[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 28.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30
XBMC speelt wel iso's rechtstreeks af. Je mdf's omzetten naar iso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb het nog steeds niet voor elkaar om mijn xbox + chip te laten booten naar xbmc als ik hem niet "chip modus start".

Zie mijn posting voor meer info : http://xboxmediacenter.co...46221&posted=1#post146221
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:39:
[...]

Hi BigFoot87,

Bedankt voor de tip!

Ik heb in mijn originele xbox dash niet de mogelijkheid om dit in te stellen.
De enige opties die ik heb in MSXBOXDASH zijn : Memory, Music en Settings

Nu je dit hebt gezegd meen ik me te herinneren dat wanneer je een optische kabel gebruikt dit idd kan instellen in msxboxdash en dus een extra optie zou krijgen...

Pfff.. Heb je misschien enig idee BigFoot ??
Ik heb 3 xboxen met deze component + optische kabel, heb gewoon in media center zelf onder audio instellingen het geluid op digitaal gezet en dtc ac3 aangevinkt. Hierna werkte alles perfect.

[ Voor 14% gewijzigd door Workaholic op 21-08-2007 13:19 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:22:
Ik heb de Konig Xbox Digital Optical AV Cable aangeschaft, maar dan voor digitaal geluid naar mijn home theatre set.
Heb de optische kabel in xbox kabel gedaan en ook in m'n receiver, maar xbmc geeft mij niet de mogelijkheid om bij system settings -> audio hardware te switchen van analog naar digital...

Mijn xbox is ge-softmod en draai XBMC van 2007-07-23 (rev 9662)
Kan me niet voorstellen dat ik iets fout doe. Heeft iemand een oplossing of soortgelijke ervaringen??
Nee ik heb niet echt dezelfde ervaringen, maar misschien wel de oplossing.. ik heb namelijk sinds kort de xbmc van 19-08-07 van ftd gehaald, en daar werkt het wel. Verder zou ik ook niet weten hoe het wel zou kunnen, ik kan me namelijk niets herinneren dat ik "vroeger" toen mijn xbox nog ongeschonden was , heb aangegeven dat ik een optische kabel gebruik.

Heb je trouwens wel je versterker op je digitale setting staan? (ik weet het ook niet maar misschien reageerd je xbox daar op????)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:07:
XBMC speelt wel iso's rechtstreeks af. Je mdf's omzetten naar iso?
Bedankt fire, dat heb ik voordat ik een helder momentje had en me besefte dat ik ook daemon kon gebruiken voor de mdf-jes ook altijd gedaan. Ik heb nu ook 3 extra dvdroms omdat ik geen zin heb om elke keer op te staan en een filmpje te verwisselen (gemak dient de mensch), en omdat gemak de mensch dient, hoop ik dat het nog makkelijker kan! Maar dit lijkt me lastig worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gabliboeba schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:29:
Vraagje, Als ik bijv. gebruik maak van het xTV theme, hoe kan ik dan bij de geintalleerde scripts komen? Bij MCE360 stond het altijd onder XBMC Live Place, maar in andere theme's kan ik het nergen vinden.
Als ik het me goed herinner staat het onder settings en dan information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Fire69 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:00:
En hoe moet hij via FTP het proces omdraaien als hij in het originele dash zit? ;)
Voor zover ik weet, kan via FTP gewoon de xboxdash hernoemt worden als MS Dash is opgestart.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:31
speedme schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:41:
[...]

Voor zover ik weet, kan via FTP gewoon de xboxdash hernoemt worden als MS Dash is opgestart.
Nee dat kan niet!
Je kunt gewoon xboxdash.xbe openen vanuit een filemanager (die van XBMC of een andere, maakt niet uit.) Maar zodra je in het Xbox dash zit heb je GEEN ftp toegang meer.

@ duderino: Als het goed is kun je in settings - audio Dolby Digital kiezen. (doe het ff uit mn hoofd dus kan er net even anders staan.) Vervolgens kun je XBMC weer opstarten en in de settings bij audio hardware voor digitaal kiezen.

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Nog even een andere stomme vraag, ik zie wel is vaker dat mensen van die mooie libraries hebben.

Met album plaatjes, dvd hoesjes etc.

Dvd's heeft voor mij niet zo veel nut aangezien ik ze kijk en daarna wis. Maar albums zijn wel leuk om en library van te maken. Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt?

Ik doe update album er staan album covers in.. maar toch blijft de library leeg.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audi-Addict schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:32:
Nog even een andere stomme vraag, ik zie wel is vaker dat mensen van die mooie libraries hebben.
Met album plaatjes, dvd hoesjes etc.
Dvd's heeft voor mij niet zo veel nut aangezien ik ze kijk en daarna wis. Maar albums zijn wel leuk om en library van te maken. Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt?
Ik doe update album er staan album covers in.. maar toch blijft de library leeg.
Dit is al eens eerder genoemd in dit topic, volgens mij zelfs in de startpost (kijk daar even voor de zekerheid) je kan plaatjes van albums vinden via google, of bol.com oid. deze downloaden en in het album plaatsen (noem dan wel even het plaatje folder.jpg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
Hey Bigfoot87

Zou ik je nog een keer lastig mogen vallen met een zender request ?
Fear fm zou ik er nog wel bij willen hebben

ook zou ik graag een logo voor Xfm en Fear fm erbij willen , is dat zelf te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
cardwizard schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:06:
Hey Bigfoot87

Zou ik je nog een keer lastig mogen vallen met een zender request ?
Fear fm zou ik er nog wel bij willen hebben

ook zou ik graag een logo voor Xfm en Fear fm erbij willen , is dat zelf te doen ?
Dat mag, als het goed is zit er al een logo bij Xfm.
Fear FM ga ik nu mee aan de slag.

