Het World of Warcraft topic - Deel 126 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.352 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:43:
[...]

hij bedoelt gewoon wat ie zegt..

Om te voorkomen dat ie niet iedereen GotW geeft :+ (dubbel negatief = positief)
Keklawl, I see now ... Oo
WTB: more sleeptime ;(
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:44:
[...]

Nah, die buffs met een range sporen de mensen tenminste een beetje aan om op te schieten na een wipe. Ik vind het wel prima zoals het is.
Slome buffers bestaan ook hoor ;) Instance-wide aura zou dit dus juist tegengaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:14:
sommige hier vonden 1.5k dps veel ( is het ook :D )

Maar bekijkt dit eens ><
http://www.lossendil.com/...kadas5l2rrg&s=12720-12891

gewoon sick >:)
de enige persoon ter wereld die de legendary swordset heeft van Illidan doet imba dps, nee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:54:
[...]

de enige persoon ter wereld die de legendary swordset heeft van Illidan doet imba dps, nee....
volgens mij is er inmiddels al 1 bijgekomen dacht ik ergens gelezen te hebben, maar dat is hearsay natuurlijk

die chance on hit haste buff is imba :9

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Zijn er voor elke klasse speciale mods?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begrijp alleen niet waarom die uberrogue geen gems in zn tier6 heeft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:00:
ik vermoed omdat ie wil wachten tot ie aan de beurt is voor de ubergems uit bt en mh
als je bijvoorbeeld naar buzzkill kijkt (ja moest ff snel een lock zoeken die al bt 'farmed' ) zie je dat ie al zowat vol zit met +12 spelldmg gems

beetje zonde om dan geld uit te geven aan ruby's ^^

en bovendien, waarom gems hij pwnt de dmg meters nu al, dus hij kan slacken met zijn gems en enchants :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:00:
Als ik me niet vergis staan de BT/MH gems niet in de armoury en dat ze daarom niet worden weergegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Idd Hymn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der is ook nog een nelf die 1 van de zwaarden heeft , uhm de mainhand ook nog
als je bijv : lars bekijkt die doet 2k dps en heeft die zwaarden niet wat dus nog steeds nice is
wel heeft hij T6 :p

Maar even afegezien van al die imba gear .

Wat ik mij afvroeg wat duurt langer :
exalted worden met aldor , of sparen voor deze ding
http://www.wowhead.com/?item=28313
Wat ook natuurlijk stukken beter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
TomSmit82 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:34:
[...]

Paladin heeft 2 main healing spells, flash of light 1.5 sec cast en holy light 2.5 sec cast. Een beetje holy paladin heeft tenminste 3/3 light's grace. Hierdoor wordt na het casten van een holy light de eerste volgende holy light cast tijd verminderd met 0.5 sec. In 25 man raids sta ik meestal dik bovenaan maar in karazhan kan dat nog al eens verschillen. Een paladin is gewoon heel goed in single target healing, een priest heeft voor wanneer de hele raid damage krijgt gewoon dik voordeel. Wat ik uit eigen ervaring op merk is dat op trash de priests meestal weer dichterbij komen en ik op bazen weer uitloop. Maar dat kan ook zijn omdat ik op trash slack :P
een renew is makkelijker healing, samen met prayer of mending..

wij missen de HoT's.. priest is makkelijker healing. en ik spreek uit ervaring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:08:
[...]

een renew is makkelijker healing, samen met prayer of mending..

wij missen de HoT's.. priest is makkelijker healing. en ik spreek uit ervaring..
Wordt lastig om zelf te proberen, ben nu mijn derde character naar 70 aan het levelen en dat is ook geen paladin. Een vierde heb ik echt geen zin in. Mn broer heeft net een nieuwe paladin, maar die gaat Tankadin speccen vanaf level 35 en blijft dat, dus dat kan ik ook vergeten.

renew is niet altijd nuttig, de gevechten waar ik het gebruik op meer dan alleen de tank, zijn de gevechten waar mijn overhealing gigantisch is, terwijl deze normaal laag tot gemiddeld is in vergelijking met de andere healers.

Prayer of Mending is lekker maar je moet mazzel hebben met het overspringen. Krijg ik hem op mezelf is het al een reflex om SW:Death te doen. Gebruik zelf voornamelijk Flash heal, greater heal, downranked greaterheal en prayer of mending. Soms een prayer of healing als de hele groep damage heeft. Bij Curator een renew op de melee en verder de tank en hatefull bolt slachtoffer healen.

Laatst hadden we vier healers toen ben ik met mijn crap damage gear 1 raid shadow geweest. Was wat pijnlijk voor de andere shadow priest die al een hele tijd shadow was. Stond 3e op de dps achter een rogue en een moonkin. Overigens snap ik niet dat die shadowpriests maar VE gebruiken. de debuff duurt relatief kort. Bijna volledig overhealing en je hele spell rotatie gaat er door in de war. Meer dan 3 punten improved midblast is ook niet echt nodig. Bij 3 punten passen er precies twee mindflays tussen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:00:
Zijn er voor elke klasse speciale mods?
jup, iedere klasse heeft zo z'n handige addons naast de standaard troep. kijk maar eens op sites zoals wowace naar alle addons die beschikbaar zijn zodat je een beetje een indruk krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Yokidrink schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:39:
[...]

jup, iedere klasse heeft zo z'n handige addons naast de standaard troep. kijk maar eens op sites zoals wowace naar alle addons die beschikbaar zijn zodat je een beetje een indruk krijgt.
FF gekeken naar Warrior addons op de genoemde site:

There are 0 articles in this category.

Volgens mij hebben ze daar een crash gehad ofzo. FF verder zoeken dus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 15-09 11:34
Websnake schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:25:
[...]

1050 healing is wat weinig nog voor de meeste heroics (beetje zelfrespecterende caster heeft al meer spelldamage dan dat :)).

Als je het toch wilt proberen: Underbog en Mechanar zijn het makkelijkst, Durnholde Keep is ook vrij makkelijk na de recente nerfs.
Op zich is het wel te doen hoor. Ik ben ook een holy paladin met 1000 bonus healing unbuffed, en heb inmiddels wel een aantal runs heroic slave pens achter de rug. Als we gewiped worden kwam dit voornamelijk door foutjes met betrekking tot de crowd control.

Bij bosses is het echter wel handig om pots bij de hand te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10-2023
Bokkie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:44:
[...]

welke bedoel je?
ik heb maar 1 echte warlock addon zeg maar en dat is necrosis
Je hebt er toch ook een soulstone countdown op staan.
Wat is dat dan?

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
neothor schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:50:
[...]

Je hebt er toch ook een soulstone countdown op staan.
Wat is dat dan?
ondedeel van necrosis, is al naar gelinkt paar posts terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Laatst online: 02-10-2023
Bokkie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:54:
[...]

ondedeel van necrosis, is al naar gelinkt paar posts terug
Moet wat verder kijken dan me neus lang is ;)

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:05:
der is ook nog een nelf die 1 van de zwaarden heeft , uhm de mainhand ook nog
als je bijv : lars bekijkt die doet 2k dps en heeft die zwaarden niet wat dus nog steeds nice is
wel heeft hij T6 :p

Maar even afegezien van al die imba gear .

Wat ik mij afvroeg wat duurt langer :
exalted worden met aldor , of sparen voor deze ding
http://www.wowhead.com/?item=28313
Wat ook natuurlijk stukken beter is
Exhalted met aldor is 1 dag :P als je het geld hebt igg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 12:52
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:05:
[...]

Mjah, 10-20 minuten, afhankelijk van hoe snel je de marks in kan leveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 17:29

Goku33

Ownage!

Mijn warlock begint ook gestalte te krijgen, gisteren na maanden Gruul killen eindelijk zowel mijn T4 Shoulders als mijn T4 Legs kunnen looten. Wel het einde van mijn DKP maja :P
Armory
Iemand nog tips?

Owja, natuurlijk een shotje :P
Afbeeldingslocatie: http://daniel.i-cey.net/zany_t4.jpg

Ik zit eigenlijk nog te zoeken naar de beste shot rotatie op bosses voor een 41/0/20 warlock.

