WCG "Mow Down" - DPC v Christians Aug.1-31 '2007

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

We hebben het verzoek gekregen of gedurende de challenge de stats in een dagtopic mogen i.p.v. een weektopic.

Daar hebben we niet lang over hoeven te denken: toegestaan !!

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:20

scorpionv

This space for rent

Hulde :)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

HEhe, ok. dan houden we daar rekening meem et posten ;)

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-spec
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ook maar even gejoind.

R7 5800X3D | RTX 3090 | C6H X370 | Evolv customloop | PV: 8500Wp ; 24x LG Neon2 ; SMA STP 8.0 | Daikin EHVX 6kW | custom smart grid + EVSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-05 22:09
* Henry_ wil ook wel "meehelpen" ....
echter zit ik met een vraag , kan ik de client makkelijk via het netwerk op meerdere pc's zetten ??
dus bijvoorbeeld op 1 pc installeren en die installatiemap kopieren naar meerdere pc's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bedankt Kuuke d:)b

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenza
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:27
Kuuke schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:52:
We hebben het verzoek gekregen of gedurende de challenge de stats in een dagtopic mogen i.p.v. een weektopic.

Daar hebben we niet lang over hoeven te denken[/b]
Dit begrijp ik niet.

Het verzoek om bij WCG over te gaan op dagtopics ligt er al meer dan twee maanden:
Kensei schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:43:
Ik heb net een mail gestuurd naar de DPC Crew met het verzoek of we een daily stat mogen maken. We wachten nu geduldig af :D

UPDATE: De DPC crew gaat het bespreken en laten weten wat we mogen. Waarschijnlijk is het geen probleem om een daily te maken zoals het er nu naar uitziet.
Hierop volgde het topic Dagtopics versus weektopics.
Hierna werd het stil, of ik heb het vervolg gemist. Het enige wat ik weet is dat er niets is veranderd.

Waarom kan en nu opeens (tijdelijk) wel overgeschakeld worden naar dagtopics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
DukeBox schreef op zondag 29 juli 2007 @ 14:38:
Ik heb nu 8 dingen waar staat 'ready to report' hoe report ik die ? Netwerk staat op 'always availible'.
Gaat vanzelf zodra hij weer connect voor nieuwe wu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:48

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Megaflix schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:48:
[...]

Gaat vanzelf zodra hij weer connect voor nieuwe wu's.
Ik hoop het, er staan er nu 42.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Je kan ook handmatig updaten als je wilt. Ik heb 2 cores en hij report ze per 6 wu's. Beetje vreemd, maar zo werkt Boinc nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

Ik denk dat het komt gezien de hoeveelheid reacties die het opgewekt heeft om de Challenge aan te gaan.
Ben er op zich wel blij mee hoor, dan weet je ook waar je voor post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 07:08
Henry_ schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:29:
* Henry_ wil ook wel "meehelpen" ....
echter zit ik met een vraag , kan ik de client makkelijk via het netwerk op meerdere pc's zetten ??
dus bijvoorbeeld op 1 pc installeren en die installatiemap kopieren naar meerdere pc's ?
Dat kan volgens mij wel. Voorheen heb ik eens een complete BOINC installatie verspreid via Active Directory en Group Policy. Voor mij was dat een heel gehannes vanwege mijn gebrek aan kennis... 8)7 Maar volgens mij moet het ook gewoon te copy-pasten zijn. Sekerob weet daar zeker het antwoord op! 8)

Welkom btw! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167389

Topicstarter
ja....leest Nieuwe BOINC Wiki, leest FAQ's, leest WCG forum omdat vrgn zomakkelijk is en komt op the Lazy Slug Guide to Network Deployment: http://www.thelazyslug.com/boinc.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Volgens mij worden de C's zenuwachtig, dit lees ik net op hun forum (deze post):

"... The interesting thing going on now is our challenge with the Dutch Power Cows
We were fairly evenly matched when Adywebb came into our team.
But then they called for Cows from all over Holland
who don't crunch for WCG but maybe they will stay after the Challenge is over August 31st.

So we have to ask for God's help again! Mercy! Do our supplications ever end!
... "

Amen O-)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4681

* Anoniem: 4681 is lui als ik een nette uitleg zie van wat ik moet doen zal ik ook wat koetjes op dit project zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SKiLLa schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:41:
Volgens mij worden de C's zenuwachtig, dit lees ik net op hun forum (deze post):

"... The interesting thing going on now is our challenge with the Dutch Power Cows
We were fairly evenly matched when Adywebb came into our team.
But then they called for Cows from all over Holland
who don't crunch for WCG but maybe they will stay after the Challenge is over August 31st.

So we have to ask for God's help again! Mercy! Do our supplications ever end!
... "

Amen O-)
hmmm Zij wist vandaag zelfs een recruiting post te plaatsen in de DPC team draad welke ze na een kwartiertje zonder reactie weer weghaalde. Iemand wilde zelfs dat we onze doelstelling bekend maakten en het een gelijke strijd zouden laten zijn: Voor mij gewoon een stampede naar 25 of beter.... go cows go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10
Ik vind dat die Cs zich 'n beetje raar gedragen. Eerst ons uitdagen terwijl ze weten dat ze zelf twee zware flushers achter de hand hebben (addy en courineslegs, als ik het goed begrijp), dan gaan mauwen als wij versterking optrommelen..

