Woei, zeer goede arenadag vandaag
Ik ging mijn healbotje ff helpen om te gearen
Dat resulteerde in 2 epics, en 3 epic gems (11healing + 2mp5)
We hadden afgesproken dat we vanaaf arena zouden doen. Uiteindelijk 3 matches verloren en 7 gewonnen
Mooie was, dat ik 3x een "maat" van mij tegenkwam. Ook een undead rogue. We hebben heel vaak geduelled toen ik mutilate en hij combat was. Hij verzekerde mij dat ik afgeslacht zou worden door hem als hij subtlety ging speccen.
Toevallig was hij subtlety. Der bleef echt niks van die gozer heel. Toen ik vertelde dat ik combat was, schaamde hij zich verrot
Ik heb nu al aardig wat arena gespeeld, denk 100 potjes ofzo, maar volgens mij is die pve spec zo slecht nog niet.
Wat mijn truukje is, is dat ik die pala als lokaas gebruik. Meestal vallen ze haar gelijk aan, en dan kijk ik welke van die 2 de healer is. Openen met cheapshot, adrenaline rush aan, evasion, blade furry, trinkets, en backstabben voor het leven.
Op deze manier kan ik zelfs plate stunlocken alsof het niks is
Het enige wat kut is, als er 2 rogues zijn die pvpspecced zijn. Daar kan ik bijna nooit op openen en wordt het echt een zwaar gevecht.
Mages zijn ook erg irritant als je ze niet meteen de kiem in kan smoren. Maar dit gaat over het algemeen vrij goed. Silencen, en ook weer backstabben voor het leven. Eventueel Clos, of als ik die gebruikt heb, sprint om de frostnova te breken.
Morgen gaan we nog meer epics voor haar scoren, en kijken hoe het dan gaat
Rating is van 1330 (dont ask

) naar 1445 gegaan vandaag. Hopelijk kunnen wij ook eens met de big boys meedoen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 09-08-2007 23:58
]