[PC/360] Het BioShock Topic. Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.825 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb de game net bij de FRS gehaald! Ik ga me even wat uren van de maatschappij afzonderen!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 23:48

Fuelke

Forza Ferrari

* Fuelke is watching en jullie weten wat dat betekent :+

[ Voor 38% gewijzigd door Fuelke op 25-08-2007 15:01 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Fuelke schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:00:
[mbr]* Fuelke is watching :+[/mbr]
EDIT : laat maar

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 135919 op 25-08-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

* Fuelke aait Kwaas, goed gezien, maar ik had jouw reactie meteen meegetrashed, je had de post erboven ook ge-quote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:38

HugoBoss1985

Xenotech

Fuelke schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:00:
[mbr]* Fuelke is watching en jullie weten wat dat betekent :+[/mbr]
Ik weet niet wat dat betekent, kun je het even verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-06 14:26
HugoBoss1985 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:11:
[...]

Ik weet niet wat dat betekent, kun je het even verklaren?
Er is om 15 over 2 iets uitgekomen, waar we het hier niet over mogen hebben :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

En dat is dan de enige reactie die ik zal laten staan, om het voor anderen te laten verduidelijken wat ik dus niet wil zien hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228363

Tijdens activeren ligt de server plat op dit moment, ergens las ik dat je het dan opnieuw moest proberen.
Maar betekent dit dat je dan op Back moet drukken of weer helemaal opnieuw installeren?

want ik heb geen zin om het spel 20 keer opnieuw te installeren.

thankzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Sluuut schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:12:
[...]

Er is om 15 over 2 iets uitgekomen, waar we het hier niet over mogen hebben :)
Edit: Ik heb al wel een idee waar het over ging! :D

[ Voor 16% gewijzigd door HugoBoss1985 op 25-08-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Anoniem: 228363 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:19:
Tijdens activeren ligt de server plat op dit moment, ergens las ik dat je het dan opnieuw moest proberen.
Maar betekent dit dat je dan op Back moet drukken of weer helemaal opnieuw installeren?

want ik heb geen zin om het spel 20 keer opnieuw te installeren.

thankzzz
Gewoon back en opnieuw proberen. Bij mij duurde het een half uur ofzo voordat ie het deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228363

thanks voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:51

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Heb hem ondanks de activatie zooi toch maar gekocht omdat de demo erg goed beviel en ik op deze manier de pc gaming ook enigzins steun ;) Worden wel dure maanden want ik wil ook graag nog Crysis en Assassin's Creed, misschien MOH of CoD nog maar die liggen mij wat minder.

Gaat zich ook even afzonderen, activatie ging overigens probleemloos. Helaas komen ouders vandaag nog eten :( hehe. Nah, kan ik in ieder geval pa even laten zien waarom hij zijn computer moet upgraden ;)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
HugoBoss1985 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:31:
Ik heb de Bioshock demo en de Medal Of Honor demo gespeeld en ik moet toch zeggen dat ik Medal Of Honor veel vetter vind.
Voor mij heeft het veel meer replay waarden en de multiplayer word ook erg vet.

Bioshock is wel mooi en leuk enzo, maar ik vind het tegenvallen dat het weer zo linair is.
Let op: Ik heb Doom 3 iets van 4 á 5 keer uitgespeeld en flink wat losse stukjes gespeeld.

Van mij mogen de games van wat hoger niveau zijn, en Bioshock is dat (In dat opzicht!) niet.

In dat opzicht zijn games zoals STALKER en Medal Of Honor: Airborne veel interessanter.

Het is wel cool dat er veel nieuwe aspecten aan het FPS concept zijn toegevoegd in de vorm van de Plasmids.

Medal Of Honor: Airborne ga ik kopen zodra hij te krijgen is, Bioshock regel ik wel op een andere manier.
Na de demo weet je echt nog niet hoe tof bioshock is. Het is weer eens wat anders dan op nazi's schieten.. over lineair gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

keldererik schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:37:
[...]

Na de demo weet je echt nog niet hoe tof bioshock is. Het is weer eens wat anders dan op nazi's schieten.. over lineair gesproken.
Ik vind het spel zeker wel tof en volgens mij weet ik ook wel aardig hoe tof het is.
Máár het is ook zo dat ik met de demo al heb kunnen zien dat je steeds dezelfde kant op moet lopen om verder te komen.
Ik weet niet of Medal Of Honor wat voor jou is, maar daar heb je volledige vrijheid om het level uit te spelen.
Je hoeft dus niet verplicht steeds hetzelfde pad te volgen.

En in de Medal Of Honor demo zitten nauwelijks nazi's, het zijn Italianen! :D
Maarja op die manier kan ik ook aan vergelijk want met Bioshock is het weer mislukte experimenten afknallen.

[ Voor 7% gewijzigd door HugoBoss1985 op 25-08-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05:06
Whahaha geweldige game!!!
Had een Big Daddy gehypnotiseert en er kwam ineens een hele zooi splicers naar binnen. Ik in een hoekje wachten en......
Whohoooo de chaos :*) _/-\o_

Deze game gaat echt veel dieper dan de gemiddelde fps, het lijkt meer een kruising tussen oblivion en een shooter.