Maar goed, misschien begrijp ik het wel verkeerd, ik word altijd 'n beetje onpasselijk als ik hun posts aan het lezen ben. Helemaal die van olivia met die kleurtjes en hoofdletters. Net alsof je de Prive aan het lezen bent, met te pas en te onpas woorden in hoofdletters geschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

anboni schreef op maandag 30 juli 2007 @ 01:34:
Maar goed, misschien begrijp ik het wel verkeerd, ik word altijd 'n beetje onpasselijk als ik hun posts aan het lezen ben.
Het druipt er altijd zo overduidelijk vanaf bij dit soort mensen; God dit, Jezus dat, halleluja blablabla...

Mocht je dat soms bedoelen... ;)

Ik zou bijna een reactie plaatsen (m.b.t. de Challenge) in de trant van:

"Sometimes even God can't help you!" }:O

Maar ja, dat zal wel weer een internationaal schandaal ontketenen... :P

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owen Reece
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-05 11:16
Theadalus schreef op maandag 30 juli 2007 @ 03:07:
[...]

Het druipt er altijd zo overduidelijk vanaf bij dit soort mensen; God dit, Jezus dat, halleluja blablabla...

Mocht je dat soms bedoelen... ;)

Ik zou bijna een reactie plaatsen (m.b.t. de Challenge) in de trant van:

"Sometimes even God can't help you!" }:O

Maar ja, dat zal wel weer een internationaal schandaal ontketenen... :P
Zal er paniek uitbreken als de Christians er achter komen met wie ze daadwerkelijk een Challenge aangaan? :+

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/54cf2us.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74431

Instaled en draaiend hier en daar :P
Toch maar eens mijn forum naam gebruiken denk..
r.stanneveld -> [DPC]Warmonger ?

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 74431 op 30-07-2007 05:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
okay, de zondag ter opwarming was 388k en gelijk 2 in 1:
28. (up 2) 73154382 Dutch Power Cows 388796 15
29. (stil) 73043797 Christians 261359 21
30. (down 2) 73037467 IBM Australia 93525 66
kreeg een PM van de Cs kptn met excuus voor de naam-keus van de challenge (was zo vrij haar uit te leggen dat de letterlijke vertaling nogal cru was).... motiverend zou ik zeggen. Ze liet ook weten dat we er op los mogen... hoe meer hoe beter.... ze werken eraan om tegen gas te geven.... Mooi toch.

kletch u laeter

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 30-07-2007 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

En nu wachten we met z'n allen wie de eerste dagtopic van WCG post. :P

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-05 22:09
Anoniem: 167389 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:05:
ja....leest Nieuwe BOINC Wiki, leest FAQ's, leest WCG forum omdat vrgn zomakkelijk is en komt op the Lazy Slug Guide to Network Deployment: http://www.thelazyslug.com/boinc.htm
Thanks ik ga me erin verdiepen....
priens schreef op zondag 29 juli 2007 @ 23:52:
[...]
Dat kan volgens mij wel. Voorheen heb ik eens een complete BOINC installatie verspreid via Active Directory en Group Policy. Voor mij was dat een heel gehannes vanwege mijn gebrek aan kennis... 8)7 Maar volgens mij moet het ook gewoon te copy-pasten zijn. Sekerob weet daar zeker het antwoord op! 8)

Welkom btw! _/-\o_
Thanks... AD en GPO's is a piece of koekie voor mij dus dat moet wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Kan een WCG expert (/me is n00b op dat gebied) Mo-Bees aub. op een knappe handleiding voor deployen & settings wijzen ? Graasland heeft namelijk nogal wat CPU power :+

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:25

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ik denk dat Mo-Bees deze al heeft gezien.

Welkom Mo-Bees!!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Ben net ook maar even met mijn C2D E6600 tijdelijk van F@H naar WCG overgestapt:
- niemand daagt DPC ongestraft uit;
- om na de Stampede op F@H iets terug te doen voor DPC als geheel

Eens kijken hoe BOINC en WCG bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

xahmol schreef op maandag 30 juli 2007 @ 09:45:
Ben net ook maar even met mijn C2D E6600 tijdelijk van F@H naar WCG overgestapt:
- niemand daagt DPC ongestraft uit;
- om na de Stampede op F@H iets terug te doen voor DPC als geheel

Eens kijken hoe BOINC en WCG bevallen.
Dat was ongeveer mijn motivatie, hoewel die eerste een stuk zwaarder meerekende. Heb namelijk al vaker meegedaan met stampedes :)

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Was idd ook mijn reden.. tijd om weer eens een mooie 'in your face' dpch te bakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:39

peternator

Shoop da whoop.

Count me in, ik draai komende tijd ook mee. K'draai BOINC gewoon op mijn workstation, maar alle kleine beetjes helpen dacht ik zo ;)

Meshify Beast: Ryzen 7 5700X3D - Radeon RX 7900GRE 16GB - B550 AORUS PRO AC - 32GB Kingston FURY Beast DDR4-3200 - Kingston A2000 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

plop :)

Tijd om na een paar weekjes weg de draad maar weer eens op te pakken en deze "uitdaging" met de juiste middelen te beantwoorden ....

