• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Onno b schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:34:

Edit:
Kwam net btw nieuwe betadriver tegen voor XFI gebruikers. Deze zijn geoptimaliseerd voor het gebruik van deze geluidschip icm de unreal engine 3.

http://connect.creativelabs.com/beta/default.aspx
Heb hem net geprobeerd op mijn Vista64, maar helaas nog steeds geen EAX ingame. Alleen ruis en gekraak. Zal wel ergens een instelling zijn, maar kan er vooralsnog niet achterkomen wat het is,
helaas...
Terwijl hij toch geoptimaliseerd is voor X-Fi.

PC gameplay geen multiplatform!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
omg..

om 13.00 uur kreeg ik hem binnen (hebben jullie ook zo'n metale case? of hebben ze mij de collectors gedaan ? _O- ) en ik heb tot 21.00 uur non stop gespeel (naja, half uurtje wat gegeten om 6 uur :P )

Echt Ge-wel-dig _/-\o_

even met de honden wandelen zo, en dan verder knallen >:)

[ Voor 11% gewijzigd door MexxT op 30-08-2007 21:04 ]

Audi S3

Verwijderd

MexxT schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:04:
omg..

om 13.00 uur kreeg ik hem binnen (hebben jullie ook zo'n metale case? of hebben ze mij de collectors gedaan ? _O- ) en ik heb tot 21.00 uur non stop gespeel (naja, half uurtje wat gegeten om 6 uur :P )

Echt Ge-wel-dig _/-\o_

even met de honden wandelen zo, en dan verder knallen >:)
Ghehehe, dat is het betere nieuws. De normale versie kun je volgens mij in beide plastic en metalcase krijgen.
Bij de collector's zit dezelfde metalcase maar dan nog wat extraatjes.

• MexxT
Oh oke :P
Dan heb ik gewoon een metal.

Het loopt trouwens wel super! mijn GTS 320 komt niet onder de 45 frames, en Vsync staat lekker uit. Nouwelijks last van tearing. 1280x1024 alles high :)

Audi S3

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Adlermann schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:45:
[...]

Jouw systeem is ook wat aan de trage kant voor bioshock. Als je de performance guide erbij pakt van gamespot, zie je dat een dual core processor en een snellere videokaart vereist zijn. Een ati 1950PRO presteert in bioshock tot wel 50% beter dan een 7900GS.
Ja dat weet ik Adlermann, maar dat maakt mij niet uit. Ik speel hem lekker op high en geen last van framedrops, af en toe met drukke stukkies. Maar dat maakt me niet uit.

Ik heb gewoon niet de financiën om te upgraden, en er als ik er geld voor zou hebben, geen zin in. Is nergens voor nodig als ik ze nu ook nog kan spelen.

Verwijderd

We kunnen het wel de hele tijd hebben over hoe goed het spel wel of niet draait bij iedereen maar persoonlijk vind ik dat wat saai..

Kunnen we niet wat meer inhoudelijk praten over wat er wel en niet goed is aan het spel?
Wat zijn jullie hoogte en dieptepunten e.d.?
Favoriete wapens en plasmids enzovoorts..

Normaal houdt ik helemaal niet van horror enzo maar bij dit spel is het anders.
Het verhaal is supergoed uitgewerkt en het hele idee achter Andrew Ryan is ook erg interessant.

Ik heb hem nog niet helemaal uitgespeeld maar tot nu toe is de sfeer van het hele spel iets wat ik nog niet eerder in een spel heb gezien. Ik ga hem zeker nog vaker doorlopen al is het voor het halen van alle plasmids en bijv. het hele spel doorlopen met alleen maar plasmids en de wrench lijkt me erg koel.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:03
rCk schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:41:
[...]

Ja dat weet ik Adlermann, maar dat maakt mij niet uit. Ik speel hem lekker op high en geen last van framedrops, af en toe met drukke stukkies. Maar dat maakt me niet uit.

Ik heb gewoon niet de financiën om te upgraden, en er als ik er geld voor zou hebben, geen zin in. Is nergens voor nodig als ik ze nu ook nog kan spelen.
Had ik op jou gereageerd? Aan je sig te zien heb je wel een goede rig. Ik quote iemand met een 3000+ en een 7800gs

Verwijderd

Zelf gebruik ik veel dat stalen ding waar je mee kan slaan. Ervoor natuurlijk bevriezen of een electrochock geven. kwa guns gebruik ik veel de machine gun.en om die bigg daddy een pak op zijn donder te geven gebruik ik de nade's en electro shok
Welke wapens gebruiken jullie het liefst ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 22:10 ]

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:25
Ik ben nu bij het gebied dat je foto's moet maken van 3 slicers (die aan het plafond kruipen) , maar helaas heb ik maar 2 van de 3 benodigde foto's.Het kan zijn dat ik er mischien 1 gekilled heb zonder er een foto van de maken.Ik heb het gebied van top tot teen afgezocht maar kom helaas geen 1 meer tegen.

Er is ook een gedeelte waar ik niet kan komen omdat er een hek voor zit.
Moet ik nu dat stuk opnieuw doen ? Ik hoop het niet aangezien ik al 2 big daddy's heb gekilled daar.

Verwijderd

Kun je misschien zeggen hoe de omgeving heet waar je bent?
Dan is het denk ik iets duidelijker welk hek je precies bedoelt.
(Heb zelf al een aantal keer voor een dicht hek gestaan die door een trucje open gaat :P)

• rCk

rCk

Adlermann schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:04:
[...]

Had ik op jou gereageerd? Aan je sig te zien heb je wel een goede rig. Ik quote iemand met een 3000+ en een 7800gs
Volgens mij quote je mij, mar dat maakt niet uit. Ik quote namelijk ook op hem :p,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
kut ik zit vast :P

ik ben nu bij olympus heights, iemand die toevallig die code van de lift heeft?
volgensmij heb ik die diary al, maar ik kan nergens vinden hoe ik die terug speel.

ik wil gewoon ff door, dus alsjebieft :*)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MexxT schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:06:
kut ik zit vast :P

ik ben nu bij olympus heights, iemand die toevallig die code van de lift heeft?
volgensmij heb ik die diary al, maar ik kan nergens vinden hoe ik die terug speel.

ik wil gewoon ff door, dus alsjebieft :*)
Even op M drukken, via de map kan je al je messages opnieuw luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Games schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:25:
Ik ben nu bij het gebied dat je foto's moet maken van 3 slicers (die aan het plafond kruipen) , maar helaas heb ik maar 2 van de 3 benodigde foto's.Het kan zijn dat ik er mischien 1 gekilled heb zonder er een foto van de maken.Ik heb het gebied van top tot teen afgezocht maar kom helaas geen 1 meer tegen.

