[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 60.487 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof spel, alleen nog maar singleplayer gedaan.
Op een motor rijden is wel vet, maar het beweegt nogal blokkerig.
Je stuurt naar links kun je in 3 standen links gaan ofzo, gaat lekker snel maar de weg is daar niet op gemaakt.
Heb meer het idee dat het er later bij is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:23:
Tof spel, alleen nog maar singleplayer gedaan.
Op een motor rijden is wel vet, maar het beweegt nogal blokkerig.
Je stuurt naar links kun je in 3 standen links gaan ofzo, gaat lekker snel maar de weg is daar niet op gemaakt.
Heb meer het idee dat het er later bij is gedaan.
Speel je met toetsenbord of stuurwiel?
Met toetsenbord gaat het idd wat houterig, maar met stuurwiel kun je stuk genuanceerder sturen.

Alleen vond ik het in het begin nogal tegennatuurlijk om na ~20 jaar op gemotoriseerde 2-wielers te hebben gereden, een motor te besturen met de bediening die bij een auto hoort 8)7 Met het toetsenbord had ik dat gek genoeg minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:10
Ik ben op zoek naar een mooie rechte weg in het spel! Ik ben nog niet overal geweest, maar kan nog geen weg vinden waar ik ff de 300 ofzo kan aantikken... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Als je op de map kijkt, kan je mooi zien waar de rechte wegen lopen.

Op brede snelwegen kan je makkelijk +300 km/h halen. Daar zijn er wel een aantal van.
En ook ten zuidwesten van Kelekole pass vind je veel lange, rechte wegen waar je makkelijk snelheid kan maken.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovenaan links bij het vliegveld. Daar heb ik al de ~430 op de teller gehad in de Koenigsegg.

Je moet niet alleen een recht stuk hebben maar ook een stuk zonder veel hobbels.

Trouwens irritant dat je op sommige routes zonder van de weg af te rijden toch minpunten oploopt. Zo kun je dus bijna niet een lifter-missie foutloos doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Als je een Saleen hebt zit je zo op de 300 hoor. Maakt niet uit waar.. Geef hem paar honderd meter en tis gebeurd. Bij 288 schakelt ie over naar zn 5.. nou ja ik schakel over :) Uit mn hoofd, heb al in tijden niet gespeeld dus kan ook anders zijn.
Snelwegen kan je bijna practisch overal wel 300 aantikken met snel bakkie. Met een D-C klasse ietsjes lastiger, maar dan nog op snelwegen ist te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb TDU al een tijdje voor de Xbox 360. En vond het altijd erg leuk, begon steeds meer van het rustige te genieten, radiotje op. Aston Martin, Mercedes, lekker onderuit zakken in de stoel..

En toen vanmiddag een Xbox 360 Racestuur met poke + gasbedalen gekocht en een Ferrari Enzo van het spaargeld gekocht en w00t w00t w00t dat is tog ook wel erg cool :+

Ik dacht ik meld het even }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:00:
Bovenaan links bij het vliegveld. Daar heb ik al de ~430 op de teller gehad in de Koenigsegg.

Je moet niet alleen een recht stuk hebben maar ook een stuk zonder veel hobbels.

Trouwens irritant dat je op sommige routes zonder van de weg af te rijden toch minpunten oploopt. Zo kun je dus bijna niet een lifter-missie foutloos doen.
Op de 360 versie heb ik daar geen last van. Ik neem altijd een diepe zucht en ga rustig rijden, neem de tijd. Het is die 40.000 wel waard. Het staat zo lekker als je 120.000 wint :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:00:
Bijna alle missies zijn probleemloos foutloos te doen. Er is er maar eentje die echt problemen geeft (Hitchhiker mission Brandon). Daar krijg je inderdaad minpunten zonder dat je wat raakt. Hij is wel perfect af te ronden, maar het kost wat pogingen. Zelf heb ik de beste resultaten geboekt met een Shelby Cobra Daytona coupe en de eerste 10 km niet boven de 200 km/h komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Jah een Koenigsegg/Saleen/Aston/Ferrari zit zo op 300, maar wil het ook met wat mindere auto's proberen.