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zijn hier power flushers on U die nu al aan het sparen zijn.... de eerste werkstukken kunnen wel een paar dagen nodig hebben voordat ze valideren, maar als je eenmaal op stoom bent en doorgaat lijkt het net of de dagelijkse productie direct in puntjes worden omgezet! Als eerder in deze draad aangegeven, met een buffer van 3 of 4 dagen zal het FiFo effect het werk bijna altijd direct in scoren vertalen zonder "Pending Validation".

48 namen er bij sinds 26 juli en per lunchtijd ongeveer 225k puntjes erbij sinds aantreden. Zie ook een paar nieuwe namen die bij DPC zijn gekomen vanuit bestaande, misschien slapende accounts. Dat ga goe, dat gaat heel goe _/-\o_

EN, de uitdager heeft de admin verzocht de titel in "Moh Down" te wijzigen.... we zullen dus tijdens het maaien ook nog veel moooh moeten voortbrengen :D

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 30-07-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222991

@Elteor: Komen er meer Monkeys deze kant op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Wat is er mis met Moh Down ?? Vind het wel een leuke woordspeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-01 12:36
De titel was Mow Down, of vrij vertaald neerslaan....

Daarom maken ze er waarschijnlijk Moh Down, op basis van ons basisgeluid, alhoewel dat basisgeluid van jou wel meer een brom is ;)

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01-2024

JoY

Wij zijn mij er eentje

Elteor schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:37:
plop :)

Tijd om na een paar weekjes weg de draad maar weer eens op te pakken en deze "uitdaging" met de juiste middelen te beantwoorden ....
* JoY kijkt naar Elteor's Usericon
Gaan Bruce's Angels meedoen ?!?

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat lekker 3:40 voor een unit soms minder op mijn bakkie. }:O }:O
Jammer dat mijn 1950's niet mee kunnen doen..
Krijg staks mijn htc 710 ken die ook mee doen :P
@ice en heb die die smartphone gekoch Thomas ?

Neer haalen die c's...straks mijn quad ook maar eens aan het krunsjeh zetten..

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 74431 op 30-07-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sekerob schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 23:57 in antwoord op DukeBox:
[...]

De WCG default is 16 cores max, maar er is al een machine gezien met 96 cores. Heb een berichtje bij de techs achtergelaten om eventueel een hogere dag quota beschikbaar te stellen.... ze zijn daar voorzichtig mee omdat 'cyclers' (errors) een hele batch om zeep kunnen helpen.

Zelfde verhaal natuurlijk.... update om het profiel naar de cliënt te kopiëren. (Na het saven kijken of die 32 op de website is blijven staan in het geval). OF, ook in het global_prefs_override.xml bestandje zetten <max_cpus>32</max_cpus>
Okay, de knreed, de tech of de techs bij WCG bevestigde in bericht hieronder dat als je met > 16 core machines tegen de wand loopt je een mail moet sturen naar support@worldcommunitygrid.org t.a.v. knreed en uitleggen dat je met een 32 cores beest gaande bent en een hogere quota nodig hebt. Zet in email de Computer ID (6 cijferig nummer wat je bij startup in de logs ziet) en je handle, zodat hij kan bijstellen als tie droog loopt.
knreed
World Community Grid Tech

Status: Online

Re: Daily Quota Update request Reply to this Post
Reply with Quote
Yes - have him send an email and just have him flag knreed. I'll monitor the box and make sure that it gets the needed work to run full out :-)

Also - what is his member name so that I can check out that box now.

thanks,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

trenza schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:38:
[...]

Dit begrijp ik niet.

Het verzoek om bij WCG over te gaan op dagtopics ligt er al meer dan twee maanden:

[...]

Hierop volgde het topic Dagtopics versus weektopics.
Hierna werd het stil, of ik heb het vervolg gemist. Het enige wat ik weet is dat er niets is veranderd.

Omdat de challenge een aparte aktie is die extra aandacht waard is hebben Pim. en ik, als moderators van /5, er geen bezwaar tegen als er gedurende de challenge wordt afgeweken van de huidige lijn. Dit staat dus los van wat er op de crewmeet hierover is gezegd.

(ik heb de notulant nogmaals gevraagd waar de notulen van deze crewmeet blijven..)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Anoniem: 167389 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:13:
[...]

Okay, de knreed, de tech of de techs bij WCG bevestigde in bericht hieronder dat als je met > 16 core machines tegen de wand loopt je een mail moet sturen naar support@worldcommunitygrid.org t.a.v. knreed en uitleggen dat je met een 32 cores beest gaande bent en een hogere quota nodig hebt. Zet in email de Computer ID (6 cijferig nummer wat je bij startup in de logs ziet) en je handle, zodat hij kan bijstellen als tie droog loopt.

[...]
Top, ik los het nu op door 2 instances van 16 te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Pskutte schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:27:
De titel was Mow Down, of vrij vertaald neerslaan....

