[Speedlinq] Ervaringen - Deel 7

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste
Acties:
  • 20.999 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:01:
Heb een naar tevredenheid werkend 20 Mb KPN abonnement, alleen sinds 2 weken als ik de stekker van de speedtouch 717 wireless in het stopcontact stop branden na enkele seconden alleen de 4 ethernet lampjes, verder brand geen enkel lampje en functioneert het modem niet.

Als ik vervolgens met de knop achter op het modem het modem uit en aan zet dan start het modem wel normaal op en kan ik internetten en bellen.

Ik kan op het forum en in de handleiding hier niets over vinden, weet iemand hiervoor een oplossing ?
ehm, een modem hoort gewoon 24/7 aan te staan, het is geen computer die je aanzet als je erachter gaat zitten en uitzet als je klaar bent. 8)7
Het is trouwens nog slecht voor het modem ook, om constant aan en uit gezet te worden.
Dus gewoon aanzetten en verder lekker ervan af blijven. :X

Verwijderd

hi ik nog een keer ^^ dankjewel voor de informatie heeft mij echt gehulpen...ik heb nog een vraag :D

wil overstappen...mag ik de datum bepaalen (datum auswählen?!) wanner de lijn woordt overgenoemen en de abonnement afloopt....bijvoorbeld....

ik mak een nuieuwe abonnement bij tele 2...ik zeg "ik wil dat mijn abonnement start op 1-2-2008
en bij speedlinq zeg ik ik wil dat mijn abonnement dus 31-1-2008 afloopt....dat moet toch gaan of niet ?

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 16:59
Ja overlappen gaat makkelijk, ik heb zelf nog een maandje KPN doorbetaald om er zeker van te zijn dat ik niet zonder internet zou komen te zitten. Was achteraf niet nodig geweest omdat Speedlinq precies de opleverdatum na kwam, daarna gewoon even modem geswitched (ADSL -> ADSL2+) en klaar :)

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
@ Campi

Eerst bellen met Speedlinq. Dan pas weet je de datum.
Je kan een dag later je nieuwe abonnement laten ingaan.
Wel aangeven dat je wilt overstappen.

Verwijderd

ah ok cornfed...maar mag ik de datum niet zelf bepaalen ? ik moet de maand toch betallen dan mag ik toch zeggen...ja ik will dat de lijn op 31-van de maand vor het overstappen klar gemakt wordt :) ik hoop jij verstaat mijn vraag sry voor mijn nederlands en veele vraagen :) ik denk hiernaar is alles klar :)

ok dat is klar ik heb nog een keer faq gelezen...dat gaat automatisch altijd op het einde van de maan :)

met overstappen ben ik nou betje in een problem...bij mijn nieuwe provider tele 2 staat ik moet :

# Stap 1
Controleer via "Bestellen" of het Tele2 product beschikbaar is op je adres. Bestel vervolgens via de bestellen knop en gebruik de opzegdatum bij je huidige internetaanbieder als gewenste opleverdatum.

# Stap 2
Zeg je huidige abonnement direct schriftelijk op bij je huidige internetaanbieder (houd hierbij rekening met de contract- en opzegtermijn van je huidige aanbieder) en vermeld in de brief dat de ADSL-lijn overgenomen gaat worden door Tele2.

hoe weet ik de opzegdatum als ik niet EERST direct beij speedlinq opzeg ? dus moet stap 2 niet stap 1 zijn ?

en bij speedlinq staat in faq;

Wanneer u uw lijn wilt laten overnemen door een andere provider dient u eerst deze overname aan te vragen bij uw nieuwe provider. Deze zal dan uw verzoek verwerken en de overname in gang zetten. Pas hierna kunt u zonder problemen uw abonnement administratief opzeggen bij Speedlinq.

speedlinq zegt ik moet eerst bij mijn nieuwe vragen?

sry cornfed kun jij mij dat nog een keer vertellen wat juist is :D, sry ik doe dat voor mijn vader hij kan heelemal geen nederlands daarom vraag ik zoveel en ik versta niet zoveel van deze dingen...ik hoop jullie zijn niet bos O-)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 16:11 ]

• cornfed99111
Je abonnement stopt altijd op het de laatste dag van de maand. Daarin is geen keuze.

Verwijderd

Krijg de schijt van dat speedlinq ! Klopt geen mieter van !

Vanavond weer: Modem traint in op 14mbit (zoals altijd) maar downloaden gaat niet harder dan 150KB

Afbeeldingslocatie: http://h8922012061.dsl.speedlinq.nl/~tim/1.png

Afbeeldingslocatie: http://h8922012061.dsl.speedlinq.nl/~tim/2.png

Belachelijk gewoon. En nee ligt niet aan de pc of laptop heb op meerdere machines geprobeerd
gisteren was niks aan de hand. Eergisteren had ik zelfde.

BBNED - Maastricht

• cornfed99111
We zijn niet boos. We helpen graag.

Die volgorde die jij aangeeft, is er om te zorgen dat er niets fout kan gaan met de overstap.
Zolang je oude abo opzegt en de nieuwe abo aanvraag binnen 1 dag is de volgorde niet van belang.

Je moet gewoon zeker weten wanneer je oude abo afloopt. Dus bellen met Speedlinq.
Zeg tegen ze dat je overstapt naar Tele2.
Als dat gedaan is, bel je of via internet met Tele2 met de gewenste ingangsdatum. Geef aan dat
het een overstap betreft. klaar.

Verwijderd

ok prima dan heb ik alle vraagen nou door, jullie heben mij veel geholpen dankjewel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en jahoor... nu is de snelehied weer zoals ie zou moeten zijn,,,

Ben benieuwd vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-08 08:13
internet ligt er zoals "usual " weer eruit. valt om de haverklap eruit. BBNED- Houten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:20
heb hier ook speedlinq maar moet zeggen ben zeeeeer tevreden, nog nooit problemen mee gehad !
Heb 1 keer modem moeten resetten.
dus wat mijn betrefd prima provider alleen bellen naar servicedesk daar word je niet vrolijk van.
Maar agh dat doe je ook maar 1 keer :D

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimmetje651 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:51:
heb hier ook speedlinq maar moet zeggen ben zeeeeer tevreden, nog nooit problemen mee gehad !
Heb ook maar 1 keer een probleempje gehad, maar lag aan het gare modem dat ze hadden gestuurt, opeens was het modem ook dood, ik heb zelf toen een nieuw modem gekocht, en sindsdien werkt het allemaal perfect _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdesign
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-02-2024
Goedeavond,

Mijn speedtouch staat nu standaard ingesteld op RFC1483 Bridged, maar daardoor kan ik geen DMZ, default server hoe je het ook noemt meer instellen.

Leverd het instellen van RFC1483 Routed problemen op?

Groeten, Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
@ mcdesign

Geen groeten of hallo's. Dit is een forum, geen MSN.
Antwoord op je vraag: neen, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
mcdesign schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:31:

Mijn speedtouch staat nu standaard ingesteld op RFC1483 Bridged, maar daardoor kan ik geen DMZ, default server hoe je het ook noemt meer instellen.

Leverd het instellen van RFC1483 Routed problemen op?
Waarom wil je dmz enzo instellen? In bridged mode krijgt je PC je WAN-ip, dan hoef je nieteens meer te dmz-en enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdesign
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-02-2024
@ cornfed 99111
Vind ik wel zo netjes, ik zou dat juist niet op msn doen maar ok.

@ DJSmiley

Ja dat dacht ik ook, maar toch krijgt mijn computer geen IP van Speedlinq.
Ik begrijp hieruit dat Routed gewoon zou moeten werken?

Ik ga het vanavond wel effe uittesten.

Groeten, Martin

[ Voor 21% gewijzigd door mcdesign op 01-12-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
Je hebt RFC1483Bridge nodig als protocol, maar je Speedtouch moet wel routeren.

Het is best verwarrend misschien, maar RFC1483Routed is een compleet andere encapsulatie en gaat niet werken.

Dus je wilt hem laten routeren? Dan heb je ook RFC1483Bridge nodig. Soms heet het MER, ENET ENCAP of MPoA in sommige apparaten wat je zoekt.

Om een Speedtouch in te stellen voor Speedlinq als router heb je van speedtouch.nl de Configuratie wizard nodig die je kunt downloaden en draaien vanaf een windows computer.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Hallo,

Zijn er ook mensen die de nieuwste firmware draaien op de 780WL?

Ik heb nu de 6.1.7.2 maar ik mis soms mijn oproepen. De telefoon gaat niet over helemaal niks. Er is nu ook de R6.2.T.2 maar daar heb ik geen ervaring mee.
Zijn er Firmware's die beter zijn dan de 6.1.7.2?

Graag jullie ervaring hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Via de search "780 speedtouch firmware update" kan je genoeg interessante info vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smattie schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:15:
Hallo,

Ik heb nu de 6.1.7.2 maar ik mis soms mijn oproepen. De telefoon gaat niet over helemaal niks. Er is nu ook de R6.2.T.2 maar daar heb ik geen ervaring mee.

Ik draai al een tijdje de 7.?? versie. Werkt voor mij ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Smattie schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:15:
Hallo,

Wij hebben de 6.2.15 firmware erop gehad met telnet tweak priorities voip_codecs goed gezet via de CMD (dos > telnet command) Maar nee hoor de andere kant hoort ons niet, of omgekeerd.

Met firmware 6.1.7.2 geen problemen. OOk firmware 7.4.1 gaf deze problemen, maar misschien moet je echt perse de andere telnet commands (voip poort 5060 enzo) ook uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToFast schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:55:
[...]