[ Voor 24% gewijzigd door Mutatie op 25-08-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:05
Mutatie schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:42:
Whahaha geweldige game!!!
Had een Big Daddy gehypnotiseert en er kwam ineens een hele zooi splicers naar binnen. Ik in een hoekje wachten en......
Whohoooo de chaos :*) _/-\o_

Deze game gaat echt veel dieper dan de gemiddelde fps, het lijkt meer een kruising tussen oblivion en een shooter.
Ik moet ook maar eens aardig doen en dan zorgen dat ik dat kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209257

HugoBoss1985 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:19:
[...]

Edit: Ik heb al wel een idee waar het over ging! :D
en dankzij figuren zoals jij mogen we dit spel nu spelen met deze Securom DRM maatregelen, dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
HugoBoss1985 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:41:
[...]

Ik vind het spel zeker wel tof en volgens mij weet ik ook wel aardig hoe tof het is.
Máár het is ook zo dat ik met de demo al heb kunnen zien dat je steeds dezelfde kant op moet lopen om verder te komen.
Ik weet niet of Medal Of Honor wat voor jou is, maar daar heb je volledige vrijheid om het level uit te spelen.
Je hoeft dus niet verplicht steeds hetzelfde pad te volgen.

En in de Medal Of Honor demo zitten nauwelijks nazi's, het zijn Italianen! :D
Maarja op die manier kan ik ook aan vergelijk want met Bioshock is het weer mislukte experimenten afknallen.
Over ontbrekende kennis gesproken, alleen de demo is lineair! Verder in het spel kun je lopen en lopen wat je wilt, je kunt zelfs helemaal terug, wat je bij MOH niet kunt. Maar goed, smaken verschillen nu één keer, maar één ding is zeker; Bioshock owned MOH :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

keldererik schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:37:
[...]

Over smaak valt niet te twisten, en persoonlijk wil ik wat meer replay waarde, aangezien Bioshock geen MP heeft en na 5-6 keer SP gedaan te hebben heb je het denk ik ook wel gezien.

En ja ik heb alleen de bioshock demo gespeeld, maar ook de MOH:a demo, en MOH:a spreekt me iets meer aan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Spacey23 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:49:
[...]

Over ontbrekende kennis gesproken, alleen in de demo is lineair! Verder in het spel kun je lopen en lopen wat je wilt, je kunt zelfs helemaal terug, wat je bij MOH niet kunt. Maar goed, smaken verschillen nu één keer, maar één ding is zeker; Bioshock owned MOH :)
Ik ga het spel zowieso spelen en dan zie ik wel wat ik ervan vind.
Als je gelijk hebt dan geeft die demo een verkeerd beeld en heb ik een foute conclusie getrokken! :P

Maar Medal Of Honor: Airborne is toch meer mijn ding.

Toen ik de demo's speelde zat ik wel een tijdje met mijn mond open hoor, ik ken Rainbow Six Vegas al maar deze spellen laten weer eens zien wat er met de Unreal Engine 3 bereikt kan worden.

Het zijn allebei zéér mooie spellen waar ik veel plezier van ga hebben.
prutser001 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:52:
[...]

Over smaak valt niet te twisten, en persoonlijk wil ik wat meer replay waarde, aangezien Bioshock geen MP heeft en na 5-6 keer SP gedaan te hebben heb je het denk ik ook wel gezien.

En ja ik heb alleen de bioshock demo gespeeld, maar ook de MOH:a demo, en MOH:a spreekt me iets meer aan.
Daar heb je ook een goed punt, ik wist nog niet zeker of Bioshock een MP had of niet (Daar heb ik dus nog even mijn mond over gehouden.)
Nu ik weet dat het niet zo is, moet Bioshock wel een hele sterke SP hebben om te zorgen dat ik het spel ga kopen.
Ik doel dan in de richting van Stalker, maarja dat heeft dan ook weer MP. :D

[ Voor 46% gewijzigd door HugoBoss1985 op 25-08-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-06 23:03

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Laat ze nu eerst maar eens zorgen, dat de AA aankan, in de UE3 eninge.

Ziet er gewoon niet uit. Vooral Medal of Honor Airborne niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Splinter Cell op 25-08-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Splinter Cell schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:57:

Daar baal ik dus ook zo van! :D

Bij Bioshock werkt het wel hoor, onder Windows XP.

Het is wel verneukeratief, ik heb AA aan de praat gehad met Rainbow Six Vegas en dan denk je daarvoor "Mijn 8800gtx trekt dit spel prima met alles maxed", maar met AA denk je wel wat anders.

[ Voor 21% gewijzigd door HugoBoss1985 op 25-08-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Splinter Cell schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:57:

Schijnt dat als je de bioshock.exe renamed naar oblivion.exe hij AA ondersteund/activeert/forceert.
Dit is geloof ik alleen voor Ati.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Als ik het in mijn control panel forceer, dan werkt het ook prima hoor...
Maarja onder Vista is het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 10-06 23:03

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ja, maar hoe heb jij de AA, aangekregen? Gewoon Bioschock.exe veranderen naar Oblivion.exe, en dan de AA forceren via de controlpanel/CCC?

