[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 28.220 views sinds 30-01-2008

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:31
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:27:
Dus als ik alleen XBMC zou gebruiken start deze binnen een paar seconden op?
Jep, vooral wanneer je het Xbox filmpje weghaalt en het XBMC logo er uit haalt.
Ik vind dat zelf zonde.. maar als je er last van hebt scheelt het wel een paar seconden.

Wat die harde schijf betreft, op het internet zijn veel tutorials te vinden waar het stap voor stap uitgelegd wordt :)

Het beste kun je een 2e hands Xbox met grote harde schijf kopen, dan ben je meteen startklaar ;)

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:27:
Dus als ik alleen XBMC zou gebruiken start deze binnen een paar seconden op?
ja inderdaad
zou er snel 1 regelen je weet niet wat je mist >:)
anders had je er al lang 1 gehad :X

• Bigfoot87
cardwizard schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:54:
[...]

ja inderdaad
zou er snel 1 regelen je weet niet wat je mist >:)
anders had je er al lang 1 gehad :X
Kijk wel uit! Het is verslavend ;) :+

Het XBMC team heeft in een interview gezegd dat het over een half tot een heel jaar een stabiel en volledig XBMC op Linux heeft draaien. :) Dat wordt geduld kweken....

• corl
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-07 10:46
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:01:
-hoe vrouwvriendelijk is dit apparaat? Mn vriendin moet er ook mee overweg kunnen
-hoe snel start zo'n xbox met media center op?
-is de HDD makkelijk te vervangen?
-maakt het apparaat veel lawaai?
Zelf ben ik een aantal weken geleden overgestapt van een standaard networked mediaplayer (freecom) naar XBMC. En ik kan wel zeggen dat er nog niets op de markt is dat aan XBMC en zijn veelzijdigheid kan tippen. Werkelijk alles dat ik aan media heb speelt het af. Ook vakantie foto's (met KenBurns effecten ala apple).
Ik heb gekozen voor de crystal uitvoering (doorzichtige behuizing, zodat de xbox silver lijkt) zodat deze bij de overrige audio apparatuur past. Een RGB met digitaal audio kabel, voor beter beeld en digitaal geluid. En een xbox dvdkit met een universele afstandbediening (zodat alles weer met 1 afstandbedieng te gebruiken is).
Wel heb ik de hd en de ventilator vervangen (is prima zelf te doen, handleidingen genoeg op het net) en de xbox is nu echt stil! (en nee hij staat niet in een kast).

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ben zelf ook sinds enkele weken een meer dan tevreden Xbox+XBMC bezitter en het klopt dat het heel erg verslavend is :+ :9~

Het is gewoon leuk om dit "project" aan te gaan en ervan te leren.
Alles is heel goed te doen, mede omdat er zo ontzettend veel informatie op internet te vinden is.
Enige minpuntje is dan ook om door de vele informatie de juiste informatie te halen
(bekende speld in de hooiberg...).

Maar als je het eenmaal hebt draaien, dan ben je zo trots als een pauw en wil je het iedereen laten zien :D

En het is heel vrouwvriendelijk, zeker als je de snelkoppeling naar XBMC gebruikt uit de T3CH releases. Dan is het letterlijk : Xbox aan en hij start automatisch door naar XBMC.

Regel dan wel een DVDkit (afstandsbediening), want daar kan elke vrouw mee overweg :P

Vaak is het alleen de vrouw overtuigen van de extra mogelijkheden van de Xbox+XBMC, maar als je zegt dat dit webradio, internet tv, films vanaf te pc direkt, etc kan afspelen dan zijn ze snel om hoor :P (in mijn geval wel in ieder geval).

Succes met je nieuwe uitdagingen :D

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Bigfoot87 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:56:
[...]
Het XBMC team heeft in een interview gezegd dat het over een half tot een heel jaar een stabiel en volledig XBMC op Linux heeft draaien. :) Dat wordt geduld kweken....
Bedoel je dat de Xbox volledig op Linux zal gaan draaien met daarin volledige ondersteuning voor XBMC ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:02
speedme schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:14:
[...]

Bedoel je dat de Xbox volledig op Linux zal gaan draaien met daarin volledige ondersteuning voor XBMC ?
Nee op een pc
ze willen een losse versie maken van xbmc voor bovenop Linux die op de meeste pc's werkt. en een extra versie die op 2 vastgestelde hardware platformen kan draaien en zo gemakkelijk te installeren is (bv de appletv oid) met een soort distro.

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:15

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:01:
Hallo,

Ik ben al tijden op zoek naar de ideale mediaspeler, dvdspelers zuigen en firmware wordt maar eens in de zoveel tjid geupdate, wat dan vaak problemen nog niet eens verhelpt. Hoe meer ik GoT lees, hoe vaker ik XBMC langs zie komen als super speler! Toch wat vraagjes;

-hoe vrouwvriendelijk is dit apparaat? Mn vriendin moet er ook mee overweg kunnen
-hoe snel start zo'n xbox met media center op?
-is de HDD makkelijk te vervangen?
-maakt het apparaat veel lawaai?

Ook de uitzendinggemist functies en het afspelen van netwerk shares spreken mij erg aan. Is dit allemaal een beetje te realiseren voor iemand die geen ervaring heeft met Xbox?

