ik heb sinds vanmiddag een xbox, met chip en van alles er op. kan opstarten door de aan knop wat langer in te drukken, dan krijg ik t evox logo, en info over de xbox en kan ik van alles kiezen, zoals bijvoorbeeld xbmc en xbmp etc. etc.
betsuring gaat via de console, wijst zich ook vanzelf. vind alleen jammer dat daar de rode knop niet terug is, en dat ik daarvoor steeds t kleine zwarte knopje links in moet drukken.
verder baal ik dat ik er twee consoles bij heb, waarvan naar het blijkt 1 zonder het stukje dat in je xbox moet
verder werkt ie erg lekker, kan het weer bekijken via het nbetwerk.
nu alleen nog een ir ontvanger en zo of een draadloze controler. maar t mooist zou zijn hem met een logitech aftsandbediening te besturen.
andere öbstakel"dat ik vind is dat ie est veel lawaai maakt. weet nog niet wat het is, de ventilator, of de hardeschijf ( is trouwens nog een standaard hd van denk 9 gb. volgens mij is het een vrij oude xbox ( heb er boijvoorbeeld sbmc 1.00.00 op. en xbmp 2.4( 2003!)
verder staat er bijna niets op de xbox voor zover ik weeten ik vraag me ook af of de vorige eigenaar wel wist wat er allemaal op stond, en dat ie hem alleen gebruikte voor het spelen van gamesbackups en het af en toe kijken van een dvd, ( autorun)
maw.. waar vinbd ik zon verloopstukje voorde cntroler, en hoe krijg ik de xbox stiller, en is het zinvol de nieuwste xbmc er op te zetten ? dat is tenslotte het hoofddoel van het ding, voor mij. zodat ik radiosstations kan luisteren en de tv gids kan raadplegen. en wie weet later nog meer, maar dat zien we dan wel ;-)
heeft iemand hier sugesties voor?
edit:
ik ben er wel erg blij mee, koste niet veel voor wat ik heb gekregen

misschien nog eens een grotere HD erin, maar streamen moet denk ik ook wel voldoende zijn.....!
[
Voor 5% gewijzigd door
engelbertus op 11-08-2007 00:27
]