Ik plaats meestal alle DoTs in deze volgorde: Immolate, Unstable Affliction, (Evt Amplified) CoA, Siphon Life en dan Corruption. Als ze niet op cooldown zitten, pop ik hier mijn +damage trinket(s) omdat ze volgens mij alleen werken op DoT ticks binnen duur van de trinket-use (is dit zo?). Dan ga ik shadowbolts spammen totdat het tijd is om de DoTs weer te vernieuwen en dan begint het rondje opnieuw.
Soms moet ik uiteraard een andere curse dan CoA zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:13:
Dit klopt dus niet, zoals ik al zei.
1)Is niet mogelijk zonder meerdere accounts te hebben
2)Mag wel van Blizzard als je meerdere accounts hebt. Er zijn gasten met tig accounts. Het zo genoemde multiboxing.
gisteravond ook even naar lopen kijken
er zijn blijkbaar twee hele beruchte voorbeelden

eentje die met 5 shamans tegelijk rondloopt in een instance

maar er is er eentje nog leiper

hij en zijn vriendin , die samen een 36 of 37 character raid doen!
2 opstellingen met stoel en 3 beelschermen. een computerkamer met een aantal racken vol met servertjes en een bult kabels,

en dan ook nog een plaatje met bijna 40 wow doosjes

:o :o :o :o :o :o

(zit op andere plek dan thuis, kan helaas linkje niet geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:05:
[...]

Oke maar als ik 70 ben schat ik dat ik on 3k gold heb
1k gaat weg voor mount + 1k gaat voor craft items
dan blijft er 1k over

Uhm hoeveel kost het van friendly naar exalted te worden met aldor als je alleen marks in levert ,
1 ding :veel :)
Dus laten we zeggen we doen 65% doe ik zelf rest koop ik
hoelang duurt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:18:
[...]

Oke maar als ik 70 ben schat ik dat ik on 3k gold heb
1k gaat weg voor mount + 1k gaat voor craft items
dan blijft er 1k over

Uhm hoeveel kost het van friendly naar exalted te worden met aldor als je alleen marks in levert ,
1 ding :veel :)
Dus laten we zeggen we doen 65% doe ik zelf rest koop ik
hoelang duurt dat ?
Kijk ff op jouw ah hoeveel 1 mark kost, dan kunnen wij vanuit hier toch niet zeggen. Op trollbane kostte toen ik het deed 1 mark ongeveer 1 G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Goku33 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:15:
Mijn warlock begint ook gestalte te krijgen, gisteren na maanden Gruul killen eindelijk zowel mijn T4 Shoulders als mijn T4 Legs kunnen looten. Wel het einde van mijn DKP maja :P
Armory
Iemand nog tips?

Owja, natuurlijk een shotje :P
[afbeelding]

Ik zit eigenlijk nog te zoeken naar de beste shot rotatie op bosses voor een 41/0/20 warlock.

Ik plaats meestal alle DoTs in deze volgorde: Immolate, Unstable Affliction, (Evt Amplified) CoA, Siphon Life en dan Corruption. Als ze niet op cooldown zitten, pop ik hier mijn +damage trinket(s) omdat ze volgens mij alleen werken op DoT ticks binnen duur van de trinket-use (is dit zo?). Dan ga ik shadowbolts spammen totdat het tijd is om de DoTs weer te vernieuwen en dan begint het rondje opnieuw.
Nee.. je DoT's krijgen de damage van je trinkets mee op het moment dat je ze cast.. trinkets poppen na het DoT'en is dus nogal zonde :P

Was vroeger wel zoals je beschrijft overigens, maar das al meer dan een jaar geleden gefixed.

Verder ben ik persoonlijk niet weg van warlock T4, er zijn veel betere individuele items te vinden (trial fire trousers uit kara om maar iets te noemen). Of spellstrike/frozen shadoweave als je tailor bent of wat kunt laten craften. Maar das vrij persoonlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Goku33 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:15:

Is het niet beter om bv. Immolate > CoA > UA > Corruption te doen ?

CoA en Corr hebben geen cast-time nml. en die kun je dus direct na een Immo of UA op je target planten, ipv 1,5 seconde later.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:37:
[...]

CoA en Corr hebben geen cast-time nml. en die kun je dus direct na een Immo of UA op je target planten, ipv 1,5 seconde later.
You win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:37:
[...]

Maakt theoretisch niks uit natuurlijk :P Alle spells met een casttime van maximaal 1,5 sec hebben feitelijk een casttime van 1,5 sec.. instant of niet.

Theoretisch gezien is het zelfs meest efficient om te beginnen met alle instant DoT's en dan pas die met casttime. Hoe eerder ze op de target zitten, hoe meer damage ze uiteindelijk doen. En aangezien instants in het begin van hun 1,5 sec geplant worden en casttimes aan het einde vna hun 1,5 sec is het dus efficienter om instants eerst te doen.

Corr - CoA - Siphon - UA - Immo

Maargoed.. dan heb je het over vrij minimale verschillen (halve ticks om precies te zijn).

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dan is het gevoels-matig inderdaad, dat het leek alsof mijn 'rotatie' beter was. ;)

In PvP doe ik nml. altijd eerst Immolate, en zodra die geland is Corruption, het lijkt dan net alsof beide spells tegelijkertijd landen.

Nog maar een edit, als ik nml. eerst Corruption zou doen, dan moet ik 1,5 seconden wachten tot ik Immolate kan casten, wat ook weer 1,5 seconde duurt.

Vandaar mijn gedachte.

[ Voor 73% gewijzigd door On_E op 09-08-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Weet iemand toevallig zo wat de best MOD/UI voor een Warrior is?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:50:
Dan is het gevoels-matig inderdaad, dat het leek alsof mijn 'rotatie' beter was. ;)

In PvP doe ik nml. altijd eerst Immolate, en zodra die geland is Corruption, het lijkt dan net alsof beide spells tegelijkertijd landen.
Yeah ik doe hetzelfde hoor, het voelt gewoon lekkerder. UA/Corr is een veelgebruikte combo voor mij.

UA/Corr en dan CoS. Als de eerste ticks dan vallen zit CoS er net op (weer 1,5 sec gewonnen :P). Theoretisch zou dan Corr/UA beter zijn.. maar dan komt het weer niet uit met mn CoS erna...

Wat een dilemma's :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:26:
[...]
Nee.. je DoT's krijgen de damage van je trinkets mee op het moment dat je ze cast.. trinkets poppen na het DoT'en is dus nogal zonde :P
Heb je hier een source van ? Voor zover ik weet is dit niet waar. Ook mijn persoonlijke ervaring is dat de damage (ook van je dots) gewoon verhoogd wordt voor de duur van je trinket-activatie.

Voor wat betreft de warlock-gear, ik verbaas me nog altijd over mages / warlocks die niet tailoring geleveled hebben. Zeker in het begin van je raiding-carriére (pré-T5) zijn de tailoring-sets meer dan competititef.

Oh en wat casting-cycles betreft, volgens mij maakt het allemaal niet zo veel uit, zeker in het begin op een bossfight niet. Ik zou proberen te focusen op de langstlopende eerst, da's het meest efficient. Maar proberen ze altijd up te houden is belangrijker imho.

Op trash boeit het al helemaal niet, dat gaat over het algemeen zo snel dood dat casten van al je dots zonde van de tijd is.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:00:
[...]

Heb je hier een source van ? Voor zover ik weet is dit niet waar. Ook mijn persoonlijke ervaring is dat de damage (ook van je dots) gewoon verhoogd wordt voor de duur van je trinket-activatie.

