Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bioshock 2 is aangekondigd en komt misschien volgend jaar al uit.

Ik vond Bioshock een van de beste spellen die ik ooit gespeelt heb. Heb em inmiddels ook al 4 keer helemaal gespeelt. De meeste FPS games speel ik hooguit 2 keer maar met dit spel blijf ik mij vermaken. De sfeer, het geluid, gewoon alles aan dit spel is heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:16:

Ik vond Bioshock een van de beste spellen die ik ooit gespeelt heb. Heb em inmiddels ook al 4 keer helemaal gespeelt. De meeste FPS games speel ik hooguit 2 keer maar met dit spel blijf ik mij vermaken. De sfeer, het geluid, gewoon alles aan dit spel is heerlijk :)
Klopt ja, 1 van de beste sfeermakers die ik gespeeld heb. Ge-wel-di-ge manier van verhaal vertellen (geen los iets, je zit er midden in, je bent er écht deel van), het verhaal zelf is ook super (een héérlijke mindfuck :D) en de gameplay zelf is ook goud. Tuurlijk waren er wel wat irritante glitches en bugs, maar die wekten bij mij eerder een glimlach op dan irritatie. Ze zaten toch niet in de weg (wat ik gemerkt heb dan). Bioshock 2 schijnt inderdaad een pre-quel te worden, hoe de stad ten val is gekomen. Ik ben heel benieuwd hoe de gameplay gaat uitwerken. Volgend jaar lijkt me een beetje voorbarig, we hebben er nog bar weinig over gehoord. En één ding moeten ze niet doen, en dat is rushen. Bioshock 2 mag van mij gerust nog een jaar extra duren, alle tijd die ze nodig denken te hebben om in alle rust en concentratie dat spel te perfectioneren, mogen ze ruim nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
PilatuS schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:16:

Machtig spel, inderdaad, met prachtige, idyllische omgevingen en atmosfeer. Heb er buitengewoon van genoten.

"C'mon, Mr. B. -- No one likes a slowpoke." -- Little Sister

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Eindelijk uitgespeeld! Het einde vond ik een klein beetje een anti-climax, maar de gehele game genomen: gewoon prachtige. The little Sister orphanage, de appartementen, Apollo Square: geweldig!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben er trouwens weer mee bezig op Hard met de ballance/dificulty mod. Heftig hoor, ben net in fort frolic!

"When asked if there's any update on BioShock 2 he said:

"There's not. There will be, obviously, but it will take a while. We're not talking about it just yet because right now it's BioShock PS3 - that's what everybody is concentrating on. Once we're in full effect on BioShock 2 we'll talk about it."

So, when will 2K start talking about the highly anticipated sequel?

"The only thing I can say for sure is not before BioShock PS3 ships," said Wilding.

So, with BioShock PS3 due for release in October, perhaps we'll get a pre-Christmas look at BioShock 2. Here's hoping."

[ Voor 73% gewijzigd door MrVegeta op 05-08-2008 21:36 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Ik blijf op dit moment steken in langfords office omdat er niets in de kluis zit. Waar de lazarus vector in moet zitten. Heel erg vervelend

Is ook een ander topic van op ander forum alleen dat zijn allemaal suggesties.

Iemand nog een save van na die kluis?

Of is dit al te verhelpen met een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm ik heb die quest gedaan zonder een kluis open te maken geloof ik... wat zegt je hint systeem?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde probleem met die kluis, je moet die kluis openen en alles eruit halen volgens het hint systeem. Het pijltje op de map staat ook op de kluis gericht, maar door de bug zit er niets in de kluis.
Ik heb hier zelf ook nog geen oplossing voor gevonden alle tips die genoemd worden helpen niet, erg vervelend :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Flythe schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:45:
Ik heb precies hetzelfde probleem met die kluis, je moet die kluis openen en alles eruit halen volgens het hint systeem. Het pijltje op de map staat ook op de kluis gericht, maar door de bug zit er niets in de kluis.
Ik heb hier zelf ook nog geen oplossing voor gevonden alle tips die genoemd worden helpen niet, erg vervelend :(.
Als het om de PC versie gaat, heb je de patch er al op staan ?

Wat misschien anders kan helpen is 1 of 2 savegames terug gaan en het level opnieuw spelen. Misschien gaat het dan wel goed. Ik heb zelf de PC versie 4 of 5 keer gespeelt en nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Het is idd de PC versie, ik zal even kijken voor de patch dacht dat het spel deze automatisch downloade bij het installeren.
Het teruggaan met savegames helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
Op internet las ik dat iemand het 53 keer geprobeerd had voordat er wat in de kluis zat. Bij mij blijft hij tot nu toe leeg.

En het spel opnieuw starten is ook zo zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
Patch 1.1 geinstalleerd en hij doet het meteen. Heel vaag en stond ook in geen enkel topic beschreven.

De kluis is nu vol ongeacht of je nou eerst het kantoor doorzoekt en dan de kluis, of meteen de kluis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Wat een geweldig spel zit echt op 2 te wachten als die zo goed word als 1 dan koop ik hem wel.
Ben weer overnieuw begonnen op 1900x1200 en loopt als een tiet. Wat een mooi spel zeg. Hopelijk komen er nog veel meer van deze spelen. Stiekem hoop ik toch nog eens op System Shock 3.

