere snoozetijd instellen is nog steeds onmogelijk, maar wat wel kan is twee alarmen instellen, tien minuten na elkaar! (Of in mijn geval vier. ;)) Geniaal, dat we dat niet zelf konden bedenken...
Oh? ik gebruik het al weken op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:10:
[...]

Done, werkt als een tierelier :) Gewoon ff onbeperkt gratis sms-en, hoe vet is dat! En de ontvanger ziet nu gewoon mijn naam zoals diegene mij in z'n adresboek heeft staan en er kan gewoon ge-replied worden.

Alleen 1 puntje nog; kun je ergens in het progje een accesspoint als default zetten? Hij vraagt nu telkens of hij verbinding mag maken en ik moet telkens T-Mobile internet opgeven.
heb aantal smsjes gratis kunnen versturen maar nu geeft hij aan dat ik te weinig crediet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:38:
[...]

Volgens mij zijn er legio programmaatjes die dit doen (NTorch, Torch e.d.),
Die ondersteunen dus niet de witte lamp van de n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Bijna 24 uur... ;)
Sorry, maar vindt vooral het onderste erg irritant? Ik kan me niet voorstellen dat het standaard zo is, en ik de enige ben met een N95 die er last van heeft.

1
Goede vraag. Wilde hem ook net gaan stellen!
verjaardagen en taken wel. maar juist een logisch iets als een afspraak (vergadering) niet?

2
Nog een vraag over wat me net weer is overkomen.
Ik heb het profiel 'vergader' aangezet, dus gewoon een piepje bij inkomende oproep.
Belt mijn moeder me, gaat toch gewoon de daaraan toegewezen beltoon af?
Dat kan ik hopelijk wel veranderen he?

Overigens vandaag weer last van gehad op mijn werk. Blijf het vreemd vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranik
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 11:45
Mau_Maus schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:33:
[...]

Die ondersteunen dus niet de witte lamp van de n95
Ah, dat wist ik niet (had hem zelf nog niet uitgeprobeerd). Dat wordt dus toch de foto gebruiken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Wie kent er trouwens een goede voicerecorder? Als het goed is kan de meegeleverde recorder maar kort opnemen. Tijdens gesprekken piept ie om de 10 sec ofzo. En met andere applicaties om de 5 sec lijkt het. Zeker een beveiliging dat iemand weet dat ie opgenomen wordt ofzo. Sommige applicaties kunnen die piep weghalen, maar dan krijg je gaten in de opgenomen bestand...

Wie ken een liefst simpele, non-beep, voicerecorder? Die ook ongelimiteerd kan opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:00
Mau_Maus schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:14:
Zeker een beveiliging dat iemand weet dat ie opgenomen wordt ofzo.
Juist..dat is wettelijk verplicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een kpn mobiel 25 abbo met surf&mail totaal, nou wil ik graag weten wat mijn toegangspunt is.
Lees hier verschillende dingen over , de een zegt kpn internet en de andere wap.
Wie kan mijn helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
DoubleD1980 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:23:
[...]

Juist..dat is wettelijk verplicht!
Ja en nee. Stel als je tijdens het opnemen kenbaar maakt en toesteming krijgt,,, dan hoeft het dus weer niet. Net zo iets als camera geluidje, sommige toestellen kan je nooit uitzetten en sommige wel.

Maar goed dat was de vraag dus niet ;) En het leek me toch wel duidelijk dat ik rekening mee hield dat het verboden kon zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:45:
Ik gebruik Nav4all sinds kort en dat bevalt prima. Het is niet grafisch dus het gadgetgehalte is vrij laag. Wel is het simpel, duidelijk en functioneel. Gemakkelijk te installeren (in tegenstelling tot de 'testversie' van Route 66). Als je een flat fee data abo hebt dan is dit een aanrader, want voor de route's die hij plant maakt hij een dataverbinding.