Kan iemand mij de ultieme snelweg hiervoor op de kaart ff aanwijzen?

http://home.quicknet.nl/qn/prive/ursemj/images/tdumap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Aanwijzen? :D
Dude weet je hoeveel snelwegen er zijn :P
Iig zijn er aan de zuid-westzijde van de map wat vierbaans-snelwegen waar je eenvoudig hoge snelheden kunt rijden.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rij van roze 58 naar paars 43 heen en weer. Dan kun je je lol op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:31
Ik heb met paint even een (lelijke) streep gezet bij de weg waar ik altijd hard rij. Als je van rechts naar links rijd op die weg, aan de rechterkant van de weg, langs alle tegenliggers haal je zo de 350+ en soms zelfs de 400+.

http://img408.imageshack.us/my.php?image=tdumap2ne4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
is er een legale no dvd crack die wel werkt want ik haat het steeds mn dvdtje erin te pleure? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:25:
is er een legale no dvd crack die wel werkt want ik haat het steeds mn dvdtje erin te pleure? |:(
Dat mag je geloof ik niet vragen hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
De beste snelweg om hard te rijden vind ik de weg die net boven de city begint (bij nummertje 7) en naar het noord-oosten loopt. Zitten stukken in waar je heerlijk kan planken, en je kan ook enigzins draften m.b.v. de traffic cars.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
leuk spel alleen kan ik niet online gaan? zijn de servers down want er staat bij mij TDU servers unavaible:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:01

Erw

Chubz schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:12:
leuk spel alleen kan ik niet online gaan? zijn de servers down want er staat bij mij TDU servers unavaible:S
Weet je zeker dat je een legale versie hebt.......

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk spel maar draait totaal niet op mijn pc

amd 3000+ 64
gf5200
1,5 gig geheugen

draait als een pentium 2 ,mx 32 mb video kaart ,128 mb intern geheugen

snap het probleem niet zo kan zelfs mostwanted nog op high spelen met bepaalde functie's
uit ?? en dit spel niet eens op low'st wat die kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Erw schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:43:
[...]

Weet je zeker dat je een legale versie hebt.......
helaas wel ja.. had ik het nu maar illegaal :/ alleen maar problemen met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Laatst online: 11-09 13:08
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:46:

amd 3000+ 64
gf5200
1,5 gig geheugen

snap het probleem niet zo kan zelfs mostwanted nog op high spelen met bepaalde functie's
Ik kan me dat wel voorstellen dat die het niet lekker doet.

Je geheugen en processor is net aan, maar je grafischekaart is wel erg oud inmiddels alles te samen is wel dodelijk voor zo spel als dit.

En dat je mostwanted wel kan spelen is begrijpelijk, dat is namelijk niets in vergelijking met TDU grafische geweld.

[ Voor 8% gewijzigd door AndreStarTrek op 07-10-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:46:

amd 3000+ 64
gf5200
1,5 gig geheugen

Een 2 jaar oud spel met de volgende requirements:

Pentium 4 1.4 GHz, 256MB RAM, graphic card 32MB (GeForce 2 or better), 3 GB HDD.

op high kunnen spellen, en het dan raar vinden dat een (voor de pc) iets meer dan een half jaar oud spel met deze requiremtens:

CPU : Intel P4 @ 2.4 GHz or AMD Athlon 2800+. GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM. Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended. SPU (Sound Cards) : DirectX 9.0 compatible Sound Card. System Memory : 512 MB, 1 GB recommended Hard Disk free space: 8 GB DVD drive: 8x minimum

niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
MadMarky schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 02:50:
Aanwijzen? :D
Dude weet je hoeveel snelwegen er zijn :P
Iig zijn er aan de zuid-westzijde van de map wat vierbaans-snelwegen waar je eenvoudig hoge snelheden kunt rijden.
Gewoon zo dus ::
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 02:57:
Rij van roze 58 naar paars 43 heen en weer. Dan kun je je lol op.
Martijn1990 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:45:
Ik heb met paint even een (lelijke) streep gezet bij de weg waar ik altijd hard rij. Als je van rechts naar links rijd op die weg, aan de rechterkant van de weg, langs alle tegenliggers haal je zo de 350+ en soms zelfs de 400+.

http://img408.imageshack.us/my.php?image=tdumap2ne4.jpg
B-Buster schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:25:
De beste snelweg om hard te rijden vind ik de weg die net boven de city begint (bij nummertje 7) en naar het noord-oosten loopt. Zitten stukken in waar je heerlijk kan planken, en je kan ook enigzins draften m.b.v. de traffic cars.

Thanks heren, ga ze ff proberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg er nu wel het heen en weer van. Ik heb alles gereden. Behalve die Brandon missie.

In de Yoeri missie zit ook een bug, maar die in Brandon slaan alles. Verschillende stukken, zelfs als ik daar met 20 kmpu overheen rijd, keurig binnen de lijnen en geen wiel dat de grond los laat, en nog gaat de meter omlaag en haal je geen perfect.

Dit is gewoon naatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ik lees er misschien overheen, maar is er een knop of optie (pc versie)waarmee je een race kunt herstarten? Bij sommige races is't namelijk frustrerend dat je al een foutje maakt in de eerste bocht, maar vervolgens de race moet uitrijden om em opnieuw te kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
OCTheEagle schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:04:
Ik lees er misschien overheen, maar is er een knop of optie (pc versie)waarmee je een race kunt herstarten? Bij sommige races is't namelijk frustrerend dat je al een foutje maakt in de eerste bocht, maar vervolgens de race moet uitrijden om em opnieuw te kunnen proberen.
Ik geloof dat je dan eerst op ''P'' , van Pause, moet drukken, en dan staat daar Resume, Restart of Quit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:56:
Ik krijg er nu wel het heen en weer van. Ik heb alles gereden. Behalve die Brandon missie.

