The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Auredium schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:45:
[...]
spoiler:Dan zit je in de laatste level waarschijnlijk. Die splicers behoren toe aan Frank Fontein en zijn overduidelijk gebrainwashed. Die van Ryan die blijven maar doorpraten over hun status en dat ze beschaafd moeten zijn.
Mikey! schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:49:
[...]
spoiler:Ik heb dat refreintje in een bepaalde situatie al een keer eerder gehoord, dat was ergens rond de tijd dat ik voor het eerst een foto moest maken van een spider-splicer om door de deur te mogen. Ik heb nog een tijd staan luisteren of dat er nog meer refreintjes kwamen
Vergeten jullie ook niet de lijken die de spider splicers aan het plafond ophangen met telekinesis naar beneden te halen en op 'goodies' te doorzoeken
Steam/uPlay: EvulKlowne
Althans, ik ben een paar keer in die submarine geweest. Naar mijn idee maar 2 of 3x ofzo, terwijl er iets van 6 of 8 'haltes' zijn.
De eerste keer had ik volgens mij keuze uit 4 haltes, en heb ik gewoon maar een random iets gekozen. Wat blijkbaar wel goed was. Want het verhaal ging gewoon verder.
Maar naar mijn idee zijn er een paar haltes helemaal niet langsgekomen. Zit ik nou te ijlen? Of zijn er meerdere manieren om 't uit te spelen?
[ Voor 5% gewijzigd door Twist op 21-09-2007 21:24 . Reden: spoiler tags ]
Verwijderd
Verhalen volgen meestal toch een lijn of ben ik nu gek?Twist schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:22:
Volgens mij kun je niet eens een level skippenVerhaal is daarvoor te lineair.
spoiler:Iemand nog opgevallen dat je nog langs je biologische moeder bent gekomen? (Of wat ervan over is gebleven, har har)
Anyway, leuk topic op het officiele forum:
http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=9853
Hm, heb het al door denk ik. Soms ga je ook door zo'n sluis naar een ander level, je hoeft dus niet 8x met de 'metro'..Twist schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:22:
Volgens mij kun je niet eens een level skippenVerhaal is daarvoor te lineair.
uitgespeeld met maar 810 achievement points, ben niet van plan om het nog een keer te gaan spelen.
Aan het begin was ik echt onder indruk, maar nadat...
al met al een goede game, maar ik kan het niet meer geven dan een 8 of 8,5.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

In de Bijenkorf in Amsterdam
Flickr PSN ID= cheironnl

Is de demo alleen voor XP?
In Vista32 (nieuw geinstalleerd) krijg ik steeds een foutmelding. Nieuwste directx drivers, nieuwste grafische kaart drivers voor 8800GTS allemaal geinstalleerd.
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: Bioshock.exe
Versie van toepassing: 1.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 46c2290a
Naam van foutmodule: Bioshock.exe
Versie van foutmodule: 1.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 46c2290a
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00be626b
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 95c6
Aanvullende informatie 2: e41b58366a85fbdcde71c659fded5d77
Aanvullende informatie 3: da2f
Aanvullende informatie 4: 1cffcc391023be861d7a440059e6a4d0
[ Voor 3% gewijzigd door honey op 22-09-2007 21:32 ]

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Ik speel sinds een paar dagen ook bioshock, man wat een spel zeg. Net een nieuwe pc en dan dit spel, wat een ervaring. Sfeer, gameplay, graphics helemaal goed.
Ik heb alleen een probleem tijdens het spelen, in drukke situaties waarbij er veel geluiden afspelen valt er soms het een en ander weg. Vaak in combat met machinegun.
Iemand ervaring met dit probleem?
Ik werk op een:
Asus p5k deluxe
Soundmax onboard nieuwe drivers (2 kanaals btw. geluid)
Intel E6600@3,2ghz
Asus x1950 pro
Bijna vergeten, ik draai op xp.
[ Voor 3% gewijzigd door Dekaasboer op 23-09-2007 11:28 ]
no known solution exists
(goed gejat uit jarhead

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Ik had ook problemen met de nieuwste drivers bij mijn 8800GTS, ik heb toen de drivers geuninstalled en daarna gewoon de standaard vista drivers laten installeren door vista, daarna windows XP modus aangezet, nu werkt het weer als een zonnetjehoney schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:53:
[edit] laat maar, opeens doet hij het wel.![]()
Is de demo alleen voor XP?