Voor wat betreft de warlock-gear, ik verbaas me nog altijd over mages / warlocks die niet tailoring geleveled hebben. Zeker in het begin van je raiding-carriére (pré-T5) zijn de tailoring-sets meer dan competititef.
Zo werkt het nou eenmaal... Wat je zegt werkte inderdaad vroeger zo, totdat ze in een patch dat veranderd hebben... Dat was nog in de tijd dat we MC raiden (Talisman of Ephemeral Power enzo), dus das toch echt al een hele tijd geleden :P

Als je een source wilt zoek je zelf maar.. je hoeft me niet te geloven ;)

Ik verwacht eerlijk gezegd van een level 70 lock dat ie inmiddels wel weet hoe z'n DoT's en trinkets werken :X

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:01:
[...]
Zo werkt het nou eenmaal... Wat je zegt werkte inderdaad vroeger zo, totdat ze in een patch dat veranderd hebben... Dat was nog in de tijd dat we MC raiden (Talisman of Ephemeral Power enzo), dus das toch echt al een hele tijd geleden :P

Als je een source wilt zoek je zelf maar.. je hoeft me niet te geloven ;)

Ik verwacht eerlijk gezegd van een level 70 lock dat ie inmiddels wel weet hoe z'n DoT's en trinkets werken :X
Jij bent degene die dit statement maakt bro, dus je zou ook best met bewijs kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]
Ik verbaas me juist over het feit dat er zo ontzettend veel locks en mages zijn die een profession hebben opgegeven en enorm veel gold hebben uitgegeven om erbij te lopen als al die andere mages/locks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:04:
Jij bent degene die dit statement maakt bro, dus je zou ook best met bewijs kunnen komen.
tooltip van je trinket?

staat het gewoon in hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

Of je zou ff een mobje op kunnen zoeken, een willekeurige DoT plaatsen, kijken hoe hard hij de eerste 2 keer tickt, je trinket usen en kijken of je verschil ziet Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Je vraagt me ongeveer te bewijzen dat de aarde rond is. Het is algemeen bekend. Dat jij het niet weet kan ik weinig aan doen. Ik ga er in ieder geval niet teveel energie in stoppen als je het niet erg vindt om je te overtuigen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SMulTiE schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:08:
[...]

Of je zou ff een mobje op kunnen zoeken, een willekeurige DoT plaatsen, kijken hoe hard hij de eerste 2 keer tickt, je trinket usen en kijken of je verschil ziet Oo
En dan geen CoA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:05:
[...]

tooltip van je trinket?

staat het gewoon in hoor
De eerste die ik me zo snel kon bedenken:

Eye of Magtheridon
Binds when picked up
Unique
Trinket
Requires Level 70
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 54.
Equip: Grants 170 increased spell damage for 10 sec when one of your spells is resisted.

Nou, wat staat daar ? +170 spell damage voor 10 seconden. Imho dus alle tics van dots die damage doen in die 10 seconden krijgen die +170 spelldamage mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:10:
[...]

Eye of Magtheridon
Binds when picked up
Unique
Trinket
Requires Level 70
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 54.
Equip: Grants 170 increased spell damage for 10 sec when one of your spells is resisted.

Nou, wat staat daar ? +170 spell damage voor 10 seconden. Imho dus alle tics van dots die damage doen in die 10 seconden krijgen die +170 spelldamage mee.
Je DoT damage wordt bepaald op het moment van casten aan de hand van je dan aanwezige spelldamage. Uitzonderingen zijn +damage debuffs, zoals improved shadowbolt debuff. Die verhoogt wel lopende DoT's, maar dat is dan ook een debuff op de target en geen buff voor de caster.

Maar nu hou ik erover op :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:26:
[...]

Was vroeger wel zoals je beschrijft overigens, maar das al meer dan een jaar geleden gefixed.

Verder ben ik persoonlijk niet weg van warlock T4, er zijn veel betere individuele items te vinden (trial fire trousers uit kara om maar iets te noemen). Of spellstrike/frozen shadoweave als je tailor bent of wat kunt laten craften. Maar das vrij persoonlijk.
Helemaal mee eens. Ik heb alleen de gloves (+20 spelldmg enchant) en helm (Glyph of Power) van t4, want de setbonus proct wel erg vaak en is zeer nice (+135 spelldmg uit mijn hoofd voor tien/vijftien seconden).

Verder heb ik de trial-fire trousers. met de epic spellthread en vol met +9 dmg gems :9
En full frozen shadoweave natuurlijk, iedere tailor (lock/frostmage) die die set niet heeft is niet goed wijs imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:16:
[...]

Helemaal mee eens. Ik heb alleen de gloves (+20 spelldmg enchant) en helm (Glyph of Power) van t4, want de setbonus proct wel erg vaak en is zeer nice (+135 spelldmg uit mijn hoofd voor tien/vijftien seconden).

Verder heb ik de trial-fire trousers. met de epic spellthread en vol met +9 dmg gems :9
En full frozen shadoweave natuurlijk, iedere tailor (lock/frostmage) die die set niet heeft is niet goed wijs imho.
Mjah, ik heb ook spellstrike set (zelfde soort proc als 2set T4). Dus de headpiece valt voor mij ook al af. Ik gebruik momenteel de T4 gloves wel, die zijn zo slecht nog niet met al die critrating. Maar eigenlijk wil ik de flowing thought handwraps van atuman... maar die droppen bij ons nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:50:
Photek X (eventueel Wide) en dan zelf aanpassen :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
[...]
mja als ik dat had geweten had ik het misschien wel gedaan. Ben in principe tegen die craftable zooi (ondanks dat ze super goed zijn). Daar heb je gelijk het probleem ook. Zelfs mensen die BT en Hyjal doen lopen soms nog in craftables die iedereen kan maken. Klopt ergens niet. Verschil is te ver te zoeken. Vind het veel leuker om wat items te hebben die niet iedereen krijgt door flink te grinden. check http://armory.wow-europe....xml?r=Emeriss&n=Thewizard voor meer info :P
btw als ik alles had gecraft had ik wel meer spellpower gehad geloof ik. Had het eens een x uitgerekend. Op stats ben je best lam. Ook zijn de bonussen van spellfire/strike erg goed wat ik heb horen zeggen. Maar zo be it. Het heeft nu geen zin meer om dat (tailering) te gaan levelen en ben al blij genoeg met deze items :D

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

daroy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:50:
Die zijn er niet.
Enige wat je wilt is Rampagebar en dat was het, die gaat mekkeren als er nog maar 30 seconden op je Shout of Rampage zit, zodat je op tijd kan rebuffen.
Wat nog kan, is Quartz Swing Timer, voor als je het maximale uit je Slam Rotatie wilt halen.

Verder niks nodig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Eye of Magtheridon
Binds when picked up
Unique
Trinket
Requires Level 70

sta je daar met je 1100 shadowdmg gear, en weet je basics van trinkets niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:24:
[...]

Zo zie je maar weer... iedereen kan raiden met TBC :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:20:
[...]

Mjah, ik heb ook spellstrike set (zelfde soort proc als 2set T4). Dus de headpiece valt voor mij ook al af. Ik gebruik momenteel de T4 gloves wel, die zijn zo slecht nog niet met al die critrating. Maar eigenlijk wil ik de flowing thought handwraps van atuman... maar die droppen bij ons nooit...
Hehe die worden bij ons flowing drops genoemd zowat omdat ze zo vaak droppen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hahah ja dan sla je de plank ff mis :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:25:
[...]

Zo zie je maar weer... iedereen kan raiden met TBC in WoW :Y)
fixed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: http://xs318.xs.to/xs318/07324/denial.jpg
:>

edit: uhm tsja om het geen compleet nutteloze post te maken: net soulfrost op m'n mindblade laten zetten <3

edit2: doh stomme hotlinking

[ Voor 26% gewijzigd door HolyCorn op 09-08-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
SMulTiE schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:08:
[...]

ohnoes, iets zelf uit proberen te zoeken, het idee !

Zo had ik ook een keer een leuk gesprek met een niet nader te noemen mage (van blackraven) die ervan overtuigt was dat eerst fireball casten en vlak voordat hij op de mob landde trinkets/abilities te poppen je er meer damage uit kon halen ><
HolyCorn schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:29:
[...]

[afbeelding]
:>

edit: uhm tsja om het geen compleet nutteloze post te maken: net soulfrost op m'n mindblade laten zetten <3
grats, hoe ist btw met radeondutch? zit ie al wat meer in z'n epix zodat ik me minder hoef te schamen omdat ik werd neergemept door een green geared shammie? : P

[ Voor 29% gewijzigd door ImdaMned op 09-08-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:27:
Hehe die worden bij ons flowing drops genoemd zowat omdat ze zo vaak droppen :p
zou ik toch graag eens bij jullie er bij willen zijn.... :P

ik zit al maanden te azen op die gloves maar de enige keer dat ze dropte was ik net op vakantie, en nu loopt onze andere lock er mee te pronken.... :X

maar volgende keer dat ze droppen zijn ze van mij! (hoop ik) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:25:
[...]

Zo zie je maar weer... iedereen kan raiden met TBC :Y)
Niet zo grappig doen knul. Mijn kennis van mensen, warlocks en classes / het spel in het algemeen is meer dan goed genoeg om mijn guild met goed succes en in een behoorlijk tempo door alle instances pré MH en BT heen te leiden. Dit puntje was me helaas ontschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:30:

grats, hoe ist btw met radeondutch? zit ie al wat meer in z'n epix zodat ik me minder hoef te schamen omdat ik werd neergemept door een green geared shammie? : P
Tnx, rade heeft al wel een stuk of wat epics erbij nu, dus je kunt je met een gerust hart laten slopen ;q
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:34:
[...]

Niet zo grappig doen knul. Mijn kennis van mensen, warlocks en classes / het spel in het algemeen is meer dan goed genoeg om mijn guild met goed succes en in een behoorlijk tempo door alle instances pré MH en BT heen te leiden. Dit puntje was me helaas ontschoten.
Mja sorry hoor, maar zeker voor een dot lock is het weten hoe je trinkets werken icm met je dots toch wel vrij belangrijk.. En hoe je dit niet door kan hebben is mij (ook affliction) eerlijk gezegd een raadsel.
offtopic:
woorden als "knul" en "bro" maken je posts een stuk kanslozer imho

[ Voor 47% gewijzigd door HolyCorn op 09-08-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Ik vond het anders best grappig hoor knul :+

edit:
studentje personeelsmanagement.. weet ik gelijk waar de arrogantie vandaan komt

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Jaja, is al goed ouwe vent :Y)
Trouwens, leuk verwoven dat je SSC en TK al gedaan hebt... en dat je met MH/BT bezig gaat met je guild. Can i touch you now?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Alleen een cruciaal puntje om je eigen (en dus ook de totale raid) dps te maxen. Is niet erg hoor, maar geef dan ook gewoon toe dat je fout zat op dit puntje.

Eerder in dit topic werd gevraagd over of het normaal was hoe het kwam dat een paladin niet boven aan de healing done stond. Zou in mijn ogen niet mogen. Kan natuurlijk ook zijn dat deze priests van uitzonderlijke kwaliteit zijn, maar over het algemeen exceleert juist een paladin in raid healing en zeker in Kara waar de raid veel minder damage krijgt, waardoor alleen de tank geheald hoeft te worden. Ik denk gewoon dat deze pala lekker relaxt op de trash wat mee loopt te hupsen met de raid, want op trash heb je echt niet meer dan 2 healers nodig. Hierdoor mist die wel een enorme bult op de totale healing done lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14
[...]

Eye of Magtheridon
Binds when picked up
Unique
Trinket
Requires Level 70

+170 spelldmg voor alle spells die je cast MET die buff up. Wanneer ie fade, zakt de dmg van al met trinket gedane dots niet in omdat op casttime bekeken wordt hoeveel elke tick moet zijn. Althans, heb dit tijdje terug met m'n (toen) spriest getest, heb niks gelezen over een aanpassing.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:43:
[...]

Jaja, is al goed ouwe vent :Y)
Trouwens, leuk verwoven dat je SSC en TK al gedaan hebt... en dat je met MH/BT bezig gaat met je guild. Can i touch you now?
Als je tieten hebt mag je me best aanraken hoor :)

Voor wat betreft de aasgieren die meteen op iemand jumpen die iets veronderstelt wat niet waar blijkt te zijn, daar kan ik me ernstig over opwinden. Komt niet echt vriendelijk over, imho.

En natuurlijk maakt het feit dat ik niet wist hoe trinkets in combinatie met dots werken me meteen de slechtste warlock / wow player ever. En dat bedoelde ik met mijn opmerking duidelijk te maken, Raserian. Maar natuurlijk trek je het meteen uit de context en probeer je me als epeen stroker af te schilderen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:16:
[...]

Ik ben eigenlijk net begonnen met delen van de set te vervangen, zit nu op 1050+dmg met hit over de cap (moet nog respecen) en 1075 met spell hit op de cap. (unbuffed that is)
Moet nog 2 enchantjes die nog eens 40+dmg gaan toevoegen.
Met mijn spriest that is.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Om even een luchtiger bericht tussendoor te plaatsen;

We hebben hier op mijn werk een full HDtv, max resolutie dus 1920x1200*. En daar mocht ik net even mee spelen. Ik moet zeggen, WoW op zo'n scherm ziet er toch wel errug vet uit! En wat een ruimte opeens. :D Helaas is het niet echt fijn spelen met 15fps in Darnassus, maar toch. Leuke ervaring! :)

--edit--
*) De max resolutie die ik met WoW kon gebruiken op dat scherm. :)

[ Voor 11% gewijzigd door OkkE op 09-08-2007 16:59 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:54:

Voor wat betreft de aasgieren die meteen op iemand jumpen die iets veronderstelt wat niet waar blijkt te zijn, daar kan ik me ernstig over opwinden. Komt niet echt vriendelijk over, imho.

En natuurlijk maakt het feit dat ik niet wist hoe trinkets in combinatie met dots werken me meteen de slechtste warlock / wow player ever. En dat bedoelde ik met mijn opmerking duidelijk te maken, Raserian. Maar natuurlijk trek je het meteen uit de context en probeer je me als epeen stroker af te schilderen. Jammer.
I got manboobs :Y)

Nouja, zo kwam je post op mij over, maarja ik ben dan ook een flame/troll jager dus ach :)
Iedereen kan wel eens een foutje maken, zo heeft conundrum mij een tijdje ook tot de grond afgebrand dat ik iets niet meer wist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:54:
[...]

Zo werkt dat met mensen, maar dat wist je met al die kennis van mensen natuurlijk zelf ook al. Als je bijdehand doet wekt dat weerstand op. Termen als 'bro' en 'knul' doen het niet zo best.

Zoals je vast wel is opgevallen kwam de meeste weerstand na je 'knul' opmerking.. gek he?

Gratis tip van de dag. Steek die maar in je zak voor je wanna-be-manager carriere.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:58:
[...]

Nouja, zo kwam je post op mij over, maarja ik ben dan ook een flame/troll jager dus ach :)
Iedereen kan wel eens een foutje maken, zo heeft conundrum mij een tijdje ook tot de grond afgebrand dat ik iets niet meer wist ;)
Niet zo snel opgeven! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:47:
[...]

Alleen een cruciaal puntje om je eigen (en dus ook de totale raid) dps te maxen. Is niet erg hoor, maar geef dan ook gewoon toe dat je fout zat op dit puntje.

Eerder in dit topic werd gevraagd over of het normaal was hoe het kwam dat een paladin niet boven aan de healing done stond. Zou in mijn ogen niet mogen. Kan natuurlijk ook zijn dat deze priests van uitzonderlijke kwaliteit zijn, maar over het algemeen exceleert juist een paladin in raid healing en zeker in Kara waar de raid veel minder damage krijgt, waardoor alleen de tank geheald hoeft te worden. Ik denk gewoon dat deze pala lekker relaxt op de trash wat mee loopt te hupsen met de raid, want op trash heb je echt niet meer dan 2 healers nodig. Hierdoor mist die wel een enorme bult op de totale healing done lijst.
Zou kunnen, daar pak een een deel van de voorsprong. Maar Recap geeft mij na ieder gevecht een overzicht van het laatste gevecht effective healing done + overheal%.

