Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207684

Anoniem: 207684 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:40:
Ipv die truc om AA te forcen kunnen jullie ook dit proberen (mits je een nVidia-kaart hebt geloof ik):
http://forum.beyond3d.com...p?p=1052307&postcount=273
Voor mij werkt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Kost bij mijn ati 1900 kaart werkt het ook echter kost het dubbel fps

[ Voor 20% gewijzigd door evilpin0 op 28-08-2007 18:57 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

beyond3d is down atm.

Overigens heb ik m'n update complete gehad.
Dan nog rest mij de vraag : Als ik hem op XP geinstalleerd heb, werkt ie dan ook gewoon op vista met dx10 etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-06 13:31

Armada

-Wat wil je weten?-

evilpin0 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:47:
Kost bij mijn ati 1900 kaart werkt het ook echter kost het dubbel fps
Wut?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het werkt maar de FPS wordt gehalveerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169981

De tweak guide voor BioShock is uit!

http://www.tweakguides.com/Bioshock_1.html

Eindelijk wat meer duidelijkheid over de verschillende instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 07:38
En jawel, spel gekocht, nog steeds doet het kutspel het niet!

Word je toch niet goed van, nieuwe pc/onderdelen gekocht a 650 euro, spel gekocht 50 euro en nog loopt het vast in de aller eerste lift.

Wat moet ik nu doen?

Heb de laatste ATi hotfix geinstalleerd, heb Vista draaien en heb een gloednieuw systeem.
E6750, 2048MB, Club3D HD2600XT

Kan iemand mij helpen?

[ Voor 0% gewijzigd door FireStarter op 28-08-2007 20:17 . Reden: Typf0ut ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
FireStarter schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:50:
En jawel, spel gekocht, nog steeds doet het kutspel het niet!

Word je toch niet goed van, nieuwe pc/onderdelen gekocht a 650 euro, spel gekocht 50 euro en nog loopt het vast in de aller eerste lift.

Wat moet ik nu doen?

Heb de laatste ATi hotfix geinstalleerd, heb Vista draaien en heb een gloednieuw systeem.
E6750, 2048MB, Club3D HD2400XT

Kan iemand mij helpen?
Een HD2400XT?!? Is die kaart wel eens om mee te gamen? Het lijkt me verstandiger je eerst te verdiepen in hardware voordat je begint te klagen over het spel :)

Zet de instellingen eens op low, misschien dat dat iets helpt.

[ Voor 4% gewijzigd door Sydney08 op 28-08-2007 19:53 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:02
...Kijk nu naar de specs
Pixelshader 2.0..?
maar mijn Ati radeon X850XT gaat dit zeker voor geen meter trekken? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Spacey23 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:52:
[...]

Een HD2400XT?!? Is die kaart wel eens om mee te gamen? Het lijkt me verstandiger je eerst te verdiepen in hardware voordat je begint te klagen over het spel :)

Zet de instellingen eens op low, misschien dat dat iets helpt.
Sorry HD2600XT

is een midrange kaart van dit moment, Moet toch goed zijn.
Ik heb me wel een beetje verdiept hoor...

Maar vertel wat zou ik kunnen ondernemen nu?

*** wat ik al ondernomen heb is dat ik dacht misschien lag het wel aan het feit dat ik nu 2 audiodevices heb op mn pc, die van mn hd2600xt en onboard. Heb er 1 uitgeschakeld, maar helaas.

Zit nu flink te balen...

Wat moet ik nu doen wachten op goede drivers van ATi? of zou het aan mn 6 dagen oude legale Vista installatie liggen?

Het lijkt me zeer sterk, ik wil niet naar XP, want dat vind ik onzin.
Alles legaal gekocht en het werkt gewoon niet.

Net trouwens kreeg ik 1 seconden langer beeld. Ik kreeg een dia te zien in die lift, toen liep het alweer vast.

[ Voor 35% gewijzigd door FireStarter op 28-08-2007 20:28 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phlar
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-05 21:33
Ken je probleem. Kijk ff terug naar eerdere posts in dit topic. Dan heb je je uitleg ook;) De HD 2600Xt is simpelweg te traag voor Bioshock.
Heb ook die kaart. En die gaat zeker dit weekend ook weer lekker uit..... En dan gaat er een Nvidia EN8800GTS\htdp|320MB in :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Phlar op 28-08-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Wel vet als je zo'n big daddy hebt omgelegd, om hem dan op te pakken en voor de ogen van dat meisje nog een paar keer tegen de muur gooien. :*)
spoiler:
ik heb besloten om alle meisjes te redden, dat pakte nog goed uit.
Ik kreeg van die vrouw een bonus van 200 adam in een teddybeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Phlar schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:33:
Ken je probleem. Kijk ff terug naar eerdere posts in dit topic. Dan heb je je uitleg ook;) De HD 2600Xt is simpelweg te traag voor Bioshock.
Heb ook die kaart. En die gaat zeker dit weekend ook weer lekker uit..... En dan gaat er een Nvidia EN8800GTS\htdp|320MB in :*)
Uitgesloten, op 800x600 loopt het spel ook vast, kan je me uitleggen dat het vast loopt omdat ik een super trage kaart heb gekocht. Is misschien wel traag, maar hij mag toch niet vastlopen op 800x600?

Edit: Op 640x480 loopt het ook vast daar wanneer dat scherm omlaag gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door FireStarter op 28-08-2007 20:50 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Wat voor Vista draai je? Als je de 64-bit versie hebt, dan kan het zijn dat je te weinig geheugen hebt en dat het daarom misgaat. Over de videokaart hoef je je geen zorgen te maken, die kan het spel goed draaien.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Heb de 32bits versie...

Kan wel gaan kijken om bijvoorbeeld de 8800 GTS 320MB te gaan halen maar zit met het probleem dat ik die Club3d kaart 18 augustus binnen heb gekregen, ik kan hem dus niet meer terug sturen.

Verkopen voor 100 euro kan natuurlijk ook nog, maar die 8800 GTS 320MB is wel 260 euro, moet ik dus weer 160 euro bijlappen. Is het dat wel waard...

De 8800 GTS 320MB word ook gezien als een mid-range dx10 kaart.

Als ik alles op low zet en dx10 uitschakel loopt het ook vast op hetzelfde gedeelte, onzin dat het aan m'n videokaart ligt.

[ Voor 102% gewijzigd door FireStarter op 28-08-2007 21:18 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Probeer eens -dx9 als commandline achter je snelkoppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Anoniem: 62696 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:44:
Wel vet als je zo'n big daddy hebt omgelegd, om hem dan op te pakken en voor de ogen van dat meisje nog een paar keer tegen de muur gooien. :*)
spoiler:
ik heb besloten om alle meisjes te redden, dat pakte nog goed uit.
Ik kreeg van die vrouw een bonus van 200 adam in een teddybeer.
Als reactie op de spoiler.

spoiler:
Ja inderdaad, ik ga nu eerst ook voor de good-guy aanpak, daarna zie ik dat nog wel >:)
Misschien een 2de keer gewoon ontzettend veel adam harvesten, kijken hoe het dan loopt.