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Schitterend spel..jammer dat ik niet verder kan vanwege de wall safe bug in Arcadia (safe altijd leeg..wat je ook doet).. schijnt een common bug te zijn..

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Lol..zelfs na patch is die bug er nog blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Na een jaar geleden de demo te hebben gespeeld, vond ik het tijd geworden om toch eens de hele versie van Bioshock aan te schaffen. Nu viel me het op dat de physics van objecten houterig zijn, terwijl ik toch tussen de 40 en 60 fps heb. Als je bijvoorbeeld een vijand neerknalt, beweegt z'n lijk plakkerig. Ik dacht dat dit vorig jaar nog een bug in de ATi-drivers o.i.d. was, maar na wat te googelen blijkt dat er een heel topic over dit probleem bestaat op het 2K forum. Een oplossing is er niet. Hier op Tweakers heb ik er echter nooit iets over gelezen. Is het helemaal niemand opgevalllen? Ik vind het namelijk best storend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:50
anton121 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:03:
Na een jaar geleden de demo te hebben gespeeld, vond ik het tijd geworden om toch eens de hele versie van Bioshock aan te schaffen. Nu viel me het op dat de physics van objecten houterig zijn, terwijl ik toch tussen de 40 en 60 fps heb. Als je bijvoorbeeld een vijand neerknalt, beweegt z'n lijk plakkerig. Ik dacht dat dit vorig jaar nog een bug in de ATi-drivers o.i.d. was, maar na wat te googelen blijkt dat er een heel topic over dit probleem bestaat op het 2K forum. Een oplossing is er niet. Hier op Tweakers heb ik er echter nooit iets over gelezen. Is het helemaal niemand opgevalllen? Ik vind het namelijk best storend...
Ja dat is blijkbaar gewoon zo. Heb hetzelfde gemerkt op de Xbox versie. Denk niet dat het een driver probleem is, maar dat dit ingame gewoon zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:28
Ben net dit tegengekomen over Bioshock 2

http://www.n4g.com/xbox360/News-216485.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Heb net Bioshock geinstalleerd op mijn pc (AMD Phenom X4 9750, 2.4 Ghz, 4Gb geheugen, AMD HD4870 512mb), maar het spel blijft bij mij hangen tijdens het laden als ik een nieuwe game selecteer. Het laadscherm ziet er ook niet goed uit (heel erg donker, letters zijn nauwelijks te lezen, geen plaatje, tekst onderaan veranderd niet). Daarnaast duurt het echt een eeuwigheid om dit spel op te starten :(.

Heb patch 1.1 van Bioshock al geinstalleerd, gebruik AMD 8.9 drivers (zal zo 8.10 even installeren). Overigens gaat het laden met DirectX 9 wel goed. Is dit een bekend probleem/iemand een idee? (in het Ati topic heb ik nog nooit iemand horen klagen over Bioshock...).

edit:

Voor de volledigheid: mijn pc is niet overgeklokt, er zit een Nexus 600 Watt voeding in en de temperaturen zijn allemaal in orde, ik draai Vista 64 bits

[ Voor 11% gewijzigd door The Flying Dutchman op 16-10-2008 21:23 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ik denk dat of je videokaartdriver of Vista 64 bit roet in het eten gooit.
Kun je niet de game in compatibiliteitsmodus opstarten?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
hesr schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:28:
Ik denk dat of je videokaartdriver of Vista 64 bit roet in het eten gooit.
Kun je niet de game in compatibiliteitsmodus opstarten?
Compatibiliteits mode (Windows XP, SP2) helpt niet. Nieuwe videokaart driver (8.10) helpt ook niet en nieuwste DirectX (augustus 2008) mag ook niet baten. Voor nu zit er niets anders op dan spelen in DirectX 9. Als iemand een oplossing weet of het probleem herkent, dan hou ik me aanbevolen.

edit:

Hmm, het is nog erger... ik heb geen ingame geluid! :(:(
DirectX 9 werkt alles verder wel, heb ook geluid bij het intro filmpje en tijdens het nvidia logo enzo... maar zodra dat gedeelte vh filmpje onder water begint en je zelf aan de slag mag, hoor je helemaal niets! :(

Is deze game zo ontzettend buggy?? Of heb ik gewoon dikke pech?

[ Voor 25% gewijzigd door The Flying Dutchman op 16-10-2008 22:41 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

Dikke pech ben ik bang. Ik heb de game al een paar keer opnieuw geinstalleerd. Met verschillende hardware en Win versies. En heb er nooit problemen mee gehad. Er is dus nog wel hoop hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

The Flying Dutchman schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:20:
[...]
Compatibiliteits mode (Windows XP, SP2) helpt niet. Nieuwe videokaart driver (8.10) helpt ook niet en nieuwste DirectX (augustus 2008) mag ook niet baten. Voor nu zit er niets anders op dan spelen in DirectX 9. Als iemand een oplossing weet of het probleem herkent, dan hou ik me aanbevolen.

edit:

Hmm, het is nog erger... ik heb geen ingame geluid! :(:(
DirectX 9 werkt alles verder wel, heb ook geluid bij het intro filmpje en tijdens het nvidia logo enzo... maar zodra dat gedeelte vh filmpje onder water begint en je zelf aan de slag mag, hoor je helemaal niets! :(

Misschien moet je even op het forum kijken bij de threat van de patch.