In de Yoeri missie zit ook een bug, maar die in Brandon slaan alles. Verschillende stukken, zelfs als ik daar met 20 kmpu overheen rijd, keurig binnen de lijnen en geen wiel dat de grond los laat, en nog gaat de meter omlaag en haal je geen perfect.

Dit is gewoon naatje.
Heb je al geprobeerd wat ik een paar posts terug heb geschreven? Ik heb hier goede resultaten mee geboekt.

Bij de eerste poging had ik met die auto al een heel stuk erop zitten zonder problemen. En bij de tweede poging had ik hem perfect. Terwijl ik met andere (met name klasse A) auto's heel veel meer problemen had.

Als je het engine geluid uitschakeld, kan je trouwens horen wanneer je punten verliest.

Maar uiteindelijk ben ik er toch een week mee bezig geweest om deze missie perfect af te ronden.

Bij Youri heb ik ook problemen gehad, maar daar was de oplossing op het lange rechte stuk uiterst rechts blijven en vol gas geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan zo ook wel horen, en zien, wanneer ik wat verlies. Dan staat de balk niet meer bovenaan maar een pixelrij minder. En zoals ik zeg .. met 20 kmpu notabene gaat het nog mis. Yoeri kon ik halen door het laatste rechte stuk met 100 te doen. Had nog 2 minuten of of zo.

Maar met Brandon niks dan ellende. Ik zal 'm eens proberen met een andere wagen dan een A. Alleen heb ik alles zo'n beetje level 3 tuned. En ik wil eigenlijk wel iets met 4wd. De Lambo's zijn erg fijn.

Edit: Nou. 20 kmpu, met een ongetunede F-klasse Golf R32. En al voor het 1e lange rechte stuk verlies je health. Terwijl ik dus nevernooitniet langs de baan ga of met wielen los kom.

Edit2: met de Daytona. Ongeveer 140. Recht stuk. En ja hoor, ik zie die meter een pixel zakken. Bah.
Tot 5 keer toe nu al. Ik vraag me af hoe jij dan gereden hebt. Ik rij met het keyboard trouwens.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Sinds een 2 weken XBOX 360+TDU gekocht en ik moet zeggen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hulde wat een gruwelijk vette game is dit toch. Ook Forza 2 gekocht, maar deze heeft duidelijk minder speeltijd mogen ontvangen.

Na wat daagjes beachside cruisen op Oahu het volgende resultaat;

Level: Pro
Cars: Nissan NISMO 350Z (lvl 3) >:)
Ferrari F430 Spider (stock) O+
Saturn Sky (stock) ----> inmiddels te koop voor $ 20.000 op XBL :o

Nu nog ff een vraagje;

Ik krijg het maar niet voor elkaar om MP3's van CD naar Playlist te krijgen op mijn 360, hij geeft steeds de mogelijkheid rippen niet... Is er een andere manier om dit voor elkaar te krijgen :?

C Y'All @ the Beach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej

Ik heb mijn windows geformateerd en daarna Test Drive geinstalleerd. Maar ik kon mijn key niet meer vinden. In die boekje stond de key en die ben ik kwijt. Ik heb wel de savegame, kan je daaruit de key halen? en is er een kans dat ik mijn key terug kan krijgen via fileplanet account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:42:
Hej

Ik heb mijn windows geformateerd en daarna Test Drive geinstalleerd. Maar ik kon mijn key niet meer vinden. In die boekje stond de key en die ben ik kwijt. Ik heb wel de savegame, kan je daaruit de key halen? en is er een kans dat ik mijn key terug kan krijgen via fileplanet account?
die staat bij mij gewoon onder de dvd

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GWBoes schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:49:
[...]

die staat bij mij gewoon onder de dvd
bij mij stond hij 1ste bladzijde van het boekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:53:
[...]

bij mij stond hij 1ste bladzijde van het boekje
Hmm, de savegames heb je nog wel zeg je?
Als je nou een backup hebt van de hele Documents and Settings map:
in je backups kijken of je in de map Gedeeld Account (ofzo), Application Data, TDU, of Atari ofzo en dan hoort er ergens cd-key.txt te staan. Het kon ook in Administrator zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PolluxDKB schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:27:
[...]

Hmm, de savegames heb je nog wel zeg je?
Als je nou een backup hebt van de hele Documents and Settings map:
in je backups kijken of je in de map Gedeeld Account (ofzo), Application Data, TDU, of Atari ofzo en dan hoort er ergens cd-key.txt te staan. Het kon ook in Administrator zijn.
"C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited" bij mij. Volgens mij wordt bij de savegame in je eigen Mijn Documenten ook het wachtwoord van je online account opgeslagen, dus je kunt gewoon die savegame laden. (tenminste, zo ging het bij mij wel en daar ben ik blij om, want ik heb geen idee meer wat mn wachtwoord is :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:35:
[...]

