[Plasma] Panasonic, de nieuwe tv-modellen van 2007 - deel 4

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.353 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniBraxton
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:09
Inderdaad, ik zou ook een 42pv700 met coating bestellen. (levertijd is trouwens waardeloos)

Van de week heb ik echter de 42pv70 bij de Polectro kunnen vergelijken met z 'n duurdere Full HD broertje py700 ( Met zelfde coating als de pv700!).
Aangesloten op een Blueray speler.

De 42pv70 won het in m'n ogen. Kleuren waren duidelijk mooier (helder, meer contrast)
Misschien iets minder scherp, maar niet storend.

Je kan natuurlijk gerust die pv700 kopen want thuis staat er geen pv70 naast :+

Voor mij zou de coating wel een uitkomst zijn gezien de hoeveelheid licht inval. Maar
ik denk dat ik de gordijnen dicht trek in die +-200 euro in m'n zak steek ;)

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Dvamber schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:59:
@Dethroned: heb je de 42PV700 en de 42PY700 naast elkaar bekeken? Ik zag op 2.5meter geen verschil en ga daarom waarschijnlijk voor de PV700. Ik prefereer dit toestel ook omdat er geen ventilatoren meer inzitten die kunnen gaan brommen na slijtage, de PY heeft die nog wel omdat deze veel meer warmte produceert. Kan je me zeggen of de diamantvoet draaibaar is? Vroeger was dit zeker zo, maar ik heb al opgevangen dat dit niet meer zo is.
De voet is te draaien, maar hoeveel graden kan ik je niet zeggen. Ik heb de 42PV700 wel gezien, maar niet naast de PY. Ik kan me voorstellen dat je gaat voor de PV serie.
Maar voor iedereen die denkt dat er een concurrent is voor wat betreft beeldkwaliteit zit er wat mij betreft naast.

[ Voor 7% gewijzigd door Dethroned op 05-08-2007 13:13 ]

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:04
Anoniem: 146077 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:50:
kan ik lekker tegen m'n mommy stoefen dat ik een betere heb voor weinig $$ :P Zij hebben er in der tijd massa's geld voor mogen geven..
Ieder jaar dat je extra wacht krijg je meer ´bang for your buck´ zeker op het gebied van plasmas (kan me nog herinneren van een aantal jaar geleden dat er plasmas van niet minder dan 20-25K in de winkels stonden te pronken) dus dat is niet zo moeilijk ;)
Dethroned schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:41:
Ik miste wel een s-hvs aansluiting (nou ja, missen....) maar goed, ik had er ook niet naar gekeken.
Al met al ben ik heel erg tevreden.
s-video bedoel je neem ik aan. 2 van de scart aansluitingen ondersteunen ook s-video dus heb je slechts een verloopstukje nodig. Die ´miste´ ik ook bij de 37PV70, maar inmiddels niet meer omdat ik de enige s-video source die ik nog had nu naar component laat upconverten door m´n Denon receiver.

[ Voor 35% gewijzigd door sverzijl op 05-08-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:04
Philflow schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:36:
[...]

Ik heb hele goede ervaringen met R****** en ik ben bepaald geen makkelijke klant voor ze geweest.
LOL. Ik denk dat ze je dat inmiddels wel hebben vergeven nadat je deze thread hebt volgespamd met hun naam ;)
Philflow schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:58:
[...]
hou er wel rekening mee dat de kwaliteit per zender en per uitzending enorm kan verschillen. soms zie ik ook blokjes in ondertiteling, soms helemaal niet.

Het viel me net op hoe hoog de kwaliteit is van Cheers op nederland 2 vergeleken met Friends op Net 5. En dat terwijl Cheers toch 20 jaar ouder is. Zal wel aan de bitrate liggen.
De bitrate van Ned1/2/3 is een heel stuk hoger dan van de commercielen, dus ja dat is de hoofdreden. Casema levert (volgens ander forum) ongeveer de volgende bitrates (er zit een variatie in van +/- 0.5Mbps)

Ned 1/2/3; 7,5Mbps
RTL4/5/7, SBS6/Net5: 3,5Mbps
Veronica: 3,0Mbps
Tien: 2,5Mbps
NGC: 8,0Mbps

[ Voor 55% gewijzigd door sverzijl op 05-08-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216726

Na veel lezen hier op het forum gisteren ook de 42PV70 gekocht.
Ik heb wel enkele vraagjes : is het 200 uur "inspelen" echt noodzakelijk en kan ik mijn scartkabel beter vervangen door component of is dit de moeite niet ?
Voor de rest super scherm , zelfs het geluid is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotter1965
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:33
Philflow schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:02:
[...]

Ik ben eigenlijk dik tevreden met m'n UPC DVR. En zolang 95% procent van de zenders geen HD uitzenden zie ik ook geen nut om over te stappen naar een HDMI aangesloten ontvanger.
Ik zie dat de Samsung H360RA (verbeterd type ??)kan upscalen naar 720p,1080i. Geloof jij niet in de resultaten van deze ontvanger .??
Ik kan trouwens weinig vinden over de upscale-resultaten van HD-ontvangers en DVD-spelers..

Ik denk er over om de 37PV70 te bestellen( kleine woonkamer ), maar ik weet nog niet met welke ontvanger. ( via @home)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Microkid schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 11:19:
Waar ik mij over verbaas is dat zoveel van jullie de 42PV70 kiezen en niet de 42PV700.
Heel simpel. Ik wil geen coating die een klein gedeelte van het contrast en helderheid wegneemt.

De speakers van PV700 zijn leuk, maar mijn surround klinkt toch beter.

En de speakers van de PV70 zijn ruim voldoende om TV te kijken (veel beter dan menig LCD model).

Bovendien vind ik het geheel zwarte design van de PV70 ook nog eens mooier.

en dan nog 200 euro goedkoper! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

pjotter1965 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:23:
[...]
Ik zie dat de Samsung H360RA (verbeterd type ??)kan upscalen naar 720p,1080i. Geloof jij niet in de resultaten van deze ontvanger .??
Eerst zien dan geloven. Ik koop niet op basis van specs. Vandaar dat ik een 42PV70 heb gekocht en geen Full HD Samsung :)

Vooralsnog wordt de kwaliteit grotendeels bepaald door de uitzending. En sommige uitzendingen zijn zo hoge kwaliteit dat ik helemaal tevreden ben en me moeilijk verbetering kan voorstellen.

Trouwens, ook bij mijn oude (niet upscaling) DVD speler via Scart vind ik het beeld prachtig. Is er iemand die echt verbering heeft waargenomen door over te stappen naar een upscaling HDMI DVD speler op de 42PV70?

[ Voor 35% gewijzigd door Philflow op 05-08-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Anoniem: 216726 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:08:
Ik heb wel enkele vraagjes : is het 200 uur "inspelen" echt noodzakelijk en kan ik mijn scartkabel beter vervangen door component of is dit de moeite niet ?
Echt noodzakelijk? ik denk het niet.

Maar ik heb toch het contrast express rond 50% laten staan, en pas later iets omhoog gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

sverzijl schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:42:
[...]
LOL. Ik denk dat ze je dat inmiddels wel hebben vergeven nadat je deze thread hebt volgespamd met hun naam ;)
Klopt ja, dat krijg je met tevreden klanten.
De bitrate van Ned1/2/3 is een heel stuk hoger dan van de commercielen, dus ja dat is de hoofdreden.
Klopt ja, maar toch zie ik sommige uitzendingen van Veronica ook in prachtige kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Philflow schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:25:
[...]

Dit is alleen bij de beeldinstelling 'juist'. Werkt heel goed voor bijvoorbeeld het journaal.
gelukkig is er dus een oplossing. Thamx man. Ik vond het al irritant af en toe.
Overigens is mijn dvd speler voor de auto ook al binnen (de 1e) ziet er goed uit hoor. Beter dan eigenlijk alle auto dvd spelers die ik heb gezien en netjes binnen 10 werkdagen.

[ Voor 23% gewijzigd door Ross op 05-08-2007 22:16 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Kun je een 'Xbox 360 Component HD AV-kabel' op de Panasonic TH-37PV70 aansluiten?
Dat is me namelijk niet helemaal duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228750

Beste forumgenoten,

Ik sta op het punt om de Panasonic 42PV70 aan te schaffen. Toch had ik nog een aantal vragen waar ik graag hulp bij kan gebruiken, namelijk:

1) De Plasma zal met name gebruikt worden voor SD, DVD en de Xbox 360 (toch wil ik in de toekomst ook gebruik kunnen maken van HD DVD (mits dit mogelijk is gezien dit geen Full HD is en de HD disks in 1024P opgenomen zijn).

2) Kan ik direct ook al beginnen met het gebruiken van mijn Xbox op een dergelijk toestel, of moet ik eerst 100 uur wachten met gamen ivm inbranden? (en de tv met normale tv uitzendingen in laten spelen)

3) Zal een componentaansluiting beter beeld geven dmv progressive scan op mijn Onkyo DVD-speler dan mijn huidige IXOS scart? Scart kan toch geen progressive scan doorgeven?

4) De Panasonic belooft up- of downscaled (?) 1024p te kunnen weergeven. Wat moet ik mij hierbij in de praktijk voorstellen. Is dit een scherpte die 1024p 80% evenaart ofzo?

5) Last but not least: mijn kijkafstand is 2.80 meter. Op deze afstand heeft 1024p toch eigenlijk geen toegevoegde waarde meer tov 720p? (het liefst koop ik full HD, maar mijn budget is niet hoog genoeg).

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

xbox kan er zo op, hoef je uiteraard ook niet te wachten i.v.m inbranden. kan ook niet want een spel is niet statisch. Hd films ook geen probleem, ik kijk ook blue ray met mijn ps3 en beeld is echt super. 1024 kost dubbele, dus naar mijn mening niet echt zoveel meerwaarde, maar vergelijk gerust in een winkel. Scheelt wel iets, maar niet zoveel.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10-2023
Philflow schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:39:
[...]

Heel simpel. Ik wil geen coating die een klein gedeelte van het contrast en helderheid wegneemt.

en dan nog 200 euro goedkoper! :P
ik kan dat geloven, maar ons exemplaar staat naast een raam vol lichtinval overdag, en dan opteer ik eerder voor een matte plaat met ietsie minder contrast dan een spiegel. Ook de opties als PIP zou ik missen, want dit hebben we nu al jaren op onze matchline III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228750

@YAH

Maar een race spel heeft toch wel degelijk statisch beelden zoals snelheidsmeter/laps enz.
(lijkt mij tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216726

Anoniem: 228750 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:55:
@YAH

Maar een race spel heeft toch wel degelijk statisch beelden zoals snelheidsmeter/laps enz.
(lijkt mij tenminste).
Tja dat heb je ook als je naar voetbal of formule 1 kijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:17
Anoniem: 84457 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:00:
Kun je een 'Xbox 360 Component HD AV-kabel' op de Panasonic TH-37PV70 aansluiten?
Dat is me namelijk niet helemaal duidelijk...
Zeker weten dat dat kan, fantastisch beeld ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Syntagma schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:56:
Net bij de MM gekeken en daar stond een 37PV70 voor 1299 euro. Wat een zuiver beeld zeg, zelfs van dichtbij! Ik ben eigenlijk al verkocht.. even zien of ie nog goedkoper te krijgen is ergens.
Viel me wel op dat de LG modellen goedkoper zijn en 106 cm.. maar goed daar hebben we het hier niet over :)
Jammer dat ik geen 37PV45 kon zien.
Ik heb het afgelopen weekend de 37PV70 bij de MM aangeschaft voor 1100 euro, met een korting van 100 euro van een hele aardige medewerker.
Sta er van te kijken dat jij em voor 1299 euro bij een MM hebt gezien.

Edit:

Enorm bedankt voor je reactie, Ferry34! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 06-08-2007 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146077

Anoniem: 84457 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:15:
Ik heb het afgelopen weekend de 37PV70 bij de MM aangeschaft voor 1100 euro, met een korting van 100 euro van een hele aardige medewerker.
Check this out! De 42" voor amper 1147,98€. Mijn keuze zal toch redcoon worden ipv MM. Heb ik voor hetzelfde geld een grotere plasma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146077 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:57:
[...]

Check this out! De 42" voor amper 1147,98€. Mijn keuze zal toch redcoon worden ipv MM. Heb ik voor hetzelfde geld een grotere plasma!
Ik had in eerste instantie een LCD gekocht, heb 3 verschillende in huis gehad en deze probleemloos om kunnen ruilen bij de MM.
Dat is voor mij al een reden om geen Plasma online te kopen, maar in elk geval bedankt!

Lees de reacties hier maar es over Redcoon:

http://www.beslist.nl/s0000002005/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Anoniem: 84457 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:04:
[...]
Ik had in eerste instantie een LCD gekocht, heb 3 verschillende in huis gehad en deze probleemloos om kunnen ruilen bij de MM.
Je had 3 verschillende LCD's geprobeerd en bent toen voor plasma gegaan?

Vertel aub. meer. Welke modellen had je? wat vond je er niet goed aan?
Mensen die een koop overwegen hebben hier veel aan.
Dat is gebaseerd op 33 reviews, op kieskeurig op 279 reviews:
http://kieskeurig.nl/nl/p...6510E57D0C1257043004C92C0
Ook niet super goed, maar redelijk.

Ik zelf heb 4 producten van Redcoon besteld. Bij mij was het altijd op tijd.

[ Voor 38% gewijzigd door Philflow op 06-08-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

betreft redcoon. Ik zie dat levertijd de grootste struikelblok is. Liever dit dan slechte service. Als ik dit op voorhand weet dan hou ik er rekening mee. Misschien toch de vraag: zijn er webshops die beter betrouwbaar zijn? 8)7 Redcoon.be is voor mij ideaal daar ik BE ben..
edit: ik kan eventueel nog voor een webshop gaan die deelneemt aan de draagbare dvd-speler actie. goed idee? :/

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 146077 op 06-08-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Topicstarter
Anoniem: 146077 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:29:
[..diverse vragen over Redcoon en Webshops...]
...gezien je vragen is het misschien raadzaam om zelf wat te zoeken hierover (o.a wellicht in http://tweakers.net/shopreview/ ) of een vers topic te starten.
Anders loopt dit topic straks vol met (web)shop verhalen en das niet zo handig ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 06-08-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@LOST: M'n excuses voor het herhaaldelijk posten van webshop vraagjes. :X
Dank je voor de link, super handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
Ik heb me al een tijdje verdiept in de hd televisies, en ongeveer 3 maanden geleden viel mijn oog op de o-zo-mooie Panasonic TH42PY700...

Ik was laatst naar Polectro in Amsterdam gegaan, want voordat ik iets koop wil ik met mijn eigen ogen zien hoe de beeldkwaliteit is, maar helaas viel mij dat HEEL erg tegen: volgens de verkoper lag het aan het tv-signaal wat ze binnenkregen maar dat klonk heel erg als standaard verkoperspraat. Daarna zette hij zo een hddvdtje op en dat was wel weer erg mooi. Maar mijn vraag is dus nu aan de mensen die een 42PY700 hebben hoe de tv kwaliteit van bijvoorbeeld upc digital-tv is.

Daarnaast heb ik nog een vraag over de Processing-chip in de 42PY700: Als ik hem koop, is die upscaler voldoende of raden jullie voor goede kwaliteit toch een aparte upscaler aan, zoja: welke upscaler raden jullie dan aan?

Ik hoop dat ik nu niet teveel links naar vorige delen te zien krijg, want ik heb die uitgepluisd en kon het antwoord niet (duidelijk) vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door SilentNL op 06-08-2007 12:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Anoniem: 228750 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:14:
Beste forumgenoten,

Ik sta op het punt om de Panasonic 42PV70 aan te schaffen. Toch had ik nog een aantal vragen waar ik graag hulp bij kan gebruiken, namelijk:

1) De Plasma zal met name gebruikt worden voor SD, DVD en de Xbox 360 (toch wil ik in de toekomst ook gebruik kunnen maken van HD DVD (mits dit mogelijk is gezien dit geen Full HD is en de HD disks in 1024P opgenomen zijn).

2) Kan ik direct ook al beginnen met het gebruiken van mijn Xbox op een dergelijk toestel, of moet ik eerst 100 uur wachten met gamen ivm inbranden? (en de tv met normale tv uitzendingen in laten spelen)

3) Zal een componentaansluiting beter beeld geven dmv progressive scan op mijn Onkyo DVD-speler dan mijn huidige IXOS scart? Scart kan toch geen progressive scan doorgeven?

4) De Panasonic belooft up- of downscaled (?) 1024p te kunnen weergeven. Wat moet ik mij hierbij in de praktijk voorstellen. Is dit een scherpte die 1024p 80% evenaart ofzo?

5) Last but not least: mijn kijkafstand is 2.80 meter. Op deze afstand heeft 1024p toch eigenlijk geen toegevoegde waarde meer tov 720p? (het liefst koop ik full HD, maar mijn budget is niet hoog genoeg).

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik zal s proberen wat antwoorden te geven op je vragen. Ik heb zelf de 50 inch hd-ready van Panasonic, dus er zal weinig verschil zijn met de 42inch wat mogelijkheden betreft.

1. Ik heb zelf de hd dvd add-on speler voor de xbox360 en het beeld is geweldig mooi. Deze wordt via usb aangesloten op de xbox360 en die gaat weer via componenten op de plasma.

2. Je kan meteen beginnen met gamen. Het is belangrijk dat je contrast niet te hoog zet de eerste 200 uur. Ik heb t op ongeveer 40% staan en dan zet je de helderheid iets hoger en dan is het helemaal goed.
Ik vraag me zelfs af of ik t contrast wel hoger ga zetten na de inlooptijd, want t wordt er niet ineens mooier van vind ik.
Juist bij gaming heb je veel loadfilmpjes en bewegingen, zelfs bij racegames. Bij tv kijken heb je juist de logo's die blijven staan, maar n panasonic brandt niet in.

4+5. Volgens mij haal je wat dingen door elkaar, want ik begrijp je vraag niet helemaal.
Ik denk dat je bedoelt dat de panasonic 1080p signalen kan ontvangen?
In dat geval: ja ze kunnen dit signaal ontvangen maar downscalen dit dan natuurlijk naar de resolutie van het scherm. Let wel: hij accepteert alleen 1080p signalen via hdmi. Dus met de xbox360 hebben we er nog niks aan.

Je zegt ook dat je graag n full hd zou willen. Ik heb het hier al vaker verteld, maar ik heb heel lang in 2 winkels getest (had mn eigen xbox360 meegenomen) tussen full hd lcd (de samsung LE40M86 die ik eerst wilde hebben) en de hd-ready plasma's van Panasonic.
De Panasonic gaf met zn 720p een veel mooier beeld dan de 1080p full hd lcd's! Ik begreep er eerst ook niets van, hoe kan 720p nu mooier zijn dan 1080p?
Maar de beeldkwaliteit wordt natuurlijk ook gevorm door kleur-en zwartweergave en die zijn op de plasma's fantastisch. En plasma heeft geen ghosting!

En idd, zodra je kijkafstand boven de 2,5 mtr komt dan is t zowiezo al niet rendabel om full hd te nemen. Ik heb echter nog nooit een full hd plasma gezien trouwens, dus die vergelijking kan ik niet maken. Ik zit trouwens op 1,8 meter van mn 50 inch.

Kijk ff naar wat foto's van n vorige post van mij,van mn scherm met xbox360 Gears of War (bring it!)
http://www.putfile.com/ferry34/images/

Je zult absoluut geen spijt krijgen als je die panasonic koopt, want t is echt geweldig. Ik heb hiervoor 2,5 jaar gegamed op een 30 inch breedbeeld lcd van Iiyama, maar die plasma is echt vele malen mooier :).
Is er dan echt geen minpuntje? Jawel, n plasma is iets minder handig met pc aansluiten en ik heb n lichte schaduw bij tekstbalken. Ik internet gewoon iedere dag en dat gaat prima, maar met films en gaming is deze plasma echt ongelooflijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Ferry34 op 06-08-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
Ferry34 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:32:
[...]

Ik zal s proberen wat antwoorden te geven op je vragen. Ik heb zelf de 50 inch hd-ready van Panasonic, dus er zal weinig verschil zijn met de 42inch wat mogelijkheden betreft.

1. Ik heb zelf de hd dvd add-on speler voor de xbox360 en het beeld is geweldig mooi. Deze wordt via usb aangesloten op de xbox360 en die gaat weer via componenten op de plasma.

2. Je kan meteen beginnen met gamen. Het is belangrijk dat je contrast niet te hoog zet de eerste 200 uur. Ik heb t op ongeveer 40% staan en dan zet je de helderheid iets hoger en dan is het helemaal goed.
Ik vraag me zelfs af of ik t contrast wel hoger ga zetten na de inlooptijd, want t wordt er niet ineens mooier van vind ik.
Juist bij gaming heb je veel loadfilmpjes en bewegingen, zelfs bij racegames. Bij tv kijken heb je juist de logo's die blijven staan, maar n panasonic brandt niet in.

4+5. Volgens mij haal je wat dingen door elkaar, want ik begrijp je vraag niet helemaal.
Ik denk dat je bedoelt dat de panasonic 1080p signalen kan ontvangen?
In dat geval: ja ze kunnen dit signaal ontvangen maar downscalen dit dan natuurlijk naar de resolutie van het scherm. Let wel: hij accepteert alleen 1080p signalen via hdmi. Dus met de xbox360 hebben we er nog niks aan.

Je zegt ook dat je graag n full hd zou willen. Ik heb het hier al vaker verteld, maar ik heb heel lang in 2 winkels getest (had mn eigen xbox360 meegenomen) tussen full hd lcd (de samsung LE40M86 die ik eerst wilde hebben) en de hd-ready plasma's van Panasonic.
De Panasonic gaf met zn 720p een veel mooier beeld dan de 1080p full hd lcd's! Ik begreep er eerst ook niets van, hoe kan 720p nu mooier zijn dan 1080p?
Maar de beeldkwaliteit wordt natuurlijk ook gevorm door kleur-en zwartweergave en die zijn op de plasma's fantastisch. En plasma heeft geen ghosting!

En idd, zodra je kijkafstand boven de 2,5 mtr komt dan is t zowiezo al niet rendabel om full hd te nemen. Ik heb echter nog nooit een full hd plasma gezien trouwens, dus die vergelijking kan ik niet maken. Ik zit trouwens op 1,8 meter van mn 50 inch.

Kijk ff naar wat foto's van n vorige post van mij,van mn scherm met xbox360 Gears of War (bring it!)
http://www.putfile.com/ferry34/images/

Je zult absoluut geen spijt krijgen als je die panasonic koopt, want t is echt geweldig. Ik heb hiervoor 2,5 jaar gegamed op een 30 inch breedbeeld lcd van Iiyama, maar die plasma is echt vele malen mooier :)
en de TH42PY700, die is toch hull hd plasma? :? je bedoelt natuurlijk met je eigen ogen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
SilentNL schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:37:
[...]

en de TH42PY700, die is toch hull hd plasma? :? je bedoelt natuurlijk met je eigen ogen :z
Ja let wel, ik kijk bijna geen tv en gebruik t scherm alleen voor xbox360 en internetten.

Ik lees net jouw post en je vond de tv beeldkwaliteit niet zo goed van de y700?
Dan was de pv70 waarschijnlijk beter of niet?

Want een tv signaal is toch maar 576 lijnen en die Y700 heeft er 1080 en moet die dus behoorlijk gaan scalen, kan nooit goed zijn voor de beeldkwaliteit. Op een full hd moet je ook full hd content kijken, anders moet je hem denk ik niet kopen. Daarom zag die hd dvd er wèl mooi uit.
Met een full hd lcd is t net zo! Ik zal s kijken of ik ergens n Y700 zie staan en kijken of ik het ook zo vind tegenvallen (zal wel denk ik)

Digitale tv is zowiezo een must met dit soort grote schermen, maar zelfs digitale tv is SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
Ferry34 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:53:
[...]

Ja let wel, ik kijk bijna geen tv en gebruik t scherm alleen voor xbox360 en internetten.

Ik lees net jouw post en je vond de tv beeldkwaliteit niet zo goed van de y700?
Dan was de pv70 waarschijnlijk beter of niet?

Want een tv signaal is toch maar 576 lijnen en die Y700 heeft er 1080 en moet die dus behoorlijk gaan scalen, kan nooit goed zijn voor de beeldkwaliteit. Op een full hd moet je ook full hd content kijken, anders moet je hem denk ik niet kopen. Daarom zag die hd dvd er wèl mooi uit.
Met een full hd lcd is t net zo! Ik zal s kijken of ik ergens n Y700 zie staan en kijken of ik het ook zo vind tegenvallen (zal wel denk ik)

Digitale tv is zowiezo een must met dit soort grote schermen, maar zelfs digitale tv is SD.
Ja, het beeld was heel erg korrelig en heel somber van kleur, toen ik er naar vroeg, zei de verkoper dat het lag aan het signaal van televisie omdat ze het moesten "delen" met 100 andere televisies en omdat kwaliteit niet zo goed was in de omgeving van de winkel.. Maar wist niet of ik het moest geloven, omdat ik 3 dagen daarna in de sportschool een nieuwe lcd televisie aanschouwde die ongeveer 50" was, en daar was het tv signaal wel goed, of zou dat komen omdat het niet full hd is en dus de resolutie lager ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
SilentNL schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:57:
[...]