Edit:

De stream van Fear FM lijkt offline te zijn, probeer het vanavond nog wel een keer. :)

Zelf een logo aan een zender toevoegen is heel goed te doen, zoek het logo op en sla het op als <naamradiostation>.tbn. Vervolgens zet je het .tbn bestand in de zelfde map als de radiozender (<naamradiostation.strm) en herstart je de xbox. :)
That's all.

[ Voor 29% gewijzigd door Bigfoot87 op 21-08-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Bigfoot87 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:24:
[...]

Dat mag, als het goed is zit er al een logo bij Xfm.
Fear FM ga ik nu mee aan de slag.

Edit:

De stream van Fear FM lijkt offline te zijn, probeer het vanavond nog wel een keer. :)

Zelf een logo aan een zender toevoegen is heel goed te doen, zoek het logo op en sla het op als <naamradiostation>.tbn. Vervolgens zet je het .tbn bestand in de zelfde map als de radiozender (<naamradiostation.strm) en herstart je de xbox. :)
That's all.
ik zie idd het logo er tussen staan
maar ik krijg hem niet te zien

ps.. Fear Fm doet het gewoon hier (alleen de WMP link is al langer dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0MAD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-07-2024
speedme schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:26:
Bigfoot87, weer een toppie release joh !
Vooral die XBMCControl lijkt me erg gaaf om dan mijn XBMC vanaf mijn PDA te bedienen :P

Alleen......ik snap niet goed hoe ik het moet installeren ? 8)7

Hintje iemand ?
Gewoon de software naar je geheugen(kaart) van je pda kopieren en draaien maar. Ik heb het zelf wel eens in het verleden gebruikt en het werkt best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Bigfoot87, Audi-Addict en VidiFotografie, voor de snelle replies

Echter, nog geen optie om Digital Audio te kiezen. In XBMC (de laatste build rev 9999) herkent 'ie niet eens de kabel (standaard av cable) receiver staat aan en ontvangt het optische signaal, maar in xbmc of xboxdash geen mogelijkheid om Digital Audio aan te zetten...

Denk dat m'n originele dashboard naar de k is... 'k Zou het anders ook niet meer weten.

Major bummer !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
cardwizard schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:44:
[...]

ik zie idd het logo er tussen staan
maar ik krijg hem niet te zien

ps.. Fear Fm doet het gewoon hier (alleen de WMP link is al langer dood)
Gebruik je ook een icoontje voor de map Radio?
In dat geval zul je eerst radio.tbn moeten renamen naar radio_temp.tbn oid en het icoontje van de map verwijderen in Userdata/thumbnails/music (Of de hele map music in Userdata/thumbnails verwijderen als je de covers van je cd's niet via XBMC gedownload hebt)

Vervolgens herstart je de xbox, ga je naar de radiomap en je zult zien dat het logo van Xfm het doet.
Dan nog even radio_temp.tbn weer terug renamen naar radio.tbn en alles is weer zoals het zou moeten zijn.

De (Winamp) breedband stream van Fear FM doet het hier echt niet. :(
Kan iemand bevestigen dat ie het wel doet? Dan zet ik hem er in.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:10:
Bedankt Bigfoot87, Audi-Addict en VidiFotografie, voor de snelle replies

Echter, nog geen optie om Digital Audio te kiezen. In XBMC (de laatste build rev 9999) herkent 'ie niet eens de kabel (standaard av cable) receiver staat aan en ontvangt het optische signaal, maar in xbmc of xboxdash geen mogelijkheid om Digital Audio aan te zetten...

Denk dat m'n originele dashboard naar de k is... 'k Zou het anders ook niet meer weten.

Major bummer !!!!
Dat je orginele dashboard naar de filistijnen is lijkt me sterk... Maar erg jammer idd dat je het niet voor elkaar krijgt..

[ Voor 36% gewijzigd door Bigfoot87 op 21-08-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
[quote]Bigfoot87 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:24:
[...]

In dat geval zul je eerst radio.tbn moeten renamen naar radio_temp.tbn oid en het icoontje van de map verwijderen in Userdata/thumbnails/music (Of de hele map music in Userdata/thumbnails verwijderen als je de covers van je cd's niet via XBMC gedownload hebt)

Vervolgens herstart je de xbox, ga je naar de radiomap en je zult zien dat het logo van Xfm het doet.
Dan nog even radio_temp.tbn weer terug renamen naar radio.tbn en alles is weer zoals het zou moeten zijn.

de link van je met fear fm werkt prima hier :-)
ga morgen eens kijken naar die iconen , moet nu werken , bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
cardwizard schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:38:
[quote]Bigfoot87 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:24:
[...]

de link van je met fear fm werkt prima hier :-)
ga morgen eens kijken naar die iconen , moet nu werken , bleh
Ok, dan zal ik hem er tussen zetten. Werkse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:35:
[...]

Dit is al eens eerder genoemd in dit topic, volgens mij zelfs in de startpost (kijk daar even voor de zekerheid) je kan plaatjes van albums vinden via google, of bol.com oid. deze downloaden en in het album plaatsen (noem dan wel even het plaatje folder.jpg).
Makkelijker kan het bijna niet --> linkje

Ik wil tevens "Grote Voet" complimenteren met de laatste versie van UZG. Het ziet er prachtig uit!

[ Voor 9% gewijzigd door Dynamix op 21-08-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:23

CodeIT

Code IT

Surineeslander schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:25:
[...]

Ik wil tevens "Grote Voet" complimenteren met de laatste versie van UZG. Het ziet er prachtig uit!
Ik zou eerder GroteBozeWolf bedanken. Hij is de maker van het UZG script.
Wat overigens weer gebaseerd is op een script van *volgens mij* bakman.

[ Voor 6% gewijzigd door CodeIT op 21-08-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Surineeslander schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:25:
[...]