Heeft iemand een idee waarom XP SP3 BSOD'd op een Intel GMA VGA kaart (X4500HD)? Dit is met de laatste drivers en op een schone installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
zAo schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:11:
[...]

Misschien moet je even op het forum kijken bij de threat van de patch.

Heeft iemand een idee waarom XP SP3 BSOD'd op een Intel GMA VGA kaart (X4500HD)? Dit is met de laatste drivers en op een schone installatie.
Bedankt voor de tip. Even in dat topic rondgekeken en ik zie dat er nogal veel mensen zijn met problemen, blijkbaar zit het spel toch wel behoorlijk buggy in elkaar. Andere games werken hier prima. Maar desondanks heb ik een `oplossing' gevonden. Als ik in DirectX 9 mode speel én ik heb Windows XP compatibility aan staan, dan lijkt alles te werken zoals het hoort.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
BioShock is nu aan het installeren op m'n PS3.
Ik heb het spel nog nooit eerder gespeeld, maar gisteren ben ik er per ongeluk achter gekomen dat
spoiler:
Atlas dezelfde persoon is als Fontaine

Wordt mijn game-ervaring er een stuk minder op doordat ik dat weet of hoef ik me niet druk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het heeft zijn voor en na-delen. Je snapt nu beter waarom Atlas doet wat hij doet maar je mist een plottwist na 3 kwart gamen das wel jammer maar het is geen drama. Er zitten zoveel andere verhaallijnen doorheen en het focust helemaal niet 100% op fontain/atlas/ryan. Sit back and enjoy :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

KneoK

Not in a million lightyears

Jammer, maar zeker geen drama zoals MrVegeta zegt, het is maar een deel van het hele verhaal. Je zult nog meer dan genoeg verrassingen tegenkomen, de een nog beter dan de ander.

spoiler:
Would you kindly ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Oke, het enige dat ik weet is dat
spoiler:
Atlas dezelfde persoon is als Fontaine, over die Fontaine weet ik verder niets behalve dat hij een Little Sister tehuis had ofzo (dat stond op de posters die vertoont werden tijdens de installatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Beste mensen ik heb net een nieuwe xbox hij is aan geslote via vga op me samsung syncmaster206BW, Cod4 draait netjes maar bioshock heb ik allemaal gekleurde blokjes en blauwe in beeld net als het spel begint in het water zeg maar weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Ben de game ook gaan spelen, ben nu net in neptune. Die big daddy's zijn behoorlijk sterk. Maakt het trouwens nog erg veel uit of je de little sisters red of dat je alle adam pakt? want er zit best een groot verschil tussen wat je krijgt (heb toen dat vrouwmens erbij was rescue gedaan en daarna nog 1x take all). Vind alleen wel jammer dat als je machines hacked die jou moeten helpen dat vaak meer tegenwerkt dan mee. Ben nu al 3x achter elkaar neergemaaid door een machine die zogenaamd aan mijn kant staat alleen omdat dat debiele ding voor geen meter mikt en ook gewoon opeens begint te knallen als jij ervoor staat. Vaak hack ik dat ding van voren, begint ie opeens te knallen omdat er dan een vijand achter je staat maar vervolgens ben jij als je HP kwijt en die enemy niks. Vrij waardeloos. Kan ze beter kapot laten schieten heb je tenminste nog ammo.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Maakt het trouwens nog erg veel uit of je de little sisters red of dat je alle adam pakt?
Qua Adam maakt het op zich weinig uit. Ik denk alleen wel dat ze redden iets meer Adam opleverd. Waar het wel nog voor uitmaakt is het einde van het spel. Maar dat ga ik niet vertellen hoe dat precies zit, dat is nogal een grote spoiler.

Die machines heb ik zelf nooit gebruikt in het spel. Vond ze ook maar irritant.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 14-02-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

t_o_c schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:40:
Ben de game ook gaan spelen, ben nu net in neptune. Die big daddy's zijn behoorlijk sterk. Maakt het trouwens nog erg veel uit of je de little sisters red of dat je alle adam pakt? want er zit best een groot verschil tussen wat je krijgt (heb toen dat vrouwmens erbij was rescue gedaan en daarna nog 1x take all). Vind alleen wel jammer dat als je machines hacked die jou moeten helpen dat vaak meer tegenwerkt dan mee. Ben nu al 3x achter elkaar neergemaaid door een machine die zogenaamd aan mijn kant staat alleen omdat dat debiele ding voor geen meter mikt en ook gewoon opeens begint te knallen als jij ervoor staat. Vaak hack ik dat ding van voren, begint ie opeens te knallen omdat er dan een vijand achter je staat maar vervolgens ben jij als je HP kwijt en die enemy niks. Vrij waardeloos. Kan ze beter kapot laten schieten heb je tenminste nog ammo.
Speel je het spel op console of pc ? Ik heb het spel drie keer uitgespeeld op de pc en elke turret die ik tegenkwam heb ik gehackt zonder ook maar een keer echt health te hebben verloren aan die dingen.