• Als ik 's ochtends vanaf de A44 de A4 op rij (Den Haag - Amsterdam), dan zegt de planner ineens dat het nog ruim 170.000 Km is tot de volgende afslag... Dit is mij al vaker gebeurd en het klopt niet. (Een paar kilometer later corrigeert hij dan weer.)
• Ik heb geen stemmen. Heel vreemd, want bij het installeren hoorde ik wel een stem maar daarna nooit meer. Het geluid in Nav4all staat gewoon aan en de N95 staat ook niet op 'Stil'. Als er een doorgewinterde Nav4all gebruiker is die de oplossing weet dan hoor ik het graag!
je moet je waarschuwingsgeluiden aan zetten dan heb je wel stemmen, kwam ik na 2 maanden achter...........

op de a4 heb ik dat ook vaker ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 17:27
Heb via Ebay deze carmount gekocht;

Afbeeldingslocatie: http://i23.ebayimg.com/02/i/000/b5/ac/51bf_1_b.JPG

Bevalt echt prima! Vooral dat die kan worden vast gemaakt aan de ventilatie roosters is een toppertje!

Afbeeldingslocatie: http://www.egatechina.com/oem/CC-N95.JPG

heb gelijk deze er bij gekocht, en het lijkt niet echt prut spul. Heb de witte beschermhoes er nu om zitten, en blijft goed zitten. Slider werkt ook nog naar behoren.

Dat alles in combinatie met deze lader;

Afbeeldingslocatie: http://www.egatechina.com/oem/CarC-N95.JPG

Maakt dat ik er nu helemaal klaar voor ben om de navigatie volop te gebruiken in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Robbie T schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:53:

[afbeelding]

Bevalt echt prima! Vooral dat die kan worden vast gemaakt aan de ventilatie roosters is een toppertje!
Ziet er goed uit en handig verplaatsbaar, maa rik heb mijn scherm toch liever iets hoger en dichter in mijn gezichtveld...
[afbeelding]

heb gelijk deze er bij gekocht, en het lijkt niet echt prut spul. Heb de witte beschermhoes er nu om zitten, en blijft goed zitten. Slider werkt ook nog naar behoren.
Die hardplastic case, is wel prima, maar na 2 dagen ga je er aan ergeren. Die siliconcase had ik in het zwart. Als die soepel over de slidertjes glijd is het best prima ding, maar was er ook niet echt kapot van...

[afbeelding]

Maakt dat ik er nu helemaal klaar voor ben om de navigatie volop te gebruiken in de auto.
De orginele Nokia lader is niet zo heel duur, met dat soort dingen moet je toch best oppassen vind ik als je andere merken gebruikt, maar goed dat ben ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
Bij Downloaden zijn er 2 diensten bij gekomen vandaag

Xpres Print ( fotos bestellen )
N95 Diensten ( weer widget en scanR )

iemand al enige idee hoe dat scanR werkt

n95 als scanner 8)7

• Robbie T
legendx2 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:26:
Bij Downloaden zijn er 2 diensten bij gekomen vandaag

Xpres Print ( fotos bestellen )
N95 Diensten ( weer widget en scanR )

iemand al enige idee hoe dat scanR werkt

n95 als scanner 8)7
De eerste keer dat je scanR gebruikt moet je even een accountje maken, kwestie van 10 seconden.
Daarna kun je bestaande foto's uploaden, of een nieuwe maken, waarna je deze kan merken als: Document, whiteboard of other. (Zo uit mijn hoofd).
Deze kun je vervolgens uploaden naar ScanR en worden omgezet in tekst, zwart wit, en de orginele foto.

Vervolgens worden deze automatisch in je mailbox bezorgd.
Mau_Maus schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:59:
[...]

Ziet er goed uit en handig verplaatsbaar, maa rik heb mijn scherm toch liever iets hoger en dichter in mijn gezichtveld...
Er zit ook een zuignap bij, voor op de autoruit, en een mount voor op je dashboard.
[...]

Die hardplastic case, is wel prima, maar na 2 dagen ga je er aan ergeren. Die siliconcase had ik in het zwart. Als die soepel over de slidertjes glijd is het best prima ding, maar was er ook niet echt kapot van...

[...]
Waarom ga je je er aan ergeren? Is dat omdat bepaalde knopjes niet meer goed te bereiken zijn o.i.d?
De orginele Nokia lader is niet zo heel duur, met dat soort dingen moet je toch best oppassen vind ik als je andere merken gebruikt, maar goed dat ben ik...
Het werkt prima hoor! Blijft niet doorladen, en word ook niet heet o.i.d

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05:08

KSH

Heeft iemand toevallig ook de ervaring met het open schroeven van de frontcover (en bij het fixen van de slider) dat een paar schroeven met Torx 5 en een andere paar schroeven met Torx 6 geopend moeten worden?

