Verwijderd

Even een "off-topic" vraagje...

In het Apple Talk forum hierop Tweakers bestaat er een topic: Onmisbare tools / software. Is er ook zoiets hier binnen PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie?

Ik kan het niet vinden...sorry voor deze n00b vraag....

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

touchie75 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:58:
hoe kan ik hier nu radio erop krijguh ??? :/

en sorry ik bedoelde het nl woordenboek voor de phonepad :X :D
Krijguh :X Volgens mij heb je dat woordenboek inderdaad hard nodig. Wat betreft radio: er zit geen FM-radio op de Touch dus tenzij je streaming audio van een internetradiostation gaat luisteren lukt dat niet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Tjirp
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2023
Heey mensen,

ik heb nog even gezocht naar het instellen van je eigen ringtone als alarm. Ik kan alleen niks vinden. Wel een korte post hier dat het alarm .wav files nodig heeft?

Ook als ik dat dan gedaan heb, waar moet die komen te staan. ik vind nergens in mijn telefoon de huidige alarmpjes en heb dus geen flauw idee waar ik hem neer moet zetten. alvast bedankt.

Verwijderd

Heej mensen,

Ik wil graag internetten op de laptop via mijn htc touch

Dus dat de touch als modem functioneert...

Heb al snel door topics gelezen maar nog niet echt iets tegengekomen

Iemand enig idee??? hoe dit moet???

Alvast bedankt :D

Verwijderd

Tjirp schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:59:
Heey mensen,

ik heb nog even gezocht naar het instellen van je eigen ringtone als alarm. Ik kan alleen niks vinden. Wel een korte post hier dat het alarm .wav files nodig heeft?

Ook als ik dat dan gedaan heb, waar moet die komen te staan. ik vind nergens in mijn telefoon de huidige alarmpjes en heb dus geen flauw idee waar ik hem neer moet zetten. alvast bedankt.
in windows\rings en mag trouwens ook wma zijn hoor, succes

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:40:
Heej mensen,

Ik wil graag internetten op de laptop via mijn htc touch

Dus dat de touch als modem functioneert...

Heb al snel door topics gelezen maar nog niet echt iets tegengekomen

Iemand enig idee??? hoe dit moet???

Alvast bedankt :D
Bij programma's zit een programma genaamt: Internet delen, rest wijst zich vanzelf ;)

No animals were harmed in the making of this comment.

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heeft er iemand ook nog tips voor een houder voor in de auto? Liefst met een zuignap. Dus niet boren ofzo.
Is zo'n universele goed genoeg? Of is de Touch daar eigenlijk te dun voor?

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 07:39
ione schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:15:
Heeft er iemand ook nog tips voor een houder voor in de auto? Liefst met een zuignap. Dus niet boren ofzo.
Is zo'n universele goed genoeg? Of is de Touch daar eigenlijk te dun voor?
Heb zelf een set van brodit. Te vinden bij pdaplus.nl. Erg handig: veel stabieler dan een zuignap, en ze hebben oplossingen voor alle modellen auto's... Niet echt goedkoop, maar perfect spul.

• Tjirp
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:42:
[...]

in windows\rings en mag trouwens ook wma zijn hoor, succes
Dit had ik al geprobeerd, maar er staan momenteel mp3's in. ik zal er 2 wma's van maken, kijken of die het doet!

bedankt

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Jemig, inderdaad... 47 euro voor een houder met laadsnoer en dan heb je ook nog een bevestigingsclip van 22 euro nodig. Een laadsnoer voor in de auto heb ik dus ik geloof dat ik zelf wat ga fabrieken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Die Richter Global-9 lijkt me wel wat. Er moet ook een Vario inpassen (van de partner die ook met de auto rijdt). Ik ga ook eens kijken bij Halfords of die nog wat leuks hebben.

Verwijderd

Tjirp schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:07:
[...]

Dit had ik al geprobeerd, maar er staan momenteel mp3's in. ik zal er 2 wma's van maken, kijken of die het doet!

bedankt
heb er zelf wma in staan van Prince en werkt als een speer, heb wel bijna alle ringtones eruit gegooid heb je weer meer ruimte is toch allemaal bagger

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:59:
[...]

heb er zelf wma in staan van Prince en werkt als een speer, heb wel bijna alle ringtones eruit gegooid heb je weer meer ruimte is toch allemaal bagger
sorry had het verkeerd gelezen dacht dat het om een beltoon ging, alarm staat in windows
en zijn allemaal wma bestandjes , ik heb hier zelf NS in gezet , je kent hem denk ik wel van de spoorwegen die dingdong de trein heeft vertraging(maar dan alleen de dingdong natuurlijk (-;

Verwijderd

Codeaction schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:30:
[...]

Het klopt zeker niet, ik heb dit ook gecontroleerd en zie dit helemaal niet op de site. 8)7
Will je de zin citeren?
Ik lees het ook op de site :
Geïntegreerde GPS ontvanger: Navigatie
https://www.t-mobile.nl/p...oneDetails&ProductId=2988
(bij specificaties helemaal onderaan)

Verwijderd

woutertje schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:31:
Hmm, als je je contract verlengt hoor je toch extra korting te krijgen in plaats van
dat je meer moet betalen? Als ik een "nieuw" contract af zou sluiten betaal ik met een
Relax 150 (E17 pm) 1 jaar+ pocket internet + 25 smsjes maar 49,95 voor het toestel. Als ik
m'n contract zou verlengen wordt dat 89,95 met dezelfde opties. Is dat normaal of hoor ik ook
gewoon die lagere prijs te betalen?
Net telefonisch afgesloten , relax web 150 (17e) 1 jaar + pit (1e 4mnd -50%) toestel eerst voor 89.95 , maar na een beetje zeuren en twijfelend overkomen kon ik hem voor 30 euro krijgen!