In Vista32 (nieuw geinstalleerd) krijg ik steeds een foutmelding. Nieuwste directx drivers, nieuwste grafische kaart drivers voor 8800GTS allemaal geinstalleerd.![]()
[...]
Zal de rest maat even afdekken...
Ben uiteindelijk maar weer een klein stukje teruggesprongen in het spel (net voor je de lift naar Fontaine stapt) en ik ben nu in mijn Big Daddy suit alle splicers die ik nog niet heb gehad aan het researchen in alle andere levels. Ze doen je niks dus kun je op je gemak rondlopen
Alleen zit die deur dicht. En hij gaat niet open. Ik heb overal al geweest.
Ik ben nu de vorige levels aan het doorlopen kijken of ik niets vergeten bent.
Hoe krijg ik die deur open?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
madmaus schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:50:
Ik heb nu in fort frolic. En ik moet de fleet hall in voor de ontmoeting met sander cohen.
Alleen zit die deur dicht. En hij gaat niet open. Ik heb overal al geweest.
Ik ben nu de vorige levels aan het doorlopen kijken of ik niets vergeten bent.
Hoe krijg ik die deur open?
Sh0ckTr00per schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:14:
[...]
spoiler:Links van die deur zit een lift
Edit:
[ Voor 19% gewijzigd door madmaus op 24-09-2007 18:28 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Geweldig spel, maar ik heb er spijt van dat ik op easy gespeeld heb. Je komt bijna geen uitdaging tegen, en het wordt nooit echt spannend.
Dus iedereen: speel op medium of hard!
Ik heb 'm op pc gespeeld, maar wel op m'n lcd-tv met een xbox 360 controller. Voelt echt net als een console-game.
Eerste pc spel dat ik ben tegengekomen dat de xbox controller zo perfect ondersteund, zelfs eindelijk met vibratie!
Verwijderd
Ik heb wel de metal case en vind hem ubercool.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:46:
Wie wil mij een plezier doen door mijn metal case van Bioshock wil ruilen voor zijn groene hoes. Het gaat alleen om de hoes, dus niet het boekje of CD zelf. Vind de metal case maar niets. Metal case is in perfecte staat en week oud.

maar ik kan me voorstellen dat je het niet mooi vind. Ik persoonlijk vind het dus wel mooi uitzien, ookal past ie niet bij mijn andere legaal aangekochte games en is de aanraking ervan wat minder lekker dan glad plastic.
Weet overigens niet of er ook echt verschil is.
De slechtste special editioncover die ik heb gezien tot nu toe was de 'Kane Edition' van C&C 3, die leek echt bijna hetzelfde als de normale versie. Maar dat terzijde.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
http://www.play-asia.com/...w-49-en-84-j-70-21qh.html
Nu nog in de Bijenkorf, maar je kan hem ook in je eigen huis halen
Vanaf 4 oktober op ebay!
http://stores.ebay.nl/eBij-shop/
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Enige plasmids die ik tot mijn beschikking heb zijn telekinesis en dat vuurgebeuren.
[ Voor 15% gewijzigd door Crusader op 01-10-2007 16:06 ]
If it ain't broken, play with it till it breaks.
[ Voor 7% gewijzigd door ambi op 01-10-2007 16:20 ]
Ik had in Fort Frolic alleen maar Bouncers, 3 lopen daar rond met little sisters. Ligt misschien aan de moeilijkheidsgraad, ik speel op medium.ambi schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:15:
De eerste BD is een bouncer type en inderdaad erg moeilijk omdat je op dat moment nog geen volledig arsenaal bezit. Hier staat hoe ik hem toen heb geveld . Toch raad ik ten zeerste aan om het ganse spel op 'hard' te spelen en zeker de vita-chambers niet te gebruiken (in plaats daarvan gwn vaak saven). Ik zit nu ergens in fort frolic en heb jammer genoeg totnogtoe geen enkele bouncer BD meer tegengekomen. De andere BD's zijn allemaal rosies en die leg je zonder al te veel moeite neer

[ Voor 61% gewijzigd door ambi op 01-10-2007 17:50 ]
Deze big daddy kun je nu kopen bij de bijenkorf (ruim 2 met hoog!), bieden gaat via ebay. Voor de echt fans dus!