Wij hebben de 6.2.15 firmware erop gehad met telnet tweak priorities voip_codecs goed gezet via de CMD (dos > telnet command) Maar nee hoor de andere kant hoort ons niet, of omgekeerd.

Met firmware 6.1.7.2 geen problemen. OOk firmware 7.4.1 gaf deze problemen, maar misschien moet je echt perse de andere telnet commands (voip poort 5060 enzo) ook uitvoeren?
Ehhhhhhhh, duh?!?!?!?!, dat is al zo vaak besproken in dit topic.

En codecs staan meestal automatisch goed, heeft niks te maken met het verbinding leggen, maar met de kwaliteit van het geluid, maar dan moet de voip server waarnaartoe je verbind ook die codecs die je kiest wel ondersteunen, de standaard ingestelde g711a & g711u zijn de meest gebruikte codecs en leveren prima kwaliteit, dus aan de codecs hoeft eigenlijk niks veranderd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag last van een trage lijn. Even in het modem gekeken en daar zag ik na een reset het volgende:
DSL Connection

Link Information

Uptime: 0 days, 0:04:20

Modulation: G.992.5 Annex A

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 73 / 4.863

Data Transferred (Sent/Received) [KB/KB]: 156,00 / 131,00

Output Power (Up/Down) [dBm]: 11,0 / 19,0

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 51,0 / 43,0

SN Margin (Up/Down) [dB]: 6,0 / 6,5

Vendor ID (Local/Remote): TMMB / BDCM

Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Link (Remote): 0

Error Seconds (Local/Remote): 3 / 0

FEC Errors (Up/Down): 0 / 0

CRC Errors (Up/Down): 9.976 / 3

HEC Errors (Up/Down): 26.647 / 2
Iemand enig idee? Veel CRC/HEC errors, maar wat moet ik daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:53:
Ik heb sinds vandaag last van een trage lijn. Even in het modem gekeken en daar zag ik na een reset het volgende:

[...]

Iemand enig idee? Veel CRC/HEC errors, maar wat moet ik daarmee?

Lijkt me nogal uh... traag. 5mbit down, en met name de upload, 73kbit... Dat is veel te weinig.
Brakke kabels/splitter/oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op woensdag 05 december 2007 @ 20:59:
[...]

Lijkt me nogal uh... traag. 5mbit down, en met name de upload, 73kbit... Dat is veel te weinig.
Brakke kabels/splitter/oid?
Ja dat zei ik al; last van een trage lijn ;)

De binnenbekabeling is niet ideaal, maar het werkt al een tijdje zo en er is niks aan veranderd. Normaal heb ik 15Mbit down.. beetje vaag. Denk misschien ligt het aan Speedlinq..? Alphen ad Rijn zit ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:17:
[...]

Ja dat zei ik al; last van een trage lijn ;)

De binnenbekabeling is niet ideaal, maar het werkt al een tijdje zo en er is niks aan veranderd. Normaal heb ik 15Mbit down.. beetje vaag. Denk misschien ligt het aan Speedlinq..? Alphen ad Rijn zit ik.
Knup je modem maar eerst direct op je ISRA, <2m kabel. Dat is toch t eerste wat <insert any ISP> zal zeggen.

Uiteraard kan je modem aan t doodgaan zijn, deze symptonen zijn oa te zien bij een stervende 510 Maar dat zijn adsl1 modems, en de nieuwere hebben voor zover ik weet dit probleem niet (en jij hebt iig een adsl2 modem gezien de snelheden normaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een 716, maar ik heb ook nog een 780 liggen die ik ff kan proberen.. Dus word vervolgd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Heeft iemand voor mij de handleiding van de Speedlinq installatie-cd online beschikbaar?

Beschik hier zelf even niet over en wil graag de handleiding eens lezen omdat mijn zus in Groningen het internet via Speedlinq niet aan de praat krijgt en ik telefonisch even niet veel wijzer word dan dat het dsl signaal ledje op de router niet brand als de router aan staat en het adsl abbonement reeds opgeleverd is volgens Speedlinq.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 19:44
woest85 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:46:
Heeft iemand voor mij de handleiding van de Speedlinq installatie-cd online beschikbaar?

Beschik hier zelf even niet over en wil graag de handleiding eens lezen omdat mijn zus in Groningen het internet via Speedlinq niet aan de praat krijgt en ik telefonisch even niet veel wijzer word dan dat het dsl signaal ledje op de router niet brand als de router aan staat en het adsl abbonement reeds opgeleverd is volgens Speedlinq.
Zo'n soort probleem eerst ook gehad. Kijk eens naar je splitter die telefoon van lijn switcht. Misschien hebben ze je een isdn (of andersom; analoog) opgestuurd. Hierdoor werkt het evengoed niet. Na 1 jaar bij speedlinq gezeten te hebben kozen we een snelller adsl2+ abbonement en hebben nog wat gezeik gehad vanwege overstap isdn naar analoog. Enfin allemaal gelukt alleen dacht ik; ik laat die ouwe splitter lekker zitten, scheelt weer werk. Niet dus,, gaat niet werken aangezien ze isdn of analoog gericht zijn...

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Telefonie hebben ze niet en ze hebben de oude splitter laten zitten.

Gaat om een nieuw opgeleverd adsl abonnement nadat ze daar afgesloten waren bij wanadoo wegens niet betalen van rekeningen trouwens.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Laatst online: 10:53

Als je het modem rechtstreeks op het ISRA-punt aansluit, dan zou je linesync moeten krijgen. Krijg je dat niet, dan kan het zijn de SL nog geen signaal op de telefoonlijn heeft lopen. Dit wordt overigens door een monteur van KPN gedaan of een bedrijf die ingehuurd wordt.

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:26
woest85 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:17:
Telefonie hebben ze niet en ze hebben de oude splitter laten zitten.
Dan heb je die splitter ook niet nodig. Haal die er ook maar tussenuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Ruimzicht schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:10:
[...]

Dan heb je die splitter ook niet nodig. Haal die er ook maar tussenuit.
Ja, weet ik maar was dus zoals gezegd telefonisch aan het troubleshooten daar Groningen nogal een eind weg is en ze hadden daar geen telefoonstekkertjes, noch een tang om deze aan de kabel te knijpen, dus vandaar dat we de splitter er even tussen hebben laten zitten.

Ga er waarschijnlijk dit weekend ff langs om alles daar nader te bekijken.

Maar de handleiding van de cd vast doornemen zou wel handig zijn, iemand die deze voor mij beschikbaar heeft?

[ Voor 9% gewijzigd door woest85 op 06-12-2007 11:52 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.speedtouch.nl/documents.html
Zoek de modem op en gij zult vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:14:
Dit is een 716, maar ik heb ook nog een 780 liggen die ik ff kan proberen.. Dus word vervolgd. :)
Gevonden; zit toch in de kabels. Had de 780 ff getest, zelfde probleem. Op het ISRA punt had ik 19Mbit. Maar ff aanpassen dus. Kabeltje is denk ik geraakt met stofzuigen ofzo :+

Edit:
Beetje friemelen met de kabels en ineens weer 5Mbit erbij :P Zit nu dus op 9Mbit. Modem maar ff naast het ISRA laten en een lange patch kabel halen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Als ik met downloaden mijn lijn vol dichttrek, heb ik problemen met VOIP telefonie van speedlinq. Kraken, wegvallen, etc. Is er een manier om extra bandbreedte te reserveren voor VOIP op een speedtouch 716? Zijn de QOS instellingen te wijzigen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:37
@Schweino: je hebt last van je download bandbreedte. Die kan je niet met QoS tweaken in je modem. Dat zou speedlinq moeten doen. Ik ken helaas geen enkele provider die downstream VOIP verkeer voorrang geeft boven de rest. Dus je zal je downloads even op pauze moeten zetten als je gaat bellen.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
RichieB schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 00:23:
@Schweino: je hebt last van je download bandbreedte. Die kan je niet met QoS tweaken in je modem. Dat zou speedlinq moeten doen. Ik ken helaas geen enkele provider die downstream VOIP verkeer voorrang geeft boven de rest. Dus je zal je downloads even op pauze moeten zetten als je gaat bellen.
Of gewoon op je pc een programma als netlimiter zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
ja, heb newsleecher ook al gecapped staan, maar hoopte op een nettere oplossing via de speedtouch zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
Schweino schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:35:
ja, heb newsleecher ook al gecapped staan, maar hoopte op een nettere oplossing via de speedtouch zelf
http://forum.asteriskport...&topic=379;prev_next=next

misschien hier iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
super, dank je voor de link, ik ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaak Asimov
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05-2024
Zal dus ook niet werken, want beschrijft het instellen van QoS op de Speedtouch. Zoals reeds eerder gesteld reguleert QoS de upload, niet de download en bij het leechen van newsnet draait (bijna) alles om de download...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigRonnyV
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 20:00
Heeft iemand ook problemen in 026 met de verbinding? Of is mijn modem niet meer 100%?
Krijg de melding dat er gewacht wordt op een DHCP server...

[ Voor 26% gewijzigd door BigRonnyV op 09-12-2007 15:07 ]

We sit together, The mountain and I, 'Til only the mountain remains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Sinds hald September zit ik bij speedlinq met een 20mbit verbinding, nooit gehaalt en alleen maar last van klapperende verbinding.

* Afstand naar de centrale goed (1,5km)
* Modem direct op het isra >> 0.25 meter kabel er tussen CAT5, 2 aaders gebruikt,
* Vanaf de modem een kabel van 20meter naar een 3com 3300SII switch.
* Nieuwste firmware op de router en switch
* Interne pings gaan uitstekend.

Na veel, heel veel contact met de provider hebben ze het terug geschroeft naar 8mbit, dat leek een tijdje goed te gaan, maar sinds een week is de ping echt weer dramatisch. In WoW haal ik een ping van 500ms :/ En het zit hem duidelijk in hun netwerk/domein.

Iemand enig idee wat ik nog kan doen ?

Link Information
====================
Uptime: 13 days, 6:04:04
Modulation: G.992.5 Annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.021 / 7.999
Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]: 1,05 / 4,25
Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,0 / 19,0
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 12,5 / 27,0
SN Margin (Up/Down) [dB]: 13,5 / 21,0
Vendor ID (Local/Remote): TMMB /
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 19 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 148.726 / 0
FEC Errors (Up/Down): 0 / 0
CRC Errors (Up/Down): 22 / 31.760
HEC Errors (Up/Down): 635 / 10.664

WoW @ random other location.
===============================
1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.100
2 9 ms 7 ms 7 ms 212.238.158.1
3 9 ms 6 ms 6 ms 0.ge-3-1-0.xr3.1d12.xs4all.net [194.109.7.125]
4 8 ms 6 ms 7 ms 134.222.97.17
5 8 ms 6 ms 6 ms 195.190.227.220
6 17 ms 7 ms 7 ms adm-b3-link.telia.net [213.248.96.69]
7 11 ms 7 ms 7 ms adm-bb2-link.telia.net [80.91.254.130]
8 21 ms 18 ms 18 ms hbg-bb2-pos7-0-0.telia.net [213.248.65.162]
9 37 ms 31 ms 35 ms s-bb1-link.telia.net [80.91.249.9]
10 37 ms 33 ms 44 ms s-b1-link.telia.net [80.91.254.57]
11 33 ms 31 ms 33 ms s-hdn-i3-link.telia.net [80.91.249.69]
12 * * * Time-out bij opdracht.

WoW @ * Fr0zenFlame >> WoW server:
C:\Documents and Settings\danny>tracert 213-248-123-45.customer.teliacarrier.com

Tracing route to 213-248-123-45.customer.teliacarrier.com [213.248.123.45]
over a maximum of 30 hops:

1 19 ms 99 ms 99 ms speedtouch.lan [172.16.1.254]
2 27 ms 9 ms 9 ms 89.220.64.1
3 63 ms 190 ms 9 ms 10.8.10.121
4 9 ms 10 ms 10 ms gi9-6.mpd01.ams04.atlas.cogentco.com [149.6.128.
9]
5 11 ms 10 ms 10 ms vl3492.mpd01.ams03.atlas.cogentco.com [130.117.2
.61]
6 9 ms 9 ms 9 ms gi2-0-0.core01.ams03.atlas.cogentco.com [130.117
.0.33]
7 20 ms 20 ms 21 ms po12-0.core01.lon01.atlas.cogentco.com [130.117.
0.198]
8 99 ms 98 ms 98 ms po3-0.core02.jfk02.atlas.cogentco.com [66.28.4.1
89]
9 98 ms 98 ms 98 ms te3-2.ccr04.jfk02.atlas.cogentco.com [154.54.5.2
34]
10 99 ms 99 ms 99 ms te2-1.ccr02.dca01.atlas.cogentco.com [154.54.6.1
3]
11 99 ms 99 ms 98 ms vl3493.mpd01.dca02.atlas.cogentco.com [154.54.7.
230]
12 98 ms 98 ms 98 ms vl3494.mpd01.iad01.atlas.cogentco.com [154.54.5.
42]
13 100 ms 100 ms 100 ms ash-bb1-geth7-3-3-0.telia.net [213.248.88.41]
14 112 ms 112 ms 112 ms nyk-bb1-pos7-1-0.telia.net [213.248.80.70]
15 112 ms 111 ms 112 ms kbn-bb2-link.telia.net [213.248.82.102]
16 121 ms 127 ms 127 ms s-bb2-link.telia.net [213.248.65.165]
17 129 ms 132 ms 121 ms s-b1-link.telia.net [80.91.252.69]
18 121 ms 129 ms 124 ms s-hdn-i3-link.telia.net [80.91.249.69]
19 * * * Request timed out.
20 ^C
C:\Documents and Settings\danny>c

Ping Wijk centrale:
C:\Documents and Settings\danny>ping 89.220.64.1

Pinging 89.220.64.1 with 32 bytes of data:

Reply from 89.220.64.1: bytes=32 time=130ms TTL=126
Reply from 89.220.64.1: bytes=32 time=327ms TTL=126
Reply from 89.220.64.1: bytes=32 time=84ms TTL=126
Reply from 89.220.64.1: bytes=32 time=11ms TTL=126

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Bij mijn maat in valkenswaard ligt speedlinq eruit,iemand meer info hierover?
We hebben geprobeerd de router,modem te resetten,andere dns server gepakt van speedlinq,maar no joy. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:27
Hier in Den Haag krijg ik ook geen IP adres. Iemand een idee? Heb het al sinds vanaf vanochtend.

:(

[ Voor 5% gewijzigd door FrOnT242 op 09-12-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:09
Hier in Nijmegen nergens last van. (BBned)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandO
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier in lemmer friesland ook geen internet meer sinds vanochtend... DHCP van speedlinq stuk? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 22:12
Hier in Den Helder ook geen DHCP server meer krijg geen ip adres. (kpn)

[ Voor 4% gewijzigd door dirk38 op 09-12-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
Bij mij ook Speedlinq(KPN) Ga het zo thuis weer even testen. Hoop dat ie het weer doet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
Ik heb (nog?) wel verbinding. (KPN), maar volgens mij doet ie idd vaag vandaag, heb al meerdere keren gemerkt dat ik ineens weer via UPC zit te internetten. Speedlinq staat hier als standaard, UPC als backup, en heb m'n router al meermalen zien omswitchen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:24
Hier vlakbij Zwolle ook (via KPN), maar ligt niet aan de DHCP server zelf want had IP en Gateway vast ingesteld in het modem staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk ook 1391, kan niet meer bij pc via rdp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:37
Ook geen DHCP met Speedlinq over KPN netwerk in Zaanstad. Lekker zo'n storing die al uren duurt. Is de helpdesk eigenlijk wel open op zondag?

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:26

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Hier geen storing in West-Friesland (Dichtbij Hoorn).
Internet is de hele dag goed.

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:54
Nou ik heb sinds vrijdag eindelijk weer internet en telefonie. Heb direct een melding erbij aten maken want ze hebben me op een veel lagere snelheid gezet. Dit moet eind volgende week opgelost zijn.

Dusver kan ik wel op internet sinds 3,5week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejdb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-04-2023
Hier in Huissen bij Arnhem is het ook drama. heb sinds vanochtend geen verbinding meer. uiteraard weer geen info op de website te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 21:53
Gisteren kwam Speedlinq aan bod in de verlenging van Kassa 2. Wel grappig dat men niet echt door had dat Speedlinq van KPN is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Laatst online: 12-06 00:17
hier ligt speedlinq er ook uit (0318, ede), probeert verbinding te maken met dhcp, werkt ook niet.
dit is pas sinds een uurtje oid.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

tjtristan schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:50:
hier ligt speedlinq er ook uit (0318, ede), probeert verbinding te maken met dhcp, werkt ook niet.
dit is pas sinds een uurtje oid.
hier in ermelo ook dacht dat het aan de firmware lag misschien is het ook zo continue lag de verbinding eruit heb weer de firmware van thomson daarop gezet en gaat veeel beter.

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steadye
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 19:45
ook 9981 Uithuizen weer waardeloos... alvanaf vanmiddag geen telefoon en Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

voor mensen met 780 wl modem ik heb de tompson firmware ipv de speedlinq/speedtouch firmware deze is veel beter voor mijn gevoel wel moet ik zeggen dat ik geen telefonie heb.

hier de link als men deze wil testen.

http://mirror.opensourceh...outers/ST780WL/v6.2.17.5/

en deze voor updaten

http://mirror.opensourceh...ties/UpgradeWiz/v4.4.2.1/

LETOP: maak eventuel backup van de configuratie (backup van user ini kun je weer terugzetten!) of noteer je instellingen,poort mappingen, wpa etc.

Thomson Speedtouch 780 Configureren voor telefonie

http://www.speedlinqsuppo...task=view&id=40&Itemid=29

Thomson Speedtouch 780 Configureren voor internet

http://www.speedlinqsuppo...task=view&id=13&Itemid=29

ps: kijk ook voor andere modellen naar de root!

groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een storing in Grootegast (oostelijk van Drachten).
Sinds vanmiddag nog wel lijnsync, maar geen ip meer.
Modempje of 3 geprobeerd, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hier. Wel linesync maar RG komt niet online. Probeert ook aldoor een IP te verkrijgen.
0596 (regio, Appingedam), Noorden dus voor de mensen die het niet kenne.

Tot nu toe eigenlijks nog geen problemen gehad met speedlinq, lig er nu a 24 uur a max eruit.

Zit nu te internetten met me mobieltje, 64Kbit verbinding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impega
  • Laatst online: 21-04-2024
Sinds gisteren, zondag 11.30 uur, geen internet meer in Riethoven (KPN) . Krijg geen IP adres. Raar is dat kennissen die ook speedlinq hebben en op dezelde wijkcentrale zitten wel internet hebben. Modem (780WL) geeft DSL status OK maar geen ATM.

Tot nui toe anders weinig problemen gehad. (sinds mrt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:07

gex

De gekste

Hier in Beek en Donk (NB) ook geen verbinding, dsl brandt groen, internet rood, gister weggeweest, zag het gisteravond, vanochtend nog steeds hetzelfde probleem. (Zyxel 2602H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
BigRonnyV schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:50:
Heeft iemand ook problemen in 026 met de verbinding? Of is mijn modem niet meer 100%?
Krijg de melding dat er gewacht wordt op een DHCP server...
Exact hetzelfde hier in 024 sinds gisteren (zondagochtend). Speedlinq Comfort 20Mbit (KPN)

Modem (speedtouch 716) traint netjes in, maar krijgt geen IP adres van de DHCP server. Erg vervelend dat dit soort grote storingen niet worden opgepakt in het weekend, blijkbaar heeft Speedlinq geen weekend-storingsdienst oid?

[ Voor 28% gewijzigd door Schweino op 10-12-2007 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier geen problemen [0548]

ook gisteren niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Gister + vandaag zelfde problemen met Speedlinq (KPN) in Nijmegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Heeft iemand al gebeld met de helpdesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigRonnyV
Schweino schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:30:
Heeft iemand al gebeld met de helpdesk?
Nee, zal zo meteen eens een poging wagen, wordt weer een duur telefoontje want mijn vaste telefoon werkt dus ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03-2024

EricV

Telematicus collosus

Sinds gisterochtend ook geen verbinding meer (023 / Haarlem). Wel linesync, maar geen internet.
De verbindingstest op de Thompson gaf aan; ADSL ok, maar bij ATM failde hij.

Vanochtend om exact 08:30 de helpdesk gebeld, maar daar was toen al een wachttijd van langer dan 15 min. Naam en nummer ingesproken, nu maar afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigRonnyV
EricV schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:38:
maar daar was toen al een wachttijd van langer dan 15 min. Naam en nummer ingesproken, nu maar afwachten...
Laat mijn mobieltje dus maar ff uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook (3068 R'dam) sinds gisteren geen internet + telefoon Speedlinq (KPN).
Wel ADSL maar verder niks.

Vanochtend nog steeds het zelfde verhaal.

ik hoop dat ze het vanavond opgelost hebben, want dit is wel heel vervelend.

Tot nu toe heb ik het afgelopen jaar pas 1x eerder storing gehad van minder dan 24h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
026 Oosterbeek (m'n ouders) via KPN: problemen sinds zondag. DSL okay, ATM niet, bezig met IP adres verkrijgen van DHCP.

026 Arnhem (de Laar-Oost) via KPN: geen problemen gisteravond (vanmorgen niet gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Het lijkt dus alleen op het KPN platform voor te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedlinq proberen te bellen, na een minuut melden ze dat de verbinding weer verbreken door de drukte. Ze melden ook dat er een storing is op het KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in 's-Gravenzande en Nootdorp ook problemen met Speedlinq. KPN netwerk heeft ATM problemen zo te horen/zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_
  • Niet online
Het vreemde is dat ik er in Arnhem geen last van heb op KPN (klop klop klop), terwijl het door het hele land lijkt voor te komen. Heb vanmorgen niet m'n computer aangehad, maar als ik hier vanaf m'n werk een tracert naar m'n huis doe lijkt dat mooi aan te komen.

Misschien hebben d'r hele ladingen mensen geen last, maar die zie je hier naturlijk niet. Mij wel, want ik keek omdat mijn ouders in het dorp hiernaast wel gedoe hebben met SL+KPN.

Achja, dubbetje, eerste rang, je kent het wel. Als ze het vandaag opgelost hebben vind ik het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er vanuit dat ze grote storingen zoals dit wel vandaag opgelost hebben.

Wat ik niet begrijp is dat Speedlinq geen storingspagina opzet. Bespaart denk een hoop tijd voor mensen die van plan zijn te bellen en vervolgens de melding na 3 minuten krijgen dat er een grote storing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:07

gex

De gekste

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:46:
Ik ga er vanuit dat ze grote storingen zoals dit wel vandaag opgelost hebben.

Wat ik niet begrijp is dat Speedlinq geen storingspagina opzet. Bespaart denk een hoop tijd voor mensen die van plan zijn te bellen en vervolgens de melding na 3 minuten krijgen dat er een grote storing is.
Extra inkomsten natuurlijk, maar gelukkig hebben we dit topic nog. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door gex op 10-12-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Laatst online: 12-06 00:17
Ik heb dus geen KPN van speedlinq, maar uiteindelijk wel:
Speedlinq -> BabyXL -> Tiscali -> KPN, dus het blijkt dat ze waarschijnlijk de connecties al omgezet hebben :P

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijkt dus KPN te zijn die de problemen veroorzaken.

Zie xs4all storingen op KPN lijn.
http://www.xs4all.nl/nieu...8&taal=nl&msect=storingen

Op de kpn site kan ik helaas niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
Zit nu ook al meer dan een dag zonder speedlinq lijn. Iemand al iets gehoord over hoe lang het ongeveer gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03-2024

EricV

Telematicus collosus

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:30:
Het blijkt dus KPN te zijn die de problemen veroorzaken.

Zie xs4all storingen op KPN lijn.
http://www.xs4all.nl/nieu...8&taal=nl&msect=storingen

Op de kpn site kan ik helaas niks vinden.
Lijkt me een ander probleem, aangezien de storing bij Speedlinq landelijk is en deze alleen over Rotterdam Schiebroek gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:46:
Die is er wel: http://www.speedlinqsupport.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kwam ik ook achter na het speedlinq nr van 70 ct per minuut gebeld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Hier doet ie het alweer... duurde maar maximaal een kwartiertje bij mij...

-TCM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigRonnyV
Tjonge die update hebben ze er dan pas opgezet, ik heb die pagina al vanaf half zeven heden ochtend regelmatig gerefreshed....
Maar goed, ik kan mijn server weer bereiken, dus de verbinding is voor nu (24 uur later) weer in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:14

Phreak

KTM SuperDuke

Fr0zenFlame schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:43:
Na veel, heel veel contact met de provider hebben ze het terug geschroeft naar 8mbit, dat leek een tijdje goed te gaan, maar sinds een week is de ping echt weer dramatisch. In WoW haal ik een ping van 500ms :/ En het zit hem duidelijk in hun netwerk/domein.
***[/sub]
Als ik naar jouw tracert kijk, dan is dat precies hetzelfde probleem waar ik last van heb.
Diablo 2 gebruikt dezelfde servers van Blizzard.
Als ik via de atlas.cogentco.com route ga, dan heb ik een mega ping van 200+ met Diablo 2.
Hij gaat dan over 19 hops naar de juiste server.
De host is europe.battle.net.
Ik zit op dat moment op de 10.8.10.121 router bij speedlinq.

Er is ook nog een .....125 router.
Als ik op die router zit dan is de route 11 hops en heb ik ook een redelijk normale ping ~60.

Die route veranderd dagelijks.
Als ik die cogentco route ga bekijken, gaat hij via Canada en Amerika naar Londen... |:(
Blegh, blij als ik het huis uit ga, dan neem ik een fatsoenlijke provider.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ennnnn, het leeft hier ook weer (024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_
  • Niet online
Alive and kicking... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep hier doet ie het ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn vriendin in Leiderdorp werkt Speedlinq incl telefonie sinds gistermiddag niet meer, sync lampje van de modem brand wel, maar hij kan de dhcp niet contacteren.

Vanmorgen heeft ze Speedlinq gebelt, er was een wachttijd van 20 minuten.

Ik heb ook Speedlinq, woon in Den Haag (Moerwijk) en heb geen enkel probleem, alles werkt prima, ook telefonie.

Zowel me vriendin als ik hebben Speedlinq met telefonie op Kpn netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windstorm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-11-2022
Hier (033) nog steeds geen DHCP-server connectiviteit, gisteravond deed ie het gewoon nog, gister overdag niet gecheked.
Geldt dit probleem nu alleen voor Speedlinq abonees op het KPN netwerk, of voor het gehele KPN ADSL-netwerk?
Als Speedlinq een eigen DHCP-server heeft lijkt me dat het alleen voor Speedlinq geldt.

Wat ik raar vind is dat vanaf gister middag de storing er is, op zondag werken de monteurs niet dus toen is er niet naar gekeken, Gisteravond leefde de DHCP-server nog bij mij, dus je mag aannemen dat dat in de middag ook zo was, wordt ik vanmorgen wakker werkt Internet en Voip niet meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:23
Windstorm schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:48:
Hier (033) nog steeds geen DHCP-server connectiviteit, gisteravond deed ie het gewoon nog, gister overdag niet gecheked.
Geldt dit probleem nu alleen voor Speedlinq abonees op het KPN netwerk, of voor het gehele KPN ADSL-netwerk?
Als Speedlinq een eigen DHCP-server heeft lijkt me dat het alleen voor Speedlinq geldt.

Wat ik raar vind is dat vanaf gister middag de storing er is, op zondag werken de monteurs niet dus toen is er niet naar gekeken, Gisteravond leefde de DHCP-server nog bij mij, dus je mag aannemen dat dat in de middag ook zo was, wordt ik vanmorgen wakker werkt Internet en Voip niet meer :S
Bij mij (ook 033) heeft vanmiddag internet een kwartiertje uit gelegen, daarna werkte alles weer.
In hoeverre zou dit dan een dhcp-probleem kunnen zijn??

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorburg hier; ligt er nu ook uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Laatst online: 17-10-2023
leuk leuk al sinds gistermiddag geen verbinding........ en niet eens een reden op de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djberry
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Hier ook al sinds gisteren geen internet en telefoon :( Heb klantenservice gebeld maar ze hebben geen idee wanneer het is opgelost.
Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.