Verwijderd

is er een soort agenda programmatje vergelijkbaar met pocketcm voor je contacten? Ik heb ergens wel iets kunnen vinden, maar dat werkt daar kan ik geen shortcut van maken, maar alleen maar helemaal via verkenner openen. (komt dat omdat het een exe file is?) Hetzelfde probleem heb ik ook met de diverse slide 2 unlock progs.

bvd

brainz

Verwijderd

Heb hem ook besteld en nu wachten op levering. Hier en daar lees ik reacties over de battery, terwijl ik ergens las dat hij het 200 uur uithoud.. Wat zijn hier de ervaringen als je er gewoon mee belt/sms'ed en wat zijn de ervaringen als je filmpjes gaat zitten kijken?

(heb de touch besteld om telefoonvervanger te worden + voor film te kijken in de trein)

• Ralfoyd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-07 21:11
Heeft iemand al ervaring met de desktopcradle?

http://www.expansys.nl/zoompic.aspx?type=item&i=154787

Wil deze graag aanschaffen, want het is zonde als dit fraaie apparaat maar los op mijn bureau ligt!

Verwijderd

als je de touch gewoon als een telefoon gebruikt is er niets aan de hand en gaat de batterij lang mee. ik heb nu nog 94% over, en hij is al vanaf 8 uur vanmorgen van de lader af. heb er alleen maar mee gebeld, zo'n 30 minuten, en een tiental smsjes mee verstuurd. beetje in mijn agenda gezeten maar verder niets. heel aardig dus.
maaaar, toen ik gister naar bed ging was de batterij ram leeg. heb toen heel de dag zitten spelen met gprs en wifi, bestanden geinstalleerd, en mailtjes gestuurd en ontvangen. maar ook dit is geen probleem, want 'savonds gaat hij toch aan de lader. batterij is dus precies goed eigenlijk!

Verwijderd

Ralf the Malf schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:09:
Heeft iemand al ervaring met de desktopcradle?

http://www.expansys.nl/zoompic.aspx?type=item&i=154787

Wil deze graag aanschaffen, want het is zonde als dit fraaie apparaat maar los op mijn bureau ligt!
volgens mij staan die in grote getalen en voor minder op ebay...

• Vuilnisbak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 09:24
woutertje schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:31:
Hmm, als je je contract verlengt hoor je toch extra korting te krijgen in plaats van
dat je meer moet betalen? Als ik een "nieuw" contract af zou sluiten betaal ik met een
Relax 150 (E17 pm) 1 jaar+ pocket internet + 25 smsjes maar 49,95 voor het toestel. Als ik
m'n contract zou verlengen wordt dat 89,95 met dezelfde opties. Is dat normaal of hoor ik ook
gewoon die lagere prijs te betalen?
Bellen, beetje ouwehoeren en je krijgt het toestel voor 30 euro mee (1 jaar 150 min. + PIT + geen sms-bundel)

Bla

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:06:
De ervaringen als je filmpjes gaat zitten kijken?

(heb de touch besteld om telefoonvervanger te worden + voor film te kijken in de trein)
Hier 1tje.

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
snoeikoei }:O dat was een geintJUH ... 8)7 en sinds wanneer is fabrieken een werkwoord?? :? :X _O- ik fabriek, jij fabriekt haha maar oke .
heb het nederlands woordenboek al gevonden,
jammer inderdaad dat er geen radio inzit..

Verwijderd

de internetverbinding is gelukt :*)

las alleen op Hi.nl dat je de telefoon niet aan de laptop mag koppelen voor internet :P

nu had ik nog een vraagje....

iemand enig idee voor een remote control programma?

waarmee ik met mijn touch mijn laptop kan besturen???

ongeveer zown werking als:
- VNC
- Remote Administrator (Radmin)

alvast bedankt voor jullie hulp _/-\o_

• Codeaction
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 15:17
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:45:
[...]

Ik zie nergens iets op ebay staan waar je ook een batterij in kan doen.
dit product staat ook onder 'nieuws' bij de htc shop

If it cannot be fixed with Duct-tape. Then you're not using enough Duct-tape.

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Vuilnisbak schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:02:
[...]

Bellen, beetje ouwehoeren en je krijgt het toestel voor 30 euro mee (1 jaar 150 min. + PIT + geen sms-bundel)
Ok vet raar wat ik allemaal lees, ik heb de toetsel nu precies 1 week en 1 dag, de vrijdag daarvoor heb ik T-mobile gebeld ivb met de HTC Touch (klanten service) en met een abbo verlenging ZONDER PIT, 1 jaar. want ik had al bij me MDA vario PIT, en vind het echt gewoon te langzaam, doe er niks mee. Kon ik het toestel krijgen voor 29,95

Dus: 1 jaar - 29,95 Toestel - Geen PIT - 150 relax -

Niet zo slechte deal lijkt mij. >:)

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Vandaag een Touch binnen gekregen op m'n werk, er zijn 10 PDA gebruikers bij gekomen en die gaan met de Touch werken. We hadden de Qtek9100 en hoewel ik wist dat deze kleiner is, heb ik me toch verbaasd over het handzame formaat, wat een klein makkelijk ding !