Flickr PSN ID= cheironnl
Idd, een van de meest sfeervolle locaties in het spelcheiron schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:47:
Wat een prachtig level dat Arcadia, mega-sfeervol. Oh wat ben ik blij dat ik deze game heb gekocht, echt een prachtig geheel: de spoken, de audio tapes, het verhaal, de little sisters.
Ik weet echter nie hoe veilig het is om andere (lees: gehackte) drivers te installeren ?
En gaat dit wel een oplossing zijn ? Heb er al zat veel over gelezen, maar geen oplossing kunnen vinden.
Al geprobeerd van alles po low te zetten, compatibiliteitsmodus werkt ook niet ...
Geez, voor €1471 verkocht...ruudonline schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:28:
[...]
Deze big daddy kun je nu kopen bij de bijenkorf (ruim 2 met hoog!), bieden gaat via ebay. Voor de echt fans dus!
Zijn er meer mensen die dit specifieke loot-crash probleem hebben?
originele signatures zijn top!
Eigenlijk wilde ik hem al eerder kopen (demo gespeeld), maar dan had ik het weer tegelijk willen spelen met andere games.
Nu kan ik er rustig de tijd voor nemen, en een spel met zo'n geweldige sfeer moet je gewoon niet rushen ? De stijl, muziek en gameplay vind ik echt toppie !
Mooiste moment, so far: vaak zing ik dat "If I Didn't Care" zelf ook een beetje mee, omdat ik het een geinig nummer vind; en dan hoor je ineens een Splicer het ook mee neuriën
[ Voor 9% gewijzigd door StarWolfer op 08-10-2007 08:43 ]
Je vind nu langs de security hack een record van Sander Cohen met daarin de reden waarom hij je zomaar laat doorgaan zonder je te stoppen naar Andrew Ryan te gaan.
Het is sowieso een goed idee om na het uitvoeren van de missies Fort Frolic te doorzoeken want het heeft veruit de meeste geheimen en upgrades te vinden en na het uitvoeren van de missies zijn er ook maar een paar splicers aanwezig, geen echte bedreigingen en alles staat open.
Voor de nieuwe beginners onder ons:
Speel het spel niet op easy voor de eerste keer! Het is op easy veel te makkelijk en je verklapt alleen maar jezelf het verhaal. Speel het alleen op easy na al een keer op medium of hard te hebben uitgespeeld zodat je alle geheimen kunt uitpluizen.
Verwijderd
Dit is op 2 verschillende plaatsen getest.
* In de telefooncel, van te voren heb je een vrouw met een geweer in een babymand vermoord.
Tegenover de toiletten ligt een beetje geld, zodra ik dat pak crasht het spel.
* De trap omlaag, als je de man hebt vermoord die op de deur staat te kloppen, en de vrouw met het geweer, als je de keuken in loopt ligt er een dode man op de grond met een geld-kassa.
Ik heb de drivers van mijn videokaart al ge-update naar
163.71_forceware_winxp_32bit_english_whql.exe
Ik heb DirectX laten updaten, de DirectX versie van de Bioshock cd.
Ik heb daarnaast ook nog een C++ resitubale (Ofzoiets) van de cd geinstalleerd.
Ik heb settings veranderd, en ik heb het spel in windowed mode geprobeerd.
Ik heb ook alles gekilled wat ik maar kon killen in task manager.
En ik vraag me nu nog steeds af wat het probleem kan zijn..
Asus A8N-SLI SE
Amd64 3000+ @3,4Ghz en 1,8Ghz beide geen verschil
* Temps OC 35 Idle 54 Stressed
* Temps normaal 29 Idle en 37 Stressed
Asus Xtreme N6600GT, Temps zijn goed (32 Idle en 45 stressed)
1GB (2x512MB) Twinmos geheugen in dual channel
2x Maxtor 80GB in Raid-0
Samsung Syncmaster 931BW @1440X900
Instellingen van het spel op vanalles en nog wat geprobeerd, ik speel btw met alles op low (Toch ziet het er nog sjiek uit he
( Het spel is origineel )
Wie o wie gaat mij helpen
Een lotgenoot!!Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:28:
Lang verhaal
Bij jou is het dus bij geld dat hij crasht? Ik kan het spel opzich spelen zolang ik maar geen lijken loot... 2kgames moet even heel snel met een patch komen...