XBMC heeft zelf ook een functie die de cd covers bij de albums zoekt. :)

Verder moet je zoals CodeIT ook al aangeeft hierboven bij GroteBozeWolf zijn voor Uitzending Gemist.
Ben het wel met je eens, het ziet er prachtig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
CodeIT schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:42:
[...]Ik zou eerder GroteBozeWolf bedanken. Hij is de maker van het UZG script.
Thanks voor de complimenten. Het was inderdaad Bakman die een tijd geleden het initiatief heeft genomen (zie ook de wiki op mijn code.google.com pagina).

Aangezien ik over twee weken ga trouwen ligt de ontwikkeling van XOT-UZG een beetje stil. Na de huwelijksreis tot eind september ga ik weer vrolijk verder. Ik hoop wel deze week een nieuwe versie te releasen.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Topicstarter
GroteBozewolf schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:23:
[...]

Thanks voor de complimenten. Het was inderdaad Bakman die een tijd geleden het initiatief heeft genomen (zie ook de wiki op mijn code.google.com pagina).

Aangezien ik over twee weken ga trouwen ligt de ontwikkeling van XOT-UZG een beetje stil. Na de huwelijksreis tot eind september ga ik weer vrolijk verder. Ik hoop wel deze week een nieuwe versie te releasen.
Offtopic maar bij deze gefelictiteerd met je aanstaande huwelijk. ^)
Nog spannende dingen in de release van deze week?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Zo net even de toevoeging van Fear fm geprobeerd , werkt top !!
ook de icoontjes werken goed nu , bedankt voor de uitleg

20 kudos ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Topicstarter
cardwizard schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 07:30:

20 kudos ;-)
offtopic: Je kudo's zijn hier helaas niet inwisselbaar of uitdeelbaar :)

ontopic: Ik heb aan de startpost een stukje toegevoegd waarin wordt aangegeven dat XBMC (eigenlijk de XBOX zelf) niet (goed) in staat is om te gaan met HD materiaal.

[ Voor 20% gewijzigd door robbydw op 22-08-2007 12:16 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
GroteBozewolf schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:23:
[...]
Gefeliciteerd! *O*
cardwizard schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 07:30:
yw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
CodeIT schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:42:
[...]

Ik zou eerder GroteBozeWolf bedanken. Hij is de maker van het UZG script.
Haal ik de twee heren weer door mekaar :X , excusez moi! Alhoewel ik het werk van jullie beide enorm waardeer _/-\o_

Gefeliciteerd GBW met het aanstaande huwelijk (ik dacht eerlijk gezegd al dat je getrouwd was met je xbox ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

ik wou mijn xbox op internet aansluiten via mijn laptop, maar daar heb je dus blijkbaar zo'n cat5e kabel voor nodig. En die kan ik niet vinden thuis. Kan ik hem dan via een hub en een gewone netwerkkabel op mijn laptop aansluiten of gaat dat ook niet lukken?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot87 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:06:
[...]

XBMC heeft zelf ook een functie die de cd covers bij de albums zoekt. :)
Is dat zo??? die heb ik nog nooit gezien?? hoe gebeurd dat??hehe dat is nl vele malen makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
robbydw schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:00:
[...]Nog spannende dingen in de release van deze week?
Nee, net echt. Ben nog aan het worstelen met het locken van xbmc bij het te snel door de lijst scrollen. Maar dat lukt nog niet ech.
Surineeslander schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:26:
[...]Gefeliciteerd GBW met het aanstaande huwelijk (ik dacht eerlijk gezegd al dat je getrouwd was met je xbox ;) )
Dat zegt mijn vriendin nu ook elke keer :D .

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 16:47
Heb een nieuwe versie van de Vinci skin online gezet.
PAL 16x9 zou er al iets beter moeten uitzien. Laat maar iets weten wanneer bepaalde fonts te klein zijn.

Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0MAD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-07-2024
Voor eventuele newbie's nog een keer een recente uitleg http://www.smallnetbuilder.com/content/view/30131/82/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Mantis schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:07:
PAL 16x9 zou er al iets beter moeten uitzien. Laat maar iets weten wanneer bepaalde fonts te klein zijn.

Download
vind het echt een mooie skinwacht met smart op de 3D list view optie
en de autostart optie (playlists starten tijdens het opstarten)

als die 2 er nog bij komen ga ik niet meer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87

Download
Even ter info: Er wordt gewerkt aan een 4x3 versie van Vinci (Niet door Mantis zelf) zodat mensen met een "ouderwetse" TV ook van de skin kunnen genieten. :)
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:13:
[...]

Is dat zo??? die heb ik nog nooit gezien?? hoe gebeurd dat??hehe dat is nl vele malen makkelijker!
Ja dat is zo ;) Werkt op de zelfde manier als voor films, via de set content optie.
Eerder wel altijd iig, zal nog eens kijken of het nog zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69

Download
Veel dingen zijn idd al iets beter, maar erg zijn nog steeds erg veel fontsizes niet correct.
Moeilijk om ze allemaal op te noemen eigenlijk...
Misschien moet ik wat screenshots nemen en je doorsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:16
Awkwarding schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:13:
ik wou mijn xbox op internet aansluiten via mijn laptop, maar daar heb je dus blijkbaar zo'n cat5e kabel voor nodig. En die kan ik niet vinden thuis. Kan ik hem dan via een hub en een gewone netwerkkabel op mijn laptop aansluiten of gaat dat ook niet lukken?
De XBox gedraagt zich als een gewone (kleine) computer. Dus hetzij met een crossover kabel naar je laptop hetzij met een 'rechte' kabel naar je hub. Cat5 of Cat5e is hier helemaal niet van toepassing, dat zegt alleen iets over de 'kwaliteit' van de kabel, of je er gigabit netwerk over kunt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
iemand al eens de website http://www.tvopjepc.nl/ gezien ?