/me Aait z'n mini Big Daddy nog maar een keer en gaat op zoek naar de doos, begin weer zin te krijgen om een keertje te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb BioShock net gekocht, maar het instaleren op de PS3 duurt wel een verrot lange eeuwigheid.
Hoort dat, of is er iets niet goed met mijn PS3/Bioshock ? :O

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Hebben jullie dit al gezien? :

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/03/gi_bioshock2.jpg

Big Sisters dus in Bioshock 2! :P

[ Voor 46% gewijzigd door babbaloerie op 11-03-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

_awesome!_ kan niet wachten op Bioshock 2 :D Is er al wat bekend wanneer het zich in Rapture afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Spel nog steeds niet uitgespeeld op Xbox :P Vind die Big Daddies maar redelijk moeilijk te verslaan (al mijn ammo en health gaat er dan doorheen). Maar sfeer heeft het spel zeker. Deel 2 ga ik dan gelijk kopen als ie uitkomt :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Op basis van die cover: Nice twist in de story line!!

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:13

Sargan

Filmfreak...

MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:58:
_awesome!_ kan niet wachten op Bioshock 2 :D Is er al wat bekend wanneer het zich in Rapture afspeelt?
Wat er tot nu van bekend is:

Het speelt zich 7 jaar na de gebeurtenissen van deel 1 af.
Hierin zal het draaien om de mysterieuze verdwijning van een zevenjarig meisje uit een klein vissersdorpje vlak bij de zee.

Het schijnt dat de Big Daddy's sneller en dunner zullen zijn.

weet iemand of deel 2 multiplayer zal hebben?

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sargan schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:24:
[...]

Wat er tot nu van bekend is:

Het speelt zich 7 jaar na de gebeurtenissen van deel 1 af.
Hierin zal het draaien om de mysterieuze verdwijning van een zevenjarig meisje uit een klein vissersdorpje vlak bij de zee.

Het schijnt dat de Big Daddy's Sister's sneller en dunner zullen zijn.

weet iemand of deel 2 multiplayer zal hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Alles wat tot nu toe bekend is kan worden gevonden op de teaser site. Het draait om meerdere meisjes die verdwijnen rond de kust van de Atlantische oceaan en om een bewegende rode gloed die af en toe in het water wordt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Hoop dat Bioshock 2 net zo goed wordt als deel 1. Ik vind deel 1 nog steeds 1 van de beste en mooiste games die er is.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van de PC versie saves?
Moeilijkheidsgraad: medium
Little Sisters: allemaal gesaved.

HDD crash toen ik net in Apollo Square was, dus had geen backups :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik heb wat van een performance probleem nu ik op een hogere resolutie speel tov vroeger. Vroeger 1280*1024, nu 1920*1080.
't Is op een 9600GT 512MB.
Het vreemde is dat het vloeiend loopt, ga ik echter naar een volgende ruimte dan hapert het enorm en na eventjes in de ruimte te blijven gaat het over.
Het moet puur gerelateerd zijn aan de videokaart want op bvb 1280*1024 heb ik het niet.
AA staat uit.
Is het mogelijk dat er videogeheugen geswaped wordt? 512 MB is wel veel voor zo'n oude game lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Is het mogelijk dat er videogeheugen geswaped wordt? 512 MB is wel veel voor zo'n oude game lijkt me.
Ik denk toch dat daar het probleem zit. De omschrijving die je geeft zou daar wel mee overeenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik heb het probleem gevonden. Het ligt blijkbaar aan de Nvidia drivers, je moet teruggaan naar versie 178.24 en dan is het opgelost.
Speel nu op 1920*1080 alles high zonder drops.

http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=29143

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Wordt het niet eens tijd voor een Bioshock 2 topic?

Anyway, checkte weer eens somethinginthesea en ze hebben 'em weer aangepast.
Kword steeds zenuwachtiger over dit spel. De manier waarop ze de teaser hebben opgezet intrigeert echt, zoals het eerste spel ook deed...

Onderzoeken, verwachtingen...wordt echt weer mooi!

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:40
Ik hoop echt dat ik Bioshock ook mag spelen. Het eerste deel was niet mogelijk zonder mijn tekentablet te verwijderen (nodig voor werk) en de GOM player te verwijderen. Wel een beetje gek voor een spel.

... maar van hore zegge is Bioshock erg gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Laatst online: 09-09 18:41
Ik weet dat ik onwijs laat ben maar wat een VRESELIJK geweldige game!!! HEERLIJKE sfeer en best aardig graphics!

Heb bioshock vroeger op me pc net tien minuten gespeeld en kon er toen niet echt inkomen. Sinds een goed jaar nu een xbox en 2de hands recent toch maar bioshock gekocht. Nu al een paar dagen bezig en me meisje moet me echt mee naar bed SLEPEN anders stop ik niet meer....wat een heerlijke game! Absoluut in me top-3.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35

Spooksel

Spooksel!