"C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited" bij mij. Volgens mij wordt bij de savegame in je eigen Mijn Documenten ook het wachtwoord van je online account opgeslagen, dus je kunt gewoon die savegame laden. (tenminste, zo ging het bij mij wel en daar ben ik blij om, want ik heb geen idee meer wat mn wachtwoord is :+ ).
Enige wat ik nog over heb zijn de savegames. Kan je daar je key niet zien?

Ik heb ondertussen gemailt naar Atari maar ik denk dat dat weinig nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Poosje terug de 166a patch gedownload en geprobeerd te installen en toen werkte het niet.
Had er de balen van en heb de hele boel gelaten voor wat het was.
Vanmiddag ineens zin in een ritje door de zon en ik dacht van ik instal de hele boel opnieuw.

Heerlijk om te zien dat ik alles op mijn online profiel nog had en alle instellingen nog hetzelfde stonden, alleen is na de patch mijn framerate terug gevallen naar een onspeelbare 10 fps waar ik eerder gewoon rond de 50 gemiddeld zat.

Niks veranderd aan mijn config in deze tijd of zo, snap er niks van maar heb er alweer de balen van :X

[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 14-10-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wrm het niet wilt opstarten op vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergete en edite gaat niet hiere mijn pc'tje

• CPU : Intel P4 QUAD Core 2 Duo Q6600 - 2,4 Ghz/8Mb L2 cache - FSB 1066: socket 775 - boxed + cooler INTEL / BX80562Q6600
• Moederbord : Asus P5K: Sk775,PCIe ATX,P35,DDR2,Glan,SATA
• Ram : Dual Channel DDR2 - PC667 - 2048MB - Kingston: PC667 - Kingston - KVR667D2N5K2/2G (2 x 1024mb)
• Case : Coolermaster Centurion 534 Black/Silver: 5x5.25" , 5x3.25"( 1Exposed) silver bezel, black body, w/o PSU
• Koeling : Xilence 600Watt Retail Rev 2,2 SLI Ready: 24 pin
• Harde schijf 200GB WesternDigital s-ATA II WD2000JS: 8mb cache - UATA-300 - 7200rpm - 3 jaar garantie
• DVD lezer,schrijver Nec ND7170SA Dual Layer DVD+/-RW 18x Black Sata: 18x op DVD+R en -R Labelflash
• Videokaart : ASUS EN8600GTS SILENT/HTDP - 256Mb: 256MB,TVout,2xDVI-I,PCIe,HDTV
• TV kaart: Pinnacle PCTV Analog 50i: Stereo,Teletext,Remote,FM,PCI
• Toetsenbord: Logitech G15 Keyboard/US USB Azerty:
• Muis: Logitech G5
• Scherm: Samsung - LCD 19" 931BW: Dynamic Contrast 2000:1 - 2ms - widescreen - DVD-I + HDCP - silver/black
• Windows : Microsoft Windows VISTA Home Basic 32-bit NL oem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Compatibiliteitsmode geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem aan de praat gekregen alleen nu hangt hij vast bij de eerste missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:18:
Is een bekend probleem, alhoewel ik niet weet hoe je het fixed. Daarvoor moet je even wachten tot iemand anders komt die het ook had meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:05:
[...]

Is een bekend probleem, alhoewel ik niet weet hoe je het fixed. Daarvoor moet je even wachten tot iemand anders komt die het ook had meegemaakt.
Hooop datet snel word gevonde tdu zit echt vol met probs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:39:
[...]

Enige wat ik nog over heb zijn de savegames. Kan je daar je key niet zien?

Ik heb ondertussen gemailt naar Atari maar ik denk dat dat weinig nut heeft.
Denk het niet, dat zou het wel heel makkelijk maken om aan keys te komen...je hoeft dan enkel een online geplaatste savegame te downloaden... Zou net zoiets zijn als dat de bank je pincode op je pas print (ingeval dat je, je pincode vergeet)

[ Voor 10% gewijzigd door chrisO op 16-10-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:18:
Zelfde probleem hier :X. Misschien toch maar even de updates installeren denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27
heeft eerder met het radial bestand te maken. Bestand verwijderen en opnieuw opstarten, dat zou de hang problemen moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt niet nog steeds het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 10:28
Weet iemand of een burn out met een motor mogelijk is ? Ik heb veel dingen geprobeert maar t lukt mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ALPACINO schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:30:
Weet iemand of een burn out met een motor mogelijk is ? Ik heb veel dingen geprobeert maar t lukt mij niet
Ja, is mogelijk, in ieder geval met toetsenbord wel (stuurwiel lukte me niet echt, ook niet echt meer geprobeerd).
Is al tijdje geleden, maar was volgens mij net zoals in het echt, gas+rem tegelijkertijd gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Met stuurtje kan het ook, zolang je gas en rem maar op aparte assen hebt staan. Anders herkent ie gas + rem tegelijk gewoon als 'neutraal'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:51:
[...]

Zelfde probleem hier :X. Misschien toch maar even de updates installeren denk ik
Illegale versie zeker, dan ben je vergeten bepaalde map te kopieren van de crack....

Anyway ik vind de framerate van dit spel nogal brak, ik heb een 8600GT maar op high is het daarmee niet speelbaar, beetje jammer :(

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
B-Buster schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:29:
Met stuurtje kan het ook, zolang je gas en rem maar op aparte assen hebt staan. Anders herkent ie gas + rem tegelijk gewoon als 'neutraal'.
Nopes hij doet t niet (met de augusta dan ) IK kan hem wel koppeling langzaam loslaten en dan burnout in rondjes dus 360 graden maar stand kan die niet jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 14:24
ALPACINO schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:05:
[...]

Nopes hij doet t niet (met de augusta dan ) IK kan hem wel koppeling langzaam loslaten en dan burnout in rondjes dus 360 graden maar stand kan die niet jammer.
rondjesdraaien en dan tegensturen, dan komt ie wel redelijk in stilstaande positie om te burnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 02:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Zijn er hier eigenaren van een M-B SL 65 AMG die na lvl3 tunen toch niet harder wil dan 250 Km/u? Ik heb ook nog een CLK 55 en die loopt nu wel over de 250 (+\- 280) na tunen.

Wat heb je nu aan ruim 700 Pk als je niet eens harder kan dan een opgevoerde F klasse... :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
bvk schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:44:
Zijn er hier eigenaren van een M-B SL 65 AMG die na lvl3 tunen toch niet harder wil dan 250 Km/u? Ik heb ook nog een CLK 55 en die loopt nu wel over de 250 (+\- 280) na tunen.

Wat heb je nu aan ruim 700 Pk als je niet eens harder kan dan een opgevoerde F klasse... :P
Misschien heeft het iets met de limiter te maken, dat hebben tenminste de echte auto's.

En ja wat dacht je van Saleen s7 1000 PK en ''maar'' een top van 400 km/h jammer dat er geen 7de versnelling eropzit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Veyron loopt ook maar 400 in 't echt. Nouja 407 limited en mss 410 - 415 vrij. En dat is ook 1001 pk.

Pak dan de Koeningsegg. Die loopt tegen de 430.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 00:51:
Een Veyron loopt ook maar 400 in 't echt. Nouja 407 limited en mss 410 - 415 vrij. En dat is ook 1001 pk.

Pak dan de Koeningsegg. Die loopt tegen de 430.
Tja, of de McLaren F1, loopt ook zoiets... Maar inderdaad, het lijkt wel of de 250 Km/u begrenzing er niet vanaf gehaald wordt bij de SL 65?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die McLaren loopt zo hard niet. En de LM al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:55
Gisteren na twee maanden het speel weer eens opgestart.Kreeg in eens zin om te racen na het kijken naar fifth gear vreemd >:) Gelijk de milionairs challenge gereden waartegen ik daarvoor tegenop zag. Gelijk uitgereden, nu alleen tantalus nog. Daarna maar eens aan multi player chalenges gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
In vergelijking met tantalus is de millionairschallenge een eitje. Bij de millionairschallenge mag je nog het één en ander fout doet. Bij tantalus eigenlijk niet.

Tip: kies een klasse B auto :)

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroen O op 03-11-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Ik ben gister ook weer is begonnen ermee. Ben eigenlijk te lui om al die races weer te gaan rijden, nadat ik mijn complete savegame ben verloren. Nu heb ik gewoon wat autos verkocht voor 9,999,999. Heb me garage nogal wat uitgebreid. Maar wat heeft die Ford GT toch een heerlijk geluid als je hem vol opentrekt zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Martijn1990 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:09:
Ik ben gister ook weer is begonnen ermee. Ben eigenlijk te lui om al die races weer te gaan rijden, nadat ik mijn complete savegame ben verloren. Nu heb ik gewoon wat autos verkocht voor 9,999,999. Heb me garage nogal wat uitgebreid. Maar wat heeft die Ford GT toch een heerlijk geluid als je hem vol opentrekt zeg :D
Hoe verkoop je dan een auto voor 9,999,999? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Ik weet niet of het volkomen legaal is maar je koopt een auto, maakt niet uit welke, dus doe maar de goedkoopste. Dan zet je hem op trade (alleen online) voor 9,999,000. En dan een paar dagen wachten, totdat ze door het spel opgekocht worden. Heb wel is 2 weken moeten wachten, en soms was het 3 uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Ik heb gister dat cheat gebruikt zodat gewone auto’s verdwijnen en nu ineens is het racen tegen pc stukken leuker en moeilijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:34:
Die McLaren loopt zo hard niet. En de LM al helemaal niet.
Volgens een bepaalde Excel sheet die ik nu niet meer terug kan vinden was de McLaren de snelste van het spel met 424 Km/u hoor.

Kan het nu trouwens niet meer proberen, spel loopt ineens elke keer vast.... Heb alleen wat met de videoinstellingen gespeeld en ook weer teruggezet, bijvoorbeeld HDR. Spel opnieuw installeren heeft maar kort geholpen, bij het deinstalleren echt alles verwijderd, ook uit Mijn Documenten.

Volgens mij heb ik het al eerder voorbij zien komen, weet iemand de oplossing nog?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Op wat voor manier loopt ie vast bij jou? Bij savepunten of ingame?

Bij mij freezed ie sinds enkele weken op random plaatsen als ik ingame aan het rondrijden ben of een race doe. Geen idee waar het aan kan liggen. Reinstall hielp niet... misschien eens terug naar ATI 7.7 drivers ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De overige bestanden naast CDKey.txt in de map
Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited
staan even verwijderen. CDKey.txt dus laten staan.
Verborgen bestanden uit die map ook verwijderen, dan werkt het prima als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
bvk schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:14:
[...]

Volgens een bepaalde Excel sheet die ik nu niet meer terug kan vinden was de McLaren de snelste van het spel met 424 Km/u hoor.
Dat zal dan wel level 3 getuned zijn.

Standaard loopt ie iets van 380 km/h dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 12:11
Jeroen O schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:07:
[...]

Dat zal dan wel level 3 getuned zijn.

Standaard loopt ie iets van 380 km/h dacht ik.
klopt een mlaceren loopt ook pas 424KM/H van tuning lvl3 maar hij is dan wat moeilijker te houden

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-04 13:02
bvk schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:14:
[...]
Kan het nu trouwens niet meer proberen, spel loopt ineens elke keer vast.... Heb alleen wat met de videoinstellingen gespeeld en ook weer teruggezet, bijvoorbeeld HDR. Spel opnieuw installeren heeft maar kort geholpen, bij het deinstalleren echt alles verwijderd, ook uit Mijn Documenten.

Volgens mij heb ik het al eerder voorbij zien komen, weet iemand de oplossing nog?
Ik heb de laatste zeg maar 3 weken ook alsmaar hangers. Bij mij is het bijna altijd als ik terug in de free roam word gezet, na bijvoorbeeld een race of een bezoek aan iets.

Het leeghalen van de application data map hielp bij mij helaas niet en herinstalleren had ook geen effect.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

the squaler1 schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:15:
[...]

klopt een mlaceren loopt ook pas 424KM/H van tuning lvl3 maar hij is dan wat moeilijker te houden
Excelsheet staat dus gewoon in de OP... :z http://polo1987.mine.nu/TDU.rar

425 is het dus, daarmee zou hij de snelste moeten zijn. Ik ben zelf tot 408 gekomen, toen stond er een boom die harder verhinderde ;)

Ik heb het spel btw weer aan de praat, nogmaals alles eraf en weer vers geinstalleerd. Patch eroverheen en profiel teruggezet en nu weer een paar uur kunnen rijden zonder problemen..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de specs doet de Level 3 McLaren F1 425, en de Level 3 Koenigsegg 424. Maar die McLaren stuitert wat meer en dus is op de ietwat hobbelige wegen een hogere snelheid te halen met de CC8S. Tenminste voor mij wel. Plus dat ze iig op de teller nog wat uitlopen, of misschien net wat bergafwaarts.

Hier rij ik (zojuist even gedaan voor dit topic) 428 kmpu met de Koeningsegg :)

Klikbaar voor 1280 x 800:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/tdu428.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Is dat max detail HlpDsk? Stiekem hoop ik van niet, maar goed :X

Eventjes 428, pfoe, dat doet me hieraan denken: http://youtube.com/watch?v=ctI4Pf0IyaQ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medium Detail. Waarom?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Hier nog een keer mij in een Mclaren F1 met 428. En zoals je ziet heb ik niet het verkeerd uitgezet ;)Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/4487/uo0023ww6.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Martijn1990 op 05-11-2007 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Om de simpele reden dat ik je screenie er bagger uit vond zien qua detail, de bergen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:42:
De overige bestanden naast CDKey.txt in de map
Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited
staan even verwijderen. CDKey.txt dus laten staan.
Verborgen bestanden uit die map ook verwijderen, dan werkt het prima als het goed is.
Goede tip, thnx.