Is daar misschien nog iets leuks mee te doen in een script ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• GroteBozewolf
speedme schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:18:
iemand al eens de website http://www.tvopjepc.nl/ gezien ?

Is daar misschien nog iets leuks mee te doen in een script ?
Ja, daar heb ik al eens naar gekeken. Deze site linkt door naar pagina's van de verschillende omroepen. Vanaf die pagina's worden de streams dan afgespeeld. Voor XOT-UZG zou dat dus betekenen dat er voor elke mogelijke onderliggende pagina een aparte afhandeling moeten komen.

Aangezien de meesten NLse kanalen reeds in XOT-UZG zitten, was ik niet van plan deze site te ondersteunen. Maar als iemand de behoefte voelt om een channel te maken van www.pcopjetv.nl voor XOT-UZG dan zal ik hem met alle plezier bij de package stoppen.

Ik ben op de wiki van XOT-UZG bezig met een tutorial over het maken van je eigen channels. Die zou gevolgd kunnen worden (als ie helemaal af is).

• speedme
Ik zag toevallig op http://www.tvopjepc.nl de FIFA zender (http://www.tvopjepc.nl/omroep/70).

Nu interesseert voetbal mij totaal niet, maar ik kan me voorstellen dat er behoorlijk wat mensen zijn die het wel leuk zouden vinden.

Maar GBW kijk maar of je het wilt doen. Wij waarderen allemaal onwijs jouw inzet voor UZG, dat wil ik echt wel even duidelijk hebben :D

• Bigfoot87
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:13:
[...]

Heb even gekeken, witte knopje --> Album Informatie.
Appeltje eitje ;)

Verwijderd

Ik heb het even getest, maar als ik dat dan doe, zoekt ie niks op... heel even krijg ik een connect schermpje.. maar verder niks. En heb uiteraard wel verbinding met internet

• Bigfoot87
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:09:
Ik heb het even getest, maar als ik dat dan doe, zoekt ie niks op... heel even krijg ik een connect schermpje.. maar verder niks. En heb uiteraard wel verbinding met internet
Vreemd bij mij werkte het vanmiddag prima, heb je de laatste XBMC versie?

Edit:

rodejo16 meld een Buienradar script gemaakt te hebben. Even getest en werkt perfect. Aanstaande maandag ook terug te vinden in mn Usenet release :)

[ Voor 29% gewijzigd door Bigfoot87 op 23-08-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot87 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:51:
[...]
Vreemd bij mij werkte het vanmiddag prima, heb je de laatste XBMC versie?
Ja heb de laatste versie (die van jou nog wel haha). Wel kan ik zelf zoeken op de hd naar thumbs voor mn albums, maar ik ga er even vanuit dat ie dat voor jullie zelf doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 11-09 08:23
Er zit een tikfout in de Wiki van UZG: R8683 buid of XBMC

Zoek de fout :)

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GroteBozewolf; goed bezig man :)
Grappig om te zien dat het project een eigen leven heeft gekregen en heel erg leeft, ik zal het een dezer dagen eens proberen. Ik heb andere hobbies die teveel tijd vreten ;)

En gefeliciteerd!

Dat tvopjcpc.nl verhaal gebruikte mijn dutchstream-script btw.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:37:
Hey bakman, leuk dat je ook nog eens komt kijken :P

Heb je toevallig een linkje naar dat script ?
Ik zou het graag eens willen proberen, als het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:03:
Hey bakman, leuk dat je ook nog eens komt kijken :P

Heb je toevallig een linkje naar dat script ?
Ik zou het graag eens willen proberen, als het kan.
denk niet meer dat het werkt ;)

ik geloof dat m'n scripts nog online staan op http://xbox.readrss.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
jorisdekloris schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:21:
Er zit een tikfout in de Wiki van UZG: R8683 buid of XBMC
Thanks, is gefixed!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:37:
@GroteBozewolf; goed bezig man :)
Grappig om te zien dat het project een eigen leven heeft gekregen en heel erg leeft, ik zal het een dezer dagen eens proberen. Ik heb andere hobbies die teveel tijd vreten ;)

En gefeliciteerd!

Toch leuk om te zien dat de bedenker van Uitzendinggemist hier ook nog rond zwerft! Ik hoop dat je de nieuwe versie er leuk uit vindt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:30
Heeft iemand hier ervaring met een kaartlezer aansluiten dmv. usb ?
lijkt me wel een geinig idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Lijkt me dat dat niet gaat werken, aangezien je voor die dingen drivers moet laden (die xbmc niet heeft)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorge

Op ftd werdt mij gevraag om vragen op het forum te vragen (bigfoot) dus bij deze had er veel moeite om nieuwe xbmc van bigfoot te installen steeds na opstarten zie ik heel even xmbc logo daarna zwart dat is nu verholpen alleen nu heb ik het volgende probleem.

ik kan mp3 en foto tabblad op vragen zie ik idd mijn netwerklocaties waar ze staan werkt helemaal goed op 1 na nml de video zodra ik deze opvraag zwart scherm.
Nu was ik hele gelukkig want er wordt hier vandaag een verjaardag gevierd Gelukkig streams en audio werken.
Maar daarna wilden we wel weer natuurlijk dvd streamen maar we zien niks.
Wat doe ik fout of wat is er fout gegaan
ter info x-box v1.0 hardmod 120gig.
En nog een vraag fan op de gpu kan je deze vervangen voor een stillere of geen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:05:
Goedemorge

Op ftd werdt mij gevraag om vragen op het forum te vragen (bigfoot) dus bij deze had er veel moeite om nieuwe xbmc van bigfoot te installen steeds na opstarten zie ik heel even xmbc logo daarna zwart dat is nu verholpen alleen nu heb ik het volgende probleem.

ik kan mp3 en foto tabblad op vragen zie ik idd mijn netwerklocaties waar ze staan werkt helemaal goed op 1 na nml de video zodra ik deze opvraag zwart scherm.
Nu was ik hele gelukkig want er wordt hier vandaag een verjaardag gevierd Gelukkig streams en audio werken.
Maar daarna wilden we wel weer natuurlijk dvd streamen maar we zien niks.
Wat doe ik fout of wat is er fout gegaan
ter info x-box v1.0 hardmod 120gig.
En nog een vraag fan op de gpu kan je deze vervangen voor een stillere of geen ?
Werkt de DVD wel direct op de Xbox?
En zo niet, probeer XBMC nog eens opnieuw te installeren.