Ik zit het de laatste tijd echter een beetje te analyseren n op de bosses ziet het er meestal zo uit:
Attumen-> ongeveer gelijk
Moroes->paladin bovenaan (damn shackles :P). Gaan de adds een beetje vlot dan kan ik gelijk komen met mn HoTs op de mensen met Garotte.
Maiden->Paladin bovenaan als ik (priest) niet in de AoE stap om zelf ook door te kunnen healen, anders ongeveer gelijk (maar daar zit mezelf healen bij :P).
Curator->priest bovenaan
Prince->Paladin bovenaan
Aran->Ongeveer gelijk
Illhoof-> bye bye paladin, ik doe twee keer zoveel healing
Netherspite-> Paladin bovenaan
Nightbane-> Priest boven
Wiz->priest boven
R&J->ongeveer gelijk
Big Bad->geen idee pas 1 keer gehad :( (net zoals sommigen nooit een drop zien lijken wij nooit Big Bad te krijgen)

Trash doe ik meer healing want als hij voor ligt na moroes en maiden haal ik dat op trash meestal in.

Ik snap het echt niet want die paladin heb toch echt geen slechte spullen. Wel is het zo dat het verschil op Illhoof en nightbane heel groot is, als in bijna het dubbele van de paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Zo had ik ook een keer een leuk gesprek met een niet nader te noemen mage (van blackraven) die ervan overtuigt was dat eerst fireball casten en vlak voordat hij op de mob landde trinkets/abilities te poppen je er meer damage uit kon halen ><
[..]
name plx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Zelfde als met sommige locks.. sommigen denken dat het nut heeft om een shadowbolt te casten en daarna snel CoS bijvoorbeeld voordat de SB landt. Werkt helaas ook niet. Damage wordt bepaald op het moment dat je cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
[...]

Volkomen gegrond ofc want dat was wel een nub opmerking he van een ex-rogue ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hehe, mja, als je belangrijke basics/ game mechanics niet weet van een class die je tijden speelt komt er idd na wat paste van wowwiki een vlammetje iemands kant op, zo ook met tommetje vandaag die al 2 chars attuned heeft en niet weet hoe de packs van Murmur gepulled moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:15:
[...]

Zelfde als met sommige locks.. sommigen denken dat het nut heeft om een shadowbolt te casten en daarna snel CoS bijvoorbeeld voordat de SB landt. Werkt helaas ook niet. Damage wordt bepaald op het moment dat je cast.
Klopt met CoS / shadowbolt thingy, net getest : )

niet dat ik ooit CoS heb gegooid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:33
Bosmonster schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:15:
[...]

Idd... van die locks die eerst alle dots applyen, vervolgens trinkets poppen en dan shadowbolts gaan nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:17:
Volkomen gegrond ofc want dat was wel een nub opmerking he van een ex-rogue ;)
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:28:
hehe, mja, als je belangrijke basics/ game mechanics niet weet van een class die je tijden speelt komt er idd na wat paste van wowwiki een vlammetje iemands kant op, zo ook met tommetje vandaag die al 2 chars attuned heeft en niet weet hoe de packs van Murmur gepulled moeten worden...
Ik wist gewoon dat ze gingen komen :Y)
Was ook gewoon een noobopmerking en had er eigenlijk niet meer naar gekeken totdat ik wat naar me hoofd toegesmeten kreeg ;)

@porn* niks ex-rogue ;) hij staat op bevroren toestand.. denk wel dat ik terug ga naar Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:36
Thrilled schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:06:
Even vraagje tussendoor, ik weet niet of ik de enige ben.. maar elke keer als ik vertrek of land met een wyvern (flightpath) krijg ik de melding: "I can't equip that item".. inclusief geluid van een wapen dat je verplaatst/equipt enzo.. maar ik klik nergens op enzo.. hebben meer mensen dit, en hoe kom ik er vanaf?
Heb ik ook wel eens gehad, is volgens mij de "Rider" addon van Titan Panel, zodra je dat aanzet gaat hij trinkets mounten die de mount snelheid vergoten. Carrot on a Stick, Riding Crop, etc.
Toen ik het uit gezet had was het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:47:
[...]
erder in dit topic werd gevraagd over of het normaal was hoe het kwam dat een paladin niet boven aan de healing done stond. Zou in mijn ogen niet mogen. Kan natuurlijk ook zijn dat deze priests van uitzonderlijke kwaliteit zijn, maar over het algemeen exceleert juist een paladin in raid healing en zeker in Kara waar de raid veel minder damage krijgt, waardoor alleen de tank geheald hoeft te worden. Ik denk gewoon dat deze pala lekker relaxt op de trash wat mee loopt te hupsen met de raid, want op trash heb je echt niet meer dan 2 healers nodig. Hierdoor mist die wel een enorme bult op de totale healing done lijst.
Gisteren Hydross was wel leuk als pala healer tov priests. :+ 4 Pala's mee en in Hydross healden we 18%, 18%, 16% en 15%. 5e Healer was n priest met 8% en ik moet zeggen dat onze pala group gewoon heel steady raid en lekkere gear heeft O+ maar dan nog, pala's forever. :D

Daarnaast gisteren 2e kill van Al'ar en Lootreaver daarna ook weer plat, Mail belt van trash (alle shamans hebben m al) en T5 shoulders van Reaver mogen looten. Me is happy. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
RaseriaN schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:12:
[...]

[...]

Ik wist gewoon dat ze gingen komen :Y)
Was ook gewoon een noobopmerking en had er eigenlijk niet meer naar gekeken totdat ik wat naar me hoofd toegesmeten kreeg ;)

@porn* niks ex-rogue ;) hij staat op bevroren toestand.. denk wel dat ik terug ga naar Rogue.
Haha tja open doel maar kon 't niet laten ;)
Ach vind em ook nog steeds leuk om te spelen, ik moet zelf gewoon af en toe afwisselen dat houdt 't interessant :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:11:
[...]

Zou kunnen, daar pak een een deel van de voorsprong. Maar Recap geeft mij na ieder gevecht een overzicht van het laatste gevecht effective healing done + overheal%.

Ik zit het de laatste tijd echter een beetje te analyseren n op de bosses ziet het er meestal zo uit:
Attumen-> ongeveer gelijk
Moroes->paladin bovenaan (damn shackles :P). Gaan de adds een beetje vlot dan kan ik gelijk komen met mn HoTs op de mensen met Garotte.
Maiden->Paladin bovenaan als ik (priest) niet in de AoE stap om zelf ook door te kunnen healen, anders ongeveer gelijk (maar daar zit mezelf healen bij :P).
Curator->priest bovenaan
Prince->Paladin bovenaan
Aran->Ongeveer gelijk
Illhoof-> bye bye paladin, ik doe twee keer zoveel healing
Netherspite-> Paladin bovenaan
Nightbane-> Priest boven
Wiz->priest boven
R&J->ongeveer gelijk
Big Bad->geen idee pas 1 keer gehad :( (net zoals sommigen nooit een drop zien lijken wij nooit Big Bad te krijgen)

Trash doe ik meer healing want als hij voor ligt na moroes en maiden haal ik dat op trash meestal in.

Ik snap het echt niet want die paladin heb toch echt geen slechte spullen. Wel is het zo dat het verschil op Illhoof en nightbane heel groot is, als in bijna het dubbele van de paladin.
Kun je eens van jezelf en hem een Armory linkje plaatsen? Dan wil ik het namelijk wel eens even vergelijken, en als ik kan een conclusie eruit trekken hoe hij eventueel wel boven je uit komt.

BTW bij illhoof is het niet zo gek dat jij ver erbovenuit komt ;), maar dat snap je zelf ook wel :P.

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Spoiler schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:22:
Hellow allemaal !

Verhaal

PS probeer vanavond ook nog ff een tracert maar ik vermoed dat het daar niet aan kan liggen.
Bij deze alsnog mijn tracert:
Ook heb ik inmiddels weer met Tele2 gebeld en die blijven beweren dat het aan mij ligt.... :?