Daarom maken ze er waarschijnlijk Moh Down, op basis van ons basisgeluid, alhoewel dat basisgeluid van jou wel meer een brom is ;)
Volgens mij is het vrij vertaald eerder neer maaien.. wat ik echt een super naam vind. Zou het jammer vinden als ze het aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
:o Hij gaat lekkerrrrrrrrrrrrrrr! >:) }:O }:O Alweer een mooi aantal nieuwe leden vandaag! Met al die hulp moeten we toch een heel eind gaan komen! :P
Al heb ik een voorgevoel dat die Chrisians zich niet zomaar gewonnen geven. Ze hebben een afgesloten forum ergens waar wij niet bij kunnen en ze hebben het de hele tijd maar over dat we ze nu 'even' voorbij zijn gekomen, maar dat de rollen snel omdraaien... Ik ben benieuwd! :P :P >:)
DukeBox schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:28:
[...]

Top, ik los het nu op door 2 instances van 16 te draaien.
32 cores joh, dat gaat toch nergens meer over! :D Je staat dalijk met één machientje op #1 in de daily ofzo! _/-\o_ _/-\o_

Trouwens zo'n i2, is die nu verschrikkelijk snel of verschrikkelijk betrouwbaar (of allebei? :P )

[ Voor 6% gewijzigd door priens op 30-07-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
okay, DukeBox, knreed kijkt al op basis van je handle naar je machines. Neem aan dat de server het geheel momenteel als 2 verschillende hosts ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DukeBox schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:29:
[...]

Volgens mij is het vrij vertaald eerder neer maaien.. wat ik echt een super naam vind. Zou het jammer vinden als ze het aanpassen :)
De dames van dat team hadden zoveel moeite na de uitleg, dat het toch echt wel "Moh Down" is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:16

Mist

Een gevaar op de weg

Beetje in de trant van eerdere reacties, maar iets meer info in de startpost zou wel fijn zijn.

Ff heel in het kort wat dit project doet, wat die challenge inhoudt en hoe je mee kunt doen (of waar je de die info kunt vinden), dat kan echt helpen.

Het zal mij uiteindelijk wel lukken, maar voor iemand die gewoon ff die opvallende topictitel aanklikt is het allemaal net te veel moeite zo ben ik bang.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

priens schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:35:
Trouwens zo'n i2, is die nu verschrikkelijk snel of verschrikkelijk betrouwbaar (of allebei? :P )
Als iets in de cache uitgevoerd kan worden (met name database of render dingen) is hij erg snel. Anders is deze t.o.v. een core2 design een stuk langzamer.
De client loopt overigens niet stabiel, telkens allemaal ghost processen en blijf problemen houden met de proxy variabele. Ik probeer nog wel even te testen, maar dit is hoe dan ook alleen deze week nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
Onder het mom van alle kleine beetjes helpen, heb ik m'n pctje ook naar WCG omgezet. Nu nog ff wachten tot de wu's van R@H op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

<cpu_usage_limit>100.000000</cpu_usage_limit> zo da's beter 100% 24/7
Geen gehop van 30 naar 100 en terug meer. rammen..
Ale cores nu +- 55c moet makkelijk gaan.

Oh yeah..

DPC 439,320 vs Christians 360,417
plaats 27 nu ?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 74431 op 31-07-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Dukebox,

Heb knreed verwittigd inzake die "ghost processes" en hem gevraagd die 32 core setting door te drukken als toegestane instelling (als het al niet gebeurd is).

In principe als je die in de 5.10.13 client lokale prefs zet of in the global_prefs_override.xml zou het moeten werken. Dan kan je die virtuele 2e client stoppen.... misschien dat 2xBOINC op 1 machine toch nog ergens lekken heeft. Dacht er iets over gelezen te hebben.

laat me weten.

ttyl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Mist schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:42:
Beetje in de trant van eerdere reacties, maar iets meer info in de startpost zou wel fijn zijn.

Ff heel in het kort wat dit project doet, wat die challenge inhoudt en hoe je mee kunt doen (of waar je de die info kunt vinden), dat kan echt helpen.

Het zal mij uiteindelijk wel lukken, maar voor iemand die gewoon ff die opvallende topictitel aanklikt is het allemaal net te veel moeite zo ben ik bang.
Het is ook niet onze challenge geweest, normaal bereidt de crew dat soort dingen voor, dit kwam een halve week van te voren in het weekend binnenvallen. Zal nog wel komen, maar duurt even denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Nou inmiddels is het al een nette topicstart geworden hoor!
Enige wat nog ontbreekt is hoe je lid van DPC wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mist schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:03:
???.... toch nog maar eens goed kijken ( ;) ) Er mogen ook bij Mist-ig weer voor deze gelegenheid oude (PC) koeien uit de sloot gehaald worden....