Er mag hier niet gesproken worden over zaken als grotere harde schijven, chips, softmods en bijvoorbeeld het vervangen van een fan. Maar Google is je beste vriend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot87 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:35:
[...]

Er mag hier niet gesproken worden over zaken als grotere harde schijven, chips, softmods en bijvoorbeeld het vervangen van een fan. Maar Google is je beste vriend ;)
dvd werkt gewoon alleen ik gebruikte eigenlijk voorheen alleen stream via net werk scheelt leekr veel dvdtjes branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Vraagje van mijn vriendin.... :+
Kun je XBMC gewoon (handmatig) met de powerkop uitzetten?
Of moet dit altijd via XBMC zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
q2no schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:14:
Vraagje van mijn vriendin.... :+
Kun je XBMC gewoon (handmatig) met de powerkop uitzetten?
Of moet dit altijd via XBMC zelf?
Ja dat kan, levert geen problemen op ofzo.
Gebruik vaker de powerknop dan de afsluitfunctie in XBMC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen ook problemen met het uitzetten van de xbox met de controller?? bij mij kon dit altijd.. behalve nu ik de xbmc van 19-08 heb van bigfoot87.. hij blijft de hele tijd denken. help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Weet iemand of een van de Logitech afstanbedieningen werkt ism de Xbox???

Wil namelijk mn huidige remote eigenlijk al een hele tijd de deur uitgooien ivm slechte responce :(

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 21:02
seninha schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:39:
Weet iemand of een van de Logitech afstanbedieningen werkt ism de Xbox???

Wil namelijk mn huidige remote eigenlijk al een hele tijd de deur uitgooien ivm slechte responce :(
Is al vaker in het topic langsgekomen het moet gewoon werken (mits je de dongle van MS hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:22:
Hebben mensen ook problemen met het uitzetten van de xbox met de controller?? bij mij kon dit altijd.. behalve nu ik de xbmc van 19-08 heb van bigfoot87.. hij blijft de hele tijd denken. help?
Ja heb ik zo af en toe ook last van... nog meer mensen met een andere versie dan die van mij met het zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:30
geen probs hier, heb versie van 17-5-07 (d8 ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-04-2021
Een vraagje tussendoor:
Ik heb een streamfile (Oh!sama TV Ch1.strm) aangemaakt met als link:
mms://wms9live.pod.tv/king_ch01/video
dit is een J-pop zender met diverse videoclips.
Als ik deze met XBMC afspeel dan laat deze alleen maar 1 clip zien. Voor de volgende clip moet ik de link opnieuw activeren. Als ik de link dan op mijn windows xp pc met mediaplayer bekijk worden alle clips wel gewoon achter elkaar afgespeeld.
Bij andere streams heb ik hetzelfde probleem. Sommige starten met een reclameblok en daarna houdt het meteen weer op, de hoofdstream wordt dan niet afgespeeld. Opnieuw opstarten geeft dan weer hetzelfde reclameblok. Is dit op 1 of andere manier zodanig werkend te krijgen als op mijn mediaplayer onder XP? Ik heb al met de cachegrootte gespeeld en ook "Threat stacked files as single file" geeft geen oplossing. Ik heb al diverse builts (vanaf de 2.0.1 stable, december 2006) uitgeprobeerd maar helaas, ik krijg het niet voor mekaar en ik vind er ook niets over op internet.

2020 back to my ol' LG L5-II, UltraSlimRom, no gapps, DavDroid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-08 17:02
Ik heb een probleem met het laden van het Uitzending gemist script(ik heb de meest nieuwe versie en ook de oude er af geknikkerd en ook de nieuwste versie van XBMC) hij blijft steken op logger...
Wil niet doorladen... Heb het script gewoon op de xbox geftp'ed.
Iemand die hier wat op weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Henkoviper schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:29:
Ik heb een probleem met het laden van het Uitzending gemist script(ik heb de meest nieuwe versie en ook de oude er af geknikkerd en ook de nieuwste versie van XBMC) hij blijft steken op logger...
Misschien een stomme vraag maar je hebt wel internet op je Xbox?

Humor trouwens dat je ook een 20 jarige Henko bent, je met XBMC bezig houdt en ook nog hier uit de buurt komt! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Bigfoot87 op 26-08-2007 01:33 . Reden: Typvout. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
Dat is te vet Bigfoot87 ;) je hoor die naam maar zelden.
Maar internet radio doet het wel, en de weatherstation ook... heb hem verbonden met een crossover internet cable aan mijn pc en vervolgens een verbindingbrug gemaakt tussen mijn internet lan en de xbox, kan het daaraan liggen??
Heb je misschien een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

m3gA schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:48:
[...]

