[PC/360] Het BioShock Topic. Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.941 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb next gen gezien en het heet BioSchock. Zow ik heb de demo net ff gespeeld via steam maar geweldig wat een game de sfeer zet er echt goed in. Toen ik in het water zwom met al het vuur om mij heen en de frame rate stabiel op 30 bleef staan heb ik voorzichtig mijn muis aangeraakt om te kijken als het echt was. En een poos later was de rollercoaster rit voorbij. Maar wat heb ik genoten wat ziet alles er mooi uit en de sfeer is geweldig. Lekker creepy op zijn tijd met vaage figuren die lopen te zingen of geluid te maken.

En alles kan voluit op 1440x 900 op mijn systeem wat op zich al geweldig is ik zit hier met een amd barton op 2000mhz een x1950pro 512 mb agp een extreme music geluidskaart en 1.5 gig geheugen. Op drukke stukken wou het nog wel happeren maar voor de rest perfecte frame rate :D En geen patch of wat dan ook nodig gehad om het fatsoenlijk te spelen.

Wat een geweldig spel :D

[ Voor 4% gewijzigd door Defector op 21-08-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de demo vandaag even geprobeerd en het loopt nog verrassend goed op 1680*1050 (WS) met een 7900GT. De sfeer zag er heel goed uit, sommige gevechten zien er aan het eind ook best chaotisch uit :)

Enkel wel nogal jammer dat Securom nogal moeilijk doet over Process Explorer, ik gebruik deze al heel lang in vervanging van de standaard task manager en als ik deze eenmaal heb open gehad kan ik de demo niet meer opstarten, beter is dit met de volledige versie gefixed (of andere versie van ProcesXP). Zie o.a. hier http://www.securom.com/me....asp?m=module&c=5024&l=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalo
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 16:19
Ik heb hem geinstaleerd alleen hij doet het niet. Ik kom wel in het menu en bij de laadbalk Maar als ik bij die kerel ben die in het vliegtuig zit dan krijg ik daarna zwart beeld.
Terwijl je zou zeggen dat hij hem wel zou moeten kunnen draaien: GeForce 8600M GT 2 GB Geheugen

Weet iemand een oplossing?
Misschien is dit probleem al eens eerder voorbijgekomen in dit topic maar ik had niet zoveel zin om het hele topic door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

edward2 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:03:
Na de demo 2 keer gespeeld te hebben ben ik over een aantal zaken best teleurgesteld als PC-gamer.

Het eerste dat me opviel naast de goede sfeer en het levedesign waren het ontbreken van highres textures, zeg maar gerust blurry textures, geen FSAA, wat juist met dx10 in UE3 zou moeten kunnen, de kleine FOV, het ontbreken van triple buffering en geen optie voor refreshrates.
Het komt op mij zoals zoveel nieuwe games, nogal consolish over.

Verder vind ik het soms wat kermis-achtig over komen, vooral gericht op jonger console publiek.
De hele hype om dit spel, snap ik niet hoor. Wordt er niet warm of koud van. Heb dit spel in eerste instatie alleen gedownload voor de graphics.

Nog wat puntjes...

-De FSAA werkt niet. Ook al zet je de AA aan/uit, in de CCC (ATi) of controle panel (nVidia). Het maakt geen reet uit. Want het heeft toch geen invloed op het spel. Vandaar ook de goede FPS in dit spel, want de AA staat toch uit. Hoop dat een patch/driver een oplossing biedt.

-De DX9 & DX10 in Bioshock zijn waardeloos te noemen.

Wanneer je zo'n slicer doodmaakt, blijven zijn armen en benen constant nog stom na beven (de hele tijd) ook al schiet je er nog honderd keer op. Hoop, dat dit in de full version is opgelost.

-Je staat stil, en kijkt om je heen, dan hoor je je eigen voetstappen.

-Het komt af en toe, wat kermis-achtig over, inderdaad.

Maar goed ik blijf positief want dit is nog maar een demo, ook al is de full release niet ver weg. En meestal wordt er toch niks meer gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:41:
[...]

De hele hype om dit spel, snap ik niet hoor. Wordt er niet warm of koud van. Heb dit spel in eerste instatie alleen gedownload voor de graphics.

Nog wat puntjes...

-De FSAA werkt niet. Ook al zet je de AA aan/uit, in de CCC (ATi) of controle panel (nVidia). Het maakt geen reet uit. Want het heeft toch geen invloed op het spel. Vandaar ook de goede FPS in dit spel, want de AA staat toch uit. Hoop dat een patch/driver een oplossing biedt.

-De DX9 & DX10 in Bioshock zijn waardeloos te noemen.

Wanneer je zo'n slicer doodmaakt, blijven zijn armen en benen constant nog stom na beven (de hele tijd) ook al schiet je er nog honderd keer op. Hoop, dat dit in de full version is opgelost.

-Je staat stil, en kijkt om je heen, dan hoor je je eigen voetstappen.

-Het komt af en toe, wat kermis-achtig over, inderdaad.

Maar goed ik blijf positief want dit is nog maar een demo.
LOL, jij zal zooo vreselijk teleurgesteld worden a.s. vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Je staat stil, en kijkt om je heen, dan hoor je je eigen voetstappen.
Ik kan me niet voorstellen dat jij je hooft 360 graden kan draaien zonder je voeten te bewegen. Dat word dan een snel ritje naar het ziekenhuis _O-

[ Voor 5% gewijzigd door rickyy op 21-08-2007 21:14 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:14:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat jij je hooft 360 graden kan draaien zonder je voeten te bewegen. Dat word dan een snel ritje naar het ziekenhuis _O-
Klinkt idd een beetje als zeiken om te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:13:
[...]

eindelijk iemand die eerlijk is,
Je bedoelt hier zeker: "eindelijk iemand die dezelfde mening als ik heeft"? ;)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

IK vind het goed dat je de voetstappen wél hoort. Aangezien dat in het echt ook is. De graphics zijn goed vind ik, het loopt lekker. En waar meut je over zeg, een beetje beven. Je gaat toch niet 5 minuten staan kijken naar een lijkje? Ik rip zen spullen en ik ben weer verder opweg naar nieuw spectakel!

Ik kan niet wachten tot de full release waarbij we meerder plasmids kunnen gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kermisachtig?
Dat is gewoon de stijl, art deco, jugendstil, New York jaren 40, 50 enz. Mij bevalt ie in elk geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:41:
IK vind het goed dat je de voetstappen wél hoort. Aangezien dat in het echt ook is. De graphics zijn goed vind ik, het loopt lekker. En waar meut je over zeg, een beetje beven. Je gaat toch niet 5 minuten staan kijken naar een lijkje? Ik rip zen spullen en ik ben weer verder opweg naar nieuw spectakel!

Ik kan niet wachten tot de full release waarbij we meerder plasmids kunnen gaan gebruiken.
Dat beven is een bekende bug van de ragdoll engine. Deze bug is al bekend en wordt gefixed in de eerste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:25

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik wil de demo ook spelen. Krijg hem icm Vista x64 en steam niet werkend. Verder dan een zwart scherm kom ik helaas niet.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
In eerste instantie dacht ik dat ik de fix niet nodig had, ik had geen rare artifacts of andere zaken. Heb hem er toch maar opgegooid en het scheelt een stuk, ziet er zéér mooi uit nu! Met name de textures doen het hem. Wel mis ik, (ook een beetje zeiken) de AA een beetje, zie soms wat karteltjes, maar goed,
alles loopt als een zonnetje en dat is óok wel eens fijn met mijn HD2900XT!

Maar belangrijker; de gameplay: lekker vlot,echt spannend en de glimp die ik heb mogen opvangen van de wapens en tegenstanders zijn veelbelovend: zeer afwisselend!
Verhaal biedt (zoals hierboven al ergens in een spoiler is gesteld) veel perspectief op de nodige diepgang; hoe? wat? waarom?

Ik zie hem zitten!

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 21:48
ik heb net een x1950xt gekocht maar in bioshock loopt niet alles oke geloof ik...
Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/5216/bioki7.jpg
dit is toch niet normaal he?
Ik heb cats 7.7, miss zo maar ff 7.8 proberen alleen daarmee doet infernal het weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:18
kadooosh schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:04:
ik heb net een x1950xt gekocht maar in bioshock loopt niet alles oke geloof ik...
[afbeelding]
Ik heb cats 7.7, miss zo maar ff 7.8 proberen alleen daarmee doet infernal het weer niet
misschien de driver fix van amd? zie ook de frontpage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Voor de mensen die de demo niet aan de praat krijgen op Vista:

Ik had nogal wat problemen om Bioshock demo aan de praat te krijgen op Vista. Telkens als ik hem starte kreeg ik zwart beeld (minuut later terug in windows, soms met foutmelding, meestal zonder); een erg bekend probleem op de officiele forums. Het bleek met name te gaan om de Steam versie (heb ik ook).

Uiteindelijk werkte de demo nadat ik dirext10 had geupdate door even naar de Microsoft site te gaan. Blijkbaar is de standaard Dirext10 versie niet goed genoeg.

Ik kwam hier overigens achter door "-dx9" achter de snelkoppeling te zetten en de game vervolgens te starten daarmee. Dit werkte dus wel prima, vandaar mijn gedachte om maar eens DX10 te updaten.

Verder zag het er heerlijk uit. Het hele stijltje is even wennen, maar oh zo mooi uitgewerkt. Ook de hele sfeer zat er erg goed in. De demo was zeker kort, maar heeft mij er van overtuigd dat dit echt een pareltje is. Bovendien weet ik nu dat ik het spel prima kan draaien in DX10 :)

Het viel me wel op dat de ondertiteling nogal brak was. Dwz, hij was enorm out-of-sync: zit ik daar een beetje de ondertiteling te bekijken van een gesprek dat 30 seconden later pas plaats vindt :( Ook v-sync bood geen soelaas, maar goed, misschien ligt het gewoon aan mijn onboard soundcard (cq drivers). Ook het geluid vond ik behoorlijk zachtjes staan, terwijl dit op vol stond in het menu. Nou ja, echt een ramp is dat natuurlijk ook niet, daar heb je een volumeknop voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

Cleetje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:27:
Het viel me wel op dat de ondertiteling nogal brak was. Dwz, hij was enorm out-of-sync: zit ik daar een beetje de ondertiteling te bekijken van een gesprek dat 30 seconden later pas plaats vindt :( Ook v-sync bood geen soelaas, maar goed, misschien ligt het gewoon aan mijn onboard soundcard (cq drivers). Ook het geluid vond ik behoorlijk zachtjes staan, terwijl dit op vol stond in het menu. Nou ja, echt een ramp is dat natuurlijk ook niet, daar heb je een volumeknop voor ;)
Dat zat ook in de 360 demo. Dus ligt gewoon aan de demo. Hoop wel dat het in de full beter is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem van de ondertiteling out-of-sync heb ik ook, en ik heb een Audigy LS kaartje. Best wel oud ook, maar vraag me af of het een driverprobleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
yup ondertiteling liep soms wel een tientallen seconden voor. Beetje stomme bug. Zeker als iedereen het heeft. ;)

Ik vind het bijzonder goed dat ze een demo uitbrengen, zo kan ik zien of dat het spel een beetje soepel loopt en hoe het speelt. Zouden meer uitgevers moeten doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:17

Clush

Do as I say...

Topicstarter
[afbeelding]
volgens mij is dat redelijk normaal... ik denk dat je je gamma/brightness veel te hoog hebt staan.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:20:
Klinkt idd een beetje als zeiken om te zeiken.
niet mee eens. telkens als je rondkijkt klinkt het net alsof iemand vlak achter je loopt. daarbij is dit de eerste shooter waarbij ik dit opmerk... misschien dat als je niet zoveel shooters speelt het natuurlijker overkomt. het is gewoon, zeker als je met een koptelefoon/goeie surroundset speelt, enorm irritant.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:18
Ik had ook last van ondertiteling die niet synchroon liep en ik gebruik gewoon onboard-audio (realtek), dus ik denk dat iedereen het heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[afbeelding]
dat is niet normaal nee ik heb ook een x1950 maar bij mij ziet er heel anders uit veel mooier mischien heb je idd je brightness te hoog staan anders moet je drivers updaten of die fix gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Heb ik twee uurtjes staan te wachten op Bioshock te spel, maar dan zit er een kl*te Trojan Horse in die file! :(
Nu zit mijn downloadlimiet vol!

[ Voor 12% gewijzigd door Mayonaise op 21-08-2007 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Ondertiteling klopt bij mij ook geen zak van qua timing en ik heb een x-fi kaart, dus dat ligt gewoon aan de demo (of het spel). In ieder geval niet aan drivers of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Fatihtjuh schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:11:
Heb ik twee uurtjes staan te wachten op Bioshock te spel, maar dan zit er een kl*te Trojan Horse in die file! :(
_O- Is je verdiende loon!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo gespeeld en was erg onder de indruk!Juist de graphics vind ik schitterend,eindelijk eens wat anders dan de gebruikelijke SF/WO2/industriele sfeer.Origineel en ongelofelijk gedetailleerd.Dat er dan hier en daar eens een karteltje te zien is,who cares?!De gameplay is ook gaaf,snel,creepy en pakkend.Die ga ik vrijdag zeker kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, hij wil geen 1280*1024 doen bij mij, en in hele volle gevechten op High, zonder AA wordt het wel een beetje lage FPS, mag niet met deze specs:

E6600
8800GTS
2GB DDR2/800
Windows Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n beetje de zelfde specs,maar wel 4 gb RAM en XP.Geen Framedrops!En wel op 1280x1024.Gemiddelde FPS 40 of meer.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
-Eraser- schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:15:
[...]
misschien de driver fix van amd? zie ook de frontpage
net geinstalleerd en het hielp niet :(
brightness staat gewoon op default en heb high en low settings geprobeert maar hielp niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm bolt in feite nog vlot op mijn systeem @ 1680*1050 (amd 3800+ singlecore 2gig ram 8800GTS 640MB) bijna constant +30fps met een paar uitzonderingen (alles staat op high, driver op quality en 4*aa+ 16*AF) best nice vindk :)
none the less zalk wel hogere fps halen moest ik een dualcore steken.
spel maakte hier toch gebruik van, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de xbox 360 op een full hd 1080p 42` scherm gespeeld en das echt een genot, wat zag dat er ongelofelijk mooi uit. Leek wel of ik een HD film aant kijken was. Bioshock wordt 100% zeker toegevoegd aan mijn collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja watk dus niet snap is dat somige mensen de demo echt slecht vinden ook al zijn ze fps liefhebbers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Dus geen kans met een X850XT? SM2.0b is weer eens niet genoeg, ondanks dat er ruim voldoende rekenkracht in die kaart zit? Wat een gekut ook altijd, ook al met CMR:DIRT :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme. Blijkt dat Bioshock op de PC & op de 360 problemen heeft met widescreen. Widescreen is ipv horizontal+ vertical- geworden. Hierdoor ben je met widescreen altijd zoomed in, wat nogal bagger is eigenlijk. Erg erg erg slordig van de devs. Ik denk dat ik zelfs maar wacht tot er een goede fix is voordat ik hem ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Laatst online: 12-09 14:29
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 05:40:
Verdomme. Blijkt dat Bioshock op de PC & op de 360 problemen heeft met widescreen. Widescreen is ipv horizontal+ vertical- geworden. Hierdoor ben je met widescreen altijd zoomed in, wat nogal bagger is eigenlijk. Erg erg erg slordig van de devs. Ik denk dat ik zelfs maar wacht tot er een goede fix is voordat ik hem ga kopen.
Ehm bron? Of zijn het de eigen ogen? Als het waar is dan is het inderdaad een flinke blunder anno 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb nog geen enkele reviewer hierover gehoord en heb er toch al wel een flink aantal reviews op zitten. Ook zijn er in dit topic ook al een aantal mensen die een illegale versie spelen die ik er ook nog nooit over gehoord heb.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Mij viel het eigenlijk ook wel een beetje op, dat WS ziet er een stuk anders uit dan wanneer ik het op 1280x1024 speelde (met recht+links zwarte balken). Kan aan mn ogen liggen, maar volgens mij is het niet native breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Afbeeldingslocatie: http://images.pikapuff.com/games/bioshockws.png

dankzij Pindanoot!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Klopt het dat dit spel steam nodigheeft? Als dat waar is ga ik hem toch op de 360 halen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
Jammer van die gebrekkige widescreen support, zeker gezien het feit dat het ook een Xbox titel is. Je zou zegen dat de meeste xbox gebruikers achter een breedbeeld televisie zitten.

Heeft iemand al gekeken of de FOV instellingen te veranderen zijn in CFG files of via het register?

Ik moet zeggen dat het me persoonlijk niet is opgevallen, maar ik heb de game dan ook maar in 1 res gespeeld en dat was widescreen. Ik vond alle objecten wel relatief groot, maar ging er eigenlijk gewoon vanuit dat de stijl van de game was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Boeboe schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:48:
Klopt het dat dit spel steam nodigheeft? Als dat waar is ga ik hem toch op de 360 halen.
Waarom zou je een spel nou wer niet halen als het via steam gaat? Met de start problemen niet meegerkend is het echt een prachtig platform waar je tegewoordig rete veel games kan kopen/downloaden.

Ik ben echt blij als mijn pc herinstalleer en steam erop knal en 1 uur later al mijn games erop heb staan :P

Bioshock ziet er erg vet uit, maar door dat widescreen "probleempje" ga ik nog wel even wachten tot ze dat fixen, heb geen 19" staan om het in zoomed in mode te spelen -_-
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 01:30:
nja watk dus niet snap is dat somige mensen de demo echt slecht vinden ook al zijn ze fps liefhebbers :/
Ach, je hebt meerdere soorten FPS liefhebbers, sommige mensen spelen liever "real" fps games als Battlefield 2 en de Rainbow six spellen. Andere hebben liever dikke multiplayer games, ik zelf ga liever voor de "Single-player experience" games als Doom 3/Half-life 2/F.E.A.R.
thettes schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 01:57:
Dus geen kans met een X850XT? SM2.0b is weer eens niet genoeg, ondanks dat er ruim voldoende rekenkracht in die kaart zit? Wat een gekut ook altijd, ook al met CMR:DIRT :|
Ik heb dezelfde videokaart maar ik heb dit nergens terug kunnen lezen? Moet je perse 2.1 hebben dan? Ik weet wel dat het spel gewoon DX9 ondersteund. (ik moet overgens nog wel de demo uit proberen, maar dat kom vanavond :P)

[ Voor 55% gewijzigd door Wiebbe op 22-08-2007 09:06 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Hmm, dan zal er wel weer een patch voor worden uitgebracht.

Jammer dat er bij een hoop games niet meer voor de release fatsoenlijk wordt getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:32

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

toevallig liep ik tegen een leuke 2e hands 8800gts aan dus ik ga 'm ook maar downloaden als die kaart er is.

Dat van die widescreen mode vindt ik wel redelijk brak, zeker aangezien ik net een mooie nieuwe widescreen tft heb. Gelukkig kan mijn monitor ook lagere 4 bij 3 resoluties laten zien (mits het past) op een hele nette manier (d.w.z. het lijkt alsof het native res is met zwart randje erom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:48:
Als je het spel in de winkel koopt word het geunlocked via een andere online service dan Steam. PC moet perse een internet verbinding hebben om 'm te kunnen installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Zo te zien is er bevestigd dat in de release versie voor 360 de widescreen 'bug' ook zit. Weet iemand al iets over de definitieve versie voor de pc?
zou wel écht lomp zijn, zeker als ze eerst zelf zeggen dat je meer ziet in widescreen:
http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=659

mij was het op mijn 19" widescreen eerlijk gezegd niet opgevallen tijdens spelen van de demo op 1440 -900, maar als ik nu de screens zie van wat eigenlijk de bedoeling is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wiebbe schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:01:
[...]

Waarom zou je een spel nou wer niet halen als het via steam gaat? Met de start problemen niet meegerkend is het echt een prachtig platform waar je tegewoordig rete veel games kan kopen/downloaden.
Omdat steam simpelweg niet werkt op mijn pc. De weinige keren dat het toch verbinding kan maken vreet het gemakkelijk tot 50 meg geheugen en download het ongevraagd allerlei zaken waardoor mijn pc vertraagt en ik weer onverwacht snel aan mijn Belgische downloadlimiet zit. Je kan blijkbaar ook zaken kopen via steam, maar deze zijn stuk voor stuk overpriced (zeker wetende dat je geen verpakkings/distributiekosten hebt. Het ID software pakket was een grote grap op dit vlak, vele games lagen een stuk goedkoper in de winkel MET doosje). Het is de reden waarom ik HL2 illegaal heb moeten downloaden (heb legaal exemplaar hier liggen, nooit geïnstalleerd gekregen) en waarom ik team fortress 2 NOOIT zal spelen, hoewel ik een zware team fortress classic fan ben.
Nee, als ik al dat gezever met steam kan vermijden blijf ik met veel plezier bij de 360 versie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fatihtjuh schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:11:
Er schijnen winkels voor te bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:38:
Hmm, hij wil geen 1280*1024 doen bij mij, en in hele volle gevechten op High, zonder AA wordt het wel een beetje lage FPS, mag niet met deze specs:

E6600
8800GTS
2GB DDR2/800
Windows Vista
Heb ongeveer dezelfde specs als jou.
heb hetzelfde bij sommige stukken dat tie iets minder vloeiend gaat. Weet verder niet als het normaal is. Ik speel dan wel in res 1680x1050. Gebruik je vista 32 bits of 64 bits.

die nieuwe beta driver van nvidia geeft dat nog een extra boost?

[ Voor 3% gewijzigd door jaaoie17 op 22-08-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Ik heb een:
E4300
8600GTS
1 GB ddr2 pc5300
asus p5b

Draait perfect op 1280*960, alleen fraps geeft geen fps weer, waarom weet ik niet

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
En tot zover het widescreen probleem. :) Tenminste voor 32bit gebruikers. :(
Widescreen mod van het 2k game forum. Nog niet getest maar is zeker het proberen waard.
http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=5927

Lang leve de PC en zijn legioenen koffie verslaafde modders/tweakers/prutsers. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:27:
Uiteindelijk werkte de demo nadat ik dirext10 had geupdate door even naar de Microsoft site te gaan. Blijkbaar is de standaard Dirext10 versie niet goed genoeg.
Waar doe je dat? Ik zie alleen Directx versie 9 staan op de Microsoft site om te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Boeboe schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:46:
[...]

Je kan blijkbaar ook zaken kopen via steam, maar deze zijn stuk voor stuk overpriced (zeker wetende dat je geen verpakkings/distributiekosten hebt. Het ID software pakket was een grote grap op dit vlak, vele games lagen een stuk goedkoper in de winkel MET doosje).
mag je mij vertellen waar ik Commander Keen, Quake, Hexen, final Doom en al die uitbreidingen en mission packs kan krijgen,
Mét doosje en, belangrijker nog:te spelen op Vista/ XP?

spelregel: Marktplaats, Ebay en obscure achterafzaakjes in resp. Antwerpen, Amsterdam tellen niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:55

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Heb de demo ook gedownload en bij het begin had ik niet gelijk door dat ik al in game zat :D Dat vuur en water is mooi om te zien. Wel zie je bij de trap het water er tegenaan liggen als vlak, het golft nog niet mooi over de treden heen. Komt vast nog wel een keer in een game :P

Als je de stad binnen vliegt zie je bij diverse gebouwen idd nog wat kartelvorming. Ben je eenmaal binnen en kun je spelen dan let je daar nog vrij weinig op volgens mij. Ik vond het al een aardige uitdaging om al die shietende personen te raken doordat je soms vrij slecht zicht hebt door mist of verlichting hehe Heb hem nog niet uitgespeeld, moet mijn shooterskills weer wat upgraden haha.

Met name het geluid vind ik erg tof, zeker als je dat meisje een kinderliedje hoort zingen terwijl ze met zo'n lijk bezig is en er daarna een daddy komt. Die lijkt ook echt zwaar. Mooi gemaakt :) Ik ga zeker de full version kopen.

gespeeld op 1024 (heb nog een klein tft haha)
Core Duo E6420
8600GTS
Gigabyte P35-DS3R
4 GB geheugen
Vista x64 (heb hier de nieuwe nvidia opgezet maar windows gaf de melding dat die niet zeker wist of de installatie succesvol was, systeem draait echter nog gewoon vrolijk verder)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wat me opviel met bestellen van Bioshock is dat prijsverschil 'enorm' is.

b.v. :

www.timsoft.pl : 95.99 zł = ~E27 (Waarschijnlijk voor E22 omdat gast die ik ken daar korting krijgt)
www.play.com : 24.99 GBP = ~E36,75
www.bol.com : E49.99.

En op Steam is hij $54.95 = ~ E40.71

Dus ik laat lekker de engelse versie uit Polen komen, lekker goedkoop.
Nou ben ik geen krent ofzo maar een verschil van bijna 100% op de nederlandse markt?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
prutser001 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:49:
Wat me opviel met bestellen van Bioshock is dat prijsverschil 'enorm' is.

b.v. :

www.timsoft.pl : 95.99 zł = ~E27 (Waarschijnlijk voor E22 omdat gast die ik ken daar korting krijgt)
www.play.com : 24.99 GBP = ~E36,75
www.bol.com : E49.99.

En op Steam is hij $54.95 = ~ E40.71

Dus ik laat lekker de engelse versie uit Polen komen, lekker goedkoop.
Nou ben ik geen krent ofzo maar een verschil van bijna 100% op de nederlandse markt?
Lijkt me niets anders dan een stukje marktwerking
Het gemiddelde poolse maandinkomen ligt op 800 euro. Alleen voedsel is er iets goedkoper dan hier de overige lasten zijn haast gelijk. Vraag je daar 50 euro dan kan bijna niemand het spel betalen, vraag je 30 euro dan wordt die markt een stuk groter.

Dat gaat hier wat minder op want, mensen kunnen die 50 euro missen en doen dat over het algemeen ook zonder te morren.

Ik zie overigens niet direct een reden om dan geen spelletjes van uit Polen te importeren. Behalve dat dit uiteindelijk zal leiden tot hogere prijzen daar. Als die idioten uit west Europa 30 willen betalen zijn ze vast ook wel bereid om 40 te betalen. Ligt een beetje aan de verzend kosten en levertijd.

[ Voor 13% gewijzigd door Zarkov op 22-08-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zarkov schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:01:
[...]

Lijkt me niets anders dan een stukje marktwerking
Het gemiddelde poolse maandinkomen ligt op 800 euro. Alleen voedsel is er iets goedkoper dan hier de overige lasten zijn haast gelijk. Vraag je daar 50 euro dan kan bijna niemand het spel betalen, vraag je 30 euro dan wordt die markt een stuk groter.

Dat gaat hier wat minder op want, mensen kunnen die 50 euro missen en doen dat over het algemeen ook zonder te morren.

Ik zie overigens niet direct een reden om dan geen spelletjes van uit Polen te importeren. Behalve dat dit uiteindelijk zal leiden tot hogere prijzen daar. Als die idioten uit west Europa 30 willen betalen zijn ze vast ook wel bereid om 40 te betalen. Ligt een beetje aan de verzend kosten en levertijd.
Vanaf www.play.com is het dus E36.71 incl verzend kosten, en dan heb je het hele pakket, vanaf Steam heb je dus niets en kost het nogsteeds meer. Dat probeerde ik eigenlijk te zeggen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Gisteren even de demo gespeeld. Eerste indrukken zijn positief! Prachtige sfeer en graphics. Ik kan niet wachten op het volledige spel.
Enige kanttekeningen: de textures zijn niet allemaal even scherp helaas.
En de goeie ouwe System Shock 2 interface mis ik wel. Het doet allemaal erg consolerig aan, ook het (loop)tempo. Dit vind ik tot nu toe de grootste minpunten eigenlijk...
Is er eigenlijk wel een inventory scherm?? Vanavond weer eens kijken :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:21:
Gisteren even de demo gespeeld. Eerste indrukken zijn positief! Prachtige sfeer en graphics. Ik kan niet wachten op het volledige spel.
Enige kanttekeningen: de textures zijn niet allemaal even scherp helaas.
En de goeie ouwe System Shock 2 interface mis ik wel. Het doet allemaal erg consolerig aan, ook het (loop)tempo. Dit vind ik tot nu toe de grootste minpunten eigenlijk...
Is er eigenlijk wel een inventory scherm?? Vanavond weer eens kijken :)
volgens mij linker shift voor je 'wapens' anders gewoon scrollen met je muiswheel.

voor de rest heb je niet echt inventory. Alles wat je oppakt aan eten/drinken eet/drink je gelijk.
Alleen medpacks en EVE (?) oplaaddingen kun je meeslepen

[ Voor 10% gewijzigd door Kurios op 22-08-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
Heb nu even met fraps getest. In het begin van demo als je net boven water bent heb ik een fps van 30-35 is dat normaal? gebruik verder de laaster driver van nvdia. Meer mensen hier last van?

speel met alles aan en alles op het hoogst in een res van 1680x1050

systeem:

asus p5w dh deluxe
2 gig ddr2
c2d E6600
geforce 8800 GTS 640 mb
win vista x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Damn, wat een freaky game zeg! :/
Net even de demo gespeeld, en moet zeggen prachtige game.
Niet alleen grafisch, maar ook de sfeer in het spel. Draait redelijk soepel hier op high. (zelf niks aangepast) Misschien dat de SLi drivers nog geoptimaliseerd worden voor BioShock.
Tot nu toe veel lof.

AMD Opteron 170
1GB Crucial Ballistix (de rest is rma ;( )
Geforce 7600GS in SLI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb net ook de eerste paar minuten erop zitten, moest helaas weg, maar ga daarna zeker weer verder! Ziet er echt prachtig uit op m'n nieuwe systeem, ben er tevreden over :D (e6420/3gb/8800gts 320/p965-ds3)!

Enige probleem wat ik altijd heb bij games als dit en Doom 3 etc, is dat ik het gewoon TE eng vind om te spelen.. en dan stop ik en durf ik niet meer :P mensen die hetzelfde hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Ik speel het op high met een mobilty Radeon x1600 256mb.
Wel een geweldige game!

@Osc4ar: Ik heb ook het zelfde, maar dit spel is zo eng nog niet hoor. Gewoon door lopen en denken dat het maar een spel is.

[ Voor 46% gewijzigd door Mayonaise op 22-08-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:28:
[...]

Waar doe je dat? Ik zie alleen Directx versie 9 staan op de Microsoft site om te downloaden.
Ik zoek hem vanmiddag even voor je op. Hij zou gewoon beschikbaar moeten zijn op de support site van microsoft als je zoekt op dx10. Ik kwam er echter via een google search (werkt toch vaak net even sneller). Het was in ieder geval wel een specifieke DX10 pagina die me doorsluisde naar de support site van microsoft om daar de updater te downloaden.

Overigens kreeg ik het idee dat het een algemene DirectX updater betrof. Bestandsnaam was ook iets in de richting van “directxupdater.exe” of zo. Bij het opstarten ervan kreeg ik vervolgens weer het DX9 logo, maar ik kreeg wel degelijk een nieuwe DX10 versie binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krakbracket schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:34:
[...]

mag je mij vertellen waar ik Commander Keen, Quake, Hexen, final Doom en al die uitbreidingen en mission packs kan krijgen,
Mét doosje en, belangrijker nog:te spelen op Vista/ XP?
Vista/XP is niet zo'n probleem. Download gewoon DosBox; dat hebben ze bij ID ook gedaan namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rchood
  • Laatst online: 10-08 13:27
Het spel is echt vet.
Heb het net even op me laptop gespeeld.
Alleen wel jammer dat je je drivers moet updaten.

Ik heb een BTO 15w25+ laptop met een Geforce 8600M GT.
Het nadeel van deze laptop is dat de drivers van Nvidia hier niet op werken.
Ligt dit aan me laptop of is het normaal dat nvidia de M versies van de videokaarten niet ondersteund?

Het is me wel gelukt om de drivers te installeren. Met dank aan eightdot die de .inf heeft aangepast zodat die voor me werkt.

Is er een site met drivers voor mobility videokaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meestal moet je die bij de fabrikant van je laptop zoeken,maar dat is maar zelden dat ze die vernieuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[b]
Enige probleem wat ik altijd heb bij games als dit en Doom 3 etc, is dat ik het gewoon TE eng vind om te spelen.. en dan stop ik en durf ik niet meer :P mensen die hetzelfde hebben?
muahaha, ik speelde FEAR ook enkel alleen online O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:54:
[...]

Ik zoek hem vanmiddag even voor je op. Hij zou gewoon beschikbaar moeten zijn op de support site van microsoft als je zoekt op dx10. Ik kwam er echter via een google search (werkt toch vaak net even sneller). Het was in ieder geval wel een specifieke DX10 pagina die me doorsluisde naar de support site van microsoft om daar de updater te downloaden.

Overigens kreeg ik het idee dat het een algemene DirectX updater betrof. Bestandsnaam was ook iets in de richting van “directxupdater.exe” of zo. Bij het opstarten ervan kreeg ik vervolgens weer het DX9 logo, maar ik kreeg wel degelijk een nieuwe DX10 versie binnen.
Ik heb dus precies hetzelfde probleem als jij had. Als ik het spel wil starten verschijnt het laadscherm maar wordt hij zwart. De -dx9 tag lost dit op. Maar dan kan ik geen DX10 draaien. De oplossing die ik zelf had gevonden is door het spel in windowed mode te spelen, dan kan ik hem gewoon draaien, ook in DX10.

Ik heb nu dus de Directx 9 upgrade gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem. Directx 10 update zie ik nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik zou graag de demo downloaden voor de 360 alleen zit ik weer met het fijne limiet hier. :X Kan niet wachten tot Dommel. :X

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:31
Dj-sannieboy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:18:
[...]

muahaha, ik speelde FEAR ook enkel alleen online O+
Dan mis je toch wel enkele prachtige momenten ;) . bv als je een kamer inloopt hoor je opeens dat lachje van dat creepy meisje, en even later verschijnt ze. Het prachtige van dit spel is dat het een spanning opbouwd, en het je niet alleen maar probeert te laten schrikken. Met bioshock heb ik dit ook wel, maar iets minder.

Het grappige is wel dat ik de bioshock demo op max speel op 1280x1024 met soms wat haperingen (20fps) en meestal gewoon 30fps. Dit met 1gb geheugen, een amd 3500@4200 en een 7900gt@x. Dit valt nog wel mee he? ;). Gelukkig maar dat het niet al te zwaar is en dus nog wel sommige ontwikkelaars te tijd nemen om het spel te optimaliseren voor oudere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Niemand anders hier heeft een soortgelijk problem als dit:
Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/909/bio1gm4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/918/bio2fz8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/2797/bio3bi9.jpg
Op hun forum is er iemand met een 8600gts die het ook heeft(ik heb een x1950xt)
http://www.ttlg.com/forum...php?p=1630574#post1630574
Heb cat 7.5 7.7 en de hotfix geprobeert :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Weet er iemand hoe ik uberhaupt die nieuwe drivers kan installeren op mijn laptop ? Hij zegt dat hij de kaart niet herkent en dat de driver niet voor mijn systeem is :S. ik geraak zonder de driver niet voorbij het filmpje ...

n

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

je wil je drivers zeker updaten via de .exe!? Probeer 't anders een handmatig, werkt meestal wel!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar mensen zijn trouwens bezig met een fix zodat het ook werkt op SM2.0 kaarten. Nog steeds wel work in progress..

http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=5680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:01
Mijn BioShock Demo crasht terug naar desktop na een tijdje spelen :')

CPU: 3500+
VGA: 7800 GTX
Drivers: 163.44

1e crash gebeurde in de lift nadat ik 't water uit was en de 2e al tijdens 't intro filmpje.
Mocht iemand weten hoe dit te fixen is; graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Dit klinkt wss ongelooflijk dom maar hoe doe ik dit ? Geen flauw idee van :S :)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha-PC-Legend schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:41:
Mijn BioShock Demo crasht terug naar desktop na een tijdje spelen :')

CPU: 3500+
VGA: 7800 GTX
Drivers: 163.44

1e crash gebeurde in de lift nadat ik 't water uit was en de 2e al tijdens 't intro filmpje.
Mocht iemand weten hoe dit te fixen is; graag! :)
Deze drivers gebruiken

edit: laat maar, je hebt ze al zie ik 8)7

Bij mij loste die drivers iig de crashes op.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rchood
  • Laatst online: 10-08 13:27
not2secure4u schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:35:
Weet er iemand hoe ik uberhaupt die nieuwe drivers kan installeren op mijn laptop ? Hij zegt dat hij de kaart niet herkent en dat de driver niet voor mijn systeem is :S. ik geraak zonder de driver niet voorbij het filmpje ...

n
Ja je moet je video kaart in het INF file zetten.
Dit heb ik zelf ook gedaan.
Werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Je bedoelt als ik mijn nieuwe driver uitgepakt heb ? Ik zie geen INF , wel INX ... :S

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

osc4r schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:46:
Ja, heb ik ook. Vaak weet je dat er schrikmomenten komen, maar ik blijf schrikken. Ravenholm in Half-Life 2 was een ramp bij mij :P
not2secure4u schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:15:
Je bedoelt als ik mijn nieuwe driver uitgepakt heb ? Ik zie geen INF , wel INX ... :S
Probeer de drivers van http://www.laptopvideo2go.com/ eens. Er zijn ook modtooltjes om zelf 'gewone' ForceWare drivers geschikt te maken voor laptops, maar kon het even niet vinden.

Wat voor FPS vinden jullie trouwens aanvaardbaar voor een TFT die maximaal 60FPS kan weergeven? Alles onder de 60FPS merk ik en geeft me een beetje het gevoel dat m'n systeem het niet meer trekt. Of moet ik FRAPS gewoon uitzetten en genieten? ;) Nu heb ik soms 35FPS en daar hou ik niet zo van. De laatste beta drivers maakten gelukkig wel veel verschil tov de vorige.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

tenzij je vsync problemen hebt zou 35 fps perfect vloeiend beeld moeten geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de game toevallig al in de winkels zien liggen? Ik weet dat ie pas over 2 dagen gereleased wordt, maar meestal liggen die games wel 1 of soms 2 dagen van te voren bij de dynabyte ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Vandaag gebeld door lokale Bartsmit, die heeft hem in ieder geval liggen. (360 versie weet ik sowieso, pc niet naar gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Laatst online: 15:00
Ik heb een heel vervelend probleem:
Als ik de demo opstart heb ik geen probleem en al die introfilmpjes kan ik zien, tot waarschijnlijk het menu wordt geladen (na die platenspeler van 2K dus). Dan krijg ik een BSOD, dit had ik eerder ook al met een andere demo maar heb het toen gewoon links laten liggen.
Ik heb de nieuwe xp32bit 163.44 drivers geinstalleerd en heb geloof ik gewoon directx 9.0c.

Onderaan de BSOD stond nog iets in de trend van: "n4_displ.dll bla bla bla" ik dacht dat het miss aan mn chipset lag maar volgens mij heb ik daar ook al de nieuwe drivers voor, waar kan ik dit controleren?

Help?

Ik heb:
AMD X2 4400
Asus A8N Premium
1GB DDR400
8800GTS 640MB

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download sowiezo eerst ff de laatste versie van directx (www.microsoft.com/directx > download directx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:45:
Download sowiezo eerst ff de laatste versie van directx (www.microsoft.com/directx > download directx)
Ehm dat is directx 10 en ik heb Windows XP... heb directx 9.0C dat is volgens mij de laatste voor windows xp toch?

Edit:
Ok dit staat er onderaan de BSOD:
n4_disp.dll - Adress BFA7E763 Base At BF905000, DateStamp 46c634a4

[ Voor 14% gewijzigd door bokkow op 22-08-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:19:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde probleem als jij had. Als ik het spel wil starten verschijnt het laadscherm maar wordt hij zwart. De -dx9 tag lost dit op. Maar dan kan ik geen DX10 draaien. De oplossing die ik zelf had gevonden is door het spel in windowed mode te spelen, dan kan ik hem gewoon draaien, ook in DX10.

Ik heb nu dus de Directx 9 upgrade gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem. Directx 10 update zie ik nergens staan.
Ik heb het even nagezocht, maar waarschijnlijk heb je dezelfde upgrade als mij gedaan (linkje) . Ik herinner me echter nog 1 ding dat ik heb gedaan, dat is nl het bestand default.ini aanpassen. Specifiek deze regels heb ik aangepast voordat ik de upgrade heb gedraaid:

code:
1
2
[D3DDrv10.D3DRenderDevice10]
UseVSync=False

en

code:
1
2
3
[WinDrv.WindowsClient]
FullscreenViewportX=1680
FullscreenViewportY=1050

Er staan meerdere regels daar, maar je snapt het wel. De resolutie had ik volgens mij al aangepast voor de DX upgrade en naar mijn weten verhielp dat het probleem niet. Het kan echter een combinatie zijn, vandaar maar even alle aanpassingen.

Verder kan ik me niet herinneren dat ik iets anders schokkends heb gedaan voordat ik hem aan de praat kreeg in fullscreen mode.

Een allerlaatste gedacht is een tip die iemand gaf op de forums: controleer even je windows\system32 folder. Daar zouden ook de directx bestanden moeten staan voor dx10 (de DLLs). Ik had de volgende dll's:

DX10-mode werkte niet:
• d3dx10.dll

DX10-mode werkt wel (ik vermoed door de DXupdate):
• d3dx10.dll
• d3dx10_33.dll
• d3dx10_34.dll
• d3dx10_35.dll

Het bestand d3dx10_33.dll staat overigens ook in de Bioshock folder (Release, zoek in SteamApps\common als de demo via Steam hebt binnengehaald). Hoewel Bioshock dat bestand ook nodig heeft in die directory, kan het je misschien helpen om dat bestand ook in je Windows\System32 folder te zetten (mits hij nog niet aanwezig is). Juist doordat ik die extra DLLs had na de DX update, ging ik er van uit dat die het probleem heeft opgelost.

Verder heb ik nog de BETA drivers van Nvidia geïnstalleerd, maar die verhielpen het probleem ook niet. Ik heb ze nu wel weer geïnstalleerd, maar ik weet zeker dat die het probleem niet hebben opgelost.

Kortom: probeer even je default.ini aan te passen en controleer of de DX update van mijn link degene is die je hebt geprobeerd. Verder even de DLLs controleren op aanwezigheid in je Windows\System32 folder en dan zou toch echt alles gefixed moeten zijn naar mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:01:
[...]

Ik heb het even nagezocht, maar waarschijnlijk heb je dezelfde upgrade als mij gedaan (linkje) . Ik herinner me echter nog 1 ding dat ik heb gedaan, dat is nl het bestand default.ini aanpassen. Specifiek deze regels heb ik aangepast voordat ik de upgrade heb gedraaid:

code:
1
2
UseVSync=False

en

code:
1
2
3
[WinDrv.WindowsClient]
FullscreenViewportX=1680
FullscreenViewportY=1050

Er staan meerdere regels daar, maar je snapt het wel. De resolutie had ik volgens mij al aangepast voor de DX upgrade en naar mijn weten verhielp dat het probleem niet. Het kan echter een combinatie zijn, vandaar maar even alle aanpassingen.

Verder kan ik me niet herinneren dat ik iets anders schokkends heb gedaan voordat ik hem aan de praat kreeg in fullscreen mode.

Een allerlaatste gedacht is een tip die iemand gaf op de forums: controleer even je windows\system32 folder. Daar zouden ook de directx bestanden moeten staan voor dx10 (de DLLs). Ik had de volgende dll's:

DX10-mode werkte niet:
• d3dx10.dll

• d3dx10.dll
• d3dx10_33.dll
• d3dx10_34.dll
• d3dx10_35.dll

Het bestand d3dx10_33.dll staat overigens ook in de Bioshock folder (Release, zoek in SteamApps\common als de demo via Steam hebt binnengehaald). Hoewel Bioshock dat bestand ook nodig heeft in die directory, kan het je misschien helpen om dat bestand ook in je Windows\System32 folder te zetten (mits hij nog niet aanwezig is). Juist doordat ik die extra DLLs had na de DX update, ging ik er van uit dat die het probleem heeft opgelost.

Verder heb ik nog de BETA drivers van Nvidia geïnstalleerd, maar die verhielpen het probleem ook niet. Ik heb ze nu wel weer geïnstalleerd, maar ik weet zeker dat die het probleem niet hebben opgelost.

Kortom: probeer even je default.ini aan te passen en controleer of de DX update van mijn link degene is die je hebt geprobeerd. Verder even de DLLs controleren op aanwezigheid in je Windows\System32 folder en dan zou toch echt alles gefixed moeten zijn naar mijn smaak.
Bedankt voor de tips!

Die d3dx10 bestanden staan bij mij iig gewoon in de system32 folder, dus blijkbaar had ik idd dezelfde Directx update gedaan. Ik ga nog ff kijken of het aanpassen van default.ini enig effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Cleetje schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:01:
[...]

code:
1
2
UseVSync=False

en

code:
1
2
3
[WinDrv.WindowsClient]
FullscreenViewportX=1680
FullscreenViewportY=1050

DX10-mode werkte niet:
• d3dx10.dll

• d3dx10.dll
• d3dx10_33.dll
• d3dx10_34.dll
• d3dx10_35.dll

Al die directx dll's staan erin behalve d3dx10.dll en nog een berg meer dirext9 dll's maar ook geen d3dx9.dll oid en waar verander ik die default.ini? Ik heb geen probleem met andere spellen die gewoon op directx9 draaien btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petfles
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07-2024
Ik heb de 360 versie bij bol.com besteld, hij is daar maar 50 euro en met de code AM-67EW-UT45 kreeg ik nog 5 euro extra korting.. :)

En voor iemand die ervaring met bol.com heeft, krijg je de bestelling bij bol.com meestal op de dag van de release, of later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
*Niet bevestigd door 2kgames*
Na in de pauze een vluchtige blik op het 2k forum te werpen, zie ik dat mensen nogal ophef maken over DRM.
Ik maak me eigenlijk ook wel zorgen over de authenticiteit die men vraagt in deze game. Lees vervelende DRM op de PC versie. Het wordt namelijk gekoppeld aan Hardware en niet aan de persoon. Lees je mag de game maar een beperkt aantal keer installeren (lees 2) voordat je code wordt geweigerd.

Nu verwacht ik dat de game binnen 36 uur gekraakt is en is het probleem dus niet zo heel erg groot maar het is naar mijn mening in ieder geval een stap de verkeerde kant uit.
En wel om 2 reden. Een ik vindt het geen ideale oplossing om cracks te downloaden voor games die ik legaal heb gekocht. En 2 ik vindt het belachelijk dat dit nu pas bovenwater komt. Als 2kgames voor deze draconische wijze van DRM heeft gekozen dan hadden ze dat wel ruim van te voren mogen melden en exact aangeven wat ze van plan waren.

Het kan allemaal bullshit zijn, maar gezien de ophef op de fora lijkt het dat er een kern van waarheid inzit. Mensen die de game een 3e keer activeerden en een foutmelding kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

bokkow schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:12:
[...]

Al die directx dll's staan erin behalve d3dx10.dll en nog een berg meer dirext9 dll's maar ook geen d3dx9.dll oid en waar verander ik die default.ini? Ik heb geen probleem met andere spellen die gewoon op directx9 draaien btw...
Ik zou voor de zekerheid dan even de DX updater downloaden en starten. Die zou gewoon moeten werken onder XP.

Default.ini staat in de Bioshock map, wat specifieker: "Bioshock demo\Builds\Release\". Mocht je hem via Steam binnen hebben gehaald, dan moet je in de Steam folder op zoek gaan naar "SteamApps\common\Bioshock demo\Builds\Release".

De korte versie van dit verhaal: default.ini staat in dezelfde folder als bioshock.exe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Cleetje schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:16:
[...]

Ik zou voor de zekerheid dan even de DX updater downloaden en starten. Die zou gewoon moeten werken onder XP.

Default.ini staat in de Bioshock map, wat specifieker: "Bioshock demo\Builds\Release\". Mocht je hem via Steam binnen hebben gehaald, dan moet je in de Steam folder op zoek gaan naar "SteamApps\common\Bioshock demo\Builds\Release".

De korte versie van dit verhaal: default.ini staat in dezelfde folder als bioshock.exe ;)
Gevodnen en gewijzigd ipv 1024x768 fullscreen heb ik er 1280x1024 van gemaakt (wat ik normaal gebruik) en vsync op false gezet. Duimen maar.

Edit:
begin hier depri van te worden krijg gewoon weer hetzelfde scherm:
Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/6531/bioshockvastnaaiertyj7.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door bokkow op 22-08-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

bokkow schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:18:
[...]

Gevodnen en gewijzigd ipv 1024x768 fullscreen heb ik er 1280x1024 van gemaakt (wat ik normaal gebruik) en vsync op false gezet. Duimen maar.

Edit:
begin hier depri van te worden krijg gewoon weer hetzelfde scherm:
[afbeelding]
Gezien de bestandsnaam zijn het waarschijnlijk de video drivers die het probleem veroorzaken. Even googlen op de bestandsnaam geeft wat mogelijke oorzaken:
  1. Kaart is te ver overclocked
  2. Kaart wordt te warm
  3. Drivers zelf geven problemen
Om de temperatuur van je kaart te bekijken, moet je even een tooltje als ATiTool downloaden (werkt prima met nvidia kaarten, alleen niet in Vista). Vervolgens even zorgen dat je Bioshock tijdelijk in windowed mode draait, zodat je ziet hoe warm je kaart wordt. De GeForce 8 serie heeft een standaard stress temp van +/- 80 graden, zolang je niet boven de 85 komt zou dat geen probleem mogen geven. De overige GF series komen normaliter niet boven de 70 graden.

Sowieso zou ik je aan willen raden om je drivers op te schonen. Beste methode is door middel van Drive Cleaner je drivers te uninstallen/op te schonen. Daarna kun je even de nieuwste drivers downloaden en installeren om er zeker van te zijn dat er geen conflicten op kunnen treden vanwege oude driver instellingen/bestanden.

EDIT: Even googlen op de foutcode (google) geeft aan dat het hoogst waarschijnlijk een probleem met je RAM is. Als je meerdere reepjes geheugen hebt, zou je ze even 1 voor 1 moeten proberen net zo lang tot de boosdoener gevonden is. Heb je maar 1 reepje, dan zal je waarschijnlijk een nieuwe moeten halen. Er zijn wel tooltjes om je geheugen te checken, dus als je even zoekt zou dat moeten helpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Cleetje op 22-08-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:13
YESSSSSS heb Bioshock. Kan hem strax al halen bij de Bart Smit, ken daar iemand die werkt, vanavond lekker spelen op de 360. Demo vond ik de eerste keer niet leuk speelde hem overdag met niet al te veel geluid. Probeerde hem een paar dagen later savonds met surround sound en dat is geweldig.

Tot half 6 werken en dan lekker gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Zarkov schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:13:
Na in de pauze een vluchtige blik op het 2k forum te werpen, zie ik dat mensen nogal ophef maken over DRM.
Ik maak me eigenlijk ook wel zorgen over de authenticiteit die men vraagt in deze game. Lees vervelende DRM op de PC versie. Het wordt namelijk gekoppeld aan Hardware en niet aan de persoon. Lees je mag de game maar een beperkt aantal keer installeren (lees 2) voordat je code wordt geweigerd.

Nu verwacht ik dat de game binnen 36 uur gekraakt is en is het probleem dus niet zo heel erg groot maar het is naar mijn mening in ieder geval een stap de verkeerde kant uit.
En wel om 2 reden. Een ik vindt het geen ideale oplossing om cracks te downloaden voor games die ik legaal heb gekocht. En 2 ik vindt het belachelijk dat dit nu pas bovenwater komt. Als 2kgames voor deze draconische wijze van DRM heeft gekozen dan hadden ze dat wel ruim van te voren mogen melden en exact aangeven wat ze van plan waren.

Het kan allemaal bullshit zijn, maar gezien de ophef op de fora lijkt het dat er een kern van waarheid inzit. Mensen die de game een 3e keer activeerden en een foutmelding kregen.
Ik vind het een spannend moment voor pc gamen, het uitbrengen van een game zónder multiplayer, die nu al te vinden is op torrentsites,
maakt het zich niet makkelijk om erg winstgevend te worden op het pc platform. Met misschien als gevolg dat er nog minder developers durven te gaan voor een game buiten het MMORPG of onlineshooter- genre. Dit zal een grote verschraling veroorzaken, in ieder geval bij de big budget developers/ uitgevers.
Maar zo'n krampachtige beveiliging kweekt ook geen goodwill...

lijkt wel weer terug naar de dagen van Starforce..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De game verwacht zeer goed te verkopen op de 360, daarom kunnen ze zich ook singleplayer-only veroorloven, ondanks het feit dat de pc verkoop waarschijnlijk zal tegenvallen. Is ook de reden waarom steeds meer games deze dagen console-exclusief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay. Even voor mensen met een breedbeeld scherm/tv. Het blijkt dat Bioshock op de X360 en de PC vertical - breedbeeld heeft. Waardoor je boven en onder beeld verliest, ipv aan de zijkant erbij te krjigen. Hierdoor speel je als het ware ingezoomd op een breedbeeldscherm. Op de PC is er al een fix te krijgen.

http://dl.tocaedit.com/bioshockdFOV.zip (van een held @ widescreengaming forum die al tig fixes heeft gemaakt)

Gebruik wijst voor zich (op Vista werkt het niet altijd, even proberen of het werkt).

Even wat info over settings:
quote: Googlestater
Part 1)
I'm sure there will be disagreement here, but if you go in front of a doorway with a circle on it, you can see that the horizontal and vertical sliders MUST MATCH to maintain proper aspect ratio.
If there's too much disagreement on this, I'll post screenshots tomorrow of 4:3 vs 16:9 and various slider settings when close to an in-game circle.
This premise is what guides all the calculations below.
If they don't match, you are throwing off the relationship between horizonal FOV and vertical FOV. Now, if the devs did widescreen properly, you would NEED to adjust them differantly. They didn't, they essentially zoomed in (and cropped, but that part doesn't really matter for this). So you are essentially viewing a 4:3 screen on a 16:9 monitor for example. The devs are maintaining the proper 4:3 relationship between vertical and horizontal FOV already. So you merely have to zoom it back out, keeping the same relationship between the vert/horiz FOV's/sliders.

Essentially all you need to do to fix the devs mistake is zoom out until the heights match again without the devs cropping (i.e. compensate for the dev's cropping). The sides will take care of themselves.

Part 2)
Here's the numbers for BOTH sliders if you want to keep the base FOV of 75 degrees that the devs use
Table 1:
16:9 = 0.75 effective FOV = 100 degrees
16:10 = 0.833 effective FOV = 90 degrees
5:4 = 1.066 effective FOV = 70.4 degrees
4:3 = 1.0 effective FOV = 75 degrees

Those are the corrective numbers to fix the zoom in that the devs do. That will reverse the zoom back down to the point where it will add the proper FOV to make up the differance between widescreen and full screen.
In the case of 5:4, its more square, not more widescreen. I dont have a 5:4 screen so I cannot verify that the game does a reverse zoom on it, but since it seems like they want to lock it to a FOV of 75 degrees, thats what makes sense to me. The only way to tell would be to switch resolutions between a 5:4 res and a 4:3 res and see if you gain part of top and bottom, instead of losing it on screenshots
[The numbers are derived by looking at what it takes to get the heights on a ratio to equal. So for instance, using a factor of 4 (this number is something to do with LCM least common multiple I belive, I know how to do it but I'm not sure of the exact term), you can multiply a 4:3 ratio into 16:12 ratio without changing the ratio itself. Now you have equal widths, 16:12 and 16:9. So you look at the height differance, its a factor of 0.75 (9 divided by 12). So theres your 0.75 corrective factor for thier zoom. Find the LCM between 16:10 & 4:3 and the LCM between 5:4 & 4:3 if you wish to verify the other numbers]

Part 3)
This part is if you want to start with a base of 90 degrees (for those who want to just increase the base FOV without regard to the devs design of 75 degree FOV). FOV of 90 degrees is found in such games as Doom, Half life, Quake 3, UT2k4
I used the FOV calculator here, telling it I had a base of 90 degrees:
http://www.widescreengamingforum.com/fovcalc.php
And then took those numbers to get an idea of what the slider should be
Table2:
16:9 = 0.706 effective FOV 106 degrees
16:10 = 0.75 effective FOV 100 degrees
5:4 = 0.869 effective FOV 86.3 degrees
4:3 = 0.833 effective FOV 90 degrees

Part 4)
If you want an exact FOV, just divide 75 by your desired FOV. For instance, if you want 105 degrees FOV, 75 / 105 = 0.714 for both sliders.
The reason this works is that the devs designed the game to have a constant FOV of 75 degrees, regardless of your resolution, which is where thier unwanted zoom comes in the picture.

HUGE thanks to Racer_S who did the tool!
Also thanks to Drexion who has a 5:4 monitor and helped me out with some stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krakbracket schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:52:
[...]

Ik vind het een spannend moment voor pc gamen, het uitbrengen van een game zónder multiplayer, die nu al te vinden is op torrentsites,
De 360 versie is al een week te vinden op de torrent sites ja, de pc versie nog niet. Wat dat betreft werkt de beveiliging wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0rpz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Er is nu een fix, werkt best goed, alleen ontbreken er een aantal textures, maar heb toch lekker de demo kunnen spelen op mijn x850xt.

Alleen is et 2k forum nu down aant gaan onder een stroom van klachten lijkt het, maar als je daar ff zoekt op x850xt zie die topic staan, iets van Shader 2.0 work in progress oid
http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=5680

[ Voor 11% gewijzigd door sc0rpz op 22-08-2007 16:49 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.