BootVluchteling schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:14:
ga er maar vanuit dat je op lvl 60+ elke keer bijna gegankt wordt als je een horde tegenkomt.. (als je ally ben)
direct na TBC was dat niet zo, nu weer wel. wordt je niet gegankt, wrijf in je handjes..
maarja, zo kan je ze ook weer terugpakken

was mij ook opgevallen... tijdens het levelen met m'n main vlak na het uitkomen van tbc lieten horde en ally elkaar met rust... was echt soort wapen stilstand.... nu met het levelen van mijn priesty is echt weer ouderwets ganken.... kostte me weer even wat moeite maar nu ga ik er ook weer in mee... alles wat ik aan horde zie en ik aan denk te kunnen gaat gewoon dood.... klaar....
gisteren, beetje slechte bui, was een lvl 65 shaman (ik 66 priest) de pineut.... we waren beide aan het questen bij firewing point... hij paar keer dood, hij mij een keer gedood... ach ja, achteraf wel grappig, maar kan me voorstellen dat hij er anders over dacht....

daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:42:
Ah ok, dus je kan zo tot lvl 10 of 15 komen voordat je in de 'open' gebieden komt zegmaar. Maar komt het veel voor dat high lvl Horde spelers in gebieden als Redridge wachten op low lvl Ally's om ze ff simpel te killen?
redrige kunnen ze idd je al ganken, en op trollbane lopen er nog wel eens horde 70's in darkshire te ganken, maar dat is sporadisch.... doen ally's weer in en rond tarren mill.... voor mijn gevoel werd het pas echt in STV echt vervelend... daar word veel door hordes gequest, zij hebben daar natuurlijk grom'gor (oid) zitten.... heb met m'n priest dat ook overgeslagen tijdens het levelen....
maar true, het houd je wel een stuk scherper dan op PVE.... je moet continue om je heen kijken of er niet een horde opduikt terwijl jij, low mana / health, in gevecht ben met een mob.... en in outland is het zelfs nog erger, omdat je ook nog eens omhoog moet kijken of er niet een van z'n flying mount in je nek springt....
ik heb er absoluut geen spijt van dat ik m'n chars op pvp servers heb zitten....
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 09-08-2007 10:01
]