Vooralsnog lijkt hij weer te werken. Net de Millionaires Challenge gereden en geen freezes gehad. Voorheen liep ie na kwartiertje vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Gek, ik had naast cdkey.txt maar 1 bestand, een profile.xxx? Anyway, bij mij deed ie het gisteren ook weer. Maar voor hoelang?

Ik ga nu ook die beide auto's eens proberen op een lekker lang recht stuk. Allebei 428 Km/u tot nu toe, dat moet harder kunnen... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:44:
Om de simpele reden dat ik je screenie er bagger uit vond zien qua detail, de bergen enzo :)
Kijk eens waar die screenshot is gemaakt. Die berg zijn erg ver weg. Wat had je dan nog aan detail verwacht?

Dit is bovenlangs links op het eiland, langs het vliegveld. Dat is bush.
Martijn1990 schreef op maandag 05 november 2007 @ 07:57:
En zoals je ziet heb ik niet het verkeerd uitgezet
Verkeerd ja? :>
Je FSAA staat wel uit. Ziet er ook maar karig uit zo.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:45
Aan de toerenteller te zien is het met een Koenigsegg gereden.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/noel/files/pictures/tdu-436.65_thumb.jpg

En hoger is mogelijk mits slipstream. :)

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!
ik heb een vaag probleem met dit echt serieus gafe spel! Soms, als ik gewoon beetje online zit te toeren, loopt hij vast :S.. Dan rij ik gewoon een beetje rond, en opeens stopt ie ermee. Alleen Ctrl+Alt+Del helpt..
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Dit is waarschijnlijk sneller dan als die andere 7,5 topics door te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:13:
Hallo!
ik heb een vaag probleem met dit echt serieus gafe spel! Soms, als ik gewoon beetje online zit te toeren, loopt hij vast :S.. Dan rij ik gewoon een beetje rond, en opeens stopt ie ermee. Alleen Ctrl+Alt+Del helpt..
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Dit is waarschijnlijk sneller dan als die andere 7,5 topics door te zoeken
Misschien valt je internet dan even uit? En dan crasht de connectie met de server.
Wat voor internetverbinding heb je?

Enne, welke auto is nou écht écht het snelst.
Die koeningsegg dus als ik die plaatjes boven zie?
En bedoel ik een auto die 425 gaat zonder dat je meteen van de weg vliegt, of 10 meter hoog stuiterd door hobbeltjes, en niet een auto die 430 gaat en die dingen wel heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door bóòbó op 05-11-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de Koeningsegg stabieler op zeer hoge snelheid dan de McLaren. Maar je zult sowieso niet veel boven de 400 rijden dus het is niet zo heel spannend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met de gevoeligheid van de besturing zitten spelen, maar ik heb mijn wagenpark in botsauto's veranderd. Wie helpt me met het aanmeten van een fatsoenlijke besturing?

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/2192/tduzp1.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:17:
Ik heb met de gevoeligheid van de besturing zitten spelen, maar ik heb mijn wagenpark in botsauto's veranderd. Wie helpt me met het aanmeten van een fatsoenlijke besturing?

[afbeelding]
Staat er niet ergens ''Restore to defaults''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:45:
[...]

Kijk eens waar die screenshot is gemaakt. Die berg zijn erg ver weg. Wat had je dan nog aan detail verwacht?

[...]

Als we het toch over typfouten gaan hebben, die berg :P

Ontopic: ik heb betere screenies gezien qua bergen op grote afstand. Vandaar mijn punt, snap? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een 54Mbit internet, kabel verbinding. Als je andere lui tegenkomt, zit je toch op internet? (beetje rare vraag misschien, maartoch)..
Ik heb nu de 1.66A versie ofzo, die patch iig. Maar ook als ik een huis uitga (soms, niet altijd), dan loopt hij vast. (ook alleen met ctrl alt del te verhelpen)

Kan het ook zijn dat ik een corrupte savegame heb? Ik heb een savegame van internet gehaald, omdat die races anders gewoon niet te doen zijn als hij steeds vastloopt.

Ik heb het wel geprobeerd met een eigen account, en alles gaat goed tot aan de eerste race. Dan klik je op Singleplayer, en dan op Ok ofzo om je wagen te selecteren. Dan loopt hij ook vast.

Hopelijk is dit op te lossen, ik wil nog wel ff genieten van dit gafe spel (met mijn G25 :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:23:
[...]

Staat er niet ergens ''Restore to defaults''?
ja, maar dit heeft geen effect op de stuurinstellingen (iig niet direct, zou eens moeten proberen of het uitmaakt als ik het spel reset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:45:
[...]