Ik heb er nu een aantal speel uurtjes opzitten, 2 à 3 ofzoiets. En ik vind het spel echt ontzettend vet. Ik kan niet wachten om meer van die plasmids te gebruiken. In die filmpjes zag je vaak dat ze er echt truucjes mee deden, maar daar moet ik eerst maar de vaardigheden bij krijgen, want een splicer die op high speed op je af komt kan ik niet met de telekinese shizzle doen zo snel, wél had ik een keer toevallig een lijk in me bezit en ik gooide em af op zo'n andere splicer en toen killde ik die 2de 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Laatst online: 20:02
StormingSoul schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:13:
...Kijk nu naar de specs
Pixelshader 2.0..?
`

Piep? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Net de demo opnieuw gespeeld maar dan op men 8800GTS. Was nu nog leuker :P Nu zo snel mogelijk kijken voor de volledige versie...

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-06 18:17
nee dat gaat inderdaad voor geen meter lukken met die kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-06 18:17
FireStarter schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:03:

De 8800 GTS 320MB word ook gezien als een mid-range dx10 kaart.
Ik heb hem ook en zou hem niet als midrange kaart willen bestempelen. Zolang je op de wat lagere resoluties speelt is het een buitengewone goede kaart. Tuurlijk is het geen 8800 ultra of gtx maar geloof me tot nu toe draait hij elk spel moeiteloos waaronder dus ook bioshock met alle details op full. (en gisteren de demo van World in conflict gedaan en ook die draait moeiteloos met deze kaart)

Ik zou eerder de 8600gts als midrange willen bestempelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-06 13:31

Armada

-Wat wil je weten?-

Kaasje123 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:53:
[...]
Ik zou eerder de 8600gts als midrange willen bestempelen
Laatste reactie hierop ,want dit gaat te off-topic:

http://www.tomshardware.c...d_geforce_8600/page2.html

One fact that you should be able to pull out from this table is that there
is a huge gap between the 8800 and 8600. The GeForce 8600 GTS has a
quarter the shaders of the 8800 GTX, and one third the shaders of the 8800
GTS. In similar fashion, the 8800 GTX can do four times as many raster
operations as the 8600 GTS, and the 8800 GTS can do 2.5 times as many. The
data path has the same scaling as the ROPs. The memory interface was also
crippled, being only 128 bits wide compared to 384 bits for the 8800 GTX
and 320 bits for the 8800 GTS. This means that bandwidth is a little more
than one third that of the 8800 GTX and half of the 8800 GTS. Clearly the
mid-range is not a classical mid-range we have come to understand over the
past five years.

Bij Ati is momenteel hetzelfde aan de hand. Wil je een echte 'bang for the buck' dan moet je de 1950XT hebben, alleen dan moet je geen wens hebben om DX10 te draaien.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MneoreJ
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-06 18:05
OK, wat vinden we collectief van BioShock, de vervelende technische issues daargelaten? Ik zie dit spel echt ongelooflijk positieve reviews krijgen, maar na het spelen van de demo kom ik persoonlijk niet verder dan "ziet er zwaar gelikt uit, prima sfeertje, aardig alhoewel onwaarschijnlijk verhaal, maar niet wereldschokkend vernieuwend". Hoe verhoudt zich dit tot, zeg, een Half-Life 1, 2 of een Deus Ex? HL1 had de volledige in-game ervaring, HL2 de grav gun en DX staat bij mij nog steeds zwaar bovenaan vanwege de enorme replayability (zeker voor een FPS). BioShock moet iets dergelijks hebben met plasmids, achievements e.d., maar de demo gaat daar nauwelijks dieper op in. De hack-minigame bijvoorbeeld vind ik maar flauw; voegt nauwelijks iets toe na de eerste keer dat je het doorhebt, en je schijnt een upgrade te kunnen krijgen waarmee het allemaal automatisch gaat! Als het allemaal van dit soort toeters en bellen zijn... Spel schijnt ook aan de (te) makkelijke kant te zijn voor FPS-veteranen vanwege de gratis respawn points (al kun je dat natuurlijk ondervangen door gewoon zelf netjes te herladen, right?) en beperkte hoeveelheid verschillende vijanden.

Terechte winnaar van vanalles of toch een tikje gehypet? Iemand die een persoonlijke noot wil toevoegen aan de review-eenheidsworsten?

Verwacht een hoop bevooroordeelde reacties van mensen die het spel al gekocht hebben en hun aankoop moeten verdedigen, maar dat maakt niet uit. :)

Het is "bagatelliseren", van "bagatel". A, a, e, twee keer l, één keer s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MneoreJ schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 00:33:
OK, wat vinden we collectief van BioShock,
Een zeer goed afgwerkte game vind ik het. Grafisch is dit het mooiste wat ik tot nu toe op mijn pc heb gezien en het draaid geweldig.
opde vervelende technische issues daargelaten?
Bij mij nog geen 1 crash gehad. Ja okay als ik alt tab dan wil die niet meer, maar ingame heb ik nog helemaal geen problemen gehad. Installe? Zo klaar. Dus ik zou zeggen voor iedereen met crashes enzo, het ligt bij jullie.
Ik zie dit spel echt ongelooflijk positieve reviews krijgen, maar na het spelen van de demo kom ik persoonlijk niet verder dan "ziet er zwaar gelikt uit, prima sfeertje, aardig alhoewel onwaarschijnlijk verhaal, maar niet wereldschokkend vernieuwend".
De game krijgt zulke goede revieuws omdat het gewoon heel goed in elkaar zit en het vrijwel alle beloftes waar maakt. De game hoeft ook niet wereldschokkend vernieuwend te zijn. Dat worden games tegenwoordig toch niet meer omdat alles zo'n beetje wel is bedacht. ik geloof dat Indie games nog wel eens hele vernieuwende concepten hebben.
Hoe verhoudt zich dit tot, zeg, een Half-Life 1, 2 of een Deus Ex? HL1 had de volledige in-game ervaring, HL2 de grav gun en DX staat bij mij nog steeds zwaar bovenaan vanwege de enorme replayability (zeker voor een FPS).
Ik moet toegeven Half Life 1 zelf niet te hebben uitgespeeld maar wel meegekeken met mijn broer dus ik kan hier weinig over zeggen behalve dat dit zo'n beetje de 1e waanzinnig goede single player shooter was met erg goede AI (die "commando's") en soms lastige puzzels (dat tentakel monster waarmee je granaten moest gooien). Maar ook over HL1 hoor ik slechte verhalen, gamers die vonden de alien level's weinig aan etc etc, beetje zelfde verhaal als Far Cry.

Half Life 2 had de grav gun. Die was zeer gaaf maar om nou een game de hemel in te prijzen vanwege een wapen.. dan vindt ik de plasmids leuker om mee te spelen (ookal zijn die een stuk minder sterk). Deus Ex heb ik ook uitgespeeld en vondt ik ook leuker dan Bioshock, zoals je zei de herspeelbaarheid is waanzinnig. Ik heb de game 3 x uitgespeeld op verschillende tempo's. Ene keer sneaky, dan gun blazing en een beetje van beide. Opzich is het idee van plasmids en die upgrades in Deus Ex aardig hetzelfde alleen kan je met plasmids meer.