Alvast bedankt!
- Zeer vrouwvriendelijk! Mijn vriendin gebruikt de draadloze logitech joypad om door MP3's en films te navigeren. Weinig leercurve en als je de basisfuncties doorhebt, dan kun je het ding al helemaal bedienen. Het configwerk in XML files is wel advanced, maar da's voor de tweakers :)
- Booten van Xbox ligt zo rond de 20sec, gok ik zo. Er zijn tooltjes waarmee je de Xbox blob weg kunt halen zelfs (dan heb je boottime van onder de 10sec)
- HDD is redelijk makkelijk te vervangen, maar er komt wel wat bij kijken (met name ata password, lock codes etc.) om het ding te configureren.
- Standaard is de Xbox niet stil, maar in XBMC kun je de fan vertragen tot halve snelheid, het resultaat is dan: onhoorbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door DynaMikeY op 30-08-2007 14:30 ]

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
quickfoxz schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:31:
Ik hem een SMB verbinding ingesteld in XBMC, nu moet ik elke keer het wachtwoord van deze share intoetsen als ik deze open.
Is het ook zo in te stellen dat dit automatisch gaat.

Het staat op de volgende manier in mijn sources.xml

smb://gebruikersnaam:wachtwoord@server
In XBMC bij de instellingen => network daar kan je een standaard username en password instellen voor netwerk shares. eenmaal ingevoerd zal hij voortaan dat wachtwoord gaan proberen , en als hij niet juist is kan je er zelf weer 1 invoeren

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Zoals iedereen al aangeeft, XBMX en Xbox is iets wat je MOET hebben als je alles zonder herry op je TV wilt afspelen.
Zelf zet ik al mn DVD'som naar ISO. Werkt top.
Sinds gister ook mn nieuwe Harman Kardon remote in gebruik ism de Xbox. Werkt zoveel beter dan de standaard remote van MS :)

Het enige wat ik eigenlijk mis is HD materiaal kunnen afspelen.
Maar als ooit XBMC via Linux te gebruiken valt opent dit de deur om deze ism een PS3 te gebruiken
Dan ben je helemaal klaar voor de toekomst :)

(Alleen nog de prijs van de PS3 omlaag)

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Modbreak:Hardware vragen over de XBOX en accessoires horen niet in dit topic

[ Voor 79% gewijzigd door Spider.007 op 31-08-2007 09:53 ]

• m3gA
seninha schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:46:
Zoals iedereen al aangeeft, XBMX en Xbox is iets wat je MOET hebben als je alles zonder herry op je TV wilt afspelen.
Zelf zet ik al mn DVD'som naar ISO. Werkt top.
Sinds gister ook mn nieuwe Harman Kardon remote in gebruik ism de Xbox. Werkt zoveel beter dan de standaard remote van MS :)

Het enige wat ik eigenlijk mis is HD materiaal kunnen afspelen.
Maar als ooit XBMC via Linux te gebruiken valt opent dit de deur om deze ism een PS3 te gebruiken
Dan ben je helemaal klaar voor de toekomst :)

(Alleen nog de prijs van de PS3 omlaag)
Een developer van XBMC voor Linux zei dat de PS3 niet zou werken aangezien linux op de ps3 niet van de 3d functies gebruik kan maken.

• Bigfoot87
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:58:
Modbreak:Hardware vragen over de XBOX en accessoires horen niet in dit topic
Modbreak:Reacties op offtopic posts worden dus ook niet gewaardeerd

[ Voor 53% gewijzigd door Spider.007 op 31-08-2007 09:54 ]

Verwijderd

Voor de liefhebbers:
De Xephyr skin is uit in Alpha
download

Het meeste doet het, ook al is niet alles nog geskinned. Alleen de vieuws en favorieten en nog wat dingen werken niet. Maar heel erg mooie skin _/-\o_

• Bigfoot87
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:55:
Voor de liefhebbers:
De Xephyr skin is uit in Alpha
download

Het meeste doet het, ook al is niet alles nog geskinned. Alleen de vieuws en favorieten en nog wat dingen werken niet. Maar heel erg mooie skin _/-\o_
Xephyr is niet in alle smaken verkrijgbaar.. 4:3 wordt niet ondersteund :|
Maar wel een schitterende skin :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bigfoot87 op 30-08-2007 22:01 ]

Verwijderd

Dat ben ik er idd vergeten bij te zeggen :) . Je hebt trouwens ook de allerlaatste build van xmbc nodig om het te laten draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Het voordeel van de Linux XBMC versie is dat je gewoon download links kan geven omdat het niet zoals bij XBMC voor de Xbox in het grijze gebied zit:

svn download url:

https://xbmc.svn.sourcefo...c/branches/linuxport/XBMC

Work in progress uiteraard, maar wel leuk om het proces mee te volgen. :)
Ongelofelijk... dat ik ooit nog eens Linux op mijn computer zou installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verhalen klinken in elk geval erg interessant! Nog een vraagje, als je XboX is "geholpen" is het dan mogelijk om direct in XBMC op te starten als je de Xbox aanzet? En is de originele DVDkit afstandsbediening ook compatible met XBMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:41:
De verhalen klinken in elk geval erg interessant! Nog een vraagje, als je XboX is "geholpen" is het dan mogelijk om direct in XBMC op te starten als je de Xbox aanzet? En is de originele DVDkit afstandsbediening ook compatible met XBMC?
2x ja. eerste doe je met een xbe shortcut maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 15:02
ik gebruik nu ook de draadloze logitech, en moet zeggen als afstandbediening is dat zo gek nog niet. tis dat ik misschien griote handen heb, en die dingen net niet de bijbehornde grootte hebben, maar al a