Ik heb btw een ati kaart, dus de grafische drivers horen het niet te zijn... Ik heb wel een asus moederbord, de p5pl2... mischien dat dat de boosdoener is?
[ Voor 20% gewijzigd door Raphaelo op 10-10-2007 14:37 ]
DirectX9 installeren (9 jah op Vista) en dan de Visual Studio runtime ofzo (staat op de DVD in ieder geval) installeren. Dat werkte bij mij.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:06:
net geinstalleerd op nieuwe pc, krijg ik dit:
[afbeelding]
iemand een idee?
Verwijderd
Ik zou het niet weten, ik dacht, laat ik het eens proberen.Raphaelo schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:35:
[...]
Een lotgenoot!!
Bij jou is het dus bij geld dat hij crasht? Ik kan het spel opzich spelen zolang ik maar geen lijken loot... 2kgames moet even heel snel met een patch komen...
Ik heb btw een ati kaart, dus de grafische drivers horen het niet te zijn... Ik heb wel een asus moederbord, de p5pl2... mischien dat dat de boosdoener is?
Ik ga naar de tafel toe, ik pak het geld en ik kan ineens verder spelen

Het enigste wat ik heb gedaan is m'n msn plaatje veranderd maar daar zal het wel niet aan liggen
Voor dit en andere problemen:Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:06:
net geinstalleerd op nieuwe pc, krijg ik dit:
[afbeelding]
iemand een idee?
Oplossing is: (Ik en nog iemand hebben hetzelfde probleem met een 8600M GT en Dell drivers...)
Visual Studio Service Pack 1 installeren, ook de Vista patch.
Dan kan je Bioshock al opstarten, wij zagen enkel het intro filmpje, dan weer dezelfde crash.
Oplossing: Laatste drivers installeren, voor ons was dat (denk dat dat algemene drivers zijn die voor velen zullen werken: 'klik'
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb... het msn plaatje... natuurlijk...Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:43:
[...]
Het enigste wat ik heb gedaan is m'n msn plaatje veranderd maar daar zal het wel niet aan liggen
Mooi dat ie het bij jou wel doet, veel plezier.
[ Voor 14% gewijzigd door REDFISH op 10-10-2007 22:13 ]
Dankje, lul. Zo ver ben ik dus nog niet. Echt hoog geschoold hoef je niet te zijn om die zin af te maken...REDFISH schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:11:
Nu heb ik wel gelezenspoiler:maar vind het zelf een beetje tegenvallen. Sfeer is goed, akelig zelfs, maar toch niet echt mijn ding.van die plot twist dat je zelf een ....,
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Of betekend dit dat ik van voor af aan mag beginnen?

Ik ben toch malle pietje niet!
ff mezelf gequote, updates en laatste drivers al geinstalleerd ?!Ward Vr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:08:
[...]
Voor dit en andere problemen:
Oplossing is: (Ik en nog iemand hebben hetzelfde probleem met een 8600M GT en Dell drivers...)
Visual Studio Service Pack 1 installeren, ook de Vista patch.
Dan kan je Bioshock al opstarten, wij zagen enkel het intro filmpje, dan weer dezelfde crash.
Oplossing: Laatste drivers installeren, voor ons was dat (denk dat dat algemene drivers zijn die voor velen zullen werken: 'klik'
Ga hem nu opnieuw spelen op Hard en dan alle Little Sisters redden en dus niet Harvesten.
Benieuwd of het einde dan ook anders is?
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Ps: heb besloten niet meer op dit topic te bekijken voor dat ik het spel heb uitgespeeld. (betrap met telkens op spoilers lezen)
Ik heb hier een vraagje over, al is het een oude post. Ik heb namelijk al een poosje de CE van Bioshock, ben inmiddels alweer een nieuwe ronde begonnen en het valt me nu op dat dat lijk en vooral de muur erachter in het eerste plaatje bij mij brandschoon is en ik dus geen bloed zie, dus precies zoals de tweede afbeelding. Nu doet het voor mij absoluut niets af aan de spelervaring, maar het viel me op. Heb naar leeftijdsinstellingen en dat soort zaken gezocht, maar heb niets kunnen vinden.prutser001 schreef op zondag 02 september 2007 @ 00:51:
Weet iemand iets over de 'normale' en Uncut versie?