Dus voor mij kan Bioshock zo in dat rijtje toppers!
BioShock moet iets dergelijks hebben met plasmids, achievements e.d., maar de demo gaat daar nauwelijks dieper op in.
Het is ook maar een demo daamee moet je niet te veel weg geven. Ik vond Electricty en Incenirate erg gave dingen om mee te spelen en dat maakte me benieuwd naar de rest. Misschien hadden ze er wel 3 meer in kunnen doen (Hypno Daddy, Enrage, Bees) om de diversiteit te laten zien. Trouwens de PC heeft geen achievements.
De hack-minigame bijvoorbeeld vind ik maar flauw; voegt nauwelijks iets toe na de eerste keer dat je het doorhebt, en je schijnt een upgrade te kunnen krijgen waarmee het allemaal automatisch gaat!
Hier ben ik het wel mee eens, ookal worden ze later erg lastig met valstrikken enzo het idee blijft hetzelfde, ik heb dan ook meestal auto hack tools om deze onzin over te slaan. Maar ja, opzich wel een leuke poging gedaan alleen is het steeds hetzelfde.
Als het allemaal van dit soort toeters en bellen zijn... Spel schijnt ook aan de (te) makkelijke kant te zijn voor FPS-veteranen vanwege de gratis respawn points (al kun je dat natuurlijk ondervangen door gewoon zelf netjes te herladen, right?) en beperkte hoeveelheid verschillende vijanden.
Het spel is ook makkelijk omdat je niet dood kan gaan, aan de ene kant wel chill want soms vergeet je 2 uren te saven en als je dan per ongeluk een big daddy aanvalt dan baal je. Maar ja, neem ook wat van de uitdaging weg. Ik loade elke keer als ik dood ging maar op een gegeven moment wou ik door en door... (zegt genoeg over de game right? :D).

Over de vijanden, tja ben ik (wederom) met je eens. Je hebt splicers, big daddy's en turrets etc. Daar houdt het wel mee op. Opzich is dat veel te weinig maar er zijn dan wel weer 5 verschillened splicers en de big daddy's zijn gewoon super gaaf (imo 1 van de beste vijanden ooit).
Terechte winnaar van vanalles of toch een tikje gehypet? Iemand die een persoonlijke noot wil toevoegen aan de review-eenheidsworsten?
Terechte winnaar? Waarvan? Ik vind niet dat je crysis (andere top FPS binnenkort) kan vergelijken met Bioshock. Maar ik vind dat iedere PC FPS fan deze game moet hebben. Al was het alleen maar vanwege de unieke jaren 60 sfeer.
Verwacht een hoop bevooroordeelde reacties van mensen die het spel al gekocht hebben en hun aankoop moeten verdedigen, maar dat maakt niet uit. :)
Ik hoef bioshock niet te verdedigen, voor mij is het een topper. Het is idd niet baanbrekend maar het speelt heerlijk weg en je wordt zo ondergedompeld in de sfeer, im loving it!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MneoreJ
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-06 18:05
MrVegeta schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 01:04:
[...]

De game krijgt zulke goede revieuws omdat het gewoon heel goed in elkaar zit en het vrijwel alle beloftes waar maakt. De game hoeft ook niet wereldschokkend vernieuwend te zijn. Dat worden games tegenwoordig toch niet meer omdat alles zo'n beetje wel is bedacht. ik geloof dat Indie games nog wel eens hele vernieuwende concepten hebben.
Nee, een spel hoeft inderdaad niet erg vernieuwend te zijn om goed te wezen, maar ik sta toch wel een beetje te kijken van de enorm hoge ogen die het gooit. Normaal gesproken zijn de echt laaiende reviews toch voorbehouden aan spellen die de speler echt weten te boeien met hun vernieuwing, die een nieuwe standaard zetten. Ik mag hieruit dus inderdaad wel afleiden dat BioShock ongelooflijk goed afgewerkt is...
Half Life 2 had de grav gun. Die was zeer gaaf maar om nou een game de hemel in te prijzen vanwege een wapen..
Kijk, het maakt het spel niet (een heel spel met alleen de GG zou waarschijnlijk niet boeiend genoeg zijn...), maar als over tien jaar ooit nog eens iemand zegt "Half-Life 2, ken je die nog?" Dan zegt iedereen gelijk "jaaa, met de gravity gun". Dat zijn nou die dingen die een spel ook een zekere eeuwigheidswaarde geven (nou ja, "eeuwig", relatief dan). Da's wat ik bedoel wanneer ik het heb over vernieuwende dingen; echt van die zaken die een spel die "moet je eigenlijk een keer gespeeld hebben"-status geven.
Nou ,dan vindt ik de plasmids leuker om mee te spelen (ookal zijn die een stuk minder sterk).
Maar dat blijft dus wel een beetje interessant, begrijp ik? De demo had Incinerate en Electrobolt en hoewel je bij Electrobolt al een beetje zag dat je meer kon dan alleen maar richten en schieten (vijanden electrocuteren in het water) leek het toch niet echt het feest van creatief combineren waar op gezinspeeld werd.
Het is ook maar een demo daamee moet je niet te veel weg geven.
Snap ik, maar ik ben wel zo iemand die behoorlijk over de streep getrokken moet worden voor ik €50 neertel, en de BioShock-demo kon volgens mij wel wat representatiever. Ik begrijp dat we niet meer in de tijden van Quake leven, waar je gewoon een kwart van het spel als demo kreeg, maar deze was wel erg snel voorbij, met nauwelijks kans om interessante dingen te doen.
Terechte winnaar? Waarvan?
Ik loop op de zaken vooruit. Had ergens gelezen dat iemand het al een award zou hebben gegeven, maar zo'n feest is het nog niet. (En 2007 is nog niet voorbij, tenslotte.)
Al was het alleen maar vanwege de unieke jaren 60 sfeer.
Jaren 50 met een jaren 30-40 aankleding, eigenlijk. Zit een beetje anachronistisch in elkaar. Maar dat geeft niet, die art deco is inderdaad wat mij ook erg aantrok (retro-futuristisch a la Fallout).

Het is "bagatelliseren", van "bagatel". A, a, e, twee keer l, één keer s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mooi qoute op een qoute :p.

"Jaren 50 met een jaren 30-40 aankleding, eigenlijk. Zit een beetje anachronistisch in elkaar. Maar dat geeft niet, die art deco is inderdaad wat mij ook erg aantrok (retro-futuristisch a la Fallout)."

Ja true, je stort in de jaren 60 neer en Raptur stond er al een paar jaar...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK, wat vinden we collectief van BioShock, de vervelende technische issues daargelaten? Ik zie dit spel echt ongelooflijk positieve reviews krijgen, maar na het spelen van de demo kom ik persoonlijk niet verder dan "ziet er zwaar gelikt uit, prima sfeertje, aardig alhoewel onwaarschijnlijk verhaal, maar niet wereldschokkend vernieuwend". Hoe verhoudt zich dit tot, zeg, een Half-Life 1, 2 of een Deus Ex? HL1 had de volledige in-game ervaring, HL2 de grav gun en DX staat bij mij nog steeds zwaar bovenaan vanwege de enorme replayability (zeker voor een FPS). BioShock moet iets dergelijks hebben met plasmids, achievements e.d., maar de demo gaat daar nauwelijks dieper op in. De hack-minigame bijvoorbeeld vind ik maar flauw; voegt nauwelijks iets toe na de eerste keer dat je het doorhebt, en je schijnt een upgrade te kunnen krijgen waarmee het allemaal automatisch gaat! Als het allemaal van dit soort toeters en bellen zijn... Spel schijnt ook aan de (te) makkelijke kant te zijn voor FPS-veteranen vanwege de gratis respawn points (al kun je dat natuurlijk ondervangen door gewoon zelf netjes te herladen, right?) en beperkte hoeveelheid verschillende vijanden.