//Edit: Zie het al.

Het moet gewoon via een patch of driver gebeuren. Wat ook meteen de performance oplapt. Want op deze manier loopt het echt kut ja. Heb zelf een HD2900XT. Ik heb deze kaart niet voor niets gekocht. Ik wil alle eye-candy aan hebben, ook AA. Dit was dan wel met 8x AA + edge-detect 24x aan. Verder (nog) niet getest, op lagere AA standen.

[ Voor 14% gewijzigd door Splinter Cell op 25-08-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 20:14
Spacey23 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:49:
[...]

Over ontbrekende kennis gesproken, alleen de demo is lineair! Verder in het spel kun je lopen en lopen wat je wilt, je kunt zelfs helemaal terug, wat je bij MOH niet kunt. Maar goed, smaken verschillen nu één keer, maar één ding is zeker; Bioshock owned MOH :)
Dat valt ook wel mee/tegen hoor, ook in het volledige spel zijn er zat stukken waar je niet meer kan komen als je er eenmaal voorbij bent. En dan heb je ook nog stukken waar je niet voorbij komt tenzij je één bepaald iets hebt (gedaan), dus vooralsnog vind ik BioShock toch nog wel redelijk lineair.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Splinter Cell schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:07:
Ja, maar hoe heb jij de AA, aangekregen? Gewoon Bioschock.exe veranderen naar Oblivion.exe, en dan de AA forceren via de controlpanel/CCC?

//Edit: Zie het al.

Het moet gewoon via een patch of driver gebeuren. Wat ook meteen de performance oplapt. Want op deze manier loopt het echt kut ja. Heb zelf een HD2900XT. Ik heb deze kaart niet voor niets gekocht. Ik wil alle eye-candy aan hebben, ook AA.
Voor Ati is het ook weer een ander verhaal.
Ik ben het ook met je eens, ik vind dat AA er gewoon ingebakken moet zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door HugoBoss1985 op 25-08-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Anoniem: 209257 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:47:
[...]

en dankzij figuren zoals jij mogen we dit spel nu spelen met deze Securom DRM maatregelen, dank je wel.
lol wat een onzin... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 15:18

-SaveMe-

-klik-

prutser001 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:52:
[...]

Mja, sommige mensen eten nu eenmaal liever een culinair gerecht ipn plaats van tigx een patatje...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:35

Wildfire

Joy to the world!

Als er geen piracy was, zou er ook geen noodzaak tot DRM zijn geweest.

BTW: Op wat voor resolutie spelen jullie dat jullie anti-aliasing willen? Op hoge resoluties (zoals mijn 1920x1200) zie ik dat AA niet echt meer nodig is. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Wildfire op 25-08-2007 16:28 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Wildfire schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:23:
[...]

en nu dat DRM er is, is er nu dan ook geen privacy piracy meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Kurios schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:29:
[...]

Nee, hooguit duurt het nu wat langer eer games illegaal beschikbaar zijn. Maar dan nog blijft staan dat als er geen piracy was geweest, er ook nooit DRM ontwikkeld zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:58

defiant

Moderator General Chat
Wildfire schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:39:
Nee, hooguit duurt het nu wat langer eer games illegaal beschikbaar zijn. Maar dan nog blijft staan dat als er geen piracy was geweest, er ook nooit DRM ontwikkeld zou zijn :)
En als er geen terroristen waren geweest, dan hadden we ook niet onze vrijheden op een presenteerblaadje ingeleverd bij de overheid :)

En daarmee bedoel ik te zeggen: De grote meerderheid van mensen die onschuldig is altijd het slachtoffer van de kleine minderheid die het 'verpest'. Dus het 1:1 vergelijk, er zijn piraten dus is er DRM gaat voor mij persoonlijk (en ik denk voor een hoop anderen) niet op.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123921

Kunnen we met z'n allen verder praten over bioshock?
Dat piraterij verhaal kan mss in een apart topic! Maar ik wil graag verhalen van mensen hoe ze het spel vinden endergelijke.

Het heet daarom ook "Het Bioshock Topic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-06 22:15

Armada

-Wat wil je weten?-

Kurios schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:29:
[...]

Klopt! Dankzij sloten op onze deuren, zijn er ook geen inbrekers meer! :?

Niemand zegt dat DRM piracy uitroeit. Maar dat is de functie ook niet (het zou een leuk effect zijn, maar de echte crackert ziet het als een uitdaging en overwint die uiteindelijk wel). Het gaat om een barriere op te werpen, waardoor niet elke Jan Modaal kopieën voor de buren kan maken en het gaat erom om een signaal af te geven: 'je doet iets dat niet de bedoeling is met deze software'.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 00:00
Ik heb de gameindustrie vroeger al genoeg gesponserd, oa door Nintendo cassettes á 180 euro aan te schaffen. Ik ben echt niet meer van plan om nog voor iedere game te dokken als ik ze gewoon met een paar muisklikken binnen kan slepen. Daarnaast betaal ik al genoeg aan hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209257

Het Fantoom schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:54:
Ik heb de gameindustrie vroeger al genoeg gesponserd, oa door Nintendo cassettes á 180 euro aan te schaffen. Ik ben echt niet meer van plan om nog voor iedere game te dokken
zoek dan een goedkopere hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Modbreak:Dit topic is bedoeld voor discussies over BioShock. Dat betekent dat reacties op het activatiesysteem van BioShock hier thuis horen, maar gesprekken over waarom jij/wel niet downloadt en of DRM ervoor gaat zorgen dat alle muziekpiraten gaan verdwijnen horen in een ander topic

Het kan zijn dat posts onder deze op miraculeuze wijze verdwijnen

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 25-08-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

[...]