Heh. Ik ben onlangs ook weer eens begonnen om het opnieuw uit te spelen (Hard level dit keer) en ik schrik me nog steeds de touwtering als er ineens weer zo'n splicer vanuit het niets op komt duiken :D

Wat een heerlijk creepy game is het toch ook :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
gisteren weer flink bezig geweest (me meisje is er niet zo heel blij mee:) ). ben nu bij t stukje dat de bomen geredt moeten worden. Heb die bloem gescoord, naar dat vrouwtje gebracht en nu zoek in wat ingredienten om mijn nieuwe intenvtion te maken die de bomen gaat redden. Iemand enig idee hoe lang ik dan nog bezig ben?:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik heb dat stukje net gehad. Ik denk dat je op ong 40% zit nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Sowwww dan moek nog wel ffies:) relaaaaxed! moet zoiezo nog bergen foto's maken voor achievements en ammo inventen etc. dus ik hoef me de komende week iig niet te vervelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, tegen de tijd dat ik het Arcadia forrest uitwas had ik van de meeste dingen de research al bijna maxed :P

- Thugs -> max
- Gun -> max
- Turrets -> max
- Cams -> bijna
- Rosies -> bijna

Wat ik doe: rondlopen met de camera ipv een wapen. Op die manier neem ik ALTIJD eerst een foto van wat ik tegenkom en daarna switch ik naar mijn wapens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
Ik ben vanmorgen begonnen, en ben nu bij smuggler's hideout (oid), ik vind het echt een geweldig spel. Vind vooral het verhaal heel erg goed verzonnen. En de plasmids zijn gewoon VET! 8)

Moet alleen nog wat extra ram kopen, hij loopt nogal langzaam. Heb ik de laatste tijd met veel spellen, de computer is redelijk goed over het algemeen, maar die kut 512MB ram :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
lange leve de xbox:) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

right, je kan bioschock spelen op een pc die evenveel kost als een 360 met HD etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Yup..
En een PC ownt meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19
.

[ Voor 99% gewijzigd door sverzijl op 09-06-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gisteren erachter gekomen dat atlas niet echt atlas is:) Mr Falcone dus:) Vervolgens net uit de kamer gekomen waar mijn saved little sisters zitten. Benieuwd hoe veel ik nog moet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 14-09 13:41
MrVegeta schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:20:
right, je kan bioschock spelen op een pc die evenveel kost als een 360 met HD etc.
Zijn er pc's van 240euro die bioshock vlot kunnen spelen op 1024*768 en met dezelfde visuals aan als op de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat wil jij er om leggen dat ik dat voor elkaar krijg? 240 euro maar dan heb je nog geen tv er bij en al helemaal geen "HD ready" tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 14-09 13:41
Met wireless controller en OS?

Btw, ik ben zeker niet tegen pc's, alleen lijkt het me maar krap om het te halen voor dat geld.

Maar goed, je hebt dan natuurlijk niet de tekortkomingen die ik nu op mijn xbox heb, elke bit die je op de xbox gebruikt kost je geld :)

[ Voor 79% gewijzigd door DaRKie op 10-06-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik ben absoluut geen tegenstander van gamen op de pc. Het voordeel van de xbox is alleen dat je nooit (bijna nooit trouwens) gezeik heb met drivers, os gezever etc. en dat je lekker op de bank dat ding ffies aan kunt zetten en een half uurtje kunt gamen zonder dat je je pc moet opstarten, achter een buro moet zitten, game moet installeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DaRKie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:10:

Btw, ik ben zeker niet tegen pc's, alleen lijkt het me maar krap om het te halen voor dat geld.

Maar goed, je hebt dan natuurlijk niet de tekortkomingen die ik nu op mijn xbox heb, elke bit die je op de xbox gebruikt kost je geld :)
Het is krap ja, OS kan je gratis regelen (ook wel legaal) en een 2e hands pc in elkaar zetten waar je Bioschock op kan spelen kan zeker voor onder de 240 euro helemaal als het maar 1024x768 hoeft te zijn. Maar goed daar gaat het nu ook helemaal niet over. Het heeft beide voor/nadelen.
lj_tree schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:19:
Ik ben absoluut geen tegenstander van gamen op de pc. Het voordeel van de xbox is alleen dat je nooit (bijna nooit trouwens) gezeik heb met drivers, os gezever etc. en dat je lekker op de bank dat ding ffies aan kunt zetten en een half uurtje kunt gamen zonder dat je je pc moet opstarten, achter een buro moet zitten, game moet installeren etc.
Ik ben zeker fan van PC-gamen. Het voordeel van een PC is dat je (als je wilt) altijd de nieuwste grafische prachten kan ervaren, dat je zelf kan besluiten wat je met je systeem wilt. Je installeert en configged de PC goed en nooit meer gezeik met dingen die het niet doen, je dubbelklikt op een pictogram en het start op.

Helemaal op de laptop kan ik heerlijk gamen, start even snel op als de 360 maar het voordeel is dat ik ook even lekker snel kan alt-tabben en browsen, muziek luisteren, video's kan kijken, mods kan downloaden, en dat kan zelfs allemaal terwijl bioshock nog draait.

En zover ik weet is de xbox ook niet allemaal happy happy fun fun. Heb er zelf ook één hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

DaRKie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:10:

Ik snap nog steeds niet hoe jullie dat doen, een shooter met controller spelen...
Het gaat gewoon niet.
Hoe kan je ooit een muis en keyboard evenaren?
Oh ja! Assisted aim/auto aim!

Aim at 9 o 'clock:
Zombie at 12. "BULLS EYE!"
Monster at 5 "Head shot!"
Voodoo at 3 "That must hurt!"