verder werkt het perfect en verslavend

hmm met de komst van een linux versie kun je er dan straks waarschijnlijk ok wel HD beelden mee afspelen, en ondersteuning voor tv opnemen, en tv kijken zullen ook wel niet erg lang op zih laten wachten

alleen de herrie moet bij mij nog wat opgelost worden, heb er nu 2 staan, een van 2003 die vrij luidruchig is,en 1 van 2002 die wat stiller is en een grotere hardeschijf heeft. deze start echter direct met xbmc ( wel snel) maar dan kun je dus niet snel zelf wat anders kiezen bij het opstaretn. moet er nog over nadenken wat het handigst is ;-)

volgens mij maakt de ventilator de herrie, of kan ook de hd de veroorzaker van het lawaai zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ik heb ooit de Xbox fan vervangen voor een 7cm OEM stock koeler die meegeleverd werd bij een AMD CPU.
Verder heb ik de fangard verwijderd aan de achterkant en de fanspeed op 20% gezet.
Xbox is dan niet te horen (wel begint mn HD steeds meer geluid te produceren na ruim 2 jaar)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje een probleem met het afspelen van DVD's.. Ze gaan nogal schokkerig. Heeft iemand anders hier daar ook last van? Het geldt voor zowel streaming als "echte" DVD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Kan het kloppen dat de radiozenders van 3 voor 12 en Caz! niet werken? Ik krijg wel een connectiescherm, maar dat verdwijnt na enkele seconden. De stream wordt niet geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
engelbertus schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:53:
ik gebruik nu ook de draadloze logitech, en moet zeggen als afstandbediening is dat zo gek nog niet. tis dat ik misschien griote handen heb, en die dingen net niet de bijbehornde grootte hebben, maar al a

Klopt, ik heb er ook 1, heerlijke controller! Bereik van 100 meter en je kunt je Xbox gewoon in een dichte kast zetten aangezien de communicatie via een radiosignaal verloopt. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:31:
Ik heb een beetje een probleem met het afspelen van DVD's.. Ze gaan nogal schokkerig. Heeft iemand anders hier daar ook last van? Het geldt voor zowel streaming als "echte" DVD's
Jep, klinkt bekend. Heb ook al een topic op het officiele XBMC forum gezien dus verwacht dat er snel iets aan gaat gebeuren.
Surineeslander schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:25:
Kan het kloppen dat de radiozenders van 3 voor 12 en Caz! niet werken? Ik krijg wel een connectiescherm, maar dat verdwijnt na enkele seconden. De stream wordt niet geladen.
Dat is mogelijk, ik ga het morgen direct testen en repareren indien nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Lees gerust de topicwaarschuwing voordat je post

[ Voor 89% gewijzigd door Spider.007 op 02-09-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist eindelijk via Filezilla contact kunnen maken met mijn XBOX via de PC. Op dit forum zie ik dat ik : Hoe kan ik een nieuwe XBMC erop zetten?
Maak een connectie via FTP naar je XBOX. Zoek dan de huidige XBMC map op (dit is standaard E:\Apps\XBMC). Vervolgens kan je de oude versie overschrijven met de nieuwe versie.

Alleen... ik heb geen XBMC map op mijn E schijf. Ik zie wel dat er op mijn xbox een XBMC is ergens, maar waar.....

op C heb ik alleen een map /C/xodash/media/

Moet ik een nwe map op E aanmaken met XBMC dir ?

HELP !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Kijk eens of hij misschien op je f: staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep ! Op F inderdaad een XBMC ! maar ehh moet ik die nwe XBMC gewoon in die Map op F gooien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:47:
Jep ! Op F inderdaad een XBMC ! maar ehh moet ik die nwe XBMC gewoon in die Map op F gooien ?
Misschien eerst eens lezen voordat je iets verklooit? Hier staat alle info: http://www.xboxmediacente...ex.php?title=Install_XBMC

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 14:33
engelbertus schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:53:

Welke logitech ab gebruik je? En hoe sluit je deze aan op je xbox/xmbc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
JvdS schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:09:
[...]

Welke logitech ab gebruik je? En hoe sluit je deze aan op je xbox/xmbc?
Het gaat over deze controller. Hij ligt heerlijk in de hand (bij mij iig), is lekker licht, heeft een bereik van 100 meter, en wordt op de normale manier op de Xbox aangesloten, alleen zit er een zendmodule op het einde van het snoertje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:30
aan 't snoer wat uit je box komt zit een zendmodule, (bij mij zitten er mem. stick ingangen aansluitingen op), deze is vrij fors imho.

Maar de controller....egt super ! :ja:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
Als ik met dvd2xbox een iso heb gemaakt van een legale game dvd naar een smb share, dan kan ik die iso niet meer opstarten. Weet iemand hoe dit komt? Via bestandsbeheer lukt het niet. En in dvd2xbox kun je de smb share niet als gamedir instellen, is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
JvdS schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:12:
Als ik met dvd2xbox een iso heb gemaakt van een legale game dvd naar een smb share, dan kan ik die iso niet meer opstarten. Weet iemand hoe dit komt? Via bestandsbeheer lukt het niet. En in dvd2xbox kun je de smb share niet als gamedir instellen, is dit een bug?
Nee dit is geen bug maar heel logisch aangezien het "streamen" van spellen (zowel legaal als illegaal) over het netwerk niet mogelijk is met XBMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
Ik meende ergens gelezen te hebben dat iso's vanaf een netwerkshare benaderd konden worden? Of kan het enkel niet met spel iso's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:30
JvdS schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:49:
Ik meende ergens gelezen te hebben dat iso's vanaf een netwerkshare benaderd konden worden? Of kan het enkel niet met spel iso's?
Kan met films sowieso, games geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
JvdS schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:49:
Op zich wel logisch dat spel iso's niet vanaf het netwerk gespeeld kunnen worden... Wanneer je namelijk een spel start vanuit XBMC wordt XBMC "afgesloten" en heb je dus die mogelijkheden niet meer om iso's vanaf het netwerk te gebruiken.

