De Grote Speurtocht naar een nieuwe pc bracht mij tot dit forum.
Enige angst voor een vroegtijdige topicsluiting is er wel maar hierbij mijn poging tot helderheid en een gerust geweten als ik vele eurootjes schok voor mijn systeem.
Doel: tussen media en game in, stil in gebruik en uitbreidbaar.
Uit mijn omgeving heb ik hele goede reacties gehad over de Shuttlesystemen. Klein, fijn en stil.
De XPC SD39P2 en de XPC SN27P2 lijken mij prima als basis.
Heb al bord/muis en speakers.
Men neme erbij E 7650 of AMD 6000, 2x hd van Samsung, point of view 8600 GTS kaart, brandertje, reader en 2gig geheugen.
Daarbij wat spulletjes van ikbenstil, misschien een CPU cooler (kaart redelijke warmteopwekker, kleine ruimte) en voila !!
Exclusief monitor moet ik dan voor max € 1.000 een aardig systeempje hebben (met dank aan de pricewatch )
Aantal zaken die ik wil voorleggen:
- zijn er onoverkomelijke argumenten om geen Shuttle te nemen?
- Ben techneut maar de specs van de barebones gaan mij te ver: welke heeft de voorkeur?
(niet bedoeld om de Intel/AMD vete op de rakelen)
*kijkt naar het systeemplafond en hoopt dat het goede topic is gekozen*
Enige angst voor een vroegtijdige topicsluiting is er wel maar hierbij mijn poging tot helderheid en een gerust geweten als ik vele eurootjes schok voor mijn systeem.
Doel: tussen media en game in, stil in gebruik en uitbreidbaar.
Uit mijn omgeving heb ik hele goede reacties gehad over de Shuttlesystemen. Klein, fijn en stil.
De XPC SD39P2 en de XPC SN27P2 lijken mij prima als basis.
Heb al bord/muis en speakers.
Men neme erbij E 7650 of AMD 6000, 2x hd van Samsung, point of view 8600 GTS kaart, brandertje, reader en 2gig geheugen.
Daarbij wat spulletjes van ikbenstil, misschien een CPU cooler (kaart redelijke warmteopwekker, kleine ruimte) en voila !!
Exclusief monitor moet ik dan voor max € 1.000 een aardig systeempje hebben (met dank aan de pricewatch )
Aantal zaken die ik wil voorleggen:
- zijn er onoverkomelijke argumenten om geen Shuttle te nemen?
- Ben techneut maar de specs van de barebones gaan mij te ver: welke heeft de voorkeur?
(niet bedoeld om de Intel/AMD vete op de rakelen)
*kijkt naar het systeemplafond en hoopt dat het goede topic is gekozen*