Moet ik nu dat stuk opnieuw doen ? Ik hoop het niet aangezien ik al 2 big daddy's heb gekilled daar.
Om daar te komen moet je omlopen en vanuit de andere kant kan je de hek pas opendoen. Kijk anders bij tips, daar staat waar ze alle 3 te vinden zijn. Als je eentje hebt gemist gewoon stukje terug gaan en dan weer terug komen, dan zijn ze er weer( behalve de gene waarvan je al een foto hebt genomen)

Hebben jullie ook dat wanneer je een BD dood maakt dat opeens little sister spoorloos is???

7 BD afgemaakt maar geen little sister. Ik weet dat ze er niet altijd zijn, maar er liep iedere keer zo een kut kind mee en als ik de BD dan neersloeg was het kind ook weg :? Het hele veld 3 keer rond gelopen en iedere keer zo een BD neergeslagen maar geen little sister. Terwijl er 3 aanwezig moeten zijn in die level. En hebt er maar 2.

Heb over de 360 versie.

Edit: Is er ook ergens een mogelijkheid om te kijken hoeveel je er al hebt gered? en hoeveel je mis? Ik ben ze namelijk allemaal aan het redden voor de achievement. :>

[ Voor 6% gewijzigd door sekeroglan op 31-08-2007 07:50 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Games schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:25:

als je je eerste foto hebt gemaakt, kom je daarna in zon lange watergang, die aan het einde opsplitst in 2 kanten. In beide kanten vind je een splicer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
rCk schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:57:
[...]

Volgens mij quote je mij, mar dat maakt niet uit. Ik quote namelijk ook op hem :p,
Veel te moeilijk op de vroege ochtend haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

sekeroglan schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:47:
Edit: Is er ook ergens een mogelijkheid om te kijken hoeveel je er al hebt gered? en hoeveel je mis? Ik ben ze namelijk allemaal aan het redden voor de achievement. :>
Je kan volgens mij niet het totaal zien maar wel per map. Als je op start drukt zie je onderin hoeveel je erin dat level al hebt gehad.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phydomir schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:19:
[...]

Je kan volgens mij niet het totaal zien maar wel per map. Als je op start drukt zie je onderin hoeveel je erin dat level al hebt gehad.
Yep, daar was ik ook erachter gekomen. Ook dat je zo een symbool krijgt wanneer je er een hebt gevonden.

Maar heb nu paar keer gehad, dat nadat ik BD neersloeg de little sisster spoorloos was :/ En moest iedere keer weer opzoek naar een BD met een little sisster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Gisteren stom geweest. Ik heb mijn electro-shock ingeruild tegen telekinese (niet genoeg slots open). Maar nu kan ik dus geen security bots meer hacken :(. Maar ik vond het zonde om incinerate weg te doen. Krijg ik de electro-shock nog terug op een bepaald moment of ben ik hem voorgoed kwijt?

Verder is het echt een geweldig gaaf spel. Ik ben normaal niet zo van de FPS games, maar dit is kwa sfeer gewoon zo geweldig. Tot nu toe mijn beste 360 spel. Nu moet ik wel zeggen dat ik sommige wapens wat uit balans zijn. Je moet 3 keer schieten met een pistool om een splicer uit te schakelen, maar gooi er een dode splicer tegenaan en ze leggen ook al meteen het loodje.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:55

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Je komt na een tijdje wel weer een machine tegen waarmee je het kan ruilen :) Je hebt inderdaad een van de meest gebruikte plasmids vervangen :+ Incinerate vind ik wel leuk maar is niet heel effectief.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

sekeroglan schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:25:
Maar heb nu paar keer gehad, dat nadat ik BD neersloeg de little sisster spoorloos was :/ En moest iedere keer weer opzoek naar een BD met een little sisster.
Dat is wel vreemd. Heb ik zelf niet gehad.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Phydomir schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:04:
[...]

Dat is wel vreemd. Heb ik zelf niet gehad.
Heb ik ook weleens gehad, niet al te vaak gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens las ik dat als je te lang doet over het verslaan van een BD de LS er vandoor gaat.
Zelf heb ik dit nog niet meegemaakt maar ik maak de BD's meestal ook op de efficientste manier af (Electro 3 + 4 Electro bucks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Laatst online: 12-09 13:26
Die little sisters gaan zo nu en dan slapen in die gaten in de muur (daar klimmen ze dan in mbv een BD). Als je dus een BD ziet zonder little sister even wachten totdat ze weer uit zo'n ding klautert en ros hem dan neer. Althans, dat is mijn idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel me gister pas op dat een BD zonder LS, je niet aanvalt.. ze zijn ineens lekker passief dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 18:20

freezer

er komt geen end 'an

Die Bee's zijn toch best handig. Ik gebruik ze als volgt. Even een paar vijanden in de fik zetten en daarna bee's los laten en lekker weglopen werkt over het algemeen zeer goed.

Natuurlijk wel zoveel mogelijk foto's maken zodat je genoeg damage doet.

In de latere lvl's kun je ook lekker sneaky spelen met je crossbow. Zorg ervoor dat je invisiblity hebt als je stil staat en dan wachten totdat zo'n enemy komt even inzoomen met de Z en met 1 headshot zijn ze dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
Als ik op m'n 360 speel is dat dus echt onmogelijk, ik schiet heel vaak met de crossbow recht op hun hoofd en nog gaat er maar de helft van hun leven af. :( (Ik speel op medium) Zou dit aan de autoaim die op de 360 aanwezig is kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autoaim zit zover ik weet ook in de PC-versie (dit kun je in een .ini volgens mij wel veranderen).
Maak je wel foto's voor increased damage en upgrade je je wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Upgrades wel, met foto's look ik wel wat achter ja ;) ga maar is met dat fototoestel spelen en dan nog een keer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:53:
Autoaim zit zover ik weet ook in de PC-versie (dit kun je in een .ini volgens mij wel veranderen).
Maak je wel foto's voor increased damage en upgrade je je wapens?
Dat lijkt me heel erg stug eerlijk gezegd.