Niet-nieuwste-generatie PC is makkelijk voor die prijs te krijgen.
En ik merk aan de laatste reacties hier dat er niet bepaald de nieuwste spellen mee gespeeld worden.
Ik bedoel...Bioshock is al aardig tijdje uit.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik snap bovenstaande reacties. HMC, ik heb vroeger ook ALTIJD op de pc gegamed. Ik heb altijd met keyboard en mouse shooters gespeeld. Ik had ook nooit verwacht dat ik ooit kon wennen aan een controller. Nu vindt ik niks relaxer. Let wel, je wint het niet van gamers die met keyboard en mouse zitten te schieten want ja, dan ben je sneller. Maar tegen andere spelers met controller gaat het heerlijk. Gewoon lekker op de bank hangen en relaxed wat schieten in gow 2 of zo gaat geweldig.

Mr Vegeta, ik heb een AVR255 en heb 2 speakers op de multiroom module hangen. Met de ab van die avr kan ik dus zoveel muziek aanzetten als ik wil:) Ik zeg trouwens niet dat een xbox kan tippen aan het grafish geweld van een dik game-systeem. Maar ik vindt het gewoon veel relaxer om op me bank te hangen met een pilsje ernaast, controller in me hand en op de 46" Sony tv met een berg geluid om me heen van me harman kardon set te gamen. Ik denk dat hier smaken gewoon in verschillen.

Nog iets, vroeger was ik ook een tegenstander van game-consoles. Mijn pc was alles en ik kon me ook niet voorstellen ooit achter een game console te hangen. Tot ik een week de xbox van me maat binnen had staan die op vakantie ging en ik uit goed fatsoen op de 5de dag dacht, laat ik m toch maar ff aansluiten anders heb hij al die moeite voor niks gedaan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je kan een xbox controller ook op de pc aansluiten en je pc op een 46" TV, het maakt allemaal niet uit, een reden voor mij om niet actief op consoles te spelen is dat ik kapot erger aan shooters met een controller, gaat nooit (voor mij) zo snel als op de PC en het feit dat console games minder diepgaand zijn, vergelijk mass effect maar met bioware bv omdat console gamers vaak jonger/luier zijn en gewoon snel een spelletje willen spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 10-06-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
HMC schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:48:
[...]

Ik snap nog steeds niet hoe jullie dat doen, een shooter met controller spelen...
Het gaat gewoon niet.

Aim at 9 o 'clock:
Zombie at 12. "BULLS EYE!"
Monster at 5 "Head shot!"
Voodoo at 3 "That must hurt!"

Niet-nieuwste-generatie PC is makkelijk voor die prijs te krijgen.
En ik merk aan de laatste reacties hier dat er niet bepaald de nieuwste spellen mee gespeeld worden.
Ik bedoel...Bioshock is al aardig tijdje uit.
zijn ook zat shooters die geen auto aim hebben, en naarmate je langer met je controller shooters speelt wordt het precieze richten veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

MrVegeta schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:07:
Wat wil jij er om leggen dat ik dat voor elkaar krijg? 240 euro maar dan heb je nog geen tv er bij en al helemaal geen "HD ready" tv.
Ik wil er wel om leggen dat ik met mijn xbox Bioshock 2 nog steeds voluit kan spelen en dat jou 240 euro pc veel moeite heeft met bioshock 2.

Vroegah was ik ook zo. consoles waren kut en pc was de bomb. Controllers zuigen en keyboard + muis waren het helemaal voor shooters.
Tot je elke keer kon upgraden om de nieuwste spellen een beetje te kunnen draaien.

En die TV, de meesten zullen al wel een tv hebben. Of het mag niet van het geloof.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HMC schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:48:
[...]

Het gaat gewoon niet.
Het went, en ja een muis richt makkelijker en vooral kleine bewegingen.
Zelf zet ik auto aim uit indien mogelijk, het werkt vooral tegen bij het maken van bijvoorbeeld headshots.
Halo heeft bijvoorbeeld een auto aim die even blijft 'plakken' als je op een vijand mikt, maar je crossair blijft ook wel eens plakken op een voorbij lopende vijand terwijl je al een vijand op de korrel neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
L1nt schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:46:
[...]
Ik wil er wel om leggen dat ik met mijn xbox Bioshock 2 nog steeds voluit kan spelen en dat jou 240 euro pc veel moeite heeft met bioshock 2.
Ik betaal me lekker blauw maar kan ook echt alles op max spelen op meer als Full HD :+ met een x360 controller!... dat kan een xbox niet want die heeft geen blingbling stand.... oftewel genoeg PC vs Console gedoe weer.... ieder ze meug, met drivers heb ik trouwens nooit problemen maar dat zal wel aan mijn goede karma liggen.
Denk dat ik deel 1 maar es ga spelen, zijn we optijd voor deel 2 uit is ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 10-06-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

L1nt schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:46:
[...]

Vroegah was ik ook zo. consoles waren kut en pc was de bomb. Controllers zuigen en keyboard + muis waren het helemaal voor shooters.
Tot je elke keer kon upgraden om de nieuwste spellen een beetje te kunnen draaien.

En die TV, de meesten zullen al wel een tv hebben. Of het mag niet van het geloof.
Tjonge jonge zeg, wat probeer je nou? Mij er van te overtuigen dat Xbox gaming beter is dan PC gaming? Zoals ik al eerder zei het ligt er maar allemaal aan.

