Ik snap niet waarom jij zo bekrompen denkt? Als ik het jammer vind en dat de developer makkelijk shader 2.0 en VS 2.0 had kunnen toevoegen snap ik niet waarom jij je daar druk over maakt? Ik heb nou eenmaal niet genoeg geld om altijd state of the art stuff te kopen, ik heb een goede cpu (4400+ X2), 2 gig aan ram en alleen een wat "mindere" videokaart die wel de snelste was in de generatie.
Ik zal nog een keer wat punten van je belichten maar ik ga me er verder gewoon niet druk over maken. Ik kan jou leeftijd niet zien, maar iets zegt me dat je nog niet volwassen bent aan het niveau van je posts gezien. (en zo wel, ...).
Kaasje123 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:15:
[...]
Nouja . Jij zegt dat een amateur het in 30 minuten kan (ik heb het resultaat gezien en vraag me af in hoeverre dat resultaat te noemen is maargoed) Aangezien jij ook een amateur bent kan je het toch zelf ook oplossen? Ik zie je punt niet. Dan doe je er 60 minuten over en ben je helemaal klaar en heb je een werkende sm2.0 model geimplementeerd aangezien het zooooooo ontzettend makkelijk is.

Wat ik probeer aan te geven is dat als een amateur met kennis van shaders er achter gaat zitten hij in 20 minuten al een redelijk resultaat heeft. Nee het is geen shader 3.0, ja er zitten veel bugs in, maar het werkt. Als hij er een week achter heeft gezeten heeft hij misschien het hele spel omgezet. Maar helaas heeft hij niet de resources om het te optimaliseren, een bedrijf als 2kgaming had dat in een week goed kunnen zetten en dan een veel grotere markt kunnen bereiken.
Meeste van mijn maten welke ik ook "gamers" durf te noemen (en nee, gamers zijn niet alleen de mensen die dikke $$ om dikke game systemen te kopen) hebben geen dikke x1950's of duurder in hun systeem zitten. Dit lopen ze dus mis, en dan vind ik raar.
Oh btw: Misschien schrik je ervan maar je zal ook Rainbow Six Vegas niet kunnen spelen alsmede splintercell Double Agent maar toen heb ik nooit mensen zo horen klagen als nu. Waarom? Omdat er nu toevallig 1 spel is wat je wel leuk lijkt en dan is het opeens wel een probleem? Ja sorry hoor dat probleem had je dus al eerder en het was hier gewoon op wachten tot er een game zou komen die je
wel leuk vond.

Ja inderdaad, blijkbaar had ik het probleem al eerder, gelukkig voor mij waren de games die ik wil leuk vond speelbaar op een x850 met misschien minder graphics. Ik denk hier aan World in conflict, supreme commander en Half-life/quake 4.
En alles op high met die kaart? laat me niet lachen. Mijn broer heeft die kaart ook en echt niet dat daar alles met high nog op te spelen is. Zelfs textures moeten al op medium gezet worden met sommige spellen.

Ik weet niet welke kaart hij heeft, maar ik heb nog nooit games op medium hoeven te zetten op 1280x1024. Meestal AA op 2 of iets dergelijk, dan draai ik de game dus zeker wel op high welliswaar niet Max of Very high maar zeker met goede graphics. Je hebt mij nergens horen klagen dat ik perse bioshock op high wil spelen, maar dat 2.0 niet ondersteund word vind ik gewoon nep.
Oh noes.. No more TreinTijden :(