Een shooter op de pc met auto-aim????

Ik raak ze waar IK mik, daar komt geen auto-aim aan te pas hoor?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:07
Hoe doe je dat dan met je fototoestel. Moet je eerste een foto maken voordat je ze killed?

Ben trouwens op de 360 al meerdere malen tegen een vastloopbug aangelopen. Wanneer ik bijvoorbeeld een plasmid vind op de grond er komt zo een scherm te voorschijn en als ik dan al een diary aan het beluisteren ben, loopt de game vaak vast. Zwaar irri

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

steefje schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:17:
Hoe doe je dat dan met je fototoestel. Moet je eerste een foto maken voordat je ze killed?
Daar krijg je wel meer punten voor waardoor de research sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 04:25:
[...]

Even op M drukken, via de map kan je al je messages opnieuw luisteren :)
ik kan dus niet vinden waar... :/

nvm heb het al.

[ Voor 5% gewijzigd door MexxT op 31-08-2007 10:30 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:12:
[...]

Dat lijkt me heel erg stug eerlijk gezegd.

Een shooter op de pc met auto-aim????

Ik raak ze waar IK mik, daar komt geen auto-aim aan te pas hoor?!
Je hebt een cirkel in beeld, als jij bijv. Electrobolt gebruikt kan alles binnen de cirkel geraakt worden.
Dit noem ik wel een soort autoaim..
steefje schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:17:
Wat ik doe is: Electrobolt of iets anders waardoor ze blijven staan, daarna pak je je camera en zorg je dat ze midden in beeld staan, zo krijg je genoeg punten.
Na een aantal keer krijg je bonussen, dit kunnen ook Tonics zijn!

EDIT: Ik zoek wel even een overzichtje op het officiele forum met de fotobonussen.

EDIT 2:

Thuggish Splicer Research Bonuses

Level 1: Increased Damage +
Level 2: SportBoost Physical Tonic
Level 3: Increased Damage ++
Level 4: SportBoost 2 Physical Tonic
Level 5 (fully-researched): Increased Damage +++

Leadhead Splicer Research Bonuses

Level 2: Scrounger Physical Tonic
Level 4: Static Discharge 2 Combat Tonic

Nitro Splicer Research Bonuses

Level 2: Permanent 15% chance than any enemy grenade will be a dud.
Level 4: Permanent 35% chance than any enemy grenade will be a dud.

Spider Splicer Research Bonuses

Level 2: Spider Splicer organs can be used like First Aid Kits.
Level 4: Extra Nutrition 3 Physical Tonic

Houdini Splicer Research Bonuses

Level 2: Natural Camouflage Physical Tonic
Level 4: Easier to predict Houdini Splicer movements.

Little Sister Research Bonuses

Level 1: Small increase to max Health and EVE.
Level 2: Small increase to max Health and EVE.
Level 3: Small increase to max Health and EVE.
Level 4: Small increase to max Health and EVE.
Level 5 (fully-researched): Small increase to max Health and EVE.

Bouncer Research Bonuses

Level 2: Wrench Jockey 2 Combat Tonic
Level 4: Permanent 50% increase to all Wrench damage.

Rosie Research Bonuses

Level 2: Photographer's Eye 2 Combat Tonic
Level 4: Rosie loot almost always contains rare invention components.

Security Camera Research Bonuses

Level 2: You will find twice the film on destroyed cameras.
Level 4: Flow speed reduced when hacking any Security Camera.

Security Bot Research Bonuses

Level 2: Security Expert 2 Engineering Tonic
Level 4: Hacking Security Bots automatically succeeds.

Turret Research Bonuses

Level 2: You find twice the ammunition on destroyed Turrets
Level 4: Hacking Turrets automatically succeeds.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:07
Vet ^ ^

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
houd dat in dat je gewoon 5 foto's moet maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ligt er dus aan hoe je de vijand op de foto zet.
Als de vijand in actie is (electroshocked enzo telt ook als actie geloof ik) en als het object in het midden van de foto staat krijg je A-rank (wat weer meer researchpoints inhoudt).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofiet
  • Laatst online: 07-06-2023

Neofiet

Ik was hier eerst

Had er zelfs nog niet aan gedacht om de turrets te fotograferen.

Ik vind het fotograferen best wel leuk eigenlijk. Vooral als je een "enrage" gebruikt, kan je lekker aan de kant wat fotootjes trekken. Achteraf de overlevende rustig afmaken met een buckshot in het gezicht. Oh yeah.

A7N8X-Deluxe, 2500+, 1GB RAM, 1 x 80 P-ATA Maxtor 8 Mb. cache, 1 x 160 S-ATA Maxtor 8Mb. cache, MSI Geforce 6600 GT NV-VTD, Windows XP en een hoop pleisters om de boel bijeen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Hey das eigenlijk ook wel een leuke manier. Gebruikt zelf meestal de decoy plasmid om rustig fototjes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 23:03
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:35:
Viel me gister pas op dat een BD zonder LS, je niet aanvalt.. ze zijn ineens lekker passief dan.
Het is je misschien ook opgevallen dat een Big Daddy dat ook niet doet mét een Little Sister. (iig bij mij) Hij valt je pas aan op het moment dat je hem ook aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofiet
  • Laatst online: 07-06-2023

Neofiet

Ik was hier eerst

Volgens mij gaat LS lopen zodra BD meer dan de helft van z'n leven kwijt is en jij zelf ook dood gaat.

Ik maak gewoonlijk die BD af en wacht tot er terug 1 komt. Als je die even volgt, gaat hij op de duur ergens op zo'n gat in de muur staan slaan en kreunen. Dan komt zo'n LS uit dat gat gekropen en kan je nog is proberen om BD af te maken.