Enige dat ik tegenkwam na wat zoekwerk waren deze screenshots:
Uncut :
[afbeelding]
En 'normaal' : [afbeelding]
Mijn exemplaar komt gewoon bij de FRS vandaan, tekst op de doos en ook het hoesje gewoon in het Nederlands, dus vind het vreemd dat het gecensureerd is. Weet ook niet of het tijdens mijn eerste ronde ook zo is geweest.
Weet iemand hier de juiste instelling voor of zit ik gewoon met een gecensureerde versie (doosje geeft gewoon 18+ aan...).
[ Voor 77% gewijzigd door Aapie op 13-10-2007 20:27 ]
Het lijkt me verstandig om dit even in een spoiler te zetten....voor degene die hem nog niet hebben uitgespeeld.joosthaarman schreef iets teveel..
[ Voor 35% gewijzigd door Mikey! op 13-10-2007 20:01 ]
Heeft het niet gewoon met het graphicsniveau waarop je speelt te makenKneoK schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:40:
[...]
Ik heb hier een vraagje over, al is het een oude post. Ik heb namelijk al een poosje de CE van Bioshock, ben inmiddels alweer een nieuwe ronde begonnen en het valt me nu op dat dat lijk en vooral de muur erachter in het eerste plaatje bij mij brandschoon is en ik dus geen bloed zie, dus precies zoals de tweede afbeelding. Nu doet het voor mij absoluut niets af aan de spelervaring, maar het viel me op. Heb naar leeftijdsinstellingen en dat soort zaken gezocht, maar heb niets kunnen vinden.
Mijn exemplaar komt gewoon bij de FRS vandaan, tekst op de doos en ook het hoesje gewoon in het Nederlands, dus vind het vreemd dat het gecensureerd is. Weet ook niet of het tijdens mijn eerste ronde ook zo is geweest.
Weet iemand hier de juiste instelling voor of zit ik gewoon met een gecensureerde versie (doosje geeft gewoon 18+ aan...).
De officiële support pagina staat hier: http://www.2kgames.com/bioshock/support/dutch.htm.
Contact opnemen met de winkel waar je het gekocht hebt, dus!
Of was dit al een keer gemeld?

[ Voor 10% gewijzigd door Cascade op 15-10-2007 19:13 ]
EDIT: ik heb het al gevonden. je kan extra nutrition 1 alleen kopen t/m fort frolic. dus ik moest even terug...
[ Voor 11% gewijzigd door McBBvB op 17-10-2007 16:04 ]
Verwijderd
Probeer eens in google ''54.95 dollar to euro'' te typen..Hurtebise schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:25:
Bioshock via Steam kost $54.95 via Steam. Maar hoeveel kost me dat werkelijk. Omgerekend in euro en incl. tax? Iemand ervaring mee? Dollar staat lekker laag atm.
Als ik via paypal zou betalen word het dit
Cost$54.95
Estimated tax$10.44
Total$65.39
--------------------------------------
45.55 in euros.
Ik weet niet of met een creditkaart andere tarieven gelden, maar dat lijkt mij niet..
Ik denk dat je hem in de winkel goedkoper kan krijgen.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 00:54 ]
Action/Adventure €39,50 wel 2 euro erbij bezorg kosten.
volgens mij krijg je toch geen tax met een CC?Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:35:
[...]
Probeer eens in google ''54.95 dollar to euro'' te typen..
Als ik via paypal zou betalen word het dit
Cost$54.95
Estimated tax$10.44
Total$65.39
--------------------------------------
45.55 in euros.
Ik weet niet of met een creditkaart andere tarieven gelden, maar dat lijkt mij niet..
Ik denk dat je hem in de winkel goedkoper kan krijgen.
Verwijderd
Ik weet het niet, maar dat tax gedeelte staat er al bij voordat je betalingswijze kiest..T7D_Sneezy schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:46:
[...]
volgens mij krijg je toch geen tax met een CC?