[...]

me FSAA staat idd uit, om de simpele reden dat me pc dit spel alleen kan draaien op 800x600, met details op medium. Ik kan er niet mee zitten, vind het nl nog steeds erg leuk. Ik ben gewoon niet iemand die duizenden euros uitgeeft aan een pc die binnen een half jaar toch weer achterhaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:09:
ik heb een 54Mbit internet, kabel verbinding. Als je andere lui tegenkomt, zit je toch op internet? (beetje rare vraag misschien, maartoch)..
Ik heb nu de 1.66A versie ofzo, die patch iig. Maar ook als ik een huis uitga (soms, niet altijd), dan loopt hij vast. (ook alleen met ctrl alt del te verhelpen)

Kan het ook zijn dat ik een corrupte savegame heb? Ik heb een savegame van internet gehaald, omdat die races anders gewoon niet te doen zijn als hij steeds vastloopt.

Ik heb het wel geprobeerd met een eigen account, en alles gaat goed tot aan de eerste race. Dan klik je op Singleplayer, en dan op Ok ofzo om je wagen te selecteren. Dan loopt hij ook vast.

Hopelijk is dit op te lossen, ik wil nog wel ff genieten van dit gafe spel (met mijn G25 :D )
Je hebt niet 54mbit internet, dat is de snelheid die je draadloze router ondersteund.
Wat voor router heb je?
Het kan zijn dat soms de verbinding eventjes wegvalt, en dat het spel dan crasht.
En die gedownloadde savegame zal het er ook wel niet beter op maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:47:
Ik vind de Koeningsegg stabieler op zeer hoge snelheid dan de McLaren. Maar je zult sowieso niet veel boven de 400 rijden dus het is niet zo heel spannend allemaal.
Daar heb je helemaal gelijk in, boven de 300 is al veel met al dat verkeer...

Maar toch leuk om voor jezelf als record neer te zetten ;)

Waar is dat lange stuk waar jij het gereden hebt precies? Lijkt me een ideale weg voor een poging, maar heb hem niet kunnen vinden...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Die weg ligt helemaal in het noorden van het eiland. Dichtbij een groot huis voor 10 plaatsen. Zoek maar op de map Noordwest naar een lange rechte weg langs het strand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Martijn1990 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:04:
Die weg ligt helemaal in het noorden van het eiland. Dichtbij een groot huis voor 10 plaatsen. Zoek maar op de map Noordwest naar een lange rechte weg langs het strand
Aha, heb te veel oostwaarts gezocht dus, zal de map dan maar eens vanaf de vuurtoren gaan "scannen". Thanks :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Vanaf de vuurtoren, precies. Gewoon die weg blijven volgen en voila. Je bent er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog even gekeken, maar boven in balk staat ook : No TDU Servers available
we hebben iig wel breedband internet, van @home. Ik zou zo niet weten hoe snel dat is:P, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat internet steeds ff afsluit ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal linksbovenin. Daar ligt een vliegveld. Ga nu iets meer naar rechts. Daar heb je een huis. Daar is de weg wat hobbelig, maar als je gasgeeft terwijl je westwaarts rijdt effent het redelijk uit. Je kunt de 2 flauwe bochten om het vliegveld zelfs met een keyboard goed nemen. Daarna echter ga je scherpere bochten krijgen en als je dan nog steeds 400+ rijdt oscilleer je vanzelf een lantaarnpaal of een boom in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:32:
ik heb nog even gekeken, maar boven in balk staat ook : No TDU Servers available
we hebben iig wel breedband internet, van @home. Ik zou zo niet weten hoe snel dat is:P, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat internet steeds ff afsluit ofzo...
Ik krijg best regelmatig pop-ups dat de TDU server niet beschikbaar is, maar het spel loopt gewoon door en bovenin het scherm blijft "TDU servers available" staan.

Als je voor een online profiel hebt gekozen en je krijgt een "not available" melding, lijkt het er inderdaad op dat je verbinding steeds wegvalt.

@martijn1990 en Hlpdsk:

Als ik het nu nog niet kan vinden eet ik 1 van mijn auto's op ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe zou ik dat eventueel kunnen verhelpen?. want ik heb echt geen idee hoe dat zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
@ bvk, succes met zoeken, laat het ff weten welke auto jou het smakelijkst lijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

440, aight! 8-)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/tdu440.jpg

En ik heb het gefrapst. Komt straks wel een video van.

• Ja ik reed 2 tellen later tegen een grote boom.
• Ja ik heb de traffic uit het spel gehackt. De tegenstanders dus niet!
• Ja dit is met driving aid aan. Ik heb een keyboard. Maar ik heb het ook gehaald met alles off.

• Dit is zonder slipstream dus.

Mss is de McLaren nog wel sneller maar dat heb ik nog niet getest :P

Dit was met de Koeningsegg, en meer was mogelijk, had ik 'm op de baan gehouden.
Maar sturen met een keyboard is meteen snelheidsverlies.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
@ HlpDsk. Je zegt dat je verkeer uittstaat, maar je tegenstanders aan. Zijn dat dan de offline of de online tegenstanders? Ik dacht nl dat ze het kunnen zien als je verkeer uitstaat offline.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.