Ja, het beeld was heel erg korrelig en heel somber van kleur, toen ik er naar vroeg, zei de verkoper dat het lag aan het signaal van televisie omdat ze het moesten "delen" met 100 andere televisies en omdat kwaliteit niet zo goed was in de omgeving van de winkel.. Maar wist niet of ik het moest geloven, omdat ik 3 dagen daarna in de sportschool een nieuwe lcd televisie aanschouwde die ongeveer 50" was, en daar was het tv signaal wel goed, of zou dat komen omdat het niet full hd is en dus de resolutie lager ligt?
Ja dat delen van die aansluiting is wel waar, maar die andere toestellen moeten dat ook en die gaven volgens jou een mooier beeld!
Het zal inderdaad door t full hd komen, waardoor die moet scalen.

Ik zag laatst bij BCC ook zoiets, de duurste full hd tv (een 50 inch lcd van samsung) en daar hadden ze als enige toestel een concert op staan. Het zal een dvd geweest zijn, want t beeld was me een partij slecht!! (denk niet dat t ooit verkocht wordt op deze manier :+ ).
Zal dus ook weer het scalen zijn.

Daarom moet je ook n tv kopen met n resolutie die dicht bij de content zit die je bij je thuis gaat afspelen.

Dat is ook de reden dat ik mn xbox360 heb meegenomen naar de winkel. Ik gebruik t voor 80 % voor t gamen en dus was deze plasma voor mij de beste keus.

[ Voor 5% gewijzigd door Ferry34 op 06-08-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
Ferry34 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:08:
[...]

Ja dat delen van die aansluiting is wel waar, maar die andere toestellen moeten dat ook en die gaven volgens jou een mooier beeld!
Het zal inderdaad door t full hd komen, waardoor die moet scalen.

Ik zag laatst bij BCC ook zoiets, de duurste full hd tv (een 50 inch lcd van samsung) en daar hadden ze als enige toestel een concert op staan. Het zal een dvd geweest zijn, want t beeld was me een partij slecht!! (denk niet dat t ooit verkocht wordt op deze manier :+ ).
Zal dus ook weer het scalen zijn.

Daarom moet je ook n tv kopen met n resolutie die dicht bij de content zit die je bij je thuis gaat afspelen.
Ja, maar ik heb bijvoorbeeld een HTPC volgestouwd met hd-films en een xbox360. Maar daarnaast wil ik ook tv kijken, en dan wil ik natuurlijk niet dat het kwaliteit is waar ik me aan ga storen.. Dat maakt de keus dus alleen maar moeilijker. Maar zou ik met een aparte upscaler wel mooier beeld kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
SilentNL schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:11:
[...]

Ja, maar ik heb bijvoorbeeld een HTPC volgestouwd met hd-films en een xbox360. Maar daarnaast wil ik ook tv kijken, en dan wil ik natuurlijk niet dat het kwaliteit is waar ik me aan ga storen.. Dat maakt de keus dus alleen maar moeilijker. Maar zou ik met een aparte upscaler wel mooier beeld kunnen krijgen?
Van aparte upscalers heb ik helemaal geen verstand.

Je wilt hd films van je pc kijken, maar heb je wel goed gekeken naar de max resolutie van de VGA ingang. Daar moet je echt op letten, want die 50 inch van mij kan via vga alleen een resolutie aan van 1024x768, terwijl t scherm een resolutie heeft van 1366x768!
Je zult m wel via hdmi aansluiten maar dan moet je weer kijken of de overscan niet te groot is. Bij mij is dan de taakbalk bijna helemaal verdwenen. Ik kreeg t niet goed en heb voorlopig de dvd-hdmi kabel weer teruggebracht.
Het schijnt via t service menu aangepast te kunnen worden, maar dat durf ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
Ferry34 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:26:
[...]

Van aparte upscalers heb ik helemaal geen verstand.

Je wilt hd films van je pc kijken, maar heb je wel goed gekeken naar de max resolutie van de VGA ingang. Daar moet je echt op letten, want die 50 inch van mij kan via vga alleen een resolutie aan van 1024x768, terwijl t scherm een resolutie heeft van 1366x768!
Je zult m wel via hdmi aansluiten maar dan moet je weer kijken of de overscan niet te groot is. Bij mij is dan de taakbalk bijna helemaal verdwenen. Ik kreeg t niet goed en heb voorlopig de dvd-hdmi kabel weer teruggebracht.
Het schijnt via t service menu aangepast te kunnen worden, maar dat durf ik niet.
over de taakbalk maak ik me geen zorgen aangezien ik 2005 MCE edition geinstalleerd heb, en de 2600 hd kaart van ati met hdmi uitgang, dus hij moet het signaal over kunnen zetten en MCE hoort ook goed en volledig op het beeld te verschijnen

edit: en hoort de V-real pro 2 techniek van de TH42PY700 er niet voor te zorgen dat alles mooi wordt upgescaled? dacht dat hij daarom zo beroemd was? :?

[ Voor 7% gewijzigd door SilentNL op 06-08-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110871

Ok gisteravond geprobeerd om een PS3 via hdmi aan een TH-50PY700 te knopen echter zonder het gewenste resultaat namelijk geen beeld!
De HDMI en de PS3 zijn beide goed ik heb de combi even getest op een philips lcd en dat ging als een speer.
Wat heb ik geprobeerd : TV aan dan de ps3 aan
: Ps3 aan dan de tv aan
: TV aan ps3 aan met de sec aan knop 5 sec inhouden tot de piep
: Ps3 aan met de 5 sec truuk en dan de tv aan
: Alle drie de hdmi ingangen op de pana

De kabel is de ps3-hdmi 3 meter van logitech.

Iemand een idee wat hiet niet goed gaat ?

Thanks

Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
Anoniem: 110871 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:51:
Ok gisteravond geprobeerd om een PS3 via hdmi aan een TH-50PY700 te knopen echter zonder het gewenste resultaat namelijk geen beeld!
De HDMI en de PS3 zijn beide goed ik heb de combi even getest op een philips lcd en dat ging als een speer.

Thanks

Hans
misschien moet je eerst op de PS3 instellen dat hij via de hdmi kabel moet verzenden? moet ook met de xbox360..

als dat werkt kun jij me dan wat vertellen over de kwaliteit van televisie op je 50PY700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry was ik vergeten te vermelden... Ik heb uiteraard de beelduitgang op de ps3 op HDMI gezet.
maar daar is ook die 5 sec truuk voor....

Het beeld is werkelijk heel goed, je ziet wel het verschil goed tussen een normale uitzending en een digitale maar dat is denkelijk wel te begrijpen.

Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
maar het is gewoon goed te doen? kun je misschien (als het niet teveel gevraagd is) een fotootje uploaden, zodat ik het zelf kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
SilentNL schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:29:
[...]

over de taakbalk maak ik me geen zorgen aangezien ik 2005 MCE edition geinstalleerd heb, en de 2600 hd kaart van ati met hdmi uitgang, dus hij moet het signaal over kunnen zetten en MCE hoort ook goed en volledig op het beeld te verschijnen

edit: en hoort de V-real pro 2 techniek van de TH42PY700 er niet voor te zorgen dat alles mooi wordt upgescaled? dacht dat hij daarom zo beroemd was? :?
ja die ati heeft een overscancorrectie las is laatstt, mn nvidia 6800 heeft dat niet.
Ik zit te wachten op Microsoft, ze gaan mn xp pro legitiem maken (zat n illegale versie op toen ik m kocht) en dan kan ik mediaplayer 11 erop zetten en mn filmpjes van pc via de xbox360 streamen.
Jij kan dat al, aangezien je mce hebt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
Ferry34 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:07:
[...]

ja die ati heeft een overscancorrectie las is laatstt, mn nvidia 6800 heeft dat niet.
Ik zit te wachten op Microsoft, ze gaan mn xp pro legitiem maken (zat n illegale versie op toen ik m kocht) en dan kan ik mediaplayer 11 erop zetten en mn filmpjes van pc via de xbox360 streamen.
Jij kan dat al, aangezien je mce hebt denk ik.
klopt, het wachten is nog op een full-hd plasma tv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Philflow schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:28:
[...]

