koekoek2003nl schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:12:
[...]
Gast..., daar kom je pas achter als je hem uitgespeeld hebt...
(trouwens je vind helemaal niet bij toeval een vuurtoren) ik raad je aan om het zelf maar eens beter te gaan spelen dan...
Ik heb hem inmiddels uitgespeeld en alle little one's gered, nu ga ik hem weer spelen en ze niet redden, kijken wat er dan precies gebeurt, ik vind het verhaal wel goed en tilt het hele spel naar een ander/(hoger) niveau, ik vind het alleen soms een beetje onduidenlijk hoe alles gaat, en wat er vertelt word, ik speel met ondertiteling (die uiteraard out of sync is) en dan volg ik het soms niet helemaal ook omdat er soms veel omgevingskabaal is zodat je niet hoort wat er gezegt word, (en naar iemand luisteren en tegelijk iets anders lezen is niet echt een goede combi bij mij

)
en je kunt natuurlijk per ongeluk een aantal diary's missen en zo een deel van het verhaal niet meekrijgen
Begint jouw spel anders dan die van mij ? Want mijn begin begint namelijk in een vliegtuig dat neerstort en daarna betreed ik een vuurtorenachtig gebouw...
spoiler:Dat je er achteraf achter komt dat het niet per toeval is heeft er in het begin natuurlijk niets mee te maken
Ben inmiddels alweer een endje op weg om op hard de good guy uit te hangen, na hem op medium als bastard te hebben uitgespeeld. Eind vond ik way over the top, maar paste toch ook wel weer een beetje in de rest van de manie.
Heb tijdens de hele reis denk ik tweemaal echt een hint gevraagd en misschien net zoveel keer de quest pointer, de rest gewoon puur op verhaal en op de map gespeeld en eigenlijk bijna niet vastgezeten. Hele areas meerdere keren gezien natuurlijk tijdens de zoektocht, maar geen enkel moment als storend ervaren. In sommige spellen heb je af en toe weleens dat je bepaalde gedeeltes nu wel gezien hebt, maar in dit spel heb ik dat gevoel niet gehad.
Dat maakt het op hard nu ook extra leuk, het gaat niet vervelen, vind het zelfs leuk om weer op alle plekken te komen. Heb nog nooit zoveel de neiging gehad om nog even een stukje te gaan verkennen of terug te gaan naar een vorig level dan in dit spel.
Edit: de diaries heb ik overigens over het algemeen op wat stillere stukken beluisterd. Gewoon niet hersenloos doorrennen als je zo'n ding aanzet of automatisch begint te spelen, maar gewoon even stilstaan, beetje rondlopen en als de tape afgelopen is weer volop er tegenaan.
[
Voor 8% gewijzigd door
KneoK op 18-09-2007 00:39
]