Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 00:43:
[...]

Ik gebruik daar Resco explorer voor, gaat prima.
Alle computers in het netwerk kan ik benaderen en bestanden mee uitwisselen.
Ook streamen van movies over het netwerk gaat ermee.
Gaat dat een beetje?
Ik heb onderhand ook een wifi routertje neergezet thuis.
Vraag me af of je via Resco explorer sneller bestanden uit kan wisselen dan via de usb kabel.
(Al hoef ik met een 4 gig kaartje niet vaak mp3z te switchen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:15:
[...]

Gaat dat een beetje?
Ik heb onderhand ook een wifi routertje neergezet thuis.
Vraag me af of je via Resco explorer sneller bestanden uit kan wisselen dan via de usb kabel.
(Al hoef ik met een 4 gig kaartje niet vaak mp3z te switchen)
Gaat prima, ook lekker snel.
gegevens overdrachtmet kabeltje is dacht ik USB1 (weet niet zeker hoor),
dan is WiFi natuurlijk veel sneller, als je USB2 adapter gebruikt is 480Mb/sec natuurlijk veel sneller dan door de lucht, hoewel dat laatste veeeel handiger is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:56:
[...]

Gaat prima, ook lekker snel.
gegevens overdrachtmet kabeltje is dacht ik USB1 (weet niet zeker hoor),
dan is WiFi natuurlijk veel sneller, als je USB2 adapter gebruikt is 480Mb/sec natuurlijk veel sneller dan door de lucht, hoewel dat laatste veeeel handiger is :P
VOlgens mij ook USB1.0/1. Als het goed is staat er toch USB 2.0 in de handleiding en specs van de Touch.
MP3tje kopieren bij mij duurt al snel 30-40 seconde wat best wel veel is als je 1GB aan bestanden wil overkopieren.
Ook wel onhandig dat HTC er niet een MicroSD -> Mini/Normal SD convertertje had bijgeleverd. Dan kon die ook in de meeste cardreaders gestoken worden en is de snelheid sneller.

SD kaartje die er bij zit is ook maar een Class 4 kaartje. Dus maximaal 4MB/s.

Ik ga ook maar eens Resco proberen. Lijkt me handig en zeker sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2023
heey mensen,

nog een paar vraagjes.

Ten eerste: Pocket MSN.

Is deze rustig?

ik bedoel, ik msn niet zo vaak maar soms. maar MSN live heeft me hele contacten lijst verneukt (pocket msn doet dat niet zo ik hoor). Maar is pocket MSN in te stellen (ik kan gewoon niet tegen MSN live zeggen "Flikker op en meld me niet aan". Dan doet die het stiekem toch. Ook als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord verwijder, om de 2 klote minuten een popup "WEEEEEEEEEEEEH MELD IS IN :9~ " en dat wil ik gewoon niet.

(even in het kort: Is Pocket msn gebriuksvriendelijk?)

Daarnaast. is Voice dialing mogelijk? ik kan er helemaal niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag op enkele filmpjes en foto's dat de volumeknop (schuifknop) zich aan de zijkant bevind, nu vraag ik me toch af dat je deze niet perongeluk verzet met de touch in of uit je broekzak te halen?

Mijn voorkeur begint meer naar de touch te gaan dan naar de s620 aangezien de processor toch dezelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:37:
Ik zag op enkele filmpjes en foto's dat de volumeknop (schuifknop) zich aan de zijkant bevind, nu vraag ik me toch af dat je deze niet perongeluk verzet met de touch in of uit je broekzak te halen?

Mijn voorkeur begint meer naar de touch te gaan dan naar de s620 aangezien de processor toch dezelfde is.
Nee, dat zal niet gebeuren, de volumeschuifknop kent redelijk wat weerstand, ik heb nog nooit gehad dat hij zomaar wisselde van profiel. Ik gebruik hem bovendien nauwelijks, ik vind de vierde tab met profielen veel praktischer

gr brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:14:
Ik heb al een boel doorzocht, maar het antwoord niet kunnen vinden...
Hoe zorg ik er voor dat het alarm 's ochtends toch afgaat, als ik de telefoon op stil heb staan?
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Ik wil de telefoon wel op stil/trillen hebben 's nachts, maar moet 's ochtends natuurlijk wel wakker worden van de wekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
:(

Mijn Touch is ermee gekapt. Vorige week begon hij af en toe zo maar uit te vallen, en moest met een soft reset waar aangezet worden. Later in de week moets dit middels een Hard reset, en nu, nu krijg ik slechts het opstart scherm, met een rode achtergrond :o

Morgen maar even bellen met de repa-afdeling ;( :'(

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
ik heb hem net besteld bij 2call.nl met T-mobile Web 150 (14,50 p.m.) 2 jarig abonnement en toestel is gratis, heb nog geen bevesteging gekregen dat mijn conract over de fax binnen is, dus dan zal die morgen wel verstuurd worden, woendag binnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:36:
[...]

Hmm, dat is precies wat ik heb gedaan...en dat werkt dus niet. vreemd. Zou ik nog iets anders fout doen misschien?
Erg late reactie, maar voor het geval iemand hier nog mee zit.

Ga eerst met (bijv) total commander naar het nieuwe plaatje die je op (bijv) je storage card gezet.
aanklikken en kies <copy to clipboard> ga dan naar het plaatje wat overgeschreven moet worden aanklikken en kies <properties> haal het vinkje bij Read only weg plak dan het nieuwe plaatje, en je kunt hem overschrijven. Je moet wel een soft reset meteen daarna doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
Nog even iets. Mijn Touch heeft sinds vandaag moeite met het openen van de map /Windows/, Dit duurde in het begin al lang (2 -5 seconden), nu doet ie er meer dan een minuut over.

Ook het openen via de verkenner als de mobiel is aangesloten gaat erg traag.

Weet iemand hiervan de oorzaak? of beter, de oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Ik wil de telefoon wel op stil/trillen hebben 's nachts, maar moet 's ochtends natuurlijk wel wakker worden van de wekker...
[/quote]

Even een klok of wekker installeren bijvoorbeeld Alc. 2007 Lite 2.0.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
Windows map openen heeft bij mij altijd lang geduurd .. Denk dat het gewoon is ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[

[...]

Ik denk aan 2 opties.
Of je gooit zoals nu de gegevens in ja adresboek, maar onder een apparte groep,
Of (lijkt me beter) je maakt een excel-sheet aan, kun je later overal naar exporteren.
Mmm.. die excel is niet zo overzichtelijk en andig om mee te werken... Maar toch bedankt alvast voor de info.

Als er nog zijn met suggesties , let me know ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
heeft iemand trouwens de handschrift herkenning die in de openingspost wordt genoemd (alleen voor het engels) geinstalleerd en geprobeerd? werkt het een beetje goed????

zit er zelf aan te denken om het toestel ook te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
Het werkt redelijk maar ik zou toch kijken naar hoe je de letters moet schrijven :) Dan snap je het eerder denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:15:
heeft iemand trouwens de handschrift herkenning die in de openingspost wordt genoemd (alleen voor het engels) geinstalleerd en geprobeerd? werkt het een beetje goed????

zit er zelf aan te denken om het toestel ook te halen.
Het werkt goed bij mij, maar ik typ sneller met de styles op een toetsenbord of op het T9-phonepad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al aardig wat post doorgelezen over het pcm keyboard, maar ik krijg het niet voor elkaar deze goed te installeren. Zou iemand een stappen plan kunnen geven over hoe deze te installeren of kunnen linken naar een pagina waar dit staat!

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Hoe is het surfen op dit apparaat eigenlijk?
Worden webpaginas goed getoond met pics en al?
Wordt dit snel getoond/geladen?
Ben voornamelijk hierin geinteresseerd om dit op vakantie te kunnen gebruiken op het moment dat ik even internet nodig heb en geen internetcafe in de buurt is. Laptop is te zwaar/groot en laat ik liever niet onbeheerd in hotel, maar heb ook geen zin om laptop steeds mee te nemen.
Hoor graag jullie ervaringen omtrent deze functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 10:49
The_kind_man schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:39:
Vraagje,

ik heb nu al enkele weken de Touch en ben er reuze tevreden over, heb een hele hoop progjes er opstaan maar ik kan aan 1 ding niet wennen en dat is het standaard telefoonboek die zich tot overmaat van ramp ook nog gesyncd heeft met live messenger.

dus bij deze heeft iemand een progje dat deze kan vervangen en twee, hoe krijg ik die contactpersonen van live eruit.

Alvast bedankt
Kijk in de startpost, deze vraag is al een miljoen keer beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Tjirp schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:48:
Nog even iets. Mijn Touch heeft sinds vandaag moeite met het openen van de map /Windows/, Dit duurde in het begin al lang (2 -5 seconden), nu doet ie er meer dan een minuut over.

Ook het openen via de verkenner als de mobiel is aangesloten gaat erg traag.

Weet iemand hiervan de oorzaak? of beter, de oplossing :)
Dat hij nu langer duurt komt waarschijnelijk vanwege dat je ondertusse "Toon verborgen bestanden" hebt aangevinkt. En natuurlijk ook omdat je meer apps hebt geinstallt. Hoort dus zo.

Verder komt het door 'activesync' dat hij wanneer je hem hebt aangesloten even traag is, zodra die klaar is met synchroniseren gaat hij meestal weer sneller.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Er zijn verschillende progjes om op je Today-scherm wifi en bluetooth aan of uit te zetten. Schijnt dat in de laatste BatteryStatus dit ook zit. Werkt dit goed? Of moet ik gaan kijken voor een los progje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:50:
ik heb al aardig wat post doorgelezen over het pcm keyboard, maar ik krijg het niet voor elkaar deze goed te installeren. Zou iemand een stappen plan kunnen geven over hoe deze te installeren of kunnen linken naar een pagina waar dit staat!

Thnx
neem eens de moeite om het hele topic door te lezen daar staat al een miljoen keer uitgelegd hoe je een cab bestand kan installeren |:(

Hang je tel aan de usb kabel. Kopieer de cab file op je geheugenkaart. Ga op je tel via de verkenner naar je geheugenkaart en installeer de cab file.

Vervolgens zie je als je een smsje of wat dan ook typt een wit driehoekje naast je keyboard icoon, klik daar op en selecteer PCM keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Laatst online: 30-11-2021
ione schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:02:
Er zijn verschillende progjes om op je Today-scherm wifi en bluetooth aan of uit te zetten. Schijnt dat in de laatste BatteryStatus dit ook zit. Werkt dit goed? Of moet ik gaan kijken voor een los progje?
Werk bij mij goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray_nl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2021
Weet iemand toevallig of er ook een pda-versie van Windows Live Writer komt? Of een programmaatje wat hetzelfde kan?

Ten tweede, ik wil geen outlook gebruiken, is er een programma waarmee je makkelijk je contactpersonen en alle info mee kan onderhouden op je pc en die ook kan syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
DaPoztMaster schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:12:
[...]

Kijk in de startpost, deze vraag is al een miljoen keer beantwoord.
Volgens mij staat in de opening alleen:

Als ik met MSN inlog krijg ik alle contacten in mijn adreslijst, hoe voorkom ik dit?
Gebruik Pocket MSN, succes!

Hiermee is het nog niet opgelost. Daarnaast vind pocket MSN het leuk om je hele today scherm te verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Tjirp schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:27:
[...]

Volgens mij staat in de opening alleen:

Als ik met MSN inlog krijg ik alle contacten in mijn adreslijst, hoe voorkom ik dit?
Gebruik Pocket MSN, succes!

Hiermee is het nog niet opgelost. Daarnaast vind pocket MSN het leuk om je hele today scherm te verneuken.
Dan is het tot op heden niet mogelijk. De keuze wordt dan wel of geen MSN gebruiken met alle gevolgen van dien.....
Ik vind het probleem van outlook contacten dat de meeste mensen hier maken niet zo groot....Je kunt via je Today scherm 9 snelkeuzes ingeven om mensen te bellen. Dit zijn bij mij dan ook de mensen die ik frequent bel, voor een sporadisch telefoontje naar een ander nummer vind ik het niet erg om te bladeren tussen de outlook contacts.

Bovendien kun je via de groene tel knop in het 'bel-menu' komen. Als je dan het toetsenbord ziet om een nummer te drukken kun je ook gewoon zoeken omdat het via ABC werkt. Dan zie je de outlook contacten niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Aghanim op 25-09-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 11-09 11:47
Je kan ook een nieuwere versie van MSN installeren en dan krijg je bij de eerste keer aanmelden de keuze of je ze wil synchroniseren of niet.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
Svennie, ik had dat inderdaad gevonden. Leuke was toen ik ging aanmelden zei ons aller MSN "HAH! jij gaat mij lekker synchroniseren met je telefoon contacten anders kom je er niet in" (hij zij het iets anders maar bottem-line: Werkt niet. (voor mij athans))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

weet iemand hoe je de voorgeinstalleerde programma's kan verwijderen?

ik heb nu 2 versie van java en ik wil de oude standaard versie eraf hebben en zo nog wel een aantal dingetjes..

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:25:
hmm, mijn speakertje van mn HTC Touch is defect (aan de voorkant)
Ik kan dus alleen nog via de luidspreker of headset bellen.
ik heb mn touch bij een webwinkel besteld (algebeld.nl)

Heeft iemand ervaring met het laten repareren van een toestel na aanschaf bij een webwinkel?
Ik heb ook mijn HTC TOUCH bij algebeld.nl gekocht.
Mijn speaker aan de achterkant is kapot en heb hem nu opgestuurd ben hem al 2 weken kwijt :S

mis mijn touch :(

hebben meer mensen een touch gekocht bij algebeld en is daar ook niets mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Oliver BB , ik heb gewoon een aantal poorten gebruikt en hij doet het nu... Op ComPoort 7.
Dus misschien voor de volgende persoon die er moeite mee heeft.:):):):):):):):):):):):):)

Verder heb ik een heel andere vraag, wel over de HTC Touch. Ik heb dan een Touch van T-mobile maar heb zelf een Hi abbonement en mijn Touch is dan ook simlock vrij.

Nu kan ik alleen niet op internet, weet iemand van jullie misschien hoe dit kan?

Ik heb ook al de klantenservice van Hi gebeld en die geven mij een site http://www.bel.nl/ dat ik daar de instructies moet volgen, dit dan ook gedaan, maar zodra ik dan een site wil openen, is hij eerst heel lang bezig om verbinding te maken met GPRS...

Dit duurt misschien wel een half uur. en dan de volgende melding:
Kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren en zonodig te wijzigen. Als het probleem zich blijft voordoen, moet u uw mobiele apparaat opnieuw instellen op de beginwaarden zoals beschreven in de documentatie van de fabrikant en kunt u het opnieuw proberen.

En nog een vraag, wat als ik een reset doe? Verlies ik dan alle gegevens? Dus bv. TomTom mp3 foto's etc???

[ Voor 174% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 11-09 11:47
Tjirp schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:06:
Svennie, ik had dat inderdaad gevonden. Leuke was toen ik ging aanmelden zei ons aller MSN "HAH! jij gaat mij lekker synchroniseren met je telefoon contacten anders kom je er niet in" (hij zij het iets anders maar bottem-line: Werkt niet. (voor mij athans))
Dat is mooi dan :( Bij mij waren de Outlook contacten al gesynchroniseerd toen ik nieuwere MSN installeerde en toen kreeg ik de optie, heb het zelf nog niet geprobeerd. Dacht dat het wel zou werken.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
Welke van de volgende twee meldingen geeft tomtom?

"Geen GPS apparaat!"

"Wachten op bruikbaar GPS-signaal...."

Dan kunnen we je verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Laatst online: 23-11-2024
misschien dat je in TT de diverse compoorten stuk voor stuk eens moet proberen, daar bleek bij mijn (oude) MDA ook het probleem te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al citrix geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:40:
[...]

Mijn speaker aan de achterkant is kapot en heb hem nu opgestuurd ben hem al 2 weken kwijt :S

Ik neem aan dat ook bij jou een koerier langs kwam om hem op te halen?
Vorige week maandag heb ik gebeld, dinsdag heeft de koerier mn Touch opgehaald. Vandaag werd ik weer gebeld dat hij klaar was en dat ze hem morgen weer terug komen brengen.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-07 21:11
Zaterdagavond besteld, nu, dinsdagmiddag om 12.00 uur in huis. Dit alles bij T-mobile. Goede service.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:40:
[...]

Klopt, de reparatie wordt waarschijnlijk gewoon door Eurotwice gedaan. Reken er maar op dat je nog eens twee weken moet wachten, dus vier, ja je leest het goed, 4 weken in totaal moet wachten.
|:(

Mijn QTEK 8310 is twee maal in reparatie gegaan, beide onder garantie. En dit duurde beide keren iets meer :( dan vier weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:55:
Hij geeft aan, wacht op bruikbaar GPS signaal. Mijn bluetooth muis heeft al wel een connectie met een satteliet.
Dit zegt ie bij mij inderdaad ook wel eens. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:02:
[...]

neem eens de moeite om het hele topic door te lezen daar staat al een miljoen keer uitgelegd hoe je een cab bestand kan installeren |:(

Hang je tel aan de usb kabel. Kopieer de cab file op je geheugenkaart. Ga op je tel via de verkenner naar je geheugenkaart en installeer de cab file.

Vervolgens zie je als je een smsje of wat dan ook typt een wit driehoekje naast je keyboard icoon, klik daar op en selecteer PCM keyboard
Okido, zal er dan wel een miljoen keer overheen hebben gekeken, maar heb het gevonden, iig bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 21:23
Is er een programmaatje oid om de volumeknop aan de linkerkant uit te schakelen? Ik zet hem nog wel eens per ongeluk op uit en dan merk ik niet als ik gebeld of gesmst wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
ray_nl schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:29:
Ten tweede, ik wil geen outlook gebruiken, is er een programma waarmee je makkelijk je contactpersonen en alle info mee kan onderhouden op je pc en die ook kan syncen?
Heb je hier al een antwoord op? Ikzelf ben ook heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

unex154 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:24:
Is er een programmaatje oid om de volumeknop aan de linkerkant uit te schakelen? Ik zet hem nog wel eens per ongeluk op uit en dan merk ik niet als ik gebeld of gesmst wordt.
Door op de rode ophangknop ingedrukt te houden, komt er een toetsenvergrendeling erop. Als het goed is lockt die ook de volumeknop dan. misschien is dat wat je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:21:
Hi there...

weet iemand hoe ik de beveiligingssettings van Windows mbt IE kan veranderen? Heb een site waar ActiveX geïnstalleerd moet worden en omdat Windows een niet ondertekend script niet wil installeren krijg ik het beeld niet op gang. Op de desktop pc zijn die instellingen te wijzigen, al wordt het natuurlijk afgeraden.
Iemand een idee waar dit te vinden is??? Alvast bedankt voor het meedenken.... :*)
Anyone??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat PocketCM Keyboard is toch wel handig. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Laatst online: 11-09 21:13

jacobras

Developer

Helemaal mee eens :)

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
XeNeRgY

Ik vind het probleem van outlook contacten dat de meeste mensen hier maken niet zo groot....Je kunt via je Today scherm 9 snelkeuzes ingeven om mensen te bellen. Dit zijn bij mij dan ook de mensen die ik frequent bel, voor een sporadisch telefoontje naar een ander nummer vind ik het niet erg om te bladeren tussen de outlook contacts.

Bovendien kun je via de groene tel knop in het 'bel-menu' komen. Als je dan het toetsenbord ziet om een nummer te drukken kun je ook gewoon zoeken omdat het via ABC werkt. Dan zie je de outlook contacten niet.
Het grote euvel zit het hem niet in het synchroniseren van contacten die ik wil hebben. Maar het overspoelen van mijn lijst. Alle oude mensen die ik in mij nlijst heb worden ook weergegeven in mijn outlook lijst. Hett ziet er gewoon niet uit.
Svennie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:58:
[...]

Dat is mooi dan :( Bij mij waren de Outlook contacten al gesynchroniseerd toen ik nieuwere MSN installeerde en toen kreeg ik de optie, heb het zelf nog niet geprobeerd. Dacht dat het wel zou werken.
Ik heb ze ook allemaal verwijderd, bij het opnieuw aanmelden (of proberen) met de optie synschroniseren uitgeschakeld word er aangegeven: "Signing in to messenger will add your Windows Lie contacts to your phone's adress book. Do you wish to continue", bij Cancel signed die niet in. Bij "ok" neemt die je eerst naar sync options (windows live) en heeft hier "Select what you want to sync on your devices "Contacts and Messener" greyed out aangevinkt (niet uit te schakelen).

Ik ga zo pocket MSN installeren (nogmaals) om even te kijken wat die doet.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
...Bezig met installeren

...Soft Reset

...Groot en vooral lelijk logo op Today scherm uitgeschakeld via start -> settings -> today -> Icons

...Aanmelden

Hmm, er vond geen synchronisatie plaats!
Het is niet hinderlijk in wat voor manier dan ook (nog niet).
Alleen is het een beetje onduidelijk (icoontjes worden erg groot weergegeven waardoor maximaal 4-5 mensen te zien zijn in 1 scherm).
Indeling is jammerlijk, net zoals vroeger alleen online of offline.
Maar goed. Het is beter dan live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray_nl
  • Laatst online: 03-12-2021
smeerbartje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:35:
[...]

Heb je hier al een antwoord op? Ikzelf ben ook heel benieuwd.
Nee, heb wel pocketcm gevonden maar weet niet of er meer zijn? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik had, net als sommige anderen, de wens om de GPRS verbinding automatisch te laten verbreken na enkele minuten van geen GPRS activiteit.
Bijvoorbeeld als je automatisch je mail laat checken of het weer laat updaten via GPRS, maar niet constant een GPRS verbinding wilt hebben om accu te besparen.

Helaas werkte het programma GB-SOFT Tweak niet bij mij, omdat deze voor WM5 is gemaakt.
Ik kon het tooltje wel installeren maar kreeg dan geen GB-SOFT Tweak icoontje te zien
bij instellingen -> systeem

Vandaag ben ik wat in die GB-SOFT Tweak installer gaan prutsen, en door een 5je in een 6je te veranderen kon ik hem ineens wel goed installeren. :+ En verdraaid het werkt ook nog :D

Hier kan mijn pruts versie downloaden. Na het veranderen van de instellingen (ik heb hem zelf ingesteld op 2 minuten voordat hij de GPRS verbinding verbreekt) moet je een soft reset doen om de instellingen actief te krijgen.

disclaimer:
Ik heb hem getest op mijn NL HTC Touch, Codeaction heeft hem op een MDA Touch getest.
Het zou me onderhand niets verbazen als het op elk WM6 toestel werkt
Installeren op eigen risico!!

Laat het aub even weten als dit tooltje niet op jou wm5 of wm6 toestel werkt.

- edit - ik heb dit tooltje weer gewist omdat iemand in het HTC TyTN II (Kaiser) deel 3 topic een betere oplossing heeft gevonden. Ik heb hem getest en het werkt fantastisch..

Beter een goede oplossing dan een halve oplossing...
Codeaction bedankt voor het testen van mijn halve oplossing _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Chris.nl op 26-09-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 15:17
Ik ga het proberen, lijkt me super handig.
Als het werk gooi er een licentie op en verkopen die zooi:P

If it cannot be fixed with Duct-tape. Then you're not using enough Duct-tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Codeaction schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:09:
Ik ga het proberen, lijkt me super handig.
Als het werk gooi er een licentie op en verkopen die zooi:P
Alvast bedankt... ik hoop dat het werkt...
'k ga zo de hort op.. ben benieuwd of er vanavond laat wat blije reacties zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

blombo

Get drunk or die trying

Iemand enig idee of er al nieuwe codecs zijn voor de media player in windows mobile 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 15:17
Ut werkt erg goed,
wel vraag ik me af wat die audio tab in dat programmatje is. o en me touch start iets langzamer op en reageert iets langzamer nu. Wel nog steeds waard:)

If it cannot be fixed with Duct-tape. Then you're not using enough Duct-tape.

• Chris.nl
  • Niet online
Codeaction schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:51:
Ut werkt erg goed,
wel vraag ik me af wat die audio tab in dat programmatje is. o en me touch start iets langzamer op en reageert iets langzamer nu. Wel nog steeds waard:)
Volgens mij kan je met die audio tab instellen hoeveel prioriteit een muziekje afspelen qua processor / rekenkracht krijgt... Lijkt me een beetje een onzinfunctie omdat dat al prima gaat, dus lekker (standaard) uitgevinkt laten dunkt me.

Het is mij niet echt opgevallen dat m'n touch er langzamer van is geworden, maar zou kunnen.

iig top dat het werkt op jou MDA Touch :)

• Chris.nl
  • Niet online
PocketCM Keyboard v0.10 EN is uit.
Als ik de site mag geloven ook met landscape support. :D

Morgenavond zal ik weer een NL installer maken.

Verwijderd

OliverBB schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:14:
misschien dat je in TT de diverse compoorten stuk voor stuk eens moet proberen, daar bleek bij mijn (oude) MDA ook het probleem te zitten.
Bedankt Oliver BB , ik heb gewoon een aantal poorten gebruikt en hij doet het nu... Op ComPoort 7.
Dus misschien voor de volgende persoon die er moeite mee heeft.:):):):):):):):):):):):):)

Verder heb ik een heel andere vraag, wel over de HTC Touch. Ik heb dan een Touch van T-mobile maar heb zelf een Hi abbonement en mijn Touch is dan ook simlock vrij.

Nu kan ik alleen niet op internet, weet iemand van jullie misschien hoe dit kan?

Ik heb ook al de klantenservice van Hi gebeld en die geven mij een site http://www.bel.nl/ dat ik daar de instructies moet volgen, dit dan ook gedaan, maar zodra ik dan een site wil openen, is hij eerst heel lang bezig om verbinding te maken met GPRS...

Kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren en zonodig te wijzigen. Als het probleem zich blijft voordoen, moet u uw mobiele apparaat opnieuw instellen op de beginwaarden zoals beschreven in de documentatie van de fabrikant en kunt u het opnieuw proberen.

En nog een vraag, wat als ik een reset doe? Verlies ik dan alle gegevens? Dus bv. TomTom mp3 foto's etc???

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 07:39
Weet iemand of de HTC Phonepad T9 met NL ook bestaat in de zwarte Touch-skin? Zo ja, waar kan ik die vinden? 8)

Heb alleen de NL versie met de 'standaard' skin gevonden, of de ENG versie met de Touch skin (effen zwart/donkergrijs).

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:55:

Dejavu 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:32:

Maar, instellingen gewoon nog een keer stap voor stap nalopen, waarschijnlijk ergens typfoutje gemaakt.
Verder hangt er er vanaf wat voor reset je doet, een SOFTreset is eigenlijk
net als je computer aan en uit doen (rebooten).
Hier raak je dus niets mee kwijt.
Je doet een softreset door je stylus onder in het kleine gaatje te duwen naast je USB connector.
Een HARDreset is als nieuwe install, hiermee zet je alles terug naar fabrieks instellingen (beginwaarden). Hiermee ben je al ge geinstalleerde programma's kwijt en al je in het toestel opgeslagen data. Je kaartje gebeurd niets mee (dus MP3, foto's etc.. op kaartje blijven gewoon staan)
Een hardreset is dan ook moeilijker uit te voeren, combinatie van knoppen en stylus tegelijk klikken

Verwijderd

kan iemand mij misschien vertellen in welke map ik een prog moet zetten zodat ik hem bij mijn softkeys kan kiezen. Ik heb al een hoop geprobeerd, kan hem bv wel kiezen bij app launcher maar niet bij de softkey change

bvd brainz

Verwijderd

funk-e schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:03:
[...]

Ik neem aan dat ook bij jou een koerier langs kwam om hem op te halen?
Vorige week maandag heb ik gebeld, dinsdag heeft de koerier mn Touch opgehaald. Vandaag werd ik weer gebeld dat hij klaar was en dat ze hem morgen weer terug komen brengen.
Jah klopt zo te horen heb jij dus geluk gehad want er zijn ook anderen die lang hebben moeten wachten.

Bij mij zou een koerier maandag langs komen en hij kwam gewoon niet.
Na een aantal keren bellen, kreeg ik te horen dat een koerier zijn werk had laten liggen en hij dus twee dagen achter liep... :S
Hoop dat ik volgende week een telefoontje krijg
laat dan wel weten hoelang hij totaal weg was

Dus voor anderen zorg dat je TOUCH niet kapot gaat ! :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:10:
kan iemand mij misschien vertellen in welke map ik een prog moet zetten zodat ik hem bij mijn softkeys kan kiezen. Ik heb al een hoop geprobeerd, kan hem bv wel kiezen bij app launcher maar niet bij de softkey change

bvd brainz
Ik heb ooit een tweakje gedaan om de software toetsen te kunnen veranderen
(stond ergens in begin deel1 van dit mooie topic :) ) en ik kan zover ik kan zien alle app's
op de software toetsen instellen.
Net nog even nagekeken, maar ook alle zelf geinstalleerde prog's kan ik kiezen
(TomTom, Resco, MemMaid, DVD profiler, etc.. staan gewoon in het lijstje ertussen)

• niek1230
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-08 19:47
ik krijg het programma dat bij de touch hoort niet op me pc geinstaleerd.

toen ik de cd er in deed zij hij dat ik flash player moest instaleren en dat heb ik gedaan.
toen nog een keer de cd gestart maar waar het zelfde vraagt hij.

ik heb trouwens windows Xp home.

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 26-09-2007 15:44 . Reden: Aanhef niet nodig ]

Verwijderd

ben hem nu al bijna 3 weken kwijt eerst zou hem al op de final test liggen en nu is het onderdeel dat kapot is pas zijn aangekomen. Als het goed is zou ik hem eind deze week terug hebben maar dat zijden ze eind verleden week ook al zal wel zien wanneer hij terug komt maar vind de service eigelijk knap waardeloos van htc.Normaal zou je een nieuw toestel krijgen als het toestel binnen de 10 dagen na aankoop kapot zou gaan.bij mij was dit op dag 8 gebeld en gebeld en ze zouden hem op dag 9 komen halen dus nog netjes binnen de 10 dagen fout dus de 11 dag kwamen ze hem halen met als resultaat ik dus geen nieuw toestel maar toestel gewoon voor reperatie opgestuurd. kreeg op het nr van htc gewoon te horen met ophalingen bemoeien wij ons niet is wel jammer dat ze te laat zijn gekomen dat u nu geen nieuw toestel krijgt maar hieraan kunnen wij niks doen

voor mij dus nooit geen htc meer

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik heb gisteren een HTC Touch/MDA Touch gehaald. Nu wil ik dus graag dat er meerder tabs in de HTC Home plugin komen. Nu staat in de TS hoe je het moet doen, met link en al, maar ik kom er niet uit. Ik kan met geen mogelijkheid HTC HDlg.exe.0409.mui vinden en heb me echt scheelgezocht naar een oplossing. Is hier iemand met een tip hoe ik het zou kunnen oplossen?

Probleem al opgelost inmiddels. Lezen is ook zo moeilijk soms 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door CrazyRooster op 26-09-2007 22:27 ]

Verwijderd

Dus de volgende keer neem je er weer één. >:) :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:10:

bvd brainz
zie hier een zeer handig tooltje:

http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=722

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:34:
[...]

Dus de volgende keer neem je er weer één. >:) :9
Het is maar net hoe je het (wil) lezen :D

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• Chris.nl
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:38:
PocketCM Keyboard v0.10 EN is uit.
Als ik de site mag geloven ook met landscape support. :D

Morgenavond zal ik weer een NL installer maken.
Klaar, link.

Screenshot landscape.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/6nl.bmp

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:13:
[...]

Jij gebruikt de java versie van Opera, Opera Mini, daar moet je idd elke keer de connectie bevestigen. Ik gebruik Opera Mobile op mijn Touch. Werkt super. De versie 8.65 werkt ook (eindelijk) goed met het PCM Keyboard.

Opera Mobile: http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobile/

Suc6

• duncanvdlinden
Ik krijg de t-mobile touch morgen binnen, ik heb er alleen geen sms bundel besteld, achteraf een beetje spijt van aangezien ze de eerste maanden 50% korting daarop geven.
Weet iemand of ik dit nog na kan bestellen?

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
hoi,
heb even een probleempje. ik heb opera geinstalleerd voor pda,maar is geloof ik wat fout gegaan..
als ik hem opstart is hij bevoren.
nu heb ik hem verwijderd uit mijn opslagkaart, maar nu pakt hij internet explorer niet meer, als ik via email een link wil openen ...
ehm iemand???

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ronaldoo heb je wel een verzekering afgesloten? je hebt dan toch recht op een leentoestel?

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Geweldig...ik dacht al die tijd dat ik pas in november een nieuw toestel mocht gaan uitzoeken bij Orange shop, blijkt het morgen al zover te zijn...super. Ik ging vandaag in de middag ff een kijkje nemen bij de shop en vroeg een aantal dingen over de HTC Touch , en dat ik voor die foon
wilde gaan, en dat als het goed is dat ik dan in november eentje kon meenemen...zegt die vrouw ' ff checken hoor , je kunt nu al voor een nieuwe gaan" . Dus alles was zo'n beetje klaar en
ze moest nog wat 'papierwerk' invoeren in de computer en toen zei ze ineens ' oh foutje, ik zie ineens dat het morgen is, ik had het even verkeerd uitgerekend, dat vind ik altijd zo rot als ik dit moet zeggen ' . Maareh...boeie hoor, ik ging er niet eens vanuit dat ik een nieuw toestel kon halen maar het kan dus al.

De HTC Touch ligt al achteruit voor mij, morgen gelijk in de pauze van werk erheen.

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

duncanvdlinden schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:47:
Ik krijg de t-mobile touch morgen binnen, ik heb er alleen geen sms bundel besteld, achteraf een beetje spijt van aangezien ze de eerste maanden 50% korting daarop geven.
Weet iemand of ik dit nog na kan bestellen?
Ik denk dat je daarvoor het best even de klantenservice kan bellen. Op zich doen ze niet zo heel moeilijk over veranderingen, zeker niet als het iets extra's betreft en het dus net ingaat.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:18

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:41:
verhaal....

voor mij dus nooit geen htc meer
Zoals je het nu zegt, wil je dus altijd een HTC.
Nooit geen = altijd

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Verwijderd

goede avond,

Hier even een aantal vragen, ik heb sinds kort een HTC Touch, overigens dik tevreden!, maar ben toch benieuwd hoe ik bijvoorbeeld zo'n ander toetsenbordje krijg, of hoe ik er spelletjes opzet etc.

Ook heb ik nu een spelletje gedownload kan hem alleen niet openen doordat mijn intern geheugen te klein is, waar kan ik dit zien, en hoe kan ik dit verhelpen?

Hulp gevraagd...!

mgv

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Even een paar vraagjes .

1- Is de fotokwaliteit goed van de HTC's camera?
2- Hoe is de kwaliteit van filmpjes (avi,mpg,etc)
3-Je kan ermee op internet dus, kon ik ook met mijn
Sony erricson K750i,maar dat stelde weinig voor en kostte handen vol geld..echter
met deze HTC met Windows mobile enzo...word dat internetten al een stuk beter lijkt me...
ik kan toch gewoon internetten via mijn eigen provider thuis? (@home) dat het niet
mij geld gaat kosten?

Verwijderd

Ik heb de softkey application al op mijn telefoon staan (anders was het in eerste instantie al niet mogelijk om ze te wijzigen) maar nu blijkt dus dat als ik een nieuw programma erop zet, (bv slide 2 unlock oid) hij niet automatisch ook gekozen kan worden met softkeyapplet, maar ik zal het wel even met dit programmatje proberen

gr brainz

Verwijderd

devilsnight schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:22:
Even een paar vraagjes .

Sony erricson K750i,maar dat stelde weinig voor en kostte handen vol geld..echter
met deze HTC met Windows mobile enzo...word dat internetten al een stuk beter lijkt me...
ik kan toch gewoon internetten via mijn eigen provider thuis? (@home) dat het niet
mij geld gaat kosten?
Kwaliteit van de 2 megapixel camera is niet denderend, maar je kan wel wat foto's maken, maar als je puur een toestel wilt om een beetje foto'tjes te maken en mp3 te luisteren etc kun je beter voor een niet-pda gaan. Maar ik gebruik naar volle tevredenheid mijn htc als mp3 speler (geluidskwaliteit enzo is prima) en af en toe een foto. Voor filmpjes geldt een een beetje hetzelfde verhaal.
Internet vind ik echt super via gprs wel wat traag, maar je kan praktisch elke site normaal ontvangen.
Thuis kun je als je draadloos netwerk hebt gewoon internetten.

gr brainz

• Evos
  • Laatst online: 11-09 21:17
devilsnight schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:22:
Even een paar vraagjes .

mij geld gaat kosten?
1. Slecht vergeleken met de SE k800i
2. Matig
3. De touch heeft wifi dus je kunt op je eigen draadloosnetwerk

• duncanvdlinden
Evos schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:31:
[...]

1. Slecht vergeleken met de SE k800i
2. Matig
3. De touch heeft wifi dus je kunt op je eigen draadloosnetwerk
Ik vind dat zelf toch echt wel zo'n rare hype dat een telefoon tegenwoordig een "goede" camera moet hebben, naar mijn mening is zo'n camera zowiezo just for fun. (contacten onderhouden, dingen vastleggen als je geen camera bij je hebt).
Zelfs een SE k800i kan niet tippen aan een een goedkope losse camera.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:22:
goede avond,

Hier even een aantal vragen, ik heb sinds kort een HTC Touch, overigens dik tevreden!, maar ben toch benieuwd hoe ik bijvoorbeeld zo'n ander toetsenbordje krijg, of hoe ik er spelletjes opzet etc.

Ook heb ik nu een spelletje gedownload kan hem alleen niet openen doordat mijn intern geheugen te klein is, waar kan ik dit zien, en hoe kan ik dit verhelpen?

Hulp gevraagd...!

mgv
Lees eens de OP. :)

Nog eens mijn vraag herhalen waar ik niets over kan vinden: Zijn er hier mensen die citrix hebben draaien op een HTC en wat zijn de ervaringen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 00:00 ]

Verwijderd

duncanvdlinden schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:52:
[...]

Ik vind dat zelf toch echt wel zo'n rare hype dat een telefoon tegenwoordig een "goede" camera moet hebben, naar mijn mening is zo'n camera zowiezo just for fun. (contacten onderhouden, dingen vastleggen als je geen camera bij je hebt).
Zelfs een SE k800i kan niet tippen aan een een goedkope losse camera.
Net zo'n verhaal als dat het niet de latest hardware heeft en dat het "maar een shell" is die de Touch gebruikt. Als hij het doet als telefoon is de rest voor mij persoonlijk maar een bijzaak. Ik kan er op films kijken, ik kan er mee bellen en sms'en en zelfs af en toe maak ik gebruik van internet. Nu hij op 273 draaid heb ik geen problemen met snelheden en ben ik heel erg tevreden.

• LaptopRookie
  • Laatst online: 26-04 20:04
Hoe is de internet surf belevenis nu eigenlijk op dit apparaat??? Zijn de webpaginas gelijk aan de webpaginas die je ziet op de webbrowser op een desktop/laptop of niet?...of krijg je totaal geen plaatjes te zien?...hoor het graag, heb nog nooit een pda/smartphone gehad...dus ben benieuwd. Ziet bijv www.telegraaf.nl er hetzelfde uit?

• MarcoL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11-2024

MarcoL

Onima@dpc

Hopelijk volgende week eindelijk mijn touch kunnen ophalen.
Heb gewoon eentje in de winkel besteld met abo (the phone house) maar dat was 2 week geleden en ze worden maar steeds niet geleverd.
Iemand enig idee of dit ergens anders ook zo is?

Don't worry people, i`m a professional idiot

• Mentox
MarcoL schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:39:
Heb gewoon eentje in de winkel besteld met abo (the phone house) maar dat was 2 week geleden en ze worden maar steeds niet geleverd.
Over het algemeen niet, sommige sites hebben een apparte indeling voor mobielegebruikers.

Er is ook een site die andere sites aanpast zodat deze bekeken kunnen worden met een mobiel. Ben alleen de naam even kwijt.

Kijk eens op de onderstaande link voor voorbeelden.
http://www.startpagina.nl/pda/

• Mentox
De mijne gisteren bij T-Mobile besteld en ik kreeg te horen dat ze op voorraad waren. Normaal duurt het bij T-Mobile zo`n 10 dagen maar omdat ze op voorraad waren kon het wel eens eerder zijn aldus de medewerker.

Verwijderd

Ik overweeg de MDA touch te kopen, maar vraag mij het volgende af. Volgens mij (correct me if I'm wrong) was het vroeger zo dat als je een telefoon met simlock kreeg je daar na 1 of 2 jaar helemaal van af kon. Dit was wettelijk verplicht ofzo. Hoe zit dat bij de MDA's van T-Mobile?

Tweede vraag, hoort misschien niet helemaal hier thuis, maar toch: ik overweeg ook nog om te wachten op de HTC Polaris, durft iemand iets zinnigs te zeggen over de prijs daarvan? Rond die van de P3300 of toch al snel 50 euro duurder?

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
Ik heb mijn MDA Touch via de website van T-Mobile besteld en ik had 'm 2 dagen later al thuis. Perfecte service!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Misschien even goed op te merken dat Chris.nl een dikke pluim in z'n reet verdient! Hoe hij telkens weer de nieuwe PocketCM update: ideaal! Doorgaan zo, fantastisch!

Verwijderd

Heb net gelezen hoe je dingen moet installeren. Maar nu heb ik dat keyboard gedownload maar nu zie ik geen exe of cab bestandje staan.

edit: laat maar, kon het rar bestandje gewoon openen in de verkenner van de touch.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 11:38 ]

• kevlar
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
ok lui.. ik kom er niet uit. ik voel me echt vreselijk blond.. maar goed.

Ik heb pcm keyboard geinstalleerd. maar het werkt niet. hij is netjes geinstalleerd. en in instellingen > invoer en dan het pulldown lijstje zie ik pcm keyboard er ook gewoon bij staan.

maar! als ik 'pcm keyboard' in het lijstje selecteer en op ok druk. dan gebeurt er niets. het nieuwe toetsenboard is niet de default en als ik weer de invoer instellingen nakijk dan staat het originele toetsenbord gewoon weer geselecteerd.
ik snap er geen biet van.
en weet iemand hoe je een 'soft reset' uitvoert? is dat gewoon aan en uit zetten?

I wish I had a cool signature like everybody else

• duncanvdlinden
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:11:
Ik overweeg de MDA touch te kopen, maar vraag mij het volgende af. Volgens mij (correct me if I'm wrong) was het vroeger zo dat als je een telefoon met simlock kreeg je daar na 1 of 2 jaar helemaal van af kon. Dit was wettelijk verplicht ofzo. Hoe zit dat bij de MDA's van T-Mobile?

Tweede vraag, hoort misschien niet helemaal hier thuis, maar toch: ik overweeg ook nog om te wachten op de HTC Polaris, durft iemand iets zinnigs te zeggen over de prijs daarvan? Rond die van de P3300 of toch al snel 50 euro duurder?
Ik heb in ieder geval gelezen in de voorwaarden van een relax abonnement dat je na 1 jaar de simlock gratis kan laten verwijderen. Lijk me dat als ze uitzonderingen maken dat ze dat dan moeten vermelden daar.

Verwijderd

He Touchers! Ik heb een "crash" gehad toen ik muziek wilde luisteren van juize.fm. Kan dit niet via de Touch? Maar hoe dan ook, hij deed niks meer en ik heb de batterij eruit gehaald (wist even niks anders). Maar nu heet mijn opslagkaart, Opslagkaart2 en moet ik dus allerlei dingen weer veranderen en opnieuw verwijzen. Ik kan de naam ook niet meer terugveranderen in Opslagkaart. Dan geeft hij een melding dat er een probleem was met het hernoemen.

Iemand een idee?

Ik heb sinds kort ook een mapje met het Opslagkaart symbool er op met de naam: Bluetooth. Als ik er op druk geeft hij de melding dat Bluetooth radio gestart wil worden en of ik BT wil aanzetten. Wat is dit? Ik heb nooit een BT radio geinstalleerd.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Oh ja, ik kom er net achter dat ik na een herstart ook opnieuw een map Opslagkaart heb staan, maar dan zonder dat SD icoontje erin.!?

• Peedy
  • Laatst online: 06-11-2024
LaptopRookie schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:22:
Hoe is de internet surf belevenis nu eigenlijk op dit apparaat??? Zijn de webpaginas gelijk aan de webpaginas die je ziet op de webbrowser op een desktop/laptop of niet?...of krijg je totaal geen plaatjes te zien?...hoor het graag, heb nog nooit een pda/smartphone gehad...dus ben benieuwd. Ziet bijv www.telegraaf.nl er hetzelfde uit?
Ligt eraan welke browser je gebruikt... IE op Windows Mobile verkleint de pagina's, probeert ze zo efficient mogelijk in te delen. Plaatjes laadt hij gewoon in en als hij te breedt wordt krijg je scrollbars. Ik gebruik zelf Opera Mini, een in Flash gebouwde demo daarvan kan je hier vinden en een filmpje hier.

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Die map Bluetooth met dat icoontje heb ik ook laatst ineens gehad. Zou wel na eerste keer bestanden versturen via bluetooth zijn geweest.

De map Opslagkaart die je nu hebt is leeg? Misschien kan je die verwijderen en dan Opslagkaart2 hernoemen naar Opslagkaart.

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

RKD

kevlar schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:37:
ok lui.. ik kom er niet uit. ik voel me echt vreselijk blond.. maar goed.

Ik heb pcm keyboard geinstalleerd. maar het werkt niet. hij is netjes geinstalleerd. en in instellingen > invoer en dan het pulldown lijstje zie ik pcm keyboard er ook gewoon bij staan.

maar! als ik 'pcm keyboard' in het lijstje selecteer en op ok druk. dan gebeurt er niets. het nieuwe toetsenboard is niet de default en als ik weer de invoer instellingen nakijk dan staat het originele toetsenbord gewoon weer geselecteerd.
ik snap er geen biet van.
en weet iemand hoe je een 'soft reset' uitvoert? is dat gewoon aan en uit zetten?
Onderaan je telefoon heb je 2 gaatjes (naast je usb aansluiting.) dan moet je de rechter hebben.

Je kan hem ook gewoon even uitzetten met de powerknop, geeft hetzelfde effect.

Misschien dat PocketCM gewoon werkt na je reboot.

iRacing Profiel

• kevlar
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
RKD schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:53:
[...]

Onderaan je telefoon heb je 2 gaatjes (naast je usb aansluiting.) dan moet je de rechter hebben.

Je kan hem ook gewoon even uitzetten met de powerknop, geeft hetzelfde effect.

Misschien dat PocketCM gewoon werkt na je reboot.
dankje voor je tip v.w.b. de soft reset.
helaas krijg ik het nieuwe toetsenbord niet draaiende. echt vaag.

I wish I had a cool signature like everybody else

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

RKD

kevlar schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:59:
[...]

dankje voor je tip v.w.b. de soft reset.
helaas krijg ik het nieuwe toetsenbord niet draaiende. echt vaag.
Heb je hem al een keer opnieuw geinstalleerd? Kan je wel bij de opties van het toetsenbord komen?

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.