Voor het laten verschijnen van het Touch menu vind ik dat je toch vrij stevig over het scherm moet wrijven, maar misschien een kwestie van wennen / oefenen ? Screenprotector wel gebruikt, maakt dit het scherm wat minder gevoelig ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Ja, dat lijkt me logisch. Als jij een shirt aan hebt voel je toch ook minder dan wanneer iets je rechtstreeks op je huid aanraakt? ;)

The devil is in the details.

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
seq_uence schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:41:
Vandaag een Touch binnen gekregen op m'n werk, er zijn 10 PDA gebruikers bij gekomen en die gaan met de Touch werken. We hadden de Qtek9100 en hoewel ik wist dat deze kleiner is, heb ik me toch verbaasd over het handzame formaat, wat een klein makkelijk ding !

Voor het laten verschijnen van het Touch menu vind ik dat je toch vrij stevig over het scherm moet wrijven, maar misschien een kwestie van wennen / oefenen ? Screenprotector wel gebruikt, maakt dit het scherm wat minder gevoelig ?
Standaard bijgeleverde screenprotector maakt het touchscreen gedeelde inderdaad minder gevoelig, er zijn hier mensen van mening, en aangezien ik de Brando ScreenProtector ook op me MDA Vario had, dat het dan een stuk beter afgaat qua gevoeligheid.
Ik heb die al inmiddels wel besteld aangezien de bijgeleverde screenprotector vaak snel wat vinger afdrukken laat zien. Voor de rest prima oplossing tot je een goede hebt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:48:
Een vraagje:
Hoe kan ik bij het versturen van sms-jes smileys toevoegen??
Iemand??? :? :? :?

• Tjirp
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:07:
[...]

sorry had het verkeerd gelezen dacht dat het om een beltoon ging, alarm staat in windows
en zijn allemaal wma bestandjes , ik heb hier zelf NS in gezet , je kent hem denk ik wel van de spoorwegen die dingdong de trein heeft vertraging(maar dan alleen de dingdong natuurlijk (-;
helemaal super!

bedankt

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
Weet iemand hoe je de icoontjes van programma's verandert?

• touchie75
  • Niet online
je kan de gevoeligheid van je scherm veranderen zodat je minder hard hoeft te drukken.
heb met de mijne trouwens geen last, en heb bijgeleverder screenprotector erop. niks mis mee hoor!

Verwijderd

Ik heb deze ook van Brodit. Deze kan je ook kopen zonder laadsnoer en kost je dan 27 Euro. Uiteraard zal je je ook nog een bevestigingskit moeten aanschaffen, maar ik heb het gewoon met de houder gedaan. Ik heb deze vast gezet op een vervangbare knop. Als ik dus de gaatjes kwijt wil steek ik er een nieuwe knop (beschermplaatje) in. Ik ben zeer content.
http://www.pdashop.be/pro...ive-holder-htc-touch.html
SnoeiKoei schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:23:
[...]

Jemig, inderdaad... 47 euro voor een houder met laadsnoer en dan heb je ook nog een bevestigingsclip van 22 euro nodig. Een laadsnoer voor in de auto heb ik dus ik geloof dat ik zelf wat ga fabrieken.

Verwijderd

Je kan er toch eenvoudig een snelkoppeling van maken. Via de gewone verkenner de exe-file kopiëren en daarna in de map \Windows\Startmenu\Programma's\ plakken als snelkoppeling.
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:05:
is er een soort agenda programmatje vergelijkbaar met pocketcm voor je contacten? Ik heb ergens wel iets kunnen vinden, maar dat werkt daar kan ik geen shortcut van maken, maar alleen maar helemaal via verkenner openen. (komt dat omdat het een exe file is?) Hetzelfde probleem heb ik ook met de diverse slide 2 unlock progs.

bvd

brainz

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:00:
Je kan er toch eenvoudig een snelkoppeling van maken. Via de gewone verkenner de exe-file kopiëren en daarna in de map \Windows\Startmenu\Programma's\ plakken als snelkoppeling.

[...]
maar dan kan je hem volgensmij nog niet kiezen bij je app launcher ipv de standaard lock functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:29:
[...]
maar dan kan je hem volgensmij nog niet kiezen bij je app launcher ipv de standaard lock functie
Jawel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:45:
[...]

Klopt, maar het gaat mij niet om de prijs, maar of iemand hier deze cradle in zijn bezit heeft en wil vertellen de ervaringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
Vuilnisbak schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:02:
[...]

Als je 'm via de online shop koopt (met 2 jaar 150 min + Pit + geen sms-bundel) is die gratis!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 07:39
seq_uence schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:41:
gaat stukken makkelijker als je je nagel laat schuiven over het display...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ralf the Malf schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:23:
[...]

Als je 'm via de online shop koopt (met 2 jaar 150 min + Pit + geen sms-bundel) is die gratis!!!
nogal logisch met een 2-jarig abonnement! :9

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi there...

weet iemand hoe ik de beveiligingssettings van Windows mbt IE kan veranderen? Heb een site waar ActiveX geïnstalleerd moet worden en omdat Windows een niet ondertekend script niet wil installeren krijg ik het beeld niet op gang. Op de desktop pc zijn die instellingen te wijzigen, al wordt het natuurlijk afgeraden.
Iemand een idee waar dit te vinden is??? Alvast bedankt voor het meedenken.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,
ik heb ook de touch gekocht.
in het begin was ik er niet erg tevreden mee want je moest eigenlijk voor alles het pennetje gebruiken.

