Bedankt Oliver BB , ik heb gewoon een aantal poorten gebruikt en hij doet het nu... Op ComPoort 7.
Dus misschien voor de volgende persoon die er moeite mee heeft.:):):):):):):):):):):):):)
Verder heb ik een heel andere vraag, wel over de HTC Touch. Ik heb dan een Touch van T-mobile maar heb zelf een Hi abbonement en mijn Touch is dan ook simlock vrij.
Nu kan ik alleen niet op internet, weet iemand van jullie misschien hoe dit kan?
Ik heb ook al de klantenservice van Hi gebeld en die geven mij een site
http://www.bel.nl/ dat ik daar de instructies moet volgen, dit dan ook gedaan, maar zodra ik dan een site wil openen, is hij eerst heel lang bezig om verbinding te maken met GPRS...
Dit duurt misschien wel een half uur. en dan de volgende melding:
Kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren en zonodig te wijzigen. Als het probleem zich blijft voordoen, moet u uw mobiele apparaat opnieuw instellen op de beginwaarden zoals beschreven in de documentatie van de fabrikant en kunt u het opnieuw proberen.
En nog een vraag, wat als ik een reset doe? Verlies ik dan alle gegevens? Dus bv. TomTom mp3 foto's etc???