Laten we het zo stellen: Na de demo had ik iets van "Ja, dit wil ik wel spelen". Maar toen ik met de full aankwam waar de demo stopte viel m'n mond echt open. Zo ongelooflijk goed zit het in elkaar. De sfeer is gewoon subliem, echt enorm duister en weird. Het verhaal ontraffelt zich op een mooie wijze via audio diaries, waar de voice acting ook erg goed is vond ik. Het hacken wordt op een gegeven moment erg moeilijk (in ieder geval voor mij, maar ik speelde het wat anders dan de meeste anderen. Kom ik zo op terug), dan kan je besluiten automatische hacktools te gebruiken die een bepaalde hoeveelheid gold kosten. Turrents en droids kan je op een gegeven moment automatisch hacken, maar dan zit je al ver in het spel. De respawnpoints heb ik geen gebruik van gemaakt, ik deed gewoon mijn game reloaden. Tevens zijn er inderdaad niet al te veel verschillende vijanden, maar dat is niet echt een probleem. Er zijn veel verschillende models voor elke type vijand en ze gedragen zich ook erg mooi (de uitspraken van ze _/-\o_ ). Ik heb zelf de game op hard uitgespeeld, waarbij ik alle Little Sisters heb gered, slechts 100 Adam heb uitgegeven (je hebt op het einde iets van 2400 ofzo) en mijn wapens niet had geupgrade. Dit allemaal omdat ik het zo moeilijk mogelijk wil :P. Op die manier is de game zeker een uitdaging aangezien je niet alle skills hebt die iedereen heeft (oa. bijv een berg hacking upgrades waardoor hacken _veel_ makkelijker wordt). Maar zelfs al is de game niet echt moeilijk, hij is wel echt enorm goed. Zwaar beter dan HL2 (waar alleen het schieten mij al enorm irriteert, die wapens voelen niet goed aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226976

StormingSoul schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:13:
...Kijk nu naar de specs
Pixelshader 2.0..?
Die kaart is wel aardig goed, alleen het pixelshader model is inderdaad wat verouderd. En zoals je na het lezen van deze draad bekend is, is daar een patch voor (pagina 3). Ik heb de patch niet geprobeerd, maar heb hier wel een X850XP PE liggen. Helaas moet ik het nu doen met een GTX, maar voordat het oude setje van de week overgaat, zal ik daarop die patch voor mijn opvolger alvast even uitproberen op de demo versie van bioshock. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

Redelijk overhyped, het speelt niet zo heel lekker als fps. Het schieten heb ik geen goed gevoel bij en op hard gaan veel slicers wel heel erg moeilijk down. Je moet ze echt 10x in hun hoofd raken ofzo, anti personal en anti armor kogels voegde naar mening ook geen reet toe. 50 anti armor kogels en big daddy heeft iets van 30% hp verloren. Granaten en vooral gas flessen naar ze hoofd smijten doet echt zoveel meer dmg. Er hadden ook wel wat wapen kasten in mogen zitten want ik heb nergens behalve op het einde stuk veel munitie gevonden, kan me voorstellen dat het de bedoeling is dat je weinig ammo heb om het spannend te maken, maar goed het speelt toch als een doorsnee fps.

De slicers blijven maar terug keren wat ook zwaar irritant op hard is, loop je daar zonder kogels met nog 50% hp en geen eve kom je weer dezelfde dudes tegen waar je net veel moeite had voor moeten ze om te leggen maar toen had je nog net 4 shotgun bucks.

De wapens voelen gewoon kut aan, oke het zijn jaren 50 wapens maar ik kan headshots maken wat ik wil met de pistol, tenzij ik er anti personal kogels in doe waarvan ik er misschien 30 gevonden heb tijdens het spelen moet ik hem doodleuk 8 in ze hoofd raken voordat die dood is en dat terwijl er nog 3 anders slicers op je lopen te schieten.

De plasmeds zijn leuk, alleen telekenisse en electro bolt om turrets te stunnen zijn nodig, plasmeds om slicers te killen doen zo goed als geen dmg en kosten handenvol eve. Enrage is zeer handig, wel grappig als er wat slicers achter je aan zitten. Je kan gewoon langslopen als je er 2 ermee raakt want ze gaan toch met elkaar op de vuist.
Het passieve plasmeds systeem lijkt ook wel direct uit deus ex geripped te zijn, alleen daar waren de passieve skills veel leuker en handiger.

Het spel moet het echt van de sfeer hebben, het is gewoon totaal niet gebalanceerd daarom kun je ook niet dood. Het had makkelijker moeten zijn door slicers sneller dood te laten gaan en er wat meer van in te stoppen en gewoon die freeking vita chambers eruit slopen, ik heb me hier echter niet aan geirriteerd want soms ga je toch zovaak dood. Heb zovaak gehad dat ik dacht een online deathmatch spel aan het spelen te zijn: respawn -> val big daddy aan -> dood -> respawn -> val big daddy aan -> dood, ect ect. Haalt de spanning zwaar weg.

Het was vooral in het begin leuk maar verliest op het einde ze charme en laat het einde nou ook zwaar tegenvallen.
Wat ik ook zo raar vindt, je tegenstanders hebben afgezien van een teleport skill helemaal geen plasmeds powers! Maar toch hebben ze eve spuiten bij zich.

Voor het verhaal hoef je het niet te doen, voor de FPS actie hoef je niet te doen, voor spanning hoef je niet te doen.
Voor de sfeer kun je het wel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

evilpin0 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:58:
[...]Redelijk overhyped..........doen :)
Ben ik het wel mee eens, de sfeer is echt waar dit spel op draait, wat ik ook een beetje misde was een sluip optie, ik had niet echt het idee dat ik een splicer kon benaderen van achteren voor een stealth kill zonder dat deze het door had, er is wel gene tonic voor maar die nam te kostbare ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:42
Anoniem: 217897 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:07:
[...]

Ben ik het wel mee eens, de sfeer is echt waar dit spel op draait, wat ik ook een beetje misde was een sluip optie, ik had niet echt het idee dat ik een splicer kon benaderen van achteren voor een stealth kill zonder dat deze het door had, er is wel gene tonic voor maar die nam te kostbare ruimte in.
Ik ben het met jullie eens. Toen ik de demo speelde en de eerste 2 dagen was ik echt onder de indruk van de sfeer. Later in het spel irriteer ik me aan geen ammo hebben, wapens die geen schade doen en nauwelijks een echt goed gevoel hebben en plasmids die er mooi uitzien maar 10% schade doen aan een slicer.

Ik ga hem straks nog een keer spelen maar dan als de good guy en dan vooral focussen op indirecte combat, want dat is wel goed gedaan namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692

Anoniem: 159816 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 02:20:
[...]

Laten we het zo stellen: Na de demo had ik iets van "Ja, dit wil ik wel spelen". Maar toen ik met de full aankwam waar de demo stopte viel m'n mond echt open. Zo ongelooflijk goed zit het in elkaar. De sfeer is gewoon subliem, echt enorm duister en weird. Het verhaal ontraffelt zich op een mooie wijze via audio diaries, waar de voice acting ook erg goed is vond ik. Het hacken wordt op een gegeven moment erg moeilijk (in ieder geval voor mij, maar ik speelde het wat anders dan de meeste anderen. Kom ik zo op terug), dan kan je besluiten automatische hacktools te gebruiken die een bepaalde hoeveelheid gold kosten. Turrents en droids kan je op een gegeven moment automatisch hacken, maar dan zit je al ver in het spel. De respawnpoints heb ik geen gebruik van gemaakt, ik deed gewoon mijn game reloaden. Tevens zijn er inderdaad niet al te veel verschillende vijanden, maar dat is niet echt een probleem. Er zijn veel verschillende models voor elke type vijand en ze gedragen zich ook erg mooi (de uitspraken van ze _/-\o_ ). Ik heb zelf de game op hard uitgespeeld, waarbij ik alle Little Sisters heb gered, slechts 100 Adam heb uitgegeven (je hebt op het einde iets van 2400 ofzo) en mijn wapens niet had geupgrade. Dit allemaal omdat ik het zo moeilijk mogelijk wil :P. Op die manier is de game zeker een uitdaging aangezien je niet alle skills hebt die iedereen heeft (oa. bijv een berg hacking upgrades waardoor hacken _veel_ makkelijker wordt). Maar zelfs al is de game niet echt moeilijk, hij is wel echt enorm goed. Zwaar beter dan HL2 (waar alleen het schieten mij al enorm irriteert, die wapens voelen niet goed aan).
Bioshock is goed , maar te makkelijk zelf op medium.. hard moet ik nog eens proberen..
Ze blijven maar op je schieten. Half life 2 vind ik op zijn eigen nog altijd iets specialer..
En opzich even mooi als Bioshock. Zeker toen het uitkwam had HL2 :| graphics..
Bioshock is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:34
Ik vind het tot nu toe geweldig. speel het graag, maar heb nog niet zoveel tijd gehad, dus zit maar in het derde level. Ik ben er wel bang voor dat er weinig variatie in het leveldesign gaat treden. En dan bedoel ik niet de details, daarin is deze game absoluut uniek en onverslagen. Maar meer dat het zich wel erg veel in vrij kleine donkere ruimtes afspeeld. Het verhaal vind ik tot nu toe erg boeiend, ken het einde nog niet dus, helaas is dat bij games wel vaker teleurstellend. Ze zouden wat betere scriptwriters moeten inhuren (meer pulitzer materiaal :P ).

Maargoed, tot nu toe voor mij GotY, vorig jaar was dat Gears of War. Andere kandidaten dit jaar zijn, Assasins Creed (niet al te grote kans), HL2 box, Halo 3 (grote kanshebber).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkShadow schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:47:
Ik vind het tot nu toe geweldig. speel het graag, maar heb nog niet zoveel tijd gehad, dus zit maar in het derde level. Ik ben er wel bang voor dat er weinig variatie in het leveldesign gaat treden. En dan bedoel ik niet de details, daarin is deze game absoluut uniek en onverslagen. Maar meer dat het zich wel erg veel in vrij kleine donkere ruimtes afspeeld.
Ik heb ook niet echt het ''gevoel'' gehad dat je in een grote stad loopt, je ziet genoeg skyline als je naar buiten kijkt natuurlijk maar nergens extreem grote ruimtes tegengekomen.. zal wel aan het onder water zijn liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Laatst online: 11-04-2024
[...]

Voor het verhaal hoef je het niet te doen
Heb je dan sowieso wel iets van het verhaal meegekregen? Ik vind het verhaal best wel briljant namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Laatst online: 30-06 13:30
Anoniem: 217897 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:58:
[...]

Ik heb ook niet echt het ''gevoel'' gehad dat je in een grote stad loopt, je ziet genoeg skyline als je naar buiten kijkt natuurlijk maar nergens extreem grote ruimtes tegengekomen.. zal wel aan het onder water zijn liggen.
Wat ik wel superstoer vind is dat ik op een gegeven moment niet meer het gevoel had dat ik onder water zat. dan kom je weer eens in zo'n walkway (/fly-over) en dan besef je je ineens weer dat je onder water zit. datzelfde gevoel zou ik ook hebben als ik er zou leven denk ik, dat wordt zo gaaf overgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ferreur schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:26:
[...]

Heb je dan sowieso wel iets van het verhaal meegekregen? Ik vind het verhaal best wel briljant namelijk.
Verhaal is vrij standaard hoor. Ook de ontwikkelingen van het verhaal zijn vrij voorspelbaar.

spoiler:
Ik had bv al vrij snel door dat atlas weleens iemand anders kon zijn. Toen het fontaine bleek te zijn had ik echt een deja vu met far cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209257

[...]

Het passieve plasmeds systeem lijkt ook wel direct uit deus ex geripped te zijn, alleen daar waren de passieve skills veel leuker en handiger.
LOL, grappig dat je Irrational Games beticht van Deus Ex te copieren. System Shock ooit gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Omg.

http://bioshockd.ytmnd.com/

Ik lag echt onder mijn stoel, kan die humor echt wel waarderen en zie het friggin voor me. Veegt traantje weg :'( :D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230053

Anoniem: 209257 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:46:
[...]

LOL, grappig dat je Irrational Games beticht van Deus Ex te copieren. System Shock ooit gespeeld?
Haha das een goei. Alleen de iets oudere gamers kunnen dit zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 209257 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:46:
[...]

Nope nooit gespeelt, anyway het deus ex systeem vondt ik persoonlijk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06 22:58
Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20070829.jpg

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zou net ff Bioshock spelen maar toen ik dubbel klikte op mij snelkoppeling kreeg ik een virus alert, op heal gedrukt en nu heb ik geen exe meer. Crack gedownload en in de map gezet nu vraagt ie weer om een Key, ik me key invoeren die ik heb gekocht werkt het niet.

Godver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

MrVegeta schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:36:
Ik zou net ff Bioshock spelen maar toen ik dubbel klikte op mij snelkoppeling kreeg ik een virus alert, op heal gedrukt en nu heb ik geen exe meer. Crack gedownload en in de map gezet nu vraagt ie weer om een Key, ik me key invoeren die ik heb gekocht werkt het niet.

Godver..
Er is ook nog geen fatsoenlijke crack dus ik zou daar sowieso niet aan beginnen als ik jou was.
Heb je AVG toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja ik heb AVG. Ik zoek nu me save games op en dan maar even reinstalle. Het ging me ook niet zozeer om de crack maar om het .exe bestand.

[ Voor 31% gewijzigd door MrVegeta op 29-08-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zie het avg topic, is een update van gisteravond geweest volgens mij want toen kreeg ik dit probleem ook. AVG is history bij mij. Ga wel iets fatsoenlijks zoeken ;)

Nog een vraagje, als een big daddy een little sister de buis in heeft geholpen, komt ze dan ooit nog terug? Heb nog niet het geduld kunnen opbrengen om te wachten :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sh4d0wman schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:50:

Nog een vraagje, als een big daddy een little sister de buis in heeft geholpen, komt ze dan ooit nog terug? Heb nog niet het geduld kunnen opbrengen om te wachten :P
ja, zolang je niet het maximale aantal sisters hebt geharvest/geholpen blijven ze terug komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-06 13:51
Hij gaat dan een anderehalen heb al een paar keer gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Eh nee, als er 2 little sisters in de map zitten dan komt er niet nog 3e. Ik dacht net ff Bioshock te reinstalle kan ik die patch niet downloaden ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ho even moment zijn er problemen met BioShock en AVG? Ik heb zelf een up to date AVG Free 7.5 ... moet ik deze dan verwijderen omdat hij anders mijn .exe opvreet of?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:34
Kun je AVG niet even stoppen? Op verschillende forums hebben mensen problemen met AVG, het laat blijkbaar niet toe dat Bioshock wordt gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

That is nasty, als dat waar is vind ik dat klote; ik werk namelijk al vier jaar op meerdere computers met AVG naar alle tevredenheid! Nooit gezeur gehad :/ . Damnit, maar wil ook Bioshock op mijn main bak spelen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 22:53
Nee, niet verwijderen. Gewoon wachten tot AVG haar virus definities aangepast heeft. In de tussentijd kan je bioshock.exe toevoegen aan je 'ignore' / 'exclude' lijst (heeft AVG die wel? gebruik zelf AntiVir) of anders AVG tijdelijk stoppen als je BioShock speelt. Er was hetzelfde met F.E.A.R. na een bepaalde update.

Zie ook: http://forum.grisoft.cz/f...body=1,author=1,subject=1 en lees hun advies over 'false positives'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 11:03
Ik had gisteravond ook last van AVG meldingen. Hierna was bioshock.exe niet meer te openen :? AVG eraf, herstart en ik kon weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Laatst online: 26-06 22:53
Dus je zit nu helemaal zonder anti-virus? >:)
Vind het niet verstandig om dat alleen voor een spelletje te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik schop AVG tijdens install wel uit, dan activeren, dan internet uit en AVG alleen nog uit tijdens gamen :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Cascade schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:07:
Dus je zit nu helemaal zonder anti-virus? >:)
Vind het niet verstandig om dat alleen voor een spelletje te doen...
Ik gebruik helemaal geen virusscan. Gewoon oppassen met wat je opent en bezoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ik surf/game/download al 5 jaar zonder ooit een virus gehad te hebben en dat zonder anti virus. Wat adlermann zegt, gewoon nadenken voordat je wat opent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Laatst online: 01-04 20:57
eindelijk, hij is verzonden _O_

morge genieten :D

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Laatst online: 03-07-2024
evilpin0 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:47:
ik surf/game/download al 5 jaar zonder ooit een virus gehad te hebben en dat zonder anti virus. Wat adlermann zegt, gewoon nadenken voordat je wat opent :)
hoe weet je dan of je een virus hebt (gehad)?

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:34
krakbracket schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:09:
[...]

hoe weet je dan of je een virus hebt (gehad)?
Een virus valt meestal wel op ;). Ik heb trouwens ook bijna nooit een virusscanner gebruikt. Norton in 2002, maar ik heb dat na een aantal weken weer eraf gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

MrVegeta schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:36:

Godver..
Haha read before install. Als je al die comments leest wist je dat in die crack van hoodlum een virus zit.

al die fakes ook :')

[ Voor 37% gewijzigd door Tripp op 29-08-2007 16:46 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roghur
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Klopt het dat de demo van BioShock wel werkt met AVG? Want ik heb er verder geen problemen mee. Ik heb AVG trouwens pas sinds een week. (zal verder niks uitmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Roghur schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:04:
Klopt het dat de demo van BioShock wel werkt met AVG? Want ik heb er verder geen problemen mee. Ik heb AVG trouwens pas sinds een week. (zal verder niks uitmaken)
Ik heb de demo gespeelt zonder problemen en het hele spel ook al een paar dagen zonder enige problemen. Heb nu AVG maar ff uit gezet maar het werkt hier dus nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:48
Kunnen die posts over AVG niet in het SPV-forum gedaan worden?

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Kunnen PC Bioshock problemen sowieso niet beter in een appart topic worden geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Gebruik anders avast! ipv AVG, ook een hele goede gratis virusscanner. En ik heb er geen problemen mee met Bioshock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tripp schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:45:
[...]

Haha read before install. Als je al die comments leest wist je dat in die crack van hoodlum een virus zit.

al die fakes ook :')
Read before you post.
Ik heb de game gewoon gekocht, geinstalled, gespeeld. AVG update snachts, ik speel de game weer krijgt een virus alert en bioshock.exe is weg. Daarom maar even via Usenet een bioshock.exe gedownload (die gewoon werkt en virus vrij is) maar gedoe met me key.

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Laatst online: 23-05 00:51
MrVegeta schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:52:
[...]

Read before you post.
Ik heb de game gewoon gekocht, geinstalled, gespeeld. AVG update snachts, ik speel de game weer krijgt een virus alert en bioshock.exe is weg. Daarom maar even via Usenet een bioshock.exe gedownload (die gewoon werkt en virus vrij is) maar gedoe met me key.

:O
shit dat heb ik ook...

en ik klikte nog wel op ignore, nu het halve internet aflopen zoeken naar een oplossing want bioshock start niet meer op.

Heeft iemand misschien de originele exe of is die bij iedereen anders?

[ Voor 18% gewijzigd door CR35 op 29-08-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Zoals eerder hier in 't forum voorkwam, over hoe groot dat de ruimte is.
Inderdaad er is niet veel ruimte, maar dat kan ook weer juist een goeie sfeer creëren. Anderzijds kan dat het spel ook gemakkelijk scripted maken, sommige gates closen waar je niet heen mag op dat moment. Dat maakt mij niet zoveel uit, want ik heb net van die dingen moeten oppakken voor een speciaal ding wat je in de U-invent moet maken. Dat is ook rondzoeken, eventueel wat aanwijzingen en thats it.

Ik begin het spel steeds leuker te vinden, naarmate je meer enemies krijgt. Het is dan af en toe lastig, maar ook geweldig leuk. Daarnet rende ik nog weg voor 2 BD's tegelijk. Had er niet de juiste plasmids + ammo voor (lees: bijna geen ammo.). En toen terug op het spoor van t verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phlar
  • Laatst online: 09-05 21:33
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:02:
Probeer eens -dx9 als commandline achter je snelkoppeling.
Het werkt hoor _/-\o_ Speel nu Biosock op volle toeren in DX9 met de Ati HD 2600XT.
Maar ga toch voor een snellere 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-06 12:38
Ik zit nu in fort frolic en heb een vraagje:
spoiler:
Er is daar in die kamer met 2 verdieppingen en twee van die "kruisende trappen" een trap naar de kelder echter deze is afgeschermd met een rooster. de kelder staat wel op de map dus ik neem aan dat je er kan komen. iemand enig idee hoe?

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:39
Is de volledige versie nog wat getweaked enzo, zodat ie beter loopt dan de demo? De demo liep bij mij namelijk echt geweldig goed,wat ik dus totaal niet verwacht had, maar meestal werkt de final version beter. Is dat bij dit spel ook het geval ?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207684

Timocos schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:47:
Is de volledige versie nog wat getweaked enzo, zodat ie beter loopt dan de demo? De demo liep bij mij namelijk echt geweldig goed,wat ik dus totaal niet verwacht had, maar meestal werkt de final version beter. Is dat bij dit spel ook het geval ?
Niet echt een verschil gemerkt, ik heb de demo een aantal keer gespeeld voordat hij in de winkels lag.
Er zal vast wel iets veranderd zijn ivm de grootte van de demo gok ik maar iig niets wat ik op kan merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ongeveer gelijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

sh4d0wman schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:50:
Zie het avg topic, is een update van gisteravond geweest volgens mij want toen kreeg ik dit probleem ook. AVG is history bij mij. Ga wel iets fatsoenlijks zoeken ;)

Juist daaraan kan je afleiden dat het een goede virusscanner is, hij pakt namelijk bestanden die iets aan je windowas veranderen.Er staat niet voor niets in de handleiding van je game dat je je virusscanner moet uitschakelen ;). Dit geld overigens voor alle progs die je installeerd.
evilpin0 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:47:
Ik heb gewoon 2x windows geinstalleerd. Éen met daarop al me werkdata en multimedia en internet.Daarnaast één voor gamen (multimedia kan ook).
De laatste gebruik ik puur voor gamen en wanneer ik een nieuwe game ga spelen dan reinstall ik die schijf gewoon.
Op die schijf staat me firewall uit, mijn router vervuld die taak namelijk al en er staat ook geen virusscanner op geinstalleerd. Daar moet ik wel bij vermelden dat ik op dat os ook geen gebruik maak van internet. (op GoT en T.net na dan :P )

Het idee om twee maal een os te draaien ontstond toen ik stalker speelde. Mijn raid0 met twee maal 36GB Raptor was gecrashed en na een reinstall op slechts één disc kon ik stalker op full hd draaien met speelbare framerates. Na verloop van tijd (<maandje) moest ik de full hd helaas wel uitschakelen wilde ik stalker nog een beetje vlot draaien.
Dus ik die andere raptor uit de kast getrokken en daar, een met N-lite bewerkte, GameXP op gezet.
Overbodige services weg en de install lekker automatisch gemaakt via N-lite, dus een herinstall is een fluitje van een cent.

Deze methode vind ik zeer fijn omdat ik in games veel betere prestaties behaal, en nagenoeg geen progs hoef te installeren bij een herinstall. Nadeel is wel het gekloot met sata en power kabels, mja nieuwe hardware is duurder >:)
Bootini kan natuurlijk ook, maar gezien het spelen zonder firewall houd ik mijn werkschijf liever afgekoppelt.

Edit:
Kwam net btw nieuwe betadriver tegen voor XFI gebruikers. Deze zijn geoptimaliseerd voor het gebruik van deze geluidschip icm de unreal engine 3.

http://connect.creativelabs.com/beta/default.aspx

[ Voor 4% gewijzigd door Onno b op 29-08-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:07

KneoK

Not in a million lightyears

Gisteren de CE gehaald (prijs viel me mee t.o.v. de standaardversie en Big Daddy = 8) ) en het spel doet precies wat ik gehoopt had, het gevoel van de demo geven met net dat beetje extra vrijheid.

Ben nog niet zo heel ver, althans dat hoop ik, maar ben dan ook elk hoekje en gaatje aan het onderzoeken. Wil hier van genieten tot de laatste drup.
Sfeer is top, je hebt het gevoel dat de wereld om je heen ergens mee bezig is, interactie tussen en met vijanden, achtergrondgeluiden, dit spel is wat mij betreft wel aardig compleet.

spoiler:
En het is gewoon vreselijk stoer gemaakt, zo'n little girl angstig te zien kruipen om weg van je te komen nadat big daddy het af heeft laten weten. Na deze medium/verken ronde ga ik het volgende spel eens op de goede manier spelen, ben benieuwd naar wat het worth my while zal maken

Vind alleen het hacken wat kinderachtig in elkaar steken, hoewel het wel een verdomd verslavend spelletje is :) en uiteindelijk toch best wel in het geheel past.

Het loopt, zoals zo'n beetje iedereen al aangeeft, gewoon fantastisch voor het systeem dat ik heb (X2 3800+ op 9x230, X1950Pro op 654/1540, 2GB). Tot nu toe niets dan acceptabele framerates op 1680x1050 alles ingame High, 2xAA geforceerd.

Registreren ging overigens totaal onverwachts helemaal vlekkeloos. Ik zag het schermpje verschijnen, dus wilde de koffie al gaan zetten, maar ik was nog niet opgestaan of de mededeling dat het een succes was stond al in beeld.

[ Voor 16% gewijzigd door KneoK op 29-08-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik had net AVG verwijdert, reboot, Bioshock installed en nu doet ie het dus wel weer :). Meteen ff goed doorgeknald!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:37

M2M

medicijnman

een groot nadeel vind ik, en ik moet het toch even kwijt, is dat de securom bescherming, de process explorer blokt. Dat wil zeggen, ik kan bioshock niet opstarten als ik de process explorer (van sysinternals) heb gebruikt in de huidige sessie. dus telkens als ik het wil spelen moet ik mijn pc opnieuw opstarten. heb al gemaild en ze gaan er niets aan doen.

jammer...

-_-

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 11:11
martijnve schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:31:
Ik zit nu in fort frolic en heb een vraagje:
spoiler:
Er is daar in die kamer met 2 verdieppingen en twee van die "kruisende trappen" een trap naar de kelder echter deze is afgeschermd met een rooster. de kelder staat wel op de map dus ik neem aan dat je er kan komen. iemand enig idee hoe?
spoiler:
knop drukken achter de balie bij sinclair spirits kamer. als je erin komt zie je beelden tegenover elkaar staan en er ligt iemand op een altaar, daar is soort bar, daar moet je op knop drukken dan openen er twee deuren.

die ingang naar kamer met knop en altaar heeft ook een bord genaamd sinclair spirits.

• rCk

rCk

Timocos kijk es nar je processor, dat is nou ook niet echt de geweldigste. Je moet niet alleen maar denken oh men videokaart is goed, dan loopt t spel wel.De processor en t geheugen tellen ook zwaaar mee.

• MexxT
  • Laatst online: 01-04 20:57
Woot

/me MexxT zit met gespitste oren achter zijn PC, zogou hij de TNT man hoort stormt hij naar beneden :*)

Audi S3

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:15
Ik vind het best leuk in het spel om elke Big Daddy die ik tegenkom gewoon als een puzzel te beschouwen. Zo effectief mogelijk slopen zonder zelf alles te moeten investeren.. :) Ik speel ze soms gewoon 10 keer achter elkaar.

• Adlermann
Jouw systeem is ook wat aan de trage kant voor bioshock. Als je de performance guide erbij pakt van gamespot, zie je dat een dual core processor en een snellere videokaart vereist zijn. Een ati 1950PRO presteert in bioshock tot wel 50% beter dan een 7900GS.

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-01 22:53
Wat vinden julie van de "Bee plasmid"? Ik hoor overal dat je daar niets aan hebt en dat deze geen damage doet. Het leek mij wel handig omdat je vijand dat afgeleid is. En hoe handig vinden jullie dit bij BD's?

Ik heb 'm niet gekocht en zit nu in Fort Frolic. Hoorde dat hier al
spoiler:
een level 2 versie van deze plasmid
te koop is. M'n adam is op maar ik hoop nog wat LS's tegen te komen.

En hoe denken jullie over het verschil in adam tussen een LS harvesten of redden? Ik had het idee dat het ongeveer gelijk op zou lopen aangezien je af en toe een cadeautje krijgt als je er een red. Maar misschien krijg je anders wel weer andere dingen?

www.lenswork.nl

Anoniem: 231539

Als er 2 little sisters in het level zijn : rescue
als er 3 little sisters in het level zijn : harvest

Bee plasmid , leek mij redelijk nutteloos, mijn favoriet is telekinesis, cheap eve en 1hit kills soms.
Voor de rest vind ik Electric shock en dan naar vijand lopen en shotgun knal recht in gezicht ook wel effectief.

• FlameBoy
Anoniem: 231539 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:09:
Als er 2 little sisters in het level zijn : rescue
als er 3 little sisters in het level zijn : harvest
Wat ik me dan afvraag is of jij wel de BD hypnothise plasmid hebt gekregen en waarom rescue je als er twee zijn? Waarom dan niet altijd Harvest?

www.lenswork.nl

• Verxx
  • Laatst online: 30-06 16:27
De BD hypnothize plasma krijg je nadat je je 3e little sister hebt bevrijdt, volgens mij maakt het niet uit of je hiertussendoor little sister harvest. ( ik heb gewoon 3 little sisters op een rij bevrijdt toen ik hoorde van die BD hypnotize, rest gewoon harvesten om zoveel mogelijk plasmids te krijgen. >:)

• Bleijenberg
  • Laatst online: 30-11-2024
Volgens mij zit er een bug in de Nvidia driver noodzakelijk om bioshock te kunnen spelen (163.44_forceware_winxp_32bit_international_beta ). Het spel loopt lekker, maar ik kan geen avi's of dvd's meer afspelen. Het beeld is te donker om te kijken. Als ik de oude driver installeer is het probleem opgelost, maar kan ik Bioshock niet spelen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen zodat ik zowel Bioshock kan spelen als film kan kijken?

dank alvast

P4 3ghz
2.5gb ddrsdram
XFX 7600GT 256mg
win XP sp2

• FlameBoy
Verxx schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:35:
De BD hypnothize plasma krijg je nadat je je 3e little sister hebt bevrijdt, volgens mij maakt het niet uit of je hiertussendoor little sister harvest. ( ik heb gewoon 3 little sisters op een rij bevrijdt toen ik hoorde van die BD hypnotize, rest gewoon harvesten om zoveel mogelijk plasmids te krijgen. >:)
Maar toen ik bleef bevrijden heb ik al wel die keer een cadeau gekregen van Tennebaum met 200Adam erin. Dus ik vraag me af of je uiteindelijk meer adamin overhoudt.

En er schijnt een level 2 van de BD hypnothise the zijn!

Maar je krijgt dus niets extra als je alleen maar harvest?

www.lenswork.nl

• FlameBoy
Bleijenberg schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:43:
Volgens mij zit er een bug in de Nvidia driver noodzakelijk om bioshock te kunnen spelen (163.44_forceware_winxp_32bit_international_beta ). Het spel loopt lekker, maar ik kan geen avi's of dvd's meer afspelen. Het beeld is te donker om te kijken. Als ik de oude driver installeer is het probleem opgelost, maar kan ik Bioshock niet spelen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen zodat ik zowel Bioshock kan spelen als film kan kijken?

dank alvast

P4 3ghz
2.5gb ddrsdram
XFX 7600GT 256mg
win XP sp2
Ik kan Bioshock gewoon spelen met de "oude" beta driver want die was namelijk nog niet uit toen ik de demo speelde. Verder merkte ik alleen een paar FPS winst met de laatste beta driver en ik kan nog prima DVD's afspelen.

www.lenswork.nl

• PilatuS
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:59:
Ik had net AVG verwijdert, reboot, Bioshock installed en nu doet ie het dus wel weer :). Meteen ff goed doorgeknald!
Zou dit de enige oplossing zijn ? Bij mij heeft AVG dus ook de Bioshock exe verwijdert. Ik ben alleen bang dat met opnieuw installeren en activeren het spel later niet meer te installeren is. Ik dacht gelezen te hebben dat je het spel maar 2x kan activeren.

Iemand die weet hoe het zit ?

• Verxx
  • Laatst online: 30-06 16:27
FlameBoy schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:47:
[...]

Maar toen ik bleef bevrijden heb ik al wel die keer een cadeau gekregen van Tennebaum met 200Adam erin. Dus ik vraag me af of je uiteindelijk meer adamin overhoudt.

En er schijnt een level 2 van de BD hypnothise the zijn!

Maar je krijgt dus niets extra als je alleen maar harvest?
Voor een harvest krijg je 160 adam, als je een little sister bevrijdt krijg je 80. 3 x 160 = 480; 3 x 80 = 240, al tel je die 200 erbij op kom je toch nog 40 te kort. Ik heb gewoon 3 little sisters bevrijdt puur voor die hypnotize en de rest geharvest zodat ik alle level 3 plasmids kan kopen. 8)

Weet trouwens iemand of je deze plasmids ook kan krijgen als reward voor het bevrijden van little sisters want het lijkt mij dat je nooit voldoende ADAM kan verzamelen met bevrijden van little sisters om alle plasmids te kopen.

• FlameBoy
Zoals ik al zei kreeg ik volgens mij om de LS. een cadeau met 200adam. Want ik heb dit al drie keer gekregen.

Als ik klaar ben ga ik het spel nog een keer spelen maar dan alleen maar harvesten.

www.lenswork.nl

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

PilatuS schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:51:
[...]

Zou dit de enige oplossing zijn ? Bij mij heeft AVG dus ook de Bioshock exe verwijdert. Ik ben alleen bang dat met opnieuw installeren en activeren het spel later niet meer te installeren is. Ik dacht gelezen te hebben dat je het spel maar 2x kan activeren.

Iemand die weet hoe het zit ?
Je kan de game op 2 verschillende pc's installeren dacht ik. Als je de game goed unistalled kan je hem zo vaak ergens anders installen dacht ik..

• PilatuS
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:25:
[...]

Je kan de game op 2 verschillende pc's installeren dacht ik. Als je de game goed unistalled kan je hem zo vaak ergens anders installen dacht ik..
Op mijn eigen PC kan ik dus het spel zo vaak installeren als ik maar wil zonder problemen ?

PilatuS schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:31:
[...]

Op mijn eigen PC kan ik dus het spel zo vaak installeren als ik maar wil zonder problemen ?
Als je maar telkens deinstalleerd.

• Saven
  • Laatst online: 29-06 19:13

Saven

Administrator

weet iemand misschien dat als je bioshock (demo) deïnstalleerd, of de rootkit achtige rotzooi dan compleet weg is?

Anoniem: 135919

MrVegeta schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:25:
[...]

Dit is inmiddels verhoogd naar 5 x

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:24

Phydomir

Dennis

Het einde is alleen nogal apart

spoiler:
Een heel kort filmpjes waarin je ziet dat splicers uit Rapture ontspappen en that's it. Echter hoorde ik nou goed in het eind verhaaltje van Ryan dat jij zijn zoon bent?

En het klopt dus dat het wel of niet volledig redden van de little sister een ander einde betekend?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste