Het World of Warcraft topic - Deel 126 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.348 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was een tijdje geleden begonnen met wow en ik zit in lvl 35 maar soms moet ik group quests doen maar er is helemaal nietmand. ;( komt dat door dat heel veel mensen al in hogere levels zitten in mijn realm? (skullcrusher) weet iemand of ik beter in een andere server kan beginnen die vrij nieuw is waar alleen maar low lvls zijn? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Beste Nederlandse guild-naam ooit zat vroeger op Deathwing :

<Dutch Dudes Rules>

_O-

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:08:
Dat vind ik dan ook een leuke en orginele Guildnaam. :)
hehe en dan in een hoekje van org of thunder bluff gaan staan, tussen de andere trainers, en dan wachten tot de n00b lowbies bij je komen voor nieuwe spells en zich afvragen waarom het schermpje niet opent als ze op je klikken.... :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
On_E schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:16:
Beste Nederlandse guild-naam ooit zat vroeger op Deathwing :

<Dutch Dudes Rules>

_O-
nou, echt top... of mis ik iets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:17:
[...]

nou, echt top... of mis ik iets? :P
Je mist iets, er staat een spel-fout in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:18:
[...]

Ah, dat hoorde zo. Dacht dat je gewoon geen engels kon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:18:
[...]

Ah, dat hoorde zo. Dacht dat je gewoon geen engels kon :+
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Of mages die <Food & Drink Vendor> als guildname hebben, ook altijd leuk. :P

M'n lvl24 Draenei Mage, degene die raden welk verband de namen (op pastapappie na dan) hebben krijgt een koekje. :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e9efccd366cd8168a403b79771c4044e/thumb.gif

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

pasta schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:20:
Of mages die <Food & Drink Vendor> als guildname hebben, ook altijd leuk. :P

M'n lvl24 Draenei Mage, degene die raden welk verband de namen (op pastapappie na dan) hebben krijgt een koekje. :P
[afbeelding]
Moonspell tracks ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 13:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hmmja.. ik zit in een guild met de originele naam "Eternal Darkness" :+ Maar als je inderdaad sommige guildnamen ziet vol met spelfouten of Br3ez4h t44l....

En naar mijn idee toch wel een geinige guildnaam bij ons op de server (maar zullen ook vast wel op meer servers rondwandelen): "De vliegende Hollanders".

De server waar ik op zit (Ghostlands) is een vrij nieuwe server (ik dacht nog geen jaar oud..) en het stikt inderdaad van de low lvl chars maar dan nog is het soms moeilijk om voor sommige instances of quests een groep bij elkaar te krijgen. Gisteren voor het eerst (!) de stockades gedaan. En dat op lvl 31....

[ Voor 33% gewijzigd door Creepy op 08-08-2007 15:29 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Yup, nu had [google=wolfshade angelizer finisterra trebaruna rapaces] dat ook wel weggegeven. :P

Het is een leuke bron voor namen af te halen, naast dat het goede muziek is. :+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gelukkig deed ik eerst een F5, anders was ik spuit 11 geweest die "Moonspell" had gepost...

Waarbij dit natuurlijk stiekum een post is, om te laten zien dat ik toch de moeite had genomen de namen over te typen in Google.. hehe.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Trouwens wat ik me afvraag voor me hunter is het volgende. Ik heb gekozen voor de cat pets. Maakt het eigenlijk nog uit welke mob je vangt daarvan qua stats (dus base stats en niet wat je ze aanleert)?

Ik weet dat voorheen de atk speed nog uitmaakte met welke je ving maar dat is dus kennelijk aangepast. Ik vraag dit zodat ik weet of het nog de moeite is om voor een bepaalde cat te gaan vangen of dat het alleen uitmaakt voor je uiterlijk van je pet.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woah daarnet gruul down
ik dee 16% van de totale damage 1.5k dps ong :D
tier 6 is echt goed voor rogue :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

On_E schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:18:
[...]

Ach, zo hebben wij op thunderhorn de guild "Lagacy of Might", dat terwijl ze zichzelf altijd Legacy of might noemen en dus kennelijk te cheapass waren om de guild opnieuw te maken met de correcte spelling :P

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
guildnames..

Op mij oude server hadden we oa Phoenix Rising , Shadowriders en iets met Praetorians.. 3 seriouze raiding guilds.

omdat het een pvp realm was kon ik daar geen alliance maken.. dus utiwijken naar een andere server......... een jaar later: enkele van de raiding guild : shadowrider phoenix rising.. the praetorian.. so much for orginele namen............

Wel leuk.......

Tauren hunter noemt zijn character Rexxar, en maakt een guild < Champion of the Horde >

en ging vervolgens in de buurt van de echte Rexxar patrouilleren om allaince te ganken die een quest met Rexxar deden........ (dit was in het oude spel, lang geleden ) na wat klachten werd hij gedwongen de naam te veranderen :) Ik vind het nog steeds een geniale grap

ook..

op mijn server heeft iemand <World Bankers United> opgericht en er komen steeds meer leden die hun bank alts Barclay, of ABNAMRO of Bank of Azeroth noemen...

Ik zit nu eindelijk in een casual guild met de naam die me bevalt.. < Blackadder >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34

RaseriaN

So much choices..

Hmzaniac schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:34:
Ach, zo hebben wij op thunderhorn de guild "Lagacy of Might", dat terwijl ze zichzelf altijd Legacy of might noemen en dus kennelijk te cheapass waren om de guild opnieuw te maken met de correcte spelling :P
Fixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
SMulTiE schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:04:
[...]
Woei, je alt is een stúk mooier ;)
tenminste wat leuker om naar te kijken als er weer wat uurtjes farmen er aankomen voor m'n main :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

pasta schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:27:
Yup, nu had [google=wolfshade angelizer finisterra trebaruna rapaces] dat ook wel weggegeven. :P

Het is een leuke bron voor namen af te halen, naast dat het goede muziek is. :+
Ik google sneller dan mijn eigen schaduw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Onze alt guild heette eerst Bandcamp toen ik nog in Ascension zat.. vond dat wel een geschikte naam.. nu weer terug in Medivhs Chosen..

btw Viggen gieb 570G plz.. (niet wegvliegen he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:16:
Ik was een tijdje geleden begonnen met wow en ik zit in lvl 35 maar soms moet ik group quests doen maar er is helemaal nietmand. ;( komt dat door dat heel veel mensen al in hogere levels zitten in mijn realm? (skullcrusher) weet iemand of ik beter in een andere server kan beginnen die vrij nieuw is waar alleen maar low lvls zijn? :(
Het probleem is dat skullcrusher 1 van de oudste servers is en dus heel veel high levels zitten en dat alle low levels vaak alts zijn die vaak aan powerleveling doen in plaats van group instances.

Heb zelf ook nog wel een low level daar zitten (ngash mage lvl 42) dus geef me eens een ./w en dan help ik je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:34:
woah daarnet gruul down
Jesus, zitten jullie nog op de basisschool ofzo dat je woensdagmiddag een raid kunt doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:34:
woah daarnet gruul down
Huh? Dacht dat jij nog onder level 70 zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:41:
[...]

Jesus, zitten jullie nog op de basisschool ofzo dat je woensdagmiddag een raid kunt doen :P
jij lokt gewoon nare reacties uit met dat soort opmerkingen haha.... wij hier bij de politie noemen dat destuctief gedrag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Middelbare school heeft ook nog vakantie hoor :*) 3 weken ongeveer hier in noorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
[...]

Dat, en wtf doe je nog bij gruul als je T6 hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:37:
[...]

Het probleem is dat skullcrusher 1 van de oudste servers is en dus heel veel high levels zitten en dat alle low levels vaak alts zijn die vaak aan powerleveling doen in plaats van group instances.

Heb zelf ook nog wel een low level daar zitten (ngash mage lvl 42) dus geef me eens een ./w en dan help ik je wel :)
tnx maar ik denk dat ik beter een nieuw character kan maken in een andere ream weet iemand een goede realm voor starters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Over die orginaliteit...

Moet je voor de grap eens zoeken op Armory naar de charnaam "Kungen", moet je kijken hoeveel er daar van zijn, en hoeveel er daarvan ook nog eens Tauren zijn, en in de "Nihilum" guild zitten.

Oke, het is denk ik de bekendste speler en bekendste guild van WoW, maar kom op! Ik maak liever mijn "eigen char" met zelf verzonnen naam, etc. in plaats van iemand na te doen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
en 1,5k dps....terwijl je gruul net neer hebt?

prive server ofzo?

zelfs die rogue met 2/2 warglaives ....die haalde nog net de 2000 niet

edit: foutje :P zag nie dat het om een nostalgie run ging xD

[ Voor 19% gewijzigd door lethalnl op 08-08-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
bechown schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:37:
Onze alt guild heette eerst Bandcamp toen ik nog in Ascension zat.. vond dat wel een geschikte naam.. nu weer terug in Medivhs Chosen..

btw Viggen gieb 570G plz.. (niet wegvliegen he ;) )
Schiet ook niet op he met jou... l2grind ;) :P

Huidige guildnaam bevalt me wel (Medivhs Chosen), is ook enige guild met deze naam in WoW (europe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:43
Ik gok PTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:45:
[...]

tnx maar ik denk dat ik beter een nieuw character kan maken in een andere ream weet iemand een goede realm voor starters?
PVE of PVP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Wat is de allerlaatste pve en de laatste pvp server die geopend zijn?
Zit nu op een pve server en zit hier al meer dan 2 jaar. Wil wel eens een andere server proberen.
Enige nadeel is dat als ik nu op een pvp server zou gaan dat ik me huidige 70ers niet over zou kunnen zetten.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

ugh... schaam :D

dr kwam net een gebruikert langs O-)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Soms heb je gewoon een beetje geluk... inmiddels 12 days /played, mag al MT'tje spelen in KZ, iig een stuk leuker dan mn shaman healbot... achteraan lopen is echt niets voor mij... nou ja maar s zien wat warrior doet met 10x zoveel dagen played ;)

Anyone else wants some >:)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:44:
[...]

jij lokt gewoon nare reacties uit met dat soort opmerkingen haha.... wij hier bij de politie noemen dat destuctief gedrag :P
Dan zal ik maar niet beginnen over hoe wij hier het gedrag bij de politie noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me zo af, hoe verdienen die JC'ers zoveel geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:59:
[...]

Dan zal ik maar niet beginnen over hoe wij hier het gedrag bij de politie noemen :+
haha zeker mag je dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

moet zeggen na een hele tijd te hebben getankt vind ik het erg leuk om met mn priest een beetje de healer uit te hangen. Beide bieden je weer een andere kijk op de raid.
Gruul nu ook gedaan met mn priest en dan zie je meteen weer punten waar je beter op zou kunnen letten met je warrior. Al was het maar om weer eens met je neus op de out of range gedrukt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:55:
Soms heb je gewoon een beetje geluk... inmiddels 12 days /played, mag al MT'tje spelen in KZ, iig een stuk leuker dan mn shaman healbot... achteraan lopen is echt niets voor mij... nou ja maar s zien wat warrior doet met 10x zoveel dagen played ;)

Anyone else wants some >:)
Mijn warrior kent de enkels van alle Bosses in MC... 45 days played (op die toon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:17:
[...]

Oh my! Misschien moet ik dat ook eens proberen dan, ik heb ook nog een stapeltje liggen. :) Maar waarschijnlijk was je dan op dat moment ook wel de enige die het op de AH had staan. Of het moet een foutje geweest zijn.. :)

[snip]
beide ? ;P

denk gewoon een lvl 70 met geld te veel en haast, was inderdaad de enige
maar toch erg leuk het in je mailbox te zien terwijl je 'auction expired' verwacht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

MantaMania schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:01:
moet zeggen na een hele tijd te hebben getankt vind ik het erg leuk om met mn priest een beetje de healer uit te hangen. Beide bieden je weer een andere kijk op de raid.
Gruul nu ook gedaan met mn priest en dan zie je meteen weer punten waar je beter op zou kunnen letten met je warrior. Al was het maar om weer eens met je neus op de out of range gedrukt te worden.
Same, speel met m'n druid vaak de MT/OT in zowel Kara als TK/Gruul, en dat speelt toch best anders dan m'n full-resto shaman of m'n crappy hunter (die is nog maar 2x Kara in geweest, maar toch).

Je krijgt door het spelen "van de andere kant" toch wel weer inzichten die je niet snel zou krijgen als je alleen je 1e class speelt. (wat bij sommige mensen soms pijnlijk duidelijk wordt...)

Overigens: over guildnamen, die wij tegenwoordig gebruiken is ook niet echt denderend (heeft ook meer te maken met bepaalde mensen die het altijd te pas en te onpas riepen): STERF (incl. hoofdletters :P)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:43
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:59:
Koop 70 stacks adamantite ore in a 20 tot 22.5g per stack

Ga vervolgens naar AV en begin daar te leechen prospecten

16 Living Rubies a 60/70g per stuk
14 Star of Elunes a 60/80g per stuk
7 Talasite a 25g per stuk
11 Nightseye a 45g per stuk
14 Dawnstone a 30g per stuk
13 Noble Topaz a 45/55g per stuk

Dit is al 2000g winst (gems wel gecut verkopen)

Daarna kan je van de common gems die je maakt ongeveer 100 ringen maken, die disenchant je en daar hou je dan 10 stacks arcane dust van over a 40g per stack. Spul waar je geen ringen van kan maken vendor trash je dan voor richting de 100g.

easy money
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:14:
[...]

En welke skill JC heb je daar voor nodig om adamantite ore te kunne prospecten?
Geen idee, maar jewelcrafting tot 300 is duur, daarna is is gratis naar 375 skillen

[ Voor 15% gewijzigd door ImdaMned op 08-08-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:12:
[...]

Koop 70 stacks adamantite ore in a 20 tot 22.5g per stack

Ga vervolgens naar AV en begin daar te leechen prospecten

16 Living Rubies a 60/70g per stuk
14 Star of Elunes a 60/80g per stuk
7 Talasite a 25g per stuk
11 Nightseye a 45g per stuk
14 Dawnstone a 30g per stuk
13 Noble Topaz a 45/55g per stuk

Dit is al 2000g winst (gems wel gecut verkopen)

Daarna kan je van de common gems die je maakt ongeveer 100 ringen maken, die disenchant je en daar hou je dan 10 stacks arcane dust van over a 40g per stack. Spul waar je geen ringen van kan maken vendor trash je dan voor richting de 100g.

easy money
En welke skill JC heb je daar voor nodig om adamantite ore te kunne prospecten?

En wat zijn gecutte gems? (A)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik nog op terug als ik thuis ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
MantaMania schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:01:
Haha zo herkenbaar. Maat van me is lang onze oude MT geweest en had altijd een grote bek, zijn inzicht was verder dan ook wel goed. Enige ding dat ie nog steeds niet goed snapte af en toe was LoS, healing range, en dat soort dingetjes. Nu ie pally speelt gaat er een wereld voor hem open :+

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dat van Alpac is duidelijk op een PTR, want een paar weken terug was hij nog lange geen 70.
En lijkt me niet dat een MH/BT raidende guild een net beginnende Rogue in T6 hangt.
Samen dat met zijn spec, waar hij geen Slice and Dice gebruikt omdat het minder DPS zou doen dan Riposte, geloof ik niet helemaal in dit verhaal. 1.5k DPS is veel voor een Rogue en zul je ook alleen maar halen als je goede gear hebt en een goede geoliede spec.

Maw. Alpac :z

@Guildnames, heb eigenlijk maar 1 fout gemaakt qua guildnames en dat was om Undutchable te joinen op Twilight's Hammer. Ik was nog een blauw gegearde Warrior, zonder naam en zonder gear en dan kom je niet snel ergens aan de bak. Hun begonnen met met Karazhan dus dat kwam goed uit.

Alltime favorite is toch wel Security geweest, hoewel vroeger de naam SECURITY toffer was :Y)
Nu zit ik in Critical, ook niet super maarja, beter dan het gros wat er loopt ;)

[ Voor 34% gewijzigd door RaseriaN op 08-08-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:25:
Dat van Alpac is duidelijk op een PTR, want een paar weken terug was hij nog lange geen 70.
En lijkt me niet dat een MH/BT raidende guild een net beginnende Rogue in T6 hangt.
Samen dat met zijn spec, waar hij geen Slice and Dice gebruikt omdat het minder DPS zou doen dan Riposte, geloof ik niet helemaal in dit verhaal. 1.5k DPS is veel voor een Rogue en zul je ook alleen maar halen als je goede gear hebt en een goede geoliede spec.

@Guildnames, heb eigenlijk maar 1 fout gemaakt qua guildnames en dat was om Undutchable te joinen op Twilight's Hammer. Ik was nog een blauw gegearde Warrior, zonder naam en zonder gear en dan kom je niet snel ergens aan de bak. Hun begonnen met met Karazhan dus dat kwam goed uit.

Alltime favorite is toch wel Security geweest, hoewel vroeger de naam SECURITY toffer was :Y)
Nu zit ik in Critical, ook niet super maarja, beter dan het gros wat er loopt ;)
Wanneer in godname zij ik dat S&D minder damage doet dan riposte sorry zeg het niet vaak maar L2R .En ik had het toen niet over damage in raids/instance maar voor het normaal levelen dus gewoon solo end ik had het riposte vs dualwield spec ;) en heb het indd daarnaar uitgezocht en dualwield spec doet meer damage ja , maar ik had die build maar voor 2 levels ofzo ik speelde altijd met dualwield spec ;)

En als je 240 hitrate + 40% criti +1.8k ap heb doe je nogal veel damage ;)
terwijl mijn MH 1.9 en OF 1.2 speed is want S&D is altijd up ;)

