This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
daar zit ik ook. Hoever zit je dan eigenlijk in het spel, op de helft?sh4d0wman schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:47:
Dat ice level vond ik leuk, ook omdat als je van die hopen ijs met incinerate bewerkt er allemaal goodies tevoorschijn komenBen nu in die tuin, hmmm geen idee hoe dat level heet maar irritante mannekes daar, je ziet ze zo slecht
Klopt, in Medical Pavilion staat wel een Gatherer's Garden, maar daar kun je geen slots bij kopen.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:27:
Er zijn volgens mij 12 power to the people stations, als het goed is kun je al je wapens maximaal upgraden als je alle stations gehad hebt.
Die slots kun je volgens mij voor het eerst in Neptune's bounty erbij kopen bij een Gatherer's Garden.
Verwijderd
Pinjataaa schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:40:
--Chapter 1 - Bioshock
--Chapter 2 - Welcome To Rapture
--Chapter 3 - Medical Pavilion
--Chapter 4 - Neptune's Bounty
--Chapter 5 - Smuggler's Hideout
--Chapter 6 - Arcadia
--Chapter 7 - Farmer's Market
--Chapter 8 - Return To Arcadia
--Chapter 9 - Fort Frolic
--Chapter 10 - Hephaestus
--Chapter 11 - Rapture Control Central
--Chapter 12 - Olympus Heights
--Chapter 13 - Point Prometheus
--Chapter 14 - Proving Ground
--Chapter 15 - Fontaine
--Chapter 16 - The End?
Level met dat ijs is --Chapter 5 - Smuggler's HideoutDarkShadow schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:50:
[...]
daar zit ik ook. Hoever zit je dan eigenlijk in het spel, op de helft?
Verwijderd
De eerste keer kon ik het niet vinden, nu ik voor de tweede keer het spel speel wil ik overal geweest zijn, maar dit kan ik maar niet vinden!

[ Voor 3% gewijzigd door Plurk. op 03-09-2007 12:53 ]
Ik ben er ook niet zo kapot van hoor, het is allemaal weer zo lineair...Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:16:
Ik vond Bioshock allemaal wel wat te claustrofobisch. Ineens weer wat lui die achter je staan uit het niks, weinig ruimte om te manouvreren. Ik was er niet zo kapot van in ieder geval... Grafisch wel rete-goed, vooral het water is meesterlijk gedaan. Het zal mijn type spel wel niet helemaal zijn ofzo maar ik vond het iig geen 9 of 10 waard.
Kheb precies hetzelfde gevoel.. benauwde boelVerwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:16:
Ik vond Bioshock allemaal wel wat te claustrofobisch. Ineens weer wat lui die achter je staan uit het niks, weinig ruimte om te manouvreren. Ik was er niet zo kapot van in ieder geval... Grafisch wel rete-goed, vooral het water is meesterlijk gedaan. Het zal mijn type spel wel niet helemaal zijn ofzo maar ik vond het iig geen 9 of 10 waard.
Verwijderd
Die pak je idd met telekinese, als je toch alles wilt vinden, in het gangetje met uitzicht op die duikboot heb je rechts een hek met een slot dat je kapot kan schieten.. vanuit deze ruimte kun je onder de trap ook wat goodies vinden.Plurk. schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:50:
Ik heb een vraagje, ik ben net bij Smuggler's Hideout en kan maar niet onder in het water komen, is het de bedoeling dat je deze goodies met je telekinese scoort of kan je er wel komen?
De eerste keer kon ik het niet vinden, nu ik voor de tweede keer het spel speel wil ik overal geweest zijn, maar dit kan ik maar niet vinden!
[afbeelding]
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 13:08 ]
als je bv door water loop of iemand anders dat ziet er niet uit dat opspattend water. en dat je gewoon splicers door lijken heen ziet lopen vink ook wel jammer. maar verder top game.
ga vanmiddag nog ff alle plasmids en tonics zoeken zodat ik die achievement ook heb dan heb ik alle achievements behalve die van hard more (normal vond ik al aardig lastig sommige punten) ben wel begonnen op hard maar om 1 health pack te gebruiken per splicer zie ik niet zitten.
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Verwijderd
Mooi golvend water heb je enkel met DX10. Zie ook http://video.google.nl/videoplay?docid=-2209023500883849090fingerhead schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:58:
ik heb he gisteren voor de 2e keer uitgespeeld is nog wel een masterlijk game. ziet er ook heel mooi uit alleen sommige kleine dingen vind ik wel jammer.
als je bv door water loop of iemand anders dat ziet er niet uit dat opspattend water. en dat je gewoon splicers door lijken heen ziet lopen vink ook wel jammer. maar verder top game.
Verwijderd
Misschien leuk om de verschillende manieren te lezen (wellicht tussen spoiler tags).
Ik ben pas net uit Medical Pavilion en net de eerste LS gerescued. Dus de BD komt elk moment denk ik.
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:29:
Wie wil vertellen hoe ze de BD's neerschieten?
Misschien leuk om de verschillende manieren te lezen (wellicht tussen spoiler tags).