Is al vaker in het topic langsgekomen het moet gewoon werken (mits je de dongle van MS hebt)
Dus als ik een Harmony 555 of 785 neem dan kan ik deze gewoon gebruiken zolang ik de MS dongle in mn gamepoort zit ( die ik nu gebruik voor mn huidige remote) :)

Dat is mooi, zal vandaag gelijk bij MediaMarkt gaan kijken

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Henkoviper schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 08:56:
Dat is te vet Bigfoot87 ;) je hoor die naam maar zelden.
Maar internet radio doet het wel, en de weatherstation ook... heb hem verbonden met een crossover internet cable aan mijn pc en vervolgens een verbindingbrug gemaakt tussen mijn internet lan en de xbox, kan het daaraan liggen??
Heb je misschien een oplossing???
Ja inderdaad :P

Anyway.... ik denk niet dat het daar aan kan liggen, je kunt het beste eventuele errors uit het log bestand posten... misschien dat GroteBozeWolf je dan kan helpen.

Van de UZG projectpagina:
1. Retrieve both the uzg.log and uzg.old.log file from the XOT Uzg folder on your XBox. See if there are some errors in there that could help you a bit further.
2. If no errors are there, check the xbmc.log and/or xbmc.old.log for error related to XOT Uzg.
3. If the there are errors present and they are code related, please submit an Issue on this page and attach the logfiles to the post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
seninha schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 09:48:
[...]

Dus als ik een Harmony 555 of 785 neem dan kan ik deze gewoon gebruiken zolang ik de MS dongle in mn gamepoort zit ( die ik nu gebruik voor mn huidige remote) :)

Dat is mooi, zal vandaag gelijk bij MediaMarkt gaan kijken
die harmony's werken perfect hoor , zelfs de instelling voor een xbox staat er al in !
heb zelf ook een tijdje een 555 gebruikt

[ Voor 0% gewijzigd door Cardwizard op 26-08-2007 13:43 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eigenlijk wel benieuwd of je met XMBC p2p-tv kan streamen.
Dus vanaf ppmate en dat soort programma's
Of misschien dat het via windows media player kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 22:20
Heeft iemand al ervaring met de port van xbmc naar linux ik heb wel op de site gekeken maar ik kon hier eigenlijk niks over vinden hoever ze al waren en of er al een build is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
iceme schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:14:
Heeft iemand al ervaring met de port van xbmc naar linux ik heb wel op de site gekeken maar ik kon hier eigenlijk niks over vinden hoever ze al waren en of er al een build is?
Dat zou ik ook wel eens willen weten... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
XBMC 4 Linux is een gloednieuw project en nog in een zeer vroeg stadium
er is nog geen versie beschikbaar om te testen...........

Weet wel dat als dat er eenmaal is de xbox eindelijk met pensioen kan
mooie HTPC kast met fatsoenlijke hardware er in

en dan geen problemen meer met HD content ik kan niet wachten

[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 26-08-2007 21:18 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Henkoviper schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:29:
Tjsa, misschien overbodig om te herhalen, maar ik heb dan toch echt je logfiles nodig. Je kan ze mailen naar Uitzendinggemist.vx[@t]gmail[d0t]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe xbmc zelfde probleem, oudere versies zelfde probleem behalve een hele oude !
dvd afspelen werkt maar zodra je deze stil zet zwart scherm.
Ook t3ch versie zelfde probleem.
Bigfoot87 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:35:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 18:26

Harrie

NederVlaming

cardwizard schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:17:
XBMC 4 Linux is een gloednieuw project en nog in een zeer vroeg stadium
er is nog geen versie beschikbaar om te testen...........

Weet wel dat als dat er eenmaal is de xbox eindelijk met pensioen kan
mooie HTPC kast met fatsoenlijke hardware er in

en dan geen problemen meer met HD content ik kan niet wachten
Ik denk dat mediaportal met de project mayhem skin toch al wel dicht in de buurt komt:
http://www.team-mediaportal.com/screenshots/catid,9/

Alleen draait dat dus op microsoft .NET. Ik dacht zelfs ooit ergens gelezen te hebben dat mediaportal ook zijn oorsprong vind in xbmp, net als xbmc.

edit: ah gevonden: [HTPC] XBMC @ PC -> MediaPortal

[ Voor 5% gewijzigd door Harrie op 26-08-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Harrie schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:39:
[...]

Ik denk dat mediaportal met de project mayhem skin toch al wel dicht in de buurt komt:
http://www.team-mediaportal.com/screenshots/catid,9/

Alleen draait dat dus op microsoft .NET. Ik dacht zelfs ooit ergens gelezen te hebben dat mediaportal ook zijn oorsprong vind in xbmp, net als xbmc.

edit: ah gevonden: [HTPC] XBMC @ PC -> MediaPortal
In de buurt komen van XBMC ja... maar evenaren zeker niet, laat staan vervangen.
Op het TV gedeelte na vind ik alles ongemakkelijker, en vooral onstabieler aan MediaPortal.
Vind het jammer dat er al jaren (dagelijks, net als bij XBMC) aan gewerkt wordt maar dat het nog altijd niet verder is gekomen dan een 0.2 versie.
Maar wie weet installeer ik het in de verre toekomst nog eens een keer en raak ik er verslingerd aan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb het ook even geinstalleerd gehad, maar enkel om te gebruiken als PVR. Gebruiken om tv te kijken ging niet schitterend, de Live-tv functie had er vaak geen zin in...
Nu gebruik ik GB-PVR op mijn server, de opnames programmeer ik via de web-interface (kan ik gewoon vanop het werk mijn 'video' programmeren :P ) en kijken doe ik via XBMC. :)
Dit is natuurlijk wel gewoon SD, voor HD gaan we idd nog iets anders moeten vinden dan een xbox...
(hoewel ik verleden week las dat ze goed op weg zijn met de 360 :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee probleem gevonden userdata steeds gecopyed ivm de vele koppeling die ik ooit had gemaakt en zodra ik deze in de xmbc root zet krijg ik het probleem.
Nu lekker gaan zoeken wat er fout in staat.
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:13:
nieuwe xbmc zelfde probleem, oudere versies zelfde probleem behalve een hele oude !
dvd afspelen werkt maar zodra je deze stil zet zwart scherm.
Ook t3ch versie zelfde probleem.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
Misschien heb ik hem verkeerd geinstalled(het script) ik heb em uitgepakt en vervolgens geftp naar de map script in xbmc... verder niets gedaan... misschien ligt het daaraan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkoviper
Misschien heb ik hem verkeerd geinstalled(het script) ik heb em uitgepakt en vervolgens geftp naar de map script in xbmc... verder niets gedaan... misschien ligt het daaraan?? V1.2 komt verder maar loopt dan bij programma selectie vast (na aantal minuten een ogenblik om de programma's te zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:51
Eén ding wat ik nog graag in XBMC zou willen zien is een nederlandstalige film info, bijvoorbeeld die van moviemeter.nl. Ik heb allen weinig mogelijkheid om daar zelf aan te beginnen. Dus ik dacht ik gooi hier even een balletje op, misschien is er iemand die zo een scraper voor de lol kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Die zit er dacht ik al in? Als je Set Content doet, en Movies kiest, krijg je in de lijst dan Moviemeter niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djvdorp
  • Laatst online: 27-07 21:57
Ik had ook nog een vraagje:

ik heb een build van mei 2007 op mijn Xbox staan en daardoor doen de nieuwere versies van UZG het niet. Ik snap nu al dat dat aan mijn XBMC-versie ligt, maar:

zit er veel risico aan updaten? je moet gewoon eerst alle oude zooi wissen via ftp als hij aanstaat (behalve de UDATA) en dan de nwe erop gooien, maar als het fout gaat, kan je het dan nog wel herstellen? (heb je dan nog wel toegang tot je Xbox)

en ik heb nu een release met Linksbox erop, die van T3CH hebben geen Linksbox volgens mij, maakt dat veel uit?

Met vriendelijke groet,

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
djvdthemaster schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:54:

ik heb een build van mei 2007 op mijn Xbox staan en daardoor doen de nieuwere versies van UZG het niet. Ik snap nu al dat dat aan mijn XBMC-versie ligt, maar:

zit er veel risico aan updaten? je moet gewoon eerst alle oude zooi wissen via ftp als hij aanstaat (behalve de UDATA) en dan de nwe erop gooien, maar als het fout gaat, kan je het dan nog wel herstellen? (heb je dan nog wel toegang tot je Xbox)
Je dient XBMC niet gestart te hebben tijdens updaten. Start dan bijvoorbeeld een ander dashboard met FTP mogelijkheden. Hernoem dan de XBMC-map eerst en kopiëer daarna de nieuwe erop.
en ik heb nu een release met Linksbox erop, die van T3CH hebben geen Linksbox volgens mij, maakt dat veel uit?
Linkbox is een applicatie die in de APPS map op je Xbox staat, het verwijderen cq. updaten van XBMC veranderd daar niets aan. De applicaties blijven bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djvdorp
Bart_NL schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:00:
[...]

Je dient XBMC niet gestart te hebben tijdens updaten. Start dan bijvoorbeeld een ander dashboard met FTP mogelijkheden. Hernoem dan de XBMC-map eerst en kopiëer daarna de nieuwe erop.
Dat is balen, want ik heb alleen maar XBMC erop voor zover ik weet (hij start daar gelijk van op enzo)..
Is er geen andere dash met een liveCD zodat ik verder niets hoef te installeren?

Of kan het ook vanuit dvd2xbox (een APP) die heeft ook ftp-mogenlijkheden?
Bart_NL schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:00:
[...]

Linkbox is een applicatie die in de APPS map op je Xbox staat, het verwijderen cq. updaten van XBMC veranderd daar niets aan. De applicaties blijven bestaan.
Maar bij mijn XBMC-installatie staat er "Webbrowser" naast het Scripts en Instellingen als knopje, dan is het toch geen losse app? Want hij staat ook niet in de map APPS..

Ik dacht dat er versies met en zonder Linksbox geintegreerd waren van XBMC?

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
djvdthemaster schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:07:
[...]

Dat is balen, want ik heb alleen maar XBMC erop voor zover ik weet (hij start daar gelijk van op enzo)..
Is er geen andere dash met een liveCD zodat ik verder niets hoef te installeren?
Vast wel maar een dashboard is ook zo te downloaden en in de apps-map te plaatsen. (ik gebruik daar EvolutionX voor.)
Of kan het ook vanuit dvd2xbox (een APP) die heeft ook ftp-mogenlijkheden?
Geen idee maar ik denk van niet.
Maar bij mijn XBMC-installatie staat er "Webbrowser" naast het Scripts en Instellingen als knopje, dan is het toch geen losse app? Want hij staat ook niet in de map APPS..

Ik dacht dat er versies met en zonder Linksbox geintegreerd waren van XBMC?
Volgens mij is dat 'webbrowser' knopje een webinterface die je kunt gebruiken om he XBMC te coinfigureren ofzo, ik gebruik het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart_NL schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:46:
[...]

Volgens mij is dat 'webbrowser' knopje een webinterface die je kunt gebruiken om he XBMC te coinfigureren ofzo, ik gebruik het in ieder geval niet.
In de Pimped versie is Linkboks ingebouwd. Dit is dus echt de linkboks webbrowser ingebouwd in XBMC. De T3ch versie heeft deze er niet in zitten. Als je de T3ch versie erop zet moet je ook de bijgeleverde skin van PM3 er ook opzetten, maar dit levert verder geen problemen op.

Wat ook nog een optie is om XBMC te kopieeren. Start XBMC en klik op je rechterjoystick zodat je het afsluitmenu te zien krijgt. Nu kan je alles deleten en weer terug kopieeren. Zorg dat je de map Userdata niet delete, want hier staan alle instellingen in. Wel is het aan te raden om een dvd met ftp mogelijkheden te hebben mocht het mis gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djvdorp
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:00:
[...]