Wedden dat ik jou ass kick als ik op de pc tegen een xbox speler online kan?
Nuff said.

Wat voor nut heeft een xbox trouwens als je het speelt op op een tv van 10 jaar oud? Die moet je dan ook maar upgraden of niet? Tjonge jonge, ik ben op 29/10 jarig en heb dus een mooi kadootje :D en bij die tijd heb ik ook wel de behoefte om mijn 5 jaar oude pc te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:48
MrVegeta schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:08:
[...]

Tjonge jonge zeg, wat probeer je nou? Mij er van te overtuigen dat Xbox gaming beter is dan PC gaming? Zoals ik al eerder zei het ligt er maar allemaal aan.

Wedden dat ik jou ass kick als ik op de pc tegen een xbox speler online kan?
Nuff said.

Wat voor nut heeft een xbox trouwens als je het speelt op op een tv van 10 jaar oud? Die moet je dan ook maar upgraden of niet? Tjonge jonge, ik ben op 29/10 jarig en heb dus een mooi kadootje :D en bij die tijd heb ik ook wel de behoefte om mijn 5 jaar oude pc te upgraden.
probeer jij hem nu net niet te overtuigen dat een pc veel beter is dan een console?
mij maakt het allemaal niet zoveel uit. Ik kan ook totaal niet overweg met een controller als het op fps aankomt maar een goede platform game ofzo wil ik dan wel gerust op console spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Wat een lamme 'discussie' ineens hier zeg... ik dacht dat het hier over Bioshock zou gaan!

Who gives a shit dat tobo/muis sneller aimed dan een controller. We spelen toch niet cross-platform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik ben t met spooks eens...de vraag in eerste instantie was...hoe veel moet ik nog:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 07:51:
Ik ben t met spooks eens...de vraag in eerste instantie was...hoe veel moet ik nog:P
Het is een goed jaar geleden dat ik Bioshock heb gespeeld, maar je zit op zo'n 3/4 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
lj_tree schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 07:51:
Ik zou deze post tóch even in spoilers zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mwah, Bioshock 1 is inmiddels toch alweer lang genoeg uit om plotlines niet meer in spoilertags te pleuren imho. Als iemand nu nog vers aan Bioshock moet beginnen dan weet je (hopelijk) dat je in topics op GoT nou eenmaal spoilers kunt verwachten na zo'n tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

mmm iemand hier die Bioshock zonder problemen speelt in SLI op Windows 7 RC x64 ?

Met de laatste drivers zie ik een verticale groene streep van 1cm breed en de woorden SLI. :(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aoKfOrX6xfLP5SBvsdV83b3T/full.jpg

Spel is verder top. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 16-06-2009 19:14 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Dussss bioshock afgelopen vrijdag eindelijk uitgespeeld....heerlijk spel! geweldig einde:)
kan niet wachten tot deel 2. Nu al 800G en pas 1 keertje uitgespeeld. Gaat lekker dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 15 juni 2009 @ 10:48:
mmm iemand hier die Bioshock zonder problemen speelt in SLI op Windows 7 RC x64 ?

Met de laatste drivers zie ik een verticale groene streep van 1cm breed en de woorden SLI. :(
Zal straks ff een plaajte neerzetten.

Spel is verder top. :)
dat is je sli-load balancer die kun je uitzetten in het nvidia control panel (You can disable or enable SLI Visual Indicators in the "View" menu under "3D Options" in your NVidia Control Panel. )

geen dank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

lj_tree schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:34:
Dussss bioshock afgelopen vrijdag eindelijk uitgespeeld....heerlijk spel! geweldig einde:)
kan niet wachten tot deel 2. Nu al 800G en pas 1 keertje uitgespeeld. Gaat lekker dus!
Je hebt het niet eens op de Hardcore mode gedaan :P Neppert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:47:
[...]

dat is je sli-load balancer die kun je uitzetten in het nvidia control panel (You can disable or enable SLI Visual Indicators in the "View" menu under "3D Options" in your NVidia Control Panel. )

geen dank :+
:) :)

Heel erg bedankt voor deze simpele maar briljante oplossing!!! *O* *O*

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Spooksel schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:43:
[...]

Je hebt het niet eens op de Hardcore mode gedaan :P Neppert :P
Da gaat nog gebeuren..en dan zonder t gebruik van die vita chambers...das ook een achievement:P

Verwijderd

Up.

Ben gister ook eindelijk aan BioShock (op de PS3) begonnen, spel heeft zeker een half jaar in de kast gestaan, beetje laat maar goed :P Ben nog in de eerste gedeelte van het spel, heb nu 4 Big Daddy's (of zijn het nou Bouncer's ?) gedood, maar slechts 2 Little Sister's gered.. Als ik in het pauze menu kom zie je ook staan dat er nog 2 Little Sisters over zijn. Ze waren volgens mij niet bij hun Big Daddy, of ze zijn weggerend oid? Weet iemand hoe je die koters makkelijk kan vinden, heb al aardig lang rondgelopen maar geen idee waar ze zijn :/

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Die meisjes komen pas als ze 'geroepen' worden door hun Big Daddy. Als je zo'n kerel ziet lopen door een gebied waar je nog Little Sisters moet, loop dan gewoon ff een poosje achter hem aan. Na een poosje zal hij dan stil gaan staan bij een soort van gat/ventilatiesysteem in de muur en op de muur slaan. Daarna kruipt er een Sister naar buiten en kun je de Daddy afmaken en haar redden/harvesten!