Maar nadat ik SPB mobile sell
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl

heb geinstalleerd samen met Phone pad T9 Dutch
http://forum.xda-develope...hp?p=1334479&postcount=32

ben ik dik tevreden. nu kan ik alles iig met de vingers gaan doen.
alleen ik kan 1 ding niet vinden. en dat zijn de laatste oproep, ontvangen, gemiste oproepen map.

normaal bij bv een nokia heb je het heel overzichtelijk.. maar bij de touch kan ik alleen de persoon vinden die ik het laatst heb gebeld.... kan iemand me daar mee helpe te vinde of moet je een aparte tool daar voor downloaden lijkt me sterk want het blijft wel een beetje een gsm..

alvast bedankt, kima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Wat is hier voor de meeste de motivatie om niet voor een goedkopere Qtek s200 te gaan?
het design? windows mobile 6? of zie ik nog wat voordelen van deze HTC Touch over het hoofd? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het design, windows mobile 6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duncanvdlinden schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:48:
Wat is hier voor de meeste de motivatie om niet voor een goedkopere Qtek s200 te gaan?
het design? windows mobile 6? of zie ik nog wat voordelen van deze HTC Touch over het hoofd? :p
Ik heb bij de Touch niet het gevoel dat het een Pda is waar een telefoonfunctie bij in is gepropt.
Het komt allemaal wat minder fragiel over. Vooral het scherm voelt aan alsof het meer kan hebben.
(heb hiervoor een vario gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
Hier nog even de reactie van T-Mobile op de hogere prijs bij verlenging.
Geachte,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U vraagt waarom een bepaald toestel goedkoper is wanneer u een nieuw contract afsluit. Wij begrijpen dat dit erg verwarrend is. Als u een nieuw contract afsluit ontvangt u extra korting op het desbetreffende toestel. Dit is een actie die geldig is voor nieuwe klanten. Bestaande klanten kunnen profiteren van andere aanbiedingen zoals het sparen voor T-Mobile Extra. Regelmatig heeft T-Mobile ook actie's voor bestaande klanten die hun contract gaan vernieuwen. Het kan echter voorkomen dat uw contract verloopt in een periode waarin T-Mobile geen speciale actie's heeft voor bestaande klanten.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien en wensen u een fijn weekend toe.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Nancy Krijnen-Giezenaar
Vreemde gang van zaken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:21:
Beste mensen,
ik heb ook de touch gekocht.
in het begin was ik er niet erg tevreden mee want je moest eigenlijk voor alles het pennetje gebruiken.

Maar nadat ik SPB mobile sell
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl

heb geinstalleerd samen met Phone pad T9 Dutch

ben ik dik tevreden. nu kan ik alles iig met de vingers gaan doen.
alleen ik kan 1 ding niet vinden. en dat zijn de laatste oproep, ontvangen, gemiste oproepen map.

normaal bij bv een nokia heb je het heel overzichtelijk.. maar bij de touch kan ik alleen de persoon vinden die ik het laatst heb gebeld.... kan iemand me daar mee helpe te vinde of moet je een aparte tool daar voor downloaden lijkt me sterk want het blijft wel een beetje een gsm..

alvast bedankt, kima
Zijn er ook screenshots van die interfaces te vinden ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:48:
[...]

Ik lees het ook op de site :
Geïntegreerde GPS ontvanger: Navigatie
https://www.t-mobile.nl/p...oneDetails&ProductId=2988
(bij specificaties helemaal onderaan)
heheh, nu hebben ze het van de site afgehaald , zouden ze dit forum ook lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze vanmorgen aan de lijn gehad hierover...was een foutje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen.
Heb tot volle tevredenheid TomTom op mijn Touch draaien, maar nu vraag ik me af waar ik de int. bestanden moet neerzetten.
Heb een progje waar je zelf een route mee uit kan stippelen en die zou ik als int. bestandje in TomTom moeten kunnen zetten, weet alleen niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet of er een verjaardagskalender bestaat voor op men touch?
En waar ik die kan vinden en installeren?

danke,
Pijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt ik heb de slider nu werkend, en in mijn app launcher staan. Ben nu nog een beetje de skin aan het aanpassen want die Iphone skin vind ik niks. Maar nu het volgende het icoontje is nu een wit vierkantje met blauw bovenrandje. Kan iemand mij uitleggen hoe ik het icoontje kan aanpassen, er zit een mapje gfx bij waarin alle andere dingen kunnen worden aangepast maar ik kan nergens het icoontje vinden. Hoe kun je een icoontje van een programma aanpassen als hij er zeg maar nog geen heeft.

bvd

brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

woutertje schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:59:
Hier nog even de reactie van T-Mobile op de hogere prijs bij verlenging.

[...]

Vreemde gang van zaken daar.
Weet je wat je moet doen, contract niet verlengen maar een nieuw abbonement bij hun nemen met nummerbehoud. Soort van verlenging dus :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Is een T9 keyboard goed te vedienen met de vingers op de Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

duncanvdlinden schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:54:
Op een MDA Compact 3 wel.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Chris.nl
  • Niet online
duncanvdlinden schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:54:
Ja, die T9 uit de startpost werkt perfect met de vingers.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/769/pccapture1du7.jpg
zo ziet het toetsebord er uit en als je een nieuw woord in tikt onhoud die het ook... je kan makkelijk een sms met je duim typen zonder andere letters te raken.. zelfs na een paar biertjes ;)

daarom had ik dus ook SPB Mobile Shell 1.5 erbij geinstaleerd.. veel grotere iconen om naar sms maken/versturen te gaan :)

en ik heb het opgelost.. hij liep net vast ;s toen heb ik op de reset knop moete drukken onderaan mijn touch naast waar je stroom kabeltje in gaat. En nu werkt het wel nu kan ik al mijn ingekomen en uitgaande en gemiste contacten zien.. normaal zag ik dus alleen de laatst gebelde contact maar het is opgelost :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 00:39 ]

• duncanvdlinden
gaaf je kunt hem dus wel aardig modificeren voor vingergebruik.
http://www.youtube.com/watch?v=hMJB3AL7OnU deze is ook gaaf, een volledig groot querty tb.