Film en andere iso's worden na het opstarten van de film of whatever, gewoon door XBMC afgehandeld.

Dus Film/muziek iso's kunenn gewoon streaming afgehandelt worden, games daarintegen niet.

Dat is in elk geval mijn gedachtengang achter dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Even een stom vraagje, is er een bepaalde standard CTRL ALT del functie voor de xbox softmods?

Heb al vanalles geprobeerd, meerdere knoppen combinaties, niets werkt. Welke knoppen combi. kennen jullie?

Het probleem is namelijk dat wanneer ik een spel start vanuit de xbox (iso file) dan kan ik prima spelen enzo, maar na het spelen MOET ik mijn xbox uit zetten en weer aan om terug te gaan naar me xbmc.

Iemand een alternatief?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Ik heb zo net XOT-Uitzendinggemist.v2.7.0b5 online gezet. Aangezien ik vrijdag ga trouwen en daarna lekker op vakantie ga, zullen jullie het de komende maand met deze versie moeten doen. Kleine bugs kan ik dit weekend nog fixen. De rest komt pas weer op 1 oktober.

Hieronder de changes:

Changelog
  • Added: Joox.net is back :D
  • Changed: no onupdown for TVLink until the issues are fixed. Now update via contextmenu
  • Added: onUpDownEnabled to Channel settings and onUpDown(ignoreDisabled=True/False)
  • Added: Controlgroup for onUpDown to controls.py
  • Changed: self.initialUri to self.mainListUri. self.intialUri still exists, but is set when the Episode window opens (ShowEpisodeWindow?)
  • Added: Progressbar for filling lists larger than 50 items
  • Added: Canceling of URL opening even if no data is comming in
  • Removed: Talpa as it now is RTL8
  • Added: Locking mechanisme to prevent multiple background updates (very Experimental)
Ik heb heel druk bezig geweest om de hangers/crashes terug te dringen. Het TV-Links Channel blijft echter problemen geven. Als tijdelijke oplossing heb ik daar de automatische update van URL en Info uitzet. Deze wordt nu opgehaald bij het afspelen (geduld hebben) of via het ContextMenu.

Vergeet niet voor het installeren je oude folder van XOT-Uzg compleet te verwijderen.

v2.7.0b5 is te downloaden op de gebruikelijke plaats: http://www.rieter.net/uitzendinggemist/ en op http://code.google.com/p/xot-uzg/

Verder heeft de Googlecode pagina (http://code.google.com/p/xot-uzg/) de mogelijkheid om issues/bugs te melden. Het lijkt me overzichtelijker om daar naar toe over te stappen voor bugs en zo ipv. hier te spammen.

[ Voor 20% gewijzigd door GroteBozewolf op 01-09-2007 20:36 ]

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:22
Audi-Addict schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:10:
Even een stom vraagje, is er een bepaalde standard CTRL ALT del functie voor de xbox softmods?

Heb al vanalles geprobeerd, meerdere knoppen combinaties, niets werkt. Welke knoppen combi. kennen jullie?

Het probleem is namelijk dat wanneer ik een spel start vanuit de xbox (iso file) dan kan ik prima spelen enzo, maar na het spelen MOET ik mijn xbox uit zetten en weer aan om terug te gaan naar me xbmc.

Iemand een alternatief?
De knoppen onder je controller + de 2 buitenste kleine zwarte knopjes tegelijk in drukken is resetten van je xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
GroteBozewolf schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:16:
Ik heb zon et XOT-Uitzendinggemist.v2.7.0b5 online gezet. Aangezien ik vrijdag ga trouwen en daarna lekker op vakantie ga, zullen jullie het de komende maand met deze versie moeten doen. Kleine bugs kan ik dit weekend nog fixen. De rest komt pas weer op 1 oktober.

Hieronder de changes:

Changelog
  • Added: Joox.net is back :D
  • Changed: no onupdown for TVLink until the issues are fixed. Now update via contextmenu
  • Added: onUpDownEnabled to Channel settings and onUpDown(ignoreDisabled=True/False)
  • Added: Controlgroup for onUpDown to controls.py
  • Changed: self.initialUri to self.mainListUri. self.intialUri still exists, but is set when the Episode window opens (ShowEpisodeWindow?)
  • Added: Progressbar for filling lists larger than 50 items
  • Added: Canceling of URL opening even if no data is comming in
  • Removed: Talpa as it now is RTL8
  • Added: Locking mechanisme to prevent multiple background updates (very Experimental)
Ik heb heel druk bezig geweest om de hangers/crashes terug te dringen. Het TV-Links Channel blijft echter problemen geven. Als tijdelijke oplossing heb ik daar de automatische update van URL en Info uitzet. Deze wordt nu opgehaald bij het afspelen (geduld hebben) of via het ContextMenu.