Je had 3 verschillende LCD's geprobeerd en bent toen voor plasma gegaan?

Vertel aub. meer. Welke modellen had je? wat vond je er niet goed aan?
Mensen die een koop overwegen hebben hier veel aan.

Ik had de Sharp LC-32AD5EBK, daar was op zich niet veel mis mee, maar ik wilde toch een wat fijner beeld/geluid.

Daarna heb ik de Sharp LC-32RD2E aangeschaft, probleem met deze LCD was dat Pro Evolution Soccer totaal onspeelbaar was.
Het beeld schokte aan alle kanten, terwijl dit bij dit model niet mag voorkomen.

De bal vervormde en de speler met wie ik speelde die zag ik 5x dubbel.
Toen ik sharp van mijn probleem vertelde, vertelden ze me dat het met 'ghosting' te maken zou hebben.
Ze kunnen dit proberen te fixen in de vorm van een software-update, maar gaven geen garantie dat het daarna daadwerkelijk opgelost zou zijn.

De zogenaamde 3 jaar garantie van Sharp geldt maar 1 malig, dus wanneer je 1x iets in die drie jaar iets hebt dan hoef je niet voor een 2e voor garantie aan te kloppen.

Voor mij is PES/Winning Eleven een must om te spelen, dat dat niet direct mogelijk was, was voor mij DE reden om de LCD in te ruilen voor een Plasma.

[...]

Dat is gebaseerd op 33 reviews, op kieskeurig op 279 reviews:
http://kieskeurig.nl/nl/p...6510E57D0C1257043004C92C0
Ook niet super goed, maar redelijk.

De kieskeurig site is over het algemeen wel bekend, daarom postte ik de andere link, zeker niet minder onbelangrijk.
Het aantal reviews zeggen me in principe niet veel, het gaat mij er vooral om wat er staat.

Ik zelf heb 4 producten van Redcoon besteld. Bij mij was het altijd op tijd.

Op basis van wat ik gelezen heb over Redcoon zou ik er nooit kopen, maar goed, blij dat er ook andere geluiden zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Anoniem: 110871 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:51:

Thanks

Hans
ps3 moet je eerst met coax kabels aanluiten, ik bedoel tulp. Dan kan je de beeldweergave wijzigen naar hdmi bij instellingen ps3, anders gaat het volgens mij niet lukken.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Dvamber schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:36:
[...]
ik kan dat geloven, maar ons exemplaar staat naast een raam vol lichtinval overdag, en dan opteer ik eerder voor een matte plaat met ietsie minder contrast dan een spiegel. Ook de opties als PIP zou ik missen, want dit hebben we nu al jaren op onze matchline III.
eerlijk is eerlijk, ik heb 's ochtends wel last van velle zon lichtinval op de pana beneden en dat stoort me echt wel qua spiegeling, maar je kijkt er doorheen. Iets later, als de zon iets draait is dit geen probleem meer. Gordijnen zijn ook een oplossing. In dit opzicht is een lcd echt wel beter. Ik weet niet hoe de 700 het doet met deze situatie. Op zolder is er haast geen licht, dus nooit last.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228845

Vraagjes?

Sinds vorige week donderdag ben ik in het bezit van een Panasonic Plasma TV Type: TH-37PV7F.
Deze is aangesloten op digitale TV van @home.

Bij het bekijken van bv. een film of het journaal is het beeld heel scherp. Maar.......... bij het bekijken van een voetbalwedstrijd valt mij de beeldkwaliteit toch een beetje tegen.
Op het moment dat er ingezoomd word is het beeld nog scherp maar als er uitgezoomd (speelveld tussen 30-40 meter met meerdere spelers zichtbaar ) word is het beeld rondom de voetbalspelers kriebelig.

Is dit normaal bij een plasma TV of alleen bij dit type (TH-37PV7F)?

Daar ik veel voetbal kijk zit ik te dubben om deze TV te ruilen met het type TH-37PV70 die meer contrast heeft.
TH-37PV7F  8000:1
TH-37PV70  10000:1

Is dit de oplossing of misschien toch niet?
Of moet ik toch nog ergens anders op letten.

Misschien zijn er mensen die mij hierover meer info willen geven?
Graag hoor ik van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Anoniem: 228845 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:52:
Op het moment dat er ingezoomd word is het beeld nog scherp maar als er uitgezoomd (speelveld tussen 30-40 meter met meerdere spelers zichtbaar ) word is het beeld rondom de voetbalspelers kriebelig.

Ligt eraan. Over welk voetbal heb je het?

Op UPC digitaal met 42PV70:
Afgelopen dagen: Samenvattingen op ned1/2/3 waren topkwaliteit
Live feyenoord-liverpool was behoorlijk goed tot zeer goed.
Andere zenders waren beduidend minder.
Daar ik veel voetbal kijk zit ik te dubben om deze TV te ruilen met het type TH-37PV70 die meer contrast heeft.
Het gaat niet om opgegeven contrastratio's. Wat wel kan meespelen is dat er betere beeldverwerkingstechnieken in de PV70 zit.

[ Voor 24% gewijzigd door Philflow op 06-08-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228845

Ik bedoel Nederland 1/2/3.
Feyenoord - Liverpool was beter dan Ajax - Arsenal (SBS6).

Bij laatst genoemde was het eigenlijk drama.
Heeft dat met Plasma TV te maken?
Philflow schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:00:
[...]

Ligt eraan. Over welk voetbal heb je het?

Op UPC digitaal met 42PV70:
Afgelopen dagen: Samenvattingen op ned1/2/3 waren topkwaliteit
Live feyenoord-liverpool was behoorlijk goed tot zeer goed.
Andere zenders waren beduidend minder.

[...]

Daar gaat het niet om. Wat wel kan meespelen is dat er betere beeldverwerkingstechnieken in de PV70 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-06 13:54
Anoniem: 228845 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:05:

[...]
Nope. Kwaliteit van uitzendingen kan enorm verschillen met digitale tv. Zelfs op dezelfde zender. ;)

Nog steeds op zoek naar de 50py700 (nederland) iemand een idee waar ik hem vandaan kan halen behalve MM Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Zoals jkommeren zegt, er zit veel verschil tussen zowel uitzendingen als zenders.

Over het algemeen:
Live wedstrijden zijn vaak minder dan samenvattingen.
De commercielen zijn minder dan Ned 1/2/3
Hoe belangrijker de wedstrijd, des te beter de beeldkwaliteit.

Maar goed, ik heb geen ervaring met de 37PV7 en het zou kunnen dat de 37PV70 net wat beter is met voetbal. Maar of het echt zo is? ik betwijfel het.

Verder kun je kijken of je scartkabel goed genoeg is.

[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 06-08-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotter1965
  • Laatst online: 21:33
Ned 1/2/3 altijd de beste kwaliteit. Je kunt het ook positief bekijken. Op een LCD kijken is nog slechter ,zelfs bij ned 1/2/3/.
bv bij de camera-zwenking bij het nemen van een corner zijn de spelers bij het doel wazig en niet herkenbaar.
Plasma zeker beter. Ik denk trouwens niet dat de 37PV70 een betere kwaliteit zal geven dan de PV7.
We moeten helaas maar wachten op een hogere bitrate .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:34
Al langer aan het orienteren voor een nieuwe TV en ben echt van plan de 42PV70 te gaan halen.

Vandaag eens gaan kijken bij de MM, heerlijk beeld, stonden ook een Samsung naast en een LCD scherm, ok natuurlijk altijd instellingen maar toch zag duidelijk dat de plasma stukken zwarter was dan de LCD die er naast stond. PV7 stond er ook bij, niet echt veel verschil qua beeld vond ik.

Ik weet iig zeker dat ik hem haal, alhoewel ik ook een Sony W 2000 zag staan, en moet zeggen dat zag er toch superstrak uit, durf te wedden dat die TV goed stond ingesteld, maar was toch erg mooi beeldje. :)

Dus ik dacht ga eens vragen waarom zij er 1400 euro voor vragen als hij in groningen 1199 was. Hij kijken ja is nu 1299 dus zal wel actie zijn geweest, ik zeg volgens mij niet, misschien eens bellen.
Had ook dat prijzen in duitsland er goedkoper waren. Maar wat een belabberde verkoper zegt gewoon, nou ja haal je hem toch daar of internet. Niet eerst eens proberen om zelf met prijs te komen. Nou ja hun gemis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Albinoraptor schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:05:
Ik weet iig zeker dat ik hem haal, alhoewel ik ook een Sony W 2000 zag staan, en moet zeggen dat zag er toch superstrak uit, durf te wedden dat die TV goed stond ingesteld, maar was toch erg mooi beeldje. :)
Op wat voor bron was die aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Tja W2000 X2000 hadden ze echt apart staan met HD materiaal. Zag er gewoon echt geil uit. Ook als je erg kortbij stond. Is natuurlijk 1920x1080 dus niet zo gek. :P

Maar ik wel absoluut geen LCD, mag dan wel idd soms scherper zijn zeker met stilstaand, maar als ik dan het beeld zie van de plasma's. Tja |:( als je LCD koopt. :P

Denk dat ik hem vanavond maar eens bestel online. :D Iig wel bij site waar ik ook die draagbare dvd speler krijg. Verkoop ik die, nog voordeliger die TV. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Albinoraptor op 06-08-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Albinoraptor schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:12:
Tja W2000 X2000 hadden ze echt apart staan met HD materiaal. Zag er gewoon echt geil uit. Ook als je erg kortbij stond. Is natuurlijk 1920x1080 dus niet zo gek. :P
Ja ik had al zo'n vermoeden. Sluit die W2000 maar eens aan op SD. Ben benieuwd hoeveel ze er dan nog verkopen als ie naast een 42PV70 staat ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 06-08-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Won't argue with that. ;)
Maar durf te wedden dat zelf LCD TV beter SD beeld gaan geven dan crap TV die ik nu heb. :P

Als die Pioneers nou eens wat leuker geprijsd waren had ik die gehaald. Zo'n strak design. Hmmmm.
En als die business tv's van panasonic nou eens wat betere inputs hadden, had ik misschien ook zo een gekocht. Maar ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yah schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:23:
[...]

ps3 moet je eerst met coax kabels aanluiten, ik bedoel tulp. Dan kan je de beeldweergave wijzigen naar hdmi bij instellingen ps3, anders gaat het volgens mij niet lukken.
Dat heb ik ook gedaan maakt niks uit.... Maar goed dat hoeft niet als je de aan en knop 5 sec ingedrukt houd tot de tweede piep dan kiest de ps3 die uitgang die op dat moment aangesloten staat..

Ik zat te denken zou het toch de kabel kunnen zijn ondanks dat deze het doet op philips ? dat is namelijk een hdmi 1.1 en de pana is een hdmi 1.3 dat je daar een andere kable voor moet hebben ?

Of iemand nog een ander idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mh1956
  • Laatst online: 28-01-2021
Vraagjes?

Sinds vorige week donderdag ben ik in het bezit van een Panasonic Plasma TV Type: TH-37PV7F.
Deze is aangesloten op digitale TV van @home.

Bij het bekijken van bv. een film of het journaal is het beeld heel scherp. Maar.......... bij het bekijken van een voetbalwedstrijd valt mij de beeldkwaliteit toch een beetje tegen.

Is dit de oplossing of misschien toch niet?
Of moet ik toch nog ergens anders op letten.

Misschien zijn er mensen die mij hierover meer info willen geven?
Graag hoor ik van jullie.
Ik bezit zelf de TH-37PV70 en kijk nog analoog, maar ik kan jouw indruk alleen maar bevestigen. Hoewel mijn analoge signaal helemaal niet zo slecht is (ik zie bijv. op geen enkele zender enige vorm van ruis), was het kijken naar het voetbal van het afgelopen weekeinde (Nederland 1/2/3 of commerciële zenders) geen pretje. Ook ik zie veel te scherpe, onrustige contouren rond de spelers (terwijl ik alle beeldverbeteraars uit heb staan) en ook de kleurweergave en detaillering liet sterk te wensen over. Bij close-ups is dat beter, maar bij totaaloverzichten ziet het er niet mooi uit. Of digitale TV dat beter doet? Ik betwijfel het. Het ligt volgens mij dus zeker niet aan het feit dat je 'slechts' de 37PV7F hebt.
Bekijk ik echter een DVD, dan gaat er een heel andere wereld voor me open. Zeer scherp beeld, met uitstekende detailweergave en goede, zij het iets te warme kleuren (in de Normaal-stand). Misschien is de tuner van de Panasonic niet zo goed als die zou kunnen zijn, al zou dat bij jou niet van toepassing zijn omdat jij de digitale decoder van je kabelexploitant gebruikt.
Nee, voetbal kijken op mijn oude Sony CRT was vele klassen beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Laatst was Argentinie - Colombia (ofzoiets) op nederland 2. Uitstekende beeldkwaliteit, kon niet beter. (42PV70 & UPC digitaal)

Dus volgens mij ligt het niet aan de plasma, maar aan het signaal.

Het is wel zo dat een PV70 heel nauwkeurig fouten en zwaktes in het signaal weergeeft. Een CRT is veel vergevender.

[ Voor 11% gewijzigd door Philflow op 06-08-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
die contouren bij digitale TV is de beperking van de mpg2 compressie, dit is zoiets als wanneer je een jpg bestand veel te veel comprimeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 18:00

MrScratch

I am rubber, you are glue

Ik heb nu alle topics doorgelezen, maar ik kom er niet uit met het aansluiten van VGA op de 37PV70. Ik heb een laptop waar alleen vga opzit en die probeer ik zo aan te sluiten dat er een breedbeeld-resolutie wordt getoond. Immers de tv is een breedbeeld, dus ik probeer 1280x720 (720p). Ik krijg dit echter niet in de goede verhoudingen. \

Wie is het gelukt om een breedbeeldresolutie te tonen? Gewoon 1024x768 lukt wel, maar dat is een 3:4 resolutie op een 16:9 tv, wat dus vervorming geeft. Ik wil een HD-film kunnen afspelen, maar dan natuurlijk niet helemaal platgedrukt.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

MrScratch schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:08:
Wie is het gelukt om een breedbeeldresolutie te tonen? Gewoon 1024x768 lukt wel, maar dat is een 3:4 resolutie op een 16:9 tv, wat dus vervorming geeft. Ik wil een HD-film kunnen afspelen, maar dan natuurlijk niet helemaal platgedrukt.
Dan heb je toch niet helemaal goed gelezen, want het is meerdere keren aan bod gekomen.

Met Zoomplayer en ook met WMP kun je de verhoudingen zo instellen dat het weer breedbeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvamber
Wanneer je de dvd (recorder) met componentkabels verbindt met de Pana TV's in plaats van met een scart, schakelt de TV dan nog steeds automatisch over wanneer je de DVD speler start? En weet iemand of je component kan invoeren via de scart? RGB wel, maar component??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 18:00

MrScratch

I am rubber, you are glue

Philflow schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:15:
[...]

Dan heb je toch niet helemaal goed gelezen, want het is meerdere keren aan bod gekomen.

Met Zoomplayer en ook met WMP kun je de verhoudingen zo instellen dat het weer breedbeeld is.
Ok, maar dan bedoel je dus dat ik de resolutie op 1024x768 moet instellen en vervolgens in Zoomplayer het zo moet aanpassen dat die het platdrukken weer terugcompenseert naar de goede beelverhoudingen?

Ik het tot nu toe alleen geprobeerd HD-trailers van de apple-site af te spelen, maar die zijn dan allemaal uit verhouding.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

@ MrScratch: Ja

@ Lost: misschien een idee om deze standaard vraag in het starttopic op te nemen?

[ Voor 86% gewijzigd door Philflow op 06-08-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38
Dvamber schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:35:
Wanneer je de dvd (recorder) met componentkabels verbindt met de Pana TV's in plaats van met een scart, schakelt de TV dan nog steeds automatisch over wanneer je de DVD speler start? En weet iemand of je component kan invoeren via de scart? RGB wel, maar component??
Als je met componentkabels gaat werken en de dvd speler opstart dan zal de tv niet automatisch overspringen naar component.
Dit werkt alleen met scart omdat als het goed is pin 19 voor gebruikt word. (welk pin ben ik even niet zeker van) Echter via componentkabels worden er maar 3 draden gebruikt en het dus niet mogelijk is. Dit is ook het geval bij HDMI tenzij je gebruik maakt van Vierra die standaard op de pana's zitten.
Stel je heb een hd / dvd speler van panasonic model 2007 en een xxPV70 / 700 dan kan je dus gebruik maken van Vierra link waardoor de HD / DVD speler wel automatisch schakeld naar de betreffende HDMI aansluiting. (Volgens mij werkt het dan ook voor component aansluiting)
(Mocht ik het fout hebben dan hoor ik het wel)

Je laatste vraag laat ik even open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
SilentNL schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:03:
Ik heb me al een tijdje verdiept in de hd televisies, en ongeveer 3 maanden geleden viel mijn oog op de o-zo-mooie Panasonic TH42PY700...

Ik was laatst naar Polectro in Amsterdam gegaan, want voordat ik iets koop wil ik met mijn eigen ogen zien hoe de beeldkwaliteit is, maar helaas viel mij dat HEEL erg tegen: volgens de verkoper lag het aan het tv-signaal wat ze binnenkregen maar dat klonk heel erg als standaard verkoperspraat. Daarna zette hij zo een hddvdtje op en dat was wel weer erg mooi. Maar mijn vraag is dus nu aan de mensen die een 42PY700 hebben hoe de tv kwaliteit van bijvoorbeeld upc digital-tv is.

Daarnaast heb ik nog een vraag over de Processing-chip in de 42PY700: Als ik hem koop, is die upscaler voldoende of raden jullie voor goede kwaliteit toch een aparte upscaler aan, zoja: welke upscaler raden jullie dan aan?

Ik hoop dat ik nu niet teveel links naar vorige delen te zien krijg, want ik heb die uitgepluisd en kon het antwoord niet (duidelijk) vinden.
nogmaals, heeft iemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Heeft iemand een idee waarom Fifa 2007 gewoon goed op 1280x1024 wil draaien en Quake3 wil niet eens starten en UT GOTYE schokt zo erg en doet zo raar, daar kan je ook niks mee.

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
Dethroned schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:48:
Heeft iemand een idee waarom Fifa 2007 gewoon goed op 1280x1024 wil draaien en Quake3 wil niet eens starten en UT GOTYE schokt zo erg en doet zo raar, daar kan je ook niks mee.
heeft dit betrekking op een Panasonic tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Philflow schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:02:@ Lost: misschien een idee om deze standaard vraag in het starttopic op te nemen?
..ik vind het prima hoor. Als ik het goed volg gaat het om het volgende:

"Een vraag die met enige regelmaat terugkeert betreft het aansluiten van de PC/Laptop naar de plasma en daarbij de juiste beeldverhouding te verkrijgen op de TV. Het antwoord:"
Philflow schreef:
[...]
Klopt ie dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ja zoiets, maar hij is weleens beter, uitvoeriger beantwoord.

V: PC op de VGA ingang is 1024*768 in 4:3 verhouding. Hoe krijg je dat weer in 16:9 breedbeeld?

[ Voor 20% gewijzigd door Philflow op 07-08-2007 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Philflow schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:29:
[...]Ja zoeis, maar hij is weleens beter, uitvoeriger beantwoord.
...had al wat zitten zoeken, maar kon eigenlijk niet zoveel meer vinden. Zal dan wel in Deel 3 zijn geweest... morgen weer een dag ;) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110871 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:06:
[...]

Dat heb ik ook gedaan maakt niks uit.... Maar goed dat hoeft niet als je de aan en knop 5 sec ingedrukt houd tot de tweede piep dan kiest de ps3 die uitgang die op dat moment aangesloten staat..

Ik zat te denken zou het toch de kabel kunnen zijn ondanks dat deze het doet op philips ? dat is namelijk een hdmi 1.1 en de pana is een hdmi 1.3 dat je daar een andere kable voor moet hebben ?

Of iemand nog een ander idee ?
Echt niemand een idee hierover ik ben een beetje aan het einde van mijn technische kennis hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Nee, ik schrok er zelf ook behoorlijk van, had mijn decoder er tussen weggehaald maar zonder succes, het beeldkwaliteit v/h Amsterdam Tournament was gewoon bagger, helaas.
Had zelfs een oude crt aangesloten (Sony Triniton) ook zonder succes, aan de Plasma heeft het niet gelegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 07-08-2007 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 14:34
Anoniem: 26457 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:13:
[...]
..ik vind het prima hoor. Als ik het goed volg gaat het om het volgende:

"Een vraag die met enige regelmaat terugkeert betreft het aansluiten van de PC/Laptop naar de plasma en daarbij de juiste beeldverhouding te verkrijgen op de TV. Het antwoord:"

[...]

Klopt ie dan ?
Het antwoord is wat langer, nl:

Normaal zal je via je VGA aansluiting werken. Je moet de resolutie op 1024:768 instellen (dit is idd een 4:3 resolutie, maar dit is het signaal dat wordt verwacht door de tv) en dan kan je met Zoomplayer en ook met WMP (of met VLC Mediaplayer) de verhoudingen zo instellen dat het weer breedbeeld is.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Albinoraptor schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:05:
Al langer aan het orienteren voor een nieuwe TV en ben echt van plan de 42PV70 te gaan halen.

Vandaag eens gaan kijken bij de MM, heerlijk beeld, stonden ook een Samsung naast en een LCD scherm, ok natuurlijk altijd instellingen maar toch zag duidelijk dat de plasma stukken zwarter was dan de LCD die er naast stond. PV7 stond er ook bij, niet echt veel verschil qua beeld vond ik.

Dus ik dacht ga eens vragen waarom zij er 1400 euro voor vragen als hij in groningen 1199 was. Hij kijken ja is nu 1299 dus zal wel actie zijn geweest, ik zeg volgens mij niet, misschien eens bellen.
Had ook dat prijzen in duitsland er goedkoper waren. Maar wat een belabberde verkoper zegt gewoon, nou ja haal je hem toch daar of internet. Niet eerst eens proberen om zelf met prijs te komen. Nou ja hun gemis. :P
De hedendaagse lcd's kunnen zwart net zo zwart weergeven als een plasma heb ik al gezien.
Echter wat ik ook gezien heb, een dàt maakt nou juist het verschil in beeldkwaliteit, is dat de plasma veel meer gradaties kent in zwart. Je krijgt meer details.

Kijk maar s naar een donkere scène uit n film met n lcd en n plasma naast elkaar, ik heb t meerdere malen gezien.
Waar je bij n lcd denkt dat t een mooi beeld is, je ziet een heel donker stuk en t is echt zwart, blijkt dat je bij de plasma ineens dingen ziet in dat zwarte stuk zoals een eiland of mensen.
Details die je op de lcd niet ziet en je in eerste instantie ook niet zal missen want je weet niet dat je iets van t beeld hebt gemist.
Er zijn dus zat mensen die roepen dat hun lcd geweldig beeld geeft, maar je hebt thuis natuurlijk geen 2 schermen naast elkaar staan (en diegene die dat wel hebben, zeggen hetzelfde als ik nu vertel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DexterBelgium schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 08:06:
[...]Het antwoord is wat langer, nl:[..uitleg...]
Prima, ik zet hem in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:23
>De hedendaagse lcd's kunnen zwart net zo zwart weergeven als een plasma heb ik al gezien.
>Echter wat ik ook gezien heb, een dàt maakt nou juist het verschil in beeldkwaliteit, is dat de >plasma veel meer gradaties kent in zwart. Je krijgt meer details.

Voila!
Verschillende nieuwste LCD's kunnen inderdaad PIKZWART weergeven, zo zwart dat het een bodemloos "lijkt" en zonder structuur.
Terwijl een plasma héél wat gradaties kent tussen zwart en grijs zal dat bij een LCD een pak minder zijn.
Dat zwart op LCD leek me zo "artificieel" in de winkels...schrikwekkend donker zonder emotie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

nou, vergis je niet hoor, dat wat zo zwart in de winkel lijkt is thuis in een donkere situatie echt niet zo zwart. Thuis haal je niet echt diepzwart. In de winkel met veel licht lijken ze zelfs meer zwart te hebben dan een plasma. Thuis is dit omgekeerd. Op mijn oude lcd vond ik donkere scene's nooit fijn. Het zat gewoon niet lekker. Bij plasma hoef ik hier nooit over na te denken, omdat het gewoon goed is.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-06 15:00
Dvamber schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:54:
die contouren bij digitale TV is de beperking van de mpg2 compressie, dit is zoiets als wanneer je een jpg bestand veel te veel comprimeerd.
Hij had het echter wel over analoge kabel, leek me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Twixie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:30:
[...]
Hij had het echter wel over analoge kabel, leek me.
Ja maar die mpeg compressie zag ik net zo goed op UPC digitaal. Met name bij de amsterdam tournament.

Niet gek ook, relatief onbelangrijke wedstrijd, SBS geeft minder geld uit aan de lijn voor het live verslag, MPEG compressie moet sterker.