C:\Documents and Settings\*************\ tracert www.wow-europe.com

Bezig met het traceren van de route naar www.wow-europe.com [80.239.186.22]
via maximaal 30 hops:

1 3 ms 3 ms 3 ms 192.168.1.1
2 29 ms 24 ms 23 ms ip1-192-173-82.adsl2.versatel.nl [82.173.192.1]

3 23 ms 23 ms 23 ms ge-1-1-0-2231.ncr01zl.versatel.net [217.16.43.65
]
4 25 ms 25 ms 24 ms ge-2-1-0-0.ncr01asd2.versatel.net [217.16.47.5]

5 26 ms 25 ms 25 ms unlabelled.versatel.net [212.53.18.18]
6 28 ms 26 ms 26 ms ams17-core-1.gigabiteth4-0-0.swip.net [130.244.2
00.133]
7 35 ms 35 ms 34 ms ams16-core-1.gigabiteth4-0-0.swip.net [130.244.2
05.165]
8 34 ms 33 ms 33 ms cor1-core.pos15-0.swip.net [130.244.205.145]
9 34 ms 43 ms 37 ms prs-b4-geth4-2-8.telia.net [213.248.70.33]
10 36 ms 56 ms 34 ms prs-bb2-link.telia.net [80.91.251.115]
11 35 ms 56 ms 34 ms prs-b1-link.telia.net [80.91.250.249]
12 * * * Time-out bij opdracht.
etc etc etc
30 * * * Time-out bij opdracht.

De trace is voltooid.

Srry dat ik niet de juiste code gebruik voor de tracert

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg mij het volgende af :
Hoe kun je top dps krijgen als een fire mage ?
5x scroch en dan firebals erop .
Of is het niet zo makkelijk als ik denk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Interface op m'n warrior:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wow10-t.jpg

Main Warrior:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wow-main-t.jpg

Alt Mage:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wow-alt-t.jpg

(Allemaal klikbaar ;)).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spoiler schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:37:
[...]

Bij deze alsnog mijn tracert:
Ook heb ik inmiddels weer met Tele2 gebeld en die blijven beweren dat het aan mij ligt.... :?

C:\Documents and Settings\*************\ tracert www.wow-europe.com

Bezig met het traceren van de route naar www.wow-europe.com [80.239.186.22]
via maximaal 30 hops:

1 3 ms 3 ms 3 ms 192.168.1.1
2 29 ms 24 ms 23 ms ip1-192-173-82.adsl2.versatel.nl [82.173.192.1]

3 23 ms 23 ms 23 ms ge-1-1-0-2231.ncr01zl.versatel.net [217.16.43.65
]
4 25 ms 25 ms 24 ms ge-2-1-0-0.ncr01asd2.versatel.net [217.16.47.5]

5 26 ms 25 ms 25 ms unlabelled.versatel.net [212.53.18.18]
6 28 ms 26 ms 26 ms ams17-core-1.gigabiteth4-0-0.swip.net [130.244.2
00.133]
7 35 ms 35 ms 34 ms ams16-core-1.gigabiteth4-0-0.swip.net [130.244.2
05.165]
8 34 ms 33 ms 33 ms cor1-core.pos15-0.swip.net [130.244.205.145]
9 34 ms 43 ms 37 ms prs-b4-geth4-2-8.telia.net [213.248.70.33]
10 36 ms 56 ms 34 ms prs-bb2-link.telia.net [80.91.251.115]
11 35 ms 56 ms 34 ms prs-b1-link.telia.net [80.91.250.249]
12 * * * Time-out bij opdracht.
etc etc etc
30 * * * Time-out bij opdracht.

De trace is voltooid.

Srry dat ik niet de juiste code gebruik voor de tracert
Het probleem ligt ook niet bij Tele2 maar waarschijnlijk bij je zelf. Je pakketje verlaat namelijk het netwerk van tele 2 zoals het hoort.

En na Telia is het pakketje inderdaad niet meer traceerbaar, dat is normaal. Deze word gewoon gediscard door hun routers.

Al een reinstall geprobeerd? Andere server geprobeerd? Andere PC?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, zeer goede arenadag vandaag :D

Ik ging mijn healbotje ff helpen om te gearen :)

Dat resulteerde in 2 epics, en 3 epic gems (11healing + 2mp5)
We hadden afgesproken dat we vanaaf arena zouden doen. Uiteindelijk 3 matches verloren en 7 gewonnen >:)

Mooie was, dat ik 3x een "maat" van mij tegenkwam. Ook een undead rogue. We hebben heel vaak geduelled toen ik mutilate en hij combat was. Hij verzekerde mij dat ik afgeslacht zou worden door hem als hij subtlety ging speccen.

Toevallig was hij subtlety. Der bleef echt niks van die gozer heel. Toen ik vertelde dat ik combat was, schaamde hij zich verrot _/-\o_

Ik heb nu al aardig wat arena gespeeld, denk 100 potjes ofzo, maar volgens mij is die pve spec zo slecht nog niet.

Wat mijn truukje is, is dat ik die pala als lokaas gebruik. Meestal vallen ze haar gelijk aan, en dan kijk ik welke van die 2 de healer is. Openen met cheapshot, adrenaline rush aan, evasion, blade furry, trinkets, en backstabben voor het leven.

Op deze manier kan ik zelfs plate stunlocken alsof het niks is :X

Het enige wat kut is, als er 2 rogues zijn die pvpspecced zijn. Daar kan ik bijna nooit op openen en wordt het echt een zwaar gevecht.

Mages zijn ook erg irritant als je ze niet meteen de kiem in kan smoren. Maar dit gaat over het algemeen vrij goed. Silencen, en ook weer backstabben voor het leven. Eventueel Clos, of als ik die gebruikt heb, sprint om de frostnova te breken.

Morgen gaan we nog meer epics voor haar scoren, en kijken hoe het dan gaat :*)

Rating is van 1330 (dont ask :| ) naar 1445 gegaan vandaag. Hopelijk kunnen wij ook eens met de big boys meedoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 21:32:
Ik vroeg mij het volgende af :
Hoe kun je top dps krijgen als een fire mage ?
5x scroch en dan firebals erop .
Of is het niet zo makkelijk als ik denk ?
altijd scorch debuff ophouden. En daarna voor max damage:

Fireball FireBall Fireblast

en blijven herhalen. Daarnaast zou ik quartz downloaden van wowace.com en /stopspellcast gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StupidMonkey schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:55:
[...]

Kun je eens van jezelf en hem een Armory linkje plaatsen? Dan wil ik het namelijk wel eens even vergelijken, en als ik kan een conclusie eruit trekken hoe hij eventueel wel boven je uit komt.

BTW bij illhoof is het niet zo gek dat jij ver erbovenuit komt ;), maar dat snap je zelf ook wel :P.
Pally 1: http://armory.wow-europe....The+Venture+Co&n=Gerathon
Paly 2: http://armory.wow-europe....he+Venture+Co&n=Tirrianna

Andere priest: http://armory.wow-europe....=The+Venture+Co&n=Glimlia (op dit moment helaas uitgelogd in een mix van healing en dps gear, maar healing gear is iets beter dan mijn gear)
En ikke de priest: http://armory.wow-europe....he+Venture+Co&n=Waverider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
ImdaMned schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:18:
[...]
altijd scorch debuff ophouden. En daarna voor max damage:
Fireball FireBall Fireblast
Beargumenteer eens? :P
Ik hoor dit van meer mages en ben het toch eens uit gaan proberen.. Je DPS gaat er IETS op vooruit, maar vergeet neit dat je een stevige mana pool, een shadow priest, al je mana gems(3 hoogste), chainchuck mana pots, en misschien nodig een shaman moet hebben...

Heb het geprobeerd op Teron Gorefiend, relatief korte fight. Ik was echt zo door me mana heen, maar het gaat wel een beetje beter met dmg.

Wat voor mij erg effectief is is gewoon fireballspam, en als je dan 2crits achter elkaar hebt effe op scorch rammen om misschien toch nog een 3de tick erbij te krijgen van de ignite. Heeft bji mij veel geholpen.