Vergeet niet voor het installeren je oude folder van XOT-Uzg compleet te verwijderen.

v2.7.0b5 is te downloaden op de gebruikelijke plaats: http://www.rieter.net/uitzendinggemist/ en op http://code.google.com/p/xot-uzg/

Verder heeft de Googlecode pagina (http://code.google.com/p/xot-uzg/) de mogelijkheid om issues/bugs te melden. Het lijkt me overzichtelijker om daar naar toe over te stappen voor bugs en zo ipv. hier te spammen.
Vet, vet, vet! :D Ga hem meteen proberen als ik vanavond thuis ben :)
Uiteraard maandag te vinden in mn XBMC versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Ik heb zon et XOT-Uitzendinggemist.v2.7.0b5 online gezet.
Thz! werkt hier goed... En veel plezier de komende tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen hoe ik uitzending gemist moet installeren?

De readme geeft geen uitleg, misschien wel een goed idee voor de noobs onder ons ;)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Audi-Addict schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 22:14:
Kan iemand mij vertellen hoe ik uitzending gemist moet installeren?

De readme geeft geen uitleg, misschien wel een goed idee voor de noobs onder ons ;)
Eh, gewoon zoals elk ander script. Uitpakken naar de XBMC\Scripts\ folder en dan kan je hem vanuit XBMC draaien.

Zie ook hier: http://code.google.com/p/xot-uzg/wiki/Installation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GBW:
Bedankt voor je super versie van uitzendinggemist. Ik heb er alleen even een vraag over:

Update dit programma ook uit zichzelf alle kanalen vanuit uitzendinggemist.nl? Of staan er (veel) streams in en updat XOT deze niet?

Het is namelijk zo dat Opsporing verzocht, welke wel op de website van uitzendinggemist.nl staat, niet voorkomt in de lijst van het programma. Hebben meer mensen hier last van??

Heb je een idee hoe dit kan?

Verder wens ik je een hele fijne trouwdag toe en een fijne vakantie

EDIT: ik zit ff te kijken op de site van uitzendinggemist.nl. kan het zijn dat je hem zo gemaakt hebt dat hij op zender selecteerd? En niet op programma. Wanneer ik als zender kijk, dan zie ik idd geen opsporing verzocht, wanneer ik op alfabetische volgorde kijk wel......vreemd, of niet?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:32:
Update dit programma ook uit zichzelf alle kanalen vanuit uitzendinggemist.nl? Of staan er (veel) streams in en updat XOT deze niet?
Ja, hij leest alles vanaf internet en nee, hij slaat niets lokaal op. Het is een soort front-end voor de website www.uitzendinggemist.nl
Het is namelijk zo dat Opsporing verzocht, welke wel op de website van uitzendinggemist.nl staat, niet voorkomt in de lijst van het programma. Hebben meer mensen hier last van??
Zowel bij het NED1 kanaal als via zoeken kom ik toch echt 'Opsporing verzocht' tegen.
EDIT: ik zit ff te kijken op de site van uitzendinggemist.nl. kan het zijn dat je hem zo gemaakt hebt dat hij op zender selecteerd? En niet op programma. Wanneer ik als zender kijk, dan zie ik idd geen opsporing verzocht, wanneer ik op alfabetische volgorde kijk wel......vreemd, of niet?
Op dit moment kan je al op Zender selecteren (NED1, NED2 of NED3) of zoeken in beide drie zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
Ik heb zo net XOT-Uitzendinggemist.v2.7.0b5 online gezet. Aangezien ik vrijdag ga trouwen en daarna lekker op vakantie ga, zullen jullie het de komende maand met deze versie moeten doen. Kleine bugs kan ik dit weekend nog fixen. De rest komt pas weer op 1 oktober.
Veel plezier en succes vrijdag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djvdorp
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 21:57
Modbreak:Lees ook gerust de topicwaarschuwing even door. Vragen die niets met XBMC te maken hebben worden niet gewaardeerd

[ Voor 85% gewijzigd door Spider.007 op 02-09-2007 16:18 ]

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Bigfoot87 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:31:

Dat is mogelijk, ik ga het morgen direct testen en repareren indien nodig. :)
Thanks in advance!

De nieuwe versie van UZG gaan we uitproberen, bedankt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Graag gedaan, als het goed is werken ze weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Ik krijg een filetje niet verwijderd uit de uitzending gemist (script) map. Ik heb meerdere ftp clients geprobeerd en vanaf verschillende pc's. Het isx een bestand in de cache map. Iemand een idee hoe ik die kan verwijderen? Het ligt niet aan XBMC want als ik boot met slayer krijg ik hem ook niet weg. Volgens mij maakt het niks uit als ik hem laat staan maar zover ik weet moet je eerst alles verwijderen voor je het script update.

[ Voor 18% gewijzigd door m3gA op 02-09-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
m3gA schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:51:
Ik krijg een filetje niet verwijderd uit de uitzending gemist (script) map. Ik heb meerdere ftp clients geprobeerd en vanaf verschillende pc's. Het isx een bestand in de cache map. Iemand een idee hoe ik die kan verwijderen? Het ligt niet aan XBMC want als ik boot met slayer krijg ik hem ook niet weg. Volgens mij maakt het niks uit als ik hem laat staan maar zover ik weet moet je eerst alles verwijderen voor je het script update.
Voor het script zou de 'Cache' folder niet moeten uitmaken. Dus die zou je gewoon kunnen laten staan. Wel raar overigens dat je hem niet kunt deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
GroteBozewolf schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:17:
[...]

Voor het script zou de 'Cache' folder niet moeten uitmaken. Dus die zou je gewoon kunnen laten staan. Wel raar overigens dat je hem niet kunt deleten.
Hij geeft ook niet aan waarom hij hem niet kan deleten .. heel vreemd maar bedankt voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@m3ga

dat heb ik ook een keer gehad toen heb ik de file verwijderd met boxplorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:46:
@m3ga

dat heb ik ook een keer gehad toen heb ik de file verwijderd met boxplorer
Dankje ik zal het morgen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 11-09 08:23
Bigfoot87 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:35:
[...]