Heb momenteel een probleem dat ik 2 schroeven niet open gedraaid krijg met beide schroevedraaiers (en dat nota bene aan de kant van de goede slider dus linkerkant).

Iemand hier ervaring/oplossing mee/voor? (Ga liever niet naar NSP ivm 'gezeik over zelf fixen van problemen).

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
Robbie T schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:53:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Weet niet wat je totale prijskaartje was maar ik heb het idee dat de oplossing die ik gevonden had goedkoper was en zeker zo degelijk en minder opzichtig ;)

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:23
Waarom kopen mensen covers en protectors ed.?
Het vermindert enorm de functionaliteit van je telefoon, en het gadget gehalte van je telefoon is helemaal verdwenen.

Ik behandel mijn N95 alsof het mijn 3310 is. En wanneer ie er over een jaartje niet meer uitziet, koop ik gewoon een nieuwe cover. Dan gaat ie de verkoop in, en bestel weer een nieuwe.

Verwijderd

Iemand 'n idee waar ik de beste deal voor 'n 4 gig kaartje kan krijgen?
Dakrido

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 03:13:
Iemand 'n idee waar ik de beste deal voor 'n 4 gig kaartje kan krijgen?
Dakrido
www.zercom.nl ?

Sandisk 4GB voor 42,40

Verwijderd

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:30
Heb net een brodit (actieve) houder en proclip in mijn auto geinstalleerd voor mijn N95. Zit er netjes uit moet ik zeggen. kost een beetje maar wel de moeite waard

[ Voor 14% gewijzigd door Chillmeister op 29-09-2007 10:57 ]

• AlexKnight1978
  • Laatst online: 13-09 16:32
Ondersteunt onze N95 SD HC geheugenkaartjes dan?

• dafmay
Chillmeister schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:56:
Heb net een brodit (actieve) houder en proclip in mijn auto geinstalleerd voor mijn N95. Zit er netjes uit moet ik zeggen. kost een beetje maar wel de moeite waard
En duurzaam. Ik heb 'm nu een paar maanden en gebruik 'm dagelijks. Z'n geld dubbel en dwars waard.

• Robbie T
schumi2004 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 01:43:
[...]

Weet niet wat je totale prijskaartje was maar ik heb het idee dat de oplossing die ik gevonden had goedkoper was en zeker zo degelijk en minder opzichtig ;)
Wat is jou oplossing?

• Mau_Maus
  • Niet online
Garrett schreef op donderdag 27 september 2007 @ 00:15:
Zo, van de week zo'n "softfeel" zwarte voor- en achterkant op m'n N95 geplaatst...wat is dat gaaf een zwarte N95 :9 (besteld bij gsm-cover.nl)
En dat voor 10 euro :)
Niks deep plum of sand :r
Wat een geweldig ding, ben er ontzettend blij mee :)
Ik heb hem ook gekocht... Had je gelijk door dat je het speakertje moest overzetten? Ik schrok me dood... geen geluid! Zie ik dat het speakertje in de cover nog zit... Op zich best logisch, maar niet iets waar je even aan denkt.

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:14:
Wie kent er trouwens een goede voicerecorder? Als het goed is kan de meegeleverde recorder maar kort opnemen. Tijdens gesprekken piept ie om de 10 sec ofzo. En met andere applicaties om de 5 sec lijkt het. Zeker een beveiliging dat iemand weet dat ie opgenomen wordt ofzo. Sommige applicaties kunnen die piep weghalen, maar dan krijg je gaten in de opgenomen bestand...

Wie ken een liefst simpele, non-beep, voicerecorder? Die ook ongelimiteerd kan opnemen?
Ultimate voicerecorder, SUPER Makkelijk...

Succes!!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
AlexKnight1978 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:42:
Ondersteunt onze N95 SD HC geheugenkaartjes dan?
waarom is lezen zo verdomd moeilijk. maar nog één keer dan maar:
Ja, 4GB en 6GB micro sd kaartjes werken gewoon in de nokia n95

• readytoflow
  • Niet online
Ok, ik heb nu nog eens uitgebreid geprobeerd om mijn beltonen goed te krijgen.

In het normale profiel geen probleem. iedereen heeft zo zijn eigen beltoon wanneer hij belt
In het stille profiel ook geen probleem. gewoon stil, met trilfunctie

In andere profielen, bijvoorbeeld vergader, wel een probleem
Het werkt alleen bij de standaard beltoon om de telefoon alleen met een piepje over te laten gaan.
Wanneer iemand met een toegewezen beltoon belt, gebruikt hij die toch gewoon, ondanks het gekozen profiel van 'een piepje'.
Dit is bij een gewoon per persoon toegewezen beltoon en bij een groeps toegewezen beltoon.
Wanneer ik de beltoon weghaal bij de groep en de persoon gaat hij wel gewoon over met een piepje anders niet dus.
Eigenlijk best irritant. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die daar last van heeft. Doe dus denk ik iets fout? Maar wat?

• Danielson
  • Laatst online: 03-10 16:34
Ik ben nu ook een week in bezit van een N95, hiervoor had ik een N80, ik had verwacht dat de N95 nog groter zou aanvoelen in je broekzak, maar hij voelt juist kleiner aan dan de N80 omdat hij dunner is :)

De interne GPS werkt bovenverwachting, er zijn een aantal leuke apps voor te vinden waaronder J2meMap hiermee wordt je positie weergeven op o.a. google earth kaarten :)

Quake is ook erg gaaf en goed te spelen op de N95, de beeldkwaliteit en vooral snelheid zijn ook echt boven verwachting :)

Kortom een gaaf toestel en nog genoeg te ontdekken :D

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
dafmay schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:50:
[...]

En duurzaam. Ik heb 'm nu een paar maanden en gebruik 'm dagelijks. Z'n geld dubbel en dwars waard.
Hier nog een fan, alleen baal ik wel dat er voor mijn auto geen Brodit kit is. Ik heb daarom een universele gehaald, mét een Brodit clip voor de telefoon: werkt ook prima.

• Spurlie
Dranik schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:54:
[...]

Ah, dat wist ik niet (had hem zelf nog niet uitgeprobeerd). Dat wordt dus toch de foto gebruiken ;-)
Dat is erg jammer, maar geen ramp.

Ik heb nog een probleempje, misschien dat meerdere mensen dit hebben.
Ik heb een orange music abbo en kan dus iedere maand 3 tracks gratis downloaden. Ik heb dus al aardig wat tracks op het geheugen staan. Toen ik route66 heb geinstalleerd heb ik tijdelijk de tracks op het telefoongeheugen geplaatst en daarna weer op de geheugenkaart.
Maar als ik nu mijn afspeellijst afspeel dan herhaalt hij iedere keer hetzelfde liedje en moet ik zelf het volgende nummer selecteren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• Dranik
  • Laatst online: 01-10 11:45
Spurlie schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:07:
[...]
Maar als ik nu mijn afspeellijst afspeel dan herhaalt hij iedere keer hetzelfde liedje en moet ik zelf het volgende nummer selecteren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Wellicht voor de hand liggend, maar heb je niet toevallig tijdens het afspelen onder "opties -> herhalen -> liedje herhalen" aan staan? Deze moet dan op uit staan.

• theguruuu
  • Laatst online: 31-07-2023
Als ik TomTom of R66 (gesigneerd) wil installeren op de N95, geeft het "certificaat verlopen" enz. "Wat is dit naa. ??

Van alles gedaan denk ik tenminste, zelf met iemand anders zijn sim kaart en geheugenkaart er in.

n95 is up to date en lock free

Een spelletje inst. kan wel.

De originele DVD van R66 inst. lukt ook.

- CAPS verwijderd
- Om hulp roepen is niet nodig
- Overkill aan smillies is ook niet nodig.

[ Voor 37% gewijzigd door Ginz op 29-09-2007 21:35 ]

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:43
theguruuu schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:37:
Als ik TomTom of R66 (gesigneerd) wil installeren op de N95, geeft het "certificaat verlopen" enz. "Wat is dit naa. ??

Van alles gedaan denk ik tenminste, zelf met iemand anders zijn sim kaart en geheugenkaart er in.

n95 is up to date en lock free

Een spelletje inst. kan wel.

De originele DVD van R66 inst. lukt ook.

- CAPS verwijderd
- Om hulp roepen is niet nodig
- Overkill aan smillies is ook niet nodig.
Wat vaak wel wil helpen is om de datum van je telefoon te veranderen naar een eerdere datum,
bv naar 29-05-2007 ipv 29-09-2007.

Dit werkt bij mij tenminste met me n73 en 6110 navigator

[ Voor 21% gewijzigd door een moderator op 29-09-2007 21:35 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• theguruuu
Zal ik proberen, thnx voor even, andere tips lees ik wel vannacht,

[ Voor 24% gewijzigd door Ginz op 29-09-2007 21:35 ]

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
theguruuu schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:04:
GA NU NAAR EEN VERJAARDAG

thnx 4 now,,
Ik hoop dat het werkt.
HEEL VEEL PLEZIER OP DIE VERJAARDAG

stille hint

• Robbie T
Caps Lock mag wel uitblijven.

Heb je hem wel zelf gesigned? Of heb je een gesingde versie binnen gehaald?

• Spurlie
Dranik schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:22:
[...]

Wellicht voor de hand liggend, maar heb je niet toevallig tijdens het afspelen onder "opties -> herhalen -> liedje herhalen" aan staan? Deze moet dan op uit staan.
|:( 8)7 |:(
Dat was het inderdaad...

Verwijderd

Ga morgen zelf ook een Brodit houder kopen, en hou zelf ook opruiming.
Iemand een idee welke op site ik dit het beste te koop kan aanbieden?

Daarvoor hebben we V&A

[ Voor 49% gewijzigd door Ginz op 29-09-2007 21:37 ]

• patrickt35
theguruuu schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:04:
Ik dacht toch echt dat je Route66 werkte op je telefoon. Wat heb je ermee gedaan?

• Cobiwan
  • Niet online
hey, ik heb route 66 op me tel gezet maar op de een of andere manier doen de stemmen het niet... iemand enig idee waarom :S?

Verwijderd

Ik kan nergens vinden hoe ik nu T9 ingesteld kan krijgen voor een simpel smsje. De #-toest ingedrukt houden werkt niet in een bericht.
Zou iemand me het kunnen uitleggen?

• Robbie T
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 22:22:
Ik kan nergens vinden hoe ik nu T9 ingesteld kan krijgen voor een simpel smsje. De #-toest ingedrukt houden werkt niet in een bericht.
Zou iemand me het kunnen uitleggen?
Niet het # inblijven houden, maar meerder keren opdrukken, totdat er rechtsboven een soort van streepje verschijnt met daarachter Abc.

Verwijderd

Dank je Robbie T!!

• Robbie T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:22
Spurlie schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:21:
Ik heb nu al een aantal keer geprobeerd om het programma Wellnes diary op de aps site van Nokia te downloaden. Maar elke keer als hij met de installatie wil starten dan krijg ik een foutmelding dat er een certificaat probleem is...
Dan moet je het programma even via je pc van de site van Nokia halen (http://www.nokia.com/betalabs). Die doet het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguruuu
Soooo,
Daar ben ik weer.

Sory voor de Caps, was even de draad kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguruuu
Patrick, de mijne die is prima in orde.
R66 - Tomtom alles er op en er aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguruuu
Het was weer een vrienden dienst, die ik deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguruuu
Ja de R66 heb ik zelf gesigned. (Daar was een vraag over)

Zondag ga ik de tijd achteruit zetten van de bewuste N95, als het goed doet, kan ik daarna de tijd weer herstellen ?

Anders denkt die vriend dat hij nog langer moet vasten.

Hahahahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al 8GB microSD Cards gespot?
(schijnt te werken in de N95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
Hey gasten

Ik heb net Route66 succesvol geinstaleerd, maar ik wil ook TomTom 6 erbij (ism een externe gps-muis). Ik las net dat er soms problemen kunnen optreden als ik ze beide instaleer, waarop moet ik opletten om dit te verkomen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
theguruuu schreef op zondag 30 september 2007 @ 02:00:
Ja de R66 heb ik zelf gesigned. (Daar was een vraag over)

Zondag ga ik de tijd achteruit zetten van de bewuste N95, als het goed doet, kan ik daarna de tijd weer herstellen ?

Anders denkt die vriend dat hij nog langer moet vasten.

Hahahahah.
Wanneer je het niet lukt, geef je hem maar mijn hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 03-10 16:34
Sannieboy schreef op zondag 30 september 2007 @ 11:42:
Hey gasten

Ik heb net Route66 succesvol geinstaleerd, maar ik wil ook TomTom 6 erbij (ism een externe gps-muis). Ik las net dat er soms problemen kunnen optreden als ik ze beide instaleer, waarop moet ik opletten om dit te verkomen? :+
Ik heb ze ook naast elkaar draaien, geen problemen tegengekomen :)
Pagina: 1 ... 14 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.