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Inderdaad,Cassius schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:03:
Uitgespeeld. Maar uhm ...
spoiler:Ik was goed en redde de meisjes, nu vond ik het einde erg kort. Niet eens slecht, maar ik verwachtte zoveel meer weet je. Dat gevecht met Fontaine was leuk, maar ik had hem vrij snel. Die beelden in het eind filmpje waren prachtig gerendered en er had zoveel meer in kunnen zitten. Extra uitleg, toekomst, wat gebeurt er met haar (die 'moeder van all'). Is Fontaine ook echt dood? Wat gebeurt er met Rapture? Ryan was dus goed, maar streed tegen iets onophoudelijks? Ik heb nog teveel vragen en daar baal ik een beetje van. Verder gewoon een goed spel en krijg een dik verdiende 8.5. Period.
Ik las laatst in een interview met Ken Levine (van 2K games) dat een alternatief einde in eerste instantie eigenlijk niet het plan was, maar door de publisher geëist werd. Daardoor konden ze dit iets minder uitwerken. Misschien dat het einde daarom een beetje tegenviel.
Trouwens, ben ik de enige die het echt vreselijk vond toen...
Verwijderd
Ik heb al verschillende dingen bij instellingen geprobeerd, maar niks helpt.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Heb google al geprobeerd maar kan daar ook niks vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 10:28 ]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem...Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:26:
Als ik bij Welcome To Rapture aankom stopt bioshock ermee met het bekende verzenden/ niet verzenden schermpje
Ik heb al verschillende dingen bij instellingen geprobeerd, maar niks helpt.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Heb google al geprobeerd maar kan daar ook niks vinden.
ik speel op een Laptop, X700 ATI kaartje... andere spellen doen het prima...
ziet er echt ZIEKELIJK mooi uit... dus wil graag verder spelen...
heb al nieuwste DirectX geinstalleerd (DirectX 9) verder heb ik Omega drivers voor mijn ATI X700 kaartje.
Ik draai Win XP alle nieuwste updates geinstalleerd... heb al verschillende settings gesprobeerd in het spel... nix helpt!!!
[ Voor 33% gewijzigd door Crashy op 31-10-2007 15:42 ]
Zelfde probleem. Na het aanvinken van EAX lijkt het goed te gaan, ik heb het echter nog maar 2 keer gespeeld sindsdien, dus hoe stabiel het nu loopt, geen idee...Crashy schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:41:
[...]
Ik heb dus precies hetzelfde probleem...
ik speel op een Laptop, X700 ATI kaartje... andere spellen doen het prima...
ziet er echt ZIEKELIJK mooi uit... dus wil graag verder spelen...
heb al nieuwste DirectX geinstalleerd (DirectX 9) verder heb ik Omega drivers voor mijn ATI X700 kaartje.
Ik draai Win XP alle nieuwste updates geinstalleerd... heb al verschillende settings gesprobeerd in het spel... nix helpt!!!
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:21:
[...]
Trouwens, ben ik de enige die het echt vreselijk vond toen...
spoiler:in het laatste stukje één van die meisjes dood ging terwijl ze mij begeleidde? Ik had haar niet goed beschermd.Had ik doorheen het spel alle meisjes gered, ging er toch nog een dood. Ik wilde bijna het level reloaden, maar ik heb me er overheen gezet.

Overigens vond ik (o.a.) het einde ook redelijk tegenvallen. Het eindgevecht met fontaine deed me denken aan Fable, meerdere stages met verschillende krachten. Beetje jammer dat ze niet iets orginelers konden verzinnen.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Niks mag helpen:
http://forums.2kgames.com...d.php?p=237723#post237723
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Verwijderd
moet alleen nog alles op hard spelen en moet nog wat achievments halen
vind het wel vervelend dat je niet terug kan naar vorige levels
Dit spel kan een ernstige bedreiging vormen voor de mentale gezondheid! Omdat het spel enorm veel gevoelens oproept en je aan de beeldbuis gevangen houdt is het spel in enkele dagen afgelopen. Je bent dan een kleine 50 uur verder ofzo en je blijft in een lege saaie rottige kamer achter gedeprimeerd dat het spel afgelopen is..........
Damn wat een superspel zeg, echt geweldig. Net uitgespeeld en om maar niet depri te worden begin ik maar weer eens overnieuw
Heb alle kleine meisjes gesaved en 't einde was echt tof, ben beniewt wat gebeurd als ik alles harverst.