Verwijderd

Ja maar dat is het probleem juist.. De Big Daddy's zijn dood, en die Little Sisters zijn er nog, weet alleen niet waar :P

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:28:
Ja maar dat is het probleem juist.. De Big Daddy's zijn dood, en die Little Sisters zijn er nog, weet alleen niet waar :P
Big daddy's spawnen opnieuw :) Als dat niet gebeurt even naar een ander level en dan terug komen.

• KneoK

KneoK

Het is al weer een poosje geleden en het spel krijg ik onder Windows 7 x64 niet aan de praat (heel slecht, ik wil het weer eens spelen !!!) maar zaten er hier en daar ook niet van die gaten in de muur waar je ook zelf op kon hameren naast zoals Big Daddy dat kan ? Dan spawnde zo'n Little Sister toch ook ?

[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 24-09-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

KneoK schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:28:
Het is al weer een poosje geleden en het spel krijg ik onder Windows 7 x64 niet aan de praat (heel slecht, ik wil het weer eens spelen !!!) maar zaten er hier en daar ook niet van die gaten in de muur waar je ook zelf op kon hameren naast zoals Big Daddy dat kan ? Dan spawnde zo'n Little Sister toch ook ?
Klopt, tegen het einde van het spel moet je dat idd ook doen. Maar dat is wel op voorwaarde dat je eerst een hele Big Daddy suit verzameld hebt en dus eruit ziet en ruikt als een Big Daddy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:00
Zo Bioshock ook gehaald voor de 360. Wat een ontzettend gaaf spel. Erg veel sfeer en speelt erg prettig. Top game. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Ok, een probleempje. Zag het al eerder voorbij komen, maar toch ik loop vast op een stuk dat ik nog 1 little sister moet uh wil redden. Er zijn 3 little sisters in dit deel, ik heb er 2 gered. De laatste kan ik nergens vinden. De 3 big daddys al wezen volgen enige tijd en afgemaakt (ja spawnen opnieuw), naar ander level gegaan, maar hoe dan ook die laatste komt niet... Iemand een idee hoe je alsnog de laatste kunt vinden.

Voor degene die het nog wat zegt. Het zit in het deel van de workshops en dat je iets met de core doet. Hierna ga je naar Andrews kamer. Misschien idd een plek dat je zelf op de muur moet slaan, maar hoe kom ik daar achter, dat zijn ook die ventilatie plekken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, zelf op de muur slaan voor een Little Sister komt echt pas in het laatste deel van het spel. Waar jij het over hebt, Hepheastus Core (sp?) daar zul je toch echt moeten wachten tot de big daddy's om een sister roepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Spooksel schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:54:
Hmm, zelf op de muur slaan voor een Little Sister komt echt pas in het laatste deel van het spel. Waar jij het over hebt, Hepheastus Core (sp?) daar zul je toch echt moeten wachten tot de big daddy's om een sister roepen!
Hepheastus Core (sp?) klopt... hmm nog langer wachten :X ben al verder gaan spelen, veld klaar, terug dmv die capsule, helaas nog geen little sister :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
ok gevonden. Bug in het spel ofzo. Ik had de big daddy dood, little sister weggelopen maar zat half in de grond. Dus moeilijk te zien/vinden. Maar toch gevonden en gered.

Spel ook uit nu. Echt top game. Super sfeer. Hopla wachten op deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Laatst weer opnieuw echt legaal gekocht. Mijn cd was stuk gegaan en mijn doosje was kwijt.. Via Ebay een Steelbook editie kunnen vinden voor maar 12 euro met de bonus cds erbij.. Erg mooi allemaal, deze ga ik maar eens goed bewaren. Waren alle games maar in Steelbooks... dan zag het er een stuk mooier uit ;)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb 'm ook maar gekocht, voor 20 euro dus niet laten liggen :9
Ik had de demo al gespeeld ongeveer een jaar geleden, dus wist wat ik kon verwachten.
En een jaar oud, je ziet het er niet aan af!!
Wat een vette graphics en creepy sfeertje heeft dit spel zeg! _/-\o_

Ben nu nog niet zo heel ver (heb net de plasma gekregen dat je dingen kan gooien), maar dit gaat wel in een paar dagen uitgespeeld zijn :P
Is het trouwens met geld en kogels beter gesteld als je verder komt?
Ik heb altijd maar max 20 kogels ofzo, en geld is ook al snel op aan kogels...

Alleen jammer dat de dagen weer langer worden, want ik speel 'm liefst met alle lichten uit >:)

Net ook maar deeltje 2 besteld voor 50 euri's (ps3), icm met een abo op een bekend gameblaadje... 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 28-12-2009 15:09 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Is het trouwens met geld en kogels beter gesteld als je verder komt?
In het begin is het idd wat krap qua ammo en geld, maar dat word later wel beter. Je kan natuurlijk ook je plasmids en het melee wapen gebruiken om te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Klopt, maar ik kwam er gisteren in een gevecht tegen een groepje achter dat plasmid ook maar beperkt voorradig is... ik was zo blij met mijn pyro dat ik als een gek heb lopen vuurgooien haha :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste