[BBG] High-end gamesysteem september 2007

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:02

Wildfire

Joy to the world!

hoeretoeter schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:49:

[..]

Ikzelf gebruik Vista 64 bit in combinatie met een fatality x-fi soundkaart die ik een computer eerder had eerder had aangeschaft. Over mijn volledige (nieuwe) systeem ben ik heel tevreden maar over die geluidskaart... nee gewoonweg baggerslechte drivers geen ondersteuning meer van eax 3 en 4 omdat vista dit niet toelaat en over het algemeen daarmee weinig voordelen meer.
Je zou je een beetje beter op de materie moeten inlezen. Veel nieuwe games zullen OpenAL gebruiken waardoor prima EAX gedaan kan worden. Ouderen games kun je via Creative's Alchemy laten wrappen van DirectSound naar OpenAL waardoor je alsnog alle effecten kunt laten toepassen.

Misschien dat Alchemy er voor 64-bit Vista nog niet is, maar dat zal nog wel komen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 08:58
Modbreak:CSL Beleid

[ Voor 105% gewijzigd door Thandor op 25-09-2007 16:42 ]

• hoeretoeter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 23:32
Sorry maar het is gewoonweg niet zo dat alchemy een goede vervanger is voor wat je mist in vista, dit heb ik dus wel geprobeerd. Alchemy is uiterst instabiel op mijn systeem en zorgde voor een goed aantal extra BSOD's en workload. Daarnaast werkt alchemy uiterst vervelend (mijns inziens) en was de lijst met games ondersteund door alchemy in de eerste instantie echt slecht, hoewel die nu al een heel stuk is uitgebreid was dit vooreerst een lijst van wel 20 games...

Alchemy is gewoon geen goede vervanger voor wat xp uit zichzelf kon.
Het is geen 60 euro waard om er zoveel gezanik van creative bij te krijgen, het is een teleurstelling als je er te veel van verwacht. Daarnaast denk ik dat er alternatieven moeten zijn en die heb ik nog geenszins langs zien komen. Ik zou het nooit meer doen iig, doe er je voordeel mee.

[ Voor 36% gewijzigd door hoeretoeter op 26-09-2007 13:57 ]

Rechtvaardigheid betekent niet dat we allemaal hetzelfde zijn.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

hoeretoeter schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:52:
Sorry maar het is gewoonweg niet zo dat alchemy een goede vervanger is voor wat je mist in vista, dit heb ik dus wel geprobeerd. Alchemy is uiterst instabiel op mijn systeem en zorgde voor een goed aantal extra BSOD's en workload. Daarnaast werkt alchemy uiterst vervelend (mijns inziens) en was de lijst met games ondersteund door alchemy in de eerste instantie echt slecht, hoewel die nu al een heel stuk is uitgebreid was dit vooreerst een lijst van wel 20 games...
Ik heb nooit problemen met Alchemy gehad. Games draaien er goed mee als je ze eenmaal in de lijst van Alchemy hebt toegevoegd. Daarnaast, als een game niet standaard in de lijst staat kun je die zelf toevoegen.

Wat betreft je BSOD's en workload: dan zou ik eens naar je Windows installatie kijken. Die lijkt me dan niet helemaal fris.
Alchemy is gewoon geen goede vervanger voor wat xp uit zichzelf kon.
Het is geen 60 euro waard om er zoveel gezanik van creative bij te krijgen, het is een teleurstelling als je er te veel van verwacht. Daarnaast denk ik dat er alternatieven moeten zijn en die heb ik nog geenszins langs zien komen. Ik zou het nooit meer doen iig, doe er je voordeel mee.
Alternatieven? Zijn er niet, behalve het werken met OpenAL omdat via OpenAL wèl directe hardwaretoegang mogelijk is. Veel nieuwe games gaan dus voortaan gewoon OpenAL gebruiken.

Het is trouwens de schuld van Microsoft dat dit probleem optreedt. Microsoft heeft ervoor gekozen de hele audiostructuur in Vista op z'n kop te gooien waardoor via DirectSound geen directe hardwaretoegang meer mogelijk was - waardoor je dus ook geen EAX meer kon krijgen. Voor games die geen OpenAL bieden heeft Creative dus erg netjes een DS3D->OpenAL wrapper gemaakt. Netjes toch?

Wat gamen betreft blijft een X-Fi een goede keus voor een gamesysteem. Op de meeste high-end bakken gaan toch nieuwerwetse games gedraaidd worden, waarvan het merendeel toch al OpenAL doet. En anders mik je er toch XP op als je perse geen Vista wilt?

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-07 22:58

Madrox

Oh, Pharaoh!

Tja, dat zou ik ook zeggen maar ik begin er toch aan te twijfelen. Speel Medieval 2: Total War en als ik daar EAX 3 of 4 aanzet; sist en knarst het geluid verschikkelijk. Dit met een X-fi Extrememusic (retail) + de laatste drivers. Pas als ik Miles 2D blabla gebruik, word het een beetje hoorbaar. Ik gebruik XP trouwens.

Prachtig hoor, EAX. Maar dan moet het wel werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Madrox op 27-09-2007 17:28 ]

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 17:29

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

In hoeverre zal een linux distro goed draaien op de BBG high-end?

Het is voor een groot deel vrij nieuwe hardware oftewel ik kan mijzelf voorstellen dat het niet goed draaid...

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Mysteryman schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:33:
In hoeverre zal een linux distro goed draaien op de BBG high-end?

Het is voor een groot deel vrij nieuwe hardware oftewel ik kan mijzelf voorstellen dat het niet goed draaid...
Ligt eraan wat voor distro je zal gaan draaien. Ik draai Ubuntu en openSUSE vlekkenloos op:
AMD 2800+
ATI1950 pro 512 mb AGP
2 gig ddr 333
2x maal 320 gig 7200 rpm

Zoals je ziet een oud systeempje en het draait perfect.Dus ik neem aan dat het nog beter zal draaien op een nieuw systeem ;)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:29:
[...]
Ligt eraan wat voor distro je zal gaan draaien. Ik draai Ubuntu en openSUSE vlekkenloos op:
AMD 2800+
ATI1950 pro 512 mb AGP
2 gig ddr 333
2x maal 320 gig 7200 rpm

Zoals je ziet een oud systeempje en het draait perfect.Dus ik neem aan dat het nog beter zal draaien op een nieuw systeem ;)
Uhm, lijkt me omgedraaid, oud systeem zijn ondertussen goede drivers voor, juist nieuwe systemen draait het meestal slechter op zolang er nog geen goede drivers zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:06
even kijken op de site van de fabrikant zal je de drivers wel tussen zien staan als ze er zijn ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVRIES
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09-2024
Weet iemand een adres die de Gigabyte gv-nx88x768h-rh WEL kan leveren?(uit voorraad)

hij is werkelijk nergensop voorraad.... :/

en er is ook maar 1 leverancier voor het crucial balistix geheugen.... wat is een goed alternatief, ik wil proberen zoveel mogelijk van 1 leverancier onderdelen geleverd te krijgen.

EDIT

Ik ga de Club 3d 8800 gtx bestellen, die is wel fatsoenlijk leverbaar (ook 40eu duurder maar dat is dan niet anders)

[ Voor 16% gewijzigd door DVRIES op 10-10-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Waarom 2x500gb?
't laden van spellen wordt er niet echt sneller op? Dan ben je beter af met een raptor van 150gig(liefst 2 in raid0 :P ) en een 500 gig schijf ernaast voor films&mp3s/opslag.

't boot sneller, levels laden sneller, en als je moet swappen ben je ook sneller dan met 2x500gig

(Ik vond 2x120gig in raid0 al vervelend, omdat je op je raid array in principe geen long-term data wilt opslaan...laat staan met 2x500gig...daar kun je bijna een terabyte op kwijt 8)7 Als een van je schijven na een paar jaar wat minder wordt, mag je dus 1TB gaan backuppen :| )
XTREEMRaGE schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:29:
AMD 2800+
ATI1950 pro 512 mb AGP
2 gig ddr 333
2x maal 320 gig 7200 rpm

Juíst voor oudere systemen zijn er drivers beschikbaar voor de wat exotischere operating systems?
Zie voor unbuntu maar een RAID draivers te vinden voor een bootable raid array van merk hemelvaart :X

[ Voor 35% gewijzigd door Rey Nemaattori op 11-10-2007 21:00 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:17:
[...]
Uhm, lijkt me omgedraaid, oud systeem zijn ondertussen goede drivers voor, juist nieuwe systemen draait het meestal slechter op zolang er nog geen goede drivers zijn...
Ja had de vraag verkeerd gelezen |:(

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Modbreak:Zie topicwaarschuwing :).

[ Voor 95% gewijzigd door Thandor op 15-10-2007 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

BramSd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:27:
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor dit soort vragen, maar ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.
Zie de topicwaarschuwing: "Dit topic is niet in het leven gebracht voor 'welke moet ik nemen?'-vragen". Dit is een topic voor discussie over een High-end Game systeem, en daar valt dat systeem van je echt niet onder.... (tip: lees dus de policy van CSL eens door)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo als top end DQ6 variant inclusief RAID koelst DS3P (minder) koper (meer) P5K warmst maar zonder RAID.

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2016 04:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Waarom geen SLI opstelling? Vinden jullie dit gewoon overkill? Ik denk er zelf wel aan maar weet eigenlijk niet wat nu het beste moederbord is voor een dual 8800 gtx.

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Iken374 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:18:
Waarom geen SLI opstelling? Vinden jullie dit gewoon overkill? Ik denk er zelf wel aan maar weet eigenlijk niet wat nu het beste moederbord is voor een dual 8800 gtx.
Budget? Verder is imo SLI ook niet erg nuttig. De snelheidswinst ten opzichte van wat je betaald is niet te rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

RoD schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:58:
[...]

Budget? Verder is imo SLI ook niet erg nuttig. De snelheidswinst ten opzichte van wat je betaald is niet te rechtvaardigen.
Budget ok maar daar hoeven sommigen (ik) niet naar te kijken maar goed.
Interessant gegeven voor mij is de vraag of ik dan ook beter geen 5000 euro zal uitgeven aan een killer systeem maar beter 2500 euro en het daar binnen te laten vallen. Voor dit geld heb je een Q6600 + dual 8800 gtx. Ik blijf het moeilijk vinden. Mensen die mij hierover willen/kunnen adviseren vraag ik om mij een pm te sturen.

Ik ben het met je eens wat betreft oudere spellen maar de nieuwe generatie spellen lijken me wel van quadcore en dual setups te profiteren. Neem bijvoorbeeld Crysis. Die wil ik gaan spelen op een hoge resolutie dus je bent het met me eens dat dan een SLI setup wel zin heeft?

Een ander vraag is dan ook of het hier genoemde systeem wel voldoende is voor spellen als Crysis. Wat vinden jullie?

[ Voor 18% gewijzigd door Iken374 op 16-10-2007 15:10 ]

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, het zal vast zin hebben. Maar zoals ik al zei, wat je er voor betaald is gewoon onevenredig hoog. Bovendien zal óók je ubersnelle SLI-setup na een half jaar verouderd (relatief gezien) zijn. Ook al heb je tienduizend euro te besteden, ik zou het nog niet doen.

Maargoed, het is sowieso niet aan de orde omdat het niet in het budget past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-08 13:27

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Voor de volgende BBG:
Precies zoals nu maar dan;

Kingston CL3 2GB 6400 / Kingston 8500.
Ipv de kale P5K, de P5K-E; veel beter, en maar een beetje duurder.

xXx O+

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwil wel zo'n systeempje kopen.
kan dat?
En hoe doe ik dat?

bvd
Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Alles opzoeken en aanklikken bij een webshop?...

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 19:52

Thandor

SilverStreak

De systemen worden niet door Tweakers.net verkocht of iets dergelijks ;). Het is een samenstelling van onderdelen waar men een systeem op kan baseren. Jij moet dus de onderdelen ergens kopen (en evt. laten assembleren) en dan heb je een nieuwe PC :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:04

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Is de Logitech G9 Laser Muis niet wat?
Op dit moment het technisch hoogstande van Logitech qua 'game muizen'.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thandor schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:47:
De systemen worden niet door Tweakers.net verkocht of iets dergelijks ;). Het is een samenstelling van onderdelen waar men een systeem op kan baseren. Jij moet dus de onderdelen ergens kopen (en evt. laten assembleren) en dan heb je een nieuwe PC :).
Ah ok.
Dat vermoede ik al.

Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang blijft een dergelijke best buy up to date? Ik wil rond januari/februari een nieuwe pc kopen aan de hand van deze best buy. Maar kan ik dan gewoon uitgaan van deze onderdelen?

Die veranderingen gaan allemaal zo snel en zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 19:52

Thandor

SilverStreak

In principe kan het een minuut na het publiceren niet meer up-to-date zijn, er komen immers altijd nieuwe onderdelen uit :).

De BBG's worden in ieder geval iedere twee maanden opnieuw geplaatst. Op dat moment wordt er gekeken welke onderdelen courant zijn. In de meeste gevallen kun je prima een BBG van een maand oud aanschaffen. Bepaalde onderdelen kunnen dan 'verouderd' zijn, kwestie van het lijstje even aflopen en bekijken of er nieuwere / betere (zie benchmarks, reviews) onderdelen voorhanden zijn.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-08 13:27

SalimRMAF

SpaceX - 4K

In Januari zal de lijst er ongeveer zo uitzien.

SCHERM: Samsung 226CW
HDD: SAMSUNG 500GB
KAST:
ANTEC 900
MOBO: ASUS/GIGABYTE X48
PROCESSOR: INTEL QUAD/DUO E8400/Q9450
3D: NVIDIA 9800GTX DX10.1 ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

tikkietrugjaap schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:44:
Ik kan het verkeerd hebben maar was de Antec Nine Hundred niet net te klein voor de GeForce 8800 kaarten? Ik las dit in Hardware.info.

Link:http://www.hardware.info/...ooler_Master_en_Chieftec/
Ja, en voor een sli is ie volgens mij helemaal niet geschikt ? heb je daar naar gekeken. Mijn systeem zou worden met een P5N32E-SLi plus met 2x 8800GTX met deze kast maar ik heb al gezien dat de onderste GTX erg op de voeding gaat zitten. Zou een sli opstelling hier nog wel in gaan werken ?

Overigens een goede BBG voor deze maand maar ik zou toch liever een ander mobo kiezen. Hangt natuurlijk wel af van wat je wilt. Ik mijn geval is dat SLi waardoor mijn voorkeur richting de Asus P5N32E-SLi plus gaat (3x x16 pcie met 2x 16lanes en 1x 8lanes. Ik zou ook de meeste andere zooi (muis, keyboard enzo) niet kopen. Zo bespaar je iets voor beter geheugen, mobo en desnoods een extra gts/gtx
Iken374 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:18:
Er zijn een aantal opties maar in mijn ogen is de Sli plus van asus de beste (2x 16lanes en nog een s 1x 8lanes voor een physics ofzo) en vrij betaalbaar ten opzichte van de striker. Ik heb hier in PMG ook al het e.e.a. over gevraagd: Asus P5N32-e SLI+ en Extreme Striker 2x x16 ?. Mijn systeem gaat meer dan 2000,-- kosten :/ lol
Blue-eagle schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:21:
[...]

Ik heb de iets oudere P180 en het is echt een aanrader, maar.. als je 4x per jaar met een paar kameraden een LAN-party(tje) organiseert is zo'n kast echt veel te zwaar en onhandig om te transporteren.

Ik zou zelfs willen suggereren om voor een volgende High End gamesysteem een erg kleine kast te nemen (barebone?) - maargoed, niet iedereren gaat naar LAN parties ;)
Goed voorstel !
De LANBox en LANBox lite van thermaltake kunnen een GTX aan maar je kan dan maar 1hdd kwijt en je warmteafvoer is ook niet geweldig. Ik heb er over na zitten denken. Momenteel heb ik een soltek QBIC en daar kreeg ik een rugzak bij :). Ik heb er ook nog geen goed mobo (uATX) bij kunnen vinden.. Maar het kan dus wel. Je zou dan iig een ultra of een gtx erin kunnen prakken want sli gaat dus echt niet.

edit:
ik ben op zoek geweest naar een mATX sli moederboard maar die zijn er dus gewoon niet. Het zou wel passen in de lanbox lite maar dat moet je dat mobo wel kunnen vinden.. maar aangezien de meeste toch zeggen dat een sli opstelling zonde is van het geld rest me de vraag wat een extrem goed mATX gamers boardje is maar das offtopic dus... ik ga wel wat reviews zoeken voor de bbg december

[ Voor 71% gewijzigd door shades op 23-10-2007 21:41 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:57:
In Januari zal de lijst er ongeveer zo uitzien.
...
3D: NVIDIA 9800GTX DX10.1 ;)
Lijkt het interessant om te wachten tot die tijd dat nvidia met hun nieuwe gfx cards op de markt komt? Als ik nu een gamespc aanschaf wil ik sowieso een zeer degelijke kaart en dan wordt dit natuurlijk de 8800gtx. Verdraaid moeilijk kiezen wetende dat een paar maanden nadien de nieuwe generatie kaarten te koop zijn. Waste of money vind ik dan en is het beter nog wat op de tanden bijten :(
Met de opkomende games is optioneel een physics card aan te raden, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:49:

[...]

Met de opkomende games is optioneel een physics card aan te raden, niet?
De nieuwe Unreal Engine 3 heeft iig standaard ondersteuning ingebouwd voor Ageia PhysX kaartjes. Ontwikkelaars hoeven het alleen maar te enablen, dus ik hoop dat er nu echt een sloot games met PhysX ondersteuning komt.

Momenteel is de ondersteuning nogal beperkt ja. Natuurlijk is er Cellfactor, maar da's niet meer dan een veredelde techdemo eigenlijk. Meest recente spel dat gebruik maakt van PhysX is MoH: Airborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:45:
[...]

Overigens een goede BBG voor deze maand maar ik zou toch liever een ander mobo kiezen. Hangt natuurlijk wel af van wat je wilt. Ik mijn geval is dat SLi waardoor mijn voorkeur richting de Asus P5N32E-SLi plus gaat (3x x16 pcie met 2x 16lanes en 1x 8lanes. Ik zou ook de meeste andere zooi (muis, keyboard enzo) niet kopen. Zo bespaar je iets voor beter geheugen, mobo en desnoods een extra gts/gtx
Als je niet direct 2 kaarten in sli/crossfire zet is het totaal overbodig. Je kan beter dat geld besparen en dan als ze weer een nieuwe high end serie lanceren een nieuwe single kaart kopen. Dan heb je altijd de nieuwste technologie en meer dan genoeg prestaties. Daarom is dit bordje gekozen. Verder verbruikt de p35 chip 30 watt in idle minder dan een 680i.

En verder moet de BBG een compleet systeem zijn, dus met tobo muis en scherm.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Voor mensen die een mATX mobo zoeken. Ik kreeg via een hardware reviewer van extremeoverclocking die link: http://www.hardforum.com/showthread.php?t=900405 met alle goede mATX mobo's

edit
Is het trouwens slim om als een mobo een ati chipset heeft hier een nvidia graka in te prakken. Iets zegt me dat dat elkaar gaat bijten ?

[ Voor 28% gewijzigd door shades op 24-10-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, dat doen ze niet hoor. Tis gewoon een videokaart op een x16 pci-e slot. Dat is geen probleem. Alleen dingen als SLI en crossfire gaat het niet doen(zonder hack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

pfff geen een mATX mobo te vinden met SLi support. Ik ga toch voor de P5N32-E SLi Plus van asus echter schijnt dat board wel een aantal hickups te hebben (bv direct 4Gb in prakken voordat je vista hebt geinstalleerd of dat een je geen 1333fsb c2d erin kan zetten ?).

http://www.newegg.com/Pro...10&SelectedRating=1&Page=

Ik heb op newegg veel van de user reviews gelezen. Zijn er mensen hier met dit board die die problemen herkennen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wildfire schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:57:
[...]

Ontwikkelaars hoeven het alleen maar te enablen, dus ik hoop dat er nu echt een sloot games met PhysX ondersteuning komt.
Was het maar zo eenvoudig, er zijn meer afhankelijkheden dan alleen het "enabled" / het zetten van een vinkje natuurlijk. Zeker nu er ook ontwikkelingen zijn om dergelijke berekeningen op de grafische kaart te laten uitvoeren verwacht ik niet dat er echt veel PhysX titels bij gaan komen in de nabije toekomst.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is niet in het leven gebracht voor 'welke moet ik nemen?'-vragen.