De samenvatting later op de avond van dezelfde wedstrijd ziet er ineens beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

jvanhambelgium schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:44:
Verschillende nieuwste LCD's kunnen inderdaad PIKZWART weergeven,
Bij TL licht is het verschil misschien klein, in het donker heeft plasma voordeel. (zoals yah al zei)

[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 07-08-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davemave
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-06 21:27
bah, bij redcoon hoef je 'm niet te bestellen...
Ik wordt al anderhalve week aan het lijntje gehouden dat hij "de deur" uit is.
Ik denk dat ik vandaag maar ga afbestellen en bij de mediamarkt langs ga.
wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Davemave schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:09:
Ik wordt al anderhalve week aan het lijntje gehouden dat hij "de deur" uit is.
Als ie de deur al uit is kun je bellen met de Greef Transport Tilburg, dan weet je of het echt zo is, en wanneer ie bij je thuis geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davemave
Philflow schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:19:
[...]

Als ie de deur al uit is kun je bellen met de Greef Transport Tilburg, dan weet je of het echt zo is, en wanneer ie bij je thuis geleverd word.
Sorry, ik bedoeld status: "klaar voor verzending". Dat is nu al anderhalve week zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Davemave schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:39:
[...]
Sorry, ik bedoeld status: "klaar voor verzending". Dat is nu al anderhalve week zo.
Wat zeggen ze op de chat? ik zou er zelf achter aan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davemave
Philflow schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:51:
[...]

Wat zeggen ze op de chat? ik zou er zelf achter aan gaan.
Ik heb al een aantal mailwisselingen gehad. Ze hebben de tv niet op voorraad maar ze doen net alsof dat wel zo is. Ik heb er nog wel expliciet om gevraagd.
Dus ik heb de bestelling geannuleerd. Ik vind het wel mooi zo.
Wat kost een th42pv70 bij de media markt? En bij Expert? Of it's?
Veel duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Davemave schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:08:
[...]
Wat kost een th42pv70 bij de media markt?
1299 (gehoord, na onderhandelen) in amsterdam, en 1199 in groningen.
een grote winkel in utrecht had hem voor 1200. (naam vergeten, begrip in utrecht)

[ Voor 11% gewijzigd door Philflow op 07-08-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
wat is het beste om nu te doen? wachten tot hdtv volledig is door-ontwikkeld (zoals laatste model hdmi poorten, etc) of is het nu al "toekomstgericht" om een hdtv te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

SilentNL schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:15:
wat is het beste om nu te doen? wachten tot hdtv volledig is door-ontwikkeld (zoals laatste model hdmi poorten, etc) of is het nu al "toekomstgericht" om een hdtv te kopen?
Ligt aan je gewenste zit afstand.

Als je 1080P resolutie wil op een 42 inch zou je eigenlijk op 2,20m moeten zitten. Vanaf 2,5 meter kun je net zo goed (of beter) HD-ready kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
Philflow schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:17:
[...]

Ligt aan je gewenste zit afstand.

Als je 1080P resolutie wil op een 42 inch zou je eigenlijk op 2,20m moeten zitten. Vanaf 2,5 meter kun je net zo goed (of beter) HD-ready kopen.
want vanaf 2.5 meter zie je het verschil (bijna) niet meer?
ik zit zo ongeveer 2 meter van me scherm af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

SilentNL schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:28:
[...]
want vanaf 2.5 meter zie je het verschil (bijna) niet meer?
ja
ik zit zo ongeveer 2 meter van me scherm af...
dan zou het zin kunnen hebben om een 1080p scherm in huis te halen van 42 inch. Mits je genoeg materiaal hebt dat in 1080p is.

Of je het comfortabel zou vinden is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:27
Hey,

Kan iemand me vertellen of er een verschil zit tussen deze modellen ?
- TH-42PV70EH
- TH-42PV70
- TH-42PV70F

Ze schelen soms 100-en euro's in prijs. Afhankelijk van de winkel waar je kijkt.
VanDenBorre (in belgie) claimt dat ze hun prijs steeds aanpassen aan de laagste prijs van de markt.
Daarnet nog een reklame jingle erover op de radio gehoord :)

De "TH-42PV70EH" staat bij www.redcoon.be aan 1150 euro. Als dit hetzelfde model betreft als de TH-42PV70 die bij VanDenBorre staat, stuur ik hun een mailtje. Dat ze hun prijs van 1499 euro tot 1150 euro mogen laten zakken ;)

Tenzij het andere modellen zijn natuurlijk...
Op de website van panasonic (www.panasonic.be) vind ik alvast enkel het model: TH-42PV70F terug.

Wie weet hier meer over ?

Groetjes,
Bart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 14:34
Philflow schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:19:
[...]

De Greef zijn trouwens de reden dat ik nooit van ze leven nog iets via Redcoon bestel. Zijzelf waren vriendelijk en snel. Die klungelaars van De Greef daarentegen... idioten gewoon.

Duurt een week tussen elke afspraak, en slagen erin van een bestelling twee keer te vergeten. Resultaat: drie weken vertraging.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210534

Wij hebben hem hier ook nog op voorraad voor 1219.- eur dus dat is misschien ook nog een optie. We zijn ook een gewone grote Panasonic dealer dus een belletje kan geen kwaad denk ik :)

je kan me tot 6 uur bereiken op 06-20646097

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Bij deze leverancier in Belgie staat hij bv aan 1299 euro:
http://www.dcmelectro.be/...=148_504&products_id=9663

Vincent2407,
welke panasonic dealer ben jij ? Heb je een website ? Of winkel in België ?

P.S. Ik denk dat de "TH-42PV70F", de vernieuwde uitgave is van de "TH-42PV70"
Maar ben dit niet zeker. Kan iemand dit bevestigen ?

Groetjes,
Bart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Gent32m schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:42:
Vincent2407,
welke panasonic dealer ben jij ? Heb je een website ? Of winkel in België ?
ik zal Vincent een handje helpen: http://www.smitsarnhem.nl/pagina.php?id=onzewinkel
P.S. Ik denk dat de "TH-42PV70F", de vernieuwde uitgave is van de "TH-42PV70"
Maar ben dit niet zeker. Kan iemand dit bevestigen ?
Bevestigen kan ik het niet. Ik kan het wel ontkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Net besteld, (koopjeskampioen, fuck redcoon, ik wil wel portable dvd speler erbij. :P).

En vrijdag wordt hij afgelevert. :Y) Kan niet wachten eindelijk die klungelige pruts CRT (FINLUX, dus dan weet je de kwaliteit :P) er uit.

Denk dat ik het hele weekend achter mijn 360 zit. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Albinoraptor op 07-08-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
Hey Philflow,

Thanks. De winkel is gelegen in nederland. Ik ben op zoek naar een winkel in Belgie.
(geen web-winkel). Zodat ik de tv er zelf kan gaan afhalen.

Ik heb ondertussen een mailje naar Vandenborre gestuurd. Volgens mij is de "TH-42PV70F" een verbeterde versie van de "TH-42PV70". Je moet maar eens kijken op de website van panasonic. De "TH-42PV70" bieden ze er namelijk niet meer aan...

Maar ja, nen kenner ben ik zelf ook niet.
Als iemand hier meer over weet, please let us know :)

Groetjes,
Bart.

[ Voor 23% gewijzigd door Gent32m op 07-08-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-06 15:00
Best een goede prijs naar belgische normen. Ben ook nog op zoek naar een leverancier in west-vlaanderen met vergelijkbare prijzen.

[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 07-08-2007 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Gent32m schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:56:
Volgens mij is de "TH-42PV70F" een verbeterde versie van de "TH-42PV70".
Dat klopt dus niet volgens mij.

Deze vraag is trouwens al x keer voorbij gekomen, kan me het exacte antwoord niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb net de handleiding van de 42PV700 eens door zitten lezen. Als ik het goed heb kan je niet per ingang alle beeldinstellingen bepalen? Dus bijv voor HDMI een andere instelling voor kleurtemp, ruis onderdrukking of 3D-Comb filter dan voor een S-video ingang? Kan iemand dit bevestigen dan wel ontkennen?
Voor mij is dit wel redelijk belangrijk aangezien ik juist op m'n HDMI ingang zo weinig mogelijk aan filters wil hebben, terwijl op de antenne ingang juist wel. Bij m'n huidige Sony LCD TV kan dit namelijk wel per ingang ingesteld worden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.