Verwijderd

Ik heb sinds net spb mobile shell geinstalleerd maar als ik mijn oplader of usb verbinden erin doe dan valt het scherm uit wat dus best rot is!

Weet iemand hoe dit uitgezet kan worden?

Verwijderd

duncanvdlinden schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 01:43:
gaaf je kunt hem dus wel aardig modificeren voor vingergebruik.
http://www.youtube.com/watch?v=hMJB3AL7OnU deze is ook gaaf, een volledig groot querty tb.
Dat is spb fullscreen keyboard, die is wel aardig maar het is geen freeware, en je kunt niet zien wat je al getypt hebt. Een ander groot nadeel vind ik dat je eerst aan moet geven in je bericht (door te klikken) dat je wilt gaan typen. Als je dan klaar bent met typen en je tik spbfull, weg dan zie je de getypte zinnen verschijnen. Maar als je dus vergeet te klikken in je bericht, heb je een heel bericht voor niets getikt. Ik raad daarom dat pcm keyboard aan, werkt prima ook met 2 handen. Alleen sms-en op de fiets is er niet meer bij

gr brainz

• duncanvdlinden
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:21:
[...]

Dat is spb fullscreen keyboard, die is wel aardig maar het is geen freeware, en je kunt niet zien wat je al getypt hebt. Een ander groot nadeel vind ik dat je eerst aan moet geven in je bericht (door te klikken) dat je wilt gaan typen. Als je dan klaar bent met typen en je tik spbfull, weg dan zie je de getypte zinnen verschijnen. Maar als je dus vergeet te klikken in je bericht, heb je een heel bericht voor niets getikt. Ik raad daarom dat pcm keyboard aan, werkt prima ook met 2 handen. Alleen sms-en op de fiets is er niet meer bij

gr brainz
Dat PCM keyboard is zeker heel erg mooi, zeker dat ie pas de letter pakt als je hem gezien hebt en je vinger dan loslaat. zou je dat toetsenboard ook op deze manier kunnen gebruiken?
http://www.youtube.com/watch?v=LRQlbfo8vmI
zo heb je nog grotere toesten in princiepe.

• touchie75
  • Niet online
ik heb de phonepad en is echt super! je kan hem krijgen met nl woordenboek dus t9!
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v419/mous/PhonePad.jpg

weet even niet meer waar ik hem weg heb. google maar es.

• Chris.nl
  • Niet online
touchie75 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:10:
ik heb de phonepad en is echt super! je kan hem krijgen met nl woordenboek dus t9!
[afbeelding]

Dat is precies dezelfde phonepad als uit de startpost, alleen heeft die een iets andere vormgeving en dutch woordenboek.

Verwijderd

touchie75 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:10:
[afbeelding]

hiere de nl versie

• The_kind_man
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-01-2022
Vraagje,

ik heb nu al enkele weken de Touch en ben er reuze tevreden over, heb een hele hoop progjes er opstaan maar ik kan aan 1 ding niet wennen en dat is het standaard telefoonboek die zich tot overmaat van ramp ook nog gesyncd heeft met live messenger.

dus bij deze heeft iemand een progje dat deze kan vervangen en twee, hoe krijg ik die contactpersonen van live eruit.

Alvast bedankt

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:17
Heb nu ook de touch, zeer tevreden over...snelheid is goed te doen, je moet niet te veel willen.
de optie van HTC dat je programma's gelijk goed sluit is echt top!

alleen kan ik dus nergens vinden hoe ik mijn stad aanpas voor het weer, hij staat nu op hamburg maar wil hem dus veranderen.

Heb de xml file al aangepast trouwens.

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ben nieuw hier op het forum en vind het zeer informatief. Erg blij dat ik hier ben gaan kijken! Ben zeer tevreden over mijn Touch, ik heb alleen een probleem met de Opera internet explorer. Ik vind het heel vervelend om de hele tijd te moeten bevestegen dat ik inderdaad wil dat hij gegevens ophaald. Verder is het echt een top programma. Ik heb er op dit forum wel iets over gelezen, maar snap toch niet helemaal wat ik moet doen. Zou iemand mij willen helpen,

Groeten

• duncanvdlinden
heeft iemand nog tips waar ik de HTC touch of de T-mobile touch goedkoop kan bestellen?
Het liefst met een abonnement van 15 euro in de maand (1 of 2 jaar), en dan de Touch voor een euro of 30.

[ Voor 38% gewijzigd door duncanvdlinden op 22-09-2007 19:03 ]

Verwijderd

ik denk dat het simlock vrij een touch kopen het goedkoopst is.. en dan een simonly abonnoment bij te kopen.. dan is het bellen iig een stuk goedkoper maar je moet dan wel veel geld in 1x kunnen neer tellen om de aankoop te kunnen voldoen voor de eerste keer..

• Codeaction
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:09:
ik denk dat het simlock vrij een touch kopen het goedkoopst is.. en dan een simonly abonnoment bij te kopen.. dan is het bellen iig een stuk goedkoper maar je moet dan wel veel geld in 1x kunnen neer tellen om de aankoop te kunnen voldoen voor de eerste keer..
normaal gesproken is dat goedkoper. maar een simlock voor de touch maakt hem 100 tot 150 euro goedkoper. ik heb in een jaar 100 euro voordeel daarna stap ik over naar simonly.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:49:
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier op het forum en vind het zeer informatief. Erg blij dat ik hier ben gaan kijken! Ben zeer tevreden over mijn Touch, ik heb alleen een probleem met de Opera internet explorer. Ik vind het heel vervelend om de hele tijd te moeten bevestegen dat ik inderdaad wil dat hij gegevens ophaald. Verder is het echt een top programma. Ik heb er op dit forum wel iets over gelezen, maar snap toch niet helemaal wat ik moet doen. Zou iemand mij willen helpen,

Groeten
Jij gebruikt de java versie van Opera, Opera Mini, daar moet je idd elke keer de connectie bevestigen. Ik gebruik Opera Mobile op mijn Touch. Werkt super. De versie 8.65 werkt ook (eindelijk) goed met het PCM Keyboard.

Opera Mobile: http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobile/

Suc6

• Pumanike
Er is iets heel raars met het comm manager icoontje op mijn touch. Ik heb alle icoontjes in mijn home plugin groen behalve de comm manager want die blijft gewoon blauw :s. Ik heb al geprobeerd om te softresetten en daarna het icoon te vervangen, de home plugin uit te schakelen daarna te softresetten en dan vervangen maar het werkt allemaal niet. Hij blijft blauw. Terwijl de andere icoontjes (scherm draaien, verlichting en slot) wel groen zijn nu ... weet iemand een oplossing?
(Van video's zit het groene icoon er niet bij dus kan ik ook niet testen of die veranderd..)
Heeft iemand het groene 32x32 video's icoontje en de groene vooruitgangs balk voor "audiobeheer"?

[ Voor 16% gewijzigd door Pumanike op 22-09-2007 21:27 ]

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:13

jacobras

Developer

alleen kan ik dus nergens vinden hoe ik mijn stad aanpas voor het weer, hij staat nu op hamburg maar wil hem dus veranderen.
Op je homescreen op de Weer tab drukken en vervolgens op de plaatsnaam. Dan kun je een nieuwe selecteren.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Verwijderd

Hallo,
Sinds vandaag heb ik de touch, en er zijn toch twee vraagjes die ik wil stellen.
1/ kun je de weather tab verwijderen en er iets anders voor in de plaats zetten? Met HTC Home Plugin Customizer is het me niet gelukt.
2/ is het mogelijk om eenvoudig de touchcube aan te passen met andere snelkoppelingen?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 23:26 . Reden: touchcube kan via regestry veranderd worden. Weet iemand wat ik met de parameter aan moet? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

1. Kan je eenvoudig uitschakelen in het Today menu (start, setting)
2. http://ww2.fatattitude.co...ftware-item.aspx?appid=10
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:51:
Hallo,
Sinds vandaag heb ik de touch, en er zijn toch twee vraagjes die ik wil stellen.
1/ kun je de weather tab verwijderen en er iets anders voor in de plaats zetten? Met HTC Home Plugin Customizer is het me niet gelukt.
2/ is het mogelijk om eenvoudig de touchcube aan te passen met andere snelkoppelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 08:24:
Hey,

1. Kan je eenvoudig uitschakelen in het Today menu (start, setting)
2. http://ww2.fatattitude.co...ftware-item.aspx?appid=10

[...]
1. Zou je denken inderdaad, maar bij mijn nederlandstalige T-mobile versie komen de opties niet tevoorschijn in mijn todayscherm :(
2. Dank je, ik zat al te klooien in mijn register, maar dit is wat ik bedoelde!!!!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
Is er een handig programmatje voor het openen kopieren enzo van bestanden over (eigen) netwerk? via wlan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan je er een andere ROM overgooien. Ik weet niet of je dat wel wilt, maar ik "flash" mijn toestellen steeds. Of je je garantie dan kwijt bent weet ik evenmin, maar in al die jaren, en dat zijn er toch nogal, heb ik nog nooit beroep moeten doen op mijn garantie.
Je kan mischien eens kijken op bijgevoegde site: ik heb momenteel versie 1.1 geflashed en werkt prima. Versie 1.2 komt er binnenkort aan. Deze ROM is in het nederlands.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=329022
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:12:
[...]

1. Zou je denken inderdaad, maar bij mijn nederlandstalige T-mobile versie komen de opties niet tevoorschijn in mijn todayscherm :(
2. Dank je, ik zat al te klooien in mijn register, maar dit is wat ik bedoelde!!!!!!! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

duncanvdlinden schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:02:
heeft iemand nog tips waar ik de HTC touch of de T-mobile touch goedkoop kan bestellen?
Het liefst met een abonnement van 15 euro in de maand (1 of 2 jaar), en dan de Touch voor een euro of 30.
De (veruit) goedkoopste aanbieding is een gratis touch bij 1jarig tmobile relax100+pit (=totaal 26 eu in de maand), die een tijdje terug bij de mediamarkt was. Ik zit zelf ook weer te wachten op die aanbieding. Voor 15 eu per maand 2 jaar met 30 euro bijbetalen ga je er iig niet komen denk ik.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:00
HetWonder schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:50:
[...]

De (veruit) goedkoopste aanbieding is een gratis touch bij 1jarig tmobile relax100+pit (=totaal 26 eu in de maand), die een tijdje terug bij de mediamarkt was. Ik zit zelf ook weer te wachten op die aanbieding. Voor 15 eu per maand 2 jaar met 30 euro bijbetalen ga je er iig niet komen denk ik.
Voor €14,50 per maand 2 jaar met €29,95 bijbetalen kan je deze telefoon toch echt krijgen i.c.m. Relax Web 150 per maand bij tmobile.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig een gratis Nederlands - Engels woordenboek ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de 6tabs home plugin hebt geinstalleerd, kan je dan ook zo weer terug naar de 3tabs? En geld dit ook voor andere software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Ja kan je zo weer verwijderen maar hoe bedoel je andere software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn durf ik dat niet aan.
In registers klooien vind ik niet erg; als het misgaat ff een harde reset, en het is weer in orde.
Ik moet er w.s. dus gewoon mee leren leven.....
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:28:
Misschien kan je er een andere ROM overgooien. Ik weet niet of je dat wel wilt, maar ik "flash" mijn toestellen steeds. Of je je garantie dan kwijt bent weet ik evenmin, maar in al die jaren, en dat zijn er toch nogal, heb ik nog nooit beroep moeten doen op mijn garantie.
Je kan mischien eens kijken op bijgevoegde site: ik heb momenteel versie 1.1 geflashed en werkt prima. Versie 1.2 komt er binnenkort aan. Deze ROM is in het nederlands.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=329022

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pumanike schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:57:
Ja kan je zo weer verwijderen maar hoe bedoel je andere software?
Bedoel eigenlijk gewoon, of het allemaal naar het oude weer te veranderen is. Maar dan kan dus makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu dat er toch al heel wat mensen zijn met de htc touch en er ervaring met hebben had ik graag geweten hoe de toch nogal trage processor dat erin zit, een 201Mhz? toch wel voldoet of niet en waar de processor het vooral moeilijk bij krijgt of je het overal "merkt" dat hij nogal naar de trage kant is.

Ik zit momenteel echter nog te twijfelen tussen de htc touch of de htc s620, echter deze 2 hebben dezelfde processor en ik heb een beetje schrik dat deze nogal traag is. Rekening houdende dat de gemiddelde cpu van een pda toch rond de 400Mhz hangt.

Nu, voor wat ga ik hem gebruiken:

- Bellen, smsen
- agenda functie
- wifi voor mijn mails binnen te sleuren
- gps mits route66 of tomtom

ps: ja ik weet dat je hem kan overclocken etc maar dat is niet mijn bedoeling. Ik wil weten hoe de snelheid standaard meevalt.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik vind de snelheid 100% meevallen. Alles werkt prima. Tomtom gaat als een zonnetje en via wifi zijn je mailtjes zo binnen. Zelf merk ik weinig van de 'langzame' processor.

Je gaat het alleen wel merken als je allerlei programma'tjes installeert die je Touch 'pimpen', maar goed dat is een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een programmaatje dat de standaard popup bij een inkomend telefoontje kan vergroten? Zonder leesbril kan ik dit niet lezen en die is niet altijd in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

korte vraag:
hoe krijg ik het voor elkaar dat de weather/weer tab alleen (of automatisch) update wanneer ik synchroniseer (ipv gebruik maken van de gprs verbinging). EN dat ik dan ook altijd de laatst gedownlode versie te "zien" krijg. IPV de tekst dat ik weer opnieuw moet updaten.
zit de oplossing in de registry?

gr
Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:49:
Hallo allemaal,

Groeten
Als je wilt internetten via gprs is de "gewone" opera die hierboven genoemd wordt niet ideaal. De pagina's worden niet eerst verkleind voordat ze binnen worden gehaald. Gebruik de nieuwste java manager met opera mini. Dan hoef je maar 1x per sessie internet access toe te staan en het is full screen!.

Je kan de laatste esmertec jbed hier downloaden:
http://forum.xda-develope...hp?p=1483665&postcount=24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal.

Even een vraagje.. ik heb nu de touch al een aantal maanden en zeer tevreden. Mede dankzij de bron aan info die ik hier op dit forum kan vinden.

Ik ben nu eigenlijk opzoek naar een programma voor op de touch waar ik een soort klanten databank kan aanleggen, met adres gegevens maar ook met installatie gegevens die ik kan gebruiken als ik bij de klant ben..
Dus de volgende gegevens zouden dan op zo'n klanten fiche moeten staan..
- Firma naam
- Adres
- contact persoon
- nummer contact persoon
- Software versie nummer
- Software opties (eventueel gewone vinkjes)
- server gegevens
- passwoorden
- enz...
Ideaal zou ook nog zijn dat het grafisch een beetje bruikbaar is. :)

Momenteel steek ik alles onder mijn adresboek maar dat is niet zo leuk en handig als je in je vrije tijd geconfronteerd bent met de namen en gegevens van je klanten.

Heb al iets gevonden dat er op trekt alleen ik kan niet genoeg tabellen toevoegen. Het is
Ilium Listpro. Handig in gebruik maar dus hellaas net iets te beperkt..

Hopelijk kan iemand me een beetje opweg zetten.

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

jochie79 schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:04:
[...]

Voor €14,50 per maand 2 jaar met €29,95 bijbetalen kan je deze telefoon toch echt krijgen i.c.m. Relax Web 150 per maand bij tmobile.nl.
Hm dat wist ik niet, is idd goedkoop... maja het blijft natuurlijk nog steeds een stuk duurder dan 1jaar relax150 normaal via de mediamarkt...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Codeaction schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:42:
Is er een handig programmatje voor het openen kopieren enzo van bestanden over (eigen) netwerk? via wlan
Ik gebruik daar Resco explorer voor, gaat prima.
Alle computers in het netwerk kan ik benaderen en bestanden mee uitwisselen.
Ook streamen van movies over het netwerk gaat ermee.
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:39:
Hi,

korte vraag:
hoe krijg ik het voor elkaar dat de weather/weer tab alleen (of automatisch) update wanneer ik synchroniseer (ipv gebruik maken van de gprs verbinging). EN dat ik dan ook altijd de laatst gedownlode versie te "zien" krijg. IPV de tekst dat ik weer opnieuw moet updaten.
Ik heb mijn weather gewoon op handmatig staan
(niet voor de kosten, ik gebruik T-Mobile PIT, maar voor de accu duur, scheelt een dag zeg maar).
Als ik het weer-tab aanklik krijg ik de laatst geupdate gegevens te zien, met 1 klik is hij actueel.
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:20:
Ik ben nu eigenlijk opzoek naar een programma voor op de touch waar ik een soort klanten databank kan aanleggen, met adres gegevens maar ook met installatie gegevens die ik kan gebruiken als ik bij de klant ben..
Dus de volgende gegevens zouden dan op zo'n klanten fiche moeten staan..
- Firma naam
- Adres
- contact persoon
- nummer contact persoon
- Software versie nummer
- Software opties (eventueel gewone vinkjes)
- server gegevens
- passwoorden
- enz...
Ideaal zou ook nog zijn dat het grafisch een beetje bruikbaar is. :)
Ik denk aan 2 opties.
Of je gooit zoals nu de gegevens in ja adresboek, maar onder een apparte groep,
Of (lijkt me beter) je maakt een excel-sheet aan, kun je later overal naar exporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Laatst online: 11-09 18:15
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden de MDA Touch bij T-Mobile besteld. Ik kreeg hem bij contractverlenging voor 19,95 bij een 2-jarig Flex-abonnement van 15,- (zonder data-bundel).

Verder heb ik nog een vraagje over het wissen van bestanden (bv. foto´s). Als je de map opent met de verkenner en je wilt een bestandje wissen dan kun je hem niet selecteren zonder dat ie eerst opent. Ook als je meerdere bestanden wilt wissen dan lukt het niet (mbv. ctr. toets) hij selecteert dan ook het eerste bestandje in de directory.

Weet iemand hier een oplossing voor? (ik heb het niet kunnen vinden in dit forum of de handleiding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Paulus73 schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:27:
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden de MDA Touch bij T-Mobile besteld. Ik kreeg hem bij contractverlenging voor 19,95 bij een 2-jarig Flex-abonnement van 15,- (zonder data-bundel).

Verder heb ik nog een vraagje over het wissen van bestanden (bv. foto´s). Als je de map opent met de verkenner en je wilt een bestandje wissen dan kun je hem niet selecteren zonder dat ie eerst opent. Ook als je meerdere bestanden wilt wissen dan lukt het niet (mbv. ctr. toets) hij selecteert dan ook het eerste bestandje in de directory.

Weet iemand hier een oplossing voor? (ik heb het niet kunnen vinden in dit forum of de handleiding).
Ingedrukt houden (erop getikt houden :/) en hij zou vanzelf met een soort rechtermuisknop menu komen waarmee je een bestand kan wissen en hem niet runnen. Ook kun je netzoals op de pc gewoon een heleboel bestanden tegelijk selecteren. Het lijkt in dat opzicht veel op normaal windows =)

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de laatste weken bezig met het aanpassen van mijn touch naar een soort zwartgroenthema (dus bv met de icoontjes van de groene touch in de cube ed) Maar nou vroeg ik me af in welke map icoontjes van de verschillende programma's staan. Bijvoorbeeld bij gcalc of google maps oid, waar vind ik dan de map met slechts het icoontje zodat ik het kan vervangen.
Weet iemand daarnaast nog een beetje mooiere dialerskin voor de touch

bvd brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Laatst online: 11-09 18:15
Comgenie schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:48:
[...]

Ingedrukt houden (erop getikt houden :/) en hij zou vanzelf met een soort rechtermuisknop menu komen waarmee je een bestand kan wissen en hem niet runnen. Ook kun je netzoals op de pc gewoon een heleboel bestanden tegelijk selecteren. Het lijkt in dat opzicht veel op normaal windows =)
Bedankt! Was gewoon te ongeduldig ;) om het even vast te houden!

[ Voor 6% gewijzigd door Paulus73 op 24-09-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Hmm heb weer eens een probleem:

Ik heb me touch met een andere rom geinstalleerd. Daarvoor heb ik al mijn contacts etc op me outlook contacts gezet. Wat perfect gelukt is (heb er iedereen in staan)
Dus heb ik me touch weer aangesloten om hem te updaten met alle contacts.. maar ik heb ineens niet iedereen er meer in staan... Echt heeel vaaag :? heeft iemand dit wel eens meer gehad? ligt dit ergens aan?

Ik gebruik Vista met dat mobieliteits centrum en sync systeem.
en heb als rom dutch touch v1.1

Thanks!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.