A7N8X-Deluxe, 2500+, 1GB RAM, 1 x 80 P-ATA Maxtor 8 Mb. cache, 1 x 160 S-ATA Maxtor 8Mb. cache, MSI Geforce 6600 GT NV-VTD, Windows XP en een hoop pleisters om de boel bijeen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Nou ik heb gezocht maar vindt nergen meer zo'n spider splicer, waarvan je 3 foto's moet maken. (heb er maar 2 kunnen maken)

Het gebied waar ik ben heet: Jet postal, Fighting mcdonagh en Upper warf.

Bij Upper warf zit dus dat hek en toen ik dit gedeelte van de map binnenkwam toen kwam ik vanaf boven af, maar daar kan ik niet meer terug opkomen.Ik heb de gebieden wel 10x doorzocht maar er is dus absoluut geen spider slicer meer te vinden.Mischien dat het mij een big is.

Mischien dat ik dat stuk weer helemaal overnieuw moet doen, maar daar heb ik niet zo'n zin in, aangezien ik 2x een BD heb gekilled waarbij bij biede een LS aanwezig was.Tevens heel veel foto's gemaakt van anderen enemy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Volgens mij zit de laatste splicer bij die deur waar je de quest van die foto's krijgt of heb je die al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Games schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:32:
Nou ik heb gezocht maar vindt nergen meer zo'n spider splicer, waarvan je 3 foto's moet maken. (heb er maar 2 kunnen maken)

Het gebied waar ik ben heet: Jet postal, Fighting mcdonagh en Upper warf.

Bij Upper warf zit dus dat hek en toen ik dit gedeelte van de map binnenkwam toen kwam ik vanaf boven af, maar daar kan ik niet meer terug opkomen.Ik heb de gebieden wel 10x doorzocht maar er is dus absoluut geen spider slicer meer te vinden.Mischien dat het mij een big is.

Mischien dat ik dat stuk weer helemaal overnieuw moet doen, maar daar heb ik niet zo'n zin in, aangezien ik 2x een BD heb gekilled waarbij bij biede een LS aanwezig was.Tevens heel veel foto's gemaakt van anderen enemy's.
Ik heb het zelf gisteren nacht gedaan en weet niet of je al hebt gekeken maar, als je naar je menu gaat en op tips drukt, krijg je de ruimte te zien waar ze zich bevinden. En je kan die hek alleen van de andere kant openmaken, weet de weg alleen ff de weg niet meer :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
als je er perongeluk eentje af hebt gemaakt: je kan ook de doden fotograferen. Telt voor die opdracht, en geeft een klein beetje research (meestal een C klasse foto)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:27
MiramarVTM schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:13:
[...]Het is je misschien ook opgevallen dat een Big Daddy dat ook niet doet mét een Little Sister. (iig bij mij) Hij valt je pas aan op het moment dat je hem ook aanvalt.
Een BD zal je aanvallen/aan de kant zetten als je te dicht bij de LS komt met een wapen. Dat 'aan de kant zetten' gaat best hardhandig :9 . Als ze alleen zijn kijken ze niet eens naar je om. Het is wel leuk om te zien dat de BD best een geavanceerd AI heeft. Zo loopt eens een BD een trap op, een splicer probeert erlangs naar beneden te komen en ineens krijgt die een klap op zijn kop waardoor de splicers naar beneden dondert. Prachtig om zulke dingen te zien.

De autoaim in de PC wordt trouwens alleen geactiveerd als je een Xbox controller eraan hangt. Die autoaim kan ook gewoon uitgezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Ik heb alle ruimtes afgezocht waar ze volgens de hints bevinden.Bij Fighting mcdonagh ligt wel een spider slicer dood op de grond, maar als ik daar een foto van maak dan krijg ik de melding dat de foto niet is genomen "score to low"

[ Voor 5% gewijzigd door Games op 31-08-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-01 22:53
Games schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:33:
Ik heb alle ruimtes afgezocht waar ze volgens de hints bevinden.Bij Fighting mcdonagh ligt wel een spider slicer dood op de grond, maar als ik daar een foto van maak dan krijg ik de melding dat de foto niet is genomen "score to low"
Zet 'm eerst eens in de fik! Misschien is de foto dan een stuk interessanter! >:)

Ik heb geen idee waar je zou moeten zoeken. Het zou voor de opdracht in ieder geval niet uit moeten maken of de splicer dood is of levend op de foto.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
hmm..

uitgespeeld.. :/

beetje korte speeltijd moet ik zeggen.. maar het was wel gaaf _/-\o_

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Games schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:33:
Ik kon de laatste gast niet vinden, daarom had ik "quest item shimmer" of iets dergelijks in de opties even aangezet. Gezien die gasten 'quest items' zijn glimmen de lijken, dus hoef je niet elke dode splicer die je tegenkomt te fotograferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Dat heb ik aanstaan, staat ook standaard aan in bioshock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
je moet hem ff beschieten met iets, zodat hij omrolt of iets dergelijks (bij mij werkte die ijsstraal)
Dan kan je de foto nemen.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
MexxT schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:38:
hmm..

time flies when your having fun. Ik hoor van veel mensen dat ze er 30 uur over doen, bij Gears of War was het 10 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik denk dat ik nu ook bij elkaar al op een uur of 15 zit met dit spel

:edit

Maar heb dan ook heel vaak dat ik gewoon op me dode gemak nadat alles dood is gewoon alle kamers aan het bekijken ben 8)

spoiler:
Ik zit nu in dat stuk waar je de little sister moet begeleiden vermomd als BD

Maar ik vind de speeltijd zeker lang genoeg en hiernaast blijft het voor mij gewoon constant interessant wat ik eigenlijk toch wel het belangrijktse vind, er zijn zat shooters waar ik halverwege gewoon afhaakte omdat ik er echt niks aan vondt.(fear bijvoorbeeld)

[ Voor 13% gewijzigd door Verxx op 31-08-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
MexxT schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:38:
hmm..

Hoe lang heb je er over gedaan? Ik ben nu bijna klaar in Fort Frolic en heb er toch al wel een ruime 12 uur ingestoken denk ik.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Dit is een waanzinnig lange game voor een FPS heb ik het idee. Ik doe echt uren over een level, vanwege het uitpluizen van elk hoekje. Verder sta ik ook regelmatig gewoon even stil om rond te kijken. Ook laat ik mezelf niet toe om die life chambers te gebruiken. Dus een Big Daddy bijv. moet in één keer dood, of ik moet hem opnieuw inladen. Dat maakt de game echt veel leuker vind ik. Eigenlijk zijn die respawn kamers zon beetje het enige minpuntje, maar met een beetje zelf-discipline is daar dus omheen te spelen.

Eigenlijk kan ik me alleen voorstellen dat je hier snel doorheen bent als je er echt doorheen rushed, zonder echt de kamers te onderzoeken. En als je de 15+ uur speeltijd nog te kort vind heb je denk ik een probleem, want dit is 'as long as it gets' in story based shooters tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan m niet spelen :( winXP geeft een d3dx9_nogwat.dll foutmelding... Gebruik wel de nieuwste drivers etc.

Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Maar heb dan ook heel vaak dat ik gewoon op me dode gemak nadat alles dood is gewoon alle kamers aan het bekijken ben 8)
Dit doe ik ook. Merk dat dit het eerste spel is waarbij is dat doe. Er is gewoon meer te zien en te vinden dan in andere spellen. Het is ook zeker goed voor de totale speeltijd van het spel.

Ben gisteren ongeveer een half uur bezig geweest met alleen gokken. Had bijna geen ammo meer dus moest echt ff geld hebben. Gewoon gokken en saven als het goed gaat, als ik veel geld kwijt was laade ik weer en ging het opnieuw proberen. In een half uur tijd van 20 dollar naar 350 dollar gegaan. (Wel 1x de jackpot van 250 gewonnen)

Speel het spel nu al een paar dagen en ik vind em heel erg goed. In mijn mening ook 1 van de weinige spellen die het geld waard is voor alleen singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vanochtend op hard uitgespeeld, voor de eindbaas even gesaved, hem verslagen.
(beetje krom trouwens dat als je bij de eindbaas dood gaat je ook daadwerkelijk game over bent) toen maar terug door de levels gegaan om audio diaries te vinden, weapon upgrades en research phd te vinden..
Eerste 2 zullen geen probleem zijn, maar van de research phd snap ik de criteria niet helemaal..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:54:
Ik kan m niet spelen :( winXP geeft een d3dx9_nogwat.dll foutmelding... Gebruik wel de nieuwste drivers etc.

Je kunt at bestandje an ergens downloaden, en dan moet je het ergen plakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 15:56
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:54:

Dit kun je oplossen door directx9 effe te downloaden van microsoft zijn website installen en pc rebooten. Een maat van me had hier ook last van, daarna was het over

[ Voor 3% gewijzigd door Fighting Power op 31-08-2007 17:53 ]

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heb nu een rare bug ineens... Telkens wanneer ik een camera hack, crashed het spel met een fout in Bioschock.exe :(
Ik gebruik Vista 64.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
MexxT schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:27:
je moet hem ff beschieten met iets, zodat hij omrolt of iets dergelijks (bij mij werkte die ijsstraal)
Dan kan je de foto nemen.
Bedankt voor de tip, maar helaas werkte het niet.:(
Wat ik raar vind dat er maar 1 dode spider slicer kan vinden in de gehele map area waar ik ben, dus je zou zeggen dat dat hem moet zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb ook eindelijk het spel :)

Ik zit nu vast in Farmers Market. Ik moet nog 1 Cholophyll hebben maar ik kan die nergens vinden terwijl ik alles al ben gegaan. Walkthroughs zijn maar onduidelijk zonder plaatjes

Waarschijnlijk heb ik een ingang gemist... Wie kan mij op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmega schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:03:
Ik heb ook eindelijk het spel :)

Ik zit nu vast in Farmers Market. Ik moet nog 1 Cholophyll hebben maar ik kan die nergens vinden terwijl ik alles al ben gegaan. Walkthroughs zijn maar onduidelijk zonder plaatjes

Waarschijnlijk heb ik een ingang gemist... Wie kan mij op weg helpen?
Ik neem aan dat je al een zooi Houdini Splicers hebt afgemaakt? en hun grotten hebt doorzocht?

BTW: als je een U-invent hackt heb je maar 6 ipv 7 chlorophyl nodig :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Nyarlathotep schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:37:
Heb nu een rare bug ineens... Telkens wanneer ik een camera hack, crashed het spel met een fout in Bioschock.exe :(
Ik gebruik Vista 64.
Speel jij het spel toevallig in DX9 ipv DX10? Ik kreeg ook zo'n foutmelding als ik ze probeerde te hacken, maar alleen in DX9, dus snel weer terug gezet naar DX10. Ik hoop dat hiermee je probleem is opgelost :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:18
gisteren heb ik bioshock besteld bij play.com

ik had echter nog een vraag over de beveiliging, las dit een tijdje terug op tweakers.net:
In een verklaring laat 2K weten geen rootkit-technologie te gebruiken en nu een aangepast '5 bij 5'-beleid te gaan voeren. Klanten kunnen BioShock op vijf machines maximaal vijf keer installeren. Ook belooft de ontwikkelaar een revoke-tool uit te brengen die een installatie compleet ongedaan maakt zodat de teller weer teruggezet kan worden.
Als de installatie compleet ongedaan gemaakt wordt, wordt dan ook de "teller" van het aantal systemen weer teruggezet naar 5 (dus dat je het dan weer op 5 andere systemen zou kunnen installeren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Denk niet dat die teller ook terug wordt gezet. Je zal het spel wel op het zelfde systeem "tig" keer kunnen installeren. Die 5 verschillende systemen vind ik nog best netjes. Op 1 systeem zal 100 keer installeren met die tool geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:06:
[...]

Ik neem aan dat je al een zooi Houdini Splicers hebt afgemaakt? en hun grotten hebt doorzocht?

BTW: als je een U-invent hackt heb je maar 6 ipv 7 chlorophyl nodig :)
Grotten? Ik ben wel in een wijnkelder geweest maar grotten niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmega schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:09:
[...]

Grotten? Ik ben wel in een wijnkelder geweest maar grotten niet?
Misschien vergis ik me maar die manier via U-invent werkt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
FlameBoy schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:16:
[...]

Hoe lang heb je er over gedaan? Ik ben nu bijna klaar in Fort Frolic en heb er toch al wel een ruime 12 uur ingestoken denk ik.
ik heb het in 10 uurtjes gedaan.

:X

hoezo addict.. >:)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

-Eraser- schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:13:

ik had echter nog een vraag over de beveiliging, las dit een tijdje terug op tweakers.net:
[...]
Als de installatie compleet ongedaan gemaakt wordt, wordt dan ook de "teller" van het aantal systemen weer teruggezet naar 5 (dus dat je het dan weer op 5 andere systemen zou kunnen installeren)?
en er is sinds 5 minuten een werkende kraak uit dus het komt allemaal goed.

maar wat een game zeg! ik heb hem voor me 360 gekocht en ben er zeer tevreden over! prachtig mooi en gaaf.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
MexxT schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:29:
[...]

ik heb het in 10 uurtjes gedaan.

:X

hoezo addict.. >:)
Dan ben je er naar mijn idee doorheen gerushed en heb je veel van de spelervaring gemist. Ik heb er inmiddels al zo'n 15 uur opzitten denk en heb net
spoiler:
Ryan vermoord
en ben bijna klaar in het "level" erna. Dus ook al wel een heel stuk maar wel alles bekeken en audio dialogs beluisterd.
-Eraser- schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:13:

[...]
Er zou een "revoke-tool" uitkomen volgens 2K die hetzelfde werkts als het licentie systeem in iTunes bijvoorbeeld. Je kunt dan de teller resetting door een licentie op een systeem terug te trekken.

Wanneer dit uitkomt weet alleen nog niemand. Waarschijnlijk samen met de eerste patch. Ik zou me er tot die tijd niet te druk om maken. Wie gaat het nu legaal op 5 systemen installen? |:(
En in de toekomst komt de activatie met een patch te vervallen zegt 2k om het spel altijd speelbaar te houden.

Ik vind het allemaal heel redelijk en al die ophef (op de forums van 2k bijvoorbeeld) echt niet waard.

[ Voor 52% gewijzigd door FlameBoy op 31-08-2007 22:03 ]

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Laatst online: 12-09 13:26
@FlameBoy: Zonder die ophef konden we het spel maar 2x2 installeren.

Ben nu zelf ook wel lekker op dreef en ben net aangekomen in Arcadia dacht ik. Wat ik niet helemaal begrijp is zijn er maar 6 levels (zoals hier wordt gesuggereerd)? Want ik zie bijvoorbeeld niet de Smugglers Hideout erbij staan. Of komen die levels die genoemd worden in een willekeurige volgorde voorbij? Of wil ik dit niet weten (spoiler)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:16:
[...]
Misschien vergis ik me maar die manier via U-invent werkt iig.
Inderdaad, ik ben nu gelukkig een stukje verder. Ik ben de good-guy

- Alle little sisters zien precies hetzelfde uit en zeggen steeds hetzelfde
- Draait ruk op mijn Athlon 64 3000+, Geforce 7600GS, 1GB. Met alles op low gaat het wel :+
- Wapperende handjes heb ik maar 1 keer gezien
- Verhaal/objectives zijn prima gedaan
- Er zouden meer vijanden mogen zijn
- De plasmids zijn echter leuk.
- Explosive ammo voor shotgun werkt geweldig tegen Big Daddy's

Weet iemand nog leuke manieren om slicers af te maken?

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchmega op 31-08-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan-marten schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:22:
Ben nu zelf ook wel lekker op dreef en ben net aangekomen in Arcadia dacht ik. Wat ik niet helemaal begrijp is zijn er maar 6 levels (zoals hier wordt gesuggereerd)? Want ik zie bijvoorbeeld niet de Smugglers Hideout erbij staan. Of komen die levels die genoemd worden in een willekeurige volgorde voorbij? Of wil ik dit niet weten (spoiler)?
Ik denk persoonlijk dat die 6 plaatsen op de bioshock-site alleen voor het grote publiek bedoelt waren en dat er daarom geen plekken als smuggler's hideout, hephaestus en olympus heights bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
FlameBoy schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:59:
[...]

Dan ben je er naar mijn idee doorheen gerushed en heb je veel van de spelervaring gemist. Ik heb er inmiddels al zo'n 15 uur opzitten denk en heb net
spoiler:
Ryan vermoord
en ben bijna klaar in het "level" erna. Dus ook al wel een heel stuk maar wel alles bekeken en audio dialogs beluisterd.
Hmm, nee, helemaal niet..

Voor mijn doen ben ik juist enorm rustig door het spel gelopen. overal de tijd voor genomen, allen BD's gekilled die ik maar tegen kwam, alle safes gehacked, sommige stukken 3x gedaan omdat die bigdaddy al een aanval kreeg terwijl ik hem niet eens geraakt heb en alleen aan kom lopen :?

K heb ook gewoon alles beluisterd (alleen die diary's niet want dat vind ik niet zo boeiend)

[ Voor 6% gewijzigd door MexxT op 31-08-2007 22:54 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Ff een vraagje tussendoor als het kan:

Ik ben nu al 2 dagen aan het proberen om mijn Logitec rumblepad aan de praat te krijgen met dit spel. Er staat alleen een optie XBOX 360 controller.. Is het dan niet mogelijk om met een andere joystick te spelen? :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:26
Ik heb voor elkaar gekregen dat 2 big daddy's met elkaar op de vuist gaan. Erg leuk om te zien, na afloop kun je de levende daddy met een enkel schot afmaken.

Wel jammer dat er in het spel niet zoveel verschillende vijanden zitten, maar de manieren waarop je ze kunt killen maakt veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

de eerste vending machine is niet te hacken? In de demo kon ik al eerder hacken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Maikel205 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 01:57:
Ik heb voor elkaar gekregen dat 2 big daddy's met elkaar op de vuist gaan. Erg leuk om te zien, na afloop kun je de levende daddy met een enkel schot afmaken.

Wel jammer dat er in het spel niet zoveel verschillende vijanden zitten, maar de manieren waarop je ze kunt killen maakt veel goed.
Is het spel een beetje te spelen met een GTS ik heb zelf ook 1tje welke res + settings speel jij hem gewoon "Speelbaar".. ben is beniewd dan ga ik em ook maar eens aanschaffen..

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:26
xenonNn schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 05:01:
[...]

Is het spel een beetje te spelen met een GTS ik heb zelf ook 1tje welke res + settings speel jij hem gewoon "Speelbaar".. ben is beniewd dan ga ik em ook maar eens aanschaffen..
Draai het speelbaar op 1680x1050 met high settings, zonder AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikel205 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 01:57:

Dit heb ik ook gezien idd, geniaal. :) Die verschillende soorten van interactie (niet alles is meteen een vijand) geven toch wel een extra dimensie aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

"Er zouden meer vijanden mogen zijn."
Ik had gister 2 BD's , en een shitload of splicers achter me aan. Dat was in de buurt van het Arium enzo.
spoiler:
Daar waar je dat 'meesterwerk' moet voltooien, en je de crossbow krijgt.
.
Dus dat valt wel meer hoor Dutchmega, maar over het algemeen kan het ietsjes meer zijn maar anders is het heel de tijd complete mayhem. En das ook niet leuk :p.
Maar het spel is zo masterlijk. ik ga er ook lekker rustig doorheen hoor.

spoiler:
Wie kan me overigens helpen? Ik zou een gift krijgen in een teddy beer (omdat ik een good guy was), in Eva's garden of wat was het precies. Maar daar vond ik alleen een geroosterde striptease madam :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Laatst online: 12-09 19:52
spoiler:
De Gifts komen bij de Eve/Adam/Plasmid machines terecht, niet in de striptent met de zelfde / een vergelijkbare naam. Een Little Sister legt hem altijd 'toevallig' neer als je er aan komt lopen, het maakt dus niet uit welke machine of hoe lang je er over doet.

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchman! op 01-09-2007 11:20 ]

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ben nu ook al even bezig met de full versie en moet zeggen dat het me erg bevalt :)
Maar ik zit nu wel met een probleempje:

spoiler:
In het level van the medical pavilion moet ik een key hebben van ene Dr. Steinman en die zit ergens in de surgery. Toen ik daar voor het eerst passeerde had ik er over gekeken en nu ben ik teruggekeerd maar heb ik mijn vuur plasmid voor telekenisis omgeruild en kan ik die ijsberg van voor de deur niet smelten |:(

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
AARGH! ik kan het nooit laten om de spoilers niet te lezen lolol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verlaten jullie een level pas als je alle LSs hebt gevonden? Ik zit nu in de docks en heb al 3x alles opnieuw gelopen maar ik kom de derde LS nooit tegen (wel een losse BD). Als ik het level wil verlaten komt er een mooie waarschuwing in beeld dat het ik beste toch nog de laatste LS kan zoeken omdat ik het anders later niet red, maar ik ben het een beetje zat :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
zoals ik al eerder aangaf was ik minder tevreden met de bioshock demo dan vele anderen. Het zette mij aan het twijfelen, maar door de reviews heb ik mijn pre-order toch laten staan.

De dag van de release heb ik 's avonds 1,5 uur gespeeld. Het spel beviel me beter dan verwacht. Meer vrijheid dan in demo, zij het beperkt, maar toch.

Echter heb ik 0,0 behoeft om het spel weer erin te stoppen. Heb niet eens een 'big daddy' gezien, maar who cares? Tis gewoon een groter beest, nothing special. En plasmids, leuk en aardig, maar na 2 gebruikt te hebben heb ik t wel weer gehad. Mega irritant dat je niet kan spuiten wanneer je wil, waardoor je dus steeds op de verkeerde momenten gaat spuiten. Tenzij dit wel kan en ik het ergens gemist heb, maar goed, dacht dat het X zou zijn (xbox360) maar dat is het dus niet.

De sfeer en de stijl is super, en de muziek maakt het helemaal af. Maar die diaries vind ik super irri. Las in het boekje dat ze belangrijk zijn, maar na 3 beluisterd te hebben en er nog es 3424 te vinden binnen een uur spelen vond ik t wel goed geweest. Gaap.

Mixed feelings dus. Gewoon niet 'my cup of tea' denk ik. Ga em maar op marktplaats zetten.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:49
Maikel205 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 09:24:
[...]

Draai het speelbaar op 1680x1050 met high settings, zonder AA.
Heb wel geregeld slowdowns. Heb jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Phusebox schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:41:
Heb niet eens een 'big daddy' gezien, maar who cares? Tis gewoon een groter beest, nothing special.
Ik weet niet "who cares" dat jij geen BD hebt gezien, je begint er zelf over :P Maar hij is wel speciaal, gezien het feit dat hij iets belangrijks bewaakt, moeilijker is dan normale vijanden en dat er een aparte plasmid voor is die iets doet.
En plasmids, leuk en aardig, maar na 2 gebruikt te hebben heb ik t wel weer gehad. Mega irritant dat je niet kan spuiten wanneer je wil, waardoor je dus steeds op de verkeerde momenten gaat spuiten.
Dan heb je dus alleen shock en incinerate gehad? Er komen nog plasmids die iets totaals anders doen dan een element op een vijand loslaten. En hoezo heb je het ermee gehad? Het is mijn inziens geen leuk extraatje, de plasmids zijn een noodzakelijk wapen. Volgens mij is het haast niet te spelen met alleen wapens en geen plasmids. Verder kan je gewoon spuiten wanneer je wilt (op de pc althans), kijk eens in het boekje naar de keys :P
De sfeer en de stijl is super, en de muziek maakt het helemaal af. Maar die diaries vind ik super irri. Las in het boekje dat ze belangrijk zijn, maar na 3 beluisterd te hebben en er nog es 3424 te vinden binnen een uur spelen vond ik t wel goed geweest. Gaap.
Hoe kan je iets irritant vinden als je het gewoon over kunt slaan? Er wordt geen verhaal aan je opgedrongen, je kunt gewoon in 1x doorraggen als je wilt. Als je, zoals ik, wel het hele verhaal wilt horen en daar de tijd voor wilt nemen, dan kun je de diaries oppakken en luisteren.
Beetje gek dat je een onderdeel van een spel waar je zelf voor moet kiezen voordat je het gebruikt irritant vindt omdat je het niet wil gebruiken :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Gizz schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:37:
Verlaten jullie een level pas als je alle LSs hebt gevonden? Ik zit nu in de docks en heb al 3x alles opnieuw gelopen maar ik kom de derde LS nooit tegen (wel een losse BD). Als ik het level wil verlaten komt er een mooie waarschuwing in beeld dat het ik beste toch nog de laatste LS kan zoeken omdat ik het anders later niet red, maar ik ben het een beetje zat :P
Je kunt het beste alle Sisters vinden voor je de level verlaat. Als je een BD ziet moet je die gewoon even volgen, die roept zelf een LS op door op zo'n gat te bonken.
Echter heb ik 0,0 behoeft om het spel weer erin te stoppen. Heb niet eens een 'big daddy' gezien, maar who cares? Tis gewoon een groter beest, nothing special.
Beetje rare opmerking, dan is een FPS niets voor jou. Hoe je weet wat een BD is zonder er één tegenover je te krijgen begrijp ik niet. Het is niet gewoon een groter beest. Met die analogie stelt elke FPS niet veel voor, elk nieuw vijand is immers gewoon groter en niets speciaals.
De diaries zijn een belangrijk deel van het verhaal en zijn erg goed gedaan. De voice actors hebben het prima ingesproken, vooral die gast van Suchong. Als je niets om het verhaal geeft in spellen hoef je het niet eens te beluisteren. Maar dit spel leunt eigenlijk erg veel op het verhaal om het sfeertje te creeeren, je zult dus wel wat missen zonder de diaries. Ik vind het wel leuk om te weten waarom een utopia zo gek is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
zoals ik al eerder aangaf was ik minder tevreden met de bioshock demo dan vele anderen. Het zette mij aan het twijfelen, maar door de reviews heb ik mijn pre-order toch laten staan.