ik ben een beetje lui, maar maai ondertussen wel door he' }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Inderdaad, na UD dacht ik al sterk aan dit project, maar OGR was wat makkelijker omdat ik die client toch al had staan. Maar voor deze gelegenheid toch maar eens deze client geïnstalleerd, ziet er op het eerste gezicht ok uit. Pakt netjes 50/50 proc met d.net, wat op puur idle duidt en de geavanceerde weergave geeft veel info. Het geheugengebruik loopt wel hard op, na een puur minuten al 90MB. Dat moet niet veel langer doorgaan zo, want ik heb maar 512...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mist schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:26:
Inderdaad, na UD dacht ik al sterk aan dit project, maar OGR was wat makkelijker omdat ik die client toch al had staan. Maar voor deze gelegenheid toch maar eens deze client geïnstalleerd, ziet er op het eerste gezicht ok uit. Pakt netjes 50/50 proc met d.net, wat op puur idle duidt en de geavanceerde weergave geeft veel info. Het geheugengebruik loopt wel hard op, na een puur minuten al 90MB. Dat moet niet veel langer doorgaan zo, want ik heb maar 512...
Zolang als je maar rond 128mb vrij RAM hebt voor de klus, wordt de rest naar VM geschreven. Dat is voor een FA@H job gauw 350-450mb. Je kunt BOINC tweaken om alles maximaal in RAM te houden.... minder disk i/o is sneller tenslotte.

En troost je....ze werken bij CPDN aan 5gb modellen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Mist schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:26:
Jij ging toch dadelijk naar de shop voor een extra reepje geheugen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Alle sleuven zitten al vol ;)
En pagefile is ook maar 300MB.. Nouja ik blijf het ff in de gaten houden, is voorlopig gestabiliseerd op 90MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mist schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:40:
Alle sleuven zitten al vol ;)
En pagefile is ook maar 300MB.. Nouja ik blijf het ff in de gaten houden, is voorlopig gestabiliseerd op 90MB.
Wel VM in OS op variable grootte instellen of op 1gb vast minimum. Zou zonden zijn als je na 6 of 8 uur crunchen een vastloper krijgt gevolgd door een abort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stamp mode geactiveerd, nu ook op de laatste cpu, BBC (2500 hours to completion) op hold gehangen en WCG laten starten. Eens kijken wat dat aan dag output gaat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Anoniem: 167389 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:10:
@Dukebox,

Heb knreed verwittigd inzake die "ghost processes" en hem gevraagd die 32 core setting door te drukken als toegestane instelling (als het al niet gebeurd is).

In principe als je die in de 5.10.13 client lokale prefs zet of in the global_prefs_override.xml zou het moeten werken. Dan kan je die virtuele 2e client stoppen.... misschien dat 2xBOINC op 1 machine toch nog ergens lekken heeft. Dacht er iets over gelezen te hebben.

laat me weten.

ttyl
Heb de boel nu stabiel draaien, ik laat het zo even met de huidige vm omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Als je slechts 512 RAM hebt en fixed swapfile formaat, dan zou ik die swapfile wel op minimaal 512 zetten hoor. Tenzij je die 200MB HDD space echt nodig hebt ;) Wat voor RAM is het eigenlijk, SDRAM, DDR ? Heb van de week misschien nog wel wat DDR1 RAM over voor een mede- }:O ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Mist schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:03:
Wat ik nog mis:

Moet je aan een van beide projecten meedoen of gewoon aan allebei?
En ergens in de thread staan opties om je CPU op 100% te laten draaien. Die zou ook handig zijn.
Edit: Dat laatste moet dus in een global_prefs.xml bestand. Je profiel op internet pakt dit niet.
Edit3: Wel dus, maar dat duurt even voor hij dat snapt.

Edit @ tuxnl: ik bedoelde de topic start.

[ Voor 18% gewijzigd door KoW op 05-08-2007 13:24 . Reden: oud foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon beide projecten is meestal goed. En als je maar een van de 2 wil doen toch even de extra optie eronder aanvinken, als er geen werk is voor de 1 dan werk van de ander uitvoeren.
Default wil nog wel eens CPU usage op 60% staan, bij 'MyGrid', optie 'Device manager', optie 'device profiles', 'Default' selecteren, instellen op 'no more then "100.0" % of processor time', dan 'save' button. Nu zijn de settings op de site ok, die kun je ophalen door in je client op 'update' te drukken. Pas op met update worden WU's die klaar zijn verstuurd, dus even wachten tot na 2 uur vannacht, dan tellen ze mee in de challange.
Een dergelijk verhaal heeft Sekerob al een keer gepost dacht ik, maar anders uitleggen is meestal verhelderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KoW schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:29:
[...]

Wat ik nog mis:

Moet je aan een van beide projecten meedoen of gewoon aan allebei?
En ergens in de thread staan opties om je CPU op 100% te laten draaien. Die zou ook handig zijn.
Edit: Dat laatste moet dus in een global_prefs.xml bestand. Je profiel op internet pakt dit niet.

Edit @ tuxnl: ik bedoelde de topic start.
Iemand gaf al gevolge 'observaties' aan, dat het geheel na een challenge in no time in elkaar gezet is. Veronderstellende dat grosso modo de meesten al BOINC zouden draaien en weten hoe het werkt, zou het eigenlijk gesneden Groninger koek moeten zijn.(geïmporteerd en ongeveer 5 euro per stuk hier ;) )

De punten hier genoemd zijn toegevoegd aan de OP! Zo zijn wij ook weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Hulde voor de openingspost! Hij ziet er goed uit en ik heb er vertrouwen in dat Sekerob 'm steeds beter maakt... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren DPC 439,320 Christians 360,417
Vandaag DPC 491,087 Christians 354,192
Zijn ze aan het bufferen ofzo ? :P
Verwacht morgen 500k+ denk ik.

Ik zit nu op 0:000:02:37:27 per resultaat ongeveer is dat een beetje normaal voor een e4300 ?
Sinds dat seti gestopt of overgegaan naar boink is eigenlijk niet meer gekrunshed.
(ja seti op mijn mooie AMD k6-2 450 en P1 MMX 200mhz, those where the day's :P)
Sinds dien aleen wat met F@H gerommeld voor DPC op mijn 1950PRO's.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 74431 op 01-08-2007 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 23:41

Flapmo

and back is gigi!

balen dat ik in USA zit :(. Hiervoor had ik wel eens een paar bakkies willen knallen :d. En dan te bedenken dat ik te lui ben om dat voor NC te doen. Daar doe ik steady alles met 1 bakkie :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
Flapmo schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 07:04:
balen dat ik in USA zit :(. Hiervoor had ik wel eens een paar bakkies willen knallen :d. En dan te bedenken dat ik te lui ben om dat voor NC te doen. Daar doe ik steady alles met 1 bakkie :p.
Dan weet ik al waar ik je aan ga herinneren als je weer hier bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

SKiLLa schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:23:
Als je slechts 512 RAM hebt en fixed swapfile formaat, dan zou ik die swapfile wel op minimaal 512 zetten hoor. Tenzij je die 200MB HDD space echt nodig hebt ;) Wat voor RAM is het eigenlijk, SDRAM, DDR ? Heb van de week misschien nog wel wat DDR1 RAM over voor een mede- }:O ...
Swapfile staat op aparte partitie, daar blijf ik ff vanaf. En het is SD RAM. Maar voorlopig draait het goed hoor. Tot nu steeds wel zo'n 100MB geheugen marge gehad tot de limiet. Eerste WU is vannacht afgerond, tweede is nu op de helft, verwacht niet ineens problemen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mist schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:03:
[...]
Swapfile staat op aparte partitie, daar blijf ik ff vanaf. En het is SD RAM. Maar voorlopig draait het goed hoor. Tot nu steeds wel zo'n 100MB geheugen marge gehad tot de limiet. Eerste WU is vannacht afgerond, tweede is nu op de helft, verwacht niet ineens problemen te krijgen.
Ben bang dat je met 300mb vast VM bij de eerste/beste FA@H klus problemen krijgt. Die heeft echt 350-450mbVM nodig tenzij je genoeg vrije RAM hebt. De laatste AIDS klussen doen allen rond 148-149mb RAM top. Ergens heb ik op WCG een matrix gepost van echt waargenomen maxima.

A ja:

Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/35gzxx
(Sorry maar het stond op 800 breed dus leest een beetje minder.... even inzoomen voor goede rendering.)

Voor HPF2 staat 250mb RAM minimum, maar sommige Linux/Windows "Fakers" hebben de server laten geloven dat ze 256mb ram hebben terwijl er 128mb in zit. HPF2 heeft ongeveer 90mb RAM nodig om te draaien. Gaat alleen een beetje langzamer, of liever gezegd, heeft gebruikers impact. Daarom zet WCG de vereisten hoger om dat te voorkomen!

iz RAM: Heb me laten vertellen, en het klok allemaal heel plausibel, dat 2x512mb beter is als 1x1gb en 2x128 weer beter als 1x256, dus heb ik 3x512 in het kastje.... heeft iets met de adressering te maken over meerdere bussen op de mobo.... technonix hier. Het kost bijna niets dus de 128 of 256 reepjes vervangen op een 'user' machine is echt een genot.... zelf alle machines op 1.5gb gebracht, puur voor verwerkingssnelheid (Disk i/o tijd wordt niet geklokt door BOINC).

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 01-08-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Zowel de WU die al af is, als die waar ie nu mee bezig is, is een FA@H unit ;)
Hoogste geheugengebruik puur door het wcg_faah proces dat ik tot nu toe gezien heb is 120 MB. Enkele tientallen extra trekt ie ook nog wel. Heb het nodige in XP getweakt om het standaard geheugengebruik wat te reduceren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mist schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:39:
Zowel de WU die al af is, als die waar ie nu mee bezig is, is een FA@H unit ;)
Hoogste geheugengebruik puur door het wcg_faah proces dat ik tot nu toe gezien heb is 120 MB. Enkele tientallen extra trekt ie ook nog wel. Heb het nodige in XP getweakt om het standaard geheugengebruik wat te reduceren ;)
"Een gewaarschuwd mens telt voor 2" zeggen ze geloof ik in de lage landen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

He ik hoor nu al meerdere verhalen aan over de versie 5.10 client van Boinc, maar als ik een client wil downloaden, wordt dat steeds 5.8.15.
Is de 5.10 nou echt beter en zo ja, waar haal ik die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-05 14:02

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

5.10 kan je hier downloaden: http://boinc.berkeley.edu/download_all.php

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

TY. Ga die is proberen op mijn laptop vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als je er al voor gaat 5.10.13 tenzij je echt zaken als SOCKs proxy nodig hebt.... dan 5.10.17 (Windows). Over 5.10.8 voor Linux heb ik weinig gehoord, maar geloof dat XS er ongeveer en masse op over is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij kunen ze het weer beter MOW down noemen denk.
Bijna het dubbele van Christians... en had gedacht 500k.. pfft.t...
Loopt de 64bitter harder sekerob ?
Heb ook maar even de 5.8.10 gedownload zo ff updaten als mijn wu's klaar zijn.

Heb nu ook wu's er tussen staan met zoiets als

wopr Error 08/01/2007 13:42:05 08/01/2007 20:26:06 0.15 2.1 / 0.0

Ben ik dan 5 van mijn wu's kwijt ? :(

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 74431 op 02-08-2007 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 74431 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 03:22:
Volgens mij kunen ze het weer beter MOW down noemen denk.
Bijna het dubbele van Christians... en had gedacht 500k.. pfft.t...
De OP is ge-auto-update en kijk die uiers nou toch eens in uitmuntende staat zijnde.... op de hand gemolken.... en ziene ge al dat bekijks hier met plek negen in de daily team lijst ;>)

Afbeeldingslocatie: http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/02107/boerendochter_2107051b.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 02-08-2007 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01-2024

JoY

Wij zijn mij er eentje

Anoniem: 167389 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 03:23:
[...]

De OP is ge-auto-update en kijk die uiers nou toch eens in uitmuntende staat zijnde.... op de hand gemolken.... en ziene ge al dat bekijks hier met plek negen in de daily team lijst ;>)

[afbeelding]
Zijn dat een stel Christians die daar, een beetje moedeloos kijkend, jouw koe bewonderen?
:+

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
JoY schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:44:
[...]

Zijn dat een stel Christians die daar, een beetje moedeloos kijkend, jouw koe bewonderen?
:+
lol. Heb hier wat moeite om me in te houden, maar die Christians zijn op hun forum zo christelijk dat je bijna politiek incorrecte grappen gaat maken. Maar grappen over geloof vind ik nooit zo'n goed plan, dus doe het maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
xahmol schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:58:
[...]

lol. Heb hier wat moeite om me in te houden, maar die Christians zijn op hun forum zo christelijk dat je bijna politiek incorrecte grappen gaat maken. Maar grappen over geloof vind ik nooit zo'n goed plan, dus doe het maar niet.
Wat zijn hun reacties na de eerste dag ? Ik neem niet aan dat ze zitten te vloeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

ParaNoiMia schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:03:
Wat zijn hun reacties na de eerste dag ?
Holy cow ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:39

peternator

Shoop da whoop.

Meshify Beast: Ryzen 7 5700X3D - Radeon RX 7900GRE 16GB - B550 AORUS PRO AC - 32GB Kingston FURY Beast DDR4-3200 - Kingston A2000 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leg plat hiero Duke bijna mijn koffie over mijn mooie g15 met +- 100gram aan shag erin :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:33
Misschien nog leuk om eens bij te houden en door te lezen: de topics op het forum van WCG :)

Topic van DPC
Topic van Christians
En nog een topic over de "battle" in het chat gedeelte

[ Voor 18% gewijzigd door MarcyDarcy op 02-08-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dag 3 en de 2 miljoen is bijna binnen. De Cs hebben een volle lap aan de broek voor de 3e dag en voor de gehele challenge. Lijkt er op dat in dit tempo DPC ook kan doorstoten naar de 24 plaats overall (in minder dan 3 weken). Met genoeg doorstomen kunnen we zelfs 20 en beter en op pre-stampede niveau die plek goed vasthouden.

Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/397sk3

Dengue is dit weekend in Beta gegaan hetgeen met FightAids@Home Update inhoud dat WCG v.a. eind augustus weer 3 projecten draait. Kanker staat op een trillerige september/oktober lancering. Alpha tests zijn heel goed verlopen.

Voor wie UD agent draait, ALLE nieuwe projecten komen alleen op BOINC uit. Makkelijker voor onderhoud zodat nog meer projecten gestart kunnen worden en meer OS platforms tot de mogelijkheid gaan behoren. WCG draait al op Woz > 95, Linux, MAC Intel, MAC PPC, FreeBSD.

PS vraag me toch af hoe het met die 32 cores I2 gaat en spatten de vonken er dit weekend helemaal ongenaakbaar af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Anoniem: 167389 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 10:31:
PS vraag me toch af hoe het met die 32 cores I2 gaat en spatten de vonken er dit weekend helemaal ongenaakbaar af?
Krijg hem niet draaiend, start allemaal processen op.. 100% cpu maar daar staat ie nu al 3 dagen op.. zie geen werk opgehaald worden of verstuurd worden. Snap het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DukeBox schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:34:
[...]

Krijg hem niet draaiend, start allemaal processen op.. 100% cpu maar daar staat ie nu al 3 dagen op.. zie geen werk opgehaald worden of verstuurd worden. Snap het niet helemaal.
Ben het even kwijt maar wat voor OS en als je in BOINCmgr tasks tab kijkt, hoeveel processen zie je dan en telt de CPU tijd ook op en het vorderings percentage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
na wat gemompel over dit topic, hier een omschrijving van

Hoe een mega flush te organiseren op WCG.

- Zet work fetch op kort tot een afgesproken datum (Connect to every 0.3 days - default). Additional buffer op nul.
- Zet Beta testing deelname *uit*.
- Laat de werk buffer langzaam leeg lopen.

Op afgesproken datum,

- zet Connect to every 1.0 days en additionele buffer op 8 als je FA@H doet, resp.10 dagen als je *Alleen* HFP2 doet).
- Laat BOINC 5.10.13 of beter, de buffers vol laden. Kan enige uren tot een dag duren!!!!
- Zet Network Activity *Suspended*.

Downloaden van werk is beperkt to 50 stuks per core per dag en 10 per keer met 5 minuten onderbreking dus het vraagt enig geduld. BOINC rekend continue of je koetjes het aan kunnen na elke download van 10 voordat de volgende 10 gehaald worden.

Bovenstaande werkt alleen met 5.10.17.... ja die is er en laat niet een obscure 'hang' zien zoals onder 5.10.13 (alles lijkt te werken maar de CPU staat stil). Zeer sporadisch plus de eerder genoemde en opgeloste SOCKS proxy in .17

EN wees gewaarschuwd dat v.a. versie 5.8 het Update knopje de net-lijn automatisch 5 minuten opent. Eerste keer worden de "Result Files" geflushed (wat niet erg is), Tweede keer gaan de "Ready to Report" acknowledgment.... einde opgebouwde flush.

Heb het succesvol getest met het oog op bijv. reizen en MF'en. Wist er 7 dagen uit te halen voordat een deadline een flush afdwong (en me naar plaats 3 in de dailies schoot). Er zou dus om die Cs hun dagje te geven een kleine *Network Activity Suspend* ingesteld kunnen worden.

Let wel op de deadlines. Als je teveel blijkt te hebben na een aantal dagen crunchen, het te veel suspenden, zodat het niet per abuis op de 10e (FA@H) dan wel de 12e dag (HPF2) verwerkt wordt. Als je het toch verwerkt en terugstuurt VOOR de reserve kopie van een ander terug is krijg je nog punten. Zo niet, krijg je een "too late" met nul.

}:O

PS maakt niet uit welk profiel, maar wel "Custom" kiezen en de CPU resource op 100% zetten anders gaat het maar op 60% van de kracht volgens het Minimum Impact profiel. Je kunt ook "Maximum Output" kiezen.... dan is het echt feest (voor WCG)

Due dates zijn onderhavig aan wijziging dus let wel op je queue of op het member nieuws op WCG.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 06-08-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05-2024
Het zal wel aan mij liggen maar waar kun je die additionele buffer instellen?

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Menu Geavanceerd, Lokale voorkeuren, Netwerkgebruik en dan additional work buffer
Dit zie je alleen in de geavanceerde weergave van de client en alleen bij de hogere versies

Edit:
Je kan het ook handmatig in %INSTALL_DIR% \ global_prefs_override.xml zetten.
Anoniem: 167389 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 14:07:
...wat er in het global_prefs_override.xml gezet dient te worden:
code:
1
2
3
4
<global_preferences>
   <work_buf_min_days>1.000000</work_buf_min_days>
   <work_buf_additional_days>4.000000</work_buf_additional_days>
</global_preferences>
Sekerob houd ervan om informatie in brokjes aan te leveren :P

[ Voor 59% gewijzigd door KoW op 06-08-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-05 14:02

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

@Hierboven:
Daarvoor moet je wel BOINC versie 5.10.x hebben volgens mij.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05-2024
Zat al te zoeken op de site van WCG maar kon het niet vinden

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Paddixx schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:13:
@Hierboven:
Daarvoor moet je wel BOINC versie 5.10.x hebben volgens mij.
Dat zegt hij ook:
Anoniem: 167389 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:52:
Bovenstaande werkt alleen met 5.10.17.... ja die is er en laat niet een obscure 'hang' zien (alles lijkt te werken maar de CPU staat stil) van 5.10.13. Zeer sporadisch plus de eerder genoemde en opgeloste SOCKS proxy in .17
Volgens mij zegt ie dat je 5.10.17 moet hebben en dat 5.10.13 af en toe een probleem geeft.

Waar te downloaden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
We zijn nog op zoek naar die 1 miljoen WCG punten per dag (BOINC credits maal 7)

Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/397sk3

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 07-08-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

We gaan al goed omhoog iig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Volgend weekend is de volgende poging, als Henry_ weer 24h/dag kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Na lange tijd afwezig te zijn geweest ga ik ook maar weer eens meedoen. Tegenwoordig versterkt door een dual core.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Wel.. zojuist een Pentium D930 voorzien van WCG.... eens zien of we iets kunnen bijdragen....

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Damn, de daily output is gisteren (stats van vandaag) voor het eerst niet gestegen :(
Van 880K naar slechts 836K ... hopelijk is morgen weer een goede dag !

Iemand nog nieuws van/over de C's ?

Pagina: 1 2 3 Laatste