Indd gewoon op ptr :+
ziet momenteel in NL guild en we willen SSC/TK ,BT doen maar moet je daar niet eerst attunement voor zijn of moet dat alleen met kara ?
Maar we doen nu gewoon gruul en die world boss Doom Lord Kazzak ,5 man ZG
want hele dag
/duel
gaat ook vervelen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:38:
Wanneer in godsname zei ik dat S&D minder damage doet dan riposte, sorry zeg het niet vaak maar L2R .En ik had het toen niet over damage in raids/instance maar voor het normaal levelen dus gewoon solo end ik had het riposte vs dualwield spec ;) en heb het inddinderdaad daarnaar uitgezocht en dualwield spec doet meer damage ja , maar ik had die build maar voor 2 levels ofzo ik speelde altijd met dualwield spec ;)
Goed, even de post erbij gehaald. Sorry, verkeerd onthouden maarja, je post ook zoveel crap dat ik het niet allemaal bij kan houden hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 08-08-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Niet om het een of ander Alpac, maar dan wil ik toch even zeggen: L2Write.

Spelfouten, vreemde zinsbouw, geen interpunctie, ... het maakt het echt heel vervelend om te lezen. Dat terwijl ik zeker je posts wel wil lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Bla bla

ziet momenteel in NL guild en we willen SSC/TK ,BT doen maar moet je daar niet eerst attunement voor zijn of moet dat alleen met kara ?
want hele dag
/duel
gaat ook vervelen
attunement voor SSC/TK is komen te vervallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:25:

Doet me denken aan Gnomeland Security, dat vind ik nog steeds een van de leukste namen die ik ken.

Undutchable(s) is ook niet echt origineel.. als je bedenkt dat een groot nederlands recruitment bureau zo heet :P (http://www.undutchables.nl/)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 08-08-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pochen met ptr gear/ dps..... al has je hem solo gekilled.
Haal zelf de gear, of kill op moeilijke boss voordat het enigzins de moeite is om je e-peen te boosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mogen Arena team names ook ?

<Kill the..OMG MACE STUN>

Beste in mijn Battlegroup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:54:
Mogen Arena team names ook ?

<Kill the..OMG MACE STUN>

Beste in mijn Battlegroup.
geeft al aan hoe hoerig die mace stun is, word er gewoon helemaal krankzinnig van in 5vs5 en elke jan lul heeft nu die mace dus tel uit je winst :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

BootVluchteling schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:01:
[...]

jawel, maar besef dat eigenlijk niemand van zn main-realm wil, dus een altje maakt.. die alt level je ff tot rond de 40, dan ben je het zat en doet /bye..

als je een GoT-guild wil beginnen, moet je zorgen dat iedereen zijn main transferred naar 1 server.. maarja, niemand zal dat doen als hij in een die-hard guild zit..

besef dat als het 40 chars zijn, het vaak 40 mensen zijn.. kost

- geld
- moeite

tis gewoon verdomd lastig om zoiets op te starten..

/edit

Eendje, wat lees ik nou.. is je mount gestolen? :+
nee m'n RL fiets! :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:55:
[...]

geeft al aan hoe hoerig die mace stun is, word er gewoon helemaal krankzinnig van in 5vs5 en elke jan lul heeft nu die mace dus tel uit je winst :s
Yep, word er ook moe van, maar moest toch hardop lachen toen ik die naam zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:45:
Niet om het een of ander Alpac, maar dan wil ik toch even zeggen: L2Write.

Spelfouten, vreemde zinsbouw, geen interpunctie, ... het maakt het echt heel vervelend om te lezen. Dat terwijl ik zeker je posts wel wil lezen. :)
Heb je gelijk in maar mijn nederlands is echt }:O
ik had net een 5.5 dit jaar .
Geef ik jou groot gelijk in ;)

@LowTech
hoe bedoel je dus gaat het vervallen of is het al vervallen ?

@conundrum
ik kan momenteel niet op mijn normaale acount daarom speel ik op ptr ;)

En die mace is echt zwaar iri :(
vandaag was er een warrior die zijn char gewoon had transfer hij had full arena set season 2 + die mace werd er echt gek van werd er 2x door stun anders had ik hem dood gemaakt van hij had toen ik down ging 10% hp over >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
want hele dag
/duel
gaat ook vervelen
Serieus een guild die alleen maar op Ptr dat soort dingen gaat clearen? Verpest toch heel je spelbeleving als je dat soort dingen gaat doen zonder dat je het op een niet godmode-server al eens hebt meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:43:
Ik zou heel graag willen beginnen met WoW, echt beginnen (Lees: Noob), maar dat zou ik graag doen op een server met veel Nederlanders :)
Aangezien er hier een hoop Nederlandse spelers zijn, welke server zou voor mij een goede keuze zijn?
Hoi

*schaamteloze spam*
ik zit in een helper guild 'sunken temple pilots' , op pve realm aggramar, op horde kant
(zal de url van website weglaten :P )

dit guild vindt het leuk mensen te begeleiden en op te leiden in het begin
ik zit vaak op cozwise en pyrophobia

het is geen nederlands guild, maar er zijn wel een aantal nederlanders
wel proberen we de chat zo veel mogelijk internationaal te houden natuurlijk

voor de beginners en noobs die hier langskomen is het dus mijn standaard advies om me ingame een berichtje te sturen zodat ik je kan verwelkomen als je dat zelf ook leuk lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudi schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:02:
[...]

Serieus een guild die alleen maar op Ptr dat soort dingen gaat clearen? Verpest toch heel je spelbeleving als je dat soort dingen gaat doen zonder dat je het op een niet godmode-server al eens hebt meegemaakt?
Uhm nee niet echt zo weet je alvast wat je gaat meemaken ,en doe je bijv. gruul maar 1 keer of meerdere keren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:44
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:59:
Niet.

Koop wel eens wat ore als ik zelf niet genoeg farm, prospect, cut gems and back on AH. Maar veel verdien ik er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:27
de tering. ik ben ff MOEILIJK pissig..

situatie:

je heb met je warlock een party nodig voor Shadow Labyrinth voor kara keypart #1

maakt een party: lock(ik), warrior tank, guild mage, guild paladin (dps :X ) guild priest.

na 2 boss down moet de paladin, mage en priest weg..

ik haal nieuwe mage, Spriest en holy paladin. holy paladin is guildy, andere 2 niet

we clearen de 3e boss.. op weg naar murmur. boss bugged, veel gezeik, respawns etc..
uiteindelijk moeten we nog een mob of 10-15 naar mumur..

ik scoor nieuwe mensen omdat de Spriest en paladin weg moeten..

uiteindelijk gevonden, is de mage zo vriendelijk geweest om zijn invisibility te poppen, en de key-mob te killen in zn 1tje, met murmur op..

heb ik dus de godvergeten kutmiddag voor niets zitten wipen tot 0% dura

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:04
Hooli-gan schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:22:
[...]

Op Stormrage schijnen veel NL-ers te zitten. Is een PvE server. Heb momenteel een eigen guildje, want ik was de /w's zat en ben mooi een beetje "old-school" aan het doen met mijn char.
Hier op Emerald Dream zitten ook behoorlijk wat Nederlanders, is dan ook 1 van de oudste EU PVE servers, waar bij release ook behoorlijk wat tweakers hebben gezeten (onder het mom van gezellig samen spelen en eventueel een guild oprichten).

Op dit moment zijn er zover ik weet, 2 NL-only guilds bij ons.

- Black Thorns (Hier ben ik zelf officer)
- De bier vrienden (Een, van wat ik heb begrepen, wat jongere guild met jongere spelers (12-17 jaar)

En dan is er ook nog een alt guild waar veel Nederlanders in zitten
- CTB

Aangezien ik geen horde fan ben, kan ik van de Horde kant op mijn server niet echt veel zeggen mbt Nederlandse spelers, alhoewel wij wel een Horde tak hebben genaamd Bloody Thorns. Maar deze is een stille dood gestorven en word alleen nog door onze eigen GM omhoog gehouden, omdat hij er nog in zit met een alt ;).

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:17:

situatie:

je heb met je warlock een party nodig voor Shadow Labyrinth voor kara keypart #1

maakt een party: lock(ik), warrior tank, guild mage, guild paladin (dps :X ) guild priest.

ik haal nieuwe mage, Spriest en holy paladin. holy paladin is guildy, andere 2 niet

we clearen de 3e boss.. op weg naar murmur. boss bugged, veel gezeik, respawns etc..

uiteindelijk gevonden, is de mage zo vriendelijk geweest om zijn invisibility te poppen, en de key-mob te killen in zn 1tje, met murmur op..

Pff ,ik word al pissed als 1 van de party members weg gaat laat staan meerdere keren + je krijgt niet de quest voltooid die je kon voltooien .
Ik zou een nieuwe char aan maken en in org de hele dag spam dat die mage suckt ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:19:
[...]

Pff ,ik word al pissed als 1 van de party members weg gaat laat staan meerdere keren + je krijgt niet de quest voltooid die je kon voltooien .
Ik zou een nieuwe char aan maken en in org de hele dag spam dat die mage suckt ofzo :+
t was een human..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Lol :)

Nah SSC en TK kun je vrolijk binnenwandelen nu zonder attunement, alhoewel de trash packs toch wel ff wat anders zijn dan Kara. BT/MH moet je geloof ik nog wel attuned voor zijn maar zover waren wij nog niet gekomen :)

Edit: nvm intussen weer 30+ posts verder... :P

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 08-08-2007 17:39 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
BootVluchteling schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:17:

situatie:

hmm, ik kan het verkeerd hebben, maar het is toch zo dat alleen de 5 mensen die als eerste de instance binnengingen die key kunnen krijgen. Dus alle spelers die later joinden als vervangers, die mage ook dus, kunnen die key helemaal niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:38:
Lol :)

Nah SSC en TK kun je vrolijk binnenwandelen nu zonder attunement, alhoewel de trash packs toch wel ff wat anders zijn dan Kara. BT/MH moet je geloof ik nog wel attuned voor zijn maar zover waren wij nog niet gekomen :)

Edit: nvm intussen weer 30+ posts verder... :P
Maar is bijv de trash van SSC en TK meer van die meerdere mobs tegelijk bijv.10 tegelijk maar minder sterk of bijv alleen maar 2/3 trash tegelijk maar wel erg sterk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Een tijdje geleden, heb ik hier in 1 van de topics gelezen dat je meerdere instances/copies van WoW kan runnen en zodoende je alt met je main door een inst kan runnen. Mijn vraag is, mag dit van Blizzard en hoe moest dat ook alweer?
Kan het niet meer terug vinden, ook nogal lastig om op te zoeken :(

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteAlthmAn schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:45:
Een tijdje geleden, heb ik hier in 1 van de topics gelezen dat je meerdere instances/copies van WoW kan runnen en zodoende je alt met je main door een inst kan runnen. Mijn vraag is, mag dit van Blizzard en hoe moest dat ook alweer?
Kan het niet meer terug vinden, ook nogal lastig om op te zoeken :(
Nee het mag dacht ik niet , maar hey wie weet dat jij dat doet behalve wij ?
ik zou zeggen doe het gewoon spaart jou veel tijd van
lfg ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:43:
[...]

Maar is bijv de trash van SSC en TK meer van die meerdere mobs tegelijk bijv.10 tegelijk maar minder sterk of bijv alleen maar 2/3 trash tegelijk maar wel erg sterk ?
like 15, daarom altijd veel mages en locks en warriors voor banish, fear, sheep en elke tank 2 mobs, tank moten wel minimaal tier 4 hebben en 20k hp ub, rogues gaan niet mee al doen ze 1500dps

en verliezen door macestun, tja, als het de stun niet was was het wel axecrit, of swordspeccproc, daarnaast heb je met wel erg imba pve gear tegen standaard pvpgear verloren (en warrior ook nog), working as intended dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
UltraR-pc schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:40:
[...]

hmm, ik kan het verkeerd hebben, maar het is toch zo dat alleen de 5 mensen die als eerste de instance binnengingen die key kunnen krijgen. Dus alle spelers die later joinden als vervangers, die mage ook dus, kunnen die key helemaal niet krijgen.
Heb je het nou niet over die heroic trials? Dat ding zit toch in een potje, lijkt mij dat alleen de 5 die dan binnen zijn dat ding kunnen looten.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:52:
[...]

like 15, daarom altijd veel mages en locks en warriors voor banish, fear, sheep en elke tank 2 mobs, tank moten wel minimaal tier 4 hebben en 20k hp ub, rogues gaan niet mee al doen ze 1500dps
LOL! En waarom rogues niet mee? Geen enkele reden voor, wij gingen altijd met 2-3 en er is niks aan de hand (staan zelfs vaak bovenaan en altijd in de top 5, nuff said lijkt me). En tanks... onze tanks hadden 16-17k UB toen we begonnen, niks aan het handje.

[ Voor 22% gewijzigd door porn* op 08-08-2007 17:59 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Even vraagje tussendoor, ik weet niet of ik de enige ben.. maar elke keer als ik vertrek of land met een wyvern (flightpath) krijg ik de melding: "I can't equip that item".. inclusief geluid van een wapen dat je verplaatst/equipt enzo.. maar ik klik nergens op enzo.. hebben meer mensen dit, en hoe kom ik er vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:52:
[...]

en verliezen door macestun, tja, als het de stun niet was was het wel axecrit, of swordspeccproc, daarnaast heb je met wel erg imba pve gear tegen standaard pvpgear verloren (en warrior ook nog), working as intended dus
Pff das niet zo best :(
veel mobs is slecht voor de dps van de rogue , mage doet 1x aoe boem stijgt opeens naar eerste plaats in dps :(

Uhm ik heb veel liever arena set season 2 dan tier 6 voor pvp hoor :O
ik heb nu ong 11k hp met mijn rogue unbuffed maar ik gebruik veel tank rings/neck/
een normaal rogue heeft ong 8-9k op de ptr ik heb dan mieschien wel 200 minder AP meer wel dik 2k meer hp :D
Of ik mieschien had gewonnen van hem zonder die 2 mace stuns , goede vraag daarom heb ik hem nog 1x duel en toen verloor ik ook :)
Maar dat maakt niet uit , want ik weet dat hij gemaakt is om mij te killen ;)
alhoewel ik 90% van de warriors afmaak op ptr , simpel weg omdat ze hun class niet kennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
UltraR-pc schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:40:
[...]

tis een soort chest.. open em, kill mob, loot item.. dus wie er binnen zijn, kan looten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Thrilled schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:06:
Even vraagje tussendoor, ik weet niet of ik de enige ben.. maar elke keer als ik vertrek of land met een wyvern (flightpath) krijg ik de melding: "I can't equip that item".. inclusief geluid van een wapen dat je verplaatst/equipt enzo.. maar ik klik nergens op enzo.. hebben meer mensen dit, en hoe kom ik er vanaf?
Heb je niet toevallig een macro die een bepaald item automatisch equipped/unequipped als je mount?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strandbal77
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-08 19:47
hallo ik wil dit spel ook kopen met de adon burning crusade, maar kan je het spel ook zonder tebetalen te spelen ? en zonder online te gaan? of moet je elke maand betalen om te spelen,

hoor het graag, bvd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Strandbal77 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:51:
hallo ik wil dit spel ook kopen met de adon burning crusade, maar kan je het spel ook zonder tebetalen te spelen ? en zonder online te gaan? of moet je elke maand betalen om te spelen,

hoor het graag, bvd !
nee, nee, ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
lees de start post is.

over maffe guild namen en leuke guild namen.

zit zelf op Laughing Skull in Gnome Pest Control Inc. ben altijd wel de lul als ik 2 of meerdere gnomes tegen kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Mijn main:
Afbeeldingslocatie: http://xs318.xs.to/xs318/07323/chars.jpg.xs.jpg

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
porn* schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:56:
[...]

Heb je het nou niet over die heroic trials? Dat ding zit toch in een potje, lijkt mij dat alleen de 5 die dan binnen zijn dat ding kunnen looten.
Heb de betreffende patchnote gevonden:
"The items required to complete the Karazhan key quest can now only be looted by the first group in the instance to reach them."

Was het "to reach them" gedeelte dus vergeten. :)
Dit houd dus in dat idd max. 5 mensen de key kunnen looten, maar die hoeven niet persé de hele instance erbij te zijn geweest. Hiermee wordt alleen voorkomen dat 1 groep de instance cleared en dan een lading mensen invite die de key nog moeten hebben en hem dan ff kunnen komen oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strandbal77 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:51:

hoor het graag, bvd !
niet legaal, nee, legaal = ja
en nee, we kunnen je hier niet uitleggen hoe je op een private realm kunt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Brazza schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:33:
Gisteren 2vs2 team gemaakt met een feral druid (ik ben NE rogue) Dus best goeie combi. Hebben net 2 potjes gewonnen en 4 verloren :) Niet slecht dacht ik voor een beginnend arena team
Ook altijd fijn om te zien dat je met je werk bezig bent :)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe vandaag eindelijk iemand zover gekregen om mijn laatste spot op te vullen in 2vs2 team. Een holy pala :)

Das een vrij zieke combinatie. Moesten eerst wat finetunen, maar daarna bleven we maar winnen :D
We kunnen alles hebben, maar pvp specced rogues zijn lastig.
Verder hebben we alles wel kunne verslaan.

Mage/rogue, mage/priest, 2x warrior, warrior/pala, 2x hunter, shaman/hunter druid/shaman :9

Met mijn pve spec ben ik trouwens echt dodelijk als ik kan openen. Stunnen + adrenaline rush wil je niet tegen je hebben >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede server (PVP) voor beginners waar veel low lvls zijn ik heb al behoorlijk gezocht maar ik kon niks vinden. |:( Ik heb een lvl 35 op skullcrusher maar er zijn helemaal geen mensen meer die in mijn lvl zijn en nieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, ik krijg al een week ofzo iedere dag minimaal 1 WowError, begint beetje vervelend te worden. Kan gebeuren als ik naar windows tab, maar ook als ik gewoon in game zit.

De error zegt het volgende:

This application has encountered a critical error:

Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken.

Program: D:\WoW\World of Warcraft\WoW.exe
......
......

Wat moet ik hier nou mee? Ik krijg haast het idee dat WoW spontaan meer geheugen nodig heeft, maar dat zou wel heel raar zijn zo opeens. Ik heb 1 gig, en eerder niet zulke problemen gehad. Wat kan ik hier aan doen? :)

Ik heb alvast de WDB folder verwijderd, en ben benieuwd morgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onvoldoende opslagruimte
gooi je porno/download/films/muziek/tijdelijke bestanden/... verzameling eens weg/op dvd

lees : de gebruikte partitie waar of wow of je virtuele geheugen staat zit vol,

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff 5 man kara gedaan om attumen om te leggen :) waren heerlijk op weg en bij de laatste trashpack, en deden ook paly fear. Tot onze verbazing was er al respawn :( Waren 1x gewipet, dus mogelijk is het wel :P Als je attument zelf aan het vechten bent, kan er dan weer trash respawnen of nieT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:27:
[...]

gooi je porno/download/films/muziek/tijdelijke bestanden/... verzameling eens weg/op dvd
QFT.

vandaag weer nieuwe kara run. 3 wipes.. 2 op opera event door beetje pech op het laatste gedeelte, en 1 op de "zolder"..

goed. uiteindelijk mn tier 4 gloves, nieuwe boots en mn ring ge-upgrade.

zit nu op dik +1000 healing. heb in moeten leveren op mp5 maar goed.

heb gelijk mn gloves met +35 healing laten enchanten, en mn boots met +7 sta. guild-enchanter kon geen 12 doen..

goed, leuk dagje kara.. morgen kunnen we niet, en vrijdag ga ik op vakantie.. 2,5 weken geen WoW :'(

/edit en de guildies beginnen te klagen.. élke keer krijgt de paladin loot.. :+

[ Voor 5% gewijzigd door BootVluchteling op 08-08-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:04
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:29:
Net ff 5 man kara gedaan om attumen om te leggen :) waren heerlijk op weg en bij de laatste trashpack, en deden ook paly fear. Tot onze verbazing was er al respawn :( Waren 1x gewipet, dus mogelijk is het wel :P Als je attument zelf aan het vechten bent, kan er dan weer trash respawnen of nieT?
Tijdens een boss respawned trash niet, maar als de timer is afgelopen tijdens het bossgevecht, en je deze niet succesvol beeindigd, dan spawnen ze bovenop je SS'er / DI'er etc. ;).
BootVluchteling schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:33:
[...]

QFT.

vandaag weer nieuwe kara run. 3 wipes.. 2 op opera event door beetje pech op het laatste gedeelte, en 1 op de "zolder"..

goed. uiteindelijk mn tier 4 gloves, nieuwe boots en mn ring ge-upgrade.

zit nu op dik +1000 healing. heb in moeten leveren op mp5 maar goed.

heb gelijk mn gloves met +35 healing laten enchanten, en mn boots met +7 sta. guild-enchanter kon geen 12 doen..

goed, leuk dagje kara.. morgen kunnen we niet, en vrijdag ga ik op vakantie.. 2,5 weken geen WoW :'(

/edit en de guildies beginnen te klagen.. élke keer krijgt de paladin loot.. :+
Hehe, was dat bij ons ook maar zo.
Heb gelukkig dankzij de vele heroic runs mijn gear tot over de 1500 kunnen schroeven met enchants. en zit op 13.50% crit. en heb nog steeds een respectabele 102 Mp/5 (149 buffed met BoW)

Vanavond maar mooi even onze OT beetje kunnen gearen :D. Was ook wel nodig, liep al 3 maanden met blue's uit heroic / normals, omdat er maar niks voor tanks wilde droppen. Maar vanavond heeft hij toch mooi even zijn belt + schoentjes gepakt.

Khara liep wel lekker ondanks dat we teveel lulden op TS. Attu / Mor / Maiden / Opera (Wizz of Ozz, de makkelijkste voor ons :? :D, roodkapje loopt veelal op hoog % doden uit :P)
van 20:00 - 23:00... Traag maar gestaag dus zonder wipes :). Hopelijk deze week eens die vervelende Shade weer plat, voordat al onze DPS richting een echt raiding guild vertrok al eens neergehaald. Vorige week waren we op 8% gekomen maar werden we genekt door zijn enrage :(. Hadden nog 2 Warriors + 2 Holy Paladins over, zonder Enrage was hij dan dus mooi plat gegaan!

Nouja zondag ff lekker Chess pakken en eventueel try op Aran als we vrijdag na Curator, Aran niet plat krijgen :).

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:56:
[...]

LOL! En waarom rogues niet mee? Geen enkele reden voor, wij gingen altijd met 2-3 en er is niks aan de hand (staan zelfs vaak bovenaan en altijd in de top 5, nuff said lijkt me). En tanks... onze tanks hadden 16-17k UB toen we begonnen, niks aan het handje.
Als je het niet doorhad, ik overdrijf een beetje, ben je wel in in SSC of TK geweest?
Natuurlijk zijn er geen packs van 15 mobs, hooguit de helft (solarian packs iets groter).
Natuurlijk heeft een tank geen 20k ub nodig, staminaslet Kungen van Nihilum heeft 18,5k, en zeggen dat je tanks 16-17k hadden eerste stappen lijkt me ook overdreven/ onmogelijk, eerder 13-14k
Natuurlijk wil je rogues mee, waarom zou ik anders bloodfrenzy speccen :p, goede dps voor weinig threat/ healing. Wilde even een rogue met 1500 dps laten schrikken.
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:08:
[...]

Pff das niet zo best :(
veel mobs is slecht voor de dps van de rogue , mage doet 1x aoe boem stijgt opeens naar eerste plaats in dps :(

Uhm ik heb veel liever arena set season 2 dan tier 6 voor pvp hoor :O
ik heb nu ong 11k hp met mijn rogue unbuffed maar ik gebruik veel tank rings/neck/
een normaal rogue heeft ong 8-9k op de ptr ik heb dan mieschien wel 200 minder AP meer wel dik 2k meer hp :D
Of ik mieschien had gewonnen van hem zonder die 2 mace stuns , goede vraag daarom heb ik hem nog 1x duel en toen verloor ik ook :)
Maar dat maakt niet uit , want ik weet dat hij gemaakt is om mij te killen ;)
alhoewel ik 90% van de warriors afmaak op ptr , simpel weg omdat ze hun class niet kennen :P
dps op trash= care min of meer, en aoeén doe je bijna niet, juist cc. Rogues hebben hun nut, en er zijn raidspots voor 1-3 (of anders dps warriors).
Natuurlijk wil je sz2 pvpgear, dat zeg ik ook in mijn post, working as intended als je verliest van en een warrior, en van iemand met beste pvpgear en jij beste pvegear. Dat je daarnaast 90% van de warriors afmaakt op ptr zegt genoeg over het niveau daar, scrubs met blue gear maken een char aan die ze imba lijkt en gaan hele dag duelen. Je ziet zo wie een char heeft waar hij de class van kent, of de nubs die denken, shiny purpz en big weapunz, giev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:12:
[...]

Als je het niet doorhad, ik overdrijf een beetje, ben je wel in in SSC of TK geweest?
Natuurlijk zijn er geen packs van 15 mobs, hooguit de helft (solarian packs iets groter).
Natuurlijk heeft een tank geen 20k ub nodig, staminaslet Kungen van Nihilum heeft 18,5k, en zeggen dat je tanks 16-17k hadden eerste stappen lijkt me ook overdreven/ onmogelijk, eerder 13-14k
Natuurlijk wil je rogues mee, waarom zou ik anders bloodfrenzy speccen :p, goede dps voor weinig threat/ healing. Wilde even een rogue met 1500 dps laten schrikken.
Hehe jep maar de tanks waren een beetje overgeared toen we daar pas aan begonnen (en iedereen z'n attunement dus had). Week later wordt ie verwijderd :)
Je zei packs van 20 dus ik dacht meteen aan die Phoenix Hawks oid, dat zijn er toch zeker zo'n 15 (nooit geteld tbh ;) ), magoed. Ik bedoelde tegen Alpac te zeggen: je komt er wel maar 't is wel ff wat anders dan Kara trash ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Zo mijn avondje raiden zit er ook alweer op. Alles neer tot en met chess. Zelfs aran ging down terwijl ik door de flamewreath liep 8)7 Niet echt tactvol maar omdat ie neerging vonden ze het niet echt erg. Toen daar mijn nieuwe offhand kunnen looten. Daarna maar doorgegaan naar chess voor dat kleine beetje werk toch weer 2 epics. En daar dropten mijn healing boots. Nu zit ik op de 1400+ healing met nog steeds voldoende regen, enkel beetje weinig spirit voor treeform maar dat komt later misschien nog wel. Eerst wil ik veel +healing stacken

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:14
Lekkere slackers ook in kara vandaag, hier een SC van attuneman aan het begin van de raid, op het einde had ik slechts 27.2% damage done -.-
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/d.meijer/slackers1.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Dennism op 09-08-2007 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dennism schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 02:40:
Lekkere slackers ook in kara vandaag, hier een SC van attuneman aan het begin van de raid, op het einde had ik slechts 27.2% damage done -.-
[afbeelding]
volgens mij heb jij een paar addons die je moet updaten :P

**bugrabber has stopped capturign addons** ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 07:49:
[...]

volgens mij heb jij een paar addons die je moet updaten :P

**bugrabber has stopped capturign addons** ^^
Misschien zou hij ook Buggrabber moeten updaten, er zitten wat spelfouten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

[Lief Dagboek]

Gisteravond in Kara toch een paar WTF momenten gehad. Mijn UI was dermate fucked up, dat ik even snel een nieuwe moest opbouwen. Zo gezegd, zo gedaan en na het clearen van de trash voor Moroes mocht ik een van de adds CC'en. Eerste trap ging goed, plaatste vlak naast de mob weer een nieuwe, maar dat bleek dus een explosive trap te zijn ipv een freezingtrap. Bleek achteraf een misspress te zijn van mijn hotkey. Omdat én scatter én de trap nog een cd hadden, moest ik hem een stuk kiten. Maarja, door een lagspike ging dat dus niet. Mannetje dood, add loose (de MS warrior), je kent het wel. Enfin, uiteindelijk door een battle ress is alles toch goed gekomen en zonder al te veel moeite Moroes gekilled.

Een ander WTF moment was ook in Kara. Ik had wat grey en greens gevendored in Kara bij de NPC voor de deur van het chessevent. *Klik*, ooo 5G repair, *klik*, *klik*, das fijn, 12G aan vendortrash, *klik*, *klik* en hup naar het chessevent. Na het chessevent en de prince geHSed naar Shattrah om er vervolgens achter te komen..

"he, waar is die trinket nou? "

Niet in mijn bags en ook niet in mijn bank. Naar een vendor gegaan en gekeken of ik nog buybacks had wat niet het geval was. Uiteindelijk heb ik een ticket gemaakt naar een GM en omdat het al laat was 0.30 ben ik maar gaan slapen.
Vanochtend eventjes ingelogged en in mijn mailbox zat een standaard GM reply. "We can recover your item, but in the future you may not recover another item again..blaablala". Ik weer een ticket gemaakt om te bevestigen dat ik toch wel mijn trinket terug wil. Na 2minuten (!!) kreeg ik een whisper van een GM die het e.e.a. aan mij vroeg. Hij had mijn trinket inmiddels per mail naar mij verstuurd en vertelde erbij dat de Buybacks automatisch worden gereset zodra je een zone verlaat. Dit wist ik dus niet, maar gelukkig heb ik mijn trinket weer terug. :) Die GMs zijn zo slecht nog niet..

Strava

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.