BTW de brightness is ook goed aan te passen in het spel en heb het eerste stuk in 't heel donker gespeeld. Geeft naar mijn mening echt veel meer sfeer (spanning) in de game al mis je dan wel veel goodies die je kunt vinden en is het artwork vaak te donker voor een echt goed detaile maar leuk spelen is het zeker!
Wat heerlijk om lekker op me dooie gemakje daar door rapture heen te sluipen en te genieten van al het artwork. De vele duistere verhalen en smeekbeden naar GoT van de splicers en de diepe bass bij elke stap van big daddy.
Zullen er velen voor mij geweest zijn maar ^^ dit is geen spel spelen, maar een spel beleven.
Zet `m nog maar weer eens aan en hopelijk next time some life in this topic ai
het probleem zit hem denk ik meer in het feit dat er opeens achter elkaar TE veel goeie games uitkomenOnno b schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:39:
Hmmm nu al doodgebloedBen toch niet de enigste die eerst het spel uitspeeld en dan pas het forum gaat checken ivm ^@#$%^&* die geen spoilers gebruiken........
Wat heerlijk om lekker op me dooie gemakje daar door rapture heen te sluipen en te genieten van al het artwork. De vele duistere verhalen en smeekbeden naar GoT van de splicers en de diepe bass bij elke stap van big daddy.
Zullen er velen voor mij geweest zijn maar ^^ dit is geen spel spelen, maar een spel beleven.
Zet `m nog maar weer eens aan en hopelijk next time some life in this topic ai
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
De replay value is nou niet echt bijster hoog.
Blijft een toppertje, dat dan weer wel.
Verwijderd
Ook mooi dat op het laatst al die little sisters op hem beginnen in te steken.
[ Voor 8% gewijzigd door Guumuus op 12-11-2007 22:51 ]
The number one enemy of progress is question
Verwijderd
Hij is hier te krijgen (voor de pc):http://www.2kgames.com/cultofrapture/home.html
O.a. breedbeeldmogelijkheid is gefixt en er zijn wat plasmids/tonics toegevoegd.
Ik ben zo'n beetje halverwege het spel blijven hangen, toen vond ik het niet interessant meer.
Misschien dat ik nog eens verder speel als ik me heel erg verveel.
[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 04-12-2007 17:31 ]
Verwijderd
Nu al? Heeft maar 4 maanden geduurd ofzo.... Die Ken Levine of hoe heet ie ook alweer heeft sinds de release ook niet meer op het 2kgames bioshock durven posten geloof ik. Grote bende is het daar ook, het interesseert 2k en irrational ook echt geen ene ruk heb ik het idee.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:55:
De patch voor PC en X360 is uit!
Hij is hier te krijgen (voor de pc):http://www.2kgames.com/cultofrapture/home.html
O.a. breedbeeldmogelijkheid is gefixt en er zijn wat plasmids/tonics toegevoegd.
Yup, vallen tegen inderdaad. Sonic Boom is wel grappig maar nou niet bijzonder. Ik heb hem nog en ga hem binnenkort wel even spelen.Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 07:47:
En die laatste mysterieuze achievement op de 360 is inderdaad hard mode zonder vita chambers.. Ik heb het spel alleen een redelijke tijd terug alweer verkocht en heb niet het gevoel dat de nieuwe content het waard maakt om hem nog een keer te spelen.
Weet iemand hoe die Research PHD werkt? Ik heb nu -in meerder games- alles geresearched behalve de turrets en bots...moet ik nu ook de turrets en bots doen? (En de camera's?) En moet ik alles in één runthrough researchen?
Het einde is toch wel aardig logisch? Je hebt nu de macht over Rapture en je wilt de macht over de rest van de wereld. Er komt ook al een prequel of een sequel van Bioshock (duhTuinstoel schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:06:
Eindelijk tijd gehad om hem uit te spelen. Vind het einde wel vaag.
spoiler:Eindgevecht is idd erg makkelijk, khad gewoon machinegeweer vol met ammo en rammen maar, piece of cake. Ik heb gespeeld als badguy. Ik snap het einde ook niet en daarom hoop ik op de opvolger
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Het was ook Elizabeth die op het forum daar de posts en threads behandelde die over de patch gingen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:02:
[...]