BTW: Op wat voor resolutie spelen jullie dat jullie anti-aliasing willen? Op hoge resoluties (zoals mijn 1920x1200) zie ik dat AA niet echt meer nodig is. :)
1680x1050. 4xAA is toch wel fijn dan hoor. (hoger is zelf met mn gtx niet leuk meer).
Hahn schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:08:
[...]

Dat valt ook wel mee/tegen hoor, ook in het volledige spel zijn er zat stukken waar je niet meer kan komen als je er eenmaal voorbij bent. En dan heb je ook nog stukken waar je niet voorbij komt tenzij je één bepaald iets hebt (gedaan), dus vooralsnog vind ik BioShock toch nog wel redelijk lineair.
Ik heb ook nog in een gebied 2 Daddy's laten leven, die moet ik eigenlijk hebben. Zodra ik de kans heb ga ik terug. Ik speel trouwens op hard, heb nog maar 1 keer iets gekocht van mn adam (extra plasmid slot) en heb dus nog 1300 Adam ofzo over, en geen wapens geupgrade :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123921

Waar kan je deze extra slots vinden? En hoe veel dollar kosten die?
Want ik heb nu mijn shock plasmid af moeten staan voor Telekenisis

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 123921 op 25-08-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
[...]

Onzin over die resolutie, tenzij je op een CRT speelt. Hoe groot je rez is maakt niet uit, als jij native resolutie op een LCD draait is dat niet anders dan een native van 1280x1024. De kartelranden houd je zolang het native is.

Houd er goed rekening mee dat elke keer wanneer je het spel opstart vsync weer aan word gezet automatisch. Zet het uit, scheelt zo 10-16Frames/s

Sommige mensen spelen dit aan één stuk door uit, dat vind ik gewoon zonde, ik wil er 'langer' van kunnen genieten en niet in een vlaag :9 Ik rush ook totaal niet, juist leuk om alle items te vinden die er zijn verstopt.
Anoniem: 123921 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:37:
Waar kan je deze extra slots vinden? En hoe veel dollar kosten die?
Want ik heb nu mijn shock plasmid af moeten staan voor Telekenisis
spoiler:
Dit vind je vanzelf bij een GeneBank, je kan het niet missen.

[ Voor 14% gewijzigd door keldererik op 25-08-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114796

Niet zeker of jullie dit al gezien hebben, gaat over AA in Bioshock. De forumpost vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-06 12:16

Clush

Do as I say...

Topicstarter
Even melden dat TopicStart v2.0 in de maak is, doe dus geen moeite een nieuw deel te openen.

Heb mijn bol.com CE nog niet binnen trouwens... terwijl ie gister wel verstuurd is... het kan nog...
Anoniem: 114796 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:46:
Niet zeker of jullie dit al gezien hebben, gaat over AA in Bioshock. De forumpost vind je hier.
hey, thanks for that. straks eens even kijken hoe de verschillende manieren uitpakken op mijn systeem... aan die screenshots te zien kan je wat betreft fps beter dx10 zonder AA draaien dan dx9 met AA. Nou is er al vastgesteld dat de verdere verschillen tussen dx10 en dx9 minimaal zijn, dus als het nog een speelbare fps oplevert is dx9 zeker een optie.

[ Voor 62% gewijzigd door Clush op 25-08-2007 17:56 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 10-06 23:49
shit wat zijn die big daddy's lastig. Ik zit nu in het tweede level, maar het lukt me niet om er een dood te krijgen. Zelfs niet met de hulp van een gehackte rocketturret. Wat doe ik fout?

geweldig spel trouwens, creepy sfeer en diepgaande gameplay voor een fps. Vond Gears of War een hogere coolness factor hebben, maar dit is best ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692

DarkShadow schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:42:
shit wat zijn die big daddy's lastig. Ik zit nu in het tweede level, maar het lukt me niet om er een dood te krijgen. Zelfs niet met de hulp van een gehackte rocketturret. Wat doe ik fout?

geweldig spel trouwens, creepy sfeer en diepgaande gameplay voor een fps. Vond Gears of War een hogere coolness factor hebben, maar dit is best ok
:O plasmid shoc geven & met shotgun op zijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Anoniem: 162692 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:03:
[...]