Vet, vet, vet! :D Ga hem meteen proberen als ik vanavond thuis ben :)
Uiteraard maandag te vinden in mn XBMC versie ;)
Geef je een seintje als je hem post?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisdekloris schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:43:
[...]

ja die zou ik ook weleens willen proberen.

@GBW: Hartstikke bedankt voor het script en veel plezier op je trouwdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
jorisdekloris schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:43:
[...]

Ja doe ik :)
Ik post hem in de nieuwsgroepen, dus je moet wel de beschikking hebben over een usenet account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
komt in orde :)

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Is er een PMIII expert in ons midden ?
(weet je niet wat ik bedoel met met PMIII dan bedoel ik dus iemand anders :+ )

in het home menu van PMIII zie je altijd foto's aan de rechterkant en die veranderen
als je bijvoorbeeld muziek , afbeeldingen , instellingen selecteerd

ik zou hiervoor graag de backpacks van xephyr willen gebruiken

dus elke keer als je iets selecteerd (muziek,afbeeldingen enz)
dat het plaatje gewijzigd word

het moet dus niet beperkt blijven tot het wijzigen van de standaard plaatjes van PMIII
maar echt @ random wisselen

@bigfoot niet vergeten om de nieuwste xephyr bij te sluiten

[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 03-09-2007 20:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 20:30
OMG @ die 2 backpacks! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
cardwizard schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:20:
Is er een PMIII expert in ons midden ?
(weet je niet wat ik bedoel met met PMIII dan bedoel ik dus iemand anders :+ )

in het home menu van PMIII zie je altijd foto's aan de rechterkant en die veranderen
als je bijvoorbeeld muziek , afbeeldingen , instellingen selecteerd

ik zou hiervoor graag de backpacks van xephyr willen gebruiken

dus elke keer als je iets selecteerd (muziek,afbeeldingen enz)
dat het plaatje gewijzigd word

het moet dus niet beperkt blijven tot het wijzigen van de standaard plaatjes van PMIII
maar echt @ random wisselen

@bigfoot niet vergeten om de nieuwste xephyr bij te sluiten
Ja die zijn vrij gemakkelijk aan te passen, en nee ik vergeet de laatste xephyr niet ;)

Download via de svn de XBMC laatste build en pas daarna de foto's aan.
Start Build.bat en voila! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Bigfoot87 schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:36:
[...]

Ja die zijn vrij gemakkelijk aan te passen, en nee ik vergeet de laatste xephyr niet ;)

Download via de svn de XBMC laatste build en pas daarna de foto's aan.
Start Build.bat en voila! :)
goed erg jammer dat ik je nu helemaal niet begrijp
heb de build van vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
cardwizard schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:01:
[...]

goed erg jammer dat ik je nu helemaal niet begrijp
heb de build van vorige week
Ik stuur je een mail via het XBMC forum :)

Edit:

You have mail!

Mijn nieuwe XBMC versie staat trouwens online!
En nee, ik ga/ mag niet zeggen waar.

[ Voor 20% gewijzigd door Bigfoot87 op 03-09-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
ok mail terug

weer goed bezig met XBMC
alleen word nogal een probleem om dat nu te kunnen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
cardwizard schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:28:
ok mail terug

weer goed bezig met XBMC
alleen word nogal een probleem om dat nu te kunnen zien
Inderdaad ;) Meld hem morgen wel aan...

Wat de PMIII skin betreft,

Ben zelf ook even aan de slag gegaan en het werkt.
Je kunt in principe de hele map XBMC/media/home-my..... volgooien met afbeeldingen (wel allemaal nummeren) en dan na het builden Textures.xpr uploaden/ overschrijven naar/ op de xbox.
Minpuntje is dat hij ze in volgorde laat zien, een map met oneindig veel plaatjes is dus vrij kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Bigfoot87 schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:52:
[...]

Inderdaad ;) Meld hem morgen wel aan...

Wat de PMIII skin betreft,

Ben zelf ook even aan de slag gegaan en het werkt.
Je kunt in principe de hele map XBMC/media/home-my..... volgooien met afbeeldingen (wel allemaal nummeren) en dan na het builden Textures.xpr uploaden/ overschrijven naar/ op de xbox.
Minpuntje is dat hij ze in volgorde laat zien, een map met oneindig veel plaatjes is dus vrij kansloos.
haha krijg de xbmc trunk niet eens binnen
ik doe iets ontzettend fout

het zijn iets van 200 afbeeldingen
maar hij laat er dus maar een stuk of 5 zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zo, net 300meg voor Xephyr + packs binnen.
Man, wat is die skin mooi! _o_
En ze is ook nog gemaakt voor PAL 16:9! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Fire69 schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:03:
Zo, net 300meg voor Xephyr + packs binnen.
Man, wat is die skin mooi! _o_
En ze is ook nog gemaakt voor PAL 16:9! :)
inderdaad een hele mooie alleen nog erg buggie
komt elke week een nieuwe uit ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Bigfoot87 schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:14:
[...]