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Uiteindelijk heeft dit natuurlijk ook weer een reden:HugoBoss1985 schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:53:
[...]
Ik ben er ook niet zo kapot van hoor, het is allemaal weer zo lineair...
Sander1991 schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:07:
Hmm ik kan niet echt verder komen nu, kan iemand mij helpen?
spoiler:Ik heb net het lazarus vector verspreid, dus alle bomen zijn weer levend enzo, maar ik weet niet waar ik nu heen moet, Atlas zei niks, en bij men goals staat niks behalve dat ik 6/7 enzyme heb.

Ik heb net die eerste robot gekilled en ik ben werkelijk overvallen door de details en soepelheid, net zoals HL2. Bf2 en WoW m'r ff in de koelkast zetten voor 1 1/2 week, dan heb ik Bioschock wel uitgespeeld denk ik
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Geen last van; ingesteld op 1080p via VGA. Misschien kan je het schijfje inwisselen voor een andere ? Als het dan nog steeds aanhoudt wellicht support bellen; want die game hoort niet te haperen.pjvandesande schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:10:
Ik speel Bioshock op de Xbox 360. Heerlijke game, alleen heb ik veel last van happeringen. Elke keer als ik een stukje loop, freezed het beeld voor een halve seconden. Hebben hier meer mensen last van? Ik heb dit op 720p, 1080i en 1080p.
Nu probeerde ik het anders. Ik zette alles op lowest, met een reso van 640x480. Het was niet te geloven, maar ik kwam gewoon verder en kon door spelen. Ik dacht hierna van: Dan zet ik nu alles op max en maar hopen dat er geen foutmeldingen meer komen. Ik dus alles op max gezet en druk escape om weer terug in de game te komen, klapt het spel eruit en m'n pc start vanzelf opnieuw op

Met de demo was dit zo en met de full versie is het nog steeds hetzelfde. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Verwijderd
ben nog aant twijfelen tusse Q6600 en E6750

De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Volgens mij had het iets te maken met de Shaders dat die niet op max moeten..SOEDARKMASTER schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:52:
Ik heb de game nu ook voor de pc, maar het loopt om de haverklap vast. Dit is als ik alles op max heb met dx9. Ik draai het op een 7900GT@X amd 3500@4000 en 1gb geheugen. Het draait opzich redelijk, maar als ik bij de tweede save point kom, dus na het ritje met de walvis loopt ie vast en geeft ie aan dat er een fout in het spel is gevonden. Ik lees wel vaker dat mensen met een 7 serie kaart problemen hebben met de game (vastlopers enz).
Nu probeerde ik het anders. Ik zette alles op lowest, met een reso van 640x480. Het was niet te geloven, maar ik kwam gewoon verder en kon door spelen. Ik dacht hierna van: Dan zet ik nu alles op max en maar hopen dat er geen foutmeldingen meer komen. Ik dus alles op max gezet en druk escape om weer terug in de game te komen, klapt het spel eruit en m'n pc start vanzelf opnieuw op.
Met de demo was dit zo en met de full versie is het nog steeds hetzelfde. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Cassius schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:09:
Hiero een E6750, wel op uhm 3,2GHz. Gaat echt als een speer met alle opties aan/high op een 8800GTS320.
spoiler:Ik heb nu 2 plasmids, incinerate en shock ... maar uhm ... ik kan nu telekenisis pakken in de tennisbal hal; maar toen ik die pakte -MOEST- ik swappen met een van mijn huidige. Deed ik fire weg, kon ik niet verder door het ijs. En doe ik shock weg, kan ik verderop niet verder. Maar ik heb nog bij geen een vending machine (allen gehackt) gezien waar ik slots kan kopen? Advice is very welcome!
Je kunt een nieuw slot en alles wat met plasmids te maken heeft halen bij Gatherer's Gardens, de eerste die Plasmid Slots verkoopt zit in het 2e level.
hoe gebruik je combat shells?
duidelijker: niet de speciale ammo die je met B activeerd, niet de plasmids maar die andere dingen die je op kan pakken.. weet even niet hoe het heet. Dat je beter tegen schade kan enzo..
[ Voor 54% gewijzigd door Tomino op 03-09-2007 19:06 ]
Hij loopt bij mij ook prima, met alles high. En ik heb maar een E6420, 2,13Ghz.
Ik heb met mn X1950pro nergens last van.
the way it's meant to be played?

[ Voor 21% gewijzigd door Dani86 op 03-09-2007 19:10 ]
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
In de machines waar je plasmids kunt kopen kun je ook "passive" abilitys kopen waarmee je bv beter tegen vuur kan of beter kan hacken ed.Tomino schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:57:
Lekker op gang... maar ik kom ergens niet uit..
hoe gebruik je combat shells?
duidelijker: niet de speciale ammo die je met B activeerd, niet de plasmids maar die andere dingen die je op kan pakken.. weet even niet hoe het heet. Dat je beter tegen schade kan enzo..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb ergens gelezen dat BioShock niet zo'n fan is van overgeclockte processors, probeer hem eens terug te klokken. Kan het verder dat je gewoon een hitte probleem hebt?Ik heb de game nu ook voor de pc, maar het loopt om de haverklap vast. Dit is als ik alles op max heb met dx9. Ik draai het op een 7900GT@X amd 3500@4000 en 1gb geheugen. Het draait opzich redelijk, maar als ik bij de tweede save point kom, dus na het ritje met de walvis loopt ie vast en geeft ie aan dat er een fout in het spel is gevonden. Ik lees wel vaker dat mensen met een 7 serie kaart problemen hebben met de game (vastlopers enz).
Nu probeerde ik het anders. Ik zette alles op lowest, met een reso van 640x480. Het was niet te geloven, maar ik kwam gewoon verder en kon door spelen. Ik dacht hierna van: Dan zet ik nu alles op max en maar hopen dat er geen foutmeldingen meer komen. Ik dus alles op max gezet en druk escape om weer terug in de game te komen, klapt het spel eruit en m'n pc start vanzelf opnieuw op.
[ Voor 73% gewijzigd door MrAngry op 03-09-2007 19:29 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
geluidskaart of onboard?n00bdani86 schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:08:
Ik ben nu ook in dat tuinlevel. Ik begin me nu wel te ergeren aan de sound. Die loopt soms niet goed of valt weg.
Hij loopt bij mij ook prima, met alles high. En ik heb maar een E6420, 2,13Ghz.
Ik heb met mn X1950pro nergens last van.
the way it's meant to be played?![]()
Ik heb soortgelijke problemen én problemen met EAX icm met een X-Fi audio kaartje. loopt zowel in XP als in Vista 64bit niet lekker.
Dat snap ik, daar heb ik ze ook gekocht. Maar equip je die dan automatisch of moet je die ook aanzetten omdat een aantal ook maar tijdelijk werken?Phydomir schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:22:
[...]
In de machines waar je plasmids kunt kopen kun je ook "passive" abilitys kopen waarmee je bv beter tegen vuur kan of beter kan hacken ed.
Deze keer maar op hard proberen
https://card.exophase.com/1/1116015.png
De overclock eraf halen en 1GB erbij schuiven kan nog wel eens een aardig verschil maken.......SOEDARKMASTER schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:52:
Ik heb de game nu ook voor de pc, maar het loopt om de haverklap vast. Dit is als ik alles op max heb met dx9. Ik draai het op een 7900GT@X amd 3500@4000 en 1gb geheugen. Het draait opzich redelijk, maar als ik bij de tweede save point kom, dus na het ritje met de walvis loopt ie vast en geeft ie aan dat er een fout in het spel is gevonden. Ik lees wel vaker dat mensen met een 7 serie kaart problemen hebben met de game (vastlopers enz).
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Die moeten ook in een slot, van elke categorie heb je twee vrije slots standaard.Tomino schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:59:
[...]
Dat snap ik, daar heb ik ze ook gekocht. Maar equip je die dan automatisch of moet je die ook aanzetten omdat een aantal ook maar tijdelijk werken?
Verzoek aan mensen met software problemen, overgeclockte processors en weet ik veel wat:
open lekker een topic in Spielerij - Problemen & Vragen , daar is dat subforum immers voor. Hier hoort het inhoudelijk over het spel te gaan
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
[ Voor 100% gewijzigd door babbaloerie op 03-09-2007 20:58 ]
Echter een kleine noob vraag: Daarna meteen een empty slot gekocht bij dat roze machien gebeuren met me adam, maar als ik in level 3 dan een nieuwe plasmid wil equipen dan zegt ie: You have an unequiped open slot maar als ik dan wil equipen dan geeft ie maar 2 slots aan.. Moet ik dat ding na het kopen ergens activeren?
2. In dat medic level gebeuren 2 sisters gesaved, level geeft ook 2 aan maar na die 2 liep er gewoon een big daddy rond in t level. Beuken op die pijpen maar geen sisters meer te zien. Neem aan dat die ook niet meer komen als je de aantal aangegeven sisters gehad hebt..?
@ 2 postst boven mij. DUDE Gebruik spoilersGizz schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:16:
[...]
Die moeten ook in een slot, van elke categorie heb je twee vrije slots standaard.
Verzoek aan mensen met software problemen, overgeclockte processors en weet ik veel wat:
open lekker een topic in Spielerij - Problemen & Vragen , daar is dat subforum immers voor. Hier hoort het inhoudelijk over het spel te gaan

Ja, ok je hebt 2 slots. maar hoe kom je daarbij/activeer je ze? of ben ik nu gek?
Ik dank u voor de spoiler.babbaloerie schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:27:
spoiler:Ik heb een probleempje met de litte sisters in het laatste level voordat ik tegen Andrew Ryan moet. Ik ben nu aan het eind van dat level en ik moet in zo'n onderzeeer stappen maar dan krijg ik de melding dat ik niet genoeg adam heb. Dus ik moet nog op zoek naar de little sisters, maar die zijn nergens te bekennenIk zie wel Big Daddy's lopen zonder little sisters in de buurt. Nu zie ik hier dit staan:
[...]
Nu zie ik die Big Daddy's wel naar zo'n buis (?) lopen en er op slaan, maar er komen geen Little Sisters uit. Dan pakt ie de volgende, en de volgende totdat ie weer opnieuw begint waar ie begon. Maar nergens geen Little Sisters
Iemand enig idee?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Als je nog lege slots hebt, wordt de verkregen tonic meteen in dat slot gezet. Bij Gene Banks kun je dingen in slots wisselen (zie ook de manual of de ingame woordenlijst met uitleg).Tomino schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:41:
[...]
Ja, ok je hebt 2 slots. maar hoe kom je daarbij/activeer je ze? of ben ik nu gek?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik had dat ook, maar alleen voor het eerste level. Daarna geen problemen meer. Ik denk dat het toch aan het schijfke ligt.pjvandesande schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:10:
Ik speel Bioshock op de Xbox 360. Heerlijke game, alleen heb ik veel last van happeringen. Elke keer als ik een stukje loop, freezed het beeld voor een halve seconden. Hebben hier meer mensen last van? Ik heb dit op 720p, 1080i en 1080p.
Lees dit:pjvandesande schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:10:
http://www.destructoid.co...olution-here--41341.phtml
Verwijderd
Verwijderd
I agree!Gizz schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:16:
Tonics zijn passief en werken dus altijd. Lees de beschrijving van de tonic om uit te vinden wat het doet, sommigen zijn best wel uberkoel!Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:11:
Wanneer en hoe gebruik je die Tonics of die andere drankjes? Plasmids kun je gewoon selecteren maar wanneer en hoe met je die tonics gebruiken?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 21:28 ]
Prachtig uitgewerkt allemaal. Enige kleine minpuntje vind ik het geluid van de wapens. Die zijn een beetje vaag.
Verder niets dan lof tot nu toe, al speel ik het spel wel met klotsende knieën!
Flickr PSN ID= cheironnl
1gb geheugen erbij helpt waarschijnlijk ook flink voor de performance, maar ik heb nog steeds ddr1 en dan vind ik het zonde om geheugen te kopen dat op 400mhz loopt terwijl er ddr2 geheugen bestaat dat goedkoper is en op 800mhz loopt

Ik dacht er trouwens ook aan om nog tussendoor even een x2 4200 te kopen voor 70 euro, aangezien ik nog socket 939 heb, maar las snel daarna dat het niet erg snelle dual core procs zijn, die amd's. Denken jullie er hetzelfde over, of vinden jullie de DC procs van amd wel redelijk snel?
Bioshock loopt trouwens wel erg soepel op zo'n sloom procje met maar 1gb geheugen
Verwijderd

Als we dan toch webcomics gaan posten
Mooi dat het werkt, het schijnt een bug-achtig iets te zijn. Op het officiele forum zijn er aardig wat klachten over dus ik verwacht dat het wel gepatcht word.SOEDARKMASTER schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:48:
Wouteryeah, het klopte wel. Nadat ik de high quality shaders optie op disabled had gezet, deed hij het wel. Het ziet er nu wel meteen een stuk saaier uit en dat is natuurlijk jammer.
EDIT: Om preciezer te zijn, jouw videokaart heeft SM2.0 terwijl Bioshock alleen SM3.0 schijnt te ondersteunen.. Op dit moment iig, even een kwestie van afwachten denk ik.
In de tussentijd kun je misschien even in de tweakguide kijken, weet niet zeker of dit ook behandeld word maar het is het proberen waard:
http://www.tweakguides.com/Bioshock_1.html
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 21:56 ]
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:15:
[...]
spoiler:Je hoeft niet perse meer door het ijs heen, nadat je telekinesis hebt kun je gewoon verder gaan en als je in het 2e level een extra slot hebt gekocht kun je weer terug voor die laatste deur met ijs ervoor.
Je kunt een nieuw slot en alles wat met plasmids te maken heeft halen bij Gatherer's Gardens, de eerste die Plasmid Slots verkoopt zit in het 2e level.
Btw, ik ben nog niet echt geschrokken ... maar één keer -->

De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Na een tijdje kun je nieuwe plasmidslots kopen zodat je meer plasmids bij je kunt dragen en de rest word opgeslagen en kun je bij gene swap machines omwisselen. Dus je hoeft alleen nieuwe spullen te kopen, geen dingen die je al gevonden hebt.
Dat stuk met dat stoom en die splicer is echt geniaal! Ik schrok me de tyfus
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 22:00 ]
Je maakt een grapje zeker? Ik heb nog nooit een 7900GT@X gezien die geen SM3.0 heeft. Mijn vorige 6800le@GT had zelfs al SM3.0Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:50:
Als we dan toch webcomics gaan posten
[...]
Mooi dat het werkt, het schijnt een bug-achtig iets te zijn. Op het officiele forum zijn er aardig wat klachten over dus ik verwacht dat het wel gepatcht word.
EDIT: Om preciezer te zijn, jouw videokaart heeft SM2.0 terwijl Bioshock alleen SM3.0 schijnt te ondersteunen.. Op dit moment iig, even een kwestie van afwachten denk ik.
In de tussentijd kun je misschien even in de tweakguide kijken, weet niet zeker of dit ook behandeld word maar het is het proberen waard:
http://www.tweakguides.com/Bioshock_1.html
Haha ja, dat stuk was echt super. Ik schrok zo hard dat ik er gewoon bij schreeuwde haha.Cassius schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:56:
Btw, ik ben nog niet echt geschrokken ... maar één keer -->
spoiler:Ik kwam in die ruimte waar dan het licht uitgaat en die 5 splicers rond je rennen, dat ging nog wel. Maar toen stond ik in een doktersruimte waar ik iets stond te lezen of hacken en daar spuit dan 2 keer stoom. Eerste keer hoor je een splicer rennen en dan bij de tweede keer stond ie INEENS stil achter me te wachten tot ik omkeek ... ik donderde bijna uit me stoel![]()
![]()
!!
Ik kreeg gisteren ook problemen. Alles begon te schokken na een uurtje spelen.
Verwijderd
Het is wel een super ziek spel. Het verhaal volg ik alleen niet helemaal, het doel is me niet helemaal duidelijk eigenlijk.
Ik heb een paar proximity mines opgepakt, maar hoe leg je die neer?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Hmm, ok het was meer een gokje. Hier is een topic waar meer mensen hetzelfde probleem hebben:SOEDARKMASTER schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:39:
[...]
Je maakt een grapje zeker? Ik heb nog nooit een 7900GT@X gezien die geen SM3.0 heeft. Mijn vorige 6800le@GT had zelfs al SM3.0. Waarschijnlijk m'n type kaart verkeert gelezen?
http://forums.2kgames.com...light=high+detail+shaders
Wat me opvalt, die mensen hebben singlecores en een 7-serie kaart.
Voorderest heb ik nog geen oplossing kunnen vinden..
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:35:
Ik heb een paar proximity mines opgepakt, maar hoe leg je die neer?
Verwijderd
Toch blijft het verhaal vaag. Waarom is dat vliegtuig neer gestort? Waarom luister ik naar een man op de radio? Waarom spuit ik mezelf vol met een goedje wat net zo goed je dood kan worden? Waarom hebben Little Sisters wel een Big Daddy en andere splicers niet?
So many questions, so little answers
Verwijderd
En anders is het niet erg om hem nog een keer te spelen er zijn namelijk 2 eindes.
Harvest je of Rescue je?
Verwijderd
Heel toevallig heb ik ook een soortgelijke upgrade uitgevoerd. Ik had een 3200+, maar soepel was het allemaal niet te noemen, dus ik heb nog gekeken wat ik aan proc kracht erbij kon prikken. Aangezien Bioshock toch gebouwd is om gebruik te maken van dual cores, heb ik toch de sprong gewacht en het is toch echt een wereld van verschil zo'n X2 4200+. Wat mij betreft zijn geld dik waard.SOEDARKMASTER schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:48:
1gb geheugen erbij helpt waarschijnlijk ook flink voor de performance, maar ik heb nog steeds ddr1 en dan vind ik het zonde om geheugen te kopen dat op 400mhz loopt terwijl er ddr2 geheugen bestaat dat goedkoper is en op 800mhz loopt. Heel vals vind ik dit, want waarom gooien ze dat ddr1 geheugen niet gewoon allemaal in de verkoop voor de helft van de prijs van het ddr2 800mhz geheugen
. Ddr1 word natuurlijk niet echt meer gemaakt, dus is het daarom zeker duurder dan dat ''niets kostende'' ddr2 geheugen
.
Ik dacht er trouwens ook aan om nog tussendoor even een x2 4200 te kopen voor 70 euro, aangezien ik nog socket 939 heb, maar las snel daarna dat het niet erg snelle dual core procs zijn, die amd's. Denken jullie er hetzelfde over, of vinden jullie de DC procs van amd wel redelijk snel?
Bioshock loopt trouwens wel erg soepel op zo'n sloom procje met maar 1gb geheugen. Een hele lekkere sfeer zit er ook wel in, maar omdat ik de high quality shaders uit moet zetten, mis ik daar wel een groot deel van.
Ik kan je niet vertellen of die 2 GB zijn geld waard is, omdat ik dat er al in had zitten voor WoW, maar van wat ik van Gamespot begrijp, maakt dat qua frames niet zo heel veel uit. Ik denk dat het hoogstens soepeler aanvoelt voor de laadtijden e.d.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
van de rest alleen nog Hard mode en die gaat me toch niet lukken nu de game al 2x uitgespeeld.
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Ben echt benieuwd door de demo en goede reviews! (En uiteraard het ubervette doosje
:9
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mis ik wat.. uit vinden? Misschien wat meer uitleg of voorbeelden.. ik snap hem namelijk niet.fingerhead schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:20:
iemand al de achievement van invent at least 100 items ik ga vanmiddag maar ff rondzoeken hopelijk heb ik hem zo.