:O plasmid shoc geven & met shotgun op zijn hoofd.
spoiler:
Of freezen en burnen en lekker met machine gun volpompen. Gebruik je fantasy. Gooi een lijk naar zn hoofd, of een brandend lijk. Alles werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DarkShadow schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:42:

spoiler:
Als je wat gasflessen of tonnen kan vinden kan je die met telekinese op pakken en naar em gooien. 2 tonnen en een paar kogels is ie al dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 14:48
Ik ben nu ook in het tweede level (Medical Pavilion) en heb mijn 3e plasmid te pakken. Wat ik niet helemaal begrijp is waarom mijn plasmids nu vol zijn. Ik heb nu de electric bolt weggedaan voor de telekineses. Ben ik nu iets vergeten dat ik maar 2 plasmids max heb???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
jan-marten schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:52:
Ik ben nu ook in het tweede level (Medical Pavilion) en heb mijn 3e plasmid te pakken. Wat ik niet helemaal begrijp is waarom mijn plasmids nu vol zijn. Ik heb nu de electric bolt weggedaan voor de telekineses. Ben ik nu iets vergeten dat ik maar 2 plasmids max heb???
Nee je bent niks vergeten. Je krijgt later de kans om extra slots te kopen om meer plasmids te 'equipen'. Daarnaast kan je ze later altijd nog omruilen in een gene bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaker
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is, maar voor diegene die het spel niet kunnen draaien omdat hun grafische kaart geen SM3 support, is hier een petitie te tekenen voor het uitbrengen van een patch die het spel ook op oudere kaarten kan laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Inner354 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:12:
[...]

Nee je bent niks vergeten. Je krijgt later de kans om extra slots te kopen om meer plasmids te 'equipen'. Daarnaast kan je ze later altijd nog omruilen in een gene bank.
Inderdaad. Dat wordt in de game ook verteld de eerste keer als je teveel plasmids hebt. We moeten dus allemaal goed opletten, anders mis je nog een tip van de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

iemand al een portemonee of zoiets gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

PromWarMachine schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:59:
Ook de verschillende klanken op items zijn geweldig. Bijvoorbeeld het slaan tegen een stoel maakt een ander geluid dan het slaan tegen een theaterdoek.
Jij bent alleen het geluid van schreeuwende guild leaders en standaart WoW sounds gewend ;p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:57
Anoniem: 217897 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:57:
iemand al een portemonee of zoiets gevonden?
Hoe bedoel je? Je kunt her en der geld oppikken, maar ik heb nergens een portemonnee gezien. Is het een quest item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-06 14:26
Hmm zojuist de demo gespeeld, moet zeggen dat hij me toch niet zo aan spreek als ik had verwacht. Ik vind de sfeer niet goed in de game, het is wel redelijk creapy maar ook te veel fatasie rijk. Dat vond ik juist zo tof aan Halflife 2, wat in mijn ogen wat realistischer overkwam dan zo'n game.

Wel mooie scene's, maar ik mis de puntjes op de i. Grafisch had ik er ook meer van verwacht...

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Laatst online: 09-06 15:11
Sluuut schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:47:
Hmm zojuist de demo gespeeld, moet zeggen dat hij me toch niet zo aan spreek als ik had verwacht. Ik vind de sfeer niet goed in de game, het is wel redelijk creapy maar ook te veel fatasie rijk. Dat vond ik juist zo tof aan Halflife 2, wat in mijn ogen wat realistischer overkwam dan zo'n game.

Wel mooie scene's, maar ik mis de puntjes op de i. Grafisch had ik er ook meer van verwacht...
Probeer de hele game maar eens dan fluit je wel anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:48

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

mhpwolf schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:52:
[...]

Probeer de hele game maar eens dan fluit je wel anders :D
Hoe verschilt het dan?

De demo kon mij ook niet overtuigen nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

nee, zit alleen steeds aan de max van 500 dollar terwijl ik niks nodig heb om het aan uit te geven.
Edit: aangezien de geld meter 4 digits heeft heb ik een vermoeden dat je op een of andere manier meer zou moeten kunnen meenemen.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 25-08-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Nu online
spoiler:
hoi, zit nu in de gardens. Maar heb pas vier 4 plasmids gevonden. Electro, vuur, telekinesis en security. Heb ik iets gemist of klopt dit. En wanneer krijg je nieuwe plasmids? Want de game zegt dar je verbeterde moet vinden? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cvs79 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:34:
spoiler:
hoi, zit nu in de gardens. Maar heb pas vier 4 plasmids gevonden. Electro, vuur, telekinesis en security. Heb ik iets gemist of klopt dit. En wanneer krijg je nieuwe plasmids? Want de game zegt dar je verbeterde moet vinden? :s
spoiler:
Je kan ze kopen met Adam of later nog wat andere vinden

Anyways:
Even wat leuke pics. Ik maak geen thumbs omdat sommige mensen niets willen zien. Sommige locaties zijn uit latere levels, maar ze spoilen niets van het verhaal of je missie. (meeste shots zijn gemaakt terwijl ik weer aan het backtracken was).

Anyways, ik heb een cadeautje gemaakt voor Mr. Bubbles :D. Echt een knalfeest.
http://img62.imageshack.us/img62/91/bioshock1tm4.png

Big Daddy jagen voor gevorderden. (Hij was in 1 keer dood :'). Hij had wel nog maar 75% hp ofzo.)
http://img180.imageshack.us/img180/4861/bioshock2ir3.png

My Daddy is better than your Daddy!
http://img180.imageshack.us/img180/5905/bioshock3bs0.png

Yo wants some more? (alle 3 mijn slachtoffer)
http://img180.imageshack.us/img180/259/bioshock4vj8.png

Kut Rapture, ik houd het voor gezien :+
http://img174.imageshack.us/img174/8339/bioshock5xi1.png

1800+ Adam :+
http://img409.imageshack.us/img409/2736/bioshock6dy9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83497

De elektro plasmid is naar mijn mening de belangrijkste, ik heb nu ook de geupgrade versie er van. Ik kan echt niet zonder die plasmid. Die telekenis gebruik ik zo goed als nooit. Vuur is ook niet zo krachtig als ik had gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83497 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:06:
De elektro plasmid is naar mijn mening de belangrijkste, ik heb nu ook de geupgrade versie er van. Ik kan echt niet zonder die plasmid. Die telekenis gebruik ik zo goed als nooit. Vuur is ook niet zo krachtig als ik had gehoopt.
Ja, die is inderdaad erg praktisch. Ik heb alleen nog een lvl1 versie ervan, in latere levels stunned die maar voor 1 sec vs turrents dus ik ren er gewoon schietend op af :+. Ik vind het spel best easy als ik eerlijk ben, en ik speel op hard. De meeste BD's mol ik zonder geld of life te verliezen :S. En zoals je ziet stik ik in de Adam & heb m'n wapens niet geupgrade.. M'n 2de evil run door de game gaat wat geweldadiger worden.

En check m'n eerste screen, dan snap je waarom telekenis ruled 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 25-08-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Die telekenesis vind ik ook erg praktisch. Ook handig om Big Daddys te doden, gewoon die mines terug smijten die ze naar je toe gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:31:
[...]

Ja, die is inderdaad erg praktisch. Ik heb alleen nog een lvl1 versie ervan, in latere levels stunned die maar voor 1 sec vs turrents dus ik ren er gewoon schietend op af :+. Ik vind het spel best easy als ik eerlijk ben, en ik speel op hard. De meeste BD's mol ik zonder geld of life te verliezen :S. En zoals je ziet stik ik in de Adam & heb m'n wapens niet geupgrade.. M'n 2de evil run door de game gaat wat geweldadiger worden.

En check m'n eerste screen, dan snap je waarom telekenis ruled 8)
Misschien omdat je net iets te vaak FPS games speelt? ;)

Heb in de loop van volgende week men nieuwe videokaartje (8800GTS) en zal dan meteen ook Bioshock erop loslaten. De demo vond ik er ook al goed uit zien op men 7800GT en de sfeer was gewoon magisch. Kan niet wachten tot de full :)

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Nu online
Ik baal echt, iedereen zit lekker te gamen en ik zit alleen maar te crashen :(. Ik hoor vurig op een patch die dit oplost.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
Telekenis is ook erg sterk, voornamelijk als er veel items liggen. Het kost namelijk bijna geen mana, terwijl elektro 2 me 1 derde van me balk kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 13:01

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

En uitgespeeld op hard! Tot nu toe 740 aan achievements. Volgende run ga ik voor de overige 260 :). Het was me wel een ritje zeg... jeetje, werd er ingetrokken en werd net pas weer losgelaten..

spoiler: title
Ik vond het spel niet echt heel moeilijk. Natuurlijk zaten er wel redelijk lastige stukken tussen maar voor het grootste gedeelte kon ik zonder problemen door. Dit vond ik eigenlijk ook niet heel erg, het zorgde ervoor dat je niet al te gefrustreerd werd. Echter heb ik volgens mij maar 4 keer gebruik gemaakt van een vita chamber. De rest heb ik gewoon gebruik gemaakt van het save en reload systeem. Ik wilde alles clearen zonder dood te gaan en die vita chambers te gebruiken.
Uiteindelijk heb ik wel helaas 1 plasmid gemist.. terwijl ik toch echt bijna elk kamertje binnenstebuiten heb gekeerd.. Het was de plasmid hypnose big daddy ofzo. Kwam er pas achter toen ik dus niet meer mijn plasmids zelf kon kiezen maar toen ze @random werden gekozen. Baal ik wel van aangezien dat toch echt een mooie plasmid was.. (ik lees nu echter dat je deze alleen krijgt als je de little sisters gered hebt? Kan iemand dit bevestigen?)
Verder had ik al wel in mijn achterhoofd zitten dat atlas dus niet degene was zoals die zei. Dat is namelijk te vaak met zulke spellen, en ook met films btw. :)
De mooiste gebieden vond ik wel Arcadia, het Theater en Famers Market.

Nu even rusten en eens beginnen aan blue dragon en dan over een tijdje een nieuwe run van bioshock starten. :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-08-2007 02:09 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DeepSeven schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 01:29:
[...]

Telekenis is ook erg sterk, voornamelijk als er veel items liggen. Het kost namelijk bijna geen mana eve, terwijl elektro 2 me 1 derde van me balk kost.
:p Ik ben nog scherp!

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 26-08-2007 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

http://digg.com/pc_games/...y_bug_on_both_Xbox_and_PC

Heeft iemand dit al gezien? De manier waarop het spel breedbeeldresoluties aanmaakt is door 4:3 te croppen. Zo heb je dus geen voordeel van je breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Anoniem: 4629 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 04:32:

Heeft iemand dit al gezien? De manier waarop het spel breedbeeldresoluties aanmaakt is door 4:3 te croppen. Zo heb je dus geen voordeel van je breedbeeld.
shh kijk eens even verder in dit topic :P.

Tripp in "\[PC/360] Het BioShock Topic."

[ Voor 7% gewijzigd door Tripp op 26-08-2007 05:27 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Niet waar, al uitgelegd door de makers. De game is gemaakt voor breedbeeld, en om de 4:3 gebruikers niets te laten missen hebben het scherm simpelweg wat uitgezoomd waardoor je als 4:3 speler dus in de breedte evenveel ziet, en boven en onder dus iets meer zodat je geen nadeel hebt http://www.gamer.nl/doc/41367

[ Voor 16% gewijzigd door Collaborator op 26-08-2007 09:47 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:37

nFo

Naar beneden scrollen naar:
THE TRUTH ABOUT WIDESCREEN

http://www.2kgames.com/cultofrapture/home.html

En ook dit stuk:

And as for widescreen, we also want to say we completely understand a user's desire to augment their FOV. BioShock is a harrowing experience, but we don't want anyone to feel limited (or motion sick!). So we are in the process of working on an official PC patch to give widescreen PC users a choice to expand their horizontal FOV, and are investigating creating a similar update for the 360

[ Voor 61% gewijzigd door nFo op 26-08-2007 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann

Dat was by design zo volgens 2k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 10-06 23:49
Bedankt voor de tips. Zal nog eens wat dingen gaan proberen om die big daddy om te leggen. Wat doen jullie trouwens met de little sisters. Ik wordt tijdens het doden van de big daddy meestal zo pissed op ze (die kleine koters lopen de big daddy gewoon aan te moedigen) dat ik ze keihard harvest. Toch ben ik wel benieuwt wat het je gaat opleveren als je ze bevrijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zojuist kwam ik 2 big daddies tegen zonder little sisters. Allebei hypnotized neem ik ze mee in een ruimte vol vijandelijk gespuis: total mayhem >:) echt gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
DarkShadow schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:08:
Bedankt voor de tips. Zal nog eens wat dingen gaan proberen om die big daddy om te leggen. Wat doen jullie trouwens met de little sisters. Ik wordt tijdens het doden van de big daddy meestal zo pissed op ze (die kleine koters lopen de big daddy gewoon aan te moedigen) dat ik ze keihard harvest. Toch ben ik wel benieuwt wat het je gaat opleveren als je ze bevrijdt.
Teddybears die ADAM en items bevatten. Volgens mij is het lood om oud ijzer of je de little sisters nou harvest of vrij laat. Je krijgt de ADAM toch wel...

Edit: wat doen jullie trouwens met de Big Daddy's die rondlopen zonder little sister? Ik laat ze leven of neem ze mee, maar kill ze bijna nooit..

[ Voor 10% gewijzigd door Inner354 op 26-08-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Nu online
Er is ook een minder officiele patch om je FOV aan te passen, zoek maar op bioshock + Fov. GElijk de 1e hit ;)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Voor de mensen die de soundtrack van Bioshock mooi vinden:

2K Games biedt de soundtrack van Bioshock gratis ter download aan. Het betreft hier de nummers die je in de game zelf vindt. De nummers die speciaal voor de soundtrack bij de Limited Edition zijn gemaakt, vind je niet in deze gratis versie.

De download is 21,6 MB groot en is een zipbestand met twaalf verschillende nummers.

http://www.insidegamer.nl...gratis-te-downloaden.html

[ Voor 23% gewijzigd door Sydney08 op 26-08-2007 12:53 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:28
DarkShadow schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:08:
lol ik ook maar daarna krijg je gewetenswroeging als ze huilen en mr bubbles please get up zeggen.

spoiler:
Helemaal later in het spel kan je gewetenswroeging krijgen als je in de kamer komt met al die little sisters en zeggen oh that's the guy that hurt us O-) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Curiosity killed...
dit /\ is echt een spoiler...

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
True, beetje jammer dit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 15:18

-SaveMe-

-klik-

Blijft een prachtig spel:

spoiler:
Ik ben bij die Atrium en loop net midden in de main hall tegen een Big Daddy met sister aan.
Wil net aanleggen voor de eerste knale, verschijnen er drie splicers. Die BD begint me ineens helemaal beserk te gaan en die splicers af te slachten. Trap op en af. Prachtig! En ik maar research foto's nemen :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
kazuka schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:29:
Zojuist kwam ik 2 big daddies tegen zonder little sisters. Allebei hypnotized neem ik ze mee in een ruimte vol vijandelijk gespuis: total mayhem >:) echt gaaf!
Dan kan ik niet. Ik heb tot nu toe geen enkele little sister laten leven :) Halverwege het spel ben ik nu ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen die het spel uitgespeeld hebben en lol willen trappen:

spoiler:
Laad een save game voordat je fontaine bevecht, maar wel als je al een Big Daddy armor hebt. Nu kan je gewoon teruglopen en Splicers zullen je niet aanvallen totdat je hen aanvalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Laatst online: 01-04 20:57
ik heb hem ok maar besteld.

Aankomende week ben ik vrij en hoop hem dinsdag dan te hebben.
Oeh, kan niet wachten >:)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:40
Hmm ben nu de demo aan het downloaden, en maar eens kijken of hij op mijn pc vooruit te branden is. Hopelijk wel, want het lijkt me toch wel een leuk spel.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Op een lagere resolutie (denk aan 1024) met medium/low instellingen denk ik dat je wel aardig ver kunt komen :) Wens je in elk geval veel plezier, het is de 1.5 (zo uit m'n hoofd) GB helemaal waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet trouwens waarom mijn game het niet meer deed eerst. Ik had een IBF file aangepast voor snellere physics (nu zijn ze gelocked op 30fps ofzo). Dat had ik beter in een ini kunnen doen. Want securom scanned de hash van de IBF file, en als die niet goed is crashed het spel. GG securom. Just killed modding :( :( :( :(

Atleast I think that caused it

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 26-08-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Laatst online: 03-06 17:10
Ik zit op dit moment vast in level 2 , ik heb namelijk net de rocketlaucher gekregen.
Ik krijg alleen die daddy's op de wharf niet neer :'(
hoe krijg ik die daddy's wel neer, want flessen met gas zijn niet in de buurt en er zijn teveel splicers in de buurt om rustig de tijd te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Laatst online: 01-04 20:57
Anoniem: 159816 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:19:
Ik weet trouwens waarom mijn game het niet meer deed eerst. Ik had een IBF file aangepast voor snellere physics (nu zijn ze gelocked op 30fps ofzo). Dat had ik beter in een ini kunnen doen. Want securom scanned de hash van de IBF file, en als die niet goed is crashed het spel. GG securom. Just killed modding :( :( :( :(

Atleast I think that caused it
oeh, vertel, waar kan je dat vinden ? :P

iemand een idee wat die site met tweake guides ookalweer was.. ?

Bioshock, oblivion, Halflife, dat staat er allemaal op.

http://www.tweakguides.com/ :')

[ Voor 14% gewijzigd door MexxT op 26-08-2007 18:00 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
ZipperJR schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:49:
Ik zit op dit moment vast in level 2 , ik heb namelijk net de rocketlaucher gekregen.
Ik krijg alleen die daddy's op de wharf niet neer :'(
hoe krijg ik die daddy's wel neer, want flessen met gas zijn niet in de buurt en er zijn teveel splicers in de buurt om rustig de tijd te nemen
op zoek gaan naar meer/betere munitie

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MexxT schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:50:
[...]

oeh, vertel, waar kan je dat vinden ? :P

iemand een idee wat die site met tweake guides ookalweer was.. ?

Bioshock, oblivion, Halflife, dat staat er allemaal op.

http://www.tweakguides.com/ :')
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=116167

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Volgens mij ben ik er nu bijna doorheen :(

spoiler:
Ik ben net in de kamer met alle little sisters geweest... Ze vonden me niet zo lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Adlermann schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:10:
Volgens mij ben ik er nu bijna doorheen :(

spoiler:
Ik ben net in de kamer met alle little sisters geweest... Ze vonden me niet zo lief :)
Duurt nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:40
Net de demo gespeeld en damn ik O+ van de Unreal engine 3. Hij draait bij mij gewoon met alles vol open :9~ :9~ Totaal dus niet verwacht. Alleen als het beetje druk wordt met vijanden gaat ie wel iets langzamer, maar dat is gewoon beetje met instellingen kloten.

Is de volledige versie nog meer geoptimaliseerd dan de demo?

Vond het spel wel lekker creepy met overal om je heen geluiden. Die Big Daddy met die Little Sister (:?) was geweldig, en dan dat filmpje als je de demo uiit hebt gespeeld, djeez wil echt verder spelen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Damn, al die servers zijn overbelast ofzo lijkt wel want mn download gaat enorm traag :P

Hopelijk verschijnt er snel een leuke review op BEP =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:37

DinX

Motormuis

Maar niet zo heel lang meer :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-06 12:16

Clush

Do as I say...

Topicstarter

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226976

Quaker schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:31:
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is, maar voor diegene die het spel niet kunnen draaien omdat hun grafische kaart geen SM3 support, is hier een petitie te tekenen voor het uitbrengen van een patch die het spel ook op oudere kaarten kan laten draaien.
for people with shader 2.x cards, you can play bioshock with the shader hack from official 2k forum (the hack itself is unofficially made). beta 1 is near perfect on my system (x800).

also, you can use retail files to "enhance" the demo. taken from rlslog:

"it’s possible to use some of the retail files in the demo.

for instance, you can change the main menu to show new game, load, etc instead of demo. but you can’t save even though there is a gui page for it.

some graphics were left out of the demo version. you can “restore” them from the retail copy. this enhances the game a bit.

also the dev/log console will show scripts executing and you can use commands like “open” to open a map. unfortunately, it’s not possible to open anything other than the demo maps. it would seem there is a “lock” placed in the demo exe that prevents loading any level other than the demo ones.

on the bright side, you can enable ‘hard’ mode this way. when you use health it eats up more of your supply. the splicers are much tougher to take down too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:08
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.