Deze week dan eindeljik me hitcap gehaald, na lang streven.
1081 firedmg, net geen 33% crit selfbuffed, en 163 hitratig(die ene rating..)
Eindelijk mijn T6 gloves kunnen bemachtigen, en toen was ik er. Nu moet ik mogelijk nog een item hebben met + hit, zodat ik de 8hitrating gem uit me chest kan slopen voor een spelldmg/crit gem, NOG MEER dmg! :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat pally 1 maar eens lekker buiten raids. Waarom? Nou paar punten van kritiek
- Mist een een leg enchant (silver spellthread is cheap)
- Waardeloze gem keuze voor zijn legs
- Spirit op de beste chest in kara. Om het te verduidelijken, palas hebben totaal niks aan spirit
- Neem aan dat de suneater zijn dps wapen is (wat ook heel vreemd is om eerlijk te zijn totaal geen dps stats op namelijk en zo uit mijn blote hoofd zal een healing mace niet veel onder doen voor witte damage
- Laat hem vitality op de boots zetten, pas in The Eye of SSC op trash droppen betere en vitality is hartstikke goedkoop en beste caster/healing enchant voor dat slot
- talentbuild geeft ook niet echt van veel kennis van palas af.

Is dit niet een gast die zag dat palas de total pwnage is en dacht van laat ik mijn altje maar mijn main maken?

Pala 2:
Hoop dat dit zijn (erbarmelijke) pvp gear is maar what's with all the stamina enchants? Shield +18 stamina en geen 12intellect???? Metagem in zijn helm met stamina??? Bracers stamina??? Boots stamina??? 2de trinket slaat op poep ook weer spirit laat hem dan 2x lowercity prayer book equippen of die groene trinket oshy blabla nog wat ben de naam vergeten. En ook hier geld zwaardje zal zijn dps/pvp zwaardje zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 04:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
jarnotjuh schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 03:10:
[...]

Ik hoor dit van meer mages en ben het toch eens uit gaan proberen.. Je DPS gaat er IETS op vooruit, maar vergeet neit dat je een stevige mana pool, een shadow priest, al je mana gems(3 hoogste), chainchuck mana pots, en misschien nodig een shaman moet hebben...

Heb het geprobeerd op Teron Gorefiend, relatief korte fight. Ik was echt zo door me mana heen, maar het gaat wel een beetje beter met dmg.

Wat voor mij erg effectief is is gewoon fireballspam, en als je dan 2crits achter elkaar hebt effe op scorch rammen om misschien toch nog een 3de tick erbij te krijgen van de ignite. Heeft bji mij veel geholpen.

Eindelijk mijn T6 gloves kunnen bemachtigen, en toen was ik er. Nu moet ik mogelijk nog een item hebben met + hit, zodat ik de 8hitrating gem uit me chest kan slopen voor een spelldmg/crit gem, NOG MEER dmg! :D
Jij vraagt me om te beargumenteren waarom dat dit max dmg is terwijl je zelf net het antwoord geeft : P En ja, het is mana intensief maar meestal lukt me dit vrij makkelijk.

Gelukkig zit ik 9 van de 10 keer in een groep met een spriest. Ooit 1 keer een elemental shammie en een oomkin erbij gehad. Caster heaven ! Zat op 50% crit ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

WHeee vandaag nog 300k XP tot level 70. Na een maandje pauze was ik woensdag weer begonnen met WoW. Mijn mage stond al een tijdje op level 66, maar ik was steeds met alts bezig. Deze heb ik nu allemaal leeggemaakt en gedelete, hiep hoi meer centjes voor main, en nu heb ik alleen mijn Mage nog.

Maar wat nu als ik 70 ben? ^^ De guild waar ik inzit zijn nog grotendeels aan het levellen en/of rep verzamelen. Maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnenl.

[ Voor 16% gewijzigd door Ebayzo op 10-08-2007 07:55 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
jarnotjuh schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 03:10:
[...]

Dan heb je zulke items en ben je zover met raiden en dan weet je nog niet hoe je moet roteren? Ben je voorheen full frost geweest?

Op trash is het gewoon fireballs spammen
Op bazen is het meestal 5x scorch, combustion + trinket, Fireball, Fireball, Fireball ---> tot je 2x hebt gecrit. Als je dan 2x heb gecrit en je schiet weer een firebal doe dan fireblast als de firebal onderweg is (2x crit!). Hierna checken hoe lang je trinket nog werkt (3sec = fireball, minder dan 3 = scorch). Als je nog 8sec op je timer voor scorch hebt, deze verversen. Wanneer hij resist heb je nog kans om te verversen. Hierna fireball, fireball, fireblast en repeat. Als het goed is kan je 2 fireballs schieten en dan is je cooldown van je fireblast precies klaar. Mocht je dicht bij een mob/baas kunnen staan kan je firebreath en blastwave tussendoor gooien waar mogelijk.
En ja je hebt een shadowpriest nodig in je groep maar dat lijkt me niet meer dan logisch. Ook een gem slikken wanneer deze van cooldown zijn (niet wachten maar gelijk naar binnen werken). Wanneer je oom bent (1000mana over) gebruik dan je evocation + manapot eventueel en je zit weer flink met mana.

Over je hitrating. Ik vraag me af of je dat wel nodig hebt. Volgens mij is 10% hitrating voldoende. Grote kans dat je ook bij een elemental shaman in de groep zit + je elemental precision talent is bij elkaar al 6%. Ik denk dat het op dit moment een stuk aantrekkelijker is om aan je crit te werken.

Misschien sunfire enchant op je mainwapen? Er is ook vast wel een beter wrist en back te vinden :)
Maar verder ziet het er netjes uit :) Ben zelf helaas nogmaar met hydross tries bezig. Zucht als we nu is gewoon door konden raggen. Maarja we zijn maar een casual raiding guild en dat merk je af en toe goed. Groot deel wat wel focussed is maar je hebt altijd van die debielen die alleen maar over vent kansloze dingen kunnen schreeuwen, slacken met buffen of wachten op een summon of res terwijl als ze zelf lopen het sneller zou zijn

ps wtb Shadowpriest, Elemental Shamen + Boomkin /sight heaven. Als ik me dan volpot zit ik over de 40% crit en dat is erg leuke in combinatie met heroism :P

[ Voor 17% gewijzigd door thewizard2006 op 10-08-2007 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Vraag aan de moonkin druids: Vinden jullie het de moeite waard om de Windhawk set te craften? Zelf zit ik heel erg te twijfelen namelijk, de stats zijn best goed alleen de +healing heb ik niet echt nodig. Daarnaast zal het heel wat moeite kosten om alle mats te verzamelen, maar daar is het natuurlijk een epic item voor ;)

Is deze set goed vervangbaar door andere epics die droppen in de verschillende dungeons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:53:
Rating is van 1330 (dont ask :| ) naar 1445 gegaan vandaag. Hopelijk kunnen wij ook eens met de big boys meedoen.
een beginnend arenateam heeft 1500 rating.... oftewel, je gaat nog veel teams tegenkomen waar je van zou moeten winnen tot +/- 1700 rating, dan beginnen de games tegen resilience geared ppl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
thewizard2006 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:56:
[...]

Dan heb je zulke items en ben je zover met raiden en dan weet je nog niet hoe je moet roteren? Ben je voorheen full frost geweest?
Om caesartje (mage dit bij hem in de guild zat op trollbane) te citeren: Jarnotjuh heef nog een hoop te leren
Op trash is het gewoon fireballs spammen
Op bazen is het meestal 5x scorch, combustion + trinket, Fireball, Fireball, Fireball ---> tot je 2x hebt gecrit. Als je dan 2x heb gecrit en je schiet weer een firebal doe dan fireblast als de firebal onderweg is (2x crit!). Hierna checken hoe lang je trinket nog werkt (3sec = fireball, minder dan 3 = scorch). Als je nog 8sec op je timer voor scorch hebt, deze verversen. Wanneer hij resist heb je nog kans om te verversen. Hierna fireball, fireball, fireblast en repeat. Als het goed is kan je 2 fireballs schieten en dan is je cooldown van je fireblast precies klaar. Mocht je dicht bij een mob/baas kunnen staan kan je firebreath en blastwave tussendoor gooien waar mogelijk.
Ik vraag me af of blastwave/dragonsbreath wel de moeite waard is qua dmg ivm 1.5s global cooldown. Volgens mij doet een firebal > 2 x de damage en is de cast tijd 2 x zo lang. Kost je dus mana en dmg. Maar kan het fout hebben. Meeste dmg output haal je toch met /stopspellcast macro
Over je hitrating. Ik vraag me af of je dat wel nodig hebt. Volgens mij is 10% hitrating voldoende. Grote kans dat je ook bij een elemental shaman in de groep zit + je elemental precision talent is bij elkaar al 6%. Ik denk dat het op dit moment een stuk aantrekkelijker is om aan je crit te werken
Elemental shammies raiden bij ons niet mee : ( maar sowieso is het handig om een paar hit items achter de hand te hebben om wel op de 13% hit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 04:39:
[...]