De dag van de release heb ik 's avonds 1,5 uur gespeeld. Het spel beviel me beter dan verwacht. Meer vrijheid dan in demo, zij het beperkt, maar toch.

Echter heb ik 0,0 behoeft om het spel weer erin te stoppen. Heb niet eens een 'big daddy' gezien, maar who cares? Tis gewoon een groter beest, nothing special. En plasmids, leuk en aardig, maar na 2 gebruikt te hebben heb ik t wel weer gehad. Mega irritant dat je niet kan spuiten wanneer je wil, waardoor je dus steeds op de verkeerde momenten gaat spuiten. Tenzij dit wel kan en ik het ergens gemist heb, maar goed, dacht dat het X zou zijn (xbox360) maar dat is het dus niet.

Mixed feelings dus. Gewoon niet 'my cup of tea' denk ik. Ga em maar op marktplaats zetten.
Wat ik zo bijzonder vind aan dit spel, en wat ik nog niet eerder bij een andere FPS zo heb ervaren, is de keuzen die je in het spel kunt/moet maken. Wat doe je met de little sisters? Red je ze of harvest je? Als je ze red krijg je minder adam maar misschien wordt je er later wel door beloond.
En hoe spendeer je je adam? En welke gun zal ik deze keer upgraden?

Overal keuzes met allemaal bepaalde consequenties. Later in het spel wordt dit iets minder omdat je meer geld en adam verzameld en op een begeven moment beter weet waar je het wel en niet aan uit zult geven.
Het mooie vind ik ook dat iedereen dit spel op een andere manier kan spelen. De een gebruikt voornamelijk plasmids, de ander meer de guns of een combinatie van beide. Alleen al het omleggen van een BD kunnen we topics over volschrijven met allerlei verschillende tactieken.

Je kunt je plasmids ook gewoon reloaden met dezelfde knop als bij een wapen.

En zoals al eerder gezegd is, die audio diaries zijn niet belangrijk om het spel te kunnen spelen. Ze vertellen je het verhaal en dragen bij aan de sfeer. Later als een audio log écht belangrijk is heeft ie ook de "shimmer" die andere belangrijke voorwerpen hebben en wordt deze meteen afgespeeld zonder dat je er om vraagt.

Dan nog één tipje, niet echt een spoiler vind ik, Als je Cohen hebt geholpen met zijn masterpiece, laat hem in leven op het einde!
spoiler:
De tonic in zijn music box is niet boeiend en je mist anders hierdoor een Power to the People machine in het volgende level!

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:37:
Het einde is alleen nogal apart

spoiler:
Een heel kort filmpjes waarin je ziet dat splicers uit Rapture ontspappen en that's it. Echter hoorde ik nou goed in het eind verhaaltje van Ryan dat jij zijn zoon bent?
spoiler:
Ryan zegt: You're the closest thing to a son I ever had

Mag ik zeggen dat ik het einde nogal ruk vindt? Beetje kort (net zoals het spel... een weekje gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Ik geraak er echt niet voorbij, hopelijk moet ik niet het hele stuk opnieuw doen :(

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:55:
[...]

spoiler:
Ryan zegt: You're the closest thing to a son I ever had

Mag ik zeggen dat ik het einde nogal ruk vindt? Beetje kort (net zoals het spel... een weekje gespeeld)
Heb je het wel op hard gespeeld dan? Heb er op hard al zeker 15uur inzitten(xbox) en begin nu aan het laatste gedeelte.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renegade! schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:59:
Ik geraak er echt niet voorbij, hopelijk moet ik niet het hele stuk opnieuw doen :(
spoiler:
Dr. Steinman zit niet achter een ijsberg geloof ik. In Medical heb je 2 ijsbergen, 1 beneden en in op "begane grond". Die op de begane grond is niet belangrijk en kun je later nog naar terug.

Voor Dr. Steinman moet je naar de kamer waar dat mannetje die granaten gooit en Steinman de deur dichtgebombardeerd heeft.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:17:
[...]

spoiler:
Dr. Steinman zit niet achter een ijsberg geloof ik. In Medical heb je 2 ijsbergen, 1 beneden en in op "begane grond". Die op de begane grond is niet belangrijk en kun je later nog naar terug.

Voor Dr. Steinman moet je naar de kamer waar dat mannetje die granaten gooit en Steinman de deur dichtgebombardeerd heeft.
Woei, misschien wel even een spoiler overzetten maar toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Renegade! schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:23:
[...]

Woei, misschien wel even een spoiler overzetten maar toch bedankt ;)
En hoe ga je dan verder..? Ik zit daar vast :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Uitgespeeld _/-\o_

Interessant einde
spoiler:
Als je de good guy speelt, red je de little sisters en laat je ze leven op het land.
Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste