Zwart is helemaal in...met een paar glimmende grijstinten...ziet er goed uit, mag je zeker trots op zijn op die collectie hardware en clean desk...jij bent echt geen vrouw2Dutch schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:38:
Om te laten zien dat ik niet uit mijn nek lul:
Priegel pruts even draaien, ja..erin zakken > klik!
Prachtig dingetje hoor, glimt net zo irritant hard als mn 206BW monitor, tis een leuk stel nu
Misstaat niet he? Ben d'r erg trots op zoals jullie zien, mag ook wel vind ik
Ik heb net bij vriend ook aan een glimmende shuttle geknutseld: de SN27P2 voorzien van een 5600+ en een T166 en mijn kaart de 1950XT. Die kaart is trouwens ook geen kleintje, zie gelijkenissen qua afmeting met jouw monster.
Was inderdaad prutsen...tikkie naar rechts...tikkie omhoog..beetje draadjes wegduwen...en klikkie !!
Systeem aangezet....wat denk je....alles herkent ie behalve het toetsenbord (in de bios dus een error) !!
Lopen klooien maar niks. 2e bord aangesloten (wel met verloop)...weer niks...
Alle usb poorten geprobeerd, voor en achter..niks
Lijk me sterk dat beide bordjes kaput zijn...blijft over dat de usbpoorten niet werken????
Heb jij/iemand enig idee ?? Edit: verloop doet ie dus niet, usbbordje paktie wel
Maar toen ging het mis bij XP, ga eerst ff op forum snuffelen waar ik het kan posten
[ Voor 10% gewijzigd door zwoelie op 27-10-2007 13:43 . Reden: omdat ik het kan ]