Laat pally 1 maar eens lekker buiten raids. Waarom? Nou paar punten van kritiek
- Mist een een leg enchant (silver spellthread is cheap)
- Waardeloze gem keuze voor zijn legs
- Spirit op de beste chest in kara. Om het te verduidelijken, palas hebben totaal niks aan spirit
- Neem aan dat de suneater zijn dps wapen is (wat ook heel vreemd is om eerlijk te zijn totaal geen dps stats op namelijk en zo uit mijn blote hoofd zal een healing mace niet veel onder doen voor witte damage
- Laat hem vitality op de boots zetten, pas in The Eye of SSC op trash droppen betere en vitality is hartstikke goedkoop en beste caster/healing enchant voor dat slot
- talentbuild geeft ook niet echt van veel kennis van palas af.

Is dit niet een gast die zag dat palas de total pwnage is en dacht van laat ik mijn altje maar mijn main maken?

Pala 2:
Hoop dat dit zijn (erbarmelijke) pvp gear is maar what's with all the stamina enchants? Shield +18 stamina en geen 12intellect???? Metagem in zijn helm met stamina??? Bracers stamina??? Boots stamina??? 2de trinket slaat op poep ook weer spirit laat hem dan 2x lowercity prayer book equippen of die groene trinket oshy blabla nog wat ben de naam vergeten. En ook hier geld zwaardje zal zijn dps/pvp zwaardje zijn.
pally 1 mist imp BoW.. geen imp Shield (-2 min. cooldown)

en die legenchants.. tja.. ik vind dat wel meevallen.. dat spirit crap is, is duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Gister mijn nieuwe Warrior gerolled op Alonsus. Ongeveer anderhalfuur gespeeld en zit nu op lvl 7. Ik ben wederom een Dwarf en me maat heeft gekozen voor een Priest. Dat is wel een leuke combi om samen te spelen denk ik.

Een Warrior bevalt me nu al een stuk beter dan de Hunter die ik voorheen had. Gewoon lekker lomp slachten met de Warrior op dit moment.

Nu heb ik wel weer wat vraagjes, wat zijn de meest geschikte professions voor een Warrior en we kan me helpen aan een goede talent build. Ik wil graag wat kunnen incasseren maar ook flink kunnen uitdelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:53:
Woei, zeer goede arenadag vandaag :D

Ik ging mijn healbotje ff helpen om te gearen :)

Dat resulteerde in 2 epics, en 3 epic gems (11healing + 2mp5)
We hadden afgesproken dat we vanaaf arena zouden doen. Uiteindelijk 3 matches verloren en 7 gewonnen >:)

Mooie was, dat ik 3x een "maat" van mij tegenkwam. Ook een undead rogue. We hebben heel vaak geduelled toen ik mutilate en hij combat was. Hij verzekerde mij dat ik afgeslacht zou worden door hem als hij subtlety ging speccen.

Toevallig was hij subtlety. Der bleef echt niks van die gozer heel. Toen ik vertelde dat ik combat was, schaamde hij zich verrot _/-\o_

Ik heb nu al aardig wat arena gespeeld, denk 100 potjes ofzo, maar volgens mij is die pve spec zo slecht nog niet.

Wat mijn truukje is, is dat ik die pala als lokaas gebruik. Meestal vallen ze haar gelijk aan, en dan kijk ik welke van die 2 de healer is. Openen met cheapshot, adrenaline rush aan, evasion, blade furry, trinkets, en backstabben voor het leven.

Op deze manier kan ik zelfs plate stunlocken alsof het niks is :X

Het enige wat kut is, als er 2 rogues zijn die pvpspecced zijn. Daar kan ik bijna nooit op openen en wordt het echt een zwaar gevecht.

Mages zijn ook erg irritant als je ze niet meteen de kiem in kan smoren. Maar dit gaat over het algemeen vrij goed. Silencen, en ook weer backstabben voor het leven. Eventueel Clos, of als ik die gebruikt heb, sprint om de frostnova te breken.

Morgen gaan we nog meer epics voor haar scoren, en kijken hoe het dan gaat :*)

Gisteren een mage getrialed voor me 2vs2 begonnen op 1670 rating en eindigde met 1790 rating.
Konden in principe elke combo wel pakken maar lastigste was toch weer paly/warrior combo zelfs met painsupression kiten en paly sheep hebben we toch 2 keer verloren tegen die lui :( wel 3 keer gewonnen maar trek verliezen echt slecht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:17

blaatschaaap

schaap

daroy schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:48:
Gister mijn nieuwe Warrior gerolled op Alonsus. Ongeveer anderhalfuur gespeeld en zit nu op lvl 7. Ik ben wederom een Dwarf en me maat heeft gekozen voor een Priest. Dat is wel een leuke combi om samen te spelen denk ik.

Een Warrior bevalt me nu al een stuk beter dan de Hunter die ik voorheen had. Gewoon lekker lomp slachten met de Warrior op dit moment.

Nu heb ik wel weer wat vraagjes, wat zijn de meest geschikte professions voor een Warrior en we kan me helpen aan een goede talent build. Ik wil graag wat kunnen incasseren maar ook flink kunnen uitdelen.
Ik ben zelf ook bezig met een warrior lvlen (gnome warrior, lvl 60 op het moment) en ik heb zelf voor blacksmithing en mining gekozen ^^. De rede hierachter is dat je op lvl 70 heel erg leuke wapens kan craften als blacksmith.
enkele voorbeeldjes:
Lionheart blade: http://www.thottbot.com/i28428
Thunder: http://www.thottbot.com/i28440
drakefist hammer: http://www.thottbot.com/i28437

ze zijn allemaal te upgraden met doormiddel van primal nether's (heroic instance final boss drop/15 badges bij de vendor)

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ImdaMned schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:39:
[...]

Om caesartje (mage dit bij hem in de guild zat op trollbane) te citeren: Jarnotjuh heef nog een hoop te leren

Ik vraag me af of blastwave/dragonsbreath wel de moeite waard is qua dmg ivm 1.5s global cooldown. Volgens mij doet een firebal > 2 x de damage en is de cast tijd 2 x zo lang. Kost je dus mana en dmg. Maar kan het fout hebben. Meeste dmg output haal je toch met /stopspellcast macro

Elemental shammies raiden bij ons niet mee : ( maar sowieso is het handig om een paar hit items achter de hand te hebben om wel op de 13% hit te komen.
dat verklaard :) maar dan toch zo ver zijn met raiden? eindelijk is iemand die niet full craftable is :P:P

Blastwave en dragonsbreath doe tesamen volgens mij best wat dmg als ik mij niet vergis. Waar je deze voornamelijk goed voor kan gebruiken is voor finishing moves. Als een mob nog 30k health heeft is hij dood voordat je een fireball kan casten. Dan ga je dus blastwave/firebreath/fireblast gebruiken. Ben het met je eens dat het op een single boss niet echt veel zal uitmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word egt moe van sommige raid leaders te veel mensen hebben nog die pre TBC raid setup in hun gedachten bedoel ik heb goede gear http://armory.wow-europe....t.xml?r=Neptulon&n=Plaahg waarom zou ik niet mogen raiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:50:
[...]

Jij vraagt me om te beargumenteren waarom dat dit max dmg is terwijl je zelf net het antwoord geeft : P En ja, het is mana intensief maar meestal lukt me dit vrij makkelijk.

Gelukkig zit ik 9 van de 10 keer in een groep met een spriest. Ooit 1 keer een elemental shammie en een oomkin erbij gehad. Caster heaven ! Zat op 50% crit ofzo :D
Wie is jullie oomkin? Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

http://dkp.denial-guild.c...007fcd0d&name=Radeondutch
Gisteren iig nog die trinket van opera (was geen hunter of rogue mee) en de dps axe van Illhoof.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.