In de Pimped versie is Linkboks ingebouwd. Dit is dus echt de linkboks webbrowser ingebouwd in XBMC. De T3ch versie heeft deze er niet in zitten. Als je de T3ch versie erop zet moet je ook de bijgeleverde skin van PM3 er ook opzetten, maar dit levert verder geen problemen op.

Wat ook nog een optie is om XBMC te kopieeren. Start XBMC en klik op je rechterjoystick zodat je het afsluitmenu te zien krijgt. Nu kan je alles deleten en weer terug kopieeren. Zorg dat je de map Userdata niet delete, want hier staan alle instellingen in. Wel is het aan te raden om een dvd met ftp mogelijkheden te hebben mocht het mis gaan
OK, dan kan ik misschien ook weer het beste een PIMPED erop zetten (weet waar ze te vinden zijn)..

Maar waarom moet ik dan het afsluitmenu zien? Is dan heel XBMC in het RAM geladen en kan je dan:

1. de oude map renamen
2. de nieuwe map uploaden via ftp
3. rebooten

En over rescue-cd:

ik heb nu net deze :

evoX rescue cd
en Frostys XBOX Rescue Disc gedownload, dus dat is goed genoeg denk ik..

En mocht het fout gaan, dan open je de rescue cd toch gewoon en delete je de nieuwe map en rename je de oude weer terug en dan werkt het weer?

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:00:
Als je de T3ch versie erop zet moet je ook de bijgeleverde skin van PM3 er ook opzetten, maar dit levert verder geen problemen op.
PMIII zit standaard bij iedere T3ch-release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
djvdthemaster schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:54:

UZG heeft een recente versie nodig. Zie het Revision nummer in mijn tag, de projectpage @ code.google.com of mijn homepage (allemaal in mijn tag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:51
Fire69 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:11:
Die zit er dacht ik al in? Als je Set Content doet, en Movies kiest, krijg je in de lijst dan Moviemeter niet?
Nee er is helaas geen moviemeter scraper. Wel een poolse, duitse en franse variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Fire69 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:11:
volgens mij lees ik iets wat ik nog nooit ben tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
cardwizard schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 02:53:
[...]

volgens mij lees ik iets wat ik nog nooit ben tegen gekomen
Dat is niet zo gek, want hij zit een beetje verstopt ;)

Wiki Scrapers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
'Uitzendinggemist' in het uitzendinggemist script doet het bi mij niet meer?
Bij anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quickfoxz
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
Ik hem een SMB verbinding ingesteld in XBMC, nu moet ik elke keer het wachtwoord van deze share intoetsen als ik deze open.
Is het ook zo in te stellen dat dit automatisch gaat.

Het staat op de volgende manier in mijn sources.xml

smb://gebruikersnaam:wachtwoord@server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quickfoxz
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
Gabliboeba schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:29:
Bij anderen wel?
Uitzendinggemist werkt hier prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
@Mantis:
Ik ben maar terug gegaan naar PMIII, er zitten nog teveel ruwe kantjes aan Vinci momenteel.
Heb je wat gehad aan de screenshots die ik gemailed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Gabliboeba schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:29:
Bij anderen wel?
Hier lijkt alles nog te werken. Check je uzg.log of uzg.old.log eens.

BTW: heb de wiki's weer wat bijgewerkt.

Verwijderd

Hallo,

Ik ben al tijden op zoek naar de ideale mediaspeler, dvdspelers zuigen en firmware wordt maar eens in de zoveel tjid geupdate, wat dan vaak problemen nog niet eens verhelpt. Hoe meer ik GoT lees, hoe vaker ik XBMC langs zie komen als super speler! Toch wat vraagjes;

-hoe vrouwvriendelijk is dit apparaat? Mn vriendin moet er ook mee overweg kunnen
-hoe snel start zo'n xbox met media center op?
-is de HDD makkelijk te vervangen?
-maakt het apparaat veel lawaai?

Ook de uitzendinggemist functies en het afspelen van netwerk shares spreken mij erg aan. Is dit allemaal een beetje te realiseren voor iemand die geen ervaring heeft met Xbox?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:01:
-hoe vrouwvriendelijk is dit apparaat? Mn vriendin moet er ook mee overweg kunnen
-hoe snel start zo'n xbox met media center op?
-is de HDD makkelijk te vervangen?
-maakt het apparaat veel lawaai?
Ook de uitzendinggemist functies en het afspelen van netwerk shares spreken mij erg aan. Is dit allemaal een beetje te realiseren voor iemand die geen ervaring heeft met Xbox?

Alvast bedankt!
- Apparaat is heel gebruiks/vrouw vriendelijk. Als je met de joystick gaat werken is het wel even wennen, maar het went redelijk snel
- XBMC zelf start binnen een paar seconden op. Het is xbox opstartscherm (glowing orbs ofzo) duurt wat langer, 20 sec ofzo dus binnen 25 sec is die klaar voor gebruik
- Mag niet over gepraat worden dacht ik
- Sommige mensen vinden van wel. Ik vind het wel meevallen. Maar je kan de fan vervangen zodat die een stuk stiller wordt

Scripts(uitzendinggemist) en shares is allemaal appeltje eitje :)

Verwijderd

Dus als ik alleen XBMC zou gebruiken start deze binnen een paar seconden op?

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:40

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:27:
Dus als ik alleen XBMC zou gebruiken start deze binnen een paar seconden op?
10 seconden hooguit.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je bericht niets (fans, harde schijven, XBOX-cases, netwerkproblemen) met XBMC te maken heeft; post deze dan niet. Downloadlocaties vragen / aanbieden wordt ook niet gewaardeerd