Het World of Warcraft topic - Deel 126 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.351 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:40
BootVluchteling schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:17:
de tering. ik ben ff MOEILIJK pissig..

situatie:

je heb met je warlock een party nodig voor Shadow Labyrinth voor kara keypart #1

uiteindelijk gevonden, is de mage zo vriendelijk geweest om zijn invisibility te poppen, en de key-mob te killen in zn 1tje, met murmur op..
Heb ik ook eens gehad met een rogue, lekkere vent, kan je zeggen dat ik ook niet echt vrolijk was.
Dennism schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 02:40:
Lekkere slackers ook in kara vandaag, hier een SC van attuneman aan het begin van de raid, op het einde had ik slechts 27.2% damage done -.-
[afbeelding]
GIEF Attumen's fiery warhorse!

Istie nou gedropt bij jullie? Of werd het gewoon gelinkt in de raidchat?

Anyways, als de mount bij ons dropt dan hoef ik er niet op te roll'en, ze weten allemaal dat ik 'em heel graag wil hebben dus iedereen heeft er vrede mee als ik 'em als ML gewoon zelf neem. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Zjanzjak op 09-08-2007 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:08:
[...]

Pff das niet zo best :(
veel mobs is slecht voor de dps van de rogue , mage doet 1x aoe boem stijgt opeens naar eerste plaats in dps :(

Uhm ik heb veel liever arena set season 2 dan tier 6 voor pvp hoor :O
ik heb nu ong 11k hp met mijn rogue unbuffed maar ik gebruik veel tank rings/neck/
een normaal rogue heeft ong 8-9k op de ptr ik heb dan mieschien wel 200 minder AP meer wel dik 2k meer hp :D
Of ik mieschien had gewonnen van hem zonder die 2 mace stuns , goede vraag daarom heb ik hem nog 1x duel en toen verloor ik ook :)
Maar dat maakt niet uit , want ik weet dat hij gemaakt is om mij te killen ;)
alhoewel ik 90% van de warriors afmaak op ptr , simpel weg omdat ze hun class niet kennen :P
De reden dat ik verlies door mace stun is omdat ik zelf een healer ben en dus mezelf moet healen maar als ik gestunned word kan ik mezelf dus niet shielden/healen/PoMén/ of me painsup aan doen terwijl als ik een axeproc of een swordproc krijg ik alleen meer damage of een crit krijg daarna en dat kan ik in principe wel weg shielden/healen/PoMén dus vandaar mijn dislike tegen macestun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Goed, ook even mn main gepost :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/3505/rhayinuy7.jpg

ToDo : Andere boots! Deze Hybrid Tank/DPS boots worden oud, give PvP boots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:52
Thrilled schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:06:
Even vraagje tussendoor, ik weet niet of ik de enige ben.. maar elke keer als ik vertrek of land met een wyvern (flightpath) krijg ik de melding: "I can't equip that item".. inclusief geluid van een wapen dat je verplaatst/equipt enzo.. maar ik klik nergens op enzo.. hebben meer mensen dit, en hoe kom ik er vanaf?
Leuk, ik krijg altijd: "Trade Cancelled" te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:12:
[...]

Als je het niet doorhad, ik overdrijf een beetje, ben je wel in in SSC of TK geweest?
Natuurlijk zijn er geen packs van 15 mobs, hooguit de helft (solarian packs iets groter).
Natuurlijk heeft een tank geen 20k ub nodig, staminaslet Kungen van Nihilum heeft 18,5k, en zeggen dat je tanks 16-17k hadden eerste stappen lijkt me ook overdreven/ onmogelijk, eerder 13-14k
Natuurlijk wil je rogues mee, waarom zou ik anders bloodfrenzy speccen :p, goede dps voor weinig threat/ healing. Wilde even een rogue met 1500 dps laten schrikken.

[...]

dps op trash= care min of meer, en aoeén doe je bijna niet, juist cc. Rogues hebben hun nut, en er zijn raidspots voor 1-3 (of anders dps warriors).
Natuurlijk wil je sz2 pvpgear, dat zeg ik ook in mijn post, working as intended als je verliest van en een warrior, en van iemand met beste pvpgear en jij beste pvegear. Dat je daarnaast 90% van de warriors afmaakt op ptr zegt genoeg over het niveau daar, scrubs met blue gear maken een char aan die ze imba lijkt en gaan hele dag duelen. Je ziet zo wie een char heeft waar hij de class van kent, of de nubs die denken, shiny purpz en big weapunz, giev!
Yup de niveau is echt verschrikkelijke
wou gisteren weer gruul doen , dit keer niet met die guild maar gewoon random mensen bah :S
ze kwam niet eens verder de eerste 3 elite's .
En alle noobs die gaan pvpen voor de raid buiten de grot bah
Daarom heb ik gisteren al mijn ptr chars verwijderd .
Nog 1 level en dan level 70 met mijn echte rogue :D
al 2 weekjes ofzo er niet op gespeeld hij stond bij inn , dus zal 150% rested zijn O-)

Vandaag 70 worden , en dan morgen beginnen met rep voor aldor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 08:59:
[...]

Yup de niveau is echt verschrikkelijke
wou gisteren weer gruul doen , dit keer niet met die guild maar gewoon random mensen bah :S
ze kwam niet eens verder de eerste 3 elite's .
En alle noobs die gaan pvpen voor de raid buiten de grot bah
Daarom heb ik gisteren al mijn ptr chars verwijderd .
Nog 1 level en dan level 70 met mijn echte rogue :D
al 2 weekjes ofzo er niet op gespeeld hij stond bij inn , dus zal 150% rested zijn O-)

Vandaag 70 worden , en dan morgen beginnen met rep voor aldor 8)
als je lvl 69 ben, krijg je maar rested xp, precíes tot lvl 70 :p
StupidMonkey schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:54:
[...]

Hehe, was dat bij ons ook maar zo.
Heb gelukkig dankzij de vele heroic runs mijn gear tot over de 1500 kunnen schroeven met enchants. en zit op 13.50% crit. en heb nog steeds een respectabele 102 Mp/5 (149 buffed met BoW)
uhm, wat is de grens om heroics in te gaan..? ik bedoel met gear. ik zit nu full blue, en een zooi epics. (2 groene trinkets buiten beschouwing gelaten)
Armory

ik zit dus nu op ong. 1050 +healing, buffed met BoW op dik 100 mp5. armor is niet je-van-het, maar ik hoor als healer afaik geen klappen te vangen..

welke heroics moet je mee beginnen..? ik ben reverred met Cenarion Expedition, en nu bezig aan HH rep, maar Shattered Halls groepen zuigen 2k..

[ Voor 38% gewijzigd door BootVluchteling op 09-08-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik ben van plan met een maat van mij nieuwe characters te maken op een nieuwe realm aangezien wij op Khadgar (PvE)spelen wat al een oudere realm is met veel high lvl spelers.

Maar nou komt het dillema, op wat voor een realm gaan we spelen. Hij zegt dat hij liever op een PvP realm wil spelen maar ik weet niet of ik PvP leuk ga vinden.
Kan iemand mij wat uitleg geven hoe het spelen op een PvP realm in z'n werk gaat, zit er veel verschil in tov PvE? Ik neem aan dat je alleen aangevallen kan worden door spelers uit de andere fractie, lopen die veel rond in de gebieden van de Alliance?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:12:
Ik ben van plan met een maat van mij nieuwe characters te maken op een nieuwe realm aangezien wij op Khadgar (PvE)spelen wat al een oudere realm is met veel high lvl spelers.

Maar nou komt het dillema, op wat voor een realm gaan we spelen. Hij zegt dat hij liever op een PvP realm wil spelen maar ik weet niet of ik PvP leuk ga vinden.
Kan iemand mij wat uitleg geven hoe het spelen op een PvP realm in z'n werk gaat, zit er veel verschil in tov PvE? Ik neem aan dat je alleen aangevallen kan worden door spelers uit de andere fractie, lopen die veel rond in de gebieden van de Alliance?
ga er maar vanuit dat je op lvl 60+ elke keer bijna gegankt wordt als je een horde tegenkomt.. (als je ally ben)

direct na TBC was dat niet zo, nu weer wel. wordt je niet gegankt, wrijf in je handjes..

maarja, zo kan je ze ook weer terugpakken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Na Morogrim nog niet respecced dus was nog steeds protection op m'n pala, dus gisteren maar geholpen met tanken in karazhan. Had gehoopt op nog een paar extra items om de avoidance op te krikken naar boven 103% om zeker te zijn van uncrushable maar helaas heel Karazhan gecleared en niks gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
BootVluchteling schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:05:
welke heroics moet je mee beginnen..? ik ben reverred met Cenarion Expedition, en nu bezig aan HH rep, maar Shattered Halls groepen zuigen 2k..
SlavePens is vrij simpel, maar Mechanar is ook een easy 4 tot 5 badge run maar ik zie dat je nog wel even bezig bent om je key te krijgen daar, dat wordt vele runnetjes mecha/bota en arcatraz doen. ;)
daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:12:
In een puur Alliance gebied kan je niet aangevallen worden door Horde tenzij jij hun aanvalt, dan ben je PvP-flagged namelijk. Maar die gebieden zijn vrij schaars, voor de rest is het dus op je hoede zijn want je bent in de rest van de gebieden wel PvP-flagged. Heerlijk. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Zjanzjak op 09-08-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Zjanzjak schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:21:
In een puur Alliance gebied kan je niet aangevallen worden door Horde tenzij jij hun aanvalt, dan ben je PvP-flagged namelijk. Maar die gebieden zijn vrij schaars, voor de rest is het dus op je hoede zijn want je bent in de rest van de gebieden wel PvP-flagged. Heerlijk. :)
Ik begrijp dat het dan dus een stuk moeilijker wordt om de quests te doorlopen aangezien er altijd Horde spelers op de loer kunnen liggen. Maar als ik begin met een niet character en ik ben lvl 5 ofzo dan ben ik toch in 1 klap dood als ik een lvl 60 Horde tegen kom in Ewlyn forrest ofzo.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:36:
[...]

Ik begrijp dat het dan dus een stuk moeilijker wordt om de quests te doorlopen aangezien er altijd Horde spelers op de loer kunnen liggen. Maar als ik begin met een niet character en ik ben lvl 5 ofzo dan ben ik toch in 1 klap dood als ik een lvl 60 Horde tegen kom in Ewlyn forrest ofzo.
in elwyn forest ben je dus veilig, tot en met westfall.

redridge is einde met de fun..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
BootVluchteling schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:39:
[...]

in elwyn forest ben je dus veilig, tot en met westfall.

redridge is einde met de fun..
Ah ok, dus je kan zo tot lvl 10 of 15 komen voordat je in de 'open' gebieden komt zegmaar. Maar komt het veel voor dat high lvl Horde spelers in gebieden als Redridge wachten op low lvl Ally's om ze ff simpel te killen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Maar de key van SLabs kun je toch ook looten als Murmur up is? Moet alleen niet het corps van de key-demon gedespawned zijn, maar toch.
Wij hebben 'm toen gewoon gepakt voordat we aan Murmur begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
cannibal schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:43:
Maar de key van SLabs kun je toch ook looten als Murmur up is? Moet alleen niet het corps van de key-demon gedespawned zijn, maar toch.
Wij hebben 'm toen gewoon gepakt voordat we aan Murmur begonnen.
er stonden nog een mob of 10-15 voor murmur, waar die klotemage doorheen gelopen was met invisible.. een warlock kan dat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
BootVluchteling schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:50:
[...]
er stonden nog een mob of 10-15 voor murmur, waar die klotemage doorheen gelopen was met invisible.. een warlock kan dat niet :P
Maar als je die vervolgens cleared, kan je toch alsnog je key-fragment looten van die keeper-demon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:42:
[...]
Maar komt het veel voor dat high lvl Horde spelers in gebieden als Redridge wachten op low lvl Ally's om ze ff simpel te killen?
Nee. Level 60-70's hebben in de regel wel wat beters te doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Mja ik ben nog steeds niet echt overtuigd of PvP wel iets voor mij is...

PvE is me altijd goed bevallen en als je tegen andere mensen wilt vechten kan je altijd naar een BG ofzo gaan. Of door de gebieden van de Horde gaan rennen met je PvP flag aan.

Boh keuzes keuzes keuzes :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:14:
ga er maar vanuit dat je op lvl 60+ elke keer bijna gegankt wordt als je een horde tegenkomt.. (als je ally ben)

direct na TBC was dat niet zo, nu weer wel. wordt je niet gegankt, wrijf in je handjes..

maarja, zo kan je ze ook weer terugpakken >:)
was mij ook opgevallen... tijdens het levelen met m'n main vlak na het uitkomen van tbc lieten horde en ally elkaar met rust... was echt soort wapen stilstand.... nu met het levelen van mijn priesty is echt weer ouderwets ganken.... kostte me weer even wat moeite maar nu ga ik er ook weer in mee... alles wat ik aan horde zie en ik aan denk te kunnen gaat gewoon dood.... klaar....

gisteren, beetje slechte bui, was een lvl 65 shaman (ik 66 priest) de pineut.... we waren beide aan het questen bij firewing point... hij paar keer dood, hij mij een keer gedood... ach ja, achteraf wel grappig, maar kan me voorstellen dat hij er anders over dacht.... :+
daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:42:
Ah ok, dus je kan zo tot lvl 10 of 15 komen voordat je in de 'open' gebieden komt zegmaar. Maar komt het veel voor dat high lvl Horde spelers in gebieden als Redridge wachten op low lvl Ally's om ze ff simpel te killen?
redrige kunnen ze idd je al ganken, en op trollbane lopen er nog wel eens horde 70's in darkshire te ganken, maar dat is sporadisch.... doen ally's weer in en rond tarren mill.... voor mijn gevoel werd het pas echt in STV echt vervelend... daar word veel door hordes gequest, zij hebben daar natuurlijk grom'gor (oid) zitten.... heb met m'n priest dat ook overgeslagen tijdens het levelen....

maar true, het houd je wel een stuk scherper dan op PVE.... je moet continue om je heen kijken of er niet een horde opduikt terwijl jij, low mana / health, in gevecht ben met een mob.... en in outland is het zelfs nog erger, omdat je ook nog eens omhoog moet kijken of er niet een van z'n flying mount in je nek springt....

ik heb er absoluut geen spijt van dat ik m'n chars op pvp servers heb zitten.... :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Rudi schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:52:
[...]

Maar als je die vervolgens cleared, kan je toch alsnog je key-fragment looten van die keeper-demon?
niet als er 2 mensen leaven omdat een groep gebugged zou zijn..

elke keer als we ze pullde, namen ze beide groepen mee, en summonden ze er een paar..

counter-spell anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:50:
[...]
Soulstone jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Maak 't nou niet te moeilijk!1!1!1!!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
SMulTiE schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:09:
[...]

Maak 't nou niet te moeilijk!1!1!1!!!1
ja klopt, daar zat ik aan te denken, maar het was al niet meer mogelijk, omdat de mob despawnd was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:58:
[...]

niet als er 2 mensen leaven omdat een groep gebugged zou zijn..

elke keer als we ze pullde, namen ze beide groepen mee, en summonden ze er een paar..

counter-spell anyone?
niks bugged, cursus l2know the instance: murmur oneshot een caster die tussen 2 groepen staat. Als je pullt als die nog leeft ktijg je 2 groepen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

balen idd

maar gewoon SL runs blijven doen... genoeg loot van murmur die je wil hebben (greatsword of horrid dreams, paar oblivion items), en zolang je nog niet revered ben met lower city ook gewoon voor rep blijven doen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:15:
[...]

niks bugged, cursus l2know the instance: murmur oneshot een caster die tussen 2 groepen staat. Als je pullt als die nog leeft ktijg je 2 groepen ja.
ik weet niet precies hoe het zat.. en l2play gedoe is bullshit.. heb al 2 chars die attuned zijn. ten minste, mn hunter moet nog BM, maar dan klaar..

ik snap het ook niet hoe het nou zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Denk toch dat ik maar gewoon voor een PvE realm ga. Nou een goede vinden waar veel nieuwe spelers op zitten en vooral eentje waar weinig high lvls zijn. Hoe kan ik een goede realm vinden of weet er iemand 1?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

TomSmit82 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:20:
Na Morogrim nog niet respecced dus was nog steeds protection op m'n pala, dus gisteren maar geholpen met tanken in karazhan. Had gehoopt op nog een paar extra items om de avoidance op te krikken naar boven 103% om zeker te zijn van uncrushable maar helaas heel Karazhan gecleared en niks gedropt.
Ik heb het niet uitgerekend maar je zit met die gear volgens mij al lang op Uncrushable met holy shield up? Crush immunity zonder HS is voor een pala denk ik niet te doen. Je gaat dan zoveel sacrificen qua spelldamage en stamina dat je beter een warrior kan gebruiken :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

@daroy;
Volgens mij kan je op de wow-euroep.com website bij de Realm status precies zien welke Recommended zijn, dat is waar mensen automatisch op terecht komen als ze een nieuwe char aanmaken. Dus lijkt me dat die vrij nieuw zijn, en sowieso veel lowlevel spelers bevatten. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:22:
Denk toch dat ik maar gewoon voor een PvE realm ga. Nou een goede vinden waar veel nieuwe spelers op zitten en vooral eentje waar weinig high lvls zijn. Hoe kan ik een goede realm vinden of weet er iemand 1?
Je kan altijd eens kijken op http://www.warcraftrealms.com/, kun je volgens mij wel op zien of wat minder high lvl's zijn op welke server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
OkkE schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:25:
@daroy;
Volgens mij kan je op de wow-euroep.com website bij de Realm status precies zien welke Recommended zijn, dat is waar mensen automatisch op terecht komen als ze een nieuwe char aanmaken. Dus lijkt me dat die vrij nieuw zijn, en sowieso veel lowlevel spelers bevatten. :)
Dat wist ik al ja. Maar daar kon je bijv niet zien hoeveel mensen erop zitten en aan welke kant ze spelen etc.

Ik denk dat ik van de recomended servers even ga kijken hoe het zit met de populatie via die warcraftrealms.com site. En er dan daar eentje uit ga kiezen.

[ Voor 13% gewijzigd door daroy op 09-08-2007 10:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
BootVluchteling schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:20:
[...]
ik weet niet precies hoe het zat.. en l2play gedoe is bullshit.. heb al 2 chars die attuned zijn. ten minste, mn hunter moet nog BM, maar dan klaar..

"Be careful when clearing the room leading to the last boss, periodically a mob will spawn to the side of the room, and run to the middle and engage Murmur, these mobs create aggro links between the static packs in the room, and can cause multipack pulls if the puller does not wait until Murmur kills the spawned mob with his 'Green Ray of Death'"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:58:
Mja ik ben nog steeds niet echt overtuigd of PvP wel iets voor mij is...

PvE is me altijd goed bevallen en als je tegen andere mensen wilt vechten kan je altijd naar een BG ofzo gaan. Of door de gebieden van de Horde gaan rennen met je PvP flag aan.

Boh keuzes keuzes keuzes :P
Ik zou echt niet anders willen en ik kan nou niet zeggen dat als je gegankt wordt dat het level'en dan veel langzamer gaat. BG's zijn ook leuk op zijn tijd maar op een willekeurige plek ergens in Azeroth/Outland geeft voor mij net een dimensie extra.
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:58:
redrige kunnen ze idd je al ganken, en op trollbane lopen er nog wel eens horde 70's in darkshire te ganken, maar dat is sporadisch.... doen ally's weer in en rond tarren mill.... voor mijn gevoel werd het pas echt in STV echt vervelend... daar word veel door hordes gequest, zij hebben daar natuurlijk grom'gor (oid) zitten.... heb met m'n priest dat ook overgeslagen tijdens het levelen....
Geloof me, horde 'klaagt' bij ons net zo hard over STV als alliance, ondanks hun basecamp daar.

@Tom : Ik heb dus altijd invisibility potion bij me, die 18 seconden onzichtbaar hebben me al meerdere keren geholpen, had hier bij jou ook geholpen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Zjanzjak schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:47:
[...]

Ik zou echt niet anders willen en ik kan nou niet zeggen dat als je gegankt wordt dat het level'en dan veel langzamer gaat. BG's zijn ook leuk op zijn tijd maar op een willekeurige plek ergens in Azeroth/Outland geeft voor mij net een dimensie extra.

[...]

Geloof me, horde 'klaagt' bij ons net zo hard over STV als alliance, ondanks hun basecamp daar.

@Tom : Ik heb dus altijd invisibility potion bij me, die 18 seconden onzichtbaar hebben me al meerdere keren geholpen, had hier bij jou ook geholpen denk ik zo.
schat, bedankt voor je goede bedoeling, maar ff voor de duidelijkheid..

de mob was al weg toen ik uberhaupt weer in de instance was, omdat de mage als enige nog binnen stond, en wij buiten stonden nieuwe mensen te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:20:
[...]

ik zei niet l2play, maar l2know the instance, maar als je al 2 chars attuned hebt en nog niet weet hoe die mobs werken, ok: l2play. Hier een ctrl-v van wowwiki om het te verduidelijken:

There are several trash pulls just before Murmur. After the first two guards, these are in rows of four, with mages in between. If you pull a row while a mage is between that row and the next, both the mage and the next row are likely to come along. Any CC is very helpful. Pulling far back and using timed fear bombs can also help.

The best way to handle these pulls is to wait for Murmur to kill the mage behind the row to be pulled. About 15 seconds after a mage dies, a new one will spawn. Use this time to pull the whole row back. Avoid using crowd control abilities like sap or sheep near where the mobs start, or the mage respawn will come out and bring the next row with it. Instead, fear or sheep the adds as far back as possible after the pull. Done correctly, this limits the pull to 4 mobs. Once each row is killed, the 'filler' mage stops respawning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
[...]

Waar ik gewoon tegenop kijk is het geval dat je bijv keer op keer wordt gegankt terwijl je bezig bent met een quest en de andere persoon toch nooit aan kan. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het spel wel een stuk spannender wordt op deze manier.

Mja misschien moet ik het gewoon maar eens voor een paar dagen proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door daroy op 09-08-2007 10:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
BootVluchteling schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:50:
[...]

schat, bedankt voor je goede bedoeling, maar ff voor de duidelijkheid..

de mob was al weg toen ik uberhaupt weer in de instance was, omdat de mage als enige nog binnen stond, en wij buiten stonden nieuwe mensen te zoeken
Weet ik lieffie, maar was meer als tip voor de volgende keer. ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Zjanzjak op 09-08-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ik heb een 2vs2 team met een paladin/shaman, is het mogelijk om m'n warlock alt erbij toe te voegen, met m'n paladin 5 potjes te doen, omloggen naar m'n warlock om daar 5 potjes op te doen en voor beide arena points te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe yeah, dat geloof ik best... denk ook dat veel ally spelers die naar org of undercity willen daar de zepp nemen.... tenminste, dat doen wij meestal.... en dan komen er ook wel eens een paar lowbie spelers 'in de vuurlinie' zeg maar.... :+

overigens zou ik het ook niet anders willen hoor... je weet dat het in STV zo is, je weet dat er, van twee kanten, veel geganked word.... ga er heen en doe er aan mee of avoid the place... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Tranzity schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:55:
Ik heb een 2vs2 team met een paladin/shaman, is het mogelijk om m'n warlock alt erbij toe te voegen, met m'n paladin 5 potjes te doen, omloggen naar m'n warlock om daar 5 potjes op te doen en voor beide arena points te krijgen?
kort en krachtig: ja
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:00:
[...]

je moet minimaal 10 potjes doen
Je arena team moet minimaal 10 potjes doen, een char moet 30% hebben gespeeld om de arene punten mee te krijgen.

[ Voor 27% gewijzigd door ImdaMned op 09-08-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzity schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:55:
je moet minimaal 10 potjes doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:51:
[...]

ik zei niet l2play, maar l2know the instance, maar als je al 2 chars attuned hebt en nog niet weet hoe die mobs werken, ok: l2play. Hier een ctrl-v van wowwiki om het te verduidelijken:

There are several trash pulls just before Murmur. After the first two guards, these are in rows of four, with mages in between. If you pull a row while a mage is between that row and the next, both the mage and the next row are likely to come along. Any CC is very helpful. Pulling far back and using timed fear bombs can also help.

The best way to handle these pulls is to wait for Murmur to kill the mage behind the row to be pulled. About 15 seconds after a mage dies, a new one will spawn. Use this time to pull the whole row back. Avoid using crowd control abilities like sap or sheep near where the mobs start, or the mage respawn will come out and bring the next row with it. Instead, fear or sheep the adds as far back as possible after the pull. Done correctly, this limits the pull to 4 mobs. Once each row is killed, the 'filler' mage stops respawning.
ja klopt.. ach, tis nu gebeurt.. ik weet uberhaupt niet eens wíe die pull deed maar goed.. zat blijkbaar te slapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:59:
[...]
kort en krachtig: ja
[...]
Je arena team moet minimaal 10 potjes doen, een char moet 30% hebben gespeeld om de arene punten mee te krijgen.
Thanks!
Deze week even regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:51:
[...]

Waar ik gewoon tegenop kijk is het geval dat je bijv keer op keer wordt gegankt terwijl je bezig bent met een quest en de andere persoon toch nooit aan kan. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het spel wel een stuk spannender wordt op deze manier.

Mja misschien moet ik het gewoon maar eens voor een paar dagen proberen.
Och, dat valt reuze mee, neemt niet weg dat het je wel eens overkomt, ik vond het soms wel vervelend ja maar wist ook dat er een dag kwam dat het andersom zou zijn. En soms resulteert het in hele leuke dingen; paar van onze guildies werden veel gegankt in STV door een paar zelfden, dus paar hogere levels van ons helpen, zij op hun beurt ook hulp in roepen van hogere levels en in ene heb je een mini-AV met allerlei levels in STV wat een halve avond duurt, prachtig. Maar goed, het moet je wel aanstaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:55:
[...]

hehe yeah, dat geloof ik best... denk ook dat veel ally spelers die naar org of undercity willen daar de zepp nemen.... tenminste, dat doen wij meestal.... en dan komen er ook wel eens een paar lowbie spelers 'in de vuurlinie' zeg maar.... :+

overigens zou ik het ook niet anders willen hoor... je weet dat het in STV zo is, je weet dat er, van twee kanten, veel geganked word.... ga er heen en doe er aan mee of avoid the place... ;)
Jup, ik kijk altijd weer uit naar het STV punt tijdens het levellen. Ik stationeer mijn main in de inn voor het geval er lv70's rond lopen (waar ik eigenlijk het nut niet van snap), en ga dan lekker pvp-en tegen alles van -5 levels -> +5 levels. Mocht ik geganked worden door een 70, dan pak ik mijn main ff om hem uit te leggen dat dat niet gewenst is. Mocht ik gegankt worden door een -5 tot +5 levels char, dan res ik en probeer ik hem terug te ganken.

Voor mij geeft het wat meer spanning dan het eindeloze normale gequest/grind. Laats met mijn lv35 hunter nog weer aan de gang geweest, track humanoid aan en gaan met die hap. Zie je een hunter dan aspect of the beast erop (volgens mij is die skill ontworpen voor STV :) ). Tuurlijk je wordt ook trug gepakt als je net ff per ongeluk een extra mob hebt getrokken en FD op cooldown zit, maar dat is de helft van de spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
Bokkie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 07:49:
[...]

volgens mij heb jij een paar addons die je moet updaten :P

**bugrabber has stopped capturign addons** ^^
nope, zijn allemaal up to date op necrosis na aangezien daar al tijden geen update van is :(, doe 1x in de 2,3 dagen een update vanaf curse van de niet ace mods en 1 of 2x daags een wowace updater run. Wat ik denk dat het is is dat een van mijn ace mods niet helemaal goed samenwerkt met een non ace mod, of dat necrosis soms error veroorzaakt. Echter all mijn addons werken naar behoren, dus ik kan er niet echt mee zitten dat buggrabber zo nu en dan begint te zagen, want hij doet het niet constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Baaah ik weet het echt niet wat ik moet doen :P

Alleen vast weer een uber noob vraag, wat is STV? O-)

Ben er wel overuit dat ik een Dwarf Warrior ga rollen. Had hiervoor een Dwarf Hunter maar dat is toch niet echt iets wat me heel goed bevallen is. Ik ga nu maar voor lompe kracht :). En de Dwarf vind ik het leukste ras van de Alliance. Humans zijn zo gewoon, Gnomes zijn veel te klein en Night Elves hebben rare kleuren. Wat een goede onderbouwing he...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dennism schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:15:
[...]

nope, zijn allemaal up to date op necrosis na aangezien daar al tijden geen update van is :(, doe 1x in de 2,3 dagen een update vanaf curse van de niet ace mods en 1 of 2x daags een wowace updater run. Wat ik denk dat het is is dat een van mijn ace mods niet helemaal goed samenwerkt met een non ace mod, of dat necrosis soms error veroorzaakt. Echter all mijn addons werken naar behoren, dus ik kan er niet echt mee zitten dat buggrabber zo nu en dan begint te zagen, want hij doet het niet constant.
ik heb die buggrabber melding ook gehad in het begin
toen heb ik van scratsch me hele ui opnieuw gemaakt en samengesteld sindsien geen problemen meer

en Necrosis, if it aint broke, dont fix it :P
gebruik wel ipv ag_unitframes nu pitbull

hmmz meer mensen dat de eu armory niet werkt? mouseover van items en de tabbladen werken niet meer :? terwijl het bij de us versie wel werkt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 22:59
Hellow allemaal !

Ik zit met het volgende, ik krijg het internet binnen via de modem van Tele2. Altijd goed gegaan ! Amper dc's, dikke prima ! Nu heb ik enkel de laatste weken wel last van het feit dat ik niet kan inloggen met World of Warcraft (Stormrage Server). Ik kan wel inloggen, hij rolt door, ik zie mijn char list, klik vervolgens op "Enter world", tot op het moment dat de tune stopt, en dan zegt hij dat ik niet kan connecten.

Ben ik inmiddels weer in windows en klik ik op INternet Explorer dan duurt het toch gauw 5 a 10 min voordat ik weer normaal kan internetten. Dus mijn hele verbinding wordt dicht gegooid. Nu lijkt het mij dat het aan de poort instellingen ligt maar dit leek de Tele2 medewerker niet het geval. Nu ben ik zelf wat gaan kijken/klikken maar ik kom er niet helemaal uit ook al denk ik de juiste poorten ingesteld te hebben. Het werkt echter nog niet. Ook heb k vernomen dat dit niet persee ingesteld hoeft te worden (enkel voor de downwloader).

Weet iemand misschien alstublieft waar het aan kan liggen ? Is er iemand met hetzelfde probleem ? Of iemand die weet hoe die poorten wel goed ingesteld moeten worden ?

Ben er behoorlijk pissed off van inmiddels *zucht

PS probeer vanavond ook nog ff een tracert maar ik vermoed dat het daar niet aan kan liggen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23

uhm, wat is de grens om heroics in te gaan..? ik bedoel met gear. ik zit nu full blue, en een zooi epics. (2 groene trinkets buiten beschouwing gelaten)
Armory

ik zit dus nu op ong. 1050 +healing, buffed met BoW op dik 100 mp5. armor is niet je-van-het, maar ik hoor als healer afaik geen klappen te vangen..

1050 healing is wat weinig nog voor de meeste heroics (beetje zelfrespecterende caster heeft al meer spelldamage dan dat :)).

Als je het toch wilt proberen: Underbog en Mechanar zijn het makkelijkst, Durnholde Keep is ook vrij makkelijk na de recente nerfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:17:
Baaah ik weet het echt niet wat ik moet doen :P

Stranglethorn Vale.
Ben er wel overuit dat ik een Dwarf Warrior ga rollen. Had hiervoor een Dwarf Hunter maar dat is toch niet echt iets wat me heel goed bevallen is. Ik ga nu maar voor lompe kracht :). En de Dwarf vind ik het leukste ras van de Alliance. Humans zijn zo gewoon, Gnomes zijn veel te klein en Night Elves hebben rare kleuren. Wat een goede onderbouwing he...
Ach, van mij hoef je het niet te onderbouwen hoor, je moet spelen wat jij leuk vind. :)
Ik vind de Night Elfs het leukste ras omdat zij mij het meest een fantasy gevoel geven terwijl ik aan het spelen ben. Alleen roll ik dan wel females, want die males vind ik net alsof ze zwaar aan de anabole steroiden zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Toevallig staat net die niet in het lijstje Acronyms of Abbreviations op WoWWiki, dus ik zal je helpen:
Stranglethorn Vale. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Spoiler schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:22:
Hellow allemaal !

Ik zit met het volgende, ik krijg het internet binnen via de modem van Tele2. Altijd goed gegaan ! Amper dc's, dikke prima ! Nu heb ik enkel de laatste weken wel last van het feit dat ik niet kan inloggen met World of Warcraft (Stormrage Server). Ik kan wel inloggen, hij rolt door, ik zie mijn char list, klik vervolgens op "Enter world", tot op het moment dat de tune stopt, en dan zegt hij dat ik niet kan connecten.

Ben ik inmiddels weer in windows en klik ik op INternet Explorer dan duurt het toch gauw 5 a 10 min voordat ik weer normaal kan internetten. Dus mijn hele verbinding wordt dicht gegooid. Nu lijkt het mij dat het aan de poort instellingen ligt maar dit leek de Tele2 medewerker niet het geval. Nu ben ik zelf wat gaan kijken/klikken maar ik kom er niet helemaal uit ook al denk ik de juiste poorten ingesteld te hebben. Het werkt echter nog niet. Ook heb k vernomen dat dit niet persee ingesteld hoeft te worden (enkel voor de downwloader).

Weet iemand misschien alstublieft waar het aan kan liggen ? Is er iemand met hetzelfde probleem ? Of iemand die weet hoe die poorten wel goed ingesteld moeten worden ?

Ben er behoorlijk pissed off van inmiddels *zucht

PS probeer vanavond ook nog ff een tracert maar ik vermoed dat het daar niet aan kan liggen.
firewall..? speciale software? router poorten? virus? hitman pro al gedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Dennism schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:15:
[...]

Necrosis wordt nu onderhouden door iemand anders (versie 2):

Mirror op Curse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Dagdag :w
Poorten:
Protocol Port Range Translate To ...
TCP 3724 - 3724 3724 - 3724
TCP 8086 - 8086 8086 - 8086
TCP 8087 - 8087 8087 - 8087
TCP 9081 - 9081 9081 - 9081
TCP 9090 - 9090 9090 - 9090
TCP 9091 - 9091 9091 - 9091
TCP 9100 - 9100 9100 - 9100

[ Voor 18% gewijzigd door William/Ax3 op 09-08-2007 11:34 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Websnake schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:28:
[...]

Mirror op Curse
ik zou aanraden om deze eens te proberen ipv necrosis:
http://www.fortegaming.com/forums/viewtopic.php?id=31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Websnake schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:28:

Mirror op Curse
snap eigenlijk niet waarom iemand necrosis gebruikt...

ik heb het een tijdje geprobeerd op m'n 70 lock maar ik vond het maar een nare addon...
voegt imho niets toe.... werd er alleen maar kriegel van....

ik gebruik eigenlijk alleen dotimer, wat titan panel add ons en atlas...

maar ben dus eigenlijk wel benieuwd naar waarom anderen dat wel gebruiken en waarom ze het goed vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak

Stranglethorn Vale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 11:14
Websnake schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:25:
[...]

1050 healing is wat weinig nog voor de meeste heroics (beetje zelfrespecterende caster heeft al meer spelldamage dan dat :)).

Als je het toch wilt proberen: Underbog en Mechanar zijn het makkelijkst, Durnholde Keep is ook vrij makkelijk na de recente nerfs.
Mijn pally maat is met 1k begonnen aan SP en UB en dat ging prima.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:40:
[...]

ik heb het een tijdje geprobeerd op m'n 70 lock maar ik vond het maar een nare addon...

maar ben dus eigenlijk wel benieuwd naar waarom anderen dat wel gebruiken en waarom ze het goed vinden?
Het scheelt een berg icons op mijn scherm (pet/stone-summons), ik kan makkelijker Healthstones uitdelen, krijg een warning bij Nightfall/Backlash procs, een warning bij een Fear immune target etc.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10
Ik snap nu waarom mensen meedoen aan die kostuums dragen in warcraft stijl op BlizzCon. Check die prijzen:
Prizes.

1. First Prize. One (1) qualified entrant will be chosen by Sponsor as the “First Prize Winner,” and will receive a prize package consisting of one (1) Dell XPS laptop with an approximate retail value of $4,000.00, and a two (2) year subscription to Sponsor’s “World of Warcraft” game service with an approximate retail value of $300.00 .
2. Second Prizes. Three (3) qualified entrant(s) will be chosen by Sponsor as “Runners Up,” and shall each receive one (1) Dell XPS laptop each with an approximate retail value of $4,000.00.
3. Third Prizes. Six (6) qualified entrant (s) will be chosen by Sponsor to receive a prize package consisting of one (1) Nvidia graphics card, one (1) Logitech keyboard, one (1) Creative Labs Sound Blaster X-Fi sound card, and one (1) gift certificate with approximate retail value of the prize package to be no less than $1,500.00.
:o
Daarvoor had ik ook wel een kostuum gemaakt :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Websnake schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:25:
[...]

Sorry maar welke caster heeft er meer dan 1050 spelldamage voordat ze heroics en/of raiding gaan doen?? Mijn arcane mage met spellfire+spellstrike schommelt op 950 +/- spelldamage.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
ik ga hem eens checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13
SteAlthmAn schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:45:
Een tijdje geleden, heb ik hier in 1 van de topics gelezen dat je meerdere instances/copies van WoW kan runnen en zodoende je alt met je main door een inst kan runnen. Mijn vraag is, mag dit van Blizzard en hoe moest dat ook alweer?
Kan het niet meer terug vinden, ook nogal lastig om op te zoeken :(
Dit is alleen mogelijk als je een alt hebt op een tweede account en ja dat mag. Waarom niet, je betaald tenslotte maandelijks voor meerdere accounts dan. Andere manier is niet mogelijk. Zodra je in logged met een account dat al online is op een andere pc en/of een tweede wow sessie, dan word de eerste sessie verbroken.
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:48:
[...]

Nee het mag dacht ik niet , maar hey wie weet dat jij dat doet behalve wij ?
ik zou zeggen doe het gewoon spaart jou veel tijd van
lfg ....
Dit klopt dus niet, zoals ik al zei.
1)Is niet mogelijk zonder meerdere accounts te hebben
2)Mag wel van Blizzard als je meerdere accounts hebt. Er zijn gasten met tig accounts. Het zo genoemde multiboxing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige hier vonden 1.5k dps veel ( is het ook :D )

Maar bekijkt dit eens ><
http://www.lossendil.com/...kadas5l2rrg&s=12720-12891

gewoon sick >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik heb weer is zin om WoW te spelen dus ik ga zo weer is een maandje erbij betalen.

Nu zie ik dat je ook via Automatische Incasso kan betalen, is dat instant? Of moet je dan nog een paar dagen wachten voordat je kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:18:
Vraagje, ik heb weer is zin om WoW te spelen dus ik ga zo weer is een maandje erbij betalen.

Nu zie ik dat je ook via Automatische Incasso kan betalen, is dat instant? Of moet je dan nog een paar dagen wachten voordat je kan spelen?
Dat is instant. :) Alleen duurt het een paar dagen voordat ze het geld van je rekening halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:14:
sommige hier vonden 1.5k dps veel ( is het ook :D )

Maar bekijkt dit eens ><
http://www.lossendil.com/...kadas5l2rrg&s=12720-12891

gewoon sick >:)
Een lock had bij ons 2994 dps bij morogrim... Maar stond niet bovenaan de dmg meters (ik ook niet, rustig maar mensen)

Helaas kan ik bijna geen enkele site meer zien : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
ImdaMned schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:29:
[...]

Een lock had bij ons 2994 dps bij morogrim... Maar stond niet bovenaan de dmg meters (ik ook niet, rustig maar mensen)

Single target dps plx

Niet dingen als een AOE heaven morogrim als voorbeeld geven voor hoge dps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

Baaah ik weet het echt niet wat ik moet doen

Alleen vast weer een uber noob vraag, wat is STV?
STV = ganking paradise

Die omschrijving miste ik nog even :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

* scheelt shitloads aan buttons in een compacte vorm
* redelijk ligthweight

Forte warlock is een aardige addon, maar mij te zwaar/veel poespas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik je wel de standaar ui of heb je daar ook iets anders voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

denk dat ik vanavond ff ga aanklooien met die webstats. Ziet er wel geinig uit...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:44:
Ik gebruik Bongos voor mijn buttons, Chronometer als DOT timer, en ag_Unitframes voor mijn partyframes.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:44:
alles ace2
dus geen standaard ui,

http://loslocos.tweakdsl.nl/images/bokui.jpg

inmiddels allweer veranderd, middelste chatframe is naar rechts verplaats, combat log zit achter de systemlog

alle buttons op de plek van middelste chatframe, hierdoor target en target's target wat omlaag geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

welke combatlog gebruik je eigenlijk. Zoek er 1 nl

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
deadsy33 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:56:
welke combatlog gebruik je eigenlijk. Zoek er 1 nl
simple combat log van wowace.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
ImdaMned schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:29:
[...]

als ik goed bezig ben en geen intterupts krijg doet SoC wel meer hoor....pewpew DoTAoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
vriend van mij heeft op een private server een testje gedaan:
Fury warrior met beste gear/gems en enchants
en raidfire mage met beste gear/gems en enchants (59% crit omdat dit niet goed schaalt)

nu doet de fury warrior met white dps (dus autoattack) rond de 900dps!!!!! wanneer hij random knopjes in ging drukken liep dit op tot 2000dps. Laat staan als hij zijn class zou kennen.
de mage met 59% crit en rond de 1250 spelldmg kwam bij verre na niet aan de 2000 dps. Toch wel appart....
ps beide hebben geen pots/elixers/buffs of wat dan ook.
Buff mages!!!!!!
discuss :P
owja we krijgen een "soulwell" voor voedsel en water. JOY

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Dirk IJntema schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:58:
[...]

Sorry maar welke caster heeft er meer dan 1050 spelldamage voordat ze heroics en/of raiding gaan doen?? Mijn arcane mage met spellfire+spellstrike schommelt op 950 +/- spelldamage.
Met karazhan gear natuurlijk, voor kara heb je na de recentelijke nerfs minder goede gear nodig dan voor sommige heroics. En laten we eerlijk zijn, karazhan is nu een soort nieuwe ubrs geworden :P (wij doen alleen nog runs naar karazhan op non-raiding days, en dan wordt het vaak met 7 man gedaan omdat er niet meer mensen zijn die zin hebben om erheen te gaan, zo saai is het daar na de nerfs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
thewizard2006 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:01:
vriend van mij heeft op een private server een testje gedaan:
Fury warrior met beste gear/gems en enchants
en raidfire mage met beste gear/gems en enchants (59% crit omdat dit niet goed schaalt)

nu doet de fury warrior met white dps (dus autoattack) rond de 900dps!!!!! wanneer hij random knopjes in ging drukken liep dit op tot 2000dps. Laat staan als hij zijn class zou kennen.
de mage met 59% crit en rond de 1250 spelldmg kwam bij verre na niet aan de 2000 dps. Toch wel appart....
ps beide hebben geen pots/elixers/buffs of wat dan ook.
Buff mages!!!!!!
discuss :P
owja we krijgen een "soulwell" voor voedsel en water. JOY
wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kunnen buff classes ook niet gewoon een instance-wide aura hebben.
Dus druid in de raid? -> MotW-aura instance wide \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Wiebbe schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:24:
[...]
Ik heb het niet uitgerekend maar je zit met die gear volgens mij al lang op Uncrushable met holy shield up? Crush immunity zonder HS is voor een pala denk ik niet te doen. Je gaat dan zoveel sacrificen qua spelldamage en stamina dat je beter een warrior kan gebruiken :P
De gear in armory is max stamina en defense, met holy shield up kom ik op 98% avoidance. Met wat wisseling van gear kan ik 103% avoidance halen maar dan heb ik maar 40 spelldamage en 600 minder hp, en met dezelfde gear maar dan de Merciless Gavel aan komt dat dus op 300 maar dan heb ik net 101% avoidance T_T, dus het is echt maar 1 item vervangen :P en crushing immunity zonder HS is zeker niet te halen tenminste voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SMulTiE schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:09:
Kunnen buff classes ook niet gewoon een instance-wide aura hebben.
Dus druid in de raid? -> MotW-aura instance wide \0/
een druid die QQ'ed over buffen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:13
[...]

als je lvl 69 ben, krijg je maar rested xp, precíes tot lvl 70 :p

[...]

Armory

Als je de mace van de maiden / prince nog niet hebt, dan zou ik voor de rep met Sha'tar gaan (exalted), die hebben een erg leuke healing mace ;) http://www.thottbot.com/i29175

En bij HH even snel deze oppakken: http://www.thottbot.com/i29169 en deze http://www.thottbot.com/i29189 ;) zit je alweer 50 hoger ofzo :).

Heroic SP is ook interessant voor de healing / mp5 gems die er droppen. En verder moet je maar even kijken... http://armory.wow-europe....r=Emerald+Dream&n=Burkley Merendeel heb ik uit heroics via badges verkregen. een enkele Khara drop though (Aangezien eerst de andere Paladins gegeared worden want die zaten bij ons op +800 bij aanvang van Khara (intussen al op 1200 :))

[ Voor 5% gewijzigd door StupidMonkey op 09-08-2007 13:19 ]

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 22:59
Ok thnx ! iedereen btw :P

Het zou hieraan dus kunnen liggen ? Moeten die poorten ook echt zo ingesteld moeten worden ?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:13:
[...]

een druid die QQ'ed over buffen _O-
Waar QQ ik?
Ik doe een suggestie... pppffttt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, aangezien hier maar steeds wordt geroepen dat pallies iedereen eruit horen te healen.

In Karazhan hebben wij een paladin mee die zowel door mij als door de andere priest er volledig uitgehealed wodt over een complete run. Laatst kreeg ik een recap van een raid waar ik niet bij was in een whisper en had die paladin vergelijkbare healing met wat wij normaal hebben.

Heeft de paladin soms een langere casttijd waardoor wij hem vaak voor zijn met healen? Blijkbaar is het voor hem geen probleem zoveel te healen, maar lukt het niet als één van de twee priests erbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

Gister mechanar gedaan. Eergister illhoof (kara) gedaan en de dag daarvoor prince (kara). Nog 2 bosses dan hebben we kara clear. Dan nog 2 a 3 weken kara farmen voor de loot dan kunnen we gruul eens gana proberen. :)

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Laatst online: 02-10-2023

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Volgende expansie, 2008 dus.

Edit: iets te vroeg geschreeuwd, het vraag en antwoord komt van de Blizzcon, maar dat wil niet zeggen dat het dan met de expansie meekomt, ik vermoed (nu) dus dat het wellicht eerder komt.

The first thing Mages have to do in a raid is make water. There are Soulwells. Will there be a Muffin factory?

Yes. Water and muffin creation like the Soulwell is incoming.

[ Voor 53% gewijzigd door Zjanzjak op 09-08-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Bij onze runs staan over het algemeen de paladins en druids bovenaan. Een enkele goeie priest kan ons wel bijhouden maar hij is dan ook de uitzondering. Een resto shammy hebben we helaas niet.

Volgens mij komt dit doordat de paladins en druids de hele raid healen met flash heal en hots en de priest zich voornamelijk focussed op de grote heals op de tanks.

@ Smultie: om te voorkomen dat ik niet iedereen gotw geef, heb ik XRS met daarin een overzicht hoeveel in-range zijn.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 12:52
[...]

Ik vind het ook niks. Alles wat necrosis kan op een niet flexibele manier kan ik met andere plugins op een wel flexibele manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Tular schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:29:

@ Smultie: om te voorkomen dat ik niet iedereen gotw geef, heb ik XRS met daarin een overzicht hoeveel in-range zijn.
Waarom zou je níet iedereen GotW willen geven ?? Oo, denk dat je het anders bedoelt hoor ;-)
Ik gebruik zelf Grid en buff ook alleen een groep als iedereen in range is.

Maar het zou handig zijn (en het hele buff-concept veranderen) als je gewoon een grote aura zou hebben als mage/druid/priest.

[ Voor 13% gewijzigd door Smultie op 09-08-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:23:
Even een vraagje, aangezien hier maar steeds wordt geroepen dat pallies iedereen eruit horen te healen.

In Karazhan hebben wij een paladin mee die zowel door mij als door de andere priest er volledig uitgehealed wodt over een complete run. Laatst kreeg ik een recap van een raid waar ik niet bij was in een whisper en had die paladin vergelijkbare healing met wat wij normaal hebben.

Heeft de paladin soms een langere casttijd waardoor wij hem vaak voor zijn met healen? Blijkbaar is het voor hem geen probleem zoveel te healen, maar lukt het niet als één van de twee priests erbij is.
Paladin heeft 2 main healing spells, flash of light 1.5 sec cast en holy light 2.5 sec cast. Een beetje holy paladin heeft tenminste 3/3 light's grace. Hierdoor wordt na het casten van een holy light de eerste volgende holy light cast tijd verminderd met 0.5 sec. In 25 man raids sta ik meestal dik bovenaan maar in karazhan kan dat nog al eens verschillen. Een paladin is gewoon heel goed in single target healing, een priest heeft voor wanneer de hele raid damage krijgt gewoon dik voordeel. Wat ik uit eigen ervaring op merk is dat op trash de priests meestal weer dichterbij komen en ik op bazen weer uitloop. Maar dat kan ook zijn omdat ik op trash slack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik op mijn lock momenteel eigenlijk alleen bongos voor de button bars, dotimer en een aantal macro's onder de knoppen in plaats van puur de spells.
TomSmit82 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:34:
[...]
Een paladin is gewoon heel goed in single target healing, een priest heeft voor wanneer de hele raid damage krijgt gewoon dik voordeel. Wat ik uit eigen ervaring op merk is dat op trash de priests meestal weer dichterbij komen en ik op bazen weer uitloop. Maar dat kan ook zijn omdat ik op trash slack :P
Daar pak ik ook de meeste winst op de paladins, zal wel geen toeval zijn. Op prince wint meestal de paladin het op dat specifieke gevecht.

Overigens start ik standaard een downranked greater heal op degene met agro, die ik op 75% van de cast afbreek als deze nog geen of nauwelijks damage heeft. Gemiddeld komen mijn greater heals dus <2.5 seconde na het ontvangen van damage.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 12:52
SMulTiE schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:32:
[...]

Waarom zou je níet iedereen GotW willen geven ?? Oo, denk dat je het anders bedoelt hoor ;-)

Maar het zou handig zijn (en het hele buff-concept veranderen) als je gewoon een grote aura zou hebben als mage/druid/priest.
hij bedoelt gewoon wat ie zegt..

Om te voorkomen dat ie niet iedereen GotW geeft :+ (dubbel negatief = positief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:32:
[...]

Nah, die buffs met een range sporen de mensen tenminste een beetje aan om op te schieten na een wipe. Ik vind het wel prima zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
neothor schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:28:
[...]

Je hebt daar een aantal warlock mods.
Hoe heten die?
welke bedoel je?
ik heb maar 1 echte warlock addon zeg maar en dat is necrosis