Mijn nieuwe XBMC versie staat trouwens online!
En nee, ik ga/ mag niet zeggen waar.
Je moet je nzb nog aanpassen op je site :)

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
cardwizard schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:06:
[...]

inderdaad een hele mooie alleen nog erg buggie
komt elke week een nieuwe uit ongeveer
Zo op't eerste zicht werkt alles redelijk vlot hier, dus ik klaag niet. :P
Ik zie wel binnen een paar weken voor een nieuwe versie :)

[ Voor 45% gewijzigd door Fire69 op 03-09-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
cardwizard schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:57:
[...]

haha krijg de xbmc trunk niet eens binnen
ik doe iets ontzettend fout

het zijn iets van 200 afbeeldingen
maar hij laat er dus maar een stuk of 5 zien ?
Nee, hij laat ze allemaal zien. Maar in een standaard volgorde.
Oftewel: afbeelding 200 zul je bijna nooit te zien krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
jorisdekloris schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:07:
[...]

Je moet je nzb nog aanpassen op je site :)
Ja thnx dat je het zegt, meteen ff doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
dat is erg jammer of hij zou verder moeten gaan waar hij gestopt is

wat ik uiteindelijk zou willen zal dus wel onmogelijk zijn

per categorie een stuk of wat afbeeldingen die random worden afgebeeld

[ Voor 14% gewijzigd door Cardwizard op 03-09-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Bigfoot87 schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:08:
[...]

Nee, hij laat ze allemaal zien. Maar in een standaard volgorde.
Oftewel: afbeelding 200 zul je bijna nooit te zien krijgen. ;)
kreeg net antwoord op het xbmc forum dat het wel kon:

Yes, you can by modding the skin to do so. See the online manual for skinning information - you want to modify the multiimage controls in Home.xml

http://www.xboxmediacente...edia_Center_Online_Manual

eens kijken of ik daar uit ga komen , misschien dat jij eens wil kijken bigfoot ?

[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 03-09-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
cardwizard schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:22:
[...]

kreeg net antwoord op het xbmc forum dat het wel kon:

Yes, you can by modding the skin to do so. See the online manual for skinning information - you want to modify the multiimage controls in Home.xml

http://www.xboxmediacente...edia_Center_Online_Manual

eens kijken of ik daar uit ga komen , misschien dat jij eens wil kijken bigfoot ?
Veel verder dan dit kom ik niet... is er iemand die het commando weet om afbeeldingen random te laten zien?

Edit:

jmarshall had de oplossing: http://xboxmediacenter.co...?title=MultiImage_Control :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bigfoot87 op 04-09-2007 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 12:35
Ik heb XBMC ook sinds een tijdje op mijn xbox geinstalleerd. En ik begin het steeds beter te begrijpen. Wat ik me af vroeg is of iemand misschien weet of er ook een geupdate versie van het tv-gids script te vinden is. :)

Ik heb nu namelijk een versie waar yorin nog instaat en talpha/Tien/rtl7 zelfs nog helemaal niet. Heb op internet al wat sites afgezocht maar kom telkens die versie tegen. Of is er geen nieuwere versie van met de zenders van tegenwoordig zoals rtl7 etc. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
CrystalViriS schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:10:
Ik heb XBMC ook sinds een tijdje op mijn xbox geinstalleerd. En ik begin het steeds beter te begrijpen. Wat ik me af vroeg is of iemand misschien weet of er ook een geupdate versie van het tv-gids script te vinden is. :)

Ik heb nu namelijk een versie waar yorin nog instaat en talpha/Tien/rtl7 zelfs nog helemaal niet. Heb op internet al wat sites afgezocht maar kom telkens die versie tegen. Of is er geen nieuwere versie van met de zenders van tegenwoordig zoals rtl7 etc. :?
Kloppen de zenders (behalve de logo's) nog wel allemaal?
Anders kan ik er wel wat moois van maken denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Bigfoot87 schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:08:
[...]

Graag gedaan, als het goed is werken ze weer. :)
Thanks BigFoot, de zenders doen het inderdaad weer! Kan ik weer Caz! luisteren, aangezien de beste Nederlandse zender uit de ether is gehaald :(

Ikzelf gebruik het myTV script als radiogids. Geen idee eigenlijk of Talpa er nog tussenstaat. Ik zal thuis eens checken.

[ Voor 16% gewijzigd door Dynamix op 04-09-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Ik wil vanavond een 2e xbox halen om XBMC te draaien op de slaapkamer.. is de standaard harddisk voldoende voor XBMC of kan ik hem beter uitbreiden (mijn andere xbox is 80GB) Ik ga niks lokaal zetten verder. en alles wat ik benader staat op mijn pc.

[ Voor 17% gewijzigd door m3gA op 04-09-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
m3gA schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:08:
Ik wil vanavond een 2e xbox halen om XBMC te draaien op de slaapkamer.. is de standaard harddisk voldoende voor XBMC of kan ik hem beter uitbreiden (mijn andere xbox is 80GB) Ik ga niks lokaal zetten verder. en alles wat ik benader staat op mijn pc.
In dat geval is de standaard 8 GB zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot87 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:11:
[...]

In dat geval is de standaard 8 GB zat. :)
Maargoed wanneer je ooit toch besluit om spellen te gaan spelen vanaf die xbox dan is een grotere HD toch ook wel handig. Je kunt je back-ups dan gewoon vanaf je HD spelen en ach wat kost een beetje HD tegenwoordig nog? 50 euro ofzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:28:
[...]

Maargoed wanneer je ooit toch besluit om spellen te gaan spelen vanaf die xbox dan is een grotere HD toch ook wel handig. Je kunt je back-ups dan gewoon vanaf je HD spelen en ach wat kost een beetje HD tegenwoordig nog? 50 euro ofzo.....
Ja dat is waar, maar hij heeft nog een 2e Xbox met een 80 GB HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoz
  • Niet online
Ik heb sinds kort ook XBMC draaien. Weet iemand of er ook een plug-in is voor een filmdatabase waar ik mijn eigen DVD collectie met cover en omschrijving in kan zetten? Ik ken deze (http://www.xboxmediacenter.com/wiki/index.php?title=IMDB) al maar ik wil geen look-up vanuit imdb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Bigfoot87 schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:51:
[...]

Veel verder dan dit kom ik niet... is er iemand die het commando weet om afbeeldingen random te laten zien?

Edit:

jmarshall had de oplossing: http://xboxmediacenter.co...?title=MultiImage_Control :)
ga straks even kijken of ik er uit ga komen , vrees het ergste maar goed je hoort het van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Bartoz schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:48:
Ik heb sinds kort ook XBMC draaien. Weet iemand of er ook een plug-in is voor een filmdatabase waar ik mijn eigen DVD collectie met cover en omschrijving in kan zetten? Ik ken deze (http://www.xboxmediacenter.com/wiki/index.php?title=IMDB) al maar ik wil geen look-up vanuit imdb.
Je kunt informatie uit DVDProfiler in XBMC laden door middel van dit script. Weet niet of je zoiets bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
cardwizard schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:55:
[...]
ga straks even kijken of ik er uit ga komen , vrees het ergste maar goed je hoort het van me
Ik ga vanavond ook mn best doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:28:
[...]

Ik heb nog een 2e xbox, Gamecube en een Wii en ik speel alleen Burnout Revenge op de Xbox en op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
ik heb gezien dat je de xbox kunt uitzetten via xbmc, of kunt herstarten. dat is op zich erg handig. is er ook een manier om bijvoorbeeld tijdnws het spelen van een spel de xbox te herstarten, of bijvoorbeeld de xbox met een controler of afstandbediening aan te zetten als hij uit staat?

ik heb een normale controler, MS dvd kit, en een logitech draadloze controler ( wel cool btw dat die RF zijn en geen IR!)

[ Voor 4% gewijzigd door engelbertus op 04-09-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Is net wat posts boven je beantwoord: MADG0BLIN in "[xbox] Ervaringen met Xbox media center ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
engelbertus schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:36:
ik heb gezien dat je de xbox kunt uitzetten via xbmc, of kunt herstarten. dat is op zich erg handig. is er ook een manier om bijvoorbeeld tijdnws het spelen van een spel de xbox te herstarten, of bijvoorbeeld de xbox met een controler of afstandbediening aan te zetten als hij uit staat?

ik heb een normale controler, MS dvd kit, en een logitech draadloze controler ( wel cool btw dat die RF zijn en geen IR!)
Resetten is mogelijk door de 2 trekkers, start en back tegelijk in te drukken.
De Xbox remote aanzetten kan via een hardware mod, maar niet softwarematig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Is deze kabel: http://www.livegamer.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=31171 een juiste kabel om ook XBMC in hd resolutie te krijgen? Volgens mij wel, maar weet het niet zeker. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
Bigfoot87 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:39:
[...]

Resetten is mogelijk door de 2 trekkers, start en back tegelijk in te drukken.
De Xbox remote aanzetten kan via een hardware mod, maar niet softwarematig.
ok. dat resetten is wel handig dan ingame. want ik erger me er wel aan dat je een spel niet kunt afsluiten en weer terug gaat naar het dashboard oid.

en omdat je een mediacentre juist makkelijk wilt bedienen is aanzetten vanaf de bank ook wel handig. de xbox maakt me teveel lawaai om hem de hele dag aan te laten staan. ik zal eens zoeken hoe ik dat zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
cardwizard schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:55:
[...]

Gelukt? Het is wel heel gemakkelijk... open Home.xml en voeg <randomize>true</randomize> toe aan het onderdeel waarvan je de plaatjes wilt wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Kan iemand me vertellen van welke site de RSS feed is die je onderaan te zien krijgt als je je XBMS aan heb staan??

Zie daar namelijk steeds leuke info die ik wel graag verder wil lezen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
MADG0BLIN schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:49:
Is deze kabel: http://www.livegamer.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=31171 een juiste kabel om ook XBMC in hd resolutie te krijgen? Volgens mij wel, maar weet het niet zeker. :Y)
Klopt :) al werkt deze niet zo goed op 720p (dubbel beeld in xbmc) maar 480p of 1080i is ook goed:)

[ Voor 5% gewijzigd door m3gA op 04-09-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
seninha schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:44:
Kan iemand me vertellen van welke site de RSS feed is die je onderaan te zien krijgt als je je XBMSC aan heb staan??

Zie daar namelijk steeds leuke info die ik wel graag verder wil lezen.
Standaard zie je daar Xbox-scene.com. Maar je kunt er bijvoorbeeld ook de RSS feed van nu.nl in zetten door in de UserData folder RSSFeed.xml aan te passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Kun je met XOT-Uzg eigenlijk ook de live-streams van de gouden kooi kijken?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Awkwarding schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:55:
Die kosten volgens mij geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Awkwarding schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:55:
Dat heeft volgens mij wel gekunt ja... Maar veel zin heeft het niet om je daar nu in te verdiepen aangezien de Gouden Kooi gaat stoppen.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je bericht niets (fans, harde schijven, XBOX-cases, netwerkproblemen) met XBMC te maken heeft; post deze dan niet. Downloadlocaties vragen / aanbieden wordt ook niet gewaardeerd