Nu al? Heeft maar 4 maanden geduurd ofzo.... Die Ken Levine of hoe heet ie ook alweer heeft sinds de release ook niet meer op het 2kgames bioshock durven posten geloof ik. Grote bende is het daar ook, het interesseert 2k en irrational ook echt geen ene ruk heb ik het idee.
WAT EEN G**L SPEL MAN!!!! (sorry voor het geroepen gedeelte maar dat is echt het gevoel dat ik krijg)
het is jaren geleden dat ik nog zo intens van een FPS genoten heb. de gameplay, het wisselen met die plasmids, gewoon zalig! ik ben net lvl 2 uit en ik heb al 5 uur gespeeld ofzo echt elk hoekje en gaatje verken ik
Ja jij same here! Echt een geil spel zeg. Heb m dinsdag gehaald en ik speel CoD4 nu een heel stuk minder op me 360. Bioshock geeft mij ook weer dat speciale gevoel dat ik maar zeldenbij een FPS krijg. De laatste keer was bij Episode 2 van Half-Life 2. Daar kreeg ik ook dat gevoel echter daar was ik na 4 uur alweer doorheen geknalt. Zit nu op me werk en ik kan echt niet wachten totdat ik thuis weer verder kan kneppen!Fr!st! schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:12:
Ik heb het spel nu een paar dagen geleden gehaald. ik was bang dat mijn pc het niet ging aankunnen maar dat bleek wel zo te zijn. vanaf het begin tot waar ik nu zit (einde lvl2) heb ik nog steeds hetzelfde gevoel
WAT EEN G**L SPEL MAN!!!! (sorry voor het geroepen gedeelte maar dat is echt het gevoel dat ik krijg)
het is jaren geleden dat ik nog zo intens van een FPS genoten heb. de gameplay, het wisselen met die plasmids, gewoon zalig! ik ben net lvl 2 uit en ik heb al 5 uur gespeeld ofzo echt elk hoekje en gaatje verken ik
Tip: Speel m met een joint en de lichten uit! Succes gegarandeerd!!
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Vreemd dat dit spel pas topic deel 2 heeft ipv 8 oid.
Patchen naar 1.1 is trouwens ook wel aan te raden omdat dit weer wat extra gratis dingen geeft. Onder andere de extra plasmid Sonic Boom.
[ Voor 34% gewijzigd door PilatuS op 31-01-2008 18:25 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
hoe bedoel je geen multiplayer bij zit en dat je dan niet daarover discusieren. beetje vage post dit.MrVegeta schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:37:
komt omdat er geen MP bij zit he, valt niet veel over te discuseren.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Er zit geen MP in Bioshock dus het enige waar over te praten valt is de SP, maar die heeft iedereen nu wel gezien. Dus ... houd de discussie wat op
Verwijderd
Ben nu bij die eerste big daddy, maar man oh man ik krijg em maar niet dood. Als hij stampt of oid. kan ik niet meer snel lopen en dan is ie bij me voor ik over de balie kan springen. Iemand nog tips over hoe ik em aan kan pakken?
Blijven schieten met een machine gun.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:49:
Nou, ik heb de SP nog niet gezien
Ben nu bij die eerste big daddy, maar man oh man ik krijg em maar niet dood. Als hij stampt of oid. kan ik niet meer snel lopen en dan is ie bij me voor ik over de balie kan springen. Iemand nog tips over hoe ik em aan kan pakken?
@hierboven. Je kan die olietonnen en die gasflessen gebruiken om mee te gooien. Die ontploffen natuurlijk
[ Voor 33% gewijzigd door Stollie op 31-01-2008 23:31 ]
Uiteraard meteen op hard gezet, maar nu zit ik vast. Ik zit in het Medical Pavillion en moet de deuren voor de twilight openmaken dmv Incinerate, echter heb ik die niet (heb Electro Shock en Telekinesis)en de machines die het mij kunnen geven (2 stuks in dat level) zijn beide kapot
iemand een oplossing?
Je kan dus gewoon met de lift omhoog en daarna weer naar beneden

[ Voor 8% gewijzigd door MochiGohan op 05-02-2008 11:36 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Maar nog veel meer benieuwd naar de pre/sequal van de game (geloof prequal).