ik krijg hierbij alleen een knipperende cursor, zowel met cmd.exe onder XP als via Putty onder Vista. Als ik dan wat intyp stopt telnet/Putty er mee (venster sluit, geen foutmeldingen oid)RichieB schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:01:
[...]
Doe eens een "telnet waarbenjij.nu 80". Mocht je verbinding krijgen, type dan:
GET / HTTP/1.0
(en dan twee keer enter).
Er komen geen pakketjes van/naar waarbenjij.nu of het ip dat ik via ping heb gevonden langs. Bij andere sites zie ik elke keer de url verschijnen bij een live capture. Ik zie alleen heel vaak 81.173.3.130 langskomen (van mijn computer naar 81.173.3.130 TCP, van 81.173.3.130 naar mijn computer via HTTP).Installeer Wireshark een kijk eens wat er precies aan pakketten van/naar waarbenjij.nu voorbij komt op je netwerk.
Ik ken het programma verder niet, dus het kan zijn dat ik op een verkeerde plek aan het kijken ben?
Ik heb trouwens een Speedtouch 716v5 met firmware 6.1.7.2, en kan niets vinden in de logs via web-admin. De modem reset zich een paar keer per dag waarbij de logs geflusht worden volgens mij, want ik kan geen logs vinden van meer dan een paar uur oud.
[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 29-08-2007 11:26 ]