Verwijderd
Vervolgens ga je naar een U-Invent en hier kun je ammo e.d. maken, ook zijn er een stuk of 3 tonics die nergens anders te krijgen zijn

Bij de e-plaza en Bart Smit ligt hij gewoon voor €44,95 nieuw en bij play.com is hij €39. Of hebben we het over de x360 versie, dan heb ik niks gezegdToms_88 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:38:
Krijg zometeen de tinbook versie 2e hands binnen voor 45 euro.
[ Voor 23% gewijzigd door Gizz op 04-09-2007 13:04 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:57:
Heb er 3 gerescued en de rest geharvest...
spoiler:ik las hier dat dat de juiste manier is.:p
Verwijderd
Nog niet gezien, en ik zit nu in het leven wat eruit ziet als een tuin. Wel allemaal prulletjes inderdaad gevonden waar je weinig mee kan.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:02:
In het spel heb je automaten die U-Invent heten, je verzameld ouwe rommel van BD's, splicers en gewoon in de levels.
Vervolgens ga je naar een U-Invent en hier kun je ammo e.d. maken, ook zijn er een stuk of 3 tonics die nergens anders te krijgen zijn
Ben ik nu voorbij zo'n apparaat gelopen? Of heb ik niet goed gekeken en gedacht dat het een ander apparaat was? Hmm..
Verwijderd
Kijk anders even op je map, daar worden ze ook aangegeven.
360 versie ja, had liever met Big Daddy action figure, maarja, kan niet alles hebben eh.[...]
Bij de e-plaza en Bart Smit ligt hij gewoon voor €44,95 nieuw en bij play.com is hij €39. Of hebben we het over de x360 versie, dan heb ik niks gezegd
[ Voor 34% gewijzigd door Toms_88 op 04-09-2007 13:13 ]
:9
Verwijderd
Verwijderd
Gizz schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:17:
Ik zit inspoiler:en vind steeds ammo voor deFarmers Marketspoiler:Maar het wapen zelf heb ik nog niet en ik ben er ook nog nooit mee aangevallen. Heb ik het wapen ergens gemist, of hoort het gewoon dat je eerst helemaal volgestopt wordt met ammo voor je het kan afschietenChemical Thrower
Oke, mooi, dan koop ik hem ook maar voor 70 euroArmada schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:58:
[...]
Heel toevallig heb ik ook een soortgelijke upgrade uitgevoerd. Ik had een 3200+, maar soepel was het allemaal niet te noemen, dus ik heb nog gekeken wat ik aan proc kracht erbij kon prikken. Aangezien Bioshock toch gebouwd is om gebruik te maken van dual cores, heb ik toch de sprong gewacht en het is toch echt een wereld van verschil zo'n X2 4200+. Wat mij betreft zijn geld dik waard.
Ik kan je niet vertellen of die 2 GB zijn geld waard is, omdat ik dat er al in had zitten voor WoW, maar van wat ik van Gamespot begrijp, maakt dat qua frames niet zo heel veel uit. Ik denk dat het hoogstens soepeler aanvoelt voor de laadtijden e.d.
1gb geheugen moet denk ik ook wel bij mij want hij begint te swappen naar de HD en dat speelt nou niet bepaald lekker.
Ik heb een 7800GT. Ik heb geen aantal framerates, maar ik kon met de 3200+ de demo alleen soepel spelen in 1024x768 (en dan was high eigenlijk te hoog), en nu lukt dat met 1280x1024 met high (waarbij het bij drukke stukken wat minder gaat, maar over het algemeen goed).SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:14:
[...]
Oke, mooi, dan koop ik hem ook maar voor 70 euro. Welke videokaart heb je eigenlijk? Mijne word nu denk ik nog een beetje bottlenecked. Waarbij merk je eigenlijk dat het sneller gaat? Gaat het echt een aantal frames meer of voelt het alleen soepeler aan?
1gb geheugen moet denk ik ook wel bij mij want hij begint te swappen naar de HD en dat speelt nou niet bepaald lekker.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Yep heb hem al lang binnen, gewoon alles meenemen wat je kan vinden en dan naar zo een invent machine gaan.fingerhead schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:20:
iemand al de achievement van invent at least 100 items ik ga vanmiddag maar ff rondzoeken hopelijk heb ik hem zo.
van de rest alleen nog Hard mode en die gaat me toch niet lukken nu de game al 2x uitgespeeld.vond het erg leuk hehe niet echt geschrokken van het spel zelf maar zijn wel leuke momenten soms dat ze achter je staan enzo heel sneaky
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Zolang je het maar netjes vraagt doen mensen de meeste dingen voor je.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:53:
Ja die heb ik al. Merk dat ik net in --Chapter 5 - Smuggler's Hideout ben aangekomen.
spoiler:Ben namelijk net binnen gelaten door die gast achter de deur waar ik op moest kloppen, waar ik dus ook die Grenade Launcher van kreeg. En heb dat ijs even weggesmolten voor wat lekkere EVE
Toch blijft het verhaal vaag. Waarom is dat vliegtuig neer gestort? Waarom luister ik naar een man op de radio? Waarom spuit ik mezelf vol met een goedje wat net zo goed je dood kan worden? Waarom hebben Little Sisters wel een Big Daddy en andere splicers niet?
So many questions, so little answers
Would you kindly save my wife and children.
[ Voor 6% gewijzigd door PacinoAllstars op 04-09-2007 19:46 ]
Ik zorg dat ik camera's en turrets heb gehackt, en dan lok ik hem daar naar toe: Hij wordt dan aangevallen door turrets en bots, en zelf ik knal ik dan ook op hem in. Werkt goed
Ik vind dat de shotgun niet zoveel schade toebrengt aan de bigdaddy's.
Ik heb tot nu toe de eerste little sister gerescued, de rest geharvest: Het kost gewoon veel moeite om een bigdaddy neer te halen. Dus ik val niet iedere bigdaddy aan die ik zie.
Iemand nog ideeën om een bigdaddy makkelijker neer te halen?
[ Voor 41% gewijzigd door Dani86 op 04-09-2007 20:01 ]
Eerst in de fik zitten met de vuurplasmid, dan shotgun electric shell en dan nog gewoon van allesn00bdani86 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:58:
Ik ga het niet meer 1vs1 tegen Big Daddy's opnemen
Ik zorg dat ik camera's en turrets heb gehackt, en dan lok ik hem daar naar toe: Hij wordt dan aangevallen door turrets en bots, en zelf ik knal ik dan ook op hem in. Werkt goed
Ik heb tot nu toe de eerste little sister gerescued, de rest geharvest: Het kost gewoon veel moeite om een bigdaddy neer te halen. Dus ik val niet iedere bigdaddy aan die ik zie.
[ Voor 21% gewijzigd door CR35 op 04-09-2007 20:45 ]
Verwijderd
CR35 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:42:
[...]
Eerst in de fik zitten met de vuurplasmid, dan shotgun electric shell en dan nog gewoon van alles. Vindt de rocket launcher ook goed werken...
spoiler:edit: Ik had 2 little sister geharvest de rest gerescued maar nog kreeg ik dat de meisjes(in dat hok van die vrouw die over de little sisters waakt) over mij praatten alsof ik ze pijn deed en zo. Een vriend van me had ze altijd gered en bij hem zeiden ze over hem dat dat de persoon was die hun altijd red. Dus nu speel ik hem opnieuw en rescue ik ze alleen maar. En ik kreeg ook een einde waarin ik kwaadachtig was ofzo.

@Kaas. Ja die is er. Zoek maar even rond dan vind je er makkelijk een, volgens mij een +6 trainer

[ Voor 30% gewijzigd door rCk op 04-09-2007 21:02 ]
Verwijderd
lol waarom zou je het spel nog een keer spelen waarom zou je ze allemaal harvesten weetje hoe zielig dat is, vooral dat eindfilmpje (kon niet laten effe op youtube gekeken) en ja ik heb het spel uitgespeeld op goed en dat voelt goed
Verwijderd
Spoiler tagje is leuk, niet iedereen heeft het spel uitgespeeld... Van die vage haha-ik-heb-hem-uitgespeeld hintjes rondstrooien is een beetje zieligrCk schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:00:
Hehe Pacino van dat Would you kindly, das wel grappig zodra je aardig gevorderd bent in het spelNou ja meer in het einde.. komt er leuk stukkie over.
@Kaas. Ja die is er. Zoek maar even rond dan vind je er makkelijk een, volgens mij een +6 trainerEve, weapons, etc etc
adam
Ik vroeg me wel wat anders af. Dat er iig 2 eindes zijn is wel duidelijk. Maar wat gebeurt er als je nou helemaal niets doet met de Little Sisters? Dus niet harvesten of rescuen...
[ Voor 14% gewijzigd door Nyarlathotep op 04-09-2007 22:19 ]
Verwijderd
Ik denk die 43 euro vind ik wel een mooie prijs voor een topgame maar toen viel mijn mond open toen ik voor de stapel Bioshocks stond. Hij kost nog maar 35 euro! (Xdoos360 55,- lol
Mijn mening over het spel tot nu toe is:
Werkelijk subliem!
Ik ben nog niet ver (zit nog steeds in medical pavilion), en ik vind de game ook zeker niet makkelijk op medium. (ik moet perse EVE kopen anders overleef ik niet
Ik verheug me al op de eerste Big Daddy confrontatie
Verwijderd
Niet rescuen en niet harvesten is als het goed is niet mogelijk.. Je zult om verder te gaan met het verhaal sowieso altijd die eerste keuze moeten maken.Nyarlathotep schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:18:
[...]
Spoiler tagje is leuk, niet iedereen heeft het spel uitgespeeld... Van die vage haha-ik-heb-hem-uitgespeeld hintjes rondstrooien is een beetje zielig
Ik vroeg me wel wat anders af. Dat er iig 2 eindes zijn is wel duidelijk. Maar wat gebeurt er als je nou helemaal niets doet met de Little Sisters? Dus niet harvesten of rescuen...
huh? welke mediamarkt is dat?? Ik heb 44€ betaald bij de MM in Hoofddorp.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:20:
Ik kon het dus ook niet laten en dus naar de mediamarkt gespurt.
Ik denk die 43 euro vind ik wel een mooie prijs voor een topgame maar toen viel mijn mond open toen ik voor de stapel Bioshocks stond. Hij kost nog maar 35 euro!
Ik heb al geprobeerd een big daddy te bevriezen btw. maar dan kan je hem geen schade toebrengen!
Verwijderd
Elke MM heeft overal weer andere prijzen en acties geloof ik.n00bdani86 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:43:
[...]
huh? welke mediamarkt is dat?? Ik heb 44€ betaald bij de MM in Hoofddorp.
Ik heb al geprobeerd een big daddy te bevriezen btw. maar dan kan je hem geen schade toebrengen!
Pfoe zeg, ik zeg niets?Nyarlathotep schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:18:
[...]
Spoiler tagje is leuk, niet iedereen heeft het spel uitgespeeld... Van die vage haha-ik-heb-hem-uitgespeeld hintjes rondstrooien is een beetje zielig
Hij zegt iets over would you kindly, en ik zei komt later nog iets over. Voor de rest niet, niet ALLES hoeft in spoilers, het verpest (= to spoil) toch niets aan jullie onwetende mensen?
@WouterYeah, ja daar doelde ik ook op, iedere MM heeft idd z'n eigen acties en prijzen, en altijd cheap
En nu maar back ontopic denks.
Je moet wat meer foto's maken, dan is de damage die je toebrengt meer, en van die machines zoeken waarmee je je wapens kan upgraden.n00bdani86 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:58:
Ik ga het niet meer 1vs1 tegen Big Daddy's opnemen
wtf ? excuse my frenchrodie83 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:01:
Dat het spelletje zwaar is voor je systeem blijkt wel, op een 4200+ @ 2,8, 2GB RAM en een 8800GTS 640MB op 1680x1050 high detail wil het wel, maar op medium vind ik het qua frames net wat veiliger. Sowieso heeft het spel vrij veel te maken met framedrops. Gelukkig is het dan wel weer zo dat het spel verder van een dergelijke kwaliteit is dat ik dat voor lief neem
ik draai het hier op alles high met 4x aa met een C2D E6300 2GB mem en een 1950PRO
en het loopt LEKKER
dus snap niet dat mjij met je gts dat niet zou kunnen op high :x
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ligt eraan welk type big daddy. Bouncers zijn naar mijn mening zeer makkelijk te verslaan zodra je de crossbow met trap bolt hebt.n00bdani86 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:58:
Meestal span ik 4 a 5 van die trap bolts achter elkaar Belangrijk is dat ze redelijk ver uit elkaar staan. Als je nu op de bouncer schiet komt ie op je af stormen. Als de touwtjes ver genoeg uit elkaar staan zal hij per schok even stilstaan voordat hij weer tegen de volgende aan loopt. Doe je de touwtjes te dicht bij elkaar dan is er een kans dat hij in 1x alle touwtjes/traps laat afgaan en doen ze minder damage.
Nadat de Bouncer 4 a 5 keer is gehit door zo'n stroomschock is hij vaak al bijna dood en kost het nog maar een paar schoten of 1 granaat om hem dood te maken.
Eventueel kun je op het einde van je serie trap bolts ook nog een proximity mine leggen om het jezelf helemaal makkelijk te maken.
Verwijderd
Ahaa dat ga ik eens proberen (zodra ik die trap dingen heb) want die Big Daddy's zijn behoorlijk irritant...Alabama_man schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:01:Ligt eraan welk type big daddy. Bouncers zijn naar mijn mening zeer makkelijk te verslaan zodra je de crossbow met trap bolt hebt.
Meestal span ik 4 a 5 van die trap bolts achter elkaar Belangrijk is dat ze redelijk ver uit elkaar staan. Als je nu op de bouncer schiet komt ie op je af stormen. Als de touwtjes ver genoeg uit elkaar staan zal hij per schok even stilstaan voordat hij weer tegen de volgende aan loopt. Doe je de touwtjes te dicht bij elkaar dan is er een kans dat hij in 1x alle touwtjes/traps laat afgaan en doen ze minder damage.
Nadat de Bouncer 4 a 5 keer is gehit door zo'n stroomschock is hij vaak al bijna dood en kost het nog maar een paar schoten of 1 granaat om hem dood te maken.
Eventueel kun je op het einde van je serie trap bolts ook nog een proximity mine leggen om het jezelf helemaal makkelijk te maken.
Thnx!
Verwijderd
1 puntje van irritatie echter, ik vind het heel irritant dat er bij het laden van de levels geen voortgangsindicator te zien is. Helaas is zowel de full version als de demo al een keer vastgelopen bij het laden van een level (blijft steken in het laadscherm voor uren) en ben nu paranoide elke keer als ik dat scherm zie. Een balkje was dan wel leuk geweest..
Maar verder...
Verwijderd
Iedereen hoopt dat hier gauw verandering in komt vanwege een zooi bugs..
Adrenaline

De meeste mensen deugen!